Dziennik gajowego Maruchy

"Blogi internetowe zagrażają demokracji" – Barack Obama

Zniknie Warszawa?

Posted by Marucha w dniu 2012-03-11 (niedziela)

Pamiętają Państwo książkę Alefa Sterna “Pola Laska”? Kto by ją przeczytał przed wydarzeniami smoleńskimi, uznałby za artystyczny bełkot. Po 10 kwietnia 2010 roku jej przekaz stał się czytelny.

Jeśli teraz zastanawiamy się nad piosenką i teledyskiem “Stacja Warszawa” zespołu Lady Pank, przekaz wydaje się być artystycznym bełkotem. Jeśli możemy dostrzec w nim coś więcej, to tylko dzięki globalnemu doświadczeniu rozpoznawania symbolicznego języka spiskowców NWO.

“]

Ilustracja stworzona przez Mocniejszego, autora artykułu.

“Pola Laska” i “Stacja Warszawa” mają kilka cech wspólnych:

• Miejsce jest wyraźnie wskazane i dokładnie opisane (Polska, Warszawa).
• Akcję z pozoru stanowi codzienność opleciona osobistym wątkiem miłosnym.
• Zza mgły symboliki i rwanych wypowiedzi wyłania się tajemnicze groźne zdarzenie.
• Ta groza wydaje się artystycznym ozdobnikiem, który jakoś nie pasuje do przekazu powierzchownego i całości nadaje bełkotliwego tonu niejasnego proroctwa.
• Istnieje naczelny, powtarzalny motyw symbolizujący tragiczne wydarzenie (kość i jej upadek, błysk i słowa “Zniknie Warszawa”).

“Pola Laska” została nafaszerowana symboliką aż do przesytu.

Podobnie “Stacja Warszawa”:

• W pierwszej sekwencji widzimy dach, a na nim ustawione i świecące w słoneczny dzień reflektory. Między nimi mężczyzna, ustawia mikrofon na statywie i odchodzi. Dopiero potem na dachu pojawiają się muzycy i tylko tu są pokazywani. Przez cały teledysk powtarzany jest rozbłysk przypominający wybuch nuklearny: czasami widać, że błysk pochodzi z reflektorów na dachu, a czasami nie. Czy ten błysk reflektorów z góry symbolizuje, że jedno jest źródło oświecenia o wydarzeniu i samego wydarzenia zniknięcia Warszawy w rozbłysku eksplozji? Czy pokazanie reflektorów i ustawiającego mikrofon przed pojawieniem się muzyków oznacza, że oni są tylko przekaźnikiem wiadomości od kogoś innego? Czy perspektywa dachu symbolizuje patrzenie na wydarzenia z góry, skąd lepiej widać i skąd płynie przekaz będący błyskiem oświecenia o tym, co ma się wydarzyć?

• W następnej sekwencji pokazany jest budowlaniec z budową w tle. Mężczyzna ma napis wytatuowany na piersi, którego czytelna część wygląda na “Alef”. Słychać słowa: “Rzadko słyszysz tu brawa. Częściej to drwiący śmiech”. Czy ten robotnik symbolizuje budowniczych NWO, masonów, a słowa o brawach i śmiechu – niechęć do globalistów? Czy budowa oznacza, że zniknięcie Warszawy jest zaplanowane jako część budowy nowego światowego porządku? Czy słowo “Alef” znaczy to samo, co w pseudonimie Alefa Sterna? Początkiem, alfą – słowo (znak o planie), czyn zaś – końcem, wykonaniem, omegą planu?

• Potem widać wyjście z metra (czyli podziemi), przez chwilę muzyków na dachu i słychać początek śpiewu (dwa pierwsze zdania): “Twarze w metrze są obce. Bo i po co się znać. To kosztuje zbyt drogo. Lepiej jechać i spać”. Czy to znaczy, że spisek wychodzi z ukrycia, że wykonawcy (w tym wybrani do przekazania znaku muzycy) nie znają zleceniodawców i nie wiedzą, co czynią, a gdyby się dowiedzieli, kosztowałoby to ich drogo? Więc lepiej niech jadą i śpią, wykonują, co im powierzono bez świadomości?

• Przy dwóch ostatnich zdaniach śpiewu “Twarze w metrze są obce. Bo i po co się znać. To kosztuje zbyt drogo. Lepiej jechać i spać“ widać sekwencję: Smutny mężczyzna w garniturze przed wieżowcem z poważną miną słucha czegoś przez komórkowy telefon, patrzy w górę, jakby coś działo się  (nadlatywało) w pobliżu górnej części budynku, odkłada telefon i z miną “wykonało się” patrzy w dół. Następnie pokazane są dwa wieżowce warszawskie przypominające parę bliźniaków WTC, a w tle przyspieszony zachód słońca. Czy to nie jest odniesienie do 11 września? Dalej – po zmierzchu – pokazany jest dach budynku, z tą samą parką wieżowców w tle, a na nim do siedzącego smutnego mężczyzny podchodzi kobieta z czerwoną szarfą zawiązaną na przegubie dłoni. Ta szarfa jest symbolem rozlanej krwi? W trakcie tej nocnej sceny wrzucone jest bardzo krótkie ujęcie dwójki warszawskich wieżowców w scenerii dziennej i z bliższej odległości. Żeby nie umknęły uwadze i aby nie było wątpliwości, że nie przypadkowo są pokazywane jako symbol WTC? Dach budynku z nocnej sceny jest tym samym, na którym byli muzycy, ale tym razem bez reflektorów. Dlaczego reflektory pokazywane są w dzień, a nie w nocy? Oświecenie dla światłych, a dla ciemnych mrok i rozpacz po przelanej krwi?

• Nocna scena kończy się rozbłyskiem reflektorów o świcie i pokazaniem dachu za dnia z rozświetlonymi reflektorami. Dach jest najpierw pusty, potem przechadza się po nim muzyk. Słychać słowa: “Noce są zawsze długie. A za dnia ciągły szum. Mało kto to zrozumie. Dokąd gna zdyszany tłum”. Doprawdy mało kto zrozumie, dokąd gna tłum? Czy to nie bez sensu? Wiadomo przecież, dokąd gna tłum (do pracy, szkoły, domu itd.) i nie ma co rozumieć. Chyba, że to, dokąd jest gnany… Czy chodzi o to, że mało kto zrozumie przekaz symboliczny, bo szum informacyjny i noce niewiedzy? Jeszcze w trakcie tych słów widzimy uliczne stragany, kolejny rozbłysk, podmuch wiatru i chmury pędzące nad Pałacem Kultury i Nauki (jakby tuż nad wieżą zegarową). Zdyszany tłum, pędzący oglądać mecze, nie zrozumie, że zniknie Warszawa z błyskiem i podmuchem? Potem znowu widać parę w nocy na dachu, ona z wyeksponowaną czerwoną szarfą na przegubie dłoni, słowa “…trudne i dziwne…”. Czy to symbol żałoby i niedowierzania po rozlewie krwi?

• Dalej widzimy kolejne sceny z rozbłyskami, a po nich następuje ważna sekwencja: Wesołe miasteczko, w nim druga para: rosły mężczyzna i kobieta. Słychać śpiew: “… musi dać znak, kiedyś też to zobaczysz…” Nagle kobieta zaczyna prężyć muskuły i dokładnie w tym momencie słychać słowa “Zniknie Warszawa. Tak jawa, jak sen. Życie to nie zabawa. Dobrze to wiem”. Czy to znaczy: Organizacja spiskowców musi dać znak, więc go daje w formie z pozoru zabawy, ale życie to nie zabawa. Spiskowcy wiedzą, co się wydarzy, ty też to zobaczysz. Zniknie Warszawa i to będzie pokaz siły tych, którzy muszą dać znak?

• Kolejna ważna sekwencja jest pod koniec: Stadion Legii, młody kibic na pustej trybunie rozpościera nad sobą szalik Legii i słychać śpiew “… musi dać znak, kiedyś też to zobaczysz…”. Potem są migawki z tym samym kibicem z szalikiem zakrywającym jego usta. Następnie pokazana jest pusta trybuna stadionu, kierowca autobusu, policjant i słychać słowa: “Zniknie Warszawa. Tak jawa, jak sen. Życie to nie zabawa. Dobrze to wiem”. Czy to nie znaczy: Spiskowcy muszą dać znak, ale nie mogą powiedzieć wprost (usta zakryte szalikiem), więc wskazują, że wydarzenie będzie miało związek z imprezą piłkarską, będą kibice z Warszawy, przyjezdni, policja. I wtedy zniknie Warszawa?

• Na teledysku jest stadion Legii, Stadion Narodowy jeszcze nie istniał, ale wcześniej, jeszcze przed scenką w wesołym miasteczku jest ujęcie na bazarze Stadionu Dziesięciolecia w godzinach, gdy handel się zwija – pokazany jest młody Wietnamczyk z charakterystycznymi torbami wschodnich handlarzy w scenerii pozamykanych stoisk-blaszaków. Czy to symbol likwidacji bazaru, wyburzenia Stadionu Dziesięciolecia i budowy na jego miejscu Narodowego? Czy to wskazówka związku zniknięcia Warszawy z imprezą na Stadionie Narodowym? A może nawet miejsca detonacji? Wietnamczyk pokazuje do kamery bransoletę na przegubie dłoni, jej częścią jest ozdobna blaszka z napisem po wietnamsku: “Anh Xuân”, który oznacza – UWAGA – “angielska wiosna”… Nawiązanie do londyńskiej olimpiady? Czy wydarzenia na Euro 2012 i XXX Olimpiadzie (czyli zniknięcie Warszawy i jakiś zamach w Londynie) mają być wiosną, rozkwitem NWO?

“Stacja Warszawa” zawiera też słowa, które można odczytać jako dwie wskazówki, jak zapobiec zniknięciu Warszawy albo tylko jego skutkom:

“Ktoś mi mówi: To Sprawa. A ja chcę uciec stąd.

Wszystko byłoby inne. Gdybyś tu była. Ja wiem. Nie tak trudne i dziwne. Gdybyś tu była. Ja wiem”.

Gdybyś tu była Odwago?

Nie twierdzę, że utwór analizowany na pewno jest przekazem od NWO. Nie twierdzę, że na pewno planowany jest zamach nuklearny w Warszawie. Twierdzę natomiast, że jedno i drugie jest wysoce prawdopodobne. I że ludzie służb odpowiedzialnych za bezpieczeństwo powinni wzmóc czujność i wykazać się inicjatywą traktując znaki jako potencjalnie poważne ostrzeżenie.

Oby do zamachu nie doszło. Jeśli nic się nie wydarzy, można powyższy tekst potraktować jako wciągającą zabawę symboliką. Ale nie należy mieć pewności, czy nic się nie wydarzyło, bo nie było planowane, czy dlatego, że zostało powstrzymane.
__________________
1) Ilustracja stworzona przez Mocniejszego na licencji Creative Commons 3.0 z wykorzystaniem fotografii autorstwa DocentX dostępnej (z opisem i licencją) na Wikipedii:Plik:Warsaw6vb.jpg.

2) Nagranie video umiejscowione jest poza blogiem na portalu You Tube. W tekście znajduje się videolink, który umożliwia dotarcie do nagrania w formie podglądu oraz przejście do strony z nim.

3) Przeczytaj też: Ostrzeżenie przed wielkim zamachem w 2012 roku w Europie, 6 luty 2012, mocniejszy.wordpress.com.

4) Tłumaczenie Anh Xuân  z wietnamskiego: Bing Translator: Anh = Wielka Brytania, xuân = wiosna, Anh xuân = angielska wiosna; Tłumacz Google: Anh = angielski.

http://mocniejszy.wordpress.com

Odpowiedzi: 95 to “Zniknie Warszawa?”

  1. Zbyszko powiedział/a

    Ratujmy Warszawę, całą Polskę, dółaczajmy sie do Krucjaty Różańcowej:
    http://pluszak.nowyekran.pl/post/55654,billboardy-krucjaty-rozancowej

  2. kiriki powiedział/a

    O ile dobrze pamietam, Ossowiecki, jasnowidz mowil o tym, ze nim Polska odzyska to co jej zabrano – granice od morza do morza, Warszawa zostanie zniszczona dwa razy. I raz w czasie powstania i ten drugi… ktos to pamieta? Czytal? A teraz nie oszukujmy sie Kabala ma wielka okazje aby nakarmic swojego pana. Taki zamach to tez swietna okazja do skierowania znowu nastrojow antyarabskich, i chuzia…. lemingi nie beda osadzac sprawcow tylko ofiary, ktore podsunie im sie na tacy papki medialnej…
    Ale z drugiej strony to brednie… jestesmy w UE , w NATO, chroni nas CIA, MOsad, MI6….MC Donald, Pepsi…

  3. revers powiedział/a

    W zasadzie osrodek wladzy przesuwa sie do Brukselki, do babilonsko w ksztaltach
    podobnego gmachu unijnego PE, to za czasow Moskiewskiego Bizancjum, polacy mieli wiecej suwerrennej Warszawy.

    Moze na starej Pradze cos zostanie z Waraszawy, nie waffki.

  4. 25godzina powiedział/a

  5. KRuTKOWIDZ powiedział/a

    Szanowny Panie Marucha, moim zdaniem artykuł jest trochę a nawet bardzo naciągnięty.
    Najprostszy przykład pan z tatuażem nie ma napisu “alef” tylko “Alek..’” bo reszty tatuażu nie widać, jest zasłonięty koszulką, ale wydaje mi się że napis na piersi brzmi “aleks” – które to słowo może być równie dobrze imieniem np. jego syna…

    Następny akapit opracowania pt. “co autor miał na myśli” mówi nam o “twarzach w metrze” – i tu znowu nie zgodzę się z interpretacją, moim subiektywnym zdaniem chodzi o “warszawski” pęd za pieniędzmi i o ludziach którzy przyjeżdżają do stolicy robić karierę, mieszkają w tym mieście ale tak naprawdę mentalnie dalej znajdują się w swoich miejscowościach. Poza pracą i pomnażaniem lub tworzeniem “środków” nie mają innych celów, aby zrealizować swoje materialne zapędy nie zawierają bliższych znajomości oraz przyjaźni, uczeni są że życie to wyścig szczurów, pogoń za pieniądzem, bez wartości, bez Boga, bez spoufaleń. I tu, podkreślam swoje subiektywne zdanie, właśnie o to chodzi o brak bliższych relacji pomiędzy ludźmi spowodowany obawą o to, że np. jeśli ktoś będzie wiedział o “nas” za dużo to może nam zaszkodzić.

    ……Smutny mężczyzna w garniturze przed wieżowcem z poważną miną słucha czegoś przez komórkowy telefon, patrzy w górę, jakby coś działo się (nadlatywało) w pobliżu górnej części budynku, odkłada telefon i z miną “wykonało się” patrzy w dół…..
    - O losie!! a może mężczyzna jest już zmęczony tą całą pogonią. pędem, spogląda w okno swojej katorżniczej pracy i ze smutkiem opuszcza głowę, wiedząc że musi tam iść chociaż już np. nie ma na to siły i chęci.

    siedzącego smutnego mężczyzny podchodzi kobieta z czerwoną szarfą zawiązaną na przegubie dłoni. Ta szarfa jest symbolem rozlanej krwi?…….
    A może chodzi o to że do tej pory przyjęty w Polsce jest “zabobon” o czerwonej szarfie, wstążce, która ma odpędzić “złe moce” i uchronić od nieszczęścia.

    Co do symboliki WTC to teledysk jest kręcony na dachu wieżowca, skoro stacja Warszawa, i piosenka o mieście karier i ludzi przyjezdnych to z dachu widać to lepiej, a że w Warszawie akurat dwa największe budynki stoją obok siebie to widać to w ujęciu kamery! nie łączyłbym tego z atakami.

    Analizując dalej materiał zamieszczony można podważyć praktycznie każdą z zapisanych przez Autora opracowania, tez.
    Ale czy ma to jakiś sens?
    Chyba nie ponieważ masonerii i spisków jeśli chcemy możemy dopatrzeć się w praktycznie każdej piosence, filmie, bajce etc….
    Moim zdaniem mamy wystarczająco dużo oczywistych przejawów spisków i ukrytych prawd, mydlenia oczu, żeby doszukiwać się ich tam gdzie ich nie ma.

    Pozdrawiam
    Panie Marucha (stały czytelnik)

  6. Marucha powiedział/a

    Re 5:
    Zamieściłem artykuł, ale zachowuję wobec treści w nim zawartych neutralność. Mogę jednak stwierdzić, że pańskie uwagi są jak najbardziej na miejscu.

  7. mocniejszy powiedział/a

    Panie KRuTKOWIDZ, środowiska gnostyckie właśnie dlatego w przekazach stosują symbolikę, że jest ona wieloznaczna i może być różnie interpretowana. Z ich punktu widzenia kodowanie symbolami jest zaletą, bo nie da się złamać jak zwykłe szyfry, gdyż zawsze są różne możliwości zrozumienia. Kod symboliczny to nie niemiecka ENIGMA. Jak się złamało ENIGMĘ, rozszyfrowane wiadomości były jednoznaczne. Złamanie kodu symbolicznego daje zawsze możliwość interpretacji równoległych i pozostawia wątpliwość, co “autor” miał na myśli. Dodatkowo jeśli okładką przekazu jest sztuka, zawsze można wszystko zinterpretować jako poetykę.

    “Moim zdaniem mamy wystarczająco dużo oczywistych przejawów spisków i ukrytych prawd, mydlenia oczu, żeby doszukiwać się ich tam gdzie ich nie ma”.

    Pan jest pewien, że nie ma spisku w celu dokonania w Polsce ataku fałszywej flagi?
    Skąd taka pewność w wypowiedzi?
    Skąd mógłby Pan to wiedzieć?

    __________

    W kwestii faktów. Czytelna część tatuażu robotnika to “Alef”. Nie jest istotne to, co tam w całości mogło być napisane, ale to, co widać w kamerze, bo widać dokładnie to, co miało być pokazane. Jak ktoś popracuje wyobraźnią, to zobaczy dwie kreseczki przy “f” tworzące z niej “k”. I może nawet na tatuażu jest “k”, ale kamera tak pokazała to hipotetyczne “k”, że widać tylko tą jego część, która wygląda jak “f”.

  8. Wosiu powiedział/a

    Zniszczenie Warszawy z Sejmem, URM, ministerstwami, Czerską, Wiertniczą itp. byłoby dużą ulgą dla tego umęczonego kraju.

  9. mocniejszy powiedział/a

    Oj Panie Wosiu. Warszawa to dwumilionowe miasto. Nie w mieście problem, ale w pasożytach, co zajęły w nim dogodne zakamarki. Pacjenta się leczy od pasożytów, a nie pali na stosie razem z nimi…

  10. Krzysztof M powiedział/a

    Sen mara, Bóg wiara.

  11. MatkaPolka powiedział/a

    WAS POLAKÓW NIE BĘDZIE

    http://gloria.tv/?media=263016

    Podany Link do –Pigułka Informacyjna, niby MAŁA,
    ale której NIE SPOSÓB GO POMINĄĆ, ani przejeść do tego obojętnie jak do wielu informacji.

    Zatrzymajmy się, więc nad tym przekazem i nad tą relacją. Zdecydowanie zasługującą na obszerniejszy komentarz.

    Dzwoni słuchacz Radia Maryja, p. Leszek Oliwy,
    i relacjonuje pewną rozmowę jego sąsiadki z panią Irmina Samulską, pracownikiem Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego na wydziale teologicznym.
    Sąsiadka p. Leszka, nauczyciel akademicki, kobieta na wskroś uczciwa i pobożna,
    napisała (to było 1995, 96r.) świetnie test na inteligencje.

    Po teście przychodzi do sąsiadki p. Samulska i proponuje, czy aby pani asystent nie chciałaby się przyłączyć do NAS !!
    Przyłączyć się? Jak to? Do kogo? (pyta sąsiadka)
    Pani Irmina Samulska powiedziała ( To ta sama Irmina Samulska , która pisuje artykuliki do czasopisma Różaniec )
    My mamy wszystko, mamy banki na całym świecie. Ja kiedyś nazywałam się Samuel.

    I za chwile dodała
    WAS POLAKÓW NIE BĘDZIE (2:40 min wypowiedzi)
    Wy będziecie zbierać jedzenie po śmietnikach.!!!

    My mamy wszystko rozpracowane; spokojnie, powoli, krok za krokiem. (2:57)
    (Polska) To jest zbyt bogaty kraj, żebyśmy go Wam zostawili , to jest nasza Ziemia Obiecana (3:00)
    Czy pani się nie obawia, ze ja to powtórzę? (pyta sąsiadka)
    Na co żydówka Irmina Samulska odpowiada : A kto pani w to uwierzy ?

    Dalej mówi p. Leszek , rozmówca Radia Maryja
    Jak ja powtórzyłem to swojemu koledze i przyjacielowi to ten tak odpowiedział

    Gdybym ja usłyszał od kogokolwiek takie słowa WAS POLAKÓW NIE BĘDZIE
    To wale w pysk, bez ostrzeżenia, aż głowa odpada
    I nie dziwie się , że tak się wzburzył, bo sa to słowa straszne.

    Koniec cytatu, koniec wypowiedzi

    Otóż ta relacja i wypowiedz wystarcza, aby wyciągnąć wiele wniosków, wniosków daleko idących

    1. Pani Samulska jest żydówką i zmieniła nazwisko z Samuel na bardziej polsko brzmiące Samulska.
    2. Pani Samuel , przyznaje , ze istnieje ŻYDOWSKI SPISEK i głęboko schowana konspiracja przeciwko Polakom i przeciwko narodowi polskiemu, przeciwko państwu polskiemu mające na celu:

    A. dokonanie Aktu Ludobójstwa i eksterminacji narodu polskiego, dokonania czystek etnicznych.
    B. Likwidacja państwa polskiego
    C. wybranie wybitnych, bardziej utalentowanych jednostek z narodu polskiego i przemienienie
    ich na tzw. Żydów.

    Wypowiedź, zdarzenie miało miejsce 16 17 lat temu w 1995 r. Ten zaplanowany proces jest jak najbardziej zauważalny. Ludobójczy i morderczy PLAN JEST JAK NAJBARDZIEJ REALIZOWANY współcześnie i jesteśmy jego świadkami.!!!

    Następuje pauperyzacja społeczeństwa polskiego i spychanie go na margines
    Likwiduje się miejsca pracy dla Polaków tj. odbiera się pracę i środki utrzymania.

    Następuje masowy eksodus bardziej aktywnych i przedsiębiorczych Polaków poza granice kraju, gdzie następuje proces wynaradawiania i integracji z krajami osiedlenia. Żeby to zilustrować: jest to proces identyczny w swych skutkach z wywózką dzieci polskich z Zamojszczyzny przez zbrodnicza, nazistowska III Rzesze niemiecka w celu ich germanizacji.

    Maleje dzietność Polek. Służba zdrowia jest w opłakanym stanie( to jeden z elementów tego procesu powolnego ludobójstwa)
    Rozprzedano przemysł – za grosze, żydzi sprzedali nie swoje Niemcom; cały PROFIT z Kolonii Polskiej TRANSFEROWANY JEST NA ZACHÓD.

    Żydówka, Irmina Samulska jest wykładowcą na katolickim uniwersytecie im. Kardynała Wyszyńskiego
    No to jak to ma być?
    Żydówka – Katoliczka , Żyd -Chrześcijanin , JudeoChrześcijanstwo , to przecież wszystko OKSYMORON !!

    Nie można być jednocześnie wyznawca judaizmu Talmudu i chrześcijaństwa
    Dlaczego katolicki Uniwersytet zatrudnia tzw. Żydów, a wiec wyznawców Talmudu. Oto jest pytanie ?
    W tym procesie ludobójstwa uczestniczy kościół zwany katolickim , bo już zamieniony na Synagogę Szatana

    Tzw. Żydzi to mafia , to Przestępczość Zorganizowana !!
    O tym fakcie, o tej relacji do katolickiego Radia Maryja , a przykładów można mnożyć , o planowanej przez żydowską Międzynarodówkę Finansowa planach zbrodni ludobójstwa i eksterminacji narodu polskiego i planach likwidacji Polski jako kraju, niegdyś wielkiego Pasa Cywilizacyjnego od Bałtyku do Morza Czarnego.

    Ten spisek powstaje w Tajnych Gremiach żydowskich ,a wiec ukrytych przed przeciętnym obywatelem.
    Dwa żywioły niszczą i niszczyły Polske i Polaków – Niemcy i Żydzi !! I to jest dalej kontynuowane
    Tajność oznacza nielegalność !!

    Trzeba złożyć zawiadomienie do prokuratora, interpelacje poselska w Sejmie, Interpelacje w Parlamencie Europejskim, Interpelacje w Organizacji Narodów Zjednoczonych, Trybunału Sprawiedliwości w Hadze,
    „Sojuszników” z NATO. Jak to możliwe , ze Polaków nie będzie ?
    Żądanie śledztwa w tej sprawie !!!

    Samulska już znamy , ale wszyscy noszący symbole judaistyczne takie jak mycka i zapalający menorę są równie podejrzani o uczestnictwo w tym spisku ; to nie jest takie trudne do ustalenia. Wrogowie polscy sami się demaskują. Wszystkie organizacje niemieckie i żydowskie są ośrodkami antypolskimi.
    W Niemczech Polakom nawet w domu nie wolno mówić po polsku i uczyć dzieci polskiego – to sprawa znana.

    Czy zatem istnienie na terenie Polski organizacji wrogich Polsce, dążących i realizujących systematycznie Akt Ludobójstwa nie powinno się spotkać z właściwą reakcja Instytucji krajowych i międzynarodowych?
    Wdrożenie śledztwa w tej sprawie jest koniecznością !!

    Ktoś powie, głupota i naiwność . I tak nie odpowiedzą .
    No właśnie, niech te Szanowane Instytucje same się ośmieszają i demaskują , bo pewnie rączka rączkę myje.
    To weryfikacja ich statutowych powinności i zobowiązań. Niech się ujawni ta ŻYDOWSKA DEMOKRACJA , i na czym polega. Milczenie będzie przyznaniem się do winy

    Kto dał dla TAJNYCH GREMIÓW, działających z ukrycia i w tajemnicy przed wszystkimi innymi, a w szczególności przed Polakami, prawo eksterminacji narodu polskiego i likwidacji państwa polskiego ? W końcu pomijając całość skomplikowanego procesu zgody lub niezgody na to tj. wciągniecie Polski w struktury UE

    Wrogami Polski i Polaków są Niemcy, Żydzi, Masoneria. Mamy na to doświadczenia historyczne i współczesne. TE ZAGROŻENIA UPOWAŻNIAJĄ POLAKÓW DO OBRONY WŁASNEJ

    Decyzje najistotniejsze podejmowane sa w TAJNYCH GREMIACH do tego w sposób oczywisty nieupoważnionych, Bo już sama tajność czyni te decyzje i gremia nieważnymi. !!

    Ponadto mówimy o zamiarach ZBRODNI LUDOBÓJSTWA, co czyni te gremia obiektem ścigania.

    W tym sensie krwiożerczy decydenci z Międzynarodowego Funduszu Walutowego, Banku Światowego, Europejskiego Banku Centralnego oraz osadzone przez te instytucje tzw. Władze Polskie, które doszły do władzy w wyniku SFAŁSZOWANYCH WYBORÓW.
    Te władze nie maja dlatego żadnego mandatu sprawowania władzy!!
    Dlatego wszystkie decyzje, umowy, pakty są nieważne i nie maja wartości prawnej.!!!

    Umowa Poczdamska i Uchwala 46 Sojuszniczej Rady Kontroli nad Niemcami zlikwidowały Państwo Pruskie i Pruski Militaryzm . Te Ustawy maja charakter ponadczasowy tzn. są cały czas obowiązujące. Na dzisiaj stajemy w obliczu odradzania się Militaryzmu Pruskiego i i Rewizjonizmu Żydowskiego – oba ruchy sa nielegalne i nie maja wartości prawnej – nikogo do niczego nie zobowiązują.
    Unia Europejska to sprytny wybieg niemiecki, rewanżyzmu pruskiego, chcący pominąć te ustawy.
    Niemcy w ten sposób chcą okpić zwycięskich Aliantów Sojuszniczej Rady Kontroli nad Niemcami z II wojny światowej . Te ustawy są dalej ważne. To cale ustawodawstwo UE jest nieważne, bo niezgodne z Umowa Poczdamską, bo zostały wprowadzone wbrew wcześniejszym ustaleniom.

    Ciekawe, co na to wszystko sygnatariusze Umowy Poczdamskiej, zwycięzcy Alianci w II wojnie światowej!
    Czyżby nie chcieli szanować umów przez siebie podpisanych ? ! Polska ma prawo egzekwować od zwycięskich Aliantów te ustalenia.

    Tzw. Władze Polskie – Tusk i Komorowski to MARIONETKI W REKACH TYCH SIŁ – są ich płatnymi agentami.
    Żaden dokument prawny, akt prawny podpisany przez opłaconego agenta nie może być ważny, a przecież Tusk jest agentem Niemiec , którego kampanie wyborcza sponsorowały fundacje niemieckie.
    Tusk dostał prestiżową niemiecka nagrodę Karola Wielkiego – no przecież nie za zasługi dla Polaków!!

    Sprawdźmy na ile wymienione wyżej Instytucje Prawa, zobowiązani do zwalczania przestępstw, a na ile związani z PZ?

    Petycja o odwołanie Rządu Donalda Tuska
    petycjeonline.pl/petycja/petycja-o-odwolanie-rzadu-donalda-tuska/639
    to minimum co można zrobić.

    Piszmy interpelacje i komentarze. Piszmy do posłów adresy e-mailowe posłów do sejmu są znane

    Zagrożenie zbrodnia ludobójstwa pozawala na m na podjęcie wszelkich Śródków obronnych, łącznie i przede wszystkim z użyciem siły w obronie własnej. Przestańmy się oszukiwać i/lub ulęgać propagandzie Niemico żydowskiej.

    Kiedy Polacy się otrząsną z tej hipnozy propagandy niemiecko żydowskiej

    WAS POLAKÓW NIE BĘDZIE

    Likwidacja Polski – prof. Artur Śliwiński

  12. Kudlaty powiedział/a

    @MatkaPolka
    Zawiadomienie do prokuratora?
    Interpelacje w Sejmie,ONZ,Parlamencie JewroPejskim ?

    A do skladu wegla albo do gminy wyznaniowej nie pisac?

  13. tralala powiedział/a

    Nie calkiem na temat, ale ..
    Niemcy a Polska:

    w pierwszym

    jest o stosunku Niemcow do ich historii

  14. maran powiedział/a

    Bardzo ciekawa interpretacja tego udziwnionego video.
    Trzeba pamietac, ze Illuminati sie lubuja sie w dawaniu sygnalow o swoich planowanych zbrodniach, za posrednictwem filmow, reklam, muzycznych video itp.
    Jest sporo filmikow na ju tubie pokazujacych jak 9/11 byl “zapowiadany” poprzez holilud poprzez entertainment industry.
    To wideo jest dziwne i te powtarzane slowa: “Zniknie Warszawa”, i ta dziewczyna z ta czerwona, ni przypial ni przylatal do letniej sukienki , szarfa/wstazka??

  15. maran powiedział/a

    muzyk w ok 2:56 ma na szarej koszulce biale liczby 6/3. Tak a propos, to video trzeba by zanalizowac klatka po klatce. Mysle ,ze zawiera sporo poukrywanych symboli.
    Ta kobieta, w bialej kosulce, ktora raptem prezy muskul, robi to tak, ze wychodzi z tego piramida.

  16. maran powiedział/a

    Ten muzyk z szara koszulke wystepuje tez na poczatku video, i wtedy ma nawet jakas czerwona szarfe od gitary na ramieniu pomiedzy 6/3.
    Zwroccie uwage, ze ilosc oswietlonych zarowek na OBU relfektorach, ( widac to wyraznie pod koniec video) daje razem 9 ( 6+3). Czy to przypadek??
    Zwazywszy, ze ten gosciu na koszulce eksponuje to 6/3. Czyby 3 czerwiec????????????
    Nie wiem ,czy w W-wie ma byc cos waznego dnia 3 czerwca?
    Jakis mecz czy licho wie co??

  17. Wosiu powiedział/a

    W końcu było w jakiejś przepowiedni, że przyszłą stolicą Polski będzie Sosnowiec. Jakaś przyczyna tego musiałaby być.
    A co to było z Jackowskim i jego wizjami na ten rok? Jakieś miasto “na południu” w gruzach widział. No od Jackowskiego z Człuchowa w pomorskiem Warszawa jest na południe… No chyba, że chodzi o trzęsienie ziemi na Śląsku, bo o tym też się mówi.
    Wszystko nie ważne, od października się zacznie, a w marcu 2013 będzie kulminacja, na całym świecie ci co mieszkają w odległości od morza mniejszej niż kilkadziesiąt kilometrów i niżej niż 200 m n.p.m., będą po prostu krócej cierpieć.

  18. Lech powiedział/a

    # 1
    “Ratujmy Warszawę, całą Polskę, dółaczajmy sie do Krucjaty Różańcowej:”

    Dobra rada – dółaczajmy na krucjaty które pomogą tak jak umarłemu kadzidło : – )

  19. JO powiedział/a

    Latwo sie jednak Niemcom, gdy w Gre Wchodza olbrzymie pieniadze do przejecia.

    Gdyby Niemcow spotkalo to co Polakow , juz dawno by doszlo do rozpadu iCh Panstwa.

  20. JO powiedział/a

    Ad.18! Duren

  21. maran powiedział/a

    Ta czerwona nitka na przegubie dloni moze oznaczac tez kabale ( nosi je sporo celebrytow).
    Ta panienka w video ma rude wlosy, moze zatem symbolizowac Zydowke-kabale.
    Obserwuja oni, ( ona i jej boyfriend)z dachu co sie dzieje.
    Postacie Polakow sa statyczne , prawie ,ze sie nie poruszja , pozuja jak do zdjecia.
    Niektore wygladaja jakby ich zycie nagle stanelo.

  22. MatkaPolka powiedział/a

    Ktoś powie, głupota i naiwność . I tak nie odpowiedzą .
    No właśnie, niech te Szanowane Instytucje same się ośmieszają i demaskują , bo pewnie rączka rączkę myje.
    To weryfikacja ich statutowych powinności i zobowiązań. Niech się ujawni ta ŻYDOWSKA DEMOKRACJA , i na czym polega. Milczenie będzie przyznaniem się do winy

    Ty chcesz wygrac 1 milion w Loto, ale nie chcesz zagrać

    Kudłaty i inni skopiuj i prześlij tą wypowiedz i link do posłów i do gmin wyznaniowych co sadzą i co wiedzą o planach Ludobójstwa na Polakach

    Niech zbadają sprawę i niech odpowiedzą
    To ich sprawa czy odpowiedza czy nie
    Posłowie nie ma w żadnym składzie węgla, ale są w sejmie.
    Do posłów można pisać

    Kudlaty czy już podpisałeś petycje o odwołanie Tuska?

    Petycja o odwołanie Rządu Donalda Tuska
    http://www.petycjeonline.pl/petycja/petycja-o-odwolanie-rzadu-donalda-tuska/639

    imie.nazwisko@sejm.pl

    Aktualni poslowie
    http://www.sejm.gov.pl/Sejm7.nsf/poslowie.xsp?type=A

    Adresy e-mailow poslów
    icppc.pl/stanowiska/2012/03/adresy-poslow-z-klubow-po-i-pls

  23. maran powiedział/a

    Tu jedna z polskich celebrytek, anorektyczka Aneta Kreglicka, noszaca te czerwona nitke i zakrywajca jedno oko potezna , sztucznie tleniona blond grzywa. Jak widac nas celebryci tez naleza do tajemnego kregu Illuminati/celebrities.
    Nie ma nic za darmo.
    http://www.pudelek.pl/artykul/8045/co_oznacza_czerwona_nitka_kreglickiej/

  24. Lech powiedział/a

    Kilka uwag do “cytatuf”: “Ale z drugiej strony to brednie…” – “O ile dobrze pamietam, Ossowiecki, jasnowidz mowil………..”

    Ossowiecki, jasnowidz który nie przewidział własnej śmierci podczas powstania – co za niedopatrzenie!
    Ale to już historia, a teraz mamy Jackowskiego który przepowiedział koniec świata na 2011 r. No coż, każdy się może mylić : -)

    Osobiście, mimo że nie dostrzegłem jeszcze w sobie początków jasnowidztwa, przepowiadam że Polska będzie od morza do morza – gwaratowane – tyle że “rządzona” przez żydow, bo polactfo nie umie założyć nawet jednej własnej partii która mogłaby rządzić.
    Zresztą po co? Inni robią to za nich lepiej od 1945 r.
    W czasie gdy budowa judeopolonii trwa polactfo oglada “udziwnione filmy” lub tance z gwiazdami, ale wszystkim pisanie bredni na wszystkie strony, w które sami wierzą, przychodzi bez trudu szczególnie “Jak ktoś popracuje wyobraźnią i zobaczy dwie kreseczki…..”

    W-wa ma być zniszczona bomba A? Skoro budowa judeopolonii postępuje bez żadnych przeszkód? Po co? Chyba tylko by pozbyc się PKIN : -)

    Na nieszczeście dla “patriotuf” śniących “od morza do morza”, lub widzących kreseczki gdy wytężą wyobraźnię pojawiają się KRuTKowidze którzy jak się okazuje mają nie tylko doskonały wzrok, ale i zdrowy rozsądek – co bardzo cieszy.

    “Pacjenta się leczy od pasożytów, a nie pali na stosie razem z nimi…”

    Zwlaszcza gdy w grę wchodzą PASOŻYDY. Choć i tu pewności nie ma że nie najmą innego Adolfa ktory zmniejszy populację Betel Ost Jude na co pan michalkiewicz bardzo liczy.

  25. Lech powiedział/a

    #20
    Wlaśnie JO (jasno oświecony) dostrzegł durnia – gratuluję!

  26. maran powiedział/a

    A pan lech to taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaki mundry jest.
    Wszystkie rozumy on ci pozjadal, bo karmi sie przeciez trujaca kroplowka MSMedia i on wie ,ze tam jedynie prawda czasu prawda ekranu.
    Zmiataj ****, bo nie wiesz o co biega, a geba bezmyslnie klapiesz dla samego klapania.

  27. maran powiedział/a

    tu jeszcze ciag dalszy o kabale, ktorej gorliwa wyznawczynia jest m in corunia Bolka Walesy
    http://www.fakt.pl/Walesowna-i-Herbus-w-szponach-kabaly,artykuly,41716,1.html

  28. wet3 powiedział/a

    @ Matka Polka (22)
    Artykul (nr 11) jest az nadto potwierdzeniem tego, co teraz dzieje sie w Polsce. Odwolywanie sie do Hagi, ONZ czy aliantow wkurzylo mnie gdyz cos takiego uwazam za skonczona glupote. Wiadomo bowiem dokladnie kto wszystkim dzis trzesie! Poza wyjsciem silowym innego nie ma. Oczywiscie, praktycznie, sil (ani przede wszystkim – ochoty!!! ) na to nie mamy …

  29. maran powiedział/a

    te biale liczby 6/3 na szarej koszulce tego goscia/muzyka ,z dziwnie obcieta brodka ,(wyglada to prawie na pacyfke) ,moga tez oznaczac trzy szostki (666).
    Chlopak na stadionie (przy koncu video) unosi szalik nad glowa, co tworzy razem z jego glowa symbol oka /illuminati.
    Pojawia sie tez ow symbol trojkata, wykonywany reka pare razy przez rozne osoby.
    Na koncu para zakochanych, (rudowlosa dziewczyna z czerwoana obroza na reku + jej boyfriend) trzymaja sie za rece i patrza na miasto. To trzymanie sie za reke tworzy widoczny, potezny symbol illuminati, literke “V” .
    W Stopsyjonizmowi byl pare tygodni temu bardzo ciekawy artykul na temat okultystycznej symboliki litery/znaku “V”.

  30. mocniejszy powiedział/a

    Nadzieja, że w Polsce zamachu nie będzie, bo jest kolonią żydowską wydaje się naiwna…
    Jakoś nas to od II wojny światowej, sprowokowania powstania warszawskiego i zniszczenia doszczętnego Warszawy nie uchroniło. W Nowym Yorku też sporo “starszych i mądrzejszych mieszka” i sporo pracowało w WTC, ale podobno na czas ich masowo oświeciło, żeby spóźnić się do pracy…
    Pasażerów starozakonnych do Smoleńska też nagle oświeciło, że sobota to szabas i cudem ocaleli…
    Może niedługo stołecznych “starszych i mądrzejszych” oświeci, żeby zbiorowo udać się poza Warszawę. Jeśli to się zauważy, doradzam wszystkim póście ich śladem…
    Patrzcie na warszawskich “starszych i mądrzejszych”, jeśli nagle ulotnią się z miasta, będzie czego się bać.

  31. maran powiedział/a

    Swoja droga to wyglada na to, ze te zakochana parke z tego video ta czerwona wstazeczka uchronila przed evil eye (czyli zniszczeniem).
    Czyli idac dalej tym tropem mozna wydedukowac, ze szatan “uchronil ” ich od zniszczenia. Czyli mozna tez zaryzykowac stwierdzenie, ze ten gosc z 6/3 (666) na szarej koszulce i tzw. goatie ( czyli kozia brodka, koza Bahomet tez jest symbolem szatana) to symbol szatana.

  32. Kudlaty powiedział/a

    @18 Lech
    Bluzni Pan.
    Sadzac po zdjeciu,jest Pan mlodym czlowiekiem.
    Jesli zacznie Pan czytac odklamana historie (na poczatek Koneczny,ks Trzeciak),
    zaprowadzi ona Pana do prawdy,ktora jest katolicyzm .

  33. Kapsel powiedział/a

    Ten tekst zaraz przywołuje mi te oto skojarzenia:

    Spełnione proroctwo karcianej gry
    …..Największą jednak tajemnicę i najwięcej kontrowersji budzi przykład wydanej na początku lat 90-tych gry „Illuminati – the card game”. W sieci można znaleźć informacje, jakoby jeszcze podczas przygotowań do wydania tej gry, do siedziby jej twórcy – firmy Steve’a Jacksona, wtargnęło CIA i skonfiskowało cały jej nakład. Dopiero w wyniku wygranego procesu sądowego Jackson odzyskał możliwość jej wydania. Tego typu informacje krążą po sieci, ciężko je jednak jednoznacznie potwierdzić. Być może jest to chwyt marketingowy przygotowany przez wydawców gry, by zainteresować nią szerszą publiczność? Z samą grą wiąże się jednak o wiele większa tajemnica, którą ciężko wytłumaczyć zwykłym marketingiem. ..
    Całość tutaj

    http://orwellsky.blogspot.com/2011/07/spenione-proroctwo-karcianej-gry.html

    http://orwellsky.blogspot.com/2011/07/spenione-proroctwo-karcianej-gry.html

  34. lopek powiedział/a

    Czy możliwa jest niepodległa Polska z Warszawą, którą zasiedlił Stalin?
    No więc sami Państwo widzicie.

  35. Zbyszko powiedział/a

    @34 Lopek i Lech… Węgrzy, idąc nieajko za przykładem Austriaków, Krucjatą Różancową (mówił o tym sam Victor Orban) doprowadzili do zmian polityczno-społecznych. A Austriacy, tym sposobem doprowadzili do wyjscia Sowietów z ich kraju (takze powoływał się na to Viktor Orban)

  36. Zbyszko powiedział/a

    Nawiązujac do pózniejszego artykułu na tym blogu (Wałęsówna i Herbuś w szponach kabały) i odnoszac to do teledysku Lady Punk w którym ten motyw bardzo wyraźnie wystepuje, można zadac pytanie, czy nie ma tutaj niejako wskazania na ten zabobon OCHRONY. Wiadomo że Polska nie zabobonami a Wiarą Katolicką stoi i ma swoją ochronę w Matce Boskiej Królowej Polski… Więc czy czasami nie wszkują nam tutaj (dobrodusznie:-)… na Krucjatę Różańcową?

  37. maran powiedział/a

    ad 36 Pan ma na mysli “sentymentalno-obyczajowych” katolikow ,ktorzy jak im czarny kot przebiegnie przez ulice, to juz nia nie przejda?

  38. wet3 powiedział/a

    @ Mocniejszy (30)
    Daje pan bardzo dobra rade. 11 wrzesnia tylko garstka niedoinformowanych ichnich stawila sie do pracy w NY. Tysiace ich, jakim dziwnym trafem, “zachorowaly” tego dnia!

  39. maran powiedział/a

    a tu artykul o mantife zorganizowanje w W-wie ,na ktorej stada oglupionych lucyferianek i lucyferianow robily poslusznie robote zlecona im przez swego miszcza.
    Tylko jedna , jedna, samotna pani miala odwage stanac naprzeciw tej rozbestwionej swoloczy z piekla rodem.
    I wy tu mowicie o walce, o zwyciestwie????????????????????????????????????????????
    http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/bartkowska_na_manifie:_jestesmy_czarownicami__zobacz_fotoreportaz_jeszcze_nie_19708/strona/2

  40. stan_n1 powiedział/a

    z tego co sie orientuje to 3 czerwca ma byc final ursynaliow – nie wiem jakie zespoly grac beda wiem natomiast ze grac napewno ma limp bizkit czy to moze byc na tej imprezie ?

  41. Zbyszko powiedział/a

    @37 Panie Maran, jest wiele opisów, dokumentów działania Pana Baoga. Każdy podświadomie nosi w sobie to przekonanie. Wiele razy chyba bylismy już świadkami działania przysłowia “Jak trwoga, to do Boga” w wykonaniu zażartych antychrytów. A katolicy jak wszyscy, także maja swoje słabości.

  42. Katon Najmłodszy powiedział/a

    DRUGA WIEŻA BABEL
    (…) współczesna nowa lewica porzuciła ideologię walki klas na rzecz walki płci, która stała się wyższą formą realizacji raju na ziemi – dzisiejszymi proletariuszami nie są: robotnik fabryczny, szwaczka czy fornal, których kiedyś trzeba było wyzwalać z kajdan i przesądów rozum ćmiących, ale uciemiężeni opresją katolickiego kleru i duszeni polskim zaściankowym kołtunem: gej i lesbijka. całość http://katonisliwka.wordpress.com/2012/03/10/druga-wieza-babel/

  43. B. powiedział/a

    witam, mala ciekawostka

    http://www.itanimulli.com (czytane od tylu – illuminati) – prowadzi na rzadowa witryne NSA (bezpieczenstwo narodowe USA)
    http://www.itanimulli.org – j/w
    http://www.itanimulli.ca (.ca – domena kanadyjska) – prowadzi na strone 63-ej lozy masonskiej w Edmonton
    http://www.itanimulli.info – prowadzi na strone australijskich politykow

  44. Lech powiedział/a

    #35
    “Lopek i Lech… Węgrzy, idąc nieajko za przykładem Austriaków, Krucjatą Różancową (mówił o tym sam Victor Orban) doprowadzili do zmian polityczno-społecznych.”

    Jak Pan sądzi? Ile by zdziałały krucjaty gdyby nie wybrali Orbana?
    Co dotąd zdziałały krucjaty w kraju? Było ich niemało. Dlaczego Rydzyk i “polskie katolicznki” popierają jak nie PiS to SLD?
    Gdzie są polskie katoliczniki podczas wyborów, ale przede wszystkim gdzie jest polska partia z polskim, a nie farbowanym lisem, na którego by mogli głosować?

    Jak widać tak prostych rzeczy wiekszość czytaczy nie jest w stanie pojąć. Dlatego bedzie tak jak jest i gorzej.

  45. Marucha powiedział/a

    Re 44:
    Panie Lechu – a skąd Pan wie, że Orban nie został wybrany właśnie w wyniku krucjat różańcowych?
    Neguje Pan potwierdzoną wieloma faktami siłę modlitwy różańcowej? Tej, która przechyliła szalę bitwy pod Lepanto, uwolniła Austrię od okupacji, czy choćby – całkiem niedawno – nieoczekiwanie sprawiła, iż papież uwolnił tradycyjną Mszę Świętą i zdjął ekskomunikę z Bractwa Św. Piusa X?

    Nb. nie wiem, co ma z tym wspólnego o. Rydzyk i polscy katolicznicy.

  46. Robol powiedział/a

    Ad 44. Lech
    A kiedyż to Goebbelsie parszywy, Radio Maryja albo o.Rydzyk popierał SLD? Won hasbarowcu na “Onet” siać swoją kłamliwą propagandę! Geniusz od siedmiu boleści.

  47. Lech powiedział/a

    Re: 44

    Panie Marucha – nie wiem, a chciałbym bardzo. Niestety, Pan też tylko może w to osobiście wierzyć co sugeruje.
    Niczego nie neguje. Jestem sceptyczny i wierzę w działanie ludzi.
    Przypisuje Pan wynik rożnych wydarzeń sile modlitwy w co Pan wierzy – Pana wybór.
    Nie żyłem w czasach bitwy pod Lepanto więc zapisków historii komentować nie będę, bo była by to spekulacja. Zmianę polityki Watykanu w sprawie ekskomuniki można równie dobrze przypisać masowym niezadowoleniom i odchodzeniem wiernych od kościoła. To dla mnie konkretna przyczyna i wyjaśnienie.

    Co ma z tym o. Rydzyk i polscy katolicznicy?
    Komentowałem wpis # 35. Skoro zmiany rządu i polityki Wegier są przypisywane krucjatom, to dlaczego Rydzyk i katolicznicy, pod jego wpływem, głosowali na PiS, a wcześniej na SLD?
    Czyżby Rydzyk wierzył że Kaczyńscy czy Kwaśniewski będą odpowiednikami Orbana?
    Dziwi mnie to pytanie z Pana strony, ale może przeoczył Pan treść wpisu # 35.

    Robolopodobnych prócz chamstwa na nic więcej nie stać, ale to wynik nadmiernego chlania:
    “Bo od wódki rozum krótki z czego też wynika że pamięć zanika”.
    Zapomnieli kto przyjechał przed wyborami do Polski reklamować Kwaśniewskiego. Twierdzą że kler Kwaśniewskiego nie popierał wbrew Papieżowi. Równie trudno dziś znaleźć tych którzy głosowali na Wałęsę. Może się jednak mylę i może to nie krótka pamięć tylko wstyd przyznać się że za każdym razem polactfo daje się zrobić w konia.

    Również proszę Pana wyjaśnić rożnym Marankom, Robolom i Barankom kto jest właścicielem Gajówki i kto ma prawo wypraszać. Oni jeszcze tego nie wiedzą.
    Jeśli moje wizyty Panu nie odpowiadają to proszę napisać. Narzucać się nie będę.

  48. JO powiedział/a

    Ad.47! Rozaniec Swiety to dzialanie. Zadam Panu pytanie, czy Pan wie co to Rozaniec Swiety?

    Co to tajemnice Rozanca Swietego I jego Owoce?

    A co to Dary Ducha Swietego?

    Pan nie wie, nie zna Wiary. Gdyby znal , to by wiedzial, ze Wiara to WIEDZA, ze WIARA to WALKA a WALKA to dzialanie w ktore niby Pan Tak Wierzy, ale nie wie czym to dzialanie Ma Byc.

    …..pokora w powodzeniach < nie bylo by powodzen bez dzialania..
    …..zdolnosci do wyrzucenie sie namietnosci….(czy umie Pan byc na tyle silny bo oprzec sie namietnosciam?
    ….czy umie Pan znosic osamotnienie?
    …..czy jest Pan czujny w pokusach? ..czy umie rozpoznac dobro od zla?
    …czy umie Pan poskromic pyche?
    ….czy umie Pan przyjac upokorzen…Ja widzialem , ze nie umie Pan, mszczac sie za "durnia"
    ……czy umie Pan zachowania odwage w trudnych chwilach?
    ……..czy umie Pan nieustawicznie Poszukiwac Prawdy, Boga I z pospiechem odnajdywac go gdy Go Pan Utraci?
    ….czy sluzy Pan Milosci?
    ….czy jest Pan zdyscyplinowany?
    ….czy umie Pan przebaczyc tym co skrzywdzili Pana?
    …..czy jest Pan Madry?
    …….czy potrafi Pan Dzialac, Walczyc, byc czescia Kosciola Walczacego, byc Rycerzem NMP umiejacym pokonac namietnosci, Klamstwo, Swiat I UMZEC dla Grzechu?

    To wlasnie jest I wiecej Rozaniec Swiety, to DZIALANIE
    ——-
    Twierdze, ze Pan nie wie o czym mowi. Pan sie kompromituje

  49. Krzysztof M powiedział/a

    Ad. 48

    Modlitwa to przygotowanie do działania. A nie działanie samo. Dobrze jest się dobrze przygotować.

  50. Marucha powiedział/a

    Re 47:
    Panie Lechu, jeśli jest Pan katolikiem, to wie Pan, że najmniejszy listek nie spadnie z drzewa bez wiedzy Boga i Jego przyzwolenia. I to powinno wystarczyć za całą odpowiedź. Bez wspomożenia ze strony Boga nie zrobimy NIC, choć nam tak się może wydawać.
    O co i jak się modli o. Rydzyk i jego trzoda – nie wiem. Mogę tylko powiedzieć, iż nie każda modlitwa jest wysłuchana, co nie ma zresztą dla tematu większego znaczenia. Nie można negować potęgi modlitwy na tej podstawie, że Kowalski się modli o to, aby Malinowskiego szlag trafił.

  51. JO powiedział/a

    Ad.49! To nie jest prawda. Modlitwa to dzialanie. W modlitwie Dziekuje,y Panu Bogu za otrzymane Laski, za otrzymane dobra te terazniesze I przyszle I jak dzieci robi my To co On Nam kaze, spelniamy Jego Wole , ktora jest zapisana . Spelniamy nie watpiac, a przeciwnie pelni ufnosci w Jego wole.

    Mysl juz jest czynem a ona przygotowaniem. Slowo jest czynem , mozna powiedziec spelnionym , dlatego Uwazajmy jak sie modlimy

  52. Robol powiedział/a

    Ad 44 Lech

    Faktycznie puściły mi nerwy, co jest karygodne. Przepraszać jednak nie będę! Mam polemizować z kłamliwym oszczercą? Kłamca ma mnie uczyć kultury? Gdyby mi to wytknął ktokolwiek z pozostałych dyskutantów to “położyłbym uszy po sobie”. Wielu tu już takich Goebbelsów było, i wielu mnie obrażało ale możesz sobie Pan sprawdzić w archiwum – nigdy nie tracę fasonu w przeciwieństwie do Pana. Imputujesz mi Pan alkoholizm? To powiem Panu coś. Już od wielu lat nie miałem alkoholu w ustach w żadnej postaci. Co więcej kilka lat temu złożyłem Bogu w ofierze, wstrzemięźliwość od alkoholu do końca mojego życia. Potwierdziłem to przysięgą w obecności kapłana. Stać Pana na to? Od wielu lat prowadzę też krucjatę polegającą na tym, że kłamstwo w moich ustach nie powstanie. Przez to, żyję z konsekwencjami mojego i innych postępowania a nie jest to łatwe. Ale co kłamca może o tym wiedzieć? Ilu rozmaitych mędrków i świętoszków próbowało tak robić za moim przykładem? Niektórzy nie potrafią nawet przez jeden dzień. O czym więc mamy dyskutować?

    Różne rzeczy można zarzucać o. Rydzykowi, ale nie poparcie SLD. Ten bełkot, który Pan uznaje za argumentację ma być jakimś dowodem? Proszę się udać na stronę RM wybrać w archiwum audycji taką, która według Pana o tym świadczy i przytoczyć ją tutaj. W przypadku RM bardzo łatwo o wszelkie dowody bo archiwum jest bogate.

    Na razie muszę kończyć, bo mnie w przeciwieństwie do hasbary nikt za siedzenie przy komputerze nie płaci, ale na pewno wieczorem przeczytam odpowiedź (o ile taka będzie), a jeśli uznam za wartą tego to może i ja odpiszę. W stosunku do dotychczasowych zrobiłem wyjątek, bo kłamstwo budzi we mnie organiczny wstręt.

  53. Krzysztof M powiedział/a

    Ad. 50

    “najmniejszy listek nie spadnie z drzewa bez wiedzy Boga i Jego przyzwolenia.”

    - A gdzie tu miejsce na wolną wolę człowieka? W czym się ona przejawia?

  54. JO powiedział/a

    ad.53. Pan Bog jest Alfa i Omega, wie wszystko od poczatku do konca tego swiata co sie wydazylo i co sie wydazy. Sa rzeczy,ktore czlowiek swoim rozumem nie ogarnie i Pan Panie Krzysztofie niech nie probuje tego Robic. To robi Masoneria…

    Poza tym nie ma sprzecznosci w cytowanym zdaniu Pana Gajowego i Wolna Wola czlowieka…. O co Pan w ogole Pyta, niech Pan sie zastanowi….

  55. Marucha powiedział/a

    Re 53:
    Człowiek ma wolną wolę i Bóg pozwala mu jej używać. Gdzie tu jakaś sprzeczność?
    Pańskie akty wolnej woli też mają miejsce z bożym przyzwoleniem. Nawet, jeśli chce Pan z Bogiem walczyć.

  56. jasiek z toronto powiedział/a

    Re: 55 Marucha

    Mysle, ze byloby bardziej przejrzyscie: “Czlowiek ma wolna wole od Samego Boga jako niezbywalne jego prawo do wolnego wyboru na ktore Bog ma jedynie posredni wplyw”.

    Tutaj nasuwa sie pytanie: Dlaczego Czlowiek i ku jakiemu celowi otrzymal od Boga to niezbywalne prawo wolnej woli???
    ============================
    Milego dnia zycze
    jasiek z toronto

    http://polskawalczaca.com

    (ps. przepraszam., ze sie wtracam)…:)))

  57. Krzysztof M powiedział/a

    Ad. 54

    “wie wszystko od poczatku do konca tego swiata co sie wydazylo i co sie wydazy”

    - To znaczy, że tam, na górze, już wiedzą, czy będę dalej grzeszył, czy się nawrócę. Czy pójdę do nieba, czy do piekła…

    Mam wątpliwości…

  58. Krzysztof M powiedział/a

    Ad. 55

    “Człowiek ma wolną wolę i Bóg pozwala mu jej używać.”

    - Więc dostaliśmy od Boga wolną wolę, a Bóg zastrzegł sobie prawo veta? To taka ta wolna wola cokolwiek niepełna.

  59. Marucha powiedział/a

    Re 57, 58:
    Panie Krzysztofie, niech Pan własnym rozumem nie kombinuje tam, gdzie najwięksi teologowie sobie zęby połamali, bo od tego do herezji droga krótka…

    Dla Boga czas nie istnieje. Nie postrzega go tak, jak my. Przeszłość, teraźniejszość i przyszłość widzi On równocześnie. Nie musi “przewidywać przyszłości”, On ją zna. Być może zna nieskończoną liczbę różnych alternatywnych przyszłości. Ale tego nie wiemy. Nic nie wiemy. Możemy sobie tylko dywagować, niczym kot, zastanawiający się, co to są te znaczki matematyczne w książce jego pana.

    Bez sensu jest mówienie o jakimś boskim “prawie weta” w odniesieniu do ludzkiej wolnej woli. Pan sobie może robić, co się Panu podoba. Może Pan zaplanować zabicie sąsiada, a idąc do niego po nocy złamie Pan sobie nogę.

    Polecam Panu poczytanie sobie czegoś na ten temat, który wcale łatwy nie jest.

  60. Lech powiedział/a

    Panie Marucha, bardzo dziękuję za piękną odpowiedź.
    Na pytanie czy jestem katolikiem, w/g pańskiej definicji, odpowiedzieć nie mogę.
    Dla mnie ważne jest jak kto żyje i postępuje i jeśli postępuje w/g przykazań boskich i respektuje innych to mnie wystarczy. Piekła którym straszył KK nie ma. Piekło mamy tu, na tym padole, i to za sprawą ludzi. Oni je sami sobie stworzyli i to z pomocą religii które głoszą wyższość ponad innymi i każą nawracać ogniem i mieczem.
    Stąd historia ludzkości to historia wojen i zbrodni. Tak działo się zawsze i dzieje nadal: Irak, Afganistan, Libia……..
    “Charakter ludzki taki jest, jaki jest. Wojna to surowy nauczyciel”. Cytat ojca korespondentów z okresu wojen greckich.

    # 48
    JO wie najlepiej i samego Boga by pouczał i strofował. Zapewniam że to nie ja się kompromituje.
    Zamiast wysyłać innym listę pytań sugeruję samemu ją przeczytać z zastanowieniem i zrozumieniem i zrobić rachunek sumienia. Pana zachowuje się jak misjonarz na emeryturze. Gajówka chyba nie jest misjonarską rozgłośnią. Jeśli się mylę i nią jest to nich jej bywalców Bóg broni przed takimi misjonarzami.
    Na szczęście ludzie myślą i zadają pytania – #56, 57…… co jest pozytywne.
    Panie Jaśku proszę się wtrącać .Takie osoby jak Pan są jak mile widziane.

    #52
    “Kłamca ma mnie uczyć kultury………..bo mnie w przeciwieństwie do hasbary nikt za siedzenie przy komputerze nie płaci?”
    Osoba kulturalna nie ważyłaby się ubliżać obcym choćby ze względu na respekt dla siebie. Chamstwo takich hamulców nie ma bo chamstwo tego nie rozumie.
    Nikogo uczyć niczego nie zamierzam. Kulturę albo się ma albo nie. Nauczyć się jest można pod warunkiem że się tego chce. Natomiast stwierdzić czy ktoś ją posiada czy nie można bez trudu. Powtarzanie bezpodstawnych zarzutów i obelg przesądza sprawę.
    “Przepraszać jednak nie będę! Mam polemizować z kłamliwym oszczercą?”
    Przeprosin nie oczekuję. Dyskusji nie rozpocząłem. Czasami dyskutuję z osobami umiejącymi dyskutować.
    Nazywanie prymitywnego i chamskiego ataku na autora wpisu – dyskusją to nieporozumienie, zaś fałszywe oburzenie jest wprost śmieszne i żałosne.

  61. JO powiedział/a

    ad.60.Pan Neguje istnienie Piekla, Pan neguje Potrzebe Istnienia Kosciola, Pan Neguje Wykladnie Sw Magisterium.

    I Pan wystawia opinie……

    Ludzie dziala sie na tych co Laske Przyjmuja i O nia Prosza oraz na tych co Laski Boze odrzucaja i o nie nie prosza

    Gajowka jest wylacznie miejscem dla tych CO LASKE PRZYJMUJA

    Tu nie ma miejsca dla Pana

    Pan jest tym od ktorego trzeba pyl otrzepywac i oddalac sie

    Pan przyjdzie Tu wowczas, gdy Bedzie Sluchal i Slysza, Patrzyl i Widzial

  62. Marucha powiedział/a

    Re 60:
    Panie Lechu, z żalem dowiaduję się, że nie uważa się Pan za katolika, cenię sobie jednak Pańską szczerość i uczciwość.
    Wierzy Pan w Boga… otóż właśnie Bóg mówi nam o istnieniu Piekła, zarówno w Starym Testamencie, jak i w Nowym, ustami swego Syna. Bo czymże jest potępienie wieczne?

    Pisząc coś takiego:

    Oni je [Piekło] sami sobie stworzyli i to z pomocą religii które głoszą wyższość ponad innymi i każą nawracać ogniem i mieczem. Stąd historia ludzkości to historia wojen i zbrodni. Tak działo się zawsze i dzieje nadal: Irak, Afganistan, Libia

    popełnia Pan kardynalny błąd. “Nawracanie” ogniem i mieczem to po pierwsze gruba przesada, z gatunku “prawd hollywoodzkich”, a po drugie zamierzchła przeszłość.
    Historia ludzkości jest historią wojen i zbrodni nie dlatego, że wierzymy w Chrystusa, lecz dlatego, że nie wierzymy weń wystarczająco mocno, że nie wcielamy w życie jego nauk – a także dlatego, że świat jest pełen wrogów Chrystusa. Ogromna większość wojen to sprawka wiadomego narodu – tego samego, który ukrzyżował Zbawiciela.
    Nasza grzeszna natura to dziedzictwo grzechu pierworodnego.

    Napaść na Irak, Afganistan, Libię, Serbię itp. – nie ma NIC wspólnego z naszą wiarą i dziwi mnie, że Pan to tutaj wspomina. Czy nie wie Pan, kto stoi za tymi wojnami? Kościół Katolicki???

  63. Marucha powiedział/a

    Re 61:
    Może dajmy jednak p. Lechowi się wypowiedzieć. Nie rezygnujmy z nawracania.

  64. JO powiedział/a

    ad.63. Ja uwazam, ze Pan Lech to prowokator. Okaze sie niezadlugo….

  65. Guła powiedział/a

    To wygląda na desant Moon

  66. jasiek z toronto powiedział/a

    Re: 63 Marucha.

    Panie Gajowy, mysle, ze zbyt wczesne zerwanie niedojrzalego owocu na nic sie nikomu nie przyda, bowiem jedni ludzie dojrzewaja w roznym przedziale czasu anizeli inni. Co jest wazne? Uczciwosc wobec samego siebie, a tym samym wobec innych.
    Kazdy z nas otrzyma taka nagrode na jaka zasluzyl w swym ograniczonym czasie fizycznego pielgrzymowania, a jesli chodzi o pieklo w sensie duchowym, (fizyczne mozemy ogladac jak Pan zauwazyl Panie Gajowy tutaj na ziemi), to ono faktycznie istnieje i co do tego nie mam zadnych watpliwosci.
    Czy warto zawrocic z “autostrady” biegnacej do czelusci piekielnych i sprobowac wejsc na cienka i kreta druzke do Nieba? Jak wspomnialem poprzednio: Kazdy czlowiek posiada niezbywalne prawo otrzymane od Boga i to Czlowiek decyduje o tym ktora droge wybierze, co wcale nie oznacza, zeby nie probowac wskazac tej cienkiej i kretej sciezki…
    =============================
    jasiek z toronto

    http://polskawalczaca.com

  67. Lech powiedział/a

    Panie Marucha, kolejny przykład trudności porozumiewania się Internetem.
    Irak…. wymieniłem w kontekście piekła które stworzyli ludzie. “Wiadomy naród” też zaliczamy do ludzi.
    Zauważyłem że nie lubi Pan pytań ( # 57, 58). Niemniej ludzie myślący mają pytania i oczekują odpowiedzi. Tych odpowiedzi winien wiernym dostarczać kościół. Jednak obecny kościół, już tylko katolicki z nazwy, zawodzi dlatego wierni odchodzą.

    Dużym problemem jest nakaz bezwzględnego posłuszeństwa Watykanowi. Znam Pana opinie na ten temat, lecz nie wiem czy ma Pan racje uważając się za katolika. Osobiście wolę pożegnać obecny KK niż stać się członkiem zjudaizowanej sekty. Obecny KK interesuje głównie polityka i biznes. Wierni są traktowani jako pionki w rozgrywkach politycznych. Jak pogodzić konszachty Rydzyka z PiS-em, jego biznesy geotermiczne czy uniwersytet multimidialny kształcący przyszłe kadry propagandystów (obojętnie jak ich zwą) pod okiem p. Szaniawskiego i czynnym udziałem p. Michalkiewicza straszących widmem ruskiej razwiedki z rolą kościoła jaką winien odgrywć? To nic zresztą nowego. Pamiętam geszefty Stella Maris Gocłowskeigo, czy dialogi Żyda Czajkowskiego który na dodatek okazał się agentem bezpieki. Chyba tylko nieprzytomny uwierzy że hierarchia KK nie znała tych faktów.
    Dziękuję za poświęcenie mi czasu i odpowiedzi.

  68. JO powiedział/a

    Ad.67. Stare Kotlety, Gajowka juz dawno Ma je za soba…
    Kossciol to Ja, jezeli Poszukujemy Prawdy w zgodzie ze Sw Magisterium I to jest Moj obowiazek, by to robic, jezeli uwazam sie za Katolika.

    Nawolywanie, ze lepiej opuscic KK jest nawolywaniem do samobojstwa. Miesza Pan L KK z ludzmi , ktorzy nim nim nie sa a jedynie udaja, ze sa. To mieszanie jest wg mojej oceny celowe. Poucza Nas ten Pan, wciaga udajac Greka.

    Zbyt duzo wie, by nie rozumiec Pan L a to dowodzi, ze robi to z premedytacja.

    Szkoda czsau I atlasu..

  69. Marucha powiedział/a

    Re 67:
    Myślący ludzie, panie Lechu, winni sobie zdać sprawę, iż pewne problemy nie są na ich umysł. Trochę pokory wobec tajemnic Boga…

    Co do Kościoła: należy odróżniać Kościół jako mistyczne ciało Chrystusa od ludzi, którzy go tworzą. Faktem jest, że Kościół został poddany prawdziwej inwazji Piątej Kolumny, głównie Żydów (niech Pan popatrzy choćby na polski episkopat). Jest też w nim sporo ludzi może i dobrej woli, ale nieświadomych, niedouczonych, błądzących.

    Ale Kościół, Panie Lechu, to nie ojciec Rydzyk, ani kard. Dziwisz, ani Czajkowski, ani nawet Benedykt XVI. Kościół to 2000 lat Tradycji, to jego Magisterium, to nauki Doktorów Kościoła i świętych. To coś, czego bramy piekielne nie przemogą.

    Taki Kościół wciąż istnieje – w Bractwie Św. Piusa X, które odrzuca mylne nauki II Soboru Watykańskiego i cały modernizm współczesnych hierarchów. Ja tam właśnie przynależę. Z dala od judaizmu, ekumenizmu, kolegializmu, modernizmu, z dala od niegodziwych form liturgii, z dala od wszelkich “dialogów”. Tam czuje się powiew prawdy.
    Dlatego nie bardzo rozumiem, dlaczego Pan ma wątpliwości, czy jestem jeszcze (?) katolikiem!

    Poza tym – nie istnieje coś takiego, jak “bezwzględne posłuszeństwo” wobec Watykanu, jeśli np. Stolica Apostolska szerzy fałszywe nauki. “Choćby Anioł z Nieba zstąpił i głosił wam inną naukę niż nasza, niech będzie przeklęty”

    Opuszczenie Kościoła w sytuacji, gdy wciąż istnieje w nim miejsce, gdzie można być wiernym Ewangelii i Tradycji i pracować na rzecz jego powrotu na właściwą drogę, nie jest, Panie Lechu, krokiem godnym chrześcijanina.

  70. 166 bojkot TVN powiedział/a

    69/Marucha
    Chodzi o to, że Kościół to ludzie, ci zaś są bardzo omylni, albo czasem nieprawdopodobnie tępi. Przykładem tępoty ludzkiej, która wystąpiła u hierarchów kościelnych w samym Watykanie jest np. przypadek ks. dra Jana Dzierżona, który odkrył dzieworództwo u pszczół, za co został (nie tylko za to) wykluczony z kościoła. Miał szczęście, że żył w XIX wieku, a nie w XVI jak Giordano Bruno, który za poglądy i odkrycia znacznie wyprzedzające wiedzę jego zwierzchników został spalony na stosie. W Wikipedii jest notatka, że akta procesu GB zostały zniszczone, czyli musiały zawierać jakieś zapisy niebezpieczne dla hierarchów, albo dla Żydów.
    Dziś naukowcy mają internet, więc każda tajemnica może ujrzeć światło dzienne szybciej niż kiedykolwiek.

  71. maran powiedział/a

    Panie Lechu, pan ma wierzyc w Boga, sluchac Jego nakazow, rozmawiac czyli modlic sie do Niego i zyc na codzien z NIm. Pan sie za bardzo niech nie skupia na tym jak inni , ktorzy niby w tego Boga wierza (przynajmniej tak mowia) sie prowadza, bo wtedy faktycznie pan moze zwatpic. Pan ma wplwy na swoje zycie, na swoja wole, na swoje zyciowe decyzje , czyny , pan nie ma wplywu na moje zycie, pana Maruchy, Dziwisza, Sowy, Golclowskiego, Cejrowskiego itp itd. Ja tez nie mam bezposredniego wplywu na pana zycie, ani pan na moje.
    To pan ostatecznie decyduje, ktora droga pan chce isc, co pan w zyciu wybiera. Pan niech trzyma Boga za reke, karmi swa dusze madrymi rzeczami, slowami, ksiazkami, etc i niech pan idzie za Nim.
    KK oferuja panu Sakramenty,zwlaszcza dwa wspaniale: Pokuta I Eucharystia , ktore chronia pana od Zla, o ile pan z nich czesto korzysta. KK oferuja wiele fantastycznych modlitw, nowenn, nabozenstw, z kotrych powinnismy czerpac jak ze zrodla , a nie czerpiemy. Pan niech szuka w KK strawy duchowej ,ktora tam jest i to w obfitosci. Niech pan sie nia karmi, a pana duch bedzei rosl w sile. Ogladnie sie na wielu duchownych, ktorzy powinni , a nie sa przykladami jak zyc w Chrystusie, rodzi tylko zniechecenie i zwatpienie.
    Oni beda z tego rozliczeni i podejrzewam, ze bardzo ostro. Pan bedzie rozliczony ze SWOJEGO zycia i pan sie zastanowi, co moze pan w nim uczynic, na dzien biezacy ,aby bylo lepsze, owocniejsze, pobozniejsze itd. Latwo jest wskazywac cudze bledy , przewinienia, grzechy, trudniej jest skupic sie na swoich, wyzbyc sie ich, pracowac nad nimi.

  72. Krzysztof M powiedział/a

    Ad. 59

    “Nie musi “przewidywać przyszłości”, On ją zna.”

    - To znaczy, że skończę tam, gdzie już wiadomo, że skończę. Tylko, że ja o tym nie wiem… No to ładnie… Człek się naharuje przez całe życie, a na koniec usłyszy, że to wszystko na próżno. :-)

    Niech Pan przejdzie do New Age. Tam człowiek sam może zostać bogiem. – admin

  73. jasiek z toronto powiedział/a

    Re: 71 Krzysztof M

    “Nie gromadzcie skarby, ktore rdzewieja i murszeja….”
    Jest to od dosc dawna powiedziane i nawet zapisane…Nie wiem skad te zdziwienie???
    Czyzby Pan, Panie Krzystofie zamierzal cos zabrac ze soba do “jesionki?”…Dom sie napewno nie zmiesci, ale TV plazma mysle ze daloby sie jakos wepchnac…:)))…bedzie ciasno…:)))
    ===========================
    jasiek z toronto

    http://polskawalczaca.com

  74. Kapsel powiedział/a

    Re 70
    Fakty i mity odnośnie do Giordano Bruno
    …..jak na razie nie istnieje żaden poważny dowód świadczący o tym, że Bruno rzeczywiście został spalony przez Inkwizycję…
    ….Nie wiemy jednak z całą pewnością, że Bruno został skazany na śmierć, i że wymierzona została mu ta kara. Wiemy jedynie, że w 1592 roku został aresztowany przez Świętą Inkwizycję w Wenecji wskutek oskarżeń o herezję. Nie chodziło o żadne oskarżenia odnoszące się w jakimkolwiek stopniu do badań naukowych, a już najmniej odnoszących się do rzekomej obrony przez Bruno teorii Kopernika, która w tym czasie nie znajdowała się na Indeksie.

    Giordano Bruno, a właściwie Pilippo Bruno, gdyż Giordano jest imieniem zakonnym, które przyjął wstępując do Zakonu Dominikanów, od imiena drugiego generała zakonu błogosławionego Jordana z Saksonii, sądzony był, według obowiązującego wówczas prawa jako teolog, za głoszenie herezji, choć tak naprawdę istnieją podejrzenia, że głównym powodem aresztowania i usiłowania usunięcia Bruno z życia publicznego było propagowanie przez niego niebezpiecznych idei politycznych. Chciał on między innymi stanąć na czele nowej religii, co w XVI wiecznej Europie skąpanej już w krwi wojen katolicko-protestanckich, pamiętającej o wyczynach Husa i hrabiego de Rais we Francji (satanisty, który w swoim zamku dla potrzeb kultu wymordował kilkaset osób, od którego wzięła się legenda o Sinobrodym, którym straszy się do dzisiaj dzieci we Francji) stanowiło wystarczający powód do obaw przed nową krwawą łaźnią, bo dawni Europejczycy, wbrew poglądom marksistów-leninistów nie palili się wcale do rzezi, i też pragnęli życia w pokoju. Wiemy też, że 6 lat później, sprawę przejęła Święta Inkwizycja w Rzymie, kontynuująca dochodzenie podczas którego Bruno traktowany był ze wszelkimi honorami, mieszkał wygodnie, otrzymywał wykwintne posiłki, dodatkowo wykwintniejsze podczas świąt. Najprawdopodobniej (bo nie istnieją ślady w dokumentach źródłowych) został skazany na śmierć, lecz nie wiemy czy kara została wykonana dosłownie, czy też spalono, jak to było już wtedy w zwyczaju, jego kukłę…..
    …Skąd więc wzięła się legenda o spaleniu Giordano Bruno? Miał on umrzeć na stosie 17 lutego 1600 roku – tymczasem pierwsza, publiczna wzmianka o tym fakcie medialnym pojawiła się dopiero w drugiej połowie XVII stulecia. W roku 1600 nikt, ale to dosłownie nikt w całej Europie o tej śmierci nie donosił. Watykańskie dokumenty wspominają o dochodzeniu w sprawach teologicznych przeciwko Bruno, ale nie ma w nich śladu o wyroku, ani też o egzekucji, chociaż w podobnych przypadkach dokumenty takie opisują szczegółowo sentencję wyroku jak i przebieg wymierzenia kary. Nie ma najmniejszego śladu o tym wydarzenia także w dokumentach zagranicznych ambasad przy Watykanie, które zwykły na bieżąco relacjonować wszystkie ważne i nieważne wydarzenia, nie ma takiego śladu w dokumentacji ambasadora Wenecji, który w szczególny sposób był zainteresowany sprawą, która dwa lata wcześniej przeszła spod jurysdykcji Wenecji pod jurysdykcję Rzymu…..

    http://marucha.wordpress.com/2010/08/25/fakty-i-mity-odnosnie-do-giordano-bruno/

  75. Marucha powiedział/a

    Re 70:
    Za jakież to “odkrycia” skazano Giordano Bruno na śmierć? To nie był żaden naukowiec.
    Hollywoodzka brednia.
    Giordano został skazany – zgodnie z ówczesnymi prawami – za działalność burzącą porządek społeczny. I to po wielu próbach nakłonienia go do bodaj zdawkowego przyznania się do błędów. Trudno, żeby stosowano wobec niego prawa, jakie zaczęły obowiązywać paręset lat później, no nie?
    Nb. Giordano Bruno miał na sumieniu zabójstwo innego człowieka.
    I w ogóle są pewne wątpliwości, czy w ogóle został skazany. Piszę “skazany”, a nie “spalony”, gdyż nie palono nikogo żywcem. To kolejny mit.

  76. 166 bojkot TVN powiedział/a

    75/Marucha
    W XIX w nie było w porządku społecznym żadnego dzieworództwa ….

    Demagogiczne brednie. Zasługi Kościoła dla rozwoju nauki są olbrzymie i nie mogą ich przesłonić jakieś poszczególne błędy. – admin

  77. Kapsel powiedział/a

    Re 76
    Panie Bojkot

    Dzieworództwo jako pierwszy odkrył w roku 1740 Charles Bonnet.

    Ks.Dzierżoń “wyleciał “z KK za jawne i uporczywe sprzeciwianie się postanowieniom SW I a konkretnie przeciw dogmatowi o nieomylności papieży.

    Przestać Pan tutaj talmudyzować a lepiej oddaj mi moje jabłko które sobie posmarkałem jak czytałem podobne pańskie bzdury już dawno temu.

    Przypominam….jabłko z gatunku Lobo,duże i kupione u polskiego sadownika blisko Góry Kalwarii…innego nie wezmę.

    Bardzo cenna uwaga. Bojkot TVN chyba goni w piętkę od czasów, kiedy głosował (nie chce powiedzieć na kogo) i do głosowania namawiał (ale też nie powiedział na kogo) – admin

  78. aga powiedział/a

    Panie Gajowy
    wbrew insynuacjom różnym Ulickim, ś.p. Pani Sędzina Trzcińska pochodzi z porządnej polskiej rodziny a jej ciało znajduje się od 6 grudnia bez należnego tej zasłużonej Polce -patriotce pochówku. Czy to nie jest skandaliczny temat na zajęcie się nim?

    http://eugeniuszsendecki.nowyekran.pl/post/55684,aleja-zasluzonych-dla-sedzi-marianny-marii-trzcinskiej

  79. aga powiedział/a

    http://marucha.wordpress.com/2012/03/13/major-issajewicz-odszedl-na-wieczna-warte/#comment-150881

  80. Lech powiedział/a

    # 62, 69
    Szczerość i uczciwość są częścią mego charakteru. Swoich poglądów nie ukrywam, a tym bardziej, się nich nie wstydzę. Jeśli to sprawi Panu mniejszą przykrość to proszę mnie uważać za katolika w lamusie i nie postrzegać chęci poznania z brakiem pokory nawet w przypadku niewygodnych pytań. Są tacy którzy chcą wiedzieć i poznać prawdę, a część pragnie poznać nawet to co może się wydawać trudne lub niemożliwe do zrozumienia. Wydaje mi się że nie docenia Pan możliwości poznawczej umysłu.

    Nie wiem na co liczy Bractwo dialogując z Watykanem, ale mam obawy. Bractwo na początek powinno żądać usunięcia masońskiej V kolumny. To może wydawać się nierealne, w świetle finału jakiego doczekał Paweł I po takiej próbie, ale inaczej nic nie wskórają poza niekończącą się szopką dialogu, na wzór tzw. dialogu z Żydami, lub kooptacji celem spenetrowania, rozmycia lub rozbicia od wewnątrz.

    Cieszy mnie obecność Pana portalu, choć często przypomina polski niedozorowany publiczny ustęp do którego polactfo i żydowska chołota pcha się jak za potrzebą zostawiając przed wyjściem na ścianie esencje swych “mądrości”.

    # 71,
    Dziękuję za wpis. Niestety że nie żyjemy w izolacji i decyzje innych pośrednio determinują i ograniczają nasze codzienne życie w wielu dziedzinach. Stąd wskazane osoby podałem jako przykład a nie tylko chęć krytyki. Z resztą się zgadzam.

  81. JO powiedział/a

    ad.80. Bractwo nie Dialoguje , ta nazwa jest od Unych. Bractwo Nawraca Watykan i mowi slowami Pana Boga. Bractwo Walczy o Ludzi- zagubionych Wiernych i ma tak daleko lub tak blosko Watykan na Mysli jak To Wiara Nakazuje

  82. maran powiedział/a

    ad 80 Piosenka z dedykacja dla pana. Pan zwroci uwage na slowa tej piosenki ,bo warto.

  83. Inkwizytor powiedział/a

    Bojkotka stara stręczycielka chazarska streczy nam teraz oprócz PiSu heretyka x. Dzierżonia :) Dzieci Diabła zawsze wspierały wszelka herezję w Kościele a nierzadko byli jej autorami

  84. 25godzina powiedział/a

    @ Inkwizytor

    Marucha na pewno widzi i docenia.

  85. 25godzina powiedział/a

    …lepsza prawdziwa chazarska stręczycielka niż nieudolny pseudo katolicki pozer.

  86. Krzysztof M powiedział/a

    Ad. 72 Admin

    “Tam człowiek sam może zostać bogiem. ”

    - Nie zamierzam zostać bogiem! Zamierzam ustalić, CO jest wolną wolą człowieka. Wczoraj próbowałem w małym gronie, ale spełzło na niczym. Może tu będę miał więcej szczęścia?

  87. Krzysztof M powiedział/a

    Ad. 73

    “Czyzby Pan, Panie Krzystofie zamierzal cos zabrac ze soba do “jesionki?”…Dom sie napewno nie zmiesci, ale TV plazma mysle ze daloby sie jakos wepchnac…”

    - Plazmy nie mam. Ale, jeśli pan chce, to mogę przesłać panu na mail zdjęcie moich butów. Powinny się w jesionce zmieścić.

  88. 166 bojkot TVN powiedział/a

    77/Kapsel
    Szkoda, że Kapsel nie potrafi czytać ze zrozumieniem prostego tekstu napisanego rzez 166. Uzupełnienie dla niewiedzących i leniwych:

    Z Wikipedii:
    (….)
    Historia badań nad partenogenezą[edytuj]

    Pierwszym odkrywcą partenogenezy (u mszyc) był Charles Bonnet. W 1740 Bonnet dostarczył do Francuskiej Akademii Nauk referat odnośnie zjawiska, które współcześnie zwane jest partenogenezą u tych pluskwiaków. Odkrywcą partenogenezy u pszczół był Jan Dzierżon (1845) – górnośląski pszczelarz i naukowiec. Jego teoria była przez wiele lat powodem gwałtownych sporów naukowych, ponieważ w owym czasie powszechnie wierzono, że każdy żywy organizm musi posiadać ojca i matkę.(…)

    Doszkól się człowieku, zanim zaczniesz kogokolwiek poprawiać …..

    Za pisanie bzdur poniosłeś Kapsel słuszną stratę w postaci jabłka lobo, chociaż są dużo smaczniejsze starkingi, celesty, i złote renety, Poza tym nie żre się przy komputerze!

  89. Kapsel powiedział/a

    Re 88
    akurat przy komputerze wtedy nie siedziałem bo ten komentarz czytała mi moja żona która z kolei posikała się ze śmiechu….a co do jabłek to najlepsze są zawsze od polskiego sadownika….

    Panie Ładny….dla was to każda metoda dobra aby przywalić w KK i w Nas……..ale my znamy te metody ….
    ….reżym Pinocheta używał tresowanych psów do gwałcenia ciężarnych kobiet, żołnierze iraccy wyrzucali kuwejckie niemowlęta z inkubatorów, Serbowie zajmowali się ludobójstwem na miłujących pokój bojownikach albańskich, Saddam Husajn posiadał broń atomową, biologiczną i bakteriologiczną, Kadafi trzymał swój naród w terrorze i nędzy, wieże WTC zostały doszczętnie zniszczone przez samoloty pilotowane przez beduinów, Barak Obama urodził się na Hawajach, Żydzi są dyskryminowani, Św. Inkwizycja wymordowała miliony Indian w Ameryce Południowej, Bin Laden umierał kilka razy, Lepper zgwałcił Anetę Krawczyk, Rosjanie rządzą w Polsce, a Giordano Bruno został spalony na stosie za odkrycia naukowe, jakich dokonał. Prawdopodobnie razem z Galileuszem, Kopernikiem i Newtonem na jednym stosie……

    poniosłeś Kapsel słuszną stratę

    z wami tak zawsze……nawet jabłka Nam z gardeł wyrywacie….

  90. 166 bojkot TVN powiedział/a

    89/Kapsel
    To Kapslowi się też tak pitoli jak Rysiowi i Inkwizytorowi?
    Cholera! W gajówce jakaś epidemia poturbowanych na umyśle? Rysiowi się nie dziwię, on od wyprowadzania swoich kapłonów mógł oczadzieć w tym swoim Teksasie, ale miejscowi?

    Jakaś klapka w mózgu się zacięła?

  91. Marucha powiedział/a

    Re 90:
    Przepraszam, że pytam… ale o co 166 Bojkotowi teraz chodzi?

  92. Kapsel powiedział/a

    Re 90
    To Kapslowi się też tak pitoli

    Tak …rzeczywiście.jest w tym dużo prawdy bo wtedy jak sie żona posikała to musiała zdjąć majteczki i się umyć ale ja wtedy nie pozwoliłem jej tak szybko założyć nowych…… i teraz sobie myślę że o te jabłko to ja jednak wycofam te roszczenie …a niech tam….w końcu szczerze powiedziawszy to żadnej straty nie miałem a czysty zysk.

    No to zgoda….póki co.

  93. j powiedział/a

    A1d.84, 85

    Hehehehe! Z zadowleniem sygnalizuje, ze juz kolejny raz jest mi z Panem po drodze :)
    Tez wole prawdziwa chazarke streczycielke niz farbowane liski.
    Z chazarka to oczywiscie taki niesmaczny zart, bo Pani Maran to klasa sama w sobie. Choc czasem troche za szybko sie rozgrzewa :)
    Ciesze sie, ze Pan zauwazyl w jak wielkim stopniu nasza mala spolecznosc gajowkowa odzwierciedla spoleczenstwo w ogole. Jak te male milutkie liski patrza wiernie w oczy Maruchy, jak sie podklejaja i czekaja na znak czy juz maja chichotac czy moze zaczac rozdawac ciosy. No czy te oczy moga klamac? No nie :)
    A jak trzeba to i doniosa szybciutko na wroga ludu i cichutko zaskomla by Szef wroga ludu zbanowal. Boki mozna zrywac.
    Ale smutno troche…..

  94. Inkwizytor powiedział/a

    Boki można zrywać jak się czyta twoje wypociny nieszczęśliwa kobieto.

  95. Krzysztof M powiedział/a

    Ad. 94

    Gdy widzę pewne nicki, przeskakuję wzrokiem niżej. Metoda działa – nie czyta się tego, czego nie chce się czytać.

Można używać typowych tagów HTML, np. wytłuszczenie, kursywa, itp.

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

WordPress.com Logo

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Twitter picture

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s