Dziennik gajowego Maruchy

"Blogi internetowe zagrażają demokracji" – Barack Obama

10 IV a Prawda

Posted by Marucha w dniu 2010-08-09 (Poniedziałek)

To nie była katastrofa a zamach. Bo jak inaczej wytłumaczyć fakt, że samolot schodzący do lądowania na automatycznym pilocie znalazł się tuż nad ziemią tak daleko od lotniska?

Jeśli więc to był zamach – to kto go dokonał. „Odpowiedź” na to pytanie ma dawać nadal z uporem maniaka kolportowany przez agenturę wpływu, ślepców, głupców i ludzi po prostu naiwnych i łatwowiernych filmik nagrany tuż po zamachu na miejscu katastrofy, a także analiza głosu domniemanego autora filmiku.

Niestety, zwolennicy wersji zamachu dokonanego przez KGB nie zauważają kilku istotnych rzeczy! Gdyby KGB zrobiła ten zamach, a wiedzieliby mniej więcej, gdzie naprowadzą samolot fałszywą radiolatarnią, to teren katastrofy byłby szczelnie obstawiony i pilnowany przez rosyjską bezpiekę i milicję. Tam by mysz się nie prześliznęła pomiędzy KGB-cami, a co dopiero facet nagrywający wszystko na telefonie! Którego nikt nie zauważył, pozwolił nagrać jemu zbrodnicze postępowanie Rosjan i pozwolił bezpiecznie opuścić miejsce rosyjskiej zbrodni.

Z drugiej strony – jeśli zamachu dokonała CIA i Mossad… W tym wypadku CIA i Mossad wiedząc, gdzie mniej więcej rozbije się fałszywie naprowadzany przez ich radiolatarnię samolot, już tam czekali. Zrobili nagranie z miejsca katastrofy z rzekomym dobijaniem rannych i puścili je w internecie. Strzały nagrane na filmiku mogły być zresztą autentyczne – ale to CIA strzelała a nie KGB. Bo nawet, jeśli dobijali CIA-kiści pasażerów, czy strzelali do trupów, to po to, aby sekcja zwłok wykazała „śmierć” od ran postrzałowych. Robili to spokojnie, bo wiedzieli, że wina i tak spadnie na Ruskich a nie na CIA. PROSTE JAK BUDOWA CEPA! Tylko ślepiec albo idiota tej agenturalnej roboty CIA nie dostrzega! Dodatkowo rozpuścili oni famę, że autora filmiku na Ukrainie najpierw ciężko raniono, a potem w szpitalu dobito, z sugestią, że to robota KGB z zemsty za puszczenie tego nagrania w sieci.

Dla mnie ten filmik jest jednym z głównych dowodów celowej prowokacji mającej winą za katastrofę obarczyć Rosjan! Ale tym razem CIA po prostu przesadziła. Bo gdyby KGB zrobiła ten zamach, to nie używałaby pistoletów do dobijania rannych, wiedząc, że ich ciała muszą przecież zwrócić kiedyś Polsce. A wtedy może wyjść na jaw, że do ofiar katastrofy strzelano, a nie – że zginęli oni od ran poniesionych w katastrofie.

Powtarzam kolejny raz – gdyby za zamachem stała KGB, zrobiłaby to najprostszą metodą – transmitując zresztą cały zamach za pomocą kamer ekipy rosyjskiej telewizji, wysłanej rzekomo do transmisji przylotu polskiej delegacji. Podchodzący do lądowania samolot trafiony zostaje małą rakietą bojową (takie mają na wyposażeniu Czeczeni i Talibowie). Samolot wybucha i spada na ziemię. Milicja rosyjska i obsługa lotniska otaczają lasek, z którego „zamachowcy” samolot zestrzelili. Kamery na żywo nagrywają odgłosy strzelaniny. Po paru minutach słychać kilka eksplozji. Chwilę później (wszystko transmitowane LIVE) milicja znajduje w lasku za lotniskiem zwłoki kilku afgańskich „zamachowców” (podrzucone przez KGB chwilę wcześniej), którzy otoczeni rzekomo popełnili „samobójstwo” rozrywając się granatami. A przy nich znajduje milicja oświadczenie, że zamach był zemstą za pomoc Polaków w okupacji Afganistanu. Proste, logiczne, łatwe do zainscenizowania. Powód zamachowców jak najbardziej wiarygodny!

Nie musiałoby w tym wypadku KGB manipulować ze sztuczną mgłą, z fałszywymi radiolatarniami, manipulować czarnymi skrzynkami, ukrywać protokołów sekcji zwłok itd itp.

Zamach CIA i Mossad specjalnie tak zrobili, że Rosja musi zacierać ich ślady. Bo jak Rosja powie, że to był zamach, to mało kto uwierzy, że to nie Rosjanie zamachu dokonali. Bo kto z ogłupianych propagandą o wszechwładnej razwiedce uwierzy, że bez wiedzy i pomocy Rosjan na ich terenie zrobić coś takiego mógł obcy wywiad – np. CIA i Mossad.

A na koniec – gdyby śmierć tych ludzi dla Polski była naprawdę niepowetowaną stratą – można by się było tym nadal zajmować. Polska na tym zamachu nic nie straciła, poza zniszczonym samolotem. Ofiar zamachu naturalnie szkoda jako ludzi, jest to tragedia dla ich rodzin i bliskich. Ale Polska Racja Stanu nie straciła na tej katastrofie nic. Ponieważ ci ludzie nie służyli Polskiej Racji Stanu, a służyli układowi obcej agentury rządzącej Polską.

Ciągłym nagłaśnianiem sprawy smoleńska PiS i cała reszta żydowskiej agentury odwraca uwagę od spraw o niebo ważniejszych niż to, w jaki sposób CIA i Mossad zlikwidowali ich własnego agenta. A zlikwidowali go w celu rzucenia na Rosję podejrzenia o zbrodniczość Putina i zbrodniczość samej Rosji. Zamach bowiem był wymierzony nie przeciwko polskiej delegacji, a przeciwko Rosji! Jedynie przy pomocy „kozła ofiarnego” – Kaczyńskiego (i tych którzy posłusznie zameldowali się na jego zaproszenie na pokładzie samolotu).

Andrzej Szubert 8.8.2010, http://grypa666.wordpress.com/

Pan Andrzej Szubert i jemu podobni mogą sobie do upadłego zdzierać gardła bezustannym powtarzaniem logicznych argumentów, świadczących przeciwko rosyjskiemu sprawstwu katastrofy pod Smoleńskiem.
A i tak za chwilę znów jakiś kretyn zapyta „skąd ta nagła miłość do Rosji?” i na czym jest oparta, bo chyba tylko na „wewnętrznym przekonaniu”, po czym zacytuje kilka historycznych półprawd z czasów rozbiorów na poparcie swej głupoty. – admin

Komentarzy 41 do “10 IV a Prawda”

  1. Augustyn P. said

    Aby nie brnac dalej w roztrzasanie tej tragedii ,prosze zajac sie tym co ma sie wydarzyc dzisiejszego dnia/dni i kolejnych nocy.
    Narodzie – czy nie widzisz realizacji dalszych planow zamordyzmu i morderstw ?
    Przeciez „ruszaja nowe oddzialy demonstracyjne” na „scenerie krzyzowa” w Warszawie wkraczaja nasi wrogowie !

    Moze zapobiec kolejnym ZAMACHOM NA POLSKE i DOKONAC OBRONY POLSKI ???
    NIE DOSTRZEGAMY ATAKU NA POLSKE ??????????????
    NIE POTRAFIMY SIE BRONIC ???????????????????

  2. Art said

    „skąd ta nagła miłość do Rosji?”

  3. Miroslaw Bernard D said

    Teraz nie ma znaczenia co to było. Wazne dla nas jest ze okupanci leja sie miedzy soba wytracajac swoich agentow. Tylko Polska moze na tym skorzystac. A czy to byli Ruscy czy Izrael z USA co za roznica. Obydwie konfiguracje sa nam nie na reke.

  4. Miroslaw Bernard D said

    Zgadzam sie z tym atykulem. Niestety bicie piany przez rusofobow i amerykanofobow ptrwa conajmniej kilka miesiecy.

  5. Marucha said

    Re 2:
    Nagła miłość do Rosji bierze się z tego samego źródła, co „nagła miłość do hitlerowskich Niemiec”, gdy udowadniano że mordy polskiej inteligencji w Katyniu (i innych miejscowościach) nie były sprawką niemiecką. Albo gdy udowadniano, że wiele „autentycznych historii” z obozów zagłady było wyssane z palca.

  6. aga said

    http://www.nacjonalista.pl/2010/08/09/146-rocznica-urodzin-romana-dmowskiego.html

  7. aga said

    ad.6
    Walter Recke”Die polnische frage als problem der eurpaischen Politik”,Berlin 1927 .
    Recke – będący zaciętym wrogiem Polski,ktorą swietnie zna z czasow,gdy był w czasie wojny wysokim dygnitarzem władz okupacyjnych w Kongresowce – napisal na s.294 słowa następujące:”Dopiero wojskowe zalamanie Niemiec stworzyło mozliwość zbudowania państwa polskiego w tej skali,jak to wrogowie Niemiec pragnęli.Ale nawet wówczas nigdy by Polska nie powstala w rozmiarch takich,jak dzisiejsze,gdyby nie jeden człowiek zręczną pracą nie połozył pod to państwo fundamentów oraz nieustannie,niezmordowanie i uparcie do budowy jego form nie parł.Niepodobna jest podnieść dostatecznie wysoko tego znaczenia,jakie dla powstania nowoczesnego państwa polskiego posiada polityk Roman Dmowski.”
    Z ksiązki „Tragizm losow Polski” Jędrzeja Giertycha. Slusznie onegdaj pewnien ksiądz powiedział,że w każdym polskim domu prócz Ewangelii,powinna znajdowac się ta ksiązka.Może Polacy znając historie od jej kulis unikaliby niepotrzebnych sporów,emocji i odporniejsi byliby na manipulacje.

  8. Nie wiem czy pisalem o tym poprzednio czy nie ale zauwazylem cos tutaj ponownie:”Bo jak inaczej wytłumaczyć fakt, że samolot schodzący do lądowania na automatycznym pilocie ..”
    Nie mialem okazji uzywac automatycznego pilota w samolocie ale wiem ,ze dziala tak samo jak auto-pilot na jachcie lub okrecie.
    TYLKO CHORY UMYSLOWO zecydowal by sie na np.pozostawienie manewru wejscia do portu na autopilocie.
    Podobnie jest przy starcie i ladowaniu:zapytajcie kogos z doswiadczeniem w lataniu czy LADOWANIE NA autopilocie to rzecz ,ktora osoba przy zdrowych zmyslach chcialby by wykonac?
    Auto pilota wlacza sie wtedy GDY NIE ZACHODZI POTRZEBA LUDZKIEJ INTERWNCJI, np.na dlugich odcinakch gdzie nie groaza nam teoretycznie zadne przeszkody .
    Bo w obliczu takich autopilota mozna sobie wsadzic w rufe albo w statecznik ogonowy.I zaczac pisac testament w miedzyczasie.

    Jerzy

  9. Krzysztof M said

    Ad. 8

    A jeśli autopilot był włączony, bo zdaniem tego, kto siedział za sterami, włączony być mógł? I wg wskazań przyrządów rzeczywiście włączony być mógł? … I cała konstrukcja na nic?

  10. Krzysztof M said

    A tak zapytam Szanownych Państwa:

    Gdyby istniały tylko dwa wyjścia –

    1. Połączyć się z Niemcami,
    2. Połączyć się z Rosją,

    to które wyjście Szanowni Państwo by wybrali?

  11. desperado said

    Całkiem hipotetycznie:gdyby to jednak Rosja stała za zamachem to co zrobiłby Tusk z PO?
    Odpowiadam,nic,mało,za wszelką cenę próbowałby zatuszować lub przekręcić fakty.
    Dlatego,że tak naprawdę w wyniku jakiegokolwiek wrogiego działania Moskwy wobec Polski nic nie możemy zrobić,absolutnie nic.
    Wypowiemy im wojnę,bzdura,tydzień i Polski nie ma.
    Zerwiemy stosunki dyplomatyczne,zakręcą kurek i zamarzniemy zimą z całą gospodarką.
    Tak więc modlę się ,aby Marucha miał rację,choć rozum podpowiada coś innego.
    Poza tym gdyby to rzeczywiście CIA stała za zamachem to dlaczego ruscy wykazują taką ślamazarność,powinni stanąć na głowie ,aby się oczyścić z zarzutów.
    Moim zdaniem Putin nakazał maksymalnie opóźnić lądowanie lub je uniemożliwić tak ,aby Prezydent musiał polecieć na zapasowe lotnisko i kompromitacja byłaby gotowa ,jednak czekiści wykonali zadanie zbyt sumiennie czego efektem była katastrofa,choć nie zamierzona to jednak skuteczna.Ot,wyjaśnienie.

  12. gostek said

    @9 Krzysztof M
    Widac, ze niewiele latales, albo celowo macisz. Inaczej bys wiedzial, kiedy mniej wiecej sie wylacza autopilota.Z pewnoscia nie tuz przed ladowaniem.

  13. bezpartyjny said

    Ad. 10. Dobrze postawione pytanie. Społeczeństwo nawet mając w perspektywie trzecie wyjście (z którego korzysta krytykowana Białoruś)większością, w głosowaniach wybrało Niemcy. Chyba się nie mylę. Czy dobrze wybrało ? Kto może być tego pewny.Faktem jest, że większość społeczeństwa pamięta rządy sowietów a tylko mniejszość pamięta okupację niemiecką, którą zresztą nazywa się teraz jako hitlerowską. Trzeba sobie także zdawać sprawę z tego, że wąż niemiecki nas na razie hipnotyzuje zanim nas połknie i strawi i ze swoimi zamiarami się kryje. Rosja też jakoś nie zabiega o pojednanie z nami mimo że ma bardzo wiele na sumieniu a do tego kulturowo i gospodarczo nie jest dla nas atrakcyjna. Także media polskojęzyczne odgrywają nie małą rolę w forowaniu UE w której czołową rolę odgrywają Niemcy. Do tego wszystkiego Polacy w większości (albo w dużej masie) zatracili patriotyzm i niezłomną wolę posiadania suwerennego państwa. Niestety.

  14. Andrzej 101 said

    A tak, na marginesie Smoleńska…
    Jednym z „dowodów” na dymiący nagan Putina w oczach rusofobów było nagłe pogorszenie się pogody, chmury i mgła, które Ruskie rzekomo same „zrobili”, aby doszło do katastrofy.
    Pali się obecnie cała europejska część Rosji. Jest to rzeczywista katastrofa i Rosjanie są wobec niej bezsilni. I jakoś nie potrafią sobie chmur „wyprodukować” i pożary ugasić. A nas zalewa. Czemu sobie Ruskie tych „naszych” chmur do siebie nie ściągną, jak taką technikę mają? Hę???
    Same tajemnice…
    @Woj Polski: Spoko… Ta „obrona” krzyża to żydowska prowokacja!
    http://www.radiopomost.com/index.php?option=com_content&view=article&id=424:niebezpieczny-precedens-do-walki-z-krzyem&catid=38:polska&Itemid=58
    http://www.radiopomost.com/index.php?option=com_content&view=article&id=425:prowokacja-pod-nazw-wojna-o-krzy&catid=38:polska&Itemid=58

  15. Andrzej 101 said

    @ Desperado:
    „Poza tym gdyby to rzeczywiście CIA stała za zamachem to dlaczego ruscy wykazują taką ślamazarność,powinni stanąć na głowie ,aby się oczyścić z zarzutów.”

    CIA i Mossad zostawiły wystarczająco dużo śladów, że to był zamach. Jeśli jednak Putin przyzna publicznie, że to był zamach, ale że nie Rosjanie, a obce służby go zrobiły – kto jemu w to uwierzy?
    Agentura tylko czeka na to, aż Rosjanie coś takiego powiedzą. I zacznie się frontalny atak medialny na „zbrodniczą” Rosję.
    Przecież cały PiS, a zwłaszcza dekomunizator Macierewicz, RM Rydzyka, Michalkiewicz i dziesiątki innych straszą nas wszechwładną ruską agenturą i rzekomym zagrożeniem ze strony Rosji. Miliony idiotów w te brednie wierzy. Nie uwierzą więc w to, że „wszechwładna” razwiedka nie miała z tym zamachem nic wspólnego, że o zamachu nic nie wiedziała i że pozwoliła obcemu wywiadowi na własnym terenie, niedaleko od Moskwy na taki zamach. No bo z definicji jest ona „wszechwładna”.
    Rosjanie już od pierszego dnia wiedzieli, że to zamach. Ale z powodów podanych powyżej, nie mogą tego publicznie powiedzieć. Jedyne co im pozostaje, to takie przekręcanie faktów i zacieranie śladów zamachu, aby wyszło na katastrofę a nie na zamach. Jednakże te ich zacieranie śladów widoczne jest gołym okiem i wykorzystywane jest przez żydostwo do osłabiania pozycji międzynarodowej i reputacji Rosji. CIA i Mossad zacierają ręce, a ich agentura wpływu i iużyteczni idioci szczują na Rosjęi ją atakują.
    NO I O TO W TYM WSZYSTKIM CHODZIŁO !

  16. Staruszek Portier said

    Ad 15:
    „Trzeba sobie także zdawać sprawę z tego, że wąż niemiecki nas na razie hipnotyzuje zanim nas połknie i strawi i ze swoimi zamiarami się kryje”

    Wcale nas nie hipnotyzuje, tylko już pożarł wielkie obszary Polski. A konkretnie chodzi o ziemię. Nie słyszał Pan o wykupywaniu ziemi?
    Ponadto pożarł wszystkie chyba gazety na Ziemiach Zachodnich. Pożarł wielką część gospodarki.

  17. Voytek said

    Na Rosyjskim obrzarze Mosad i CIA zrobily podstep a Rosjanie ich kryja . KOn by sie usmial z takiej logiki. TO wyglada na to ze Rosja jest bezsilna ,JAK CHASAJA PO NIEJ TAKIE SLUZBY? PANIE GAJOWY NIE NAM TAKA CIEMNOTE. A WSI i TUzki , Komorowskie to aniolki?

    Niewiele Pan ze wszystkiego zrozumiał. Nie tylko Rosja ma kłopoty z żydowskimi służbami, sayanami itd. – admin

  18. bodo said

    Ą jednak to był nieumyślnie spowodowany wypadek! Ruskich wykluczam, bo gdyby to chcieli zrobić, to zrobiliby nie na swoim terytorium.Poza tym nie widzę w tym jaki mieliby interes i co by na tym zyskali.BND jest na pasku mosadu więc bez uzgodnienia nie zrobiliby nic podobnie jak CIA. Moasad nie wchodzi w rachubę bo większość „tych” ludzi jadła im z ręki. Więc to był wypadek chociaż nie całkiem bez winnych. Winnych w nim jest aż nadto a przerażającym jest, że jest on konsekwencją stanu polskiej polityki, gospodarki, obronności i całej organizacji państwa jeżeli o takim można jeszcze mówić.Przedwczoraj rozwaliło się państwo, wczoraj rowalił się samolot jutro rozwali się gospodarka. Jako całość Polska to smutny obraz połatanej, rozlatującej się szopy, podpartej kołkiem i związanej sznurkiem i nie szukajmy winnych, bo jest to nasze(!)dzieło. U jednych wina leży w umyślnym działaniu u innych w tym, że na to pozwolili, a jeszcze u innych w obojętności itd. A jakże – jest niestety w tym smutnym obrazku i moja mała łatka.

  19. Miet said

    Nigdy nie sililem sie na tworzenie mojej wlasnej wersji wypadkow w Smolensku – ale ta wersja podana przez p.Bodo jest mi najbardziej, jak dotad, prawdopodobna.
    Uzasadnienie podane przez p. Bodo jest bardzo logiczne.

  20. Marucha said

    Jeśli odrzuciłbym teorię nieumyślnego wypadku (która dla mnie jest wciąż najbardziej prawdopodobna) – to stawiałbym na Mosad i jego sprzymierzeńców.

    Świadczy o tym niemal natychmiastowa reakcja prasy izraelskiej na katastrofę: „To zrobili Rosjanie”.
    Skąd my to znamy… Brakowało tylko filmików ukazujących mieszkańców Moskwy tańczących i cieszących się ze śmierci prawie 100 „Paliaczków”. Za to ukazał się film „Andrieja Mendiereja”.

    Teoria ta została nieco później powtórzona na amerykańskich portalach „alternatywnej informacji”, które niektórzy uważają za niezależne, a które w rzeczywistości są narzędziem neokonów.

    Mosad jest jak najbardziej zdolny do wykończenia swoich niedawnych agentów lub sprzymierzeńców. Od kiedy to Żydom znane jest poczucie lojalności czy wdzięczności?

  21. aga said

    http://www.wicipolskie.org/index.php?option=com_content&task=view&id=3769&Itemid=56

  22. Miroslaw Bernard D said

    ad 20) Można tu dociekac oficjalnie prawda nigdy nie zostanie ujawniona. Dla Polaków tylko plus że jedni agenci wykańczaja drugich agentów. Dac im spokój niech se wojują.

  23. jerzyczek said

    Panie Gajowy Marucha! Walisz Pan z dwururki na oślep! A autor przedstawia swoją wersję wypadków, która ma taką samą wartość jak wersja z „samolotowym bliźniakiem”.
    Panowie, nie mieszajcie motywów ze zdarzeniem. Owszem, motyw najczęściej weryfikuje sprawcę, jednak nie musi to być związek bezpośredni, linearny.
    „…złapał tatarzyna, a tatarzyn za łeb go trzyma…”
    Re 20
    Panie Marucha, a gdyby to zrobili Rosjanie a nie Mosad, to jak Pan sądzi, kogo wskazałaby izraelska pasa i amerykańskie portale „alternatywnej informacji” jako sprawcę?

    Czy ktoś prosił żydowską prasę, aby „wskazywała” sprawcę? Sami się wyrwali. – admin

  24. Andrzej 101 said

    Gdyby katastrofa nastąpiła 13 kwietnia, a więc w uchwalonym w 2007 roku przez sejm, przy aktywnym udziale Lechkacza, Dniu Katynia, a na pokładzie byłby naczelny rabin polskiego żydostwa – wtedy byłbym przekonany, że była to zwykła katastrofa.
    Naczelny rabin „polskich” żydów dwa lata wcześniej był z Lechkaczem w Katyniu, bo Polaków żydowskiego pochodzenia w Katyniu także mordowali żydzi z NKWD. Na okrągłe obchody powinien więc rabin jechać – a raczej lecieć z jego przyjacielem – Lechkaczem.
    Ważne rocznice obchodzi się wtedy, kiedy one wypadają, a nie w czasie wekeendu. Tak jest z 11 listopada, z Dniem Flagi, czy z rocznicą 3 maja. Dbały o udawanie Największego Patrioty Tysiąclecia Lechkacz nie mógł sobie pozwoli na przeniesienie obchodów np. wybuchu powstania warszawskiego z faktycznej daty wypadającej w środku tygodnia na sobotę. Bo okazałby tym samym lekceważenie ważnego święta, nawet, jeśli nie jest to oficjalne święto państwowe.
    Tak więc, Tupulew powinien lecieć do Smoleńska 13 kwietnia, a wśród gości powinni być żydowscy przyjaciele Lechkacza z ichnim rabinem na czele. Aby mógł on „swoim” w Katyniu zapalić menorę!
    Tupulew leciał jednak 10 kwietnia. Po to, aby żydzi mieli wymówkę – nie możemy lecieć, choć chcemy – bo mamy szabat! A przecież wszyscy wiemy, że Lechkacz z dziką radością zmieniłby datę lotu, aby tylko jego żydowscy przyjaciele mogli mu towarzyszyć.
    Wygląda więc na to, że ktoś ważny i wpływowy (ale nie Putin) przekonał Lechkacza do lotu w szabat.
    Aby oszczędzić w zamachu swoich.
    Tak było i 11/9 w WTC.
    Tak było w Gibraltarze, gdzie „cień” gen. Sikorskiego, żyd Józef Retinger, akurat w tej jednej jedynej podróży generałowi nie towarzyszył. Bo wiedział, jak się ona skończy.

  25. Marucha said

    Sprawa z naczelnym rabinem to JEST jakiś argument za tym, że nie chodzi o zwykłą katastrofę. Ale mimo wszystko – to mógł być przypadek…

  26. Andrzej 101 said

    Ależ zgadzam się, że wszystko to było przypadkowe.
    Przypadkowo Kaczor zaprosił pięciu najważniejszych generałów (mimo nauczki z Mirosławca).
    Przypadkowo samolot wyleciał z opóźnieniem (lądowali na łeb na szyję).
    Przypadkowo nie było planu B (w razie niepogody lądujemy tam czy tam).
    Przypadkowo Bibuła drukowała wypowiedź emerytowanego CIA-kisty, że to podejrzana katastrofa.
    Przypadkowo Kongres USraela chce robić śledztwo (równie „uczciwe” jak śledztwo w/s WTC).
    Przypadkowo nawet Rosjanie (bez napletka) mówią, że to robota Putina.
    Przypadkowo…
    Same przypadki!

  27. Tomasz Sraczyk said

    Mnie też dziwi niezmiernie, że Polacy chcą, aby „uczciwe śledztwo” przeprowadzili im Amerykanie (a właściwie to i tak będą Żydzi). Jaką znaną sprawę udało sie Amerykanom wyjaśnić?

  28. LUIS said

    znalezione w komentarzach Maruchy; LUBAWICZEROWIE -czy wam to nic nie mówi?
    L9 powiedział/a
    2010-08-09 (poniedziałek) @ 08:24:25

    b.ciekawa informacja, polecam niektórym w kontekście Smoleńska:
    http://www.wicipolskie.org/index.php?option=com_content&task=view&id=3770&Itemid=56

    fragment:
    „Na początku sierpnia [2010] rozpoczęła się w Smoleńsku budowa pierwszej w tym mieście i regionie mykwa – podaje portal żydowskiej sekty Lubawiczerów.
    (…) Według oświadczeń sekty, w mieście mieszka obecnie około 5000 Żydów.”

  29. Pan Krzysztof M. z 10 — Z Rosji ponad dwa miliony Zydow wyjechalo do Palestyny, po 1990r.
    Lepiej z odzydzona slowianska Rosja , niz z zazydzonymi germanskimi Niemcami . Po ewentualnym polaczeniu z Rosja , madrze ukladac , by nie byc terytorium okupowanym lecz czescia skladowa .
    Nie pozwolic na wspolczesne „powstanie listopadowwe” i podobne . Zlecic UCZONYM dokladna analize dokonan polskich elit w okresie utracania stopniowego suwerennosci , upadku Panstwa ,korzysci z naszego udzialu w Kampanii Napoleonskiej ,wymazanego z historii okresu lat 1815—1831 . Analize wartosci naszych Powstan . To wszystko nie po to by zle oceny stawiac lub potepiac ale by nauki na przyszlosc z tego czerpac . Pragnieniem moim , silne , niepodlegle i dobrze rzadzone , tzn.bogate Panstwo Polskie . Czy pobozne pragnienia moga sie spelnic ?

  30. Art said

    @5
    Odwracanie kota ogonem.
    Szanuję ludzi z własnym zdaniem,nie znoszę klakierów.

  31. tralala said

    Mosad, ale jezeli to nie sam. Z tego co wiem na temat NWO (a wiem juz sporo)mamy niezla Dyktature swiatowa.
    A co do przypadkow:
    – przypadkiem mamy jedna powodz za druga, tornada i traby powietrzne,
    – przypadkiem niebo zaslane jest smugami chemicznymi,
    – przypadkiem zatrzeslo Haitti,
    – przypadkiem Rosja sie pali i jak tak dalej pojdzie to przypadkiem bedziemy miec wojne z Iranem, a diabel wie co z niej wyjdzie dalej.

  32. Apokalipsa sw. Jana rowniez byla spisana przez przypadek…
    Ach te przypadki…
    ====================
    jasiek z toronto

    http://polskawalczaca.com

  33. Ad: 1 Augusty Peryt

    Juz wczesniej nas jaruzelski „bronil” przed Rosjanami, kwasniewski przed Ukraincami, a teraz A.P. przed kim bedzie nas bronil?
    :)))
    =======================
    jasiek z toronto

    http://polskawalczaca.com

  34. PL said

    Re 30:
    Nic Pan nie miał do powiedzenia aby obronić swoje androny na temat rzkomej miłości do Rosji.

  35. ad9
    AUtopilot to nie roboy ,ktory wykonuje za nas manewry.
    To raczej elektroniczny odpowiednik kawlaka liny przywiazanej do steru aby utrzymac lodz lub samolot na kursie.
    Nie mozna ladowac na autopilocie bo to samobostwo.
    czy mozna miec jednoczesnie dwa rodaje sterowania:reczne i automatyczne-chyba nie ale trzeba zapytac kogos kto wie na pewno.
    Na jachcie to nie dziala.
    Moze nie mogli wylaczyc autopilota?
    Nie wiem..
    Jerzy

  36. Andrzej 101 said

    @Gość Po Raz Pierwszy napisał (29):
    „zlecić uczonym dokładną analizę dokonań polskich elit…itd”.
    Pytanie – kto ma zlecić? Czy żydowski agent Komor, czy żydowski agent rezerwowy Kaczor? A może były prezydent Stolzmann? Czy też agent żydowskiej Brukseli gauleiter Donek? A może zrobią to za nas nasi sojusznicy. Ci „strategiczni” z Izraela i USraela.
    I skąd wytrzaśniemy uczonych? Historyków badających historię poważnie „likwidują” (ś.p. Dariusz Ratajczak). A inni historycy uczeni są historii na podręcznikach autorstwa innych uczonych historyków – na przykład mamusi Adasia Jąkały Naszego Kochanego.
    Zresztą, po co robić takie analizy. Nawet samodzielnie myśląca osoba po zawodówce, mająca jako taką wiedzę historyczną – wiedzę o historii oficjalnej i o historii rzeczywistej, analizy uczonych nie potrzebuje. Bo widzi gołym okiem, co elity robiły z Polską od kilku już wieków.

  37. OBRONA POLSKA said

    Z wypowiedzi jakiegos „jaska z Toronto” wynika ,ze najlepiej prowadzic jalowe dyskusje i „przywalic w obcego” zamiast bronic Polski i Polakow .

    Tak na marginesie zapytamy „jaska”:
    Kto to jest ten Augustyn „peryt” ?
    Jezeli masz cos przeciwko niemu to wygarnij to szerzej,bo narazie strzeliles w plot „kanadyjczyku” na uslugach „obcych”.
    Agent agenta winien znac.

    Tym razem „gajowy” nie wytniesz postu ?

  38. Augustyn P. said

    Emigrancie z Kanady (Toronto) !
    Augustyn P. juz nie musi bronic nikogo oprocz siebie, szczegolnie gdy ktos znieksztalca jego nazwisko ,co juz samo to swiadczy o wiedzy atakujacego go „jaska z Toronto”.

    Odpowiedz na pytanie (moja) co do Jaruzelskiego i Kwasniewskiego (nazwiska piszemy z duzej litery nawet przy braku do kogos szacunku)), to warto wiedziec,ze te dwie bardzo rozniace sie od siebie osobowosci ,kultura,inteligencja ale najwazniejsze zaslugi i dokonania.
    Pierwszy wyzwalal i bronil Polske jak dlugo tylko mogl i pozwalaly mu sily ,drugi Polske trwonil,osmieszal w pijanym widzie i rozsprzedawal zgodnie z zaleceniami swoich mocodawcow .

    Wiecej dla ludzi rozumnych wyjasniac nie trzeba,zwykly Jasko tez to juz w Polsce pojal ,kanadyjskim jaskom czas zatrzymal sie w miejscu .
    Warto przy goleniu spojrzec sobie prosto w oczy, a moze i glebiej we wlasne sumienie i zapytac : „czy ja to jeszcze ja ?”.

    Odnosnie tematu pragne dodac ,ze tragedia smolenska i zamach na Polske roznymi drogami po dzisiejszy dzien (jutra nie znamy) wyjasni po latach historia ,za naszego zycia tego sie nie spodziewajmy i nie snujmy wlasnych teorii marnujac przy tym czas.

    Sa wazniejsze sprawy ,szczegolnie dla mlodych POLAKOW niz gledzenie tych (sluchanie,czytanie) od ktorych juz nic nie zalezy, ich pseudo patriotyczno komputerowych dzialan nic wiecej nie mozna sie spodziewac.
    Ja jako stary czlowiek zyjac wsrod mlodych moge tylko podpowiedziec mlodym a nie zgrzybialym dyskutantom co winni czynic aby jakies „tarasy” w glowach im nie przewrocily.

    PRZYSZLOSC NALEZY DO MLODYCH A NIE DO DZIADKOW !

  39. Pan Andrzej 101 z 36 — Pyta , kto , kiedy , jak ? — Po kolejnym , Swiata , do gory nogami .
    Gdy do nieba wieze tego Swiata obalac sie beda . Kiedy? to jednak niewiem .

  40. tralala said

    ad Augustyn
    mialam Panu odpowiedziec, ale stwierdzilam, ze szkoda mojego czasu.

  41. Augustyn P. said

    Juz go zmarnowalas (czas) zagladajac tu.
    Odpowiedzi nie pragne ,ludzie listy pisza a listonosz nosi.

    To po KIEGO ***UJA sam tu przychodzisz, mącicielu? – admin

    Fora dyskusyjne to badanie opinii publicznej .
    Kiedys w LWP badano nastroje spoleczne/zolnierskie ,robilo to tzw.”gumowe ucho”,w cywilu juz byly modne sondy „na wybranych”.
    Dzisiaj znakomicie spelnia to internet, a przy pomocy sond wybiera sie nawet prezydentow.

    Dobranoc !

Sorry, the comment form is closed at this time.