Dziennik gajowego Maruchy

"Blogi internetowe zagrażają demokracji" – Barack Obama

Program UE: Polska przyjmie imigrantów z Afryki

Posted by Marucha w dniu 2010-09-04 (Sobota)

Polska chce pomóc najbardziej obleganym przez imigrantów krajom Unii Europejskiej i razem m.in. z Francją, Wielką Brytanią, Niemcami, Słowacją oraz Słowenią weźmie udział w unijnym programie relokacji imigrantów – informuje “Metro”.

Na początek do Polski przyleci sześciu imigrantów ze Wschodniej Afryki, niewykluczone, że z ogarniętej wojną domową Somalii. Przylecą z Malty, do której często przybijają łodzie z przybyszami z Afryki. Będą oni sprawdzeni czy są uchodźcami politycznymi, bo wtedy mają największe szanse na osiedlenie w Polsce i prawo do pomocy.

Chodzi o to, żeby przesiedlać uciekinierów np. z Afryki, którzy lądują głównie na południu Europy, czyli na Malcie, we Włoszech czy Hiszpanii. Bo teraz zgodnie z prawem kraj, w którym po raz pierwszy imigrant występuje o pomoc, musi sam zapewnić mu pomoc i utrzymanie. W 2008 roku przez Morze Śródziemne dopłynęło ich do Europy aż 67 tys. Rok temu było ich mniej, ale dla małej Malty to i tak ciągle spory problem.

Na razie jest to tylko program pilotażowy, współfinansowany przez Unię. Nasz rząd planuje jednak przyjmować więcej imigrantów. Pieniądze na to mają pochodzić z rezerwy budżetowej.
Rok temu o status uchodźcy w Polsce wystąpiło 10,6 tys. cudzoziemców, w większości Czeczenów i Gruzinów.

to, PAP
Za http://www.bibula.com/?p=26485

Jak na razie Polska jest jednym z najbardziej jednolitych etniczne krajów Europy, co automatycznie eliminuje wiele problemów, z jakimi borykają się inne kraje. Jak długo jeszcze? – admin

Komentarzy 55 to “Program UE: Polska przyjmie imigrantów z Afryki”

  1. Sir Winston said

    Na repatriację potomków rodzin Powstańców z Kazachstanu nie ma pieniędzy?
    A na sprowadzanie czarnych świętych krów POstępaki zawsze będą w stanie wydać NASZE pieniądze?

    HUCPA!

  2. Nanard said

    No to juz sie zaczyna ,jeszcze kilka lat i zrobja z polski to co juz uczynili z krajow zachodnich . Jeden wielki multietniczny smietnik.A wtedy zaczna sie problemy z kturymi sie teraz mosza borykac kraje zachdu .
    Boze bron nasza ojczyzne przed najazdem emigrantow ,religja pokoju, srarszycch braci w wierze i.t.p,wimnie tolerancji i poprawnosci politycznej !!!

  3. Rosomak said

    /…/ Judeocentrycy narzucili cywilizacji chrześcijańskiej napływ obcych z fanatycznych kultur, sztuczną różnorodność społeczną, „tolerancję” szkodliwej dla gospodarzy ”odmienności”, „społeczeństwo otwarte” i inne rzeczy obliczone na osłabienie społeczeństw, które kompleks jot chce w ten sposób podbić. Gdybyśmy mieli kontrolę nad rządami i ustawodawstwem, nie byłoby imigracji, multi-kulti, promocji homoseksualizmu i aborcji itd.
    /…/
    Wg profesora psychologii na Uniwersytecie Kalifornii, Kevina MacDonalda (książka The Culture of Critique 1998), ruchy uniwersalizmu, założone i wdrażane dla partykularyzmu żydowskiego, zaszkodziły społeczeństwom Zachodu, wywołując nawet antysemityzm (Separation and its Discontents 1998). W XX w. broń uniwersalizmu objęła marksizm (i jego pochodne bolszewizm i komunizm), psychoanalizę Freuda, Frankfurcką Szkołę socjologii, szkołę antropologii Franza Boasa, wielokulturowość i imigrację z III Świata. W The Culture of Critique MacDonald zarzuca tym żydowskim ruchom nieuczciwość: rozmywając tożsamość etniczną gojów drogą uniwersalizmu, „Żydzi zachowali u siebie dokładnie ten rodzaj intensywnej solidarności grupowej, którą potępili jako niemoralną u innych” – patriotyzm, lojalność rasową, struktury społeczne i moralność chrześcijan, w tym powściągliwość seksualną.

    Teza MacDonalda tłumaczy, dlaczego szybciej niż w pól wieku biała rasa na Zachodzie stała się apologetami, niepewnymi i zawstydzonymi swą historią i prawem do ziem przodków. Kto na Zachodzie popiera model judeocentryczny, „plasuje się w pozycji ogromnego zagrożenia, gdyż o przyszłości zadecydują inni, z których wielu czuje głęboką nienawiść, uwarunkowaną historycznie. Lansowanie przez białych własnegu wyparcia jest skrajną głupotą, pomyłką historyczną o katastrofalnych skutkach.” [Kevin MacDonald Can the Jewish Model Help the West Survive?]/…/

    Piotr Bein 1.9.2010

    Powyższe fragmenty pochodzą z Jego artykułu
    „Gonić muzułmanina czy judeocentryka?”
    zamieszczonego w Aktualnościach na:

    http://grypa666.wordpress.com/

    gdzie znajdują się także inne skorelowane z tematem imigracji artykuły i film.

    P.S.
    W żadnym calu nie jestem rasistą, ani nawet anty-coś-tam, bo uważam, iż każdy człowiek na Ziemi ma prawo do życia i zaspokajania swoich potrzeb (lecz nie kosztem innych) bez względu na to kim i gdzie się urodził, ale jestem przekonany (chociażby w świetle zamieszczonych powyżej fragmentów artykułu Piotra Beina), że imigracja na większą skalę, upraszczając problem, doprowadzi na dłuższą metę każde społeczeństwo do uroku psa wielorasowego co tylko wzmocni wiadomo czyj – suprematyzm.
    Pamiętam jak już na moich studiach na UJ(w latach 70/80)mówiło się i czytało o tzw. wielokulturowości, imigracji, homogenizacji kultury, globalnej wiosce etc., ale wówczas nikt z kadry nawet nie otarł się o sedno problemu, może poza jedynym śp. prof. T.Gołaszewskim, ale i tak było to powiedziane niejednoznacznie.

  4. tralala said

    Gdyby kraje Zachodnie (postkolonializme) i USA nie ssaly Afryki i nie popieraly ich dranskich przywodcow, Afrykanczycy mogliby zyc normalnie.
    Niestety, to wszystko jest wpisane w wielki program Nowego Porzadku.

  5. piwozpianka said

    Nie to żebym był rasistą, ale ok XI wieku już mieliśmy najazd żydowskiego bydła i na dobre nam to nie wyszło. Lepiej zapobiegać niż potem mieć problemy z emigrantami

  6. gość said

    do 2 Nanard

    „.A wtedy zaczna sie problemy z kturymi sie teraz mosza borykac kraje zachdu .
    Boze bron nasza ojczyzne przed najazdem emigrantow ,religja pokoju, srarszycch braci w wierze i.t.p”

    wuwuwu.grypa666.wordpress.com/category/judeopolonia/ patrz „ulica włodkowica we wrocławiu”

    masowy najazd starszych braci w wierze trwa już od dawna,tylko że narazie wolą zamykać się w gettach-twierdzach (co ciekawe ten wyraz jest pochodzenia żydowskiego i oznacza dobrowolne zamknięcie się w małej enklawie).W sumie im się nie dziwię:mając świadomość popełnionych zbrodni, i (mglistą bo mglistą ale zawsze) możliwość nadejścia kary od rozwścieczonych tłumów sam bym chciał mieszkać w jakimś schronie.

  7. antykk said

    Nie wiem po co i w jakim celu takie tasowanie ludzi. Przecież ktos (my)musi pracowac na to żeby ciemne* miały socjalny pakiet. Tu głównie o Przewalke na kasy (kredyty) chodzi i judzenie wsród narodów! Przeciez Francuzi już deportuja,a u Niemców jest- http://www.rp.pl/artykul/443925_Tak_dla__Ausl_nder_raus_.html

  8. Górecki said

    Cel :

    RAZ = rozcienczyc spoleczenstwo, oslabic i poroznic jak na Wawelu.

    DWA = odwrocic uwage od unych, by se mogly Polske spokojnie grabic.

    TRZY = Przygotowywac dla unych afrykanskich nadzorcow do szabrowania…

    Ot i tyle.

  9. Górecki said

    Alternatywny zegar długu Polski :

    http://zegardlugu.pl/

    Zobacz tempo zaciskajacego sie stryczka.

  10. Polska drugą Palestyną said

    Re: 6

    SKANDAL!!!!!!!!!!!!!!!! WROCŁAWIANIE NIE-ŻYDZI DOSTALI CAŁKOWITA BLOKADE MELDUNKU NA ULICY WŁODKOWICA WE WROCŁAWIU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ******************
    Ulica Włodkowica we Wroclawiu

    Nadesłał WP

    Jestem aktualnie we Wrocławiu i jestem bardzo zaskoczony tym co tu sie dzieje. Prosze zobaczyć samemu! We Wrocławiu jest taka ulica, która nazywa sie Włodkowica przejęła ją
    całkowicie gmina żydowska!! Wyremontowano – naturalnie z pieniędzy miasta – bożnicę żydowską i okoliczne domy. Rozmach wszystkich inwestycji z tego tytułu jest wielki.
    Żydzi mają we Wrocławiu, mimo, że istnieje ok. 200 m obok, własną „Izbę doradców prawnych” – obok jest dla normalnych mieszkańców nasza, a dla Żydow osobna.
    Wrocławianie dostali całkowitą blokadę meldunku na tej ulicy – prawo do tego maja TYLKO OSOBY POCHODZENIA ŻYDOWSKIEGO. W ogóle myślimy, ze oni tu robia centrum Żydów w Polsce. Na tej ulicy powstaje wlasciwie CENTRUM DOWODZENIA WE WROCŁAWIU! Niestety nie mogę wszystkiego napisać co chciałbym, proszę zobaczyć to samemu.
    Polskie podwórko, na które władze nie mają funduszy i ich na ktore znalazły się środki. Tylko pytam sie skąd??? Te nasze podwórka są dosłownie za scianą, tyle że tam tam mieszkaja TYLKO POLACY! Więc z remontami słyszy się, że funduszy brak!!! Natomiast na WŁODKOWICA są naturalnie fundusze!!! Proszę zobaczyć miasto chwali sie, że przy jego współudziale przeprowadzono remonty a gdzie są w tym nasi rodacy???? Wszyscy wiedzą że to tam będą podejmowane decyzje odnośnie Wrocławia! To miasto powoli przejmuja ONI !
    Jak wrócę do Berlina wyślę Panu całą plejadę fotek na ten temat. Doradcy prawni stoja tylko do ich dyspozycji. Nasi muszą do tego gmachu z zielonym szyldem. Knajpy, restauracje, puby itd. Budowane są hotele dla gosci z Izraela itd. Powstaje taki „mały Tel Aviv”. Tworzy sie drugą władzę we Wroclawiu ze środowiskiem decyzyjnym! Prawnym i innymi. Na to sa naturalnie środki dla zwyczajnych obywalteli tego miasta niestety tych środkow brak.
    Prosze zobaczyć symbol na bramie wjazdowej do IZBY RADCOW PRAWNYCH, to nie zostawia zadnych wątpliwości kto i dla kogo to jest. Wyrzucono z tej ulicy Fundację Ofiar Katynia. Naturalnie podniesiono tak czynsze, że tegoby nie zapłacił ROCKEFELLER.

    http://grypa666.wordpress.com/category/judeopolonia/

  11. Św. Mikołaj said

    Europa powinna zagazować Romów i inne cygańskie dziadostwo – przynajmniej zrobi się miejsce dla afrykańskich braci. Co do Polski to taka imigracja ma sens. Pomogą np. przeszkolić i wyposażyć naszą tfu… armię w nową broń – dzidy, i środki łączności bezprzewodowej – tam-tamy, bo tylko na to ją stać. Powodzian i bezdomnych nauczą jak błyskawicznie budować domy z chrustu i liści co niewątpliwie wpłynie pozytywnie na, już przeciążony, budżet. Jednym słowem same zalety! Nawet Kościołowi przybędzie więcej owieczek, a że czarnych… Cyfra się liczy nie jakość.

  12. grypa666 said

    ss-ynstwo do 10-ej potegi = nie ma na bezdomnych, rodziny patologiczne w Polsce ani na repatriacje z b. ZSRR, a przybledy beda piescic – hanba!
    pod takimi haslami trzeba ostro sie przeciwstawic europejsatym!

    #4: dokladnie!!!

    #6: niestraszni Żydzi co sie chca wydostac z rasistowkiego Izraela i asymilowac, tylko ci co przyjezdzaja na sajanow i ci co steruja globalnym kompleksem jot;
    z tymi Żydami przez duze Ż poszedlbym konie krasc: http://netureikartapl.republika.pl/

    #11: wielu syjonistow jest czarnych i pseudo-muzulmanskich (Afryka, Obama) – to jest tez metoda na wprowadzenie agentow Mosadu do Polin

  13. Aśka said

    Polaków wygonić na zmywaki do UE, a przyjąć afrykanów i azjatów. Dlaczego mamy im pomagać, przecież sami ich sobie zaprosili, patrz:

    http://www.bibula.com/?p=1216
    Komisarz UE: Wprowadzimy „Niebieskie Karty”, ułatwimy imigrację z Afryki i Azji, sprowadzimy 20 milionów imigrantów

    http://www.bibula.com/?p=6749
    UE zaprosi 50 milionów “pracowników” z Afryki
    Aktualizacja: 2009-02-18 9:26 am

    http://www.bibula.com/?p=24435
    Biurokraci unijni chcą sprowadzać więcej imigrantów spoza Europy
    Aktualizacja: 2010-07-15 9:36 pm

  14. swiblowo said

    No coz, niewielu zwyklych zjadaczy chleba interesuje sie liczba agentow ani sposobami ich wprowadzania.
    Ale robia czasem zakupy. Ja rowniez. Dwa dni temu, przed 9 rano potrzebuje dosc pilnie kupic ksiazke na prezent. Kraze sobie po bazarku, na ktorym wiem, ze jest stoisko z ksiazkami i otwiera sie dosc wczesnie. I rzeczywiscie. Jest juz pani, nakryla stolik i wyjmuje towar z pudelek po bananach. Pytam sie, czy moge popatrzec co jest w pozostalych, bo troche mi sie spieszy. Zgadza sie, ale dosc niechetnie mimo iz odkladam wszystko jak bylo. Zapytuje mnie o co mi chodzi. Wyjasniam, ze interesuje mnie klasyka lub jakis album z malarstem. Niestety, emigrantka z Tadzykistanu lub Uzbekistanu mnie nie rozumie. Nie rozumie slowa album, nie rozumie slowa malarz, w ogole robi wrazenie osoby, ktora nie czytala ksiazek nawet w swoim jezyku. Jest juz tak rozdrazniona moja obecnoscia, ze nie wyjmuje ksiazek tylko wyrzuca je na stol obdarzajac mnie spojrzeniem „czarnej mamby”.
    Pisze z Moskwy. Do czego zmierzam?
    Otoz Ci tzw. emigranci, na ktorych tak Rosjanom podobno zalezy bo bez nich by nie przezyli /tak twierdzi tv/ zajmuja sie glownie handlem i uslugami wlasnie. Ksiazki, ogorki, wszystko jak leci. Ostrzyga cie i topornie wygraweruja lyzeczke. Beda pelznac za toba przez pol ulicy aby sprzedac ci pile spalinowa, chociaz tlumaczsz, ze nie masz daczy a noz do krojenia chleba owszem. Wczesniej sprzedawcy pil mieli narade handlowa na trawniku przed moim blokiem i zostawili po niej duzo smieci, ktore „malowniczo” fruwaly na wietrze./smietnik stal 3 metry od nich/. I to niestety same „lajtowe” przyklady. Bo bardzo prosto mozesz dostac „po mordzie” od sfrustrowanego kierowcy-emigranta, lekko stracisz torbe z dokumentami pod sklepem.
    Tak to sie zaczyna moi drodzy: mile zlego poczatki.
    Pozniej juz spotkasz go jako naczelnika na posterunku milicji, zobaczysz w tejze tv, gdzie bedzie ci mowil, co jest dla ciebie dobre, i ze zdziwieniem zobaczysz, ze spory kawalek gruntu jest oddany na rozbudowe ich swiatyni a asfalt, ktory polozyli pol roku temu nadaje sie do zerwania.
    To przyszle problemy dnia codziennego przecietnego Polaka.

  15. feliks said

    smutna ta lektura komentarzy, widac zgodę i rezygnację, no i te żałosne zastrzeżenia ” nie jestem rasistą ale” ,Należy wszelkimi siłami oprotestować i zablokować te tzw unijne eksperymenty i solidarnie bojkotować(w sposób pokojowy) tych imigrantów we wszelkich płaszczyznach życia społecznego tak jak czyniono to za okupacji.

  16. Marek said

    To tylko poczatek. Byla, kilka lat temu, jakas konferencja na temat „tolerancji” czy tez uczenia tolerancji Polakow, na ktorej byl Kwasniewski, chyba Buzek, i inni. Maja nawet tam jakies pozycje.

    Za jednym murzynem przyjedzie jego 15 osobowa rodzina, a za nimi nastepne. Tak nas rozciencza ze koniec z Polska Slowianska.

  17. — Pan Rosomak z 3 — Biala rasa zawstydzona swoja historia . (fragm.z calosci)
    To niech sie wstydza Anglicy , Francuzi i podobni . Niech naprawiaja krzywdy narodom ktore zniewalali i dreczyli . My Polacy mamy obowiazek wobec milionow Polakow wywiezionych w Sybir . To ze im nie wolno wracac do Ojczyzny , swiadectwem przestepczego charakteru , okupacyjnego rzadu w Polsce .

  18. tralala said

    Jak bylam mala dziwilam sie jak to bylo mozliwe, zeby prawie caly narod niemiecki „polecial” za Hitlerem. Jako pannica dziwilam sie pocichu jak to sie stalo, ze pokolenie moich rodzicow po czesci nie oparlo sie komunizmowi, a po czesci nawet bilo mu oklaski.
    Teraz tez sie dziwie, ze tylu ludzi (bo juz na calym swiecie) nie moze sie oprzec Big Brotherowi (znajdzcie sobie plan restrykcji gospodarczych dla Grecji od 2.09). Tyle, ze wsrod tych „tylu ludzi” jestem tez i JA. Niech to jasny gwint….

  19. […] Tralala: Gdyby kraje Zachodnie (postkolonializme) i USA nie ssaly Afryki i nie popieraly ich dranskich przywodcow, Afrykanczycy mogliby zyc normalnie. Niestety, to wszystko jest wpisane w wielki program Nowego Porzadku. […]

  20. Jesli USA zostalo doprowadzone do totalnego bankructwa, to sila rzeczy Afryka czy Europa bedzie postawiona przed dokladnie takim samym problemem tzw., „niewydolnosci finansowej”…
    Czyzby byl to przypadek? Na tym swiecie i w tych ostatecznych czasach nic nie jest przypadkiem i nie sadze zeby bylo przez najblizsze dwa lata…
    ===========================
    jasiek z toronto

    http://polskawalczaca.com

  21. Zbigniew Koziol said

    Glowna przyczyna do emigracji (wyjezdzania z wlasnego kraju) jest przyczyna ekonomiczna. Ale tez czesto sa to wojny, strach o przezycie w wojennym zamieszaniu, czy to natury politycznej czy znowu ekonomicznej. Przewaznie mozna te przyczyny rozumiec i miec pewna empatie dla ludzi wyjezdzajacych.

    Glowne przyczyny zas przyjmowania imigrantow (tych, ktorzy przyjezdzaja) jest pare i one moga roznic sie miedzy krajami. Zasadniczo sa to przyczyny rowniez ekonomiczne (wyjasnie), ale tez moga miec nature polityczna lub ideowa.

    Dobrym przykladem kraju imigranckiego jest Kanada, w ktorej spedzilem 14 lat. Kanada jest o tyle wzorcowym przykladem, iz ze swej natury posiada silnie rozwinieta polityke imigracyjna od dziesiecioleci, zas wiele innych krajow siega do ich wzorcow.

    W Kanadzie rowniez splataja sie rozne przyczyny przyjmowania imigrantow.
    Najwazniejsza ma nature ekonomiczna: chec podtrzymania wzrostu populacji z jednej strony oraz chec wykorzystania imigrantow jako taniej sily roboczej.

    Niektorzy z tych, ktorzy pozyli dluzej w Kanadzie zrozumieli ten mechanizm. Ale nie wszyscy. Spotkacie wielu Polakow zyjacych w Kanadzie ktorzy jakze czesto wiodac ciezkie materialnie zycie beda zachwyceni swym stanem: wiekszosc zostala zmanipulowana do tego stopnia, iz nawet nie zdaje sobie sprawy z tego, iz sa wykorzystywani. Duza zas czesc po prostu nie przyzna sie do trudnego zycia i beda opowiadac o nim bajki, w ktore z kolei w Polsce chetnie uwierza.

    Ten mechanizm ekonomiczny ma swe zrodlo w wywieraniu presji na rzad przez biznesu, w lobbowaniu za przyjmowaniem nowych, najchetniej z tego samego kraju z ktorego pochodza wlasciciele biznesow.

    W sytuacjach kryzysu w krajach pochodzenia ten czynnik mozna uznawac za pozytywny. Jakze wielu Polakow po drugiej wojnie moglo schronic sie w Kanadzie i rozpoczac tam nowe zycie, zapewniajac sobie bezpieczenstwo i przyczyniajac sie tym samym do wzrostu potegi panstwa.

    Ale w innych sytuacjach lobbowanie za przyjmowaniem nowych imigrantow ma zwykle czyto wymierne materialnie cele.
    Polska firma w Kanadzie chetniej bedzie przyjmowac Polakow do pracy. A dlaczego? A dlatego, iz czesto, szczegolnie jesli idzie o mniej wykwalifikowanych (a wiec zwykle nie znajacych lub slabo znajacych angielski) – po prostu mozna z nimi sie dogadac. A drugie, bardzo wazne – oni czuja sie wtedy we „wlasnej” spolecznosci, integruja sie z ludzmi wokol. I, co za tym idzie, po prostu latwiej nimi kierowac. Oni staja sie zalezny od swego srodowiska pracy. Z powyzszych powodow beda sklonni zaakceptowac znacznie gorsze warunki placy i pracy niz przecietny Kanadyjczyk.

    Dobrym przykladem sa firmy rosyjskie (a scislej – firmy zydow rosyjskich). Gdy ruszyla kilkanascie lat temu wielka fala imigracyjna z Rosji, Kanada celowo najpierw przyjela do siebie wlasnie ich, a tym chetniej jesli mieli forse ktora mogli zainwestowac. A krotko potem dopuszczono do przyjazdu innych Rosjan. Rezultat? Istnieje juz tez wiele firm nalezacych do rosyjskich zydow, w ktorej pracuja glownie inni Rosjanie. Zwykle za g*wniane pieniadze i w nedznych warunkach.

    Ale podobny mechanizm odnosi sie tez i do wielu innych imigranckich spolecznosci.

    Istnieja tez, jak wspomnialem, przyczyny natury ideowej lub politycznej, zwykle zazebiajace sie i po czesci pokrywajace sie z ekonomicznymi.

    I tak, owszem, w pelni zgadzam sie: tu chodzi nade wszystko o rozwodnienie spoleczenstwa. Na tym rozwodnieniu nikt na dluzsza mete nie korzysta, ani tubylcy ani nowi przyjezdni. Oprocz czesci klasy rzadzacej ktora ma do dyspozycji bardziej durny elektorat ktorym mozna latwiej manipulowac.

  22. OBRONA POLSKA said

    Bywaja przypadki,ze czarny juz bialego kladzie na lopatki !

    Po to wiec naplyw czarnych do wszystkich krajow swiata i co ciekawe ,czarni jakos nie chca wracac do swej czarnej Afryki.
    Pokochali wedrowke w ktorej im przewodza plemiona koczownicze,zyjace na czyjs koszt a przy nich ich sludzy za kase i papu !
    Gdy juz biala Europa stanie sie „polczarna” wtedy szanowne plemie dominujace w swiecie (z rodu semickiego) bedzie moglo spac spokojnie w swych gettach ,za murem,brama i ochrona wyposazona w bron i wszelkie zabezpieczenia .

    Zdziwolo nas doniesienie piszacego o sytuacji we Wroclawiu i traktowanie tam Polakow i obywateli polskich zydowskiego pochodzenia – czyzby Zydzi dogadali sie znowu z Niemcami ???

    Wiadomo,ze po IIWS Ziemie Zachodnie zostaly zasiedlone ludnoscia naplywowa (szczegolnie ze wschodu) gdzie wili swoje rodzinne gniazda (Niemcy sami te tereny opuscili lub ich do tego zmuszono po wojnie).
    Teraz kiedy ma nastapic podzial Polski na EUROREGIONY z dominacja Zydow,Niemcow i Rosjan (taki nowy cichy rozbior Polski) obywatele polscy z w/w narodow zaczynaja „podnosic glowy” i wypieraja POLAKOW ze swoich srodowisk.
    Narazie czynia to cicho i administracyjnie ale nadchodzi czas ,ze bedzie przymus nawet przesiedlen POLAKOW do regionow mniej atrakcyjnych czyli do Polski juz nawet nie do B ale do strefy C !
    Aby temu zapobiec to niestety czas OBUDZIC SIE,WSTAC i DZIALAC !!!
    Samo biadolenie i narzekanie juz nie wystarczy.
    Jak tego dokonac ,pytajcie o to madrych ludzi we wlasnych srodowiskach.
    Gdy tego nie dokonacie POLSKE ZABIORA NASI WROGOWIE ZA DLUGI,tak jak chce sie zrobic z greckimi wyspami.

    Sa pytania ?

  23. krzysiek kn said

    Wiemy,na kogo pójdzie kasa z podwyżki vat-u.Sprytne,najpierw podwyżka,potem imigranci.
    Gdyby ,to zrobić odwrotnie ,najpierw imigrantów potem podwyżki ,ludzie by się zorientowali,byłyby jakieś protesty.

  24. tralala said

    Ci czarni, ktorzy zyja w Paryzu (i nie tylko oczywiscie)utrzymuja swoje afrykanskie kraje.Zyja skoromnie, a pieniadze wysylaja. To samo robia w Europie Ekwatorczycy itd. Ale juz drugie i trzecie pokolenie (jak Arabowie we Francji i Meksykanczycy w USA) nie ma komu wysylac pieniedzy, cel i wyzwania sie rozplywaja, rosnie frustracja z braku prawdziwej ojczyzny („nie chce zyc w Algierze, bo nie czuje sie u siebie, a w Paryzu jestem gorszy niz rodowity Francuz”). Z frustracji czesto rodzi sie huliganstwo.

    Wszyscy tak placza nad Cyganami, ale czy wiedza, ze: bandy dziewczynek 8-12 lat napadaja ludzi pod bankomatami i w metrze, kradna pieniadze i torebki, w okolicach obozowisk kradzione jest wszystko co popadnie i okradane sa mieszkania. Oczywiscie, ze nie wszyscy, ale ile mozna miec swietoszkowate spojrzenie na czyste chamstwo szerzace sie w okol?

    Niestety nikogo z POlskiego rzadu nie interesuje sprowadzenie polskich wygnancow ze Wschodu. Ale tego nie nakazuje im Dyktator.

  25. Nanard said

    Bardzo madrze to opisalas dokladnie sie tak dzieje z drugim i trzecim pokoleniem np dobrze to fidac fe francji [mnieszkam kolo Lyonu do 30 lat i doskonale to zjawisko widze na cidzien ]

  26. Zbigniew Koziol said

    @22 (Nanard)

    Wyjasniaj prosze (referencje) do kogo adresujesz swoja odpowiedz.

  27. AND said

    POLSKA ŚMIETNIKIEM EUROPY ?!

  28. Nanard said

    To jest część planu który ma doprowadzić do wyniszczenia nas na skutek walki z mniejszościami etnicznymi w krajach chrześcijańskich.
    Polecam: http://monitorpolski.wordpress.com/2010/08/30/szatanski-plan-3-wojen-swiatowych/

  29. Nanard said

    Zamiast Polaków z Kazachstanu….będziemy mieli Afrykę…
    nam już tylko ulice ..nie kamienice

  30. tralala said

    ad Nanard. Ja tak samo, ale w Tuluzie – nie wyobrazam sobie Polski w tej samej sytuacji, to bedzie koszmar!

  31. antykk said

    Czy u nas biskupi poświęcą ziemię pod meczet ? http://wiadomosci.onet.pl/2218427,12,mediolan_arcybiskup_apeluje_o_budowe_meczetu,item.html Ciekawy materiał o wpływie kościoła na politykę płci (inne dziedziny można się domyslac) http://www.boell.pl/downloads/Kosciol_panstwo_i_polityka_plci_relacja.pdf

  32. Nanard said

    Tralala teraz rozmumnie skod ci sa tak dobrze znane problemy imigrantow we francji .Ja tez sie badzo martfie jakie los czeka nasza ojczyzne .Jednak mam ogromna nedzieje ze obudza sie oni na czs i nie doposzcza do zasniecenia naszzego pjeknego kraju.Z drugiej stronny my Polacy to nie Francuzi mamy zupelnie inne zachowania i dobrze rozwiniety innstynkt samozachowawczy ,historia juz go w nas dobrze wyksztalcila .Stego powodu i kilku innech wieze ze u nas nie dojdzi do tego co sie dzieje w cywlizowannym zachodzie.My polacy nie domy u siebie stworzyc jeszcze jednego imigracyjnego smnietnika europy !!

  33. Nanard said

    innstynkt samozachowawczy. Pszepraszaù za pszejezyczenie mnielo byc instynkt samoobronny !

  34. Zenek said

    Widać wyraźnie politykę antypolską w UE i w kraju. Po zlikwidowaniu przemysłu, rolnictwa , floty itd, przyszedł czas na tzw. wielokulturowość, aby realizować rzymską zasade „dziel i rządź”. Mieszanką etniczną będzie łatwiej rządzić bandzie targowiczan. Oczywiście dla Polaków z Syberii nie ma miejsca w ojczyźnie, są pieniądze na Czeczenów, Cyganów i in. pasożytów z III świata.

  35. Zbigniew Koziol said

    @15 (Feliks):

    „Należy wszelkimi siłami oprotestować i zablokować te tzw unijne eksperymenty”

    Zgoda.

    ” i solidarnie bojkotować(w sposób pokojowy) tych imigrantów we wszelkich płaszczyznach życia społecznego tak jak czyniono to za okupacji.”

    Nie.

    W tym i sek. To sa tacy sami ludzie jak i my. Moze tylko z inna kultura lub bez… 😉 To sa jednak ludzie. Oni nie przyjada do Polski w zlej wierze. Zechca tam mieszkac i zyc normalnie. Wielu z nich dostanie polskie obywatelstwo (jesli cos takiego bedzie jeszcze istniec) a ich synowie pojda do wojska (no… nie wiem, czy polskiego)

    Lepiej, zeby nie przyjezdzali. Dla nas lepiej. Dla nich to nie wiem.

  36. Marucha said

    No nie wiem, czy imigranci z zupełnie obcych nam kulturowo krajów zechcą żyć normalnie… Doświadczenia z innych krajów niekoniecznie to potwierdzają.

  37. Zbigniew Koziol said

    To jest wlasnie ten problem. Sam sobie zdaje sprawe. A tak jak i pan i wielu innych tutaj piszacych – przeciez wiem, co to jest emigracja. W Polsce zas – raczej nie wiedza.

    Masonstwo wykorzystuje przeciw nam nasze slabe punkty – milosc blizniego swego. Ale przeciez nie mozemy odstapic od milowania drugiego czlowieka.

    Lepiej, zeby nie przyjezdzali. Te 6 czy iles tam sztuk ludzi po przyjezdzie beda na podsluchu, monitorowani, badani, beda na nich robic prace magisterskie a moze i dochtorskie, by potem podejmowac decyzje o tym, czy mozna wiecej przyjmowac i kogo. Oni nawet o tym wiedziec nie beda. Troche podobnie jak ze mna w Rosji, tyle tylko ze ja wiem, iz mnie monitoruja non-stop.

    Lepiej, zeby nie przyjezdzali. W niczym to Polsce i Polakom nie pomoze.

    Chcieliscie Unii J to macie…

  38. Marucha said

    Niewielka liczba imigrantów jeszcze nie jest szkodliwa. Niestety, rzadko kiedy imigranci poprzestają na małym.

  39. tralala said

    Polska ze swoim bardzo niskim „socjalem” nie jest atrakcyjna, jezyk tez trudniejszy niz francuski, wloski czy hiszpanski. Zrozumilabym jeszcze emigracje slowianska w Pl., ale afrykanska? W duzej czesci to sa muzulmanie i znowu bedzie problem meczetow. Ludzie nie zaakceptuja „nocnych koszul” – jak my nazywamy tlumek muzulmansko-arabski w naszych dzielnicach. Jak kazda nacja, emigranci beda chcieli mieszkac razem, Polacy zaczna wyprowadzac sie z zajetych przez nich dzielnic.
    Afrykanczykom nalezaloby pomoc w Afryce, ale robi sie dokladnie odwrotnie.
    To wszystko, to jest kretynski pomysl, ktoremu rzad powinien sie kategorycznie przeciwstawic (moze zaslaniajac sie rzeczywistym i szybkim przyjeciem „Sybirakow”). Tylko czy POlska ma jeszcze normalny rzad?

  40. WitoldL said

    @32 Nanard
    Nie jestem taki pelen wiary w ten nasz „dobrze rozwiniety instynk samozachowawczy”, ktory nie pozwoli zrobic z Polski smietnika Europy. Mieszkajac w Anglii i widzac chocby fascynacje Polek ciemnoskorymi i sinymi raczej bylbym sceptyczny. Poza tym tylko Polacy mieszkajacy na zachodzie wiedza czym pachnie multi-kulti, ci w kraju to ciemna masa, ktora lyknie wszystko jak sie odpowiednio ladnie towar opakuje. Patrz kazde kolejne wybory wszelakiego szczebla. Wybiora najwiekszego drania, jak sobie wykreuje odpowiedni wizerunek.

  41. tralala said

    ad WitoldL
    „Poza tym tylko Polacy mieszkajacy na zachodzie wiedza czym pachnie multi-kulti, ci w kraju to ciemna masa…” Nie powinien Pan tak okreslac ludzi w Kraju, bez wzgledu na to czy maja oni jakies pojecie o czyms czy nie.

  42. Marek said

    @12 Grypa666

    Nonsens.

    Zastanawiam sie jakie Grypa666 ma zadanie. To co Grypa666 przedstawia to pozorowany konflikt. Chce tez sprowadzac Lubavichow i Neturei Karta zydow ktorzy wcale nie chca sie asymilowac.

    Dla Polski i Polakow sprawa jest jasna: ZADNYCH ZYDOW. Po co nam to? Czy za malo nam utrata wolnosci w XVIII w., powstanie, rzezie, i wojny ktore prawie co doprowadzily do eksterminacji narodu Polskiego? Po co nam to?

    A jak Grypa666 odrozni syjonistow, sajanow, kompleksu jot, i tych co niby chca sie wydostac z rasistowskiego izraela? Wszak oni wszyscy beda sie przedstawiac jako dobrzy i „przesladowani”.

    Zydzi maja to do siebie ze ewoluuja. Dzis jest staro testamentowy a jutro zrobi sie z niego rewolucjonista i eksterminator. Poza tym Lubovicze to sa dawni Hasydzi ktorzy wywodza sie ruchu Frankistowskiego a wiec majacego za zadanie niszczyc narody od wewnatrz. Takie wilki w owczej skurze.

    Mowi sie ze Zydzi z Neturei Karta wierza w Tore, czyli piecioksiag Mojzesza. JEST TO NIEPRAWDA. Oni wierza w Talmud. Czyli wierza w to ze nalezy gojow wyeksterminowac.

    Na czym polega tutaj oszustwo?

    Na tym ze zydzi z Neturei Karta uwazaja Talmud za czesc Tory. Przy czym zaznaczaja ze tylko Gemara (Talmud) jest warta studiowania, a na Misne i Piecioksiag (wlasciwa Tore) szkoda czasu.

    Tak wiec jest to jeszcze jedno oszustwo i pozorowany konflikt.

    Nie wiem jakie zadanie ma Grypa666 ale najwyrazniej wprowadzac zamieszanie, i gadac cos o niby „dobrych” zydac i zlych. A jak odroznic jednych od drugich? Poza tym tych dobrych zydow to chyba mozna by na palcach jednej reki policzyc na przestrzeni ostatnich 100 lat. Nie ma wiec o czym mowic.

  43. Górecki said

    42/…

    Slusznie, Panie Marku, wystarczy spojrzec wolkol siebie, zeby to stierdzic tez. Taki Blumsztajn, Sewek go zwali w Paryzu w latch 80-tych, a jaki on byl dobry Pariota Polak. Tak, poki sie nie dobral do GWybiorczej, no i teraz mamy go w pelnej krasie. A czy Bronek Geremek, to nie byl swoj chlop w tamtych czasach ? No i co wyszlo ?

  44. Adam said

    W Polsce czarnych mamy tak malo ze nie ma w najblizszych latach szans na problem z tym. nadal bedziemy mieli mniejszy naplyw niz zachod. nie jest latwo tu uciec z afryki, bo troche daleko, a liczba wnioskow skladanych do PL tez jest duzo mniejsza niz nawet do Czech, dodam ze nasze prawo jest nadal surowe i tylko lekko sie lagodzi, trudno o dokumenty do polski. a tu banda fanatykow gada o spisku przeciwko bialej rasie i jeszcze zydow w to mieszaja. To faszyzm, co was rozni od Niemcow z II WS? i nie mowcie ze nie jestescie rasistami i chcecie po prostu zyc w swoim bialym spoleczenstwie, bo przecietny niemiec glosujacy na hitlera tez nie byl takiego zdania, a wyszlo jak wyszlo.

  45. Gmad said

    Ale po co nam obce cywilizacyjnie przybłędy w Polsce, nastawione na socjal z naszych podatków? Jak przyjeżdża Murzyn do Polski, żeby studiować (odpłatnie) np. medycynę, to ja nic do niego nie mam. Jak przyjeżdża Murzyn-przedstawiciel handlowy jakiejś amerykańskiej firmy robić tu interesy, to też nic nie mam. Ale po cholerę nam tu afrykańska hołota, nastawiona na zasiłki? Tu nie chodzi o rasizm (przynajmniej mi), tylko o doświadczenia z zachodu, z takiej np. Francji. Jak tylko emigranci nieco urosną liczebnie, to zaczynają się problemy. Ja wolę tego dla Polski uniknąć. A oskarżenia o rasizm mam w gdzieś.

  46. Gmad said

    Tak to dziś wygląda we Francji- murzyńska hołota, żyjąca za pieniądze białych, wyżywa się na tychże białych. Nie oszczędzając młodych dziewczyn:
    http://www.truthtube.tv/play.php?vid=4011

  47. Miet said

    Takie kraje jak Francja, Belgia, Anglia posiadaly kiedys kolonie w Afryce i moga teraz czuc sie w jakis sposob zobowiazane do zadosc uczynienia za eksploatacje tamtych krajow.
    Polska nie ma zadnych obowiazkow tego rodzaju i otwarcie na emigrantow byloby uzasadnione tylko wtedy, gdyby potrzebna byla tania sila robocza.
    Polska takiej sily nie potrzebuje bo z Polski ludzie sami jezdza na saksy na Zachod do czarnej roboty.

    Mysle, ze tutaj chodzi o to aby wszystkie kraje UE mialy podobne problemy i nie chodzi tez o to aby wytworzyc jakas przykladna mozajke kulturowa ale raczej o to aby ludnosc brala sie za lby miedzy soba a nie atakowala nierobow siedzacych na rzadowych europejskich stolkach. Chodzi tez glownie o to aby nie dopuscic w zadnym kraju UE do dominacji jednego narodu – z wyjatkiem tego jednego „najwazniejszego”:-))).

  48. Rysio said

    do 39. tralala powiedział „….Afrykanczykom nalezaloby pomoc w Afryce,………”

    Tylko ta czesc’ zdania dowodzi ze masz juz mozg wyprany tak jak trzeba. tralala zapmietaj sobie raz na zawsze Afrykanczycy, Eskimosi i inna swolocz powinna pomoc sobie sama.

  49. Toronto said

    Kto wierzy w bajki propagandowe PAP-y ?
    UE rzadza komisarze i tak jak postanowi komisarz tak bedzie – Polska nie ma nic do gadania, poniewaz rabin L.Kaczynski juz postanowil za Polakow w dniu 10 pazdziernika 2009r.
    Mimo tego wiele naiwnych osob w Polsce i zagranica wierzy, ze cos sie zmieni na lepsze, a takze tworzy i propaguje kult rabina L.Kaczynskiego – perfidnego zdrajcy polskich interesow narodowych, podobnie jak reszta jego pobratymcow z PiS, PO, SLD i PSL.
    Generalnie, nizsze sfery czarnych posiadaja „bambusowa kulture” oraz tendencje do bumelowania, kombinacji, oszustwa, paserstwa, niechlujstwa, zlodziejstwa i innych przestepstw oraz przenosza rozne choroby – zachorowalnosc na choroby weneryczne jest wsrod czarnych o wiele wyzsza niz u bialych. Poza tym czarni sa zawistni, jak azjaci.
    Tak wygladaja realia na kontynencie AP.
    Ponadto rzad kanadyjski pozwala na emigracje do Kanady, ale ludziom z pieniedzmi, z wyzszym wyksztalceniem lub z dobrym zawodem.

    PAP-a nie podaje kim sa czarni uciekinierzy z Afryki – skad dokladnie pochodza, jakiego sa wyznania lub pogladow politycznych, co robili w przeszlosci etc etc.
    Ale z kolei sprawa jest taka, ze Polsce nie sa potrzebni emigranci, poniewaz Polska ma bardzo wysoki deficyt i brakuje pieniedzy na poprawe zycia samych Polakow, a w szczegolnosci polskich rodzin dotknietych powodzia i bezrobociem.
    Nadarza sie okazja, zeby niemieckiego zyda D.Tuska obrzucic zgnilymi pomidorami, bo jajka jest szkoda, gdyz jest z niego pozytek.

  50. tralala said

    ad 44 Polecam o zastanowienie sie nad terminem „rasizm” i nie obrzucac ludzi epitetami, ktorych sensu sie nie rozumie.
    ad 45 Swieta Prawda
    ad 48 napisalam, ze Afrykanczykom trzebaby pomoc w Afryce i dalej tak twierdze. Afryka nie moze sobie „pomoc sama”, bo te kraje w wiekszosci nie decyduja same o sobie. Wplywy bylych kolonizatorow i USA sa ogromne – od decydowania kto ma byc prezydentem, przez wysylanie im europejskich odpadow technicznych,kradziez dobr naturalnych, do szkolenia zolnierzy (np. w Niemczech), ktorzy potem uzywani sa do zaplanowanych przez bialych dzialan, mieszaniu sie Obamy do planifikacji narodzin itd. Pomoc wiec w duzej czesci powinna polegac na „nie przeszkadzaniu”, jezeli szanowny kolega Rysio o „oswieconym mozgu” woli.
    O tym wszystkim jest bardzo szeroka literatura, wystarczy poszukac.

    Polska, jezeli Unia kaze, bedzie musiala odebrac czesc Afrykanczykow od krajow zachodnich i to czy oni moga u nas wyladowac bezposrednio lodziami, czy skladac podania w polskiej ambasadzi, nie ma znaczenia.Inna sprawa, o ktorej pisalam wyzej, ze Polska nie jest krajem interesujacym dla nich – jezyk trudny, socjal i zarobki niskie.

    A tak na boczku – mozemy dyskutowac bez obrzucania sie „rasistami” i „wypranymi mozgami” co dokladnie do niczego nie prowadzi, a jest tak charakterystyczne dla ludzi nietolerancyjnych.

  51. Tekla said

    Może ci emigranci by się przydali do ukrucenia arogancji i samowoli polskich urzędasów ,lekarzy i innych arogantów opłaconych z pieniędzy podatników ,którzy traktują swoich petentów i pacjentów jak śmiecie..

  52. Brat Dioskur said

    Koszty przyjecia afrykanskich azylantow mozna sobie w przyblizeniu oszacowac opierajac sie na danych holendesrkich.Mianowicie jedna z najwiekszych tajemnic ministerstwa odpowiedzialnego za finansowanie azylantow , przez lata zazdrosnie strzezona , udalo sie w koncu po dlugich walkach ujawnic Wildersowi .Przy rocznym naplywie ok.28 tys. azylantow ksztaltuja sie one na poziomie 8 mld.€ !I tak sadzi sie ,ze dane te wydarte ministrowi z gardla,ktory upieral sie ,ze nie przelicza ludzi na pieniadze (oczywiscie nie jego pieniadze )sa zanizone zeby nie draznic opinii publicznej w sytauacji kiedy domy starcow zwalniaja personel z braku funduszy i penjonariusze nieraz godzinami leza w lozkach we wlasnych odchodach.Co prawda u nas zycie jest tansze ,ale benzyna kosztuje juz € 1,15/litr, czyli tyle ile w …Luksemburgu.Kilo mandarynek w Polsce jest juz drozsze niz w Beneluksie.Byc moze tylko chleb ,ocet i podla herbata sa jeszcze w Polsce tansze niz na Zachodzie.Murzyni wprawdzie nieliczni ,ale juz pokazuja sie na ulicach polskich miast.Spotkalem kiedys zly wzrok takiego bambo kiedy stalem przed zebra w swoim …no powiedzmy jak na Polske- drogim samochodzie.

  53. Pamela said

    „tralala powiedział/a
    2010-09-04 (sobota) @ 10:24:03
    Gdyby kraje Zachodnie (postkolonializme) i USA nie ssaly Afryki i nie popieraly ich dranskich przywodcow, Afrykanczycy mogliby zyc normalnie.”

    Nie, nie moga murzyni zyc normalnie bo maja za niskie IQ.
    http://en.wikipedia.org/wiki/IQ_and_the_Wealth_of_Nations

    Inteligencja jest dziedziczna
    http://newsroom.ucla.edu/portal/ucla/more-proof-that-intelligence-is-85134.aspx

    I jak na razie murzynow IQ jest niezmienne, moze i tak pozostac przez najblizsze kilkaset lat, bo natura nie wyposazyla murzynow w geny ewolucjii mozgu.

  54. tralala said

    ad 53
    To nonses. Znam czystych rasowo czarnych adwokatow, doktorow od inzynerii samolotowej,informatykow.

  55. Zbigniew Koziol said

    No nie…

    Pani Trala .. to prawda. Absolutnie zgadzam sie – czarni tez moga byc madrzy i to jak! Albo Arabowie. Spotkalem wielu. To nie zarty. Powinnismy po prostu szanowac kazdego.

    Ale w calym swoim zyciu nie spotkalem ani jednego czarnego fizyka na poziomie, a objezdzilem pol swiata.

Sorry, the comment form is closed at this time.