Dziennik gajowego Maruchy

"Blogi internetowe zagrażają demokracji" – Barack Obama

  • The rainbow symbolizes the Covenant with God, not sodomy Tęcza to symbol Przymierza z Bogiem, a nie sodomii


    Prócz wstrętu budzi jeszcze we mnie gniew fałszywy i nikczemny stosunek Żydów do zagadnień narodowych. Naród ten, narzekający na szowinizm innych ludów, jest sam najbardziej szowinistycznym narodem świata. Żydzi, którzy skarżą się na brak tolerancji u innych, są najmniej tolerancyjni. Naród, który krzyczy o nienawiści, jaką budzi, sam potrafi najsilniej nienawidzić.
    Antoni Słonimski, poeta żydowski

    Dla Polaków [śmierć] to była po prostu kwestia biologiczna, naturalna... śmierć, jak śmierć... A dla Żydów to była tragedia, to było dramatyczne doświadczenie, to była metafizyka, to było spotkanie z Najwyższym
    Prof. Barbara Engelking-Boni, kierownik Centrum Badań nad Zagładą Żydów, TVN 24 "Kropka nad i " 09.02.2011

    Państwo Polskie jest opanowane od wewnątrz przez groźną, obcą strukturę, która toczy go, niczym rak, niczym demon który opętał duszę człowieka. I choć na zewnatrz jest to z pozoru ten sam człowiek, po jego czynach widzimy, że kieruje nim jakaś ukryta siła.
    Z każdym dniem rośnie liczba tych, których musisz całować w dupę, aby nie być skazanym za zbrodnię nienawiści.
    Pod tą żółto-błękitną flagą maszerowali żołnierze UPA. To są kolory naszej wolności i niezależności.
    Petro Poroszenko, wpis na Twiterze z okazji Dnia Zwycięstwa, 22 sierpnia 2014
  • Kategorie

  • Archiwum artykułów

  • Kanały RSS na FeedBucket

    Artykuły
    Komentarze
    Po wejściu na żądaną stronę dobrze jest ją odświeżyć

  • Wyszukiwarka artykułów

  • Najnowsze komentarze

    ? o Myśl imperialna Adolfa Bo…
    Czesio i muchy o Czy można się modlić na Różańc…
    revers o Wolne tematy (22 – …
    Anzelm o Czy żydzi są odpowiedzialni za…
    Maverick o Wolne tematy (22 – …
    matirani o Wolne tematy (22 – …
    matirani o Wolne tematy (22 – …
    matirani o Wolne tematy (22 – …
    KONAR o Stalin i jego cechy chara…
    Piotr B. o Czy żydzi są odpowiedzialni za…
    Cypo o ONZ: Rosjanie na Ukrainie nie…
    revers o Wolne tematy (22 – …
    revers o Wolne tematy (22 – …
    Echo z Węgier o Przejechałam drogą śmierci w…
    kokis o Skryte noszenie broni przez zd…
  • Najnowsze artykuły

  • Najpopularniejsze wpisy

  • Wprowadź swój adres email

Babiarz: Motywuje mnie świętość życia

Posted by Marucha w dniu 2011-05-31 (Wtorek)

Atmosfera było bardzo przyjemna, radosna i piękny słoneczny dzień. Tak chyba powinny wyglądać takie marsze – mówi portalowi Fronda.pl Przemysław Babiarz.

/

Cieszą mnie tysiące ludzi, które wzięły udział na marszu. Przyszły osoby, którzy są uwrażliwione na życie – i mówiąc wprost – jego świętość.

Przypuszczam, że przyszło też wielu, uważając, że w sytuacji ekonomicznej czy demograficznej naszego państwa, dzietność jest sprawą podstawową dla naszej przyszłości. Bez niej będą się załamywały wszystkie systemy emerytalne. Będziemy znikać z powierzchni ziemi, a nie ją zaludniać.

Zaznaczam, że moją motywacją udziału w marszu jest świętość życia. Ekonomia jest na drugim miejscu.

Not. JW

http://fronda.pl/

Przemysław Babiarz, znany polski dziennikarz i komentator sportowy, pracujący dla TVP. Ostatnio publicznie poparł akcję „Nie wstydzę się Jezusa”. Zob. też http://www.piotrskarga.pl.- admin.

Komentarzy 57 do “Babiarz: Motywuje mnie świętość życia”

  1. Miroslaw Berbard D said

    I prosze wbrew wszystkim czarnwidza szczegolnie ogladajacych Polska rzeczywisosc z dalekich krain typu usa, australia mozna rzec „Jeszcze Polska nie zginela”.

  2. Adam said

    Autor tekstt zapomniał chyba napisać co to był za marsz, gdzie, i o co w nim chodziło.

  3. Marucha said

    Re 2: Chodziło o Marsz dla Życia i Rodziny.
    Polecam też:
    http://www.piotrskarga.pl/tv/Przemyslaw-Babiarz-wspiera-akcje–rdquo-Nie-wstydze-sie-Jezusa-rdquo—wideo-,78,75.html

  4. Poczytalny said

    Polakow „smierdzace swietosci zycia” nie motywuja.
    Wdepniesz w gowno smierdzisz gownem !

  5. Isreal said

    te breloki to gdzie sobie dopiąć? Do kluczy od piwnicy, czy garażu może?

    a może by tak w sercu, no i tradycyjnie na szyi babiarzu, marku jurku czy inny kolego sympatyczny lansowany przez media (pupilki)

  6. Kronikarz said

    Znakomicie, bo temat zwiazany z rzeczywistoscia w Polsce, pewnie sie czegos znowu dowiem – tak, tak, Panie Gajowy, dla mnie Gajowka jest nostalicznym oknem na Polske-Ojczyzne – wole nawet patrzec na sprawy Polski w ten sposob niz… bowiem jest tu mozliwosc tez spojrzenia nan w sposob paradymatyczny, chce powiedziec historyczny, co jest bardziej tresciwe niz patrzec na rozp…na rzeczywistosc, hmm 😉

  7. sono said

    Polecam przesluchanie tego video. Niesamowite. Wyklad/kazanie pastora z kosciola baptystow Paula Washera .
    Rewelacja. Takich kazan zyczylabym sobie od niejednego ksiadza z Kosciola Katolickiego. Ci co znaja angielski polecam przeslucac. Calosc, nie pierwsze 5 minut.

  8. Easy Rider said

    Wstydzić to on powinien się tego, że proponuje nosić krzyż na breloku. Dla mnie ten człowiek jest niewiarygodny i nie chcę tutaj wypowiadać się jako znawca spraw religijnych, ale odnoszę wrażenie, że tak właściwie to on sobie robi jaja z tego krzyża. Czy nikt tego tak nie odbiera? Tej fałszywej gęby i mowy ciała, mającej więcej wspólnego z marketingiem handlowym i NLP, niż z jakąkolwiek duchowością? Czy nie mamy tutaj do czynienia z perfidną robotą żydomasońską? Krzyż – tak, ale na breloku. Gdzie jeszcze można umieścić krzyż, aby go bardziej znieważyć, sprowadzając do roli gadżetu-amuletu?

  9. sono said

    Tutaj kolejne z kazan tego pastora. Super. Jestem pod wrazeniem jego slow.
    Przypomina mi sw Pawla. Niesamowite.

  10. sono said

    Czy wierzysz w Boga, w to ,ze Bog istnieje, ze Bog jest twoim Panem??
    Czy wyznajesz, ze jestes grzeszny, ze jestes grzesznikiem??
    Tak???
    I co z tego, big deal.
    Diabel to samo moze powiedziec. Powie nawet wiecej, tak jestem wielkim grzesznikiem i to to nawet bardzo dobrym. Moze nawet najlepeszym
    Pytanie jest, co dalej?? Co my robimy z ta wiadomoscia, ze „wiemy” ze Bog istnieje, ze Bog jest naszym Panem, ze tak wiemy, ze grzeszymy.??
    Ano z reguly nic.
    Liczymy na to, ze Bog nam to wszystko przebaczy, ot tak sobie i wpusci nas na laki niebianskie.
    Bo Bog jest glownie milosierny, a Sprawiedliwy to juz przestal byc. Noc bardziej blednego.

  11. tralala said

    ad8
    Tez tak zareagowalam jak uslyszalam pierwszy raz te propozycje – krzyz i breloczek. Przyszly mi na mysl kolczyki z krzyzykami, krzyz w nosie i takie tam okropnosci. Niby ma byc tak nowoczesnie? A moze temu panu brak obycia, kultury i rozeznania co jest taktowne, a co nie, ale intencje ma dobra?

  12. Rysio said

    Moze Pan Babiarz przy okazji wyjasni jak to jest że ludzie w dawnych czasach sie rozmnażali ( dużo bardziej jak obecnie) o ekonomii i o nauce ekonomicznej nie wiedzac nic.

    🙂

  13. Orka said

    A tu dla wszystkich nieznających języka angielskiego z napisami polskimi:

  14. Orka said

    a tu nawet z lektorem :

    http://www.vismaya-maitreya.pl/miecz_prawdy_szokujace_kazanie_-_paul_washer_lektor_pl_video.html

    Szczęść Boże !

  15. sono said

    @Orka
    dzieki, nie wiedzialam, ze mozna znalezc jego kazania tez po polsku.
    Niesamowite. Jestem pod duzym wrazniem i polecam jego przesluchanie.
    Nikt wiary po tym nie straci, wrecz odwrotnie.
    Przypomina mi poniekad sw Pawla jezeli chodzi o gorliwosc w gloszeniu Slowa Bozego, zapal misyjny i zmiane zycia.. Sw Pawel, jeszcze jako Szawel – okrutny,krwawy przesladowca chrzescijan, zostal tez ,li tylko z laski Boga, nie ze „swojej woli”, zawolany/wybrany prze Boga do zmiany zycia i gloszenia Dobrej Nowiny.
    Super ciekawe kazania, kipiace wiara i oddaniem Chrystusowi.

  16. sono said

    Tu kazanie Paula Washera po polsku

  17. wet3 said

    @ Sono
    Nie truj nam tylkow z baptystami! Myslalem, ze masz troche lepiej pod deklem.

  18. Mordka Rosenzweig said

    Ja pan Mordka sie bardzo cieszyc jak goje sluchac pastoruw zamiast sluchac kazanie w kosciele SSPX.

    Pszeciesz my po to zrobic ruszne sekty chrzescijanskie.

    Ja najbardziej lubiec tego pastor ktury ma 50 wiernych i ktury spalil koran. Nawet nasz wspanialy prezydent Obama pszemawial do niego.

    Ja pan Mordka jest bardzo smutny sze nasz wielki papiesz JPII umarl zanim mugl sie razem modlic z pan pastor podczas palenia koran.

    Ja myslec sze ten pastor i pastor Washer powinni dostac wyrusznienie imienia nasz wielki i teraz blogoslawiony papiesz Jan Pawel der Zwei.

  19. sono said

    @Wet3
    To dla tych co umieja i chca myslec.
    Ty sie pewnie do nich nie zaliczasz. Sorry.

  20. sono said

    Panie Mordka
    Pastor pastorowi nierowny. Pan sie sluchac nie falszywych prorokow, ale tych co prowadza do Chrystusa, prowadza do krolestwa Bozego ,ktore nie jest na tej ziemi.
    Niech sie pan modli, jezeli potrafi ,o madrosc, aby tych prorokow rozroznic, bo to obecnie wymaga madrosci jako, ze prawie kazdy uwaza sie za proroka i prawie kazdy uwaza ,ze ma miejsce zaklepane i nalezne w Niebie, mimo ze Chrystus wyraznie powiedzial, ze waska jest brama i droga do tego Nieba i NIEWIELU przez nia przejdzie. NIEWIELU wejdzie, ale wielu w sej pysze, ignorancji i bucie uwaza ze ONi maja to miesjce zapewnione, bo tak im ksiadz i Owsiak powiedzial ,”Robta co chceta do nieba i tak wejdzieta, jak nie glowna ( waska) brama, to ta boczna, a ta boczna to szeroka jest jak Morze Czerwone i kazdego przepusci.”
    Tylko ze ………….Chrystus nic nie wspominal o zadnych bocznych bramach a wyraznie powiedzial o waskiej bramie, przez, ktora wejda NIELICZNI.
    Ale oczywiscie kazdy uwaza ,ze to ON bedzie w tym gronie „nielicznych” wybrancow. Jakzeby inaczej.
    I z tych” nielicznych” zrobia sie tlumy.

  21. sono said

  22. sono said

    To video u gory ma automatyczne tlumaczenie po polsku. Na dole po prawej stronie jest info „cc” (czerwone). Trzeba na nie kliknac ( a wlasciwe obok z lewej strony), po otworzeniu jest tam box z Transcribe Audio BETA. Trzeba na to kliknac. Potem OK. Natepnie kliknac w Translate captions BETA.
    Trzeba na nia kliknac, pojawi sie box z lewej strony ( na czerowno zaczynajca sie z Afrikans).
    Klikamy w nia, po otworzeniu trzeba zjechac w dol, na Polish/polski.
    klikamy Ok, i mamy polskie tlumaczenie. Jest ono automatyczne, wiec nie jest perfekcyjne, ale lepszy rydz niz nic.

  23. Mordka Rosenzweig said

    Pani Sono,

    Ja pan Mordka tak sobie myslec sze jesli jakis pan Pastor naprawde mysli co muwi to mosze przystapic do Kosciola Katolickiego jak np. Biskup Richard Wiliamson.

    Jak to muwic w anglii „the proof is in the pudding.”

  24. sono said

    Panie mordka. pan sie martwi o swe zbawienie, a nie o Kosciol. Pan bedzie rozliczany ze swego zycia, swoich grzechow , a nie z grzechow czy nie -grzechow Kosciola.
    Chrystus powiedzial wyraznie,” Ja jestem Droga Prawda i zyciem………..”
    Nie powiedzial, z tego co pamietam, ze biskup Pieronek czy Goclowski jest nasza droga, prawda i zyciem.
    Takich falszywyxh prorokow to ostatnio w KK sie namnozylo na peczki, tak ,ze po Prawde i slowa Madrosci trzeba sie co niektorych pastorow sluchac, bo madrze i bardzo do rzeczy gadaja. Mnie interesuje poszukiwanie Prawdy, a nie schlebiaie publice czy Kosciolowi.
    Mam coraz wiecej watow do posoborowego KK, bo widze jak bladzi i ludzi na manowce prowadzi. Wiara trzeba zyc na codzien a nie raz w tygodniu na godzinnej Mszy sw. Wiara polega na odrzucanie tego co swiat oferuje, na niezgode na to, co swiat narzuca . Wiara polega na non possusmus, a nie na robta co chceta, aby wam dobrze i przyjemnie sie zylo. Bez stresowo. Kurcze, pieklo to bardzo stresujacy komponent, nie za bardzo pasuje w nasze uprzyjemnione zycie. Najlepiej powiedzec ,ze bedzie wygaszone bo Bog jest li tylko Milosierny. Szkoda tylko, ze w Biblii jest tyle opisow Boga Sprawiedlwiego, gniewnego , Boga ktory karze i wspomina o placzu i zgrzytaniu zebow. To takie juz niemodne:)

  25. Mordka Rosenzweig said

    Pani Sono,

    Ja pan Mordka sie bardzo cieszyc sze nauki nasz wielki papiesz JPII nie poszly na marne i sze moszna sie teraz modlic z rusznymi pastorami.

    Dlatego my bardzo nie lubiec Kosciola SSPX, a lubiec pastoruw i ulepszony kosciul katolicki.

  26. Misiek said

    A czy Waszmosc Mordka postawil juz figurke JP der Zwei? A czy poswiecil? A czy bije przed nia poklony? Mam nadzieje ze talmud tego nie zabrania. Czy tylko tak sobie zartuje?

    Pani Sono. Nie mialem okazji przesluchac kazan Pana Washera. Natomiast bardzo mi sie podobaja Pani wpisy. Prosze sie nie zniechecac.

  27. sono said

    Panie Mordka.
    Pan sie ma modlic do Boga i przed Nim poklony bic i za Nim isc i Jego gniewu sie obawiac, a nie tego czy innego ksiedza lub pastora. A ow pastor Paul Washer ma bardzo dobrze w glowie poukladane i widac, ze zyje na codzien swa wiara. I wole takiego pastora sie posluchac i z nim sie pomodlic, niz z ksiedzem, ktory zbiera na kolejnego mercedesa lub wychwala masonska Droge krzyzowa na matysce, lub ,jak niejaki
    anty-biskup Pieronek dziwi sie, ze wladza nie uzyla sily przeciw broniacym krzyza na KP w W-wie.
    Mnie tytuly, pozycje, nie mamia. Czolobitnosci przed, (grzesznym bylo nie bylo)czlowiekiem tez nie mam zwyczaju odstawiac, tylko z racji tego, ze inni to robia. Mam to gleboko w nosie.
    Staram sie szukac uczciwosci, prawdy,dobroci ,zarliwosci i gorliwosci w sobie i innych. To nie sa cechy nalezace tylko do katolikow. Mimo, ze sama nia jestem ,to coraz bardziej zauwazam te oblude, hipokryzje, brak zycia zgodnego z Ewangelia ,jakie przewazaja wsrod tzw. niby dobrych katolikow.
    I jezeli te szczera i autentyczne milosc do Chrystusa zuwazam u nie-katolikow to z przyjemnosciato zauwaze i staram sie od nich tez uczyc, jezeli chca mi to przkazac.
    Pycha , zadufanie w sobie juz same w sobie oddalaja od Boga.

    @Misiek dzieki za wsparcie:))

  28. tralala said

    Troche obok tematu, ale…
    Dobry wyklad o tym co to jest New Age

  29. wet3 said

    @ Sono
    A od kiedy to niby szanowna Reformacja prawde glosi???

  30. aga said

    http://www.konserwatyzm.pl/artykul/598/podlosc-obled-nowe-dziady—oswiadczenie-solidarnych-2010

  31. aga said

    http://www.wicipolskie.org/index.php?option=com_content&task=view&id=4586&Itemid=56

  32. Orka said

    Mordka Rosenzweig
    Mordeczko kochana , my wiemy , że to pastor i że baptysta ale kazać potrafi . Kiedy po raz pierwszy go usłyszałam to pomyślałam jak dobrze byłoby gdyby nasi księża nam takie manto spuścili od czasu do czasu . Oj zasłużyliśmy !

  33. VS said

    fragment wykładu dr Veitha – Wino Babilonu
    http://www.youtube.com/user/101NWO#p/f/0/mzvO1cNkETM

  34. Marucha said

    Trochę mnie dziwią ataki na Przemysława Babiarza.
    Czy chcieliby Państwo, żeby od razu okazał się być wrogiem II Soboru i zwolennikiem Tradycyjnej Mszy Świętej? Przecież on zapewne o tym nawet nie słyszał!
    Moim zdaniem ma dobre chęci i odwagę – niewielu dziennikarzy z najwyższej półki stać jest na nią.
    Jego udział w Marszu dla Życia jest godny pochwały.
    Zrobił krok w dobrą stronę.

  35. Marucha said

    Nie obejrzałem jeszcze wideo z pastorem Washerem i nie mogę na razie ustosunkować się doń merytorycznie.
    Jednak sam fakt, iż jest baptystą, każe mi być sceptyczny. Albo wierzę w Święty Kościół Powszechny założony przez Chrystusa, albo też zaczynam wkraczać na drogę „ekumenizmu” i traktowania różnych religii i sekt jako (niemal) równoprawnych.

  36. Misiek said

    Sluszne podejscie Panie Marucha. Ja tez nie mialem okazji przesluchac Washer’s ale jak to napisano: „badajmy wszystko, a co dobre zachowujmy”.

    Na marginesie czy przypadkiem Waszmosc Mordka nie jest Pana alter ego?
    Tak tylko z ciekawosci pytam, poniewaz mam wrazenie ze jak Pan znika to Mordka sie zjawia. Zupelnie jak Superman i Clark Kent. Oczywiscie to zart.

    Nasz ulubieniec, pan Mordka, nie jest moim alter ego. Przy okazji pozdrowienia dla p. Mordki – admin.

  37. sono said

    panie marucha ,ja tylko polecam to co dobre. Ten pastor jest swietny.
    Oby wszyscy mieli taka wiare jak on ,to mozna by faktycznie gory przenosic.
    Dla mnie podstawa numer jeden w „ocenie’ czlowieka jest dobrosc, uczciwosc, szczerosci i inteligencja.
    U niego, oprocz tego, jest niesamowita wiara, zawierzenie zycia Chrystusowi.
    Nic tylko pozazdroscic , uczyc sie i przyklad brac.

  38. z grubsza biorąc said

    Ad. Misiek
    🙂

  39. Marucha said

    Re 37:
    Pani Sono, oczywiście dobrze jest, jeśli polecamy sobie nawzajem ciekawe źródła informacji.
    Pastora nie zaatakowałem, a jedynie wyraziłem sceptycyzm co do jego przynależności do baptystów.

  40. sono said

    panie marucha. Ja znam dobrze paru ateistow ,ktorych sposob zycia moglby byc dla niejedengo katolika niezlym przykladem jak prawidlowo zyc. I pisze to jak najbardziej na serio.
    przstalam oceniac ludzi podlug ich wiary, czy nawet nie-wiary. Najpierw patrze na serce, potem na tzw. madrosc. Bog ich bedzie ocenial wedlug czegosc tam. Ja patrze, jakimi sa ludzmi wzgledem siebie, swoich najblizszych i innych.
    Ci ateisci, ktorych znam, mogliby niejednego wierzacego zawstydzic swoja krystaliczna wrecz uczciwoscia, dobrocia, oddaniem zycia dla drugiego czlowieka itp. Jedna z tych osob jest nawet bardzo znana w swiecie,ale to niewazne.
    Zycie mnie nieco nauczylo i stad te refleksje.

  41. GW said

    Panie Godny i Szanowany(najpolecanszy jednakowoz) Marucho,

    prosze re-wprowadzic ‚lapki’.

  42. Misiek said

    Re 41: Waszmosc wybaczy wytlumaczyc co to „lapki”, z gory dziekuje.

    Pod komentarzami można włączyć prosty system oceniania: łapka w górę albo w dół. Wyniki są wyświetlane. – admin

  43. sono said

    Panie Marucha , prosze posluchac tego wykladu z ad 7 , zwlaszcza koncowki, jak mowi o swoim synu. Niesamowite. Jaka wiare trzeba miec ,zeby tak powiedziec.???

  44. sono said

    zadnych „lapek”. I tak publika nie potrafi myslec samodzilenie. Niech sie chociaz tu postara cos samodzielnie z siebie wydusic, a nie tylko tak, pod publiczke aby „lapke do gory” dostac.
    Lapki to by sie przydaly, ale takie konkretne, co to po siedzeniu dobrze daja, jak ktos glupoty gada.

  45. Rysio said

    re. 8 Moi kochani blogowicze widze że musze napisac’ pare słow na temat mojego drugiego konika intelektualnego, ktorym jest psychologia ( a zwłaszcza jej pod-dziedziny NLP, NS i CH).

    Masz racje Easy Rider! Paul Washer po prostu pieprzy i manipuluje na potege nieswiadomych ludzi. Używa technik Neuro-linguistic-programming.
    Nie widze aby znal dużo poteżniejsza, Neuro-Semantyke, i Conversational Hyponosis.

    Sono, ten facet już dawno zorientował sie że może zarobic’ wiecej kapuchy sprzedajac mysli Boga niż żyletki czy rowery. Paul Washer to zwykly sellsman ( troche lepszy niż przecietny bo używa kilku podstawowych technik NLP).

    Sono – pwenie nie wiesz ale dziedzina manipulacji jest bardzo rozwinieta. Poczytaj sobie troche o NLP, NS, CH – po tej lekturze nie bedziesz już tak łatwo ulegał pierwszemu lepszemu manipulatorowi.

    Kilka nazwisk ludzi ktorych ksiażkami powinienes sie zapoznac’:

    * Dr. Milton Erickson – tzw. Einstain Amerykanskiej Hipnozy
    * Richard Bandler – http://www.neurosemantics.com/ns-trainings/neuro-semantics-its-roots-and-sources
    * Igor Ledochowski – Conversational Hypnosis
    * L.Michael Hall – Neuro Semantics…

    Poniżej kilka pozycji ktore warto przeczytac’..
    -Niektore z nich sa bardzo zaawansowane….

    http://www.amazon.com/Users-Manual-Brain-Vol/dp/1899836322/ref=pd_sim_b_1

    http://www.amazon.com/Users-Manual-Brain-II/dp/1899836888/ref=ntt_at_ep_dpi_9

    http://www.amazon.com/NLP-New-Technology-Achievement-Comprehensive/dp/0688146198/ref=pd_sim_b_25

    http://www.amazon.com/Patterns-Hypnotic-Techniques-Milton-Erickson/dp/1555520529/ref=pd_bxgy_b_img_c

    http://www.amazon.com/Mind-lines-Changing-L-Michael-Hall/dp/1890001155/ref=pd_sim_b_10

    http://www.amazon.com/Sourcebook-Magic-Comprehensive-Change-Patterns/dp/1904424252/ref=pd_sim_b_55

    http://www.amazon.com/Matrix-Model-7-Matrices-Neuro-Semantics/dp/1890001228/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1306881050&sr=8-1

    PS1. Sono a na koniec ( czy chcesz czy nie 😉 dam Ci dobra, przyjacielska, rade.

    Kup sobie Pismo Swiete, koniecznie wydanie poznanskie tzw. Biblia Poznanska, ktora jest napisana wspaniała, przepiekna, polszczyzna,). Koniecznie wydanie 1 tomowe – bo chcesz sie skupic’ na slowie Bozym a nie jakims’ tam posrednikam od siedmiu bolesci.

    ISBN 978-83-7516-279-0

    http://sanctus.com.pl/szczegoly/3371/biblia_poznanska_pismo_swiete_stary_i_nowy_testament_oprawa_biala

    A jak już bedziesz ja, miał to zrob sobie dobrej kawy czy herbaty, zasiadz w wygodnym fotelu w zacisznym pokoju i zacznij czytac’ co Bog przekazuje Ci poprzez Pismo Swiete.

    Uwierz mi, że lektura Pisma Swietego jest fascynujaca !!!

    PS2. Daaaaaaaaaaaleko na drugim miejscu jest Iliada Homera.

    PS3. Zaraz za Iliada, Homera na trzecim miejscu jest Mises i jego Ludzkie Działanie – ale nie chce denerwowac’ naszego kochanego Gajowego, ktorego bardzo serdecznie pozdrawiam.

    😉

  46. Rysio said

    re 40. „…panie marucha. Ja znam dobrze paru ateistow ,ktorych sposob zycia moglby byc dla niejedengo katolika niezlym przykladem jak prawidlowo zyc. I pisze to jak najbardziej na serio….”

    Sono a pedałow z ktorych chrzescijanie mogli by brac’ przykład nie znasz?

    😉

  47. Rysio said

    re 17. Haaaaaaaaaaaahahahaaha dobre !!!

  48. sono said

    Rysio
    glupi jestes i glupi zostaniesz

  49. misiek said

    Re 42: dziekuje.
    Nie mam opinii w sprawie „lapek”. Ostatni raz bawilem sie w lapki w przedszkolu, moze byc wesolo 😉

    Re 47: Pani Sono mozna Pana Rysia do konta postawic lub dac po „lapkach”, ale chyba nie wypada tak przezywac.

  50. Rysio said

    re 48. Sono – prawdziwi glupcy to tacy ktorzy ulegaja wplywom manipulatora Paula Washera.

  51. AM said

    Ad: 44
    Popieram na 100%.
    „Józiu otwórz buzie przecież Mama trzyma pełną łyżkę”.
    Za trudno czytać i myśleć by ocenić tekst.
    Czytacze nagłówków – dla półgłówków.

    Ad: 50
    Rysiu: prawdziwi glupcy to tacy ktorzy ulegaja wplywom manipulatorow jak Mises, Sachs i inni „ekonomisci”.

  52. sono said

    Panie Misiek
    Ja nie przezywam, ja prawde tylko mowie.
    Prawda rzecz wazna.

  53. Misiek said

    Pani Sono:
    Jestem tu poto aby dowiedziec sie cos nowego. Przedstawila Pani Washere i super. Nie trzeba go wiecej bronic. Powinien sam sie obronic.

    Widzi Pani, Pan Rysio w poscie #45 odniosl sie calkiem ladnie i tresciwie. Szanujmy sie. Tu i teraz bo jak my tego nie zrobimy to „une” napewno tez. Co do glupcow: to jestesmy nimi wszyscy i nie trzeba tego wytykac.

  54. Franek said

    A co motywowało Nycza w Brukseli ,że schował krzyż pod pazuchę? To jest superkardynał!

  55. Rysio said

    re 49 Misiek dzieki za poparcie – ale uważam, że przezywanie mnie przez buraka-babtyste Sony, ktory ma niedobrze pod swoim deklem, to żaden powod do zmartwienia, to bardziej powod do dumy.

    😉

  56. Rysio said

    re 51 AM dlaczego wrzuciłes do jednego worka z Misesem Sachsa ktory jest jego totalna, ekonomiczna, odwrotnoscia,?

    PS. Sachs ma Magistra i Doktorat z Ekonomi z uniwersytetu Harvarda.
    Uwierz mi AM – w Harvardzie, Austryjackij Ekonomii nie ucza,.

  57. aga said

    Rysio jest NIEULECZALNYM produktem manipulacji lyberalizmu czyli trzeciej głowy hydry od poczatku do końca wymyslonego przez socjalistów -o wiadomych korzeniach -na wypadek wypalenia się tegoż socjalizmu czyli drugiej głowy 🙂
    Tępota Rysia jest wybaczalna ale młodych gniewnych wykształciuchów z UPR nie!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
%d blogerów lubi to: