Dziennik gajowego Maruchy

"Blogi internetowe zagrażają demokracji" – Barack Obama

  • The rainbow symbolizes the Covenant with God, not sodomy Tęcza to symbol Przymierza z Bogiem, a nie sodomii


    Prócz wstrętu budzi jeszcze we mnie gniew fałszywy i nikczemny stosunek Żydów do zagadnień narodowych. Naród ten, narzekający na szowinizm innych ludów, jest sam najbardziej szowinistycznym narodem świata. Żydzi, którzy skarżą się na brak tolerancji u innych, są najmniej tolerancyjni. Naród, który krzyczy o nienawiści, jaką budzi, sam potrafi najsilniej nienawidzić.
    Antoni Słonimski, poeta żydowski

    Dla Polaków [śmierć] to była po prostu kwestia biologiczna, naturalna... śmierć, jak śmierć... A dla Żydów to była tragedia, to było dramatyczne doświadczenie, to była metafizyka, to było spotkanie z Najwyższym
    Prof. Barbara Engelking-Boni, kierownik Centrum Badań nad Zagładą Żydów, TVN 24 "Kropka nad i " 09.02.2011

    Państwo Polskie jest opanowane od wewnątrz przez groźną, obcą strukturę, która toczy go, niczym rak, niczym demon który opętał duszę człowieka. I choć na zewnatrz jest to z pozoru ten sam człowiek, po jego czynach widzimy, że kieruje nim jakaś ukryta siła.
    Z każdym dniem rośnie liczba tych, których musisz całować w dupę, aby nie być skazanym za zbrodnię nienawiści.
    Pod tą żółto-błękitną flagą maszerowali żołnierze UPA. To są kolory naszej wolności i niezależności.
    Petro Poroszenko, wpis na Twiterze z okazji Dnia Zwycięstwa, 22 sierpnia 2014
  • Kategorie

  • Archiwum artykułów

  • Kanały RSS na FeedBucket

    Artykuły
    Komentarze
    Po wejściu na żądaną stronę dobrze jest ją odświeżyć

  • Wyszukiwarka artykułów

  • Najnowsze komentarze

    errorous o Zabójstwo Roberta Kennedy…
    Emilian58 o Ukraina: pomoc humanitarna z P…
    Emilian58 o Cała para w gwizdek
    Emilian58 o Podłość nad podłościami
    Listwa o Wolne tematy (59 – …
    Yagiel o Wolne tematy (59 – …
    Emilian58 o Endlösung dla nieszczepionych”…
    Yagiel o Wolne tematy (59 – …
    corintians o Endlösung dla nieszczepionych”…
    Kojak o Money, money, money…!
    re1truth2 o Wolne tematy (59 – …
    re1truth2 o Wolne tematy (59 – …
    revers o Wolne tematy (59 – …
    Carlos o Zabójstwo Roberta Kennedy…
    Carlos o Zabójstwo Roberta Kennedy…
  • Najnowsze artykuły

  • Najpopularniejsze wpisy

  • Wprowadź swój adres email

    Dołącz do 617 obserwujących.

Kto jest kim w TVN

Posted by Marucha w dniu 2011-06-04 (Sobota)

Grupa TVN to dziś największy koncern medialny w Polsce. W jej skład wchodzi 10 kanałów telewizyjnych, w tym TVN, TVN24, TVN7, TVN Style (dla kobiet) i TVN CNBC (ekonomiczny). Grupę TVN kontroluje holding ITI, do którego należy także kilka innych kanałów (np. Religia.tv), platformy cyfrowe, firma producencka ITI Film Studio, dystrybutor filmów ITI Cinema, sieci kin Multikino i Silver Screen, portal internetowy Onet.pl, wydawnictwo turystyczne “Pascal”, “Tygodnik Powszechny” oraz klub piłkarski – Legia Warszawa.

Siła oddziaływania tego ośrodka medialno-biznesowego na polskie społeczeństwo jest zatem ogromna. Dlatego warto bliżej przyjrzeć się ludziom, którzy za tym ośrodkiem stoją.

TOWARZYSZ WALTER I BIZNESMEN WEJCHERT

“Towarzysz Walter, jako szef Studia 2 i twórca telewizyjny, wykazuje najlepsze opanowanie warsztatu, obfitość pomysłów programowych i zmysł organizacyjny, dzięki któremu jego redakcja wyróżniała się jakością efektów swej pracy. Nie było z programami Studia 2 poważniejszych problemów politycznych”.

W ten sposób oceniał Mariusza Waltera szef Telewizji Polskiej w czasie stanu wojennego, Andrzej Kurz, broniąc go w marcu 1982 r. przed atakami niektórych członków Komitetu Zakładowego PZPR, którzy niesłusznie zarzucali mu prosolidarnościowe sympatie.

Pochodzący ze Lwowa Mariusz Walter (rocznik 1937) – przez całe dorosłe życie związany był z mediami. Rozpoczynał w studenckim radiu Politechniki Śląskiej w Gliwicach, na początku lat 60-tych trafił do katowickiego oddziału TVP, a stamtąd – na ulicę Woronicza w Warszawie, gdzie spędził prawie 20 lat. Pod koniec lat 1960-tych współtworzył sztandarowe widowisko ówczesnej telewizji – “Turniej Miast”, ale jego prawdziwa kariera przypada na czasy gierkowskie, gdy Radiokomitetem kierował Maciej Szczepański. Pod jego to skrzydłami Walter stworzył wspomniane Studio 2 – prowadzone na żywo przez kilkoro prezenterów, m.in. własną żonę, Bożenę Walter (dziś szefową Fundacji TVN “Nie jesteś sam”). Dodajmy, że od 1967 r. należał do PZPR.
“Towarzysz Walter” opuścił TVP w 1982 r., ale jak podkreślał: “Nikt z telewizji mnie nie wyrzucił. Sam odszedłem. Miałem tak zwaną rozmowę weryfikacyjną, po której padł wniosek, że nie mogę pełnić żadnej funkcji kierowniczej”.

Nie oznacza to bynajmniej, że ówcześni decydenci go nie doceniali. Rzecznik prasowy rządu Jerzy Urban w piśmie do gen. Czesława Kiszczaka z 22 lutego 1983 r. proponował utworzenie w MSW “odrębnego pionu (służby) propagandowej”, sugerując zarazem, że w takiej strukturze mogłoby się znaleźć miejsce dla Mariusza Waltera, którego tak charakteryzował: “nadaje się na głównego konsultanta jakiegoś szefa programowania, szefa realizacji programów radiowych i TV – jednym słowem nie kierownika działu propagandy, a główną siłę koncepcyjno-fachową. Najzdolniejszy w ogóle redaktor telewizyjny w Polsce, organizator i koncepcjonista. Przedstawia tow. Rakowskiemu i mnie sporo interesujących koncepcji ogólnopolitycznych i propagandowych”.

Ostatecznie Walter nie trafił jednak do MSW, lecz w 1984 r. wspólnie z Janem Wejchertem założył firmę ITI (International Trade and Investment), która zajmowała się handlem elektroniką (miała wyłączność na dystrybucję sprzętu Hitachi), dystrybucją kaset wideo i filmów kinowych, tworzeniem pierwszych na polskim rynku reklam a także produkcją chipsów i polepszaczy do pieczywa.
W 1991 r. trzecim udziałowcem ITI został szwajcarski… bankowiec Bruno Valsangiacomo, który współpracował z firmą od połowy lat 80-tych, ułatwiając jej zdobywanie kredytów.

BIZNESMEN WEJCHERT

Walter poznał Wejcherta w 1976 r., gdy razem zaczęli organizować pokazowe mecze Wojciecha Fibaka transmitowane w telewizji. Pochodzący z Gdańska Jan Wejchert (1950-2009) od połowy lat 70-tych prowadził firmę polonijną Konsuprod, która była pierwszym przedstawicielstwem zachodnioniemieckiego biznesu w PRL. Biznesmenów takich jak on formalnie nadzorowała Polsko-Polonijna Izba Przemysłowo-Handlowa Inter-Polcom (jednym z jej prezesów był Jan Kulczyk), a nieformalnie – służby specjalne PRL, zwłaszcza II Departament MSW, czyli kontrwywiad.

Po „zmianie” ustroju Mariusz Walter namówił swoich wspólników do wejścia na rynek mediów. Ale gdy Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji w 1993 r. rozpisała pierwszy konkurs koncesyjny na ogólnopolską prywatną telewizję, założona przez Waltera spółka TV 7 przegrała wyścig z mało znanym biznesmenem Zygmuntem Solorzem i jego Polsatem [sami swoi]. Druga taka szansa pojawiła się kilka lat później, kiedy KRRiT przyznawała koncesje ponadregionalne.
Kolejne “dziecko” Waltera, stacja TVN, otrzymała zezwolenie na nadawanie w centrum i na północy kraju. Szybko jednak kupiła udziały w telewizji “Wisła”, mającej koncesję na Polskę południową. Sam biznesmen przyznawał że jego sojusznikiem w realizacji tego właśnie projektu był ówczesny przewodniczący KRRiT Bolesław Sulik, reprezentujący w tym gremium Unię Wolności.

WSPÓLNICY I POMOCNICY

Ostatecznie 3 października 1997 r. wystartowała ogólnopolska telewizja TVN. Sam Walter dwa lata później wspominał: “Gdyby nie pan Ronald Lauder i jego determinacja mam poważne wątpliwości czy TVN zaistniałaby tak szybko i silnie”. Lauder to amerykańsko-żydowski miliarder, właściciel fortuny – wypracowanej przez firmę kosmetyczną jego matki Estee Lauder. Jego koncern CME (Central European Media Enterprises), który w latach 90 inwestował w media wielu krajów postkomunistycznych (m.in. Czech, Słowacji, Rumunii, Ukrainy), stał się też właścicielem 33 proc. udziałów spółki TVN. Wprawdzie już w 1999 r. CME wycofało się z tej inwestycji, sprzedając swoje udziały międzynarodowemu koncernowi medialnemu SBS (Scandinavian Broadcasting System), ale jego roli przy powstaniu TVN nie sposób przecenić. Zwłaszcza że Lauder był wówczas skarbnikiem Światowego Kongresu Żydów (obecnie jest prezydentem tej organizacji) i twórcą fundacji swojego imienia, która wspiera odrodzenia życia żydowskiego w naszej części Europy.

W tym kontekście nie dziwi obecność we władzach TVN osób pochodzenia żydowskiego. Np. w pierwszym składzie Rady Nadzorczej tej stacji zasiadał francuski dziennikarz Gabriel Meretik (1939-2000), znany głównie jako autor książki o wprowadzeniu stanu wojennego pt. “Noc generała”. Wychowany w Polsce, wyjechał na Zachód w ramach żydowskiej emigracji po marcu 1968 roku.

Z kolei od dwóch lat w Radzie Nadzorczej TVN zasiada Michał Broniatowski, były szef przedstawicielstw Agencji Reutera w Polsce i Rosji, w latach 1994-2005 członek Rady Dyrektorów ITI, równocześnie od 2001 r. członek Rady Nadzorczej Grupy Onet. Jest on synem żydowskich komunistów: Mieczysława Broniatowskiego, “dąbrowszczaka”, pułkownika UB i MSW, oraz Henryki Broniatowskiej, wieloletniej szefowej PRL-owskich wydawnictw, zasiadającej też w zarządzie „sławnego‟ Klubu Krzywego Koła.

RODZINA I PRZYJACIELE

Od stycznia 2005 r. funkcję prezesa i dyrektora generalnego Grupy ITI pełni Wojciech Kostrzewa. Ten wykształcony w Niemczech ekonomista (posiada zresztą podwójne obywatelstwo – polskie i niemieckie) w 1989 r. został ściągnięty z Kilonii przez ówczesnego wicepremiera Leszka Balcerowicza na stanowisko jego doradcy. Niedługo potem Kostrzewa objął fotel prezesa Polskiego Banku Rozwoju, zaś w 1996 r. przeszedł do BRE Banku – kontrolowanego przez niemiecki Commerzbank gdzie został wiceprezesem a dwa lata później prezesem. Kierowany przez niego do 2004 r. BRE Bank został akcjonariuszem ITI, dzięki czemu już w 1999 r. znalazł się on we władzach tej spółki. W latach 2004-2007 Kostrzewa był prezesem Polsko-Niemieckiej Izby Przemysłowo-Handlowej, zaś od 2007 jest wiceprezydentem Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych “Lewiatan”, którą kieruje Henryka Bochniarz [nota bene zasiadająca niegdyś w pierwszym składzie Rady Nadzorczej TVN].

W Radzie Nadzorczej TVN, której przewodniczy obecnie Kostrzewa, zasiada m.in. Aldona Wejchert, wdowa po współzałożycielu stacji. Z kolei syn zmarłego – Jan Łukasz Wejchert (rocznik 1973), od 2004 r. kieruje spółką Onet.pl, zaś od 2006 r. jest wiceprezesem TVN. Natomiast syn drugiego z “ojców-założycieli” tego przedsięwzięcia, Piotr Walter [rocznik 1967], w latach 2001-2009 był prezesem TVN, obecnie jest wiceprezesem i dyrektorem generalnym stacji.
Jego młodsza siostra, Sandra Nowak, także zasiadała w Radzie Nadzorczej TVN.

Członkami Rady Nadzorczej są obecnie również Paweł Gricuk i Wiesław Rozłucki. Ten pierwszy był studentem Marka Belki w Łodzi i gdy jego profesor został premierem, przeforsował kandydaturę Gricuka na prezesa PKN Orlen (wcześniej Gricuk był dyrektorem polskiego przedstawicielstwa banku JP Morgan Chase, w którym Belka swego czasu był doradcą). Natomiast Rozłucki to pierwszy prezes Giełdy Papierów Wartościowych (w latach 1991-2006), którą zakładał na polecenie ówczesnego ministra Janusza Lewandowskiego. Jego obecność w radzie bez wątpienia ma związek z faktem iż od grudnia 2004 r. akcje spółki TVN notowane są na warszawskiej giełdzie. Warto przy tym dodać, że Rozłucki zasiada także w innych radach nadzorczych: Telekomunikacji Polskiej i banku BPH (gdzie jest przewodniczącym), pracuje również jako doradca firm Rothschild Polska oraz Warburg Pincus International.

OD DYREKTORÓW DO PREZENTERÓW

Człowiekiem bezpośrednio odpowiedzialnym za to, co codziennie dociera do widzów, jest dyrektor programowy TVN Edward Miszczak. Pełni tę funkcję niemal od początku istnienia stacji, bo od 1998 r., wcześniej zaś pracował w krakowskim radiu RMF FM, gdzie doszedł do stanowiska wiceprezesa.

Z kolei w TVN24 najważniejszy jest Adam Pieczyński, który tworzył ten kanał informacyjny w 2001 r. i kieruje nim do dziś (wcześniej był m.in. wicedyrektorem programów informacyjnych Polskiego Radia i szef “Wiadomości” TVP). Żoną Pieczyńskiego jest o 17 lat od niego młodsza Justyna Pochanke obecnie najważniejsza prezenterka “Faktów” TVN i całego kanału TVN24 [ona z kolei wywodzi się z Radia “Zet”].

Czołowe tematy polityczne w “Faktach” prezentuje Katarzyna Kolenda-Zaleska, w latach 1993-2003 czołowa reporterka “Wiadomości” TVP, wcześniej pisząca m.in. w “Gazecie Krakowskiej”, gdzie po obaleniu rządu Jana Olszewskiego gromiła zwolenników lustracji i domagała się, by “prokuratura i organa ścigania bezwzględnie występowały przeciwko tym, którzy rzucają pomówienia”. Dziś – w podobnym stylu pisuje felietony do “Gazety Wyborczej”, poświęcone, rzecz jasna, głównie walce z PiS. Nie powinno to jednak dziwić, skoro jej ojciec, prof. Zygmunt Kolenda z AGH, był pierwszym przewodniczącym Platformy Obywatelskiej w Krakowie, a w 1989 r. kierował tamtejszym Komitetem Obywatelskim, który wystawił w wyborach kontraktowych głównie kandydatów z kręgu “Tygodnika Powszechnego” (później tworzących Unię Demokratyczną).

Spod Wawelu wywodzi się również Grzegorz Miecugow, współtwórca “Faktów” (wraz z Tomaszem Lisem, który później odszedł z TVN), obecnie zaś szef wydawców w TVN24, a także gospodarz programu “Szkło kontaktowe”, który swego czasu Ludwik Dorn trafnie uznał za sztandarowy przykład mentalności “wykształciuchów”. Zdaniem Dorna, “w wypowiedziach telewidzów poziom niechęci, agresji, braku taktu i kultury jest taki, że gdyby z innym znakiem towarowym takie wypowiedzi pojawiały się i były dopuszczane w Radiu Maryja albo TV Trwam, to rozległby się wrzask na całą Polskę i trzy czwarte Europy. W subkulturze wykształciuchów jest na przykład dopuszczalne naśmiewanie się z ministra Gosiewskiego, który ma genetyczną wadę w budowie ciała. To jest dopuszczalne, wolno z tego szydzić! Z tymi ludźmi nigdy nie nawiążę kontaktu” (“Dziennik”, 26-27.08.2006 r.).

Dodajmy, że tę “wykształciuchowską” mentalność Grzegorz Miecugow najwyraźniej odziedziczył po ojcu, Brunonie, znanym krakowskim dziennikarzu i pisarzu, który w lutym 1953 r. należał do grona sygnatariuszy rezolucji tamtejszego Związku Literatów Polskich wyrażającej poparcie dla stalinowskich władz PRL, po skazaniu na karę śmierci w sfingowanym procesie grupy księży z kurii krakowskiej (a obok niego rezolucję podpisali m.in. Wisława Szymborska i Sławomir Mrożek).

DZIENNIKARZE Z KORZENIAMI

Od wielu lat jedną z “twarzy” TVN24 jest Andrzej Morozowski, obecnie posiadający tam stały program “Tak jest”, w którym lansuje m.in. osobę eurodeputowanego Michała Kamińskiego z PJN. Wcześniej Morozowski [wraz z Tomaszem Sekielskim] prowadził program “Teraz my!”, gdzie we wrześniu 2006 r. przeprowadzono głośną antyPiSowską prowokację w pokoju sejmowym posłanki Renaty Beger. A swego czasu ten sam dziennikarz w specyficzny sposób wpisał się w dyskusję nad rezolucją Parlamentu Europejskiego oskarżającą Polskę o “nietolerancję i ksenofobię”, cytuję: “Jestem Polakiem żydowskiego pochodzenia. (…) Pewno sam bym o moim pochodzeniu zapomniał, gdyby nie strach. Gdy byłem dzieckiem, moi rodzice ukrywali przede mną, że ojciec jest Żydem. Dowiedziałem się o tym w 1968 r., gdy moich rodziców i ich znajomych żydowskiego pochodzenia zaczęto traktować inaczej niż pozostałych. Wiele przyszywanych ciotek i wujków wtedy wyjechało. My zostaliśmy. Ale od tamtej pory zawsze trochę się boję. Czy ‟68 aby się nie powtórzy. (…) Piszę o tym, aby pokazać, że w Polsce antysemityzmu niby nie ma, ale wciąż jest strach przed głośnym przyznaniem się do żydowskich korzeni. (…) Może ta rezolucja przyczyni się do wypalenia resztek nietolerancji, jaka jeszcze w Polsce istnieje” (“Gazeta Wyborcza”, 19.06.2006 r.).

Morozowski to nie jedyny dziennikarz o żydowskich korzeniach, którego lansuje TVN. Ostatnio zdecydowanie ważniejszą rolę odgrywa Marcin Meller, syn byłego szefa MSZ Stefana Mellera (wywodzącego się z rodziny żydowskich komunistów). Młody Meller, który od 2003 r. kieruje polską edycją “Playboya”, w TVN pojawia się znacznie dłużej: początkowo prowadził reality show “Agent” [gdzie wylansowano postać późniejszego posła SLD Bartosza Arłukowicza], potem był współgospodarzem magazynu “Dzień Dobry TVN”, natomiast od dwóch lat, ma własny program “Drugie śniadanie mistrzów”. Ostatnio gościł tam Donalda Tuska, co było reakcją premiera na internetową deklarację Mellera, że nie będzie już więcej głosował na PO. A jednak “wojenka” tego dziennikarza z Platformą to niewinne przekomarzanie się w porównaniu z nienawiścią jaką żywi on do PiS: niedawno “na złość Kaczyńskiemu” Meller ogłosił, że w spisie powszechnym zadeklaruje narodowość śląską, co od razu podchwycili inni “celebryci”.

Nienawiść do PiS jest zresztą normą wśród dziennikarzy TVN. Nie kryją jej najmłodsi pracownicy tej stacji, np. Jarosław Kuźniar, pochodzący z Dolnego Śląska, gdzie stawiał pierwsze kroki w szybkiej karierze dziennikarskiej, prowadzącej przez radiową “Trójkę” i Radio “Zet” aż do roli jednego z głównych prezenterów w TVN24. Ale i starsi wcale im nie ustępują, o czym świadczy internetowa “twórczość” Jacka Pałasińskiego, “znawcy” spraw międzynarodowych w tej samej redakcji (niegdyś działacza KOR-owskiej opozycji, który w 1981 roku wyjechał do Włoch). Otóż na blogu tego dziennikarza można znaleźć np. ostatni wpis, w którym komentuje informację, że “partia Rozróba i Awantura” [PiS] wybiera się na beatyfikację Jana Pawła II: “Papież był przeciw karze śmierci, liderzy i działacze tej partii za. Papież był za wstąpieniem Polski do UE, niektórzy działacze tej partii przeciw. Papież chciał na całym świecie budować Kościół Miłosierdzia, działacze i liderzy tej partii, nie wychodzą z kościoła nienawiści. Uzasadnione są więc obawy, że zechcą zwłokami papieża uderzyć Polaków w twarz, tak jak biją ich zwłokami Lecha Kaczyńskiego i pozostałych 95 ofiar antyrządowej wyprawy do Katynia”.

BŁĄD KARDYNAŁA?

Skoro jesteśmy już przy beatyfikacji, to warto przypomnieć, że w lutym br. kardynał Stanisław Dziwisz w świetle kamery przekazał na ręce dziennikarza TVN24 medalion z relikwiami zmarłego papieża, jako dar dla rannego w wypadku Roberta Kubicy… Tym zdumiewającym gestem metropolita krakowski, chcąc nie chcąc, nobilitował stację telewizyjną, której jednak bardzo daleko do katolickich zasad moralnych. Najdobitniej świadczy o tym fakt, iż obecny przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Jan Dworak (który nie jest przecież wojującym przedstawicielem katolickiej prawicy) zdecydował się ostatnio nałożyć na TVN karę w wysokości 300 tys. zł za złamanie przepisów ustawy medialnej w zakresie ochrony małoletnich: chodziło o emisję o godzinie 16.00 programu z cyklu “Rozmowy w toku”, gdzie młode kobiety bezceremonialnie opowiadały o swoim życiu seksualnym.

Ale sprawa, na którą słusznie zareagował Dworak, to tylko wierzchołek góry lodowej. TVN od początku swojej działalności stara się przełamywać tradycyjne normy obyczajowe – m.in. poprzez takie programy, jak “Big Brother” [trzy edycje w latach 2001-2002 – nota bene zwycięzca pierwszej z
nich, Janusz Dzięcioł, jest dziś posłem PO] czy autorski talk-show Kuby Wojewódzkiego, który jest wyjątkowym połączeniem głupoty i chamstwa [charakterystyczne, że Wojewódzki doradzał sztabowi Platformy przed wyborami w 2007 r.]. Ta sama stacja wylansowała postać Janusza Palikota który dziś propaguje prostacki antyklerykalizm, zaś w 2000 r. wstrzymała emisję sławetnego materiału ukazującego przedrzeźnianie gestów papieża Jana Pawła II przez Marka Siwca i Aleksandra Kwaśniewskiego podczas ich pobytu w Kaliszu w 1997 r. (co oczywiście należy łączyć z nieskrywaną zażyłością między rodzinami Walterów i Kwaśniewskich). Czyżby więc kardynał Dziwisz nie wiedział, co robi? A może swoim gestem chciał wesprzeć właścicieli “Tygodnika Powszechnego” i kanału Religia.tv, którym kieruje ks. Kazimierz Sowa z jego archidiecezji (nota bene brat marszałka województwa małopolskiego z ramienia PO, Marka Sowy)?

Paweł Siergiejczyk, członek OW KSD

http://wolnapolska.pl/index.php/Media/2011042213828/kto-jest-kim-w-tvn/menu-id-308.html

http://www.wicipolskie.org/prp/PRP_266.pdf

 

Komentarzy 16 do “Kto jest kim w TVN”

  1. rubi said

    żydostwo rozrosło się wszędzie

  2. rafał said

    i co po waszej publikacji myslicie ze narod polski przestanie ogladac ,jedyna sluszna tv-już Łysiak pisał-dac im kiełbasy i wodki a wcale nie przeszkadzało im to ze rzadzi junta generała.Gajowy Marucha-cenie Twój portal ,ale w tego „Polaka Katolika”nie wierzę.po blogoslawieństwie na koniec Mszy-wychodzili i lecieli do urn oddać głos na Kwasa.czy to wszystko sfałszowane wybory?jak w 1947?

  3. JO said

    Tekst niby pro polski a falszu w nim coniemiara i zgubnych sugestii.

    Tekst gloryfikuje PiS – antypolski, prosyjonistyczny.

    Tekst niby „antyzydowski” ale w zasadzie mowi o nich jako „kumplach” , takich niewinnych co sie wzieli i zrobili cos tam.

    TEKST JEST JEDNA WIELKA PROPAGANDA „za ale i przeciw”, „nie podam reki ale podam noge”

  4. JO said

    ad.2. Polacy Tak glosowali bo Msza byla prowadziona przez judeokatolika, ktory manipulowal Polakami. Tu jest problem pogrzebany, ze Polacy zostali tak nabrani w butelke przez JPII i judeokatolickich ksiezy , ze to ciezko ogarnac dla zwyklego czlowieka.

    Niech Pan Poczyta Kazania Ksiedza Jana z Bractwa Piusa X – a zobaczy Pan co oznacza byc Katolikiem Polakiem.

    Wowczas uwierzy Pan w Polaka Katolika a przynajmniej bedzuie mial Pan szanse….

  5. aga said

    tutaj jest całość wystapienia E.Sendeckiego:

    http://www.youtube.com/user/JuzkowZbigniew#p/u/0/4TEG1xZ3PsM

  6. Gerwazy Gagucki said

    POGWARKI NA ZAPLECZU NARODOWYM

    Ażeby zmierzyć się z Belzebubem, trzeba go nieco wyprzedzić, zająć dobrą pozycję i chwycić go mocno za rogi – tak się przynajmniej tradycyjnie utarło – a nie tarmosić go za ogon, co on słusznie sobie lekceważy i ma w niejakiej pogardzie.

    Tymczasem zadomowienie Belzebuba w tak ważnym miejscu, (chodziło o Muzeum Narodowe) niedobitki Polan przyjęły ze spokojem.
    Owszem, dała się zauważyć w programie Jana Pospieszalskiego delikatna krytyka red. Semki o nominacji obcokrajowca, ale już tak przecież odważny i elokwentny Krzysztof Kłopotowski wyczuł grozę i na wszelki wypadek nie miał nic do powiedzenia.

    Podobnie jest na internetowych forach, także tych, a jakże, patriotycznych.
    Oto jeden z moich szacownych polemistów wygłosił mowę o wyższości milczenia nad pisaniem, używając pięciu słów, co odpowiada poniekąd moim poetyckim naukom, wyniesionym z lektur lat chłopięcych. Inny wezwał mnie do używania rozumu przy czytaniu, co naturalnie pochwalam. Jeszcze inny, jakoś szczególnie wyczulony na zapachy, obwąchał mnie i stwierdził, że zalatuję Żydem, co w naturalny sposób zdegradowało moje szlachetne wysiłki skierowania uwagi na rzeczy mało opisane.

    Wygląda więc na to, że – poza mną – także Belzebub zdechnie za chwilę ze wstydu, iż dochował się tak marnych polemistów.
    Kto w takiej sytuacji rozsądzi, czy byłem krwiożerczym antysemitą, czy Żydem?

    Ale i stąd jest wyjście, proszę Państwa.
    Wedle wielu przekazów także wśród Żydów jest wielu antysemitów.
    Ostatecznie nie ma co się wstydzić!

    23 maja 2008

    Do tego tekstu mogę dzisiaj dodać, że to właśnie przebojowy narodowiec Sendecki wzywał mnie niegdyś do pokazania dowodu osobistego (jak i paru innych), bowiem wedle jego imaginacji, ktoś kto stara się tylko pisać w pokorze nie podtykając natrętnie w każdych okolicznościach swojego wizerunku i nazwiska, nie zasługuje nie tylko na zaufanie, ale także uwagę. Chciałem nawet napisać felieton o takich twórcach myśli narodowej, gdzie wśród kilku frapujących podwalin była afirmowana konieczność sojuszu militarnego z Chinami. Ten śmiały pomysł narodowca Sendeckiego tak mnie odurzył, że i natchnienie uleciało.

    Kiedy więc rozpamiętujemy z bolesnym zdziwieniem, jak łatwo wydarto Polanom narzędzia do porozumiewania się ze sobą, pójdźmy sami do gabinetu krzywych luster.
    Jeśli więc Ronald Lauder tworzył w Polsce podstawy tzw. wolnych mediów, to gdzie podziewała się na ten czas myśl narodowa?

  7. wet3 said

    @ Rafal (2)
    Ja natomiast bardzo „cenie” twoja nieustanna gloryfikacje zyda, masona i polonofoba Gineta Selmana vel Jozefa Pilsudskiego, wielkiego wodza, ktory podpisujac rozkaz gen Rozwadowskiego dowodzil wg ciebie Bitwa o W-we!!!

  8. mocniejszy said

    Skoro o ludziach TVN mowa, warto przyjrzeć się niejakiemu Wojciechowi Cejrowskiemu:

    http://mocniejszy.wordpress.com/2011/03/30/czy-wojciech-cejrowski-jest-skrajnym-syjonista/

  9. Gerwazy Gagucki said

    TYŁEK CEJROWSKIEGO

    Re.8

    Panie Mocniejszy, dobre są te Pana zdumienia. I po cóż Pan ogląda telewizję?

    Zanim mi dzioba w Radiu Wnet nie zamknęli i nie zlikwidowali większości komentarzy, pan Wojciech był moją ulubioną figurką na strzelnicy.
    Ale czyż hiszpański Żyd – jaką to informacją epatuje możnych tego świata pan podróżnik Wojciech – jest w ogóle jakąś umysłową zagadką?
    To zwykły manipulator, który sobie na tyłku wytatuuje nawet święty obrazek. Ale w ostateczności zobaczycie i tak tylko jego goły tyłek wypięty na Was!

    Apeluję tedy o nieoglądanie pornograficznych obrazków z kolejnych podróży pana Wojtka! Trzeba zwyczajnie własny tyłek wziąć w garść, a nie ślęczeć przed telewizorem, co może tylko Wojtusiowi dutków od głupich Polan nagnać.

  10. sono said

    No coz, pan Cejrowski sie tu nie popisal. Sloma i glupota wyszla mu z butow.
    Czyli powiedzial m.in tak ,”popieracje bandziorow i lichwiarzy ,bo sa mocniejsi i bedac z nimi macie jakas tam szanse, ze wam byc moze nie przyloza od razu. Wiadomo bandziorom i lichwiarzom mozemy ufac i polegac jak na Zawiszy.”
    Zenada.
    Widoczne ilosc odmawianych publicznie rozancow przez pana Wojtka nie przeklada sie automatycznie na madrosc, wspolczucie i zrozumienie.

  11. JO said

    ad.10. Bo to sa takie rozance PUBLICZNE….:) , niestety znaczaco inne od Katolickich Rozancow Swietych.. To cos takiego jak roznica pomiedzy judeokatolicyzmem w wiekrzosci Koscilowo w Polsce a Tradycyjnym Katolicyzmem…

  12. sheeple said

    Jak rodziło się ITI Holdings SA w Luksemburgu
    http://www.wykop.pl/link/766465/jak-rodzilo-sie-iti-holdings-sa-w-luksemburgu/

    Autor tej strony podaje się za byłego akcjonariusza, co tłumaczy szczegółowość informacji które przytacza (nazwiska, adresy, powiązania, kwoty przepływów pieniężnych, udziały, nr kont, etc.) Całość podzielona jest na kilkanaście artykułów, publikowanych od połowy marca b.r., mniej-więcej co 3-4 dni …

  13. Mordka Rosenzweig said

    Ja pan Mordka myslec sze to skandal.

    „w lutym br. kardynał Stanisław Dziwisz w świetle kamery przekazał na ręce dziennikarza TVN24 medalion z relikwiami zmarłego papieża, jako dar dla rannego w wypadku Roberta Kubicy…”

    Relikwie naszego kochanego i blogoslawionego papiesza JPII nalesza pszeciesz do wszystkich polakuw w Polszy i w Izrael.

  14. Marucha said

    Re 3:
    Gwiżdż Pan na propagandę propisowską. Nie o nią chodzi, ale o ciekawe fakty tyczące polskich prywatnych mediów.

  15. Rafał said

    Re7-wet3-a gdzie ja gloryfikowałem Pilsudskiego.prosze o jeden dowód.

  16. Krzysztof M said

    Sendecki narodowcem?? :-))) Czy was pogięło?? :-)))

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
%d blogerów lubi to: