Dziennik gajowego Maruchy

"Blogi internetowe zagrażają demokracji" – Barack Obama

  • The rainbow symbolizes the Covenant with God, not sodomy Tęcza to symbol Przymierza z Bogiem, a nie sodomii


    Prócz wstrętu budzi jeszcze we mnie gniew fałszywy i nikczemny stosunek Żydów do zagadnień narodowych. Naród ten, narzekający na szowinizm innych ludów, jest sam najbardziej szowinistycznym narodem świata. Żydzi, którzy skarżą się na brak tolerancji u innych, są najmniej tolerancyjni. Naród, który krzyczy o nienawiści, jaką budzi, sam potrafi najsilniej nienawidzić.
    Antoni Słonimski, poeta żydowski

    Dla Polaków [śmierć] to była po prostu kwestia biologiczna, naturalna... śmierć, jak śmierć... A dla Żydów to była tragedia, to było dramatyczne doświadczenie, to była metafizyka, to było spotkanie z Najwyższym
    Prof. Barbara Engelking-Boni, kierownik Centrum Badań nad Zagładą Żydów, TVN 24 "Kropka nad i " 09.02.2011

    Państwo Polskie jest opanowane od wewnątrz przez groźną, obcą strukturę, która toczy go, niczym rak, niczym demon który opętał duszę człowieka. I choć na zewnatrz jest to z pozoru ten sam człowiek, po jego czynach widzimy, że kieruje nim jakaś ukryta siła.
    Z każdym dniem rośnie liczba tych, których musisz całować w dupę, aby nie być skazanym za zbrodnię nienawiści.
    Pod tą żółto-błękitną flagą maszerowali żołnierze UPA. To są kolory naszej wolności i niezależności.
    Petro Poroszenko, wpis na Twiterze z okazji Dnia Zwycięstwa, 22 sierpnia 2014
  • Kategorie

  • Archiwum artykułów

  • Kanały RSS na FeedBucket

    Artykuły
    Komentarze
    Po wejściu na żądaną stronę dobrze jest ją odświeżyć

  • Wyszukiwarka artykułów

  • Najnowsze komentarze

    NyndrO o Wolne tematy (09 – …
    Zenon_K o Wolne tematy (09 – …
    Crestone o O tych, którzy się na niemieck…
    Mietek o O tych, którzy się na niemieck…
    Crestone o Rosyjska agencja regulacyjna z…
    CBA o Wolne tematy (09 – …
    Ja o Liczba urodzeń w Polsce najmni…
    Jabo o Nie chcą umierać za pomniki…
    Mietek o O tych, którzy się na niemieck…
    UZA o Nie chcą umierać za pomniki…
    plausi o Nowa ustawa psychiatryczna. Ka…
    Listwa o Nowa ustawa psychiatryczna. Ka…
    Liwiusz o Rosyjska agencja regulacyjna z…
    prostopopolsku o Nie chcą umierać za pomniki…
    Marucha o Liczba urodzeń w Polsce najmni…
  • Najnowsze artykuły

  • Najpopularniejsze wpisy

  • Wprowadź swój adres email

Odbyły się oficjalne rozmowy katolicko-pedalskie

Posted by Marucha w dniu 2011-09-23 (Piątek)

Po raz pierwszy hierarcha Kościoła katolickiego w Niemczech spotkał się na oficjalnych rozmowach z przedstawicielami Stowarzyszenia Lesbijek i Homoseksualistów w Niemczech (LSVD).

Jak czytamy w depeszy Katolickiej Agencji Informacyjnej, spotkanie odbyło się w kurii archidiecezjalnej w Berlinie i trwało półtorej godzin. Arcybiskup Berlina Rainer Maria Woelki powiedział, że była to otwarta wymiana zdań i dialog powinien być kontynuowany. W spotkaniu wziął udział także sekretarz generalny Konferencji Biskupów Niemiec o. Hans Langendörfer.

Rzecznik LSVD Günter Dworek poinformował z kolei, że rozmowa dotyczyła m. in. zatrudnienia homoseksualistów w instytucjach kościelnych. Poruszono też sprawę antypapieskiej demonstracji, która ma się odbyć podczas papieskiej wizyty, 22 września w Berlinie, której inicjatorem są organizacje gejów i lesbijek.

Szef LSVD na region Berlin Brandenburgii, Jörg Steinert powiedział, że była to rozmowa ,,intelektualnie pobudzająca”. ,,Cieszę się, że doszło do niej w tak krótkim czasie po objęciu przez abp Woelkiego urzędu arcybiskupa Berlina” – zaznaczył.

Z inicjatywą spotkania wyszło LSVD, kiedy gotowość spotkania z tą organizacją publicznie wyraził abp Woelki. Stowarzyszenie jest jednym z organizatorów planowanej antypapieskiej demonstracji.

Źródło: Gazeta Wyborcza

Za http://rebelya.pl/

Nie mamy powodu wątpić, że intelektualnie pobudzające dla pana biskupa Rainera Marii Woelkiego okażą się również rozmowy z pedofilami, złodziejami i prostytutkami. Otwarta wymiana zdań z tymi środowiskami może doprowadzić do np. zatrudniania ich przedstawicieli w instytucjach kościelnych.
Admin.

Komentarzy 56 do “Odbyły się oficjalne rozmowy katolicko-pedalskie”

  1. lopek said

    Teraz już wiadomo – po co unym potrzebni są zboczeńcy!

  2. Kapsel said

    Biskupi Niemiec podzieleni w sprawie podejścia do sodomitów
    ….Z jednej strony są tacy, jak np. arcybiskup Monachium i Fryzyngi Reinhard Marx, który uważa, iż sodomici „są częścią wspólnoty Kościoła” i zachęca ich do włączenia się w życie w parafii. Z drugiej strony są tacy, jak bp Franz-Josef Overbeck – biskup Essen i biskup polowy Bundeswehry – który uważa, że homoseksualizm jest grzechem, a osoby dopuszczające się czynów homoseksualnych należy za te czyny zdecydowanie piętnować…..
    http://www.piotrskarga.pl/ps,7683,2,0,1,I,informacje.html

    Mam nadzieję że biskup polowy Bundeswehry ma konkretne argumenty aby przekonać pozostałych.

  3. sono said

    jak juz byly rozmowy, to mozna przewiedziec bez trudu efekt tych rozmow.

  4. sono said

    w Niemczech mamy rozmowy „padalskie” a w Polsce tzw „Chrystoteki”. Wyglada na no ,ze teraz jawnogrzesznica nie musi sie ukorzyc i wspinac mozolnie na droge uswiecenia, wedlug niektorych to Chrystus ma sie znizyc do poziomu jawnogrzesznicy tak aby jej bylo dobrze , nie stresowala sie biedulka za bardzo i byc moze z czasem, ewentualnie, kiedys tam pomyslala o zmianie zycia na lepsze.
    http://fronda.pl/news/czytaj/tytul/impreza_z_jezusem__15618

  5. sono said

    a tu kolekny kwiatek posoborowszczkow zaprzedajacyh sie ZLU.
    „Katolicka diecezja Bathurst (Nowy Brunszwik) odsunęła z aktywnej służby duszpasterskiej księdza Donata Gioneta, bo w jednej z homilii potępił homoseksualizm, współżycie przed ślubem i aborcję.

    85-letni kapłan do czerwca przebywał w swoim rodzinnym mieście Caraquet, gdzie posługiwał pacjentom z ośrodka opieki paliatywnej. Żali się, że w swoim podeszłym wieku, jest zmuszony do odprawiania Mszy świętej „w ukryciu”. – Żyję teraz jak pierwsi chrześcijanie, którzy musieli ukrywać się w katakumbach, aby się modlić i odprawiać Eucharystię – mówi duchowny.

    Ks. Wesley Wade, wikariusz generalny diecezji przyznał w rozmowie z Radiem Kanada, że wprawdzie wypowiedzi ks. Gioneta były zgodne z nauczaniem Kościoła, jednak zabrakło w nich „odpowiedniej wrażliwości duszpasterskiej”.

    – Brak szacunku dla ludzi z grup, o których mówił duchowny, może powodować podziały w społeczeństwie. To była trudna decyzja – komentuje ks. Wade.

    Co takiego powiedział ks. Gionet? W jednej z sierpniowych homilii skrytykował paradę homoseksualistów, więc parafianie oskarżyli go o „homofobię”. Najbardziej oburzył się burmistrz Saint-Leolin, Joseph Lanteigne, homoseksualista i członek rady parafialnej, który zażądał zawieszenia księdza.

    W liście otwartym ks. Gionet ubolewa, że diecezja nawet nie pozwoliła mu się wytłumaczyć, nikt nie zapytał, co tak naprawdę powiedział w homilii, zdając się jedynie na relacje „sfrustrowanych ludzi”.

    Na pytanie, będzie głosił podobne opinie, ks. Gionet bez wahania odpowiada, że tak. Jeśli zaś chodzi o samą homilię duchowny rozważa możliwość lepszego wyeksponowania wątku mocy przebaczenia, które oferuje Kościół.

    eMBe/LifeSiteNews

  6. niereligijna said

    nikt z was sie nie zastanawia dlaczego teraz jest az taki „WYSYP PEDALOW”?????
    moze to ofiary jakis naLukowych testow na ludziach.
    moze une cos takiego zrobili by geny inaczej pracowaly i bylo wiecej zwyrodnialych
    moze to ich rozwiazanie na depopulacje…..osobnicy jednej plci przy ogromnych checiach i miloisci nie beda sie rozmnazac
    moze i my i oni jestesmy ofiarami , mamy sie wzajemnie zwalczac a une beda mieli rece czyste….
    mysle ze to moze sie przydazyc kazdemu, bo zyjemy na jednej planecie narazeni na te same trucizny
    przestancie myslec jak sredniowieczne mohery tylko sie zastanowcie nad tym co ponizej zacytowalam

    Ps zycze Wam wszystkim byscie poszli do nieba po smierci, tylko dlatego ze jestescie dobrzy i sprawiedliwi i nikogo nie ukamionowaliscie za to ze jest inny, lub inaczej mysli.

    Składnik plastikowych opakowań może sprzyjać wadom genetycznym

    Warszawa (PAP) – Bisfenol A, związek zawarty w niektórych plastikowych opakowaniach na żywność, wywołuje zmiany genetyczne w komórkach jajowych myszy, zaobserwowali badacze z USA. Wyniki ich badań publikuje pismo „Current Biology”.

    „Nasze badania na myszach wykazały, że już w bardzo niskich stężeniach, na które narażony jest człowiek, bisfenol A powoduje wyraźny wzrost liczby zmian genetycznych w komórkach rozrodczych” – komentuje prof. Patricia Hunt, która kierowała badaniami.

    Jak tłumaczy prof. Hunt, BPA powoduje zaburzenia podziałów komórek, z których powstają jaja. W wyniku tego w komórkach jajowych znajduje się nieprawidłowa liczba chromosomów, tj. struktur zbudowanych z DNA, na których zlokalizowane są konkretne geny.

    Takie zmiany liczby chromosomów noszą nazwę aneuploidii i są główną przyczyną chorób genetycznych, którym towarzyszy upośledzenie umysłowe. Przykładem jest zespół Downa, który rozwija się w związku z obecnością nieprawidłowej liczby kopii (3 zamiast 2 kopii) chromosomu 21.

    Według badaczki są to pierwsze tak bezpośrednie dowody na szkodliwy wpływ BPA uwalniającego się z opakowań z poliwęglanu, na jakość komórek jajowych.

    Bisfenol A (BPA) jest składnikiem poliwęglanu (PC), z którego wytwarza się m.in. plastikowe pojemniki na żywność, duże butle do dystrybutorów wody, a nawet butelki dla niemowląt. W przeszłości PC był stosowany powszechnie do wyrobu butelek i opakowań dla przemysłu mleczarskiego, a także małych butelek na wodę.

    Używa się go także do produkcji elementów aparatów medycznych, np. do dializy czy natleniania krwi. Coraz powszechniej wykorzystuje się go do produkcji szkieł optycznych, szkieł kontaktowych, okularów przeciwsłonecznych i osłon twarzy.

    W drugiej połowie lat 90. zaczęły się pojawiać liczne doniesienia na temat potencjalnego szkodliwego wpływu bisfenolu uwalniającego się z opakowań plastikowych, na organizm i zdrowie człowieka.

    Badania potwierdziły, że BPA może uwalniać się z tworzyw wykonanych z poliwęglanu i że ma działanie naśladujące estrogeny, tj. żeńskie hormony płciowe. Nasiliły się więc obawy, że stosowanie takich opakowań może sprzyjać rozwojowi męskiej niepłodności, raka prostaty i raka piersi.

    Badacze z zespołu prof. Hunt z Case Western Reserve University rozpoczęli testy z bisfenolem po wykryciu dużej liczby wad genetycznych u zwykłych myszy laboratoryjnych. U myszy kontrolnych liczba tych zmian jest zazwyczaj niewielka.

    „Śledztwo” naukowe doprowadziło autorów do plastikowych, zrobionych z poliwęglanu, klatek i butli na wodę dla zwierząt. Okazało się, że naczynia te były nierozważnie czyszczone silnym detergentem, co powodowało uwalnianie się z nich bisfenolu.

    Analiza wykazała, że przez kilka lat myszy były narażone na działanie całkiem dużych ilości BPA. Następnie badacze przeprowadzili doświadczenia, które miały wykazać, jaka dawka tego związku może wywoływać obserwowane u myszy wady genetyczne. Okazało się, że była bardzo niska – 20 części na miliard przez 5-7 dni.

    „Nie wiemy czy BPA wpływa w podobny sposób na ludzkie komórki jajowe. Jednak procesy ich powstawania są bardzo podobne u myszy i ludzi. Nasze wyniki są więc o tyle niepokojące, że już małe dawki działające w krótkim czasie wystarczyły, by spowodować silne zaburzenia rozwoju komórek jajowych i zmiany ich materiału genetycznego” – konkluduje Hunt.

  7. niereligijna said

    Panie Adminie

    „Nie mamy powodu wątpić, że intelektualnie pobudzające dla pana biskupa Rainera Marii Woelkiego okażą się również rozmowy z pedofilami, złodziejami i prostytutkami. Otwarta wymiana zdań z tymi środowiskami może doprowadzić do np. zatrudniania ich przedstawicieli w instytucjach kościelnych.”

    nie mieszam sie w to co robi kosciol, jak manipuluje i jakie ma sposoby …ale w tym zdaniu ktore zacytowalam jest bardzo duzo jadu i pychy, ciekawe czym spowodowane?

  8. Ela said

    Biskup Berlina wcześniej złożył Przysięgę, coś takiego na wzór Hołdu Pruskiego( a, tam pruskiego, pederastycznego:) Polecam zajrzeć.

    http://www.kath.net/detail.php?id=32686

    Biskup pomocniczy Kolonii Rainer Maria Woelki, desygnowany na arcybiskupa
    Berlina, zlozyl 16 sierpnia w sali herbowej berlinskiego ratusza panstwowa
    przysiege :

    „Przysiegam i obiecuje szanowac i wymagac szacunku od mego kleru dla
    zgodnie
    z konstytucja utworzonego rzadu. W obowiazujacej trosce o dobro i interes
    niemieckiego panstwa bede zapobiegal w wykonywaniu powierzonego mi duchowego
    urzedu kazdemu zagrozeniu, ktore mogloby wyrzadzic mu(interesowi) szkode.”

    Klaus Wowereit, homoseksualista obnoszacy sie z tym wrecz ostentacyjnie i
    dumnie, przyjal przysiege z tymi slowy:

    „Ciesze sie, ze moge poznac przyszlego pasterza katoliczek i
    katolikow(politycznie plciowo poprawnie ) i zyczyc mu wszystkiego dobrego.
    Arcybiskup Berlina nalezy do waznych osobistosci naszego miasta i jestem
    pewien, ze bedziemy w interesie wszystkich obywatelek i obywateli dobrze
    wspolpracowac.Kosciol Katolicki odgrywa wazna role w miedzyreligijnym
    dialogu w multireligijnie naznaczonym wielonarodowym spoleczenstwie
    metropolii berlinskiej”

  9. sono said

    To moze pani nie-religijna zatrudni w charakterze swego ksiegowego zlodzieja, w charakterze niani do dziecka prostytutke i jako osobe dogladajaca dorastajcego synka pedofila. To wtedy porozmawaimy.
    I niech pani wygugluje znaczenie slow „ironia, sarkazm, pycha, jad” i niech pani przestudiuje mozolnie ich znaczenie. Widac, ze obce sa pani te pojecia.

  10. sono said

    ad 8
    A na koniec ow, pozal sie Boze arcybiskup, nie wykonal charakterystcznego znaku ramieniem w gore i dol??

  11. Walkiria said

    Do Gospodarza,

    Nawiązuję do komentarzy pod wcześniejszym artylułem: „Pandemia raka ? Chemtrails – potworny plan depopulacji świata”.

    Odpisał pan:
    „Nie podzielam Pani poglądów na felietonistę”.

    Jeśli dotyczy to jego komentarzy, bo tekstu artykułu nie komentowałam, to jestem bardzo zaskoczona.

    „A w ogóle to najważniejsza jest dla mnie możność swobodnej wymiany poglądów – z wyjątkiem jawnie antypolskich i antykatolickich.”

    To nie jest swobodna wymiana poglądów tylko kłótnie i popisy agresywnego chamstwa.
    Obecnie Gajówka jest wirtualną budką z piwem pod która zbierają się ćwoki nieskrepowane obawą że ich ryje są w zasięgu pięści lub kufla, więc mogą bez skrepowania nabluzgać innym, a potem iść za budkę i zwymiotować. Chamstwo nie potrafi uszanować miejsca i możliwości jakie im pan stworzył. Oni okazują panu taki sam brak jakiegokolwiek respektu jak innym których obrzucają błotem a takich należy wyrzucać na pysk.

    „O frekwencję nie dbam zbytnio. Nigdy np. nie reklamowałem gajówki na innych stronach. Ludzie jakoś sami się o niej dowiedzieli.”

    Jeśli to prawda to należy postawić chamstwu szlaban z napisem „Zero tolerancji dla głupoty i chamstwa”.
    Pomoc pan znajdzie. Jeśli się fama rozejdzie że w Gajówce nie tolerują prostactwa to tylko zyska na tym blog, a frekwencja może nawet wzrosnąć.

    Piszę o tym by nieliczni kulturalni bywalcy, i ci co wyrazili dezaprobatę tolerancji jaka pan okazuje ćwokom, nie czuli się osamotnieni.

  12. sono said

    Walkiria znowu atakuje?

  13. niereligijna said

    wymagajcie od siebie a nieod innych…nawet biskupow, papiezy, prezydentow…oni robia co lubia albo za co im placa…zgodnie lub nie ze swoim sumieniem.
    .sono ksiegowy nie jest mi potrzebny…ksiegowi sa potrzebni firmom podatkowym czyli zlodziejom….
    troche zaniza pan poziom do dalszej dyskusji.

  14. sono said

    ad 13 a moze niania jest pani potrzebna?? Niech pani zatrudni wiec prostytutke czy pedofila.
    Co?? Nie lezy to pani za bardzo??
    Jednak pani wymagania i oczekiwania wzgledem moralnego prowadzenia sie niani sa inne??
    No przeciez pisze pani zeby od innych nic nie wymagac.?
    No, moze troche logiki i umiejetnosci samodzielnego myslenia.
    Ale to juz dla pani za niski poziom.

  15. Kapsel said

    A i oto…dwaj sobie przeciwstawni:

    Biskup polowy Bundeswehry Franz-Josef Overbeck
    http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Plik:Franz-Josef_Overbeck.jpg&filetimestamp=20110627194304

    Arcybiskup Berlina Rainer Maria Woelki
    http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Plik:Rainer_woelki_erzbischof_von_berlin.jpg&filetimestamp=20110827155435

    A nie tak dawno ktoś tutaj doradzał żeby ludzi poznawać po twarzy. ……i miał rację.
    Cieszy natomiast to że biskup od strzelający jest o 8 lat młodszy od biskupa dialogującego.

  16. Mordka Rosenzweig said

    Ja pan Mordka sie bardzo cieszy sze nasz kosciul jest taki postepowy i nowoczesny.

    Pan Benedykt z Watykan wysle swuj pszedstawiciel na ta konferencje, a pan Dziwisz na zakonczenie konferencji odprawi msze dziekczynna z komunia dla wszystkich najwaszniejszych homoseksualistuw.

  17. Marucha said

    Zdaniem p. Niereligijnej policjanci i złodzieje powinni zasiadać do wspólnych rozmów w duchu wzajemnego porozumienia.

  18. RomanK said

    To co sie dzieje jest konsekwencja Apostazji! Apostazji od Kosciola Katolickiego i w Kosciele Katolickim.!
    Aktem Apostazji jest bowiem odstepstwo od Prawdy Ewangelicznej!
    Apostazja nastapila na wskutek:

    1. Praktyki aborcji! Jaka stala sie mordem massowym na niespotykana w historii skale…
    tylko w jednym roku w USA morduje sie 1 200 000 niewinnych, bezbronnych dzieci. w Polsce ok 320tys…brak statstyk ze wzgledu na zaklamana polityke nierzadu, ze niby aborcja jest nielegalna:-)))
    Nie ujmuje ti tzw aborcji chemicznej, czy antykoncepcji- ktora, umyka statystykom tez z rozmyslnego nie ewidencjonowanei sprzedanych pigol.
    Wynikiem antykoncepcji jest tzw chemiczna sterylizacja! Siegajaca ponad 70% uzywajacych pomiedzy rokiem 15 a 28…staje sie bezplodne i 90* ma pewnego raka piersi.

    2. Homoseksualizmu…a zwelaszcza dialogu z homoseksualistami i tzw akceptacji perwersji.
    Stosunek Ewangelii do zjawiska homoseksualizmu, ktory przecie4z nei jest wymyslem dnia dzisiejszego przedstwil jasno i wyraznie sw Pawel w Liscie do Koryntian!

    3 Pornografii! Dzieku ktorej wiekszosc mlodych ludzi przystepuje za przyzwpoleniem Kosciola do SakramentowrEucharystii w stanie Grzechu Ciezkiego!

    \wynikiem tego sa zjawiska kohabitacji pozamelzenskiej i prostytucji towarzyskiej,
    skutkiem tego jest spadek ilosci zawieranych malzenstw i gwaltowny wzrost rozwodow
    skutkiem tych zjawisk jest zjawisko zapasci demograficznej i upadku kultury spolecznej.

    4.Synkretyzm etyczno moralny, ktory spowodowal zalamanie Kodu i Chyarakteru Moralnego Czlowieka opartych na wartosciach Ewangelicznych!

    Tolerowanie tego przez Hierarchie Kosciola jest Aktem Apostazji!

    Zachowanie kazdego jednego Czloweieka wg tego Wzorca Kultury smierci , jast Aktem Apostazji!

    Jaki charkter moralny Czlowieka taki zbiorowosci, jaki Zbiorowosci taki Kosciola!

    TYlko sam mozesz sobie odpowiedziec na pytanie:

    Czy jestem Apostata????

  19. Mordka Rosenzweig said

    re 15

    Ja pan Mordka sie nie zgadza z szanowny pan Kapsel sze pan doradza aby ludzi rozpoznac po twarzy.

    Na tej konferencji, pszedstawiciele nasz kosciul i aktywisci dwa tatusie rozpoznawali sie nie od strony twarzy.

  20. Chutor said

    Ad 6 Niereligijna

    „WYSYP PEDALOW”?????
    moze to ofiary jakis naLukowych testow na ludziach”

    „moze i my i oni jestesmy ofiarami , mamy sie wzajemnie zwalczac”

    „testow na ludziach” – a moze bardziej dosadnie- usuwanie roznic plci, da to: brak rozrodczosci i pomniejszenie naturalnego meskiego przewodzenia. Taki to jest sposob na tworzenie uleglych niewolnikow i w takiej ilosci ile to bedzie potrzebne.

    Dodawanie hormonow lub chemii je nasladujacych np w rolnictwie lub hodowli moze byc jedna z przyczyn zniewiesciania mezczyzn i odwrotnie w przypadku kobiet.

    Ad 11 Walkiria

    „Obecnie Gajówka jest wirtualną budką z piwem pod która zbierają się ćwoki nieskrepowane obawą że ich ryje są w zasięgu pięści lub kufla, więc mogą bez skrepowania nabluzgać innym, a potem iść za budkę i zwymiotować.”

    Tych kilka slow powyzszych wskazuja na to, ze jezyk „cwokow” nie jest Pani obcy.
    Jakkolwiek zamiast usuwac cwokow z blogu, uwazam, ze mozna ich zalety wykorzystac dla dobra wspolnoty, nawet gdyby to dobro nie bylo zamierzone.
    Argument. Pieprzyk na twarzy mozna uwazac za skaze lecz gdy sie go uwypukli spelnia on role kontrastu i w ten sposob podkresla urode twarzy. Ta zasada ponoc jest stosowana w architekturze perskiej. Tam na budowli celowo pozostawia sie niedoskonaly element by przywolac uwage na piekno pozostalej struktury.

    Wniosek pod rozwage. Jezeli Pani pozostawi swoj komentarz obok takiego „nabluzganego” to bluzgi beda jak kupa gnoju obok rozy.
    Watpie czy bluzgacze beda sie radowac swoja rola jako wzmacniacze urody rozanej.

  21. revers said

    SLD zalatwia seksizm na wabia w spotach wyborczych

  22. peryskop said

    Re 11 velWalkiria, jak widzisz próżny Twój trud, bo jako velObserwator zostałeś namierzony i zdekonspirowany jako były velPoliszynel.

    Błądzisz tutaj, bo nie możesz przeboleć, że dałeś się rozszyforwać i na marne poszło tyle pracy i twoich starań aby wyrobić sobie opinię przewodnika i opiekuna duchowego rzekomo „zabłąkanych owieczek”.

    Teraz starasz się zawstydzać Pana Gajowego i obiecujesz mu wierzbowe gruszki jeśli tylko Gajowy podda się twojemu dyktatowi i wygoni Gości z Gajówki.

    A tych Gości chcesz koniecznie sprowokować do adekwatnej riposty na sączone wciąż zjadliwe zarzuty.

    NIC Z TEGO ANDRZEJU SCHU!

    Jesteś za krótki na Gajówkowiczów.

    To se ne vrati!

    Trafiony, zatopiony.

  23. peryskop said

    Re 15

    Panie Kapsel, rzeczywiście w twarzach jest wiele informacji o ludziach, ale i w ich gestach także.

    To właśnie abp Berlina Rainer Maria Woelki w chwili 9:45 na tym filmie: http://www.youtube.com/watch?v=_bZHWxGDRlI po uściśnięciu dłoni Prezydentowi machinalnie wyciąga rękę do Papieża, potem ją wyraźnie cofa, ale chyba stracił głowę i jednak uścisk dłoni wymienił.

    Kiedyś się mówiło „mowa trawa”, a dzisiaj: „mowa ciała”.

  24. N said

    Kompletnie nie kumam po co on ich przyjmowal. To, co powinien im zaoferowac to spowiedz, pokuta ew. egzorcyzm.

  25. sono said

    ad 17 ee tam ,zaraz do rozmow.
    Najlepiej jak zlodzieje zajma sie tropieniem policjantow, a policjanci niech udaja, ze im to na reke i tak wlasnie trzeba.

  26. Kapsel said

    re 23
    To już się wyjaśniło….na szczęście.

  27. Kronikarz said

    Walkiria a moze tez vel Cot gdzie indziej vel vel vel dwoi sie i bedzie troic, by Gajowemu dobrze #11 doradzic po szu…ku.
    Tylko patrzec jak paranoje zacznie zaszczepiac w aktywnej obserwacji.

  28. sono said

    swoja droga tom dopiero teraz zauwazyla, ze biskupostwo niemieckie , w wiekszosci, demonstracyjnie nie podalo papiezowi reki na przywitanie. Widoczne czemus tam protestuja cichaczem.

    Ta sprawa już się wyjaśniła. – admin

    Pewnie papiez upomnial towarzystwo swintobliwe, ze pieczenie swiniaka nie moze sie odbywac w katedrze i przypomnial co niektorym ,ze Chrystus zmarl za nasze (ich takze) odkupienie grzechow, a nie tak sobie dla zabawy, jak co poniektorzy z nich, ateisty jedne, twierdza.
    Swoja droga jednego nie rozumiem Jezeli taki np. arcibiskup Zollitsch stracil wiare to powinien wyznac to publicznie, sciagnac sutanne i dac fora ze dwora. To sie nazywa cywilna odwaga i konsekwencja. Cenie bardziej to niz takie kwitniece krypto-ateisty jak on na intratnej posadzce i demoralizacje wiernych.

  29. sono said

    a tu video w ktorym ok 9 min mozna przyuwazyc cichy bunt zmodernizowanych i sprogressiowionych „hierarchow” niemieckich. Jak to sie mowi „woda sodowa zaczyna im odbijac”.

  30. sono said

    z bibuly. Bardzo ciekway artykul.
    „Niepokojące przemówienie Papieża do przedstawicieli wspólnoty żydowskiej w Niemczech
    Aktualizacja: 2011-09-23 10:33 am

    Wczoraj, w pierwszym dniu wizyty Benedykta XVI w swoim rodzinnym kraju, jako trzeci z punktów dnia – po spotkaniu z prezydentem Niemiec Klausem Wowereitem oraz przemówieniu w Bundestagu – miało miejsce spotkanie z przedstawicielami wspólnoty żydowskiej. W przemówieniu papieża (pełna treść cytowana poniżej), padły niebezpiecznie ambiwalentne, a w niektórych miejscach niegodne głowy Kościoła katolickiego, słowa.

    Na wstępie, Benedykt XVI powiedział, iż “bardzo wzrosło zaufanie między narodem żydowskim a Kościołem katolickim, które łączy istotna część ich podstawowych tradycji (…) powinno jeszcze bardziej wzrastać i być głęboko włączone w przepowiadanie wiary wzajemne zrozumienie Kościoła i Izraela.” Papież niestety nie rozwinął myśli o “łączności podstawowych tradycji” współczesnego judaizmu – powstałego na gruncie odrzucenia Logos i przez wszystkie wieki przepojonego antychrześcijańskim, a szczególnie antykatolickim duchem – z Kościołem Chrystusowym. Nie wyjaśnił również znaczenia pojęcia “wspólnego przepowiadania wiary”.

    Następna część przemówienia skierowana została na tory bożka nowej uniwersalnej religii – ze swoimi nowymi dogmatami, świątyniami i kapłanami – czyli Religii Holokaustu, opierającej się na wątpliwej historiograficznie lecz silnej ideowo Shoah. Ta tzw. zagłada Żydów przywołana została przez Papieża w postaci porównania, iż “przed nastaniem terroru nazistowskiego mieszkało w Niemczech około pół miliona Żydów” i w domyśle łącząc to z ich powojennym liczbowym spadkiem. Porównanie liczbowe przed-i-po stanowi często używaną mantrę ideologów, tym łatwiejszą do stosowania, iż do tej pory nie podjęto się kompleksowego i rzetelnego podliczenia strat ludności żydowskiej, z uwzględnieniem wszystkich czynników, a więc: przed- i powojennej emigracji, migracji wewnętrznej, naturalnych zgonów oraz oczywiście ofiar niemieckich obozów koncentracyjnych – lecz bez konfabulacyjnych opowiadań tworzących astronomiczne i niczym nie poparte liczby. O konieczności podejścia z ostrożnością do serwowanych nam oficjalnych liczb i interpretacji może świadczyć np. fakt nagłego odejścia pod koniec lat 1980. od promowanego przez kilkadziesiąt lat mitu “4-pół miliona” ofiar obozu KL Auschwitz, na rzecz dzisiejszego “1,1 miliona”. Lecz nawet ta ostatnia podawana nam do wierzenia (sic!) liczba napotyka opory w wielu kręgach w miarę uczciwych naukowo żydowskich historyków, którzy w swoich niskonakładowych pozycjach już zmniejszają ją o niemal połowę. Podejrzenia powinien budzić również i inny fakt, mianowicie to, że nawet przez ponad pół wieku, izraelskie muzeum Yad Vashem zdołało zebrać zaledwie połowę z “6 milionów” nazwisk – ofiar żydowskich, przy czym ich strona internetowa otwarta była/jest na dokonanie każdego i niezweryfikowanego wpisu, bez konieczności podawania jakichkolwiek dokumentów.
    Także i sam fakt, że przed wojną mieszkała w danym mieście czy regionie określona grupa ludności, nie oznacza ich fizycznej zagłady i z tego względu stosowanie takiego porównania bez powoływania się na rzetelne opracowania, jest, najdelikatniej ujmując, socjotechnicznym nadużyciem.

    Papież w swym przemówieniu do Żydów niemieckich, przypominając odwrócony od Boga reżim nazistowski, posłużył się ambiwalentymi a niebezpiecznymi dla przejrzystości Nauki Kościoła zwrotami, zrównując czczonego przez współczesnych Żydów “Boga”, z Bogiem w Trójcy Przenajświętszej Jedynym (“Wraz z odmową poszanowania dla tego jedynego Boga tracony jest także szacunek dla godności człowieka“). Żydzi, odrzuciwszy Mesjasza, odrzucili tym samym oczekiwanego Boga, staczając się w czeluście ciemności, i tylko jasne nawracenie ich, pomocna dłoń mogąca zawrócić ich z drogi zguby oraz zaświadczający o istnieniu Jedynego Prawdziwego Boga przykład, mogłyby stać się dla nich nadzieją. Niestety, ciepłe słowa ukojenia i przyzwolenie na trwanie w błędzie, jest najgorszym z możliwych postaw i obiektywnie rzecz biorąc stanowi stricte najbrutalniejszą formę antysemityzmu, gdyż odbiera się tej konkretnej grupie Światło Prawdy oraz możliwości daru Zbawienia.

    Równie niepokojące są słowa Papieża mówiące o rozwoju, a nawet o “rozkwicie życia żydowskiego w Niemczech“, a tym bardziej podkreślenie tego, że społeczność “żydowska zasłużyła się szczególnie w dziele integracji imigrantów z Europy Wschodniej“. Nie trzeba chyba przypominać, że najbardziej zainteresowaną grupą etniczną w dywersyfikacji narodowościowo-etniczno-religijno-kulturowej jakiejkolwiek społeczności w której żyją Żydzi, są właśnie Żydzi. Jak szczerze przyznał to swego czasu Leonard S. Glickman, prezydent Hebrew Immigrant Aid Society, opisując sytuację w USA: “Im bardziej amerykańskie społeczeństwo jest zdywersyfikowane, tym bezpieczniej dla Żydów.” Środowiska i lobby żydowskie dążą zatem do promowania imigracji, szczególnie zwracając uwagę na mieszanie kultur i ras. I nie czynią tego dla dobra tych społeczeństw – bowiem mieszanie takowe nigdy nie wychodziło gospodarzom na dobre – lecz czynią to z praktycznego i czysto etnicznego interesu: dla swojego bezpieczeństwa i dla ułatwienia kontroli nad społeczeństwami. Nie dostrzeganie tych zależności, doskonale opisanych i zbadanych, kładzie się smutnym cieniem na zasobach informacyjnych Watykanu, oby nie podejrzanych intencjach.

    W przemówieniu nie mogło oczywiście zabraknąć powołania się na jeden z najbardziej rewolucyjnych dokumentów Soboru Watykańskiego II – Nostra aetate, będącego dziełem kardynała Augustyna Bea (związanego z masonerią, szczególnie masonerią żydowską) i żydowskiego historyka, Jules Isaac. “Deklarcja o stosunku Kościoła do religii niechrześcijańskich Nostra aetate” stała się narzędziem judaizacji Kościoła katolickiego, co czynione było w okresie posoborowym w ramach “dialogu” ekumenicznego i międzyreligijnego, a szczególnie dialogu katolicko-żydowskiego. Jak widać z dzisiejszego spotkania Papieża z Żydami i cytowania właśnie tego dokumentu – w sumie przekreślającego całą 2000-letnią tradycję Kościoła – proces judaizacji trwa w najlepsze. Proces ten popierany jest również przez Benedykta XVI, mimo tego, że istniała nadzieja, iż zejdzie On z drogi obranej przez swego poprzednika, a którą określił jako “kroczenie nieodwracalną drogą dialogu, braterstwa i przyjaźni”. O wartości tzw. dialogu katolicko-żydowskiego przekonało się wielu ludzi Kościoła, w tym w Polsce m.in. ks. prof. Waldemar Chrostowski, do roku 1998 współprzewodniczący Polskiej Rady Chrześcijan i Żydów. Smutne, że sygnały o całkowitej bezwartościowości – w sensie tak praktyczym, jak i teologicznym – takowego dialogu strony katolickiej (Kościoła) z luźnymi grupkami rabinów czy politycznymi organizacjami żydowskimi, nie zmieniły stanowiska Watykanu.

    W sumie, spotkanie Papieża z przedstawicielami żydowskimi w Niemczech, stanowi kolejny ewidentny dowód na kroczenie drogą posoborowej rewolucji, odbierającej Chrystusa najbardziej potrzebującym.

    Redakcja
    http://www.bibula.com/?p=44095

  31. „nikt z was sie nie zastanawia dlaczego teraz jest az taki „WYSYP PEDALOW”?????
    moze to ofiary jakis naLukowych testow na ludziach.
    moze une cos takiego zrobili by geny inaczej pracowaly i bylo wiecej zwyrodnialych
    moze to ich rozwiazanie na depopulacje…..osobnicy jednej plci przy ogromnych checiach i miloisci nie beda sie rozmnazac
    moze i my i oni jestesmy ofiarami , mamy sie wzajemnie zwalczac a une beda mieli rece czyste….
    mysle ze to moze sie przydazyc kazdemu, bo zyjemy na jednej planecie narazeni na te same trucizny
    przestancie myslec jak sredniowieczne mohery tylko sie zastanowcie nad tym co ponizej zacytowalam”

    Tak napisała Pani niereligija
    Bo to prawda co Pani pisze i tak w istocie jest. Ale jest to też jeden ze sposobów na demoralizację społeczeństw. A skoro wiemy, że Kościół Katolicki jest mocno zinfiltrowany przez masonerię i to na najwyższych szczeblach hierarchii kościelnej, to wymowa takiego dialogu z gejami i lesbijkami jest jednoznaczna. A mianowicie chodzi o skompromitowanie Kościoła. Za chwilę okarze się, że niezbędny jest dialog z pedofilami, nekrofilami i zoofilami. Czy Pani czai tą podstępną, stopniową degradację moralności i odstępstwo od podstawowych wartości chrześcijańskich, a nawet zwyczajnie ludzkich. To co się wyczynia obecnie to powolne, niezauważalne dla neuważnych zdziczenie. A poprzez takie działania światowe żydostwo chce skompromitować i zniszczyć chrześcijaństwo i utorować drogę jedynej słusznej religii :judaizmowi, a w dalszym etapie, ku zaskoczeniu wszystkichsatanizmowi, no ta bene daleko nie odbiegającego od judaizmu. Zresztą fala promowania satanizmu już mocno w żydomediach kiełkuje, czego przykładem jest wynoszenie na piedestał osoby niejakiego Nergala.

  32. peryskop said

    Re 31 Do tych słusznych konkluzji dorzućmy jeszcze jedną – działania nachalnie promujące rozmaite dewiacje służą także skłócaniu społeczeństwa.

  33. niereligijna said

    Peryskop….nie da sie ukryc, ze patrzysz na sprawe perspektywicznie, tu wiekszosc skloconych.
    Katerina 404, zydzi nie rzadza swiatem, oni sa tylko poslusznym narzedziem, bardzo bezbronnym, sa wyszkoleni jak niszczyc, ale nie maja pojecia jak przetrwac. Znam wielu zydow, wcale nie sa madrzy. Maja aspartam kosherny, a kosherne GMO maja zaakceptowac bez dyskusji. Jesli zydzi oskarzaja kosciol katolicki o pedofilie, to dlaczego kosciol nie zacytuje dla odmiany talmudu….sanhedrin54b ???? kazdy skutek ma przyczyne….odnosze wrazenie ze wszystkie religie maja jednego scenarzyste, ktory sie swietnie bawi kreujac to przedstawienie…..ja bezstronnie obserwuje, nie uczestnicze, bo wiem ze na aktywnym uczestnictwie im zalezy.

    ad#17 Panie Marucha…a jaka jest roznica miedzy policjantami i zlodziejami, zeby nie mogli sobie pogadac w duchu wzajemnego zrozumienia??? sa jednakowo uczciwi !!! i maja jednakowy stosunek do reszty swiata.
    gdyby dostal Pan mandat od policjanta to czul by sie Pan wyrozniony czy okradziony?…nie musi Pan odpowiadac.

  34. Kapsel said

    Re 31 i 32
    ….skłócaniu społeczeństwa….
    Dokładnie tak jest i to działa skutecznie.W rozmowie z jednym panem chciałem go o tym przekonać i mówię że tak naprawdę to homoseksualizm stanowił zawsze jakiś niewielki procent społeczeństwa i wśród księży jest mniej więcej taki sam jak u nauczycieli ,policjantów a nawet i polityków.Ta przypadłość jest czymś znanym w historii .Mówię mu ….niech pan zwróci uwagę że to zjawisko krytykuje się najwięcej u księży aby nas skłócić a podczas gdy w innym miejscu promuje się jako coś oczywistego.W odpowiedzi usłyszałem stek przekleństw pod adresem księży a pod adresem innych wymienionych nawet słówka.Tak się skończyła nasza bardzo krótka i jakże rzeczowa rozmowa.

  35. Marucha said

    Re 33:
    Wzruszyło mnie Pani stwierdzenie, że Żydzi nie rządzą światem… Te 80-90% gospodarki światowej w rękach kilkunastu rodzin żydowskich, te Rotschildy, Rockefellery i Goldmany, te sieci telewizyjne, prasa, ci politycy, to opanowanie USA przez unych, ten cały Hollywood… to wszystko na pewno Eskimosi albo Paragwajczycy.

  36. niereligijna said

    Kapsel ksieza powinni byc swieci a nie zboczeni, oni moralnosci innych nauczaja, a politycy i policjanci moga grzeszyc zawodowo i prywatnie bo do takiej roboty potrzebny jest q….wski charakter.. patrzac jednak na strategiczne aspekty sprawy to masz racje, kosciol ma prawdopodobnie stracic autorytet a owieczki bez pasterza, nie beda wiedzialy w ktora strone isc, zaczna sie rozlazic, pojedyncze beda bardziej bezbronne i latwiejszym lupem.

    Wybrane cytaty ze „Sztuki wojny”

    Cała sztuka walki opiera się na zwodzeniu przeciwnika. (na oszustwie)
    Stąd walczyć i zwyciężyć w każdej bitwie to nie dowód umiejętności.

    Prawdziwa umiejętność to złamanie oporu przeciwnika bez walki.
    Stąd najlepszy generał to taki, który pokrzyżuje plany przeciwnikowi.
    Uderz w morale:
    Osłabiajcie wolę walki żołnierzy wroga za pomocą zmysłowych piosenek i muzyki.
    Podeślijcie im nierządnice, żeby dokończyły dzieła demoralizacji.

    Podważaj zaufanie:
    Należy dyskredytować wszystko, co dobre i pozytywne w kraju przeciwnika.

    Wciągajcie przedstawicieli warstw rządzących przeciwnika w przestępcze przedsięwzięcia.
    Podrywajcie ich dobre imię. Gdy nadejdzie właściwy moment rzućcie ich na pastwę pogardy rodaków.

    Dezorganizuj struktury zarządzania:
    Wszelkimi siłami wprowadzajcie zamieszanie na zapleczu, w zaopatrzeniu i wśród wojsk wroga.
    Dezorganizujcie wszelkimi sposobami działalność rządu przeciwnika. .
    Siejcie waśń i niezgody między obywatelami wrogiego kraju.
    Buntujcie młodych przeciwko starym.
    Ośmieszajcie tradycje waszych przeciwników.
    Zdobywaj wszelkie informacje o nieprzyjacielu:
    Nie szczędźcie obietnic i podarunków, żeby zdobyć wieści. Nie żałujcie pieniędzy, bo pieniądz w ten sposób wydany, zwróci się stukrotnie.
    Posyłajcie wszędzie swoich szpiegów.

    Zasady wojny sa stare…a pasuja do dzisiejszej sytuacji jak ulal.
    Hmmm tylko kto jest wrogiem naszym…. czyli istot na ziemi. Zauwazyliscie ze nie ma juz biedronek?!

  37. Marucha said

    Re 36:
    Mimo celowo wpuszczonej do Kościoła, poprzez seminaria, Piątej Kolumny lucyferian – celem jego kompromitowania – wciąż częstotliwość występowania poedofilii wśród księży jest ok. sto razy mniejsza, niż np. u nauczycieli.
    Prawdziwy ksiądz będzie święty.

  38. Kapsel said

    re 36
    patrzac jednak na strategiczne aspekty sprawy to masz racje, kosciol ma prawdopodobnie stracic autorytet a owieczki bez pasterza,

    To jest sedno sprawy….i dlatego nie podchodzi się do tego zjawiska jako choroby którą można wyleczyć na co jest dużo przykładów…tylko czyni się z tego narzędzie walki do zdyskredytowania KK i podzielenia społeczeństwa.Są choroby które można nabyć na własne życzenie jak narkomania czy alkoholizm (chociaż i tutaj liczy się dziedziczenie do skłonności ) a są i takie wobec których człowiek musi stanąć bez własnego udziału.Być może homoseksualizm jest jedną z właśnie takich ale to już pozostawiam lekarzom do oceny.Moje zdanie jest :leczyć a jak ….to już powiedziałem…zostawiam to do oceny lekarzom.

  39. Kapsel said

    Re 37
    Oczywiście że tak.

  40. niereligijna said

    Panie Marucha Pan wymienil narzedzia a nie wladze. Pisalam przeciez wyraznie ze sa narzedziami a nie wladza, to ze maja cos w rekach i moga sobie uzywac….do manipulowania i oglupiania ew pomachania. Faktycznie sa pelni pychy i mysla ze sa lepsi od reszty swiata, ale to tez strategiczne posuniecie „ich wladzy”, musza tak myslec i w to wierzyc, by mialo sens uzasadnienie naszej nienawisci i zawisci wobec nich w ktora tez musza wierzyc by sie nas obawiac. Poczucie zagrozenia zcala ich, nawet jesli sie nie lubia wzajemnie, to beda sobie pomagac.Przygladam sie tym politycznie zaangazowanym, oni nie wybieraja prezydenta ktory bylby najlepszy dla ameryki, oni beda glosowac na tego ktory najbardziej obiecuje chronic israel, to nie jest wazne ze oni mieszkaja w usa i ze na tym sami straca, ok juz traca kazdego dnia…zydowscy lekarze traca pacjentow, a adwokaci zydowscy klientow, bankierzy bankrutuja, dzieci zydowskie dostaja te same szczepionki co niezydowskie, wpierniczaja kosherne gmo, pija wode z fluorem, coraz mlodsi zydzi maja alzhimera, maja pedalskie wnuczki, albo autystyczne….
    np murdoch wlasciciel prasy radia i telAwizji, on firmuje swoim nazwiskiem to co zlecaja mu inni. w holywod sa scenarzysci rezyserzy i aktorzy, wszyscy oni dostaja zlecenia na swoja tworczosc….nawet walt disney.. Tych ktorych znamy twarze, nazwiska i stanowiska sa niewazni, bo to sa tylko zaslaniacze.
    Zydzi sa zniewoleni bardzo bez siebie i swoja religie, oni ciagle cos musza albo nie moga! i sie bardzo boja.

  41. Kapsel said

    Wbrew wrażeniu, jakie stwarzają media, rzeczywista liczba homoseksualistów jest dosyć niska. W istocie, wszelkie badania wykazują, że stanowią oni 1-3 % populacji. Liczba homoseksualistów żyjących w „zwyczajowych związkach partnerskich” jest jeszcze mniejsza, to jedynie 0,5 % wszystkich par, co kontrastuje z 70 %, jakie stanowią pary pozostające w związku małżeńskim. Naciski w kierunku wprowadzenia małżeństw tej samej płci pochodzą od bardzo małego wycinka społeczeństwa..
    Ktokolwiek próbuje zalegalizować związki homoseksualne, powinien zdawać sobie sprawę z powiązania pomiędzy homoseksualizmem a pedofilią. Chociaż większość homoseksualistów nie angażuje się w pedofilię, to na największą troskę zasługuje fakt, że wśród pedofilów istnieje nieproporcjonalnie większa liczba homoseksualistów, a także to, że ruch homoseksualny oraz ruch na rzecz akceptacji pedofilii wzajemnie się przenikają..

    http://www.piotrskarga.pl/ps,383,5,0,1,I,informacje.html

  42. Kronikarz said

    34/ Po co rzucac perły przed wieprze ?

    I nawet ponizsze opisy nalezy czytac z dystansem°:
    http://www.cafebabel.pl/article/21838/pery-przed-wieprze.html
    http://www.polszczyzna.fora.pl/frazeologizmy-biblijne,17/rzucac-perly-przed-wieprze-widziec-zdzblo-w-cudzym-oku,153.html

    A to zacytuje w calosci°: Rzucanie pereł przed świnie

    Wydaje się, że nikt rozsądny nie zdecydowałby się rzucać pereł przed przysłowiowe świnie. Jednak gdy patrzy się na postępowanie Kościoła dotyczące udzielania sakramentów świętych, natychmiast przypominają się owe ewangeliczne słowa Jezusa.

    Mój bliski znajomy rozmawiał nie tak dawno z księdzem ze swej parafii, zajmującym się przygotowaniem młodzieży do bierzmowania. – Moim zdaniem to nie powinno być tak, że wszystkich dopuszcza się do bierzmowania. – Człowieku! – Odpowiedział ksiądz – gdyby to ode mnie zależało, to ja bym dopuścił 1/3. Ale proboszcz powiedział kategorycznie: masz przepuścić wszystkich.

    I tak to niestety obecnie funkcjonuje. Ludziom, którzy absolutnie nie rozumieją wiary, na co dzień wyśmiewają się z niej, często nawet nie chodzą na Eucharystię w niedzielę, a na tę obowiązkową, która wiąże się ze spotkaniami przed bierzmowaniem również nie zawsze, udziela się „sakramentu dojrzałości chrześcijańskiej”. Sakramentu, który nie tylko uprawnia, ale obliguje (podkreślam to bardzo mocno) do dawania świadectwa wiary w każdych okolicznościach życia. Udzielając sakramentu bierzmowania osobom „trochę praktykującym-niewierzącym” Kościół całkowicie obniża rangę tego sakramentu w oczach tych ludzi, a nawet go ośmiesza. – Cóż, wierzyć nie musiałem, w niedzielę do kościoła nie chodziłem, udzielili mi tego sakramentu i tak. Taki spoko luźny sakramencik, każdy ma go otrzymać.

    Podobnie ma się rzecz z chrztem dzieci. W tym kontekście skandaliczną wydaje się decyzja ostatniego synodu archidiecezji poznańskiej, w której stwierdzono, że wspólne życie rodziców bez ślubu nie jest wystarczającym powodem dla nie udzielenia chrztu ich dziecku. Jeśli nie jest wystarczający fakt, że rodzice żyją na dobrą sprawę jak ludzie niewierzący, to co nim jest? Może w takim układzie niech księża wychodzą na ulicę i chrzczą kogo popadnie. Dawniej mówiło się, że by dziecko było można ochrzcić, potrzebna jest wiara rodziców. Choć tego nie odwołano, dziś – jak widać – nie jest to już warunek konieczny. I również chrzest sprowadza się do rytuału, zwyczaju (potem często robi się mocno nakrapiane chrzciny). Nie podkreśla się wagi, znaczenia chrztu. Nie podkreśla się wymagań, które należy spełnić.

    Równie niedobrze jest z sakramentem małżeństwa, który także udziela się komu popadnie, nie badając stanu duchowego i wiary młodych ludzi. Stawia się wprawdzie jakieś wymagania, tyle że wielu młodych obchodzi te przepisy. Dostają pieczątki od znajomych księży lub świeckich prowadzących poszczególne kursy. A jeśli już uczęszczają na katechezy przedślubne, to wyśmiewają metodę naturalną i nie ukrywają, że będą stosować środki antykoncepcyjne. I takim ludziom też się podbija pieczątkę. Tyle, że wątpię, by w ich przypadku sakrament był ważny. Fakt, ma miejsce jakiś rytuał, ale na dobrą sprawę jest to puste wykonywanie gestów i wypowiadanie słów. Znów szarga się świętym sakramentem dla świętego spokoju.

    Jakiś czas temu mój znajomy opowiadał mi, że chce wziąć ślub ze swoją narzeczoną, która deklaruje się jako ateistka. Jego wybranka sama przyznała, że nie chce składać mężowi przysięgi kościelnej, bo ona w moc sakramentów nie wierzy, a jednocześnie bardzo szanuje wiarę męża, nie chce więc robić cyrku i wypowiadać podczas uroczystości zaślubin pustych słów, nie chce robić z liturgii przedstawienia. To bardzo piękne zachowanie osoby niewierzącej. Warto zaznaczyć, iż jest taka możliwość, że ślub można wziąć niejako jednostronnie, tzn. osoba wierząca składa przysięgę, a osoba niewierząca nie składa, bo niby w imię czego. Dodatkowo Kościół przewiduje w takich sytuacjach obowiązywanie w wypadku ewentualnego odejścia strony niewierzącej tzw. przywileju Pawłowego (zob. 1 Kor 7,15). Ten znajomy opowiedział mi jednak, że mają straszny problem w Kościele. Bowiem ksiądz z parafii, w której miał odbywać się ślub, niemal nakazał, by narzeczona-ateistka również składała normalnie przysięgę małżeńską, pomimo że nie wierzy w Kościół. Jakiż paradoks! Okazało się że zdeklarowana ateistka ma większy szacunek i głębiej rozumie znaczenie sakramentów niż kapłan Kościoła Chrystusowego.

    Dotąd podkreśliłem zło wynikające z udzielania sakramentów osobom nieprzygotowanym, uwzględniając głównie dobro Kościoła i znaczenie sakramentów. Warto jednak podkreślić bardzo wyraźnie jeszcze jedną kwestię, która odnosi się już do samych przyjmujących dany sakrament. Otóż wielokrotnie podkreśla się, że sakramentów zawsze warto udzielać, gdyż niosą ze sobą obiektywną łaskę. Oczywiście w pełni się zgadzam, tyle że po pierwsze warto pamiętać, że łaska zawsze działa na naturze, a po drugie – i najważniejsze – owi zwolennicy powszechnego udzielania sakramentów zapominają o pewnej ważnej kwestii w naszej religii.

    Otóż w chrześcijaństwie jest tak, że jeśli otrzymuje się jakiś dar, to z tym darem zawsze wiąże się jakieś konkretne zadanie. W przypadku sakramentów najłatwiej ukazać to na przykładzie bierzmowania. Owym zadaniem jest bycie w pełni dojrzałym chrześcijaninem. Owym zadaniem jest dawanie świadectwa wiary swoim życiem. Jeśli nakłada się takie zadanie na człowieka, który nie jest do jego wypełnienia absolutnie przygotowany, to nie tylko niszczy się autentyczność Kościoła, ale też robi się krzywdę temu człowiekowi. Nakłada się w ten sposób na niego obowiązek nie do uniesienia.

    Kościół, by szanować siebie, powinien ukazywać wartość tego, co ma najcenniejsze, czyli sakramentów. Nie może sprawiać fałszywego znaczenia, że one są dla wszystkich i wiąże się z nimi tylko pewna łaska. Nie oszukujmy się! Sakramenty nie są dla wszystkich. By je przyjąć, trzeba być przygotowanym. Oczywiście każdy sakrament to wielki deszcz łaski, ale jak wiemy łaska zawsze działa na naturze. Jeśli nie ma odpowiedniego przygotowania, taki sakrament nie przyniesie owoców. A nałoży tylko na przystępującego doń obowiązki, zadania, których ten nie będzie w stanie w żaden sposób wypełnić. Gdy do sakramentów będą mieli dane przystępować tylko Ci, którzy żyją wiarą na co dzień, dają jej świadectwo – inni będą mogli dostrzec nie tylko wartość sakramentów, ale i bardziej skłonni będą zwracać uwagę na tych, którzy są autentyczni, którzy mogą być i dla nich drogowskazem: jak naprawdę żyć wiarą.

    Paweł Pomianek
    In ŻycieDuchowe.pl
    Tekst ukazał się pierwotnie w „Biuletynie Miłośników Dobrej Książki” Tolle et lege, nr 10 (11) 2007.

  43. Kapsel said

    Re 42
    dzięki za link…to prawda.

  44. Ad 33 Do NiereligijnejPrzyznam, że Pani tok rozumowania, może okazać się całkiem realny. Wielokrotnie też to sugerowałam i przyznam szczerze, że czasami zastanawia mnie ten wysyp antysemityzmu. Sama niejednokrotnie piszę o podstępnych działaniach Żydów, korzystając z ciekawych info.

    Jednak biorąc pod uwagę plany Alberta Picka, jasno wynika, że rozpętanie wojny obecnie, ma się odbyć na bazie różnic wyznaniowych, więc skoro ten plan powstał tak dawno, to należy się spokojnie zastanowić, czy aby szerzenie tych rasistowskich treści w obie strony, nie służy zaognianiu konfliktów. Przecież niejednokrotnie w przeszłości okazywało się, że ludzie stojący za tworzeniem historii, w celu wywoływania wojen, sponsorowali i podburzali obie strony konfliktu.

    W świetle dotychczas zebranych informacji, mam tak naprawdę swoje bardzo dlaeko idące przemyślenia, które niektórzy usiłują zdusić w zarodku. Może wobec tego Pani je przedstawię. Najpierw przeanalizujmy zachowanie polityków względem Izraela oraz całą nagonke medialna w mediach na tzw. mordy Polaków na Żydach? Czemu ma to służyć? Ano myślę, że wzmożeniu nienawiści chrześcijan do Żydów i odwrotnie. To jest skrzętnie planowana medialna kampania w określonym kierunku. Przy okazji posiłkując się antysemityzmem pozbywa się niewygodnych graczy, poprzez ich ośmieszenie. Rozpętywanie burzy wokół antysemityzmu i Holokaustu służy też podzieleniu społeczeństwa na dwa przeciwstawne obozy.

    A teraz spójrzy na osobę Zbigniewa Brzezińskiego, który jest jednym z głównych rozgrywających w amerykańskiej polityce. Niby Ameryka stoi frontem do Izraela, a z drugiej widziałam wypowiedź Brzezińskiego :że „Izrael jest wrzodem na dupie Bliskiego Wschodu”Nie wolno też zapominać po co powstało państwo Izrael tak naprawdę, w jaki sposób powstało i czyim interesom służy. To też bardzo istotny aspekt tego zagadnienia. Następnie prześledźmy, co mówi Norman Finkelstein. Jak wiemy cała jego rodzina przebywała w obozach koncentracyjnych, a jedyne odszkodowanie jakie dostał, to od organizacji niemieckich. Tymczasem wiemy, że działa tzw. organizacja żydowska, która zajmuje się, nie bójmy się tego nazwać po imieniu „wyłudzaniem haraczy od różnych narodów” za zbrodnie popełniane na Żydach. Na tą uwagę zwracają też uwagę inni niezależni historycy, w tym równiez żydowskiego pochodzenia. Gdzie wobec tego są te pieniądze i na jaki cel oni je zbierają? I czy przypadkiem nie posiłkują się oni tymi zbrodniami na Żydach i Żydami wogóle? To przeciez dla nich niezła zasłona dymna. Trzeba oczywiście cały czas pamiętać, że Ci ludzie, którzy stoją w cieniu władzy na samym szczycie piramidy są bezwzględnymi łotrami pozbawionymi kompletnie emaptii. Zdaje się, ze przy okazji, czerpią z przemysłu holokaustu niezłe zyski.

    Teraz przypomnijmy sobie film „Zniesławienie”, który obnaża prawdziwe oblicze ADL oraz pokazuje, w jaki sposób indoktrynowana jest młodziez izraelska i jakie wpaja im sie od dzieciństwa herezje. Państwo Izrael jest totalitarnym państwem politycznym i jak sądzę coraz więcej Żydów to dostrzega. Kto wobec tego za tym stoi, i kto dba o to, aby izraelską młodzież wychowywać w duchu ttakiej nienawiści do innych narodów? I drugie pytanie, czemu to ma służyć? Ano posłuszeństwu, aby obudzona społecznosć żydowska nie pokrzyzowała im misternego planu. A ja zaczynam obserwować, że coraz większa ilość Żydów się budzi i zdaje się, że ich przebudzenie może być dla nich największą porażką. Stąd na wycieczkach do Polski, zabrania się młodziezy izraelskiej rozmów z tubylcami, aby zbytnio dużo się nie dowiedzieli i Broń Boże nie zweryfikowali, narzuconych im od dziecka poglądów.

    Nie wiem też, czy czytała Pani ten słynny już wywiad z byłą wychowanka Illuminati Svali, która dostarcza tam wielu ciekawych informacji. Otóż dzieci tam wychowywane były zmuszane do zabaw w obozy koncentracyjne, a nawet dokonywano gwałtu na ich psychice, zmuszajac ich do zbaicia swojego ulubionego zwierzaka. Typowo nazistowskie metody. Ta sama Svali mówi też, że Ci jej pryncypałowie, mozni tego świata uznają się za Żydów, a sprawiają wrażenie jakby nienawidzili własnej rasy, co ją mocno dziwi.

    Moje dotychczasowe przemyślenia w tym temacie wzmocniły jeszcze bardziej informacje podawane przez Darka Kwietnia na jego stronie internetowej a także na rożnych sympozjach i spotkaniach, gdzie mówi on i pisze o dziwnych doświadczeniach nazistowskich, tajnych oczywiście.

    Jak również wiemy, poza wojnami, Ci ludzie tworzyli również różne systemy totalitarne, wykorzystując do tego opłacanych, najczęściej facsynatów jakiejś ideologii. Ci sami ludzie stoją za kominizmem, socjalizmem, faszyzmem i nazizmem. Wiemy też, że wszystkie osiągnięcia wysokiej technologii, mają swoje korzenie w Niemczech, a po wojnie cały sprzęt i patenty zostały wywiezione do Ameryki. Wtedy też zaczął się początek upadku tego kontynentu, który był robiony misternie, małymi kroczkami, aby masy nic się nie zorientowały.

    Im w tej chwili chodzi o to, aby te plany mogli zreaklizować do końca i aby mogli stać się Panami tego świata. A te Protokoły Mędrców Syjonu, być może sami naskrobali w wiadomym celu, co by mnie nie zdziwiło. Więcej nie mam siły pisać, bo gdybym chcaiła dać tu taką solidną analiże, to musiałabym poszperać dl aodświeżenia informacji w książkach i w necie i podeprzec to sosownymi cytatami. Jedank w takim uproszczeniu tak to według mnie wygląda.

    Zresztą kiedyś pwna kobieta, która ma widzenia, powiedziała mi coś takiego. Zobaczy Pani co się będzie działo, jak się Żydzi przebudzą.

  45. sono said

    Katerina
    Zlo aby bylo efektywne, skuteczne musi miec swoich wspomagierow, piewcow, „pozytecznych idiotow”.
    A takich nigdzie, nigdy nie brakuje. Sa oni w kazdym narodzie. bez wyjatku .
    Na tym bazuje lucyferiansim. Na ludzkiej sklonnosci do Zla.
    Na ludzkiej chciwosci, pysze, pedu do wladzy i bogactwa, latwego i przyjemnego zycia, bez wieskzych trosk i obowiazkow. Sa ludze dla ktorych MOney and Power sa celem numer jeden i beda po trupach, doslownie ,do tego dazyc. Ale jest tysiace, miliony takich, ktorzy sie zadowola minimalna czastka tego ,w zamian za sprzedanie calkowiete swych wartosci , za tanie uslugu tym ktorzy maja wieksze cele.
    Kazdy z nas , swiadomie czy nie przyczynia sie do wspoldzialana ze Zlem. Kazdy. Bez wyjatku. Dobrze, jak ktos jeszcze ma tego swiadomosc i probuje to kontrolowac, ograniczac, minimalizowac. To jest juz BARDZO dobrze. Ale ilu jest takich??

  46. Oczywiście sono, że masz rację, gdyby nie ludzie współpracujący z tym systemem, gdyby nie pożyteczni idioci, jak to się mówi ,za garść srebrników gotowi poświęcić własne rodziny nawet, to nie byłoby tego całego syfu, jaki ma miejsce teraz

    Bóg wyraźnie chce nam udowodnić i uzmysłowić, do czego prowadzi miłość do mamony oraz pycha i brak miłości.

  47. Ale tu z kolei, następny artykuł, jakby przeczący mojej powyższej tezie, a pochodzi z ust nie byle kogo, bo Henry Forda. hociaż on też może błądzić, niemniej podaję co następuje:

    Polski czytelnik zainteresowany historią idei ma dzięki wydawnictwu „Ostoja” możliwość zapoznania się z niezwykle interesującymi tekstami źródłowymi. Jednym z nich jest dwutomowa pozycja Henry Forda „Międzynarodowy Żyd”.

    Jan Bodakowski

    Henry Ford w walce z międzynarodowym żydostwem

    Polski czytelnik zainteresowany historią idei politycznych ma dzięki wydawnictwu Dom Wydawniczy „Ostoja” możliwość zapoznania się z niezwykle interesującymi tekstami źródłowymi. Jednym z nich jest dwutomowa pozycja Henry Forda „Międzynarodowy Żyd”.

    Henry Ford był założycielem Ford Motor Company i jednym z pierwszych przemysłowców wykorzystujących w produkcji ruchomą taśmę produkcyjną i trzyzmianowy dzień pracy. Był pierwszym producentem samochodów dostępnych klasie robotniczej, pierwszym przedsiębiorca sprzedający swoje auta na raty. Dodatkowo miał politycznie niepoprawne oblicze dziś skrzętnie przemilczane. By propagować swoje anty żydowskie poglądy założył Dearborn Publishing Company, która to wydawała „The Dearborn Independent”, gazetę w której Henry Ford zamieszczał swoje anty żydowskie artykuły.

    W swej książce Henry Ford zarzucał (nie masonom żydowskim a) żydowskim elitom finansowym: destruktywną działalność niszcząca fundamenty zachodniej cywilizacji, wykorzystywanie globalnej gospodarki kapitalistycznej dla swoich niecnych celów, wykorzystywanie pozycji do korumpowania władzy i niszczenia wolnej prasy. Szczególnie wiele miejsca poświęcił Ford destruktywnej roli żydów w USA. Żydzi zdaniem Forda opowiadali za: demoralizacje i pauperyzacje amerykanów, ukrywaną eksplozje imigracji żydowskiej USA, propagandę komunistyczną, dążenie do uprzywilejowania żydów i dyskryminacji chrześcijan, cenzurę, sztuczne kreowanie kryzysu przez żydowskich lichwiarzy, podporządkowanie polityki Stanów Zjednoczonych interesom żydowskim.

    W „Międzynarodowym żydzie” autor opisał destruktywną rolę żydostwa na arenie międzynarodowej. Szczególną uwagę zwrócił na odpowiedzialność żydów za komunizm, sfinansowanie przez żydowską finansjerę z USA rewolucji bolszewickiej, udział żydów w komunistycznym aparacie terroru.

    Polskiego czytelnika międzynarodowego bestseleru Forda na pewno zainteresują wątki polskie. Ford opisał niewdzięczność uprzywilejowanych żydów w Polsce”, którzy gardzili swoimi polskimi dobroczyńcami, wsparli sowiecką agresję na Polskę. Zdaniem Forda antypolską działalność żydów w II RP, wspierało też żydostwo amerykańskie, które w zmonopolizowanych przez siebie mediach, propagowało kłamstwa na temat rzekomych antyżydowskich pogromów w Polsce.

    Henry Ford ubolewał nad dominacją żydów w pop kulturze. Żydzi zdaniem Forda używali pop kultury do: demoralizacji amerykanów, bluźnienia chrześcijaństwu, szerzenia prymitywizmu, judaizacji, usuwania ze zbiorowej świadomości dziedzictwa kultury zachodniej (np. Szekspira), epatowania seksem i przemocą, negatywnej stygmatyzacji farmerów, zniszczenia i zwulgaryzowania kultury w Stanach Zjednoczonych.

    Żydzi do przemysłu filmowego nie dopuszczali chrześcijan (w swojej książce Ford opisuje dokładnie personalia żydów w przemyśle filmowym). Żydowska pop kultura na całym świecie kreowała fałszywy obraz amerykanów. W filmach żydzi kreowali tylko pozytywny obraz żydów, i nie dopuszczając do przedstawiania żydów w złym świetle. Kapłani chrześcijańscy kreowani byli przez żydowski przemysł filmowy na zbrodniarzy lub ośmieszani. Żydzi świadomie za pomocą swojego przemysłu filmowego kreowali nastroje rewolucyjne, podburzali i demoralizowali. W USA żydzi uprawiali agitacje komunistyczną nie za pomocą aparatu partyjnego ale za pomocą pop kultury.

    Jan Bodakowski

  48. peryskop said

    Re 44 „…osobę Zbigniewa Brzezińskiego, który jest jednym z głównych rozgrywających w amerykańskiej polityce. Niby Ameryka stoi frontem do Izraela, a z drugiej widziałam wypowiedź Brzezińskiego że: „Izrael jest wrzodem na dupie Bliskiego Wschodu”…”

    Też spotkałem tego typu wynurzenia. Ale nie wykluczone, że Zbig mówi tak, żeby sobie zaskarbić zaufanie naiwnych i wodzić ich jeszcze skuteczniej za nos! Przecież to doskonale zorientowany facet, od dekad aktywnie budujący właśnie taki układ jaki został zbudowany, więc nie powinien się teraz budzić z dość słabo nagłośnionymi wątpliwościami. To zbyt doświadczony polityk żeby skutecznie robić z siebie idiotę.

    Wiedząc o charakterze działanie jego fundacji mam wrażenie, że Ford to kolejny przykład podobnej hipokryzji, zwanej dyplomacją.

  49. dobrze Persyskop, ale jaki byłby wobec tego cel Forda w wydawaniu takiej książki, obnażającej zbrodnie własnej rasy? Wiadomo, ze Ford to mason i syjonistyczny Żyd i tak jedzie na własną rasę? A może chodzi właśnie o to, aby większość Żydów wykończyć, a zostawić przy życiu tą uprzywilejowaną rasę żydowskich syjonistów, którym już nikt nie zagrozi. A sposób na Żyda, to już robili w czasie II wojny światowej, gdzie swoi swoich mordowali. A może to nie są całkiem swoi. Może prawdziwi Żydzi, których jest garsta, bo tak zostali zdziesiątkowani ich różnymi podstępnymi grami, mają byc poświeceni dla dobra wyższej sprawy. Wyższej oczywiście dla tych psychopatów.

    A moze faktycznie pod tą rasę żydowską podszyła się jakaś dzika nacja, która ich kosztem chce zagarnąć świat i na razie wykorzystuje niedobitki żydów do budowania swojego imperium, a póxniej wyrzuci ich na śmietnik historii? Pamiętaj, ze to plemię żmijowe i bardzo przebiegłe. W końcu to jedyne co potrafią, to notoryczne klamstwa, przemoc i wyzysk.

    A daleczgo w biblli jako żmijowe plemię określa się „tych, którzy podają się za Żydów a Żydami nie są, lecz kłamią”

    Widzisz ja się w tym trochę czasami gubię. Wiem, że stoi za tym wszystkim „żydostwo”, ale nie wiem, czy całe, czy tylko grupa wyselekcjonowanych, uprzywilejowanych syjonistycznych pomiotów. To mnie nęka. Bo wiesz nie lubię kogoś oceniać bezpodstawnie i bezmyślnie, tylko dlatego, że wszyscy tak mówią. Jest coś w tej całej układance, co nie daje mi spokoju.

  50. misiek said

    @49
    Katerine, wpierw przepraszam jesli urazilem Cie (w innym watku) sugerujac ze jestes „samcem”.

    Masz racje ze cos Ci nie daje spokoju z tymi Zydami. Podzielam poglady i jesli moge cos zasugerowac to przeczytaj jeszcze raz Ksiege Rodzaju a zwlaszcza 3:15:

    „”Wprowadzam nieprzyjazn miedzy ciebie a niewiaste……”

    Czyli ze jest potomstwo niewiasty (ludzie) i potomswo szatana (hybrydy, nefilimy czy jak ich tam zwal-ale to nie ludzie).

    pzdr

  51. misiek said

    Katerine, jeszcze to:
    Ewangelia Sw. Jana 8:44:

    „Wy macie diabla za ojca i chcecie spelniac pozadania waszego ojca.”

    Mysle ze to Cie naprowadzi na prawidlowy tor.

  52. A poza tym w biblii jest napisane :„I wielu będzie badało te sprawy i poznanie wzrośnie”. Tymczasem my w swoich badaniach zatrzymaliśmy się na skupieniu całej swojej uwagi na Żydach. A może to właśnie o to chodzi, abyśmy tak myśleli, może o to chodzi tym złoczyńcom?

    Weź Peryskop pod uwagę, że od czasu uprzemysłowienia produkcji, zaczęła się moda na wąską specjalizację. Ta wąska specjalizacja wymaga drążenia wiedzy w jednej dziedzinie, zamykając ludziom szersze widzenie rzeczywistości. Ludzie kształceni w odpowiednim kierunku, znają tyllko częśc wiedzy, za to dobrze i wtedy uważa się ich za dobrych fachowców, bo poświęcili się jednej dziedzinie, a często wąskiemu jej wyrywkowi.

    To samo ma miejsce w różnych organizcjach, fundacjach, denominacjach itd. Weźmy taką chociażby masonerię. To bardzo skonkretyzowany twór, służący wiadomo jakiej idei, ale my już wiemy, że nie wszyscy członkowie tych masońskich organizacji mają jednakową wiedzę. Po pierwsze dlatego, że tych organziacji masońskich jest wiele, różne ryty, a poza tym wewnątrz tego tworu, też są różne stopnie wtajemniczenia. Jest jeszcze zakon jezuitów, który też pozostaje nadal wielką tajemnicą, jest Opus Dei, są nazistowskie grupy biorące udział w pewnych eksperymentach itd, itp. Czy my zbytnio tego nie upraszczamy? , I na dodatek każda z tych organizacji ma inne wytyczne, inne zadania do spełnienia, ale jak się dobrze temu wszystkiemu przyjrzęć, to gdzieś, w jakimś stopniu są one ze sobą powiązane. Jedak każdy zna tylko wycinek tej wiedzy. Stąd takie małe poznanie, bo nikt nie patrzy na dziejące się sprawy globalnie, tylko pod kątem organizacj, w którą jest zaangażowany.

    Tymczasem, jak sądzę, tylko garstka tych na szczycie władzy światowej wie w co gra, dlaczego gra i jaki będzie finał. My spekulujemy, a być może większość z nas tu piszących, jest w jakimś stopniu przydatna tej „konspiracji”, bo przez kategoryczne powielanie wcześniejszych opinii przedmówców, utrwalamy pewne schematy myślowe w stronę, jaka jest dla nich pożądana. Pamietajmy też, że ojcem tego swiatowego oszustwa i tego chaosu jest sam diabeł, a to inteligentny typ, który nawet potrafił sprawić, że niektórzy w jego istnienie nie wierzą, a co dopiero w konspirację i spisek.

    Tymczasem miliony ludzi zwiedzeni łatwym zarobkiem, dają sie wciągać w tą machinę zła, ale są i tacy, którzy nie mają bladego pojęcia, że są pionkami w grze i że robią za pożytecznych idiotów.

  53. peryskop said

    Katerina404, przestaniesz się gubić jeśli przyjmiesz z przekonaniem, że najwyższa elita nie kieruje się sentymentami – także „rasowymi”.

    Ich cele to WŁADZA i BOGACTWA. Kropka.

    Współczesny nam Israel Shamir (ten od https://marucha.wordpress.com/2010/08/08/bankierzy-i-zlodzieje/ ) przytoczył kiedyś mądrą konstatację, że żydowskość to nie religia, narodowość ani rasa, ale tendencja umysłowa!.

    Shamir zacytował słowa sprzed ponad wieku innego Żyda Otto Weiningera (1880-1903) wywodzącego się z niebiednej wiedeńskiej żydowskiej rodziny. Otto nie chciał przejąć po ojcu zawodu złotnika lecz w 1898 roku rozpoczął studia na Uniwersytecie we Wiedniu. Studiował filozofię i psychologię oraz odbył kursy z nauk przyrodniczych i medycyny, jak również nauczył się greki, łaciny, francuskiego i angielskiego, a później także hiszpańskiego i włoskiego. Nabył też bierną znajomość szwedzkiego, duńskiego i norweskiego. Przeszedł na Luteranizm. Jesienią 1901 roku Weininger próbował znaleźć wydawcę dla swojej pracy pt. „Eros i Psyche”, za którą otrzymał stopień doktora w 1902 roku. Pracę tę przeczytał też Zygmunt Freud, który jednak nie polecił jej wydawcy. W 23 roku życia Weininger wydał 600-stronicową, kontrowersyjną i wciąż dziś poczytną książkę pt. „Płeć i charakter”. Wkrótce potem Otto wynajął pokój w domu, w którym zmarł Beethoven, zamknął się w nim i strzałem w głowę odebrał sobie tak pięknie zapowiadające się życie.

    Najwidoczniej ten młody inteligentny chłopak już ponad sto lat temu dostrzegł matnię intelektualną, w jakiej się był znalazł – zapewne w dużej mierze z racji swojego „wybrańskiego” pochodzenia.

    Niech jego słowa i tragiczny wybór będą dla nas wskazówką w dociekaniu źródeł problemów, w których wszyscy w jakiś sposób jesteśmy uwikłani.

  54. sono Ja z tą bibułą i z tym Michalkiewiczem, to byłabym ostrożna. Lubię jego styl pisania i nie mogę zaprzeczyć, ze facet jest inteligentny. Czasami się nawet z niektórych jego dygresji nieźle uśmieję, bo ma cięty języczek i niebalnalny dowcip, ale im bardziej mu się przyglądam, tym bardziej przypomina mi szczwanego lisa.

  55. Peryskop To wiele wyjaśnia, ale jednocześnie jest o tyle smutniejsze, gdyż takiego wroga trudniej jest zidentyfikować i odsiać ziarna od plew. Widzisz Otto Weininger jest dobrym tego przykładem, że nie każdy uznawany za Żyda, jest w stanie zaakceptować ich sposób myśenia i w związku z tym musi cierpieć okropne katusze, gdyż w jakimś stopniu w momencie uzmysłowienia sobie tego, traci swoją tożsamość i traktowany jest jako odrzucone kurcze ze swojego stada ,ale też z pozostałej społeczności. I takich Żydów, którzy zrozumieli tą przebiegłą grę syjonistów, najbardziej mi szkoda. Dlatego musimy być bardzo ostrożni w ocenie poszczególnych jednostek, a nie problem traktować globalnie. A to jest bardzo trudne, bo oni celowo wszystkich asymilują od świata.

  56. peryskop said

    Re 55

    A sytuacja sie dalej komplikuje jeśli do tego naszego globalnego garnka dorzucić gojów, którzy kupują teraz popularne kukiełki z pejsami jako talizman na powodzenie w interesach. A także dodać autentycznych Żydów, którzy siedzą okrakiem na „sytuacji” – z jedną nogą załamującą ręce nad groźną, bezsensowną i karygodną polityką syjonistów, a drugą nogą wybierając konfitury z obecnej koniunktury „bo żyć trzeba”.

    Jak wielu innych też obawiam się, że nieunikniony jest kolejny holokaust, bo normalni ludzie znoszą różne cierpienia i poniżenia do czasu.

    Jeśli podrążyć tezy książki Weiningera pt.: „Płeć i charakter” (jest trochę w necie), to okazuje się, że jego też trapiły związki wiary i płci, o których wspomniał @Misiek w #50 : „Wprowadzam nieprzyjazn miedzy ciebie a niewiaste……”. Te rozmaite animozje są często nazbyt absurdalne i nazbyt trudne, aby je ogarnąć rozumem. Wiec oceniamy kierując się emocjami, a takie osądy są zazwyczaj obarczone błedami.

    No i masz babo placek! (proszę nie traktować tego osobiście)

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
%d blogerów lubi to: