Dziennik gajowego Maruchy

"Blogi internetowe zagrażają demokracji" – Barack Obama

  • The rainbow symbolizes the Covenant with God, not sodomy Tęcza to symbol Przymierza z Bogiem, a nie sodomii


    Prócz wstrętu budzi jeszcze we mnie gniew fałszywy i nikczemny stosunek Żydów do zagadnień narodowych. Naród ten, narzekający na szowinizm innych ludów, jest sam najbardziej szowinistycznym narodem świata. Żydzi, którzy skarżą się na brak tolerancji u innych, są najmniej tolerancyjni. Naród, który krzyczy o nienawiści, jaką budzi, sam potrafi najsilniej nienawidzić.
    Antoni Słonimski, poeta żydowski

    Dla Polaków [śmierć] to była po prostu kwestia biologiczna, naturalna... śmierć, jak śmierć... A dla Żydów to była tragedia, to było dramatyczne doświadczenie, to była metafizyka, to było spotkanie z Najwyższym
    Prof. Barbara Engelking-Boni, kierownik Centrum Badań nad Zagładą Żydów, TVN 24 "Kropka nad i " 09.02.2011

    Państwo Polskie jest opanowane od wewnątrz przez groźną, obcą strukturę, która toczy go, niczym rak, niczym demon który opętał duszę człowieka. I choć na zewnatrz jest to z pozoru ten sam człowiek, po jego czynach widzimy, że kieruje nim jakaś ukryta siła.
    Z każdym dniem rośnie liczba tych, których musisz całować w dupę, aby nie być skazanym za zbrodnię nienawiści.
    Pod tą żółto-błękitną flagą maszerowali żołnierze UPA. To są kolory naszej wolności i niezależności.
    Petro Poroszenko, wpis na Twiterze z okazji Dnia Zwycięstwa, 22 sierpnia 2014
  • Kategorie

  • Archiwum artykułów

  • Kanały RSS na FeedBucket

    Artykuły
    Komentarze
    Po wejściu na żądaną stronę dobrze jest ją odświeżyć

  • Wyszukiwarka artykułów

  • Najnowsze komentarze

    Boydar o Wolne tematy (67 – …
    Boydar o Katolicyzm, kapitalizm i …
    Adrian o Wolne tematy (67 – …
    Adrian o Wolne tematy (67 – …
    Mg-42 o Katolicyzm, kapitalizm i …
    Marek Rogalski o Operacja na Ukrainie a globaln…
    revers o Operacja na Ukrainie a globaln…
    revers o Operacja na Ukrainie a globaln…
    NICK o Wolne tematy (67 – …
    NICK o Wolne tematy (67 – …
    NICK o Wolne tematy (67 – …
    NICK o Operacja na Ukrainie a globaln…
    Kura domowa o Wolne tematy (67 – …
    Piotr B. o Operacja na Ukrainie a globaln…
    Yagiel o Wolne tematy (67 – …
  • Najnowsze artykuły

  • Najpopularniejsze wpisy

  • Wprowadź swój adres email

    Dołącz do 621 obserwujących.

Globaliści próbują przejąć Rosję – „Śnieżna Rewolucja”

Posted by Marucha w dniu 2011-12-11 (Niedziela)

Na podstawie http://www.enduringamerica.com/home/2011/12/9/russia-feature-putin-accused-large-protests-on-saturday.html

Czy sataniści powalą w końcu rosyjskiego niedźwiedzia?

Po zwycięstwie Jednej Rosji, dzisiaj [artykuł pisany 9.12.2011 – admin] w Rosji nastąpi atak na frakcję rządzącą w postaci tzw. „Śnieżnej Rewolucji” (czy też „Białej Rewolucji”). Demonstracje są planowane w 130 miastach Rosji, w Moskwie oczekuje się 35 tys. ludzi z białymi balonikami, wstążkami i kwiatami. Jest to niemal kopia tego co się wydarzyło na Ukrainie w postaci tzw. „Pomarańczowej Rewolucji”, zainspirowanej i sfinansowanej przez globalistę Sorosa.

Nie można mieć wątpliwości, że i za „Białą Rewolucją” stoją globalni ludobójcy, dla których Rosja z lokalnym dyktatorem, jest najpoważniejszą przeszkodą w dominacji nad światem.

Komentarze „polskich” mediów odnośnie wyborów i rzekomych, czy też prawdziwych przekrętów wyborczych, nie pozostawiają złudzeń – Putin stanowi siłę niekompatybilną z ludobójczym reżimem światowej mafii globalistów.

Ostre zdławienie czwartkowych demonstracji przez Putina, było znakiem dla globalistów, że obecna władza nie podda się prowokacjom. Putin personalnie oskarżył Hillary Clinton do mieszania się w wewnętrzne sprawy Rosji, co potwierdziły publikacje z mediów amerykańskich, które połączyły to co się dzieje w Rosji z wydarzeniami w krajach arabskich i w Północnej Afryce. Kontrola nad „rewolucjami” jest wyraźnie scentralizowana, zresztą potwierdził to sam John McCain w Twitterze, zapowiadając Putinowi: „Drogi Władku, arabska wiosna do was też nadchodzi”.

Nie są to tylko czcze pogróżki. Dzisiejsza demonstracja odbywa się na Placu Rewolucji, zaraz koło Kremla, jest porównywana już do tego co się działo w Egipcie czy Bahrainie. Tzw. „media socjalne”, których właścicielami są głównie żydowscy oligarchowie, przez cały tydzień bombardują ludzi sensacjami o oszustwach wyborczych. Golos, organizacja zajmująca się monitorowaniem wyborów, udostępniła bazę danych opartą na dokumentach Google’a, która zawiera ok. 5 tys. przypadków nieprawidłowości.

Nie można mieć wątpliwości kto kieruje tą organizacją, tym bardziej, że podobne czynności są wykonywane w USA, np. na stronie Vice. Podobną rolę pełnią nagrania wideo, na które było tysiące wejść w krótkim czasie. Zmusiło to nawet prezydenta Miedwiediewa do oficjalnego wystąpienia, w którym zapewnił, że wybory były przeprowadzone prawidłowo, a domniemane nieprawidłowości będą wyjaśnione.

Te same media socjalne oskarżają Putina o blokowanie opozycji w internecie. Prawdą jednak jest, że wśród 300 osób aresztowanych w poniedziałek, był bloger Alexey Navalny, który Jedną Rosją nazwał „partią oszustów i złodziei”. Rosyjskie służby FSB są oskarżane o zamykanie niewygodnych dla władzy stron internetowych. Właściciel jednego z portali społecznościowych vkontakte.ru, Pavel Durov, opublikował list jaki otrzymał od rosyjskich służb, w którym zażądano od niego cenzurowania publikacji.

W raporcie na „demokratycznym blogu Uniwersytetu w Harvardzie”, Harvard’s Internet and Democracy Blog, Hal Roberts i Bruce Etling posunęli się do oskarżeń o tzw. atak DDoS (skoordynowany atak wielu połączeń na serwer, co powoduje w skutkach zawieszenie strony) na „niezależne” media internetowe. Spowodowało to, że strony te były niedostępne w Rosji podczas kilku dni przed, w czasie i po wyborach.
Także na Twitterze służby rosyjskie wykorzystują rzekomo fikcyjne konta w celu zagłuszenia głosu aktywistów opozycyjnych.

Czy akcja globalistów o nazwie „Śnieżna Rewolucja” przyniesie sukces okaże się w niedalekiej przyszłości, może już dzisiaj. Nie można mieć jednak wątpliwości, że internetowa kontrabanda kierowana przez pewne zachodnie frakcje, już teraz zachwiała potęgą Putina.

Można mieć pewność, że to co się obecnie dzieje – demonstracje koordynowane przez globalną mafię z wykorzystaniem portali socjalnych, które są w rękach ludzi Rotszyldów, jest planem B – realizowanym gdyż nie wyszedł plan A – obalenie Putina w wyborach. Osobiście uważam, że powinniśmy się modlić o to by globalistom plan ujarzmienia Rosji się nie udał. Od tego zależy także nasze życie, bowiem Rosja, jako niezależny kraj, może się przeciwstawić światowej tyranii zmierzającej prostą drogą do ludobójstwa większości ludności globu – jest na to wystarczająca ilość dowodów, byśmy mieli jeszcze jakieś złudzenia.

To, że Putin jest dyktatorem, nie ulega wątpliwości. Ale jest to dyktator lokalny, a nie globalny, co więcej – nie ma on ludobójczych zapędów charakteryzujących syjonistyczną mafię globalnych satanistów.

Tak jak do tej pory byłem powściągliwy w komentowaniu wydarzeń w Rosji, tak teraz jestem już pewien, że polska opozycja powinna poprzeć Jedną Rosję, to jest bowiem dla nas jedyna szansa oderwania się od bloku, którym człowiek i jego życie przestaje się liczyć. W Unii Europejskiej wszyscy będziemy skazani na wykończenie, a walka będzie bardzo ciężka. Mocna Rosja Putina, jest w stanie zmusić globalistów do powstrzymania się od natychmiastowej egzekucji planu depopulacji – da nam to czas na przygotowanie się do walki o życie.

Choć wiem, że ludzie nie orientujący się w sytuacji na świecie, zmanipulowani kryminalnymi mediami, nie odbiorą moich słów poważnie, to nie mogę przychylać się do poglądu, że Putin współpracuje z globalistami. To co się obecnie publikuje na temat wydarzeń w Rosji, oraz ewidentne prowokacje syjonistyczne, które są dokonywane rękami ogłupionych młodych ludzi, wskazuje na to, że wojna z Rosją Putina już się rozpoczęła. Jestem pewien, że jeśli nie wyjdzie plan B, to będize wprowadzany plan C – ataku nuklearnego na rosyjskie instalacje wojskowe i infrastrukturę, a być może i miasta. Polska w tych planach ma pełnić rolę bufora i możemy być pewni, że jak dojdzie do ataku to będzie z nami gorzej niż z Irakiem.

Aha, i nie zamierzam dyskutować na temat czy Putin jest dobry czy zły, wszelkie takie wpisy będę uważał za agenturalne. Tu chodzi o życie większości ludności świata. W Rosji nie buduje się grobowców na miliony ofiar, nie gromadzi się kontenerów na zwłoki, nie uruchamia się setek obozów koncentracyjnych, nie wprowadza się ogólnego terroru za pomocą oddziałów TSA, Homeland Security i FEMA. W Rosji każde małżeństwo dostaje dodatkowe pieniądze za także słowiańskiego noworodka, podczas gdy np. w Polsce, ale przede wszystkim w USA, rodziny są niszczone, a dzieci masowo zabierane. Państwo nie prowadzi wojny z religią, nie akceptując równocześnie zboczonych satanistycznych demonstracji w postaci parad „równości”. Ta słowiańska Rosja znajduje pod atakiem globalnej mafii od wielu lat, a większość majątku została już dawno przejęta przez żydowskich oligarchów. To, że słowiańscy Rosjanie są w stanie jeszcze istnieć i kontrolować pewne rzeczy, w tym politykę, wynika z siły byłych służb w Rosji Sowieckiej, w której pod koniec istnienia udało się wyeliminować kryminalny element syjonistycznych wpływów.
Dlatego też agent Illuminati, Gorbaczow, doprowadził do upadku takiej Rosji, co pozwoliło na szybką „prywatyzację” (czyt. kryminalną grabież) kluczowych gałęzi majątku narodowego. Zanim Rosjanie się połapali, ponad połowa majątku przestała być własnością narodu. Interwencja Putina zatrzymała ten proces, ale globaliści są jeszcze na tyle silni w Rosji, że mogą w każdej chwili przejąć z powrotem władzę. Uważam, że dla całego świata byłoby lepiej, gdyby tak się nie stało.

Podsumowanie: Jak dotąd wiadomo, protesty przebiegły pokojowo, starcia były tylko w St. Petersburgu. W Moskwie zebrało się ok. 20 tys ludzi, co jest największą demonstracją antyrządową od 20 lat.
W międzyczasie media amerykańskie wyraźnie, nie za bardzo usatysfakcjonowane pokojowym przebiegiem demonstracji w Rosji, pokazują zdjęcia potyczek sprzed roku, lub wręcz retransmitują starcia w Grecji przedstawiając je jako rosyjskie.

http://monitorpolski.wordpress.com

Zob też:

Polski bałwan cieszy się z każdego niepowodzenia Rosji – czy chodzi o jakieś wydarzenie na arenie międzynarodowej, czy też fakt, że na Syberii pijany kierowca wjechał do rowu. Polskiemu bałwanowi daje to przyjemne poczucie wyższości Europejsa nad „Azjatami”.
Polski bałwan, jeśli choć trochę zależy mu na zachowaniu resztek polskości (i słowiańskości), winien modlić się o ocalenie Rosji przed zbrodniczymi zakusami lucyferian – bo nie ma na świecie innej siły, która może im się przeciwstawić, a która zarazem jest nam bliska kulturowo. Nie liczcie na Chiny, Indie, kraja arabskie ani Puerto Rico.
Admin.

Komentarze 73 do “Globaliści próbują przejąć Rosję – „Śnieżna Rewolucja””

  1. Isreal said

    na Zimbabwe też nie liczcie

    ani Kości Słoniowej Wybrzeże

    ma moc ta radomska hilaria

    ….może znowu Węgry……..

  2. Krzysztof M said

    Kto z nas jest gotów oddać życie w walce o wolność?

  3. Pisownia bez ogonkow, przepraszam.

    Nas wciaz strasza i strasza, przyczym te, komu przyszla pora bac sie samym.

    Organizatorze mityngow nie doczekaly sie ani dywizji im DZIRZYNSKIEGO, ani trupow, ani nawet zamieszek z paleniem aut i biciem szkla.

    Pierdneli w kaluze i basta.

    Smiechu jest warta wszystka ta zydowska prognostyka z analityka.

    W Petersburgu wszystko jest dobrze.

    W Bruksieli z New-Yorkiem – nie.

    Niech ida do dupy, a my jeszcze popracujeny troche ku wzajemnej wygodzie: http://dtzkyyy.livejournal.com/115725.html

  4. Marucha said

    Re 3:
    Dzięki za zwięzłą i dosadną ocenę rzeczywistości.
    PS: Ciekawy wpis na temat książek J. Engelgarda na Pana blogu.

  5. Boomcha said

    >Polski bałwan cieszy się z każdego niepowodzenia Rosji

    Zakładając, ze nie ma w Polsce aparatu propagandy, który urabia nastroje zgodnie z bieżącym zamówieniem, to i tak po 10 kwietnia 2010 i po tym co zrobił i czego nie zrobił Putin/Miedwiediew nikt im nie uwierzy w żadne dobre intencje, wiec jeśli szukać gdzieś „bałwanów” to raczej tam.

  6. Zbyszko said

    Dziękujemy Panie Marucha za te artykuły, bo w powszechnej polskiej opinii nadal pokutuje opinia że wszystko co ze wschodu to Komuna. Tylko zapominają że za tej Komuny za darmo zdobyli nieraz bardzo wysokie wyszktałcenie, mieli pracę, socjalną opiekę dla siebie i rodziny. A że to wszystko było przedmiotem dywersji sił inspirowanych przez globalistów, które ogólnie skrótowo nazwijmy KOR, to niestety razem z propagandą tzw „Wolnej Europy” musiało dac owoce… zatruwające przede wszystkim mózgi. Mamy… Wolną Europę

  7. Boomcha said

    @ Zbyszko

    >za darmo zdobyli nieraz bardzo wysokie wyszktałcenie, mieli pracę, socjalną opiekę

    O ile wdrapali się na plecy tym co nie mieli akurat tyle farta i mogli z tych niewolników wygodnie żyć. Dzisiaj jest dokładnie to samo, tylko z tym co nakradzione nie trzeba sie tak ukrywać.

  8. Marucha said

    Re 5:
    W jaki sposób katastrofa na Siewiernym mogła wpłynąć na ocenę jakichkolwiek intencji Putina i/lub Miedwiediewa?

    Re 7:
    Należę do tych, którzy (nie płacąc za to ani grosza) zdobyli w PRL dobre wykształcenie, po którym mogłem sobie wybierać wśród ofert pracy. Na niczyje plecy się nie wdrapywałem, a mój fart polegał jedynie na pewnych zdolnościach do nauk ścisłych.

  9. Boomcha said

    @ Marucha

    ad1. Nie na tym, że ci ludzie tam zginęli a na sposobie „wyjaśniania” przyczyn tej katastrofy.
    ad2. Pańskie darmowe studia fundowali przymusowo inni ludzie, a zdobywając wykształcenie robił Pan to myśląc o swojej przyszłości a nie ich, a dzisiaj dzieci tych co na pańskie studia przymusowo łożyli pracują „na zmywaku”, żeby po powrocie opłacić swoją naukę w prywatnych uczelniach, bo do „darmowych” publicznych nie mają szans się dostać.

    Na tej samej zasadzie „dostał” Pan pracę i mieszkanie (i sowieckie straszydła nazywane osiedlami czy nawet miastami stoją do dzisiaj deformując polskie miasta na stałe). Żeby „każdy” mógł mieć pracę okradani byli ci co faktycznie coś wytwarzali i potrafili to sprzedać itd.

    Dzisiaj jest dokładnie to samo.

  10. Boomcha said

    Kredyt mieszkaniowy dzisiaj, na około 30 lat to suma 300-350tys zł. Rata miesięczna to około 2tys, czyli przez 30 lat spłaca się około 600tys zł. Wystarczyłoby stworzyć bank (państwowy), który za niewielką prowizję (np 1%) pożyczał by tyle ile potrzebują ludzie na wykup mieszkania. Powstałby rynek usług budowlanym, projektowych itd. W PRL nie byłoby z tym żadnego problemu, wystarczyła decyzja.

    To samo kształcenie. „Darmowe i państwowe” uczelnie sa, były i będą fikcją. Wystarczyłoby stworzyć rynek, choćby wg schematu jak wyżej. Ludzie zamiast jechać na zmywak zostawaliby tu, zaciskali zęby, brali kredyt i studiowali na dobrych polskich uczelniach z dobrze opłacana kadrą itd. Nauka miałaby się o niebo lepiej, byłby pozytywny dobór do zawodu itd. i przede wszystkim każdy pracowałby na siebie.

    To samo służba zdrowia. Gdyby choć w PRL zadbali o infrastrukturę komunikacyjną (obwodnice, kilka autostrad). Zamiast tego na podstawie fałszywych ekonomicznych i gospodarczych przesłanek powstała pajęczyna torów kolejowych, z których większości nie da się utrzymać. itd. itp

    PRL mógł wiele, a pozostawił zgliszcza. Wystarczy porównać z Jugosławią czy innymi demoludami.

    Argument, że „budowano szkoły, rodziły się dzieci” jest żałosny, w łagrach też się rodziły.

  11. Marucha said

    Re 9:
    Nikogo nie „okradałem”. Ci ludzie, którzy mi fundowali wykształcenie, zarabiali często dużo więcej ode mnie, mimo iż wykształcenia nie mieli. W każdym normalnym kraju z podatków zaspokaja się pewne wspólne potrzeby, a do takich chyba należy tworzenie warstwy ludzi wykształconych.
    Potem spłacałem swoje „długi” pracując za pensję poniżej wartości mej pracy.
    Mieszkania też nie dostałem. Było kupione za pieniądze.

    Nie twierdzę absolutnie, iż PRL był oazą stabilności i dobrobytu, ale sprzeciwiam się mieszaniu z błotem, tego co akurat było dobre.

  12. MR said

    Tak zwane sowieckie osiedla charakteryzuje to, iż nikt nie zagląda nikomu do okien ,wolne przestrzenie wykorzystują deweloperzy ,aby wtłoczyć między domy nowe budynki pozbawiając w ten sposób mieszkańców wolnej przestrzeni. Domy budowane są technologią lanego betonu, jedno piętro na tydzień, architektura często koszmarna ponadto występuje nadpodaż lokali mieszkalnych i biurowych, ludzi nie stać na kupno mieszkania. Studia w okresie PRL darmowe, od roku 1963 półroczne praktyki robotnicze w zakładach pracy, od 1968 punkty za pochodzenie tak aby klasa robotnicza i potomkowie chłopów mieli możność dostępu do wiedzy niezależnie od zdolności i nabytej wiedzy. Naród pracował na nierobów studentów, tylko jak nie podjęło się pracy po studiach z tak zwanego nakazu pracy należało zwrócić za studia. Czy osoba, która wypomina nam darmowe studia wie kto to był na uczelni Pełnomocnik do Spraw Zatrudnienia, pozdrawiam Gajowego gdyż mniemam ,że studiowaliśmy na tej samej Uczelni i w tym samym okresie

  13. @7 (Boomcha)

    „O ile wdrapali się na plecy tym co nie mieli akurat tyle farta i mogli z tych niewolników wygodnie żyć. Dzisiaj jest dokładnie to samo, tylko z tym co nakradzione nie trzeba sie tak ukrywać.”

    Wracam sobie z Warszawy, nocą, ze zdobycia lauru olimpijskiego w olimpiadzie fizycznej w Polsce. Pociąg przyjeżdżal gdzieś okolo 00:30 do Zamościa, a potem 6 km drogi pieszo, część przez miasto, troche obok cmentarza w ciemnościach. Niosę ze sobą nagrodę z Warszawy – magnetofon szpulowy (on zostal w I PAN w Warszawie). Tuż przy wiosce gdzie żyłem zatrzymują mnie jakieś łachmany, ORMO. Dlaczego? A bo sklep obrabowano. Pojawia się znikąd w ciemności człowiek, o którym jednak więcej nie powiem: zostawcie go. To jest możliwe, że on magnetofon wygrał w Warszawie.

    A był i taki furman na przedmieściach Zamościa: ten (niby ja) to jego ojciec musiał nieźle posmarować, aby syn dostał się na studia.

  14. Ad. 10
    „PRL mógł wiele, a pozostawił zgliszcza. Wystarczy porównać z Jugosławią czy innymi demoludami.”

    To te zgliszcza rozkradano hurtem przez 20 lat i jeszcze jest nadal co ukraść.
    Panie Boomcha – zgliszcza po logice i zdrowym rozsądku to są u pana w głowie.
    Mieliśmy bardzo dobrze wykształconą kadrę inżynieryjno-techniczną, zaplecza naukowego z tym związanego, były zakłady pracy [warsztaty pracy dla tych kadr] – i to wbrew takim Boomchom ówczesnego czasu.
    Dlatego trzeba było zbójeckiego planu dla zniszczenia zakładów sygnowanego przez Balcerowicza – a gro tej kadry wykształconej w czasach PRL wylądowało w krajach zachodnich [począwszy od stanu wojennego 1981 r.], resztą kadry broniącej zakładów przy tzw. transformacji wywalono na bruk – i zastąpiono takimi bezmózgowymi Boomchami.

  15. Halina said

    Na Rosję napadają zbiry żydowskie z NATO i USA. Ci sami, którzy zrujnowali Libię i wymordowali jej mieszkańców. Ci sami, którzy niecałe 2 miesiące temu – przekroczyli granice Estonii i kierowali się pociągami z broią wojenną – w głąb Rosji. TERAZ ZACZĘLI ZABIJAĆ I RUJNOWAĆ – Moskwę i inne miasta rosyjskie.

    Miejscowi rosyjscy żydzi – sa wraz z Narodem Rosyjskim – atakowani przez Lucyfer-bandę NATO i USraela. Tam powtarza się tragiczny scenariusz z krajów arabskich.

    W Rosji – są jeszcze ludzie wiary w Boga. Są wolni i uczciwi, nie mają zepsutych dusz przez deprawatorów żydowskich z piekła rodem. W Rosji nie ma ciot pedalskich, nie ma żydowskich wysokich haraczy ani lichwy. Lud Rosyjski modli się i żyje „po Bożemu”. Tego Lucyfer z Izrahella i z Usrahella – nie może ścierpieć. Dlatego żydzi spoza Rosji – robią kolejne zadymy i zbrodnie w Rosji.

    JAK POMÓC ROSJI ????? TERAZ TO JEST TKIE WAŻNE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  16. Halina said

    AD 14 Józef Bizoń
    BOOMCHA pisze rozsądnie i z sensem. Boomcha podaje logiczne i praktyczne sposoby na wyjście z obecnego pożydowskiego bagna zniszczeń i ruiny wszystkiego w Polsce.
    Panie Bizoń – DLACZEGO ATAKUJESZ PAN I USIŁUJESZ WYCISZYĆ – GŁOS POLAKA?
    BOOMCHA CHCE PO BOŻEMU POUKŁADAĆ ŻYCIE POLAKÓW – OCZYWIŚCIE – PO WYZWOLENIU SPOD OKUPACJI ŻYDOWSKIEJ (CO JEST JESZCZE DO ZROBIENIA!!!).

  17. Rom said

    Ad 9

    „Pańskie darmowe studia fundowali przymusowo inni ludzie ……..”

    Darmowe studia ludzie odrabiali przez reszte zycia pracujac za niewielkie pensje.
    Niech Pan ich nie myli z pasozydami na „stanowiskach” i legitymacja partyjna.
    Pan ubliza tym ktorzy zdobyli wyksztalcenie. Znam wielu ktorzy tez mogli, ale im sie nie chcialo. Woleli chlac i wszytsko olewac. Zawisc to czy glupota?

    „Na tej samej zasadzie „dostał” Pan pracę i mieszkanie….”
    Nie dostalem. Koszt M2, 30 m2, za ktore placilem 340 zl/miesiac rozlozono na 40 lat. Po splacie nie bylbym nigdy wlascicielem. Glowne koszta utrzymania to byla zywnosc.

    Krytykuje Pan PRL #1 i slusznie, ale niech Pan nie naskakuje na ludzi ktorzy na polityke i decyzje nie mili zadnego wplywu.

    „PRL mógł wiele, a pozostawił zgliszcza”?
    Pierwsze slysze by zlodzieje kradli „zgliszcza”. Dla porownania wystarczy spojrzec co zostalo po rozkradzeniu zgliszczy po tym jak cala „wladza” przeszla w rece zydow.

    Brak Panu obiektywnej oceny i stad te banialuki w pana opiniach.

  18. Marucha said

    Re 17:
    Powiem tak: wszystkie kolejne rządy III RP żyły z wyprzedaży tych „zgliszcz”. I jeszcze ich co nieco zostało…

  19. Rysio said

    re 2. „Kto z nas jest gotów oddać życie w walce o wolność?”

    Pytanie Krzysztofa M jak zwykle jest postawione w głupi sposób.

    Powinno brzmieć:

    Kto u nas jest gotów zatłuc wszystkich tych którzy ograniczają mu wolność?

  20. Chutor said

    Ad 14

    „Mieliśmy bardzo dobrze wykształconą kadrę inżynieryjno-techniczną, zaplecza naukowego z tym związanego, były zakłady pracy [warsztaty pracy dla tych kadr]”

    Narodowi ktory tego dokonal odradzajac sie z pogorzelisk nalezy sie jedynie wdziecznosc. A ci ktorzy najbardziej z tego skorzystali maja obowiazek czynic wszystko by trud przodkow nie zostal zmarnowany.

  21. Boryna said

    Propaganda tzw. reformatorów wmawiała,że państwo dopłaca do hut, kopaln ,stoczni itd, teraz po zniszczeiu tego przemysłu niech odpowiedzą na pytanie, gdzie są teraz te pieniądze którymi już się nie dopłaca? Brakuje na wszystko leki, przedszkola , DPS, na pomoc dla rodzin itp.
    Przepraszam bedą pieniądze dla Grecji i Włoch, żeby im sie żyło lepiej. Ograbić tubylców doszczętnie oto jest cel zdrajców i pachołków Brukseli.

  22. bodo said

    bodo o stadach
    Serce tak nie boli, gdy ktoś opowiada
    że wilki właśnie trzebią, lecz sąsiadów stada.

  23. Boomcha said

    @ Marucha (11)

    1. Państwo (czyli sitwa) okradało, tak jak teraz.
    2. Wykształcenie to prywatna sprawa każdego, bo co usprawiedliwi obciążanie podatkami ludzi, którzy nie mają co dzieciom do garnka włożyć,żeby fundowali elitarne wykształcenie tym, których stać płaci czesne?

    Co kogo obchodzi ile kto zarabia i czy ma wykształcenie czy nie? Powtarzam – nikomu NIC do tego, bo tzw” darmowe wykształcenie” to iluzja moralnej podstawy do okradania ludzi pod pozorem podatków.

    No i jaką „warstwę Ludzi wykształconych” stworzył PRL? Najlepsi wyjechali, reszta w większości pozbawione możliwości rozwoju i wpływu na rzeczywistość za to promocja biernym, miernych i wiernych. Gdyby PRL faktycznie kształcić elitę to to państwo by nie zbankrutowało.

    Jaruzelski ze swoją wiedzą i władzą mógł ustawić podstawy rozwoju państwa i narodu najmniej na wiek w przód, a co zrobił? Bronił stołka i statusu „szlachty” dla swoich parchatych dzieci i potem oddał Polskę w pacht żydokomunie.

    3. >Potem spłacałem swoje „długi” pracując za pensję poniżej wartości mej pracy.

    Właśnie! Czy nie można było zrobić tak, żeby było normalnie, nawet w ramach tej fikcji? Można było! Tyle, że tu nie było NIKOGO kto by nadstawił głowę w imię interesu narodowego, a za to NIKT nie wahał się nigdy zabijać rodaków dla własnej michy.

    4. >sprzeciwiam się mieszaniu z błotem, tego co akurat było dobre.

    To co było dobre?

    @ Zbigniew Kozioł (13)

    Rozumiem, ze to argumenty na moja korzyść.

    @ Rom (17)

    I dokładnie o tym mówię, o iluzji sprawiedliwości która zasłaniała system powszechnego okradania i wyzyskiwania ludzi.

    @ Rom (17) i Marucha (18)

    PRL niczego nie zbudowała, to wszystko stworzyli ludzie i aż strach pomyśleć ile by mogli zdziałać gdyby mogli normalnie funkcjonować. To, że skala złodziejstwa w II PRL jest większa niż w I PRL niczego nie zmienia i nie usprawiedliwia. Kontynuacja władzy jest zachowania w 100%, tyle że teraz po prostu nie ma żadnych hamulców. Dzisiejszą rzeczywistość to owoc PRL, to te „wykształcone elity” i ich dzieci.

  24. Tomek-Kolejarz said

    Jeśli przewrót w Rosji udałby się to znaczy, że Rosja jest słaba, tak jak od dawna przypuszczam. Chyba, że ktoś (USA) testują tylko siłę Rosji, ale myślę, że za nic by się nie zabierali gdyby nie widzieli szans zwycięstwa.

  25. Marucha said

    Re 23:
    Więcej w Pana wpisie demagogii, niż argumentów.

    Każde normalne państwo stara się zapewnić możliwie szerokim rzeszom – a nie tylko najzamożniejszym – dostęp do wykształcenia, z oczywistych powodów.
    I owszem, PRL stworzył warstwę ludzi wykształconych, choć ich właściwie nie wykorzystywał – za to III RP stworzyła im świetne warunki do wyjazdów na zmywak albo do bycia na bezrobociu.
    Zgoda co do Jaruzelskiego – mając tak nieograniczoną władzę mógł zdziałać wiele pożytecznego dla Polski, a nie zrobił nic.

    Natomiast zupełną demagogią jest twierdzenie: „PRL niczego nie zbudowała, to wszystko stworzyli ludzie”.
    Ot tak, sami z siebie, skrzyknęli się, zorganizowali pieniądze i dalej już było łatwo…

    Dzisiejsza rzeczywistość to nie owoc epoki PRL, a dzisiejsze długi to nie owoc rządów Gierka. Minęło już ponad 20 lat i można było zrobić choć cząstkę tego, co zrobiła II RP w międzywojennym dwudziestoleciu (Gdynia, COP itd).
    Dzisiejszą rzeczywistość stworzyli nam balcerowicze, lewandowscy, kaczmarki, borowscy, tuski i komorowskie.

  26. Boomcha said

    @ Marucha

    Pan tego chyba nigdy nie zrozumie. Nie wiem z której strony to ugryźć…

    Co z tego, że w II i I PRL ludzie mają „darmową” edukację o co za tym idzie – wg pańskiego rozumowania – państwo dba o edukację „możliwie szerokich rzesz”? Co z tego?!

    Rzeczywistość jest taka, ze ludzie dobrze sytuowani i bogaci, mieszkający blisko ośrodków akademickich nie płaca za studia dzieci, bo one dostają się na miejsca „darmowe”. Żeby w ogóle były „darmowe” miejsca to „Polska, B,C,D…i Z” haruje za 1200zł/miesięcznie, bo na te darmoche potrzebne są pieniądze a zatem podatki (pośrednie i bez pośrednie) muszą sięgać 80% kosztów legalnej pracy!

    Dwa – o tym jakie kierunki i uczelnie się rozwijają nie decyduje prawdziwa potrzeba a jakaś żydowska pani minister, która jest podwieszona pod jakąś sitwę w której interesie jest otrzymać dostęp do żłoba a nie żadne szerzenie edukacji. Efekt? Najlepsze polskie wyższe uczelnie zamykają 4 setkę rankingu światowego a ich dyplomy maj wartość do tej pozycji proporcjonalną.

    Trzy – Edukacja jest i zawsze będzie sprawą prywatną i jak ktoś twierdzi inaczej to zawraca kijem rzekę.

    Edukacja na poziomie podstawowego powinna być fundowania z podatków i obowiązkowa, poziom średni (matura) powinien być prawem (likwidacja obowiązku dla tych co nie chcą się uczyć), ale nie obowiązkiem a wszystko inne to już indywidualne predyspozycje i możliwości każdego człowieka.

    Jeśli nie będzie RYNKU usług edukacyjnych, zdrowotnych, ubezpieczeniowych itd (a niezbędnym elementem istnienia rynku jest dobrowolność i możliwość wyboru spośród kilku ofert) to nie będzie REALNEGO rozwoju, opartego na realnych potrzebach i indywidualnych ambicjach ludzi.

    Uczelnie działające na zasadach rynkowych, mające dochód mogą inwestować, rozwijać kierunki na które jest zapotrzebowanie itd. Muszą śledzić zmiany na rynku, dostosowywać ofertę. Szukać jak najlepszej kadry, ściągać z zagranicy itd. To jest rozwój! Do tego nie podlegają żadnych ministrom edukacji, nie muszą realizować politycznych zamówień na zatrudniania kogokolwiek, tworzenie jakichś „genderstudies” itd. itp.

  27. Marucha said

    Re 26:
    Pan pisze o rzeczywistości III RP, a nie PRL-u.
    Poza tym myli Pan zmuszanie do kontynuowania edukacji z daniem możliwości jej kontynuowania.
    Teza, iż wykształcenie jest wyłącznie sprawą prywatną konkretnych osób, jest bardzo nowatorskie i zapewne zaskoczyło by polityków z regionu tzw. azjatyckich tygrysów, które dogoniły (i przegoniły) resztę świata właśnie dzięki edukacji.
    Uczelnie działające na zasadach rynkowych nie są żadnym uniwersalnym rozwiązaniem, gdyż w ich interesie leży jak największy przerób studentów i, co za tym idzie, zyski. Jakość nauczania często na tym cierpi, co zresztą widać w Polsce.

  28. Za PRL mieliśmy jeszcze takie coś [w ramach pomocy zachodu /dzisiejszego dobrodzieja/, który sprzedał nas wschodowi] jak COCOM – takie embargo na nowoczesne technologie i przepływ myśli technicznej.
    I tak dumając nad tym od czego by było zacząć, to tak sobie myślę, że od solidnego przetrzepania portek takim boomchom.

  29. Boomcha said

    c.d.

    …a państwo powinno stworzyć podstawy prawne dla takiego rozwoju, czyli po pierwsze znieść bariery a po drugie nie przeszkadzać pod pozorem troski.

    czemu nie ma ministerstwa żywienia?! Przecież bez jedzenia człowiek umrze z głodu, a mimo to nikt nie neguje że każdy jest odpowiedzialny za swój talerz! Tak samo każdy sam odpowiada za własne zdrowie, edukację, emeryturę itd. Jestem już zmęczony powtarzaniem tych oczywistości w kółko.

    Każdy kto twierdzi inaczej szuka pretekstu do podniesienia podatków i pod ich pozorem okradania ludzi.

    „Darmowa”państwowa” edukacja czy służba zdrowia prowadzi do tego , że NIKT nie ma wpływu na co idą JEGO pieniądze! Może sobie Pan bloga założyć a i tak utrzymuje Pan żydowską propagandzistkę Graff, czy Środę, finansuje Pan aborcje, itd. Niech sobie Nergal z Biedroniem założą „szkolę” gdzie będzie uczyć pedofile i sataniści, oby nikt nie był zmuszony do ich szkoły posyłać swoich dzieci czy tej szkoły współfinansować! Jaki byłby efekt? Że taka szkoła by po prostu nie powstała! Za to rozwijałby się szkoły prywatne w tym te najlepsze, katolickie z klasycznym programem nauczania!

    To samo w służbie zdrowia. Powstawiałby rynek usług ro powstałby też rynek ubezpieczeń. Każdy sam by sobie wykupił takie jakie by chciał i tyle. Rola państwa to dbać o to, żeby podstawy wolnego rynku (dobrowolność i możliwość realnego wyboru) istniały.

    W jedno pokolenie odrobilibyśmy stracony czas!

  30. Boomcha said

    >regionu tzw. azjatyckich tygrysów, które dogoniły (i przegoniły) resztę świata właśnie dzięki edukacji

    Na amerykańskich PRYWATNYCH uniwersytetach

    >w ich interesie leży jak największy przerób studentów

    W ich interesie leży jak najwyższa jakość usług, bo to daje prace nauczycielom. To student utrzymuje tam wykładowcę. Zła bankrutuje, dobra się rozwija, tworząc oczywiście system stypendiów dla tych których na studia nie stać. Dzięki temu od małego traktuje się edukację jako REALNĄ drogę do wyjścia z biedy.

  31. Boomcha said

    >I tak dumając nad tym od czego by było zacząć, to tak sobie myślę, że od solidnego przetrzepania portek takim boomchom.

    Cni się Pani koksownik, kałach, kufaja i stare dobre żołnierskie kawały?

  32. wet3 said

    @ 23
    Nie zgadzam sie z Panem, ze PRL-bis nie jest dzieckiem PRL. Jest tym bachorem w 100%! Postaral sie o to Jaruzelski. Mial na to prawie dekade lat 1980-tych – a wiec kupe czasu na przygotowanie podwalin PRL-bis. Dlaczego rozkradniecie naszej gosdpodarki poszlo tak szybko? – Bo wszystko bylo dokladnie zaplanowane i przyklepane w Magdalence i przy okraglym meblu. Przeciez PRL-bis przejeta zostala przez mentownie rzadzaca PRL. Tacy balcerowicze, geremki, kuronie, lewandowscy, borowscy, o ktorych Pan wspomina, sa przeciez klasycznym „przedluzeniem” PRL! Do tej mentowni powoli dolaczyly mlodsze mendy w rodzaju Rudego i jemu podobnych. Pan „Boomcha” ma 100% racji mowiac, ze kontynuacja wladzy jest zachowana w 100%. Zgadzam sie natomiast z Panem odnosnie dlugow oraz tego, co PRL zbudowala – szczegolnie za czasow Gierka.

  33. Marucha said

    RE 30:
    No i co z tego, jeśli nawet na prywatnych amerykańskich uniwersytetach??? Ktoś za tę edukację płacił. Widocznie państwu się to opłacało.

    Co do „najwyższej jakości usług” prywatnych uczelni, to nie wiem, czy się śmiać, czy płakać….

  34. Marucha said

    Re 32:
    Panie Wet3, powtarzam: przez 21 lat III RP wytworzyła własne elity, własne metody i własną ideologię.
    Zwalanie wszystkiego na PRL to nie tylko grube uproszczenie – to również zdejmowanie win z szumowin rządzących obecną Polską.
    To jest dokładnie to samo, co przypisywanie obecnych horrendalnych długów polityce Gierka.

  35. Boomcha said

    >No i co z tego, jeśli nawet na prywatnych amerykańskich uniwersytetach??? Ktoś za tę edukację płacił. Widocznie państwu się to opłacało.

    Tak! Sami zainteresowani i ich rodziny! Podejmując decyzję sprzedaży majątku czy wzięciu kredytu, i widząc, ze dzieciak ma talent i że ta inwestycja/ryzyko się opłaci!

    To nie jest prawdą. Rządy Taiwanu, Singapuru itd. pakowały duże pieniądze w edukację. – admin

    >Co do „najwyższej jakości usług” prywatnych uczelni, to nie wiem, czy się śmiać, czy płakać….

    Jasne, ze większość studentów tworzą średniacy, tak jak średniacy sa większością kadry naukowej, ale to wybitne jednostki i tu i tam decydują o tym kto się rozwija a kto nie. A nie ma rozwoju bez funduszy, a te dostarczają średniacy i snoby.

  36. Boomcha said

    >To nie jest prawdą. Rządy Taiwanu, Singapuru itd. pakowały duże pieniądze w edukację. – admin

    Nie znam tematu, musiałby Pan powiedzieć co konkretnie rozumie przez „pakowanie pieniędzy w edukację” w tamtych państwach. Państwa budowały państwowe i darmowe uczelnie?

  37. Marucha said

    Re 36:
    Inwestowanie w edukację może oznaczać zarówno fundowanie stypendiów dla studentów na studia zagraniczne, jak i tworzenie własnych uczelni za państwowe pieniądze i subwencjonowanie kosztów nauki na tych uczelniach.
    Jak to się procentowo rozkładało – nie jestem w stanie teraz powiedzieć.

  38. Panie Boomcha
    Model w USA jest taki, że wszystko jest oparte na kredycie. Gro studiujących bierze kredyt na opłatę studiów. Potem po studiach bierze długoterminowy kredyt na mieszkanie [które to mieszkanie banki sprzedają po cztery razy w tej samej cenie /albo i wyższej/, a za każdym razem zarabiają na tym razy 2].
    No i oczywiście w Polsce trzeba zrobić to samo, to się nam goje nigdy z rąk nie wymkną – prawda Panie Boomcha?
    Kit kupują, to i trzeba im ten boomchowy kit sprzedawać.

    No i następnie tyrają całe życie [nie mając czasu na rodzinę i życie rodzinne] będąc trybikiem w machinie zaprojektowanej przez baksterów. Idealny wykształcony niewolnik za własne pieniądze.
    Panie Boomcha – śmiedzisz Pan na odległość tą ‚niewidzialną uzdrawiającą ręką wolnego rynku’ gloryfikowaną przez korwisia wyłożoną w programie UPR a opisaną tu:

    „Kontrrewolucja 2010 w wydaniu kandydata Korwina Mikke”
    http://jozefbizon.wordpress.com/2011/08/15/kontrrewolucja-2010-w-wydaniu-kandydata-korwina-mikke/

    Panie Boomcha – co ja cenię to ja wiem, ale na pewno nie cenię sprzedawanego przez Pana kitu i jak widać wyznawanego przez Pana BOGA MAMONA.

  39. Boomcha said

    @ Marucha

    „(…)Tymczasem – jak zauważył Milton Friedman – są cztery sposoby wydawania pieniędzy. Pierwszy – gdy wydajemy własne pieniądze na nas samych. Wtedy wydajemy oszczędnie, a co najważniejsze – celowo. Drugi – kiedy wydajemy własne pieniądze na kogoś innego. Wtedy wprawdzie nadal wydajemy oszczędnie, ale już nie tak celowo – bo potrzeb tego innego nie znamy tak dobrze, jak własnych. Trzeci – kiedy wydajemy cudze pieniądze na siebie samych. Nie oszczędzamy, ale przynajmniej wydajemy celowo. I wreszcie sposób czwarty – gdy wydajemy cudze pieniądze na kogoś innego. Ani oszczędnie, ani celowo. I „rządzenie” polega na wydawaniu pieniędzy w sposób trzeci (około 20 proc. wydatków publicznych) i czwarty (cała reszta). Zatem w interesie publicznym powinno się zlikwidować czwarty sposób wydawania pieniędzy i te marnotrawione środki przesunąć do sposobu pierwszego (każdy wydaje swoje na siebie), czyli – zmniejszyć podatki i zlikwidować tzw. konsumpcję zbiorową, finansowaną za pośrednictwem państwa. Problem w tym, że czwarty sposób to żyła złota dla kucharek i ich mocodawców, którzy dobrowolnie nie pozwolą na jej likwidację. Więc nie ma innej rady, tylko „trzeba doić, strzyc to bydło, a kiedy padnie – zrobić mydło”. ”

    http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=1061

  40. Boomcha said

    @ Bizon

    Jeśli potrzebuje Pan worka treningowego to polecam siłownię. Na pewno nie odda. Jeśli już koniecznie musi Pan się zwracać z czymś do mnie to najlepiej na temat.

  41. Ad. 39
    Panie Boomcha – a na kogo wydają Rotszyldowie?
    No i czy wydają?
    A tam wyżej – co tam jest niby nie na temat?
    Naród Polski ograbiony z majątku narodowego, goły i wesoły ledwie zipie, budowa „Rzeczypospolitej Obojga Narodów” idzie pełną parę,
    http://jozefbizon.wordpress.com
    to teraz zafundujemy Polakom jeszcze tylko płatne studiowanie – drogie oczywiście, bo w trosce [jak zwykle] o oszczędne wydawanie pieniędzy. Niech Polacy będą ciemni jak but z lewej nogi – po co z nimi mieć problem. Za to kasę na studiowanie [w ramach adaptacji] będą mieli przybysze. Te Pana mędrości to słyszałem od innych już 20 lat temu gdy brali się ostro za rozkradanie majątku narodowego Polaków – tylko sektory uprawiania tej samej demagogii jest przemieszczany, jak przy ostrzale z CKM-u.

  42. Boomcha said

    @ Bizon

    Zgadza sie Pan z tym o czym mowa w komentarzu nr 39?

  43. Nie Bizon, a Bizoń. [Ma Pan przecież polskie litery, bo to wyżej widać]
    A czy zgadza się Pan z tym co jest w moim komentarzu pod #41?

  44. Zdjecie piekne zobaczylem u echomoskiewskich: http://www.echo.msk.ru/blog/varlamov_i/838214-echo/. Autopsisty i balzamowicze wiedza, jakim pieknym moze byc trup.

  45. Krzysztof M said

    Ad. 9

    „sowieckie straszydła nazywane osiedlami czy nawet miastami stoją do dzisiaj deformując polskie miasta na stałe)”

    – A prawda jest taka, że młodzi, jak już mają wybierać, to wybierają mieszkania na tych „strasznych” osiedlach, na których są place zabaw, a okna sąsiedniego budynku nie są na wyciągnięcie ręki z okna naprzeciwko. 🙂

    Na nowych, kapitalistycznych osiedlach nawet chomika na spacer nie ma gdzie wyprowadzić, bo jak się przy klatce rozpędzi, to się o bramkę dwa metry dalej zabije. 🙂 A zasieki i mury naokoło tych „osiedli” przypominają Guantanamo. 🙂

    Obok mojego starego osiedla jest osiedle nowe. I piaskownica na moim osiedlu jest w lecie okupowana przez młode matki z dziećmi właśnie z tych nowych… 🙂

  46. Boomcha said

    @ Bizoń (Bizon groźniej brzmi… myślałem, że się Panu spodoba)

    To inaczej….

    Ile kosztuje plomba u prywatnego dentysty a ile u państwowego („darmowego)? Dokładnie tyle samo, z tą różnicą, że państwowy („darmowy) ma nad sobą dyrektora, jego sekretarkę, ich gabinet, limuzynę itd, tez z kolei ma nad sobą jakiegoś dyrektora w NFZ i Ministerstwie, ich sekretarki, gabinety i limuzyny i w tym drugim „darmowym” schemacie TYLKO ten dentysta cokolwiek wypracowuje a zatem to on musi utrzymać resztę. Kto za to zapłaci? Ten którego boli ząb – podatnik.

    Do tego państwowy dentysta leje na pacjenta-podatnika, bo nie on mu płaci a kolega dentysty ze studiów, który poszedł w politykę i jest teraz dyrektorem w MSZ czy NFZ więc wystarczy że będą się odwiedzać i pamiętać o swoich imieninach oraz kryć w razie jakichś przekrętów. Pacjentów nigdy nie zabraknie.

    Ten schemat funkcjonuje w całej tzw. służbie zdrowia a zatem prywatna służba zdrowie jest tańsza niż państwowa i [b]tu jedno, ale fundamentalne zastrzeżenie![/b]

    Żeby ludzie mogli za to co teraz jest „darmowe” płacić muszą mieć taką możliwość, czyli pieniądze które wypracowują, które w 80% sa im konfiskowane muszą zostawać w ich kieszeniach w proporcji mniej więcej odwrotnej niż teraz, czyli 20% na realne potrzeby państwa, reszta w kieszeni do dyspozycji tego kto je wypracował.

    Rothschildowie mają tyle władzy ile im sami oddamy, ergo tyle ile ma państwo ponad to co realnie potrzebuje, bo system państwowej edukacji jest systemem deprawacji, to samo z systemem tzw. opieki zdrowotnej, szkolnictwem wyższym itd.

    Tyle co do treści pańskiego komentarza nr 41. Teraz czekam na odpowiedź na moje pytanie z 42.

  47. Boomcha said

    @ Krzysztof M

    To ma Pan farta, że pańskie osiedle budowali fachowcy…


  48. 166 bojkot TVN said

    40/Boomcha
    Widzę, że JB przerzucił się na aktualnie aktywnego przeciwnika :))) 166 oddycha lżej, i wspólczuje.

  49. Boomcha said

    @ 166…

    Bizoń potrzebuje przestrzeni, intelektualnej prerii i właśnie staram się ją stworzyć, ale póki co zachowuje się jak głupie ciele co boi się wyjść z obory.

  50. 166 bojkot TVN said

    http://macgregor.nowyekran.pl/post/43572,putin-jednak-koszer-uff-co-za-ulga
    http://3rm.info/18351-izrail-priznal-koshernymi-vybory-putina.html
    ……………………
    Slucham ja tedy pewnego razu wywiadu prowadzonego przez pania Joanne Pienkowska z jakas specjalistka od sytuacji w Rosji i uszom nie wierze, oczom nie slysze: Putin to tyran, nagina i lamie konstytucje, falszuje wybory, bije opozycje, slowem Bulanda pod rzadami kaczystow. No zaraz, zaraz, ale przeciez Putin to nasz przyjaciel, ktoremu bez zastrzezen powierzylismy sledztwo smolenskie, nie domagajac sie ani wraku samolotu, ani czarnych skrzynek.
    Putin to strategiczny partner naszego najwiekszego przyjaciela i adwokata w Europie, czyli Niemiec, a przyjaciel naszego przyjaciela i adwokata wiadomo.
    A tu mi jakas pinda w tefaenie zyczy sobie, by Putin nie wygral. Mialem taki dysonans, ze malo mnie nie rozerwalo.
    Na szczescie Izrail priznal koshernymi vybory Putina
    ( smotri toze Lieberman calls Russian vote kosher | JTA – Jewish & Israel News ).
    Co za ulga …

  51. Sybirak said

    Ma Pan absolutną rację.

    Rozpoczął się totalny atak globalistów na Rosję, Rosję słowiańska, prawosławna czyli chrześcijańska, która potrafiła nawet żydów ucywilizować (na ile się to dało).
    A było i jest żydów w Rosji jeszcze teraz masa.
    Stalin, w walce o władzę, trochę przetrzebił trockistowską wierchuszkę żydo-komuny, mała część wyjechała, reszta przycichła i zaczęła ulegać częściowej asymilacji. Trzeba pamiętać, że ZSRR to nie była Rosja, to było państwo żydowsko-bolszwickie. Kto nie wierzy niech przeczyta „Dwieście lat razem” (z żydami) Sołżenicyna, szczególnie tom 2 – a był on tego świadkiem. Przy okazji ta żydo-komuna dokonała mordu Katyńskiego, po tym „desantu na” Polskę w 1944 r., nadal mordując inteligencję i patriotów polskich, utworzyła PRL , w której dala punkty na studia wyższe tylko chłopom i robotnikom, licząc na to, że świadomość narodowa i patriotyzm może się zacząć odradzać dopiero w trzecim, czwartym pokoleniu, a w międzyczasie żydo-komuna opanuje na tyle struktury państwa Polskiego, że pozostanie tylko nazwa …

    W ataku na Rosję chodzi głównie o jej przebogate zasoby , które Gorbaczow z Jelcynem za psi grosz „udostępnił” Zachodowi, a pod rządami Putina i Miedwiedewa to przyhamowano – „darowizna” zaczęła się Zachodowi wymykać.
    I wszystko jasne – trzeba usunąć Putina i Medwiedewa. Dla tego finansuje się protesty i demonstracje, bo nic na tym świecie nie dzieje się a darmo !

    A co nam do tego Polakom ?!
    Ano to, że jeżeli Rosja ulegnie żydo-globalistom, Polska nie będzie miała szans na wyrwanie się z matni uzależnień ekonomicznych i politycznych od Zachodu z USA włącznie, który nie jest dla nas dobrym wujkiem – raczej „pefilem”.
    Pozostaje modlić się o cud !

  52. Jurek said

    @46 Boomcha

    Rotszyld ma tyle władzy, ile mógł sobie kupić.

    Tego za darmo nikt nie daje…..

    Taki kurewski świat rodem z grubej książki.

  53. Na pana pytanie w 42 odpowiedziałem już w 43.
    A co do Pana komentarza z #46 to z jego treści wynika,
    że nie ma Pan zielonego pojęcia jak obecnie [na jakich zasadach] funkcjonuje służba zdrowia.
    Otóż ci prywatni [ale i państwowi] zawierają umowy [zwane kontraktami] z Narodowym Funduszem Zdrowia w ramach tzw. konkursu ofert. W ramch oszczędnego wydawania pieniędzy wymyślono [oczywiście w trosce o ..] system szczególowego rozliczania się z wykonywanych czynności medycznych i zużytych do tego materiałów [łącznie z igłą i wacikiem] – tak, że bez komputerów do tego i spec oprogramowania ani rusz. Idą na te bzdury miliardy złotych, ale za to jest stała dobra dojna krowa dla firm informatycznych [sprzętu i oprogramowania] – ciągle modzi się w zarządzeniach, aby firmy dostarczające oprogramowanie mogły wystawiać nowe rachunki za te wymodzenia. Tą nową dojną krową są i prywatni i państwowi [bo inaczej nie ma kontraktu]. pieniędzy nie ma na leczenie, ale jest za to gruba forsa na tzw. informatyzację [której się nikt nie przygląda – bo albo brak wiedzy na tym polu, albo nie ma interesu do przyglądnięcia się temu].
    rzecz nie w prywatnym czy państwowym, ale w cwaniakach i złodziejach. Dla nich gance gal kogo oskubią ‚prywatnego’ czy ‚państwowego’ … ostatecznie pacjent, klient zostanie oskubany. Wszystko zależy od człowieka – jaki człowiek takie jego działanie. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby obok siebie działały podmioty państwowe i prywatne, ale prywatne np. lecznice wybudowane za własne pieniądze, a nie pochodzące z geszeftu na majątku narodowym np. szpitali.
    Przypmina się tutaj jak opychano wytwórnię papieru toaletowego – zła [poszła za grosze] bo produkuje papier chropowaty … teraz jest dobra chociaż tego chropowatego są całe sterty w sklepach.

  54. Ad. 51
    Były kierunki studiów, że jak był głąb kapuściany, to mu żadne punkty nie pomogły [chyba, że na WUML-u].
    A swoją drogą – czy to źle, że polską wieś [i otoczenie okołorolnicze] zasilali ludzi ze wsi czujący prawa natury, rozumiejący wieś i ludzi wsi – a nie panicha z miasta [i ich dzieci] używający bez ogródek określenia wsiok na tych ze wsi?

  55. Piotrx said

    Chazarska dzicz panem świata. Tom I: Zagłada Rosji. Henryk Pająk
    http://stopsyjonizmowi.wordpress.com/2011/12/11/chazarska-dzicz-panem-swiata-tom-i-zaglada-rosji/

    Redakcja Stop Syjonizmowi ma przyjemność zaprezentować wam fragment najnowszej książki Henryka Pająka, która ukaże się w sprzedaży już za dwa tygodnie. Praca bez ogródek przybliża nam żydowskie zbrodnie oraz okupację w Rosji i każdy poszukiwacz prawdy powinien się z nią zapoznać

    *************
    Naszym tu zadaniem jest uzmysłowić czytelnikom, iż żyjemy w czasach tuż-przedwojennych. Rakowski mówił to na półtora roku przed drugą żydowską wojną światową. Ile nam KAP-INTERN pozostawił czasu przed trzecią? Tego nie wiemy. Poza nimi. Wie ich talmudyczny niewidzialny Kahał.

    Naszym zadaniem, na gruncie polskim, a szerzej – słowiańskim, jest wykazać, że żydobolszewizm nie tylko nadal funkcjonuje, ale jest coraz bardziej butny, zuchwały bo zwycięski: już światowy.

    Los Rosji carskiej jest nauczką dla nas, dla Rosjan, dla cywilizacji.

    W końcowych rozdziałach książki wykażemy, że Rosja istnieje już tylko formalnie, podobnie jak tylko formalnie istnieje Polska. Rosja nigdy nie podniosła się po rewolucji, a teraz po rzekomym „upadku” żydobolszewizmu. Wykażemy, że Rosja jest poddawana eutanazji demograficznej, zarazem została militarnie rozbrojona przez agenturalny syndrom „jelcynizmu” i teraz „miedwieputinizmu”.

    Końcowy etap jej zagłady jako dawnego mocarstwa, to rozpad na kilka regionów na wzór nowych państw powstałych po rozpadzie Jugosławii.

    Resztki Rosji to nowe, już bezkrwawe łagry w systemie żydobolszewickich neo-Gułagów, teraz nazywanych federacją „suwerennych” państw.

    Prześledzimy w tym pierwszym tomie ludobójczy, bezlitosny proces zagłady Rosji carskiej, Rosji prawosławnej, Rosji słowiańskiej.

  56. Rysio said

    Józefie Bizoń – cos’ mi się nie chce wierzyć, że nie słyszałes’ i że nie znałes’ ludzi dla których drzwi na studia były zatrzasnięte ze względu na ich rodziny i ich przekonania polityczne.

    PS. Zapamiętaj sobie wszystko co robili i robią komunisci czy to polscy czy żydowscy było z swej natury złe do szpiku kos’ci.

  57. Marucha said

    Re 56:
    Swego czasu – gdy KUL był jeszcze katolicką uczelnią, lata może 70-te – popadł w długi. Na kilka milionów złotych. Dobry pretekst, żeby zamknąć uczelnię, czyż nie?
    I ówczesny rektor, o. prof. Krąpiec, pojechał do Warszawy, gdzie spotkał się z b. znanym działaczem i szychą w PZPR. Nazwisko uleciało mi z pamięci (Szyr? Motyka?), ale może ktoś je pamięta. Może moi przyjaciele z Warszawy, którzy często wchodzą do gajówki.
    I co Pan powie?
    Po rozmowie komunista jednym pociągnięciem pióra anulował owe długi.

  58. Maciej said

    Dobry film, jest do ściągnięcia na chomiku, polecam. Pokazuje z jaką nienawiścią podchodzi Berezowski do Putina, a zarazem jak się go boi !!

    http://www.filmweb.pl/film/Ojcowie+chrzestni+Rosji-2005-373194

    odp: 55

    Czy książka jest już do kupienia ??

  59. Maciej said

    odp: 55/ 58

    Już znam pytanie na odpowiedź …

  60. EL said

    # 23
    Drogi Panie, „choc nie chcem, ale muszem” napisac ze smaruje Pan bzdety.

    „Jesli nikogo nie obchodzi to ile kto zarabia”, jak Pan napisal, to niech Pan nie jeczy ze jest bieda.
    Jesli narod chce sie bogacic to musi poniesc koszta inwestycji do jakich zalicza sie m. innymi edukacja. Te inwestycje na przyszlosc realizuje sie kosztem wielu wyrzeczen spoleczenstwa. To ze zlodzieje zawsze obeicuja zlote gory nie jest nowoscia – dla kazdego przecietnie rozgarnietego czlowieka. Dla polactfa jest to nie do pojecia. Oni zawsze glosowali i beda na obiecujacych, czy to gruszki na wierzbie, czy Japonie w kraju, czy to ze jewrounia da wszystko – za darmo oczywiscie.

    Z uporem maniaka pisze Pan o OBECNEJ sytuacji i nie rozumie ze jest ona kontynuacja PRLu i wynikiem historii ostatnich 25 lat kiedy ludzie mogli wybierac inaczej, ale kupili klamstwo jakoby pogrobowcy PRLu stali sie post-komunistami w 24 godz. oraz mieli doswiadczenie a wiec i kwalifikacje do rzadzenia. Polacfo, mimo doswiadczen od 1945 r,. nie pojmowalo ze jedyne doswiadczenie jakie mieli to w okradaniu, co udowadnila kazda ekipa do dzis. To jednak im nie przeszadza wybierac tych samych zlodzei pod nowym szyldem.

    Jesli ludzie nie maja co wlozyc do garnka, to dlatego ze nie ma ludzi uczciwych i wyksztalconych ktorzy by mogli stworzyc im miejsca pracy, a niektorzy stac sie ich przewodnia elita, dlatego ze glosowali i wybierali zlodzei ktorzy im odpowiadaja.

    Polactfo nienawidzi ludzi na jakimkolwiek poziomie wyzszym od swojego. Stad nienawisc do wyksztalconych, przedsiebiorczych i do rodzimych elit ktorych nigdy nie popierali (LPR, S). Polactfo woli wierzyc zydowskiej propagandzie i w to ze „jak bida to do zyda”, a on im da na to by mogli „popic,…… i radia posluchac” co im w zupelnosci w zyciu wystarczy. Jak sie okaze ze znow ich oszukali i okradli wtedy jest placz i szukanie winnych, az pojawi sie nowy zlodziej ktory im obieca Eldorado i ktorego wybiora.

    „No i jaką „warstwę Ludzi wykształconych” stworzył PRL? Najlepsi wyjechali”……

    Nie wie Pan dlaczego wyjechali? Jesli nie, to prosze przeczytac powyzsze ponownie.

  61. 166 bojkot TVN said

    W onecie śpią ci którzy wycinaja komentarze, jakis antysemicki żywiol dorwal się do komentowania:
    http://wiadomosci.onet.pl/swiat/beduini-protestuja-przeciw-judaizacji-pustyni,1,4963528,wiadomosc.html
    Kilka tysięcy Beduinów demonstrowało w Jerozolimie przed urzędem premiera Izraela protestując przeciwko planom rozwoju południa kraju, które nazywają „próbą judaizacji pustyni Negew”.

    Rządowy plan rozwoju pustynnego regionu zakłada budowę tysięcy nowych domów mieszkalnych oraz inwestycje w infrastrukturę kosztem miliarda szekli (900 mln złotych) w ciągu kilku lat i ma przyciągać na zapóźnione południe kraju młodych, wykształconych ludzi.

    Beduini, z których część nadal prowadzi koczowniczy lub półkoczowniczy tryb życia, obawiają się jednak, że deklarowany rozwój ma się odbywać ich kosztem i zaostrzyć konflikt z resztą społeczeństwa izraelskiego.
    ……………………………..
    ……………………………..
    Jeden z komentarzy:

    ~POLAK: MY POLACY ZNAMY ICH JAK ZŁY SZELĄG !!
    Kolaboracja z niemal wszystkimi wrogami Polski , litwactwo, koncepcja
    judeopolonii , lichwa , oszustwa , przejmowanie majatków po powstańcach
    styczniowych , mordowanie Polaków na Kresach i w ramach UB , donoszenie ,
    dorżnięcie polskich elit oraz co gorsza – podmiana tychże , przenikanie –
    wciskanie się gdzie tylko da tylko po to aby tym skuteczniej realizowac swa
    polityke i wreszcie – swoiste „ukoronowanie” – plugawa antypolska akcja jako
    fragment hieniego geszeftu …
    KTO przejmował majątki po powstańcach styczniowych ?
    KTO zajmował mieszkanka ?służbowe? za czasów Bermana ?
    KTO wysyłał Polaków pociągami śmierci na Kresach a potem kradł pozostawione przez nieszczęśników ? przysłowiowe pierzyny?
    KTO po 89 przejął mnóstwo nieruchomości pomimo tego iż wcześniej dostał już odszkodowania od sprawców-Niemców ?
    Do tego lichwa, rozpijanie chłopów, oszustwa, mafijne intrygi etc
    KTO wymendził już od Polski cięzkie miliardy (nie tylko w nieruchomościach) ?
    KTO zrobił na tragedii II wojny geszeft wielokrotnie a teraz wyciąga łapy do kraju najbardziej poszkodowanego ?
    Juz za pozno jest na jakiekolwiek tlumaczenia.Dzisiaj jest potrzebna zdecydowana odpowiedz na wszystkie ICH
    insynuacje.Trzeba wreszcie uswiadomic IM ze ten Kraj to Polska i to ze to ONI sa intruzami nie umiejacymi sie z asymilowac z Polakami.Wzorem calej europy i azji trzeba to wszystko im grzecznie wytlumaczyc,a naduzycia karac.
    To jest Polska ze swoim Narodem,ze swoimi prawami,ktore nalezy respektowac!

  62. AD. 60. EL
    Mądrości się nie mierzy epitetami w stosunku do narodu, z którego się samemu wywodzi – chyba, że tak nie jest.

  63. Maciej said

  64. Ad. 56
    Panie Rysio – piszesz Pan [ni z gruszki ni z pietruszki – bo ten temat nie był tu poruszany]:
    „Józefie Bizoń – cos’ mi się nie chce wierzyć, że nie słyszałes’ i że nie znałes’ ludzi dla których drzwi na studia były zatrzasnięte ze względu na ich rodziny i ich przekonania polityczne.”

    Ale skoro Pan tak piszesz, to Panu mówię, że znam takich ludzi i to bardzo dobrze.
    Wybierając się na studia wybrałem nieprzypadkowo Politechnikę Wrocławską, gdzie profesorami była dawna kadra z Politechniki Lwowskiej. No i po trzech dniach od zdania ostatniego egzaminu szł się na spotkanie z komisją rekrutacyjną na studia.
    Poszedłem i ja – a nieżyjący już prof. Jerzy Bromirski
    http://www.ict.pwr.wroc.pl/iiar/index.php?option=com_content&view=article&id=72&Itemid=69%E2%8C%A9%3Dpl&lang=pl
    mając przed sobą jakiś papier i dobrodusznie się uśmiechając pokazując ten papier dwom pozostałym członkom komisji – nagle mówi do mnie: „Nawet gdyby Pan był księdzem, to i tak musielibyśmy Pana przyjąć, bo Pan tak pięknie zdał u nas egzaminy”.
    Ten papier po zakończeniu studiów został mi wręczony – był to na mnie PZPR-owski paszkwil z ukończonej przeze mnie szkoły średniej.
    Wystarczy Panu – Panie Rysiu?

  65. wet3 said

    @ Marucha (47)
    Byl to chyba Franciszek Szlachcic pelniacy wowczas funkcje wicepremiera.

  66. RomanK said

    Szanowny panei Gajowy…

    Franciszek Szlachta ,,i drugi Jozef Tejchma z Markowej pod Rzeszowem……tak sie nazywal..ii KUL nie popadl w dlugi ale ..zamortyzowaly sie budynki i jako nalezace do panstwa mogli poprostu zburzyc…
    Ojciec rozmawial z nimi obydwoma,,, jgeen minister rdugi jego odpowiednick w KCPZPR///i zagail,k ze przyjechal d nich jako syn polskiego chlopa do synow polskich chlopow w sprawie uczelni .,.jedynej uczelni w Polsce lizaqccej sie na swiecie- w ktorej uczysie ponad 80% synow polskiego chlopa …jak oni sami…
    I obydwaj podpisali akt przekazania zamortyzowanych budynkow na wlasnosc .,..KUL…tak opowiadal Profesor OJCIEC Krapiec. Nieodzalowanej, niezstapionej niczym Swietej Pamieci!

  67. — Tylu dobrych ludzi znam , co wyjechali z Polski , bo nie mieli tu pracy , wielu z nich zapuszcza juz tam na obczyznie korzenie , pewnie nie wroci , szkoda to wielka .
    W Polsce , wsrod normalnych ludzi , dla wielu jest bardzo ciezko ale jakos trwaja , majac nadzieje ze — jutro bedzie lepiej — .
    Jest wiele rodzajow polityczno – materialnej przeszlosci i terazniejszosci .
    Z doswiadczenia zyciowego i obserwacji wiem ze niekoniecznie wsrod zlorzeczacych na minione sa ci co wowczas najwiecej zlego doznali .
    Bardzo czesto , to cecha charakteru .
    Musi , chyba ze to ich praca , wiec to oni tak musza .

  68. wet3 said

    @ Romam K
    Zadnych dlugow nie bylo. Po prostu zydokomuna bezprawnie nalozyla na KUL podatki, a uczelnia, zupelnie slusznie, odmowila placenia ich. „Dlug” sie akumulowal sie i w koncu o. Krapiec pojechal do W-wy aby przeciac ten wrzod na dupie.

  69. wi42 said

    @Marucha i J. B.
    Macie Panowie anielska cierpliwosc do pogladow Boomchy.

    Nie wiem w jakim wieku jest p. Boomcha, ale …wypowiada sie tak jak „mlodzi, wyksztalceni z wielkich miast”.

  70. Sybirak said

    Ad 63

    Dziękuję Panu Maciejowi za ilustracje video do mego wpisu (51).
    Szkoda, że mało kto zna dobrze język rosyjski a szczególnie młodzież.

  71. Boomcha said

    @ Jurek (52)

    >Rotszyld ma tyle władzy, ile mógł sobie kupić.

    Jeśli nie byłoby ministra edukacji to nie mógłby go nikt kupić.

    Szkolnictwo było domeną Kościoła Katolickiego i wejście w to miejsce tzw. państwa świeckiego to efekt działalności reformatorów itd. i skutek niszczenia Kościoła. Prywatne szkoły są lepsze i tańsze. Tak było, jest i będzie. Jak państwo organizuje i finansuje edukacje to każdy wie.

    http://www.fakt.pl/Oto-kolejka-do-przedszkola-,artykuly,97610,1.html
    http://prawo.e-katedra.pl/s1-studia-prawnicze/artykuly/2922-raport-nik-uczelnie-nie-kontroluja-dotacji-na-ksztalcenie-swoich-studentow
    http://www.money.pl/archiwum/wiadomosci_agencyjne/iar/artykul/nik;krytykuje;wyzsze;szkolnictwo;medyczne,220,0,151004.html
    http://praca.gazetaprawna.pl/artykuly/574687,nik_szkoly_specjalne_nie_chronia_danych_uczniow.html
    http://praca.gazetaprawna.pl/artykuly/322502,nik_ksztalcenie_doroslych_nie_jest_dostosowane_do_potrzeb_rynku_pracy.html
    http://www.se.pl/archiwum/nik-krytykuje-szkoy-wyzsze_83110.html
    http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20080904/NEWS01/133760861

    itd. itp.

    @ Wi42

    >wypowiada sie tak jak „mlodzi, wyksztalceni z wielkich miast”.

    Tak! To jest argument!

  72. Boomcha said

    „(…)Zszokowana mama trzylatki weszła do pomieszczenia, by zainterweniować. – Wtedy wychowawczyni chwyciła mnie, wypchnęła z sali i zamknęła drzwi – dodaje kobieta.(…)”

    http://www.zyciewarszawy.pl/artykul/2,650388_Przedszkolna-musztra–na-bacznosc-bez-ubrania.html

    „(…)Koledzy i koleżanki skrzywdzonego przez nauczycielkę chłopczyka opowiedziały w swych domach co się stało.(…)”

    http://www.polskatimes.pl/artykul/314946,nauczycielka-za-kar-obna-zy-a-przedszkolaka-przed-dzie-mi,id,t.html

  73. Krzysztof M said

    Ad. 72

    „Gdy rozum śpi, budzą się upiory”…

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
%d blogerów lubi to: