Dziennik gajowego Maruchy

"Blogi internetowe zagrażają demokracji" – Barack Obama

  • The rainbow symbolizes the Covenant with God, not sodomy Tęcza to symbol Przymierza z Bogiem, a nie sodomii


    Prócz wstrętu budzi jeszcze we mnie gniew fałszywy i nikczemny stosunek Żydów do zagadnień narodowych. Naród ten, narzekający na szowinizm innych ludów, jest sam najbardziej szowinistycznym narodem świata. Żydzi, którzy skarżą się na brak tolerancji u innych, są najmniej tolerancyjni. Naród, który krzyczy o nienawiści, jaką budzi, sam potrafi najsilniej nienawidzić.
    Antoni Słonimski, poeta żydowski

    Dla Polaków [śmierć] to była po prostu kwestia biologiczna, naturalna... śmierć, jak śmierć... A dla Żydów to była tragedia, to było dramatyczne doświadczenie, to była metafizyka, to było spotkanie z Najwyższym
    Prof. Barbara Engelking-Boni, kierownik Centrum Badań nad Zagładą Żydów, TVN 24 "Kropka nad i " 09.02.2011

    Państwo Polskie jest opanowane od wewnątrz przez groźną, obcą strukturę, która toczy go, niczym rak, niczym demon który opętał duszę człowieka. I choć na zewnatrz jest to z pozoru ten sam człowiek, po jego czynach widzimy, że kieruje nim jakaś ukryta siła.
    Z każdym dniem rośnie liczba tych, których musisz całować w dupę, aby nie być skazanym za zbrodnię nienawiści.
    Pod tą żółto-błękitną flagą maszerowali żołnierze UPA. To są kolory naszej wolności i niezależności.
    Petro Poroszenko, wpis na Twiterze z okazji Dnia Zwycięstwa, 22 sierpnia 2014
  • Kategorie

  • Archiwum artykułów

  • Kanały RSS na FeedBucket

    Artykuły
    Komentarze
    Po wejściu na żądaną stronę dobrze jest ją odświeżyć

  • Wyszukiwarka artykułów

  • Najnowsze komentarze

    Emilian58 o Wyczekiwanie w globalistycznym…
    Piotr B. o Idioci z UE – poszukując węgla…
    Krzysztof M o Wolne tematy (38 – …
    kontra o Wolne tematy (38 – …
    trzy z dwoma o Drażnienie Ruskiego
    Emilian58 o Drażnienie Ruskiego
    kontra o Wolne tematy (38 – …
    Markusmarkt o O wyższości Habermasa nad…
    kontra o Wolne tematy (38 – …
    kontra o Wolne tematy (38 – …
    UZA o Drażnienie Ruskiego
    kontra o Wolne tematy (38 – …
    AQQ o MO Rosji: w ciągu 24 godzin po…
    Sebastian o Wolne tematy (38 – …
    UZA o Drażnienie Ruskiego
  • Najnowsze artykuły

  • Najpopularniejsze wpisy

  • Wprowadź swój adres email

    Dołącz do 615 obserwujących.

Specjalista od kolorowych rewolucji nowym ambasadorem USA w Moskwie

Posted by Marucha w dniu 2012-01-20 (Piątek)

Nowym ambasadorem USA w Rosji został Michael McFaul, znany specjalista od “kolorowych” rewolucji.

Jego jednym z pierwszych spotkań odbyło się z przedstawicielami rosyjskiej opozycji. W spotkaniu tym uczestniczył także składający kilkudniową wizytę w Rosji zastępca sekretarza stanu William Burns. Zaproszenia na spotkanie otrzymali: pierwszy zastępca przewodniczącego komitetu spraw zagranicznych Dumy Państwowej, komunista Leonid Kałasznikow, deputowani do Dumy z partii Sprawiedliwa Rosja – Oksana Dmitrijewa i Ilja Ponomariow, lider partii Jabłoko Siergiej Mitrochin oraz liderzy niezarejestrowanej partii Parnas Borys Niemcow i Władimir Ryżkow. Rozmawiano o sytuacji w Rosji po grudniowych wyborach parlamentarnych, przebiegu kampanii przed marcowymi wyborami prezydenckimi i przygotowaniach do kolejnych akcji opozycji w obronie prawa do uczciwych wyborów.

Burns i McFaul spotkali się też z aktywistami społeczeństwa obywatelskiego i obrońcami praw człowieka, w tym z liderem ruchu “O prawa człowieka” Lwem Ponomariowem i szefową stowarzyszenia Gołos Lilią Szybanową. Omawiano kwestie przestrzegania praw człowieka w Rosji.

j.s. mp.info i osw.waw.pl
http://mercurius.myslpolska.pl/

Możemy być spokojni: „aktywiści społeczeństwa obywatelskiego” i „obrońcy praw człowieka” to przecież nie żadna tam Piąta Kolumna finansowana przez międzynarodowych filantropów. – admin.

Komentarze 64 do “Specjalista od kolorowych rewolucji nowym ambasadorem USA w Moskwie”

  1. Kronikarz said

    Dostają po d*pie w Kabulu, to liczą na pieszczoty w Moskwie.

  2. Jaka „piata kolumna”, Panowie! To swiete i bezinteresowne ludzie z rosyjskiej „Solidarnosci”. Za nasza i wasza wolnosc do McFAULA!

  3. Zbigniew Kozioł said

    no ale ktoś tego ambasadora zaakceptował? Zdaje mi sie, że taka jest procedura dyplomatyczna?

    Mnie trzeba nowy paszport kanadyjski. Bardzo boję się, czy za pisanie tutaj nie zaczną mi robić problemów.

  4. j said

    Panie Zbyszku! Pyta Pan kto go zaakceptowal? A ja pytam czy mozna bylo nie zaakceptowac?
    Ja tam nie jestem zadnym specem od dyplomacji ale tak na babski rozum to jak jakies panstwo proponuje swojego ambasadora gdziekolwiek, takze w Rosji czy w Polsce – to jesli ten proponowany ambasador w swietle prawa miedzynarodowego nie jest przestepca, to chyba nie mozna go nie przyjac, prawd?. W kazdym razie nie mozna tego zrobic po cichu i bez rozglosu na swiecie oraz bez jakiegos ewentualnego drobnego kryzysu dyplomatycznego.
    Moze Amerykancy wlasnie na to liczyli zeby Rosjanie podniesli krzyk, ze to „niebezpieczny tworca kolorowych rewolucji” – tylkopo to by ich obsobaczyc i obsmiac w swoich mediach, ze sa ciemniakami, ktorzy wierza w teorie spiskowe? 🙂
    A tu patrz Pan – Rosjanie olali to „niebezpieczenstwo” i wpuscili szczura na swoj teren. No chyba mocni sa, ze sie nie boja amerykanskich prowokatorow 🙂
    Wszystko byc moze. A na razie pozdrawiam serdecznie

  5. Re. 3.

    Panie Zbyszku, zgadzam sie z tymi (ich i tu iest niewiele), ktore uwazaja, ze na McFAULA jak na przynete na ryby opozycyjne poplynie i duze i malenkie podwodne istoty.

    Pan sie deportue do Kanady? Zycze, Panie Zbyszku dostac bez problemow tego paszportu. Trzymam kciuki.

    Za pisanie w Gajowce mnie jeszcze nie deportowali… Moze sie tylko przygotowuja?

  6. Zbigniew Kozioł said

    ha, ha.

    Przypadki, że nie przyjmuje się abarasadora istnieją. Ale tu Wladymir być może wyjaśnił mi grę.

    A ja… stoję na z góry przegranej pozycji. Kanadzie to prawie na pewno potrzebny nie jestem. Rosji? Sami nie wiedzą… 😉

    Nie podchodzę pod reguły. Gdym zaczął sprzedawać jednych albo drugich… To nie w mej krwi. Raczej namawiam do zrozumienia.

  7. Mary said

    Panie Gajowy napisz -Pan lepiej o niszczeniu wolnosci slowa w Polace, lamaniu demokracji przez KRRiT – chodzi oczywiscie o TV Trwam i Radio Maryja, czy Pan bierze udzial w zmowie milczenia razem z naszymi rezimowymi mendiami?

  8. Kronikarz said

    Mary Brava !

  9. Zbigniew Kozioł said

    Gajowy niewątpliwie bierze udział w zmowie, p. Mary. Dlatego o niszczeniu słowa napisze nic.

  10. Brat Dioskur said

    Mary ,ja mam jeszcze ciekawsza historyjke o niszczeniu wolnosci slowa przez … niemiecka prokurature.Skandal z tego powodu powstaly wywolal nawet reakcje Instytutu Wisenthala,ktory argumentuje ,ze litera prawa jest wprawdzie prawem,ale istnieja jeszcze interpretacje…W czym rzecz.Mianowicie dwoch holenderskich „Morozowskich” przeprowadzilo wywiad z 86 letnim SS- manem,Holendrem ,ktory w czasie wojny uzyskal obywatelstwo niemieckie,a po jej zakonczeniu uciekl do Niemiec.W Holandii zostal skazany zaocznie na kare smierci,ale jak dotad nie udalo sie go deportowac z tej racji ze zabrania tego niemieckie prawo.Sam wywiad nie jest jeszcze wielkim przestepstwem ,ale ci pisamcy uzyli ukrytej kamery a za to grozi w Niemczech do 3 lat odsiadki .Wszyscy,tzn. media nie posiadaja sie z oburzenia ,ale niemiecki prokuror jest nieublagany i kieruje oskarzenie do sadu.Nawiasem wszystkie podobne „akcje” naszych TWN-ow i Polszmatow,ktore byly skierowane przeciwko o.Rydzykowi w utrwalonej demokracji jaka sa Niemcy skonczylyby sie dla ich wykonawcow za kratkami !
    Miejsce na multipleksie dla R.M nie lezy w kompetencji Radiokomitetu tylko Wysokich Mocy mieszkajacych gdzies za gorami i lasami…
    KaRabin pewnie cos wiecej moglby o tym napisac.

  11. maran said

    Swoja droge doceniajmy wysillek tych setki tysiecy anonimowych ludzi ktorzy dokladaja swoja mala cegielke aby uswiadmic publike, aby co nieco oswiecic lepetyny tych, ktorzy nadal wierza mainstreamowym media. Nawet jezeli sie z nimi niezupelnie zgadzamy w niektorych sprawach docenmy to, ze ich intencje sa dobre, szlachetne.
    Teraz trudno sie czesto rozeznac ,kto jest dobry czy swoj, a kto nie , kto ma racje a kto nie.
    Jest to takie troche bladzenie w gestej mgle szukajac drogi.
    Ale takie niestety czasy nastaly, ze oficjalne zrodla info zostaly przejete przez lucyferianow i nam pozostaly male, internetowe przyczolki, ktore jednak zaczynaja zdobywac coraz wieksze ilosci ludzi. To jest maly sukces. Wazne jest jednak zeby sie nawajem wspierac a nie obrzucac blotem i szukac dziury w calym. Wszyscy stoimy przed wielkim zagrozeniem. Z wody, ziemi i powietrza. Tego rodzaju sytuacji nie bylo jeszcze nigdy na swiecie, tak globalnego zagrozenia, w skali calego swiata.
    Dlatego musimy wpierac tych, ktorzy maja odwage o tym glosno mowic , pisac itp.
    Doceniajmy wysilek wielu anonimowych ludzie, tlumaczy, ludzi wrzucajacych filmiki na you tube, majacych swoje informacyjne strony itd.
    To jest BARDZAO wazne i chwala im wszytkim za to, ze dokladaja swoja mala cegielke do kruszenia Imperium zla jakie nas zdominowalo.

  12. marek said

    Widzę, że opozycja „demokratyczna” w Rosji ma nowego patrona.

  13. Kronikarz said

    RM i TV Trwam

    O. dr Tadeusz Rydzyk CSsR dyrektor Radia Maryja

    Kochana Rodzino Radia Maryja, Przyjaciele, drodzy Słuchacze Radia Maryja, wszyscy Ci, którym jest droga wolność w naszej Ojczyźnie.
    Obserwujemy sytuację medialną w Polsce, obserwujemy, co dzieje się w związku z wprowadzeniem nowej technologii nadawania, technologii cyfrowej wejścia na multipleks i widzimy, jak Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji traktuje Telewizję Trwam.
    Dziękuję bardzo serdecznie za wsparcie wszystkim, którym jest droga wolność. Wszystkim, którzy są zatroskani o dobro wspólne, któremu na imię Polska. Bóg zapłać tym wszystkim, którym zależy na dobru wspólnym, na Kościele w naszej Ojczyźnie i w świecie. Dzięki za wsparcie, najpierw wsparcie modlitewne i o to dalej bardzo prosimy. Dziękujemy za zbieranie podpisów pod protestem do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji w związku z wykluczającym potraktowaniem nas, z dyskryminacją Telewizji Trwam. Otóż informuję Państwa, że codziennie przychodzą do nas, do Radia Maryja, kopie protestów, dalej prosimy o przesyłanie ich do wiadomości Radia Maryja. Otóż przychodzi do nas dziennie tysiąc kilkaset kopert, tzn. listów. W każdej kopercie jest wiele podpisów, od kilkunastu do kilku tysięcy, np. z Zielonej Góry przyszło ponad 3 tysiące podpisów w jednej kopercie. Proszę Państwa, tylko wszyscy razem możemy coś uczynić. Widzimy, że jesteśmy lekceważeni. Widzą Państwo, co się dzieje. Proszę Was, protestujcie dalej. Prosimy, zbierajcie podpisy, wysyłajcie. Dziękujemy wszystkim, świeckim i duchownym. Dziękujemy duszpasterzom. Dziękujemy wszystkim organizacjom. Dziękujemy Stowarzyszeniu Dziennikarzy Polskich i Dziennikarzy Katolickich. Dziękujemy Akcji Katolickiej, różnym organizacjom. Dziękujemy naszym Pasterzom, Księżom Biskupom, Radzie Głównej Episkopatu Polski.
    Co będzie, jeżeli nie dostaniemy tego miejsca? Będzie to wykluczenie nas, podczas gdy inni dostają po kilka miejsc na takim multipleksie. To będzie wykluczenie nas z możliwości rozszerzenia zakresu nadawania. Owszem, pozostaniemy na satelicie, ale z tym środkiem komunikacji będzie to oznaczało bardzo nikłe możliwości dotarcia do ludzi. W tej chwili wchodzi nowa technika, każdy będzie mógł mieć w swoim domu kilkadziesiąt, a może nawet jeszcze więcej różnych programów, w którym nie będzie Telewizji Trwam, nie będzie żadnej stacji katolickiej. Pytam, czy to jest wolność. A kto płaci podatki? Czy nie płaci podatków ponad 90 proc. katolików, a więc katolicy utrzymują tych, którzy ich prześladują. Czy to jest normalne? Tych, którzy wykluczają katolików, dyskryminują, podejmują działania, o których mówię, ale nie chodzi tu tylko o multipleks. Spójrzmy na to wszystko szerzej. To jest lekceważenie ludzi wierzących. Lekceważenie stanowiska w tej sprawie Rady Stałej Episkopatu. Jest to następny etap w niszczeniu ducha Polski, ducha Polaków, kultury chrześcijańskiej. Robi to Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji, ludzie wydelegowani przez Prezydenta RP i reprezentujący partie PO – SLD i PSL. Co robić? Kochani, gdy tam byłem i patrzyłem na tę komisję, widziałem cynizm, pewność siebie, lekceważenie ze strony tych ludzi, jakieś potworne zło, niezrozumienie. Nie jest to droga dla nas. Musimy rozmawiać – zarówno wierzący, jak i niewierzący. Pluralizm – znaczy wielość – wielość myśli, poglądów, ale to oznacza również komunikowanie się ze sobą, rozmowę, szukanie wspólnego dobra, szukanie prawdy, bo tylko w prawdzie jesteśmy wolni, tylko prawda jest siłą pokoju. Co robić? Potężna modlitwa. Modlitwa o cud przemiany. O to, by w Polsce nie było dyskryminacji ludzi wierzących, o to, aby Polacy rozmawiali ze sobą na argumenty, byśmy szukali dobra każdego obywatela, wszystkich ludzi, aby był dialog pomiędzy nawet tymi różnomyślącymi, ale dialog merytoryczny.
    Oprócz modlitwy bardzo prosimy o dalsze działania. Prosimy o zbieranie podpisów i dalsze wysyłanie protestów do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Kopie przysyłajcie do nas, żebyśmy wiedzieli i mieli kontrolę, ile osób zaprotestowało, żebyśmy mogli te liczby Państwu podawać. Jest już ponad 100 tys. podpisów. A mamy jeszcze kilkadziesiąt tysięcy kopert do przeliczenia. Listów przychodzi naprawdę bardzo dużo.
    Proszę Państwa – prosimy o modlitwę, żeby nie było działań przeciwko wolności, w tym przeciw wolności słowa, żeby nie było likwidowania wolnych mediów, bo to zmierza właśnie w tym kierunku. Dzisiaj telewizja, a za moment będzie cyfryzacja radia.
    Jeszcze raz dziękuję serdecznie. Proszę o wsparcie wszystkich, zarówno tych wierzących, jak i niewierzących, którym droga jest wolność. Jesteśmy bezradni. Przed nami jest potężna siła. Kiedy byłem w sali senackiej, a później w sali sejmowej, miałem wrażenie, że przede mną stoi Goliat uzbrojony po zęby. Prosimy o modlitwę. Niech zwycięży Matka Najświętsza. Niech zwycięży dobro w Ojczyźnie. Odnosimy wrażenie, że to jest sterowanie. Ktoś za tym stoi. Resztę dopowiedzcie sobie, Państwo, sami. Bóg zapłać za współpracę. Bóg zapłać za pomoc wszystkim. Obyśmy zwyciężyli tę potężną wojnę o media w Polsce, o media, katolickie, polskie!

    Komunikat emitowany w Radiu Maryja.

  14. Marucha said

    Re 7:
    Miła Pani Mary, ja to mogę wejść w zmowę milczenia z moim siekierowym albo ze szwagrem leśniczego. Wpływ tej zmowy na świadomość Polaków będzie pomijalny.

    Bardziej serio: sama Pani widzi, że są tu osoby wypowiadające się bez specjalnych szykanów i bez cenzury z mej strony na temat RM i TV Trwam.

    Oczywiście mógłbym napisać i coś od siebie w formie artykułu, który w zarysach zapewne wyglądałby tak:

    1. W wielu sprawach nie zgadzam się z linią Radia Maryja i TV Trwam, ale uważam za skandal szykany, jakie ich spotykają.
    2. Na ogół zgadzam się z naukami moralno-etycznymi tych mediów oraz z ich stosunkiem do Unii Europejskiej.
    3. Nie zgadzam się z ich linią teologiczną – całkowitym popieraniem zarówno tragicznej rewolucji II Soboru Watykańskiego, jak i gorliwego wykonawcy jego postanowień, Jana Pawła II.
    4. Zupełnie nie podoba mi się zawzięcie manifestowana antyrosyjskość tych mediów (i, co z tego wynika, uleganie wpływom neokonów), postrzeganie Białorusi jako dyktatury, kult Piłsudskiego, nieodróżnianie Rosji od Sowietów itd.

  15. RomanK said

    To nie Rosyjska Solidarnosc..to poprostu Rosyjski KOR…zamieniony w Solidarnosc-bis
    Solidarnosc polska skonczyli 13 grudnia 1981 roku…boja sie jej odrodzenia do dzis!
    Zrozumieli to jak zawsze pierwsi Wegrzy…
    Mam nadzieje ze Rosjanie, nie dadza sie nabrac na obietnice kolorowych Sruli…dlatego zgodzili sie na zainstalowanie w Ambasadzie USA kierownictwa i osrodka dowodzenia… a nie na stanowiskach ministerialnych jak w Polsce:-)))

  16. RomanK said

    NIc tak nie uwiarygadnia i nie konsoliduje lze opozycji lze katolickiej ,,jak szykany:-))))
    Szkoda ze wielu tzw patryjotow tego nie widzi i nie…. pamieta:-))
    Tu KOmisja udaje ze nei daje..aplikanci udaja ze sie oburzaja, a zwolennicy sie poca, jednio z pchania drudzy z ciagnbiecia a cala reszta z emocji:-)))
    Zbierze sie elita Szaniawskich Nowakow i Kapitanow..z drugiej strony inna i beda sobie nawzajem pokazywac zady i wyglaszac tyrrady…odwracjac tematy i uwage…a ak rzestnie byc potrzebne szast [pras i stanie sie cud…by uwierzyl Lud.
    Szkoda czasu i lasu panei Gajowy..lepiej wypic z siekierowym:-)))
    Zostawmy to wyrokom….. Boskim….

  17. RomanK said

    http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-16609390

  18. Mary said

    Serdecznie dziekuje Panu Gajowemu i wszystkim internautom za odzew w tej bukwersujacej sprawie. wielkie buuuuzzziakiii. Calkowicie zgadzam sie z Panem Gajowym w pkt 3 i 4. Z powodu dni judaizmu w Swietym Kosciele Katolickim nie chodze w tym czasie na msze – bo na haslo ksiedza -„modlmy sie za naszch starszych braci w wierze” moglabym nerwowo zareagowac tzn. wyjsc demonstracyjnie z kosciola trzaskajac dzrwiami az by cegly i tynki polecialy.pozdrawiam

  19. Marucha said

    Re 18:
    Modlić się o nawrócenie żydów nie tylko wypada, ale i było „od zawsze” przez Kościół zalecane. Modlić się według oryginalnego, a nie „poprawnego politycznie” tekstu:

    Wg mszału św. Piusa V:

    Módlmy się za żydów wiarołomnych
    aby Bóg i Pan nasz zdarł zasłonę z ich serc,
    iżby i oni poznali Jezusa Chrystusa Pana naszego.
    Módlmy się: Wszechmocny wiekuisty Boże,
    który od miłosierdzia Twego nawet Żydów wiarołomnych nie odrzucił:
    wysłuchaj modły nasze za ten lud zaślepiony,
    aby wreszcie, poznawszy światło prawdy, którym jest Chrystus,
    z ciemności swoich został wybawiony.
    Przez Tegoż Chrystusa Pana naszego.
    Amen.

    https://marucha.wordpress.com/2009/01/26/modlitwa-za-zydow/

    Modlitwa to jedno. „Dialog” międzyreligijny nijakiego sensu nie ma i chyba to Pani miała na myśli.

  20. RomanK said

    http://rusinform.ru/index.php?newsid=39

  21. aga said

    Solidarnośc była od poczatku robotą CIA dla pożytecznych idiotów Polakow i ich szabshojow,wcale nie przejęta ale od początku sterowana przez KORnikow i esbekow.

    A przez kogo jest sterowane syjonistyczne RM, za którym teraz juz oficjalnie opowiada się „nasi „Epejskopat?

  22. Kronikarz said

    Marucha

    Rozumiem, co Pan mówi o toruńskiej rozgłośni, widzi Pan, ja tez od niej stroniłem, ale od pewnego czasu oglądam ich
    „Polski punkt widzenia” i bardzo sobie chwale, bo wiele ciekawy spraw poruszają – nie oglądam wszystkich, to fakt – jako ze Pan nieufny, to proponuje taki wyciąg :

    http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=ppw&sectio=o03-12

    http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=ppw&sectio=o31-12

    http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=ppw&sectio=11-01-12

    Inne są tu : http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=ppw

    Oni są naprawdę ważni w chwili obecnej dla Polski i Polaków.
    Należy ich poprzeć w tej sprawie i to koniecznie.

  23. Kronikarz said

    Moza ich tez znaleźć tu :

  24. Kronikarz said

    Hej kto Polak powinien podany tu program TV Trwam z 19.01.2012 zobaczyć !

  25. Piotrx said

    Może ktoś się orientuje, czy prawdziwa jest informacja podana mniej wiecej w 11:35 minucie tego felietonu Stanisława Michalkiewicza z 31.12.2011
    która brzmi mniej wiecej tak:

    ….p. poseł Rozenek się wygadał w rozmowie z. p.redaktorem Mazurkiem z Rzeczypospolitej, że razem z Leszkiem Millerem i Adamem Michnikiem przez 9 dni goscili w willi W.Putina. Jesli to prawda to pytanie w jakim celu tam przebywali?

  26. Al said

    # 24
    Radze ostroznosc co do tych „rewelacji”. Razwiedka jest przeciez wszedzie i jego czytacze to wiedza : -)

  27. RomanK said

    Tiaaa genialne..CIA-KOR- JPII-SB-KGB…Solidarnosc joint-venure…..
    I dlatego trzeba bylko zdelegalizowacm wymordowac , zamknac , pogonic w kibini dziesiastki tysiecy POlakow ???
    Czy pani Aga znow widzi Bialy Mysz..w czarnej mycce????
    ,,Do gosciny w willi PUtina..zapyta pan pana Stanislawa..tak po ludzku…moze powie jak wie?

  28. Marucha said

    Re 22:
    Panie Kronikarzu, oczywiście, ze słucham RM i TV Trwam – w przeciwnym razie bym się nie wypowiadał. Wciąż znajduję tam godne uwagi programy.
    Przyznam jednak, że już od dłuższego czasu robię to rzadziej i odnoszę się doń sceptycznie, co nie zmienia mego zdania, iż powinni bez żadnej dyskusji otrzymać koncesję.

  29. Rysio said

    re 18. „……wielkie buuuuzzziakiii….”

    Mary brzmisz baaaaardzo seksownie – ustawiam się pierwszy do buziaka.

    🙂

    PS. Mary – chętnie bym Cię wziął na zęba.

  30. błysk said

    C o do pożytku z RM ,to się głęboko zastanawiam . Nie inicjują żadnych akcji w obronie moralności np. takich: słyszałem,że co drugie młode małżeństwo w Polsce rozwodzi się w ciągu pięciu lat.Czy RM widzi ten problem i co robi, by temu przeciwdziałać?.Co robi ,by powstrzymać mężczyzn żonatych od wyjazdu za granicę, na skutek czego co najmniej osłabiają się więzi małżeńskie. Co robi ,by powstało stronnictwo polityczne broniące interesów Polski , w tym deklarujące wolę wyjścia z UE? Czy działa cokolwiek w obronie polskiej wsi ? np. inicjując jakąś akcję kształcenia młodzieży wiejskiej w mieście? Czy kiedykolwiek zainicjowało dyskusje na temat wojny polsko-bolszewickiej i roli gen. Tadeusza Rozwadowskiego ? Nie nigdy, tylko Piłsudski i Piłsudski . I ciągła antyrosyjskość i antyrosyjskość. A czy Radio Maryja podjęło akcję modlitwy za ocalenie Polski wzorem Węgier?Co sądzi o dniu judaizmu ? Przeważają za to dwa tematy : Smoleńsk i Katyń. Wiele można by przytoczyć i tematów i akcji ,które się nie pojawiają na antenie RM .ND i TW Trwam.

  31. Kronikarz said

  32. Marucha said

    Re 30:
    Owszem, RM i Nasz Dziennik poruszały niejednokrotnie wspomniane przez Pana problemy: rozwody, rozbijanie rodzin wyjazdami za chlebem, bardzo dużo miejsca poświęcają też polskiej wsi (istnieje nawet specjalny dział w NDz) i w ogóle gospodarce.

    Natomiast nie oczekujmy, że naświetlą nam sprawy polityczne z innej perspektywy, niż antyrosyjskość i piłsudczyzna. I nie oczekujmy, że wystąpią przeciwko „dobrym owocom II Soboru”, jako to dialog z judaizmem, ekumenizm, nowa „Msza” – czy sprowadzą kult osoby Jana Pawła II do właściwych proporcji.

  33. j said

    Ad.22- Kronikarz

    Tez tak to widze jak Pan.
    Pozdrawiam

  34. Guła said

    Mecenasie,
    Nie daj Bóg żeby dorwali się do mikrofonu, toż to będzie makabra.

  35. Gajowa Maruszyna said

    Ad 29:
    Słusznie, panie Rysio! Już ja dam swojemu chłopu jakieś „buziaki” od obcych kobiet. Ja go znam, jak zły szeląg, a w starym piecu diabeł pali!
    Zresztą gdzie on znajdzie taką, jak ja?

  36. 166 bojkot TVN said

    A’propos odmowy miejsca na multipleksie cyfrowym dla Tv Trwam, to w czasie przesłuchań w sejmie strona rządowa w osobach szczególnie pana Dworaka wykazała się taką butą, takim chamstwem, takim zadęciem jakiego dawno nie widzieliśmy.
    To taki Urban z Rakowskim i Cyrankiewiczem w jednym. Urban, kiedy mówił, że rząd sam się wyżywi, Rakowski, kiedy piał w stoczni do robotników z oburzenia, że podskakują, Cyrankiewicz kiedy obiecywał, że jak kto podniesie rękę na rząd to rząd tę rękę odetnie.

    To stare jakoś szybko chce wrócić. Ale to se ne wrati pane Donek, Bronek i inne palikoty i dworaki-pokraki moralne. Nie z nami te numery.

  37. Rysio said

    re 35. I jak tu myślą nie zgrzeszyć?

  38. wi42 said

    Koniec swiata – Pravda.ru propaguje wode swiecona:

    ://www.youtube.com/watch?v=Ig75ZguPbeo&feature=player_embedded

  39. Zbigniew Kozioł said

    @38

    Istnieje w rosyjskiej TV wiele informacji i programów religijnych. Wcale nie jest to jakieś sztuczne. Programy są na dobrym poziomie. Głównie oczywiście związane z prawosławiem. Ale też przy okazji świąt katolickich mówi się o nich (acz chciałoby się więcej). Nie zapomina się też o muzułmanach, których w Rosji wielu. Tak, koniec świata… I to w Pravdzie… Czegóż to dożyliśmy. Tak to widzę, że już prędzej Rosja się nawróci niż Zachód pozostanie przy wierze. Ach, co ja mówię, Zachód już dawno odszedł do Boga Mamony, przenicował się na bałwochwalstwo, rozmienił na drobne, zagubił i stracił poczucie duchowej rzeczywistości.

  40. błysk said

    Ad 32. Owszem ,przyznaję,że RM i ND mówiły i pisały o rozwodach i o wyjazdach za granicznych ,ale co innego mówić i pisać , a co innego robić.Wszak RM popiera część księży i biskupów .Znałem jednego księdza w Warszawie ,który pogodził ponad 300 małżeństw ,które tego chciały a nikt im nie chciał pomóc. W ogóle nie znam księdza takiego jak w filmie „Plebania” ,który by pomagał rozwiązywać ludziom ich sprawy.W parafiach obowiązuje dogmat „świętego spokoju ” czyli brać od wiernych kasę i sprawować obrzędy. A dzieje się to już po sukcesie Palikota.Nikt na czele z bp-em Lepa nie pomyśli,że można by zwiększyć czytelność prasy katolickiej ,wydając parafialne pisma, o tematyce nie tylko religijnej i moralnej ,ale i politycznej. To samo dotyczy programów na temat wsi: nikt nie organizuje praktycznych przedsięwzięć. A nie ustosunkował się Pan do zarzutu „dnia judaizmu ” czy święta chanuki , ktore RM przemilcza czy takich imprez jak orkiestra Owsiaka/wszak Owsiak wydaje na Woodstock kwotę 22 mln zł z zebranych 40 mln,dlaczego nikt o tym nie pisze ,nie mówi?/ czy Halloween ,który jest szczególnie propagowany w przedszkolach i szkołach .Nie mówi się też o tym w parafiach ,bo obowiązuje doktryna „świętego spokoju”.

  41. Zbigniew Kozioł said

    @40 Pana argumenty przemawiają do mnie. Zauważyłem i wcześniej.

  42. Zbigniew Kozioł said

    Zupełnie nie na temat, ale nieco w tle niedawnych protestów aptekarzy. W Rosji ich profesja nie jest dostatecznie poważana. Zresztą, w Polsce pewnie też. Żona jest aptekarką. Dzwoni do mnie roztrzęsiona, ledwo nieco hamuję jej łzy: przez pomyłkę wydałam na receptę antybiotyki z dozą przeznaczoną dla dorosłego człowieka, a potem zrozumiałam, że to była recepta dla małego dziecka… I co robić? Kopii recepty nie zostawia się w aptece. Żadnych informacji. Nazwiska lekarza nie pamiętam, kobiety oczywiście nie znam… Tylko modlić się 😦

    Kobieta jednak młoda, roztargniona okazała się, zapewne po szkołach. Wróciła za godzinę do apteki z lekarstwem i receptą. I ze zrozumieniem, że każdy może się pomylić. Uff…

  43. Marucha said

    Re 40:
    Pana zarzuty odnoszą się do całego Kościoła, a nie tylko do RM/Trwam. Media toruńskie z zasady nie występują przeciwko hierarchii kościelnej.

    RM/Trwam podchodzi do Dni Judaizmu bez entuzjazmu, raczej woli je przemilczeć. Do Owsiaka (i jego Woodstocku) ma stosunek jednoznacznie negatywny, podobnie do Halloweenu.

  44. Marucha said

    Re 42:
    W Polsce nie jest tak źle z zawodem aptekarza.

  45. dtzkyyy said

    Re. 42.

    Ktoś pomodlił się, Panie Zbyszku.

    Gdybym wiedział na imię tą młodą kobietę, pomodliłbym się i o niej za jej dobrotę i zdolność zrozumieć i przebaczyć.

  46. Marucha said

    Re 45:
    Bóg zna jej imię, panie Władku…

  47. dtzkyyy said

    Re. 46.

    Owszem, Panie Marucho, jednak wszystko jedno pomodliłbym się…

  48. Piotrx said

    Re 27: ,,Do gosciny w willi PUtina..zapyta pan pana Stanislawa..tak po ludzku…moze powie jak wie?”

    nie pytam się tutaj S.M., tylko bywalców Gajówki , a S.M. zapytam swoją drogą,
    natomiast jak się nie ma nic konkretnego do powiedzenia w tej sprawie to po co zabierać głos? chyba z zasady aby coś „chlapnąć”.

  49. Zbigniew Kozioł said

    @48 (Pan Piotrx)

    Raczej odebrałem tamtą wypowiedź (@27) jako ironię. „pana Stanislawa” podejrzewam o pewną grę, też.

  50. Zbigniew Kozioł said

    @42

    (sam do siebie)

    W Kanadzie to jest trochę inaczej. Raczej nie ma podobnych problemów.

    Otóż:

    Kolor recepty powinien zależeć od wieku pacjenta! Przypisuję sobie patent na tę myśl.

  51. dtzkyyy said

    Re. 51. Kolor recepty…

    W jednym z roków apogeum rosyjskiej demokracji, właśnie w 1992 do mnie w Kuzbass przyjechała z Ameryki gościa – profesor filologii klasycznej z Middlbutyjskiego Collegeu i zachorowała. Wyleczyliśmy Pani Profesorkę dobrze, ale ona poprosiła dokumenty medyczne i recepty dla jakichś tam rekompensat od państwowej służby zdrowia USA.

    Pani profesorka bardzo śmiała sie, patrząc ne te recepty, bo stroną odwrotową tych receptów były nalepki od tanigo portweinu. Plac lekarzom nie dawały, leków prawie nie było, karmić chorych nie było czym. U władzy byłi dzisiejsze oponenci PUTINA…

  52. aga said

    Edward Gierek w wywiadzie -rzece”Przerwana dekada” :

    …/…dlaczego wtedy właśnie kolejarze polscy zdecydowali się na tak desperacki krok?Dlaczego nigdy przedtem tego nie zrobili,ani przedtem a ani potem?/…/
    Skąd ta fenomenalna organizacja kolejarzy?/…/
    Musiały ten strajk zorganizować siły,które były zobowiązane do pilnowania porządku w kraju/…/I to kolejarze lubelscy przyspawali kola lokomotyw i wagonow towarowych na szlakach prowadzących z Małaszewic i Terespola na zachód.
    /…/ W mieszkaniu Kuronia było coś na kształt centrali dla prasy zagranicznej/…/Jakimś dziwnym trafem telefon Kuronia działał bez usterek,nie było żadnych awarii,sądzę tez,że odpowiedzialni funkcjonariusze pilnowali,aby się w jego bezcennej dla Kani aparaturze nic nie zepsuło!!!!
    Na jakiej podstawie twierdzę,że ludzie z bezpieczeństwa byli wśrod inspiratorów zrywu robotniczego na Wybrzeżu? Ano dlatego,że kilkunastu aktywistów ,a tylu w swej mikroorganizacji miał Walęsa,nigdy nie byłoby w stanie zatrzymać pracy w kilkuset zakładach,w których pracowali setki tysięcy ludzi./…/Do szczególnie kontrolowanych przez bezpieczeństwo zakladów pracy trzeba zaliczyć stocznie i porty/…/Słuzba bezpieczeństwa powinna wiedzieć nie tylko o najdrobniejszych przygotowaniach do strajków,lecz o każdym ruchu szczura portowego….

    Po wielu latach potwierdzaja to również Gwiazdowie ale ,żeby się do tego przyznać ,trzeba mieć odwagę uznania własnego błędu ,trzeba mieć też UCZCIWOŚĆ Gwiazdów a nie ” uczciwość” Riezuna K….

  53. Kapsel said

    Re 50
    A u nas minister Boni zapodaje że w sprawie świadczeń nie będzie problemów z weryfikacją ubezpieczenia::

    ….Jak tłumaczy minister, pacjent, który przyjdzie do przychodni, będzie musiał w rejestracji podać tylko numer PESEL i mieć przy sobie dowód osobisty. Informacja o numerze PESEL za pośrednictwem internetu zostanie przekazana do NFZ, do Centralnego Wykazu Ubezpieczonych (CWU), który Fundusz już posiada. Po chwili do rejestracji będzie wracała informacja o tym, czy pacjent ma prawo do świadczeń, czy nie….

    http://www.rynekzdrowia.pl/Polityka-zdrowotna/Michal-Boni-1-wrzesnia-bedzie-dzialal-system-weryfikacji-ubezpieczenia-zdrowotnego,116223,14.html

    a w chwilę po tym ,bo od 1 07 2013 z nowymi dowodami osobistymi to już bez problemu będą nas leczyć nawet jak padniemy na ulicy:

    …W czerwcu 2011 r. prezydent Bronisław Komorowski podpisał nowelizację ustawy o nowych dowodach osobistych. Nowe dowody, wyposażone m.in. w chip, mają być stopniowo wprowadzane od 1 lipca 2013 roku. Rok wcześniej Sejm zdecydował, że ustawa o nowych dowodach osobistych wejdzie w życie 1 lipca 2011 r…..

    http://www.gazetaprawna.pl/wiadomosci/artykuly/583514,cichocki_przetarg_na_nowe_dowody_przesuniety_o_trzy_miesiace.html

  54. Joanna said

    ad/32 Gajowy Marucha
    „Natomiast nie oczekujmy, że naświetlą nam sprawy polityczne z innej perspektywy niż antyrosyjskość…”
    Dzisiaj rano był super prorosyjski felieton prof. A.Rażny. Można posłuchać na http://www.radiomaryja.pl/audycje.php?id=29169
    Na temat Dmowskiego w ubiegłym tygodniu też słuchałam dobrych wypowiedzi, nie pamiętam w jakiej audycji.

    ad/35 Pani Maruszyna nie przesadziła z botoksem?

    ad/50 Zbigniew Kozioł
    Baaardzo na czasie patent, rzekłabym rozwojowy (na razie w instrukcjach do kwiatów podaje się, że nie nadają się do jedzenia). Proponuję w lewym górnym rogu jeszcze namalować dzieciaczka, odpowiednio chłopa,kobietę- kolory też mogą się pomylić. Oczywista dopisuję się do patentu-:))

  55. Marucha said

    Re 54:
    A propos Radia Maryja: zobaczymy, czy ta jedna jaskółka uczyni wiosnę…
    A propos recept i pomysłu p. Kozioła: niepotrzebnie Pani kpi. Każdy sposób, który może zmniejszyć ryzyko pomyłki w takim zawodzie, jak aptekarz, jest godny uwagi.

  56. FILMY PRAWDY – WOJNA INFORMACYJNA

    https://filmyprawdy.wordpress.com/

  57. Guła. said

    Że une zorganizowali ten „protest” to wiadomo, ale to inicjatywę przejęli ci, których poparło 10 mln narodu, a których ubezwłasnowolnił stan wojenny i pognał w kibinimatry z kraju.

    Gdańska „Oliwia” – Zjazd Zjednoczeniowy Solidarność II i ….pustki, nie mylić z cisowskimi. To dziś ta solidarność nierządem stoi. Tusk mógł się do niej zapisać i inni z aktualnej władzy.

  58. Guła. said

    Bo w protestującej SG, rzeczywiście Tusku i pozostała komanda, stał tam gdzie było ZOOM o.

  59. Guła. said

  60. Guła. said

    Radiu Maryja jak i mnie za nic nie leży unia personalna z federacja gaspromu. Ba nawet z Rosją.

  61. aga said

    Pewnie ,że mało kto w gajowce ma wątpliwości ,że Gule zawsze bliższa sercu jest unia z pańswtem chazarow i jego kolonią czyli USRaelem…

  62. aga said

    http://www.nacjonalista.pl/2011/12/28/armia-islamskich-fanatykow-ma-wyzwalac-syrie/

  63. aga said

    NIE dla wojny z Syrią!!!!

    /Ciekawe w jakim ” rozkroku” stanie w tej sytuacji obrony chrześcijan w Syrii jedeochrześcijańskie Radio Maryja???/

    http://www.nacjonalista.pl/2011/12/18/nie-dla-wojny-z-syria/

  64. Guła said

    Ty jesteś wąskotorowa? Innej możliwości nie widzisz? Aha, nie dopuszczasz.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
%d blogerów lubi to: