Dziennik gajowego Maruchy

"Blogi internetowe zagrażają demokracji" – Barack Obama

Kto kazał zabić bł. ks. Jerzego Popiełuszkę?

Posted by Marucha w dniu 2012-06-07 (czwartek)

Dla redaktora Wojciecha Sumlińskiego „sprawa śmierci bł. ks. Jerzego Popiełuszki to najważniejszy temat jego dziennikarskiego życia”.

– To co nam powiedziano o śmierci bł. ks. Jerzego Popiełuszki jest kłamstwem. Śledztwo w sprawie tego morderstwa wciąż trwa, nie zostało ono zamknięte, choć formalnie jest martwe – mówi gość Klubu Polonia Christiana.

6 czerwca obchodzimy drugą rocznicę ogłoszenia ks. Jerzego Popiełuszki błogosławionym. Skazani już od dawna są na wolności, prawdziwi mocodawcy pozostają bezkarni i przez niektórych są uważani za „ludzi honoru”. Wciąż czekamy na prawdę i ukaranie winnych. Jak długo jeszcze?



http://www.pch24.pl/

Odpowiedzi: 12 to “Kto kazał zabić bł. ks. Jerzego Popiełuszkę?”

  1. Wandaluzja said

    Pisałem WIELOKROTNIE a po powrocie do Polski w r. 1990 starałem się złożyć zeznania przed prokuratorem, że mord na Księdzu Popiłuszce był intrygą Bundesdinstu za pieniądze ze Skarbu III Rzeszy na tajnym koncie szwajcarskim. Mechanizm tej intrygi przedstawiam w książce INCYDENTU NIE BYŁO (Gdańsk 2001) jako zamach na SmerSz, który chciał kastrować Żydów. Wodzem rewolucji antysemickiej w ZSRS został mianowany generał SmerSza Milewski wg Prezydenta Nixona: JEŚLI ROSJANIE ZAPĘDZĄ SWOICH ŻYDÓW DO GAZU AMERYKANIE NIE BĘDA PROTESTOWAĆ, co było formułą Marca’68.
    Szef Bundesdinstu Franz J. Strauss kupił w Akademii Nauk NRD moją Funkcjonalną Chronologię Architektury Niemieckiej za 8 mld DM – gdyż zdetonowanie tego kapitału historycznego w warunkach konfrontacji politycznej i militarnej Ost-West mogło mieć nieobliczalne skutki – i podjął wykopaliska na wrocławskim zamku Biskupim dla SPRAWDZENIA TEGOŻ. I. rzeczą jaką zrobiono było przeniesienie dworu Bolesława III – największego polskiego wojownika – z Pałacu Chrobrego na Nowym Mieście do CHLEWÓW na zamku Biskupim. Protestowałem to, ale Panowie Profesorowie masońskiego rodu mieli Szacunek dla Skarbu III Rzeszy, tak jak KW PZPR, który zrobił mnie Komisarzem Wykopalisk, żeby WIEDZIEĆ, co się tam dzieje.
    W trakcie tych awantur przeniesiono z katedry wrocławskiej do Kiszczaka ROZKAZ zamordowania Popiełuszki, na co czekał Kohl, żeby wydać jaruzelistom Braci Janoszów, którzy trzymali łupy Armii Czerwonej na tajnych kontach szwajcarskich. Starszy umarł na torturach, średniego okaleczono na mózgu a młodszemu pozwolono uciec, żeby uciekał do Jarosława Piaseckiego, który stracił głowę i dał mu najcięższą bron w postaci korespondencji swego ojca z biskupem Wojtyłą jako kapelanem Księży Patriotów i Nadkomisarzem Skarbu Stalina na wykupienie USA przez kapitał stalinowsko-holokaustyczny (polska część Skarbu Stalina: http://WWW.wandaluzja.com – 44. NOWA TECHNIKA LOTNICZA).
    O to jaruzelistom chodziło, gdyż korespondencja ta dawało Mossadowi nie tylko łupy Armii Czerwonej, ale też Moskwę i Watykan, co doprowadziło do LIKWIDACJI SzerSza i wszechwładzy lasalowskiego czyli hitlerowskiego NKWD a stalinizm był Najłagodniejszą Formą Bolszewizmu. Jaruzeliści, czyli generałowie NKWD, oskarżyli o ten mord podkomendnych triumwira Milewskiego, który był generałem SmerSza, w co WSZYSCY UWIERZYLI.
    Jeden z wywiadu wojskowego powiedział mi, że ww zrobił Wszystko dla wyjaśnienia Śmierci Popiełuszki, i WSZYSTKO WSKAZUJE NA GLEMPA. Wyśmiałem, bo Glemp mógł przenieść masoński Rozkaz z katedry wrocławskiej, gdzie urzędował Franz J. Strauss, do Koszczaka.

  2. Wandaluzja said

    Podczas procesu Ali Akcy komendant Szarych Wilków Celik krzyczał: SZARPIECIE CYNGLA, KTÓRY O SPRAWIE POJĘCIA NIE MA, PRZESŁUCHAJCIE MNIE – ale udawali, że Nie Słyszą. Celik mógł tak krzyczeć jeśli był asekurowany przez Urszulę Sipińską, która wzięła Zamach na siebie, żeby CHRONIĆ MNIE za Skarb Wiślan.
    Skarb Wiślan zarekwirowali Amerykanie, żeby nie dopuścić mnie do głosu – więc Franz J. Strauss myślał, że Sipińska weźmie na siebie też zakatowanie Popiełuszki za MĄCENIE w konkurencji mego kapitału technologicznego, ale Sipińska odpowiedzialności NIE WZIĘŁA, toteż Franz na moje wpraszanie się do niego musiał UMIERAĆ. Teraz włoska jurysdykcja jest wonna Celikowi 50 mil $, z czego połowa należy się Sipińskiej.

  3. telimena50 said

    Gospodarzu – kto to jest Wandaluzja i co mu sie stalo?

  4. TomUSAA+ said

    No, to sie wreszcie Sipinska obłowi! A ta kamienica przy Palcu Wolnosci w Poznaniu to tez z tych pieniedzy?

  5. Marucha said

    Re 3:
    Więcej tu:
    http://www.wandaluzja.com/

  6. ojojoj said

    Tak mi sie wydaje ze Wandaluzja to taki swiat rownolegly do naszego o wiekszej gestosci Kool-Aid

  7. Cham Wiejski said

    @6:
    Mnie się wydaje że w tym szaleństwie jest metoda.

  8. 166 bojkot TVN said

    http://www.fakt.pl/Wojciech-Jaruzelski-przepisal-majatek-na-corke-Monike-Jaruzelska-Gen-Jaruzelski-ma-majatek-wart-miliony-zlotych,artykuly,157899,1.html

  9. Wandaluzja said

    Stronę Sprawy Polityczne, gdzie było kilka artykułów o Popiełuszce, SKASOWAŁA mi cenzura polityczna.
    Pisałem 23 razy do Ziobry i Kaczyńskich w/s odbudowy zamku Przemysława za bony podatkowe, bo Społeczny Komitet Odbudowy Zamków NIE WIEDZIAŁ, gdzie ten zamek był, ale po raz XXIV pisać nie mogłem, bo Mężydło Zdetonował Kaczyńskich. Kaczyńscy anulowali wprawdzie te bony, ale nie podziękowali mi. Radziłem tym knechtom berlińskim, żeby oddali SKARBIEC Henryka I Sipińskiej, która miała pieniądze na odbudowę go, bo zamek Przemysława był na Cytadeli i zachował się w dolnych kondygnacjach jako fundament cytadeli pruskiej.
    Henryk I zlikwidował z Filipem II Augustem Cesarstwo Niemieckie atakujac je do wschodu, na skutek której to klęski Jan Bez Ziemi musiał wydać Magna Kartę, będącą feudalnym władztwem grutowym Piotra Wlostowica.

  10. aga said

  11. Kapsel said

    Re 8

    Mokotów (Ksawerów), ul. Ikara 5 – posiadłość Wojciecha Jaruzelskiego

    http://arbiter.pl/zdjecie/13035.Ikara.

    Rezydencja ambasadora USA ul.Idzikowskiego

  12. Kronikarz said

    😉

Sorry, the comment form is closed at this time.