Dziennik gajowego Maruchy

"Blogi internetowe zagrażają demokracji" – Barack Obama

  • The rainbow symbolizes the Covenant with God, not sodomy Tęcza to symbol Przymierza z Bogiem, a nie sodomii


    Prócz wstrętu budzi jeszcze we mnie gniew fałszywy i nikczemny stosunek Żydów do zagadnień narodowych. Naród ten, narzekający na szowinizm innych ludów, jest sam najbardziej szowinistycznym narodem świata. Żydzi, którzy skarżą się na brak tolerancji u innych, są najmniej tolerancyjni. Naród, który krzyczy o nienawiści, jaką budzi, sam potrafi najsilniej nienawidzić.
    Antoni Słonimski, poeta żydowski

    Dla Polaków [śmierć] to była po prostu kwestia biologiczna, naturalna... śmierć, jak śmierć... A dla Żydów to była tragedia, to było dramatyczne doświadczenie, to była metafizyka, to było spotkanie z Najwyższym
    Prof. Barbara Engelking-Boni, kierownik Centrum Badań nad Zagładą Żydów, TVN 24 "Kropka nad i " 09.02.2011

    Państwo Polskie jest opanowane od wewnątrz przez groźną, obcą strukturę, która toczy go, niczym rak, niczym demon który opętał duszę człowieka. I choć na zewnatrz jest to z pozoru ten sam człowiek, po jego czynach widzimy, że kieruje nim jakaś ukryta siła.
    Z każdym dniem rośnie liczba tych, których musisz całować w dupę, aby nie być skazanym za zbrodnię nienawiści.
    Pod tą żółto-błękitną flagą maszerowali żołnierze UPA. To są kolory naszej wolności i niezależności.
    Petro Poroszenko, wpis na Twiterze z okazji Dnia Zwycięstwa, 22 sierpnia 2014
  • Kategorie

  • Archiwum artykułów

  • Kanały RSS na FeedBucket

    Artykuły
    Komentarze
    Po wejściu na żądaną stronę dobrze jest ją odświeżyć

  • Wyszukiwarka artykułów

  • Najnowsze komentarze

    Martusia o Kościół w rękach predatora. Dr…
    revers o Wolne tematy (54 – …
    Maverick o Wolne tematy (54 – …
    Listwa o Traditionis Custodes
    Listwa o Traditionis Custodes
    wanderer o Gospodarz. Rzecz o Edwardzie…
    wanderer o XXI wiek. Więźniarkę zgwałciła…
    wanderer o Paradoks Pałacu Saskiego
    lewarek.pl o Traditionis Custodes
    Miet o Gospodarz. Rzecz o Edwardzie…
    wanderer o Traditionis Custodes
    wanderer o Traditionis Custodes
    Listwa o Wolne tematy (54 – …
    UZA o XXI wiek. Więźniarkę zgwałciła…
    lewarek.pl o Paradoks Pałacu Saskiego
  • Najnowsze artykuły

  • Najpopularniejsze wpisy

  • Wprowadź swój adres email

    Dołącz do 548 obserwujących.

Rock Illuminati: Def Leppard

Posted by Marucha w dniu 2012-10-08 (Poniedziałek)

Rock of the Illuminati: The Def Leppard Story
https://fitzinfo.wordpress.com/2012/09/30/rock-of-the-illuminati-the-def-leppard-story/
Timothy Fitzpatrick, tłumaczenie Radtrap

DefLeppard

Brytyjska rewolucja rockowa lat 60-tych i 70-tych przyniosła nam takie zespoły jak The Beatles, The Rolling Stones i Led Zeppelin, lecz w latach 80-tych potrzebne było coś nowego, świeżego i potężnego, coś co podtrzyma działanie  wywrotowej maszyny Illuminati.

Najnowsza brytyjska gwiazda glam rocka, Def Leppard, była gotowa do użycia w programie muzycznej rebelii Illuminati. Kapela ta miała wszystko co potrzebne, by z pomocą uznanego międzynarodowego producenta Roberta Johna “Mutta” Lange zabłysnąć na wymagającej scenie rockowej.

Odnieśli w tamtych czasach wieli sukces i zdobyli dla Illuminati miliony umysłów.

Żydowscy managerowie Def Leppard – Cliff Burnstein i Peter Mensch z Q-Prime Management.

Def Leppard i Żydzi

Historia Def Leppard (wcześniej Atomic Mass), zaczęła się żydowskiego wokalisty Joe Elliota, który szybko zwrócił sobą uwagę zarządzanej przez Żydów wytwórni muzycznej, desperacko szukającej kolejnej wielkiej gwiazdy.

To właśnie Cliff Burnstein i Peter Mensch wzięli kapelę pod swoje skrzydła i przedstawili ich Ameryce we wczesnych latach 80-tych.

Fakt że wypromowali kolejnego żydowskiego wokalistę ery glam rocka nie był niczym oryginalnym jak na tamte czasy.

W książce What Does Jewish Rock Look Like? (Jak wyglądał żydowski rock?), Dustin Oneman pisze:

“Lecz w latach 70-tych Żydzi naprawdę błyszczeli. Dzierżyli wiodące role w erze glam rocka, grając w tak popularnych wtedy zespołach jak KISS (Gene Simmons, Paul Stanley, Ace Frehley i Bruce Kulick), the New York Dolls (Syl Sylvain i prawdopodobnie Arthur Kane), T. Rex (Marc Bolan), wczesne Twisted Sister (John Segal i połowiczny żyd Dee Snider), nie wspominając o solistach Lou Reedzie i Iggy Popie (prawdziwe imię James Newell Osterberg). Gdy glam i inne proto-punkowe style niemal niezauważenie przeniknęły do punku, Żydzi wciąż byli bardzo widoczni, zwłaszcza na scenie związanej z CBGB – Richard Hell z Television, Lenny Kaye z Patti Smith’s group, Joey Ramone, Chris Stein z Blondie, za miedzą zaś Mick Jones z the Clash, 3/4 składu 10cc (Lol Crème, Kevin Godley i Gouldman). Za sceną mieliśmy Malcolma McLarena, tego który dał nam Sex Pistols, oraz Nancy Spungen która zajęła się nimi poźniej.”

Podobnie jednak jak jego współbracia z innych zespołów, Elliot wyglądał jak typowy goj ze swoimi przefarbowanymi na blond włosami, obdartymi dżinsami i t-shirtem. Inni Żydzi, jak David Lee Roth, przyjmowali podobny wizerunek. W glam rocku nie zobaczyłeś nikogo, kto wyglądałby jak Żyd. Było to ostatnią rzeczą jaka mogła przyjść do głowy ich fanom.

“Do końca lat 70-tych Żydzi znajdowali się we wszystkich częściach świata muzyki pop. W latach 80-tych i 90-tych byli częścią praktycznie każdego gatunku muzycznego, od New Wave of the Bangles (Susanna Hoffs), Souixsie Sioux, Depêche Mode (Martin Gore) przez glam metal – Def Leppard (Joe Elliott)  David Lee Roth, do wokalistek takich jak Pat Benatar, Melissa Manchester i Paula Abdul. Byli w hip-hopie –  Beastie Boys (Mike Diamond, Adam Yauch i Adam Horowitz), w hard rocku – Guns ‘N’ Roses (Slash, prawdziwe imię Saul Hudson), w retro-rocku – Lenny Kravitz (połowicznie Żyd), neo-punku –  Jane’s Addiction (Perry Farrell), Courtney Love (kwestia sporna), Elastica (Justine Frischman) i Veruca Salt (Jim Shapiro i Nina Gordon), w heavy metalu – Anthrax (Scott Ian) i Megadeth (Marty Friedman), w neo-funku –  Red Hot Chili Peppers (pierwszy gitarzysta Hillel Slovak), w neo-soft rocku- Lisa Loeb, oraz w innych gatunkach muzycznych (Matisyahu, członkowie Jamiroquai i Phish, Rick Rubin – znany producent muzyczny odpowiedzialny między innymi za wielki powrót  Johnniego Casha w ostatnich latach jego życia).”[I]

Symbolika Illuminati

Widzicie Steva Clarka zasłaniającego jedno oko? (Jedno oko w piramidzie)

Grafika na płytach Def Leppard posiada jedne z najbardziej oczywistych przykładów symboliki okultystycznej spośród wszystkich artystów ich czasów.

Poczynając od ich pierwszego albumu, On Through the Night (1980), gdzie nazwa ich zespołu wpisana jest w piramidę, aż do ostatniego  Songs from the Sparkle Lounge(2008), nawiązującego do słynnego okultystycznego artworku na płycie Beatlesów Sgt. Pepper’s Lonely Hearts Club Band (1967), będącego uhonorowaniem znanego oświeconego okultysty Aleistera Crowleya [II] Ich albumy za każdym razem “puszczały oko” do swych illuminackich panów. Nawiązywały też do żydowskich rewolucjonistów takich jak Carl Jung, Sigmund Freud i  Karl Marx. (…)

Praktycznie wszystkie okładki albumów Def Leppard oraz ich teledyski zawierają przedstawienia jednego oka i trójkąty, jest nawet prorocze nawiązanie do ataków z 11 września na albumie Pyromania(1983). Ich najlepiej się sprzedająca płyta, Hysteria (1987), jest pełna symboliki Illuminati. Na okładce znajduje się wielki trójkąt a w jego środku twarz członka zespołu z zasłoniętym okiem (jedno oko w piramidzie). Gitarzysta Steve Clark zasłania swoje oko tak jak dzisiaj robią to Lady Gaga i wielu innych artystów. Ostatecznie Steve Clark zapił się i zaćpał na śmierć – tak brzmi wersja oficjalna. Członkowie zespołu powiedzieli że był bardzo niezadowolony z życia (czyżby rytualna ofiara? Być może był  ofiarą programowania umysłu Monarch i chciał się z tego wyrwać?).

Sztuka Illuminati – Santori Graphic

Ludzie zastanawiają się kto jest odpowiedzialny za grafikę na płytach zespołów albo za choreografię i wszystkie te dziwne gesty które widzimy w teledyskach. Jeśli chodzi o Def Leppard, ich głównym grafikiem był Andie Airfix z Santori Graphic  [III]. Airfix tworzył też inspirowane symboliką Illuminati grafiki dla Metalliki, AC/DC (prowadzeni przez Mutt-Langa), Black Sabbath, Geezers of Nazareth, Rolling Stones oraz – jakżeby inaczej – dla Paula McCartneya z The Beatles. (The Beatles byli tworem Instytutu Tavistock. Czyżby Def Leppard również?)

(…)

Podczas nagrywanego na żywo koncertu Def Leppard – In the Round, In Your Face— widzimy fanów salutujących zespołowi poprzez układanie piramidy rękami (01:04), prawie tak samo jak dzisiaj robią to fani na koncertach Jaya-Z. Perkusista Rick Allen jest przez cały koncert nazywany “bogiem grzmotu”.

Satanic stage passes Na tylnej części albumu Vault widzimy wielkie słońce, kolejny okultystyczny symbol. Okładka ich ostatniego DVD, Rock Power Documentary Unauthorised, przedstawia jedno pojedyńcze oko.

Nikolas Schreck, zięć byłego przywódcy Kościoła Szatana Antona LaVeya, powiedział że sataniści używają swojej muzyki i symbolów “w celu obudzenia pewnych aspektów w ludzkim umyśle… Używamy muzyki ponieważ jest instrumentem na który reagują dzisiejsi młodzi ludzie… Trafiamy z propagandą bezpośrednio, aby obudzić w ludziach wilki… “ [IV]

Nawet przepustki za scenę Def Lepparda są pełne symboliki. VIP-owska przepustka z ich światowego tournee Hysterii przedstawia piramidę z jednym okiem i pentagramem.

Satanistyczne piosenki i backmasking

Def Leppard są dobrze znani z backmaskingu (mowa wsteczna), techniki nagrywania ukrytych treści słyszalnych przy puszczaniu nagrania od tyłu – w ich przypadku przede wszystkim na plycie Hysteria. “Rocket” zaczyna się od ukrytego przekazu “walczymy z bogami wojny”. Płytę wyprodukował nie kto inny jak Mutt Lange. Backmasking występuje w innych częściach tej piosenki a także w innych piosenkach i albumach. (…)

Backmasking po raz pierwszy zastosowano u Beatlesów, najprawdopodobniej na żądanie Instytutu Tavistock oraz ze względu na Crowleyowskie okultystyczne prawo odwrócenia, które Crowley przedstawił swoim naśladowcom. Wygląda na to że Mutt Lange jest wielbicielem Crowleya oraz agentem Instytutu Tavistock. Prawdopodobnie przeprowadził też inicjację członków Def Leppard  (czy to też ma związek z samobójstwem Clarka?). O stosowanie backmaskingu oskarżano inne zespoły takie jak Led Zeppelin, AC/DC i Black Sabath. Było to częścią ery glam rocka lat 70-tych i 80-tych. Prawo odwrócenia pcha satanistycznych i okultystycznych adeptów do odwracania wszystkiego co dobre, święte lub normalne. Dla przykładu podczas czarnej mszy “cała liturgia katolicka jest odwracana. Wszystko czyta się do tyłu, stosuje się odwróconą mowę. Krzyż nad satanistycznym ołtarzem podczas czarnej mszy wiesza się do góry nogam.”[V]

Satanistyczny backmasking ukrywa mroczne wiadomości w piosenkach, tak jak robili to Led Zeppelin iBeatles. Nie tylko roztacza demoniczny wpływ na życie słuchacza (system przekonań – przyp. Rad), ale pozwala też, zgodnie ze słowami okultystów pokroju Crowleya, na rzucanie zaklęć, inwokacje i przepowiadanie przyszłości.

John Todd, były czarownik nawrócony na chrześcijaństwo, w przeszłości pracujący na wysokim stanowisku w świecie przemysłu muzycznego, twierdził że wszyscy wielcy producenci muzyczni są adeptami magii a płyty kładzie się na ołtarzach i przyzywa do nich demony jeszcze przed wypuszczeniem ich na rynek. [VI]

Niektóre grupy muzyczne stosujące backmasking i satanistyczną symbolikę twierdzą że robią to tylko dla uzyskania efektu.[VII] Jakiego efektu?

Seryjny morderca Richard Ramirez przyznał podczas procesu w roku 1988 że muzyka AC/DC (prowadzonego przez menadżera Mutt Langa) i piosenka “Night Prowler” zainspirowały go do zabijania.[VIII]

Muzyka Def Leppard powstała w Anglii tak jak większość muzyki cechującej erę glam rocka.

“Wierzą że Anglia jest miejscem w którym Lucyfer działa najlepiej i może przemawiać do nich bardziej bezpośrednio niż gdziekolwiek indziej” jak mówił Todd.[IX]

Kontrowersje z Love Bites

Def Leppard i Mutt Lange zaprzeczali że ostatnie słowa w piosence “Love Bites” z płyty Hysteriabrzmią: “Jesus of Nazareth, go to hell.” (Jezusie Nazarejczyku, idź do diabła/piekła) Lange, człowiek który umieścił tam ten dziwny przekaz, tłumaczył się że słowa te oznaczają  “Yes it does, bloody hell” …

Mutt Lange i okultyzm

Robert John “Mutt” Lange jest bardzo tajemniczą postacią. Nie wiemy o nim zbyt dużo, pojawiał się na nielicznych fotografiach. Nie znamy też jego narodowości, jednak wg niektórych źródeł był Żydem. [X]

Wikipedia daje nam wskazówki co do jego okultystycznych wierzeń.

“Wegetarianin i praktykant Sant Mat, Lange nie udzielił żadnego wywiadu od dekad i woli prowadzić ciche życie, głównie w Szwajcarii… Znany jest ze swojego zaangażowania podczas pracy w studiu oraz ze swojej innowacyjności przy nagrywaniu.” [XI]

Jeśli John Todd mówił prawdę, nie powinno nas dziwić że Lange razem ze swoją żoną Stevie van Kerken założył zespół o nazwie Hocus.

Lange produkował też muzykę “kapłanki Illuminati” Lady Gagi, która uzywa zdecydowanie najwięcej illuminackiej symboliki w swoim wizerunku i muzyce ze wszystkich obecnych artystów.

Seks, pornografia i kult fallusa

Nic dziwnego że Def Leppard przemycali tyle seksu do swoich piosenek. Robią to prawie wszyscy współczesni muzycy.  Jednak nasączona seksualnymi treściami muzyka Def Leppard doskonale pasowała do planów Illuminati i przesycenia współczesnej kultury wszechobecnym seksem. Tak przy okazji, piosenka “Photograph” z albumu Pyromania wydaje się gloryfikować pornografię. Co ciekawe piosenka ta została napisana na cześć marionetki Illuminati Marilyn Monroe, do której Def Leppard nawiązywał również w innych swoich piosenkach.

Z agendą seksualizacji Illuminati przyszedł też kult fallusa, symbolu męskiego penisa i męskości. “Rocket” jest piosenką nawiązującą właśnie do penisa.

Zobacz także:


[I] Dustin Oneman,  What Does Jewish Rock Look Like?, Savage Minds, April 2008, http://savageminds.org/2006/04/28/what-does-jewish-rock-look-like/

[II] Def Leppard’s Sparkle Lounge tribute to Beatles’ Sgt. Pepper, The London Telegraph – http://www.telegraph.co.uk/news/uknews/1581365/Def-Leppards-Sparkle-Lounge-tribute-to-Beatles-Sgt.-Pepper.html

[III] Santori Graphic http://satorigraphic.co.uk/index.htm

[IV] Satanic Priest Explains Pop Culture Brainwash http://www.youtube.com/watch?v=MEQ56nZl1yw

[V] The “Occult Law of Reversal” http://www.ih2000.net/chembio/occult.htm

[VI] John Todd on Music and Spells http://www.youtube.com/watch?v=gB47gfqdieM

[VII] Hellqvist, Janek (1998-12-03). “Slayer FAQ”. Slyer: The Abyss. slaytonic.com. Retrieved 2007-04-16. “Interview question: ‘Did you adopt the satanic image solely for effect?’ Tom: ‘Yeah…’”

[VIII] Watkins, Terry. “Rock Music: The Devil’s Advocate”. Dial-the-Truth Ministries. Retrieved 2007-03-17.

[IX] John Todd on Music and Spells http://www.youtube.com/watch?v=gB47gfqdieM

[X] Subverted Nation – http://www.subvertednation.net/jew-lists/jewish-entertainers-miscellaneous/

[XI] Robert John “Mutt” Lange Biography, Wikipedia – http://en.wikipedia.org/wiki/Mutt_Lange

http://radtrap.wordpress.com

Komentarze 3 do “Rock Illuminati: Def Leppard”

  1. Marcin said

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=DK4JOlVf4DM – niestety po angielsku

  2. Zerohero said

    Gene Simmons (ten pedalski clown udający straszne nie wiadomo co) z The Kiss jako „amerykanin” publicznie optuje za Izraelem.

    https://blogmedia24.pl/node/46778

    A ja wolę Pink Floydów. Grają znacznie lepiej. Roger Waters przyłączył się nawet do bojkotu Izraela.

    Nie wiem jak to z tym okultyzmem/satanizmem, przekazami podprogowymi itd. Wiem, że niektórzy polscy rockmeni mają dziwne sympatie geopolityczne. np. o wojnie w Iraku jakoś specjalnie nie gadali, a jak była wojna Rosji z Gruzją, to zaraz poszli na koncerty solidarności z Gruzinami. Staszewski napisał proczeczeńską piosenkę, ale był za wojną w Iraku. Skubaniec.

  3. wi42 said

    Re 2 I tacy oni sa (male wyjatki). Trudno szukac u nich wzorca czegokolwiek.

Sorry, the comment form is closed at this time.