Zatrzymana na oczach dzieci
Posted by Marucha w dniu 2012-10-27 (Sobota)
MSW i resort sprawiedliwości zbadają zasadność nocnego zatrzymania samotnej matki z Opola. Dwoje jej malutkich dzieci policjanci odwieźli do pogotowia opiekuńczego.
Decyzja już zapadła i działalność sądu oraz funkcjonariuszy policji zweryfikuje wspólna kontrola MSW i MS.
– Minister spraw wewnętrznych w rozmowie z ministrem sprawiedliwości zdecydował, że będzie wspólna kontrola dotycząca sprawdzenia z jednej strony działań policji, z drugiej działań sądów – powiedziała Małgorzata Woźniak, rzecznik MSW. Sprawdzane będzie m.in., czy decyzja o zamianie kary grzywny na areszt dla kobiety wychowującej dzieci była właściwa.
Procedurom przyjrzy się też Marek Michalak, rzecznik praw dziecka. Chodzi o wydarzenia związane z wydaniem 17października br. przez opolski sąd nakazu doprowadzenia kobiety do aresztu. Decyzja była podyktowana faktem, że kobieta nie zapłaciła grzywny nałożonej na nią przez urząd kontroli skarbowej za pomyłkowy rachunek w kwiaciarni. Kobieta nie zapłaciła, a komornik z powodu braku dochodów jeszcze w ubiegłym roku odstąpił od egzekucji. Sprawa nie została jednak zakończona, a sąd zamienił grzywnę na 25dni aresztu i wydał nakaz doprowadzenia do aresztu.
O decyzji sądu kobieta nic nie wiedziała [a po co miała wiedzieć? – admin]. Tymczasem 23 października br. ok. godz. 22.00 do jej mieszkania zapukała policja. Kobietę zatrzymano, a jako że nie było nikogo, kto zająłby się jej dziećmi (2- i 6-letnim), zabrano je do pogotowia opiekuńczego. Nazajutrz kobiecie udało się zebrać pieniądze na grzywnę i wyszła na wolność.
W sprawie nikt nie ma sobie nic do zarzucenia. Jak tłumaczył Mariusz Sokołowski, rzecznik prasowy KGP, policjanci działali na polecenie sądu, a obecni na miejscu funkcjonariusze próbowali kontaktować się z sąsiadami i najbliższymi kobiety w sprawie opieki nad dziećmi.
– Do godz. 23.00 kobieta wykonała około 30 telefonów. Do tego momentu nie było żadnej osoby, która mogłaby się zająć dziećmi. Nie mieliśmy także kontaktu z sędzią i dlatego ok. godz. 23.00 zadecydowano o przewiezieniu dzieci do jednej z rodzin w Opolu, która pełni w takich sytuacjach rolę pogotowia opiekuńczego – mówił Sokołowski.
Wcześniej opolska policja tłumaczyła, że funkcjonariusze nie wiedzieli, że kobieta ma dzieci i że nie ma ich z kim zostawić. Argumentowano również, że aresztowania nie można było wstrzymać i przesunąć na następny dzień, bo nie było gwarancji, że kobieta nadal będzie w swoim mieszkaniu. Policja wskazywała również, że zatrzymania można realizować w godzinach 6.00–22.00 i termin ten został zachowany. Wybrana godzina ma zaś gwarantować skuteczność działań. [Czyli policja plącze się w zeznaniach – admin]
Słuszności swoich działań jest pewien także opolski sąd, którego przedstawiciele wyrazili zdziwienie zaistniałą sytuacją. Zdaniem Ewy Kosowskiej-Korniak, rzecznik Sądu Okręgowego w Opolu, gdyby funkcjonariusze feralnego wieczoru skontaktowali się z sądem, to odroczenie doprowadzenia w stwierdzonych okolicznościach byłoby możliwe. Szczególnie że kobieta się nie ukrywała, a przebywała w swoim mieszkaniu. Jak podkreśliła, sąd nie wyznaczył godziny zatrzymania. Rzecznik przyznała też, że sąd miał informację, iż kobieta jest zamężna i ma jedno dziecko.
Wczoraj w związku ze sprawą Solidarna Polska złożyła wniosek o pilne zwołanie posiedzenia sejmowej komisji spraw wewnętrznych. Klub domaga się też postępowania dyscyplinarnego wobec sędziego i policjantów.

Zjedź im z drogi! Jadą rewindykować dług 2000 zł.
Funkcjonariusze MO… pardon, Policji Państwowej, tłumaczą się, że takie rozkazy im wydano i musieli się ich słuchać. Swego czasu w Norymberdze takich tłumaczeń nie chciano uznać.
Przy okazji wyjaśniamy, iż grzywna, jakiej nie zapłaciła groźna kryminalistka z Opola wynosi 2000 złotych polskich. Za ten dług zabrano jej dzieci.
W jaki sposób powstała grzywna?
Niezapłacona grzywna, za którą kobieta została zatrzymana, to efekt błędu, jaki popełniła, prowadząc kwiaciarnię. – Zamiast faktury wystawiłam rachunek. Zostałam ukarana przez Urząd Kontroli Skarbowej. Nie zapłaciłam, bo nie miałam z czego – tłumaczy roztrzęsiona pani Joanna. Firmę przejął jej mąż, ale zamknął interes i wyjechał za granicę, a ją zostawił samą z dziećmi. Spłata kary trafiła do komornika, ale ten od egzekucji odstąpił. – Skoro od egzekucji odstąpiono, to myślałam, że mogę spać spokojnie – mówi matka [za http://www.se.pl]
Admin
Komentarzy 50 do “Zatrzymana na oczach dzieci”
Sorry, the comment form is closed at this time.
Jerzy Leon Święch said
Tu daję link do audycji radia regionalnego w której pokazane jest jaka znieczulica panuje w Prokuraturze i na Policji w innym miejscu. Tu niestety na skutek zaniechania została zamordowana matka kilkorga dzieci:
http://www.zachod.pl/2012/08/w-twojej-sprawie-30-08-2012-moja-tesknota/
Krzysztof M said
Jutro zgodnie z nakazem sądowym zostaniesz wykastrowany, a potem dostaniesz pocztą oświadczenie, że „sąd się pomylił”.
Aha. Wykastrowanie odbędzie się w tym miejscu, gdzie zostaniesz zatrzymany, bo „istnieje podejrzenie, że możesz chcieć zwiać ze szpitala”. A PRAWO WYKONANE BYĆ MUSI!
A teraz serio: takie są konsekwencje istnienia „państwa prawa” jako zasady naczelnej. Prawo jest ponad człowiekiem.
Halina said
Żydówki żrą piguły, bo nie chcą rodzić dzieci; a syjonizm potrzebuje nowych wyznawców – takich bez rodzenia chcą sobie nazbierać odbierając dzieciaki polskim rodzicom.
Naziści niemieccy w czasie II Wojny Światowej – też tak robili.
166 bojkot TVN said
Pikanterii dodaje fakt, że matka małej Madzi występuje jako celebrytka nie tylko na wolności, ale ponoć na targach odzieżowych w Łodzi jako modelka.
Ostatnio donoszono, że mała Madzia nie upadła, tylko została uduszona, jak orzekli biegli.
Więc jak to jest?
Matka z Opola za mały nieuzasadniony, fikcyjny dług idzie siedzieć do pierdla, przy czym koszty jej pobytu w więzieniu i dzieci w rodzinie zastępczej WIELOKROTNIE PRZEKRACZAJĄ TEN DŁUG, zaś potencjalna morderczyni własnego dziecka bawi się i zarabia na jakichś publicznych występach.
Mordercy pilotów z Casy i wszystkich z Tu-154M rządzą i sądzą.
Taka jest rzeczywistość w Polsce pod rządami Donalda Tuska do pary z bulem-Komorowskim.
Młodym wyborcom z Londynu i mniejszych miast dziękujemy za te rządy. Jesteście wspólnikami morderców.
A na kogo głosowało 166? – admin
czaruś said
W informacji o tej sprawie w ONET także napisano, iż osoba ta otrzymała wcześniej PISMO, iż dług umorzono, które to pismo pokazywała policjantom, ale to nic nie dało.
166 bojkot TVN said
4/Admin
Nie glosowało ani na Tuska ani tym bardziej na bula-Komorowskiego herbu kompromitacja za kompromitacją
166 bojkot TVN said
4/Admin
A poza tym,czy Admin nie zamula czasem swojej gajówki? Zamiast zastanawiać się co zrobić ze zbrodniarzami, Marucha pyta na kogo głosowało 166 jakby to miało teraz jakieś znaczenie. Ten stan wywołali bojkotnicy i młodzi wyborcy.
Zbrodnie zaś dzieją się jakby to była norma, coś do czego mamy się przyzwyczaić i potulnie czekać na swoją kolej jak stado baranków.
Polacy nigdy nie byli baranami, Byli rycerzami. Teraz jesteśmy przetrzebionymi rycerzami, I musimy coś z tym zrobić.
Marucha said
Re 7:
Nie. Gajowy po prostu pyta 166, na kogo głosowało.
166 bojkot TVN said
Wybory są tajne! Nie wie Marucha?
Boryna said
Czasem zastanawiałem się skąd byli tacy zwyrodniacy w w gestapo i w SS, ale okazuje ,że w Polsce są tacy, którzy im nie ustępują. Tylko dlaczego nie czepaiją się tych , którzy okradli naród polski na dziesiątki i setki milionów? To jest sprawiedliwość w wydaniu pełowskim.
JerzyS said
Za długi matki odpowiadaja niepełnoletnie dzieci
Artykuł KK nie ma tu zastosowania
„Art. 211 k.k. „Kto, wbrew woli osoby powołanej do opieki lub nadzoru, uprowadza lub zatrzymuje
małoletniego poniżej lat 15 albo osobę nieporadną ze względu na jej stan psychiczny lub fizyczny,
podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.”
Przestępstwo to ma dwie formy – uprowadzenie lub zatrzymanie. Uprowadzenie będzie miało miejsce wtedy, gdy sprawca przerywa opiekę lub nadzór nad małoletnim osobie do tego uprawnionej (np. po rozwodzie małżonków sąd przyznaje władzę rodzicielską jednemu z nich nad dzieckiem, zaś drugi z małżonków pozbawiony tej władzy przychodzi pod szkołę i zabiera dziecko) zatrzymanie zaś ma miejsce wówczas, gdy sprawca posiada pewien zakres uprawnień i osoba legalnie pozostaje pod jego pieczą lecz po wygaśnięciu uprawnienia nie jest oddana prawnemu opiekunowi wbrew jego woli (np. wychowawca kolonii po zakończeniu turnusu nie odsyła wychowanka z jakiegoś powodu do domu).
Przy określeniu czy popełniono przestępstwo nie interesuje nas w ogóle wola małoletniego czy też osoby nieporadnej.
Popełnia przestępstwo nawet ten który zabiera dziecko za jego zgodą lecz wbrew woli prawnego opiekuna ( np. dziadkowie zabierają dziecko wbrew woli rodziców sprawujących nad nim władzę rodzicielską).
Niektórzy teoretycy prawa uważają, że taka wola małoletniego jest istotna z punktu widzenia kwalifikacji kumulatywnej czynu zabronionego (np. jeżeli małoletni zostanie zatrzymany wbrew jego woli wyraźnie artykułowanej – w takim przypadku skłaniają się ku kumulatywnej kwalifikacji art. 211 k.k. i art. 289 k.k.).
Istnieją wypadki wyjątkowe, gdy wychowawca odmówił wydania dziecka, ponieważ chciał uchronić dziecko przed ewidentnym znęcaniem się fizycznym (po dziecko na kolonię przyjechał pijany, agresywny ojciec dziecka odgrażający się wychowawcy). W tym przypadku wychowawca zatrzymał dziecko i nie wydał je osobie uprawnionej. W tym przypadku prokurator umorzył postępowanie stosując instytucje stanu wyższej konieczności.”
=========================================
Dwójką dzieci – w wieku dwóch i sześciu lat ,
została uprowadzona wbrew woli ich prawnego opiekuna
Stało się to dla osiągnięcia korzyści majątkowych.
Dzieci te na czas uprowadzenia popadły w niewolę i były ukarane za rzekomą winę ich matki!
Gdyby nie zbiórka okupu przez ludzi , co oczywiście jest niezgodne z prawem,
to dzieci pozostałyby oddane w niewolę , za 2,3 tys złotych na długi czas.
Widać z tego , że tu nie chodzi o prawoi , tylko o chęć zysku
Kiedy skończy się niewolnictwo w Europie?
Kiedy przestaniemy być białymi murzynami
Niewolnikami banków i „państwa”
=======
viewtopic.php?t=79&start=275
Uprowadzenie dla okupu
W miniony wtorek na zlecenie Wielkiego Zbója około godziny 22,
samotna kobieta wraz z dwójką dzieci – w wieku dwóch i sześciu lat ,
dla okupu w wysokości 2,3 złotych została uprowadzona przez funkcjonariuszy policji .
Po dokonaniu przez obywateli Polski , zbiórki pieniędzy i przekazaniu okupu Wielkiemu Zbójowi ,
cała trójka odzyskała wolność.
Wielki Zbój w ogóle nie przejmował sie stresem dwojga dzieci, związanym z uprowadzeniem i oddzieleniem ich od matki .
Wyobraźcie sobie jakiego stresu nabawiły się dzieci i ich matka.
Nic nie wiadomo, czy poszkodowanym została udzielona specjalistyczną pomoc.
Krążą pogłoski , że kobieta i dzieci były podczas uprowadzenie molestowane.
RYSZARD SIDOROWICZ GOLENIÓW said
W czerwcu 2010 roku zostałem w przestępczy sposób zatrzymany przez policję goleniowską i osadzony na 10 dni w goleniowskim Z.K. Policja działała na polecenie goleniowskiego sądu na podstawie dokumentów bez podpisów funkcjonariuszy sądowych. Nie było żadnych podstaw prawnych, aby mnie zatrzymać. Nie miałem żadnych długów i obciążeń. W przestępczym osadzeniu mnie w Z.K. udział brali funkcjonariusze
sądowi, policja i funkcjonariusze więzienni. Gehennę przeżywałem i przeżywam od 2002 roku. W internecie pod Ryszard Sidorowicz Goleniów
opisałem kulisy tych zdarzeń. O części moich tragicznych przeżyć w różnie sformułowany sposób pisał PULS BIZNESU, NIE i przedstawiało Polskie
Radio Szczecin. Na formę, treść artykułów i ich opublikowanie nie miałem wpływu.
Genezą wytoczonych przeciwko mnie przestępczych procesów był pozew przeciwko mnie goleniowskiego samorządowca, kłamcy
lustracyjnego z art. 212 K.K. , funkcjonariusza publicznego, który mojej żonie w 2002 roku administracyjnie zniszczył prowadzoną przez Nią restaurację.
Jeżeli piszemy o patologicznych, przestępczych zachowaniach funkcjonariuszy państwowych w Polsce to w Zachodniopomorskiem znam kilkanaście przypadków osób przez nich pokrzywdzonych, a głównie przez funkcjonariuszy sądowych. O jednym wspomnę, również tragicznym, a dotyczącym Rafała Krzyształowskiego ze Szczecinka.
Ryszard Sidorowicz Goleniów
stały_czytelnik_Maruchy said
W tej sprawie wszystko jest w porządku. Komentujący i Gospodarz daliści się wrobić w temat zastępczy – źli urzednicy i dobry car 🙂 Ta Pani jak wynika z informacji została prawomocnie skazana za przestępstwo karnoskarbowe na karę grzywny (za co to trzeba ustalić, na pewno nie za to o czym kłamie mediom). Kary grzywny nie zapłaciła. W takiej sytuacji kodeks karny wykonawczy przewiduje skierowanie egzekucji należności Skarbu Państwa do komornika. Egzekucję komornik umorzył z powodu jej bezskuteczności. Pismo takie trafia do Sądu. Sąd zarządza posiedzenie na które wzywa takiego delikwenta – przestępcę i informuje go, że może grzywne odpracować – w ramach prac społecznie użytecznych. Ta Pani Sąd olała – bez jej zgody grzywny na prace społecznie użyteczne zamienić nie wolno. Z automatu wtedy sąd przelicza grzywnę na zastępczą karę pozbawienia wolności. Pani jest o tym zawiadamiana. Gdy się uprawomocni, Sąd zawiadamia naczelnika zakładu karnego i panią. W kolejnym liście wskazuje się jej datę, kiedy ma się stawić karę odbyć. Pani po raz kolejny olała wsystkich. Wtedy Sąd poleca doprowadzić taką osobę do zakładu karnego. Dzieci żal, ale to ta Pani im wyrządziła krzywdę, a nie nikt inny. Przestępcy i tak olewają sądy. Gdyby wiedzieli, że im i tak nic nie grozi, to grzywien orzekanych wyrokiem nikt by nie płacił. Naprawdę nie znacie mentalności przestępców… To jest ta sama mentalność, która nakazuje kupić sobie fajki, a nie zapłacić za czynsz w bloku. Niech płaci za nich miasto i grzeczni emeryci… Pozdrawiam
Marucha said
Re 13:
Bez względu na „wagę” przestępstwa dokonanego przez ową Panią – i bez względu na typową dla niej „mentalność przestępców” (sic!) – NIE WSZYSTKO jest w porządku. Na pewno nie wszystko.
Poczynania „dobrego cara” obchodzą nas tyle, co zeszłoroczny śnieg. Chyba nie myśli Pan, że bierzemy go na poważnie jako obrońcę ładu prawnego?
A przestępstwo polegało na tym, że wypisała rachunek zamiast faktury. Dość powszechny błąd, zwłaszcza dla osób zaczynających w biznesie.
JerzyS said
Stały czytelnik Maruchy, przeczytaj to ze zrozumieniem
“Art. 211 k.k. „Kto, wbrew woli osoby powołanej do opieki lub nadzoru, uprowadza lub zatrzymuje
małoletniego poniżej lat 15 albo osobę nieporadną ze względu na jej stan psychiczny lub fizyczny,
podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.”
Napisz nam czy przeczytałeś. Jesli przeczytałeś to napisz nam czy zrozumiałeś.
Jeśli masz problemy ze zrozumieniem to też to nam napisz!
Sąd i prokurator nie dopełnił swoich obowiązków z należytą starannością. To nawet UB jak sadzało kobietę, to nie rozłączało ją z dzieckiem!
Narzekacie na bestialstwo bolszewików i UB, ale teraz jest znacznie gorzej i nikt nie zauważa tego .
Dzieci zostały uprowadzone i to jest faktem bezspornym.Skoro tak to znaczy , że zostało popełnione.
przestępstwo z art 211 K.K zagrożone karą do 3 lat więzienia
Należy znaleźć winnego oddać pod sąd, zasądzić te 3 lata , ze względu na wyjątkową szkodliwość i wiek dzieci.
i posadzić sprawców winnych
Symetria, 21 dzni i 3 lata
Co do matki , to miała prawo odsiedzieć te 2,3 tys. jednak razem z dziećmi.
Uprowadzanie dzieci to była zbrodnia.
JerzyS said
Standardy Europejskie z zbrodnie stalinowskie
Co do matki , to miała prawo odsiedzieć te 2,3 tys. jednak razem z dziećmi.
Uprowadzanie dzieci to była zbrodnia.
Rozdzielenie rodzeństwa , – to druga zbrodnia.
To że w Polsce jest procentowo najwięcej w UE skazanych,
to trzecia zbrodnia,
To zbrodnia przeciw polskiemu państwu i polskiej ludności.
Mamy dwa razy więcej więźniów niż w 1956 roku i również dwa razy więcej niż w 1989 roku
a IPN śpi!
Ludzie mówią:
Zuchwałość większa niż bolszewików i hitlerowców razem wziętych!
Rysio said
Rysio nie głosował na nikogo bo do wyboru byli tylko sami żydzi.
A ty bojkotka nie dość że na parcha głosowałaś, nie dość, że latałaś jak burdel mama i wściekle wrzeszczałaś aby głosować na żydów to teraz jeszcze lejesz koszerne łzy.
Czy ty nie masz wstydu i honoru kobito?
Gość said
W każdej normalnej społeczności roztacza się opiekę nad matką i małymi dziećmi, a tu nie tylko, że rodzina nie ma możliwości zarobić na utrzymanie swoich maleńkich dzieci, to jeszcze rozbija sie ją. Ojciec emigruje szukając pracy, a na dodatek rodzina otrzymuje niewspółmierną karę za uchybienie w skomplikowanej (czemu? jedyne wytłumaczenie CELOWO!) procedurze.
„Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia”, czego najlepszym dowodem jest wypowiedź Stałego Czytelnika, czy np. mojej skądinąd sympatycznej, ale zamożnej i ustawionej koleżanki według której balcerowicz „zapełnił półki w sklepach”. Te 2 wypowiedzi choć inne, a jednak podobne, z tym, że nie rozumiem jak można tak łatwo zasłaniać się nierządnym prawem (żeby nie użyć mocniejszego określenia) i potępiać bezbronną i aktualnie samotną matkę z maleńkimi dziećmi, ta praworządność SCz brzmi nadzwyczaj arogancko i niestosownie.
166 bojkot TVN said
17/Rysio
Znowu się Arschlochu uruchomiłeś? A już q. przez moment był spokój. Eine Scheisserei dostałeś?
Zerohero said
Koemntarz do wpisów 166.
Jeśli ktoś krytykę polskiej rzeczywistości w sposób partyjniacki sprowadza do Tuska-Bula, to wzbudza podejrzenia, że jest pisiackim naganiaczem, a więc de facto naganiaczem PO-PiSowym czyli AWSowym. PO-PiS to gra o sumie zero. Mają 100% władzy* i cały w tym amabras by ludzie krytykowali to jedną to drugą partię, ale nigdy nie krytykowali reguł gry.
* – chodzi oczywiście o zewnętrzne znamiona władzy, bo kto rządzi z cienia nie wiemy.
Zerohero said
tak jak w USA. Właśnie toczy się „walka” między bezbożnikiem Obamą a sekciarzem Romneyem. Obaj na smyczy żydomasonów.
Rysio said
Zerohero – bardzo trafna analiza bojkotki PISiury (ksywa 166).
Jedyne co mnie wkurza to to, że ona jest strasznie głupia i prymitywna – tak łatwo ją można było rozszyfrować.
PS. Czy oni, naprawdę nie mają bardziej inteligientych żydówek?
😦
Maciej said
odp: 20
Popieram ! Trafna uwaga !
166 bojkot TVN said
20/23 – wielka naiwności i nieświadomości
TO ZNACZY TYLKO, ŻE ZUPEŁNIE NIE POJMUJECIE WPISÓW 166.
Mało tego, nie macie pojęcia o odpowiedzialności karnej za podejmowane decyzje.
To nie rozgrywanie, naganianie i stręczenie, tylko wskazywanie KTO OSOBIŚCIE JEST ODPOWIEDZIALNY ZA TO CO SIĘ WŁAŚNIE DZIEJE.
Najwyższe urzędy obsadzone są przez Tuska i Komorowskiego i to oni obaj odpowiadają przed Polakami – Suwerenem i przed Trybunałem Stanu za podejmowane decyzje. Kiedy rządzili Kaczyńscy, to oni ponosili odpowiedzialność za swoje podpisy w dokumentach państwowych. Jeden z nich nawet poniósł śmierć (za złożenie podpisu na Traktacie Lizbońskim czyli zdradę główną – tu sprawiedliwość została wymierzona przez siły wyższe niejako przy okazji zbrodni popełnionej przez zbrodniarzy pospolitych, piastujących najwyższe urzędy państw różnych)
166 bojkot TVN said
22/Rysio
Arschlochu, nie wysilaj się. Jesteś dobrze rozszyfrowany jako stary rabin naganiający w gajówce zabytkowych żydowskich ekonomów jako nowych mesjaszy.
„Analiza bojkotki” he he he – ty Arschlochu nadajesz się do analizowania jak tak samo jak do śpiewania. Aria „Popierdywanie” ….
Boryna said
Do P;ichty sądy nie czepiały się mimo,że siedem razy popełnił przestepstwo natury skarbowej. Chyba on jest scyzorykiem chrzczony.
Rysio said
Rysio – stary rabin 😉
wsadził bojkotce szydło w jej gudłajskie dupsko aż po samą rękojeść, a ona z wrażenia tak podskoczyła, że o mało swym tępym parchatym łbem nie wybiła dziury w suficie.
🙂
bojkotka – czy ty naprawdę jesteś taka durna czy tylko rżnież jewrejskiego głupa?
Czy ty naprawdę jeszcze się łudzisz, że ktokolwiek na blogu Gajowego nie wie, że wszystkie bez wyjątku partie polityczne w Polsce są całkowicie opanowane przez żydowskich wrogów państwa Polskiego i Polaków?
Twoje – burdel-mamy – stręczenie i nawoływanie do głosowania na pejsatych naprawdę mija się z celem.
RomanK said
Nalezyzastanowic sie nad powolamiem tzw Sadow Obywatelskich i Trybunalow Narodowych z prawem wydawania wyrokow smierci za korupcje i zdrade narodowych interesow Polski.
Trybinaly Narodowe na pierszym miejscu beda mialy za cel osadzenie i wymiar sprawiedliwosci osobom odpowiedzialnym za polityke i sadownictwo w ostatnim 30 leciu.
Przed Trybunalem stana wszyscy sedziowie. prokuratorzy i adwokaci…
166 bojkot TVN said
27/Rysio
Arschlochu! Jak zwykle przerost formy nad debilną treścią.
Rysio said
🙂
stały_czytelnik_Maruchy said
Re 14 Panie Marucha ta Pani kłamie, że za to została skazana. Proszę sobie poszukać w kodeksie karnym skarbowym czy ten czyn (wystawienie rachunku zamiast faktury) jest przestępstwem lub wykroczeniem skarbowym. Nie jest. Wszystko co uczynił sąd w tej sprawie jest w 100 % w porządku. Zastępcza kara pozbawienia wolności służy do przymuszenia przestępcy do zapłacenia grzywny (i tak jest od zawsze). Rodzina tej pani pieniądze zebrała i ta pani wyszła. Gdyby nie leciała w kulki to by ją to nie spotkało. Mogła tak jak wcześniej napisałem wyrazić zgodę na odpracowanie grzywny. Nie chciała. Nasz car takimi sprawami odwraca uwagę od tego co naprawdę ważne. O elektrowni w Ostrołęce jest cicho, za to mamy wzruszającą historię o „biednej kobiecie” i złych urzędnikach… Pozdrawiam
stały_czytelnik_Maruchy said
Re 15 Uważa Pan, że przestępcy w Polsce idą siedzieć z dziećmi ? Za co chce Pan te biedne dzieci do więzień wsadzać ? 🙂 Policjanci działali w ramach prawa i żadnego przestępstwa nie popełnili. Mamuśka idzie siedzieć, to dzieci zostają z innym opiekunem prawnym, a jak ich nie ma to trafiają do pogotowia opiekuńczego. Proszę sobie kupić podręcznik do prawa karnego i się dokształcić http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=prawo+karne
Marucha said
Re 31, 32:
Oczywiście, że lepiej jeśli dzieci idą do więzienia wraz z matką – BO Z MATKĄ! – niż mają być gdzieś ulokowane i oddzielone od matki.
Tę zasadę szanowano nawet w obozach stalinowskich.
stały_czytelnik_Maruchy said
Re 33 Czyli zgadzamy się, że nikt nie złamał żadnych przepisów (oprócz tej Pani), a „afera” jest dęta ?
Marucha said
Re 34:
Owszem, złamano prawo – i dokonała tego policja, bezprawnie odbierając matce dzieci z powodu gównianej kwoty długu.
Fran SA said
Jest tylko jedno okreslenie na zarowno funkcjonariuszy, jak i cala te armie urzedasow w Polsce:
SKURWYSYNY !
Rzad popelnil podstawowe przestepstwo: Nie wzial w ogole pod uwage interesu dziecka, co jest zlamaniem Karty Praw Czlowieka = Prawa dziecka. Dzieci zostaly ukaranane? Za co?
Odebranie dzieciom matki za glupie 2000 zl. jest faszyzmem. kropka. Amen.
Rozumiem, ze nie bylo zadnych krokow podjetych do negocjowania dlugu – rozlozenia na raty, mozliwosc pomocy spolecznej, itp. Kobieta -matka w Polsce stala sie wrogiem publicznym?? Nie moze sie spodziewac zadnej ochrony ze strony panstwa? Czy sa jakies organizacje, w Polsce, ktore pomoga matce splacic ten dlug? Przeciez wroci do domu i musi z czegos zyc!
A tymczasem zydostwo bezkarnie okrada Polske i maja sie zupelnie dobrze! A zasrany Tusk wydaje miliardy na wojenki i mordowanie innych dzieci.
Bardzo piekny kraj!
Pozdrowienia dla Walesy!
Cham Wiejski said
Popieram surowe karanie kryminalistów, zarówno w ramach prawnych, jak i pozaprawnych.
Do mieszkania tej przestępczyni powinna wtargnąć o 4-tej nad ranem brygada antyterrorystyczna w kominiarkach, wszystkich włącznie z dziećmi rzucić na glebę, skuć kajdanami i jeszcze porządnie skopać za stawianie oporu władzy.
Niech, kurde, wiedzą, że Polska to kraj praworządny i miejsca dla kryminalistów w nim nie ma!
Rysio said
„……Niech, kurde, wiedzą, że Polska to kraj praworządny i miejsca dla kryminalistów w nim nie ma!….”
W USA podobnie – wszyscy prokuratorzy są bardzo odważni (jak rottweilery, bulldogi czy pit bulle )gdy trzeba zaaresztować i przy okazji sponiewierać małe pionki.
Ale od czasu do czasu trafia się im naprawdę bardzo gruba ryba jak np. Madoff.
Obywatele przecierali oczy z zdumienia – bo ci wszyscy „odważni” amerykańscy prokuratorzy nagle powsadzali swoje ogony między tylne nogi, pochowali się po kątach i skomleli cicho z przerażenia.
PS. Chamie Wiejski – dlaczego tak mało piszesz?
Świadomy said
Czyżby komornik, który odstąpił od egzekwowania należności, był jedynym humanitarnym urzędnikiem w tej całej aferze ? Raczej nie. Zapewne nie dostrzegł w mieszkaniu ofiary żadnego cennego przedmiotu, godnego jego uwagi i to go tak zirytowało, że znając dalszą procedurę w takich przypadkach, świadomie skazał biedą kobietę i jej dzieci na udrękę. Czyli że pasuje on jak ulał do całej tej okupacyjnej władzy.
Cham Wiejski said
# 38:
Piszę mało, bo było dużo roboty na polu. Zbiór ziemniaków i innych roślin okopowych, kukurydzy, siew roślin ozimych, nawożenie, orka, bronowanie, kultywatorowanie itd. A przede wszystkim wypełnianie papierów dla Unii.
Rysio said
Mam nadzieję Chamie Wiejski, że będziesz pisał więcej.
Zbliża się zima – a jak powszechnie wiadomo chłop śpi a w polu mu rośnie.
😉
Gość said
31/32
Wreszcie się wyjaśniło!
Wszystko było w porzadku, a sprawę doskonale podsumował Cham Wiejski.
Ta „straszna kryminalistka” tak sę wzbogaciła, że komornik mógł TYLKO sporządzić raport o skrajnym ubóstwie, ale wg SCZ ona kłamała i to było to potworne przestępstwo!
Nie do wiary, że ktoś może tak to ująć, a przełknąć miliardy skradzione nam, czyli Narodowi Polskiemu, ale one byly pewnie wyprowadzone zgodnie z prawem (jakim? okupanta, który przystąpił do ostatniej fazy działań, czyli udowadniania, że WSZYSCY jesteśmy przestępcami, czyli pokaż człowieka, a znajdę paragraf).
Zerohero said
Jeśli by ta kobieta faktycznie cwaniaczyła (tzn. kasę ma, ale zwleka) to i tak można się zastanowić czy egzekucja w takiej formie jest warta zrycia beretu małemu dziecku. Dziecko będzie lać do łóżka, opuści się w nauce, zacznie ćpać…Można takie rzeczy robić inteligetniej.
A policja? Nasza nieoznakowana policja zatrzymuje niewinnych ludzi i wulgarnymi słowy każe się wynosić z samochodu. Jak przerażony delikwent da gazu, to strzelają.
a potem rzecznik mówi, że policja była oznakowana, a facet uciekał bez powodu. Czyli nie dość, że bandziory to jeszcze tępe.
W sam raz do egzekwowania przymysowych szczepień.
Ja nie jestem przeciw policji generalnie, ale dużo tam patologicznej głupoty. oj, dużo.
Zerohero said
i jeszcze jedno. Człowieka można skazać na prace społeczne. Niech zamiata ulice 2 razy w tygodniu przez 4 godziny X 8 tygodni.
nie, ale kuźwa, jak taki duperel na kowotę 2000, to od razu do lochu a dzieci do sierocińca. Innej opcji te skurwiele nie widzą.
Dinozaur ( z Neandertalu ) said
Nowe hasło przedstawicieli postępowej Europy :
Dzieciaki do paki !
Mamę też !
Tam przecież głosowano zawsze 100 %-owo – zgadnijcie, na kogo ?
Krzysztof M said
Ad. 31
„Wszystko co uczynił sąd w tej sprawie jest w 100 % w porządku.”
– Dobry człowiek nie przestrzega zbrodniczego prawa.
Krzysztof M said
Ad. 44
„Innej opcji te skurwiele nie widzą.”
– Wołem urodzon skowronkiem nie umrze. Jeśli ktoś urodził się skurwielem, to zostanie nim do końca życia. I trzeba mu znaleźć zajęcie godne skurwiela. Żeby się nie marnował.
Rysio said
„……..Ja nie jestem przeciw policji generalnie………”
A ja jestem przeciw policji.
Nie dość, że opłacany przezemnie, to ten zupełnie zbędny organ przemocy ( kilkanaście razy już mnie obrabował na drogach), jest na usługach żydów trzymających się koryta.
Jeżeli już to jestem tylko i wyłącznie za lokalną policją tz. taką która jest opłacana przez lokalnych obywateli, służy im, chroni ich, i pałuje tych którzy im zagrażają – pałuje np. polityków i urzędników państwowych.
A wszędzie jest dokładnie odwrotnie.
.
Brat Dioskur said
Jakby proroczo,Michalkiewicz napisal :”sumienie ,sumieniem a zyc trzeba”.Trzeba sobie zdac z tego sprawe ,ze tresura w instytucjach panstwowych realizowana jest na iscie orwellowska skale!Owi policaje dostali nakaz sadowy ,ktorego zlamanie grozilo wywaleniem z pracy. Pozostaja wtedy smietniki albo zmywaki w Anglii,… tak wiec taki policaj wykona kazdy rozkaz ,nawet gdyby dotyczyl on jego wlasnej matki. W tym wypadku kobieta byla zdrowa i poruszala sie o wlasnych silach, tymczasem sa liczne przyklady eksmisji osob obloznie chorych,przykutych do lozka ,posiadajacych zaswiadczenia lekarskie zabraniajace jakiegokolwiek transportu. Wszystko na nic,komornik wzywal pogotowie a to zniosloby na noszach nawet samego diabla nie mowiac o jakiejs tam schorowanej ,bezbronnej babince.Winien jest bezlitosny ,krwiozerczy system tak ustawiony ,ze w „drabinie strachu” szantaz przebiega od najnizszego szczebla az do samego szczytu drabiny.To jest przepoczwarzony stalinizm!Znacznie skuteczniejszy ,bo w otoczce demokracji.
stały_czytelnik_Maruchy said
Zastanawiam się z czego bierze się Wasze oburzenie. Dlaczego ta pani miałaby nie płacić grzywny orzeczonej wyrokiem sądu ? Dlatego, że jest kobietą, dlatego że ma dzieci, dlatego że grzywna jest stosunkowo niska ? Gdyby to był mężczyzna to też nie powinien być przymuszony do zapłacenia ? Gdyby grzywna wynosiła nie 2000 zł, a 2100 zł to słuszne byłoby zmusić ją do płacenia, czy jeszcze nie ? A może dopiero od 5000 zł ? A może zamiast wysłać jak już pisałem wcześniej co najmniej 5 listów z ponagleniami, grożącymi różnymi sankcjami, Państwo powinno wysłać jej tych listów 10 ? O to chodzi ?