Dziennik gajowego Maruchy

"Blogi internetowe zagrażają demokracji" – Barack Obama

  • The rainbow symbolizes the Covenant with God, not sodomy Tęcza to symbol Przymierza z Bogiem, a nie sodomii


    Prócz wstrętu budzi jeszcze we mnie gniew fałszywy i nikczemny stosunek Żydów do zagadnień narodowych. Naród ten, narzekający na szowinizm innych ludów, jest sam najbardziej szowinistycznym narodem świata. Żydzi, którzy skarżą się na brak tolerancji u innych, są najmniej tolerancyjni. Naród, który krzyczy o nienawiści, jaką budzi, sam potrafi najsilniej nienawidzić.
    Antoni Słonimski, poeta żydowski

    Dla Polaków [śmierć] to była po prostu kwestia biologiczna, naturalna... śmierć, jak śmierć... A dla Żydów to była tragedia, to było dramatyczne doświadczenie, to była metafizyka, to było spotkanie z Najwyższym
    Prof. Barbara Engelking-Boni, kierownik Centrum Badań nad Zagładą Żydów, TVN 24 "Kropka nad i " 09.02.2011

    Państwo Polskie jest opanowane od wewnątrz przez groźną, obcą strukturę, która toczy go, niczym rak, niczym demon który opętał duszę człowieka. I choć na zewnatrz jest to z pozoru ten sam człowiek, po jego czynach widzimy, że kieruje nim jakaś ukryta siła.
    Z każdym dniem rośnie liczba tych, których musisz całować w dupę, aby nie być skazanym za zbrodnię nienawiści.
    Pod tą żółto-błękitną flagą maszerowali żołnierze UPA. To są kolory naszej wolności i niezależności.
    Petro Poroszenko, wpis na Twiterze z okazji Dnia Zwycięstwa, 22 sierpnia 2014
  • Kategorie

  • Archiwum artykułów

  • Kanały RSS na FeedBucket

    Artykuły
    Komentarze
    Po wejściu na żądaną stronę dobrze jest ją odświeżyć

  • Wyszukiwarka artykułów

  • Najnowsze komentarze

    wewewe o Reminiscencje z niedzieli covi…
    wewewe o Czy pan profesor Rafał Broda s…
    Leo o Rosja: odizolowanie Runetu od…
    I*** o Czy pan profesor Rafał Broda s…
    Dziadzius o Sosnowe zdrowsze, dębowe trwal…
    Zenon_K o Wolne tematy (52 – …
    NC o Czy pan profesor Rafał Broda s…
    Piskorz o Wolne tematy (52 – …
    Lily o Nasze miejsce w szeregu
    Piskorz o Wolne tematy (52 – …
    Kojak o Rosja: odizolowanie Runetu od…
    revers o Wolne tematy (52 – …
    Piskorz o Wolne tematy (52 – …
    Piskorz o Sosnowe zdrowsze, dębowe trwal…
    Bodzio o Czy człowiek faktycznie wykorz…
  • Najnowsze artykuły

  • Najpopularniejsze wpisy

  • Wprowadź swój adres email

    Dołącz do 548 obserwujących.

Rowerzyści za kratkami. Już niedługo zmiany w prawie?

Posted by Marucha w dniu 2012-11-03 (Sobota)

Nietrzeźwi rowerzyści trafiają do więzień częściej niż pijani kierowcy. W ciągu ostatnich dziesięciu lat za kratki trafiło ich aż 11 tysięcy. Ministerstwo Sprawiedliwości planuje nowelizację łagodzącą kary dla rowerzystów.

Kto jest groźniejszym przestępcą: człowiek na zdjęciu, czy prof. Balcerowicz?

Według „Rzeczpospolitej” od 2001 do 2011 roku za kratki trafiło 11 tysięcy nietrzeźwych rowerzystów, kierowców pojazdów mechanicznych 9 tysięcy. Z danym Służby Więziennej wynika, że wyroki aktualnie odsiaduje 4563 rowerzystów (dwa razy więcej, niż jeszcze trzy lata temu) i 5501 pijanych kierowców. W samym tylko 2011 roku za jazdę rowerem pod wpływem alkoholu sądzono 50 tysięcy osób, za jazdę samochodem 70 tysięcy.

– Rower to powszechny środek lokomocji na terenach wiejskich, a rowerzyści to na ogół ludzie mniej zamożni. Kiedy nie mogą zapłacić grzywny, trafiają do więzienia – ocenia prof. Piotr Kruszyński, karnista z Uniwersytetu Warszawskiego. Wojciech Szymalski ze stowarzyszenia „Zielone Mazowsze” komentuje, że dzięki rowerzystom policja podnosi sobie statystyki. – Ponadto większość skazanych za jazdę po pijanemu na rowerze to osoby biedne, których nie stać na prawnika czy opłacenie grzywny – dodaje.

– Z rowerzystami jest tak, jak kiedyś było z łapaniem czarownic, kiedy wskazywano jako czarownice głównie osoby ubogie czy porzucone społecznie – wyjaśnia prof. Zbigniew Nęcki, psycholog społeczny. – Karanie rowerzystów równie surowo jak kierowców jest psychologicznie nieuzasadnione i nie odpowiada odczuciom społecznym – dodaje w rozmowie z „Rzeczpospolitą”.

Jak się okazuje, Polska przoduje w europejskich statystykach pod względem zatrzymywania nietrzeźwych rowerzystów, co w ostatnim czasie dostrzegło także Ministerstwo Sprawiedliwości. Raport „Zdarzenia drogowe z udziałem rowerzystów 2008–2011”, przygotowany przez Generalną Dyrekcję Dróg i Autostrad przekonuje, że rowerzyści na gazie jeśli są zagrożeniem, to tylko dla siebie samych. Resort proponuje, by takie zachowanie stało się wykroczeniem, za które groziłoby do 30 dni aresztu i grzywna od 50 do 5 tyś. złotych.

Źródło: „Rzeczpospolita”
mat
http://www.pch24.pl

Gajowy jest absolutnie przeciwny psuciu dobrego prawa, które się sprawdza w praktyce. Gajowy proponuje, przeciwnie,  poszerzyć je na użytkowników hulajnóg, wrotek, deskorolek i butów. Jak zwalczać przestępczość, to zwalczać! – admin.

Komentarzy 60 do “Rowerzyści za kratkami. Już niedługo zmiany w prawie?”

  1. Budżet szuka oszczędności. Więźnia należy nakarmić, przenocować itd. A to są KOSZTY! A koszty się teraz redukuje. Ot, i mamy przyczynę zmiany prawa…

  2. albtps said

    W Polskę … jedziemy:

  3. hawo said

    Ad.1

    Niech redukuja urzędasów… Tylko kto wtedy będzie wiernie głosował?

  4. Nemo said

    Komentarz do zdjęcia:Balcerowicz powinien wisieć-to najodpowiedniejsza i jedyna słuszna kara dla zdrajcy Ojczyzny tego formatu.Ale mamy chore prawo więc Balcerowicz ma się dobrze a cykliści siedzą.A dlaczego jest ich aż tylu?Ano dlatego,że najłatwiej ich złapać. A benzyna jest droga,więc rowerzystów coraz więcej jest 🙂 Nie chodzi o to oczywiście,żeby im darować ale myślę,że jakieś prace społeczne na przykład,byłyby by karą odpowiedniejszą i przynoszącą wymierne korzyści. A do paki dopiero tych,którzy się migają.Ale cóż:nasza dzielna policja najlepiej się sprawdza,wyłapując pijanych rowerzystów lub wywalając drzwi z futrynom niewinnym emerytom.Są także całkiem sprawni w pięciu na jednego.No i,oczywiście w radarze.

  5. Cham Wiejski said

    Nasze władze robią, co mogą. Wsadzają do więzienia rowerzystów, wyłapują babcie handlujące kwiatkami, karzą producentów oscypków, zwalczają rozbuchany antysemityzm, zakazują gdakania kurom i tak dalej.
    Nic więc dziwnego, że na inne przestępstwa już im nie starcza sił i środków.

  6. Wosiu said

    Przy tym policja, prokuratura i sądy wielokrotnie łamią prawo skazując za jazdę po pijanemu na rowerze gdziekolwiek, tymczasem zgodnie z prawem, taka jazda jest zabroniona tylko na drogach publicznych i w strefie zamieszkania (drogach osiedlowych). Jazda po pijanemu na drogach polnych, leśnych, prywatnych drogach dojazdowych, ścieżkach leśnych, polnych i parkowych itp.itd. jest prawem nie zabroniona.

  7. zagrypiona said

    Zdrajcy i złodzieje do wiezienia albo na gałąź. Natomiast pijani rowerzyści (nie wiem czemu populiści piszą ze jakoby za jazdę na rowerze można było pójść do wiezienia) kara grzywny albo prace społeczne jak ktoś napisał wyżej. Jak wam taki ochlej na rowerku (jak na rowerek wsiada pod wpływem to i w samochód wsiądzie też na gazie) zajedzie drogę podczas jazdy samochodem i zginie wasza zona lub dziecko to wtedy inaczej będziecie pisać i jojczyć: a czemu taki nie został ukarany, a czemu nie gnije w więzieniu. Jedno i drugie trzeba karać, chociaż skala zjawisk jest nieporównywalna. Chociaż nie wiem czy ludzkie życie które może zostać odebrane przez pijaka za kierownica roweru czy samochodu jest mniej warte niż wałki plichtow i balcerowiczow.

    PS. Prawdą jest że policja idzie na łatwiznę bo dziada na rowerze łatwiej złapać niż kierowce. Powinni się zabrać za jednych i drugich potencjalnych morderców na drogach i surowo egzekwować prawo które istnieje.

  8. Marucha said

    Re 7:
    Pani Zagrypiona, ok… ale ile rocznie zdarza się wypadków spowodowanych przez rowerzystów, w których giną ludzie jadący samochodem?

    Proszę nie myśleć, że popieram czy tłumaczę jazdę na cyku. Razi mnie jedynie brak wszelkich proporcji.

  9. Ad. 3

    Urzędnicy są potrzebni, bo kto będzie zasiadał w Komisjach Wyborczych?

  10. Nemo said

    Re.7 Re.8
    Otóż to Pani zagrypiona-rowerzysta z autem nie wygra,więc niech pani nie wypisuje bzdur.Kara powinna być adekwatna do szkodliwości czynu.Tymczasem więzienia pełne są żuli którzy nie mają kasy na mandaty i koszty sprawy a piraci drogowi mają się dobrze i dalej stwarzają zagrożenie jeżdżąc na gazie pomimo utraty prawa jazdy.

  11. Tomek said

    Już od dawna wiadomo, że wszystkiemu winni Żydzi i cykliści …

    Ale najgorsi są Żydzi na rowerach – admin

  12. Fran SA said

    Ad.11
    Gowno prawda.
    Takiego pijanstwa nie bylo za PRL-u.
    Po pierwsze – zawsze bylo na zakaske
    Po drugie – publiczny transport dowiozl kazdego pijaka do celu
    po trzecie- zydzi nie mieli nic wspolnego z rowerami
    po czwarte- mandaty karne nie byly zrodlem dochodow
    po piate: yes! izby wytrzezwien byly panstwowe!
    po szoste i ostatnie; w PRL-u nie bylo tyle samochodow i rower sluzyl glownie do turystyki a nie jako srodek transportu.

  13. Rysio said

    re 12. Fran Sa – zapomniałeś na koniec krzyknąć:

    Komuno wróć!!!
    i
    Proletarisze wszystkich krajów łączcie się!!!

    PS. A pijaństwo w PRLu było mniejsze bo często brakowało wódki, była ona wtedy doższa.
    Teraz w dobrobycie każdego stać aby zalać pałę.

  14. Rysio said

    Zagrypiona ma rację:

    Do pierdla należy bezwzględnie wsadzać wszystkich na gazie.

    Nie tylko zresztą ich.

    Do pierdla powinnin natychmiast być wsadzane wszystkie chłopy które wyszyły na miasto z narzędziem gwałtu* w rozporku.

    Luuuuuuudzie!!! Przecież to potencjalni gwłaciciele!!!.
    * Eunuchów/kastratów można puszczać wolno.

    Tak samo kobity – wszystkie bez wyjątku do pierdla.

    Było nie było każda z nich jest super wyekwipowana przez naturę aby być 100% prostytutką.

    Luuuuuuudzie!!! Przecież to potencjalne k…wy!!!

    Ulice powinne być dostępne tylko dla porządnych i sprawdzonych obywateli, tj. policji, urzędników państwowych, pracowników i pracowniczek rządu i państwa.

    Tu się zgadzam z Rysiem. Czasami napisze coś z sensem… – admin

  15. Rysio said

    Ja też czasami się zgadzam z Gajowym.
    Gajowy też czasami napisze coś z sensem.

    😉

  16. Fran SA said

    Rysio
    Nie gadaj, jak nie wiesz. Cwiartka wodki kosztowala 16 zl.

    Admin chyba tym razem przesadzil.
    Narkomani i US Marines sa duzo gorsi i NIKT ich nie sciga!.

    Rysio,
    Nie chodzi o to, zeby ‚komuna wrocila’ ty glabie!
    Chodzi o to, ze nawet pijany facio jest ciagle czlowiekiem, czy nam sie to podoba czy nie.
    Policyjne racje Rysia mi o tyle nie leza, ze to rozpasanie policji jest duzo gorsze od prostytucji.
    Zdaje sie, ze sie komus popieprzylo: policja jest jak dupa od srania, do ochrony obywateli a nie do ich mordowania.
    Widac to bylo i za ubeckiej komuny i za zydowskiej ‚demokracji. policja nie jest cialem wykonawczym, ty biedny niedouczony Rysiu!
    Juz teraz policja w wielu demokratycznych krajach kroczy bezkarnie po ulicach i taseruje wszystkich podejrzanych; nawet tych w wozkach inwalidzkich. Popierasz morderstwo Dziekanskiego???
    I kto twoim zdaniem bedzie sprawdzal tych obywateli, ktorzy maja prawo chodzic po ulicach? ? apiac ubecy???
    Demokracja wedle starych, klasycznych definicji jest reprezentacja w parlamencie. Tymczesem, w parlamentach tych zasranych ekwiwalentow do komuny sa przedstawiciele 1% spoleczenstwa. To moze mi wytlumaczysz czym sie rozni komuna od twojej zasranej faszystowskiej ‚demokracji’, ktora morduje kobiety w ciazy????????????!!!!!!

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Policjanci-chca-otrzymac-uprawnienia-do-strzelania-do-kobiet-w-widocznej-ciazy-i-do-dzieci,wid,14749386,wiadomosc.html

  17. Zerohero said

    Znam historię jak dwóch policjantów zauważywszy, że zroweryzowani znajomi wypili po jednym piwie, śledzili ich od ogródka piwnego aż do drzwi domu. Droga wiodła przez wał nad Wisłą. Znajomi to nie były żadne „łebki” tylko zrównoważone młode małżeństwo. Cóż mieli robić. Prowadzili rowery jak te głupie zamiast na nie wsiąść, a terroryści w mundurach mieli satysfakcję z dobrze wykonanej pracy.

  18. bluke said

    Za prowadzenie roweru po alkoholu też się odpowiada. Zresztą co tam rower – słyszałem o człowieku, który miał problemy bo pijany zasnął w zacumowanej łódce!

  19. Takie okupacyjne prawo – ujeb…ć słabszego.

  20. Adam Piszczała said

    Karać należy surowo za konkretny czyn jeżeli spowodował szkodę natomiast każde prewencyjne karanie np za jazdę po pijaku to następny krok do państwa totalitarnego ; w wolnym kraju za jazdę po pijanemu nie ma paragrafu.

  21. Ad. 20

    „w wolnym kraju za jazdę po pijanemu nie ma paragrafu.”

    – Bardzo słusznie. Jednak za szkody wyrządzone jazdą po pijanemu kary powinny być wysokie.

  22. Tomek said

    Re. 12
    …”po szoste i ostatnie; w PRL-u nie bylo tyle samochodow i rower sluzyl glownie do turystyki a nie jako srodek transportu”…

    W tym twierdzeniu jest pewna sprzeczność. Jak by był nadmiar samochodów, rowery mogłyby służyć do takich dupereli jak turystyka.

  23. Tomek said

    Re. 21
    A pomyśleć, że w początkach XX w., stan upojenia alkoholowego, był okolicznością łagodzącą w przypadku wypadku drogowego.

  24. Tomek said

    …”Za prowadzenie roweru po alkoholu też się odpowiada. Zresztą co tam rower – słyszałem o człowieku, który miał problemy bo pijany zasnął w zacumowanej łódce!”…

    Coś w tym jest. Słyszałem o zatrzymywaniu praw jazdy żeglarzom, którzy żeglowali po mazurach po kilku piwach.

  25. Karanie czlowieka za to ze jest pijany tzw. „wskazujacy” – za to ze jest na „cyku” w zasadzie w/g mojej opinii nie ma praktycznego ani logicznego sensu. Nie mozna karac czlowieka za „domniemanie” (domniemywanie) dokonania przestepstwa (wypadek drogowy) czy wykroczenia (blokowania ruchu drogowego) przed dokonaniem tego, tylko dlatego ze jest (zostal zlapany) na „cyku”… (bo policjant akurat potrzebuje „kasy”…)

    Czyli w zwiazku z tym, karanie kierowcow czy rowerzystow za to, ze mogliby popelnic wykroczenie czy wypadek tylko dlatego ze sa w stanie „wskazujacym” staje sie i de facto jest bezprawiem…

    Oczywiscie, ze zupelnie inna sprawa staje sie, kiedy kierowca na „cyku” spowoduje wypadek lub bierze udzial w wypdku, wtedy taki kierowca powiniem otrzymac (zostac skazany) trzy-czterokrotnie wiekszy wymiar od przewidywanego w kodeksie dla zupelnie trzezwego.
    ==========================\
    jasiek z toronto

    http://polskawalczaca.com

  26. zagrypiona said

    @10 Nemo

    Tu nie chodzi o to czy rowerzysta (pijany) ma szanse z trzeźwo prowadzącym samochód. Chodziło mi o sytuacje, i odruch gdy ten w samochodzie będzie chciał uniknąć kolizji, zahamuje, wpadnie w poślizg, uderzy w drzewo i być może zginą niewinni ludzie. Nemo nie ma wyobraźni? Obyś nie musiał takiej sytuacji doświadczyć na własnej skórze jak już będzie za późno. Alkohol jest dla ludzi, ale tych myślących. 😉

    @ Pan Gajowy – no jest rażąca dysproporcja, bo gliniarze idą na łatwiznę, liczy się statystyka na ilość złapanych sztuk. Ma Pan rację.

    @14 Rysio

    Rozumiem ironie i żarty. Ale mnie na ten przykład troszkę przeraża fakt, że muszę dzielić drogę z pijakami. Obojętnie czy to pieszymi, na rowerach czy w samochodzie. Pan wyolbrzymiasz to o czym napisałam, nigdzie nie wspomniałam o facetach z narzędziem czy babach potencjalnych prostytutkach. Czepiasz się Pan bo nie masz co innego robić w ten sobotni, przeuroczy wieczór. 😉 Ale ja to w pewnym sensie rozumiem.

  27. RomanK said

    http://dui.drivinglaws.org/texas.php..

    Policja wodna ma jeszcze ostrzejsze kary za spozycie…
    Pierwsza wpadka 2000 dolcow
    Druga…4000 trzecia 10 000….i po jezdzie…chyba ze bez prawa jazdy, a za to kryminal dsc przykry…
    Nie rozumiem jakowejs sympatii Gajowkowiczow do pijakow na drodze?????
    Pijesz nie jedz… w Texasie samo przebywanie w stanie wskazujacym w miejscu publicznym podlega karze wysokiej grzywny i aresztu…

  28. RomanK said

    Co ma wolnosc do pijanstwa??? PIjanstwo nie dorasta do wolnosci…zreszta w USA juz nie uzywa sie pojecia DWI ale DUI…poniewaz upojenie alkoholowe stalo sie mniejszeoscia wiekszosc znajduje sie w stanie upojenia narkotycznego…
    Wolnosc od wola…poprzez upojenie pozbawia sie wolnej woli..oddaje sie ja uzywce…
    Posluchajcie expose’s wyglaszanych przez pijanych:-)))

  29. W USA (United Sehendryn in America) dojdzie do tego, ze miejscem „publicznym” bedzie Panie Romku rowniez i panska sypialnia…

    Jesli dzisiaj podlegaja karze ci wszyscy, ktorzy nie popelnili zadnego przestepstwa i zostaja osadzeni w wiezieniach bez zadnego wyroku sadowego, to nawet nie chce wiedziec co stanie sie jutro w tej „hamerykanskiej judeoameryce”…”.
    Mysle, ze nie musimy sie „czarowac”…ani „udowadniac” tego, do czego „nasi straszni” bracia sa zdolni…i jacy potrafia byc „przekonywujacy…”….Nieprawdaz Panie Romku???…
    =====================
    jasiek z toronto

    P.S. W Kanadzie doszlo do tego, ze miejscem publicznym (rowniez) jest tzw. „driveway” (miejsce = podjazd dla samochodow) przed domem…

    P.S. Na Florydzie zalegalizowano „uzywki” (narkotyki), ale rowniez wprowadzono zakaz zatrudniania i wyplat zasilkow dla tych wszystkich, ktorzy uzywaja narkotykow. A niech biora, ale pracy ani zasilku nie dostana…

  30. Rysio said

    Zagrypiona – a czy wiesz że w Montanie można pić alkohol prowadząc samochód?

    I jakoś końca świata tam nie ma.

  31. Rysio said

    Na Long Island – koło Nowego Yorku – 20 godzinne kolejki za beznyną.

    A Rysio jak na prawdziwego bezdusznego kapitalistę przystało ma pełen bak benzyny.

    Tak się zastanawiam czy było by moralnie ją odsprzedać powiedzmy w cenie $100 za litr?

  32. Rysio said

    re 29. „…..P.S. W Kanadzie doszlo do tego, ze miejscem publicznym (rowniez) jest tzw. “driveway” (miejsce = podjazd dla samochodow) przed domem…”

    Nie narzekaj Jasiek. Żydy w Kanadzie stworzyły Ci i reszcie kanadoli najlepszą bezpłatną służbę zdrowia na świecie.

    Już tylko za to powinnieneś całować ich po rękach i innych częściach ciała.

    🙂

  33. veri said

    ” Balcerowicz powinien wisieć – to najodpowiedniejsza i jedyna słuszna kara dla zdrajcy Ojczyzny ” –

    – z tego co wiem to Zydzi stoja murem jeden za drugiego ( zew krwi), wiec o zdradzie, w przypadku obyw.Balcerowicza nie moze byc mowy.

  34. Rysio said

    re 26. „………Rozumiem ironie i żarty. Ale mnie na ten przykład troszkę przeraża fakt, że muszę dzielić drogę z pijakami….”

    A nie czy nigdy nie pomyślałaś że pijaków może przerażać fakt że muszą dzielić drogę z tobą? Bezczelnie trzeźwą.

    A dlaczego pijany ma mieć mniejsze prawa od trzeźwego?

    PS. Pewnie dlatego, że prawo wymyślili trzeźwi abstynenci.

    😉

  35. revers said

    Pochowano drugi raqz prezydenta Kaczorowskiego w Swiatyni opatrznosci i zaden z politrukow lub oficjeli sajanskich nie byl na uroczystostasciach pogrzebowych.

    Czy ktos wie za kogo pochowano 2 lata temu , bylego prezydenta na uchodztwie? przecie to kompletna kompromitacja juz nie panstwa a plemienia *dopolinskiego.

  36. veri said

    21. @Krzystof M.

    … wobec powyzszego … gdzie ulokowac pojecie „rownosc wobec prawa” ?
    Przestepstwo jest przestepstwem niezaleznie od tego kto i pod jakim wplywem je spowodowal.

  37. revers said

    <obawiam sie ze ci co dokonywali identyfikacji ofiar smolenskich, takze pomagali ze strony polskiej byli bardziej pijani niz rowerzysci, kara powinna byc wymierzona w dzesiatkach tysiecy, a nie tylko przepraszam i chodze dalej jak paw na wolnosci. Napewno nie jeden rowerzysta powiedzial przepraszam, ale pomrocznosci jasnej nie znaleziono.

  38. veri said

    34. @ Rysio

    Nie pisalem o tym (36) aby nie bylo dysonansu 🙂 … moim zdaniem to trzezwi powinni byc ostrzej karani bo popelniaja przestepstwo bedac w pelni swiadomosci czyli z premedytacja !!! ( http://www.youtube.com/watch?v=nVNJNy1lg1U )

  39. Re: 32 „rysie” i inne…

    Gdyby w Kanadzie byla opieka lekarska platna, to w jaki sposob „lekarze” dowiedzieli sie o „mozliwosci” pacjentow w handlowaniu ich narzadami???
    „Lekarze” w Kanadzie nie pracuja za darmo, a kazda wymyslona lub „zakontraktowana” operacja jest oplacana z pieniedzy podatnikow (niewolnikow), ktorzy nie maja zielonego pojecia, ze „menisterstwo zdrowia” jest dokladnie tym samym „przedsiebiorstwem” okradania i oglupiania co „canadian board of education…”…

    Ponadto, dla „rysiow swiadomnosci”, kazdy obywatel w Kanadzie musi zaplacic ok. 460 dolarow rocznie za „lecznictwo” w formie podatku, ktory to pracownikom (niewolnikom) zabiera pracodawca kazdego miesiaca po 38 dolarow…

    No, ale w/g „rysiow” opieka lekarska w Kanadzie jest bezplatna…
    To tak, jakby powiedziec, ze „rysie” sa bezplatnie „uzdolnieni…”
    i sloncem „oswieceni…”… :))))
    =========================
    jasiek z toronto

    http://polskawalczaca.com

  40. Rysio said

    Pięknie Veri, czyli jak będę chciał kogoś obrabować i ukatrupić to zaraz po tym gdy już policja będzie mnie ścigać, i będzie tuż tuż, to wystarczy że wypiję z gwinta pół litra i od razu dostanę mniejszą karę – bo popełniłem rabunek i morderstwo pod wpływem alkoholu, nie będąc w pełni poczytalny.

    🙂

    PS. Zapewne gdyby takie było prawo to wszystkie ważniejsze decyzje były by podejmowane na rauszu.

  41. Rysio said

    re 39. Jasiek – jestem pełen zduminia i podziwu dla Ciebie.

    Sam Mises by tego lepjej nie napisał.

    Przed Jaśkiem – czapki z głów Panowie.

  42. Re: 41 „rysie” i inne…

    Aby stalo sie za dosc, to:

    -Nigdy (od 1993 roku) nie pisalem za pieniadze i dla pieniedzy!
    -Nigdy nie napisalem nieprawdy!
    -Nigdy nie oczekiwalem i nie oczekuje zadnych (od nikogo) komplementow, ani pochwal !!!
    -Nigdy od nikogo nie zazadalem zaplaty za wyslana poczta i za pomoca E-mail-u ksiazke w wersji elektronicznej czy zapisana na CD-ROM-ie
    Nigdy i od nikogo nie otrzymalem zaplaty za jakakolwiek publikacje, biuletyn, odezwe czy list protestacyjny!
    -Nigdy i od nikogo nie zazadam zaplaty za wprowadzenie Programu Kredytu Spolecznego (Narodowego) na terenie RP – (no moze za miske goracej zupy raz dziennie i miejsca do spania – ze zrozumialych wzgledow obecnego zamieszkania w Kanadzie). :)))

    Zawsze sluze i bede sluzyl za Bog zaplac moim Rodakom POLAKOM!!!
    (ale niech zaczna wreszczie madrzec!!!)
    ==================================
    jasiek z toronto

    http://polskawalczaca.com

  43. Ad. 36

    „gdzie ulokowac pojecie “rownosc wobec prawa” ?
    Przestepstwo jest przestepstwem niezaleznie od tego kto i pod jakim wplywem je spowodowal.”

    – To proste. Jest pojęcie przestępstwa nieumyślnego i przestępstwa umyślnego… Dalej proszę prowadzić wywód już samodzielnie. 🙂

  44. Ad. 41

    „Sam Mises by tego lepjej nie napisał. ”

    – 10 Przykazań napisał Mizes. Wszyscy to wiedzą. … 🙂

  45. marost said

    O jezdzie po Polsce mozna pisac ksiazki. Po ubieglorocznym (2011r) pobycie w Kraju pisalem:

    Trasa z Krakowa kierunek Kielce – Opoczno. Droga nowa i choc dwukierunkowa to jakosciowo wysmienita. Oznakowania na jezdni – organizacja ruchu? – mozna sobie urwac glowe ze zdziwienia – nie ulatwiajaca plynnosc ruchu i bezpieczenstwa ale wrecz przeciwnie:.

    Szybkosc sredno 40km z wieloma odcinkami podnoszona do 100 ????.
    100km/g zamiast max 90 na drodze z jedna jezdnia w dwoch kierunkach i przy ciaglych obnizeniach do 40…, pelno radarow… po kilkudziesieciu kilometrach dostaje sie obledu, o wypadek nie trudno bo zaczyna sie ten porzadek a wlasciwie jego brak lekcewazyc.

    Jadac poprawnie jest sie nieustannie wyprzedzanym na „rybi ogon” (wyprzedza i ustawia sie tuz przed maska zmuszajac do zwalniania). Czegos takiego nie widzialem ani w Niemczech ani w Belgii czy Francji na drogach tzw panstwowych.

    Logika organizacji ruchu drogowego w Polsce ustawiona jest na prowokowanie wykroczen a nie na bezpieczenstwo ruchu.
    Przejazd przez Lodz to droga przez meke – mozna napisac osobna ksiazke.

    Brawura ma swoje zasady, granice i wcale nie musi stwarzac niebezpiecznstwa ale to co dzieje sie na polskich drogach nie miesci sie w zadnej z ksiazkowych definicji.

    Nawet jesli chodzi o tzw jazde „pod wplywem” – we Francji mozna miec jeszcze raz tyle.
    Moge wypic piwo i spokojnie siadac za kierownice. Porownywalem ilosci wypadkow ze skutkiem smiertelnym – Polska bije Francje na glowe. To jakas paranoja aby nie moc wypic kieliszka czy piwa wieczorem bo rano siada sie za kierownice????.

    Takie zaostrzanie przepisow obliczone jest na kreowanie wypadkowosci ale przede wszystkim na pozyskiwanie ogromnych pieniedzy z mandatow itp kar przez panstwo poprzez ukryte opodatkowanie!!!!

    To jest ukryte opodatkowanie, ukryte zadyma pod tytulem zapobiegania wypadkom drogowym, ktore sa prowokowane przez panstwo.

    Skoro panstwo zaklada z gory 1.2 miliarda dochodow do budzetu – nie jest to niczym innym jak podatkiem, ktory musi byc sciagniety od podatnika, a w jaki sposob? – to widac.

    I to nazywam podloscia!!!

    Podatki i oplaty z tytulu rejestracji pojazdu itp maja sluzyc poprawie bezpieczenstwa drogowego. Drogowskazy, ronda bezkolizyjne itp a nie na zakup nowych, coraz bardziej nowoczesnych radarow maszynek i to nawet nie latania dziur budzetowych ale jest stala, planowana pozycja budzetu.

    Ale skoro spoleczenstwo do zarzadzania wybiera sobie pedalow, kastratow lub innych egzotycznych, to ma co chce.

    Planowany miliard do uzyskania z mandatow do uzyskania a z drugiej strony nie ma kary dla seryjnego podpalacza ludzkiego mienia… oto polska racja stanu…????????

    Ubezpieczenia obowiazkowe sa zbyt tanie i zle „funkcjonujace” – sam tego doswiadczam.

    Od sierpnia czekam na odszkodowanie (670 Euro) z PZU za tylne drzwi ktore mi uszkodzono na parkingu w Opocznie.

    PS.
    Dokladnie po roku – w sierpniu br. PZU wplacilo w/w naleznosc z tytulu odszkodowania na moje konto.

    Ostrzegam wiec przed wjazdem samochodem do Polski!!!! W razie wypadku, czy tylko kolizji? – dalsza droga to droga przez meke. Policja w Polsce nie uznaje miedzynarodowych formularzy powypadkowych. Z kolei to co wystawia polska policja nie jest respektowane np we Francji.

  46. Fran SA said

    Ad. 45
    Marost
    Pan niczego nie pojal. Z artykulu wyraznie wynika, ze ten caly burdel na polskich drogach, to wina pijanych rowerzystow!

  47. marost said

    AD46.
    Jak sie szuka kija to…. nie!…. to chyba odwrotnie????

  48. Halina said

    Nie ma w Polsce kary za doprowadzenie świetnie prosperującego przedsiębiorstwa państwowego w krótkim czasie do bankructwa przez skryto-żydowskiego oszusta i złodzieja. Kolejnym krokiem jest „wykupienie” tego przedsiębiorstwa przez innego skryto-żydowskiego oszusta i złodzieja z konkurencyjnej firmy zagranicznej, z następowym zamknięciem tego przedsiębiorstwa. Setki ludzi zwolnione z pracy, często – są nimi „jedyni żywiciele rodziny”. To jest dopiero „burdel na kółkach”. Uchodzi bandytom całkowicie bezkarnie!!!
    Kary dla rowerzystów to przy 2,5 – 4,5 milionach bezrobotnych w Polsce – ohydne nadużycie syjonistów w mundurach.
    Jedynym ratunkiem jest wydalenie wszystkich żydów do Birobidżan.

  49. Joe said

    Re 31….Rysiu nie roznos plot jak stara baba na targu.Mieszkam w Woodbridge w NJ i przed chwila wrocilem z zatankowanym do pelna samochodem…czekalem 45 min.Dzisiaj tankuja z numerami parzystymi.Jakby gosciu z Long Island chcial to by mu zajelo to wszystko 1 i 1/2 godz….a jak lubi stac i spac w kolejce …no to niech spi 30 godzin,jego sprawa.

  50. Polon said

    U mnie na wsi po piwie zawsze jeżdżę samochodem co w 99,9% chroni mnie przed policją.
    Naukowcy statystycznie stwierdzili, że kierowcy w wieku 35-50 lat po głębszym są bezpieczniejszymi użytkownikami drogi niż trzeźwi użytkownicy. CHODZI O STATYSTYKĘ.
    Proszę nie komentować mojego zachowania, że piję i prowadzę samochód.

    A co do rowerzystów na wsi to:
    Obowiązkowe kaski dla rowerzystów i kamizelki, a co najważniejsze tablice rejestracyjne dla rowerów wraz z OC OBOWIĄZKOWYM i kartę rowerzysty za opłatą 500zł i po zdaniu egzaminów z poprawnych manewrów rowerem i teorii. Co do budowy roweru należy wykreślić słowo pedały i zastąpić czymś bardziej poprawnym.

    I wszystko po to by żyło się nam bezpieczniej.

  51. Halina said

    Rowerzyści i większość niezamożnych ludzi – zazwyczaj przepraszają wszystkich – za wszystko. Chyba także za to, że żyją. Bieda i nędza sięga do dna duszy człowieka.

  52. Polo said

    Coraz większa cenzura na komentarze?

  53. Faber said

    A ja też w temacie cykliści, ale z innej beczki: w moim mieście, chyba jedynym na świecie, stoi w jednym miejscu zakaz jazdy rowerem po chodniku! W ten sposób urzędnicy nadrobili fuszerkę innych urzędników, którzy ustawili po obu stronach chodnika ekrany wygluszające, jednoczesnie kompletnie zaslaniające widoczność kierowcom wjeżdżającym i wyjeżdżającym z parkingu przy jakimś instytucie PAN na osoby poruszające się po tym chodniku. Pewnego dnia stanęli tam policjanci i w ramach akcji „rowerem bezpiecznie do celu” każdemu cykliści tam jadącemu kazali dmuchać w balonik i dawali mandat 50 zl. Nie przepuścili nawet staruszce ok. 70 letniej. Zgroza.

  54. Ad. 49

    „Re 31….Rysiu nie roznos plot jak stara baba na targu”

    – Rysio, to znany tu politruk. Tylko politruk nie komunistyczny, a kapitalistyczny. Ale to praktycznie to samo.

  55. Joe said

    Re54…Mam rozumiec ze przeszedl operacje jak” poslecie grodzkie”…wycieli mu to i owo i stal sie kapitalista????
    Rysiu czy w komunie grales na czerwonych skrzypcach? Haaaa…

  56. zofia said

    Pare lat temu odwiedzilam swoja wies. W czasie pobytu wydarzylo sie cos smutnego. Jeden z alkoholikow zmarl z butelka piwa siedzac pod sklepem. Zmarl z powodu zapalenia pluc ale fakt, ze jedyny sklep jest przy szkole, przy przystanku i na krzyzowce glownych drog zbulwersowal wielu. Przeprowadzilam rozmowe ze sklepowa ze nielegalnie sprzedaje alkohol w sasiedctwie szkoly i do tego umozliwia jego spozycie. oczywiscie nic nie osiagnelam.
    Poszlam wiec do gminy pytajac kto wydal zezwolenie na sprzedaz i spozycie w takim miejscu. Potem do proboszcza dlaczego nie reaguje jesli wie ze taosoba sprzedaje alkochol juz od 6 rano w niedzile i dzieci czekajace na autobus musza patrzec na zapitych ludzi Az w koncu poszlam na policje pytajac dlaczego nie reaguja kiedy sprzedawany jest alkohol nieletnim?
    Oto co osiagnelam: gmina wyslala pismo odleggos od szkoly jest ponad 2m dopuszczalnej odleglosci. Sklepowa wywiesila inf. ze zabrania sie spozywania w sklepie i szklanki byly dostepne na polce. Proboszcz powiedzial ze on nie bedzie sie wtracal. A policja zrobila nalot i ukarala mandatem porzadnych chlopow ktorzy zakupili piwo majac je w reklamowce ale przyjechali do sklepu rowerem, samochodem lub traktorem! I tak moj znajomy zaplacil mandat za 2 piwa bo zatrzymal sie traktorem po drodze z pola. Po miesiacu wydarzyla sie nastepna smierc. Kolejny alkoholik sprzedal 1/2 ha ziemi aby corce wyprawic wesele, ale pieniadze przepil z innymi i jak oprzytomnial bez pieniedzy to sie powiesil.
    Sklepowa do dnia dzisiejszego zarabia na tych nedznych rentach.

  57. Rysio said

    re 49. Głupi Joe zawsze ma szczęście. Trafi nawet na stację benzynową do której właśnie dostarczono paliwo.

    Tym bardziej jest jego szczęście zdumiewające, zważywszy na fakt, że Joe 99% czasu spędza w takiej oto pozycji.

    Tylko od czasu do czasu wyjmuję głowę z swojego odbytu, ale na bardzo krótki okres, on po prostu nie znosi świeżego powietrza.

    🙂

    PS. Joe a dlaczego mieszkasz w NJ?
    Przecież tam mieszkają same debile – a w Woodbridge debile do kwadratu.

    Nie po raz pierwszy przekracza Pan granice nie tylko dobrego smaku, ale i podstawowej kultury – admin

  58. Rysio said

    re 49. Znałem kiedyś, bardzo dawno takiego samego debila jak Joe z Woodbridge w Polsce.

    Pieprzył i gadał takie same bzdury jak Joe – np. to, że żadnej II wojny światowej nie było.

    Twierdził tak bo przez 5 lat wojny widział niemców tylko raz jak zajechali na jego wiochę zarekwirować parę świniaków.

    To musi był jakiś krewny Woodbridge’go Joe.

    🙂

    Obaj takie same matoły.

    Joe zmień pozycję i rozejrzyj się dookoła.

  59. Rysio said

    re 56. Zośka, z ciebie w szkole to chyba była straszna skarżepyta.

    😦

  60. Rysio said

    Joe – czy ciągle trzymasz swój łeb w zadku?

    🙂

    Popatrz – żadnych kolejek za benzyną.

    http://www.dailymail.co.uk/news/article-2227995/Superstorm-Sandy-40-000-New-Yorkers-forced-evacuate-temperatures-plummet.html

Sorry, the comment form is closed at this time.