Dziennik gajowego Maruchy

"Blogi internetowe zagrażają demokracji" – Barack Obama

  • The rainbow symbolizes the Covenant with God, not sodomy Tęcza to symbol Przymierza z Bogiem, a nie sodomii


    Prócz wstrętu budzi jeszcze we mnie gniew fałszywy i nikczemny stosunek Żydów do zagadnień narodowych. Naród ten, narzekający na szowinizm innych ludów, jest sam najbardziej szowinistycznym narodem świata. Żydzi, którzy skarżą się na brak tolerancji u innych, są najmniej tolerancyjni. Naród, który krzyczy o nienawiści, jaką budzi, sam potrafi najsilniej nienawidzić.
    Antoni Słonimski, poeta żydowski

    Dla Polaków [śmierć] to była po prostu kwestia biologiczna, naturalna... śmierć, jak śmierć... A dla Żydów to była tragedia, to było dramatyczne doświadczenie, to była metafizyka, to było spotkanie z Najwyższym
    Prof. Barbara Engelking-Boni, kierownik Centrum Badań nad Zagładą Żydów, TVN 24 "Kropka nad i " 09.02.2011

    Państwo Polskie jest opanowane od wewnątrz przez groźną, obcą strukturę, która toczy go, niczym rak, niczym demon który opętał duszę człowieka. I choć na zewnatrz jest to z pozoru ten sam człowiek, po jego czynach widzimy, że kieruje nim jakaś ukryta siła.
    Z każdym dniem rośnie liczba tych, których musisz całować w dupę, aby nie być skazanym za zbrodnię nienawiści.
    Pod tą żółto-błękitną flagą maszerowali żołnierze UPA. To są kolory naszej wolności i niezależności.
    Petro Poroszenko, wpis na Twiterze z okazji Dnia Zwycięstwa, 22 sierpnia 2014
  • Kategorie

  • Archiwum artykułów

  • Kanały RSS na FeedBucket

    Artykuły
    Komentarze
    Po wejściu na żądaną stronę dobrze jest ją odświeżyć

  • Wyszukiwarka artykułów

  • Najnowsze komentarze

    Voodoosch o Sztuczna inteligencja ma rządz…
    I*** o Sztuczna inteligencja ma rządz…
    Olo o SKANDALICZNE słowa eksperta.…
    I*** o Rosyjscy eksperci będą szukać…
    Cyngiel o Sztuczna inteligencja ma rządz…
    Niedźwiedź o Wolne tematy (41 – …
    revers o Wolne tematy (41 – …
    flathead o Rosyjscy eksperci będą szukać…
    Ale dlaczego? o Rosyjscy eksperci będą szukać…
    Olo o Dlaczego Biden wyprosił spotka…
    Marcin o Wolne tematy (41 – …
    Zenon_K o Rosyjscy eksperci będą szukać…
    Maria o Rosyjscy eksperci będą szukać…
    Maria o Lekarz czy zbrodniarz?
    Prowokator o Sztuczna inteligencja ma rządz…
  • Najnowsze artykuły

  • Najpopularniejsze wpisy

  • Wprowadź swój adres email

    Dołącz do 546 obserwujących.

Zamiast seksualnie uświadamiać, bijmy dzieci…

Posted by Marucha w dniu 2012-12-04 (Wtorek)

 

…a zostaną wielkimi ludźmi. Ale to nie moja opinia, uwaga, zastrzegam, żeby mnie kto nie pociągnął do odpowiedzialności karnej!

Święty Kazimierz Królewicz

Święty Kazimierz Królewicz

Muzykoterapia monarchy

Ja tylko relata refero, czyli przytaczam oficjalną odpowiedź na pytanie skierowane do pewnego sarmackiego króla. Brzmiało ono:
„Jakiej muzyki słuchać raczy Wasz Majestat z największym upodobaniem?”

Odpowiedź (cytowana za „Nowymi Atenami” Benedykta Chmielowskiego):
„Nie mogę wdzięcznieyszey słyszeć muzyki, jako gdy słyszę płaczącego syna, wybitego rózgą od professora.”

Owym monarchą był król Kazimierz Jagiellończyk, a „professorem” sam Jan Długosz. Który nie tylko, że lał królewiczowskie pośladki, ale jeszcze był księdzem. Cóż za skandal…

Efekty wychowania szokowego

Długoszowa rózga okazała się wszakże czarodziejską różdżką, bo owo sado-molestowanie przez księdza wydało świetne owoce. Podsumował tę rzecz Stanisław Orzechowski, ten sam, który położył podwaliny pod sarmacki samozachwyt ustrojowy. Wedle niego, dzięki rózdze królewicze nie gnuśnieli, lecz ich (tu i dalej cytuję przekład Jerzego Starnawskiego) „pragnienie wielkości rozpalało”.

Efekty dalsze – to losy królewiczów, którzy legitymując się takim a nie innym wychowaniem, stali się interesującymi kandydatami do europejskich tronów i ołtarzy: „w ich szeregu przedziwnym i boskim zrządzeniem najstarszy był Władysław, który jeszcze za życia ojca panował na Węgrzech; Jan Olbracht panował po ojcu w Polsce […]; Aleksandra zaprosili Litwini”. Dalej „pozostało jeszcze dwóch, którym przypadły, jak wiecie, lepsze od ziemskich królestwa: Kazimierz i Fryderyk. Jeden z nich zaliczony został w poczet świętych” i spoczął ciałem we wileńskiej katedrze, Fryderyk natomiast został biskupem krakowskim i arcybiskupem gnieźnieńskim, czyli prymasem, a także kardynałem – panował więc polskiemu Kościołowi. Zygmunt jako Zygmunt Stary został królem Polski.

Tyle, jeśli chodzi o skutki bicia dzieci przez nauczycieli. Jak widać – ekstremalnie pozytywne. Lecz powstrzymam się od dalszych komentarzy, bo jeszcze mnie posądzą. Przechodzę do problemu uświadamiania seksualnego na zasadach europejskich.

Lekcje przysposobienia seksualnego…

W przypadku tychże synów monarszych daleko idącego uświadomienia podjął się reprezentant europeistów, Kallimach. Jego to właśnie Jan Olbracht „zażywał” (wedle „Nowych Aten”) „ad consilia” [do rady] obrażając przez to narodową dumę pozostałych Polaków, u których rad nie zasięgał. Zaś owe rady Kallimachowe miały za cel między innymi uświadomienie seksualne w szerokim tego słowa znaczeniu.

…i ich skutki

Niestety, kiedy Jan Olbracht wespół z Kallimachem raz „maszkarami [to jest przebieraństwem] w melancholii chce się rozerwać w zapusty”, sam zaś król dla niepoznaki „odniósł na twarzy larwę”, czyli założył karnawałową maskę, pośród jednej awantury, incognito występując, został „od kogoś raniony”. A do ran ciętych vel kłutych doszły pono jeszcze – odniesione podczas powyższych uświadamiających eskapad – rany weneryczne.

Skutki długo czekać na siebie nie dały: król zszedł, sprowadzając na Rzeczpospolitą kryzys polityczny.

Wybór należy do ciebie

A teraz, Czytelniku wybieraj. Bicie dzieci daje koronę, zaś uświadomienie seksualne pozbawia i korony, i życia. Jednak to nie ja mówię, nie, w żadnym wypadku, ja tylko relata refero.

Jacek Kowalski
http://www.pch24.pl

Komentarzy 19 do “Zamiast seksualnie uświadamiać, bijmy dzieci…”

  1. JO said

    1. Kazda Kobieta powinna baczac na swa Godnosc pilnowac tego, by relacje – znajomosc z Mezczyzna byly tylko Takim, ktory Zyje w Lasce Uswiecajacej, Nadprzyrodzonym Zyciem.

    2. Wybor malzonka polega na Kontrakcie Przez Chrystusa I w Chrystusie w ktorym oboje Musza odpowiedziec sobie na pytanie, CZY Zamierzam Zyc w Przyszlym Malzonkiem w Dwuosobowym ZAKONIE Przez Chrystusa I w Chrystusie z Dana osoba, w celu Jednym

    Czy biore odpowiedzialnosc za siebie I Drugiej Osoby Uswiecenie Duszy w Tym Sakramentalnym Zakonie?

    Czy Dodam swoja Prace, swoje Cialo dla drugiej osoby wowczas gdy bedzie Tego potrzebowala, by Uswiecic Jego, Jej Dusze poprzez Zycie Malzenskie, ktorego Celem, procz Uswiecenia Duszy dla Boga jest Ojcostwo I Maciezynstwo dla Boga.

    Czy dla Trojcy Swietej , by oddac jej Wlasna Dusze Uswiecona, wezme sobie Malzonka, z ktorym I dla Ktorego bede Uswiecal swoja I Jego Dusze?

    Czy chce oddac siebie Calego w tym Zuciu poprzez Chrystusa I w Chrystusie, Jego Prawom, dla NIEJ, JEGO tworzac Sakramentalny Zwiazek, Zakon Malzenski, Jedno Cialo dla Uswiecenia Dwoch Dusz?

    Czy bede Pracowal jak Parobek, Niewolnik dla Tej Kobiety, traktowal Ja tak by czula sie Spelniona?

    Czy bede posuszna Mezczyznie, Sluzyla Mu Zawsze, czy bede JEMU I Tylko Jemu PODDANA Przez Chrystusa I w Chrystusie?

    Czy Chce miec z Nim z Nia Potomstwo dla Chwaly Bozej?

    Czy z Nim, z Nia bede Zyc tylko Dla Boga I w Bogu?

  2. Boryna said

    Gdy dowie sie o tym rzecznik praw rozpuszczconego dziecka i gminny ośrodek monitorowania rodziny ks. Jan Długosz może teraz stracić prawo do wykonywania zawodu i może byc wsadzony do ciupy.

  3. JO said

    ” ..juz nigdy nie bedzie jak dawniej…” – JPII

  4. AlexSailor said

    Ad.3. @Jo
    To się jeszcze okaże.

  5. Fran SA said

    Czasy sie zmieniaja. I my sie zmieniamy. Co za Dlugosza bylo akceptowane, nie musi byc akceptowane w obecnym systemie. I nie nalezy sie oburzac.
    Pan Rysio bedzie wsciekly, jak przypomne, ze edukacja tzw. socjalistyczna zabronila kary cielesnej w szkole.
    Osobiscie, jako byly nauczyciel liceum ogolnoksztalcacego w Krakowie uwazam, ze tylko mniej wykwalifikowani nauczyciele siegaja po awantury z uczniami. Mozna miec zupelnie zdrowe osiagniecia bez bijatyki i wrzaskow.
    Po wielu latach ciagle mam kontakt z uczniami i ich rodzicami. Mimo, ze tak daleko mieszkam. A tylko 6 -u moich bylych uczniow mieszka niedaleko. I bardzo sie przyjaznimy. Wszystkie skarby swiata oddam za te przyjazn.

    I wierze tez, ze w poprzednich wiekach bywaly inne warunki, i mimo znajomosci historii nie mozemy traktowac wybiorczo kary chlosty i czy kleczenia na grochu.
    Od tego czasu mielismy dostep do psychologii rozwojowej, roznych pomocy i ‚podporek’ naukowych i zawodowych kursow dyplomowych i podyplomowych. Glupio, zeby bylo tak jak dawniej.

    Teraz widac w Polsce inne sa realia, gdy chodzi o akademickie wymagania, a ministerstwo oswiaty nie sprzyja ani uczniom ani nauczycielom. I co z tego, ze nie bija?? Chlosta nalezy sie temu zlotowi czarownic w Ministerstwie Oswiaty. Odebrali dzieciom obiady stolowkowe, ktore poza wszyskim, dawaly okazje do wspolnych posilkow z kolegami i gronem nauczycielskim.
    Niewiele osob sobie zdaje sprawe z tego co znacza wspolne, regularne posilki dla rozwoju mlodych umyslow i wspolzycia w grupie.
    Kretynizm zydowskiego kapitalizmu kaze wierzyc, ze kazdy czlowiek jest bezludna wyspa, Robinsonem i drugi czlowiek jest mu do niczego niepotrzebny. No chyba, ze jest okazja, zeby go oskubac z pieniedzy.

  6. JO said

    Ad.5. Nikt tu nie mowi, ze Pan nie Ma racji. Artukul I aluzja pokazuje, ze teraz mamy w szkolach Prawa Dziecka I role autorytetu sie odwrucily, gdzie nauczyciel Ma sluchac sie dziecka a nie odwrotnie. dziecko moze udezyc, zbluzgac a nauczyciel pozbawiony jest jakiejkolwiek mozliwosci Firmy wyhowawczej, gdyz Wychowania Ma w szkole nie byc a wylacznie dzieci „sku…w ….ianie”

  7. Psiemislavius said

    Re 5: skończ waść pleść te modernistyczno-libertyńskie wypociny. Czasy były takie same, tylko ludzie byli mądrzejsi. Kary cielesne muszą wrócić do szkoły, ponieważ dzisiaj można zobaczyć opłakane skutki wychowywania bezstresowego.

  8. JO said

    Uwazam, ze kary w tym cielene Powinno wrocic do szkoly. Pamietam nauczycieli w szkole, ktorzy stosowali te kary w tym na mnie. Nigdy nie Mialem pretensji do nich, ze dostalem linijka po rece, lub w Tylek Gdybym kablem, ze stalem w kacie! Ze stalem za Drzwiami, ze siedzialem po lekcjach przepisujac tekst, ze musialem Wykonac Prace jak wrzucic wegiel, posprzatac cos w tym bardaszki, czyli kibble, czyli tak zasrane ubikacje, ze trzeba bylo oddtykac JE specjalnymi przyzadami…etc, etc, etc

    Kary Musza wrocic.

  9. wet3 said

    Nie wierze w t.zw. wychowanie bezkonfliktowe. Kary, lacznie z cielesnymi, musza byc przywrocone! Podam tylko jeden przyklad. Otoz bardzo dawno temu w Nowym Jorku dziewczyna oblala chlopaka benzyna i podpalila go. Spytana w sadzie (!!!) dlaczego to zrobila, bezczelnie odpowiedziala: bo mialam ochote cos takiego zrobic… Chlopak, ktory kablem udusil dziewczyne odpowiedzial, ze teraz wie jak sie zabija i jak to wyglada!!! Moze, gdyby kiedys dostali kijem po tylku, to by przynajmniej wiedzieli co to jest bol …

  10. antka kobity szwagra brat said

    ….program szkolenia maluchów ….

    ….Rzeczpospolita: 9 lipca 2007

    Władze zachęcają do zabawy w doktora

    Federalna instytucja podległa Ministerstwu ds. Rodziny wydała broszurę, w której nakłania ojców do “masowania organów seksualnych” córek

    Nowa broszura edukacyjna
    “Ojcowie nie poświęcają łechtaczce i waginie córki wystarczająco uwagi. Zbyt rzadko ich pieszczoty obejmują te rejony ciała. A tylko w ten sposób dziewczynki mogą rozwinąć poczucie dumy ze swej płci” -czytamy w broszurze “Miłość, ciało i zabawy w doktora” wydanej przez Federalne Centrum Oświaty Zdrowotnej (BZgA). Jest skierowana do rodziców dzieci w wieku od roku do trzech lat.

    Według autorów dla zdrowego rozwoju dziewczynki istotne jest, żeby ojciec okazywał jej, jak bardzo jest dumny z tego, że jest dziewczynką. Najlepiej za pomocą rąk: “Dziecko dotyka wszystkich części ciała ojca. Czasami podniecając go. Ojciec powinien robić tak samo”.

    Z broszury można się dowiedzieć, że matki często nadają penisowi syna pieszczotliwe nazwy. Organy seksualne dziewczynki pozostają jednak bezimienne. W ten sposób dziewczynka ma się czuć gorsza od chłopca. Ojcowie powinni więc z czułością mówić o waginie córki, nazywając ją na przykład “kubeczkiem miodu.”….

    http://www.bibula.com/?p=15041

  11. Siggi said

    Ja,podstawowke ukonczylem w mojej wsi pod Wschowa(…z niem.Fraustadt-Miasto Kobiet,tak se po wojnie tlumaczyli,ale za czasow St.Augusta Poniatowskiego-ostatniego krola I RP figuruje Wschowa.) w 1958r i zaraz po do technikum rolniczego.
    Co do kwestii bicia w szkole,to wtedy nas lali rowno.Jest pytanie -za co? To pytanie jest fundamentalne ,w rozwazaniach na ten temat,tj…czy obecnie bic ,czy nie bic?Mysle,ze ma to pytanie takze gleboki sens filozoficzny,etyczny,moralny.
    Bo za co bic? Aby przywolac do porzadku niesfornego bachora,ktory glownie przeszkadza na zajeciach,to mozna go skarcic jakas kara,np.stac w kacie,kleczec na nasionach gryki,wygonic z klasy itd.Zeby belfer(ja,mam za soba studium nauczycielskie i 3 lata roboty w szk.rolniczej i wystarczylo.)chcial uderzyc-obojetnie jak- ucznia/uczennice,to niech najpierw sobie zrobi wlasne i bije w sprawach dyscyplinarnych.Z moich czasow pamietam i zdarzalo sie,ze uczen wracal ze szkoly, ze sladami na ciele po takim dyscyplinowaniu.A jak ktorys z nauczycieli mial ciezka reke ,nie potrafil wyregulowac ciosu/razow i spowodowal tym cos powaznieszego,to co wtedy?
    Z kolei bicie ucznia za to,ze slabo sie uczy,bo i to te belfry przedwojenne robily,to swiadczylo tylko o tym,ze on nie potrafil nauczyc.I bicie nie podnosilo poziomu nauczania…
    Czasy sie mocno zmienily,bo obecnie slabego ,z przypadku nauczyciela to uczniowie bija,kosz od smieci na glowe wsadzaja,robia film komorka i na Yutube pokazuja.Uczen jest spragniony wiedzy,informacji,przykladu godnego nasladowania. Z roznych informacji jakie przedostaja sie na zewnatrz ze szkol,to -niestety-lekcje religii,ich przebieg sa duzym problemem dla katechetow.Podobno na tych lekcjach trzeba by bic najmocniej i najczesciej,ale to nie moj problem…

    I to by bylo na tyle.

  12. 45 said

    Dla znających niemiecki link do filmu (porno w wersji animowanej) wyprodukowanego na zlecenie austriackiego „ministerstwa edukacji”.

    http://www.sexualpaedagogik.at/fileadmin/user_upload/sex_we_can/film.wmv

  13. Fran SA said

    7. Przemislavius
    Caly system jest w tej chwili chory i tak ustawiony, zeby w szkole dochodzilo do bijatyk i awantur. I zdecydowanie obnizyl sie poziom nauczania za tzw. posolidarnosciowej demokracji..

    Ja niestey nie ma doswiadczen osobistych: ani mnie nikt nie bil w podstawowce nr. !6 we Wroclawiu, na Grabiszynku, ani moich kolegow. Ani w krakowskim liceum.
    Jako nauczycielowi, do glowy mi nigdy nie przyszlo, zebu kogos uderzyc. W naszym krakowskim liceum nr. 3 nikt nigdy nie byl bity.
    Zapytajcie Zuzy Kurtyki.

  14. Fran SA said

    9.
    Wet3
    Ani mlodziez Nowego Yorku ani Anglii nie musza byc podstawa do systemu oswiaty w Polsce.
    W Anglii nauczyciele byli ‚in loco parentes’, czyli mieli prawo zastepowac rodzicow.
    Prali te dzieci bezlitosnie zwlaszcza w tzw. public schools (prywatnych szkolach) dla chlopcow.
    Bo Anglia potrzebowala zboczencow do podboju swiata. Byly tez te public schools wylegarnia pedalow.

    A metody Makarenki byly dobre w bardzo stalinowskich Sowietach. Tez je zreszta zarzucili po wojnie.

    W Polsce reforma oswiaty w latach 90-tych zrobila straszliwe spustoszenie w systemie nauczania. Ta zaraza przyszla z USA.
    Niektorym sie wydaje, ze biciem dzieci, ktore sa ofiarami tego systemu, podobnie jak i nauczyciele, zrobimy z tych dzieci poslusznych geniuszy.

    Bezstresowe nauczanie i tzw. wholistic approach jest bzdura, bo obniza mozliwosci analityczne mozgu.. Nauka bywa bardzo stresowa. Ale niekoniecznie trzeba ja wbijac od strony dupy.

  15. Fran SA said

    Jeszcze o finskiej edukacji slow kilka:

    http://www.businessinsider.com/finland-education-school-2011-12?op=1

  16. Anna Golus said

    Specjalnie dla tych rodziców, którzy marzą o „koronie” dla swoich dzieci i są przekonani, że tylko rózga może ją zapewnić, kilka informacji o wiarygodności informacji zawartych w powyższym artykule:
    http://historiabiciadzieci.wordpress.com/2012/12/07/pas-jaki-jest-kazdy-widzi/
    🙂

  17. JO said

    Ad.14. Tu Nikt nie mowi o tym by stosowac metode Angielskiego wychowania a Katolickiego, gdzie z zasady Kara jest …bo jest czyms naturalnym , potrzebnym…w tym kara fizyczna

  18. Fran SA said

    Ad.17
    JO
    A ja sie zastanawiam jakby wygladalo moje zachowanie jako ucznia w obecnym systemie edukacji w Polsce. Pewnie by mnie poniosla wiara w … kare fizyczna dla … geniuszy z Ministerstwa Oswiaty. Jeszcze by sie nauczycielom dostalo jako ‚cos naturalnego.. w tym kara fizyczna’ za to znecanie sie nad mlodym pokoleniem.

    A oto przyklad ‚Ewolucji metod nauczania matematyki na przykladzie zadan egzaminacyjnych’:

    Rok 1962

    Drwal sprzedal ciezarowke tarcicy za sume 100 dolarow, wiedzac, ze koszt produkcji wyniosl 4/5 jego ceny, czyli 80 dolarow.
    Oblicz zysk drwala.

    Rok 1972

    Drwal sprzedal ciezarowke tarcicy za sume 100 dolarow, wiedzac, ze koszt produkcji wyniosl 4/5 jego cent czyli 80 dolarow.
    Oblicz zysk drwala.

    1982 (Nowy program matematyki)

    Drwal dokonal wymiany zbioruT tarcicy na zbior P – pieniedzy. Moc zbioru P wyarazona w liczbach kardynalnych wyniosla 100, przy czym kazdy z jego elementow jest wart 1-go dolara. Zaznacz w kwadratowej tabeli 100 punktow aby przedstawic graficzne elementy zbioru P. Zbior kosztow zawiera 20 elementow mniej niz zbior M.
    Przedstaw zbior K jako podzbior M i odpowiedz na pytanie:
    Jaka jest moc zbioru Z – zysku wyrazona wyrazona w liczbach kardynalnych?

    1992

    Drwal sprzedal ciezarowke tarcicy za 100 dolarow. Koszt produkcji drewna wynosi 80 dolarow, a zysk drwala 20 dolarow.
    Zakresl liczbe 20.

    Rok 2002

    Scinajac stare piekne i bezcenne drzewa, ekologicznie nie zorientowany drwal zarobil 20 dolarow.
    Co myslisz o takim sposobie na zycie? W podgrupach postarajcie sie przygotowac teatrzyk przedstawiajacy jak czuja sie lesne ptaszki i dzika zwierzyna.

    Tak sobie mysle, ze zmuszanie dzieci kijem do takiej ‚edukacji’ i wbijanie pierdolow jest czystym sadyzmem i powinno byc surowo karane i rozgami i na drodze sadowej.

  19. Fran SA said

    Ad. 17
    JO
    Makarenko nie byl katolikiem.
    Anglicy tez uwazaja, ze bicie uczniow jest ‚czyms naturalnym’.
    Znaczy sie w kazdej religii czy komunizmie inaczej sie dzieci bije?

    Szastanie pojeciem ‚katolicyzm’ na lewo i na prawo jest chyba troche krzywdzace dla wierzacych katolikow.

Sorry, the comment form is closed at this time.