Dziennik gajowego Maruchy

"Blogi internetowe zagrażają demokracji" – Barack Obama

  • The rainbow symbolizes the Covenant with God, not sodomy Tęcza to symbol Przymierza z Bogiem, a nie sodomii


    Prócz wstrętu budzi jeszcze we mnie gniew fałszywy i nikczemny stosunek Żydów do zagadnień narodowych. Naród ten, narzekający na szowinizm innych ludów, jest sam najbardziej szowinistycznym narodem świata. Żydzi, którzy skarżą się na brak tolerancji u innych, są najmniej tolerancyjni. Naród, który krzyczy o nienawiści, jaką budzi, sam potrafi najsilniej nienawidzić.
    Antoni Słonimski, poeta żydowski

    Dla Polaków [śmierć] to była po prostu kwestia biologiczna, naturalna... śmierć, jak śmierć... A dla Żydów to była tragedia, to było dramatyczne doświadczenie, to była metafizyka, to było spotkanie z Najwyższym
    Prof. Barbara Engelking-Boni, kierownik Centrum Badań nad Zagładą Żydów, TVN 24 "Kropka nad i " 09.02.2011

    Państwo Polskie jest opanowane od wewnątrz przez groźną, obcą strukturę, która toczy go, niczym rak, niczym demon który opętał duszę człowieka. I choć na zewnatrz jest to z pozoru ten sam człowiek, po jego czynach widzimy, że kieruje nim jakaś ukryta siła.
    Z każdym dniem rośnie liczba tych, których musisz całować w dupę, aby nie być skazanym za zbrodnię nienawiści.
    Pod tą żółto-błękitną flagą maszerowali żołnierze UPA. To są kolory naszej wolności i niezależności.
    Petro Poroszenko, wpis na Twiterze z okazji Dnia Zwycięstwa, 22 sierpnia 2014
  • Kategorie

  • Archiwum artykułów

  • Kanały RSS na FeedBucket

    Artykuły
    Komentarze
    Po wejściu na żądaną stronę dobrze jest ją odświeżyć

  • Wyszukiwarka artykułów

  • Najnowsze komentarze

    Marucha o Rcchiladze: Dla Gruzinów Kaczy…
    Boydar o Być sprytnym jak Kaczyńsk…
    zagłoba sum o Być sprytnym jak Kaczyńsk…
    walthemar o Wolne tematy (24 – …
    Lily o Wolne tematy (24 – …
    Adrian o Wolne tematy (24 – …
    Greg o Wolne tematy (24 – …
    Gość o Być sprytnym jak Kaczyńsk…
    Быдлошевский Л.З. o Polski prawnik komentuje karę…
    prostopopolsku o Być sprytnym jak Kaczyńsk…
    Gość o Rcchiladze: Dla Gruzinów Kaczy…
    Yagiel o Wolne tematy (24 – …
    Crestone o Być sprytnym jak Kaczyńsk…
    Boydar o Kobieta jak modliszka – charak…
    Crestone o Andreotti, czyli stare Wł…
  • Najnowsze artykuły

  • Najpopularniejsze wpisy

  • Wprowadź swój adres email

Muzułmanie w Niemczech chcą wolnych dni w islamskie święta

Posted by Marucha w dniu 2013-04-02 (Wtorek)

Zamieszkujący Niemcy muzułmanie nie kryjąc oburzenia w związku z zamkniętymi sklepami na czas ostatnich chrześcijańskich świąt wielkanocnych zażądali, aby dniami wolnymi od pracy w Niemczech honorowano także muzułmańskie święta. Wyznawcy islamu żądają od władz Niemiec co najmniej dwóch wolnych dni w roku.

“Propozycja” złożona przez muzułmanów nie zaskoczyła zbyt wielu mieszkańców Niemiec. W sierpniu ubiegłego roku w Hamburgu, lokalne władze podpisały historyczne porozumienie z muzułmańskimi organizacjami społecznymi, które gwarantuje poszanowanie islamskich świąt, godzin religii w szkołach oraz prawo do pochówku w ramach określonego rytuału. Wówczas stało się jasne, że proceder ekspansji islamu rozleje się na całe Niemcy.

Obecnie muzułmanie domagają się, by dniami wolnymi od pracy uhonorować rozpoczęcie ramadanu (w tym roku wypada 9 lipca), a także jednego z najważniejszych muzułmańskich świąt – Święto Ofiarowania, trwające zwykle trzy lub cztery dni.

“Liczba muzułmanów jest tu [w Niemczech – przyp. red.] bardzo znaczna. Dlaczego więc nie szanuje się islamskiego kalendarza religijnego?” – pytał w mediach Aiman ​​Mazyek, szef Centralnej Rady Muzułmanów w Niemczech. Jego wypowiedź na konferencji prasowej wprowadziła konsternację wśród niemieckich dziennikarzy, Mazyek dodał więc po chwili, że kalendarzowe uznanie muzułmańskich świąt przyczyni się do “wzrostu wzajemnej tolerancji i integracji”.

Według oficjalnych statystyk muzułmanów w Niemczech jest już ponad 4,5 miliona. Blisko połowę z nich stanowią etniczni Turcy i Kurdowie, a także imigranci z innych arabskich krajów.

Na podstawie: thelocal.de
http://www.autonom.pl

Następnym krokiem będzie żądanie likwidacji świąt chrześcijańskich  Mamy to, jak w banku. Na szczęście w Polsce „nigdy do tego nie dojdzie”. 
Admin

Komentarzy 29 do “Muzułmanie w Niemczech chcą wolnych dni w islamskie święta”

  1. Fran SA said

    A co to jest dwa dni w roku?

    W Afganistanie zabralismy im nie tylko ichnie swieta, ale zabralismy im kraj i pomordowalismy kupe dzieci ( bo nie nasze – to wolno) .

    Zeby bylo weselej, stracilismy na ten szlachetny wysilek wszystkie nasze oszczednosci, okradlismy wlasne dzieci i gowno z tego mamy oprocz uchodzcow z podbitych krajow.

    http://theinternetpost.net/2013/03/29/the-total-iraq-and-afghanistan-pricetag-over-4-trillion/

    Zydzi domagaja sie od nas odszkodowan? No to jeszcze dojda muzulmany z Iraku, Libii, Afghanistanu, a teraz z Mali.

  2. Fran SA said

    Poprawka:
    „Blisko polowe z nich stanowia etniczni Turcy i Kurdowie, a takze emigranci z innych arabskich krajow’
    Turki to nie Araby. Kurdy tez.

    Jakis kolejny znawca -etnograf sie popisal.

  3. akcamillo said

    te swieteczne dni beda wprowadzone po dojsciu czerwonych do wladzy i to expresowo, aby zabezpieczyc sobie glosy wyborcow.Nie wiem po co im wolne dni, przeciez ich zycie tak czy tak toczy sie na ulicy. CSU/CDU powoli czerwienieja, ale jeszcze twardo utrzymuja porzadek swiat chrzecijanskich lacznie z zakazem handlu w niedziele i swieta.

  4. Mnietek said

    A po diabła im jeszcze wolne dni? Przecież dzikie i tak nie pracują, tylko żyją na socjalu, więc mają wolne 365 dni w roku. Minus te dni, kiedy się muszą zgłosić po wypłatę.

  5. Marucha said

    Re 2:
    Słowo „innych” jest niepotrzebne.
    Ale fakt, że często muzułmanów utożsamia się z Arabami, co skądinąd przypomina mi pytania niektórych kulturalnych mieszkańców Europy, czy w Polsce pisze się cyrylicą.

  6. akej said

    Widac, ze za pyche Bog odbiera rozum. Herrevolk nie chcial wykonywac „Scheisarbeit” i sprowadzil sobie Scheis…

  7. Jaq said

    Ze tez Zydzi ktorzy Niemcami rzadza na to pozwalaja.

  8. Rysio said

    W USA żadnych muzułmańskich świąt nie ma!

    Tylko żydowskie

    🙂 🙂 🙂

    PS. Czyżby Arabowie nie znali przysłowia – „Co wolno wojewodzie (czyt. parchowi) to nie tobie smrodzie”.

  9. akej said

    @ 2
    Kurdowie – potomkowie starozytnych Medow sa indoeuropejczykami zarazonymi islamem.

  10. RomanK said

    Jak Ukrainki ratuja Samarytanow!rodzac zdrowych zydow!

    http://religia.onet.pl/publicystyka,6/jak-panny-mlode-z-ukrainy-uratowaly-samarytan,54366.html

  11. Jack Ravenno said

    Do 1 – FranSA:

    „W Afganistanie zabralismy im nie tylko ichnie swieta, ale zabralismy im kraj i pomordowalismy kupe dzieci ( bo nie nasze – to wolno)”

    Chcesz waść narazić się na wiąchę bluzgów no to pisz tak dalej. Powiem tylko tyle – pisz za siebie bo ja osobiście nie przyłożyłem palca do okupacji jakiegokolwiek kraju. Nie wnerwiaj ludzi i pisz ZA SIEBIE nie za innych, czyli:

    W Afganistanie ZABRALEM im nie tylko ichnie swieta, ale ZABRALEM im kraj i POMORDOWALEM kupe dzieci ( bo nie nasze – to wolno)”

    I tak dalej…

    A jeśli jeszcze raz napiszesz takie świnstwa w tym samym tonie – poproszę Gajowego aby Ci na stronie wyjaśnił o co chodzi. bo równasz Polaka z jakimis parchami a tego nie wypada czynić.

    Poza tym – obrońco islamu i islamistów – obyś nie był taki jak oni – zakłamany i wredny z ich satanistyczną religią pełną dziur, zbrodni i szyderstwa z człowieka i Stwórcy.

  12. […] Za; https://marucha.wordpress.com/2013/04/02/muzulmanie-w-niemczech-chca-wolnych-dni-w-islamskie-swieta/ […]

  13. Marucha said

    Re 10:
    bardzo ciekawe!

  14. Ad. 10

    A jacy to żydzi, jak żydem jest się po matce? 🙂

  15. Marucha said

    Re 14:
    Każde Prawo Starego Zakonu można negocjować z Panem Bogiem.

  16. Ad. 25

    No to mamy problem: lepiej żyć w kłamstwie, czy zginąć w prawdzie?

  17. Marucha said

    Re 16:
    Każdy musi zdecydować sam.

  18. marta15 said

    muzulmanie sa dla Europy tym czym dla narodu wybranego/Hebrajczykow byl najazd Assyryjczykow czy Babilonczykow.
    Kara za odejscie od Boga, za porzucenie chrzescijanstwa. Biczem Bozym.
    Rozowo nie bedzie.

  19. marta15 said

    z ks Izajasza
    „…przeto Pan sprawi, że wyłysieją czaszki córek syjońskich,
    Pan obnaży ich skronie”.
    18 W owym dniu usunie Pan ozdobę brząkadeł u trzewików, słoneczka i półksiężyce,
    19 kolczyki, bransolety i welony,
    20 diademy, łańcuszki u nóg i wstążki, flaszeczki na wonności i amulety,
    21 pierścionki i kółka do nosa,
    22 drogie suknie, narzutki i szale, torebki
    23 i zwierciadełka, cienką bieliznę, zawoje i letnie sukienki.
    24 I będzie:
    zamiast wonności – zaduch,
    zamiast paska – powróz,
    miast uczesanych kędziorów – łysina,
    miast wykwintnej szaty – ciasny wór,
    zamiast krasy – wypalone piętno..”
    http://www.nonpossumus.pl/ps/Iz/3.php

  20. Zenon K. said

    Nic nie rozumiem. Przecież większość muzułmanów w Niemczech ma wolne nie tylko w święta katolickie i muzułmańskie, ale także w pozostałe dni w roku.

  21. Andrzej K. said

    Ot do czego prowadzi tolerancja.
    Wpuścili te islamskie psy a teraz mają problem.
    Gdybym nie był pewien, że ta cała zaraza może do nas dotrzeć to byłbym wielce uradowany patrząc jak Niemcy są systematyczne niszczone. Miło popatrzeć jak stoją nad przepaścią. Na pocieszenie – Niemcy nie mają nic wspólnego z cywilizacją łacińską (za wyjątkiem liter) więc nic się nie stanie jak te islamskie kundle podgryzą gardła bizantyjskim psom.

    Byle z dala od POLSKI. Amen.

  22. Kar said

    re:20

    strzelil pan w 10..ale tutaj chodzi o oficjalne zezwolenie na ten ogluszajacy „ryk” dziczy-Koranu z pyskiem skierowanym ku ziemi w bialy dzien. Chodzi glownie o zablokowanie przejsc dla pieszych (chodnikow), zeby mogli jak te rozpasione wielblody polezec do gory ja.ami caly bozy dzien na koszt podatnika

  23. Wosiu said

    A kto wiedział, że w Polsce Żydzi mają dodatkowe 13 dni wolnych na żydowskie święta?

  24. Nemo said

    Ad.23

    Ja nie wiedziałem. Naprawdę mają? A to sk……ny. :\

  25. Fran SA said

    Ad.11
    Jack Ravenno
    Mylisz sie wasc. Ja NIE place podatkow w Polsce, wiec ja NIE finansuje wojny w Afganistanie i nie odbieram polskim dzieciom chleba..
    Placi polski podatnik i w imie polskiego podatnika i Polakow, polski zolnierz ginie w Afganistanie, blizej nie wiadomo po co.
    I polscy zolnierze nie rozdaja cukierkow ani koralikow afganskim dzieciom.

    Ja NIE bronie Islamu i nie wyznaje Islamu. Jestem katolikiem
    ALe obowiazuje mnie Dekalog: NIE klam i nie mow falszywego swiadectwa przeciwko komukolwiek
    .
    I wszystko jedno o kogo by nie chodzilo, mnie wiara zobowiazuje do przekazywania tego co wiem, umiem albo wyczytam najlepiej jak umiem a przede wszystkim podajac zrodla dostepnej informacji…

    Napewno dla mnie nie jest zrodlem zydowska propaganda.
    I tu sie bardzo roznimy. Bo w Polsce od ponad 600 lat mieszkaja muzulmanie i rzadko kto o nich slyszy. ALe podejrzewam, ze troche im musi byc glupio wysluchiwac i wyczytywac takie glupoty przeciwko WSZYSTKIM muzulmanom.

    I nie mieszaj Stworcy do swoich niedouczonych i obrazliwych uwag.

    A Gajowym mnie nie strasz.. Nie jest to zaden argument w dyskusji.

    To, na co cierpia niektorzy Polacy (katolicy?) nazywa sie znieczulica na cudze cierpienie.. Wstyd, ze nie pamietaja II wojny swiatowej, w ktorej ofiarami byly polskie dzieci..

    http://undergrounddocumentaries.com/afghan-massacre-the-convoy-of-death-full-version/

  26. Jack Ravenno said

    Do Fran SA ->

    „Mylisz sie wasc. Ja NIE place podatkow w Polsce, wiec ja NIE finansuje wojny w Afganistanie i nie odbieram polskim dzieciom chleba..”

    O ja…ale argument. Uważasz więc Panie Fran SA, że nie uczestniczysz w tym procederze? Mylisz się.
    Dalej twierdzę – pisz Pan za SIEBIE a nie za innych.

    „Ja NIE bronie Islamu i nie wyznaje Islamu. Jestem katolikiem
    ALe obowiazuje mnie Dekalog: NIE klam i nie mow falszywego swiadectwa przeciwko komukolwiek”

    Taa? Pan jesteś katolikiem? Islam, judaizm, hinduizm to najwięksi Twoi wrogowie, którzy z chęcią zatknęliby Twoją głowę na palu. Z tekstów, które Pan piszesz wynika, że jestes Pan obrońcą – przynajmniej islamu i islamistów.

    Reszta wywodu to zwykły bełkot. Bo swoim pisaniem potrafisz pan obrażać i zwymyślać.

    Wkurza mnie to – pisz Pan więc za siebie

    „To, na co cierpia niektorzy Polacy (katolicy?) nazywa sie znieczulica na cudze cierpienie.. Wstyd, ze nie pamietaja II wojny swiatowej, w ktorej ofiarami byly polskie dzieci..”

    Co MA piernik do wiatraka?

  27. Brat Dioskur said

    Wlasnie wrocilem z Niemiec ,gdzie spedzilem Swieta w gronie Polakow co sie zowie!Zadne tam RASisty czy lemingi ,ale…pozniej na wiekszej juz imprezie okazalo sie ,ze swiadomosc narodowa spotkanych tam innych hmmmm…. rodakow przebywajacych w Niemczech ksztaltuje sie na poziomie przedszkolakow.Bywalo ,ze niektorzy wstydzili sie za dziadkow czy pradziadkow walczacych w Powstaniach Slaskich!Okazuje sie tez ,ze nawet w quasi katolickich Niemczech zabrano sie z energia za wymiatanie resztek cywilizacji lacinskiej. Przykladem oferta TV na Swieta Wielkanocne. W W.Sobote w godzinach najlepszej ogladalnosci puszczono film pt. „Papstin”.Chyba tylko jakis paliglupowiec moglby to przetlumaczyc na j.polski bo jest to zenski rodzaj slowa „papiez”.Film opowiada o rzekomej „papiezycy” jaka miala zasiadac na stolicy apostolskiej okolo 845 . po.Ch.Oczywista bzdura ,ale odpowiednia zeby przylozyc dobrze katolikom.W niedziele natomiast uraczono widza juz wlasciwsza strawa filmowa,bo obrazem pt.”Na imie bylo Jej Maryja”, o zyciu Matki Boskiej .Oczywiscie dwuczesciowy film nadano … rano ,bo najwyrazniej nie byl on odpowiedni na emisje w godz. najwiekszej ogladalnosci. Wtedy poleciala jakas komedia.Po pwrocie do Holandii uderzyla we mnie wiadomsc ,ze sad wyzszej istancji skasowal wyrok innego sadu delegalizujacego partie p.e.d.o.filow ! Ale wroce jeszcze do tego ,bo teraz czas mnie goni.

  28. Zbigniew Козил said

    @13 (Marucha)

    Ciekawe owszem.

    Ale jak można zmieniać religię? Chyba, że się jej nie miało. Co to w ogóle jest za wierzenie? Że można się przyjąć, ot tak, za spokój ziemski, kawałek chleba na przeżycie.

    W moim życiu, niestety, osoby mi bliskie bardzo – zmieniły. Ale ja w tym sensu nie widzę.

  29. Marucha said

    Re 27:
    „Papieżyca”.

    Re 28:
    Ma Pan rację.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
%d blogerów lubi to: