Dziennik gajowego Maruchy

"Blogi internetowe zagrażają demokracji" – Barack Obama

  • The rainbow symbolizes the Covenant with God, not sodomy Tęcza to symbol Przymierza z Bogiem, a nie sodomii


    Prócz wstrętu budzi jeszcze we mnie gniew fałszywy i nikczemny stosunek Żydów do zagadnień narodowych. Naród ten, narzekający na szowinizm innych ludów, jest sam najbardziej szowinistycznym narodem świata. Żydzi, którzy skarżą się na brak tolerancji u innych, są najmniej tolerancyjni. Naród, który krzyczy o nienawiści, jaką budzi, sam potrafi najsilniej nienawidzić.
    Antoni Słonimski, poeta żydowski

    Dla Polaków [śmierć] to była po prostu kwestia biologiczna, naturalna... śmierć, jak śmierć... A dla Żydów to była tragedia, to było dramatyczne doświadczenie, to była metafizyka, to było spotkanie z Najwyższym
    Prof. Barbara Engelking-Boni, kierownik Centrum Badań nad Zagładą Żydów, TVN 24 "Kropka nad i " 09.02.2011

    Państwo Polskie jest opanowane od wewnątrz przez groźną, obcą strukturę, która toczy go, niczym rak, niczym demon który opętał duszę człowieka. I choć na zewnatrz jest to z pozoru ten sam człowiek, po jego czynach widzimy, że kieruje nim jakaś ukryta siła.
    Z każdym dniem rośnie liczba tych, których musisz całować w dupę, aby nie być skazanym za zbrodnię nienawiści.
    Pod tą żółto-błękitną flagą maszerowali żołnierze UPA. To są kolory naszej wolności i niezależności.
    Petro Poroszenko, wpis na Twiterze z okazji Dnia Zwycięstwa, 22 sierpnia 2014
  • Kategorie

  • Archiwum artykułów

  • Kanały RSS na FeedBucket

    Artykuły
    Komentarze
    Po wejściu na żądaną stronę dobrze jest ją odświeżyć

  • Wyszukiwarka artykułów

  • Najnowsze komentarze

    AlexSailor o Rosyjska agencja regulacyjna z…
    Zerohero o O tych, którzy się na niemieck…
    corintians o O tych, którzy się na niemieck…
    Listwa o Wolne tematy (09 – …
    Yagiel o Wolne tematy (09 – …
    Yagiel o Wolne tematy (09 – …
    minka o Czterech pancernych i Ukr…
    Szczepan Zbigniewski o Trucie kurczaków w USA?
    Boydar o Wolne tematy (09 – …
    Peryskop o Wolne tematy (09 – …
    Mafiozi przestępczeg… o Wojna nie rozpoczyna się od cz…
    Listwa o Wolne tematy (09 – …
    Listwa o Wolne tematy (09 – …
    UZA o Czterech pancernych i Ukr…
    okon o Rosyjska agencja regulacyjna z…
  • Najnowsze artykuły

  • Najpopularniejsze wpisy

  • Wprowadź swój adres email

Polacy ratujący Żydów niewygodni

Posted by Marucha w dniu 2013-04-07 (Niedziela)

Przeciwko wzniesieniu pomnika Polaków ratujących Żydów w czasie II wojny światowej na terenie dawnego getta w Warszawie protestuje Centrum Badań nad Zagładą Żydów. W liście otwartym naukowcy napisali, że pomnik obok Muzeum Historii Żydów Polskich będzie „tryumfem narodowego samozadowolenia”. Najwidoczniej zapomnieli o tysiącach Polaków ratujących Żydów w czasie wojny. Wielu zostało za to skazanych na śmierć.

Polacy ratujący Żydów niewygodni - niezalezna.pl

Józef i Wiktoria Ulma – zamordowani wraz z szóstką dzieci za ukrywanie Żydów

Pod listem podpisali się członkowie i współpracownicy Centrum Badań nad Zagładą Żydów: Barbara Engelking, Jan Grabowski, Agnieszka Haska, Marta Janczewska, Jacek Leociak, Dariusz Libionka, Małgorzata Melchior, Jakub Petelewicz, Alina Skibińska, Jean Charles Szurek, Andrzej Żbikowski.

„Tych kilka ulic i skwerów stanowi jedyną w swoim rodzaju strefę pamięci, na której terenie powinno się przede wszystkim oddać cześć żydowskiemu cierpieniu, a nie polskiemu heroizmowi. Tym bardziej, że Sprawiedliwi toczyli swoją własną walkę w wielkim osamotnieniu: z jednej strony groziły im najsurowsze kary ze strony okupanta, z drugiej – spotykali się z brakiem zrozumienia i wrogością ze strony antysemicko nastawionych rodaków” – czytamy w piśmie opublikowanym na stronie centrum.

Sygnatariusze listu otwartego podkreślają, że ci, którzy chcą przedstawić postawy Sprawiedliwych jako postawy charakterystyczne dla ogółu Polaków podczas wojny, rozmijają się z prawdą historyczną i dokonują nadużycia.

Ich zdaniem Pomnik Sprawiedliwych w sercu getta będzie „tryumfem narodowego samozadowolenia”. „O ile idea wybudowania takiego pomnika jest ze wszech miar słuszna i godna poparcia, o tyle moment jej ogłoszenia oraz lokalizacja pomnika są według nas niewłaściwe i mogą być źle zrozumiane zarówno w Polsce, jak i na świecie” – napisano.

Autorom listu warto przypomnieć, że Polacy stanowią największą liczbę wśród odznaczonych najwyższym izraelskim odznaczeniem cywilnym nadawanym nie-Żydom, medalem Sprawiedliwy wśród Narodów Świata, przyznawanym przez Instytut Pamięci Męczenników i Bohaterów Holocaustu Yad Vashem za ratowanie Żydów.

Autor: 
Żródło: 

Przypominamy, że Barbara Engelking-Boni jest autorką odrażającej w swym żydowskim rasizmie wypowiedzi w TVN24. Wypowiedzi, która wciąż jest zbyt mało znana wśród Polaków:

Dla Polaków [śmierć] to była po prostu kwestia biologiczna, naturalna… śmierć, jak śmierć… A dla Żydów to była tragedia, to było dramatyczne doświadczenie, to była metafizyka, to było spotkanie z Najwyższym.

Zdaniem tej osobniczki śmierć Polaka to tak jak śmierć bydlęcia. Śmierć Żyda to coś zupełnie innego, to metafizyka, spotkanie z Najwyższym…
To będzie spotkanie z Lucyferem, waszym ojcem.
Admin

Komentarze 52 do “Polacy ratujący Żydów niewygodni”

  1. Fran SA said

    Pani Barbara Boni popelnila nieostroznosc w swoim natchnionym zapedzie.
    Zydzi (z zadnej wersji judaizmu) nie wierza w zycie pozagrobowe.
    Czyzby niesmialo sugerowala, ze przed smiercia chetnie sie nawroca, zeby sobie na te metafizyke zasluzyc??

    PS.
    Przepraszam, pani Engelking – Boni.
    A swoja droga, skad oni sobie przybieraja takie angielsko- krolewskie przydomki?
    W ‚Szwejku’ byly ‚Engelhuren’, a w skrocie po prostu: Engels.

  2. Marucha said

    Re 1:
    To żydowskie paskudztwo to była żona innego paskudztwa, Michała Boniego.
    Nie wiem, czemu się rozeszli.
    Przecież oba ta paskudztwa pasowały do siebie.

  3. Fran SA said

    Ad. 1
    Naturalnie mialo byc ‚anielsko-krolewskie’. (nadmiar angielszczyzny nie zawsze wplywa intelektualnie na Polaka)

  4. Marucha said

    Swoją drogą popatrzmy, jak coraz bezczelniejszych „argumentów” używają Żydy.
    Przestali dbać o pozory jakiegokolwiek prawdopodobieństwa,
    Kwestia (niedługiego) czasu, gdy przestaną się bawić w jakieś wykładanie swoich racji i po prostu powiedzą „Nie pozwalamy i już – i co nam zrobicie?”

  5. Psiemislavius said

    Żydy są insektami na naszej planecie. Uratować tylko tych nawróconych na katolicyzm, oraz chcących nawrócenia, resztę odizolować albo na odstrzał.

  6. Isreal said

    nigdy nie dzielili się „tryumfem narodowego samozadowolenia”, więc oprotestowanie POMNIKA to nic nowego pod słońcem………………

  7. Isreal said

    a z „nami” idzie im najłatwiej……..

  8. Wosiu said

  9. andrzej said

    Bez pomocy pożytecznych durni, idiotów, sprzedajnych kanalii, karierowiczów – kolaborantów, Żydzi nie utrzymaliby się ani dnia u władzy, ale sprzedawczyki z MSW, MON, MSZ, etc. za stanowiska i wysokie gaże zrobią wszystko, by było im dobrze, reszta się nie liczy.

    Taka prawda i żadne puste mówienie nic tu nie zmieni.

    „Potrzeba nam potężnej woli, organizowania sił Rodzinnych, ojczystych, by się nie oglądać na prawo
    i lewo, by nie poddawać się pokusie nowej Targowicy, skądkolwiek by ona miała przyjść!”
    Słowa te wypowiadał wielokrotnie do Polaków Polski Prymas Tysiąclecia, kardynał Stefan Wyszyński.

    Czy coś zostało jeszcze w głowach?

  10. Fran SA said

    Bo taki np. Roman Polanski, z wdziecznosci dla swoich polskich rodzicow wydumal ladny film przeciwko Polakom i Polsce.
    Po zydowsku to znaczy ‚pomnik pamieci’.
    No, jeszcze byl pan Kosinski, Mieczyslaw Biegun (Menachem Begin) i paru innych wdziecznych Polsce (takich) synow ojczyzny.

    Niejaka pani Madeline Albright tak sie odwdzieczyla Serbom, ze kazala ich zbombardowac, za to, ze w czasie wojny ukrywali cala jej rodzine. Teraz jest wlascicielka Kosowa.

  11. Marti said

    Żenada

  12. Marti said

    tzn, żanada jest ten sprzeciw, to jest kompletnie bezczelne, groteskowe, ohydne

  13. akcamillo said

    Mysle, ze w Warszawie jest duzo wiecej miejsc, ulic w ktorych polacy byli tysiacami ukladani warstwami czekajac na spalenie. W Polsce To Polak decyduje gdzie pomnik bedzie stal, a nie zydostwo. Niewdziecznosc zydostwa w polsce przechodzi wszelkie granice. My finansujac te dwuznaczne instytucje dozywiamy raka, ktory zre nasze wnetrznosci. Co bys zrobil gdy w ramach goscinnosci masz w domu takiego pasozyta, ty go nakarmisz, napoisz, a on tobie przy stole przed innymi goscmi powie, ze jestes antysemita. Polska daje im pieniadze, a oni pluja nam w twarz, w kolko slyszysz o ich tragedii. Tych co zgineli, to juz dawno nie ma , zostaly napisane i wydrukowane setki tysiecy ton ksiazek, artykolow. To z czym musimy walczyc to jest to mlode pokolenie zydoestwa, ktore jest niczym innym jak przezutem raka na inne organy. W Niemczech nic nie slysze o antysemityzmie, nawet jak ten czerwony baron Schröder w 2000r. powiedzial oficialnie, ze koniec z braniem odpowiedzialnosci za zbrodnie wojny. Zadna gmina zydowska slowa nie powiedziala. I w Polsce musi to samo nastapic.

  14. 166 bojkot TVN said

    http://blogmedia24.pl/node/62912

  15. Rysio said

    „…….Przeciwko wzniesieniu pomnika Polaków ratujących Żydów w czasie II wojny światowej na terenie dawnego getta w Warszawie protestuje Centrum Badań nad Zagładą Żydów…..”

    I słusznie!

    Po pierwszym pomniku, zaraz namnożyło by się ich w całej Polsce jak grzybów w lesie po dobrym deszczu.

    Czy zdaje sobie Gajowy jakie by to było kłopotliwe dla parchów?

    Np. izraelska wycieczka szkolna do Oświęcimia – wszystko idzie według planu – a tu nagle małe żydki natykają sie na taki pomnik. Aj waj !!!!

    Nie dość że się natykają – to gówniarzernia ma te telfony komurkowe, robi zdjęcia takiego pomnika i idzie to w świat a zwłaszcza do Izraela, do ich kolegów i koleżanek.

    🙂

  16. Garski said

    Byli Polacy co ratowali gudlajstwo nieswiadomi tego co robia i nastepstw.
    Ich starsi i przebieglejsi bracia planowali jak na nich zbic forse – powstal przemysl hohkastu i okradli konta szwajcarskich bankow na ktorych niby mialy byc milliardy pozostale po ofiarach. Zbliza sie kolejna rocznica smolenska na ktorej wzrorem holo powstal caly dochodowy przemysl chalupniczy z ktorgo plynie forsa. Grunt ze karuzela sie kreci.

  17. andrzej said

    Na lekcjach historii należy uczyć o Świętej Pamięci Rodzinie Ulmów.
    Każdy katolicki ksiądz co najmniej raz w roku w miejsce papki o ucieczce z Egiptu – domu niewoli,
    powinien jedno kazanie poświecić tej Wielkiej Rodzinie, jako Wielki przykład miłości do bliźniego.

  18. Kazek said

    AD9 – Ma pan na myśli „Pianistę” – nie jest to jakiś strasznie zły film. Jest nawet scena jak rozgoryczeni żydzi siedząc w getcie mówią,że amerykańscy żydzi im nie pomagają.
    Oglądając ten film byłem pozytywnie zaskoczony.
    Nie było natomiast wiele albo nawet nic o żydach wysługujacych się Niemcom

  19. Wandaluzja said

    Ja stałem dwukrotnie pod ścianą egzekucyjną: I raz za ukrywanie czerwonoarmistów a II raz za ukrywanie Żydów. Za I razem matka zbiła Niemców z pantałyku mówiąc, że SOWIECI LATAJĄ PO POLACH JAK ZAJĄCE – czego nie można było napisać w protokole, gdyż dowiedziałby się o tym Fuehrer – a za II razem od Wojtalów wybiegł do nas młody mężczyzna nie wiedząc, że u nas też są Niemcy, a gdy się zorientował to skręcił do sadu i został zastrzelony z okna koło studni, gdzie Niemcy kazali go pochować krzycząc KOMUNIST, KOMUNIST…
    Okazało się to niesamowite, bo donos na Żandarmerię złożył Przełożony oddziału żydowskiego ZEMSTA, który kwaterował u nas, mój daleki krewny Jan Hołod, twórca partyzantki komunistycznej na Podlasiu, Wołyniu i Polesiu, który Żydem nie był. Żydzi dowiedzieli się jednak o Donosie w ostatniej chwili i wysłali furmankę z Komunistem dla ewakuacji meliny u Wojtalów.
    Byłem przesłuchiwany w tej sprawie przez IPN 2 dni przed SMOLEŃSKIEM, w czym najważniejszą sprawą był Rozkaz WYMORDOWANIA ŻYDÓW, który – jak to ustawiali komuniści – miał być wydany przez Paderewskiego i Hitlera a mój ojciec był paderewszczakiem, toteż I rzeczą Pełniącego Obowiązki Prezydenta było Zawieszenie tego śledztwa IPN.

  20. Wandaluzja said

    W Warszawie powinien powstać pomnik ofiar hotelu KOLONIA: Urzędował tam konsulat brazylijski, który wydawał paszporty Żydom za ujawnienie Ukrywających, którzy byli zsyłani do obozów rodzinami. Takich paszportów wydano 2 tysiące – na których niektórzy przyjeżdżali do Warszawy po wojnie – co daje 2 tysiące polskich rodzin.

  21. Marucha said

    Re 16:
    To b. celna uwaga. Przemysł smoleński wykazuje wiele podobieństw do przemysłu holokaustycznego. Wygląda, jakby pracowali w nim specjaliści z tej samej nacji.

  22. akej said

    @ 9
    Chyba to nie jest takie proste. Tych, ktorych pan widzi – to czubek gory lodowej. Przeciez ich czerwona pajeczyna jest potezna i, co tu duzo mowic, piekielnie zamaskowana. Przeciez caly czas PRLu poswiecili na jej budowe. Z pewnoscia tez dokladnie wiedzieli o procesie przepoczwarzenia sie PRL w „demokratyczna i niezalezna” PRL-bis …

  23. Marucha said

    Re 18:
    Na tle innych Żydów z Polski, Polański prezentuje się całkiem przyzwoicie. Nie atakuje Polski ani Polaków, a film „Pianista” to jak niebo od ziemi w porównaniu z masowym gównem.

  24. akej said

    Polacy ratujacy zydow niewygodni. Czego to zadnym czosnkowiej krwi Polakom sie zachciewa???! Jak mozna tym zbrodniarzom postawic pomnik. Przeciez polaczki zabijaly szlachetnych zydow na umor i mialy polskie obozy koncentracyjne w ktorych pzrymusowo zatrudniali bniednych niemcow …

  25. Aguirre said

    Parchate mendy!

  26. Kudlaty said

    „Ilekroć jesteśmy przez was zabijani, tylekroć stajemy się liczniejsi; posiewem jest krew chrześcijan”
    Tertulian

  27. Gość said

    Moja babcia, osoba bardzo wrażliwa przechowywała w czasie 2WŚ (i ŻYWIŁA, to był w tamtych czasach AUTENTYCZNY wyczyn!!) 2 żydówki, pisałam o tym. Babcia tym się nie chwaliła, o pewnych rzeczach nie tylko się nie mówiło.
    Po wojnie, moi dziadkowie byli bbbb biedni, zresztą tak jak miliony POLAKÓW, którzy mimo NĘDZY I NIEDOŻYWIENIA ODBUDOWYWALI WARSZAWĘ (dzisiaj mającą TYLU WŁAŚCICIELI!!!!!!!! ! (tylko szatan jest tak przewrotny!!!). Matka dorosła, Warszawa była zrujnowana, a w Łodzi tętniło życie uniwersyteckie. Babcia wysłała tam swoją jedynaczkę, mówiąc Helunia (uratowana żydówka, przenocuje cię, kochała (Helunię) jak córkę). A Helunia w apartamencie a 150 m, przywitała matkę, a jakże, o zdrowie rodziców się spytała, a jakże, toż to sama kultura i „jenteligencja ” noblowska (czyt. żydowska). Po czym wyszła (dokąd taka „jentelektualnie” wrażliwa i rozwinięta osoba mogła wyjść, ano do TEATRU, zostawiając młodziutką dziewczynę (dziecko prawie) bez grosza, chleba, w wielkim, nieznanym mieście na pastwę losu!!! To taka niedorozwinięta, upośledzona nacja (żydostwo)!!!
    To jest NASZ problem POLAKÓW, nie odróżniamy POKORY od głupoty, a poza tym oddajemy życie (niestety, nie tylko swoje, ale i naszych dzieci) za tych niby poszkodowanych, którzy nie TYLKO nie powiedzą dziękuję, ale dadzą kopa, o którym (na SZCZĘŚCIE takie nie wartościowe „pokolenia” jak ja PAMIĘTAJĄ (zapewniam, do grobowej deski, choć WALCZĘ z pamiętliwością i niechęcią, niechęci nie mam, ale…. PAMIĘTAM (niestety o wiele więcej niżbym chciała!!).

  28. Marucha said

    Re 27:
    Polacy są mili dla byle jakiego prymitywnego oszusta, który im powie to, co chcą usłyszeć. Lubią słuchać pochlebstw i lubią brać swoje fantazje za rzeczywistość. Nie lubią, gdy im ktoś mówi w twarz niechcianą prawdę.
    Mówienie im prawdy, nawet w ich własnym interesie, to dość pewny sposób na narobienie sobie wrogów.

  29. Wandaluzja said

    Ad. 26: Hrabia Kurowski mówił, że chrzęścijaństwo powstało dla zapładniania gojek spermą jerozolimską. Do II WŚ religią żydowska była sperma jerozolimska a teraz jest Holokaust czyli – wg d’Gaulle’a – imperializm bolszewicki.

  30. — Narod nasz czci powstania narodowe , glownie te inspirowane przez naszych wrogow , wywolywane dla upuszczania nam krwi najlepszej a nie w naszym interesie . Czci odsiecz wiedewnska ,panstwu podlemu , ktore ledwie wiek pozniej , noz w plecy nam wsadzilo , rozbierajac nas jako ZBOJ . Czci sw. Stanislawa biskupa , ktory jako zdrajca , proniemiecki spisek uknul przeciw Krolowi gdy ten u wschodnich granic z wojskiem byl wojne toczac tam . Czci blog. JP2 , ktory wiecej zlego niz ktokolwiek inny Narodowi i Polsce uczynil . Rozprawe o glupocie Polakow by mozna napisac , bo duzo tych glupot bylo . Postawmy wiec jeszcze pomnik wszom wielki w Warszawie by je uczcic . Przeciez one zywiac sie krwia nasza , tez nam upuscily jej wiele . Bo ze zawszawienie Narodu Polskiego nieszczesciem i plaga bylo , chyba nikt nie watpi . Napis na pomniku umiescic ” Mimo Tylu Glupot i Zla Ktore Narod Polski Sobie Uczynil , Wciaz Trwamy ”
    Acha , a pro po pomnikow dla Polakow ratujacych Zydow , zgadzam sie z opinia Zydow — ani jednego takiego pomnika , a jak gdzie taki stoi rozebrac .
    Nic na sile

  31. Carlos said

    Polanski jako jedyny pokazal policje zydowska „pakujaca” swoich rodakow do wagonow jadacych wiadomo gdzie.Moze to moje subiektywne odczucie ale jestem przekonany ze wlasnie za film „Pianista”zostal aresztowany i mial klopoty-bo nie bardzo wierze w niewinnosc tej malolaty i jej mamusi.Oczywiscie zrobil co zrobil ale nie robmy z niego demona a z kurewek niewiniatka.Jak by ktos byl oburzony niech zagladnie do Kakolewskiego „Generalowie gina w czasie pokoju”

  32. inna said

    Żydzi to podły znienawidzony naród który nie potrafi żyć w pokojowej koegzystencji z żadną nacją na świecie,wszędzie gdzie się pojawią sieją tylko nienawiść,konflikty,a rdzenne narody wykorzystują jako bydło pociągowe. Spakować im te „Niemieckie obozy zagłady”, Muzeum Żydowskie we Warszawie / wybudowane z kasy polskiego podatnika – 270 milionów zł / i wypierdolić z biletem w jedną stronę tam gdzie ich miejsce do Izraela – tam niech se rozpamiętują holokaust,dociekają przyczyn i płaczą w rękaw.Nam tutaj nie są do niczego potrzebni – mam nadzieję,że pojawi się drugi Gomułka i zrobi z tymi pasożytami porządek 🙂

  33. Kar said

    re:32

    ..mam nadzieję,że pojawi się drugi Gomułka i zrobi z tymi pasożytami porządek..

    zostawmy Gomulke jego Zosie w pokoju. On w sprawie pasozytow byl zwykla iluzja, bo zrobil NIC. Gomulkowscy prestidigitatorzy dokonali kapeluszowej sztuczki z wyciaganiem i chowaniem zajaczka, ktory notabene szybko wrocil tylnymi drzwiami od zakrystii

    Gomułka by zrobił porządek, ale nie dał rady. Po prostu Żydzi wygrali. – admin

  34. — Do 33 Pan Kar — Jest Pan mlody i zielony w historii Polski , albo wrogiem nienawidzacym Polakow , stad panskie szczerzenie zebow w tym temacie .
    W historii Polski po 1945 roku , nie ma drugiego z wysokiego stolka Polaka , ktory by tyle dobrego dla Polski i Polakow uczynil co Gomulka , oczywiscie w istniejacej politycznie rzeczywistosci Polski , okupowanej okrutnie do 1956r. przez zydowskie NKWD i UB .Trzeba troche wiedziec co i ile zrobil dla ludzi wsi i rolnictwa , w ktorym wtedy zylo trzy czwarte Polakow . Wydarl c Chruszczowowi 270 tysiecy Polakow Zeslancow , dal im mieszkania i prace . A Chruszczow nie byl mu przyjacielem . Zlikwidowal UB ktore bylo nic lepsze niz Niemcy i Ukraincy w czasie II WSw. Pogonil z Polski troche Zydow , nie do konca , dlatego przegral . Stad ich wielka nienawisc do Niego . Biednie moze bylo ale oddal wladze z dodatnim saldem . I perspektywy byly lepsze niz w dzisiejszym dobrobycie . Ale dla tych ktorym autorytetem obecnie Gazeta Wyborcza , zydowska solidarnosc i podobnie , szkoda czasu , tlumaczyc bo sie za mocno rozgadalem .

  35. Kar said

    re:34

    ..tlumaczyc bo sie za mocno rozgadalem …

    – zgadzam sie w 100%

  36. Marucha said

    Re 34:
    Przecież Gomułkę za to wyśmiewano, że nie chciał robić długów i miał obsesję na punkcie wypłacalności banków.

  37. Fran SA said

    31. Carlos
    Troche niesprawiedliwie.
    Polanski nie tylko sie przyznal (nigdy sie nie wypieral) do tego co robil dosc czesto z kolega Hopkinsem- ale przeprosil -bardzo publicznie- rodzine i zaplacil rodzinie odszkodowanie. DO USA nie moze wrocic, bo zerwal warunki kaucji. Bardzo nie chcial isc do sadu, bo musialby troche wiecej zaplacic i skonczyc w wiezieniu.

    Ogromnie mnie zdumiewa poblazliwosc co poniektorych Polakow do tego potwora.
    Przy nakrecaniu filmu ‚Noz w wodzie’ publicznie sie znecal na swoja wtedy kochanka, ktorej powierzyl jedna z glownych rol. Jolanta U. nie byla bardzo utalentowana i dostawala regularnie po pysku przy swiadkach.

    Wszystkie filmy Polanskiego sa zboczone i wykazuja duza tendencje rezysera do socjopatii.
    Wdziecznosc Polanskiego nie polega na tym, ze nie robil filmow typu Spielberg;
    Mogl zrobic chociaz jeden film o swoich ‚przygodach’ w Polsce i w jaki sposob zrobil kariere.
    OK. Nie musial.
    Mial inne zainteresowania. Krzyskowi Komedzie tez nie pomogl.

  38. […] Za; https://marucha.wordpress.com/2013/04/07/polacy-ratujacy-zydow-niewygodni/#more-31818 […]

  39. Carlos said

    nie pisalem ze jest slodki ale nie obsrywa Polski i Polakow tak jak inni zydzi

  40. Carlos said

    Ad franSa szukasz wiedzy w plotkach a nie w faktach

  41. akej said

    @ 37
    Polanski byl taka sama czosnkowa hiena jak oni. Pan ma szczescie, ze nie „zastosowal” na panu seksu posladkowwego.

  42. akej said

    @ 41
    I znow nacisnalem za szybko na „opublikuj”. Powinienem powiedziec, ze Polanski pewnie zastosowal na panu seks doustny i dlatego teraz pan w obronie tego zyda tak zawziecie pyskuje …

    Panie Akej!!!
    Admin

  43. akcamillo said

    – do Gosc Po Raz Pierwszy – Gomulka nie zrobil nic z milosci do Polski, tak mu podpowiadaly warunki jakie wokol niego byly i instynkt, aby utrzymac sie przy wladzy. Dla ludzi zrobil tyle ile kopniety cesar w starozytnym rzymie ,, chleba i pradu dla biedoty”- wszystko aby uspic zmeczony narod . To zachod ze swoimi technologiami dyktowal tempo rozwoju, oni probowali tylko nadazyc aby jako socjalizm sie nie osmieszyc. A to, ze w polsce budowali fabryki, huty to nie zasluga Gomulki, te warunki dyktowala gospodarka swiatowa, no i ZSRR tez musieli cos dostarczac. Zeby zachod sie zelazna kurtyna nie zaslonil, to caly narod Polski pracowal by pomoc sowietom nad rozlaniem komunizmu po calej europie, oczywiscie nie wiedzac o tym, a na czele stalby Gomulka i podnosil normy.A wiec dla Polski nie zrobil nic , wartosciowa masa biologiczna narodu byla dalej likwidowana, ale jak sie mozna napic piwa na festynie po robocie to znaczy , ze jest dobrze.

    A tak prywatnie nie moge jednego zrozumiec, zachwyt bieda, oglupieniem, kartkami na zarcie i kilkoma maluchami wyprodukowanymi na kiladziesiat milionow mieszkancow. Rozumiem, ze myslami wraca sie zawsze do dziecinstwa. Dlaczego wielu ludzi powraca do komunizmu z takim zachwytem. Zlem nie mozna sie zachwycac , nawet jesli by ci dalo jesc, to robi to z wyrachowania, zlo potrzebuje niewolnikow.

    Przyklady Gomulkostwa widzisz takze dzisiaj.
    Tusk nie jest nikim innym tylko nowozytnym Gomulka i pracuj nad tym , aby jego i jemu podobnych odsunac od wladzy. Nie trac energi by sie zachwycac czasem ktory dawno przeminal.

  44. akej said

    @ 43
    Pitolisz androny jak natchniony!!! Gomulka w porownaniu z zydem Tuskiem wyglada prawieze jak swiety. Kraj bez dlugow. Kazdy mial prace. Zydow w dosc duzym stopniu za mordy przytrzymal. A dzis???? Kraj wyprzedany. Bezrobocie. Jakie mamy dlugi? Ilu biednych ludzi musialo z kraju wyjechac za chlebem? Oczywiscie koszerni nie zapomnieli, ze wzial ich za pyski w 1968r. i w odwecie urzadzili mu rok 1970.

  45. Boydar said

    Gdyby dzisiaj, znalazł się ktoś nieumoczony, komu pozwolono by wygłosić takie przemówienie

    to albo wieczorem sam by się na kablu od odkurzacza powiesił bez udziału osób trzecich, albo rano żylibyśmy w innej rzeczywistości.
    A z Polańskim nie ma co przesadzać, musiał coś unym w poprzek wykręcić, bo i Lew beknął za to samo.

  46. — Pan Akcamillo z wpisu 43 —
    Ani ja i nikt z mojej rodziny nie mial powodu i nie byl owczesnie zachwycony bieda i rzeczywistoscia PRL-owska . Zlo mnie trafia gdy wokol mnie ludzi sporo nienawidzacych komune , PRL , ruskich w szczegolnosci . Mnie osma dekada , krzyzyk juz biegnie i rzec mozna wszystkie pamietam , chocby z powodu doskwierania tych czasow . Wiec i to pamietam i widze obecnie , ze wsrod najbardziej nienawidzacych komune , PRL i ruskich , 95 % to dzieci lub wnuki bardzo gorliwych zalozycieli i utrwalaczy wladzy ludowej z lat 40-tych i 50-tych . Kele nich stac nie chce , a i obecna rzeczywistosc tez mi nie odpowiada . Stad , miedzy innymi mojeTERAZ poglady .

  47. Marucha said

    Re 43:
    Pitolicie Hipolicie. PRL znacie chyba z opowiadań kuroniostwa.
    Tego, co złe, nikt nie ukrywa.
    Ale nie było bezrobocia, była jakaś mizerna, ale stabilizacja. Mieszkania były tanie. Ceny nie rosły co miesiąc. Nie było rozbestwionego pedalstwa ani równie rozbestwionego żydolubstwa. Nie było długów.

    Bo można żyć biedniej, ale bez długów.
    A można też, jak polactfo, zapożyczyć się n a 10 pokoleń naprzód i udawać bogactwo.

  48. akcamillo said

    Panie Marucha swoje przezylem w czasach komunistycznych z wazniejszych spraw bylo roznoszenie ulotek jako mlodociany . Kopalnia ,, Wujek ” – razem z rodzinami bronilismy wszystkich wejsc do kopalni przed Wojskiem Polskim w transporterach i ZOMO. Ukrywanie sie przed ZOMO, by miec spokoj meldunek do wojska. Kurs padochronowy Krosno- 10 Batalin 6 PDPD w Krakowie , razem z 16 Batalionem ochrona telewizji i lotniska w Warszawie 82-84r.
    Sabotaz na kopalni … po wprowadzeniu bezprawnego systemu, za dni robocze bylo wyplacane 50% wyplaty, druga czesc dostaniesz za wszystkie soboty ,niedziele swieta. I tak bylo prawie wszedzie w kraju, a wiec wydaje mi sie, ze moge cos na temat komunizmu powiedziec. Jak bylo tak bylo, ale nie zamierzam czegos chwalic co juz z zalozenia zlem bylo.

  49. Marucha said

    Re 48:
    Tak miało wielu Polaków…
    A czy ktoś tu chwali komunizm, czy raczej porównuje go z dzisiejszymi czasami, co niestety nie zawsze wypada na korzyść tych ostatnich?

  50. Przecław said

    ad.31. Carlos
    Całkowicie się zgadzam i potwierdzam. Areszt Polańskiego był zemstą za popsucie „holocaust industry” filmem „Pianiasta”.
    Polański nie jest postacią kryształową i różne rzeczy można mu zarzucić, nie zmienia to faktu że dokonał bardzo dużo dla odkłamania prawdy w.w. filmem. Tak samo „Pianista” nie jest filmem idealnym, i co z tego, nie zmienia to faktu j.w.

  51. Maciej said

    @ 50

    Kara dla Polańskiego raczej wynikała z tego filmu, zresztą bardzo dobrego w moim przekonaniu:

    http://www.filmweb.pl/film/Autor+widmo-2010-463952

    W filmie pojawia się nawet motyw z Nowym Porządkiem Świata … Jako link w wyszukiwarce kiedy jest z bohaterów przeszukuje internet.
    Bardzo dobry film, polecam … Ciekawa motyw o współczesnej agenturze … Przez „areszt” Polańskiego hamowano premierę tego filmu …

  52. Carlos said

    ad51 Moge sie zPanem Maciejem zgodzic-tak rzeczywiscie bylo co nie umiejsza „zaslug” Polankiego w „Pianiscie”.Znane sa klopoty na tzw.oficjalnym pokazie „Pianisty” w Los Angeles -a to swiatlo zgaslo a to glos wysiadl i w koncu zniecierpliwieni goscie wyszli.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
%d blogerów lubi to: