Dziennik gajowego Maruchy

"Blogi internetowe zagrażają demokracji" – Barack Obama

  • The rainbow symbolizes the Covenant with God, not sodomy Tęcza to symbol Przymierza z Bogiem, a nie sodomii


    Prócz wstrętu budzi jeszcze we mnie gniew fałszywy i nikczemny stosunek Żydów do zagadnień narodowych. Naród ten, narzekający na szowinizm innych ludów, jest sam najbardziej szowinistycznym narodem świata. Żydzi, którzy skarżą się na brak tolerancji u innych, są najmniej tolerancyjni. Naród, który krzyczy o nienawiści, jaką budzi, sam potrafi najsilniej nienawidzić.
    Antoni Słonimski, poeta żydowski

    Dla Polaków [śmierć] to była po prostu kwestia biologiczna, naturalna... śmierć, jak śmierć... A dla Żydów to była tragedia, to było dramatyczne doświadczenie, to była metafizyka, to było spotkanie z Najwyższym
    Prof. Barbara Engelking-Boni, kierownik Centrum Badań nad Zagładą Żydów, TVN 24 "Kropka nad i " 09.02.2011

    Państwo Polskie jest opanowane od wewnątrz przez groźną, obcą strukturę, która toczy go, niczym rak, niczym demon który opętał duszę człowieka. I choć na zewnatrz jest to z pozoru ten sam człowiek, po jego czynach widzimy, że kieruje nim jakaś ukryta siła.
    Z każdym dniem rośnie liczba tych, których musisz całować w dupę, aby nie być skazanym za zbrodnię nienawiści.
    Pod tą żółto-błękitną flagą maszerowali żołnierze UPA. To są kolory naszej wolności i niezależności.
    Petro Poroszenko, wpis na Twiterze z okazji Dnia Zwycięstwa, 22 sierpnia 2014
  • Kategorie

  • Archiwum artykułów

  • Kanały RSS na FeedBucket

    Artykuły
    Komentarze
    Po wejściu na żądaną stronę dobrze jest ją odświeżyć

  • Wyszukiwarka artykułów

  • Najnowsze komentarze

    Irmina Blad o O paranoi giedroyciowych i bar…
    osoba prywatna o O paranoi giedroyciowych i bar…
    Boydar o Transmutacja biologiczna – ską…
    JackTheCrasher o Wolne tematy (08 – …
    bryś o UE chce „położyć łapę” na lasa…
    brys o UE chce „położyć łapę” na lasa…
    Czytelnik z Północy o „Hiszpańscy” nurkowie na…
    Krystian Szeliga o O paranoi giedroyciowych i bar…
    Anucha o Ukraina na skraju przepaści! M…
    Anucha o „Hiszpańscy” nurkowie na…
    Sudbina Srba o Wolne tematy (08 – …
    Anucha o UE chce „położyć łapę” na lasa…
    Kojak o UE chce „położyć łapę” na lasa…
    antoni o O paranoi giedroyciowych i bar…
    gnago o Transmutacja biologiczna – ską…
  • Najnowsze artykuły

  • Najpopularniejsze wpisy

  • Wprowadź swój adres email

USA zaniepokojone rakietami w Kaliningradzie

Posted by Marucha w dniu 2013-12-17 (Wtorek)

Stany Zjednoczone poinformowały Rosję, że są zaniepokojone ryzykiem destabilizacji w regionie w związku z planem Moskwy rozmieszczenia rakiet krótkiego zasięgu w obwodzie kaliningradzkim.

– Zaapelowaliśmy do Rosji, by nie podejmowała działań, które destabilizują region – powiedziała przedstawiciel Departamentu Stanu USA Marie Harf. Podkreśliła, że Waszyngton bezpośrednio rozmawiał z Moskwą.

Według niemieckiego dziennika „Bild” Rosja rozmieściła już na terenie obwodu kaliningradzkiego w pobliżu granicy z Polską oraz wzdłuż granicy z krajami bałtyckimi rakiety Iskander-M, przystosowane do przenoszenia głowic atomowych.

Rosyjskie ministerstwo obrony oficjalnie potwierdziło, że rakiety krótkiego zasięgu Iskander są rozmieszczone u zachodnich granic Rosji. Według resortu obrony Rosji nie narusza to żadnych umów lub uzgodnień międzynarodowych.

IK, PAP
http://www.naszdziennik.pl/

Przeszło nam przez myśl, iż może Rosja też jest zaniepokojona otaczaniem jej przez setki amerykańskich baz wojskowych – w dodatku umieszczanych poza terytorium USA?
Admin.

Komentarzy 55 do “USA zaniepokojone rakietami w Kaliningradzie”

  1. Zbyszko said

    Admin: te amerykańskie bazy wojskowe rozmieszczone na całym świecie mają znaczenie tylko i wyłącznie pokojowe, by zagwarantowac „wyzwolonym” przez te wojska narodom, najwyższą jakość usług oferowanych przez amerykanskie sieci korporacyjne.

  2. Marucha said

    Re 1:
    No jak mogłem zapomnieć…

  3. Zbyszko said

    W Polsce także, po „wyzwoleniu”, ludzie oczekują by ktoś pilnował ich prawa do wyboru towarów i usług.

  4. Nemo said

    „Stany Zjednoczone poinformowały Rosję, że są zaniepokojone ryzykiem destabilizacji w regionie w związku z planem Moskwy rozmieszczenia rakiet krótkiego zasięgu w obwodzie kaliningradzkim.”

    Przygadał kocioł garnkowi. Totalna bezczelność; w destabilizacji regionów to USA są mistrzami.

  5. Kronikarz said

    50 000 000 głodujących w us, więc wall street musi im znaleźć godne zajęcie tu przy dronach, tam w Kosowie albo w Polsce a, do tego, głodujący Polacy też załapią tu na sprzątanie, tam na masaż albo bez masażu.

  6. Fran SA said

    Co to znaczy ‚zaniepokojona’?

    Jakos sie ta wolnorynkowa teoria Misesa i paru innych piewcow kapitalizmu i prawa do biznesu w praktyce nie sprawdza, bo sie okazuje, ze zaden przyzwoity kapitalista nie moze zniesc konkurencji.. jest to zdaje podstawowa zasada kapitalizmu..

    A w ramach wolnej konkurencji wedlug mistrzow ekonomii – Rosjanie powinni wybudowac silne bazy wojskowe w Osetii, Abchazji i Gruzji.
    Czang Kai Szeka w Gruzji juz nie lubia. ( Lokalne sentymenty zreszta nie maja znaczenia, bo na Okinawie Amerykanow tez nie lubia)

  7. Juziek said

    No i znowu „zagrożeniem” ze strony Rosji najbardziej przejęty katolicki Nasz Dziennik.
    Ta syjonistyczna tuba trąbi na jedną melodię razem z pozostałymi ścierwomediami kręcąc w głowach nie tylko moherom!

  8. Luxeuro said

    Panie Gajowy, słysząc te obserwacje największego Demokratka jaki świat widział powoduje śmiech i wewnętrzny płacz 😦

    Jak się ma dług narodowy taki

    to się wyzwala inne narody na jego spłatę jak najszybciej bo może zabraknąć czasu

  9. dziadek Dionizy said

    do protestu powinny dołączyć Chiny ze swoim doświadczeniem w składaniu USA protestów

  10. mieszko1 said

    departament USA zapomniał że w polityce niema sentymentów…są jedynie interesy.Stanów to może słuchac się tzw, polska a nie Rosja

  11. Dziad Wernyhora said

    Znaczy że jest ryzyko destabilizacji na niekorzyść USA.
    A św. Tomasz z Akwinu mówi, że stabilny pokój to pokój oparty na sprawiedliwości.
    Sprawiedliwość jest źródłem pokoju. (za siostrą Faustyną: 3 podstawowe atrybuty Boga to sprawiedliwość, miłość-miłosierdzie i świętość).
    Bóg jest sprawiedliwością i dlatego jest źródłem prawdziwego pokoju.
    „Zaniepokojenie ryzykiem destabilizacji” to kolejny dowód na lucyferyczny charakter syjo-demokracji.

  12. revers said

    ad 6, teoria rynkowa Misa sprowadza sie do ceny goja Rysia 3 centy za leb, gdy jest mniejsza od ceny mydla na wolnym rynku mozna zaczac strzyzenie- scalpeling rynkowy. 😀
    – biegli szulerni streetowych, kassynowych to potwierdza, a i znaja bieglych gieldowych rosjan , ktorzy w przeciwienstwie do chazarii na WIGu, czy chazarii NY potrafia nastroje rynkowe lepiej wyrazic odpowiednia muzyka jazzowa lub klasyczna, nie okrzykami , natychmiast bomby na IRAN, czy wolnosc na majdanie.

  13. Zerohero said

    Symetryczna sytuacja wyglądałaby tak:

    1. Meksyk i Kanada są w sojuszu z Rosją.
    2. Rosja co jakiś czas straszy pomysłem na instalację rakiet w Meksyku.
    3. Rosja jest zbulwersowana planami instalacji amerykańskich rakiet w Kalifoni, Arizonie i Teksasie.

    A co do Naszego Dziennika…

    Według niemieckiego dziennika “Bild” Rosja rozmieściła już na terenie obwodu kaliningradzkiego w pobliżu granicy z Polską oraz wzdłuż granicy z krajami bałtyckimi rakiety Iskander-M, przystosowane do przenoszenia głowic atomowych.

    „przystosowane”, a „uzbrojone”, to dwie różne sprawy. Przypominanie „przystosowania” to zabieg mający zasugerować, że może tam coś jest. W rzeczywistości każda rakieta i bomba o masie przekraczającej 200, 500kg może być „przystosowana”.

    Oczywiście ND ani słowem nie zająknie się, że przeciągnięcie Ukrainy do UE i NATO może oznaczać ostateczną rozprawę, uprzedzający cios atomowy na który Rosja nie odpowie, bo atak wyprowadzi się z bliskiej odległości. Rozumiem, że szturmowanie ukraińskich urzędów publicznych przez Sorosowych łysoli, to nie jest DESTABILZIACJA. W Syrii nie jest DESTABILIZACJA, w Iraku nie jest, w Kosowie nie jest. Ku..wa mać, piewcy STABILIZACJI.

    Warto w tym miejscu dać równierz prztyczka fanom Stanisława Michalkiewicza. Czy to jest te słynne partnerstwo rosyjsko-niemieckie o jakim często pisuje ich guru? Niemieckie media są antyrosyjskie. No ludzie, kojarzyć fakty, bo wam pierwszy lepszy utalentowany felietonista zgrabnym sloganem zafałszyje rzeczywistość.

  14. Rysio said

    Mogę przekazać z pierwszej ręki, że przeciętny amerykanic absolutnie nie jest zaniepokojony rakietami w Kaliningradzie.

    On nawet nie wie gdzie ten Kaliningrad jest.

    Przeciętny amerykanin w NY jest zaniepokojony tym, że New York Giants dostali w d..pę i nie przeszyli do dalszych rozgrywek.

  15. Fran SA said

    Ad.13
    Zerohero
    Wszyscy jednak jestesmy zgodni co do jednego:
    Rosja rozmieszcza rakiety na SWOIM terenie.
    I gowno to kogo obchodzi.

    Amerykanie na swoim terenie puszczaja drony..

  16. JO said

    ad.13.Uwazam Michalkiewicza za Karalucha

  17. AlexSailor said

    Dziwi mnie punkt widzenia szanownych współdyskutantów.
    Rosyjskie rakiety, prócz Berlina i południowego Bałtyku, pokrywają zasięgiem ok. 70% Polski.
    Niezwykłe jest w tej sytuacji bronienie prawa Rosji do instalacji tego uzbrojenia ofensywnego przez Polaków.
    W razie zwarcia między mocarstwami Polska stanie się polem bitwy, po czym, wystrzelawszy co się da, amerykanie, niemcy, rosjanie i kto tam jeszcze, dojdą do wniosku, że już wystarczy i pójdą do domu.
    Na tym polega doktryna wojny ograniczonej, a ograniczonej nuklearnej w szczególności.
    My zaś zostaniemy, to znaczy ci co przeżyją, w ruinach i będziemy w nocy świecić.

    Na prawdę nie ma się co dziwić, że obce narody traktują nas i postępują jak z idiotami o mózgach,
    co ja piszę, zwojach nerwowych karpi cieszących się na święta Bożego Narodzenia.
    Albo rusofobia bez granic, albo irracjonalna, budząca pogardę Rosjan, rusofilia bez dna.

    Tymczasem działania Rosji są po prostu głupie.
    Odpowiedzią państw Bałtyckich i Polskich będzie ściągnięcie zaangażowania amerykańskiego i NATOwskiego, co
    jeszcze bardziej zwiąże nas z zachodem jako jego kolonią.
    Jest bardzo prawdopodobne, że uzbrojony dom wariatów, wybuduje u nas swoje bazy z wyrzutniami rakiet jądrowych, których pilnować będzie usarmy.

  18. wi42 said

    Re 17 AS
    „Odpowiedzią państw Bałtyckich i Polskich będzie ściągnięcie zaangażowania amerykańskiego i NATOwskiego,…”
    Wpadł Pan w błądny cykl – j.w. Należy usunąć pra-przyczynę do której też się przyczniamy (tj. zabrać obce rakiety z naszego terytorium) i problem zniknie.

  19. AlexSailor said

    Ad. 18 @Wi42

    Oficjalni i nieoficjalnie nic nie wiadomo na temat stacjonowania rakiet zdolnych do przenoszenia broni jądrowej w Polsce i krajach bałtyckich.
    A nawet, gdyby takie rakiety u nas były, to tym bardziej lokowanie Iskanderów jest dla nas zagrożeniem.
    Może nadejdzie dzień (wątpię), że Polacy zaczną patrzeć na świat swoimi oczyma i wyrażać swój interes i punkt widzenia.

    Jakakolwiek broń obca, a szczególnie jądrowa, w obecnej sytuacji jest dla Polski zagrożeniem.
    Zatem dezaprobata dla rakiet rosyjskich w niczym nie przeszkadza w sprzeciwie wobec obcych wojsk i instalacji na terenie Polski.

  20. Marucha said

    Re 19:
    Panie Alex, są dwie sprawy:
    1. Polska sama postawiła się w pozycji wroga Rosji, wchodząc do NATO i dając zgodę na instalowanie „tarczy”. Pomijam już całą masę mniejszych przejawów wrogości, szczególnie za czasów PIS. Oczywiście, nasz interes narodowy niekoniecznie jest zbieżny z interesem rosyjskim. Ale warto zaobserwować, jak niektóre kraje o swój interes dbają, w odróżnieniu od Polski – i głównie o to mi chodzi.
    2. Szczerze mówiąc, widzę niewielkie szanse (raczej z gatunku nadprzyrodzonych) na zachowanie Polski i polskości. Dużo większe szanse widzę u Rosjan. Jeśli nie mogę pozostać Polakiem, wolę być Rosjaninem, niż brukselskim cwelem albo żydowskim szabesgojem.

  21. nemezis said

    Polską rządzą Niemcy, więc nie ma opcji by coś się Rosjanom nie podobało. A Niemcy i USA to Izrael. Rosja handluje z tym krajami i nie jest z nimi w jakimkolwiek konflikcie. Gdyby chciała przyłączenia Polski do Rosji to by wyraźnie o tym mówiła. To rozgrywka z Polakami, by nie zachciało im się niepodległości, bo wtedy atom. Gajowy nie widzi, że Rosja bez ropy nie istnieje, tam się nic nie produkuje poza bronią, mają jeszcze gorzej niż my tu w Polsce. Rosjanie też potrzebuję wyzwolenia, od syjonistów, którzy są wszędzie.

  22. nemezis said

    Ponadto, tam żadnych bomb nie ustawiono.

  23. Marucha said

    Re 21:
    Oczywiście Rosja to bieda z nędzą i nic nie produkują, oprócz broni, produktów rolniczych, stali i żelaza, maszyn, optyki, elektroniki, samochodów etc.
    Rosja dysponuje trzecimi największymi rezerwami walutowymi na świecie (po Chinach i Japonii).
    Wartość bezpośrednich inwestycji rosyjskich poza granicami kraju wyniosła 314,6 mld $ w roku 2011.
    W 2011 wartość eksportu (498,6 mld $) była 1,6 razy większa od importu (310,1 mld $)

  24. nemezis said

    Dawno tam nie byłam, może faktycznie się zmienia na plus. Zainwestowali w nanotechnologie, więc super.
    Widzi pan, jestem przekonana że przy inwestycjach państwa, Rosjanie i Polacy wygrywają wyścig technologiczny, a póki co tego nie ma. Ja nie mam nic przeciwko dawnemu RWPG tylko tym razem bez syjonistów.

    Ja też nic nie mam przeciwko – admin

  25. Wosiu said

    Re20/Marucha

    Najśmieszniejsze jest to, że Rosja nie ma żadnych powodów do ataku na Polskę. Wystarczy jej to, że kupujemy mnóstwo gazu po zawyżonej cenie i reżim Tuska podpisał kontrakt na gaz do roku 2037.

    Po roku 1991 Rosja jako jedyna z sąsiadów Polski nie miała i nie ma dotąd żadnych pretensji terytorialnych do Polski.

    Takie pretensje artykułowane nieoficjalnie
    miała też
    – Białoruś przed Łukaszenką, obecnie nie ma,
    a ciągle mają
    – Niemcy,
    – Ukraina w wykonaniu postbanderowskich bękartów spod znaku partii Swoboda,
    – Litwa,
    – w najmniejszym stopniu też Czechy i Słowacja (ale jakby co, chętnie by się przyłączyli do rozbioru)
    no i oczywiście w kontynuacji planu Judeopolonii
    – Żydzi.

    Jestem w Gajówce gdzieś tak od połowy poprzedniej dekady i od początku tutaj głosiłem (a gdzie indziej jeszcze wcześniej), że jak coś się stanie nagle na skalę globalną, rozpadnie się NATO i UE, NWO będzie wprowadzać jakiś plan B a Niemcy pozostaną silne i Ukrainą będą rządzić banderowcy, to jest po Polsce nawet jak wcześniej Polska odzyska niepodległość od żydostwa. Będzie antypolska oś Niemcy-Ukraina-Litwa (przypuszczam, że przy sympatii Czech). Jedynym rozwiązaniem będzie wtedy oś Rosja-Białoruś-Polska, dopierdolenie Niemcom, rozbiór Litwy przez Polskę i Rosję oraz rozbiór Ukrainy przez Polskę, Rosję i Białoruś.

  26. Marucha said

    Re 25:
    Nie można się nie zgodzić.

  27. antka kobity szwagra brat said

    ad.24…”amerykanie” tez zainwestowali w nanotechnologie i rozsiewaja ją na calym swiecie w postaci chemitralsów – a pózniej żremy to miąsko ze smakiem….smacznego!

    …na marginesie – mam kumpla na Łotwie – postawił sobie z bratem chałupe na granicy z Rosją….kiedy wracają z miasta do domu 3 – lub 4 razy są zatrzymywani do kontroli przez dziwne wojsko – także „kolorowe” – do kontroli….wojsko bez dystynkcji…..baaardzo dużo wojska…

  28. mieszko1 said

    Rosja zaniepokojona jest rozmieszczenem tarczy antyrakietowej w wojewudztwie polskim przez amerykańskiego agresora…i co tera??

  29. mieszko1 said

    DO antka kobity szwagra brat ……człowiek nie świnia-zeżre wszystko

  30. Wosiu said

    Re25

    Poza tym, jak słusznie zauważył dzisiaj w Panoramie na TVP2 Wojciech Łuczak z „Raport WTO” (dla którego pisałem kiedyś artykuły o uzbrojeniu), wystarczą tylko 4 Iskandery z konwencjonalnymi głowicami (akurat wskazał na głowice termobaryczne, ale nie tylko takie muszą być), 2 x2 na dwie bazy polskich F-16, i jest pozamiatane.

    Gwoli wyjaśnienia dla laików:

    F-16 mogą operować tylko z dwóch baz lotniczych w Polsce, ze względu na skomplikowaną obsługę, i wysokie wymagania co do warunków startowych (np. pas startowy musi być super czyściutki, byle kamyk o wielkości winogrona lub większej czy inny element może być zassany przez nisko umieszczone wloty powietrza F-16 i zniszczyć łopatki turbiny silnika. Tak więc wystarczy zniszczyć infrastrukturę bazy, zwłaszcza budynki i instalacje lotniskowe i/lub pasy startowe i jest po naszych wspaniałych „Jastrzębiach” nazywanych prześmiewczo „Jaszczombami”. Nasza flota F-16 nie może być w razie czego rozśrodkowana i przebazowana na inne lotniska wojskowe, lotniska cywilne, czy tzw. DOL-e (Drogowe Odcinki Lotniskowe).

    Bo nasi okupanci onegdaj wybrali w skandalicznym przetargu na myśliwce wielozadaniowe, zwanym już od początku przez krytyków „przetargiem na F-16”, właśnie amerykańskie F-16, mimo ze oferta szwedzkiego (w tym czasie już szwedzko-brytyjskiego przez udział BAE) SAABa co do Gripena była:
    – lepsza co do osiągów i warunków techniczno-taktycznych odpowiednich dla Polski,
    – niższa cenowo,
    – miała dużo lepszy i realny offset (z amerykańskiego offsetu nic nie wyszło, to jest kolejna wielomiliardowa afera).

    Pozostawię tu wszelkie techniczne dyskusje porównawcze z wyznawcami F-16, bo to jest zbyt szczegółowe, skupię się tylko na jednym aspekcie:

    – Gripen jest maksymalnie uproszczony co do obsługi i warunków startowych,

    – Eskadry Gripenów mogłyby na stałe bazować na 2-3 dedykowanych bazach, ale mogłyby być w czasie pogotowia czy zagrożenia czy rutynowo, cyklicznie (dla bezpieczeństwa) rozśrodkowywane na mniejsze jednostki na inne lotniska wojskowe, lotniska cywilne czy wyżej wspomniane DOL-e . DOL to taki pas 800-900 metrów bardzo dobrze utrzymanej płaskiej, równej i odpowiednio twardej drogi, w terenie leśnym, ale z wyciętymi drzewami na poboczu na pewną szerokość aby dawać lądującym i startującym samolotom odpowiednią skrajnię, oraz mający na jednym albo dwóch końcach kołowiska dla samolotów i place dla ewentualnego umieszczenia (pod maskowaniem oczywiście) zapasów uzbrojenia i paliwa dla samolotów. W przypadku Gripena, 4 techników na DOL-u jest w stanie uzupełnić paliwo i uzbrojenie w przeciągu pół godziny i samolot może startować do następnej akcji. DOL-e były teoretycznie znane dawno i w NATO i w Układzie Warszawski i w państwach neutralnych, ale praktycznie, w latach 80-tych, tylko dwa państwa umiały się nimi posługiwać i miały pilotów potrafiących startować i lądować na szosach: Polska i Szwecja…Obecnie Polska nie ma już DOLi w stanie do uzytku, ani pilotów, ani samolotów odpowiednich do korzystania z DOLi….

  31. bv said

    Reżim USA ma w tej sprawach najmniej do powiedzenia.Sami rozlokowują na świecie swoje systemy bojowe.Ostatnio głównie w pobliżu Chin.

  32. Zerohero said

    @Wosiu. Zgadzam się ze słusznymi uwagami nt. F16, Gripena oraz ogólniej – dużej podatności polskiej armii na zniszczenie w pierwszych dniach wojny. Niewielkim kosztem, przez zmianę doktryny, można było uczynić kraj lepiej przygotowanym do obrony.

    Z drogim gazem zgadzam się średnio. Tego gazu kupujemy za kwotę rzędu 5mld$ rocznie. „Przepłacenie” wynosi z 1mld$. To są śmieszne pieniądze dla kogoś komu zera nie mienią się w oczach i zna wielkości rzędu PKB różnych krajów. Prawdziwy zysk ma ten kto opodatkuje Polskę jako prowincję czyli cały jej PKB. Rosji opłacałoby się opodatkować Polskę, ale to nie jest możliwe w wyniku działań wojennych (truposzy opodatkują?). Poza tym Rosja nigdy nie była i nie jest wydajnym imperium, tzn. słabo potrafi opodatkowywać swoje prowincje. Tą słabość przejął po niej ZSRR, który np. do Kuby dopłacał w czasie gdy USA swoich południowoamerykańskich wasali wyciskały jak cytryny.

    @wszyscy, co do wojny….

    Prawdziwy cymes, to ma u nas Zachód, bo

    1) co roku wyprowadza z Polski zyski od inwestycji oraz odsetki od pożyczek pieniędzy czarownych z powietrza – jest to kwota rzędu 50mld$.

    2) Ponadto Polska jako członek NATO przesuwa na wschód granice imperium globalistów. W Polsce może nie ma za dużo wojsk „sojuszniczych”, ale bazy nasłuchu Pentagon już ma, a w sprawie „tarczy” zawsze coś może się zmienić… no i te wojska zawsze można przemieścić jednak aż pod samą granicę…

    3) zachód ma tanią i zdyscyplinowaną siłę roboczą

    4) zachód ma więcej głosów w ONZ, żydosatwo ma więcej „obrażonych” wychodzących gdy przemawia prezydent Iranu.

    5) zachód ma więcej głosów za walką z globciem

    itd.

    Zachodnia propaganda ukrywa ten stan i straszy Rosją. W wyniku tego wielu biednych Polaków wręcz boi się, że nasi „sojusznicy” nas porzucą. 🙂 🙂 To nie jest 1939! Trzeba na łeb upaść by lansować tezy, że Zachód nas odda, przehandluje, nie obroni…NONSENS!

    @Alex

    Pan ALexSailor głosząc wizję wojny polsko-rosyjskiej wali kulą w płot. Jeśli wojna, to tylko na pełną skalę z całym NATO. I żadna tam wojna „ograniczona”. Jaki ma sens wojna ograniczona? Co zyskałaby Rosja? Drugą Czeczenię? Embargo? Przecież Rosja jest bardziej zależna od kupców na gaz niż kupcy od niej!

    Rosyjskie rakiety, prócz Berlina i południowego Bałtyku, pokrywają zasięgiem ok. 70% Polski.

    A zastanawiał się Pan jakie terytorium Rosji jest „pokryte” i czym?

  33. Mordka Rosenzweig said

    re 11

    Dziad Wernyhora napisal:

    „Bóg jest sprawiedliwością i dlatego jest źródłem prawdziwego pokoju.”

    Szanowny pan Dziad sie bardzo myli.

    Nasz wielki i swiety papiesz Jan Pawel der Zwei powiedzial, sze najwyszszy organ dla sprawiedliwosc to jest ONZ.

    Czyli co to znaczy, sze ONZ jest ponad Pan Bog.

  34. Mordka Rosenzweig said

    re 21

    Pan Nemezis napisal:

    „Polską rządzą Niemcy”

    Ja pan Mordka nie rozumie, sze Polaki moga byc takie ignoranty.

    Niemce nie sa w stanie rzadzic nawet Niemcami.

  35. Mordka Rosenzweig said

    Pan Mordka chce powiedziec czlowieki, sze zmarl Peter O’Toole zaraz po skonczeniu religijnego filmu Katarzyna Aleksandryjska.

    Ten film ma wejsc na ekrany w 2014 i opisuje obronce wiary St. Athanasius of Alexandria, ktury razem ze swieta Katarzyna walcza z Arianami.

    Ja pan Mordka ostszega wszystkie czlowieki, szeby pszypadkiem nie ogladac ten film.

  36. revers said

    panie mordka teraz najwyzszym bogim sa media, wiadomo w czyich lapkach, bo o ile na bliskim zachodzie mozna nie placic podatku koscielnego, to juz za boskie media z talmudycznymi programami,, filmami zwolnien nie ma chyba ze odbiorcow Harz 4 trzeba czyms zajac, czyli praniem mozgow i propaganda.

  37. Marucha said

    Re 35:
    Panie Mordka kochany, Bóg Panu zapłać za to ostrzeżenie!

  38. AlexSailor said

    @Zerohero
    Polska żadnej wojny prowadzić nie będzie.
    Natomiast na terytorium Polski można sobie wojnę prowadzić.
    Jeśli nie będzie żadnego ataku na Niemcy, czy inne państwa Nato, ani na Rosję, to nawet jak odpalą trochę atomu w Polsce, wszystko może zakończyć się wesołym oberkiem.
    Nie dla Polski i Polaków oczywiście.

    Nie rozumiem dlaczego większość ludzi tu piszących ma na uwadze interes Rosji a nie Polski.
    Myślę, że Rosjanie też tego by nie zrozumieli.

  39. Marucha said

    Re 38:
    Usiłowałem Panu wytłumaczyć, że nie chodzi o to, iż interesy Rosji są nam BLIŻSZE, niż nasze własne – ale widocznie mi się nie udało.
    Chodzi o to, by pokazać obłudę, zakłamanie i bezczelność „świata zachodniego”, który sam otacza Rosję setkami baz wojskowych ulokowanych poza granicami USA, a podnosi żydowski rejwoch, jeśli Rosja próbuje się bronić.

    Na dalszą metę zresztą interes Rosji jest interesem Polski. Jedynie Rosja może dać opór międzynarodowym politykom-kryminalistom i zboczeńcom i ocalić słowiańskość.

    A na nasze położenie geograficznie nic nie możemy zrobić, bo od 400 lat nie jesteśmy już mocarstwem.

  40. Euzebiusz said

    ad 38: AlexSailor – Widzę, że nie tylko ja dostrzegam, że „większość ludzi tu piszących ma na uwadze interes Rosji a nie Polski.”
    Pozwólmy Rosjanom samodzielnie dbać o swoją rację stanu. To nie są dzieci, naprawdę powinni już dorosnąć.

    ad. 39: Marucha – Rosja nie potrafiła dać oporu politykom-kryminalistom i zboczeńcom w l. 1917-19, to raczej nie da też i w przyszłości. Tacy Hiszpanie potrafili obronić się przed bolszewizmem, Chile, Meksyk i parę innych małych krajów. Dlaczego Rosjanie nie potrafili? – Bo chcieli skorzystać z okazji, aby coś zmienić w swoim kraju. Myśleli, że zmienią na lepsze…. myśleli, że przechytrzą diabła 😉
    No, ale trzeba wierzyć, że może tym razem zmądrzeli.

  41. Marucha said

    Re 40:
    Ja nie „dbam” o rosyjską rację stanu. Ja informuję, komentuję i staram się dać do myślenia.
    Rosja się nie obroniła – a jak z Polską? Jak z USA, Niemcami, Francją, Wielką Brytanią, Włochami etc etc?
    Meksyk, mówi Pan? Jeden z najbardziej masońskich krajów?

    A jednak Rosja, mimo 70 lat bolszewizmu, zachowała więcej ducha, niż Polska.

  42. Jan said

    Ad 40

    Akurat obecnie interes Rosji jest zbieżny z naszym. Może zechce Pan wskazać inny lepszy. A swoją drogą wyobrażam sobie skutki 70 lat żydo-bolszewii w Polsce.Lepiej dziękować Panu Bogu, że tego nie doświadczyliśmy tak jak Rosja, a nie winić innych za poddanie się ”politykom-kryminalistom i zboczeńcom w l. 1917-19′.

  43. stary wojak said

    Cywile nie zapominajcie o tym,ze dzis rakiety to juz stara bron.
    RUSKIE ROBIA CWICZENIA I POZORACJE z TYMI RAKIETAMI !
    Sa nowsze bronie w posiadaniu Moznych tego swiata, po klimatyczne i kosmiczne,ktore swiatowe potegi posiadly i przetestowaly !
    Ostatnio kitajce dokonaly testow i spokojnie o swym istnieniu przypomnialy.

    Wiec nie podniecajcie sie nabyta wiedza „stratedzy wojenni” i patrzcie na ruchy Chinczykow,bowiem ci beda rzadzic swiatem choc przez krotki okres czasu !
    Chinczykom na Polsce nie zalezy ale jewrejom tak.
    RUSKIE TRZYMAJA SZTAME ZE SZWABAMI i POLSKA MAJA SIE PODZIELIC.
    ZABOJADOW ROZKLADA QRESTWO,ZAS FLEGMA ANGIELSKA POSTAPI JAK ZAWSZE – POSLUCHA JEWREJOW.

    CALA RESZTA TO PIONKI NA SZACHOWNICY.
    POZNIEJ WSZYSCY RAZEM BEDA MUSIELI ZEBRAC STONKE CHINSKA i NASTANIE POKOJ.

  44. u said

    W odpowiedzi na to amerykasnkie zaniepokojenie nalezaloby wkleic przetlumaczona, ostatnia publikacje Paula Craiga Robertsa. Pisze, ze to Waszyngton wypunktowal sobie Rosje do pierwszego uderzenia. Wystawienie broni na granicy z NATO swiadczy, ze Roberts nie fantazjuje. Ma szczescie Rosja, ze Putiny – caruja.

  45. Rafal Z said

    Wosiu powiedział/a
    2013-12-17 (wtorek) @ 16:57:50

    „Po roku 1991 Rosja jako jedyna z sąsiadów Polski nie miała i nie ma dotąd żadnych pretensji terytorialnych do Polski.”

    ROSJA – W 100 % się zgadzam. Jest to JEDYNY nasz sąsiad, który nie ma pretensji terytorialnych i ich raczej nie będzie miał. Powód jest prosty. Z jednej strony Rosjanie mają żółtego smoka czającego się na rosyjskie ziemie a z drugiej międzynarodowy Icek próbujący poćwiartować Rosję na kawałki. Jest to jedyny nasz naturalny sojusznik.

    NIEMCY – Germanie prowadzą NON STOP wyrafinowaną grę. Cel ? –> Lebensraum. Jeszcze trochę a nie będzie potrzebny żaden plebiscyt, żadna wojna, po prostu NIC. Obudzimy się w Germanii i wszyscy będą zadowoleni.

    UKRAINA – Gdy tylko będą mieli okazję to pójdą w głąb Polski tak daleko aż nie napotkają znaczniejszego oporu. Obawiam się, że może to być opór nie polski ale niemiecki.

    MIĘDZYNARODOWY ICEK – z całego świata chciałby sobie zrobić kolonię. Problem w tym, że Polskę wybrali sobie jako wariant B na wszelki wypadek problemów z Izraelem.

    Trudno zgadywać jak potoczy się następna wojna. Ale jedno jest pewne z wszystkich „graczy” ci 4 mogą mieć na nas największy wpływ. Ironią losu jest, że wielka Rosja może być naszym jedynym sprzymierzeńcem. Prawdopodobnie następna wojna „zlikwiduje” również wiele problemów. Możliwe, ze my zostaniemy zlikwidowani i wówczas już o nic nie będziemy musieli się martwić…

  46. stary wojak said

    Zmartwienia maja ci co maja duzo do stranienisa oraz wszyscy podszyci strachem ?
    POLACY TO ODWAZNY I PRACOWITY NAROD , WIELE JUZ PRZETRWAL ,POZBIERAL SIE I ODBUDOWAL.
    Podobnie i tym raxzrem bedzie.

    POLSKA I DOBRZY POLACY NIE ZGINA ,
    ZDRAJCY I LOTRY TAK !

    PONIOSA KLESKE LUDZIE ZACHLANNI I PELNI PYCHY ORAZ NIEUCZCIWI !

    ps.czy ktos wie co stalo sie z portalem :
    http://www.wiernipolsce.wordpress.com

  47. Marucha said

    Re 46:
    Wordpress go zamknął.

  48. strateg Dyzio said

    moim zdaniem należy wykonać manewr wyprzedzający tzn. wypowiedzieć wojnę USA i poddać się natychmiast po wylądowaniu pierwszych Marins i mamy święty spokój

  49. Kazik said

    ad. 48 . Moim zdaniem też należy wypowiedzieć wojnę , ale Białorusi i natychmiast się poddać honorowo .

  50. Marucha said

    Re 49:
    Można i niehonorowo 😉

  51. revers said

    ad 46, zostal przejety przez parchow, takze tych rezdentnych w PL, juz wiele dobrze rozwijajacych sie portali polonijnych i krajowych zostalo w ten sposob przejetych i sparchlonych.

  52. viarus said

    ad 46 idz tam stary stonki lapac na plazy. satelity wam sie zachciewa. a wspomnij rzymskiego Varusa z lasu Teutonskiego i w Niemczech i w Polsce nie podzielna role wiedzie VI kolumna jewranska, raczej w Gruzji i na Bakanach wspolne Interesy Rosji i Niemiec konczyly sie a i Frau Gauck z Herr Merkel doszlusowal do bojkotu olimpiady w Soczi.

    Moze tak film na zywo film niemieckiej ARD jak w Czeczeni brodaci z Al Kaidy rozwalaja caly poddodzial Rosjan w sile kompani w lasku blisko Teutonskim – musiala byc przebitka $$$$ i lepsza wpolpraca niemieckiej bnd z al kaida.

  53. Augustyn said

    WIERNI POLSCE BYLI , SA I BEDA !

    To przykre,ze ich/nasz POLSKI PORTAL zostal zamkniety ,szkoda,
    moze jeszcze bedzie dzialal na innych przyjaznych,sasiedzkich serwerach, dajmy na to wykupionych u sasiadow,Bialorus lub Rosja albo w Kanadzie od Stanislawa Tyminskiego kandydata na PREZYDENTA POLSKI .
    PANIE STANISLAWIE CO PAN NA TO JAKO WIERNY I MILUJACY POLSKE ?

    Wlasnie czytam Pana autortwa ksiazke z tego roku 2013 :
    „PRZYCZYNEK DO WOLNOSCI”,
    KTORA POLECAM WSZYSTKIM POLAKOM.

    POLACY WIERNI POLSCE LACZMY SIE I WSPIERAJMY D Z I A L A J M Y NA MILOSC NASZA I BOSKA !

    NA POCZATEK ZROBMY ZRZUTKE NA NASZE POLSKIE NIEZALEZNE MEDIA.
    Stac nas na to.

    TO PROSBA DO WSZYSTKICH POLAKOW WSZEDZIE GDZIE SIE ZNAJDUJA I MAJA JAKIS PRZYSLOWIOWY GROSZ PRZY DUSZY.

    mjr.w st.spoczynku Augustyn Pyryt
    USA

  54. Augustyn said

    Czekamy,czekamy na moderacje !

    JAK WIDZE ZWLOKA TRWA MIMO,ZE POST PODPISANY AUTENTYCZNYM IMIENIEM I NAZWISKIEM.

    Czyzby wlasciciel portalu byl,jest tym,ktory ……..
    i tez obawia sie zankniecia portalu ?

    Prosze sie nie obawiac,za slowa i czyny zawsze biore odpowiedzialnosc
    Na siebie wiec jeszcze raz sie podpisze:

    mjr.w st.spoczynku Augustyn Pyryt

  55. Augustyn said

    DZIEKI !
    POZDROWIENIA Z ZYCZENIAMI SWIATECZNYMI :

    BOG SIE RODZI MOC TRUCHLEJE !
    NOWY ROK BIEZY…..
    A Z NIM ZMIANY DLA POLSKI.

    DAJ BOZE !

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
%d blogerów lubi to: