Żądań Majdanu nie spełniono?
Posted by Marucha w dniu 2014-01-30 (Czwartek)
Władze Ukrainy nie spełniły żądań Majdanu, więc „nasza walka trwa nadal!” – ogłosił po północy jeden z liderów opozycji Ołeh Tiahnybok po uchwaleniu w parlamencie ustawy o amnestii, opracowanej przez rządzącą Partię Regionów.
– Nie wierzcie w to, że opozycja parlamentarna zdradzi Majdan. Dziś to potwierdziliśmy. Jesteśmy razem z wami i prowadzimy wspólną walkę. Opozycja będzie działać tylko wychodząc z żądań Majdanu, czyli wszystkich protestujących dziś Ukraińców – oświadczył.
Tiahnybok wystąpił w nocy przed kilkoma setkami ludzi, którzy zgromadzili się w centrum protestów antyrządowych, na Majdanie Niepodległości w Kijowie, po przegłosowaniu w Radzie Najwyższej ustawy o amnestii. Opozycja oznajmiła, że nie uzna wyników głosowania, a ustawa została przyjęta niezgodnie z procedurami.
Ustawę przyjęto jednak bez żadnego omówienia. „Za” głosowali posłowie większości rządowej. Opozycja w głosowaniu nie uczestniczyła. Tuż po nim, nie pozwalając nikomu na wypowiedź, przewodniczący parlamentu zamknął obrady.
Deputowani opozycyjni chcieli, by amnestia objęła wszystkich zatrzymanych i aresztowanych uczestników protestów, jednak większość parlamentarna przeforsowała swój projekt. Uzależnia on amnestię od oswobodzenia przez przeciwników władz wszystkich zajętych przez nich budynków rządowych [no coś podobnego! – admin].
W Kijowie na razie panuje spokój. W najbardziej gorącym punkcie konfliktu, na początku prowadzącej do dzielnicy rządowej ulicy Hruszewskiego, gdzie na barykadach stoją naprzeciwko kordonów milicji demonstranci, wciąż trwa rozejm.
MM, PAP
http://naszdziennik.pl
Oleg Tiahnybok to przywódca antypolskiej partii „Swoboda”, odwołującej się do zbrodniczego dziedzictwa OUN i UPA, depczącej pamięć pomordowanych i domagającej się oderwania 19 powiatów od Polski.
Takie to sympatie mają toruńskie media. Byle by być przeciwko Rosji.
Zob. też:
https://marucha.wordpress.com/2012/02/22/wo-swoboda-nie-odrobione-lekcje-historii-czesc-1/
Admin
Komentarzy 113 do “Żądań Majdanu nie spełniono?”
Sorry, the comment form is closed at this time.
Juliusz Prawdzic-Tell said
http://naszeblogi.pl/43892-skazani-na-porozumienie
Zgadzam się z Rychardem Czarneckim, że skoro Majdan wywalczył urząd Premiera to w RACJI UKRAINY jest Pisemne porozumienie z Radą Najwyższą.
Krytyczny komentator said
Co do linii „Naszego Dziennika”: Oczywiście, że wynika ona z ślepej, nienawistnej, można by rzecz wręcz atawistycznej rusofobii, którą zaszczepiła pismu już jego długoletnia redaktor naczelna p. Ewa Sołowiej, o której niektórzy biegli w toruńskich kulisach mówią, że z jest pochodzenia Ukrainką, a jeszcze inni – ukraińską Żydówką. Ja nie podejmuję się rozstrzygać w tym temacie, ale to co się tam publikuje zdaje się potwierdzać te szeptane doniesienia. Oczywiście od wielu, wielu już lat obowiązuje także twardo wschodni mesjanizm i antyrosyjski duch krucjaty w stylu Lecha i Jarosława Kaczyńskich. Przeciwko znienawidzonym ruskim pewnie i rodzonym Belzebubem by się sprzymierzyli. A eksponować takiego polakożercę Tiahnyboka to dla nich zwykła „betka”. To w istocie „swoboda” jest największym beneficjentem tzw. majdanu. Polecam przy okazji, wydaje mi się, dość interesujący tekst na ten temat, obnażający też przy okazji cały „patriotyzm” p. B. Wildsteina i jego niby to „wolnej”, „oddolnej”, a nawet „niepodległościowej” telewizji:
http://piastpolski.pl/readarticle.php?article_id=155
Jan said
Żądania Majdanu zostaną spełnione kiedy osiągną swój cel Sorosy i inni konstruktorzy tej gry.
JO said
Spoleczenstwo Na Ukrainie jest Otumanione jak w PRL Bis a nawet i gorzej, wiec jest latwe do Manipulacji. Nikt w szkolach nie uczyl o zagrozeniu ze strony Masonerii a Niemcow, Rosji, Polski, Bialorusi….i dobrodziejstwach ze strony UNII
Jezeli jak Lukaszenko – Sila z Poparciem duzej ilosci Ludzi nikt nie rozwali Mafii Zydowskiej, to marnie skoncza i „ukraincy” i wiele innych Ludow…
Marek said
Piszecie państwo o błędnych sympatiach radyjka z Torunia, czy o atawistycznej rusofobii Polaków, a dlaczego w ogóle wam nie przyjdzie do głowy, że Kaczyński i reszta to syjonistyczna antypolska agentura, której celem jest całkowite zniszczenie Polski i Polaków, by na gruzach Polski i Ukrainy stworzyć zjudaizowaną Chazarię?
Kazik said
Ten cały Ciasnybok ,uzurpuje sobie prawo do wypowiadania się w imieniu wszystkich Ukraińców wzorem niesławnej UPA . To jest jakieś nieporozumienie . Czy tam nie potrzeba takich hultajów do szycia kufajek w ciszy i odosobnieniu .
JO said
ad.5. Radio MARYJA to Talmudyczne Radio, glupi go sluchaja.
Krytyczny komentator said
Do Pana Marka: Przepraszam bardzo, ale o atawistycznej rusofobii Polaków jako ogółu to ja wcale nie pisałem, tylko określonych kół, piszących i mówiących po polsku, ale niekoniecznie polskich. Przeciętni Polacy, z tego zauważyłem, mają stosunek do Rosji znacznie mniej zabarwiony emocjonalnie, choć w większości też lekko niechętny, a w większości najzwyczajniej obojętny. Ani to nasz rzeczywisty przyjaciel, ani śmiertelny wróg, jak to wciskają w/w.
Krytyczny komentator said
Dopisek do powyższego: ma się rozumieć: napisałem to ostatnie w odniesieniu do dzisiejszej Rosji.
Fran SA said
Soros bedzie sie mscic na Putinie do ostatniej kropli krwi.
Nie wiem ile osob zdaje sobie sprawe z tego, ze po ‚generalnej probie’ w Albanii gdzie Soros wykonczyl na poczatku lat 90-tych odradzajaca sie gospodarke kraju przy pomocy tzw. piramidy finansowej i syjona dr. Beriszy – sprobowal szczescia w Rosji i razem z Chodorkowskim puscili rosyjska gospodarke z dymem – udana metoda albanskich piramid. . W Albanii tysiace ludzi stracilo wszystkie oszczednosci i tysiace popelnilo samobojstwo. Zeby nikt nie protestwoal przeciwko prawdziwym winowajcom, wywleczono na wierzch stare prawo wendetty- zemsty rodowej, Leke Kanun i na podstawie falszywych opowiastek wymordowano kupe ludzi i wypedzono z wlasnych domow. Terror nie pozwalal ludziom nawet myslec logicznie. Ani sie bronic.
Teraz Albania jest jedna wielka baza amerykanska zagrazajaca calej Europie.
Niektorzy ‚spece od polityki’ nie maja sprzezen zwrotnych i sytuacja w innych krajach ich nie interesuje dopoki… jak mawiaja zdolne anglosasy .. gowno nie wpadnie do wentylatora. Wtedy szukaja winnych w… wentylatorze.
To za te wlasnie piramidy zastosowane z wielkim skutkiem i w Rosji Putin pogonil i Sorosa i Chodorkowskiego; niektorym ‚architektom’ zlodziejstwa udalo sie uciec z Rosji. Putin lojalnie nie wzial za dupe Jelcyna, ktory wtedy wlasnie Putina mianowal szefem wywiadu.
Soros nie ma prawa wstepu do Rosji, bo czeka go areszt. Stad te ‚slodkie animozje’ i proba zemsty na Putinie, ktory zlikwidowal fundacje Sorosa w Rosji, znacjonalizowal z powrotem rope i gaz i oddal wszystkie dlugi do MFW. Nie wpuscil tez bankow.
Putin zyje w zgodzie z oligarchami, ktorzy sa w jakis sposob lojalni. Naturalnie, ze jego rola jest trudna. Nie bronie Putina. Jest bogaty – ale nie ma lekko. Sam tego chcial. Zastanawiam sie tylko, na ile obecna sytuacja jest w interesie Rosji a na ile krzywda sie stala zlodziejom i mordercom.
Dziwi stanowisko niektorych Polakow, dla ktorych nienawisc do Rosji jest wieksza niz troska o losy Polski. To samo, niestety dotyczy tych ukrainskich chlopow panszczyznianych z widlami i kosami, co to szli ‚rezaty lachiw’.. I obiecuja, ze dalej pojda na …chelmonszczyzne.
Na wielkiegpo przywodce ukrainskiego, ktory stanie na czele dzikusow, juz sobie wybrali: Tuska. Bulawe hetmanska bedzie za nim dzwigal … niepozorny acz zawziety Kaczor.
AlexSailor said
Ad.2
„jego długoletnia redaktor naczelna p. Ewa Sołowiej, o której niektórzy biegli w toruńskich kulisach mówią, że z jest pochodzenia Ukrainką, a jeszcze inni – ukraińską Żydówką”
O k**cze pie**one.
Komunikat niezwykłej wagi.
Jak to zweryfikować.
Gdyby było prawdą, to niezły bigos.
Z „prasy polskiej” wyszedłby kolejny szmatławiec, a i cała działalność o.TR stanęłaby lekko pod znakiem zapytania.
Mam wrażenie, że strategicznym celem, naprawdę najważniejszą sprawą, ważniejszą niż TL, rabunek gospodarki, nawet demoralizacja, jest napuszczanie Polaków na rosyjskie interesy i, domniemywam, Rosjan na polskie.
Daje do myślenia.
NICK said
Zauważcie Państwo.
Już wszyscy rozbierają Nasz Kraj. Dzielą skórę na niedźwiediu? Jesteśmy dla nich pluszowym misiem, Kubusiem Puchatkiem.
Żywy organizm i w żywe oczy.
Współczuję Bieszczadom, wyspie Wolin. Wiele razy bywałem. Jedne z najpiękniejszych zakątków Polski.
błysk said
W środowym Naszym Dzienniku /z 29 stycznia 2014r./ jest antyrosyjski atak niejakiego Filipa Frąckowiaka ,dyrektora izby pamięci płk. Kuklińskiego.,nadto też antyrosyjski artykuł o mordzie na mieszkańcach wsi Koniuch. Wogóle NDz jest zdecydowanie antyrosyjski .Sam dyr. Rydzyk jak się wydaje nie popiera rezunów ,ale czyni to blado , nie przekonywująco. W ogole RM brak jest zdecydowanej linii politycznej,choć odnoszę wrażenie że linia antyrosyjska przeważa.
maurycy said
Te torunskie media to wlasiwie nie wiadpmo czy dobrze ze istnieja czy zle ze istnieja ? W zasadzie to robia tylko piane i robia powietrze ! Nie potrafia ,niechca zaprezentowac jakiegos sensownego programu ideowego dla Polski i programy gospodarczego Stekaja ,jecza i szerza tylko frustracje ! Kradana ,kradna …. . tego glupkowatego biadolenia nie mozna juz sluchac ! od 20 lat ten glupkowaty belkot nadaja ! a zlodzieje jak kradli tak kradna ! Kradna ? kto kradnie ? Komu ukradl ? Dlaczegio nie siedzi ? Co zrobic zeby siedzial ? Takiego stawiania sprawy nigdy nie ma ! w zasadzie ta ,,elyta ,, powinna byc zainteresowana i zadowolona ze te radyjko istnieje bo ono spuszcza tylko pare z kotla i frustracje ! ludziska sobie ponarzekaja ,pojecza i mysla ze cos z tego wyniknie ,ze to cos da ! a tu absosutnie z tego belkotu slow w zasadzie nic a nic nie wynika i nic a nic sie nie zmienia . Zamiast skrzyknac ludzi wartosciowych i utworzyc partie to oni nieustannie podrzucaja falszywych prorokow i pchaja po chamsku i bezczelnie ludzi w zydowskie lapska ! ludzi ktorzy mowili klarownie o najwazniejszym problemie w Polsc tj zydowskim jak prof Wolniewicz czy prof Nowak brutalnie powyrzucali z tego radyjka na zbity pysk ! Gdy na antenie radia spytalem sie dlaczego nie ma prof Wolniewicza o. Rydzyk odpowiedzial mi bezczelnie i chamsko ;ze on nie wie ! Starali sie o koncesje dla TV Trwam i zamiast przy okazji zaprezentowac odblokowanie swobodnego tworzenia stacji radiowych i telewizyjnych ograniczyli sie tylko egoistycznie i prymitywnie do wlasnego interesiku ! wszystko bedzie w porzadku byleby byla telewizornia z TV Trwam nadawala !Wowczas bedzie pelana swoboda i demokracja ! Ciagle ojciec Rydzyk mowi ze ciagle go oszukuja jacys ludzie ? To on albo glupi albo nie ma pojecia co robi !
AQQ said
Janukowycz na L4 oto Jegor Łupan – kandydat na prezydenta Ukrainy. – i nie tylko Ukrainy ma bdb program! 😀
Luxeuro said
„Putin zyje w zgodzie z oligarchami, ktorzy sa w jakis sposob lojalni. Naturalnie, ze jego rola jest trudna. Nie bronie Putina. Jest bogaty – ale nie ma lekko. Sam tego chcial. Zastanawiam sie tylko, na ile obecna sytuacja jest w interesie Rosji a na ile krzywda sie stala zlodziejom i mordercom.”
Moja opinia jest taka, Rosja nie ma dużo miejsca do manewru by rozwijać się inną drogą dopóki Żydzi są silni. Jeżeli Świat się nie obudzi że zatruwanie ocean, móż, jedzenia itd jest ścisłe związane z interesami Międzynarodówki (bo są tu też Goje), to jedyna silą ktora ich zatrzyma to będzie Matka Natura. Wtedy wszyscy płacą a nie jak do tej pory tylko Goje.
Tu jest sporo przykładów,
http://kefir2010.wordpress.com/category/gmo-i-biotechnologia/page/2/
JO said
ad.14. To takie cos jak moim zdaniem Ksiadz Natanek, ktory organizuje Pielgrzymki „by podbic” Europe……
Metoda „KIEROWANIA PARY” w Gwizdek jest Zydom znana od tysiecy lat. Raz pare kieuja w nieustajaca rewolucje a raz w „Gwizdek”
Radio o ohydnej Nazwie MA RYJA, talmudycznej nazwie, drwiace z Katolikow i sluchaczy w ZYWE oczy , ktore jak sie okazuje nie widza…. jest Takim Zwornikiem do Pary w Gwizdek.
Jarek Kefir said
Rzeczpospolita: lider ukraińskich neonazistów z Majdanu chce rewizji granic z Polską i pozyskania bomby atomowej
„Sprawiedliwość nakazywałaby, aby Przemyśl i kilkanaście powiatów wróciły do Ukrainy – mówi Andrij Tarasenko, rzecznik radykalnej organizacji Prawy Sektor, najmocniej zaangażowanej w walki z milicją wokół Majdanu. (..)
Dlatego musimy odzyskać broń atomową. Mamy na Ukrainie własnych specjalistów, którzy do tego doprowadzą”
Czytaj więcej tylko w linku poniżej:
http://kefir2010.wordpress.com/2014/01/30/rzeczpospolita-lider-ukrainskich-neonazistow-z-majdanu-chce-rewizji-granic-z-polska-i-pozyskania-bomby-atomowej/
FASZYZM NIE PRZEJDZIE !!!
Stop faszystowskim BESTIOM.
Skrajną prawicę powinno się pokazywać dla beki w cyrku!!!
Tako muwię ja, Jarek Kefir.
TERAZ JUŻ MNIE ROZUMIESZ???
AlexSailor said
Ad.12 @NICK
A kto za to ponosi odpowiedzialność???
Polska jest nikomu nie potrzebna, tylko Polakom.
Co my, Polacy, robimy od lat 30???
To jest od kiedy coś robić można.
Pytałem lat temu 30 ludzi o Lwów i Wilno, pytałem lat temu 20, 10 i 5.
Teraz nawet nie pytam.
Ułamek procenta był zainteresowany odzyskaniem naszych ziem.
Ziem związanych z Polską, stworzonych przez żywioł i władzę polską.
Nikogo to ni obchodziło.
Bo nieładnie, bo Litwini, bo Niemcom trzeba będzie oddać (niby co ma piernik do wiatraka), bo Ukraińcy, bo Europa, bo nieładnie, bo ciepła woda w kranie.
No to dzisiaj żądają Przemyśla, żądają Białegostoku, żądają Wolnego Miasta Gdańska, żądają Śląska i Szczecina.
Kto kazał głosować na obcych, na zdrajców, na umoczonych rodzinnie w zdradę Polski.
Kto kazał rozwalać PRL wcześniej, brać pieniądze i dary od śmiertelnych wrogów, kto zmuszał do głosowania ZA unią.
Można się pomylić raz, ale nie wyciągać wniosków, mieć wszystko w dupie?
Patrz Pan na Wolin i Bieszczady.
Mamy w Polsce podobno narodowców, patriotów i innych takich.
Czy skoncentrowali swoje działania i przeprowadzili jakieś akcje typu demonstracje patriotyczne, stawianie pomników, rekonstrukcje, powołanie jakichś organizacji, klubów w Szczecinie, Świnoujściu, Przemyślu???
Siedzą i dzielą urzędy oraz miejsca na listach do PE oraz robią oborę za granicą.
Że trudno?
A Niemcy po wojnie mieli łatwo, Litwini, Banderowcy?
NICK said
Ad.18.Cóż mam odpowiedzieć. Biedny Nasz Naród, głupi ale nie z wlasnej woli. Tłamszony i mordowany od 1926 roku, zwlaszcza inteligencja. Indoktrynowany. Przywodców nie ma a jak któryś probował. Przekupiony albo czapa. Wszystko przewidziane i zabezpieczone.
Konstytucja niemiecka z 1937 – obowiązuje.
A W.M.Gdańsk jet, oficjalnie, tylko pod administracją Polską
NICK said
C.d.
Praca u podstaw.
Tajne, małe Ojczyzny a sytuacja może się nieoczekiwanie zmienić. I na to trzeba być PRZYGOTOWANYM.
Krytyczny komentator said
Ciężko oprzeć się refleksjom na temat RM i jego zaplecza, które przedstawił p. Maurycy (kom.14). Trudno tak do końca rozgryźć, jaką grę gra właściwie o.T.R. CSR , ale jedno jest pewne – polityk z niego żaden. Jeśli ma w ogóle jakąś linię polityczną, to jest ona bardzo prosta – trzymać z tymi co mają pieniądze, lub mogą je mieć (a on z tego móc skorzystać), czyli w sumie typowo żydowska polityka popierania silniejszego w danej chwili. Zaś samo radio, telewizja, WSKSiM i pokrewne interesy zawsze mają priorytet nad polską racją narodową. Można nawet odnieść takie tragikomiczne wrażenie, że istnienie RM warunkuje w ogóle istnienie Polski nie tylko jako państwa, ale i narodu.
A Wolniewicza stamtąd wyrzucili, bo mówił niepoprawnie za bardzo „do rzeczy”, także na temat relacji naszych z Rosją (przestrzegał m.in., by się teatralnie „nie nadymać”, co było czytelną aluzją do stylu polityki wschodniej śp. Kaczyńskiego), a nie bił własnie tej przepisowej piany.
Co do treści komentarza p. Alexsailora (11), to niestety nie jestem stanie zweryfikować (w sensie przedstawienia twardych dowodów) przekazanej opinii o p. Sołowiej. Mogę jednak Kolegę i pozostałych czytelników szczerze zapewnić, że słyszałem o tym nie w jakimś podrzędnym barze na prowincji przy piwie, ale bezpośrednio od osoby bardzo poważnej, ustosunkowanej, o wysokiej pozycji społecznej, która wykładała osobiście na uniwersytecie o. Rydzyka przez parę ładnych lat i wiele tam widziała i słyszała. Nazwiska niestety nie ujawnię w trosce o jej bezpieczeństwo. Ta osoba rzekła to w odpowiedzi na moje natarczywe pytania, dlaczego żaden prawdziwie patriotyczny i konstruktywny list nie przejdzie przez redakcyjną cenzurę w „ND”, dodając jeszcze z naciskiem, że nie da się nic na to zaradzić, bo p. Sołowiej to prawdziwa ulubienica Ojca Dyrektora.
P. Sołowiej, zdaje się, odeszła z „ND” na tle jakiegoś konfliktu personalnego z grupą, która ponoć posiada, że tak się wyrażę, większościowy pakiet akcji „ND”, a jest to grupa skupiona wokół b. wieloletniej poseł i bliskiej współpracownicy J. Łopuszańskiego, p. Nowiny-Konopczyny. W prostej konsekwencji tegoż inna pani Nowina-Konopka -Ewa, może córka, może jakaś krewna wspomnianej, jest teraz tam oficjalnie redaktorem naczelnym, co jest zresztą napisane u spodu przedostatniej strony gazety tak bardzo małymi literkami, że starszym babciom i ludziom o słabym wzroku będzie trudno to odczytać, a czego raczej nie praktykuje się w innych pismach. Także i w treści „ND” bardzo trudno się doszukać jakichś tekstów sygnowanych osobiście przez red. naczelną p. Ewę Nowinę-Konopkę.
adsenior said
Co niektórym zawadza o.Rydzyk? Wszak jego media, są jedynymi liczącymi się POLSKIMI MEDIAMI. Owszem są też media typu „marucha” lub „Kronika Narodowa”, ale są to media niszowe, trafiające do niewielu Polaków. Wracam do Ukrainy: Na „Majdanie” pozostali praktycznie „banderowcy” których zasilają żydowscy banksterzy, ci „eskimosi” mogą się ciężko przejechać na tym popieraniu, mogą dorwać ich rezuny, tak jak dorywali Polaków w latach czterdziestych XX wieku.
Fran SA said
Ad.18
Ja to nie rozumiem.
Na jakiej zasadzie Przemysl ma WROCIC do Ukrainy?
Kiedy Przemysl nalezal do Ukrainy skoro Ukraina nigdy nie byla panstwem?
Im sie juz tak pieprzy jak Chazarom.
Listwa said
@ Krytyczny komentator
Ewa Sołowiej wyszła za mąż za syna b. posłanki Marcina Nowina Konopka . Osoba ta sama tylko inne nazwisko.
A RM jest polską rozgłośnią tylko wtedy gdy chcą pieniędzy.
A teksty to może pisać dziennikarz nawet kiepski, ale nie nadzorca.
Marucha said
Re 5:
Przyszło nam to do głowy wiele lat temu i myśl tę uparcie propagujemy w gajówce, ku oburzeniu wyznawców PIS, Sekty Smoleńskiej itd.
Marucha said
Re 13:
Filip Frąckowiak to syn Szaniawskiego i piosenkarki Haliny Frąckowiak.
Krytyczny komentator said
Sprostowanie do własnego kom. 22. Proszę mi wybaczyć, bo trzasnąłem wyżej straszny wprost błąd. P. Sołowiej jest oczywiście dalej cały czas red. naczelnym „ND”, tyle że pod mężowskim nazwiskiem Nowina-Konopka, bo wyszła jakieś 5 lat temu za rodzonego syna p. Haliny Nowiny-Konopczyny – Marcina i wzięła od niego familię. W sumie sam więc naraziłem się na śmieszność, wdając się w zbyt daleko posunięte spekulacje, ale trudno, trzeba przyznać się i do tego.Niemniej ręczę za prawdziwość i autentyczność opisanej relacji odnośnie jej domniemanego pochodzenia. Co więcej, ciągle pozostaje to pytanie, dlaczego podpisuje się tak małymi literkami (co można sprawdzić naocznie) i nie ma podanych innych członków redakcji. Jednak daleko bardziej interesująca jest podana w Wikipedii informacja, że ta sama pani jest głównym, w zasadzie nawet wyłącznym udziałowcem spółki wydającej „ND” – „Spes” z o. o. A więc z jakiego powodu O. Rydzyk, zakładając wielki ogólnopolski dziennik patriotyczny, oddał go w ręce jednej, niespełna wtedy 40-letniej kobiety (ur. 1970) Czy dlatego, że to ona wniosła cały kapitał na jego założenie. Skąd go miała: oto jest pytanie? A może rzeczywiście, dlatego że była (jest) jego szczególną ulubienicą? Dziwne to wszystko, naprawdę dziwne!
JO said
Ad.15. Czy to nie Byla Parodia Tuska I PRLBis z Komorowskim?
Krytyczny komentator said
I jeszcze do Pana Adseniora: Nie lekceważ Pan tak Gajówki, bo czyta ją pewnie trochę więcej ludzi, niż to się może komuś wchodzącemu tu sporadycznie wydawać. A jeśli „ND” będzie dalej pisać w takim duchu, propagować takie treści, to faktycznie, on sam trafi do niszy. Poza tym media toruńskie też podlegają przecież krytyce – nieprawdaż? a
Joe said
Re 18…Panie Alex…I kto zainfekowal umysly chrzscijan tak….ze wypelniaja wole ZLEGO???Ilekroc zaczne cos przekazywac
pozytywnego,nadzieje,zrozumienie…za kilka sekund slysze ze „to i tak nic nie zmieni”..”to nie ma sensu”…”po co sobie tym glowe zawracac”..jednym slowem zwatpinie…
A moj katecheta juz w szkole podstawowej mowil…”jezeli ZLO chce cie zainfekowac,stara zaszczepic ci…. ZWATPIENIE.
Listwa said
Ukończyła SGH w Warszawie , pracowała w ministerstwie finansów , aby się zwolnić i przejść do będącego w powijakach RM
Jan said
Ad 22
” – polityk z niego żaden”
Za to dobrze realizuje politykę założycieli, których przed wieloma laty wymienił, oczywiście bez nazwisk. Byli to niektórzy biskupi spoza granic Polski ze sponsorami, zapewne masonami, hojnie przekazującymi fundusz na założenie i rozwój radyjka.. Nie dziwota, że każdego dnia w radiu gada zmarły JP II, o nieustannych modłach o beatyfikację i kanonizację największego z rodu, nie wspominając.Na wyznaczane i koordynowane działania polityczne, nakłada się drugi cel, Dalsze psucie wiary Polaków modernizmem, prewencyjnym działaniem wymierzonym w odradzanie Tradycji pod szyldem o zgrozo Tej która zniszczyła i zniszczy wszystkie herezje – Niepokalanej Panny Maryi.
Coś w podobie ”obalacza komuny” z szyldem w klapie marynary.
25godzina said
Inwestycje Sorosa w „otwarte społeczeństwo” na Ukrainie 2000-12
http://nick.salon24.pl/564528,inwestycje-sorosa-w-otwarte-spoleczenstwo-na-ukrainie-2000-12
„(…)Środki* z Open Society Institute (OSI), (z pominięciem danych z kat.”third parties founding”)
2012 – 10,4 mln. $
2011- 10,3 mln. $
2010 – 12,25 mln. $
2009 – 8,4 mln. $
2008 – 7 mln. $
2007 – 6,9 mln. $
2006 – 6,8 mln. $
2005 – 5,3 mln. $
2004 – 6,85 mln. $
2003 – 5,3 mln. $ (wydane)
2002 – 6,1 mln.$ (wydane)
2001 – 6,4 mln. $ (wydane)
2000 – 5,4 mln. $ (wydane)
Łącznie do IRF – ok. 97,4 mln.$
The International Renaissance Foundation (IRF) została założona w 1990 r. i jest częścią międzynarodowej sieci Sorosa, działającej w około 30 państwach (2000 r.), głównie w Europie centralnej i wschodniej, ale także na terenie byłego ZSRS. Celem jest postęp i umocnienie otwartego społeczeństwa. To największa „charytatywna” organizacja na Ukrainie (2000).”
jowram said
modlitwy na antenie RM: – Słuchamy, Radio Maryja… w czyjej intencji modlitwa?
– Ja bym chciała się pomodlić za wszystkich oszustów, kłamcówi złodziei… no i za ojca dyrektora oczywiście.
http://o.radio.maryja.fm.interia.pl/cytaty.html
Luxeuro said
Ad. 35 – 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
Krytyczny komentator said
Do Pana Jana (kom.33) Masz Pan oczywistą rację: O. Rydzyk nazwał kiedyś abpa Lefebvra „starszym panem”, a jego niechęć, a nawet wręcz pogarda dla Katolickiej Tradycji jest powszechnie znana. RM wiele też, bardzo wiele obiektywnie zrobiło w dziele zmodernizowania, czytaj spłycenia Wiary Katolickiej w Polsce.
Do Pana Listwy (kom.32): Nieco Pana poprawię, ale niech się Pan nie gniewa, bo chcę tym samym niejako odkupić własną gafę. Otóż, p. Ewa Sołowiej po ukończeniu SGGW pracowała nie w Ministerstwie Finansów, ale w Ministerstwie Przekształceń Własnościowych, czyli oficjalnie w resorcie zajmującym się „procesami prywatyzacji przedsiębiorstw skarbu państwa”, a w praktyce wyprzedażą i grabieżą polskiego majątku narodowego, i to jeszcze pod rządami postkomunistów.
Oczywiście, można powiedzieć, że była młoda, głupia, i przede wszystkim, chciała po prostu zarobić na chleb, niemniej obiektywnie chwały jej to nie dodaje.
Wpadł mi na temat pod rękę akurat dość ciekawy tekst, mimo dość parszywego źródła warty, myślę, przeczytania, pozwolę sobie zatem zacytować niektóre ciekawe kawałki:
„…w 1995 r. dostaje etat w Ministerstwie Przekształceń Własnościowych. Własnie odchodzi premier Oleksy, a przychodzi Włodzimierz Cimoszewicz, tylko szef resortu…pozostaje ten sam. Ale Wiesław Kaczmarek nie zapamiętał Ewy jakoś szczególnie. Lepiej zapadła w pamięć swojemu sąsiadowi z biura, urzędnikowi w randze radcy.
Tajemnicza postać – opowiada. (…)Szybko dorobiła się stanowiska starszego radcy, to odpowiednik dzisiejszego głównego specjalisty. Ja pracuję tu ponad 15 lat i jeszcze nie mam takiego stopnia…”. Dodajmy, że nie przeszkodziła jej w tym ostentacyjnie demonstrowana religijność. Nie chcę tu przesądzać sprawy, ani niczego udowadniać, ale zastanówmy się dobrze: czy etniczna Polka, może inaczej – szczera polska patriotka, miałaby szansę tak błyskawicznego awansu w tej akurat wysoce parszywej instytucji.
Co zaś działo się dalej i jak p. Ewa trafiła do „ND” i stała się szybko jego właścicielką, mogą sobie Szanowni Koledzy poczytać już TUTAJ:
http://dziennik3rp.blogspot.com/2008/10/ewa-soowiej-zalubiona-ojcu-tadeuszowi.html.
Gdyby jakimś przypadkiem podany link nie zaskoczył, można rzeczony tekst znaleźć, wpisując w przeglądarkę: Dziennik III RP, 17 października 2008, Ewa Sołowiej -zaślubiona ojcu Tadeuszowi, lub po prostu pod hasłem: Ewa Sołowiej. Oczywiście, nie zalecam bezkrytycznej lektury tego tekstu, wyraźnie przechylonego w stronę, powiedzmy, liberalną, a też niewykluczone, że z drugiej strony mogącego pośrednio służyć budowie fałszywej legendy zajmującej nas postaci. Ale pewne fakty są bardzo interesujące i mogą wiele dawać do myślenia.
PS. jeden wniosek jest całkowicie oczywisty: p. E. Nowina – Konopka, jako absolwentka nauk ścisłych, nie ma większego pojęcia o polityce. choć z drugiej strony weszła w bardzo polityczną rodzinę.
na koniec przepraszam za przydługi wpis.
AlexSailor said
Ad. 17
Po prostu oni mówią jak jest.
Stawiają cele, wskazują środki i maja duże szanse na realizację.
A jakie cele stawiają sobie Polacy?
Rozegranie 4 meczy w piłkę kopaną za 100 000 000 000 zł?
Budowa autostrad płatnych, na które nas nie będzie stać?
Przyswojenie, to jest nachapanie się, na funduszach unijnych?
JO said
ad.38. Oni nic sami nie robia jak i My mamy tyle do powiedzenia w Tuskolandii..
Roko said
Rodzina Nowina-Konopka ma korzenne powiązania, a to że niektórzy są „ostentacyjnie katoliccy” to nic nowego – Bolek z Maryją w klapie jako następny przykład.
Ze wspomnień ś.p. Mirosława Krupińskiego, rzecznika prasowego „prezydęta” Wałesy.
Ogłoszenia Drobne: Zgubiono-Znaleziono
Szukam znaczka służbowego
com przykręcał własnom renkom,
który znaczka służbowego
pod tą klapom był nakretkom.
Znalazca proszony o zwrot do red. GazWyb
Hasło: Wąsaty Karaluch.
Ogłoszenia Drobne: Kupno-Sprzedaż
Dziś ogłaszam wielkom aukcje,
dla tych co chcą zbić interes
Na mój certyfikat cnoty
co mi go wystawił Kieres.
Oferty kierować do red. GazWyb
Hasło: Bolek Szwędajło.
as said
Jeden z familii Nowina-Konopka przygotowuje również serwis informacyjny w TVTRWAM.
Marek said
Marek powiedział/a
2014-01-30 (czwartek) @ 10:33:47
Piszecie państwo o błędnych sympatiach radyjka z Torunia, czy o atawistycznej rusofobii Polaków, a dlaczego w ogóle wam nie przyjdzie do głowy, że Kaczyński i reszta to syjonistyczna antypolska agentura, której celem jest całkowite zniszczenie Polski i Polaków, by na gruzach Polski i Ukrainy stworzyć zjudaizowaną Chazarię?
====================
Urwał się pan z choinki?
Do kogo te połajanki bezzasadne?
też Marek
ps.
Panie Gajowy, zastanawiam się nad zmianą nicka, już wielokrotnie nick „Marek” używali różni, jak mniemam, czytelnicy. Nie zawsze mam ochotę na sprostowania, tym bardziej, że chyba nikt tego nie robi rozmyślnie i złośliwie.
Z drugiej strony, jak to zrobić elegancko i z pana błogosławieństwem?
RomanK said
Na nic sie pan nei narazil… Nazwisko Solowiej to nazwisko Rusi Czerwonej…i nosza go ludzie uwazajacy sie za 100% Polakow jak i cio co uwazja sie za Ukraincow..mimo, ze sa ze soba spokrewnieni. TO samo z wieloma nazwiskami jak Koncewicze, Korzeniowscy, Fredry, Szeptyccy i setki innych….TO ten sam rod…rozne identyfikacje.
To dosc powszechne zjawisko na Podkarpaciu…. Ukraina twor sztuczny…i pojecie Ukrainca tez…
JO said
Ad. 43. Witam Prawdziwego Pana Romana K!
JO said
Ad. 42. Niech Pan zostanie : Chce Jak Sw Marek!
Ma Pan Blogoslawienstwo
Marucha said
Re 42:
Moja propozycja – zmienić nick, ale tak, żeby słowo „Marek” stało na początku.
Marek_1?
Jak Pan nie zrobi, będzie Pan miał moje błogosławieństwo 🙂 , gdyż rozumiem problem.
marta15 said
Bodzio said
ad. 37 @Krytyczny komentator
p. E. Nowina – Konopka, jako absolwentka nauk ścisłych, nie ma większego pojęcia o polityce.
1. Przepraszam, ale od kiedy to ekonomia jest nauką ścisłą? Toż to zwykłe szamaństwo z dominującą rolą ideologii.
2. Według mnie praca w Ministerstwie Przekształceń Własnościowych jednak świadczy o przynajmniej częściowej znajomości polityki od brudnej podszewki.
marta15 said
http://wolna-polska.pl/wiadomosci/zydobanderowskie-rezuny-zaprzeczaja-ludobojstwu-2014-01
u said
Ukrainska inspiracja
Rzadzenie zawsze stwarza problem. Sprawujacym wladze znana jest lista koniecznych reform: wieksza konkurencyjnosc, prywatyzacja panstwowych przedsiebiorstw, wieksze zabezpieczenie dla inwestorow, bardziej wiarygodny system prawny i przejrzyste instrumenty wykonawcze. Jednak rezim nie moze sobie pozwolic na wprowadzenie w zycie takich zmian, gdyz sprawuje polityczna kontrole poprzez kontrolowanie gospodarki: staus quo w Rosji jest utrzymywane przy pomocy renty monopolowej, przedsiebiorstw panstwowych, podporzadkowanego wladzy wymiarowi sprawiedliwosci, metnemu systemowi kontrolujacemu i firm, ktore opieraja sie na przychylnosci Putina.
W tym swietle ostatnie wydarzenia na Ukrainie sa oznaka raczej rosyjskiej slabosci, anizeli sily. Skorumpowany, represyjny rzad Janukowicza dryftuje coraz blizej w strone Putina, coraz bardziej sie do niego upodabnia, lecz wielu Ukraincow nie chce podazac w tym samym kierunku. To jest jeden z powodow dla ktorego Putin przywiazuje, do Ukrainy tak duze znaczenie. To nie jest tak, ze bez wychwalania Euroazjatyckiej Unii – pochodnej ZSRR – stracilby atut: lecz w tym wypadku chodzi o to, ze sukces Ukraincow odrzucajacych model Putina – Janukowicza, ponownie skierowalby ich kraj na europejskie demokratyczne sciezki i to moze zainspirowac Rosjan do identycznego dzialania.
Miedzynarodowe spotkania sportowe ciesza; wykluczenie bojazliwego amerykanskiego prezydenta podbudowuje morale; lecz w koncu to zdrowa krajowa ekonomia determinuje przeznaczenie. Zwiazek radziecki rozpadl sie nie dlatego, ze to spoleczesntwo odrzucilo jego ideologie, lecz dlatego, ze ekonomia sie zawalila. Jezeli nie uda sie Putinowi, ze Rosja bedzie funkcjonowala, to jego rezim sie nie utrzyma.
( Kurs rubla obecnie siega dna i wszystko jasne- dop.moj)
Caly artykul:http://www.economist.com/news/leaders/21595451-successes-abroad-and-winter-olympics-make-russia-look-strong-where-it-matters-it
RomanK said
Ukraina twor sztuczny…dokladnie- jak Polska…
Ci co identyfikuja sie- jako Ukraincy sa Rusinami..roznych szczepow..tak, jak Polacy sa Lechitami roznych szczepow ,plemion … stara pamiec ludow zachowuje to i do dzis nazywa wlasciwie Ukraincow Rusinami..tak samo, jak Rosjan, bo to tacy sami Rusini…jak i Polakow Rusini zwa Lachami od Lechitow, a Madiarzy Lendziami…bo z Ledzimi graniczyli i wiedza z kim:-)))
SKoro wolno sie jednym identyfikowac jako Polacy, wolno innym -jako Ukraincy…czy Rosjanie…
Banderowcy wlasnie maja problem , i na zachodzie i na wschodzie, gdzie Kozacy Kubanscy i Zaporozcy ten sam lud ci sami ludzie…Bo Kubancy to czesc Zaporozcow ktorzy tworzyli Sicz Naddunajska…nie identyfikuja sie z ich pojeciem ukrainskosci….dokladnie to samo- jak wielu Polakow identyfikujacych sie po znamionach takich- jak…Polak Katolik i nic wiecej….W wielkiej Rzeczypospolitej Obojga Narodow czyli Lechitow i Rusinow…nie bylo problemow, ze Prawoslawni bronili przez 200 lat calej Rzeczypospolitej…. i dopiero najglupszy z kroli , za podszeptami ultramontes….zadecydowal …Ze lepiej aby jego krolestwo przepadlo niz ryt swiety rzymski szkode poniosl//// TO zyczenie spelnilo sie co do joty…ku uciesze diabla….SKoro uznano jeden z narodow za gorszy,,,zerwano konsensus i wspolna przyszlosc….
KTo moze i ma jeszcze czym ……niech pomysli…..
u said
Tekst , ktory powyzej wkleilam byc moze wyjasnia motywy zrywu banderowcow na Ukrainie i odpowiada na pytanie :dlaczego nawet ich zapiekla nienawisc nie tylko do nas ale i do Zydow, jest przez demokratow na Zachodzie – przemilczana, a banderowski bunt – niepotepiany?! Tu chodzi o wiekszy zryw, ktory moga Ukraincy zainspirowac, ano – Putinowi w Rosji. Zasluzyl Putin na wywrotke, ano, agentami, pedalofobia, Snowdenami , dreczeniem oligarchow i innymi znanymi grzeszkami.
Inkwizytor said
Rezunku Romanie, sztuczny to jest twoj umilowany bander land a nie Polska. Trzeba byc debilem albo romanemk ( na jedno wychodzi ) zeby takie glupoty pisac. Cw.lu z koziej d.py wziety, Rzeczypospolitej bronili Polacy katolicy a nie zadni prawoslawni I to jeszcze calej. Od wielkiego polskiego krola Zygmunta III to sie odstosunkuj wylenialy opasly pajacu
AlexSailor said
Ad. 37 @Krytyczny Komentator
„http://dziennik3rp.blogspot.com/2008/10/ewa-soowiej-zalubiona-ojcu-tadeuszowi.html.”
Powyższy tekst pod linkiem, który Pan podał, wystawia naczelnej laurkę.
Pochodzenie społeczne – tradycyjna rolnicza rodzina, nauka, opinie ze szkoły, pracy, opis zachowania do czasu objęcia ND, są bardzo korzystne.
Cenne cechy charakteru.
Praca w redakcji jest skuteczna.
ND wychodzi, odniósł sukces, rozwija się, z niczego stał się opiniotwórczym, ważnym medium.
Zatem działania są skuteczne.
Sposób relacjonowania wydarzeń na Ukrainie może wynikać z niedoinformowania, dwubiegunowego widzenia świata, wychowania w środowisku antyrosyjskim i nie odbiega od typowego wśród Polaków.
Dwubiegunowy, uproszczony, stereotypowy sposób widzenia świata jest charakterystyczny dla większości Polaków.
Stąd, między innymi, łatwość wzniecania samobójczych Powstań, czy w ogóle destrukcyjnych dla narodu działań.
Jeśli naucza się dzieci przez 12 lat o potwornym caracie i Rosjanach, którzy rozebrali Polskę, a Polaków wyrzynali w Powstaniach, o wielkim ucisku, rusyfikacji, a w domu rodzice jeszcze nadają na Ruskich, na barbarzyństwo rewolucji, mordowanie Polaków po 1939r., kolejnym najeździe, za oknem szaleje stan wojenny, to efekt jak widać.
Jeżeli do tego by kupić czarne rajstopy potrzebny jest akt zgonu, nie można kupić paliwa bo jest na kartki, a z zachodu przez mikrofony radia WE, GA i podobnych płynie antypolski i antyrosyjski jad wiadomej produkcji, to nie ma się co dziwić ludziom.
No i przecież Rosjanie nie marzą o niczym innym, jak tylko, by na nas napaść, nieprawdaż.
Linię ND wobec Rosji może zmienić tylko o.TR i do niego trzeba dotrzeć z argumentami.
Miet said
Ad52.
Pani Uleczko, wtrącę tutaj parę moich uwag.
Nie jestem żadnym badaczem światowej polityki – jestem zwykłym obserwatorem i widzę tutaj nieco bardziej powikłane problemy niż tylko te, które Pani zawarła w tym swoim ostatnim zdaniu. To nie tylko chodzi o prymitywną zemstę na Putinie za jego „grzechy”.
Obserwujemy od dobrych paru dziesięcioleci, poczynania światowego bangsterstwa, w kierunku panowania nad światem – w kierunku pełnego globalizmu.
Wszystko szło po bangsterskiej myśli dość gładko. Żeby jednak można było osiągnąć ostateczny cel, potrzebna jest banksterom jedna dominująca w świecie waluta, w której byłyby rozliczane wszystkie znaczące w światowej gospodarce transakcje.
I tutaj stała się zagwozdka, Putin jest bardzo dobrym graczem – udając chęci do współpracy z globalistami – jednocześnie buduje rosyjskie imperium, całkowicie samodzielne i niezależne.
Rosja jest światowym mocarstwem, czy to nam się podoba, czy nie – i tylko politycy-idioci mogą się z nią nie liczyć.
Dlatego od dawna zauważamy różne próby podjazdowych ataków na ten kraj, poprzez użycie zawsze gotowych do usług politycznych dupowłazów z takich krajów jak Polska, Ukraina, Gruzja itp.
Próba rozwalenia Rosji poprzez chazarskich oligarchów typu Chodorkowski i inni, też spełzła na niczym.Cała armia Chazarów czekająca w Ameryce ( a zwana dla niepoznaki „ruską mafią”) na powrót do Rosji jest już chyba bardzo, bardzo sfrustrowana tym czekaniem.
Oni tam mieli wrócić na przygotowane dla nich lukratywne stanowiska – a tu teraz muszą się z całymi rodzinami wynudzać na florydzkich plażach – jak długo można???
Jeżeli Putin rzeczywiście doprowadzi do powstania wokół Rosji czegoś w rodzaju dawnego RWPG, to wtedy w Euro-Azji może zapanować rubel (kiedyś rubel transferowy) i to chyba bangsterom spędza sen z powiek.
Chyba tak łatwo się nie poddadzą. Wypadki na Ukrainie to tylko potwierdzają.
Niecierpliwie czekam na Soczi – to może być też niezła pokazówa z obydwu stron.
Fran SA said
Ad. 55
Miet
Pewnie sie zgadzam, bo przeciez wystarczt popatrzyk KTO krytykuje i pyskuje nie na Rosje (o nie!) na Putina. Pozwole sobie zauwazyc, ze narodu rosyjskiego dlaej Zachod nie traktuje powaznie. O Rosjanach sie w ogole nie mowi.
To wyglada na jakas osobista wendette. Bo zobaczmy. Taki instrument polityczny, pan RRomney – niczego Putinowi nie ujmuje zgadza sie, ze Putin jest zdolnym politykiem ale to …’ bandzior (thug) bo nie szanuje humanitarnych praw.
Ja sie zastanwiam dlaczego jakos Jankesi i nie pyskuja na przywodcow chinskich (pewnie ich po imieniu nawet nie znaja) i w ogole nie mieli Amerykanie problemu z olimpiada w Chinach. (Ale mieli z londynska – tylko juz publika zapomniala jak to Angole wystawili snajperow na dachach).
Natomiast, jak dotad, zadne proby osmieszenia Putina: przylapaniu na gadaniu od rzeczy, zdjecia z karabinem ale bez koszuli- jakos nie wypalily.
Nawet mu nie podstawiaja ‚sprytnych’ dziennikarzy, ktorzy przylapali by Putin na jakichs potknieciach, ‚ekstremistycznych wypowiedziach’ czy ‚pogrozkach’.
Putin jest cwanszy od wszystkich wspolczesnych politykow – obojetne czy go ktos lubi, czy nie. I trzyma karty przy ‚orderach’. A to wkurwia.
Przeciez ‚politycy’ USA nawet nie ukrywaja swoich zamiarow wobec Rosji! I nie ukrywaja imerialistycznych zapedow. USA ma rzadzic swiatem, nawet wtedy jak swieci gola dupa.
Biedny Romney, kombinuje jak moze, ze Putin odnosi sukcesy na arenie miedzynarodowej ale to bandzior, ktory morduje dziennikarzy i jest okropnym prezydentem. I serce krwawi biednemu mormonowi, ze przeciez amerykanski prezydent jest sto razy lepszy od Putina ( i humanitarny – 120 krajow bombardowanych) a jednak przegrywa z ‚takim ‚ Putinem:
http://xrepublic.tv/node/7219
Fran SA said
Ad.56
Przepraszam. Literowka sie klania. U nas dalej 46 stopni (plus- i do tego w cieniu)
Marucha said
Re 53:
Nie zgadzam się. Wpis Romana K daje wiele do myślenia.
Romanowi nie chodzi o sztuczność Polski jako państwa/narodu – ale o nazwę. To kwestia historycznego przypadku, że zwiemy się Polakami, a nie Lechitami czy Lachami.
Prawosławie w dawnej Polsce to nie była jakaś egzotyczna mniejszość – i jest oczywiste, że prawosławni brali udział i w budowie i w obronie Rzeczypospolitej.
Marucha said
Wkurzają mnie dziecinne mrzonki o „dołączeniu” ewentualnie odpadłego od Ukrainy Banderlandu do Polski.
Po pierwsze – Polska ma g.. do powiedzenia w tej sprawie, bo sama jest państwem zniewolonym.
Po drugie – Banderland jest tak Polsce potrzebny, jak odkryte szambo w ogródku.
JO said
Ad.51. Pan Roman K Ma racje. Dzisiejsza Polska I Polacy to Twor sztuczny, jak sztuczna Religia jest Sekta Watykanska, jak sztuczna jest Ukraina, Litwa…. W tym calym rozgardiachu, to najblizej do Polski Prawdziwej I Polakow maja Bialorusini a do Prawdziwych Rosjan – Rosjanie
Polak to czesc Ludu Bozego, czyli Wierny Uznajacy Panowanie Powszechne Chtystusa W Rzeczpospolitej a nie czlowiek uznajacy Prawa swoich Namitnosci.
Nasza Mentalnosc zostala Sztucznie ZMIENIONA , gdyz juz nie uznaje my tego co nieprzemijajace, Wieczne, ponadczasowe a adorujemy co zmienne, uznajemy Panowanie tego co Zmienne Sami Pozwoliwszy sie Zmienic Masonom, ktorzy to wykreowali.
Zmienilismy sie na Liberalow a nie Polakow,
Zmienilismy sie na Sexistow a nie Polakow
Zmienilismy sie na Sekciazy a nie Polakow
Zmienilismy sie na Konsumentow a nie Polakow
Zmienilismy sie na egoistow a nie Polakow
Etc, etc
Etnicznie w PRL BIS jest tyle Genu ruskiego,mpodejrzewam, co I w dawnej Rzeczpospolitej I co I psinco, bo
Rusini, zostali zmienieni , zdepolaryzowani na Sztucznych Ukraincow
Stali sie Nazistami a nie Rusinami
Stali sie Egoistami a nie Rusinami
Stali sie Konsumentami a nie Rusinami
Stali sie Ideowo Mordercami a nie Rusinami
Staja sie sexistami
Stali sie wyznaniowo SEKCIAZAMI Wlasnego Boga
Stali sie Talmudzistami
Tu mowa o Zachodniej Ukrainie
O tym, mozna pisac Rozpraw…..jak Nas ZMIENIONO , nasze Dusze, Ducha ZMIENIONO a wiec juz nie jestesmy POLAKAMI, Rusinami a Sztucznym Twolem tak Panstwowym jak I Narodowym
Polak, to czlowiek o Filozofii Nadprzyrodzonosci
Rusin, to czlowiek o Filozofii Nadprzyrodzonosci
A NIE Filozofii Naturalistycznej, ktora jest w Opozycji do Nadprzyrodzonosci
MY DALISMY SIE ODPOLSZCZYC, ODRUSZCZYC
Polak= Rusin
, kwestia Roznic tkwi w geografii tylko I procentach Ludzkich na stopnich geograficznych…
JO said
Oczywiscie pisalem o Polakach z Malej p …Bo Polak, to Pojecie , ktore ogarnia cala RUS , Polak, Przez Duze P.
Z tym , ze Jak to w nadprzyrodzonosci, trzeba Pamietac o hierarchii…
My juz jestesmu dzis tak DURNI, ze juz Pojac nie POTRAFIMY Kim byli Naszi Fziadowie, jaka bylla iCh Chwala, Duma, Wielkosc, Sila
My Marni, sztuczni……
JO said
Nasi Przodkowie by NIE Rozpoznala w Nas Polakow
Przodkowie, by nie rozpoznali Dzisiejszych Ukraincow
Jesesmy jak Zmutowany RAK, ktory Gnije…..
bart_w said
Gwoli scislosci, to nie jest dysleksja, tylko chyba raczej dysgrafia.
Czasami pan JO pisze w miare do rzeczy.
Tak jest, pozbawieni Klasy jestesmy niczym.
Rosjanie to doskonale widza na własnym oprzykładzie i rozpaczliwie staraja sie budowac swoja Klase od podstaw. Trzeba przyznac, ze efekty sa dosc interesujace.
W Polsce natomiast Klasa jest wysmiewana i zwalczana. Klase tworzy tu niewlasciwa grupa, mianowicie ta, co ma i nalezy sie ja podziwiac i celebrowac za to, ze ma.
bart_w said
przykladzie…
(tu dla odmiany to nie dysgrafia, tylko pokrzywione, artretyczne paluchy na klawiaturze)
JO said
ad.63. Jestesmy NICZM bo pozbawieni jestesmy DUCHA, tak Lechici jak i Rusini. Pozbawieni jestesmy Ducha na ktorym Zbudowana zostala RUS i Wielkosc Lechii – Duch, ktory przeobrazil Nas i Krolestwo w Rzeczpospolita – WSPOLNA RZECZ, najpiekniejsza Prawoslawna-Katolicka Nazwe Krolestwa, bo slowo Rzeczpospolita bylo w rozumieniu Teologicznym a nie dziosiejszym – Swieckim.
To Duch Ortodoksyjny – Bozy Duch „produkuje” elity !!!! a wiec Pana wniosek byl za plytki……wlasciwy, ale za plytki
My musimy powrocic do Mentalnosci i Etyki NADPRZYRODZONOSCI i porzucic Zydowski Naturalizm, wtedy Zmartwychwstaniemy Oba Pluca Rzeczpospolitej i Korona i Swieta Rus-…. Litwa.
Luxeuro said
Ad. 59 – Tak jest Panie Gajowy. Sejm nie ma Polaków. I tu powracamy do „Głosować czy nie?”
Teraz troch FAKTÓW dla naszych Słowiańskich braci którzy patrzą na ten Zachód i myślą … No wlasnie co oni myślą? Jeżeli myślą że tam jest nadzieja na lepsze, no to ja mam taką informacje dla nich.
Ten najwspanialszy kraj kapitalistyczny (USA) gdzie dolary spadaj z nieba i trzeba się tylko pochylić by je mieć (trzeba ta pojechać, a jak będziecie w UE to wam pomogą to zrobić). O to jak wyrolowali swoich obywateli,
http://www.shadowstats.com/imgs/sgs-emp.gif?hl=ad&t=1389365936
Pokazane jest % Bezrobotnych w USA,
w czerwonym kolorze – % Oficjalna Statystyka (ta używana w mediach)
w szarym kolorze – % Tak zwana „Ogólne Bezrobocie”
w niebieskim kolorze – % Nie Oficjalny Stan Bezrobocia (obliczone prze znanego niezależnego ekonomisty który prowadzi (jak Gajowy) swój blog „Shadowstats” (Statystyka tego co jest za kulisami) )
A teraz jak tam wygląda zamożność. W USA w 2010 roku, wartość majątku
400 najbogatszych ludzi w USA = 150 000 000 ludzi z dolnej połowy piramidy ludności USA
400 ludzi !!!!! Nie korporacje, kluby, firmy, rodziny itd., a 400 OSÓB. Populacja USA to 314 000 000
http://tinyurl.hu/Mqds/
Jak ONI dorwą się do was to będzie gorzej niż w Afryce. A zanim to się stanie rozpętają wojnę byśmy zapomnieli o co chodzi.
Rafal Z said
RomanK powiedział/a
2014-01-31 (piątek) @ 03:44:37
Ostatnio Turek powiedział mi, że Polska w Turcji to… Lechistan. Czyli nie tylko ościenne narody nazywają nas Lachami / Lechitami.
p. Romanie a wg pańskiej wiedzy zmiana nazwy to był naturalny proces czy bardziej polityczna decyzja?
Fran SA said
Ukraincy, to taki sam narod jak i Kosowary. Zaden. Nazywaja sie tak wszystkie ludy zamieszkujace ‚u kraja Rzeczpospolitej’. Naleza do nich i Tatarzy, Lemkowie, Rusini, Rosjanie, Litwini, Moldawianie, Huculy no i naturalnie Polacy. Przeciez Stefan Czarnecki byl Wojewoda Kijowkim.
Po Rusi Kijowskiej nie zostalo ani sladu. Stepy wialy pustka przez 200 lat.
Z Polski zas w ten step uciekaly polskie chlopy panszczyzniane bo ich panowie szlachta wykorzystywali. Z Rosji zas uciekalo ruskie chlopstwo przed bojarami.
Tak powstala Ukraina. Najlepiej to widac po jezyku: zarowno polskiej odmianie chlopskiej gwary jak i ruskiej odmiany j. rosyjskiego we Wschodniej Ukrainie.
Ale Ukraina byla to zawsze nazwa geograficzna a nie polityczna. (tak jak Mazowsze, Pojezierze, Kosowo, czy Patagonia, itp.)
A cala reszta to juz tylko bajki do szkolnych podrecznikow i nacjonalistycznej propagandy..
JO said
ad.67. Moim zdaniem w sposob naturalny. Polak to wg mnie Po Lach, Po Lachu, POLAKU. Pan, jest PO Lachu, czyli po Lachach Panstwem, czyli Polakiem, czyli Polska.
Politycznie Krolestwo musialo miec nazwe nawiazujaca do Nadprzyrodzonosci – Chrzescijanstwa i Taka Przybrana Naturalna Nazwe – Po Lachach
Fran SA said
ad. 69
J0
Nie ma zadnej nazwy ‚naturalnej’. Sa nazwy geograficzne i polityczne. Polska moze byc Polska, Lechistanem, Rzeczpospolita, itp
Jest systemem panstwowym, z wlasna struktura spoleczna i wlasnym prawodawstwem.
Moze sie nawet nazywac ‚Marchewka’.
Chodzi mi o to, ze Ukraina nigdy nie mial statusu panstwowosci. Mogla sie nawet nazywac Stany Zjednoczone kalmukow, kozakow, tatarow, zaporozcow, turkow i Moldawian….,
Rafal Z said
Fran SA powiedział/a
2014-01-31 (piątek) @ 14:11:25
„…Polska moze byc Polska, Lechistanem, Rzeczpospolita…”
Mijają pokolenia, pewne fakty są zniekształcane, wymazuje się pamięć… a później to już można wszystko wmówić nawet to, że Polska ni stąd ni zowąd nagle pojawia się w 966 r a wcześniej to tylko… busz :). Gdybyśmy mieli do czynienia a ciągłością nazwy to mimo wszystko trudniej byłoby pewne rzeczy, pewnym ludziom „zinterpretować”.
bart_w said
Niech mi wolno będzie samemu decydować o stopniu głębokości, czy też płytkości rozważań. Nie wniosków, na wnioski jestem za mały, ale przemyśleń.
Wystukałem już morze znaków w temacie klasy, elit, liderow, więc nie przynudzam.
Skad pochodzi wladza? Coz, atrybuty potrzebne do pełnienia obowiązków władcy, czy lidera, pochodzą z pewnościa od czynników nadprzyrodzonych. A implementacja tych walorow w praktyce – to zależy, z kim rozmawiamy. jeśli z demokratą, to poprzez ich akceptację przez ludnosc, cokolwiek przez to pojecie rozumiemy. Idea wieczu na ten przyklad pracowala bez trudnosci przez tysiące lat u Prasłowian, Koreańczyków, czy praindian Cherokee. Zresztą poprzez samoistne zmniejszanie społecznej kontroli w wyniku wielkiego zaufania do wojewody, Koreańczycy wyłonili wielkiego i zacnego króla i to lat temu ponad 2100. Z drugiej strony, w tej samej epoce (pare lat poźniej) panował u Nabatejczyków w stolicy Petrze król Aretas Filopatris, który jak przydomek wskazuje miłował swój kraj i naród i także był uwielbiany przez lud. Jakże wielki kontrast z perfidnym narodkiem od północy, któremu wodził współczesny mu Herod zwany Wielkim – też zresztą Arab.
Władza, żeby nie było niedomówień, to wcale nie jest żaden, a żaden przywilej. To jest funkcja, obowiązki i ogromna odpowiedzialność. W Dziejach Apostolskich wyraźnie widnieje określenie „jarzmo władzy”. Przywilejem uczynili ją sobie ci, którzy się do pełnienia władzy zupełnie nie nadają.
Nie wiem, co to jest żydowski naturalizm. Nikt tak się nie oddala on Natury jak Żydzi.
Ups, znow dałem sie wciągnąć na bocznicę tematu. Przepraszam, juz się zamykam…
Listwa said
@ 37 Krytyczny komentator
Proszę poprawiać , uzupełniać, eliminować błędy. To dla mojego dobra , wbrew pozorom i nie tylko.
Bardzo mi się podoba ta Pana samokrytyka, choć uważam, że nieco zbytnio się Pan w glebę wdeptuje. Każdy byka może walnąć niechcący, nawet Gajowy.
Krytyczny komentator said
Do Pana Listwy: Dziękuję za dobre słowo; ale samokrytyka była w tym przypadku konieczna, ponieważ walnąłem tu autentyczną gafę, wprowadzając w poważny błąd czytelników. Oczywiście, to Pan właśnie zdążył już wcześniej sprostować tę moją gafę, ale jakoś akurat nie zdążyłem wtedy przeczytać prostującego Pańskiego wpisu, zanim się wziąłem do własnego dementi. Niemniej, dziękuję Panu za to sprostowanie.
Do Pana AlexSailora (kom. 54). Nikt nie przeczy, że artykuł ten ukazuje panią Sołowiej w wysoce korzystnym świetle, jeśli chodzi przymioty charakteru, pracowitość, skuteczność, religijność. Ja pierwszy miałem tego świadomość, zapoznając się z tym tekstem. I nie mam podstaw do podważania tej „laurki” choćby z tej prostej przyczyny, że nie widziałem nigdy p. Sołowiej (teraz: Nowiny-Konopki) na własne oczy, nie miałem z nią nigdy bezpośredniego kontaktu itd. Niemniej tekst ten, zakładając że jest, przynajmniej w ogólnym zarysie oparty na autentycznych faktach, może skłaniać do tego m.in. tego podstawowego wniosku, iż o. Rydzyk może nie mieć obecnie pełnej kontroli nad „ND”. .
Rysio said
re 66. Luxeuro – a co mnie najbardziej ciekawi to dlaczego Amerykanie nie emigrują za chlebem do innych krajów?
Ani do Meksyku, ani na Kubę, ani do Europy, ani do Azji, ani do Afryki.
😦
Za to w przeciwną stronę ( tj. do USA ) tłum z całego świata wali, że aż miło.
Jasne, miliony much nie mogą być w błędzie. Jedzmy gówno.
Admin
Radosław37 said
Panie Władimirze Putin na co pan czekasz? Wprowadź wojska nim będzie za późno. Ratuj Słowian
Jan said
Ad. 75
Panie Rysio przestań Pan zachwalać bogactwo Ameryki i zrozum dlaczego tak się stało. Z eksploatacji dziewiczych niemal wielkich obszarów gdzie jeden stan średnio licząc ma powierzchnię porównywalną do Polski. Ile wojen ile grabieży uzależnionych państw i narodów. z bogactw naturalnych na czele z ropą naftową . Ponadto wykorzystywanie zasobów ludzkich ściąganych wizją eldorado.
JO said
Ad.70. Zgadzam sie z Panem.
Tak samo Jednak mozemy powiedziec, ze Lechia, czy Polska nigdy nie miala sama Panstwo wosci, Patrzac z tego kata, ze w sklad niej wchodzily Panstwa, ktore nazywaly sie ksiestwami, czy Ziemiami .
Zawsze, w moim mniemaniu, Byla wspolzaleznosc, Zawsze Byla wspolnaodpowiedzialnosc.
Uwazam Lechie I RUS czasy jako walczace ze soba strony, Konfliktem Rodzinnym, Smuta Wielka, po rozpadzie Zapewne Cesarstwa, jakie bylo wczesniej.
Rzeczpospolita zjednoczyla w czesci na NOWO Rodzine I zamiast polaczyc sie z Rosja, ona niestety od srodka zostala rozsadzona I to samo stalo sie z Rosja.
Polemika o Panstwowosc Ukrainy i Narodowosc …jest w jakims mierze Syzyfowa, bocznymi torami, Slepa uliczka majaca przyslonic Serce sprawy, ze Stanowimy Jedno.
Malo tego, My Stanowimy jedno jaka calosc Ludow w Europie, to przeciez My Tworzylismy Cesarstwo Rzymskie
Europa nam wymyka sie z Rak , Zabieraja nam naszym Dzieciom
Obserwuje, jak wpaja sie Anglikom, ze to Narod od dawna Mieszany a Anglicy to Mieszance . ten poglad Ma Usprawiedliwic Multikulturalna Filozofie na tej wyspie, ktora jest Utopia mordercza dla Anglikow w tym Szkotow, Walijczykow, Kornwalczykow….Jednej Rodziny Bialego czlowieka, ktory jest wypierany Przez Inne Nacje, Mordowoany Przez Inne Nacje Filozofia- Ideologia.
Na Wschodzie, bialy czlowiek – SLOWIANIE – sa Mordowani Fizycznie ale I teraz zaczal sie procesem Ideologicznym rowniez.
Ta Misterna ukladanka, jest sterowana zdalnie na Przestrzeni Wiekow . Pokolenia tego nie widza, gdyz zaczyna brak byc Elity co widzi I moze przelazac w celu Obrony.
Ta Elita od Wiekow byli Kaplani a Potem Ksieza, Biskupi do czasu az pod iCh plaszczykiem zaczeli Dzialac Zydomasoni.
JO said
Powiem Panstwu tak, ze Ja dzis Mode nazywac sie Ukraincem w Panstwie Ukraina, ale niech Ona jednoczy Slowianszczyzne I bedzie Krolestwem opartym na Nadprzyrodzonosci.
Ja dzis Moge byc Rosjaninem, na takich samych warunkach jak wyzej.
Podzialy o nazwy….robia Zudzi, Zydomasoneria, ktore maja Nas Sklocac I przeciwstawiac sobie. Przykladem jest dzis Podupowska czesc Ukrainy I jej Ideologia.
Przykladem sa Lemingi w Polsce, ktore krzycza o powrocie LWOWA do PRL BIS
A Zyd tylko Rece zacira, Michnik juz raporty sle do Rotchilda , ze Wojna Polsko Ukrainska w kazdej Chwili, na Rozkaz, jak Strajk Kiedys sp Leppera….
My Musimy eliminowac za swoich szeregow kazdego, kto napuszca Nas na Brata, po kazdej stronie Barykady stworzonej Przez Zydomasonerie Musimy poderznac Gardlo Kazdemu, kto wsowa nam do reki Miecz na Nasza Siostre.
Wybijmy sobie z Glowy, ze Sami Damy sobie rade na Wlasnym podworku. My skonczymy jak SLOWIANIE Polabscy, zostaniemy wyrznieci a co zostana beda Slugami MasonoPrusactwa ze zlasowanymi Mozgami.
JO said
I co do nazwy Polska I Lechia.
Dzis bezspornie wiemy, ze Slowianszczyzna Tworzyla Imperia. Jednym z nich bylo Imperium Rzymskie na Poludniu a na Polnocy Europy Tworzylismy Imperium Powiedzmy Wenedyjkie, ciagnace sie na Wschod.
My znamy czastki Historii w tym o Upadku Imperium Rzymskiego, ktore rozpadlo sie na czesci a potem Krolestwa.
Przypuszczac nalezy, ze Polnoc Byla zwiazana z Poludniem I jak byly rozpady, problemy, to zachodzily I na Polnocy skutkujac tym samym.
My wiemy, ze Bylismy Lechitami I z cala pewnoscia Ta Lechia to Perturbacje po rozpadzie Polnocy, jak Przejecie Nadzoru na Wschodzie Przez Ruryka, bylo Momentem Perurbacji a nie Sinej Wladzy Panswowej.
Zadajmy Pytanie, Czemu Chazaria Podbijala Slowian? Mowi sie , ze bylismy uprawiaczami ziemi. Przeciez cuchnie na odleglosc klamstwo. Bylismy przede Wszyskim Wojownikami: Msciwoj, Boguslaw, Wojciech…Imiona mowia za swoje.
Co wiec sie stalo? Ano upadlo Panstwo a Swiatoslaw pozbieral JE nieco tylko I Pobil Chazarie…
Lechia to Panstwo przejsciowe, jak Po Lechii Byli Polasze, Polacy I Polska, ktora odbudowywala Cesarstwo utracone jak Ksiestwo Kijowskie odbite zostalo w Ksiestwie Litewskim.
Kazdy z Nas, w jakimkolwiek osrodku probowal odtworzyc Mocarstwo, bo wiedzial, ze tylko jako Wielki Przetrwa. Braterskim czynem polaczylismy sie razem z Rusia – Litwa, nie dlatego, ze wspolny Wrog, ale Wspolna Przeszlosc, Wspolnota Rodowa.
Czemu z Germanami nie chcielismy sie Laczyc, – bo tam Wspolnoty Rodowej Zabraklo, Krolestwo Frankow bylo Teutonskie I to Teutoni zbudowali Germanie kosztem Slowianszczyzny.
Czemu Car nie polaczyl sie z Turcja?
Czemu Moskwa Odgrodzila pozbyla sie Azjaty Teutona jak tylko Mogla zrzucic but?
Czemu Car Piotr I NIGDY nie zdobyl sie na Likwidacje Rzeczpospolitej?
Czemu Rzeczpospolita NIGDY nie zdobyla sie na Likwidacje Moskwy a I Rosji, przeciez Mogla….
Nie bylo zadnego Plemienia Polan, ktore podbilo inne Plemiona Lechickie a Byla Jedna Mysl, Wsponota Panstwowa, ktora pchala do Odbudowania Panstwowosci.
Czemu Panowie Ruscy namawiali Panow Malopolskich na UNIE?
Jednym Zdaniem- przestan my sie wodzic Zydomasonerii za nos. Zostawmy Ukraine tamtym Ludom, Sami Zacznijmy eliminowac zdrajcow wsrod Nas I laczmy sie z Tymi, ktorzy jak dawniej chaca Przyszlosci dla Swoich Slowianskich Dzieci.
JO said
No ale Leming lyknie jak w Anglii, gdzie mowi sie do Bialych do Anglikow Glosno , ze powinni sie cieszyc z naplywy Azjatow, bo Sami wymieraja I na nich kto wypracuje emerytury jak nie dzieci Muzulmanow?
I tak lyknawszy Anglik tlumaczenie, cieszy sie…I nie robi nic, no bo przeciez Jest Dobrze, no nie?
Marucha said
Re 77:
Przecież nie można pominąć propagandy żydomediów, które wciąż zachwalają USRael jako kraj demokracji, równych szans, kraj gdzie pieniądze leżą na ulicy, a każdy może zostać milionerem.
Oczywiście, USA jest wciąż lepszym krajem do mieszkania, niż wiele innych, włącznie z Polską – gdy komuś nie zależy na związkach z ojczyzną. Ale znajduje się na równi pochyłej,
Marucha said
Re 81:
Ciekawe by było sprawdzić. ile tak konkretnie, w przeliczeniu na pieniądze, daje Wielkiej Brytanii społeczeństwo muzułmanów i jak to się ma do wypracowywania emerytur dla Brytyjczyków.
Radosław37 said
Lwów ma wrócić do Polski Panie Jo. Czy to się podoba żydom czy nie gówno mnie to obchodzi.
Miet said
Ad. 75.
No nie przypuszczałem nawet, że będę musiał stawać w obronie Rysia.
Sam jestem pierwszy w krytyce wszystkiego co złe w tej naszej Hameryce, ale Rysio , niestety, napisał najprawdziwszą prawdę.
Pokażcie Państwo jednego Amerykanina, który wyemigrował stąd ze względu na dokuczającą mu biedę. Snowdan nie uciekł z biedy:-))).
Pan Gajowy w tym przypadku trochę przesadził z tymi muchami.
Już nie raz żartowaliśmy z przyjaciółmi, jeżeli stąd spi….lać, no to gdzie, gdzie???
Do Rosji chyba jeszcze za wcześnie. Na Antypody to nawet miałem już bilety samolotowe w Austrii w 1981 – ale zrezygnowałem i zdałem się na tą okropną Hamerykę.:-)))
Obecnie mogę stwierdzić tylko tyle – jest bardzo wiele rzeczy, które mnie tutaj wkur…ją – ale przynajmniej na razie nie widzę lepszego miejsca dla siebie i mojej rodziny.
Krytyczny komentator said
Panie JO (kom.78, 79): Można prosić o uściślenie treści i przesłania tych Pańskich komentarzy?
Marucha said
Re 85:
Panie Mietku, oczywiście że żaden Amerykanin nie wyemigruje z USA. Po pierwsze nie wie, że istnieją inne kraje, po drugie – jak nawet wie – to sądzi,iż są to obszary bez cywilizacji. Przez cywilizację rozumie obecność „restauracji” McDonalda.
Po trzecie – mimo wszystko, nawet zdychająca Ameryka.jest lepszym miejscem do życia, niż większość krajów na świecie. Dlatego rozumiem Pana.
Kiedyś krajem bliskim ideału była Nowa Zelandia, ale i ją już sp….no.
Sam nigdy bym się w USA nie osiedlił.
A Rysio nawet jak czasem coś sensownego napisze, to i tak głupio mu to wychodzi.
A tak się chwali tą Ameryką jak gówno przyczepione do okrętu, które krzyczy „Płyniemy!”. Jak by to była jego osobista zasługa.
bart_w said
Pięć milionów emerytów wyjechało za granicę, głównie do Ameryki Łacińskiej ze względu na zbyt wysokie koszty utrzymania w USA, na które nie wystarczy emerytura.
Sam szukam miejsca do osiedlenia sie. Panama wyglada najrealniej.
Ale najbardziej podoba misie Meksyk, konkretnie Riwiera Maja.
Ciekawe… co na to Rysio.
Admin
z sieci said
@5 Marek
Jest to spektakl propagandowy, który nie powinien dziwić. To wszystko jest – żeby posłużyć się określeniem z literatury iberoamerykańskiej – „kronika zapowiedzianej śmierci”, mianowicie śmierci państwa polskiego. Wszystko już zostało zapowiedziane pięć lat temu. Latem 2009 roku nad Morzem Czarnym spotkali się prezydenci państwa położonego w Palestynie i państwa położonego w Eurazji – Peres i Miedwiediew. Oficjalny komunikat z tego spotkania był przerażający dla każdego polskiego państwowca, ponieważ obie strony zgodnie stwierdziły, że nie do przyjęcia są z jednej strony, co oczywiste, wszelkie próby negowania wyjątkowości zagłady Żydów w czasie II wojny światowej, ale z drugiej strony nie do przyjęcia są też wszelkie próby negowania wyzwolicielskiej roli Armii Czerwonej.
Więcej
http://wirtualnapolonia.com/2014/01/31/grzegorz-braun-historia-przyspiesza-kroku/#comments
Trzeba też w przeglądarkę wpisać i „stuknąć” hasło Chazaria.
wkleił Guła
Marucha said
Re 89:
Prawdę mówiąc, ponieważ jestem głupi, więc nie rozumiem, w jaki sposób oficjalny komunikat ze spotkania Peres-Miedwiediew ma być dla Polski „przerażający”. Ja albowiem widzę całą masę rzeczy dużo bardziej przerażających, niż stwierdzenie, iż Holohoaxu ani roli Armii Czerwonej nie wolno negować.
Swoją drogą Wirtualna Polonia niczym nie różni się od „Naszego Dziennika” czy „Gazety Polskiej” w swej anty-rosyjskości. Nie dziwi mnie zatem, iż p. Guła ma tam pole do popisu.
Guła said
Dobrze jest dmuchać na zimne, szanowny panie Gajowy. Ta profilaktyka pozbawiona jest emocji.
Mucha nie jestem i Hameryka mnie nie zwabi.
Chcę u siebie.
A wracając do zdarzeń na Ukrainie to czy przypadkiem jakiegoś „majdanu” nie szykują w bliźniaczym państwie, Białorusi?
Fran SA said
Ad.75
Rysio
Nie czyta gazet. A szkoda. Dlatego ma informacje jeszcze z czasow PRL-u.Troszke przestarzale.
Amerykanie rzucaja paszportami: Wielu Amerykanow szuka emigracji np. w Urugwaju. A jeden juz poprosil o azyl w .. Rosji. Nawet pan Rumsfeld nie mieszka w USA tylko w Meksyku.
http://investmentwatchblog.com/why-are-americans-giving-up-their-citizenship/
http://taxprof.typepad.com/taxprof_blog/2013/11/number-of-taxpayers.html
http://rinf.com/alt-news/breaking-news/fed-up-americans-giving-up-passports/76341/
http://rinf.com/alt-news/breaking-news/amid-irs-abuse-record-number-of-americans-give-up-u-s-citizenship/
Guła said
ad 89; 91
A czas pili
http://konflikty.wp.pl/kat,1356,title,Nowy-projekt-porozumienia-Izraela-z-Palestyna-czesc-osadnikow-opusci-Zachodni-Brzeg,wid,16374745,wiadomosc.html
Marucha said
Re 91:
Dmuchać na zimne, gdy przez ten czas gorące przypieka? No, można i tak.
Nadal nie wiem, dlaczego komunikat ze spotkania Peres-Miedwiediew ma być dla Polski przerażający,
Dla mnie, głupiego, bardziej przerażające było oddanie władzy Unii, likwidacja wojska, likwidacja polskiej gospodarki, likwidacja polskich mediów… a obecnie zamierzona likwidacja Polskich Lasów.
No, ale to może tylko takie nieistotne drobiazgi wobec zagrażającego nam nagana zimnego czekisty Putina.
Miet said
Re.87.
Ojjjj… Panie Gajowy, obawiam się, że Pan nie poznał tej Ameryki dokładnie.
Ja jej nie oceniam ze względu na materialny byt – mój i mojej rodziny.
Przez dwadzieścia ponad lat w północnym Michigan, gdzie pracowałem w niewielkiej mieścinie na niewielkim uniwersytecie, miałem to szczęście spotkać wielu bardzo mądrych i bardzo dobrych Amerykanów. Tak dobrych ludzi nie spotykałem wcześniej za często.
Tak dobrych i prawych, że czasami patrząc w lustro zadawałem sobie pytanie – czy ja bym potrafił być tak dobrym, i miałem nawet kompleksy.
Gdy przyjechałem na emeryturę do Kalifornii, myślałem, że już takich przyjaciół w życiu nie będę miał jak tam w Michigan.
Teraz wiem, że mam, może nie dokładnie takich samych – ale na mojej małej „cul -de- sac” uliczce znamy się wszyscy jak te łyse konie. Świadczymy sobie wzajemnie usługi i gdybym wyszedł na tę uliczkę i krzyknął, że potrzebuję pomocy – zbiegliby sie wszyscy jak jeden.
Mam przyjaciół w klubie brydżowym i bardzo fajnych kompanów w klubie golfowym. To rodowici Amerykanie – kilku z nich tylko ma dziadka lub babcię polskiego pochodzenia.
Myślę, że wszyscy skrajni krytycy Ameryki opierają swoje poglądy na zasłyszanych opowieściach od naszych rodaków, którym z tych, czy innych przyczyn tutaj się nie powiodło, albo opierają swoje poglądy na tej zgraii politykierów, którzy od paru ładnych lat zarządzają Ameryką pod dyktando syjono-bangsterów.
To nie są prawdziwi Amerykanie, którzy tutaj żyją, którzy solidnie pracują – prawi i dobrzy ludzie, dzięki którym ten kraj jeszcze jakoś istnieje i mam nadzieję, że jeszcze tak szybko nie padnie.
A że jest tutaj dużo zła – toż to ja tego nie ukrywam i krytykuję przy byle okazji. A gdzie nie ma zła, z którym trzeba nieustannie walczyć???
Panie Bart_w, może jakieś źródła o tych pięciu milionach uciekinierów amerykańskich do Pd. Ameryki???
Ja bardzo lubię Mexico Rivera – byłem tam już cztery razy. Czy Pan szanowny pomyślał dlaczego codziennie całe, i to niemałe grupy Meksykanów i innych Latynosów z narażeniem życia, wali do USA poprzez meksykańską granicę?
Skoro tutaj taki syf, to czego oni tutaj oczekują???
jasiek z toronto said
Re: 93 Gula…
A coz to, Gula idzie w slady „rysiow” i „pytsiow opierajac swoj „swito-podglad” na zydowskiej szczekace???…
====================
jasiek z toronto
http://polskawalczaca.com
P.S. Niedlugo „rysie” i „ptysie” beda szukac winowajcy konfliktu zydowsko-arabskiego w Rosji…
Marucha said
Re 95:
Panie Mietku,
Każde uogólnienia są krzywdzące dla niektórych ludzi.
Ja też spotkałem wspaniałych Amerykanów, ba, nawet Niemców. I niezbyt wielu wspaniałych Polaków.
Czego szukają różni ludzie w USA?
Można by też spytać wielu Polaków, czego szukają za granicą – posady na zmywaku? Spania po dziesięciu w jednym wynajmowanym pokoju? Ilu z nich się udaje coś osiągnąć?
A Meksykanie? Oczywiście liczą na poprawę bytu, no bo gdzieżby, jeśli nie w USA? Poza tym blisko.
Wie Pan jeszcze co, z Panem można rozmawiać o tych sprawach na spokojnie, Ale gdy czytam pierdoły Rysia, który czuje się tak dumny z Ameryki, jakby ją sam zbudował, i daje mu to prawo do okazywania wyższości, nam głupim pokomunistycznym chujom, to rzygać mi się chce, a i w mordę bym walnął.
jasiek z toronto said
Re: 95 Miet…
Niech Pan uwaza, by na panskiej ulicy gdzie wszyscy znaja sie jak „lyse konie” nagle do wszystkich dzierzawcow hipotek nie zapukali panowie w mundurach i poprosili do ciezarowek, by potem zawiezc cala „ulice” przyjaciol do przejsciowego obozu w celu odpowiedniego „przekonania” na wlasciwy elektroniczny „system” (pod skora), a ci ktorzy pozostana uparci juz sa dla nich przygotowane plastikowe osmio-cialowe „jesionki” produkowane w Arizonie…
Niech sobie Pan poszuka w sieci Internetu odpowiednich hasel jak: plastic coffins, new electronic system, financial collapse, concentration camps in US, i podobne slowa w j. angielskim..
Obecnie, USA jest na skraju przepasci ekonomicznej i na skraju wojny…(co dotyczy sie rowniez wojny domowej, gdyz juz zydowski rzond z bialego knesetu „obcial” dotacje na tzw. food stamp na ok. 8 miliardow dolarow.
Bezrobocie na terenie USA siegnelo ok. 27% (tj. ok. 109 milionow Amerykanow nie posiada stalego zatrudnienia, a z kartek zywnosciowych (food stamps) korzysta ok. 47 milionow obywateli USA.
W okresie 2010-2013 ok. 9 milonow Amerykanow stracilo swoje hipoteki pt: foreclosure – niewydolnosc splat – przejecie przez banki.
I tak dalej, i tak dalej… Ach, jeszcze jedno wazne, o czym nie wspomnialem, to ta nieszczesna zima w USA, ktora doprowadzi do zwyzki cen zywnosci…no i sila rzeczy paliw plynnych…co bezposrednio uderzy we wszystkie obywateli kieszenie…, a „obama-care” – tzw ZUS dobije do konca „srednia klase”…
Gdzie jezdza sie leczyc dzisiaj Amerykanie? Ano glownie do Meksyku, Panamy, Peru, Brazylii i tam co bardziej zmyslowi, kupuja sobie kawalek ziemi ot tak na wszelki wypadek…
Niech sobie Pan przesledzi ceny domow w Kalifornii, Florydy, Georgii, New Meksyk’u z ostatnich 5 lat ktore zmienialy sie jak w „kalejdoskopie”w firmie JP Morgan…(….)…
==========================
jasiek z toronto
http://polskawalczaca.com
JO said
Ad.84. 86. Mamy sytuacje, ze moze Lwow osimnasty sweden bedzie znow Blizej Polski PRL Bis, lub w granicach jej :)))
Tylko ani Polakow nie bedzie w PRL Bis, ani Rusinow we Lwowie a przerobione Talmudyczne Zombi sprowadzone do Roli niewonika bez Prawa Prokreacji, pod Butem Panow Rasy.
Dozylismy czasow, gdzie nie nazwy sie juz Licza I MIEJSCA , ale Wylacznie Ludzi I iCh Etyka.
Lokietek zrezygnowal z niemalze Calego Krolestwa,mwycofal sie do malego Ksiestewka, ale z Takimi Ludzmi, ktorzym mozna Ufac I cos Zrobic o Etyce Chrzescijanskiej a nie Teutonskiej, Talmudycznej.
Z nimi , jak przyszedl czas I sila , rozszerzyl swoje Panowanie.
Kazdy Polak powinien brac przyklad z Lokietka. Mybdzis Wszyscy Mezczyzni jestesmy takimi Lokietkami.
Kazdy z Nas winien Laczyc sie w Grupu a one z innymi Grupami, wspierac sie I rosnac w sile a nie marzyc frajersko o Lwowie
JO said
Ad.95. Ja mam Obraz Prawdziwego Amerykanina w Osobie Ksiedza Jana Jenkinsa…..
jasiek z toronto said
Re: 100 JO
A ja opieram sie na obrazach Davida Duke’a :
http://davidduke.com/
Gerald Celente – prosze znalezc na youtube
John Cooper – prosze znalezc na youtube lub google
i bardzo ciekawe strony:
http://www.raidersnewsupdate.com
http://www.whatreallyhappened.com
======================
jasiek z toronto
http://polskawalczaca.com
Luxeuro said
Ad. 66 – Panie Rysiu, znam kraj o który dyskutujemy tak że pod tym kontem to myślę że wiem co tutaj ludziom wpisuje i rozumie dane. Ale sięgnijmy po psychologie.
Mój kuzyn na wsi ma psa Reksia. Reksio siedzi w „kojcu” od małego. Ten kojec ma bardzo złe wrażenie na mnie kiedy go odwiedzam. WRESZCIE (to już długie lata) go przekonałem by ogrodził resztę podwórka i pozwolił Reksiowi latać po podwórku.
I co teraz robi Reksio?
A) Lata wesoły po podwórku.
B) Siedzi w budzie tak jak zawsze
C) Podkopał siatkę i znikł.
Ciekawy jestem jak Pan by na to odpowiedział.
Hint: It’s the middle one 🙂
Krytyczny komentator said
W pełni staję po stronie Pana Gajowego w jego dyskursie z pp. Mietem, Gułą itd. na tematy, powiedzmy amerykańskie i tym podobne, w szczególności co się tyczy jego komentarzy nr 90 i 94. Faktycznie, z przykrością muszę to stwierdzić, polonijne portale internetowe powszechnie krążą po głębokich politycznych manowcach, a jeszcze do tego usiłują swoje bardzo, delikatnie mówiąc, subiektywne opinie narzucać Polakom w kraju.
A swoją drogą, ks. John Jenkins to naprawdę wspaniały katolicki ksiądz.
bart_w said
Informacje o milionach emerytow za granica podaja biuletyny reklamujace osrodki mieszkaniowe dla obcokrajowcow w krajach Ameryki Poludniowej i na Karaibach.
Ale nie trzeba profesora, żeby wyliczyć w pamięci motywacje do ucieczki. Otóż powiedzmy,ze emerytura wyniesie dajmy na to 1800 zielonych na miesiąc. Współmałżonka dostanie jeszcze połowę tego, chyba, że sama mam wyższe uposażenie. Od tego trzeba odprowadzić podatki i ubezpieczenie medyczne, które praktycznie pokrywa tylko łóżko w szpitalu, a więc trzeba wykupić ubezpieczenie dodatkowe. razem nawet do 800 – 900 zielonych na dwie osoby. To się jeszcze zmieni na niekorzyść, gdy wyklaruje się sprawa obamba scare. Pozostanie więc na dwoje jakieś 1700 i spróbujmy za to żyć. Chałupa skromnie licząc 750 plus podatek od posiadania chalupy, gaz i elektryka 200, telefon 60, smiecie 30, woda 30, scieki 30. Benzyna 200, spłaty pożyczki studenckiej dla dzieciakow „parent’s plus” 350 i na zarcie, mydło i proszek do prania pozostaje 50 zielonych miesiecznie.
Za granicą odchodzą składki za ubezpieczenie medyczne, a dochodzą miejscowe, które sa rzędu 200 zielonych, a więc pozostaje w kieszeni kilkaset dolarów, a to jest sporo przy niższych kosztach życia.
Dlatego kto tylko może, szuka miejsca na starosc poza USA.
bart_w said
Panie Jaśku z T. Amerykanie są dobrymi przyjaciółmi i sąsiadami, gdy wszystko idzie jak Wisła do Gdańska, spokojnie, zgodnie z przewidywaniami i stereotypami. Ale gdy przyjdzie czas kryzysu, to najlepszy sąsiad zabije za puszke psiego żarcia. A I kryzysu wcale nie potrzeba, żeby sąsiedzi, ci przyjacielscy, podkablowali do władz, zobaczywszy, ze przed domem leży karton po grzejniku na wodę, którego nie wolno zainstalować bez zezwolenia ratusza (building permit). Albo gdy zobaczą, że przechadzasz się z najpiękniejszym Psem w okolicy.
Kilka lat temu do NYC przyimigrowała grupa russkich z korzeniami. Po jakims czasie wrocili do Rosji, a były to czasy jeszcze mroczne. Powiadali, ze w Krainie wiedzieli, czego i kogo się bać należy, mianowicie KGB. W USA natomiast wszyscy się bać musza wszystkich.
Ktoś kiedys prorokował, że będziemy do Starego kraju wracać na tratwach.
bart_w said
Przy sobocie przytoczę jeszcze jedną ciekawostkę emerytalną. Toskania zachęca Amerykanów, żeby się osiedlali na starość. Jeden z argumentów brzmi, że jakość opieki medycznej Włoch stoi na drugim miejscu po… (nigdy bym nie zgadł) …Francji. A USA pod tym względem plasuje sie na 36 pozycji. (nie pamiętam, kto poczynił te oceny). Natomiast pod względem kosztów opieki medycznej USA stoi na miejscu… no, którym?
I jeszcze jedna ciekawostka. Kanadyjczycy jeżdżą się leczyć na Kubę. Amerykanie ponoć też, tylko nie wiem jak, skoro im nie wolno.
Guła said
@96
Oj Jasiek Jasiek, Guła ma wyrobiony światopogląd. Do dziś nie ma podstaw (oprócz: „zamienił stryjek …”, albo „z deszczu pod rynnę”) do zmiany.
Fran SA said
Ad.95
Miet
Odkrywamy Ameryke!!
Na 350 milionow ludzi – przeciez, ze nie wszyscy sa skurwysynami.
To chyba proste.
W kazdym kraju i narodzie bywaja zupelnie przyzwoici i porzadni ludzie. Na ogol nie maja nic do powiedzenia, bo stracili okazje ‚interesowania sie polityka’ przy pierwszych sygnalach zagrozenia narodowego, kiedy jeszcze mieli cos do powiedzenia.. (Lamanie konstytucji, napadanie na inne panstwa, rozbudowanie administracji, powtorka z niewolnictwa, upanstwowiony rasizm.)
Opowiadamy o polityce panstwa, ktore postanowilo zostac swiatowym imperialista i szeryfem.
Na te polityke swiatowego bandytyzmu zgodzily sie miliony Amerykanow, ktorym bardzy bylo na reke:
-grabiez ponad polowy Meksyku
-awantury w Ameryce Srodkowej i Poludniowej
-podboj i kolonizacja Filipin (mnostwo amerykanskich firm wyzyskuje niewolnicza prace. Tylko ostatni duren sie nie spostrzegl, ze niewolnik na Filipinach wyrzuca z pracy robotnika ameykanskiego)
-cala opinia publiczna (ponad 80 %) popierala mordowanie ludnosci cywilnej w Iraku, Afganistanie i rozpierduchy i awantury na calym Bliskim Wschodzie i w Afryce. Zaden pobozny Amerykanin nie pomodlil sie za mordowane kobiety i dzieci na Bliskim Wschodzie.
-tylko Amerykanie mogli uwierzyc, ze zeby zlapac Osame bin Ladena wystarzy zniszczyc i zbombardowac caly Afganistan. Pamietam euforie tlumow!
-tylko Amerykanie mogli uwierzyc, ze zeby ubic Sadama Hussejna – wystarczy wymordowac ponad milion irackich dzieci.
-Amerykanie do tej pory nie pofatygowali sie, zeby sprawdzic jak to naprawde bylo z Hiroszima i Nagasaki i kto rozpeal wojne!
– Znakomita wiekszosc Jankesow zakochana byla w takim kulfonie politycznym jak np. pan prez. Reagan
-znakomita wiekszosc Amerykanow uwierzyla w ‚wielkie poslannictwo’ kultury amerykanskiej i urzadzanie Sodomy i Gomory w ponad 100 krajach swiata.
-Wojna w Wietnamie przestala rozbawiac Jankesow, jak zaczeli dostawac w dupe, bo sie nagle zorientowali, ze nie bardzo wiedza, po ktorej stronie walcza. Wystarczy zapytac kanalie McCaina. A w Wietnamie do tej pory rodza sie potworki popromienne.
-ped amerykanski do tzw.osobistego sukcesu – kosztem innych- zrobil z tego kraju wyjatkowy zwierzyniec z darwinowskiej dzungli.
-Polska ma placic odszkodowane; nie wiadomo komu i za co. A kiedy jankesy zaczna wyplacac narodom odszkodowania wojenne?
Pozwole sobie przypomniec, ze my, Polacy – ani Niemcom, ani Sowietom wielu rzeczy nie mozemy darowac. Teraz mamy jeszcze swieza dyskusje o banderowcach.
Jak sobie pan Miet wyobraza wdowy z Iraku, Afganistanu, Pakistanu, Jemenu czy Sudanu???
Pewnie tez wierza, ze bywaja szalenie uczciwi Amerykanie.
Ja wierze zawsze, ze w kazdym srodowisku czy narodzie bywaja szlachetni ludzie; nawet po tym, co mi moi rodzice opowiadali… co wyrabiali Amerykanie w Niemczech, juz po kapitulacji.
ZWIERZETA.
O ‚Misiu Teodorze’- Teddy Bear
Z tajnych polskich dokumentow:
http://www.ihr.org/jhr/v04/v04p135_Weber.html
Fran SA said
Ad.106
Bart_w
O lecznictwie we Wloszech moge osobiscie poswiadczyc, bo przyszlo mi pare razy korzystac (nawet na nie-wloskim paszporcie). O Francji nie wiem, ale wierze, ze tez maja znakomite.
Natomiast wiem od mojej kolezanki z lawy szkolnej, ktora mieszka od lat w Nowym Jorku, ze jezdzila sie leczyc do .. Panamy, mimo, ze na Ameryke nie narzeka, byla wiele lat pielegniarka w nowojorskim szpitalu.
Od niej tez wiem, ze Amerykanie lecza sobie zeby w Ameryce Srodkowej: Honduras, Panama, Nikaragua. Kuba ma swiatowej slawy lekarzy.
Wiem osobiscie), ze tlumy Amerykanow remontuja sobie uzebienie u dentystow w Indiach. Bo nie tylko, ze jest tanio, ale tam dokazuja cudow sztuki dentystycznej.
Podam przyklad z zycia (tyle, ze nie z USA):
Wlasnie wrocili moi dwaj kumple z Indii, gdzie pojechali w celach dentystycznych. W Internecie znalezli setki roznych klinik wiec mieli do wyboru. Laza teraz po wszystkich znajomych (byli tez u nas) i pokazuja te zeby, ktore nawet nie sa proteza.
Sprobuje zacytowac relacje mojego kolegi Marka :
‚Kupilem bilet w jakichs malajskich liniach bo dawali mi bonus na 40 dolarow w duty free. No to kupilem 4 butelki wodki. Dolecial Felek ale innymi liniami, bo jeszcze musial byc w pracy do popoludnia.
No i te cztery butelki musielismy wypic w ciagu czterech dni w Indiach, zeby ich nie wozic z powrotem’.
Bo tyle trwalo remontowanie zebow lacznie z jakimis wkretami (implantami) plombami i pokryciem jakims cud porcelanowym czyms tam.
Kosztowalo ich to 3500 dolarow za Markowe zeby i 4tysiace dolarow za Felkowe zeby. I jeszcze zdazyli wodke wypic. ((Felus jest lekarzem – i to chyba nie ma sie do rzeczy nijak. Nawet po pijoku)
Ja nie przesadzam. Ja mam tez caly ‚garnitur’ z Filipin. 4 lata temu. Tyle, ze bylo jeszcze taniej bo bez implantow; czas leczenia: 7 dni. Niektore kliniki gwarantuja hotel w cenie uslug, a wszystkie odbieraja klientow z lotniska i odwoza na lotnisko.
Kazdy sobie moze sprawdzic w Internecie, ile kosztuje calkowity remont jamy ustnej i czas leczenia w : Wietnamie, na Filipinach, w Indiach, Tajlandii. Podobno w Tajlandii najdrozej ale tam i tak nie ma po co teraz jechac, bo grasuje ta sama banda, co w Kijowie.
A Jankesy ( i inne Anglosasy) zamiast bombardowac inne kraje mogliby sie zaczac uczyc leczyc nie tylko uzebienie.
bart_w said
Jesli temat bedzie jeszcze dzis wieczor na czasie, postaram sie wkleic kilka linkow zaznamiajacych z warunkami zycia Amerykanow za granica.
Podane cyferki dotyczace podstawowych kosztow przezycia dotycza osoby, ktora przez cale zycie pracowala na w miare przyzwoitym stanowisku, bez przerw na bezrobocie, albo z minimalnymi przerwami. Obamiam sie, ze aktualny przecietny zjadacz hamburgerow na emeryturze bedzie musial korzystac z pomocy socjalnej, bo jego stawka emerytalna wystarczyc bedzie tylko na mieszkanie i kabel TV.
Panama ma kilkadziesiat rodzajow wiz dla emerytow z innych krajow.
Ekwador oferuje obywatelstwo.
I tak dalej.
Marucha said
Może powiem tak.
Nie znam się zbytnio na USA. Byłem tam, w NY, w Kalifornii, ale nigdy nie mieszkałem. Moja wiedza pochodzi głównie z drugiej ręki, a więc jest zapewne nieszczególnie obiektywna.
Ale… USA jest krajem tak wielkim, że zależnie od tego, w jakim stanie się mieszka, w jakim mieście, w jakiej dzielnicy – i jakie ma się nastawienie – można zapewne odnieść zupełnie inne wrażenia.
No i to by było na tyle oczywistych oczywistości.
Kar said
..Podam przyklad z zycia (tyle, ze nie z USA):
Wlasnie wrocili moi dwaj kumple z Indii, gdzie pojechali w celach dentystycznych. W Internecie znalezli setki roznych klinik wiec mieli do wyboru. Laza teraz po wszystkich znajomych (byli tez u nas) i pokazuja te zeby, ktore nawet nie sa proteza…
sluchaj Fran, przestan fantazjowac, bo czlowiek to nie krowa ani kon.
Jakie rodzaju sa te kliniki (czy tam urzeduje rzeznik, szewc, hydraulik. Czy zatwierdzony lekarz-specjalista??) Na implanty, zeby sie zdecydowac, to nie jest kwestia paru dni, jak opisujesz. Ktos kto decyduje sie na implanty jest pod dosc dluga obserwacja specjalisty..sprawdz lepiej temat zanim cos skrobniesz na papier
NICK said
Ad. 108, 109 i 112 (do 109).
Moja wiedza i rozum mówią – P. Fran ma rację. (112). Nie robią tego kowale ani fryzjerzy lecz lekarze. Nieco podobnie było, aktualności nie znam, na Ukrainie.