Dziennik gajowego Maruchy

"Blogi internetowe zagrażają demokracji" – Barack Obama

  • The rainbow symbolizes the Covenant with God, not sodomy Tęcza to symbol Przymierza z Bogiem, a nie sodomii


    Prócz wstrętu budzi jeszcze we mnie gniew fałszywy i nikczemny stosunek Żydów do zagadnień narodowych. Naród ten, narzekający na szowinizm innych ludów, jest sam najbardziej szowinistycznym narodem świata. Żydzi, którzy skarżą się na brak tolerancji u innych, są najmniej tolerancyjni. Naród, który krzyczy o nienawiści, jaką budzi, sam potrafi najsilniej nienawidzić.
    Antoni Słonimski, poeta żydowski

    Dla Polaków [śmierć] to była po prostu kwestia biologiczna, naturalna... śmierć, jak śmierć... A dla Żydów to była tragedia, to było dramatyczne doświadczenie, to była metafizyka, to było spotkanie z Najwyższym
    Prof. Barbara Engelking-Boni, kierownik Centrum Badań nad Zagładą Żydów, TVN 24 "Kropka nad i " 09.02.2011

    Państwo Polskie jest opanowane od wewnątrz przez groźną, obcą strukturę, która toczy go, niczym rak, niczym demon który opętał duszę człowieka. I choć na zewnatrz jest to z pozoru ten sam człowiek, po jego czynach widzimy, że kieruje nim jakaś ukryta siła.
    Z każdym dniem rośnie liczba tych, których musisz całować w dupę, aby nie być skazanym za zbrodnię nienawiści.
    Pod tą żółto-błękitną flagą maszerowali żołnierze UPA. To są kolory naszej wolności i niezależności.
    Petro Poroszenko, wpis na Twiterze z okazji Dnia Zwycięstwa, 22 sierpnia 2014
  • Kategorie

  • Archiwum artykułów

  • Kanały RSS na FeedBucket

    Artykuły
    Komentarze
    Po wejściu na żądaną stronę dobrze jest ją odświeżyć

  • Wyszukiwarka artykułów

  • Najnowsze komentarze

    Marucha o Pius XII – Papież, który…
    Maverick o Polska przygotowuje się na „in…
    Mietek o O pożytkach z sentencji
    Antares o Pius XII – Papież, który…
    Greg o Wolne tematy (67 – …
    Greg o Wolne tematy (67 – …
    CBA o „Złamanie hegemonii jest…
    osoba prywatna o Wolne tematy (67 – …
    osoba prywatna o Wolne tematy (67 – …
    osoba prywatna o Wolne tematy (67 – …
    UZA o To Wojna
    osoba prywatna o Wolne tematy (67 – …
    bryś o „Exxpress”: Terror przeciwko…
    Włodek o To Wojna
    osoba prywatna o Wolne tematy (67 – …
  • Najnowsze artykuły

  • Najpopularniejsze wpisy

  • Wprowadź swój adres email

    Dołącz do 620 obserwujących.

Lind: Rosja skręca w prawo

Posted by Marucha w dniu 2014-02-15 (Sobota)

Świat wywrócił się do góry nogami. Ameryka, potępiając i atakując inne kraje w celu szerzenia „demokracji” i jakobińskich definicji praw człowieka, staje się liderem międzynarodowej lewicy. Rosja przywraca swoją rolę jako lider międzynarodowej prawicy.

Niefortunnym dziedzictwem Zimnej Wojny jest negatywne nastawienie niektórych amerykańskich konserwatystów wobec Rosji. Przyzwyczajeni przez dekady do traktowania Związku Radzieckiego i Rosji jako synonimy, ciągle postrzegają postkomunistyczną Rosję jako zagrożenie. Zapominają, że carska Rosja była najbardziej konserwatywnym mocarstwem, bastionem chrześcijańskiej monarchii znienawidzonym przez rewolucjonistów, jakobinów i demokratów. Joseph de Maistre nie był jedynym dziewiętnastowiecznym konserwatystą, który znalazł schronienie i nadzieję w Rosji.

Za prezydenta Władimira Putina Rosja po raz kolejny wyłania się jako przodująca konserwatywna potęga. Jak dało się zauważyć podczas rosyjskiego ratowania prezydenta Obamy przed kozim rogiem w który się zapędził w kwestii Syrii, Kreml dzisiaj, jak pisze „New York Times”, „Ustanawia rolę Rosji w światowej polityce nie na podstawie przestarzałego paradygmatu zimnowojennego, lecz raczej na swoim odmiennym poglądzie, który faworyzuje suwerenność państwową i stabilność nad szerzeniem demokracji w stylu zachodnim”.

W jego własnym artykule na łamach „Times” nt Syrii, Putin pisał „Jest czymś niepokojącym, że interwencje militarne w wewnętrzne konflikty obcych państw stały się dla Stanów Zjednoczonych czymś powszechnym. Czy jest to w długoterminowym interesie Ameryki? Wątpię”. Senator Robert A. Taft i Russell Kirk również w to wątpili.

Moskwa wydaje się lepiej niż Waszyngton rozumieć, że najważniejszym wymogiem polityki zagranicznej dwudziestego pierwszego wieku jest zabezpieczenie państwa w obliczu wojny czwartej generacji prowadzonej przez niepaństwowych graczy, takich jak walczący po stronie rebeliantów w Syrii. Rosja słusznie skarciła Waszyngton za niszczenie państw, w tym Irak i Libię.

Gdy Putin objął władzę po chaotycznych latach jelcynowskich, istniało realne zagrożenie, że rosyjskie państwa ulegnie dezintegracji. Największym osiągnięciem Putina i powodem jego popularności wewnątrz kraju, jest to, że uratował i wzmocnił rosyjską państwowość. Zaślepieni przez kult glinianej bogini „Demokracji”, waszyngtońskie elity nie są w stanie dostrzec wagi tego, czego Putin dokonał, ale konserwatyści powinni. Rosja może być skutecznym sojusznikiem w walce z podmiotami czwartej generacji, a konserwatyści przecież preferują państwa nad bezpaństwową anarchią. Rosji nowy/stary konserwatyzm jest widoczny nie tylko w sposobie prowadzenia polityki zagranicznej, lecz również w polityce wewnętrznej. We wrześniu „Financial Times” donosiło:

„Władimir Putin wezwał wczoraj Rosjan do wzmocnienia nowej tożsamości narodowej opartej na konserwatywnych i tradycyjnych wartościach takich jak prawosławie, przestrzegając, że Zachód przeżywa kryzys moralny (…) Putin powiedział, że Rosja powinna unikać przykładu europejskich krajów, które ‘odcinają się od własnych korzeni’ poprzez legalizację małżeństw gejów i przesadną ‘polityczną poprawnośc”.

„Ludzie w wielu krajach europejskich wstydzą i boją się mówić o własnych przekonaniach religijnych”, cytując dalej Putina, a święta religijne „są usuwane lub zmienia sie ich nazwy, haniebnie kryjąc esencję święta”.

„Powinniśmy szanować prawa mniejszości do odmienności”, dodał, „ale prawa większości nie powinny być kwestionowane”. Amerykańscy konserwatyści mogą tylko śnić o amerykańskim prezydencie, który mówiłby podobne rzeczy. Czyż nie powinniśmy kibicować rosyjskiemu prezydentowi, który ma odwagę przeciwstawiać się politycznej poprawności?

Świat wywrócił się do góry nogami. Ameryka, potępiając i atakując inne kraje w celu szerzenia „demokracji” i jakobińskich definicji praw człowieka, staje się liderem międzynarodowej lewicy. Rosja przywraca swoją rolę jako lider międzynarodowej prawicy. Jest to zmiana o historycznym znaczeniu. Amerykańska polityka zagraniczna powinna się opierać na amerykańskich interesach, nie zaś na sympatii wobec obcych państw. Ale dbanie po pierwsze o Amerykę nie oznacza bycie nieprzyjaznym wobec Rosji lub innego obcego państwa. Wręcz przeciwnie: amerykańscy konserwatyści powinni przyjąć z zadowoleniem odrodzenie konserwatywnej Rosji.

William S. Lind
Tł. Michał Krupa
http://konserwatyzm.pl

Komentarzy 96 do “Lind: Rosja skręca w prawo”

  1. Zbyszko said

    Rosja się nawraca, na powrót otwiera cerkwie, buduje nowe. Zachód ateizuje się, kościoły zamyka, wyburza, likwiduje. To gdzie tu w końcu jest ta komuna? Wychodzi na to, że teraz, ci nasi narodowcy krzycząc „precz z komuną”. tak de facto prostesują przeciw temu teraz Eurokołchozowi. Kogo więc oni mają na myśli krzycząc „… a na drzewach zamiast liści, będą wisiec komuniści”? czy nie chodzi tu czasami o gospodarzy obiektów na ktrych wiszą te niebieskie flagi z gwiazdkami? A wiszą one także przed niektórymi zakładami polskich indywidulanych przedsiębiorców a i w oknie mieszkania widziałem kiedys taką flagę. W sumie to nawet strach teraz jeździc autem, bo na tablicach rejestracyjnych także jest ta niebieska flaga. Szcześliwcy którzy mają jeszcze stare tablice rejestracyjne

  2. Marucha said

    Re 1:
    Panie Zbyszku, to nie narodowcy krzyczą „precz z komuną”, „raz sierpem raz młotem” itp. pierdoły…
    To środowisko patridyotów.

  3. Jan said

    ”Czyż nie powinniśmy kibicować rosyjskiemu prezydentowi, który ma odwagę przeciwstawiać się politycznej poprawności?”

    Musimy być czujni, nie dawać wiary ”największemu wrogowi” Polski i świętej demokracji. Co rusz nas atakuje ostatnio zakazal importu zdrowej żywności z Polski czyli wieprzowinki. Kto zaręczy, że drugi raz nie obali samolotu z największymi patryotami, dobijając z nagana zza krzaka ocalałych. Stanowi zagrożenie dla naszej dziejowej zdobyczy, odzyskanej wolności z ulokowaniem w Unii Europejskiej, założonej przez malo co nie świętych Szumana i Adenauera /kandydatów na ołtarze/, stanowiącej gwarant naszego istnienia i zródła dobrobytu dla mieszkanców miast i wsi.
    Wieje grozą nawiązywanie do Rosji carskiej a jeszcze bardziej zamach na prawa człowieka i sprzeciw wobec zdobyczy postępowego świata zachodniego, z małżeństwami gejów na czele, wolnego i demokratycznego wyzwalającego się coraz śmielej z dziedzictwa średniowiecznego myślenia.
    A co najważniejsze to straszny kagiebowiec. Jakoś doprowadził do zablokowania instalacji ” tarczy rakietowe” przez co wydał nas na śmiertelne zagrożenie ze strony Iranu. Przekupuje prezydenta Ukrainy, po to by nasi bracia słowianie miłujący pokój i łagodność obyczaju, uciskani przez wieki przez panów polskich nie zaznali wolności i dobrobytu w eldorado- Jewropejskim raju.

    Reasumując powyższe, właśnie dla tego kibicuję JE Prezydentowi Federacji Rosyjskiej i innych zachęcam

  4. Spotkanie w Warszawie, 25 stycznia 2014r.
    z okazji uderzenia przez Żydów w Krzyż na Żwirowisku

    (….)

    Panie Stefanie, to już chyba PIĘTNASTY wpis na ten temat. Wkleja go Pan byle gdzie, nie patrząc, czy pasuje pod danym artykułem!!!
    Admin

  5. Prawosławie Rosji nie uratuje. Mogą to zrobić tylko prawdziwe elity polityczne, które prawosławiem się posłużą w celu zbożnym (chociaż też wątpię). Niemożliwa jest w Rosji równoprawna pozycja prawosławia i polityków.

    Choćby stanęli na głowie, to prawosławie nie stanie się tym, czym stał się katolicyzm w Europie – motorem postępu.

    Rosja zmarnuje czas. Wielka szkoda. Zamiast promować wyłącznie prawosławie, elity powinny wypracować sposób współistnienia katolicyzmu i prawosławia. I tu już prawosławie czyniło gest wyciągniętej ręki w kierunku katolicyzmu (na ile szczery i suwerenny – tego nie wiemy).

    Prawosławni księża mają żony, dzieci, więc łatwo tu o oportunizm. Muszą być posłuszni lokalnym silnym – więc ruki po szwam. Ksiądz katolicki jest od tego WOLNY.

  6. pawel said

    To na pewno dzięki poświęceniu Rosji przez Franciszka.

  7. Boydar said

    @ Pan Krzysztof (5)

    Gdyby przyszło Panu kiedyś zostać wrzuconym do lodowatej wody, zauważy Pan różnicę, czy do brzegu jest 10 metrów czy kilometr. Ta droga ma przełożenie na czas pływania.

  8. Jan said

    Ad 5
    Panie Krzysztofie. Ja nie byłbym taki pewny czy Prawosławie Rosji nie uratuje. Wobec ofensywy satanizmu Prawosławie jak by nie było kieruje ludzi oraz prowadzi do Boga. Oświadczenia wyższych duchownych /może niewielu ale są takie/ dotyczące zalewu bezbożności i obrony Czci Bożej, wiary i cywilizacji napawają optymizmem, szkoda, że naszych dostojników nie stać na coś podobnego.
    W mojej subiektywnej ocenie i w przekonaniu będzie tak, że Rosja wracająca do wiary zostanie zaatakowana, wtedy ku zdziwieniu wielu uzyska pomoc NMP z Nieba. Wtedy z wdzięczności za pomoc i ocalenie przyjmie wiarę katolicką.
    Gdyby przed soborem została spełniona prośba Matki Bożej z Fatimy, mielibyśmy to już za sobą i to bez wojny.

  9. Ad. 8

    Pan Bóg & Co to nic innego nie robią, tylko czekają okazji, żeby nam pomóc…

  10. Boydar said

    Nasz i Jedyny – jak najbardziej.

  11. Nie jestem specjalnym znawcą tego tematu, ale czasem nasuwa się mi taka supozycja, że Rosja Putina (tzn. właściwie Cerkiew Rosyjska) skłaniałaby się ku uznaniu zwierzchnictwa Watykanu i papieża (inna rzecz, jak daleko w praktyce by to uznanie poszło) choćby z samym pobudek politycznych. Ale to musi być prawdziwy, stuprocentowo katolicki, ortodoksyjny papież, a nie jakiś tam Franciszek, który goszcząc Putina, nie potrafi się zdobyć nawet na pocałowanie darowanej mu ikony, podczas gdy ten piętnowany na wszelkie sposoby w rodzimej propagandzie postkagiebowiec jak najbardziej. Zaznaczam, że jednocześnie odcinam się od tzw. sedewakantyzmu w jego klasycznej formie.

  12. Jan said

    Ad 9
    Przypuszczenie opieram na pewnym przesłaniu. Słowach wypowiedzianych przez Pana Jezusa do siostry Łucji / wizjonerki z Fatimy/ z zapewnieniem nawrócenia Rosji mimo odmowy poświęcenia jej przez Papieży według żądania Matki Najświętszej. Tylko nie dokona sie pokojowo w sposób niemal cudowny a po strasznych krwawych doświadczeniach.

  13. Zbyszko said

    Marucha @2, oczywiście że mialem na myśli „narodowców”, tych wszystkich fałszywych proroków i tych bezmyślnych (przeważnie młodych) ludzi, którzy dają się nabierac na te ich hasła typu „raz sierpem raz młotem…”.

  14. Zbyszko said

    Krzysztof M @5. Raczej widziałby to tak, że Katolicyzm stał się motorem Tradycji a jednocześnie Tradycja jest SIŁĄ Katolicyzmu. Postep, jak widac, nie ma nic wspólnego z Katolicyzmem. Bo na tym swiecie chyba nie chodzi o wynajdowanie coraz nowszych nowinek, czyli o to Biblijne zbliżanie się do Drzewa Pozanania a tylko i wyłacznie o dążenie do ZBAWIENIA W JEZUSIE CHRYSTUSIE

  15. Ad. 14

    Na codzień zajmuje się pan ZBAWIENIEM? Ja na codzień zajmuję się zarabianiem na kawałek chleba.

  16. JO said

    Prawosławni księża mają żony, dzieci, więc łatwo tu o oportunizm. Muszą być posłuszni lokalnym silnym – więc ruki po szwam. Ksiądz katolicki jest od tego WOLNY. – Krzysztof M

    Ksieza Prawoslawni nie wszyscy maja Rodziny. Tam tez jest Hierarchia, na ktorej szczycie sa Ksieza nie mogacy Miec Zony.., jak w KK

  17. Zuza~~~ said

    Putin – żyd Szelomow z matki żydówki to bezwzględny KGB-sta który w z biednego ,podrzędnego wojskowego żydka „dziwnym” trafem awansował na prezydenta. Światowi dyktatorzy i tyrani zawsze maja kilka opcji strategicznych w zapasie .
    Putin DOBROCZYŃCA!!!?????? ,TYPOWE ZAŁGANE MANIPULACJE!Posunęli się nawet do nominowania tego zbrodniarza Rosjan do pokojowej nagrody żydowskiego nobla!
    Spotkanie odbylo sie 25 czerwca 2013 Strona w wersji angielskiej,mozna uzyc translatora tlumaczy w miare dokladnie,”Zwracajac sie do obecnych na posiedzeniu, rosyjski Minister ds. Sytuacji Nadzwyczajnych Pan Vladimir Puchkov zauwazyl, ze amerykansko-rosyjska wspólpraca w dziedzinie ochrony przed katastrofami naturalnymi oraz wytworzonymi przez czlowieka ma znaczenie strategiczne i jest bezposrednio wspierana przez prezydentów Rosji i USA.Minister podkreslil, ze wspólpraca rozwija sie bardzo szybko i sprawnie, i pojawiaja sie nowe obszary wspólpracy, co pozwolilo nie tylko wysoki poziom wsparcia, ale ciagle powiekszanie wspólnych dzialan. W tym roku szczególnie jeden z priorytetów wspólnej dzialalnosci obu krajów bylo monitorowanie i prognozowanie sytuacji nadzwyczajnych”
    http://en.mchs.ru/news/item/434203/

    ŻADEN ABSOLUTNIE ŻADEN POLITYK NIE ZASŁUGUJE OBECNIE NA ZAUFANIE -gra toczy się o panowanie nad światem i totalnym zniewoleniem człowieka!
    Zasady Sun Tzu sa uniwersalne i ponadczasowe – ten filozof miał łeb! Szczerze mówiac, te 13 zasad jest stosowanych jest przez globalistów – judeocentryków – syjonistów wobec wszystkich panstw na Ziemi
    1. Dyskredytujcie wszystko, co dobre w kraju przeciwnika.
    2.Wciagajcie przedstawicieli warstw rzadzacych przeciwnika w przestepcze przedsiewziecia.
    3.Podrywajcie ich dobre imie. I w odpowiednim momencie rzuccie ich na pastwe pogardy rodaków.
    4.Korzystajcie ze wspólpracy istot najpodlejszych i najbardziej odrazajacych.
    5.Dezorganizujcie wszelkimi sposobami dzialalnosc rzadu przeciwnika.
    6.Zasiewajcie wasnie i niezgode miedzy obywatelami wrogiego kraju.
    7.Buntujcie mlodych przeciwko starym.
    8.Osmieszajcie tradycje waszych przeciwników.
    9.Wszelkimi silami wprowadzajcie zamieszanie na zapleczu, w zaopatrzeniu i wsród wojsk wroga.
    10.Oslabiajcie wole walki nieprzyjacielskich zolnierzy za pomoca zmyslowych piosenek i muzyki.
    11.Podeslijcie im nierzadnice, zeby dokonczyly dziela zniszczenia.
    12.Nie szczedzcie obietnic i podarunków, zeby zdobyc wiadomosci. Nie zalujcie pieniedzy, bo pieniadz w ten sposób wydany, zwróci sie stukrotnie.
    13.Infiltrujcie wszedzie swoich szpiegów.

  18. wiesdomar said

    Ten Lind to naiwny człowiek, albo udaje takiego w wiadomym celu. Usa to żadna lewica, toż to zwykła bezwolna masa, opanowana przez międzynarodową mafię żydowską, żądna panowania nad światem, z dolarem na czele, przy pomocy którego z łatwością okradają cały świat, a ludzkość zamieniają w ciemną masę z atomizowaną masę karmioną świecidełkami. Frazesy i zbrodnia to narzędzia ich pracy. Gdzie tu ta lewica???

  19. wiesdomar said

    Ad 17
    Przestań szczekać. Po owocach ich poznacie. Życzył bym sobie takich żydów w Polsce jak najwięcej.

  20. Fran SA said

    Bawimy sie w sofizmaty.
    Opowiadanie, co Rosja powinna zrobic ze swoja religia jest conajmniej dziwne.
    Kosciol prawoslawny w Rosji reprezentuje interesy narodu. Tak kiedys bylo
    i w Serbii.
    Kosciol katolicki w Polsce nie reprezentuje nawet… kosciola.

    Ale pogwarzyc i pomarzyc zawsze mozna.

  21. Listwa said

    @ 14 Zbyszko

    Coś pokręciłeś. Tzw. Tradycja to katolicyzm w czystej formie, nie ma dwóch podmiotów – katolicyzm i tradycja , to jest jednym. Katolicyzm jest warunkiem postępu, bez niego nie ma postępu, wzrostu, sensu, przyszłości, niczego.
    Istotą katolicyzmu jest uzyskanie zbawienia dzięki łasce Pana Boga , poprzez śmierć i zmartwychwstanie Jezusa Chrystusa, ale przyjęcie katolicyzmu lub jego odrzucenie ma decydujące znaczenie dla wzrostu , postępu lub upadku tu na ziemi.
    Wbrew mylnym przekonaniom, katolicyzm oddziaływuje na cały zakres życia człowieka, nie tylko w sferze zbawienia. Cerkiew prawosławna o tyle przyniesie dobre owoce, o ile maksymalnie zbliży się do etyki, dogmatyki i doktryny katolickiej (nie mylić z soborowiem) . Wydaje się , że obecnie Cerkiew bardziej potrafi zastosować i aplikować doktrynę i etykę katolicka w realnym życiu niż soborowe tęgie głowy.

  22. Kazek said

    RE:17 czy Zuza nie działa czasem zgodnie z pierwszą zasadą Sun Tzu czyli:
    1. Dyskredytujcie wszystko, co dobre w kraju przeciwnika.

  23. 18: Panie Zuza itd.: Mnie osobiście (a myślę, że i pozostałych użytkowników Gajówki) mało obchodzą meandry pochodzenia Putina, lecz to co konkretnie robi jako prezydent FR. Zresztą robienie z niego „Żyda” jest tak samo ‚poważne” i poparte takimi samymi „dowodami”, jak robienie z BXVI „Żyda i masona”. Nie będę tu opisywał genealogii rodzinnej Putina, bo jej nie znam i nie ma dostępu do żadnych danych na ten temat, ale Pan sam się ośmieszasz swoją ignorancją w temacie, kreując Putina na „biednego, podrzędnego wojskowego żydka”. Nic nie wiadomo o tym, by ten służył jednocześnie w Armii radzieckiej, jak i KGB. Poza tym, wiadomo Panu – bo przecież Pan o tym dosadnie pisze, że nagrodę N, zwłaszcza tzw. Pokojową, dostają w pierwszej kolejności Żydzi, ich poplecznicy, i w ogóle ludzie im wygodni. Stąd nasuwa się proste domniemanie, że gdyby Putin faktycznie był Żydem, to by tego N realnie dostał, mimo że postawił szlaban żydomasońskiej agresji na Syrię. Naucz się Pan myśleć logicznie, a dopiero potem zaśmiecaj Gajówkę!

  24. Marucha said

    Na codzień zajmuje się pan ZBAWIENIEM? Ja na codzień zajmuję się zarabianiem na kawałek chleba.

    Coś pięknego…
    Do Pana Boga modlę się w niedzielę między 9-tą a 10-tą. Przez pozostały czas nie ma wstępu do mego życia.

  25. Zuza~~~ said

    odp. 19 i 23

    W dysputy wdawać się nie będę, byłoby to totalnie bezcelowe ,koniec z tą farsą,zakłamaniem i mistyfikacją
    To tylko setny ułamek „zasług” chazarskiej dziczy w białych kołnierzykach!

    Przez cale dziesięciolecia przechrzty mieszkające w Polsce siały nienawiść,prowokowali, judzili,demoralizowali ,deprawowali(gender obecnie) i wywoływali waśnie miedzy Nami
    To właśnie syjoopozycja utworzona w Polsce w latach 60-tych wraz ze swiatowym syjoestablishment ,podstępnie i haniebnie posłużyła sie Nami Polakami do wielkiego spisku jakim byla solidarnosc czyli zamach stanu na Naszą wolność i niepodległość,tylko po to im byla potrzebna solidarnosc,zaraz potem ją zniszczyli,teraz to widać gołym okiem-żydowscy kolaboranci planowali to od wielu,wielu lat.Kolejne zaklamywanie historii Polski!!!!!!
    Pamiętamy że przez 40 lat wmawiano nam przyjaźń Polsko-radziecką przemilczano ,skrzętnie ukrywano atak zsrr na Polske 17-go wrzesnia!
    A z mordercow i zwyrodnialców lenin-żyd z matki Blank.,dzierzynski /Rufis Selmana ,stalin /Vasily Iosifovich Dzhugashvili tłum.syn żyda, zrobiono bohaterów!!!!
    http://www.prisonplanet.pl/polityka/falszywi_polacy_selman,p1313842699
    Jak długo można ciągnąć to podle klamstwo??? A najgorsze jest to jak widac ze jeszcze większość Polaków wierzy w lgarstwa opowiadane przez podstępnych i perfidnych żydlakow i ich przydupasów.Wszystkie prawdziwe nazwiska tej zakłamanej sekty
    http://web.archive.org/web/20081210124749/http://www.polonica.net/Lista_zydow_w_zniewalanej_Polsce.htm
    Walesa / Lejba Kohne,Marian Krzaklewski–Dawid Zimmerman
    Jacek Kuroń – Icek Kordblum
    Jarosław i Lech Kaczyńscy–Kalkstein
    Władysław Frasyniuk–Rotenschwanz
    Leszek Moczulski–Robert Berman
    A. Olechowski–Mosze Brandwein
    Mieczysław Wachowski–Jakub Windman Szechter/michnik

    ,geremek/ Berele Lewartow -mam nadzieje ze smaży się w piekle!!!/powiedział-
    „cały ruch społeczny(solidarność), który teraz tworzymy i ożywiamy rożnymi nurtami, ma na celu doprowadzenie do takich zmian w strukturze państwowo-gospodarczej Polski, aby żydom w Polsce było zawsze lepiej niż Polakom”

    WYWOŁYWAĆ POCZUCIE WINY!!!
    „Pozwól, aby jednostki uwierzyły, ze są jedynymi winnymi swoich niepowodzen, a to przez niedostatek inteligencji, zdolnosci, staran. Tak wiec, zamiast buntowac sie przeciwko systemowi ekonomicznemu, jednostka będzie żyła w poczuciu dewaluacji wlasnej wartosci, winy, co prowadzi do depresji, a ta do zahamowania dzialan. A bez dzialan nie ma rewolucji!”
    Podłość i barbarzyństwo żydów nie ma ludzkich cech jest im bliżej do szatana niz czlowieka!
    TO URODZENI WROGOWIE LUDZKOSCI, KTÓRZY ODPOWIADAJA ZA ŚMIERĆ SETEK TYSIECY DO MILIONÓW PRAWIE CODZNIENNIE NA CAŁYM ŚWIECIE, PONIEWAŻ CHCĄ MIEĆ RZĄD SWIATOWY! TEN LUDOBÓJCZY TOTALITARYZM, O KTÓRYM POD WZGLEDEM ILOSCI OFIAR W TAKIM CZASIE HITLER I STALIN NAWET NIE MARZYLI, JEST TYSIĄCE RAZY GORSZY OD WIZJI ORWELL’OWSKIEJ Z POWIEŚCI „1984”!

  26. Ad. Zuza: „W dysputy wdawać się nie będę…”(kom. 25). No tak, to jedyne wyjście, jak się nie ma rzeczowych argumentów i dowodów.

  27. Fran SA said

    Ad.17
    Zuza
    Biedna Zuza!
    Napocila sie strasznie, zeby nadwyrezyc sobie myslenie a logice argumenty.

    I ja nie dowierzam politykom. Ale tylko i wylacznie dlatego, zeby miec niezalezna ocene zjawisk, co czesto bywa bardzo trudne. Ale jeszcze trudniejsze jest ogladanie swiata z puntu widzenia … kibica jakiejs partii politycznej. (Cracovia – Pany, Wisla- Chamy, bez wzgledu na finezje gry)

    Pani Zuza popelnia podstawowy blad. Nie dlatego, ze nie lubi Putina, ale dlatego, ze przedstawia go bardzo jednostronnie; tak jak zapalony kibic probuje wyzywac przeciwna druzyne, bo wygrala mecz.
    Politykow rozpatrujemy nie tylko indywidualnie, ale na tle innych politykow i na tle roznych scen politycznych. A przede wszystkim na tle wlasnego narodu.
    Akurat Sun Tzu odnosi sie do strategii wojennej.
    Putin nie prowadzi zadnej wojny ofensywnej. I wszystkich denerwuje, bo sprzeciwia sie wojnie w Syrii, atakowi na Iran i nie popiera wojen w Afryce ani na Bliskim Wschodzie.

    Pani Zuza zaswiecila ogromna niewiedza na temat KGB!
    Pani Zuzo!
    Rosyjscy oficerowie wkurwieni na zydowskie NKWD zalozyli KGB jako sile przeciwstawna.
    Ja jeszcze pamietam z mlodych lat, ze calkiem jawne byly przecieki o walce na Kremlu sowieckich oficerow z zazydzonym rzadem.
    Nie wiem, czy Putin jest zydem po matce, ale matka byla bardzo pobozna chrzescijanka. I tak wychowala syna.
    Moze dla pani Zuzy bedzie szokiem, ze Tito byl zydem, ale w Jugoslawii wszystkim powodzilo sie dobrze. Potrzeba byla chrzescijanina Clintona i McCaina, zeby pomordowac ludzi na Balkanach i puscic cale Balkany w z torbami..
    Bardzo pobozny Bush, tatus i synek, wymordowali wiecej ludzi niz Hitler.
    A wracajac do Hitlera:
    Jak to sie dzieje, ze milionom ludzi na swiecie udalo sie wmowic, ze Hitler byl… Niemcem????? Dostal obywatelstwo niemieckie na kilka lat przed wojna.
    I byc moze, ze byl pochodzenia zydowskiego, ale tez i walczyl najbardziej przeciwko zydowskim bankom. i za to dostal po dupie.
    Zreszta historia II-ej wojny swiatowej jest ciagle ubierana w coraz to inne szmatki.

    Ja mam do Zuzy najwieksze pretensje o to, ze nazywa Putina zbrodniarzem.
    Bo taki zarzut nalezy uzasadnic.
    Na to nie wpadl nawet sad w Hadze, ktory uznal Tony Blaira, Busha za zbrodniarzy wojennych.

    Niech nam Zuza laskawie wytlumaczy:
    – jakie panstwo napadl Putin, i to bez wypowiedzenia wojny? Jakie panstwo w ogole zostalo napadniete przez Rosje Putina?
    – w ktorym miejscu Putin jest odpowiedzialny za masowe morderstwa ludnosci cywilnej??
    – jakich to zwyrodnialcow, szefow mafii narkotykowej, handlarzy nerek z niedobitych dzieci, przestepcow bankowych popiera Putin?
    – ktore panstwa zostaly zbombardowane przez armie rosyjska?

    Nawet, gdy porownamy inwazje sowiecka na Afganistan, to Sowieci nigdy nie uzywali objazdowych krematoriow, w ktorych palilo sie trupy, zeby nikt nigdy nie zliczyl ofiar bomb, dronow, napalmu i karabinow.
    Nie popieram zadnej inwazji, i nie tlumacze armii czerwonej, ale tak jak Amerykanie zniszczyli Hindukusz, zabytki, kultury, wymordowali niezliczone rzesze cywilow, a teraz wykorzystuja niewolnicza sile tubylcow do hodowania pol makowych! na to potrzeba 50 Armii Czerwonych!
    To Amerykanie wybudowali najwieksze prywatne wiezienie na swiecie w Baghram, gdzie wieza i torturuja tysiace niewinnych ludzi bez jakiejkolwiek jurysdykcji.
    Amerykanie do spolki z bandziorami z Unii urzadzili Apokalipse na Bliskim Wschodzie. A teraz rozwalaja Egipt. I przymierzaja sie do Iranu.
    Amerykanie prowadza wojny aktualnie w 120 krajach!

    W Rosji putinowskiej jest 13 % flat rate tax (staly podatek).
    Rosja nie ma zebrakow i bezdomncyh. Rosja ma bezplatna sluzbe zdrowia (na co do tej pory nie stac USA), i bezplatna oswiate – na co do tej pory nie stac USA. Meksykanie maja bezplaan sluzbe zdrowia i jankesy uciekaja do Meksyku sie leczyc!
    Rosyjskich turystow mozna teraz spotkac na wszystkich kontynentach. Po raz pierwszy Rosjan stac na wakacje zagraniczne.
    Amerykanie nigdzie nie wyjezdzaja na wakacje. Uciekaja z kraju i rzucaja masowo paszportami amerykanskimi.
    W Rosji rolnik moze wystawic swoje produkty na ulicy i sprzedawac swieze jarzyny i owoce, mieso i inne produkty rolne bez obawy wiezienia. W USA rolnik nie ma prawa nawet do wlasnych nasion, i nie ma prawa sprzedawac nawet mleka.

    Pani Zuzo
    Ma pani bardzo duzo brakow do nadrobienia. Nienawisc hamuje mozliwosci poznania i cenzuruje wiedze..

    Gdyby w Polsce bylo 13% podatku, handel produktami rolnymi bylby dozwolony i upanstwowione podstawowe galezie przemyslu – to ja pierwszy bym sral na to, czy prezydent/premier jest zydem, cyganem, Hotentotem znad Zambezi , murzynem z Botswany czy Inkasem z Machu Picchu Ameryki Poludniowej.

    I radze postudiowac sekrety Obamy i jego bardzo tajemniczej kariery.
    W Koncu Obama wyszedl z CIA (podobnie jak jego mamusia i starszy Bush).
    Ale AMerykanom wszystko wolno bo to wolno-amerykanka.
    A pani Merkel ma genetyczne powiazanie ze STASI, a pan Hollande z mafia swiatowa..
    Czepianie sie tylko jednego polityka swiadczy o ulomnosci mozgu.

    Historia napasci na rozne niezalezne panstwa przez USA..
    Ponizsze opracowanie zostalo przygotowane przez amerykanski uniwersytet.
    ‚A century of US Military interventions’.
    Zycze przyjemnej lektury:

    http://academic.evergreen.edu/g/grossmaz/interventions.html

  28. Marucha said

    Re 17, 25:
    Myślę, że Pani wpisy były by wdzięcznie przyjęte na Wirtualnej Polonii (wirtualnapolonia.com).

    A Pani słowa o judzeniu pasują właśnie do Pani.

  29. Marucha said

    Re 27:
    Niech Pan nie dyskutuje z tym czymś, co tu wpadło na chwilę, najwyraźniej z zadaniem do wykonania.

  30. Boydar said

    A mnie się bardzo przemówienie Pana Frana spodobało, a bez zuzowej prowokacji, by go nie było, o, i już.

  31. Fran SA said

    Ad.29
    Marucha
    To juz nie mieli nikogo glupszego, zeby wysylac? Niech wysla kogos, kto nie boi sie ‚wdawac w dysputy’.

    Ogladam w TV olimpiade w SOczi.
    I zastanawiam sie, jakim trzeba byc bydlakiem, zeby tak obsmarowywac Rosje i te cale olimpiade.
    Zachod robi absolutnie wszystko, zeby na okolicznosc olimpiady obrzydzic wszystkim Rosje.
    I co to ma niby wspolnego ze sportem?

    Niech sie soba zajma, bo maja czym:

    http://www.newsforage.com/2014/01/man-bitten-by-snake-is-charged-by.html

  32. Ad. 16

    Dookoła tylu prawosławnych, a ja nie mam kogo zapytać. Ale to się nadrobi. Dzięki za info.

  33. Amigo said

    Mnie także bardzo podobał się wpis Pana Fran. Treściwe podsumowanie faktów. Dziękuję.

  34. Ad. 24

    „Do Pana Boga modlę się w niedzielę między 9-tą a 10-tą. Przez pozostały czas nie ma wstępu do mego życia.”

    – Gdy mam iść do roboty, to nie zastanawiam się, co na to Pan Bóg. Gdy rzucam grosz ulicznemu grajkowi (u nas jest to Sława Wasilewski* z Białorusi), to też nie konsultuję tego z Panem Bogiem. I ani mi w głowie, przyczyni się to do mojego zbawienia, czy się nie przyczyni.

    A skąd Gajowy wziął ostatnie zdanie swojego wpisu – Bóg raczy wiedzieć.

    * – dawniej był profesorem gry na skrzypcach, chyba w Grodnie.
    www_youtube_com/watch?v=Qj05uHFpKjo

  35. Szkoda, że głosować na posty nie można… (dotyczy 27).

  36. Fran SA said

    Hej, zobaczcie, co wyprawiaja w USA.
    Malym dzieciom kaza pisac zadanie pt. Dlaczego nie powinno byc w Rosji Olimpiady.
    I te dzieci biedne wypisuja bzdury, ze Rosja lamie pedalom prawa!.
    Tak jakby w USA wszyscy kochali zbukow!
    W 17 -u stanach USA pedalstwo jest calkowicie zakazane:

    The West makes children hate Sochi:
    http://english.pravda.ru/society/stories/13-02-2014/126831-sochi_olympics_west-0/

  37. Luxeuro said

    Ad. 14 – „Katolicyzm stał się motorem Tradycji a jednocześnie Tradycja jest SIŁĄ Katolicyzmu.”
    Ma Pan racje. Bo te przykłady poniżej pokazane, jeżeli są nazwane Katolicyzmem to pomyłka,
    http://www.mostholyfamilymonastery.com/catholicchurch/new-mass-traditional-latin-mass/#.Uv98_fn9FY4

    Ja mile wspominam te mszy,

  38. Luxeuro said

    Ad. 27 – Bardzo dobre podsumowanie sporo tematów. Brawo Panie Fran, niech się uczą jeżeli po to przyszli. A nawet jeżeli nie to może inni coś z tego dostaną.

    Ad. 36 – Indoktrynacja najgorszej formy. Ręce opadają to czytając. Ale nie jest zdziwiony bo to Winnipeg KANADA. Kraina SS Galicja.

  39. X***S*** said

    Cienka, miałka kacapska agitka dla małozdolnych.
    Po pierwsze: A czemuż to Polacy mają się zachwycać Moskalem, miast bronić swej wiary w domu swoim?
    Po drugie: Prawosławie ma tyle wspólnego z Kościołem Wschodnim co leninizm z marksizmem.
    Po trzecie: Moskwa to ca. 5 mln muzułman. Jaki to odsetek populacji aglomeracji? Proszę zadać sobie trudu i policzyć.
    Po czwarte: Jaki procent Rosjan obchodzi święta chrześcijańskie i jak tam jest z uczestnictwem w nabożeństwach?
    Po piąte: Ile istnień ludzkich unicestwianych jest tam rocznie w wyniku tzw. aborcji? Podpowiem – to rzeź.
    Że też w Polsce ciągle znajdują takich posłusznych kremlowskich poputczyków. Smutek i żal.
    Płacz Polsko…

  40. X***S*** said

  41. ALI BABA said

    AD 27 …Rosyjscy oficerowie wkurwieni na zydowskie NKWD zalozyli KGB jako sile przeciwstawna….. A W KGB BYLI NATURALNIE SAMI GOJE…śmiechu warte i to że w Rosji nie ma bezdomnych i żebraków…TO JUŻ KABARET ..!! POLECAM http://WWW.RUSIMPERIA.INFO

  42. Jan said

    Ad 39
    ”Po pierwsze: A czemuż to Polacy mają się zachwycać Moskalem, miast bronić swej wiary w domu swoim?”

    Po drugie nie zachwycają się Moskalem a przeciwnie, poza niewielką częścią. . Po trzecie tak się pchają do kościołów że coraz to luzniej. robi się w ich wnętrzach.

  43. marost said

    Ameryka, potępiając i atakując inne kraje w celu szerzenia „demokracji” i jakobińskich definicji praw człowieka, staje się liderem międzynarodowej lewicy. Rosja przywraca swoją rolę jako lider międzynarodowej prawicy.

    To, czego juz dokonal Putin w Rosji to sie w pale nie miesci. „Lider miedzynarodowej prawicy” to zbyt malo powiedziane. Ogladalem niedawno kilka dokumentalnych filmow na TF5. Kreml jest juz nie do poznania. Zniknely wszelkie slady sowieckiego panowania.
    Powrocily polowania, „Kremlowskie bale”… „spotkania wysokiej sfery… Slowem wszytko to, co cechowalo carska Rosje….rola cerkwi..itp.

    Warto „pochodzic” street wiuwerem po ulicach wielu rosyjskich miast, nawet na Dalekim Wschodzie. Zniknely dziury w jezdniach, polaczenia szyn tramwajowych z jezdniach bez szczelin…
    Najwyrazniej widac ze Putin „wtoczyl” Rosje w jej „forme” (kokilę) cywilizacji Turanskiej, w ktorej niestety – zycie nie ma zbyt wielkiej ceny a jego wlascicielem byl car. Wladca silny, zdolny podprzadkowac sobie kraje oscienne. To Rosjanina cieszy i zadawala.

    Uwazam, ze nie mozna osadzac Putina zanim nie pozna sie na czym polega ich – Rosjan cywilizacja.

    Ubolewac tylko pozostaje, ze takie kraje jak Polska ukazuja sie po raz kolejny niezdolne do wypracowania wlasciwej polityki rosyjskiej. Bo poszczekiwanie i poszarpywanie niedzwiedzia za ogon moze miec tylko jeden final – fatalny dla obszczekiwaczy.

    Rosja zgodnie z tradycja bedzie i juz prowadzi wspolprace z zachodem ponad glowami pętaków, ktorzy sprawuja wladze w RP.

    Najwyrazniej widac, ze wypelniaja sie slowa „przepowiedni fatimskich” – BLEDY ROSJI ROZLEJA SIE PO SWIECIE. I oto mamy – kraje, ktore kiedys potepiely ZSRR dzis staja sie oredownikami komunistycznego porzadku swiatowego. Dazeniami do glownego celu komuny – jak sama nazwa wskazuje – do utworzenia panstwa swiatowego – i wtedy „krwawy skonczy sie trud, gdy zwiazek nasz bratni ogarnie ludzki rod.”

    Chichot losu Narodow Swiata!!!!.

  44. maurycy said

    Amerykanscy konsrwatysci ? A gdzie oni sa ? Ja nie znam takich ! Przynajmniej ktorzy by mieli nazwisko i jakies znaczenie bo po prostu takich nie ma realnie ! Nie mozna za takich uznac pajacow w tzw parti republikanskiej ktora w zasadzie tylko praktycznie ma szyld z takim napisem ! To samo jest w tej chwili w tzw Europie gdzie partie tzw chadeckie czy tez chrzescijanskie to wrecz jawne oszustwa, zdominowane przez zydowstwo i bedace ich marionetkami !

  45. marost said

    AD44

    Dla przykladu: oto kim jest Minister Edukacji Narodowej? – to wydaje sie snem. Ten czlowiek jest odpowiedzialny za wychowanie mlodego pokolenia…. Francuzow????

    Qui est Vincent Peillon,le ministre de l’éducation?

    Vincent Benoît Camille Peillon est le fils de Gilles Peillon (1928-2007), banquier et communiste, qui fut directeur général de la première banque soviétique hors d’URSS, la Banque Commerciale pour l’Europe du Nord – Eurobank, puis de la banque franco-algérienne Union méditerranéenne de banque.

    Du côté maternel, il est issu d’une famille juive alsacienne4 :

    sa mère, Françoise Blum, née en 1930, fut directrice de recherche à l’Institut national de la santé et de la recherche médicale (INSERM), spécialiste en physiopathologie de l’hypophyse ;

    son grand-père était le professeur Léon Blum (1878-1930)5, spécialiste de la physiopathologie rénale à Strasbourg, initiateur de l’insulinothérapie en France, fils aîné du rabbin Félix Blum (1847-1925) et de Jeannette Lederman ;

    sa grand-mère Thérèse Lion (1894-1985) est la fille d’un assureur de Moselle, avocate et féministe, dont le militantisme marqua particulièrement le jeune Vincent;

    son oncle maternel est Étienne-Émile Baulieu (né Étienne Blum), coinventeur de la pilule RU 486, professeur honoraire au Collège de France, et sa tante maternelle est Suzanne de Brunhoff économiste au Centre national de la recherche scientifique (CNRS), belle-fille du créateur de Babar.

    Vincent Peillon est le frère du journaliste Antoine Peillon.

    Il est père de quatre enfants :
    deux filles nées de son premier mariage, dont l’aînée, Salomé, à partir de février 2013, chargée de mission à l’Institut français d’Israël dans le cadre d’un volontariat international,
    et deux fils nés de son union en secondes noces avec la journaliste Nathalie Bensahel, rédactrice en chef adjointe au service « Notre Époque » de l’hebdomadaire du Nouvel Observateur.

    Source: http://fr.wikipedia.org/wiki/Vincent_Peillon

    Vincent Peillon a des petits problèmes d’assimilation. Ses quatre enfants (en 2 unions) s’appellent Salomé, Maya, Elie et Isaac.

  46. RomanK said

    Ocalic do ocalenia mozliwe….
    „Władimir Putin wezwał wczoraj Rosjan do wzmocnienia nowej tożsamości narodowej opartej na konserwatywnych i tradycyjnych wartościach takich- jak Prawosławie, przestrzegając, że Zachód przeżywa kryzys moralny (…) Putin powiedział, że Rosja powinna unikać przykładu europejskich krajów, które ‘odcinają się od własnych korzeni’ poprzez legalizację małżeństw gejów i przesadną ‘polityczną poprawnośc”.

    Wladimir Putin, jako prawdziwy lider Wielkiego Narodu, prawidlowo ocenil zagrozenie dla tegoz egzystencji i dobra.
    Zagrozeniem dzis dla Narodow..dla Czlowieka jest NieWiara i Sekularyzm, ktorych wplywem przemoznym jest szeroko obserwowany Materializm i Sexualizm, serwowne pod rozlicznymi postaciami i nazwami. Te sa wynikiem zlamania Moralnosci Natury- czyli Boskiego Porzadku Moralnego.
    Wynikiem tego jest przerazajacy upadek Malzenstwa zastepowanego juz nie przez alternatywne niesakramentalne zwiazki pomiedzy mezczyzna i kobieta- jako substytuty malzenstwa, ale przez rozlewajace sie szeroko i dzis powszechnie akceptowne przez samych chrzescijan praktykujacych jak i deklarujacych chrzescijanstwo- zajwisko cohabitacji(wspolnego zamieszkania bez jakiegokolwiek zwiazku formalnego).
    W zasadzie zjawisko lekcewazone i traktowane z przymrozeniem oka-jakze nieslusznie! Przedluzeniem tego zjawiska cohabitacji stajac sie zarazem jakoby moralna koniecznoscia i usprawiedliwieniem sa zjawiska powszechnej akceptacji antykoncepcji bedacej podstawa cohabitacji i…aborcji, oraz- jako konsekwencja poprzedniego, no bo dlaczego nie…..zwiazki dewiacyjne homoseksualne, To z koleji powoduje zapotrzebowanie na spoleczne uzasadnienie -usprawiedliwienie z jakas naukowa baza..nawet jesli to pseudonauka – owych mniejszych i wiekszych dewiacji , a odpowiedzia gotowa na to jest ideologia gender.
    Zjawiska te niszcza Rodzine, podstawowa komorke cywilizowanego spoleczenstwa. A bez Rodziny ulegaja dyssypacji wszelakie interrelacje socjalne bazujace na rodzinie, niszczeniu i rozpadowi ulegaja tradycyjne wielkie grupy spoleczne w tym narody i ich zwiazki panstwowe.
    Posiadajac ta wiedze, madry przywodca stawia na cos- co udowodnilo swoja przydatnosc i superiority praktyka dwoch mileniow, ze najbardziej prawidlowym modelem dla Rodziny jest model monogamiczny Chrzescijanski i jako taki -daje najpewniejsza gwarancje prawidlowego rozwoju jednostki ludzkiej i jej przygotowanie do zycia w spoleczenstwie.
    Posiadajac swoje prywatne osobiste doswiadczenie oparte na przykladzie gleboko wierzacej Matki, wie prez. Putin, ze jesli przez to straszliwe Czerwone od krwi Morze satanicznych experymentow bolszewickich Illuminatow,,narod rosyjski przeszedl i przeniosl w swej zbiorowej swiadomosci, wszystko to- co bylo dla niego najcenniejsze zawdziecza to tylko Prawoslawiu,,najbardziej skatowanemu Rytowi Chrzescijanstwa.
    Chrzescijanstwo bowiem jak sie okazuje daje odpowiedz na wszystkie dolegliwosci i deformacje natury ludzkiej, jakie zostaly zaszczepione, zasiane Posiewem Raka Oswiecenia..dojrzewaly zraszane obficie krwia milionow niewinnych ofiar, toczona z narodow przez experymentatorow hmanistow..co pokolenie, A my, dzis zbieramy haniebne krwawe zniwo owych experymentow nazywanych liberalnym humanizmem.
    Dlatego mysle, ze prez Putin widzac to i rozumiejac jest dla nas- wszystkich Slowian- przykladem i wzorem do nasladowania.
    Szczegolnie dla nas Polakow, zmuszonych zyc w panstwie sprowadzonym przez xenokratyczne lze elity do statusu kolonii i poddany experymentom socjopolitycznym i ekonomicznym podlegajacy gwaltownym przemianom w nieludzkim exerymencie masowej, szybkiej , pauperyzacji, masowej emigracji i degradacji intelektualno kulturowej.
    Episkopat Kosciola Katolickiego w Polsce stracil kierownictwo dusz w chwili kompromisy z bandytami i xenokratami przy Magdalenskim STole, co narod zupelnie prawidlowo odebral, jako zdrade jego interesow i kunktatorstwo- i jak do tego czasu nie moze go odzyskac. Jestesmy swiadkami – jak NieWiara i Secularyzm tworzy nowa kulture quasi religijna, w postaci rytualow- niby katolickich…ale ktore sa raczej zachowaniami kulturowymi niz sakramentalnymi. Mowie tu o zjawisku powszechnej cohabitacji, od czasu do czasu – jak stac-upiekszanych slubami- weselami koscielnymi , chrzetem dzieci…komuniami etc….,,, ale po drugiej stronie zostaje to co dzieje sie po rozpadzie cohabitacyjnych zwiazkow, pozostawionych, oszukanych, zawiedzionych, partnerach ( ktorych liczba rosnie w postepie geometrycznym) i niechcianych dzieciach bez zadnego zabezpieczenia. Skazanych na psychologiczna traume. O skutkach ekonomicznej pauperyzacji tego segmentu spoleczenstwa polskiego, nawet nie wspominam, jak i zjawiskach pochodnych, jak okazjonalna czy dorywcza prostytucja, handel narkotykami, narkomania i permanentne bezrobocie, ktore stalo sie polska codziennoscia.
    Rosnaca pauperyzacja spoleczna w obliczu i konfrontacji zupelnie zasobnych przedstawicieli duchowienstwa mieszkajacych i pracujacych zupemnie wygodnie, niezle uposazonycyh i udajacych ze problemu nie widza..powoduje tylko szybki wzrost niecheci ba wrogosci do Kosciola , a objawia sie to masowa apostazja, sektaryzmem i najczesciej aktywna wrogoscia wobec wszystkiego co chrzescijanskie…Krag sie zamyka….

  47. 25godzina said

    @RomanK Zgadzam się. Poza tym warto zwrócić uwagę, ze w ogóle się o tym i tak nie rozmawia a jeśli nawet to nie daje jakiś w miarę logicznych diagnoz. Tylko narzekanie dla podkręcania emocji i prowokowania ludzi do legalizacji tego spatologizowanego systemu przez uczestnictwo w demokratycznej fikcji.

    Poza tym w Rosji mówi się otwarcie, że naród/państwo ma swoich wrogów i trzeba być przygotowanym na ewentualność walki, trzeba też walkę prowadzić.

    Polakom wmawia się że to oni sami są swoimi największymi wrogami i oszukuje, ze to od ich wyborów zależy los kraju i narodu.

  48. 25godzina said

    .c.d. Natomiast proste pytanie zadanie w komentarzu 39 nigdy tam nie pada. Dlaczego aborcja jest ciągle legalna?

  49. minus said

    ale gdyby Putin miał pochodzenie korzenne, to byłby w porządku w gajówce w myśl zasady amerykańskiej: skurczybyk ( tu: Żyd ), ale nasz skurczybyk ( Żyd )? Te całe gospodarcze cuda na resorach, czy nie opierają się na surowcach naturalnych, a spektakularne konfitury z tego nie ograniczają się do aglomeracji Moskwa, Petersburg, paru innych miast w granicach do Uralu? Podatek 13% brawo, za mordę z pedziami- brawo, chrześcijaństwo obrządku wschodniego bronione przed bezkarnym obrażaniem, opluwaniem jak chrześcijaństwo na zachodzie- też brawo. W tej Cerkwi Autokefalicznej Rosji, tak przez ciekawość, była jakaś lustracja, autolustracja, czy jak to tam zwał? Kim są ichni purpuraci? Dla kogo „pracują”- Pana Boga, czy pana Putina? Inwestowanie w armię- też brawo, dla Rosji. Sukcesy polityczne- Syria, Ukraina np. również brawo. Czy z tego ma wynikać, że mam ufać robiącemu za nawróconego czekiście? Nie wynika automatycznie, że zachwycam się Niemcami= Unią, bo tak zaraz pewnie będzie imputowane. Jeżeli jest tak dobrze, to dlaczego np. Ukraińcy na saksy jeżdżą na zachód. Dlaczego Rosjanie od 25 lat masowo emigrują do USA? Nie umieją po polsku, żeby dowiedzieć się z gajówki, że z nimi coś nie tak? Dlaczego posługujący się językiem rosyjskim obywatele pribałtyki nie wracają do mateczki Rosji, tylko robią za Estończyków, Litwinów, Łotyszy u siebie, ba! i na Zachodzie? Nie mieszkam w Polsce, rzygam polityczną poprawnością, dezynwolturą Unii, fasadowością, fałszem, zbęcwaleniem i sprawiają mi dużo uciechy jednoznaczne wisty kontrujące te zjawiska obyczajowe pana Putina. Ale czy to aby nie za mało dla Polaka, żeby włazić mu w dupę z awansami? Nie ma mocnych- Pan Bóg stwarzając nas miał powiedzieć: a Polakom zrobię kawał, umieszczę ich między Niemcami, a Rosjanami- 1Sam 17,32.

  50. marta15 said

    ad 46 bardzo dobra analiza panie Romanie. Rozwalajac rodzine rozwalamy spoleczenstwo. Ale zampin apan o tym ze ludze maja tzw wolna wole i sami chetnie, ochoczo partycypuja w tej akcji rozwalania rodzin i spoleczenstwa. Mniej lub bardziej swiadomie , to w sumie niewazne bo efekt koncowy taki sam.
    Ludzi zajecie robieniem tzw. szmalu i zajeci pogonia za „rzeczami” odrzucili pogon za szczesciem wiecznym, za gromadzeniem skarbow w niebie. religie wiekszosc traktuje na zasadzie odklepania niedzielengo Novusa, wyslania dzieci do Komunii czy Chrztu, zrobienia slubu dla panny ( najczesciej z brzuchem), w ktorej to czesci najwazniejsze jest knajpa na przyjecie weselne, zdjecia, suknia, limuzyna, i tem podobne blyskotki przeznaczone na chwale ludzka, a nie Boza.
    Tzw. Katolicy to wiekszosc katolicy tylko z NAZWY , ludzie CIELESNI, skupieni wylacznie na celebracji rzeczy, materii, skupieni na szmalo-robstwie.
    Nic dziwnego, ze NIE umocnienie wiara ,wpadaja latwo i ochoczo w rozmaite sieci zastawiane codziennie przez szatana.

  51. 25godzina said

    @Minus >W tej Cerkwi Autokefalicznej Rosji, tak przez ciekawość, była jakaś lustracja, autolustracja, czy jak to tam zwał? Kim są ichni purpuraci? Dla kogo “pracują”- Pana Boga, czy pana Putina?

    Czy dla Pana Boga to nie wiadomo, ale prawdopodobne jest że dla KGB. I to na pewno lepsze rozwiązanie niż gdyby byli masonami, pedofilami czy innym parchatym ścierwem. Przynajmniej wiadomo, że jak coś spieprzą to dostaną ruletkę do łapy.

  52. marta15 said

    Wiekszosc tzw chrzescijan to „Zydzi Nowego Testamentu”.
    Ludzie z tzw. porzadku ciala ( order of the Flesh) dla ktorych materia i to co sie z nia wiaze jest najwazniejsze. . Pascal pisal o 3 porzadkach ( orders), Order of the Flesh , order of the Mind, ( porzadek rozumu) , order of the Charity, ( porzadek Milosci/chrzescijanskiej ) .
    Pierwszy to typowe szmalo-robstwo , drugi to tzw intelektualisci /inteligencja, czyli ludzie, ktorzy zwracaja wieksza uwage na rozwoj intelektualny niz gromadzenie szmalu, trzeci to super-naturalny porzadek do ktorego WSZYSCY sa powolani.
    Jest to porzadek Chrystusowy,duchowy.
    Porzadek , ktory nakazuje nam wieksza dbalosc o prawidlowy , staly, niekonczacy sie rozwoj naszego Ducha, o to by gromadzic „skarby wieczne”, a nie kolejne laptopy, telewizory, samochody, ciuchy, przyjemnisci i tem podobne rzeczy ,
    ktore PRZEMIJAJA i w rozliczeniu Ostatecznym nie beda sie WCALE liczyly i nic nam nie pomoga.

  53. marta15 said

    dla tych co nie widzieli polecam obejrzenie rewelacyjnego filmu Wyspa.
    Rezyser bardzo dobrze porusza tam sprawe zbrodni, i pokuty.
    Pokuty, ktora byla szczera, surowa ,samo-narzucona i trwala wiele lat.
    Teraz wiekszosc twierdzi , ze nie grzeszy a jak nawet uznaja ,ze grzesza to licza ze „Pan Boczek” milosierny jest i nie ma co pokutowac bo i po co.
    Pan Bog im i tak wymaze to co , EWENTUALNIE , zlego zrobili.
    Ale tak w zasadzie to oni nic zlego przeciez nigdy nie robia.
    Ignorancja, naiwnosc i glupota przecietnego katulika z Novusa jest przerazajaca i porazajaca.

  54. Zerohero said

    Re 44, Maurycy

    Amerykańscy konserwatyści to ci co noszą garnitury i popierają wojny na rzecz Izraela. 🙂

    Re 39, X***S***, Zapinio, Demolka czy jak tam się zwiesz…

    Słowotok bez związku z tematem. Trzeba było jeszcze dodać, że rosyjskie samochody są kiepskie, ergo – Rosja nie jest prawicowa :)… Tak dyskutuje 5 letnie dziecko: zamiast skupić się na sednie, to punktuje wszystko co mu przyjdzie do głowy. Zaprzeczysz, że polityka kulturowa Zachodu jest lewacka? Zaprzeczysz, że Putin pozwala sobie na jawne odwołania do Boga i kpiny z dżender? Nie zaprzeczysz. I tu was boli, tu was boli. Rzeczywistość was przerasta, boicie się jej.

  55. Zerohero said

    Re 51, 25godzina

    Niech Pan sobie zada (filozoficzno-teologiczne) pytanie. Co robi w głowach wiernym Cerkiew co modernizujący się Kościół. I będzie miał Pan odpowiedź dla kogo pracują. Taktyczne działania KGB, cesarza czy służb krolewskich – kto o tym będzie pamiętał za 1000 lat? Oceniajmy po tym co jest pewne, a nie „prawdopodobne”. Warto też wziąć pod uwagę, że relacje Putin-Cerkiew nie są relacjami pan-sługa. Zakładając nawet nieszczerość nawrócenia Putina, jest to raczej sojusz wobec wspólnego zagrożenia.

  56. Boydar said

    Pan Minus się objadł rozsianego stwardnienia. Pan Putin nie jest ‚zimnym czekistą’, jest oficerem KGB. W siedemdziesiątym piątym, KGB to był już wyłącznie wywiad i kontrwywiad. A nie qurwa ВЧК. To dla Pana Minusa pewnie prawie to samo, ale to ‚prawie’ czyni wielką różnicę.

  57. marta15 said

    widze ze, wielu tu lubi sie grzebac w wnetrznosciach pana Putina i informowac pozostalych co tez tam znalezli. Jednym one ladnie pachna , innym podejrznie, a innym wrecz brzydko. I tak beda gledzic w te i we wte ze to niby to swiety ,albo prawie ze swiety, albo ze udaje swietego, albo ze to szatan wcielony, itd, itp.
    Dobrze ze Putin ma to w nosie i po prostu robi swoje, cokolwiek tam planowal i planuje. Po owocach mozna to poznac. Jak na razie staje okoniem globalnej bandzie globalistow, ktora , mimo ze pewna swego zwyciestwa , za bardzo nie wie jak go usadzic.
    A mzoe zamiast grzebac sie we wnetrznsciach Putina , moze by tak pogrzebac w swoich wlasnych?

  58. marta15 said

    Ja na przyklad mam pytanie. Dlaczego tak wielu tutaj , tak niby dobrze poinformowanych i tak niby intelygentnych ludzi NADAL traktuje sekte watykanska za prawdziwy KK??
    Mimo MILIONA dowodow, ze ta sekta niszczy prawdziwy KK.
    Nazywam ich „Zydami Nowego Testamentu”, bo tak jak Zydzi zignorowali znaki
    ( cuda) uczynione przez Chrystusa i znaki (proroctwa) przepowiedziane przez ich wlasnych prorokow, tak i wiekszosc tzw. katulikow (czyli Zydow Nowego testamentu) IGNORUJE znaki ( apostazji i herezji) czynione przez hierarchow sekty watykasnkiej i znaki , jakie sa dane i w Nowym Testamencie i objawieniach maryjnych , ze TO
    ( panowanie anty-Chrysta w swiatyni Boga) nastapi.

  59. 25godzina said

    @Zerohero(55) Co do nawrócenia Putina to jest mi wszystko jedno, ale osobiście wolę Łukaszenkę, który mówi otwarcie że jest ateistą, ale jednocześnie broni (a co najmniej nie pozwala atakować) tego co nazywamy chrześcijańską tożsamością/cywilizacją. Relacje KGB-Cerkiew nie wiem jakie są, ale nawet jeśli Cerkiew w całości stanowi kgb-owską agenturę, a KGB pracuje dla dobra państwa i narodu to co w tym złego? Nic. Tym bardziej że tam spokoju nie ma, w sumie są cały czas w oblężeniu i trzeba wszystkie sznurki trzymać w jednym ręku.

  60. Marucha said

    Re 56:
    W czym niby bycie byłym KGB-owcem ma być gorsze i bardziej kompromitujące, niż bycie byłym dyrektorem CIA?
    Zwłaszcza, że im więcej informacji wychodzi na wierzch, tym bardziej KGB wydaje się szkółką niedzielną w porównaniu z uniwersytetem CIA.

  61. Boydar said

    Ano Pani Marto, odpowiedź jest „boleśnie prosta”; na Pani kyboardzie jest tylko [Ctrl+C] i [Ctrl+V], a u niektórych ‚nas’ jeszcze dodatkowo [Ctrl+F]. Tak ogólnie.

  62. marta15 said

    ad 61
    panie Boydar , jak pan nie ma nic ciekawego do powiedzenia to siedzze pan cicho. ale pan tego nie potrafi. musi pan ujadac ,
    tak z przyzwyczjenia?

    No to zupełnie, jak Pani, która wielokrotnie powtarza to samo…
    Admin

  63. marta15 said

    „Czy jednak aby na pewno Pan Jezus oczekiwał od swoich uczniów i w ogóle – od chrześcijan, czyli „chrystusowców” utraty poczucia rzeczywistości? Z całą pewnością nie – na co wskazuje już fakt, iż nakazał miłować „nieprzyjaciół” – a nie udawać, że żadnych nieprzyjaciół nie ma, że jak okiem sięgnąć – same przyjacioły. Znaczy – nieprzyjaciele istnieją, z czego wynika konieczność rozpoznania nieprzyjaciół, bo jakże inaczej można by ich miłować?
    Nakaz miłowania nieprzyjaciół nie oznacza zatem żadnej utraty poczucia rzeczywistości, przeciwnie – wymaga spostrzegawczości. No dobrze, ale co to znaczy – „miłować”?

    Odwołajmy się w tym miejscu do znanej zasady medycznej: „primum non nocere” – przede wszystkim – nie szkodzić. To jest to minimum miłości, punkt wyjścia do niej, bo intencji szkodzenia z pewnością nie da się z miłością pogodzić. Nieprzyjacielem chrześcijaństwa i Kościoła jest ten, kto chce chrześcijaństwo i Kościół zniszczyć i wykorzenić wartości przez nie pielęgnowane i głoszone. W tej sytuacji szkodzeniem nieprzyjacielowi byłoby utwierdzanie go w takiej postawie – na przykład choćby przez kurtuazję udawanie, że taki punkt widzenia jest równie dobry, jak każdy inny. To zaś jest, jak się wydaje, koniecznym warunkiem tak zwanego „dialogu”, w ramach którego chrześcijanie podlizują się swoim wrogom. ”.
    http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=3029

  64. marta15 said

    „..W takim razie miłowanie nieprzyjaciół powinno zmierzać do ich przekonania do chrześcijańskiego systemu wartości i sposobu postrzegania świata – bo chrześcijanie są przecież przekonani o jego prawdziwości i słuszności. Problem w tym, że różnych ludzi różne rzeczy przekonują. Jednych przekonuje Dobro, a więc – altruizm i poświęcenie. Innych przekonuje Prawda, a więc – siła argumentu. Innych wreszcie przekonuje Piękno, zaklęte w architekturze, rzeźbie, malarstwie, muzyce, śpiewie, literaturze i liturgii. Są też ludzie, którym do przekonania nie trafia żaden z tych argumentów, bo przekonuje ich tylko jeden argument – argument Siły. Czy z ich przekonywania chrześcijanie powinni rezygnować, odstąpić od wszelkich prób ich przekonywania w imię miłowania nieprzyjaciół? Ponieważ nakaz miłowania nieprzyjaciół wydaje się bezwarunkowy, to znaczy, że nie można zrezygnować z żadnego środka perswazyjnego – o ile rokuje powodzenie. Co tu ukrywać; nakaz miłowania nieprzyjaciół to nie żarty. „I nie miłować ciężko i miłować”.

  65. Boydar said

    Niech Pan Gajowy dobrze przeczyta wpis Pana Minusa. Przylepianie Putinowi łatki „nawróconego czekisty” jest jednoznaczne, tyle że z dupy wzięte. Putin nigdy czekistą nie był, bo nie mógł być. CBDO. Polakom i nie tylko, słowo czekista kojarzy się automatycznie, a jeśli do tego jeszcze nawrócony, to jeszcze gorzej. I na ch_uj ?

  66. Marucha said

    Re 65:
    Tak, zauważyłem to, ale nie zareagowałem, bo Pan to zrobił.
    A w ogóle… co za różnica między Stalinem a Putinem, między ZSRR, Rosją carską czy Rosją po 1992 roku… wszystko im się kłębi w głowach, zlewa w jedną masę, niczym kawałki różnokolorowej plasteliny zbite w jedną bryłę stają się brudno-bure….

  67. minus said

    @56 proszę pana, z uwagą przeczytam pańską skrótową analizę przepoczwarzania się WCzK w GPU, w OGPU, w GZBP, w NKWD, w KGB, w 🙂 FSB ze szczególnym uwzględnieniem rozszerzenia kompetencji instytucji po dojściu do władzy pana ” czekisty ” Putina. Facet był szpiegiem, komu, czemu przysięgę składał? Jaka różnica jak się na psa woła? Gdybym rzeczywiście chorował na SM zrobiłoby się panu niezręcznie.

    Putin jest dobry dla Rosji, skuteczne FSB jest dobre dla Rosji. Takiego skutecznego polityka, skutecznych służb można tylko zazdrościć. Czym mocarstwowa Rosja jest dobra dla Polski? Czym mocarstwowe Niemcy są dobre dla Polski? Politykom Niemiec nie można ufać, ale politykom Rosji można? I mam na myśli Polskie interesy. Bo bajabongo ze światowym globalizmem, czy bęcki nieprzypadkowej, postępującej degrengoladzie obyczajowej zachodu, ogrywanie pozera murzynka, itp to 5 na 5. Mam się cieszyć i podziwiać Putina z kolegami, bo ograł jak chłoptasi naszych politykierów, bo są ulepieni z gówna: albo agenci czy zdrajcy, albo łapówkarze, albo idioci?, w wyniku czego mamy bardzo drogi gaz, co chwilę tracimy na handlu za pokazywanie języka, itp, itd ?

    Co do rycerskości Putina- proszę zapytać np. Czeczeńców? Ataki terrorystyczne formalizujące walkę bez zasad przeciw Czeczenom nie kojarzą się z prowokacjami amerykańskimi?

    Co jest dobre warto docenić, wykorzystać ale kredytować zaufanie? Nie mamy kumpli ani na zachodzie, ani na wschodzie.

    Na temat Czeczenów ma Pan takie więcej gazetowowyborcze informacje, ale może ktoś to Panu wutłumaczy, bo ja nie mogę robić za uniwersalnego objaśniacza otaczającego nas świata – admin

  68. RomanK said

    Pani Marto..wlasnie o tym pisze.,,nie pomijam..ale trudno wszysko opisac naraz w krotkim komentarzu.
    Wolna wola i rozum…najwieksze dary BOGA..zobowiazuja i czynia odpowiedzialnymi za Moralny Porzadek Boski… to uwolnienie Czlowieka przez tzw Oswiecony Humanizm zamienia Ludzi- in imago Dei… w rozpasane bydleta samopozbawiajace sie odpowiedzialnosci…
    Dodam k’woli wyjasnienia- ze zlamanie Moralnego Porzadku BOGA jest Grzechem…a jako grzech niszczay porzadek w wymiarze :
    Personalnym
    Spolecznym
    Eklezjalnym( cerkiewnym)
    Kosmicznym….. tak uczy Tradycja Kosciola i Pisma, tak nam to przekazuje Katechizm i Nauka Kosciola.
    I jak latwo zauwazyc, konsekwencje tego grzechu dokladnie dotykaja widocznie i realnie tych wszystkich sfer….
    Na dzis 050% dzieci w USA rodzi sie w zwiazkach cohabitacyjnych z czego 22% juz poza zwiazkiem cohabitacyjnym…w tym ok 75% podajacych sie identyfikujacych z chrzescijanstwem
    50% malzenstw sakramentalnych chrzescijan konczy sie rozwodem do lat 7…
    Zatem 50% chrzescijan zyje w nowych zwiazkach roznego typu, i kanonicznie nie moze brac udzialu w zyciu Kosciola ,gdyz przez zerwanie komunii nie sa wspolnota sakramentalna.
    Kosciol stanal przed problemem- jaki pojawil sie po 1700 latach w podobnym wymiarze w calkowicie zmienionej rzeczywistosci!
    Ten problem przerosl problemy liturgiczne… z tym zgadzaja sie zarowno duchowni tradycyjni,novuskowi, a takze duchowni ortodoxyjni i odlamowych heretycjkich- protestanckich. TO jest problem calego Chrzescijanstwa i nie tylko….to samo dotknelo judaizm w jego roznych odlamach i w tej chwili atakuje Islam..,.
    Szczegolnie kongregacje muzulmanskiej diaspory, gdzie znika opieka panstwa nad szariatem a wrecz odwrotnuie staje naprzeciw szariatowi..i to nie tylko w jego wymiarze extremalnym.
    Nie podaje tego bez powodu..ale ,zeby uzmyslowic Zakres Uniwersalny ZLA dziela SZATANA!
    Prosze zwrocic uwage na to co dzieje sie wokol Malzenstwo..a w zasadzie Kryzys Malzenstwa -jakim powaznym problemem jest zastana sytuacja , ktorej oczywiscie pozwolono na rozwoj- bez praktycznie zadnej ingerencji..szczegolnie w takich krajach jak Wlochy, Francja, Polska, Hiszpania, czy Irlandia w sposob sprawiajacy wrazenie wrecz koscielnego sponsoringu!
    Dlatego dzis przygladamy sie z wielka uwaga pojeciu Sakramentu Malzenstwa w jego rozumieniu i postrzeganiu przez Prawoslawie,,, Jak sie okazalo majadcy jako tako podreperowac sytuacje tzw amulment wprowadzony przez Vatykan i sady diecezjalne kanoniczne jest juz plastrem na nieboszczyku….
    Mozna psioczyc i roztrzasac czyja i gdzie wina….ale najwazniejszym jest- jak rozwiazac to co jest…ten wyrosly i powszechny juz dzis problem?

  69. Boydar said

    Wie Pan, Panie Minus, ja Pana źle oceniłem. Pan jesteś zawiedziony marzyciel, nie dywersant.
    Co do Pańskiego menu, podtrzymuję opinię. Pan Stanisław Michalkiewicz może być z Pana dumny.

  70. Józef Piotr said

    Re 65 , re 66.
    Dziekowac należy wam za uczyniona korektę na drodze do poprawnego myslenia.
    Wydaje sie że :
    pani Zuza z haczykami
    pan X wygwiazdowany
    Pan minus jako kłótnik pospolity
    mogą być jedną i tą samą osobą . Pan Gajowy może zerknac na adres nadawcy?

    W czasach mówienia nieprawdy i bezprzykładnego oczerniania ludzi bez odpowiedzialności dzieja się takie rzeczy że przylepia się celowo będąc anonimem łatę po to aby wprowadzać zamet w umysłach .
    W tym przypadku nadarzył się PUTIN . I mówią i wmalowują byle gdzie Achtung !! , To Żyd !! A być może to autor tego wpisu jest tym i działa na etacie TROLLOWANIA i to płatnym.
    Skąd my mamy to wiedzić ?
    Publikowane tutaj urywki z książek Pana Albina Siwaka zainspirowały mnie do przeczytania wszystkich jego ksiażek.
    Pan Albin co najmniej parę razy wraca i opisuje postać Putina , jego pochodzenie i działania . W żadnym wypadku nie potwierdza tych TROLLOWSKICH informacji a wręcz odwrotnie bo twierdzi że jest z krwi i kości Rosjaninem.
    A Albin to zna przeciaż ze swoich kontaktow.

    To samo dotyczy Rosji Historia na lini czasu ciągle się zmienia tak też i dzieje się z Rosją szczególnie jak się zauważa rozwój imperjalny żywiony podbojami i rozrostem imperium. Najpierw pod przewodnictwem Carów a pożniej Czerwonych – też nibycarów , kaganowych.
    Ale od 1990 zaczeło się to Imperium zwijać ustępujac co nieco terytoriów. Stara przep[owiednia mówiła że będzie sie to zwijanie toczyć ąż do powrotu Rosji do dawnych granic .
    Ale sądzę że Rosja jest dalej wielkimi mocarnym Państwem . A ataki na nią są dlatego że nie daje się wystarczająco OBRABOWYWAĆ.
    A po za tym inaczej sprawa wygląda gdy się wie o tym że gdzieś około 1967 roku na kongresie syjonistycznym w Genewie postanowiono zniszczyć rosję do 2000 roku jako karę za Popieiranie Arabów w wojnach bliskowschodnich oraz sojusze ze światem arabskim .
    Sadzę że nie bez przyczyny było też wcześniejsze wydarzenie w Moskwie które polegało na tym że Żukow z towarzyszami zastrzelił Berię prącego do wszechwładzy nad Sovietią .
    Przez śmierć Berii określone towarzystwo światowe przestało wierzyc w budowę ogolono światoweg ustroju szczęśliwości przy pomocy Centrum destrukcji wychodowanym w Moskwie.
    O tych rzeczch też można coś przeczytać w ksiązkach A. Siwaka.;
    Aby coś rzeczowego napisać o Rosji to przede wszystkim trzeba posiadać bierzące informacje o tym co się tam dzieje oraz to kto jest kim. I nie wolno zaczerpywać wiedzy ze żródeł Obamanews, czy Jeruzalem Post.

    Ps: dziekuję Gajowemu za ciekawy dobór tematów.

  71. Griszka said

    @67
    Straszliwy reżim putinowski tak nienawidzi Czeczenów, że aż teraz nakazał prokuratorom ścigać tych wszystkich wojskowych, którzy dopuścili się przestępstw w trakcie kampanii.

    I nie wiem, których Czeczenów mam spytać. Tych, którzy są wierni Moskwie i nawet uczestniczyli w konflikcie w Osetii czy może kilku popaprańców – separatystów wahabickich, którzy robią sobie zdjęcia na tle flag Al kaidy i nawołują do mordowania cywilów. Ci ostatni są nawet eksportowani do Syrii.
    Jeśli mowa o amerykańskich prowokacjach to w Czeczenii jako pierwszy zaczął mieszać USrael. Wykorzystują radykalny nurt islamu do wywołania zbrojnej rewolty na tamtych terenach. Zaczęli ten plan realizować podczas inwazji ZSRR na Afganistan.

  72. Griszka said

    Chyba święto jest dzisiaj jakieś. Romek o kapłanach tradycjonalistach pisze bez używania standardowych obelg a i nagle zaczął rozpoznawać Tradycję obok Ewangelii, stanowiących składowe Objawienia.
    Szok i niedowierzanie… Czyli w końcu można było się oddać lekturze Katechizmu zamiast odstawiać nieustanny festiwal nienawiści do łacinników ?

    I nawet członkinię heretyckiej organizacji Dimonda utulił. No, no…

  73. minus said

    @69 proszę Pana, czytam uważnie w gajówce tematy dotyczące Rosji z komentarzami, szukając argumentów dla siebie i do rozmowy z tatą swoim. Tato, od lutego 1940, do 1949 spędzał dzieciństwo za Uralem, z czego zachował głęboki szacunek do Rosjan i uzasadnioną nieufność do funkcjonariuszy systemu bolszewickiego. Efekt wzmocniło osierocenie, okazało się później, taty z jego taty, zawodowego woskowego przez NKWD. O różnicach kto szczuł, komandirował, kto ruki po szwam wiemy, nie w tym rzecz tutaj. Próbuję zrozumieć zachwyty Rosją w gajówce i… no kupy się to nie trzyma, Rosjanie tak ale reszta jakoś tak- no dlaczego?, bo Szkop nie, to Polak musi mieć kumpla z drugiej strony?, a bardzo chciałbym, bo tak jak wielu, zawiodłem się zachodem i nie wracam do kraju tylko z powodu kasy, pewnych zapętleń życiowych. Zresztą w kraju też jestem na emigracji, też jest zachód. No a dla mojego taty to już w ogóle ciężko by było coś stąd przytoczyć z półki TPPR. Bardzo bym się chciał mylić, może czegoś nie jestem w stanie dostrzec z powodu zbyt małej wiedzy, błyskotliwości. Tak, słusznie, to prawie michalkiewiczyzm, z tym, że bardzo szanowany i uważany przeze mnie pan redaktor używa chyba: zimny szachista. Efekt niezamierzony ale pan z tym menu to chyba o sposobie myślenia na pewne mechanizmy. Bo ja wiem, coś musi być na rzeczy. Ale i też pan redaktor to nie byle kto w myśleniu, to i wstydzić się chyba nie trzeba.
    Panie gospodarzu, świata nie musi mi pan tłumaczyć, wystarczyłoby podpowiedzieć źródła takie i takie w sprawie zamachów bombowych we IX 1999 obalają teorię prowokacji rosyjskich służb. Pozostaniemy przy swojej wiedzy, będziemy się pięknie różnić 😉 GW nie biorę do ręki, ponoć parchów się dostaje. I po co tak od razu karać sympatyka ale nie wyznawcy gajówki?

  74. Krzysztof P said

    No cóż, Gajóewka to jednak znaczny POZIOM wiedzy, rzeczowych komentarzy i prezentacja polskiego punktu widzenia na różnorodne tematy !!! MY tylko d y s k u t u j e m y ( wałkujemy) różne tematy wybrane przez naszego Admina – i nikomu chyba nie przychodzi do głowy aspirowac do salonów politycznych?
    Nie rozumiem więc rozsierdzenia pp. ” minus”, „zuza” czy „x” – ze nie zgadzamy się z ich daleko posuniętą ostrożnościa wobec p. Putina?
    Mnie, gdy czytam peany chwalebne (?) czy raczej wyłapywanie celniejszych posunięć Prez Rosji – przypomina sie przemowienie tegoż na Westerplatte (1999 rok ) i…rozmowy z Donkiem na Sopockim Molo (2009) r.?
    Nie oznacza to jednak iż nie dostrzegam Jego zręcznej gry Politycznej wobec q***skiego zachodu – jednakże zaraz przychodzi refleksja,że POLITYKA to nie jest żadne ” robienie dobrze sąsiadom ” tylko TWARDA GRA o LOSY i pomyślność WŁASNEGO NARODU !

    Kierowanie Państwem i to dobrze (!!!) nie jest chyba AŻ tak wielkim ” wyczynem „, skoro udaje się to nie tylko Prez Putinowi / twardemu KG-biście jak mawia Michalkiewicz St / ale nawet kołchoźnikowi p.Aleksadrowi Łukaszenka?
    GAJOWY MARUCHA NA PREMIERA !!!!!!

  75. dr TS said

    Panie KrzysztofieP, „własnego narodu” – jak najbardziej zgoda… jakiego? Co na to lubawiczery i oligarchy?
    ble, ble, ble…. POZIOM… dzisiaj przebija ekumeniczny !!!
    Co za różnica, czy Putin jest Prawosławny, Ewangelik, Muzułmanin czy Judeochrześcijanin???
    Co to za nawrócenie? Schizmatyk czy heretyk, co za różnica? Nad czym ten zachwyt?
    Katechizm KRK (ten Gasspariego) mówi, że poza Kościołem są schizmatycy, heretycy i wyklęci.
    Ciekawi mnie to umilanie się do Prawosławia.
    Chyba inne bajki na jego temat czytamy…

  76. Filomena said

    Czy nam sie to podoba czy nie Kosciol Wschodni – czyli tzw prawoslawie – to jedyna, ze tak powiem, wersja Kosciola, ktora idzie we wlasciwym kierunku, ktora trzyma sie kurczowo tradycji i wartosci chrzescijanskich. Dzisiejszy Watykan opanowany jest przez zle moce i tego nie mozna nie widziec. Drzewo poznaje sie po jego owocach, no nie?

    Co dzis dzieje sie w krajach, ktore jeszcze niedawno byly katolickie w Belgii, Francji, czesci Niemiec, w samych Wloszech czy Hiszpanii a nawet w Polsce? Widzimy degradacje, degeneracje, demoralizacje w kazdej formie. Widzimy triumf kabalistyczno-szatanistycznej filozofii. I to wszystko dzieje sie bez wojny, bez jakiegos brutalnego najazdu jak to czasami w historii bywalo.

    A ten Majdan w Kijowie. Co tam widzimy? Istny szabat czarownic, istne weselisko wiedzmy z wilkolakiem. Bimber. Strzykawki. Prezerwatywy. Gra dzika rockowa muzyka. Spotkac mozna ludzi w szatanskich maskach. A wsrod tego wszystkiego dominuja ksieza-unici. Powywieszali obrazy Matki Boskiej i krzyze i flagi Unii Europejskiej i nawoluja do rzniecia Moskali i pro-rosyjskich Ukraincow z Jugo-Wostoka – tak jak kiedys nawolywali i rzniecia Polakow.

    85 procent a nawet i wiecej protestujacych na Majdanie to galiczanie-unici. Papiez Franciszek dawal blogoslawienstwo na ten Majdan. Teraz mial ponoc wycofac swoje poparcie tego szatanskiego szabatu.

  77. Krzysztof P said

    Dr.TS przecież my na gajówce, nie bierzemy odpowiedzialności za to KTO faktycznie rzadzi i pociąga za sznurki w Rosji?
    Ma Pan rację – nie nasza sprawa jaki odcień religijny czy stopień utajnienia posiada ICHNY Prezydent ?!
    Nas chyba fascynuje to, że przy takim rozpierniczeniu Światowym – przy delikatnie mówiąc ” nie przychylności wlaścicieli koncepcji NWO ” p. Putin okazuje się bardzo zręcznym graczem ?
    Czy jest on Polakom przychylny? NIE OBSZCZEKUJE nas – to dużo – ale także potrafi uderzyc ekonomicznie.
    Na Westerplatte też tak przemówił,że wyszło, iż nie akceptuje porzadku pojałtańskiego i bliżej było mu do OPCJI Niemieckiej, jak naszej HEROICZNEJ OBRONY ?
    Czy ma w Polakach sojusznika? Sam Pan wie, że NIE !!! A mimo to, wciąż zachowuje sie jak na Polityka, p r z y z w o i c i e ? To stąd jest ten pewien stopień naszej zazdrości, w pozytywnym słowa tego znaczeniu wobec Rosji i (chyba) Białorusinów?.

    Ps. Mimo częstych tematow stricte religijnych, wciąż przebija ów nurt prawie z każdego wpisu / vide kol. Filomena powyzej /.
    Ja to interpretuję jako próbę opisania i WYRWANIA zadry z naszych serc?.
    Pozdrawiam i dobranoc

  78. Fran SA said

    Ad.39
    x***z***

    Ja bardzo pochwalam zrywy patriotyczne i troske o wiare w Polsce.
    Szkoda tylko, ze nauki niektorzy pobozni Polacy pobieraja u nieuka McCaina; ktory jeszcze do niedawna (przedostatnie wybory w USA) glosil publicznie, ze Putin byl prezydentem … Niemiec. Akurat Putin nie byl wtedy nawet prezydentem.

    Ten sam McCain upieral sie, ze Afganistan graniczy z Irakiem.
    Ten sam McCain grozi Putinowi najazdem na Rosje. Bo tez nienawidzi Putina. A opowiadal, ze USA musi pomagac Gruzji przeciwko Rosji bo Gruzini to… chrzescijanie.

    Odpowiadam na zarzuty:
    -Nie zachwycam sie Moskalem. Putin jest z St. Petersburga
    -Nie zachwycam sie Putinem tylko 13% podatkiem, bezplatna sluzba zdrowia i oswiata i 5% -ym bezrobociem.
    (gdyby taki system byl w USA – moje zachwyty Ameryka bylyby podwojne)
    -rolnik w Rosji moze sprzedawac swoje produkty rolne na wolnym rynku.
    W Polsce goralowi, ktory od pokolen robil oscypki nagle nie wolno robic serow goralskich, bo nie sa takie jakie Unia pozwala. (tzn. toksyczne)
    – Szkoly w Rosji stoja na wyzszym poziomie od obecnych szkol w Polsce, ktore zreszta sie zamyka. Kiedys oswiata w Polsce byla lepsza niz w Sowietach.
    – Kosciol w Rosji NIE jest przesladowany.! W Polsce jest! Wystarczy postawic krzyz w miejscu publicznym w stolicy Polski i jest rajwach na cala, nie tylko Polske, ale Europe i obie Ameryki. W Polsce wierzacych ludzi wyzywa sie od ciemnogrodu, a komus krzyz w sejmie przeszkadza.

    http://english.pravda.ru/opinion/columnists/20-01-2014/126623-christian_freedom_russia-0/

    -Lenin w przemowieniach powolywal sie na Marksa wiec niech se x***z*** poczyta przemowienia Lenina.
    – w Rosji pedofilia jest nielegalna, a w Polsce ma wielu zwolennikow w sejmie!
    Zdaje sie, ze x***z*** to z tych co najbardziej cierpia z powodu ‚przesladowan’ pedofilow w Rosji
    – Muzulmanie w Moskwie sa glownie z bywszych republik poludniowych, ktore rzekomo odzyskaly niepodleglosc, a teraz Uzbecy, Kirgizy, Tadzyki, Turkmeni uciekaja do Moskwy ze swoich ‚wyzwolonych ‚ panstw gdzie oprocz baz amerykanskich nie ma nic specjalnego- zwlaszcza rynku pracy.
    -procent wierzacych w Rosji jest duzy. Od nas Rosjanie leca do ROsji ze swoimi noworodkami, zeby ochrzcic dzieci w lawrze. Trzy cerkwie w naszym duzym miescie sa zawsze pelne (ja teraz mieszkam daleko od duzego miasta) ale zapraszano mnie kiedys na sluby i chrzciny do cerkwi.

    Sa niestety tacy, co na samo slowo ‚Putin’ reaguja jak psy Pawlowa; slina im cieknie po kolana.
    A przeciez Putin nie jest sam. Ma znakomitego ministra spraw zagranicznych. I nie tylko.
    I teraz: nalezy mierzyc ta sama miarka Lawrowa co… Sikorskiego.
    To nasz Sikorski ma prawo zaplacic 3 miliony euro dla ‚opozycji’ na Ukrainie? A ambasada amerykanska oplacac stojkowych na majdanie? I dolozyc do ‚prezentu’ Sikorskiego 1.5 miliona dolarow na podpalanie policji benzyna?
    Od kiedy to Polska pozwala obalac demokratycznie wybrane rzady innych panstw? Od czasow L. Kaczynskiego, ktory polecial do Gruzji montowac koalicje anty-rosyjska? To takie sa obowiazki polskiego prezydenta???

    Czy Kerry/Cohen (tez minister d.s zagranicznych) wie o czym mowi? Opowiada, ze USA musi zmienic rezym na Ukrainie. Nos do dupy. Co go obchodzi Ukraina? Ma juz Gruzje, Uzbekistan, Dagestan, i kombinuje z Kazachstanem. Malo???? Czy wszedzie musi byc Irak, Libia i Afganistan, Egipt i Jemen razem z Sudanem i SOmalia?. I wszedzie amerykanska soldateska ma prawo gwalcic, mordowac, bombardowac kobiety i dzieci? Tchorze! Niech sie wezma za uzbrojonych po zeby, a nie bezbronne dzieci!

    Dlaczego i czym x***z*** usprawiedliwia zrzucanie bomb z depleted uranium na kobiety i dzieci?
    http://www.thewe.cc/weplanet/news/depleted_uranium_iraq_afghanistan_balkans.html

    Zachodnia cywilizacja:

    I zanim mnie ktos pomowi o ‚kacapska agitke dla malozdolnych’ niech zacznie czytac opinie amerykanskich zolnierzy, weteranow i akademickie osrodki naukowe, ktore tomy raportow pisza o amerkanskich zbrodniach.
    Placz Polsko…

    Raport Uniwersytetu amerykanskiego (Faculty Member in Geography and native Americana Studies WA – USA

    http://academic.evergreen.edu/g/grossmaz/interventions.html

    x***z***
    Gratuluje upodoban!
    Pewnie od dziecinstwa siedzi przed TV i oglada horrory i czyta Hary Pottera!.

    – no i z ta aborcja to s***z*** wyrznal jak chory w kubel. Ile aborcji jest w Polsce? Ktos policzyl?

    s***z***
    Ja wiem, ze marzy ci sie Nowy Porzadek Swiata pod kowbojska hegemonia.
    Placz Polsko…. bo juz mamy gotowe wiezienia CIA, w ktorych torturuje sie obcych obywateli i przetyrzymuje sie bez sadu.

  79. Marucha said

    Putin nie ma obowiązku „robienia dobrze” Polsce.
    Przeciwnie, jego obowiązkiem powinno być NISZCZENIE Polski, kraju mu wrogiego – militarnie, politycznie i kulturowo. Polski – gównianego pseudopaństwa zamieszkanego przez ratlerków.
    Putin mimo wszystko zachowuje się wobec Polski miliard razy przyzwoiciej, niż nasi „przyjaciele” z Unii.

    Nie podziwiamy Putina za to, co „dobrego zrobił Polsce” – tylko za to, co zrobił Rosji.
    A trzeba być zwykłym chujem, żeby tego nie widzieć.

  80. semperparatus said

    AD.52 Bardzo celny komentarz…to jest właśnie sedno religii…jesteśmy duszami nieśmiertelnymi…a na tej Ziemi przebywamy tylko przez chwilę…bo cóż znaczy np.70 lat tzw.”życia”wobec wieczności?A więc tylko gromadzenie skarbów duchowych…czyli wiedzy i dobrych uczynków ma znaczenie…bo te zabieramy ze sobą na wieczność…A wszystko co materialne i doczesne-przemija…a więc nie ma trwałej wartości…

  81. revers said

    do wszystkich doktorow nie od medycyny wg. hipokratesa, po tym co wykladaja teraz na uniwersytetach zachodnich lub przerabiaja w prosektorniach uniwesyteckich, czyli wycinaie genitaliow w ramach nowych nauk gendrowskich, lgbt, by zaraz po tym zapalic trawke, wciagnac koke i dlaje leciec z materialem bez hipokratesa to ludobojstwo nie leczenie.

    Russia’s nuclear missiles and military technology make Russia the strongest military obstacle to US hegemony. To neutralize Russia, Washington broke the Reagan-Gorbachev agreements and expanded NATO into former constituent parts of the Soviet Empire and now intends to bring former constituent parts of Russia herself–Georgia and Ukraine–into NATO. Washington withdrew from the treaty that banned anti-ballistic missiles and has established anti-ballistic missile bases on Russia’s frontier. Washington changed its nuclear war doctrine to permit nuclear first strike.

    Kto niszczy wszelkie umowy i doktryny zawarte miedzy Rosja a Usraelem?

    lub wiecej kogo chce sie zneuttraliowac dla ludobojczych praktyk nwo.

    http://the-tap.blogspot.de/2014/02/if-russia-loses-ukraine-to-useu-russia.html

  82. Guła said

    #64
    Sama prawda.
    „Słoniowi tez nie jest lekko gdy mrówka mu się oddaje”

  83. Guła said

    #74
    Panie KrzysztofieP. nie zawodzisz pan po raz wtóry.
    „Mnie, gdy czytam peany chwalebne (?) czy raczej wyłapywanie celniejszych posunięć Prez Rosji – przypomina sie przemowienie tegoż na Westerplatte (1999 rok ) i…rozmowy z Donkiem na Sopockim Molo (2009) r.?
    Nie oznacza to jednak iż nie dostrzegam Jego zręcznej gry Politycznej wobec q***skiego zachodu – jednakże zaraz przychodzi refleksja,że POLITYKA to nie jest żadne ” robienie dobrze sąsiadom ” tylko TWARDA GRA o LOSY i pomyślność WŁASNEGO NARODU !”

    Ale nie znaczy to że własne podwórko wolno nam zostawić odłogiem i lgnąć do potężnego sąsiada-słonia, jako ta mrówka.

    Expose wygłoszone przez p. Putina a skierowane jako deklaracja gotowości współpracy przy naprawianiu tzw. krzywd wersalskich skierowana do p.Merkel nie tylko była jednoznacznie skierowana przeciwko Polsce ale i wypowiedziana, o zgrozo, na terytorium Polski. W miejscu symbolizującym zagładę naszego Kraju.

    Guła ma się zachwycać jego działaniem dla dobra gazpromowego geszeftu?

    Przenigdy.

  84. Marucha said

    Re 83:
    Pytałem, nie raz, w którym miejscu owo expose Putina było konkretnie skierowane przeciwko Polsce, ale nigdy nie doczekałem się odpowiedzi… Czyli legenda jest wciąż żywa. Jak maybach o. Rydzyka.
    A teraz spytam p. Guły: z jakich powodów Putin miał by być Polsce przyjazny i dlaczego miał by działać w interesie Polski a nie Rosji?

  85. Guła said

    Niestety to nie legenda, a wolałbym żeby było to putinowskie stwierdzenie legendą. Ta wypowiedź miała miejsce na początku spotkania, stali w gromadzie na okolicznościowym wywyższeniu a protestował na te słowa tylko L. Kaczyński. Dosłownie podskakując przytem.

    Właśnie, dlaczego miałby w Polskim interesie…
    Polsza to nie zagranica, od chwili pierwszego rozbioru.To priwislański kraj.

    No to co on powiedział? I gdzie to można znaleźć? Bo pytam o to od dłuższego czasu, ale odpowiedzi nie dostaję.
    A „protesty” Kaczora proszę sobie z całym uszanowaniem w d*** wsadzić. Ten kurdupel odważny jest tylko, gdy chodzi o Rosję. Gdzie był, gdy chodziło o Jedwabne? Gdzie był, gdy linczowano abp. Wielgusa?
    Admin

  86. Guła said

    I Putin i Miedwiediew kiedy są w cerkwi w związku ze związkiem, czy tez zapalają menorę, albo chanukije ich głowy przykrywa czarna kipa. Starzy Gajówkowicze na ten temat nie dyskutują ponieważ przed kilku laty temat został …wyczerpany.
    Rzecz jasna nic to nie ma do rzeczy i nic nie znaczy.

  87. Guła said

    Jasny gwint, obiad miałem upichcić …

  88. Griszka said

    @85
    A gdzie był Pan Kaczyński, gdy trzeba było walczyć o prawdę historyczną w sprawie wydarzeń w Jedwabne ? Gdzie był, gdy trzeba było protestować w sprawie roszczeń żydowski na kilkadziesiąt miliardów ? Albo gdy trzeba było bronić Radio Maryja przed atakiem ze strony Loży Synów Przymierza ?
    Podejrzewam, żeby był wtedy pod telefonem i cierpliwie czekał na rozkazy z diaspory.

  89. Tekla said

    Ad.85
    O nasze interesy najbardziej dba:Ameryka-Izrael i cała Unia na czele Z Angelą Merkel no i my sami!!

    a to dlatego pojechał Kaczyński do banderowców,żeby dowalić zimnemu czekiście! tam tez podskakiwał!!

  90. Marucha said

    Re 89:
    Zdaniem takich, jak p. Guła, Putin powinien reprezentować interesy Polski, a o rosyjskich zapomnieć.

    Ja jeszcze pamiętam, jeszcze mnie skleroza nie dopadła, jak Rosja ostrzegała Polskę przez włażeniem do Unii – dokładnie opisano, co będzie i czym to się skończy. W bardzo czytelny, bezpośredni sposób. Przyrównano nawet Polskę do k…y, która daje darmo, licząc, że potem ktoś coś kiedyś jej może obieca.
    I pamiętam oburzenie społeczeństwa na takie aroganckie wtrącanie się Rosji w sprawy „suwerennej” Polski. „Nie będzie nam rusek dyktował, co mamy robić”.

    Myślę, że Pan Guła też to pamięta.
    To był może ostatni przypadek, kiedy Rosja chciała coś dla Polski zrobić.
    A teraz? Teraz Polska jest we WROGIM obozie, w bandyckiej organizacji NATO, która stara się okrążyć Rosję.

    A Pan Guła oczekuje słów przyjaźni, pomocy i braterstwa?

  91. Fran SA said

    Ad.83
    Gula
    Ja znam to przemowienie. I uwazam, ze Putin powiedzial prawde. Obojetnie jakie mial motywy. Ten caly zasrany Wersal byl pierwsza przyczyna II-ej wojny swiatowej.
    I rozumiem, ze Rosja z Niemcami sie dogaduja, bo im bardziej zalezy na gospodarce i tym gazie niz na grymasnej Polsce na ktorej nie mozna polegac..
    Putin musi sie usmiechac i zyc ze szwabami w zgodzie. Nawet kosztem Polski bo Polska jest tuba USA i zdecydowanie nieprzyjazna Moskwie. Rosjanie omijaja nas jak smierdzace gowno, po tych awanturach z rakietami i gazem.
    No i jeszcze Lech kaczynski z dwoma blaznami McCainem i Szakaszwilim montowali koalicje anty-rosyjska!
    Polski rzad raczej na zlosc zrobi Polakom, zeby tylko Putinowi przypieprzyc a podlizac sie Obamie, ktory tez ma nas w dupie.Ze przypomne obiecywane wizy i kontrakty z Iraku.
    Niemcy nie zaczeli I-wej wojny swiatowej. Dlaczego mieli wyplacac odszkodowania? Kto Rosji zaplacil za zamordowanie carskiej rodziny i wywiezienie ton zlota i calej komnaty bursztynowej? No juz nie wspomne mordowania ludzi na wielka skale.
    OK. Polsce laskawie pozwolono na budowe Gdyni ale czlonek brytyjskiego parlamentu pan Lloyd George powiedzial, ze ‚dac Polsce Slask to tak jak malpie zegarek’. Zaden Polsk sie nie obrazil!

    Czy naprawde juz nas nigdy w historii nie bedzie stac na niezalezne panstwo?
    I czy naprawde musimy miec zadarte z kim sie da, ale nie z tymi co naszymi sznurkami pociagaja?
    Amerykanie nas juz kilka razy wykiwali. Anglicy robia to caly czas.
    Anglicy ze wszystkimi w gumy grali i dalej to robia:

    http://www.dailymail.co.uk/news/article-2215003/Secrets-Enigma-code-cracked-Polish-Brits-MPs-claim.html

  92. Marucha said

    Re 91:
    Szkoda argumentów na p. Gułę.
    Dla niego Stalin jest wiecznie żywy.
    A każda ustawa Putina jest wymierzona oczywiście przeciwko Polsce. Włącznie z pewnym utemperowaniem sodomitów.

  93. marta15 said

    ad 68 Panie Romanie , napisal pan m.in.
    „..Mozna psioczyc i roztrzasac czyja i gdzie wina….ale najwazniejszym jest- jak rozwiazac to co jest…ten wyrosly i powszechny juz dzis problem..”
    ja nei mysle ze ten problem „mozna rozwiazac”. na pewno nie da sie go rozwiazac „grupowo”. Zepsucie moralno-spoleczno-obyczajowe obecnej cywilizacji zaszlo za daleko by dalo sie to jakos hurtowo zalatwic. Zyjemy w czasach Ostatecznych i wszelkie znaki na ziemi i niebie na to wskazuja.
    Ale… mozna i NALEZY ten „problem rozwiazac” na poziomie jednostkowym/indywidualnym. Kazdy z katolikoiw ma zyc podlug praw Bozych, podlug nauk Prawdziwego/tradycyjnego Kosciola katolickiego, Tak jak do tego zycia bylo zobowiazani katolicy 100, 500, 1000 i wiecej lat temu . To ze prawo swieckie ZEZWALA a czesto wrecz zacheca (promuje) do rozwodow, antrykoncepcji, aborcji, kohabitacji, sodomi, demoralizacji, pornograffi, masturbacji, etc NIE OZNACZA ze my musimy to wewnetrzenie uznawac i z tego korzystac. wrecz odwrotnie. Jak pan mowi „nalezy /wystarczy powiedziec NIE”.
    Wewnetrzna struktura moralna ,(czyli sumienie) , uksztaltowana przez prawa Boze ma sie NIE poddawac zewnetrznej struturze obowiazujacego prawa , o ile to prawo SPRZECIWIA sie prawu Bozemu. Katolika obowiazuje przede wszystkim posluszenstwo prawom Bozym. Zyjemy w czasach gdy to prawo Boze jest nie tylko NIE honorowane przez panstwa, ale jest i jawnie ignorowane i deptane.

  94. marta15 said

    Nikto nikogo nie maoze zbawic na sile i przeciw niemu. Nawet Bog szanuje wolne wole czlowieka i do nieczego nie przymusza.
    ja moge zbawic /pracowac na swoim wlasnym zbawieniem ,ale ja nie jestem w stanie „zbawic” nikogo innego.
    Ani moich najblizyszych, ani moich znajomych czyl przyjaciol. Moge ich do tego zachecac, moge ich o to prosic, moge sie za nich modlic etc. , ale NIE moge sie za nich „zbawic” czy ich do tego zmusic.
    Kazdy sam, indywidualnie . proszac Boga o pomoc i wspoldzialajac z laska Boze moze pracowac w kierunku swojego zbawienia. I to moze i powinnismy robic w tych trudnych czasach, Czasach Ostatecznych ,w ktorych nam przyszlo zyc.

  95. Marek said

    Panie Gula, obiad wczorajszy ugotowany, a gdzie cytaty z Putina na Westerplatte?
    🙂
    Niezla dyskusja pod artykulem, inspirujaca i pouczajaca.

  96. Dzonyy said

    Przyjechali znajomi z Białorusi. Przywieźli słodycze. Okazało się, że słodycze są produkcji ukraińskiej. I na takiej jakby, nie lubię tej nazwy, „kanapce mlecznej”, tudzież innych produktach, w których jest domieszka zbóż, napisane było: „bez GMO”. Zacofana Ukraina……

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
%d blogerów lubi to: