Dziennik gajowego Maruchy

"Blogi internetowe zagrażają demokracji" – Barack Obama

  • The rainbow symbolizes the Covenant with God, not sodomy Tęcza to symbol Przymierza z Bogiem, a nie sodomii


    Prócz wstrętu budzi jeszcze we mnie gniew fałszywy i nikczemny stosunek Żydów do zagadnień narodowych. Naród ten, narzekający na szowinizm innych ludów, jest sam najbardziej szowinistycznym narodem świata. Żydzi, którzy skarżą się na brak tolerancji u innych, są najmniej tolerancyjni. Naród, który krzyczy o nienawiści, jaką budzi, sam potrafi najsilniej nienawidzić.
    Antoni Słonimski, poeta żydowski

    Dla Polaków [śmierć] to była po prostu kwestia biologiczna, naturalna... śmierć, jak śmierć... A dla Żydów to była tragedia, to było dramatyczne doświadczenie, to była metafizyka, to było spotkanie z Najwyższym
    Prof. Barbara Engelking-Boni, kierownik Centrum Badań nad Zagładą Żydów, TVN 24 "Kropka nad i " 09.02.2011

    Państwo Polskie jest opanowane od wewnątrz przez groźną, obcą strukturę, która toczy go, niczym rak, niczym demon który opętał duszę człowieka. I choć na zewnatrz jest to z pozoru ten sam człowiek, po jego czynach widzimy, że kieruje nim jakaś ukryta siła.
    Z każdym dniem rośnie liczba tych, których musisz całować w dupę, aby nie być skazanym za zbrodnię nienawiści.
    Pod tą żółto-błękitną flagą maszerowali żołnierze UPA. To są kolory naszej wolności i niezależności.
    Petro Poroszenko, wpis na Twiterze z okazji Dnia Zwycięstwa, 22 sierpnia 2014
  • Kategorie

  • Archiwum artykułów

  • Kanały RSS na FeedBucket

    Artykuły
    Komentarze
    Po wejściu na żądaną stronę dobrze jest ją odświeżyć

  • Wyszukiwarka artykułów

  • Najnowsze komentarze

    pepi. o Kto kontroluje Wikipedię?
    Bezpartyjna o Wolne tematy (25 – …
    Józef Bizoń o Mentalna agentura
    errorous o Kto kontroluje Wikipedię?
    pepi. o Kto kontroluje Wikipedię?
    Radek z Częstochowy. o Niemcy organizują Europę
    Bezpartyjna o Wolne tematy (25 – …
    Listwa o Co ten Putin jeszcze wymy…
    Bezpartyjna o Wolne tematy (25 – …
    Yagiel o Wolne tematy (25 – …
    Bezpartyjna o Państwo wyłudzi pieniądze za p…
    CBA o Wolność zawsze należy do tych,…
    Listwa o Wolne tematy (25 – …
    Listwa o Wolne tematy (25 – …
    Listwa o Co ten Putin jeszcze wymy…
  • Najnowsze artykuły

  • Najpopularniejsze wpisy

  • Wprowadź swój adres email

    Dołącz do 707 subskrybenta

Czy wolno kiedykolwiek odmówić posłuszeństwa prawowitej władzy?

Posted by Marucha w dniu 2014-02-22 (Sobota)

Jeden jest tylko powód uwalniający ludzi od posłuszeństwa, mianowicie gdyby żądano od nich czegoś przeciwnego prawu naturalnemu albo Bożemu; tam bowiem, gdzie zachodzi pogwałcenie prawa natury lub woli Bożej, zarówno sam rozkaz, jak wykonanie go byłoby zbrodnią. Gdyby więc kto znalazł się w tym położeniu, iż miałby do wyboru nie usłuchać rozkazów Boga albo panujących, powinien postąpić według słów Jezusa Chrystusa, nakazujących oddać: „Cesarzowi co jest cesarskie, a Bogu co jest Boskiego” (Mt 22,21), a idąc za przykładem Apostołów śmiało odpowiedzieć: „Słuchać należy Boga raczej niż ludzi” (Dz 5,29). I nie zarzucać tym, którzy w ten sposób postępują, iż łamią obowiązek posłuszeństwa, jeśli bowiem wola panujących jest w sprzeczności z wolą i prawami Boga, to oni sami władzy swej granice przekraczają i sprawiedliwość odwracają. Władza ich traci wówczas swą podstawę, albowiem gdzie nie ma sprawiedliwości, nie może być władzy.

Leon XIII, Diuturnum illud

Módlmy się za pana prezydenta Janukowycza i powierzony Jego trosce lud Ukrainy. Prośmy, aby dobry Bóg przyjął do swego królestwa ofiary bezsensownej wojny domowej.

Napisał Dextimus dnia 21.2.14
http://breviarium.blogspot.se

Komentarzy 69 to “Czy wolno kiedykolwiek odmówić posłuszeństwa prawowitej władzy?”

  1. Kazek said

    Rozważania w kontekście Ukrainy i współczesnego świata cokolwiek abstrakcyjne.
    Dzisiaj władzę może sprawować ktoś porządny natomiast po kolejnych wyborach jakiś cwaniaczek, obaj będą prawowierni bo zostali wybrani..

    Czy w ogóle władza demokratyczna może być prawowierna???
    Władza w demokracji pochodzi od LUDU i ten LUD np. w Belgii zapragnął eutanazji dla dzieci.
    Władza spełnia zachcianki ludzi.

    Do parlamentu EU zostanie być może wybrana pani,która tańczyła na rurze. Czy też będzie to prawowierne?
    Przy takich warunkach brzegowych temat powyższy uważam za oderwany od rzeczywistości

  2. AlexSailor said

    A co to jest prawowita władza???????????????

    Władzy (nie „prawowitej władzy” tylko władzy) nie tylko wolno, ale należy odmówić posłuszeństwa jeżeli:
    – działa przeciw Bogu nie oddając mu czci i hołdu, nawet Bogu jako stwórcy,
    – łamie naturalne prawo, w szczególności dopuszczając się zbrodni wołający o pomstę do nieba,
    – łamie swoje własne prawa,
    – nie wykonuje swoich obowiązków polegających na egzekwowaniu prawa bożego, swojego własnego prawa, zabezpieczenia interesów poddanych,
    – działa ewidentnie przeciw naszym własnym interesom, np. zażyczy sobie konfiskaty pożytków z pracy ponad miarę.

    W praktyce nie jest to jednak takie proste.

  3. Malizna said

    Władza ich traci wówczas swą podstawę, albowiem gdzie nie ma sprawiedliwości, nie może być władzy.
    I w związku z tym konkluzją jest taka, że należy się modlić za
    prezydenta Janukowycza i powierzony jego trosce (sic!) lud Ukrainy !!!
    Pozwoli Pan Marucha, ze ja będę się modlił wyłącznie za lud Ukrainy.
    Jeśli zaś jest Pan wyznawcą pochodzenia wszelkiej władzy od Boga jak tzw. profesor Wielomski, to proszę zlikwidować ten portal gdyż na co dzień kwestionuje Pan legitymację władzy na całym świecie tyle, że wg wybranego klucza.
    Nie można być trochę w ciąży Marucha i raz pochodzenie władzy od Boga uznawać, a innym razem kwestionować.

  4. NyndrO said

    Malizna weź nie drzyj ryja.To oprócz debili każden jeden da radę normalnie..

  5. Malizna said

    Nic nie poradzę, że na stronie informatyka skrypt html działa tak jak działa to znaczy nie działa.

  6. Griszka said

    @5
    Tekst specjalnie pogrubiłeś odpowiednim poleceniem. Działa ? Działa.
    Więc z łaski swojej nie rób Pan z siebie wielkiego męczennika za prawdę, bo to pachnie tanią prowokacją na kilometr.

  7. 25godzina said

    Janukowicz stracił władze już dawno, a teraz jedynie zdał sobie z tego sprawę. Jak zorientował się, że jego polecenia są sabotowane i otoczony jest dywersantami to było za późno. Zdymisjonował głównodowodzącego siłami zbrojnymi, ale niczego to już nie zmieni. To państwo pod jego rządami po prostu samo zgniło. Przejęte zostało przez oligarchów i kogoś z zewnątrz (z grubsza wiadomo kogo), a teraz będą chcieli zrobić z niego kozła ofiarnego.

    Rosja wstrzymała obiecane pieniądze, co może oznaczać że sami nie wiedzą już w którą stronę to pójdzie. Janukowicz jest spalony również u nich.

  8. Zenit said

    Czy w kontekście tego wpisu można sparafrazować: Módlmy się za pana premiera Tuska i powierzony Jego trosce lud Polski?

  9. Griszka said

    @8
    Pierwsze z brzegu. Tusk walczy o prawa homosiów, czym gwałci prawo naturalne. Osobiście polecam posłać do 100 diabłów.

  10. Boydar said

    Jak jest z Janukowyczem to nie wiem, ale jeśli mowa o naszej stronie Bugu, to modlić się Panie Zenit można i trzeba w intencji kogoś, kto ma duszę. Proszę to wytłumaczyć tym przedszkolakom, co je pod rządami Chyżego Ruja genderują.

  11. Plausi said

    Łup mafii

    Ukraina stała się łupem międzynarodowej mafii i nie chcę tu podniecać animozji nazywanych w tzw. mediach antysemityzmem, bowiem w tej mafii uczestniczy dostatecznie dużo Gojów, nawet jeśli przekazali kierownictwo innym.

    Wynika to z tego, że tzw. demokracja, zainstalowana przez MWF, jest niczym innym jak pewną formą zorganizowanej przestępczości,
    nazwijmy ją PPZ, ze wspaniale rozwiniętymi rytuałami i mediami, Polska jest znakomitym tego przykładem, a przestępczy rodowód tej demokracji stara się Polska częstymi samobójstwami, nawet masowymi, potwierdzić (ktoś, kto wsiada do samolotu przygotowanego przez BOR, należy uważać za samobójcę).

    „Módlmy się za pana prezydenta Janukowycza i powierzony Jego trosce lud Ukrainy.”

    My nie sądzimy, że pan prezydent Janukowycz różni się zbytnio od wyżej wymienionych członków MWF czy ich sługusów, nawet nie zamierzamy go żałować, a cóż dopiero o niego modlić, chociaż przyznajemy, że był daleko lepszym wariantem niż jego bezpośredni poprzednicy i następcy, którzy jak widać przybyli z zachodu z gotowymi strukturami przestępczymi. Kogóż może dziwić, że wielka złodziejka Timoszenko została natychmiast wypuszczona z tiurmy aby wzmocnić kadry przestępcze, tych bandytów, którzy zamordowali pracowników służb porządkowych na Ukrainie w ostatnich dniach.

    Nie jest nam wcale żal Ukraińców, dlaczego ma się im lepiej powodzić niż nam ? Nie są mądrzejsi od Polaków, to otrzymają z powrotem ten sam reżym bandycki, który my mamy.

    Problem dyskusji politycznych w Polsce i krajach demokracji zachodniej polega głównie na tym, że wielu naiwniaków pociesza i pelcie, że mają tzw. demokratyczne władze, ignorując, że mają do czynienia z organizacjami przestępczymi, tworzącymi bandy jak choćby POPiS SLD PSL SP … na końcu wspomnimy Palikotków, zresztą wspieranymi przez tzw. media, nie mniej zbrodnicze.

    No dobrze, oburzy się zatwardziały zwolennik demokracji, ale przecież wybraliśmy ich w wolnych i demokratycznych wyborach.

    Oni może wybrali tę bandę, ale my Polacy nie wybraliśmy obecnego sejmu, senatu, rządu. Podobnież ta hołota a i inna, to bandy uzurpatorów, które na drodze oszustwa występują jako „przedstawiciele” Polaków, acz nie mają do tego żadnego prawa. Czy potrzeba jeszcze jakichś dalszych dowodów na przestępczość tych organizacji ?

    Już zwracaliśmy na to uwagę, organy władzy w naszym kraju i podobnych traktują kraj i ich mieszkańców jako swój łup, dług, dziś 1,042 biliona demonstruje to najlepiej, tak, jesteśmy łupem i będziemy nadal łupieni i sprzedawani w niewolę.

    Na marginesie, w ustawie podstawowej RFNu znajduje się taki zapis:
    „(4) Gegen jeden, der es unternimmt, diese Ordnung zu beseitigen, haben alle Deutschen das Recht zum Widerstand, wenn andere Abhilfe nicht möglich ist. „
    (Przeciwko każdemu, kto podejmie usunięcie tego porządku, mają wszyscy Niemcy prawo do oporu, jeśli inne środki nie są możliwe). A jak to jest w konstytucji III Rzeczy… ?

  12. ojojoj said

    Malizna, ty umiesz czytac ze zrozumieniem ? Tym kluczem jest wlasnie sprawiedliwosc. Jezeli wladca/rzad jest niesprawiedliwy, to siedzi tam diabel i miesza, jezeli sprawiedliwy to jest tam Bog i blogoslawi – trudne do pojecia ? To moze zacznij czytac cos lekkiego, np. „Poczytaj mi mamo”

  13. syoTroll said

    Panie Boydar, mimo wszystko, a-genderują, jakby genderowali byłoby pół biedy.
    A co do prawowitej władzy, to że ktoś twierdzi że reprezentuje prawowitą władzę to jeszcze o niczym nie świadczy. To on tak twierdzi. Prawowita jest ta która pochodzi od Boga, ale jak ją odróżnić od tej, która jedynie twierdzi ze jest od Boga ? Po tym że jest zgodna z naszymi przekonaniami czy „po owocach” ?

  14. Ad. 7

    Jeżeli pozwolisz żeby robactwo się rozmnożyło, rodzą się prawa robactwa. I rodzą się piewcy, którzy będą je wysławiać. \

    Janukowycz pozwolił na rozmnożenie się robactwa. To tak w dużym skrócie.
    Janukowycz nie dbał o świadomość obywateli. I teraz są tego owoce.

  15. Rysio said

    Nie wiem jak wy, ale ja nigdy nie miałem szczęścią żyć pod prawowitą* władzą.

    😦

    * Każdy ma zapewne inne standarty.

  16. Marucha said

    Re 5:
    Jaki skrypt? Co za skrypt?
    Komentarze wpisuje się w przeglądarce. Zwykłej – Explorer, Firefox, Chrome, Opera…

  17. Boydar said

    Panie Syo, nie mnie rozsądzać, kędy wieja wiatry Bożej Woli. Dlatego nie wypowiadam się odnośnie Janukowycza. Co na koniec będzie dobre, a co złe, zobaczymy. Ale z „genderem” to jak roundapem, jak polejesz to już ch_ujnia. Korzenie gniją. Tylko skrzyp polny daje radę, ale on ma inną „logikę”. Jeżeli Polacy na tyle squrwysyństwa przymykali oczy, to już na to – nie mogą. Bo już nie będzie Polaków tylko zombie. Cienka, czerwona linia. Żydom to nie szkodzi, jak skrzypowi, dla nich pieprzenie się z trzylatkami to normalka a nawet zalecane. Wszystkie te qurwy w filmach porno to żydówki. Dla nich dawać du_py aby goja zdemoralizować, to zaszczyt i ‚ku chwale ojczyzny’. Dla Polaków – nie. Jeszcze nie. Dlatego „gendera” Chyżemu Rujowi nie daruję.

  18. Malizna said

    jest informacja ,że działają tagi html, ale brakuje opisu.
    I tak bold to „ czy [b], cytat to czy czy [cite] albo [quote=]”.
    Przydałby się choć minimalny opis.

  19. Boydar said

    „Pójdź dziecię, ja cię uczyć każę”

  20. Fran SA said

    Na obecna sytuacje na Ukrainie zaden rzad nie mial zadnego wplywu!
    I wszystko jedno, czy rzad Janukowicza, Juszczenki czy Siedmiu braci Spiacych nie mial tak naprawde nic do gadania.
    Losy Ukrainy zostaly przesadzone kilka lat temu.
    Korupcja i bajzel gospodarczy byl caly czas sterowany.

    Wiele osob pewnie nie pamieta, ze w Polsce pod koniec lat 70-tych ‚nagle’ zabraklo towaru w sklepach, zrobily sie puste polki i w Samie mozna bylo dostac tylko platki owsiane i herbate Ulung.

    Nikt wtedy nie wiedzial, ze na Polske nalozono EMBARGO.
    Wielu i dzis nie uwierzy, ze przygotowanie Polski do utworzenia 5-tej kolumny jaka byla Solidarnosc bylo starannie zaplanowane.

    To samo zrobiono z Serbia. Nagle w bardzo bogatej Serbii zaczelo brakowac cukru i proszku do prania, a w sklepach byly same polki.
    W obu przypadkach przygotowywano narod do wyjscia na ulice i pyskowania -ale tylko na glowe panstwa.

    Na Ukrainie nikt nie adresuje winnych zaniedban gospodarczych. Wszystkiemu jest winien Janukowicz, choc go demokratycznie wybrano.

    Ciagle jeszcze narody daja sie nabrac na stare gowno z mydleniem oczu i ukrywaniem prawdziwych winowajcow.
    I scenariusz sie powtarza: oburzone tlumy (wielu ludzi rzeczywiscie jest niezadowolonych i maja prawo wyjsc na ulice)- wykrzykiwanie obelg pod adresem glowy panstwa.
    I do tego wystepy artystyczne!
    W Serbii grupa Otpor odstawiala komedie na ulicach i nasmiewala sie z Miloszewicza.
    W Polsce lataly rozne ulotki a w Szwecji wydawali taka gazetke kolportowana na cala Polske pt. Sprzeciw. Co tam w niej wypisywano!. Ja mam jeszcze kilkanascie egzemplarzy i zastanawiam sie nie od dzis jak mozna oglupiac narody!
    Nagle wszystkie media zachodnie i rozne ‚podziemne’ gazety atakowaly wlasciwie tylko jedna osobe! A jakie wiersze ukladano!
    Przez najblizsze dziesieciolecia bedziemy walkowac czy Jaruzelski to byl zboj czy nie zboj.

    Teraz caly swiat jest przygotowywany na szkalowanie Putina.
    Nikogo nie obchodzi, co mysla o nim wyborcy i co mysli o nim narod rosyjski.
    Wazne, ze Sorosowi sie nie podoba.

    Jakos nie ma takiej nagonki na Obame czy Bushow, ani Tony Blaira. No jeszcze jest Sarkozy i Hollande – zabojady czystej krwi.
    A przeciez puscili wlasne kraje z torbami i morduja ludzi na calym swiecie.

    Gdzie nam sie zawdzial kompas moralnosci?

  21. Waldek said

    Poczekajmy do końca Olimpiady. Kaktus mi prędzej wyrośnie jeśli Rosja pozwoli na wpierniczenie się żydków z UE w pobliże strategicznych terenów : Flota czarnomorska pod czujnym okem NATO. Przez morze Czarne cały tranzyt do i od arabów przechodzi.

  22. Mordka Rosenzweig said

    Ja pan Mordka jest szczesliwy, sze sa takie czlowieki kture sie chca modlic za prawowita wladza.

    Ja pan Mordka bardzo dziekuje pan Zenit (8) sze bedzie sie modlil za pan Tusek.

    Ja pan Mordka chyba bedzie sie osobiscie modlil za pan papiesz Franek szeby nam dlugo rzadzil i szeby pszypadkiem nie abdykowal.

    Ruwniesz, ja pan Mordka bardzo poleca aby sie modlic za pan Obama.

  23. Mordka Rosenzeig said

    Ja pan Mordka tesz cos czuje, sze pan Zenit mosze sobie zartowal z pan Tusek co jest bardzo nieladnie.

  24. RomanK said

    CO to jest!!!! Prawowita wladza?????
    Prawowita…czyli tylko i wylacznie pochodzaca od BOGA!
    Pokaz mi wladze, ktora ma w rekach Delegacje Boska do sprawowania wladzy?.

    .Dextimusie….:-)))
    Idz w pokoju i nie….. pieprz wiecej:-)))

  25. Luxeuro said

    Bardzo ciekawe,
    „Na marginesie, w ustawie podstawowej RFNu znajduje się taki zapis:
    “(4) Gegen jeden, der es unternimmt, diese Ordnung zu beseitigen, haben alle Deutschen das Recht zum Widerstand, wenn andere Abhilfe nicht möglich ist. “
    (Przeciwko każdemu, kto podejmie usunięcie tego porządku, mają wszyscy Niemcy prawo do oporu, jeśli inne środki nie są możliwe). A jak to jest w konstytucji III Rzeczy… ?”

    „No dobrze, oburzy się zatwardziały zwolennik demokracji, ale przecież wybraliśmy ich w wolnych i demokratycznych wyborach.”
    http://tinyurl.hu/nVE1/

  26. Lily said

    Ja pomodle sie,za niewinne ofiary,nie zas za prowokatorow i oprawcow.

  27. RomanK said

    No dobrze, oburzy się zatwardziały zwolennik demokracji, ale przecież wybraliśmy ich w wolnych i demokratycznych wyborach.”..pisze pan Luxeuro….

    Na tego typu zatwardzenie pomaga rozumienie, ze prawowitosc objawia sie prosta cecha systemu, w ktorym rzadzacy, maja tylko… i tylko i wylacznie takie same prawa i obowiazki – jak rzadzeni.
    Najmniejsze odchylenie od tego, jest zawsze tyrania- oczywiscie roznego stopnia uciazliwosci.

  28. Juziek said

    Re. 20:

    Panie Waldku!
    Ja już o tym samym wielokrotnie pisałem i jakoś to do nikogo nie dociera.
    Tylko w kółko Macieju o tym samym, czyżby głowy zostały już tak zakute żydowskimi dogmatami, że tylko psioczyć i lamentować potrafią!
    Albo pier—enie o pogrubianiu tekstu (bo inaczej tego nie można nazwać), albo o niczym!
    Panie Waldemarze, wpuszczenie przez Rosję na teren Ukrainy UE i NATO będzie świadczyło o słabości Rosji w co nie wierzę. Przecież od jednej z ostatnich przeszkód naturalnych (Dniepru) do granicy Federacji Rosyjskiej jest około 300 km płaskiej równiny w postaci tak zwanego miękkiego podbrzusza stanowiącego doskonały teren do wbicia pancernego klina w Rosję.
    Doskonale teraz widać, jak okrążanie Rosji przez NATO trwa, małymi krokami, ale trwa. Jak te stado wilków, które otacza swoją ofiarę. Ponadto Rosja nie może pozwolić sobie na ograniczenie dostępu do morza Czarnego i w konsekwencji poprzez morze Śródziemne do Atlantyku.
    Jeżeli Ukrainę przejmie syjonizm będzie to poważne zachwianie istniejącej sytuacji geopolitycznej w tym rejonie świata, na co Rosja nie może sobie pozwolić.

  29. Pokręć said

    Pan Jezus, o ile to dobrze rozumiem, do władzy miał stosunek z lekka olewczy. Daj cesarzowi co cesarskie i niech gość z tym spada na drzewo. Chce kawałeczka żółtego metalu z podobizną obecnego durnia na tronie? Niech bierze… Liczy się to, żeby tego, co Boskie nie rzucać przed wieprze, które akurat rządzą. Władza przeminie, państwa przeminą, nawet narody wymrą, pozostaną tylko ludzkie dusze. I to jest ważne, reszta – niech się pali i wali, mało to ważne, najważniejsza jest ludzka dusza. Nie tylko własna, ale i ta bliźniego. Władza ziemska sczeźnie w piekle razem z tym światem, pozostanie tylko władza Boga. Bezpośrednia.
    Wiem, wiem, to jest droga do ruiny narodu, do śmierci głodowej… Zwłaszcza, jak ktoś ma rodzinę, nie jest to miły wariant. Ale Pan Jezus powiedział, że nie warto jest się żenić, ale tylko nieliczni to rozumieją. Posiadanie rodziny na tym świecie jest jak kąpiel w wannie z krokodylem – zabawna i ekscytująca, ale krótka…

  30. Pokręć said

    Z ludzi prawowitą władzę miał w swoim zakresie na pewno tylko św. Piotr. Otrzymała tą władzę bezpośrednio od Syna Bożego. To jest jedyna prawowita władza na tym świecie. Bo pochodzi bezpośrednio od Boga a nie od ogłupiałego motłochu, który potrzebuje żelaza i rózgi, żeby nie zatracić duszy w piekle.

  31. Juziek said

    Ad. 29:

    Zgadzam się!

  32. jowram said

    Z prezydenta wybranego w demokratycznych wyborach zrobiono dyktatora, z kryminalistki bohaterkę.

  33. Kola said

    Niemam zamiaru sluzyc tej wladzy.Jestem wolnym obywatelem I chce nim byc do smierci.Wladza ta to wladza ziemska pochodzaca od ….szatana..anie od BOGA.I jako chrzescijanin mamy taka wladze usunac.

  34. Zbyszko said

    Ukraińcy mówią jednak co innego (rozmwiałem z jednym z nich). Janukowicz jest podobno zniewadzonym przywódcą, rządzi gangsterskimi metodami. Indywidulani przedsiębiorcy muszą płacic taki haracz że interes przestaje się opłacac, zaś co lepsze przedsiebiorstwa są podobno przejmowane, także na rzecz rodziny Janukowicza. Jeżeli ktoś chce by jego dziecko studiowało, to musi zapłacic potężną łapówkę w euro (całe rodziny pracują na zachodzie m.in na wykształcenie dzieci). Bardzo dobrze opłacana milicja jest bezkarna i w swoim gangsterstwie znienawidzona. W niektórych miastach przechodzi jednak na stronę Majdanu. Ludzie po prostu mają juz tak bardzo dosyc Janukowicza że idą już na śmierc i życie. Oczywiście są siły które chcą tam ugrac swoje interesy, ale Ukraińcy są czujni. Bardzo dziękują Polakom za to co dla nich robią. Banderowcy nie są swoimi ideami wyrazicielami ogółu, Ukraińcy mówią że badnerowcy są prowokacją Putina, (by skłócic ich z Polakami) który też jest tam znienawidzony bo popiera Janukowicza. Janukowicz ma już tam przegwizdane z uwagi na gangsterskie metody sprawowania władzy.

  35. Maciej said

    Panie Zbigniewie i ja mam takie relacje z Ukrainy od mojego wykładowcy, który jest z pochodzenia Ukraińcem. Marginalnie, bardzo światły człowiek. U nas nie ma łapówek, jest tylko usankcjonowany systemowo podatkowy haracz pustoszący ludziom portfele i dobijający małych przedsiębiorców. To nazywa się wolność, demokracja i dobrobyt. Proszę mieć to na uwadze. Dobrze, gdyby Ukraińcy nie popierali banderowców, w czasie wojny tak było. Jak jest teraz, może przyjdzie się przekonać jak Ukraińcy pójdą do urn.

  36. Griszka said

    @34
    „Ukraińcy mówią że badnerowcy są prowokacją Putina, (by skłócic ich z Polakami) który też jest tam znienawidzony bo popiera Janukowicza”

    To czemu Stany Zjednoczone chcą zrzucić z wozu Kliczkę i wspierają probanderowską Partię Tymoszenko i Tiahnyboka ? Kerry i McCain nagle zaczęli wysługiwać się Rosji, biorąc ich pod swoje skrzydła ? Ta teoria Pańskiego kolegi o prowokacji banderowskiej Putina jest po prostu przekoloryzowana.

    Już nie mówię o jawnym pompowaniu tego antypolskiego i antyrosyjskiego towarzystwa przez media powiązane z PiSem. Sakiewicza i spółkę. Co się wyprawia na ich portalach i pisze się w ich gazetach to po prostu przerasta ludzkie pojęcie. Przekłamują historię aż miło.
    Czy ci ludzie nagle zaczęli wspiera cichaczem Moskwę ? To nie możliwe.

  37. Majkel said

    Ad. 21 i 28: to jest oczywiste i najważniejszy o czym Panowie piszą. Albo Rosja, albo Chazaria. Te dwa organizmy nie będą w stanie pokojowo współistnieć obok siebie, więc przed nami bratnia wojna. O tym, kto wyjdzie z niej zwycięsko, zadecyduje Bóg.

  38. Marucha said

    Re 34:
    Gdy wreszcie Ukraińców zaciągną na postronku do Unii,dopiero zrozumieją, co to jest gangsteryzm polityczny…

  39. Maciej said

    Tak Panie Gajowy, zrozumieją, tak jak i polskie lemingi rozumieją co się wokół nich dzieje.

  40. Fran SA said

    Ad.38
    Marucha
    Sa dwie szkoly n/t czlonkostwa Ukrainy w Unii.

    Na razie Unia nie chce przylaczenia Ukrainy bo nie stac Unii w tej chwili na zadne zobowiazania.
    Zalozmy, ze mlodzi Ukraincy dostaja karte Unii i szukaja pracy w Anglii i beda potrzebowali uslugi socjalne (dodatek rodzinny) dla dzieci zostawionych na Ukrainie.
    Wlochy, Hiszpania, Grecja czy kraje skandynawskie maja na razie swoje problemy z gospodarka unijna czy masowa immigracja.
    W Polsce Komorowskiemu i jego bogdance marzy sie ukrainska sluzaca w kazdym polskim domu ale czy Polakow stac na wielka milosc z banderowcami? Zaczna sie dyskusje o Lwowie i …po zabawie.
    (zabrali nam Lwow- to po co teraz z niego uciekaja??)

    Przylaczenie Ukrainy do Unii lezy w interesie rozlicznych biznesmenow, ktorzy juz zacieraja rece na otwarcie rynkow wyglodzonej (sztucznie) Ukrainy. No i te banki… IMF przebiera nogami. Nie po to zainwestowaly w rozpierduche, zeby teraz ‚inwestycja’ sie nie zwrocila.
    Naturalnie przylaczona do Europy Ukraina bedzie miala szlaban na wlasny przemysl i wyroby.
    Bardzo watpliwe, czy Polacy beda mogli z powrotem osiedlac sie we Lwowie, czy Tarnopolu. Ale banderowcy beda mieli prawo zasiedlac Polske.

    Jakby sie nie zakonczyla ta straszna sytuacja, to i tak konflikt narodowosciowy pozostanie. Bo po Majdanie nie ma juz mowy o zadnym pomoscie miedzy wschodnia i zachodnia Ukraina.

  41. Marucha said

    Re 40:
    Oczywiście Unia BARDZO chce przyłączenia Ukrainy – tzn. chcą ci, którzy Unią sterują, czyli żydowscy banksterzy. To jest dużo dobrej ziemi. Monsanto już zaciera kosmate łapy.

  42. bart_w said

    Atrybuty do pelnienia wladzy z pewnoscia pochodza od Najwyzszego. Co do tego to chyba nie ma watpliwosci. Ale skad pochodzi jarzmo pełnienia władzy, to już pytanie trudniejsze.

    Rządzący powinni mieć takie same prawa jak i rządzeni. Natomiast obowiązki rządzących są nieporównanie większe i liczniejsze niz obowiązki szarego człowieka. Do tego dochodzi brzemię odpowiedzialności przed Stwórcą, narodem i samym sobą.

    Nie, nie chciałbym i nie potrafilbym pełnic funkcji rządzącego w jakikolwiek sposób. Nie mam do tego predyspozycji, ani zdolności. Przekładając na proste, jestem na to za mały. Jestem inżynierem…

    Jeden elektryk juz się raz zbłaźnił. Może nawet i nie raz. Kazali mu rządzić. Nie kcem ale muszem.

  43. Griszka said

    Nawet jeśli argumenty, które użył Dextimus nie są najtrafniejsze, to bloger pokazał się z dobrej strony. I chwała mu za to.

  44. Plausi said

    Wreszcie troszkę historii

    Syjonizm powstał na Ukrainie, Pinsker, Żabotyński. Także Babi Jar znajduje się tam nie bez przyczyny. Co wcale nie przeszkadza, że potomikowie chcą powrócić i to bardzo.

    Jaką rolę odegrali oni w tworzeniu ideologii banderowców, nie jet mi znane, można tylko przypuszczać, że nie obyło się bez ich wpływu.

    Tak jak są związki pomiędzy tzw. „Solidarnością” i diasporą, agentem w AFL-CIO był n.p. Jakub Liebstein urodzony w okolicych Grodna, w polskiej Wikipedia zupełnie nieznany, a tak przecież zasłużony. Ale gadzinówki jak Wikipedia mają zadane, co wolno a co nie wolno publikować.

    Nawiaswm mówiąc, Polacy dojrzeją do zmian, kiedy większość zamiast „czytałem w Gazecie Wyborczej” będzie mówiła „czytałem w Gadzinówce Wyborczej”.

    W roku 1938 dokonała III Rzesza oskrzydlenia Polski od południa, przy czym agenci nasadzeni Polakom w rządzie nazywanym wówczas równie dowcipnie „polskim”, zostali zobowiązani Niemcom w tym pomóc, zajmując Zaolzie, a jakże cieszyła się wówczas tłuszcza, że Zaolzie wraca do Polski, „wróciło” na parę miesięcy.

    O imperium wspominaliśmy wielokrotnie, oto dokonano oskrzydlenia Rosji od południ, żaden mały kraik, jak n.p. Polska, biorąc pod kontrolę republiki muzułmańskie (!) i Gruzję, od północy republiki bałtyckie. No i teraz wykorzystano, że Rosja zajęta jest w Soczi i wysłano komando na Ukrainę, przy czym otwarto sakiewkę, aby przynajmniej chwilowo przeciągnąć paru tzw. „polityków” i „służby specjalne” na swą stronę. Parobki z Polski, będący na jurgielcie, musiały naturalnie wykonać zlecenie, o parobkach z organów propagandowy to nawet nie wspominamy. Naturalnie dobrze urodzeni oligarchowie, muszą wspierać działania diaspory, w końcu ona ich uczyniła tym czy są.

    Po zakończeniu Soczi dojdzie do wyjaśnienia sytuacji, w końcu siły związane obecnie tam, będzie można przerzucić do innych celów. Co prawda była Odessa zawsze bastionem syjonistów, ale tam jest bardzo ważna baza rosyjskiej marynarki, i jest mało prawdopodobne, że Rosja odda tę bazę hołocie z diaspory, jakimś tam kliczkomanom, a także przyległe tereny. Oczekują nas jeszcze ciekawe wydarzenia. Dla Rosji byłoby bardzo niezręcznie dopuścić do kolejnego oskrzydlenia.

    23.02.2014 14:54

  45. marta15 said

    prawowita wladza opiera sie na sprawiedliwosci, A NIE NA na przemocy.
    I ta sprawiedliwosc przestrzega praw Boskich zawartych w 10 przykazaniach.
    Nie zabijaj ( niewinnych osob) nie kradnij, nie rozwalaj rodzin, nie cudzoloz , nie demoralizuj, nie manipuluj, nie rzucaj falszywych pomowien czyli nie klam bezczelnie, nie niszcz ludzi oszczerstwami, etc.
    Nie ma ( i nie bedzie) idealnej wladzy na ziemi BO NIE MA idealnych ludzi.
    Kazdy z nas, BEZ WYJATKU , nosi w sobie tzw. figmentum malum czyli pierwiastek ZLA , pozostalosc po upadku czlowieka wskutek grzechu pierworodnego.
    Ale prawowita wladza ma sie starac jak najlepiej, jak najbadziej by byc sprawiedliwa, by sluzyc ludziom , a nie ich wykorzystywac czy gnebic.
    Historia ma przykladow sprawiedliwej , prawowitej wladzy , chociaz ma o wiele wiecej przykladow wladzy tyranicznej, despotycznej, niesprawiedliwej, oportunistycznej i po prostu byle jakiej.

  46. marta15 said

    ad 45 podobnie jak kazdy z nas ma sie starac aby byc jak najlepszym czlowiekiem, katolikiem, milym BOgu a nie koniecznie ludziom, prawowita wladza ma byc mila Boga, ma miec na wzgledzie poszanowanie praw Bozych przede wszystkim.
    Jezeli ta wladza, tak jak obecnie wiekszosc niby rzadow zachodnich, OLEWA prawa Boze to taka wladza nie tylko jest skorumpowana i demoniczna ,ale pociaga za soba rzesze ludzi na potepienie wieczne.
    Ale niestety , taka mamy wladze na jaka poniekad zaslugujemy. W dobie wtornego poganstwa, mamy poganskie wladze.

  47. bart_w said

    Co to jest sprawiedliwość, Marto15?

  48. marta15 said

    ad 47
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Sprawiedliwo%C5%9B%C4%87

  49. marta15 said

    ad 47 sprawiedliwsoc to jest cos do czego tesknimy i co mamy w sobie zakodowane ,ale wskutek grzechu pierworodnego nigdy tego na ziemi nie osiagniemy.
    Dazymy do sprawiedliwosci uzywajac sily. bo sprawiedliwosc bez sily sie nie przebije..
    Sila bez sprawiedliowosci jest TYRANIA . Sprawiedliwosc bez mozlwosci uzycia sily ,czyli bez mozliwosci wprowadzenia jej w zycie jest farsa. Jako ze nie mozemy osiagnac na ziemi prawdziwej sprawiedliwosci to jedyne co mozemy to usprawiedliwic sile. Bog jest Sprawiedliwy i Bog jest WSZEchmocny, Jest Potega ,ale sprawiedliwa Potega..
    I ta Boza Sprawiedliowosc w koncu nas wszystkich dopadnie i osadzi nalezycie.

  50. bart_w said

    Tak to ja sam sobie moge sprawdzic. Pytanie bylo osobiste.
    Co to zdaniem pani Marty15 jest sprawiedliwosc?

    Za kare jeszcze jedno pytanie: Czy istnieje sprawiedliwosc?

    Pozdr.

  51. bart_w said

    Pani Marta 15 wyprzedzila odpowiedzia moje pytanie. Zatem to nastepne, czy Pani zdaniem istnieje sprawiedliwosc, jest ze tak sie wyraze nieobowiazkowe.

    Pozdr.

  52. bart_w said

    Zatem pytanie w przestrzen. Czy my, ludzie, mamy prawo decydowac, co stanowi sprawiedliwosc, a co nie?

    I bardziej przyziemnie. Czy prawo odzwierciedla sprawiedliwosc i czy zasluguje, zeby to pojecie traktowac wymiennie i rownoznacznie z pojeciem sprawiedliwosci (nowomowa??????).

    Niezmiernie ciekaw jestem opinii i ostrzegam, ze mam w zanadrzu kilka nurtujących scenariuszy do rozważenia.

  53. Fran SA said

    Ad.52
    Bart_w
    Debilek Wikipedia probuje wyjasnic pojecie ‚sprawiedliwosci’ metoda ‚idem per idem’ – ten sam, przez ten sam
    A wiec ‚sprawiedliwosc’ to jest dzialanie sprawiedliwe oparte na zasadach ‚dobra’ itp.

    Samo pytanie jest podchwytliwe, bo nawet uczone Greki starozytne tez nie rozwiazaly problemu i wykombinowali, ze jest to pojecie bardzo wzgledne, bo dobro jest tez relatywne – stary trick myslowy, ze choroba jest dobra dla lekarza, ale nie dla pacjenta – i takie rozne wydumania scholastyczne, ze Pan Bozia jest sprawiedliwy, bo jak komus dal jedna noge dluzsza, to za to druga ma krotsza, itd.

    Wazniejsze jest chyba jednak, dlaczego tak czesto odwolujemy sie do ‚sprawiedliwosci’, choc samo pojecie sprawia nam trudnosc.
    Pewnie dlatego, ze natura – nie tylko ludzka- nie lubi cierpienia, bolu, rozczarowan i rozpaczy.
    Wiec wymyslaly rozne starodawne spolecznosci jak uszczesliwic ludzi i poprawic nature czlowieka i w ogole nature..zeby zlikwidowac poczucie bolu, rozczarowania, czy rozpaczy.

    Niestety, zadnej religii sie jeszcze nie udalo ‚podrasowac’ nie tylko natury ale i rasy ludzkiej.
    Bo sama natura jest malo sprawiedliwa: jedni sie rodza w palacach – inni w izdebkach, czy nawet na golej ziemi.
    Jedni zyja dluzej- inni wprost przeciwnie.

    No to jak teraz tak podrasowac rase ludzka, zeby dzialala przeciw naturze?
    Probuja tego rozne religie – niestety bez skutku dla ogolu.
    Bo hinduskie rozne sekty wierza w kolo prawdy, ktore osiaga sie absolutna kontrola mozgu i separacji od otaczajacego swiata, kiedy czlowiek ma tak silna wole, ze kontroluje uczucie bolu, wszelkich emocji czy rozczarowan ziemskim padolem.
    Podobnie mnisi buddyjscy codzienna mantra i grzechotkami maja sie koncentrowac na wcieleniu sie w cykle przechodzenia materii z jednego stanu w drugi.
    W naszej religii wierzymy, ze Pan Bog wie najlepiej i ze ‚za dobre wynagradza, a za zle kaze’, wiec jest sprawiedliwy i ingerencja Boga jest nam potrzebna do zbawienia. Dostalismy Przykazania, ktore maja nam ulatwic zrozumienia praw boskich i zapewnienie zachowania gatunku..

    Niestety, w spolecznosci coraz bardziej skomplikowanej, niestabilnej, wymieszanej niemozliwe jest spotkac chocby DWIE osoby, ktore religijnie przestrzegaja wszystkich 10 Przykazan.
    Pewnie sprawiedliwie byloby, zeby wszyscy przestrzegali tych samych kanonow i mieli dokladnie ten sam system wartosciowania.

    Jestesmy kanibalami; mordujemy i wyniszczamy wlasny gatunek.

    A czemu ciagle rozprawiamy o sprawiedliwosci?
    Bo nie lubimy cierpienia i bolu.
    Prawo Hammurabiego dzialalo na wyobraznie w imie zasady: nie czyn drugiemu, co tobie niemilo’. A jak nie masz wyobrazni, ze kogos boli?
    Za wydlubanie oka, grozila przestepcy taka sama kara: wydlubanie oka.

    W naszej cywilizacji opartej na Freudzie i Marksie istnieja prawa oraz armie przestepcow, ktorych prawo nie dotyczy; a takze armie przestepcow, ktorzy stworzyli prawa dla siebie (banki i korporacje)

    Wiec moze sprawiedliwiej byloby, gdyby wszyscy byli jednakowo odpowiedzialni za postepowanie wedlug ustalonych norm.
    Never happens.

  54. marko said

    Skoro już podpieramy się autorytetem Pisma i św. Leona XIII, to weźmy pod uwagę całą rozciągłość czasową. Zacznijmy od początku. Źródła władzy Janukowycza leżą w przewrocie bolszewickim, który był zamachem na prawowitą władzę cara, któren otrzymał ją od Boga, a zatem jego, Janukowycza, władza, tak samo jak władza Juszczenki i Tymoszenko i całej zgrai na przełomie ostatniego wieku, jest od początku nielegalna.

  55. 25godzina said

    @54 Car abdykował.

  56. @55 Czyli uznaje pan zatem władzę bolszewicką, zdobytą wskutek zamachu i wymuszonej abdykacji, jako prawowierną i dana przez Boga? :))

  57. JO said

    Ad.55. Car nie Abdykowal a zostal wmanipulowany w Abdykacje a to Wielka Roznica.

    Wg Parawa Bozego, Nadprzyrodzonego I Chyba Rzymskiego- Lacinskiego rowniez, kto PRZESTEPSTWEM doprowadza do czynnosci prawnych, to I czynnosci prawne sa NIEWAZNE .

    Sumujac…Car Nie Abdykowa.

    Przypomne rowniez, ze Car z natury Prawa , po Abdykacji Naszego Wielkiego ostatniego Elekcyjnego Krola, to Car Byl Wladca Rzeczpospolitej.

    Wciaz to On nim jest!

    Masoneria w tym ze Zwiazku Szlachty Polskiej , oczywiscie wskazuje na Kogos przeciwnego….

  58. JO said

    Ad.56. Kazda Wladza Pochodzi od Boga….

  59. @Jo, car zdobył władzę w Polsce bezprawnie, tak samo jak później bolszewicy. Temu panu i jego domniemanym następcom serdecznie „dziękujemy”, niech jego dziedzice kolonizują w odwrotnym kierunku, czyli syberyjskim. Prawowitym ostatnim krórem Polski był król Staś Poniatowski.

  60. Marucha said

    Re 54:
    Janukowicz nie ma nic wspólnego z żadnym przewrotem bolszewickim.

    Re 59:
    Myli się Pan. Jak zwykle zresztą.
    Car objął w Polsce władzę legalnie, niestety. Czy się to komuś podoba, czy nie.

  61. Przecław said

    ad.59
    No właśnie, JO ma rację. Poniatowski abdykował /zdrobnienia urabiane przez propagandę masońską niech sobie „Pompejanska” zostawi dla siebie/, a jako król miał prawo do abdykacji i wyznaczenia następcy, tym następcą mianował Katarzynę, która zmarła w następnym roku i zgodnie z zasadą dziedziczności ustalonej Konstytucją 3Maja, korona przeszła na jej syna Pawła I, n.b. nastawionego do Polski przychylnie.
    Ta sama K3M wyznaczyła na króla Polaki niemca, Fryderyka Augusta, ze skompromitowanej niedawnym doprowadzeniem Polski do ruiny i paraliżu, a także celowym przygotowywaniem rozbiorów i likwidacji RP, dynastii saxońskich Wettingów. Tkwi w tym oczywista sprzeczność, bo czyż można głosić dziedziczność tronu jednocześnie łamiąc te zasadę już na wstępie ?

    I takie właśnie gó.no wewnętrznie sprzeczne daje nam się do czczenia jako „święto państwowe”…

  62. bart_w said

    Widze, ze Pan czuje bluesa, panie Fran. Dlatego latwo zamienic pojecia prawa i srawiedliwosci. Gdy prawo zastepuje sprawiedliwosc, a potem etyke, to dzieja sie dziwne rzeczy, ktore ludzie przyjmuja jako normalke. Wystarczy zapytac szarego czleczyny, co powoduje nim ze na przyklad nie kradnie.

  63. Fran SA said

    Ad.62
    Prawo jest traktowane ostatnio jak ciota. Wystarczy poczytac ilu obywateli USA ( i nie tylko) powoluje sie na Konstytucje, pisze petycje, czy protestuje otwarcie i jakos nic z tego nie wynika, bo nagle mozna wprowadzic ‚amendments’, ‚nowelizacje’, ’emergency laws’, dopisac paragraf, albo… ‚niepotrzebne skreslic’.
    Wiele nowych praw jest zaprzeczeniem istniejacego prawa. Do tego dochodza ‚interpretacje niezawislych sadow’, a i czesto sie wsadza na sile prawo precedensowe do statutowego, w krajach gdzie np. prawo precedensowe nie istnieje.
    Najwiekszym przeklamaniem jest interpretacja ‚bezpieczenstwa narodowego’, ‚zagrozenie publiczne’; a chyba najwieksza zbrodnia prawna to tzw. rownouprawnienie, (rowne prawa zwlaszcza te humanitarne) na podstawie ktorego mozna obalic kazde istniejace prawo; no bo np. odbiera sie rowne prawa 17latkom, ktorzy nie maja prawa glosowania, albo nieletnim do uprawiania prostytucji; zupelna aberracja jest monogamia, a jednoczesnie akceptowanie nawet kilkunastu konkubin.
    Narkomani ida siedziec, a handlarze narkotykami biegaja z ‚towarem’ na wolnosci po calym swiecie.
    Ostatnio modne jest humanitarne prawo dla zwierzat i zezwierzecenia.
    Ale nie ma humanitarnych praw np. dla dzieci.
    Niesprawiedliwosc prawnych systemow siega zenitu!

    A szary czleczyna?
    Tez nie ma jednoznacznej odpowiedzi. I albo sie bedzie wykrecal uczciwoscia, strachem przed kara albo … brakiem okazji.
    Sprawiedliwiej byloby, gdyby kradl tak jak inni, i cicho siedzial.

    Acha. Podobno takie slowa jak ‚sprawiedliwy’ ‚uczciwy’ itp. sie nie stopniuja. Guzik prawda. W kazdej niemal kampanii wyborczej nasi uczeni kandydaci obiecuja ‚fairer’ society.
    A mnie uczyli, ze albo cos jest ‚fair’ albo wprost przeciwnie.
    To samo jest ze sprawiedliwoscia.
    I w czasie kazdej niemal elekcji wybieramy ‚mniejsze zlo’.
    Znaczy sie, jakbysmy nie kombinowali, to zawsze wybieramy… zlo.

  64. bart_w said

    Wlasnie. Nie kradne, bo nie chce isc do pierdla.
    A gdybym wiedzial, ze nie pojde do pierdla, to zapewne bym kradl (domysl).

    A przeciez powinno byc: nie kradne, bo nie godzi sie to z prawem Natury, z etyka ludzka, wreszcie nie kradne w zamian za to, ze inni ode mnie nie kradna.

    Ale chodzi o to, zeby zniszczyc miedzyludzkie porozumienia i zebysmy nie kradli bo prawo, a nie ze czujemy wspolnote z innymi ludzmi.

    Podobnie z innymi aspektami zycia, wreszcie z mowieniem nie po linii.

  65. marta15 said

    „Wlasnie. Nie kradne, bo nie chce isc do pierdla.
    A gdybym wiedzial, ze nie pojde do pierdla, to zapewne bym kradl (domysl).

    A przeciez powinno byc: nie kradne, bo nie godzi sie to z prawem Natury, z etyka ludzka, wreszcie nie kradne w zamian za to, ze inni ode mnie nie kradna”

    Nie kradne bo tak mam nakazane prze Boga i obojetnie czy mi sie to podoba czy nie tak nie robie . A jak mi sie to nie podoba i bede kradl to Bog Sprawiedliwy mnie za to ukarze . Tak powiedzial. A to co Bog powiedzial JEST PRAWDA , wiec tak zrobi . Koniec i kropka.

  66. marta15 said

    ad 64 to nie o to chodzi czy pan „czuje wspolnote z innymi ludzi”.
    Pan ma czuc wspolnote z Bogiem przede wszytkim.
    Inni ludzie juz stwierdzili , np. m ze abrocja i eutanzaja jest ok .
    Czy to oznacza ,ze pan tak tez moze robic: „aby czuc wspolnote z innymi ludzmi??

  67. bart_w said

    Odwrotnie. Ja tak nie robie, (to znaczy na ten przyklad nie kradne), bo czuje wspolnote z innymi. Wspolnota jest przyczyną, a moje zachowanie skutkiem. Resztki genow slowianskich we mnie jeszcze pokutuja. Najwyzszy zyczy sobie, bysmy sie do Niego zwracali jako Wspolnota.

    (teraz zachodzi pytanie, którego jeszcze nie stawiam: Czy odpowiedzialność zbiorowa jest sprawiedliwym układem)

    Najwyzszy kazal nam zyc w zgodzie z Naturą, którą On sam dla nas sporządził. A Natura nie znosi wynaturzeń.

    Niestety, ostatnimi czasy obserwujemy nic innego, jak potępienie Natury i apoteozę wynaturzeń. Chyba argumenty i przyklady zbędne.

  68. Plausi said

    Czy się to komuś podoba ?

    Ad. 60 Marucha
    „Car objął w Polsce władzę legalnie, niestety. Czy się to komuś podoba, czy nie.”

    Także naziści (Hitler) doszli absolutnie legalnie do władzy i to w dodatku w wyborach demokratycznych najczystszej wody. Niemałą rolę odegrały przy tym grupy kapitałowe, że doszli do władzy i utrzymali się przy niej do 1945 roku, przy okazji redukując pogłowie w Europie Wschodniej, co nam wcale nie żal, za to żal nam bardzo, że uregulowali też pogłowie naszych koczowników.

    To unaoczniło nam bardzo ważną własność „tej demokracji”, że po niej następuje reżym totalitarny, a po reżymie znowu „ta demokracja”.

    Puryści nie widzą co prawda wielkiej różnicy pomiędzy oboma systemami, ale częstokroć ci, co jako pierwsi wymachują flagą demokracji, byli też pierwsi z flagą reżymu.

    Przykład RFN, prawie cała administracja i sądownictwo nazistowskie przeszły do odpowiednich organów RFN czy NRD, co gwarantuje zresztą ciągłość systemu. W RFN otrzymali oni od władz okupacyjnych tzw. „Persilscheine” (świadectwo czystości, Persil-proszek do prania) i byli „odnazyfikowani” i „zdemokratyzowani”. Tam nie było żadnego wygłupu w rodzaju IPN i „lustracji”. Okupant bowiem był zainteresowany w tym, aby zdolności produkcyjne RFN zostały szybko uruchomione dla potrzeb przyczółka Zachodu przeciw zagrożeniu ze Wschodu, w Polsce nie był widocznie zainteresowany.

    Podobną rolę odegrała NRD i Polska z drugiej strony. Jak to nam bohater narodowy płk. Kukliński załatwił, byłaby Polska pierwszą rubieżą ataku atomowego Zachodu z dokładnym namiarem celów, które nasz bohater przekazał USA.

    26.02.2014 wydał Sąd Konstytucji w RFN interesujący wyrok o tzw. Parlamencie Europejskim, jak można było oczekiwać, żadna informacja na ten temat nie przeniknęła do Polski a i w RFN pozostał niezauważony, omówienie nastąpi.

  69. Plausi said

    Uzupełnienie

    n.t. SK w RFN, pomyłkowo umierszczone tu.

Sorry, the comment form is closed at this time.