Dziennik gajowego Maruchy

"Blogi internetowe zagrażają demokracji" – Barack Obama

  • The rainbow symbolizes the Covenant with God, not sodomy Tęcza to symbol Przymierza z Bogiem, a nie sodomii


    Prócz wstrętu budzi jeszcze we mnie gniew fałszywy i nikczemny stosunek Żydów do zagadnień narodowych. Naród ten, narzekający na szowinizm innych ludów, jest sam najbardziej szowinistycznym narodem świata. Żydzi, którzy skarżą się na brak tolerancji u innych, są najmniej tolerancyjni. Naród, który krzyczy o nienawiści, jaką budzi, sam potrafi najsilniej nienawidzić.
    Antoni Słonimski, poeta żydowski

    Dla Polaków [śmierć] to była po prostu kwestia biologiczna, naturalna... śmierć, jak śmierć... A dla Żydów to była tragedia, to było dramatyczne doświadczenie, to była metafizyka, to było spotkanie z Najwyższym
    Prof. Barbara Engelking-Boni, kierownik Centrum Badań nad Zagładą Żydów, TVN 24 "Kropka nad i " 09.02.2011

    Państwo Polskie jest opanowane od wewnątrz przez groźną, obcą strukturę, która toczy go, niczym rak, niczym demon który opętał duszę człowieka. I choć na zewnatrz jest to z pozoru ten sam człowiek, po jego czynach widzimy, że kieruje nim jakaś ukryta siła.
    Z każdym dniem rośnie liczba tych, których musisz całować w dupę, aby nie być skazanym za zbrodnię nienawiści.
    Pod tą żółto-błękitną flagą maszerowali żołnierze UPA. To są kolory naszej wolności i niezależności.
    Petro Poroszenko, wpis na Twiterze z okazji Dnia Zwycięstwa, 22 sierpnia 2014
  • Kategorie

  • Archiwum artykułów

  • Kanały RSS na FeedBucket

    Artykuły
    Komentarze
    Po wejściu na żądaną stronę dobrze jest ją odświeżyć

  • Wyszukiwarka artykułów

  • Najnowsze komentarze

    osoba prywatna o Wolne tematy (53 – …
    JerzyS o Kult i wiara w życiu Józefa…
    Kapsel o Kult i wiara w życiu Józefa…
    osoba prywatna o Wolne tematy (53 – …
    Kapsel o Kult i wiara w życiu Józefa…
    Sarmata o Polska polityka podżegania
    Maverick o Polska polityka podżegania
    Boydar o Polskie elektrownie produkują…
    Boydar o Polski intelektualista o Rosji…
    osoba prywatna o Wolne tematy (53 – …
    Zdziwiony o Czy pobożność ludowa uratuje K…
    Maverick o Polska polityka podżegania
    Zerohero o Ignacy Matuszewski. Oficer, kt…
    PISKORZ o Meksyk a wybory w Polsce
    osoba prywatna o Wolne tematy (53 – …
  • Najnowsze artykuły

  • Najpopularniejsze wpisy

  • Wprowadź swój adres email

    Dołącz do 496 obserwujących.

Antyrosyjskie sankcje są niekorzystne dla Zachodu

Posted by Marucha w dniu 2014-03-05 (Środa)

Na fali zaostrzenia się ukraińskiego kryzysu kraje europejskie i Stany Zjednoczone zaczęły mówić o ewentualnych sankcjach wobec Rosji.

Wśród propozycji zachodnich polityków znalazło się wykluczenie Rosji z G8 oraz odwołanie czerwcowego szczytu w Soczi. Tymczasem wystąpienie z G8 nie jest dla Rosji krytyczne – twierdzi profesor Rosyjskiej Akademii Gospodarki Narodowej i Administracj Publicznej przy prezydencie Rosji Władimir Sztol:

Nie sądzę, że to poważnie zaszkodzi wizerunkowi naszego państwa. Obecnie istnieje nowa, szersza forma, G20, gdzie jesteśmy obecni. Teraz, niestety, gospodarka jest ściśle związana z polityką. W warunkach globalizacji nie można mówić o indywidualnym wektorze rozwoju. Należy zdawać sobie sprawę, że jest to dwustronne uzależnienie. Myślę, że nasi zachodni partnerzy powinni wszystko dokładnie rozważyć i ocenić.

[Doceniamy kulturę p. Sztola, który nazywa oszczerców, bandytów i agresorów – „partnerami” – admin]

Radykałowie domagają się izolacji Rosji. Tymczasem możliwości Zachodu są ograniczone. Ponadto w ostatnich latach Rosja pokazała, że może się pogodzić z następstwami, jeśli chodzi o jej interesy. Oto opinia eksperta Rosyjskiego Instytutu Badań Strategicznych, politologa Władimira Kozina:

Sankcje nigdy nie były skuteczne. Nawet te, które zostały wprowadzone przeciwko Rosji po tym, jak przywołała Gruzję do porządku w 2008 roku. Zniósł je pół roku później sam Zachód. Sankcje zawsze szkodzą państwom, które je wprowadzają. Jeśli zostaną jednak zastosowane, Rosja bez wątpienia adekwatnie na nie zareaguje.

Pod względem gospodarczym, Rosja jest w stanie przetrwać nawet w sytuacji sankcji gospodarczych ze strony Brukseli i Waszyngtonu, ponieważ ma wielu partnerów handlowych poza nimi. Na przykład, kraje BRICS, z którymi Rosja zacieśnia współpracę gospodarczą.

Zachód sam nie jest gotowy na sankcje. Wszelkie poważne ograniczenia w handlu nieuchronnie wpłyną na biznes. Najsilniej odbije się to na Europie Środkowej i Wschodniej, podkreśla dyrektor Międzynarodowego Instytutu Najnowszych Państw, politolog Aleksiej Martynow:

Teoretycznie, Europa może zrezygnować z dostaw rosyjskich nośników energii. Rzeczywiście, w takim przypadku, będzie musiała zamrozić szereg zakładów. Europa ma jednak norweski gaz, realizuje też dostawy gazu skroplonego z Bliskiego Wschodu. Aczkolwiek Europie będzie trudno wyjaśnić obywatelom, dlaczego powinni płacić za energię więcej. Rezygnacja z rosyjskiego gazu doprowadzi do gwałtownego skoku cen.

Hipotetycznie Obama może spróbować powtórzyć doświadczenie Ronalda Regana i gwałtownie obniżyć ceny węglowodorów. Rosyjska gospodarka z powodu swojej specyfiki jest bardzo wrażliwa na takie czynniki. Jest to jednak zbyt poważny manewr, który może wywołać bardzo negatywne skutki zarówno dla globalnej gospodarki, jak i stabilizacji geopolitycznej.

W ogóle skuteczne antyrosyjskie sankcje będą kosztowały Zachód zbyt drogo, aby mógł się na nie zdecydować. UE i USA raczej nie są gotowe na prawdziwe ofiary. W każdym razie zdecydowane działania wymagają woli politycznej. Politycznym liderom Zachodu właśnie brakuje jej.

http://polish.ruvr.ru


Komentarzy 29 to “Antyrosyjskie sankcje są niekorzystne dla Zachodu”

  1. Griszka said

    Na G8 ma nie pojechać Wielka Brytania i USA, ale wszyscy inni zapowiedzieli, że się stawią w Soczi.

    W odpowiedzi na sankcje Rosja straszy, że zawiesi świstki dolarowe drukowane od ponad 100 lat, bez żadnej kontroli ze strony państwa, przez kilku żydowskich pasjonatów, tam gdzie ich miejsce, czyli na gwoździu nad kibelkiem.
    Berlin zaś policzył ile ewentualne sankcje będą ich kosztować i już razem z UE odmawiają wsparcia dla takich działań przeciwko Rosji 🙂

  2. Wigwam said

    Zachód (anglosasi i żydostwo) może sobie bojkotować. Chińczycy i tak wcześniej czy później przerobią ich na suchą karmę 🙂

  3. dejpanspokój said

    Wszystko pięknie tylko nikt nie mówi o sankcjach na Polskę ze strony Rosji, a Sikorski tuman wciąż kiwa palcem w bucie. Widać, że torują sobie karierę i pójdą skurwiele w Bruksele.

  4. MatkaPolka said

    W kogo najbardziej uderza sankcje? Handel US-UE-Rosja w liczbach
    Who will threatened sanctions hit most? US-EU-Russia trade in numbers
    http://rt.com/business/us-eu-russia-sanctions-590

    HANDEL

    W miliardów dolarów, handlu jest wyższy między Rosją i UE, ale w USA pozostaje największym rynkiem zbytu w Europie.

    Handel netto między Rosją i USA było 38,1mld dolarów w 2013 r., zgodnie z US Chamber of Commerce danych.US eksportowane 11.26 mld dolarów do Rosji, a importowane 26.96mld za dolarów wartości towarów.

    Rosja eksportuje ponad 19 mld dolarów z ropy naftowej i produktów naftowych do Stanach Zjednoczonych, jak również jak 1 mld USD w produktach nawozowych, według Izby Gospodarczej danych.

    „Czy Rosja będzie odcięte od świata? To jest bardzo mało prawdopodobne, biorąc pod uwagę to, co Rosja dostarcza do świata, które są ropa naftowa, gaz, surowce,” Alexis Rodzianko, prezes Amerykańskiej Izby Handlowej w Rosji, powiedział Reuterowi.

    Rosja jest bardzo zależne od handlu z UE, a państwa członkowskie stanowią około 50 procent całkowitej rosyjskiego importu i eksportu. W 2012 roku wymiana handlowa między dwoma sąsiadami osiągnęła 123 miliardów €.

    DUŻA OBECNOŚCI AMERYKAŃSKIE FIRMY W ROSJI

    Kilka z największych firm w Ameryce ” – Boeing , Cargill , Ford , General Motors , ExxonMobil , aby wymienić tylko kilka , wszystkie mają ogromny obecność na rynku rosyjskim .

    Inwestycji Boeinga w Rosji jest głęboko , jakoprzewoźnik lotniczy pozyskuje znaczne ilości stali , tytanu i części samolotów z rosyjskich firm . Boeing otrzymuje około 35 procent swojej tytanu od państwowego , Rostec . W 2013 roku , dostawy Boeinga do rosyjskich przewoźników były wyceniane 2100000000 dolarów , a firma planuje wydać 27000000000 dolarów w Rosji , Bloomberg donosi .

    W ubiegłym roku Rosja była11,2 miliardów dolarów rynkiem dla USA , z wysokich obrotach handlu samochodów i samolotów , według danych Departamentu Handlu .

    Samochodów w USA mają dużą ekspozycję na rynki rosyjskie , więc są ściśle oglądania amerykańskich działań gospodarczych wobec Rosji . Ford sprzedał ponad 1 mln samochodów w Rosji , w 2013 r., sprzedał 105.000 samochodów. GM, który ma 9 -procentowy udział w rynku , sprzedał 258.000 .

    Obie firmy zostały przesunięte zakładów produkcyjnych z Europy do Rosji, która ma stać się największym rynkiem w Europie samochód roku 2016 .

    ExxonMobil współpracuje z Rosnieft w zwiedzaniu pola naftowego Bazhenov w Syberii Zachodniej , transakcji , które mogą być warte nawet miliard 500 $. ExxonMobil planuje zbudować 15 mld dolarów projekt terminalu LNG w dziedzinie Bazhenov , a także posiada projekty joint venture utworzone w celu zbadania zastrzega Morze Czarne .

    Senator Chris Murphy , przewodniczący podkomisji Senatu w Europie , powiedział, że sankcje mogą zostać rozszerzone na banki w Rosji . Dwa największe banki państwowe Rosji są Sbierbank , trzeci co do wielkości w Europie , i VTB . Oba banki mają silną pozycję w branży w Londynie , który wskazał, że nie jest w kierunku sankcji . Wyciekł dokument z Downing Street pokazuje, że rząd Wielkiej Brytanii nie planuje podążać Ameryka – doprowadziły zamrożenie aktywów lub ograniczeń handlowych , ale są rozmyślałem nad ograniczeń wizowych i zakazu podróży na kluczowych polityków rosyjskich .

  5. Juziek said

    Embargo to wprowadzi Rosja na produkty rolne, których eksportem kraj „nasz” jeszcze stoi!
    W to miejsce wlezą inni, którzy już ze zniecierpliwienia zacierają ręce w myśl powiedzenia: „klient – nasz pan”!
    I nic nie pomogą żadne lamenty w kierunku brukselki o zmiłowanie i pomoc!

  6. AlexSailor said

    Sprecyzuję.
    Zachodnie sankcje są niekorzystne dla Europy, a dla Środkowej wręcz rujnujące.
    Są natomiast bardzo korzystne dla Stanów, które chętnie sprzedawałyby swój gaz w Europie za wysoką cenę.

  7. ROSJA PRZYGOTOWUJE USTAWY DO KONFISKATY MAJĄTKU SPÓŁEK Z USA I UE W ODPOWIEDZI NA SANKCJE WOBEC ROSJI.
    http://nowyekran.wordpress.com/2014/03/05/rosja-przygotowuje-ustawy-do-konfiskaty-majatku-spolek-w-usa-i-ue-w-odpowiedzi-na-sankcje-wobec-rosji/

  8. Brat Dioskur said

    Satyrycy maja z tych grozb niezla ucieche.Oto w jednej z gazet widzimy na rysunku ogromnego niedzwiedzia w uszance z gwiazda(?)siedzacego na rurociagu i trzymajacego lape na kole zaworu.Przed nim stoi maly czlowieczek w garniturku i okularkach z aktowka w reku i mocno zadzierajac glowe do gory mowi : ” bla,bla ,bla …..w przeciwnym wypadku nalozymy na pana sankcje”….

  9. Luxeuro said

    Okazuje że Prawy Sektor był na tym spotkaniu

    Ad. 5 – „Są natomiast bardzo korzystne dla Stanów, które chętnie sprzedawałyby swój gaz w Europie za wysoką cenę.”
    O tak, ale zamiana dostawcy by kosztowało cholernie drogo. Rosja by poszła ze swym towerem na Wschód.

  10. Fran SA said

    Zaraz, zaraz.
    A dlaczego Zachod chce zalozyc sankcje na Rosje? Co takiego zrobili Rosjanie?
    Czy to Rosjanie wszczeli rozpierduche na Ukrainie?
    A moze popieraja ruchy faszystowskie; czy moze kogos zamordowali, albo strasza, ze zamorduja?
    Bazy rosyjskie na Krymie maja zezwolenie na stacjonowanie 25 tysiecy rosyjskich zolnierzy. Ci zolnierze i te bazy sa
    Na razie najbardziej korzysta na tej awanturze Izrael, bo nikt juz sie nie awanturuje o nalozenie sankcji na Israel. Ostatnio Amnesty International i UN domagaja sie sankcji na Tel Awiw za nieustanne mordowanie doroslych i dzieci palestynskich.
    Im dluzej bezie trwalo pierd… o Majdanie, tym wiecej bedzi mozna zbudowac nielegalnych osiedli.

    Kto rzadzi na Majdanie, i dlaczego caly Zachod popieral sciganie Demjaniuka, bo rzekomo kolaborowal z Niemcami w czasie IIWojny. Teraz na Majdanie slychac te same hasla: ‚Slawa Ukrainie’ – to samo, co Heol Hitler. i polskiego polityka wywalili z roboty, bo mu sie cos takiego w Niemczech wyrwalo.
    No to polskie ladze popieraja faszystow na Ukrainie, Polakow z Ukrainy nie wpuszczaja do Polski, a rozezlonego polityka, ktory byc moze, ze byl na rauszu ale musieli go celnicy rozezlic.
    Nie bronie pijoka, ale po Majdanie nie tacy chodza, a Tusk ich kocha.
    Kogo popiera polski rzad:

    http://rt.com/news/russian-troops-crimea-ukraine-816/

  11. chemtrail said

    Prośba do Gajowego albo innego gajówkowicza – kiedyś był w gajówce artykuł o produkowaniu na zamówienie przez amerykańskie media materiałów z udziałem aktorów którzy zostali zdemaskowani jako podstawiani świadkowie etc w wielu różnych materiałach z różnych wydarzeń w UsA z ostatnich 10 lat – autor zanalizował komputerowo niusy z wielu lat i wychwycił dzięki programowi do rozpoznawania twarzy etc tych przebierańców – czy ktoś mógłby podać link do tego artykułu.

  12. NICK said

    Artykuł.
    Nie liczyłbym na BRICS !!!
    A na Brazylię i RPA w szczególności.
    [Indie są „nieco z boku”. Chiny mają SWOJE plany, jeżeli zachowają JEDNOŚĆ.?. .]
    Rosja WIE, że musi być samowystarczalna i czyni te kroki ABY PRZEŻYĆ. Skoro nawet ja, od kilku lat tworzę swoją INFRAstrukturę. Aby PRZEŻYĆ.
    Ad.6.
    Tak postępuje NORMALNE Państwo.
    Ad.9.
    DOBRZE, że Pan przypomina.

  13. Rysio said

    Nasz Bambo zapowiedział, że nie popouści.

    Zapowiedział, że tak długo i tak mocno będzie się lać w własną d..pę, że aż Putin to poczuje.

    🙂

    😀 – admin

  14. Zerohero said

    Sankcje były dotkliwe dla Iraku. W ich wyniku śmierć poniosło pół miliona dzieci co Żydówka M.Albright w programie „60 minut” uznała za „warte uzyskanych efektów”.

    Ale…

    …bardzo mocne sankcje Iranu nie zniszczyły. Rosja to jeszcze wyższa liga. Ponadto sam pomysł sankcji moblizuje do współpracy sankcjonowanych i potencjalnie sankcjonowanych. Chińczycy nie są głupi i wiedzą, że im też można robić kolorowe rewolucje (Chiny to wiele narodów). Już sam duet Rosja-Chiny może się odgrodzić od świata murem i dobrze rządzony gwizdać na handel z krajami Zachodu. Do tego duetu dojdzie wianuszek mniejszych państw.

    Poza tym atmosfera zimnowojenna pomaga w rozprawie z parchatą opozycją. Putinowi na Zachodzie tak szargają opinię, że już się nie musi liczyć z tym „co zachód sobie pomyśli”.

    Czyli ruchy Zachodu były albo nieprzemyślane (co prawdopodobne) albo są celowe (budowa bloków do III Wojny). Druga opcja oznacza, że Zachód liczy na nowe rodzaje broni pozwalające zniszczyć wroga z małymi stratami własnymi.

  15. Zerohero said

    @NICK

    Ma Pan rację co do Brazylii i RPA. Zachód panuje na morzach a poza tym są to satelity Zachodu. Brazylia to kraj demokratyczno-masoński, RPA to kopalnie Rotschildów (murzyni tam nie rządzą realnie).

    Natomiast można zapomnieć o „samowystarczalności” Rosji i Chin z osobna. Jeśli ne będą współpracować, to zginą. Chiny są w takiej samej sytuacji jak Rosja – są okrążane przez wasali USA, są „niedemokratyczne” i mają wewnętrzne podziały które można rozegrać na ich niekorzyść.

    Polska współpracująca z Czechami miała szanse pokonać Hitlera. Trzeba działać wspólnie a nie dawać się niszczyć jeden po drugim.

  16. Fran SA said

    Ad.11
    Chemtrail
    Prosze sprobowac zagooglowac ‚crisis actors’ – to moze znajdzie pan akurat ten link, ktory jest panu potrzebny

  17. NICK said

    Ad.15. P. Zerohero.
    Samowystarczalność rozumiałem jako zdolność do PRZEŻYCIA w TOTALNEJ wojnie lub czymś zbliżonym – co nadchodzi.
    W przypadku Rosji, po prostu, nie liczyłbym na Chiny.
    Bez wątpienia, gdyby Chiny miały chociaż „ciutkę” rozumienia dla Praw Bożych… . To – współpraca.
    Trochę inaczej było w latach ’37-’39 ub. wieku. Ma Pan rację. Było tylko czerpać z oferowanego, czeskiego przemysłu zbrojeniowego.
    P.S.
    Aktualnie. Czesi tą „ciutkę” mają, choć, generalnie ateiści. I blisko i Słowianie. Inaczej Słowacy. Żydogermania jak mieniący siebie „ukraińcami”. To było ad hoc, na inny temat.

  18. Fran SA said

    Z tymi sankcjami to zawsze zwiazane sa skandale.
    „Food for oil” program dla Iraku, byl wlasnie klasycznym przykladem najwiekszego skurwysynstwa wczechczasow!
    Od tej pory NIC, le to absolutnie NIC nie przekona mnie do demokracji Zachodu.
    Na Irak nalozono sankcje (10 lat) nie dlatego, ze ktos- kogos- o- cos podejrzewal. Reaktor w Osiraku zbombardowal Izrael – nie byl to reaktor przygotowany do produkcji broni nuklearnej.
    Niemniej jednak, na Irak nalozono sankcje.
    A poniewaz z Angli do Iraku w 2003 r dotarli lekarze angielscy i narobili rabanu w Lancecie, ze dzieci gina z glodu- tzw. international community’ -zeby ich wszy zezarly- przyszly Irakowi ‚z pomoca’.
    Poniewaz Irak nie mogl sprzedawac ropy, to humanitarne panstwa zachodnie, zeby ominac te dranskie sankcje, ktore same nalozyly- posylaly do Iraku nadprodukcje zboza i rozne takie odpadki zywnosciowe (nasci nieboze, co mi wlizc nie moze)
    a za to pobieraly za darmo rope. Nazywal sie ten program ladnie: Food for Oil.
    Wszelkie zas transakcje finansowe – bo te rope trzeba bylo szybko spieniezyc, przeprowadzano w slynnych z ‚uprzejmosci’ bankach na Cyprze.
    A dzieci dalej przymieraly glodem, bo transport do Iraku okazal sie dokuczliwy.
    Reszte dzieci wymordowano w czasie wojny, wiec tak naprawde zginelo ponad miliion dzieci, przewaznie razem z matkami. Za raport opublikowany w Lancecie (angielski magazyn medyczny) Lancet dostal po pysku i teraz bardzo rzadko mozna sobie ten magazyn kupic, bo przestali wysylac do bibliotek.
    A dr. Kelly, ktory byl w komisji atomowej stwierdzil, ze Irak nie stanowi zadnego zagrozenia bo zadnej broni masowej zaglady nie posiada.
    Pan dr. Kelly wybral sie na spacer i juz nie wrocil. Dr. Kelly mial zeznawac na IAEA co sadzi o zagrozeniu Iraku dla swiata. Od tej pory, co jakis czas jakies szalency probuja w Anglii prowadzic dochodzenie w sprawie tajemniczej smierci (podobno samobojczej) dr. Kelly.
    No i wygrzebano jeszcze taki ‚pasztet’ iracki pirackiego pana McCaeida:

    http://www.huffingtonpost.com/2008/09/30/unearthed-video-mccain-pu_n_130680.html

    Gdy chodzi o sankcje na Iran, to jest taka sama lipa. Sankcje istotnie dzialaja na ludnosc cywilna i na gospodarke kraju, ale Izrael caly czas sprzedaja rozne rzeczy Iranowi. Amerykanie tez z Iranem handluja. Chiny maja w dupie sankcje i kupuja rope od iranu. Podobnie jak Indie.
    Cos mi sie tak wydaje, ze te sankcje maja glownie na celu ‚wykolegowac’ konkurencje w tak zwanym wolnym rynku.
    Sankcje na Rosje tez sobie ktos wymysla, zeby w jakikolwiek sposob blokowac Rosji dostawe gazu do Europy.
    Jak na razie Europa sie zorientowala, ze amerykanski gaz moze ich za drogo kosztowac, a z Bliskiego Wschodu jeszcze nie ma infrastruktury potrzebnej do transportu ogromnej ilosci gazu.
    No i tylko na Izrael nie da sie sankcji nalozyc, choc to glowny i najbardziej kwalifikowany kandydat.
    Kiedys na Polske nalozyla Ameryka sankcje, do czego sie Soros przynal. Byl to warunek zadluzenia sie Polski w IMF. Te sama rozpierduche powtarzaja w Kijowie. Warunek sine qua non pozyczki z IMF.
    Nie wiem jak sobie Rosja poradzi.
    Przeciez takim kretynom np. z Polski co popieraja sankcje na Rosje do glowy nie przyjdzie, ze beda ginac dzieci i ich rodzice.
    Rosja ma napewno lepsza sytuacje niz pare innych panstw. Jest wlasciwie samowystarczalna, przy bardzo slabym zaludnieniu.

    Zachod kocha kult jednostki. Zawsze sobie wybiora jednego wodza z obozu niedemokratycznego, na ktorego mozna pluc i opowiadac rzewne pierdoly w imie demokracji i braterstwa miedzynarodowej solidarnosci ze skurwysynstwem.(od Marcosa poprzez Miloszewicza, Chaveza i paru arabskich muzulmanow. Wyjatkiem byl Jozef Stalin, ktorego caly Zachod pokochal wielka miloscia.

    Te bratnie narody wielkiej cywilizacji mordowaly dzieci w Hiroszimie, Kambodzy, Wietnamie, Iraku i Serbii. Nikt nie liczy trupow w Afganistanie, Jemenie, Sudanie czy Libii. Na Haiti wielcy uczeni z Zachodu kradna dzieciom nerki na handel.

    A to wszystko przez Putina, bo nalezal do KGB!
    (Kolejny kult jednostki Zachodu)

  19. NICK said

    Ad. MatkaPolka.
    Kolejny raz b. dziękuję za to, co Pani(?) robi!
    „robi”- jakieś obce słowo.
    Przepraszam pozostałych, Szanownych.
    Ale. TO JEST KLASA!

  20. navajo88 said

    Oki , skoro sankcje to ja też zakładam sankcje i dzisiaj nie idę na zakupy ! Oooooooo!
    J.M.H

  21. Zerohero said

    @Fran SA
    .
    Sankcje zawsze miały za zadanie wyniszczyć kraj na zasadzie „niech połowa gojów z głodu zdechnie, byle poszerzyć naszą strefę wpływów”.

    Oczywiście żydowska koncepcja wolnego rynku dobrze się nadaje do takiej polityki. Kraje specjalizują się w wybranych dziedzinach, kooperują, zwalcza się autarkię. Takie kraje ławo zniszczyć sankcjami. Np. cały polski przemysł jest dopełnieniem przemysłu na zachodzie. Jak nam zamkną granice, to nie będziemy w stanie wytworzyć nawet 10% tego co robiono w PRL.

    O to chodzi w wolnym rynku i liberalizmie w skali globalnej. Wszyscy mają być zakładnikami samozwańczej „społeczności międzynarodowej”.

  22. NICK said

    Ad.20. P. Zerohero. Re. wyżej.
    Kraj samostanowiący, NARODOWO, we trzy lata, jest krajem MIODEM I MLEKIEM płynącym!
    WIECIE?
    Wiecie !
    TAK trzeba TWORZYĆ.
    Ale… cóś… trudno.
    Dlaczego?
    I to na Gajówce???

  23. Maverick said

    Zydowska kabala poprzez swoich banksterow strategicznie rozlokowanych w roznych krajach wywoluje kolejne zawieruchy I zamachy stanu aby podporzadkowac lucyferowi caly swiat, utworzyc globalny rzad I planete wiezienie.

    Jedyna rzacza ktora moze ich powstrzymac to druga rewolucja amerykanska jak ta z 1776 tyle tylko ze powinna objac caly swiat.

    Wtedy nalezaloby wyeliminowac wszystkich socjalistow, komunistow, banksterow I postawic ich przed obliczem prawa suwerennych obywateli.

    Amerykanie sa juz przebudzeni I widza jak media kabaly nabijaja ich w butelke, spoleczenstwo amerykanskie nabiera krytycznej masy I skonczy sie to bardzo zle dla podrzegaczy kabaly.

    Amerykanie nawet zazdroszcz Rosji prawdziwego lidera.

    http://www.infowars.com/putin-doesnt-threaten-our-national-security-obama-does/

  24. Marek said

    Luxeuro powiedział/a
    2014-03-05 (środa) @ 11:46:53

    Okazuje że Prawy Sektor był na tym spotkaniu

    ==============

    bez przesady, przecież to fotomontaż-żart…
    kto takiego buraka, jak Muzyczko, wpuściłby do pokoju?

  25. Luxeuro said

    Ad. 23 – Oj Marku Marku, jesteś wprost genialny. Tak, to fotomontaż 🙂

  26. MatkaPolka said

    ŻYDOWSKI „PRAWY SEKTOR”. W czeskiej telewizji pojawiła się koszerna „Ukrainka” ze Lwowa, Walientina Liulia i podkablowała swoich współplemieńców.

    Krótkie tłumaczenie żeby dobrze zorientować się w kwestii „ukraińskiej” opozycji. Posłuchajmy Walientinę Liulia ze Stowarzyszenia Spraw Międzynarodowych, która na filmie (0:31) video mówi, że: „członkowie „Prawego Sektora” to ukraińscy żydzi, którzy mieszkali w Izraelu, otrzymali obywatelstwo, przeszli szkolenie wojskowe w armii izraelskiej (CAHAL) a następnie wrócili na Ukrainę. Innymi słowy członkowie „Prawego Sektora” są banderowcami, ale jednocześnie są żydowskimi bojówkarzami wyszkolonymi w Izraelu.

    Ukrajina: Pravý Sektor jsou Židé

  27. Re: Konferencja W.Putina z dziennikarzami…

    Konferencja po polsku (mysle, ze jest troche lepszy bieg tlumaczenia) choc sens wypowiedzi Putina jest mniej wiecej podobny.

    Jesli, ktos znajdzie lepsze tlumaczenie, to prosze zapodac adres.

    =====================
    jasiek z toronto

    http://polskawalczaca.com

  28. Luxeuro said

    🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
    Europa decyduje o sankcjach dla Rosji. „Polska jastrzębiem, Niemcy się boją”

    http://tvn24bis.pl/informacje,187/europa-decyduje-o-sankcjach-dla-rosji-polska-jastrzebiem-niemcy-sie-boja,404986.html

  29. Griszka said

    @28
    Tylko, że to Niemcy dyktują warunki w EU a nie eunuchy nadwiślańskie z Polin.

Sorry, the comment form is closed at this time.