Dziennik gajowego Maruchy

"Blogi internetowe zagrażają demokracji" – Barack Obama

  • The rainbow symbolizes the Covenant with God, not sodomy Tęcza to symbol Przymierza z Bogiem, a nie sodomii


    Prócz wstrętu budzi jeszcze we mnie gniew fałszywy i nikczemny stosunek Żydów do zagadnień narodowych. Naród ten, narzekający na szowinizm innych ludów, jest sam najbardziej szowinistycznym narodem świata. Żydzi, którzy skarżą się na brak tolerancji u innych, są najmniej tolerancyjni. Naród, który krzyczy o nienawiści, jaką budzi, sam potrafi najsilniej nienawidzić.
    Antoni Słonimski, poeta żydowski

    Dla Polaków [śmierć] to była po prostu kwestia biologiczna, naturalna... śmierć, jak śmierć... A dla Żydów to była tragedia, to było dramatyczne doświadczenie, to była metafizyka, to było spotkanie z Najwyższym
    Prof. Barbara Engelking-Boni, kierownik Centrum Badań nad Zagładą Żydów, TVN 24 "Kropka nad i " 09.02.2011

    Państwo Polskie jest opanowane od wewnątrz przez groźną, obcą strukturę, która toczy go, niczym rak, niczym demon który opętał duszę człowieka. I choć na zewnatrz jest to z pozoru ten sam człowiek, po jego czynach widzimy, że kieruje nim jakaś ukryta siła.
    Z każdym dniem rośnie liczba tych, których musisz całować w dupę, aby nie być skazanym za zbrodnię nienawiści.
    Pod tą żółto-błękitną flagą maszerowali żołnierze UPA. To są kolory naszej wolności i niezależności.
    Petro Poroszenko, wpis na Twiterze z okazji Dnia Zwycięstwa, 22 sierpnia 2014
  • Kategorie

  • Archiwum artykułów

  • Kanały RSS na FeedBucket

    Artykuły
    Komentarze
    Po wejściu na żądaną stronę dobrze jest ją odświeżyć

  • Wyszukiwarka artykułów

  • Najnowsze komentarze

    lewarek.pl o Zakłady zbrojeniowe Bumar-Łabę…
    Lily o AfD dostała wiatru w żagl…
    Listwa o Zakłady zbrojeniowe Bumar-Łabę…
    Listwa o Zakłady zbrojeniowe Bumar-Łabę…
    Marucha o Zakłady zbrojeniowe Bumar-Łabę…
    Piotr B. o Zakłady zbrojeniowe Bumar-Łabę…
    Peryskop o W kierunku głębi
    Listwa o Zakłady zbrojeniowe Bumar-Łabę…
    Piotr B. o Zakłady zbrojeniowe Bumar-Łabę…
    Marucha o Tak kot przekazuje ważną wiado…
    Listwa o Zakłady zbrojeniowe Bumar-Łabę…
    Listwa o Zakłady zbrojeniowe Bumar-Łabę…
    Listwa o Zakłady zbrojeniowe Bumar-Łabę…
    Piotr B. o „Fantazja polityczna”: MSZ Ros…
    Listwa o Zakłady zbrojeniowe Bumar-Łabę…
  • Najnowsze artykuły

  • Najpopularniejsze wpisy

  • Wprowadź swój adres email

    Dołącz do 620 obserwujących.

Cmentarz wojskowy w Tobruku sprofanowany przez radykałów islamskich!

Posted by Marucha w dniu 2014-06-02 (Poniedziałek)

Tobruk – cmentarz wojenny – groby poległych… Cmentarz przypomina właśnie pobojowisko. Islamska nienawiść do krzyża, który próbują rozbić młotami pokazuje z kim mamy do czynienia. Pośród grobów są naturalnie mogiły naszych Rodaków, którzy walczyli w Libii przeciwko nazistom.

Cmentarz wojenny w Tobruku powstał w Libii chyba za rządów tego wstrętnego dyktatora Kadafiego. Postępowe, demokratyczne siły NATO i USA doprowadziły do obalenia Kadafiego.

Szlachetni powstańcy utworzyli wolne, przyjazne wszystkim Państwo, gdzie religia jest najwyższą wartością. Podobnie jak w Polsce, gdzie właśnie powstał nowy meczet koło Dworca Zachodniego w Warszawie.

http://kronikanarodowa.pl

Komentarze 24 do “Cmentarz wojskowy w Tobruku sprofanowany przez radykałów islamskich!”

  1. Przecław said

    „mogiły naszych Rodaków, którzy walczyli w Libii przeciwko nazistom.”

    Jakim znowu „nazistom” ? Kto jest autorem tego politpoprawnego tekstu ?
    Czy żołdak niemiecki, a nawet generał musiał być członkiem NSDAP ?

    A tak na marginesie, w r.1977 mieszkałem w Tobruku przez kilka dni i rzecz jasna jeździłem na ten cmentarz.

  2. Anka said

    Dlaczego powielacie tę ohydną narrację: „naziści”. Jacy naziści, co to za nacja, co to za naród, gdzie ich państwo …. ?
    Poprawiać i pisać wszędzie „N I E M C Y „. Nie zapominajmy o tym i nie dajmy zapomnieć innym !

    W artykułach poprawiam tylko ortografię (jeśli zauważę), czasami interpunkcję. Słów nie zmieniam. – admin

  3. kiriki said

    popieram! nazywajmy zbrodniarzy po imieniu, Nasi rodacy gineli walczac przeciwko NIEMCOM, nie ludkom z marsa

  4. lopek said

    Aby być w zgodzie z prawdą – należy pisać nie naziści tylko Niemcy będący na smyczy unych. Podobnie nie bolszewicy tylko Rosjanie będący na smyczy unych i tak dalej.
    Słowem i wspólny mianownik może być czasem czymś więcej niż tylko częścią ułamka.

  5. Marucha said

    Vide mój dopisek do #2.

  6. Boydar said

    Jak już Pan tak „jedzie” po bandzie (4), niech Pan włączy wycieraczki !

  7. Fran SA said

    Anglicy poddali sie Rommelowi. Byl to najwiekszy wstyd, bo mieli silna obrone. (Podobnie sie zblaznili w Singapurze)
    Dostali w dupe pod Dunkierka
    W Grecji im Niemcy spuscili lanie
    Spadochroniarze niemieccy zajeli im Krete.

    Hitler wyslal Africa Korps do Libii i zaczal gonic Anglikow po pustyni.
    Za pierwszym razem zagonil ich do Tobruku
    Anglicy dostali posilki i popedzili i Rommela po pustyni
    Potem Rommel dostal posilki i zaczal gonic Anglikow po pustyni i zdobyl Tobruk i doszedl do Egiptu
    Anglicy dostali czolgi, posilki i bron i znowu gonili Rommela po pustyni, bo Rommel nie mial posilkow- bo akurat Niemcy sie tlukli pod Stalingradem
    W czasie drugiej ofensywy Rommela Tobruk sie poddal.

    Za zniszczenie Libii z wczasie II wojny swiatowej odpowiedzialni sa i Niemcy i alianci i Wlosi.

    Za obecna sytuacje w Libii, atak na Libie odpowiedzialnosc ponosi Blair i spolka.. Anglicy zniszczyli caly kraj.
    Do spolki z Amerykanami ( i Polakami) traktuja Libie jako wlasny, osobisty poligon.

    I co to wszystko ma wspolnego z jakakolwiek religia????

    Libia byla panstwem sekularnym, z ogromna tolerancja religijna. Napad Europejczykow na ten bardzo bogaty kraj zamienil Libie w jedna wielka rane wojenna! Czego my sie spodziewamy??
    Nie bylo najmniejszego powodu, zeby panstwa europejskie razem z jankesami napadly na Libie, zamordowali przywodce, OKRADLI cale zloto i zrujnowaly kraj. A teraz kradna rope! A kskradzionym zlotem oplacaja i zbroja mordercow z Blackwater i innych bandyckich grup mordujacych w Syrii.

    Libijczycy nienawidza Anglikow za to co im zrobili. Nienawidza europejskich rabusiow.
    Jesli rzeczywiscie to zrobili Libijczycy (albo ci co sie za nich podaja) to napewno nie z powodow religijnych.
    Na razie nie ma przedstawionych winowajcow. Czy bylo jakies prawne dochodzenie? Czy to moze tak jak ostatnio w Brukseli. Zanim nastapil zamach w synagodze juz bylo wiadomo, ze to ‚islamisci’.

    Totalna bzdura jest podawanie stale tej samej zydowskiej propagandy, ze muzulmanie nienawidza krzyza!
    Koran uznaje chrzescijanstwo jako religie.
    Znam tylko jedna religie, a konkretnie jej odlam, ktory na kazdym kroku i glosno podkresla, ze nienawidzi krzyza.

    Nienawidza Krzyza tez i w Polsce i to tacy, ktorzy sie maja za Polakow. Zabrali Krzyz ze Zwirowiska i sprzed Palacu Prezydenckiego.Teraz walcza o zniesienie Krzyza w szkolach, w Sejmie i w ogole w miejscach publicznych.

    Moze jednak zaczniemy bronic Krzyza w Polsce??

    A my tymczasem rozwijamy dyskusje semantyczne: czy to Niemcy, czy nazisci.

    Czy Irak tez napadly USA i Anglia z powodow religijnych, ze nienawidza islamu??

  8. Griszka said

    Czy to nie jest sprawa z przed kilka lat ?

  9. Marucha said

    Re 7:
    Zgódźmy się, że za czasów Kadafiego do czegoś takiego by nie doszło.

    Re 8:
    Nie wiem.

  10. Eryka said

    Panie Gajowkowy zyje juz dosc dlugo na tym swiecie ale nie znam panstwa o nazwie Nazizm.
    Byly i sa Niemcy,takze byli to niemieccy nazisci.

  11. Marucha said

    Re 10:
    Czy to zarzut wobec mnie? Jeśli tak, to powinien być skierowany do autora notki. Ja nie mam zwyczaju ingerować w użyte w oryginale słownictwo.

  12. Fran SA said

    Ad.10
    Eryka
    Dyskusja jest o tyle skomplikowana, ze my Polacy to w ogole nie wiemy przeciwko komu tak naprawde walczylismy. Bo jezeli wezmiemy pod uwage panstwa Osi to walczylismy nawet przeciwko Wlochomi i Japonii.

    Nie rozumiem kogo obraza stwierdzenie, ze ‚walczylismy przeciwko nazizmowi’? Jest to ideologia, polityka panstwa i prawde mowiac, kiedys walczylismy przeciwko nazizmowi a teraz popieramy i wspieramy finansowo ten nazizm na Ukrainie. Tej czesci, ktora nie uznaje nazizmu – my Polacy NIE popieramy. I nie ma znaczenia jak sie nazywa panstwo.
    Popieramy te czesc Ukrainy, ktora nazizmu nie ukrywa!!!! I nigdy nie ukrywala.

    Mysle, ze takie czepianie sie slowek nikomu nie pomaga.
    Bo jesli NAZI oznacza Narodowy socjalizm – to faktycznie walczylismy z ideologia, ktora opetala kierownictwo niemieckie. I nie tylko kierownictwo.

    No i jak sie zaczniemy wglebiac w przyczyny drugiej wojny swiatowej .. to wyjda nam jeszcze wieksze watpliwosci; przeciwko komu walczyli Polacy i komu pomagali w czasie II-ej wojny swiatowej.
    Bo teraz tez nie pomagamy dziewicom orleanskim.

  13. BANITA NSZ said

    Słów kilka o Japonii;

    – Japonia jest jedynym krajem, który nie przyznaje obywatelstwa muzułmanom – bezwzględnie
    – muzułmanie nie mają prawa stałego pobytu w Japonii
    – próba szerzenia islamu w Japonii jest przestępstwem karalnym
    – Koran jest księgą zakazaną bez możliwości jej importu
    – rozmowy po arabsku są surowo zabronione
    – Japonia nie posiada ani jednej ambasady w krajach arabskich
    – japońskie firmy nie zatrudniają muzułmanów
    – Japonia nie akceptuje praw szariatu itd. itd.

    u nas też miała być druga Japonia….

  14. Eryka said

    Ad.11
    Absolutnie nie mam do Pana pretensji.Jednak powinnismy ingerowac w to klamliwe nazewnictwo.

  15. Fran SA said

    Ad.13
    Banita

    Czemu klamiesz???
    Przeciez kazdy kto ma dostep do gajowki ma dostep do komputera i moze sprawdzic twoje IDIOTYZMY!!

    Z wlasnego domu se zrob Japonie i przestan lgac po blogach.

    Sprostowanie japonskiego ministerstwa immigracji:

    Czy muzulmanie moga dostac obywatelstwo japonskie? TAK

    http://www.turning-japanese.info/2013/10/can-muslims-acquire-japanese.html

    Zycie muzulmanow w Japonii ( od ponad 100 lat)

    http://www.japanfocus.org/-kawakami-yasunori/2436

    Zydowska propaganda sciga tych muzulmanow po calym globie. A wszystko po to, zeby nikt sie nie litowal nad Palestyna i dziecmi palestynskimi .
    Jak ci nie wstyd!!!!!!!!!!!!!!!!

    I sprawdz sobie ilosc ambasad japonskich w krajach arabskich – ty pacholku syjonu!

  16. Fran SA said

    Ad.13
    Banita

    Ja rozumiem, ze twoja informacja jest zlosliwa a nie zadna pomylka. Wiec twoja dezinformacja jest CELOWA!
    i co miales na celu?

    Japonskie ambasady w krajach arabskich:

    Bahrain
    katar
    Saudi Arabia
    Irak
    Jordan
    Emiraty
    Kuweit
    Oman

    A oprocz tego w krajach muzulmanskich takich jak:
    Indonezja
    Brunei
    Bosnia i Hercegowina
    Malazja
    Pakistan
    Albania
    Afganistan
    Kirgistan
    Uzbekistan

    Patrz pod: Middle East

    http://www.mofa.go.jp/about/emb_cons/mofaserv.html

  17. Boydar said

    A ja gdzieś czytałem, że Japońce nawet w Londynie mają jakieś oficjalne przedstawicielstwo 🙂

  18. Mordka Rosenzweig said

    Ja pan Mordka pszeczytal:

    „Pośród grobów są naturalnie mogiły naszych Rodaków, którzy walczyli w Libii przeciwko nazistom.”

    Ja pan Mordka chce powiedziec sze to bylo bardzo dawno i czasy sie zmienily.

    Teraz Polaki walcza na Bliskim Wschodzie i stszelaja do wszystkiego co sie rusza i chrzescijanin i muzulmanin.

  19. ERROR 404 NSZ said

    Ad 13 Banita NSZ

    Jeżeli powiela się czyjeś wynurzenia,bodajże za „Stop Islamizacji Europy..”, to warto się wysilić i sprawdzić przynajmniej te najłatwiej osiągalne
    informacje jak chociażby za przykładem ..Fran SA wpis 16…

    Pozdrawiam ERROR 404 NSZ KP Białystok

  20. Antonina said

    BANITA NSZ powiedział/a
    „u nas też miała być druga Japonia….”

    Ale może autor tej obietnicy miał na myśli jedynie dorównanie Japonii w liczbie samobójstw?

  21. NICK said

    Ot!
    BANITA. Wprost.

  22. Brat Dioskur said

    Tymczasem juz w tym roku 40 tys. bambusow przeplynelo z wybrzezy Libii na wloska Lampeduze i Sycylie.Na hol .portalach
    zaczynaja sobie przypominac dobre czasy …Kaddafiego ,ktory skutecznie blokowal wszelkie imigranckie przeprawy!A zaczynaja sobie bambusy poczynac na calego. W dniu wyborow do PE ktos wygarnal z kalacha do ludzi zwiedzajacych muzeum zydowskie w Brukseli. Padlo 4 zabitych.Wczoraj ujeto przypadkowo sprawce. Okazal sie nim Francuz o dzwiecznym imieniu …Mahdi ,ktory wpadl w czasie kontroli autobusu relacji Amsterdam-Marsylia. Rutynowa antnarkotykowa kontrola odkryla w bagazach ,Kalacha ,amunicje i pistolet .Wlasciciel zostal aresztowany i oczekuje na ekstradycje do Belgii.Okazalo sie ,ze walczyl rok w Syrii ,oczywiscie po stronie …”demokratycznej „opozycji.Teraz zaczela sie w koncu nagonka na podobnych ,lepiej pozno niz wcale.

  23. bombardier said

    @ 6 przeca nie kłamie….

  24. Fran SA said

    Ad.22
    Brat Dioskur
    No wlasnie.
    Brat Dioskur mi przypomnial, ze przeciez za czasow Kadafiego, ktory chcial miec dobre uklady z tzw. Zachodem, w Libii byly obozy uchodzcze, ktore bardzo ograniczaly masowe wedrowki Afrykanow do Europy.
    Kadafi sie pomylil, bo myslal, ze Zachod mu bedzie dozgonnie wdzieczny za te wyrzadzona ‚grzecznosc’.
    Niestety, nie chcial gadac wtedy z Rosja – dlatego Rosja nie mogla mu pomoc inaczej jak wstrzymac sie od glosu w Radzie Bezpieczenstwa przeciwko ‚no fly zone’.

    Naturalnie trudno teraz ‚gdybac’ czy, i jakby poparcie Rosji zmienilo sytuacje Libii i Kadafiego, ale fakt pozostaje faktem.

    I jest to potwierdzona wiadomosc, ze zaczely sie ‚przemycanki’ roznych ‚ochotnikow i najemnikow’ do Europy ale nie sa to wzgledy religijne tylko finansowe. (Kolomojski placi 200 dolarow dziennie!)
    Mnie martwi, ze ci najemnicy moga sie ‚przydac’ nie tylko na Ukrainie.

    Na Ukraine rekrutuja i jawnie i po cichu roznych zbirow, glownie z wiezien w Katarze, ktorzy po sprawdzeniu sie w Syrii – morduja w Doniecku. Oficjalnie nie wolno ich wpuszczac do Europy – to udaja uchodzcow.

    Potwierdzono tez, ze strzelanina w Brukseli to byla prowokacja: mamy miec ‚zaostrzona czujnosc’ przeciwo wszelkim formom antysemityzmu:

    False flag?
    http://www.martinvrijland.eu/2014/05/27/shooting-jewish-museum-brussels-is-a-false-flag-increasingly-clear/

    Wlasciwie kalasznikowy uzywaja teraz wszyscy:

    http://www.martinvrijland.eu/2014/05/25/shooting-bruxelle-false-flag-shooter-uses-kalashnikov-jewish-museum/

    To, co podaja zydzi:
    http://www.richardsilverstein.com/2014/05/26/brussels-terror-attack-and-mossad-connection/

    Hoax?
    http://therebel.org/en/?option=com_content&view=article&id=770525:shooting-at-belgium-jewish-museum-is-a-hoax&catid=280:nodisinfo&Itemid=2641

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
%d blogerów lubi to: