Dziennik gajowego Maruchy

"Blogi internetowe zagrażają demokracji" – Barack Obama

  • The rainbow symbolizes the Covenant with God, not sodomy Tęcza to symbol Przymierza z Bogiem, a nie sodomii


    Prócz wstrętu budzi jeszcze we mnie gniew fałszywy i nikczemny stosunek Żydów do zagadnień narodowych. Naród ten, narzekający na szowinizm innych ludów, jest sam najbardziej szowinistycznym narodem świata. Żydzi, którzy skarżą się na brak tolerancji u innych, są najmniej tolerancyjni. Naród, który krzyczy o nienawiści, jaką budzi, sam potrafi najsilniej nienawidzić.
    Antoni Słonimski, poeta żydowski

    Dla Polaków [śmierć] to była po prostu kwestia biologiczna, naturalna... śmierć, jak śmierć... A dla Żydów to była tragedia, to było dramatyczne doświadczenie, to była metafizyka, to było spotkanie z Najwyższym
    Prof. Barbara Engelking-Boni, kierownik Centrum Badań nad Zagładą Żydów, TVN 24 "Kropka nad i " 09.02.2011

    Państwo Polskie jest opanowane od wewnątrz przez groźną, obcą strukturę, która toczy go, niczym rak, niczym demon który opętał duszę człowieka. I choć na zewnatrz jest to z pozoru ten sam człowiek, po jego czynach widzimy, że kieruje nim jakaś ukryta siła.
    Z każdym dniem rośnie liczba tych, których musisz całować w dupę, aby nie być skazanym za zbrodnię nienawiści.
    Pod tą żółto-błękitną flagą maszerowali żołnierze UPA. To są kolory naszej wolności i niezależności.
    Petro Poroszenko, wpis na Twiterze z okazji Dnia Zwycięstwa, 22 sierpnia 2014
  • Kategorie

  • Archiwum artykułów

  • Kanały RSS na FeedBucket

    Artykuły
    Komentarze
    Po wejściu na żądaną stronę dobrze jest ją odświeżyć

  • Wyszukiwarka artykułów

  • Najnowsze komentarze

    Boydar o Być sprytnym jak Kaczyńsk…
    zagłoba sum o Być sprytnym jak Kaczyńsk…
    walthemar o Wolne tematy (24 – …
    Lily o Wolne tematy (24 – …
    Adrian o Wolne tematy (24 – …
    Greg o Wolne tematy (24 – …
    Gość o Rcchiladze: Dla Gruzinów Kaczy…
    Crestone o Być sprytnym jak Kaczyńsk…
    Boydar o Kobieta jak modliszka – charak…
    Crestone o Andreotti, czyli stare Wł…
    rzeczpospolitapolska o Kobieta jak modliszka – charak…
    Marucha o Rcchiladze: Dla Gruzinów Kaczy…
    Boydar o Wolne tematy (24 – …
    rzeczpospolitapolska o Być sprytnym jak Kaczyńsk…
    Lily o Wolne tematy (24 – …
  • Najnowsze artykuły

  • Najpopularniejsze wpisy

  • Wprowadź swój adres email

Dochodzenie jeszcze się nie rozpoczęło, a sprawca jest już znany

Posted by Marucha w dniu 2014-07-20 (Niedziela)

Oficjalne dochodzenie w sprawie katastrofy Boeinga 777 na terytorium Ukrainy jeszcze się nawet nie rozpoczęło, a propagandowe wykorzystanie tej strasznej tragedii idzie pełną parą.

Większość mediów w Stanach Zjednoczonych i Unii Europejskiej już teraz obwinia siły samoobrony na wschodzie Ukrainy, a wraz z nimi – Rosję i jej kierownictwo.

Londyńskie tabloidy w ciągu niespełna dnia po katastrofie opublikowały już artykuły z oskarżycielskimi nagłówkami, jak na przykład: „Putin zabił mojego syna”.

Tymczasem, już od wielu lat, w odniesieniu do katastrof lotniczych, istnieje międzynarodowa praktyka: nie wskazywać sprawców oraz być ostrożnym z wersjami wydarzeń. Skąd taki pośpiech? Obecna katastrofa – jest wyjątkowa. W związku z tym, że doszło do niej w strefie działań wojennych, a sympatia Zachodu – w stu procentach jest po stronie ukraińskiej armii.

Pokusa jak najszybciej obwinić w niej tak zwanych separatystów, a wraz z nimi i Rosję jest zbyt duża. Poza tym nowe władze Ukrainy natychmiast po katastrofie wysunęły w miejscowych i zachodnich mediach oskarżenia pod adresem Moskwy, które są często przez nie cytowane. Wystarczy przypomnieć sobie oświadczenie prezydenta Poroszenki: „Dziś cały świat zobaczył prawdziwe oblicze agresora, czy zniszenie niewinnego samolotu cywilnego, nie jest aktem międzynarodowego terroryzmu?”.

Oczywistym jest, że Poroszenko agresorem nie nazywa własnej armii, walczącej setki kilometrów od Kijowa na w większości rosyjskojęzycznych terenach Ukrainy, a lokalnych powstańców.

Jeśli chodzi o rzeczywiste dowody, to władze Ukrainy mają ich wciąż niewiele. Najważniejszy z nich to rzekomo nagrane przez ukraińskie służby bezpieczeństwa rozmowy oraz wiadomości internetowe sił samoobrony, które dotyczą strzelania do tego czy innego samolotu. Co jednak komplikuje sytuację: lotnictwo wojskowe wykorzystywane jest przeciwko obwodom donieckim i ługańskim już od ponad dwóch miesięcy. W tym czasie, powstańcy na tym obszarze zestrzelili ponad dziesięć ukraińskich samolotów wojskowych, w tym samolot transportowy. Dlatego możliwe jest, że na prezentowanych przez stronę ukraińską nagraniach, omawiane jest zestrzelenie nie Boeinga, a innych samolotów wojskowych.

Ponadto, jak zauważył dyrektor Centrum Badań Fonoskopijnych Forenex German Zubow, umieszczanie w internecie urywków nagrań cudzych rozmów, nie jest dowodem w sensie prawnym. Materiałem dowodowym jest przekazane sprawie pełne nagranie, którego strona ukraińska jak narazie nie przedstawiła. To, co zostało już opublikowane, według Zobowa, to może niesfałszowane, ale na pewno niepełne nagranie rozmów bojowników:
Kijów wyciął najbardziej istotne, z punktu widzenia strony ukraińskiej, fragmenty rozmowy. Być może, dialog był znacznie dłuższy. Na przykład, w opublikowanych nagraniach nie ma tak zwanych zwrotów podtrzymujących kontakt – „cześć”, „do usłyszenia!”. Należy przedstawić fonogram, od początku do końca. Ułatwi to pracę ekspertów oraz usunie lub potwierdzi wątpliwości co do autentyczności nagrania.

Jednak, ani zachodni politycy, ani tym bardziej zachodnia prasa, nie zamierzają czekań na ekspertyzy. Prezydent Obama powiedział już, że rakieta, która zestrzeliła samolot, była wystrzelona z terytorium kontrolowanego przez siły samoobrony, niezależnie od tego, że najlepsi amerykańscy eksperci do spraw zdjęć satelitarnych, na kilka godzin przed jego oświadczeniem mówili coś zupełnie innego. Mianowicie, że z całą pewnością można powiedzieć tylko jedno: samolot został zestrzelony przez rakietę typu „ziemia – powietrze”, natomiast skąd ona przyleciała, nie da się jasno powiedzieć. Jeśli Obama posiada dowody, na przykład, nagranie momentu wystrzelenia rakiety, to dlaczego nie przedstawi ich przed idealną dla takiego wyjaśnienia publicznością, to jest na posiedzeniu Rady Bezpieczeństwa Organizacji Narodów Zjednoczonych?

Tymczasem brytyjskie i amerykańskie gazety chętnie publikują zapisy rozmów, przedstawionych im przez Służbę Bezpieczeństwa Ukrainy, ale jakoś nie bardzo są zainteresowane analogicznymi nagraniami strony rosyjskiej, która również natrafiła na rozmowy zdumionych ukraińskich wojskowych na temat zestrzelonego przez nich samolotu.

Jednak nadal bez odpowiedzi pozostaje pytanie: w jaki sposób siły samoobrony mogły za pomocą przenośnych wyrzutni, które służą im do ostrzału śmigłowców, zestrzelić samolot lecący na wysokości 10 kilometrów? Były artylerzysta Michaił Chodarionok, będący dzisiaj redaktorem naczelnym gazety „Kurier wojskowo-przemysłowy”, popiera wersję o „ukraińskim tropie” w tej tragedii, gdyż jak twierdzi, samolot na tej wysokości mógł zestrzelić tylko rakietowy kompleks przeciwlotniczy „Buk”, będący na wyposażeniu ukraińskiej armii, ale nie sił samoobrony:

Należałoby tu mówić o brygadzie obrony przeciwrakietowej, ponieważ mniejsza grup nie byłaby w stanie przygotować rakietowego kompleksu przeciwlotniczego do wystrzału. Minimalna liczba to 50-60 osób. Mniejszej liczbie to się nie uda. Powinny to być wysoko wykwalifikowane osoby.

Ale Amerykanie złożoność techniczną zadania wyeliminowania Boeinga również interpretują na niekorzyść Rosji. W „New York Times” jakieś anonimowe źródła twierdzą, że rakieta mogła być wystrzelona na Ukrainie, ale była naprowadzana zdalnie z Rosji. Przy tym wykorzystywane są propagandowe sztuczki dla amatorskiej zachodniej publiczności: ​​rakiety „Buk” są rosyjskiej produkcji, co oznacza, że strzelali Rosjanie. Zachodni czytelnicy nie wiedzą po prostu, że wojsko rosyjskie i ukraińskie od czasów radzieckich było dozbrajane tą samą bronią, na której przyjęło się obecnie pisać „Made in Russia”.

Zachodnie media bardzo rzadko zajmują sie również pytaniem: dlaczego ukraińscy dyspozytorzy nie „odprowadzili” samolotu pasażerskiego z dala od strefy działań wojennych?

Można przywoływać porównania z południowokoreańskim Boeingiem, do „śmierci” którego doprowadzili amerykańscy dyspozytorowie w 1983 roku w przestrzeni powietrznej radzieckiego Dalekiego Wschodu. W historii są i nowsze przykłady, jak chociażby rosyjski Tu-154, który przez przypadek został zestrzelony przez ukraińskią obronę powietrzną nad Morzem Czarnym w 2001 roku. Albo irański samolot pasażerski Airbus, który został zestrzelony nad Zatoką Perską w 1988 roku rakietą z amerykańskiego statku, który uznał zestrzelony samolot za myśliwiec.

Wówczas prezydent Reagan w pierwszym momencie opisał zaistniały incydent jako „poprawne działania obronne”. Łatwo sobie wyobrazić gniew „społeczności międzynarodowej”, jeśli podobne słowa padłyby z ust przedstawicieli sił samoobrony w Doniecku, które w odróżnieniu od Reagana w 1980 roku, są teraz bombardowane całkiem realnie.

http://polish.ruvr.ru

Komentarzy 50 do “Dochodzenie jeszcze się nie rozpoczęło, a sprawca jest już znany”

  1. Siggi said

    Arcyciekawa opinia tzn.jaki typ rakiety użyto.

    http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/kulisy-lotu-mh17-ukrainski-wojskowy-samolot-mogl-zmylic-rakiety-separatystow

  2. markglogg said

    Tutaj jest, niestety po angielsku, bardzo rzetelna informacja, że władze ukraińskie (przez nieuwagę?) opuściły w sieć wideo, oskarżające Rosję o zestrzelenie Boeinga, o kilkanaście godzin wcześniej (16 lipca po godz. 18) niż to miało miejsce. Ponoć wideo szybko zdjęto, ale zachował się po nim ślad że zdążyło go oglądnąć już 800 osób:

  3. Juziek said

    Panie Siggi!

    Ten samolot z płonącym prawym silnikiem pod adresem, który pan podał to nie wygląda na pasażerskiego Boeinga 777, on raczej wygląda na transportowca wojskowego!

  4. Juziek said

    Rosja: to Ukraina zestrzeliła samolot. Kijów się broni.

    Aktualizacja: 2014-07-18 10:01 am

    Rosyjskie ministerstwo obrony winą za zestrzelenie tajwańskiego Boeinga 777 obarcza Ukrainę. Zdaniem Moskwy, w rejonie z którego trafiono samolot, odnotowano aktywność ukraińskich systemów przeciwlotniczych, w tym wyrzutni Buk.
    To najprawdopodobniej z tej wyrzutni zestrzelono samolot. Kijów odpiera jednak zarzuty Rosjan. Ja stwierdził Rzecznik Rady Bezpieczeństwa Narodowego i Obrony Ukrainy, Andriej Łysenko żadne pociski nie zostały wystrzelone przez ukraińskie wojska.
    Łysenko zaznaczył, że samolot znajdował się poza zasięgiem ukraińskiej obrony przeciwrakietowej. Powiedział też, że ukraińskie wojsko nie podejmowało żadnych działań antyterrorystycznych, w których mógłby zostać użyty system przeciwlotniczy.
    Kijów utrzymuje, że samolot został zestrzelony przez tzw. prorosyjskich separatystów. Służba Bezpieczeństwa Ukrainy udostępniła nawet nagranie, na którym słychać – jak twierdzą Ukraińcy – cieszących się z zestrzelenia samolotu separatystów.

    Źródło: tvpinfo.pl

    Za: Polonia Christiana – pch24.pl (2014-07-18)

    KOMENTARZ BIBUŁY: Najpierw należałoby zadać ogólniejsze pytanie: czy są dowody na to, że samolot został zestrzelony, bo przecież w każdych tego typu katastrofach powinny pojawiać się różne wersje i wszelkie inne podejrzenia, czy to o przyczyny mechaniczne, czy o np. wybuch bomby w samolocie lecącym na dużej wysokości. Jeśli jednak przyjmiemy – i wskażemy na dowody – zestrzelenia samolotu, to oprócz kwestii technicznych zestrzelenia (samolot wszak leciał na wysokości 10 km), należy zadać podstawowe pytanie: kto miałby na tym incydencie skorzystać politycznie? W tym przypadku, na pewno nie Rosja, natomiasat dwie pozostałe siły, tj. prorosyjscy separatyści i władze Ukrainy, mogłyby być zainteresowane taką akcją – każda dla swoich korzyści. Najbardziej zyskałby Kijów, rzucając oskarżenia na Moskwę – co też się stało i co media zachodnie natychmiast podchwyciły – bowiem utworzyłoby to tak potrzebny Ukrainie obraz jako biednej ofiary, której siły zachodnie miałyby teraz pretekst udzielenia militarnej “pomocy” w ramach walki z “terroryzmem”.
    Nie należy jednak zapominać, że mogło dojść do pomyłkowego zestrzelenia samolotu, który – np. nie reagując na zapytania – nie usunął się ze strefy działań wojennych, a przecież wiemy że jego lot przebiegał aż 200 mil od trasy uznawanej za bezpieczny międzynarodowy korytarz. W tym przypadku, zarówno Rosja jak i Ukraina mają na swoich kontach przypadki pomyłkowego zestrzelenia samolotów pasażerskich (jakoś dziwnie, zachodnie media – i polskie papugi – chętnie przypominają zestrzelenie koreańskiego samolotu w 1983 roku przez Związek Radziecki, lecz przemilczają fakt, że w 2001 roku zestrzelenia dokonały ukraińskie siły powietrzne – chodzi o Siberia Airlines Flight 1812). Przyjmując wersję pomyłkowego zestrzelenia, należałoby wskazać na jedynego w tym przypadku sprawcę, czyli na ukraińskie siły powietrzne (bądź jednostki przeciwlotnicze), wszak samolot znajdował się nad obszarem ukraińskim, kontrolowanym przez Ukrainę i zestrzelony został, a następnie spadł na tereytorium Ukrainy.
    Oczywiście tego typu wydarzenia nie dzieją się w oderwaniu od innych światowych wydarzeń, wszak media zajęte roztrząsaniem “agresji rosyjskiej” nie zajmują się już tak bardzo inną, groźniejszą, bo realną agresją nazistowskich wojsk izraelskich na terytorium Palestyny.
    No i jeszcze pozostaje otwarta kwestia jakiegoś możliwego związku tego konkretnego zestrzelonego samolotu z “zaginionym” kilka miesięcy temu, również malezyjskim i takim samym Boeingiem 777. Jak na razie za szybko na konkluzje, choć cisną się pytania. No i na koniec, dlaczego ta Malezja jest tak prześladowana przez los, albo przez tych co te “losy” tworzą? Może jedną z odpowiedzi jest ta decyzja sądu?

    Pierwsze wnioski z katastrofy.
    Prawdopodobne zestrzelenie malezyjskiego samolotu nad Ukrainą wstrząsnęło światową opinią publiczną, dzięki czemu bezcenny Izrael może dokończyć tłumienie powstania w getcie w Strefie Gazy bez ryzyka ściągnięcia na siebie głosów potępienia. Od razu widać, że nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło. Po drugie – dzisiaj można powiedzieć jedno – że Służba Bezpieki Ukrainy była do tej katastrofy znacznie lepiej przygotowana, niż ruska FSB, a nawet – GRU. Prezydent Petro Poroszenko nawet bez dostępu do miejsca katastrofy od razu wiedział, że samolot został zestrzelony przez „terrorystów”, a SBU natychmiast zaprezentowała światu dowody w postaci nagranych rozmów separatystów, których zidentyfikowała nawet z nazwiska. Tymczasem zimny rosyjski czekista Putin początkowo był najwyraźniej zdezorientowany i dopiero stopniowo odzyskiwał kontenans. Od razu widać, że Ukraińcami musieli zaopiekować się pierwszorzędni fachowcy.
    Wreszcie – co szczególnie przyda się poprzebieranym za dziennikarzy konfidentom zatrudnionym w niezależnych mediach głównego nurtu – mamy znakomitą ilustrację, jak działają mądrości etapu. Na obecnym etapie nie tylko nie ufamy MAK-owi, ale kwestionujemy jego kompetencje w wyjaśnianiu przyczyn katastrof lotniczych. Tymczasem w kwietniu 2010 roku był inny etap, na którym obowiązywały inne mądrości – że mianowicie MAK jest nie tylko kompetentny, ale i prawdomówny. I w odniesieniu do wydarzeń dzisiejszych obowiązują mądrości obecnego etapu, podczas gdy w odniesieniu do wydarzeń z roku 2010 obowiązują mądrości etapu ówczesnego. Na tym zawisła nie tylko reputacja prezydenta Komorowskiego i rządu premiera Tuska, ale również – zespołu pana doktora Macieja Laska – zwanego Laskiem Smoleńskim.

    Stanisław Michalkiewicz

    Komentarz • specjalnie dla http://www.michalkiewicz.pl • 18 lipca 2014

    Za: michalkiewicz.pl

    Trybunał Zbrodni Wojennych w Malezji: Inwazja na Irak w 2003 roku była zbrodnią; G.W.Bush i Tony Blair uznani winnymi ludobójstwa

    Aktualizacja: 2011-11-28 11:01 am

    Były prezydent USA George W. Bush oraz premier Wlk. Brytanii Tony Blair zostali uznani winnymi zbrodni wojny i ludobójstwa – przeciwko pokojowi i ludzkości – decydując się na inwazję Iraku w 2003 roku. Taką decyzję podjął Kualalumpur War Crimes Tribiunal (Trybunał Zbrodni Wojennych w Kualalumpur), który ma swoją siedzibę w Malezji.
    Inwazja na Irak została określona jako akt nieuprawnionej agresji, która skutkowała śmiercią wielu Irakijczyków. Sędzia podkreślił, że sfabrykowali oni dokumenty świadczące o rzekomym posiadani broni masowego rażenia przez Saddama.
    Francis Boyle, międzynarodowy prokurator badający zbrodnie przeciwko ludzkości powiedział, że Bush i Blair zostali skazani w oparciu o to samo prawo, w oparciu o które w Norymberdze skazano część elit nazistowskich. “Bush i Blair są zbrodniarzami wojennymi i winni być zatrzymani przez każde szanujące prawo międzynarodowe państwo. Nie ustaniemy w naszych działaniach, dopóki Bush i Blair nie zostaną zatrzymani i wsadzeni do więzienia.”.
    Nazwiska Busha i Blaira zostają dopisane do listy poszukiwanych zbrodniarzy wojennych.

    Trybunał został powołany z inicjatywy Prezydenta Malezji i nie ma umocowania w żadnym tworze typu ONZ, ale ma swoje umocowanie jako trybunał niezależnego kraju i jego wyroki podlegają wykonaniu na terenie większości krajów – także zachodnich. Tak więc sytuacja jest dość precedensowa i zobaczymy jak się rozwinie na świecie. Decyzja Trybunału jest kamieniem milowym w zmianie paradygmatu bezkarności elit rządzących. Oczywiście teraz rozpoczną się zakulisowe przetargi, gdzie Panowie Bush i Blair mogą bezpiecznie pojechać, a gdzie nie, ale z pewnością jest to krok w stronę lepszego świata. Zaczyna być naprawdę ciekawie…

    Za: Schodami do Nieba (24 listopada 201) (” Inwazja na Irak w 2003 roku była zbrodnią”).

  5. Juziek said

    Panie markglogg.

    Zdjęto, ponieważ szybko wyszło na jaw, że to kłamstwo szyte nie grubymi nićmi, ale grubym drutem!

    Tym filmem banderowcy strzelili sobie w łeb, a nie w kolano.

    To jest dowód na to, że winny stara się zacierać ślady swojego przestępstwa przerzucając własną winę na innych.

  6. aaaaaaaaa said

    nie ośmieszaliby się obwiniać Rosję , …gdy Putin reagował tak gwałtownie jak Usa to po zaatakowaniu Kurska już byłaby wojna …..nic nie trzyma się logiki od początku do końca………….

  7. MatkaPolka said

    dzięki panie Markglogg

    BUSTED! Ukraine Caught Trying to ‚Frame Russia’ for Shooting Down Malaysia Flight MH17!
    PRZYŁAPANI! Ukraina Złapana na gorącym uczynku Próbując ‚WrabiaćRosję ‚ w zestrzelenie samolotu – Malaysia lot MH17!

    Podpis pod wideo

    I have to say, They were gonna fool a whole lot of people with this one! Thankfully, they have been caught!
    The Ukraine Government supported a youtube clip that they say proves Russia had involvement and that Rebels shot down Malaysia Flight MH17. However, Due to their sloppy work, They have been caught! They have since tried to delete the file, but not before it was downloaded over 800 times! More info at links!

    Muszę powiedzieć, Oni mieli zamiar ogłupić i oszukać dużo ludzi tym video! Na cale szczęście zostali przyłapani !

    Rząd Ukrainy promuje i popiera video klip na YouTube, w którm mówią, że maja dowody na to, że to Rosja miała udział w tym i że „rebelianci” ( ze wsch. Ukrainy) zestrzelili samolot Malaysia lot MH17. Jednakze ze względu na ich niechlujstwo pracy, zostali przyłapani!
    Później próbowali usunąć plik, ale nie wcześniej został pobrany ponad 800 razy! Więcej informacji pod linkami

    Samolot został zestrzelony 17 lipca o godz 18
    Video zostało umieszczone 16 lipca o godz 19 – jeden dzień przed zestrzeleniem

    Tabelka informacyjna o tym video
    http://pl.rghost.net/private/56950510/78d787acfabcaf840cfa213e7221a060?comments_page=2
    – można pobrać video

    To rozszerzenie tego samego wideo z dnia 5 czerwca
    The video from June 5 is shown below
    http://www.zerohedge.com/news/2014-07-17/ukraine-releases-youtube-clip-proving-rebels-shot-down-malaysian-flight-mh-17

    General
    Container: lavfpref
    Duration: 1 мин. 50.08 с.
    major_brand: mp42
    minor_version: 0
    compatible_brands: isommp42
    creation_time: 2014-07-16 19:10:24
    Czas opublikowania video – 2014-07-16 19:10:24

    Video
    Format wideo: H264
    Video bitrate: 44kbps
    Width: 480
    Wysokość: 360
    FPS: 25.000
    Codec: H.264
    Audio
    Audio bitrate: 96kbps
    Częstotliwość próbkowania: 44kHz
    Ilość kanałów audio: 2
    Audio bitrate: 96kbps
    Częstotliwość próbkowania: 44kHz
    Ilość kanałów audio: 2
    Codec: ffaac

  8. Easy Rider said

    Przecież podobna sytuacja była w przypadku 9/11 – już w kilka godzin po zdarzeniu żydomedialne szczekaczki informowały o sprawcach spod znaku Bin Ladena. To stało się swego rodzaju schematem, polegającym na natychmiastowym ogłoszeniu przyczyn i winnych tego rodzaju zamachów lub ich mistyfikacji, dokonanych przez NWO. Podobnie było w przypadku tzw. katastrofy smoleńskiej – od razu było wiadomo, że błąd pilota, mgła, brzoza itd. Tyle tylko, że żadnej katastrofy nie było, lecz jej mistyfikacja.

  9. Griszka said

    Michalkiewicz ponownie jako jeden z nielicznych „mówi jak jest” i nie płynie z głównym nurtem. Albo lepiej ściekiem informacyjnym.
    Ukraina trzęsie galotami, że te czarne skrzynki mogą trafić do Malezji…

  10. Griszka said

    @3
    Ma Pan rację Panie Juźku, bo jest to An-26 (proste skrzydła w przeciwieństwie do Boeinga, inaczej rozmieszczone silniki) i mam podejrzenie, że został celowo zniszczony przez własną załogę, aby powstało to nagranie do celów propagandowych, bo leciał on na wysokości ponad 6km. MANPAD nie trafi lecącego tak wysoko samolotu. Załoga An-26 ewakuowała się za pomocą spadochronów.
    Separatyści popełnili błąd ciesząc się z tego zdarzenia przedwcześnie.

  11. Przypomne ze po katastrofie smolenskiej sprawca(chojrakujacy piloci) byl przez mainstremowe media tez juz „znany” w pol godziny po katastrofie-wtedy jakos Marucha przeciw temu nie protestowal i do dzisiaj twierdzi ze Rosja nie miala z tym nic wspolnego(mimo wielu poszlak wskazujacyc ze jest inaczej).Ale zdarzylem sie juz przyzwyczaic ze Marucha(podobnie jak JKM) ZAWSZE broni wresji rosyjskiej-ZAWSZE.Ale w koncu to Maruchy robota to i nie dziwne.

    piotr34

  12. Gaz w Gazie said

    Prawdziwa przyczyna awantury w Gazie i propagandy przeciw Rosji.

    W 2008 Hamas podpisal podobna ustawe z Anglia. I Izrael wjechal do Gazy i ‚zrobil porzadek’

    http://www.al-monitor.com/pulse/business/2014/01/russia-palestine-offshore-gas-field-gaza.html#

  13. Zerohero said

    A jakiej ty wersji bronisz piotrusiu? Widziałem w sieci twój komentarz w którym wklejałeś agitki banderowskie wybielające Wołyń, więc powiem jedno. Goń się banderowski capie, pozyteczny goju.

  14. Easy Rider said

    Ad 11 – Piotr34.

    Rosja (jako całość) nie mogła odpowiadać za tzw. katastrofę smoleńską, gdyż takowej nie było, a jedynie jej mistyfikacja (maskirowka). Można to podciągnąć pod współudział w zbrodni (bo jednak ci ludzie gdzieś zginęli, chociaż nie wiadomo, czy wszyscy). Pytanie zasadnicze, które stawiam sobie od jakichś 3 lat i nie znajduję odpowiedzi, jest następujące:

    czy maskirowka 10/04 została dokonana za wiedzą i zgodą Putina, czy nie?

    Nie wiem, czy kiedykolwiek uzyskam na to pytanie odpowiedź, jednak gdyby była ona znana, pozwoliłaby nam również pomóc odpowiedzieć na pytanie, w co może grać Putin w związku z Ukrainą? Rozwiązanie „zagadki smoleńskiej” jest trudniejsze tym bardziej, że tam nie widać jednoznacznych, ściśle określonych beneficjentów, natomiast nie ulega wątpliwości, że musiał to być uzgodniony spisek międzynarodowy, gdyż w przeciwnym wypadku doszłoby do wojny Rosja – NATO. Trzeba bowiem mieć na uwadze fakt, że w tej tzw. „katastrofie” zginęło więcej polskich (i zarazem NATO-wskich) generałów niż w działaniach wojennych kampanii 1939 r., nawet nie licząc duchownych w stopniu generała. Ale wtedy żadne „społeczności międzynarodowe” nie domagały się międzynarodowego śledztwa, a Obambo podczas pogrzebu L. Kaczyńskiego na Wawelu grał w golfa. Oczywiście, prawdopodobnie pogrzeb był fikcyjny, ale jednak pewne protokoły obowiązują i Miedwiediew mógł przylecieć – prezydent kraju „wrogiego”, a „największy sojusznik” to zwyczajnie olał, nie wiem nawet, czy przysłał ambasadora.

    Natomiast co do omawianej katastrofy malezyjskiego Boeinga – logicznie biorąc, tutaj nie widać żadnego interesu Rosji. Chyba, że mamy do czynienia z kolejnym elementem uzgodnionego scenariusza. W tego rodzaju sprawach – „nic nie jest takim, jakim się wydaje”.

  15. revers said

    minus34p34@ tp://europebusines.blogspot.ca/2014/07/ecm-battle-over-poland-saved-putins.html

  16. Zerohero said

    Durnowatość Piotrusia polega na nieodróżnianiu zasadniczej różnicy obu przypadków.

    1.W Smoleńsku nonszalancja szybkości stawiania pierwszych ocen, to bylo abstrakcyjne ocenianie katastrofa czy nie.
    2. Na Ukrainie jest wybór WINNEGO ZBRODNI Z PREMEDYTACJĄ.

    Czyli szybkość ocen dotyczyła ZUPEŁNIE INNYCH KATEGORII.

    Ciągnąc dalej:

    1. W Smoleńsku Rosja nie miała żadnego motywu. Nikt nie miał motywu, bo LechKacz był z układu III RP i jego eliminacja NICZEGO NIE ZMIENIłA. Z perspektywy 4 lat widać to bardzo wyraźnie. Samolot lądował w złych warunkach, na obskórnym lotnisku, z niedoświadczonym pilotem pod presją czasu, więc pierwsze o czym się mówiło, to o złej procedurze lądowania. To były twierdzenia przedwczesne, nieuzasadnione i nieprofesjonalne, bo jednak należy poczekać na śledztwo. Co jednak dała cała spiskologia? Nic. Przetoczyly się hele, sztuczne mgły a na koncu trotyle. Fachowcy Macierewicza okazali się po czasie amerykańskimi lobbystami (offset F16) albo krętaczami cynicznie przyznającymi się po jakimś czasie do „blefów”. Dziwne też, że wyznawcy zamachu uparcie lansowali winę Rosji, jakby zamachu nie mogly dokonać służby innego kraju, np. sabotując przyrządy.

    2. Na Ukrainie jedyny motyw miała junta, która nagrabiła już sobie ewidentnymi zbrodniami, a na froncie dostała tegie lanie.

    Tymczasem nie można opędzić się od nachalnych much każących się spowiadać z powyższego rozumowania. Ale nie w tym rzecz. Bezmózg Piotruś nie rozumie, że histeryczne zarzuty tak dużego kalibru formułowane przez tzw. zachód oznaczają stan wojenny z Rosją, co w Europie oznacza konfiskatę kont bankowych, militaryzację i terror w imię bezpieczeństwa. Bezmózg Piotruś nauczył się, że z jego onanizowania po forach nie wynika nic, bo to tylko taki sport, skoro wojna jest gdzieś tam za granicą. Jak go zmilitaryzuja i oskubią pod pretekstem wojny, to MOŻE przejrzy na oczy. W co jednak wątpię, bo takie tępe goje nie budzą się nawet jak dostają biczem po wlasnym tyłku, co świetnie widać na przykładzie banderowskiej hołoty nieświadomej kto teraz skubie Ukrainę i jaki los czeka ich w dluższej perspektywie.

  17. Zerohero said

    Oczywiście zbrodnia junty nie byłaby możliwa bez parasola medialnego Zachodu. Z tego samego powodu popełniono zbrodnię WTC. Na taką zbrodnię pracuje się latami, np. obsmarowując Arabów w Hollywood. Gdy wejdzie do podświadomości, że to urodzeni terroryści, to z zamachu na WTC nie wybronia się. To samo spotyka Rosjan, którym d smaruje się mocno od końca lat 90. Gdy człowiek broni PRAWDY, to jest wówczas nazywany przyjacielem muslimow albo kapacapem, tak mają mózgi wyprane nasi obywatele.

  18. Juziek said

    Ukraiński samolot wojskowy zmylił rakiety separatystów.

    Wcale to nie oznacza o braku odpowiedzialności po stronie banderowców z Kijowa i jak widać ich pomagierów z Warszawy!
    Gdyż jeżeli to prawda, to wykorzystali cywilny statek powietrzny do osiągnięcia swoich celów – pomoc dla okrążonych banderowców.
    To jest najpodlejsze, najgorszego kalibru kures-wo!

    Torem lotu zestrzelonego samolotu pasażerskiego musiał lecieć jakiś samolot wojskowy. To fakt, o którym zapominają wspominać zachodnie media. Jednak jest mocny dowód wskazujący na to, że celem rakiety, która dosięgła malezyjskiego Boeinga, był ukraiński samolot wojskowy, który próbował ukryć się w korytarzu powietrznym. Natłok propagandy, jaki obserwujemy od dwóch dni w temacie zestrzelonego Boeinga jest tak wielki, że bardzo trudno wyłuskać z potoku wzajemnych oskarżeń coś, co może być choćby zbliżone do prawdy. Okazuje się jednak, że wnikliwa analiza materiału wideo wskazuje na to, że wraz z lotem MH17 musiał podążać samolot wojskowy. Dowodem jest jedno z nagrań płonących na ziemi fragmentów Boeinga. Na tle tumanu ciemnego dymu widać wyraźnie, że coś spada z nieba. Wygląda to jak długie paski, które błyszczą na tyle jasno, że są doskonale widoczne. To tak zwane dipole odbijające.
    Według Wikipedii dipole odbijające to system przeciwdziałania namiarom radarowym, polegający na tym, że samolot lub inny obiekt o znaczeniu militarnymwyrzuca w powietrze chmurę celów pozornych w postaci niewielkich pasków aluminium, powlekanego metalem włókna szklanego lub plastiku. W powietrzu wygląda to właśnie tak, jak na poniższym filmie. Z kolei na ekranie radaru wygląda to jak grupa celów, bądź też wprowadza zakłócenia powodując radarowe odbicia. To ciekawe, że nikt nie zwrócił jeszcze na to uwagi, że obecność dipoli odbijających w istocie dowodzi obecności jakiegoś drugiego samolotu. Pasażerski Boeing 777 nie dysponuje takim systemem. Tylko kilka samolotów izraelskich zostało wyposażonych w dipole i flary. Obawiano się po prostu ataków rakietowych ze strony Hamasu. Inne samoloty pasażerskie nie mają takich systemów antyrakietowych. Oczywista jest zatem konkluzja, że jakiś wojskowy samolot wypuścił dipole, a rakieta zamiast uderzyć w niego uderzyła w malezyjskiego Boeinga, który na radarach wyglądał jako jeden z celów. W takiej sytuacji operator wybiera cel, który wydaje mu się najbardziej prawdopodobny traktując pozostałe jako dipole. Niestety najwyraźniej wybrali źle.

    Ukraiński samolot wojskowy to mógł być Su-25, albo An-26, którego zestrzelenie początkowo obwieścili separatyści. Ukraińskie samoloty wojskowe latają tam z zaopatrzeniem, które zrzucane jest do znajdujących się tam w okrążeniu żołnierzy. Myśliwce dokonują też bombardowań pozycji powstańców. Przypomnijmy, że 14 lipca zestrzelono tam lecącego 7 km nad ziemią Antonowa. To dowód na to, że separatyści mieli zdolność do zestrzelenia samolotu poruszającego się na dużej wysokości przelotowej. Prawdopodobnie wojska ukraińskie postanowiły chować się w cywilnych korytarzach powietrznych zakładając, że uda się dzięki temu uniknąć ostrzału rakietowego. Być może to właśnie dlatego wieże kontroli lotów w Warszawie i w Dniepropietrowsku nakazały zmianę kursu MH17 i kazały obniżyć lot z 10700 metrów na 10100 metrów. Jeśli chował się za nim ukraiński samolot turbośmigłowy, albo myśliwiec to takie manewry mogły być konieczne dla ukrycia się, a potem wykonania zadania. To mogło wyglądać jak samochodowa jazda na ogonie, czyli trzymanie się blisko drugiego pojazdu, w tym przypadku ukraiński samolot mógł lecieć kilometr, lub dwa pod Boeingiem. Dalszy rozwój wypadków mógł wyglądać właśnie tak, że wystrzelił dipole, a załoga BUK-M, prawdopodobnie rosyjska, pomyliła się kierując jedną z rakiet na zły cel.

  19. lolek said

    moim zdaniem to żadne dipole odbijające tylko rozwinięty podczas spadania papier toaletowy

  20. Anczlauzen said

    A mnie sie wydaje ,że kiedy świat fascynuje się tą katastrofą to można teraz spokojnie wyrzynac Gaze!

  21. gekon said

    Ile Kołomojski dawał za głowę Putina? Teraz miał szansę dopaść go w niebie (powietrzu) nad terenem gdzie toczą się walki tylko się rozminął w czasie i trafił w nie ten samolot co chciał (bo są łudząco podobne do siebie i leciały w niewielkim odstępie czasowym)- i tu jest ślad! I jest na kogo zwalić winę a propaganda zrobi swoje.

  22. veri said

    14. @Easy Rider

    Ja zastanawialem sie nad tym : na jaki deal ( i z kim ) poszedl Putin udostepniajac lotnisko w Smolensku jako miejsce katastrofy ( tu, „katastrofy” ) ?

  23. Zerohero said

    @21Gekon

    O ile wiem samoloty były blisko, ale tylko w Polsce, a Putin leciał nad Białorusią.

    @20, Anczlauzen

    Gazę ORAZ Donbas. Nie zapominajmy, że w Donbasie jest teraz IDENTYCZNIE jak w Gazie, a ewentaulna empatia mas jest blokowana ciągłym wmawianiem, że to terroryści, więc im dobrze.

  24. Griszka said

    @18 Juziek
    Najpierw trzeba udowodnić, że separatyści mają sprawny Buk. Ukraińskie załogi, które je porzuciły deklarowały, że uszkodziły elektronikę wyrzutni. Wystarczy zdewastować monitor i konsolę. Bez odpowiednich części do naprawy wyrzutnia będzie bezużyteczna. Prokurator Generalnych Ukrainy stwierdził jednak, że separatyści nie mają Buków, co wyjaśnia dlaczego pozwolono latać ukraińskim samolotom na wysokości 6 km, gdzie są po za zasięgiem ręcznych wyrzutni przeciwlotniczych.

    Separatyści przekażą czarne skrzynki Międzynarodowej Organizacji Lotnictwa Cywilnego. Teraz czekają jedynie na przybycie ekspertów z tej organizacji na miejsce katastrofy.

    @13 ZeroHero
    He, he. Piotr teraz leje krokodyle łzy. Wcześniej sprzyjał tej juncie, więc skoro okazało się, że się wtedy mylił to powinien sam siebie w pierwszej kolejności zrugać za swoją służalczość (ew. bezmyślność) a nie Gajowego. Ewangeliczna nauka o drzazdze w oku bliźniego i belce we własnym pasuje tutaj jak ulał.

  25. Zerohero said

    Nasz Dziennik
    http://janusz.neon24.pl/post/111200,tragedia-boeinga-777-prologiem-do-wojny-swiatowej
    Z dr. Andrzejem Zapałowskim, historykiem, wykładowcą akademickim, ekspertem ds. bezpieczeństwa, prezesem rzeszowskiego oddziału Polskiego Towarzystwa Geopolitycznego, rozmawia Mariusz Kamieniecki

    Zapałowski mówi jak jest, a dziennikarz stara się sprowadzić rozmowę na bezpieczne tory zadając pytania. Komentarze moje.

    Czy zważając na działania separatystów na wschodzie Ukrainy i tę katastrofę, można powiedzieć, że konflikt wymknął się spod kontroli?

    czemu tylko działania separatystów?

    Premier Jaceniuk powiedział, że to, z czym mamy obecnie do czynienia, nie jest już lokalną wojną i problemem Ukrainy, ale międzynarodową zbrodnią i wojną przeciw całemu światu. Co zrobić, aby ten konflikt ukraińsko-rosyjski na granicy wschodu i zachodu nie eskalował dalej?

    Dziennikarz w „pytaniu” lansuje szczura na autorytet.

    Jednak jeżeli okaże się, że to Rosjanie stoją za zestrzeleniem samolotu, to jakie to może mieć skutki?

    o skutki innej ewentualności dziennikarz nie pytał….

    @13, Griszka

    Oglądam wiele stron i ksywkę Piota34 skojarzyłem jako komentatora trochę gadatliwego i mędrkującego, ale na pierwszy rzut oka przyzwoitego jako człowieka i jako Polaka. Niestety zabrakło przygotowania merytorycznego, chłopak zaczął krążyć w zamkniętym kręgu opinii (np. ulubione blogi) i źle skończył bo nie rozpoznał źródeł z dostawami powoli sączonego jadu. To widać wyraźnie, bo Piotr rozumowania przeprowadza po polsku, ale jako „ciekawe źróła” daje często linki do blogów osobników których uważam za kanalie. Dobrze maskująca się kanalia może zwodzić latami, ale w końcu wyłazi jej stosunek do PRAWDY i MORALNOŚCI. Świetnym przykładem jest portal nacjonalista.pl, który rzeź w Odessie nazwał „oczyszczaniem”. Ja po czymś takim zrywam znajomość. Piotruś jest bardziej tolerancyjny, więc z czasem naćpał się tego g..wna po same uszy.

    i teraz w przeddzień poważnego konfliktu światowego lata Piotrek z pochodnią w jednej, z brzytwą w drugiej i rozlicza Maruchę z „trzymania ruskiej wersji”. Widocznie prowojenny amok w mediach mu nie przeszkadza, ale nieprzystosowany Marucha tak.

    Rozpisałem się o nieznanym mi człowieku, bo to doskonały przykład urabiania opinii. ONI o tym wiedzą i podszywają się pod blogosferę, kontrolują wiele for internetowych, stowarzyszeń. Ludzie idą na to jak na lep. Nie masz wiedzy, intuicji, wyczucia – wpadasz. Gdyby Piotrek 1/3 czasu związanego z pisaniem komenatrzy poświęcił na czytanie artykuów o Wołyniu, to banderowskiego ściemniacza obszedłby szerokim łukiem. NIGDY nie można podniecać się siłą autorytetu, „ciekawym” tesktem, autorytetem. Trzeba UWAŻAĆ. Oraz uczyć się, uczyć, uczyć…żeby jakiś szemrany pozer nie robił nam za profesora.

  26. Griszka said

    @24
    Na nacjonaliście.pl zalegli się albo banderowcy albo wyjątkowo durni neonaziści. Znam wypowiedź jednego snajpera, walczącego ramię w ramię z wojskami kijowskiej junty, który jest Szwedem i należy do bojówki neonazistowskiej. Facio twierdzi, że banderowcy walczą w słusznej sprawie a jednocześnie wierzy, że dobry Asad walczy z syjonizmem. Snajper-neonazista chciałby po kampanii w Ukrainie Wschodniej dołączyć do wojsk syryjskich, walczących z terrorystami sponsorowanymi przez Zachód…
    Ci ludzie mają naprawdę nierówno pod sufitem. O tym, że wybielali masakrę w Odessie nie wiedziałem, bo też unikam tego portalu, ale od momentu, gdy zaczęli wspierać bojówkarzy Prawego Sektora.

    Jeśli dojdzie do wojny to my będziemy rozliczeni przez Rosję w pierwszej kolejności. Ci ludzie zapominają o tym, że USA przeznaczyła nas jako kamikadze i ani myśli przejmować się mięsem armatnim. Dlatego pisiury jęczały, że Obama przywiózł puste koperty a Sikorski wypłakiwał się w ramię kumplowi, że trzeba będzie zrobić USA „laskę za darmo”. Mamy poświęcić swoją gospodarkę, wojsko oraz ludność i rozbić się o pokład rosyjskiego lotniskowca, tak jak już to zrobiła Ukraina. Jesteśmy na pierwszej linii ognia jeśli chodzi o sankcje związane z dostawami ropy i gazu.
    Czemu inne kraje, takie jak Czechy, Słowacja, Węgry nie dają się w ten sposób podpuszczać a jedynie Polska i Litwa ?

    Radio Maryja jest trzymane na krótkiej smyczy przez Lożę Synów Przymierza, czyli wpływowe amerykańskie środowisko syjonistyczne, któremu służy Kaczyński. Ta antypolska loża nie chciała nigdy zniszczyć toruńskiej rozgłośni, ale wolałaby ją przejąć i zrobić z niej swoją tubę propagandową.

  27. Griszka said

    Mój komentarz został wyłapany przez system antyspamowy. Niestety nie mogę odpisać Panu, Panie Zerohero.

  28. jowram said

    metalowy kadłub Boeinga 777 nie wykazuje żadnych śladów głębokich i długich zadrapań od stalowych kul pozostawionych przez głowicę rakiety Buk

    – silnik odrzutowy w prawym skrzydle (starboard) został bardzo uszkodzony i złapał ogień, co wskazuje na uderzenie mniejszą rakietą powietrzną wystrzeloną z myśliwca przechwytującego lecącego mniej więcej na tej samej wysokości, i

    – środkowa część została „wysadzona do zewnątrz, a nie do wewnątrz”, co wskazuje na wybuch bomby w środku ładowni.

    Zebrane eksperckie uwagi pokazują, że NATOwski przechwytywacz wystrzelił szukający ciepła pocisk w silnik samolotu, wywołując pożar. Oczekiwano, że płomienie pójdą do góry po liniach paliwa w skrzydle by wywołać pożar w samolocie i spopielić wszystko w jego wnętrzu, zwłaszcza zainfekowane zwłoki i pakiety z krwią.

    Plan dezynfekcji w powietrzu nie wypalił kiedy ukryta w ładowni przez Izraelczyków bomba, ustawiona na wybuch na Międzynarodowym Lotnisku w Kuala Lumpur (KLIA) żeby roznieść broń biologiczną na wszystkich pasażerów, którzy bezpiecznie opuszczą samolot, rozgrzała się i eksplodowała w powietrzu. Wybuch ten wydmuchał pożar na pokładzie zanim spalił się ładunek. Samolot spadł na ziemię, z nienaruszonymi bronią biologiczną i zwłokami.

    http://wolna-polska.pl/wiadomosci/mh17-przewozil-makabryczny-ladunek-skazonych-zwlok-krwi-2014-07

  29. gracjusz said

    z tym filmikiem od Jóźka ( 18 ) jest rzecz szczególna, której nie rozumie. Jakim cudem wstęgi spadały dokładnie tak jak ciężkie elementy kadłuba, którego prędkość przed upadkiem wynosiła tyle samo co prędkość wstęg, ale energia kinetyczna obu obiektów była kolosalnie różna. Wstęgi powinny spadać swobodnie niemal natychmiast po opuszczeniu samolotu, który to zrzucił. Natomiast 777 lub jego elementy – powinny mieć wektor prędkości podobny do hiperboli

    Stawiam pytanie : Kto desantował te wstęgi ? Bo po co desantował – widać na filmiku .

  30. Griszka said

    @27
    Samolot spadł na terenie zajętym przez separatystów. Kijów chciał uniknąć takiego scenariusza, bo teraz nie ma dostępu do większości dowodów. Interesujące wyjaśnienie tego, czemu nie poszło wszystko zgodnie z ich planem.

  31. Griszka said

    Jeszcze jedno. Czytając plan Operacji Northwoods, wspomina się tam się o podmiance samolotów. Czyżbyśmy odnaleźli zaginionego wcześniej Boeinga ? Według mnie to nie może być przypadek, że ginie wcześniej bez śladu taki sam samolot.

  32. Easy Rider said

    Jeżeli samolot byłby strącony rakietą z wyrzutni „Buk” (niezależnie od tego, kto ją wystrzelił), świadkowie w promieniu wielu kilometrów musieliby widzieć na niebie smugę spalin, ukazujących tor rakiety. Ale nikt jej nie widział.

  33. Easy Rider said

    Rzekomy dowód na strącenie przez powstańców Boeinga – nagrana rozmowa, to fałszywka.

  34. dr TS said

    Nosz kurczę, w co tu wierzyć wreszcie?

    http://wolna-polska.pl/wiadomosci/historia-ekspertach-aids-mh17-oszustwo-2014-07

    http://wolna-polska.pl/wiadomosci/historia-ekspertach-aids-mh17-oszustwo-ciag-dalszy-2014-07

  35. jowram said

    John Kerry i blogerzy Salonu 24 znają już sprawców zamachu

    Już niedługo obiektywizm przekazu „wolnych” mediów zbliży się do poziomu bezstronności relacji prasy z lat 80-tych.

    Kto ufa mainstreamowi i Johnowi Kerry’emu, ten już na pewno wie, kto zestrzelił malezyjski samolot nad Ukrainą, i zna podłe intencje „sprawcy”:

    — portal wPolityce.pl: „Raport po tragedii na Ukrainie – tak zabija Putin”;

    — naszdziennik.pl: „Separatyści ukrywają dowody”;

    — gazetawyborcza.pl: „Rosja idzie w zaparte”;

    — Mirosław Czech w GW: „Putin musi ponieść karę”.

    Także Salon 24 dotrzymuje – a jakżeby inaczej – kroku mainstreamowi:

    — @Witek: „Jak Putin wybrnie z kolejnej zbrodni”;

    — Piotr Piętak: „Kiedy Putin podbije Polskę”;

    — Janusz Wojciechowski: „Rosyjski kopniak w tyłek świata”.

    http://zygmuntbialas.salon24.pl/597206,john-kerry-i-blogerzy-salonu-24-znaja-juz-sprawcow-zamachu

  36. Kolejnosc zdarzen said

    Wydarzenia po kolei:
    Miedzynarodowy Trybunal w Kuala Lumpur oskarza Izrael o ludobojstwo (genocide) i zbrodnie wojenne – uzycie bomb fosforowych w Gazie w 2008-9)
    Rotszyld wykupuje wiekszosc dozwolonych udzialow w malejskich Liniach Lotniczych.
    Pierwszy samolot pasazerski 370 ‚traci komunikacje w powietrzu’ i dotad nie wiadomo gdzie sie podzial
    Blogger Chris Bolleyn pokazuje zdjecia zupelnie ‚blizniaczego’ samolotu malajskiego w … hangarze w Tel Awiwie.
    Inni szperacze podaja, ze samolot byl porwany na Diego Garcia – baza amerykanska
    Mike Riviero z ‚What Really happened’ podejrzewa, ze ten samolot co jest w Izraelu bedzie prawdopodobnie wykorzystany do prowokacji.
    Samolotu nie znaleziono dotad mimo, ze cztery wielkie panstwa komunikacyjne Indie, Australia, Malezja, Chiny prowadzily intensywne poszukiwania. Baza amerykanska w Guam i Australijska baza w Pine Gap kontroluja komunikacje na calym terenie poludniowej polkuli a nawet tego co sie dzieje w Iraku.
    Pucz na Ukrainie jest jawna prowokacja. Przyznaje sie do niej Soros i amerykanscy politycy.
    Prowokacja jest tez zakaz mowienia po rosyjsku. Nawet najglupsza junta na swiecie nie moglaby wymyslec czegos bardziej prowokacyjnego. Jest to celowa podpucha do etnicznych zamieszek.
    Propaganda wmawia swiatu, ze jak ktos mowi po rosyjsku to jest Rosjaninem a wtedy rzad rosyjski go popiera: Pol Indii i Afryki mowi po angielsku. Kanadyjczyk, z francusko jezycznej Kanady jest Kanadyjczykiem. I przewaznie go Francja nie interesuje. Podobnie Meksykanin nie jest Hiszpanem a Brazylijczyk- Portugalczykiem.
    W styczniu Putin podpisuje umowe o wydobywaniu gazu w Palestynie (Gaza) z Hamasem.
    Putin lekcewazy brednie zachodnie i Duma zgadza sie przylaczyc Krym do Rosji. W ten sposob uratowala Rosja tysiace ludzkich istnien.
    Na Ukrainie walcza ze soba oligarchy o podzial Ukrainy: Carew, Kolomojski, Achmietow i naturalnie Patroszenko, ktory za poparciem USA chce kontrolowac cala Ukraina. A wszyscy maja innostranne paszporty.
    Putin nie wtraca sie do Ukrainy bo to jest wojna oligarchow. Maja prywatne armie i najemnikow.
    W Odessie dochodzi do holokaustu na niewinnych cywilach, ktorzy schowali sie przed bombami. Spalono napalmem ponad 50 osob. Zginelo okolo 200 osob bestialsko pomordowanych. Dzialy sie tam straszne sceny. Za ten Holokaust odpowiada Kolomojski, ktory wyznaczyl milion dolarow za glowe Carewa i nie pamietam ile tysiecy za glowe kazdego Moskala.
    Religijni zydzi nabrali strachu, ze sprawa holokaustu nabierze rozglosu i ze narobi sie wrzasku o zydowskim holokauscie. Urzadzaja Kolomojskiemu jakies czary mary i zlorzeczenia okultystyczne. Prasa swiatowa efektywnie i celowo usmierza zbrodnie w Odessie. Nie pomaga sesja Komisji Europejskiej na ktorej przedstawiono dowody i zeznania swiadkow i rodzin ofiar masowego morderstwa w Odessie.
    Wybory na Ukrainie (25 maja) przypominaja wybory ‚demokratyczne’ w Afganistanie. Sa to wybory prezydenckie. Wyborow do parlamentu nie bylo. Junta rozwiazala Trybunal Konstytucyjny, pomordowali troche ludzi z poprzedniej administracji, a Carewa, ktory tez stanal do wyborow, ciezko pobili. Na wybory do parlamentu nie ma ani czasu ani pieniedzy. Wiec caly ten rzad jest nielegalny a Patroszenko nie reprezentowal przed wyborami zadnej partii. On zostal przyslany z IMF.
    IMF przyznal Ukrainie 17 milardow dolarow, z czego miliard dolarow wplynelo na konto Kolomojskiego.
    USA wysyla do Kijowa szefa CIA – jako ‚doradce’ szpiegowskiego. USA wysyla ‚militarnych doradcow’. Polska wysyla bron. Prywatne armie maja wlasna bron.
    Obroncy Doniecka, z ktorych wielu jest zolnierzami ukrainskiej armii, ktora USA w 1994 roku kazalo rozwiazac, podobnie jak Czernobyl, bo USA obiecalo dbac o bezpieczenstwo Ukrainy.
    Jaceniuk zostaje wybrany jako premier przez Wiktorie Nuland, amerykanska wice- minister do spraw zagranicznych. Timoszenko obiecuje zebrac ‚zachodnich przyjaciol’ i wymordowac bronia nuklearna wszystkich ‚kacapow’ ze wschodniej Ukrainy.
    Putin coraz bardziej naraza sie demokracji Zachodu. Przylacza Krym, ratuje uchodzcow (pol miliona), podpisuje umowe gazowa z Hamasem i BRICS. I ma jeszcze czas jezdzic na mecze futbolowe do Brazylii ( i na Kube po starej przyjazni)
    Politycy USA odgrazaja sie, ze w zaden sposob i za zadna cene nie zgodza sie na obalenie dolara. Wymyslaja coraz to nowe sankcje, ktore Rosji tak naprawde nie dokuczaja.
    Kiedy Australia wezwala w tamtym roku na dywanik ambasadora rosyjskiego za rzekome wtracanie sie do Ukrainy i zmuszanie Ukrainy do nie podpisania umowy stowarzyszeniowej z Unia. –
    Rosja znalazla w australijskiej wolowinie niedozwolone hormony. Australia stracila 200 milionow dolarow na eksporcie w ciagu tego tylko roku. Farmerom to nie pomoglo. Rosja zakupuje wolowine od Argentyny. Niemieccy biznesmeni sa przerazeni obecnymi sankcjami. Podobnie i amerykanscy, ktorzy maja niezle przedsiebiorstwa w Rosji.
    Sankcje nie dzialaja.
    Ale Rosje nalezy ukarac za te bezczelnosc opierania sie polityce Zachodu.
    USA postanawia sklocic Rosje z Europa. Rozne idiotki -politykujace w USA kaza zablokowac rosyjski gaz do Europy.
    Z pomoca przychodzi kolejny malezyjski samolot.
    W 15 minut po katastrofie samolotu, Izrael rozpoczal wielka ofensywe w Gazie.
    Naturalnie malezyjskie linie lotnicze – jedne z najlepszych na swiecie, pojda pod mlotek. Dobrze tak Malezji. Po co sie wtraca do Izraela.
    Putin nie ma powodu interweniowac na Ukrainie. Pospolie ruszenie nie walczy o przylaczenie sie do Rosji. Oni chca federacji – bo tak chca oligarchowie. Podzielic Ukraine miedzy siebie. Czy pospolite ruszenie dziala swiadomie – to czas okaze. Ale napewno walcza przeciwko juncie w Kijowie. Na razie Putin nie przylacza sie do awantury bo to nie lezy w zadnym rosyjskim interesie pomagac ktoremukolwiek z oligarchow. Ale narod cierpi. Wiec Rosja przyjmuje uchodzcow.
    Podobno, zdaniem roznych amerykanskich komentatorow, to dopiero poczatek prowokacji i wojny propagandowej przeciwko Rosji, a wlasciwie przeciwko Putinowi.
    Powtorka z ostatnich lat:
    Swiatowa opinia publiczna uwierzyla w zbrodnie Osama bin Ladena. (Be jakichkolwiek dowodow) Bogobojni Amerykanie wygrazali mu piesciami. Wymordowali pol Afganistanu, choc tam Osamy nigdy nie bylo. Cala cywilizowana i po zeby uzbrojona Ameryka srala ze strachu w pory przed zamknietym w jaskini Hindukuszu samotnie ukrywajacym sie terrorysta; bez komputera, komorki, stacji satelitarnej i bez armii, bez broni. Zdaje sie, ze nawet rowera nie mial. Odwazna Ameryka!
    Demokratyczna opinia swiatowa uwierzyla w bron masowej zaglady w Iraku. Szukaja do tej pory.
    Ponad milion dzieci bestialsko zamordowanych, reszta cierpi na przerozne choroby popromienne. Zniszczony kraj, zamordowany Hussein i rozkradzione skarby i majatek narodowy. Niekonczaca sie wojna.
    Kadafi.
    Demokratyczna opinia swiatowa uwierzyla, ze Kadafi to tyran i nalezy ‚zmienic rezim’ zeby zapanowala demokracja.
    Miloszewicz- tyran i morderca poboznych muzulmanow z Albanii i Saudi Arabii.
    Asad z Syrii to oczywisty faszysta bo tak go nazywa ‚swiatowa opinia publiczna’.
    No to teraz mamy Putina. Co prawda nie zestrzelil sam osobiscie malajskiego samolotu ale ‚pozyczyl’ pocisk rakietowy opolczencom. i potem szybko zabral. (??) Chylkiem przez granice. czy jest jakis debil jeszcze, ktory w to uwierzy? pewnie tak.
    Amerykanie sprzedali bron rebeliantom w SYrii i Iraku. Ta bronia teraz morduja rebelianci amerykanskich zolnierzy. Nikt nie oskarza Obamy za zbrodnie dokonane amerykanska bronia w Izraelau czy gdziekolwiek. Satanjahu domaga sie kolejnej broni od USA.
    BUK, ktorym podobno zestrzelono malajski samolot nalezy do armii ukrainskiej. Rosja juz ma nowsze typy. Kiedys produkowano BUKi w Doniecku.
    Amerykanskie urzadzenia szpiegowskie w europejskich bazach amerykanskich w Kosowie, Grecji, Bulgarii itp. powinny miec dowody na to, ze bron z Rosji jest przemycana do Ukrainy. Na razie nie przedstawiaja zadnych dowodow.
    Ale tlumom dowody sa niepotrzebne.
    Nikt by i tak nie uwierzyl, ze Sadam Hussein nie mial broni masowej zaglady, ktorej koniecznie chcial uzyc przeciwko wolnej i demokratycznej Ameryce.
    Zastanawia jednak, jak malo sie mowi o ofiarach tej katastrofy. Oni nie maja wiekszego znaczenia dla publiki.
    Gwiazda sezonu lowieckiego jest teraz Putin.

    Wiadomosc podana 14 marca 2014!:

    http://investmentwatchblog.com/flight-370-smokescreen-for-ukraine-war/

  37. wi42 said

    Ostatnia wiadomosc z Ministerstawa Obrony FR:

    http://politikus.ru/video/24910-zayavlenie-minoborony-rf-po-katastrofe-boeing-777-pryamaya-translyaciya.html

  38. Pytania bez odpowiedzi said

    Makabryczny ladunek
    http://wolna-polska.pl/wiadomosci/mh17-przewozil-makabryczny-ladunek-skazonych-zwlok-krwi-2014-07

    Pytania bez odpowiedzi
    http://investmentwatchblog.com/the-mystery-of-flight-mh17-critical-questions/

    Hoax?
    http://www.veteranstoday.com/2014/03/27/flight-370-the-cia-hoax-gordon-duff/

    Dane satelitarne
    http://www.veteranstoday.com/2014/07/20/satellite-data-on-mh17-should-be-released-analyst/

    Lotnisko w Amsterdamie:
    http://www.rense.com/general96/MH17.html

  39. jowram said

    Wspólna przestrzeń w ładowni i kabinie jeszcze raz potwierdza tę całą koncepcję, że zestrzelonym samolotem był lot 370, i do miejsca zestrzelenia leciał albo na autopilocie, albo był zdalnie sterowany. Żaden [żywy] pasażer, ani żaden pilot, nie wszedłby do samolotu bez rozdzielenia ich od rozkładających się zwłok w zamkniętym pomieszczeniu, wspólna przestrzeń daje tylko JEDNĄ ODPOWIEDŹ, i jest ona następująca:

    Ktoś mający do dyspozycji miliard dolarów wykupił wszystkie miejsca w samolocie tak by odpowiadały rejestrowi, zapewniono fałszywe tożsamości i towarzyszące paszporty, samolot zamieniono, lot zarejestrowano, i samolot [lot 370] wystartował i wykorzystano go do zestrzelenia. Leciał 200 KM od kursu by dotrzeć na odpowiedni teren na zestrzelenie.

    http://wolna-polska.pl/wiadomosci/ujawnione-najmniej-tydzien-wczesnie-badania-dna-pokazuja-falszywa-identyfikacje-pasazerow-fragment-2014-07

  40. DomGaw said

    Nie chcę mówić ” a nie mówiłem” ale kiedy zrobiłem tutaj wpis o tym, że „wyskoczy” jakaś prowokacja w dalekiej Azji a później pozornie niezwiązana następna prowokacja w Europie to chcieliście mnie tutaj pogryźć. Łącznie z adminem.
    Nie chcę rozpisywać o tym co napisałem więcej itp. Chce teraz napisać o co kaman w tych pokazach a wy sami wyciągajcie wnioski.

    Samolot ginie nad Oceanem. Malezyjski samolot. Cały świat zajmuje się szukaniem blachy po oceanach a samolot poleciał pod osłona AWACS do bazy amerykańskiej na Pacyfiku.
    Kiedy to pisałem śmialiście się tutaj.

    Teraz…spada samolot…również malajski. Seria pokazuje, że jest on z tego samego zakupu leasingowego co tamten.
    I co z tego?
    To z tego, że znowu…cały świat zabawia się w głupkowate wynajdywanie ” to rakieta czy co innego???” I „To pewnie Putin”.
    Nie ważne czy to rakieta, i oczywiste, że nie Putin.
    Wystarczy połączyć kropki na karteczce i kto myśli ten zauważy prawdę i konkretną wiedze na temat tego co się dzieje.

    Sedno sprawy leży w tym po co spadł samolot i gdzie spadł a cała reszta sama się pokaże. Operacja jest typową false flag.
    Samolot spada we wsi Grabowe. Tej samej która leży w sercu największego złoża gazu w Europie. Na które nota bene papiery do wydobycia już ma Royal Dutch Shell…już coś widzisz czy jeszcze mało? Ok.
    Dutch Shell…ma tez pakiet akcji w lotnisku Shiphol… łączysz kropki? Jeszcze mało? Ok. Shiphol to europejska baza wypadowa i siedziba…no jak myślisz? No prawie wszystkie akcje pejsatych eskimosów jakie organizowali za pomocą samolotów, zaczynały się w Amsterdamie. Juz masz zarys?

  41. Eliza said

    do DomGaw (36)
    Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze, więc każda wersja jest dobra. Ta sprawa jest wielowątkowa. Najgorsze jest to, że przez nasz kraj fruwają zombi a naród polski jest wmieszany w sprawę przez rządzących. Od kiedy? i czy dowiemy się prawdy? Jesteśmy spętani siecią przez te pajęczaki.
    W tym smutnym nastroju, przychodzi mi na myśl, krótki kawał, wyczytany na jednej ze stron w dyskusji o wielowymiarowości wszechświata i chęci zbudowania kryształu czasu przez naukofców: „Idą dwa kocury przez Saharę, idą i idą…… aż w końcu jeden do drugiego mówi: q…a, stary, ja nie ogarniam tej kuwety …”

  42. DomGaw said

    Eliza…masz rację z jednym ale…o pieniądze chodzi na niższych poziomach władzy. Jak sądzisz, o co może chodzić ludziom, którzy mają guziki do pras drukarskich, drukarnie na własność a pieniędzy mogą mieć w ciągu doby więcej niż jakiś tam Bill Gates ( na marginesie kukiełka i podstawiona figura) zarobił w ciagu zycia?

  43. revers said

    Najlepsze jest to ze ONZ tez wie najlepiej, kto stoi za zestrzeleniem MH17

    The UN Security Council on Monday night unanimously adopted a resolution demanding that the pro-Russian armed groups at the crash site allow „safe, secure, full and unrestricted access” to the area, as well as an end to military activities in the region.

    Zaczelo sie izolowanie Putina i jego otoczenia

    http://www.theguardian.com/world/2014/jul/21/eu-vladimir-putin-david-cameron-arms-sale-ban

  44. MatkaPolka said

    @11 Piotr 34

    O Smoleńsku – nie ma żadnych dowodów – nie było ciał na miejscu katastrofy, nie było kokpitu z unikalna awioniką, nie ma nawet zapisu przelotu nad Białorusią, NIC NIE MA:- nie ma najmniejszych podstaw do wyciągania jakichkolwiek wniosków
    jakieś szczątki samolotu zwrócono rok temu – i cisza

    Najbardziej prawdopodobna HIPOTEZĄ jest to , że tych Ludzi ZAMORDOWANO W WARSZAWIE 9 kwietnia 2010 – dzień wcześniej

    Ten scenariusz omawia specjalista od lotnictwa http://zamach.eu cz VII iVII; wypociny nie specjalistów są zalosne

  45. MatkaPolka said

    „Wojskowy odrzutowiec Ukraińskich Sil Powietrznych wykryto nabywając wysokość, odległość od malezyjskiego Boeing był 3 do 5 km,” powiedział szef Dyrekcji Eksploatacji Głównej Kwaterze Głównej sił zbrojnych Rosji, generał Andriej Kartopolov przemawiając na konferencji prasowej w Moskwie w poniedziałek.

    „[Mamy] chciałby uzyskać wyjaśnienie, dlaczego wojskowy odrzutowiec leciał wzdłuż korytarza lotnictwa cywilnego w prawie w tym samym czasie i na tym samym poziomie, co w samolocie pasażerskim,” stwierdził.

    „Myśliwiec SU-25 można uzyskać na wysokość 10 km, zgodnie z jego specyfikacją,” dodał. „Jest wyposażony w powietrze-powietrze R-60 rakiet, które mogą trafić w cel w odległości do 12 km, a na pewno do 5 kilometrów.”

    Obecność ukraińskiego odrzutowca wojskowego może być potwierdzona przez ujęć wideo wykonanych przez centrum monitoringu Rostów, Kartopolov stwierdził.

    W momencie katastrofy MH17 amerykański satelita leciał na terenie wschodniej Ukrainy, według Ministerstwa Obrony Rosji. Wezwał USA do publikowania zdjęć i danych przechwyconych przestrzeń

    Wiecej na http://rt.com/news/174412-malaysia-plane-russia-ukraine

    ‚Why did Ukraine SU-25 fly same path as MH17, simultaneously at same altitude?’
    – Russian Military
    Dlaczego ukraiński myśliwiec SU-25 leciał jednocześnie na tej samej ścieżce i na tej samej wysokości co MH17 – mówi rosyjski wojskowy

  46. Zerohero said

    @26, Griszka

    Zapowiadał Pan komentarz oczekujący w moderacji. Pamiętałem.

    Temu snajperowi chcącemu po wygraniu wojny dla żydobanderowskiej junty pójść później wspierać Asada nie wierzę. Raz, że pod względem ideologicznym jest to psychologicznie niemożliwe, dwa – to nie jest wcale wolny strzelec, który niepostrzeżenie będzie mógł zmieniać strony konfliktu. Na „schizofrenię” i wybiórczą ślepotę wg. mnie zapadają tylko ci którzy chcieli sie Syrią świadomie uwiarygadniać czyli małe ludziki internetowe opłacane przez Soroa typu portal nacjonalista centrum informacji anarchistycznej itp.

  47. Zerohero said

    @40, DomGaw

    Kropki połączone starannie. Gratuluję, bo nie każdy próbował, a jak próbował, to niekoniecznie wychodził mu sensowny obrazek.

  48. Zerohero said

    @40, MatkaPolka

    Świetna robota, ale niech Pani nie dodaje od siebie słowa „myśliwiec”, bo Su 25 jest szturmowcem a nie myśliwcem. Gorąco apeluję, bo z własnego doświadczenia wiem, że hasbara tylko czeka na takie potknięcia. np. w wartościowym filmie tłumacz-amator robiący napisy pomyli bilion z trylion i już jest jazda na całego, że film dla glupich, że dyskwalifikacja itd. – a o stronie merytorycznej już się nie da dyskutować. Nie podkładajmy się.

  49. Tekla said

    http://www.prisonplanet.pl/polityka/informator_usa_ma,p1885481142

  50. veely said

    @48
    W tym samym tonie, mozna by sie przyjrzec postingowi @45, gdzie jest pokazany diagram rosyjski a tam samolot jest 4-silnikowy, bardzo podobny do Airbusa 340–300. Natomiast Boeing 777, to samolot dwusilnikowy. Obawiam sie, ze „madre” judo- banderowskiego glowy znajda przyczynek dla wielkiego „nie”.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
%d blogerów lubi to: