Dziennik gajowego Maruchy

"Blogi internetowe zagrażają demokracji" – Barack Obama

  • The rainbow symbolizes the Covenant with God, not sodomy Tęcza to symbol Przymierza z Bogiem, a nie sodomii


    Prócz wstrętu budzi jeszcze we mnie gniew fałszywy i nikczemny stosunek Żydów do zagadnień narodowych. Naród ten, narzekający na szowinizm innych ludów, jest sam najbardziej szowinistycznym narodem świata. Żydzi, którzy skarżą się na brak tolerancji u innych, są najmniej tolerancyjni. Naród, który krzyczy o nienawiści, jaką budzi, sam potrafi najsilniej nienawidzić.
    Antoni Słonimski, poeta żydowski

    Dla Polaków [śmierć] to była po prostu kwestia biologiczna, naturalna... śmierć, jak śmierć... A dla Żydów to była tragedia, to było dramatyczne doświadczenie, to była metafizyka, to było spotkanie z Najwyższym
    Prof. Barbara Engelking-Boni, kierownik Centrum Badań nad Zagładą Żydów, TVN 24 "Kropka nad i " 09.02.2011

    Państwo Polskie jest opanowane od wewnątrz przez groźną, obcą strukturę, która toczy go, niczym rak, niczym demon który opętał duszę człowieka. I choć na zewnatrz jest to z pozoru ten sam człowiek, po jego czynach widzimy, że kieruje nim jakaś ukryta siła.
    Z każdym dniem rośnie liczba tych, których musisz całować w dupę, aby nie być skazanym za zbrodnię nienawiści.
    Pod tą żółto-błękitną flagą maszerowali żołnierze UPA. To są kolory naszej wolności i niezależności.
    Petro Poroszenko, wpis na Twiterze z okazji Dnia Zwycięstwa, 22 sierpnia 2014
  • Kategorie

  • Archiwum artykułów

  • Kanały RSS na FeedBucket

    Artykuły
    Komentarze
    Po wejściu na żądaną stronę dobrze jest ją odświeżyć

  • Wyszukiwarka artykułów

  • Najnowsze komentarze

    Boydar o Jak długo „Zachód” będzie mógł…
    errorous o Jak wymyślono naród żydowski?…
    errorous o Jak wymyślono naród żydowski?…
    kontra o Wolne tematy (83 – …
    kontra o Wolne tematy (83 – …
    Boydar o Wolne tematy (83 – …
    kontra o Wolne tematy (83 – …
    errorous o Jak wymyślono naród żydowski?…
    kontra o Wolne tematy (83 – …
    Boydar o Jak wymyślono naród żydowski?…
    kontra o Wolne tematy (83 – …
    Emilian58 o Jak długo „Zachód” będzie mógł…
    kontra o Wolne tematy (83 – …
    Emilian58 o Powstanie nowa formacja, po to…
    lewarek.pl o Wolne tematy (83 – …
  • Najnowsze artykuły

  • Najpopularniejsze wpisy

  • Wprowadź swój adres email

    Dołącz do 626 obserwujących.

Światem rządzą potwory, alfonsi i prostytutki

Posted by Marucha w dniu 2014-08-07 (Czwartek)

A World Run by Monsters, Pimps and Prostitutes
http://therebel.org/en/editorial/639599-a-world-run-by-monsters-pimps-and-prostitutes
Tłumaczenie: Ola Gordon

I musimy pilnie zastanowić się, jak przeciwdziałać społecznie szkodliwym skutkom ubocznym pieniądza.

Z daleka ten świat jest pięknym miejscem. Im bliżej się mu przejrzeć, tym robi się brzydszy. Pamiętam jeszcze będąc dzieckiem oglądanie filmów dokumentalnych pokazujących w makabrycznych szczegółach jak drapieżne zwierzęta zabijają, rozrywają i połykają swoją ofiarę. Kiedy zapytałem rodziców, dlaczego filmowcy nie ratują biednych zwierząt, odpowiedź była coś w stylu: „Cóż, te drapieżne zwierzęta też muszą jeść”.

I słusznie, lwy, orły i rekiny prawdopodobnie nie przetrwałyby na diecie wegetariańskiej i zabijają tylko tyle zwierząt, ile potrzebują, by przetrwać. Nawet jeśli się przejedzą lub czasami zgromadzą żywność, robią to tylko w stopniu koniecznym, aby przetrwać następny okresu głodu.

Ale jest jeden gatunek, który zabija i gromadzi więcej niż potrzeba dla własnego przetrwania: człowiek. Ile milionów potrzebujesz ty i twoje dzieci by nigdy nie martwic się o pieniądze? 5 milionów? 25 milionów? 50 milionów? Więc dlaczego ludzie którzy już są bogaci nadal gonią za pieniądzem? Nawet mając 100 milionów, 500 milionów, miliard, to jeszcze chcą mieć więcej.

I w jaki sposób zdobywają taką fortunę? Uczciwą pracą? Nikt nie stanie się tak bogaty bez stosowania nieetycznych metod, albo, jak kiedyś napisał Honoriusz Balzak: „Za każdą fortuną stoi wielka zbrodnia”.

Żyjemy w świecie rządzonym przez potwory, alfonsi i prostytutki. Oni bardzo starają się ukryć swój patologiczny brak empatii, ale fakt pozostaje, że oni są tylko grupą o łagodnych manierach masowych morderców i o łagodnym głosie psychopatów. Kogo to obchodzi, czy ich stan jest wynikiem natury czy wychowania?!

Za to wszystko nie można obwiniać Żydów. Na pewno, to sefardyjscy Żydzi stali za wysiłkami Portugalczyków obejścia wenecko-arabskiego monopolu na import przypraw do Europy, przynosząc nieszczęście i śmierć dziesiątków milionów Afrykańczyków i Azjatów. To sefardyjski Żyd Cristobal Colombo i jego brat powoli przypiekali na śmierć miliony tubylczych Amerykanów na karaibskiej wyspie Hispaniola.

To sefardyjscy Żydzi kontrolowali handel niewolnikami między afrykańskimi i amerykańskimi koloniami. To sefardyjscy Żydzi stali za ludobójczym holenderskim handlem przyprawami, który wymazał całe wyspy w Azji płd-wsch., żeby zagwarantować swój monopol produkcji. To sefardyjscy Żydzi z Iraku i Indii zalali Chiny afgańskim opium.

To aszkenazyjscy Żydzi wykorzystywali i źle traktowali rosyjskich i ukraińskich chłopów do tego stopnia, że ich życie nie było lepsze od więźnia w stalinowskim gułagu. To sefardyjscy i aszkenazyjscy Żydzi rządzą w Stanach Zjednoczonych, prowadząc je do wojny po wojnie korzystnych dla kontrolowanych przez Żydów wielonarodowych korporacji i banków inwestycyjnych.

Ale to zawsze równie chciwi i psychopatyczni „chrześcijanie” umożliwiają te żydowskie zbrodnie, zapewniając im konieczne prawne, polityczne i militarne wsparcie.

Żydzi stanowią mniej niż 0,25% światowej populacji. Mogą zajmować tak wiele kluczowych stanowisk w każdej dziedzinie społecznej ile chcą, nie mogą kontrolować nas bez wystarczającej liczby nas współpracujących z nimi. Ci alfonsi i prostytutki w naszych szeregach stanowią jeszcze większy problem niż same te pasożytnicze potwory.

Pieniądz jest główną przyczyną większości zła

Wspomniana drapieżna mentalność Żydów i ich sługusów nie byłyby takim problemem, gdyby nie pieniądze. W ciągu ostatnich tysięcy lat, ludzie nauczyli się jak radzić sobie z drapieżnikami i jak przed nimi się bronić. Nie, pieniądz jest główną przyczyną większości zła, bo on czyni drapieżnego człowieka tak niebezpiecznym. Początkowo jego celem było po prostu posiadanie znormalizowanego, trwałego, łatwo przechowywanego i przenośnego przedmiotu wymiany za towary i usługi. Co sprawia, że ​​stanowi problem jest to, że można go gromadzić, zapewniając jego „ludzkiemu drapieżnemu” właścicielowi śmiertelną przewagę nad nami.

I to czyni ​​pieniądz tak atrakcyjnym dla osób z chorobą psychopatyczną.

Nie obchodzi mnie, czy nasze rządzące pasożyty chcą oglądać świat z punktu widzenia „prawa dżungli” i zachowywać się jak drapieżniki. Nie nienawidzę drapieżników i nie oczekuję by stali się wegetarianami, tak długo, jak zabijają i gromadzą tylko tyle żywności, ile potrzebują by przeżyć dla siebie i swoich dzieci. Mam problem z drapieżnikami z defektem genetycznym lub behawioralnym, który zmusza ich do zabijania i gromadzenia więcej niż potrzebują. Jeśli chodzi o naszych rządzących potworów i ich sługusów alfonsów i prostytutki, ten defekt doszedł do stanu, w którym zagraża ludzkości jako całości, w rzeczywistości wszelkiemu życiu na ziemi. Należy się nimi odpowiednio zająć.

I musimy pilnie zastanowić się, jak przeciwdziałać społecznie szkodliwym skutkom ubocznym pieniądza.

http://talbot.nowyekran.pl.neon24.pl

Komentarze 52 do “Światem rządzą potwory, alfonsi i prostytutki”

  1. biscoter said

    Nie zgadzam się z tezą, że jedynie człowiek jest istotą, która gromadzi więcej zapasów niż potrzebuje i zabija bez powodu. Podobnie czynią niektóre drapieżniki, co potwierdzi każdy posiadacz kota: najedzony kot złapie sobie ptaka lub myszkę dla zabawy. Mrówki gromadzą tyle pożywienia, ile tylko są w stanie zdobyć, nie patrząc na to, jak dewastują środowisko wokół siebie. Niektóre psy łapią ptaki, jeśli je pozostawić samymi sobie na ogródku. Można tak wymieniać bez końca…

    Co do tego, że pieniądze jest główną przyczyną większości zła: teza ta jest fałszywa. Przyczyną zła jest grzech, który przyszedł na świat za sprawą grzechu pierworodnego, podobnie jak i śmierć. Dlatego największym naszym wrogiem nie są żydzi czy pieniądz, ale nasza niedoskonałość, grzechy jakie popełniamy my i inni ludzie. Cała reszta jest wobec tego wtórna, jest konsekwencją grzechu.

  2. Boydar said

    Po pierwsze, jeszcze raz dzięki dla Pani Oli Gordon. Po drugie, artykuł wisi u Talbota już czwarty dzień; 287 razy przeczytany (to niewiele), zero komentarzy. Przegiął ? Widać tak. Beknie ? Może … neon to nie Gajówka. Chłe, chłe, neon … ówka.

  3. JO said

    Ale to zawsze równie chciwi i psychopatyczni „chrześcijanie” umożliwiają te żydowskie zbrodnie, zapewniając im konieczne prawne, polityczne i militarne wsparcie.- tlum Ola Gordon

    Smiem zaprzeczyc, gdyz Zydzi wybieraja miernoty ludzkie , ktore nie potrafia zrozumiec co robia, po co robia i dlaczego robia.

    Wielu w Gajowce wyobraza sobie PRL jako wspanialy czas w porownaniu z czasami dzis, jednak pytanie , czemu my wybralismy Cywilizacje Smierci majac takich wspanialych polskich przywodcow jak Gierek, Gomulka i armie budujaca PRL.

    Odpowiedz jest jedna, nasza elita PRL byla wybierana starannie a wsrod niej nie mogly byc jednostki wybitne a nawet nieco sie wyrozniajace. Takie wybitne osoby byly z miejsca Depresjonowane.

    Znalem Pewna Profesor Marie Szelagiewicz, ktora przez lata byla sobie pania doktor i profesor Tarczynski nigdy jej nie pozwolil
    zrobic habilitacji by zostac profesorem. Profesor Tarczynski wybral Lemka Pana Tomaniuka, cichego pracowitego Lemka, ktory mimo swoich zasad chrzescijanskich nigdy sie nie wychylil, pochodzac z ubogiej rodziny byl wdzieczny , ze mu z „zapyzialej” wsi pozwolono zostac Profesorem.

    Pani Szelagiewicz natomiast byla odwazna Polka, waleczna, stawiajaca Dobro Wspolne ponad siebie. Nigdy jej nie pozwolono zajac stanowiska na ktore zaslugiwala w sposob NATURALNY.

    Kiedys powiedziala mi, ze przez cale swoje mlode Zycie uwazala zydow za pokrzywdzonych i gdy jej wiek juz niemlody przyszedl , bedac juz chora smiertelnie stwierdzila, ze Zydzi sa Winni Zla, zawistni, niebezpieczni, falszywi i wskazala na niemalze cala kadre wydzialu weterynaryjnego w Olsztynie: Uradzinski, Janowski, Glazer, Wyrzykowski….

    Ja sie dzis pytam, czy ta kadra napisala chociaz jeden list sprzeciwu wzgledem tego co sie dzieje w Polsce?

    Ja sie pytam czy kady w Innych Uniwersytetach posza listy sprzeciwu poza nielicznymi i to jak sie okazuje Polakami z Pochodzenia…?

    Rozgladnijmy sie w kolo, kto zajmuje jakie miejsca kierownicze i jakich Polakow ma w kolo, jakie Persony, jaki jednostki?

    Czy jest sens oskarzac jednostki MIERNE, ze pomagaja Zydom Prowadzic tak Ludzi by im robic Krzywde? Przeciez, te mierne osoby maja inny obraz, indoktrynacje od swoich szefow, ktorzy przeciez chca dobrze a winni sa …my jestesmy winni. Popatrzmy na Tuska jak Ladnie mowi, popatrzmy jakich ma w kolo „Polakow”.

    Popatrzmy na Zydowskie Firmy jakich maja polskich szefow,czy to sa jednostki choc ponad przecietne?

    Ja sprzeciwiam sie zdaniu krzywdzacemu Chrzescian :”Ale to zawsze równie chciwi i psychopatyczni „chrześcijanie” umożliwiają te żydowskie zbrodnie, zapewniając im konieczne prawne, polityczne i militarne wsparcie.- tlum Ola Gordon”

    gdyz , gdyby Chrzescijanie mieli wladze to wybor Wladcy byl by z pozycji Prawa Naturalnego a nie Talmudu

  4. przemądrzałe bydlę said

  5. JO said

    ad.4. Cala sprawa byla ZAPLANOWANA.

    To widac wyraznie z punktu widzenia Psychologa.

  6. biscoter said

    @4 Nie wiem jak można przyjmować zaproszenie do takiego cyrku. A Artur „Izrael ma rację” Zawisza to działa według mnie tylko po to, żeby kompromitować środowisko RN. Takie wypowiadanie się o transach w studiu nie ma nic wspólnego z miłością bliźniego. To jest nieodpowiedni język, nazywanie zboczeńca „tym czymś”.

  7. revers said

    … lub lepiej jak psychopaci

    http://wolna-polska.pl/wiadomosci/kabalistyczna-elita-narzuca-rzadom-plan-depopulacji-2014-08

  8. Dictum said

    ad. 4.
    Brawo dla pana Zawiszy!
    Gdyby każdy uczciwy człowiek publicznie występujący odważył się – jak tu – wykrzyczeć rzecz po imieniu, może by wreszcie udało się nam, którzy przecież jesteśmy w wiekszości, wyśmiać skutecznie te wynaturzone zjawiska, które na siłę wciska się nam już nie jako normę, ale jako coś ważniejszego niż to, co ustalił Bóg.
    Pamiętamy, jak komuch bał się śmiechu ludu. Dlaczego teraz nie zagrzmi potężny śmiech z tych wszystkich genderów, zboczeńców i wszystkich popaprańców promujących te panoszące się cuchnące zjawiska?

  9. Re: 1
    Czy na podstawie naszej (jak Pan pisze) niedoskonalosci i ulomnosci ci co uwazaja ze sa doskonali (wybrancy) na jakiej podstawie jakiego prawa maja i uprawiaja na nas „niedokonalych i ulomnych” kradzieze, oszustwa i wszelkie niegodziwosci???.
    Kto dal „im” takie prawo???.
    ========================
    jasiek z toronto

    http://polskawalczaca.com

  10. aaaaaaaaa said

    …..akurat rekin nie jest tu dobrym przykładem….jest mistrzem ewolucji , który przeszedł na wegetarianizm – wielorybi , wielkogębinowy , długoszpar ……dodam jeszcze że rekin na przestrzeni tysiącleci wyostrzył w tym czasie węch o niemal 1000% !….to już daje do myślenia jak z biegiem czasu coraz trudniejsze staje się polowanie dla tego gatunku …

  11. Dictum said

    ad. 6
    Jedna rzecz to – faktycznie – na zaproszenia do studia-cyrku nie należy w ogóle przyjmować. A druga rzecz to „coś” (inaczej naprawdę nie ma jak tego nazwać) samo się prosi i wystawia na pośmiewisko. Chyba, że potraktujemy to to jako osobę chorą psychicznie, wtedy śmiać się nie należy. Ale te dziwadła właśnie hałaśliwie walczą o uznanie ich zachowań za zgodne z normą. I my się na to nie godzimy. Dlatego należy ich wyśmiewać, obrażać, wykazywać ich debilizm. Bo inaczej naprawdę niedługo opanują wszystko, co im się żywnie będzie podobało.

  12. Marek said

    Dlatego największym naszym wrogiem nie są żydzi czy pieniądz, ale nasza niedoskonałość, grzechy jakie popełniamy my i inni ludzie. Cała reszta jest wobec tego wtórna, jest konsekwencją grzechu.

    ========

    No, wg mnie należy się z Panem Biscoterem zgodzić.
    Żydy chodziliby, jak w zegarku, razem z innymi nieszczęśnikami, jeśli sprawiedliwi trzymaliby władzę, żyli po Bożemu, a Chrystus był królem realnym, a nie malowanym.

  13. NICK said

    Ad 6 i 8.
    Wydaje się, że ta „scena” z Zawiszą, może przynieść pożytki pośród średnio rozwiniętych lemingów.

  14. JO said

    ad.11. Tylko Maly procent Ludzi moze przewodzic i Zyc Jak Bog by tego chcial bez narzuconej odgornie organizacji przez Ludzi.

    Cala reszta to Owce.

    Pasterzy jest Niewielu i to tych Uni likwoduja badz nie daja szans by Im wyrosly Skrzydla.

    Owce idac za zlym pasterzem upadaja w grzech taki i gorszy niz pastez…
    Wymagac od Owiec by byly Pasterzami Dobrymi czy nawet dobrymi owcami pod przewodnictwem Wilka to jest Utopia

    To dlatego tak wazne jest Wychowac Nowe Elity Narodowe

  15. Luxeuro said

    Ad. 6 – Myślę ze masz racje. Iść do cyrku ,wiadomo pod kogo kontrolom, nie ma sensu. Ma sens jeżeli cie ktoś tam wysyła na misje.

  16. Dictum said

    ad. 12.
    Reakcja Zawiszy to kropla w morzu potrzeb. Oczywiście nie jest łatwo, można w nieskończoność palić tęczę na Pl. Zbawiciela, można, stawiać się i tracić pracę, można wystawać pod szpitalami z protestami przeciw aborcji i być rozpędzanym , a nawet pobitym itd., itd. Na razie wymiernych efektów nie widać, totalitaryzm trzyma się mocno. Ale kropla drąży. I jak na działania tych bohaterskich ludzi obudzi się reszta lemingów, to z pomocą Bożą nie dopuścimy, żeby nasze dzieci i wnuki miały świat wynaturzony, jaki im szykowany jest przez sługusów szatana.

  17. NICK said

    Re 15. P. Dictum.
    A niech ta kropelka drąży!
    P. Zawisza ma pod pazuchą.
    Obserwujemy!
    Powtarzam: ta „scena” przywróci do normalności kilku lemingów.
    A propos: musimy być otwarci na – nieco – inne poglądy.

  18. Dictum said

    „Nieco inne” – tzn. jakie? Na pewno nie takie, co wywracają porządek świata ustalony przez BOGA!!!!

  19. Boydar said

    Też uważam, że trzeba być otwartym. Żeby np. kogoś powiesić, po przyzwoitości wypada uprzednio dowiedzieć się za co. Bez otwartości siem nie da.

  20. NICK said

    Re 17:Wszelkie. Wroga trzeba znać. Od podszewki!
    Jeżeli a tak chyba było, nie zawarłem tego przesłania to niniejszym prostuję.
    Oczywiście, że BÓG zawsze PIERWSZY!

  21. AlexSailor said

    Artykuł jest beznadziejny.
    Bazuje na i wzmacnia stereotypy, miesza pojęcia, zupełnie dziwnie podchodzi do sprawy.
    A tymczasem rozwiązanie problemu, czy problemów jest proste.
    Jeśli przyzwoitym ludziom ktoś wmówił, że polityka jest be, brudna, bagnem, i należy się trzymać od niej z daleka, to się trzymają, a w ich miejsce wchodzą ci, którzy właśnie robią z niej bród i bagno.
    A pieniądze?
    Czy są złe?
    Jeślim ktoś wmówił ludziom dobrym i prostodusznym, że zarabianie pieniędzy, posiadanie majątku, jest złe, że bogacić można się tylko krzywdząc innych i robiąc rzeczy złe, to i pieniądze mają inni, nie ludzie dobrzy.

    A rozwiązanie problemu zagrożenia przez posiadanie ogromnego majątku dla innych jest tak proste, że nawet nie napiszę wprost.

  22. Dictum said

    Ja nie mówię o nieszczęśnikach poszkodowanych przez naturę, którym należy się współczucie, poszanowanie i co tam jeszcze. Ale tych zboczonych przebierańców, co pchają się na wszystkie możliwe sceny i wywrzaskują jakieś swoje wynaturzone racje i sieją wśród młodych zgorszenie – należy przegonić, gdzie pieprz rośnie. Odebrać im głos i okazywać wzgardę, wyśmiewać, mieszać z błotem i tępić jak pluskwy!
    Oczywiście jak za wszystkich zabłąkanych musimy się modlić o łaskę przemiany do Najświętszej Maryi Panny, która stopami swoimi zdepcze szatana zagnieżdżonego w duszach tych opętańców.
    To nasz obowiązek!

  23. marta15 said

    ad 4 brawa dla pana Zawiszy.
    a ta blond redakturka to malo jaja ze strachu nie zniosla. Zaczela przepraszac „meska dziwke” prawie ze ze lzami w oczach.
    Zaprasza jakia meska kurewke w damskich szatach do studui i uwaza, ze kazdy ma go/toto traktowac z szacunkiem naleznym uczciwym ludziom.

  24. Dictum said

    ad. 20.
    Próbowało po ’89 bardzo dużo uczciwych ludzi być w polityce i niestety niewiele mogli zdziałać. Szwindle i duże pieniądze z zewnątrz wzmocniły wszystkie kanalie. Pomału uczciwi ludzie byli eliminowani i to – jak wiadomo – w rozmaity sposób. Zostało samo bagno, posłuszne wszystkim najgłupszym rozkazom z UE i innych „ośrodków dowodzenia”. Tylko cud to zmieni, bo uczciwe siły ludzkie są za słabe.

  25. NICK said

    Jak Marta15 bije brawa dla p. Zawiszy to ja muszę się nad tym zastanowić… .

  26. Boydar said

    🙂

  27. Luxeuro said

    A tutaj jest lepszy przykład jak się struga głupka. Czułem trochę czosnku ale dopiero mnie uderzyło jak usłyszałem kto zginął w Katyniu,

    „.. Oni byli Polscy rezerwiści, doktorzy, inżyniery, nauczyciele. …”
    Katyń = Polscy rezerwiści ???

    Film dokumentalny „The Soviet Story”. Film jest w angielskim języku tak ze wydaje się ze jest głównie skierowany dla tego środowiska.

    Jest to film dokumentalny nakręcony przez Litwina. The Soviet Story – film dokumentalny nakręcony w 2008, opowiadający o sowieckim terrorze wewnętrznym jak również niemiecko-sowieckiej współpracy przed 1941 r. Autorem scenariusza oraz reżyserem jest Edvīns Šnore, a jego finansowanie zapewniła grupa posłów z Parlamentu Europejskiego z frakcji Unia na rzecz Europy Narodów.
    http://pl.wikipedia.org/wiki/The_Soviet_Story

    Jest duży nacisk poruszenia tematu cierpień Żydów w czasie wojny, co dla nie czujnych nie będzie niczym dziwnym. Osoby występujące są też ciekawe.

    Ale jeden komentator złapał fetor całej sprawy i ja wypunktował.

    „kenjams 5 months ago

    I have to give the authors of that video some credit.
    It is some slick Zionist propaganda with plenty of true information.
    Sometimes what is LEFT OUT, is as important than what is said. (or more)
    Here are some themes I noticed in this documentary:
    * Leave out the Bolshevik Revolution that started it all and the Jews behind it.
    * Talk about Hitler and Stalin as if they were the only players and had no handlers.
    * Don’t talk about any Jews in high positions involved in the whole thing.
    * Act like the Zionist controlled media gave attention to the Holodomor
    by showing one news clip from a Chicago paper. (In general, the media
    were complicit in HIDING the Bolshevik massacres and Stalin’s Holodomor
    in Ukraine.)
    * Make out Trotsky as only a VICTIM of Stalin’s and ignore the genocide of the Jewish Bolsheviks.
    * Make no mention of Stalin’s Jewish wives or handlers.
    * Make no ties of Hitler to the Rothschilds (which he is a descendant)
    * Finally, mis-portray Putin as a continuation of Stalin’s regime- which he is not.
    Show less

  28. Boydar said

    Niezły szperacz się Panu włączył, szacunek.

  29. marta15 said

    dlaczego swiatem rzadza skoorwiele , psychole i wszelkiej masci szumowiny?
    Bo tzw,” uczciwi”, porzadni ludzie, tzw chrzescijanie przejeli ich wartosci, lub IMPONUJA im te wartosci .
    Tu przyklad jaka jakas aktoreczka-kurewka ( zgadnijce jakiego pochodzenia) chwali sie i jest chwalona za swoja role w filmiku w ktorym lekko i bezstrosko, bez poczucia winy popelnia aborcjie.
    A durne goje potem wala na takie filmu i siedza z wywieszonymi ozorami i podziwiaja.
    Nie wiadomo tak naprawde komu przywalic w leb. czy tej durnej aktoreczce, czy tym glupim gojom.
    Moze i tym i tej. Gwoli sprawiedliwosci.
    http://www.mostholyfamilymonastery.com/news/jimmy-fallon-abortion-can-lighthearted-funny/

  30. Marucha said

    Re 3:
    Wielu w Gajowce wyobraza sobie PRL jako wspanialy czas w porownaniu z czasami dzis, jednak pytanie , czemu my wybralismy Cywilizacje Smierci majac takich wspanialych polskich przywodcow jak Gierek, Gomulka i armie budujaca PRL.

    O czym Pan mówi? Kto tak sobie „wyobraża” PRL?
    Przypomina Pan tych, którzy każdą próbę obiektywnego spojrzenia na Rosję i Putina nazywają włażeniem kacapom w dupę.

  31. Romank said

    Artykol jest zwykla sciema..ma racje pan AlexSailor,,,dla matolow….
    Swiatem nie rzadza potwory, prostytutki i alfonsi..ich sie poprostu lepiej w tym obecnym sezonie oplaca…bo przydzielono im szczegolna role do odegrania…Jaka???? latwo po profesjach odgadnac:-))))
    Kto ma watpliwoci zaluguje na to -co go spotyka. Kazdy spi jak sobie sciele.;

  32. Boydar said

    Noblesse oblige Panie Romanie. Kto jak kto, ale Pan winien temat ujmować z większej perspektywy. Posłużę się paralelą.

    Wprawdzie powoli, ale do tzw. świata dociera obiektywna prawda, że obozy w Polsce nie były „polskie” tylko niemieckie choć składnia i gramatyka robią zezowate oczy na ten fakt. Niemieckie, hitlerowskie, jeden ch_uj. W każdym razie nie nasze. I kto w tych obozach czynił zło. Hitler ? Nikt go tam nie widział, nawet Bartoszewski. Może dla tego Niemców się nie bał prawie wcale. No to kto. Ja wiem, Pan wie, i Ci pomordowani i zamęczeni też wiedzą. I to ci, którzy zamęczali i mordowali reprezentowali realną władzę i posiadali atrybut rządzenia, który Pan tak lekko kwestionuje. To był przykład ze skrajnej półki. Teraz z przeciwpołożnej. Dyrektor dzisiejszej szkoły posiada zapewne jakieś ogólne wytyczne pochodzące „z góry”. Jednak sposób w jaki je wciela w życie zależy już wyłącznie od jego mentalności. Squrwysyństwa jakich się dopuszcza na powierzonych jego władzy uczniach, na Sądzie Ostatecznym nie zostaną przypisane ministrowi edukacji tylko personalnie jemu. Może być Pan tego pewien. Pomiędzy tymi półkami jest cały duży regał. I wszędzie leżą na nim świadectwa, że jednak światem rządzą potwory, alfonsi i prostytutki.

    Powyższe wynika z logiki, że Diabeł ma (podobnie jak Bóg) tylko nasze ręce. W innym miejscu Pan Qwerty napisał : „… Mi wystarczy ich obiektywny, a przynajmniej nie probanderowski stosunek do wydarzen w banderlandzie …”. Jemu to wystarcza. Wybiera mniejsze o piczy włos zło, choć o wyciągnięcie ręki leży dobro. Wystarczy niewielki w sumie wysiłek, by po nie sięgnąć. Coś skłania jednak Pana Qwerty do zachowania powściągliwości w dokonywaniu jednoznacznych wyborów, takie „Bogu świeczkę ale i diabłu ogarek” albo „nie będę świętszy od papieża” lub „nie będę wychodził przed szereg”. Mądrości ludowych można by znaleźć wiele na tą okoliczność. I tacy właśnie jesteśmy en masse. Pier_doleni asekuranci. A diabeł zaciera kosmate łapy i szepce uspakajająco do ucha – to Hitler … to Stalin … to Bierut … to Tusk …

  33. Dictum said

    ad. 32
    Bardzo dobry wywód.
    Pan Bóg nie będzie słuchał tłumaczenia „Taki był rozkaz”, ponieważ On sam nam wszystkim i każdemu z osobna wydał swój rozkaz i z jego realizacji będzie nas rozliczał.

  34. JO said

    ad.30. Mowie jak jest Panie Gajowy.

    …a nikoga tekiego jak Pan sugeruje nie przypominam. To co Pan widzi to Pana wyobraznia.

  35. JO said

    ..uderz w stol a nozyce sie odezwa…

  36. Boydar said

    Panie JO, czasami to sobie myślę, że stanowi Pan antytezę hr. Żorża.

  37. JO said

    ad.32. Panie Boydar – wojna Niemacow z Rosja byla wywolana po to miedzy innymi by wyeliminowac Jednostki majace krztyne Etyki Katolickiej. Po wyeliminowaniu Elit jak latwo posadzic na Stolek Tuska, Komorowskiego..to my przeciez dobrze wiemy.

    Tusk , Komorowski zatrudnia Armie Ludzi Polskiego Pochodzenia, ktorzy nie maja ani zdolnosci zarzadzania ..w ogole zdolnosci myslenia….. i to dlatego sa na stolkach.

    i to dlatego zdanie: „”Ale to zawsze równie chciwi i psychopatyczni „chrześcijanie” umożliwiają te żydowskie zbrodnie, zapewniając im konieczne prawne, polityczne i militarne wsparcie.- tlum Ola Gordon”

    a dlatego :

    Swiatem nie rzadza potwory, prostytutki i alfonsi..ich sie poprostu lepiej w tym obecnym sezonie oplaca…bo przydzielono im szczegolna role do odegrania…Jaka???? latwo po profesjach odgadnac:-))))-R.K.

  38. JO said

    ad.36. Panie Boydar, ja nie jestem az tak kumaty jak Pan mysli. Niech Pan mi napisze kto to hr. Zorz…czy Zorza

  39. Boydar said

    Lepiej nie Panie JO, lepiej nie. Niech Pan mi raz uwierzy.

  40. Anzelm said

    Panie JO a Nikodem Dyzma coś Panu mówi?
    Wg. Boydar jest Pan piewcą Dyzmy!

  41. Boydar said

    Stanowczo dementuję. Nawet Drzycimski lepiej się spisywał, o Urbanie nie wspomnę.

  42. JO said

    ad.40. Nic mi nie mowi Panie Boydar.

    Dyzma

  43. Dictum said

    Panie JO, Wałęsa jest nazywany Nikodemem Dyzmą. Przemądrzały nieuk i karierowicz z tupetem pchającym się na salony.
    Ale dwaj Sz. Panowie trochę przesadzili z tym porównaniem.
    Pan prezentujesz jeszcze inny typ.
    Tak czy inaczej ja Panu życzę dużo zdrowia i zastanowienia nad wypowiadanymi kwestiami.

  44. JO said

    ad.43. Panie Dictum, ja wielokrotnie pisalem w Gajowce, ze znam swoje I miejsce I mozliwosci. Nie udaje tego kim nie jestem. Wyzwiska lub uwagi staram sie przyjmowac z Pokora ( jezeli nie sa Wulgarne w moim kierunku,) jezeli sa od osob , ktore szanuje. Poza tym „mam b gruba Skore”…

    Dziekuje za Zyczenia.
    JO

  45. Ad. 3:
    Została ANTYSEMITKĄ na Łożu Śmierci więc musiał ja jakiś żyd URZĘDOWO wykopulować, ale ona mimo tego NIE PRZESTAŁA być Polką więc do Awansu się NIE NADAWAŁA. Czekała jednak na ZMIŁOWANIE więc dopiero w obliczy Śmierci ZELŻYŁA ICH.
    Do antysemityzmu się Dochodzi, ale ta zrobiła to aż TAK PÓŹNO? Ja się zabezpieczyłem przed nagłą i Niepodziewaną Śmiercią ogłaszając, że mymi sprawami mogą się zajmować tylko ci, którzy zadeklarują, że ŻYDZI TO KAPITAŁ KRYMINALNY, czym pozbyłem się chadeków, dla których Antysemityzm jest GRZECHEM.
    W tej aferze ważne jest dla mnie nazwisko TARCZYŃSKI. Płockie Towarzystwo Naukowe to LOŻA MASOŃSKA a konserwator Tarczyński znalazł w północnej wieży katedry 2 baryłki żelazne ze skarbem kultury badańskiej, który spieniężał. Nasłano na niego policję która zabrała mu te baryłki z artefaktami bez wartości handlowej, ale podczas II wojny Światowej baryłki i protokół ZNIKŁY.
    Skarb Tarczyńskiego datuje katedrę płocką na kulturę badeńską, co – jako mason – musiał ZATUSZOWAĆ.

  46. JO said

    ad.45. Ona po prostu byla naiwna a Tarczynski udawal „Szlachcica” . Przez cale zycie to On byl szefem a ona podwladna choc nalezaca do PZPR chyba to tam w szczegolnosci panowala polityka „holokaustu”, ktora ja zmylila. Ona miala b madra mame , ktora ja przestrzegala przezd szlachta jerozolimska ale po mamy smierci zostala sama , tym bardziej , ze jej maz z powodu jej problemow z poronieniami ozenil sie z Inna Kobieta.

    Tarczynski byl zalozycielem oficjalnym Izby Lekarsko- Weterynaryjnej – taki kolejny masonski zamordyzm….

    Nie wiem co Tarczynski ma wspolnego z Plockiem ale wiem jedno, ze Instytut Weterynarii w Plocku to kolejna ich siedziba z Pejsakiem na czele…ten to chociaz „zachowal swoje nazwisko” 🙂

  47. Marucha said

    Re 34:
    Jasne. Pan jest trzeźwy. To wszyscy inni są nawaleni.

  48. Zdziwiony said

    Jerzy Kichler, Wrocław, 7 kwietnia 2014.
    POGLĄD JUDAIZMU NA KWESTIĘ ABORCJI

    Odpowiedzi autorytetów rabinicznych opierają się głównie na cytacie z Szemot (Księdze
    Wyjścia) 21:22,23 „Gdyby mężczyźni bijąc się uderzyli kobietę brzemienną powodując poronienie, ale bez jakiejkolwiek szkody, to winny zostanie ukarany grzywną, jaką na nich nałoży mąż tej kobiety, i wypłaci ją za pośrednictwem sędziów polubownych. Jeżeli zaś ona poniesie jakąś szkodę, wówczas on odda życie za życie”. Poronienie spowodowane siłami poza ustrojem matki jest grzechem, który skutkuje karą, ale nie jest morderstwem. Ten grzech można odkupić poprzez pieniężne zadośćuczynienie, proporcjonalne do wyrządzonej szkody. Do czterdziestu dni po zapłodnieniu, zarodek nie ma statusu płodu, jest „płynem”. W okresie od czterdziestu dni do siedmiu tygodni po zapłodnieniu, zarodek ma jakiś status, ale jego przyszłość jest ciągle niepewna. Dlatego można zastanawiać się nad możliwością dokonania aborcji do czterdziestu dni od zapłodnienia. Przeważa także pogląd mówiący: w razie zagrożenia życia matki, które to zagrożenie może być spowodowane poronieniem, życie matki jest cenniejsze niż utrzymanie płodu. Należy podkreślić, że w każdym wypadku należy zasięgnąć opinii rabina z odpowiednim autorytetem i znajomością przedmiotu. Na temat dokonania aborcji wciąż trwają dyskusje między autorytetami, stosownie do nowych wyzwań i posłuszeństwu zakazów Tory. W dwudziestym pierwszym wieku kobiety stają wobec nowych wyzwań jak zapłodnienie „in vitro” czy „użyczanie macicy innej kobiety w celu posiadania zdrowego dziecka”. W każdym
    razie decyzja o aborcji nie powinna być „aborcją na życzenie”.(*)
    (*) Na podstwie: Walter Jakob Contemporary American Reform Responsa, Central Conference of American Rabbis, NY 1987.

    [Jerzy Kichler – działacz społeczności żydowskiej w Polsce, w latach 1997-2002
    przewodniczący Związku Gmin Wyznaniowych Żydowskich w RP, w latach 1999-2003 przewodniczący Gminy Wyznaniowej Żydowskiej we Wrocławiu. Od 1992 członek zarządu Gminy Wyznaniowej Żydowskiej we Wrocławiu. Studia w Akademii Religii Żydowskiej w Nowym Jorku 1990-91. Starszy Rady Havurah Lelimud Jahadut. Od 1991 współpracuje z Fundacją Ronalda S. Laudera, prowadzi centrum edukacyjne tej fundacji we Wrocławiu. Inicjator renowacji i przywrócenia funkcji religijnych Synagogi Pod Białym Bocianem. Współtwórca i członek zarządu Fundacji „Dzielnica Wzajemnego Szacunku Czterech Wyznań” we Wrocławiu, skupiającej cztery wyznania- judaizm, katolicyzm, protestantyzm i prawosławie.]

  49. Boydar said

    @ zacytowany przez Pana Zdziwionego ustęp

    pogańskie, bezbożne, bezcenne

  50. JO said

    ad.47. P R O W O K A C J A

  51. Zdziwiony said

    @ 49
    To jest ichnia oczywista oczywistość jak mawia jarkacz

  52. Madrosci zydowskie said

    A jeden uczony rabin powiedzial:
    Nas, zydow moze tylko wykonczyc MORALNOSC.
    Chyba powiedzial prawde bo zydy zyja z grzechu i utrzymuje ich niemoralnosc swiata

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
%d blogerów lubi to: