Dziennik gajowego Maruchy

"Blogi internetowe zagrażają demokracji" – Barack Obama

  • The rainbow symbolizes the Covenant with God, not sodomy Tęcza to symbol Przymierza z Bogiem, a nie sodomii


    Prócz wstrętu budzi jeszcze we mnie gniew fałszywy i nikczemny stosunek Żydów do zagadnień narodowych. Naród ten, narzekający na szowinizm innych ludów, jest sam najbardziej szowinistycznym narodem świata. Żydzi, którzy skarżą się na brak tolerancji u innych, są najmniej tolerancyjni. Naród, który krzyczy o nienawiści, jaką budzi, sam potrafi najsilniej nienawidzić.
    Antoni Słonimski, poeta żydowski

    Dla Polaków [śmierć] to była po prostu kwestia biologiczna, naturalna... śmierć, jak śmierć... A dla Żydów to była tragedia, to było dramatyczne doświadczenie, to była metafizyka, to było spotkanie z Najwyższym
    Prof. Barbara Engelking-Boni, kierownik Centrum Badań nad Zagładą Żydów, TVN 24 "Kropka nad i " 09.02.2011

    Państwo Polskie jest opanowane od wewnątrz przez groźną, obcą strukturę, która toczy go, niczym rak, niczym demon który opętał duszę człowieka. I choć na zewnatrz jest to z pozoru ten sam człowiek, po jego czynach widzimy, że kieruje nim jakaś ukryta siła.
    Z każdym dniem rośnie liczba tych, których musisz całować w dupę, aby nie być skazanym za zbrodnię nienawiści.
    Pod tą żółto-błękitną flagą maszerowali żołnierze UPA. To są kolory naszej wolności i niezależności.
    Petro Poroszenko, wpis na Twiterze z okazji Dnia Zwycięstwa, 22 sierpnia 2014
  • Kategorie

  • Archiwum artykułów

  • Kanały RSS na FeedBucket

    Artykuły
    Komentarze
    Po wejściu na żądaną stronę dobrze jest ją odświeżyć

  • Wyszukiwarka artykułów

  • Najnowsze komentarze

    Sebastian o Wolne tematy (54 – …
    Alina o Rezerwy walutowe rządu wciąż s…
    Adrem o Najazd Scytów
    osoba prywatna o Wolne tematy (54 – …
    Greg o Wolne tematy (54 – …
    Krzysztof M o Najazd Scytów
    Krzysztof M o Najazd Scytów
    Alina o Ambasador USA ustawia Polsce p…
    osoba prywatna o Wolne tematy (54 – …
    Troll Polonii o Wolne tematy (54 – …
    RomanK o Aktorzy o pedofilii i ofiarach…
    Sebastian o Aktorzy o pedofilii i ofiarach…
    Marucha o Wolne tematy (54 – …
    osoba prywatna o Wolne tematy (54 – …
    osoba prywatna o Wolne tematy (54 – …
  • Najnowsze artykuły

  • Najpopularniejsze wpisy

  • Wprowadź swój adres email

    Dołącz do 496 obserwujących.

Profesor Paź zawieszony

Posted by Marucha w dniu 2015-01-30 (Piątek)

Rektor Uniwersytetu Wrocławskiego podjął decyzję o półrocznym zawieszeniu w prawach pracownika uczelni profesora Bogusława Pazia. Powodem są nagłośnione przez media głównego nurtu wpisy profesora na Facebook’u wyrażające poparcie dla noworosyjskich powstańców i radość z klęsk ponoszonych przez nacjonalistów ukraińskich w walkach z siłami Noworosji.

Na uniwersytecie postępowanie wobec profesora podjęli też rzecznik dyscyplinarny i komisja etyki. Prokuratura podjęła w sprawie profesora Pazia postępowanie w związku z art. 256 i 257 Kodeksu karnego. Chodzi o nawoływanie do nienawiści na tle różnic narodowościowych lub o znieważenie grupy ludności z powodu jej przynależności narodowej.

(Na podst. PAP)

Komentarz Redakcji:
Sprawa profesora Pazia jest kolejnym po zeszłorocznym potraktowaniu profesor Anny Raźny z UJ dowodem na fikcyjność autonomii wyższych uczelni. Osoby mające odwagę głoszenia, choćby za pomocą kanałów prywatnych do jakich z pewnością należy konto na portalu społecznościowym, poglądów sprzecznych z dyskursem głównego nurtu są opluwane przez media, szykanowane przez pracodawców a nawet ścigane przez prokuratora. Pytanie czy prokuratura skompromituje się uznaniem wypowiedzi o banderowcach (nie Ukraińcach) za znieważanie grupy etnicznej.

http://xportal.pl

I jeszcze wypowiedź Profesora na Facebooku:

Pragnę wyrazić ubolewanie w związku z całym tym zamieszaniem, jakie wyniknęło w związku z moim wpisem na FB. Chce zaznaczyć, ze zawsze na tym i na wszystkich innych forach pisałem jako osoba prywatna. Ubolewam, ze odium w związku z manipulacjami wokół mojego komentarza spadło na moja Uczelnię i jej Władze. Nigdy na jej terenie nigdy nie działem w sposób, który miałby związek z moja społeczną działalnością kresową.

Jednocześnie w związku z upowszechnianymi nieprawdziwymi i kłamliwymi informacjami pragnę poinformować, że:

Po pierwsze: mój profil na FB nigdy nie był, nie jest i nie będzie otwarty.

Po drugie, upowszechniony w internecie materiał pochodzi z PRYWATNEGO I ZAMKNIĘTEGO (!!!!) profilu. Został on został upubliczniony przez osobę trzecią.

Po trzecie, nie jest prawdą, że komentowany w mediach wpis został przeze mnie usunięty z profilu otwartego, bo NIGDY nie był on dostępny osobom trzecim (jako profil otwarty).

Po czwarte, żadna z gazet, portali ani stacji telewizyjnych (z wyj. TVN) piszących lub wypowiadających się na temat mojego komentarza ze mną się nie kontaktowała, aby zweryfikować podawane przez siebie informacje. Kłamstwem jest więc twierdzenie, podawane przez różne media, że komukolwiek odmówiłem wywiadu w tej sprawie.

Po czwarte, żadna z gazet, portali ani stacji telewizyjnych (z wyj. TVN) piszących lub wypowiadających się na temat mojego komentarza ze mną się nie kontaktowała, aby zweryfikować podawane przez siebie informacje. Kłamstwem jest więc twierdzenie, podawane przez różne media, że komukolwiek odmówiłem wywiadu w tej sprawie.

Komentarzy 57 to “Profesor Paź zawieszony”

  1. Jerzy said

    Skoro „Prokuratura podjęła w sprawie profesora Pazia postępowanie w związku z art. 256 i 257 Kodeksu karnego.
    Chodzi o nawoływanie do nienawiści na tle różnic narodowościowych lub o znieważenie grupy ludności z powodu jej przynależności narodowej.”

    To znaczy.. ,, że prof. Paż…
    – obraził narodowość banderowską!

    O pomyłce tu nie może być mowy,
    bo rektor, to specjalista od prawa i pochodzi z Przemyśla

  2. JerzyS said

    Wydana została książka , praca zbiorowa
    pod redakcją profesora Pazia :

    „Prawda historyczna a prawda polityczna w badaniach naukowych.
    Ludobójstwo na kresach południowo-wsch”

    (ISBN 978-83-60741-60-3)

    zamówienia http://www.e-aureus.pl/ksiazki.php?ksiazka=77

  3. JerzyS said

  4. marta15 said

    a czemuz to rektor uniwersytetu wroclawskiego wspiera banderowcow??
    czyzby w kolonii zydowskiej ,zwanej oficjalnie jeszcze Polska, ludzie nie mieli juz prawa do swojego wlasnego zdania?
    kto tu kogo podzega do nienawisci??
    Prawy Sektor jawnie i publicznie pokazuje kogo i dlaczego wspiera.
    Czyzby ten skonczony duren , piastujacy oficjalnie pozycje rektora UW ,o tym nie wiedzial?? A moze jemu to nie przeszkadza, ta mowa nienawisci jawnie wyrazana przez rozmaite pro-banderowskie i pro- nazistowskie ukrainskie partie i organizacje?
    Przeszkadza mu zas SPRZECIW wobec tego banderowskeigo goowna.
    co za skundlony narod. bez krzty odwagi i solidarnosci..

  5. Lily said

    O etnicznych Polakow,mozna pisac,mowic,wedlug zapotrzebowania,konsekwencji z to zadnych..,wrecz przeciwnie, awanse.

  6. Anteas said

    Co tu dożo mówić. Jak się opluwa P. Putina, DRL i ŁRL to jest wolność wypowiedzi. A jak się nie wpada w ekstazę na samą myśl o ukraińskich terrorystach i ich herszcie Poroszence, to jest nawoływanie do nienawiści. Strach się bać co będzie dalej, a jednocześnie człowiek się zastanawia za jakie grzechy go Pan Bóg pokarał każąc żyć w tych czasach.

  7. marta15 said

    tego typu bezprawna , oszczercza nagonka na ludzi z tytulami, ktorzy osmielaja sie publicznie wyrazic swoja opinie ,ktora nie wspisuje sie w oficjalna , medialna propagande to bolszewizm w najczystszej postaci.
    Ale Polacy , tak jak wiekszosc ludzi na globie, sa uzaleznieni od klamstwa. karmia sie medialnym klamstwem, akceptuja je bez mrugniecia oka, nie kwestionuja ,a wrecz glosnow wspieraja. ludzie nie pragna, nie pozadaja juz prawdy. maja ja gleboko gdzies, grunt aby zarlo i popitka byly i tania , bezmyslna rozrywka,
    Reszta jest niewazna.
    Zredukowani do poziomu zwierzat ,ktore dzialaja instynktem bez uzycia rozumu
    . Bez obrazy zwierzat, of course.

  8. krystian34 said

    pierwszy więzień polityczny PRL-BIS. polak jest prześladowany przez banderowskich katów we własnym kraju
    rektor się wystraszył, że starci dotację i miłość GWna. Rektor wspiera banderowców bo na uniwerek dostało się trochę tego banderowskiego bydła podając, że rzekomo mają polskie pochodzenie. uciekli przed służbą wojsku i „studiują” na nasz koszt.
    ot kurestwo

  9. Pitagoras said

    RASISTA BOGUSŁAW PAŹ Z WROCŁAWIA NIC NIE ZNACZY W FILOZOFII POLSKIEJ. ZAPROTESTUJMY !!!
    http://blogi.newsweek.pl/Tekst/polityka-polska/695029,rasista-boguslaw-paz-z-wroclawia-nic-nie-znaczy-w-filozofii-polskiej-zaprotestujmy.html

    Chyba nawet nie trzeba tego komentować, każdy — kto wychodzi poza umowną linię poglądową jest wrogiem! 😦

  10. parva said

    Za grzech grilzmu i serializmu. Te buce wlamali sie na prywatny profil i co ? .to jest dowod? ida na bezczelnego chama, w buciorach ..Im wszystko wolno, granic juz nie ma Jak jest czlowiek to i znajdzie sie paragraf Staje sie coraz bardziej widoczne ,ze jestesmy rowniez pod okupacja ukrow ,skoro za prawde o nich scigaja.

  11. marta15 said

    we Franycji juz przesluchuja 8 -latkow za rzekome wspieranie terroryzmu i mowe nienawisci.
    wkrotce wszyscy staniemy sie Palestynczykami.
    http://www.globalresearch.ca/french-police-question-8-year-old-on-suspicion-of-defending-terrorism/5428394

  12. marta15 said

    a w Usraelu jakis kolumnista nawoluje do uwiezienia rodzicow ,ktorzy odmawiaja swoim dzieciom szczepien.
    pozytecznych/uzytecznych idiotow NIGDY nie zabraknie. Oni sie mnoza jak kroliki .
    http://www.globalresearch.ca/usa-today-columnist-calls-for-arrest-and-imprisonment-of-vaccine-skeptics/5428379

  13. marta15 said

    a w tzw kiedys wielkiej Brytanii przesladuja pastora anglikanskiego za to ,ze osmielil sie powiedzeic na Facebooku ,ze to Izrael stal za zamachem z 9/11.
    Prawda jest juz glosno przesladowana.’
    Linczuja tych, co maja odwage glosno ja powiedziec aby reszta motlochu potulnie siedziala jak myszy pod miotla czekajace na kota, ktory je i tak pozre.

    http://www.telegraph.co.uk/news/religion/11378475/Vicar-investigated-over-911-Israel-did-it-posting.html

  14. krystian34 said

    niestety nie ma polskich mediów są tylko kurewsko języczne media głównego ścieku. Profesor jest tu kozłem ofiarnym by nas zastrzyc

  15. Ryszard Kubaszko said

    Trzeba reagować na coraz częstsze represje polityczne. W tym przypadku – choćby mejlem do rektora.

  16. Pitagoras said

    No i jak można nie lubić Pana prof. Pazia? Mówi moim językiem!

    „Prof. dr hab. Bogusław Paź nie tylko przedstawił nam swoje poglądy w kwestiach polityki polsko-ukraińskiej na tle i w kontekście historycznym, ale także ujawnił talent słowotwórczy (o studentach ukraińskich pisze „banderomajdanowcy”, o Ukrainie „UPA-ina”), zmysł plastyczny (byłego premiera Donalda Tuska prezentował w mundurze SS-mana) oraz wyrafinowane poczucie humoru, które pozwala mu dostrzec związek między elektoratem Roberta Biedronia a pacjentem szpitala w Słupsku z wibratorem w odbycie. ”
    Cały tekst: http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35771,17168491,Co_tam__Ty_chamie___prof__Paz_to_umie_wyzwac__OPINIA_.html#ixzz3QKh5oiKX

  17. adsenior said

    Kolejny przykład tresury społeczeństwa, macie myśleć i mieć poglądy zgodne z nierządem warszawskim. Poglądy te podawane są jak na tacy, przez łże media! Jest to również przykład osławionej wolności którą podobno mamy od 25 lat. ps. ale zapraszać i fetować ubeckiego mordercę, to rektorowi nie przeszkadza?

  18. marta15 said

    ad 16 spoleczenstwo JEST juz wytresowane jak ta lala.
    Chodzi tylko o to aby te pare wyjatkow jakie sie nie chca poddac tej tresurze uciszyc, zaszczuc, wystraszyc, ponizyc, pozbawic srodkow utrzymania etc.
    reszta juz poslusznie lize z reki panom i sie cieszy ze ma co jeszcze zlizywac.

  19. Pitagoras said

    Na sekundę wrócę do tego wpisu mego — ta pani ‚redaktor’ to jakaś tępota, skoro nawet nie wie, że były płemieł jest tak do dziadzia podobny, że faktycznie można było myśleć, że to fotomontaż, ale cóż???
    https://www.google.pl/search?q=dziadek+tuska&rlz=1C1SFXN_enPL501PL501&espv=2&biw=1536&bih=873&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=E9fLVL6WOIazUZeLgNgH&ved=0CCcQsAQ

  20. Sołtys said

    Ot i Polacy doczekali się wolności jeszcze trochę i za wypowiedzi nie przychylne wobec ukrów będzie się rozstrzeliwać jestem ciekawy reakcji „polactwa” jak powołania w kamasze zaczną dostawać jak bym się dowiedział że mój syn coś takiego otrzyma to z marszu załatwiam mu wyjazd do Moskwy.

  21. Maverick said

    To ładnie czekiści w Polsce podciągają pod nienawiść , prawo do własnego zdania i opinii, Tuskolandia to iście orwellowski folwark, te kołtuny jak prokuratorzy wywodzący się z rodzinek czekistowkich nawet nie są wybierani na pozycje społeczne, tylko bronią układów kabalarzy z NWO, ale ta Polska jest skundlona, dobrze ze ja opuściłem nie mógłbym żyć w takim kraju gdzie rządza gangi bandytów chazarskich jak Sikorski, Tusk, Komor, Rostowski Rothweld, Boni, czy ine badziewie z rodzinek enkawudzistów. Im trzeba będzie przeprowadzić procesy na wzór norymberski i przywrócić kare śmierci.

  22. Pitagoras said

    14@Maverick
    Jako człowiek się z Tobą zgadzam, ale piszesz te słowa do tych, którzy tu zostali.
    Mamy czuć się głupsi, gorsi nie mający odwagi wyjechać, czy jest w części nas upór Polaka — tu nasza Ziemia, ojców groby,
    zgadzam się ze wszystkim prawie co napisałeś, ale proszę pomyśl nad głębią słów.
    Pomóż choć z daleka w wyborach, jako wolny wniosek, tak jak dziś, bo dają Twe słowa moc do rozmyślań, ale
    Ty także pomyśl, czy traktujesz jako selekcję negatywną?

  23. Boydar said

    Nigdy qurwa nic nie ugracie Panowie Szlachta, bo lecicie po wierzchu. Urra i Wpieriod ! To nie jest żadna aluzja, że jesteście Ruscy, ale wskazanie analogii pomiędzy naszymi, podobnymi w swej mentalności Narodami.

    Czy sądzi ktoś, że prof. Paź dostał jakimś rykoszetem ? Przypadek, przegięcie ? Nic podobnego. Z całą świadomością drażnił grzechotnika bosą stopą od dłuższego czasu. I doskonale wiedział jaki będzie rozwój sytuacji, żeby nie powiedzieć wprost, przebieg wypadków. Ku rozwadze naszych Komentatorów pragnę wskazać, że ten „przebieg” to się dopiero rozpoczął. Będzie ciąg dalszy, a w każdym razie mam taką nadzieję. Zakładając, że człowiek ten jest tym za kogo się podaje (tego stwierdzenia nie będę uzasadniał), stanowi co najmniej poważną figurę w nadchodzącej rozgrywce. Dla nas najistotniejszą informacją (bo cała otoczka to tylko scenografia) jest zlokalizowanie bieżących wydarzeń w ściśle określonym czasie. Kiedy pociąg już rusza, nie sposób go zatrzymać ot tak.
    Dla nas znaczy to tylko tyle, że to już wkrótce. Nie za rok, dwa, czy „kiedyś”, ale właśnie wkrótce.

    Przy okazji polecam lekturę spod linku – http://kresykedzierzynkozle.home.pl/page135.php

  24. Maverick said

    Pitagoras odwiedzałem Polskę, próbowałem ich edukować jakie zagrożenie dla nas stanowi badziewie chazarskie, ale do większości to nie docierało, jak normalni i samodzielnie myślący ludzie mogą się dać tak sobą sterować, i to badziewie poprzez media tworzy im rzeczywistość gdzie nic się nie opłaca, poza dojeniem spółek państwowych lub za niezłe kieszonkowe sprzedać obcym. Jak kiedyś nadskakiwali żydowskim Chazarom kontrolujących Kreml. tak dzisiaj prześcigają się do włażenia do dupy amerykańskim lucyferianom budującym NWO, pod kontrolą rasy wybranej.

  25. Pitagoras said

    Maverick — co powiesz na to, że moja własna rodzina tak myśli i nijak można im wytłumaczyć skoro WSI24
    wciska im do głów wiedzę poprawną!!!

  26. RomanK said

    Apel do pana Gajowego dr,mgr.inz,szer,rezerw, Waclawa Maruchy:

    Panie Gajowy.!

    Zwracam sie do pana w nastepujacej sprawie.

    Zamieszczane materialy na temat polskiej rzeczywistosci, sa niezmiernie prowokujace.
    Prowokuja nie mniej emocjonalne wypowiedzi z uzyciem emocjonalnego jezyka.
    Rozumiem, ze nie wszystko da sie wyrazic z uzyciem slow zastepczych na okreslenia anatomiczne, ale uzywanie otwartych przeklenstw i bluzgow grozi zmiana charakteru Gajowki.
    Moze to spowodowac- ze z Gajowki Gajowego Maruchy zrobi sie:
    Hnojowka Hnojoweho Marjucha…co byloby niepowetowana strata dla- i tak szczatkowej -kultury polskiej w Sieci.
    Szczegolnie odnosi sie to do Szefostwa i stalych uzytkownikow gajowki, siekierowych i wozakow:-))

  27. Marucha said

    Re 26:
    Ma Pan rację,

  28. Maverick said

    Musze ci powiedzieć ze u mnie to samo, mimo ze jesteśmy z AK – owskiej rodzinki, a ojciec był przesłuchiwany poprzez samego Salomona Morela, który nogą od stołu zabijał każdego którego odpowiedzi się mu nie podobały. Dużo akowców ukrywało się na ziemiach zachodnich aż do lat 60-tych. Więc widać ze propaganda działa i ich ogłupiła. Nie wiem jak to wytłumaczyć.

  29. Pitagoras said

    No to piękna jednomyślność Panie RomanieK
    Mnie nie wypadało, bo jestem nowym narybkiem, ale myśli niczym stary…
    Nawet cytat gotów był:
    „picie zaliczamy do tej samej kategorii co przekleństwa: objawy zupackiej bohaterszczyzny, której należy się wystrzegać.”
    William Wharton

    Gwoli ścisłości – w tym temacie nie występowały wspomniane!

    Nie rozumiem… człowiek pije po to, żeby się upić, a nie żeby przejawiać zupacką bohaterszczyznę [?], co by to nie było.
    Admin

  30. Boydar said

    Dobrze już, dobrze, poniał aluzju …

  31. morgan said

    Czyzby rektor Uniwersytetu Wroclawskiego nosil ozdobne loki zwisajace ze skroni…?

  32. Pitagoras said

    Maverick – tak, to wstyd, u mnie przodkowie wojujący o Polskę, więc Im winien to jestem jak powtarzam, ale wstyd za rodzeństwo
    za rodzinę żony mniej, bo oni nawet nie rozmawiają ze mną na tematy polityczne, bo dlań jesteś oszołomem 😉

    Cieszę się, że choć z daleka — ale myślami jesteś blisko!!!

  33. Pitagoras said

    30@Boydar, RomanK
    Jeśli już zacząłem, to powinienem skończyć, tak jak wspomniałem, dziś luzik, ale wczoraj w temacie Mariana Kowalskiego
    Admin, Admini (? nie wiem) używali sentencji łacińskich i o tym myślałem!

  34. ojojoj said

    Panie Jerzy, dzisiaj nawet zoofilia nie tylko jest narodowoscia, ale tez mniejszoscia, okazem na wyginieciu ktoremu trzeba udzielac ciaglej pomocy psychicznej, mentalnej, pienieznej oraz, a wlasciwie przede wszystkim – zoologicznej. (slowo zo mozna zamienic na jud albo zyd, ped, trans, bi-cos tam cos tam, itd, itp.)

    A tak poza tym, to dlaczego w takim razie nie ma wniosku do sadu na takich jak kalkstain za darcie mordy na majdanie nawolywujac wlasnie do tego co sie dzisiaj na ukrainie dzieje?

  35. Ukropy chcą wykończyć prof. Pazia, łapami polskiego żydostwa na uczelniach. Szukają (…) dziury w całej karierze prof. Pazia.

  36. u said

    To udowadnia, ze rektor i reszta ujadajacej sfory na profesora Pazia osrala sie w pampersy, ze strachu przed mocodawcami. Obecnie popierana przez palantow – rusofobia tylko sraczka skutkuje, wsrod grona wrazliwych lizodupow

  37. Jerzy said

    Pan prof Marek Bojarski głupkiem nie jest , tylko prawnikiem!

    Na razie prof Paź ma status podejrzanego, a podejrzanego mógłby karać tylko skończona kanalia, lub człowiek z cywilizacji turańskiej.!

    Jest to dowód , że prof Marek Bojarski głupkiem nie jest i na pewno nie zawiesił prof Pazia

    Ktoś się pod niego podszył
    Wystarczy zadzwonić

    Prosimy dzwonic do Rektora ,Prof.Marka Bojarskiego w obronie Profesora Bogusława Pazia
    tel.0048 713436847,713752212
    na pewno potwierdzi , że on prof Bojarski jest autorytetem z zakresu prawa i głupkiem nie jest i tez to, że to prowokacja!

  38. Jerzy said

    Kim jest portal niezależna.pl ?

    Prof. Bogusław Paź po naszej publikacji zawieszony przez władze Uniwersytetu Wrocławskiego
    Dodano: 30.01.2015 [13:08]
    Prof. Bogusław Paź po naszej publikacji zawieszony przez władze Uniwersytetu Wrocławskiego – niezalezna.pl

    Rektor Uniwersytetu Wrocławskiego zdecydował o zawieszeniu prof. Bogusława Pazia.

    Jest to kara
    za wpisy na Facebooku, w których naukowiec w skandaliczny sposób komentował niezwykle drastyczny film ukazujący znęcanie się nad ukraińskimi żołnierzami przez terrorystów w Doniecku.

    Komentarz profesora zauważyli jako pierwsi autorzy profilu „Rosyjska V Kolumna w Polsce”.

    Jako pierwszy całą sprawę opisał portal niezalezna.pl.

    Tuż po naszej publikacji otrzymaliśmy informację, że rektor Uniwersytetu Wrocławskiego podjął decyzję o przekazaniu sprawy do komisji etyki oraz rzecznika dyscyplinarnego pracowników Uniwersytetu Wrocławskiego. Jest też przygotowane zawiadomienie do prokuratury

    Dziś Radio ZET podało, że ostatecznie rektor zdecydował o zawieszeniu prof. Pazia.

    Cała sprawa dotyczy wpisu na Facebooku zamieszczonego przez naukowca.

    „Banderowskie ścierwa dostają łomot aż miło. I jak tu nie kochać Ruskich?”

    – tymi słowami Bogusław Paź, profesor Uniwersytetu Wrocławskiego skomentował na Facebooku niezwykle drastyczny film ukazujący znęcanie się nad ukraińskimi żołnierzami przez terrorystów w Doniecku. Prof. Paź jest znajomym ks. Tadeusza Isakowicza-Zaleskiego. Obaj wzajemnie wspierają się w działalności „antybanderowskie”.

    ak wynika z naszych ustaleń, prokuratura już zajęła się cała sprawą i rozpoczęła postępowanie sprawdzające, czy nie doszło do popełnienia przestępstwa.

  39. kresowiak said

    pan rektor bojarski ur. się w przemyślu inni rektorzy też mają ładne nazwiska kiczka hryciuk

  40. Boydar said

    Z moich doświadczeń zupełnie nieakademickich wynika, że przymiotnik ‚turański’ stanowi logiczne zaprzeczenie rzeczownika ‚cywilizacja’. I w tej kwestii nawet św. pamięci prof. Koneczny mi nie rzutuje swoim Autorytetem 🙂

    Co nie oznacza, iż mam odmienne zdanie niż Pan Jerzy 🙂 🙂 🙂

  41. Jerzy said

    Ksiądz Isakowicz obojętny na zło? Zajadle broni pełnych nienawiści słów profesora Pazia
    Dodano: 30.01.2015 [08:02]
    ​Ksiądz Isakowicz obojętny na zło? Zajadle broni pełnych nienawiści słów profesora Pazia – niezalezna.pl
    foto: Tomasz Hamrat/Gazeta Polska
    Tadeusza-Isakowicza-Zaleskiego – księdza przecież! – najwyraźniej nie bardzo przejęły skandaliczne słowa prof. Bogusława Pazia. Radość wykładowcy z widoku mordowanych Ukraińców duchownego nie oburzyła. Dla niego opisanie przez portal niezalezna.pl zachowania profesora, to… atak na Pazia.

    Prof. Bogusław Paź, wielokrotnie cytowany na blogu księdza Isakowicza-Zaleskiego, następująco skomentował na Facebooku film pokazujący zwłoki ukraińskich żołnierzy zabitych przez prorosyjskich terrorystów: „Banderowskie ścierwa dostają łomot aż miło! I jak tu nie kochać Ruskich?” Po czym dodał: „Z tym motłochem, niestety, tak trzeba postępować”.

    Kiedy portal niezalezna.pl ujawnił ten skandaliczny wpis, rektor Uniwersytetu Wrocławskiego podjął decyzję o przekazaniu sprawy do komisji etyki oraz rzecznika dyscyplinarnego pracowników uczelni. Jest też przygotowane zawiadomienie do prokuratury. Prokuratura jednak na dokument z uniwersytetu nie czekała i z urzędu zajęła się sprawą wpisu profesora.

    Jak tymczasem zareagował na wszystko ksiądz Isakowicz-Zaleski?
    Nie, nie skrytykował pełnych nienawiści słów swojego znajomego. Te słowa na duchownym wrażenia nie zrobiły. „Nie ma cienia wątpliwości, że przyczyną tego ataku nie jest to czy inne słowo, które profesor napisał w zamkniętej grupie na FB,

    ale ukazanie się w tych dniach poszerzonego i uzupełnionego wydania głośnej książki, której profesor jest redaktorem”
    – napisał duchowny na swoim blogu.

    Ks. Isakowicz-Zaleski nie odniósł się ani do samych słów prof. Pazia, ani do reakcji na nie Uniwersytetu Wrocławskiego oraz prokuratury. Dla niego ujawnienie przez nasz portal wpisu prof. Pazia, to „walenie (…) błotem, a często i kamieniami”. A wszystko rzekomo z powodu książki pod redakcja profesora o ludobójstwie na Kresach, którą tak usilnie przy okazji ksiądz na swoim blogu promuje.

    Trudno zrozumieć postępowanie ks. Isakowicza-Zaleskiego, jednak nie zwracając uwagi na zło – bo złem są przesiąknięte słowa prof. Pazia – ustawia się duchowny na dość niepokojącej pozycji.

  42. Boydar said

    „… film pokazujący zwłoki ukraińskich żołnierzy zabitych przez prorosyjskich terrorystów …”

    No i od czego mam zacząć komentarz jak nie od QURWA !

    Co ci „ukraińscy żołnierze” robili na przedmieściach Doniecka i Ługańska ? GPS im się spier.dolił ???

    udało mi się, nie zacząłem ! proszę o oklaski za siłę woli !!!

  43. La Reine Toronto said

    Wstydze sie ze jestem absolventka UWroclawskiego: Wydzial Filozoficzno -Historyczny.
    Za moich czasow byl pod imieniem Boleslawa Bieruta….dobrze wspominam czasy studiowania ale obecnie zaprzepaszczono polska tradycje i s’qurwiono sie ….dla dobr materialnych i donacjom/dotacjom?
    Niech to kule bija taki system!

  44. NC said

    Dziwne towarzystwo zebrało sie w tym Wrocławiu.
    Pan prezydent miasta, pan rektor, milośnicy Baumana, miłośnicy Bandery, miłośnicy niemieckej przeszłości.
    Tu gdzie mieszkam jest kilku profesorów uniwersyteckich pochodzacych Wrocławia i okolic – w większości albo zakamuflowani Żydzi, albo skrajni lewacy.
    Czy we Wrocławiu dodaja czegoś do wody pitnej?

  45. Pitagoras said

    Jak mocno muszą kochać moich przedmówców poprawni politycznie!

  46. Pitagoras said

    Dwoje przedmówców – inaczej Boydar i inni w stanie się pogniewać na mnie 😉
    Ależ każdy rozsądny jest w stanie się wczytać mam nadzieję!
    Gwoli ścisłości dodaję.

  47. wanderer said

    Do czego to doszlo, zeby prawdy nie mozna bylo powiedziec. Przeciez prof. Paz nie powiedzial nic zlego, sto procent normalnych ludzi powiedzialoby to samo bo to jest prawda. Gdzie w tym cokolwiek karalnego? A zbrodniomysl tez jest albo bedzie karalna? To co sie dzieje to jest Katynia ciag dalszy, tylko przeprowadzany w bialych rekawiczkach. Probuja zniszczyc polska inteligencje w ktorej pozostal narodowy duch i resztki trzezwego myslenia. Jesli wszyscy nie staniemy sie Paziami i nie bedziemy walczyc o prawo do swobodnego wyrazenia opinii to madrzejsza swolocz pojedynczo nas wszystkich wyeliminuje poczawszy od inteligencji i patriotow. Zostawia sobie tylko potrzebna im ilosc niewolnikow ktorzy beda na nich harowac.

  48. Mariusz said

    To po prostu kolejny etap walki o aktualnie obowiązującą „polską rację stanu” – z „przekonaniem” do niej idzie kiepsko, więc trzeba zastraszyć wszystkich, którzy mają jakieś „ale” już nawet nie do Ukraińców, ale do… banderowców. Morda na kłódkę, bo „powiastkę” z prokuratury dostaniesz… A i z roboty mogą wylać.
    Ten kraik po 25 latach styropianowej „wolności” to w coraz większym stopniu reżim totalitarny, tyle że póki co ukrywający się za fasadą „ułomności” i „niedoskonałości” systemu.

  49. Guła said

    Ale casus profesor Raźny uprawdopodobnia taką sytuację już bez względu na to czy zawieszający jest głupi i nie zawiesił, czy nie jest głupi i zawiesił. Albo odwrotnie.
    Sory takie władze.

  50. Boryna said

    Jaki z Bojarskiego profesor skoro nie wie jaka jest geneza tej uczelni i świętuje jako swięto UWr. date założenia uniwersytetu pruskiego we Frankfurcie. Bez komentarza.

  51. Prof. Paź niestety przekonał się boleśnie na własnej skórze, że Pejsbook nie ma nic wspólnego ze pojęciem „prywatność”.

    Ciekawe, że te same mendia mogą nazywać publicznie jednych Ukraińców terrorystami, ale z drugiej strony, gdy ktoś prywatnie powie o prawosekach banderowskie ścierwa, to staje się obiektem nagonki.

  52. Boydar said

    wypada zapoznać się z menu

  53. Zerohero said

    Przypominam haniebny pierd WC:

    apel podobnych kanalii zastosowany w praktyce – jakiś banderowski śmieć nabuzowany takimi kaznodziejami jak Cejrowski 27 lipca strzelił na wiwat w Gorłowkę:

    I takich strzałów były SETKI TYSIĘCY, ofiar cywilnych tysiące. Setki dzieci, szkoł, domy starców….Kanalia głośno nawołująca publicznie do zbrodni na tle etnicznym robi za autorytet, a przyzwoity człowiek za jak najbardziej zdrowe wypowiedzi, w dodatku na prywatnym profilu FB jest ciągany po sądach i rugowany z uczelni. Polskę obsiedli psychopaci i mordercy.

  54. Zerohero said

    Widziałem filmik z banderowcem mówiącym do kamery, że w miastach kontrolowanych przez separatystów nie ma cywilów. Nie wiem czy on taki tępy czy udawał głupiego. Oczywiście cywile są, ale nawet gdyby ich nie było – to czy trzeba równać ich domy z ziemią? Los jednak bywa sprawiedliwy, bo akurat w tym momencie na bojców spadł pocisk i nasz bohater nagle znieruchomiał, i tylko na boki ślipiami zerkał. Nie pamiętam czy strach go sparaliżował czy odłamek wbił się w kręgosłup. Mam nadzieję, że to jednak odłamek. Dobry banderowiec to martwy banderowiec.

    A co do mediów i autorytetów….Media były już niepokojące zgodne w czasie agresji na Serbię oraz Irak. Niemal każdy dziennikarz tzw. głównego nurtu jest umoczony w masowe morderstwa. Jak wiadomo najlepszą obroną jest atak. Mordercy miotają więc zarzuty tzw. „mowy nienawiści”.

  55. Zerohero said

    Wątek stale aktualizowany. Na stronie nr. 43 widać ostatnie zbrodnie banderowskich ścierw – pupilków Michnika i Sakiewicza.

    https://prawda2.info/viewtopic.php?t=23049&postdays=0&postorder=asc&start=1050

    Stopień demoralizacji w III RP sięga zenitu. Opluto pamięć ofiar Wołynia, pluje się na ofiary z Doniecka.

  56. Zerohero said

    „znieważeni” przez profesora Pazia:

  57. Halszka said

    ad 54 Zerohero

    „Media były już niepokojąco zgodne w czasie agresji na Serbię oraz Irak”
    Tak jest – ale ta zgoda była skutecznie realizowana.

    Pamiętam, że w czasie bombardowań Serbii jedna z gazet usiłowała zamieszczać obiektywne informacje. Była to gazeta o nie największym nakładzie, ale jej sprzedaż właśnie w tamtych tygodniach rosła z numeru na numer.
    Niestety, łabędzim śpiewem gazety pod tamtym kierownictwem okazał się numer ze zdjęciami płonących serbskich cerkiewek na terenie Kosowa, podpalanych i demolowanych przez tłum kosowskich Albańczyków.
    Zaraz potem redaktor naczelny, wchodząc rano do redakcji, dowiedział się, że już nie jest redaktorem naczelnym.

    Całą rzecz zresztą goście z ambasady załatwili ponoć nad wyraz kulturalnie. Poszli do szefa wydawnictwa (bliskiego bankructwa) i spytali, ile by kosztowało zdymisjonowanie tego naczelnego.

Sorry, the comment form is closed at this time.