Dziennik gajowego Maruchy

"Blogi internetowe zagrażają demokracji" – Barack Obama

  • The rainbow symbolizes the Covenant with God, not sodomy Tęcza to symbol Przymierza z Bogiem, a nie sodomii


    Prócz wstrętu budzi jeszcze we mnie gniew fałszywy i nikczemny stosunek Żydów do zagadnień narodowych. Naród ten, narzekający na szowinizm innych ludów, jest sam najbardziej szowinistycznym narodem świata. Żydzi, którzy skarżą się na brak tolerancji u innych, są najmniej tolerancyjni. Naród, który krzyczy o nienawiści, jaką budzi, sam potrafi najsilniej nienawidzić.
    Antoni Słonimski, poeta żydowski

    Dla Polaków [śmierć] to była po prostu kwestia biologiczna, naturalna... śmierć, jak śmierć... A dla Żydów to była tragedia, to było dramatyczne doświadczenie, to była metafizyka, to było spotkanie z Najwyższym
    Prof. Barbara Engelking-Boni, kierownik Centrum Badań nad Zagładą Żydów, TVN 24 "Kropka nad i " 09.02.2011

    Państwo Polskie jest opanowane od wewnątrz przez groźną, obcą strukturę, która toczy go, niczym rak, niczym demon który opętał duszę człowieka. I choć na zewnatrz jest to z pozoru ten sam człowiek, po jego czynach widzimy, że kieruje nim jakaś ukryta siła.
    Z każdym dniem rośnie liczba tych, których musisz całować w dupę, aby nie być skazanym za zbrodnię nienawiści.
    Pod tą żółto-błękitną flagą maszerowali żołnierze UPA. To są kolory naszej wolności i niezależności.
    Petro Poroszenko, wpis na Twiterze z okazji Dnia Zwycięstwa, 22 sierpnia 2014
  • Kategorie

  • Archiwum artykułów

  • Kanały RSS na FeedBucket

    Artykuły
    Komentarze
    Po wejściu na żądaną stronę dobrze jest ją odświeżyć

  • Wyszukiwarka artykułów

  • Najnowsze komentarze

    Piotr B o O krok od nowego Czarnoby…
    Józef Bizoń o Iran uderzył
    rzeczpospolitapolska o Czekam na koniec „lewicy”
    Listwa o Wolne tematy (24 – …
    Yagiel o Wolne tematy (24 – …
    Listwa o Wolne tematy (24 – …
    Crestone o Kanada sfinansuje dewiantowi i…
    Boydar o Wolne tematy (24 – …
    docOne o Niemiecki minister grozi…
    Boydar o Niemiecki minister grozi…
    Boydar o Kanada sfinansuje dewiantowi i…
    AZet o III wojna światowa i Wielki Kr…
    Yagiel o Niemiecki minister grozi…
    Boydar o Wolne tematy (24 – …
    Boydar o Czekam na koniec „lewicy”
  • Najnowsze artykuły

  • Najpopularniejsze wpisy

  • Wprowadź swój adres email

    Dołącz do 706 subskrybenta

Putin grozi USA publikacją zdjęć satelitarnych z 9/11

Posted by Marucha w dniu 2015-02-16 (Poniedziałek)

Amerykańscy eksperci uważają, że choć relacja Stanów Zjednoczonych z Rosją znalazła się w najgorszym punkcie od czasów Zimnej Wojny, to jak na razie Putin nie przysporzył Obamie większych kłopotów.

Według nich, to „cisza przed burzą”. Putin zamierza uderzyć raz, ale za to porządnie. Rosja przygotowuje się do publikacji dowodów świadczących o powiązaniach amerykańskiego rządu i służb specjalnych z zamachem 11 września 2001. Wśród nich znajdą się zdjęcia satelitarne.



Opublikowany materiał może udowodnić udział rządu amerykańskiego w atakach z 11 września, oraz to, że manipulacja opinią publiczną po tym wydarzeniu okazała się niezwykle skuteczna. Zamach 9/11 zaplanowały amerykańskie władze, ale jego wykonanie zlecono siłom zewnętrznym, po to, by wyglądało to jak akt agresji terrorystów na Stany Zjednoczone i ich obywateli.

Powodem tego i oszustwa, i, co gorsza, morderstwa własnych obywateli, były interesy amerykańskiego przemysłu naftowego.

Dowody Rosji wskażą jasno, że Ameryka nie stroni od tworzenia „operacji fałszywej flagi”, skierowanej przeciwko własnym obywatelom, tylko po to, by otrzymać zielone światło na interwencję militarną zagranicą. W przypadku zamachu z 11 września rozstrzygającym dowodem mają okazać się zdjęcia satelitarne.

Jeśli plan Putina się powiedzie, na światło dzienne wyjdzie nieoficjalna polityka amerykańskiego rządu związana z „walką z terroryzmem”. Wiarygodność władz amerykańskich zostanie podważona, a na ulice wyjdą tłumy protestujących. [Szczerze w to wątpimy i nawet nie chce nam się gadać, dlaczego – admin]

A wtedy, jak będą wyglądać Stany Zjednoczone na arenie politycznej? Ich pozycja lidera w walce przeciwko terroryzmowi okaże się całkowicie niesłuszna. To z kolei, może okazać się korzystne dla islamskich terrorystów i różnych bandyckich krajów… W przypadku takiego rozwoju sytuacji, nie zapowiada się na szczęśliwy koniec – ostrzegają eksperci.

Tłum. Xebola
http://www.pravda.ru/news/world/northamerica/usacanada/07-02-2015/1247485-0/
http://wolna-polska.pl

Nie chcemy być pesymistami, ale prawda jest taka, że ludzie poznają świat poprzez w 90% żydowskie media, które mają olbrzymie możliwości filtrowania, deformowania i fabrykowania informacji.
Wnioski każdy wyciągnie sobie sam.
Admin

Komentarzy 30 to “Putin grozi USA publikacją zdjęć satelitarnych z 9/11”

  1. Problem nie w tym, że USA stoi z 9/11 i że obywatele USA wiedzą o tym i mają to w 4-literach.
    Problem w tym, że teraz głośno mówić o tym może mocarstwo atomowe o interesach sprzecznych z USA. Zwracam uwagę, że Rosja jest już poza zasięgiem ekonomicznego oddziaływania the Wall Street… pozostaje tylko oddziaływanie militarne.

  2. […] Za: marucha.wordpress.com/ […]

  3. Budziwoj said

    https://sites.google.com/site/naroqwykop/tlumaczenia-2/naukowcy-znajduja-termit-w-wtc

  4. Boydar said

    Słyszałem następujące oświadczenie : wczoraj przestały odpowiadać nasze routery w WTC.

    Było to około 15/11

  5. dr TS said

    No to jaka musiałaby być ilość środków wybuchowych, aby sproszkować taką ilość betonu i stali? A co z „trzęsieniem ziemi” tuż przed zawaleniem wież?
    Bardziej skłaniałbym się do nuklearnego wyburzenia, z dodatkowym zastosowaniem ładunków burzących do wywołania otworów „posamolotowych”.
    W działalności cywilnej dopuszczalne jest wykorzystanie wybuchów nuklearnych podziemnych do 150 kton. I nie ma skażenia.
    Wykorzystuje się je do tworzenia zbiorników na gaz pod ziemią. To potem długo stygnie, ale nie ma skażenia promieniotwórczego.
    Przy zastosowaniu nuklearnego wyburzenia, uprawnione jest stosowanie pojęcia „strefa zero”. Tylko przy WCT7 strefa sproszkowania zajęła całą wysokość budynku i został z niego sam proszek… dziwne?
    W NY i Chicago prawo budowlane dotyczące budynków wysokościowych wymaga na etapie projektu, przedstawienie metody rozbiórki takiego budynku. Podstawową metodą jest wyburzenie nuklearne przez wybuch jądrowy o mocy do 150 kton, ładunkiem umieszczonym ok. 70 m pod budynkiem. Materiał rozbiórkowy – proszek, chowa się wtedy do powstałego pod budynkiem „zbiornika”. I po ptokach…

  6. Mańka said

    Pogrozi, pogrozi, a i tak nie opublikuje.

    Niech lepiej odtajnią dokumenty z obozów koncentracyjnych z II wś. Ups, chyba nam to też nie grozi:

    Russia’s Putin outlaws denial of Nazi crimes

    Russian President Vladimir Putin signed a law on Monday making the denial of Nazi crimes and distortion of the Soviet Union’s role in the World War Two a criminal offence punishable by up to five years in jail.

    http://www.reuters.com/article/2014/05/05/us-russia-putin-nazi-law-idUSBREA440IV20140505

    Jakoś dziwnie cicho było o tym fakcie w polskojęzycznych mendiach, które zazwyczaj się mocno ekscytują takimi nowinkami.

  7. Zerohero said

    Wątpię by istniał taki plan. Takie rewelacje, aby były skuteczne, powinny być podane z zaskoczenia. Przeciwnik nie może mieć czasu na przygotowanie. Poza tym zgadzam się z Gajowym. Liczą się media. Dodam więcej: przez 14 lat za niepoważne uchodziły źródła wewnątrzamerykańskie. Czemu w USA za autorytet ma uchodzić Rosja? Amerykańskie lemingi z miejsca uznają to za propagandę wroga.

  8. Ad. 5

    Dzięki. Bardzo ciekawe informacje.

  9. Boydar said

    @ dr TS

    Właśnie do tego nawiązałem (4). Informatyk od (?) lat był informowany, że urządzenia „stoją” w WCT. A nie stały, przynajmniej od jakiegoś czasu.

  10. dr TS said

    Ad.8. Jak będę w domu to wrzucę link do wywiadu z radzieckim generałem zajmującym się przekazywaniem sprawozdań z badań ZSRR nad wybuchami. On tam wszystko tłumaczy, łącznie ze sprawą zatopionego Kurska. Ale to dla wytrwałych, bo wywiad długi…. Przez niego jest w USA skreślony.

  11. Zerohero said

    Tu jest wywiad. To nie generał, trochę niższa szarża:

    W skrócie: chodzi o to, że wybuch podziemny przebiega inaczej niż napowietrzny. Jest kula o promieniu 50 metrów – tam wszystko wyparowuje. Poza kulą rozciąga się strefa „sproszkowania”. Na przykład kamień wygląda jak kamień, ale jak go dotkniesz, to się rozsypie jakby był z popiołu. Khalezov tłumaczy, że przez WTC przeszła fala „proszkująca”, dlatego tak się rozpłynął w powietrzu. Całkiem przekonujące wyjaśnienia, oparte na licznych szczegółach. Tylko motyw z nieistniejącymi samolotami to moim zdaniem bzdura.

  12. Boydar said

    Widział Pan Zerohero te samoloty ? A ja widziałem, i Godżlillę, i King-Konga i i Hedorę też widziałem. No to co, że na filmie.
    Dobrze, ok, byli tacy co widzieli na własne oczy. Ja widziałem, jak żywą babę na pół w skrzyni przerżli, i ona się nawet życzliwie uśmiechała. Bo to nie był rocznik ’43, tylko osiemdziesiąt coś. Od tego czasu technika rżnięcia ludzi posunęła się nieco do przodu, słowo harcerza.

    To poniżej, to oficjałka, taka bardziej cywilna …

  13. Tom said

    Obama i Putin sa tylko kukielkami na sznurkach za ktore pociaga Miedzynarodowy Zyd.
    Putin mial wystarczajaco duzo czasu aby ujawnic 9/11 a nie zrobil tego, bo nie ma na to pozwolenia od Miedzynarodowego zyda. Tak samo jak ze sprawa Smolenska.
    Ta wiadomosc o zamiarach Putina przypomina sceny z filmow robionych w Bollywood. Hinduski aktor trzyma w dloni pistolet i mowi do drugiego aktora -a teraz ciebie zabije ….. tu nastepuje dlugi monolog a nawet taniec i scena konczy sie tym, ze nikt nikogo nie zabija.

    Gdy się ma w ręku broń, nie strzela się nią na oślep, lecz wyczekuje sposobnej chwili, gdy kula może zrobić największe szkody.
    Admin

  14. Zerohero said

    @Boydar

    Podany przez Pana film jest interesujący, ale to nadal przesłanki, nie-wprost zakładające działanie dodatkowych mechanizmów. Zawsze wolałem się skupić na sposobie w jaki zawalały się WTC 1,2, 7 (zwłąszcza 7 to kuriozum) oraz na kształcie dziury w Pentagonie, tej jeszcze przed zawalenie muru. Była naprawdę malutka, a typowe zdjęcia z mass mediów pokazują Pentagon już obsunięciu się muru. Są niestety ludzie dla których nawet te twarde, obiektywne dowody są „wymysłem”.

  15. @13
    Sugeruję pooglądać sobie Russia Today i zobaczyć jak często temat 9/11 był tam poruszany i w jakim kontekście.
    Putin to dyplomata, a nie człowiek, który ma prowadzić ludzi na barykady. To nie należy do jego obowiązków.
    Co do rzekomego asa w rękawie, który może ujawnić prezydent, to dla mnie jest to typowa miejska legenda.

  16. Boydar said

    Panie Zerohero drogi, to WSZYSTKO są jedynie przesłanki. Jedynymi dowodami są kwoty przelewów i adresaci. No ale na to jeszcze widać nie pora.

  17. Zerohero said

    @13, Tom

    Jest coś w tym. Jednak moim zdaniem z tego milczenia Putina można rozliczać gdy:

    – ma pełną władzę w Rosji. A nie ma. Na Zachodzie lansuje się uproszczoną wizję stosunków władzy w Rosji.
    – Rosja jest na tyle silnym krajem, że może sobie pozwolić na eskalację konfliktu z Zachodem

    Oba warunki nie są spełnione. Z drugiej strony retoryka Rosji wydaj mi się dziwna. Jest ona bardzo pokorna, subtelna. NATO dawało Rosji wiele okazji by się pogrążyć wizerunkowo. Mogła np. Rosja rozpętać kampanię w związku z Libią, Syrią, Serbią, Irakiem…Te słabości przeciwnika nie są w ogóle wykorzystywane propagandowo. Druga rzecz. Wojna w Donbasie trwa już rok, na Rosję nałożono sankcje, a mimo to Rosja nie rozgrywa karty irańskiej, np. nie zaszantażuje dostawami S300…

    Czyli robią albo bardzo mądrze, tzn. na zasadzie „ciszej jedziesz dalej zajedziesz” albo bardzo głupio – tzn. nie robią nic.

  18. Zerohero said

    @16, Boydar

    A jednak równiutkie zawalenie gigantycznego WTC7, który był ledwie draśnięty, to jazda po bandzie. To jest coś jak Mykoła strzelający do okien 2 maja w Odessie. Czarno na białym. Tu nie trzeba nic objaśniać i analizować, snuć teorii. I ONI to wiedzą sądząc z ich nerwowości.

  19. Stary Warszawiak said

    Putin ma na wielu „kwity”. Dlatego Tusk go unika jak diabeł świeconej wody.

  20. @16
    Nie zgodzę się. Wiadomo przynajmniej, kto zgarnął odszkodowania i prezydenta jakiego kraju odwiedzał w weekendy 🙂

  21. RomanK said

  22. Mordka Rosenzweig said

    Ja pan Mordka pszeczytal:

    „Rosja przygotowuje się do publikacji dowodów świadczących o powiązaniach amerykańskiego rządu i służb specjalnych z zamachem 11 września 2001. Wśród nich znajdą się zdjęcia satelitarne.”

    Ja pan Mordka oficjalnie informuje wszystkie czlowieki sze nie da sie sprowokowac i tych zdjec nie bedzie ogladal.

  23. RomanK said

    Powyzej bardzo…bardzo wazny wywiad!!!! Mimo ze jest robiony przez litewskiego dziennikarza odniesienia dotycza tak samo Polski jak i innych w EE…polecam kazdemu kto moze rozumiec…

  24. janek said

    Jakby pan Putin pokazał te zdjęcia od razu, to może tej wojny udało by się uniknąć?

  25. zadra01 said

    ZŁO prze do III wojny światowej bo ZŁO z każdej wojny wychodzi silniejsze, bogatsze, bardziej wpływowe i potężne http://goo.gl/LYFWsd

  26. Re: Artykul…
    zydostwo nie moglo dopuscic do ujawnienia dokumentow n/t przekretow w federal reserve ani do ujawnienia 2.4 miliardowego „zlotego” geszeftu btuy WTC moglby byc wciaz zachowany dla przyszlych pokolen… Byloby to wrecz niedopuszczalne dla zydowskiego establiszmentu lichwiarskiego, z ktorego m.in.., „zarzadca” skasowal z tego tytulu ponad 4.7 miliarda dolarow tzw., „zadosc uczynienia” z braterskiego ubezpieczenia na „wypadek” aktu terrorystycznego….
    Z grzecznosci pomne inne ciekawe fakty z tym zydowskim zmachem na WTC (Wold Trade Center)…
    \====================4
    jasiek z Toronto

    http://polskawalczaca.com

  27. Kojak said

    Zydowstwo ma rzeczywiscie mozliwosci fabrykowania i falszowania dokumentow to prawda ! Prawda tez jest ze ludzie w tym Polacy sa zwyczajnie glupi ,leniwi i bezmyslni ! Nie chca ,nie potrafia zakldadac swoich mediow i zydowskie sa prawie wszystkie zgodnie z zyczeniem zydowstwa przez neudolnosc i glupote pozostalych !

  28. RomanK said

  29. Filo said

    13
    Tom
    Putin nie musial niczego ‚ujawniac’.
    Pierwszymi bardzo powaznymi autorytetami w sprawie 9/11 byli profesorowie fizyki i chemii z Francji i Wloch, ktorzy wspolnie oglosili raport. Byl to dosc dlugi wywod naukowy na YouTube – juz mi go dawno dranie wykasowali a nie chce mi sie szukac podobnych.
    Naturalnie, ze nikt ich nie bral powaznie pod uwage NAWET inni naukowcy, zwlaszcza w USA, ktorzy twierdzili, ze … w Iraku jest zmagazynowana bron masowej zaglady a w jaskiniach Hindukuszu ukrywa sie facet z pilotem od telewizora i telefonem komorkowym, ktory ta cala operacja nowojorska kierowal przez telefon..
    Te papierowe wiezowce mozna bylo podpalic porabana na cztery czesi zapalka; takie zasrane budownictwo maja jankesy.

    I nie wazne coby wtedy Rosjanie naopowiadali- to i tak niktby nie uwierzyl.
    Amerykanie wiedzieli lepiej bo przeciez byli na miejscu. Pod latarnia..
    To jedno.
    Dowodow i fachowych opinii, no i pelno zdjec z samej demolki wiezowcow bylo pelno a i Amerykanie sami pokazywali jak to ‚Araby’ w samolotach zrownali z ziemia te wielkie wiezowce.
    Nowy Jork ma kilka duzych lotnisk i pelno samolotow lata nad nowym Jorkiem kazdego dnia. W Nowym Jorku jest 7 czy 8 baz wojskowych (podobno nowoczesnych, z radarami i satelitami). Ze zrozumialych wzgledow jest to najbardziej strzezone miejsce na swiecie. W czasie demolki wiezowcow, akurat przypadkowo zupelnie odbywaly sie manewry wojskowe. I nikt, ale to nikt z wojskowych przywodcow ani sluzby zabezpieczen lotnisk nie zareagowal na podobno 4 samoloty, ktore lataly nad Nowym Jorkiem NIE rownoczesnie, ale w niemal godzinnych odstepach.
    No to ja cie przepraszam, Karol.
    Dlaczego nikt do tej pory nie wzial za dupe sluzb zabezpieczenia zadnego z trzech lotnisk nowojorskich? 60 miliardow dolarow USA wydaje rocznie na zabezpieczenie lotnisk.

    Amerykanie nie musieli czekac 14 lat az Putin im objawi to, co byle dupek amerykanski po ukonczeniu szkoly podstawowej powinien wiedziec: samolot, to nie machina do taranowania i rozpylania zelbetonu. Samolot to nie jakies super urzadzenie, ktore wlazi w zelbeton jak w maslo i wylatuje druga strona.
    I zaden samolot nie powoduje demolki wiezowca w ciagu kilku sekund.
    Na kazdym pietrze tych wiezowcow znajdowaly sie urzadzenia przeciwpozarowe.
    Na pierwszych filmach pokazano jak jakies kobiety krzyczaly, ze to nie amerykanskie samoloty, bo nie mialy okien. Strazacy opowiadali o eksplozjach wewnetrznych.
    Komu akurat wtedy byla potrzebna opinia Putina, ktory mial pelne rece roboty w Rosji.
    A byl to rok 2001. Poczatki porzadkow Putina i wojna w Czeczeni.

    Jeszcze teraz sie okaze, ze wsio taki, wina jest Putina i za 9/11 odpowiada Putin osobiscie bo w pore nie ostrzegl Amerykanow, zeby wlaczyli kamery i radary na nowojorskich lotniskach.

  30. Filo said

    Jeszcze, zeby dolozyc:
    Przypomnialo mi sie, ze kiedy zaraz po 9/11 rozsylalem plany architektonicze N. Jorku z 1998 roku – o wybudowaniu najnowoczesniejszego centrum handlowego na miejscu Trade Centre i wielkie plany Silversteina o tym najdrozszym obiekcie na swiecie – dostawalem listy z pogrozkami i wyzwiskami , ze to niby jestem smierdzaca ofiara teorii konspiracji. Nikogo te plany nie interesowaly, pomimo opisanych obaw zwiazanych z kosztami.
    Takich jak ja bylo ogromnie duzo; ale takich jak nie ja – wielokrotnie wiecej.
    Nikogo te plany nie interesowaly , pomimo opisywanych obaw o koszty rozbiorki starych wiezowcowm, ktore Silverstein raczyl nazwac ‚eye sore’ na tle blekitu N. Jorku.
    No bo gdyby oficjalnie te budynki wyburzano, to koszty dla podatnika bylyby tak ogromne ze zaden kongres by sie na nie zgodzil.
    Wywozenie gruzu i koszty transportu to natsepny wydatek
    A i zupelnie niemale koszty zwiazane z odszkodowaniem dla wszystkich firm wynajmujacych lokale WTC.

    Wydumano wspolnym wysilkiem najbardziej ekonomiczna opcje: zwalic cala wine na trzech Arabow’ plus osmiu pumagierow, ktorzy co prawda nie umieli prowadzic samolotu i nie mieli ze soba lasek dynamitu tylko nozyki do ciecia kartonu, ale posluzyli sie benzyna lotnicza w tych niecnych zamiarach i uszczkneli podatnika amerykanskiego na miliardy dolarow.
    Nie wiadomo tez jak wyglada ‚odprawa pilotow’ i samolotow na trzech lotniskach w Nowym Jorku, ze kazdy moze sobie wsiasc do kabiny pilotow wielkiego samolotu i wjechac jak w maslo rownie mocno strzezony Pentagon.
    Inwestorzy natomiast mieli za darmo przygotowanie gruntu pod nowe centrum handlowe.
    No i tylko dwom biznesmenom udalo sie jeszcze dostac odszkodowanie na ponad 6 miliardow dolarow, poniewaz tylko dwaj przedsiebiorczy inwestorzy mieli ubezpieczone biznesy w Trade Centre od… ataku terrorystycznego i to koniecznie lotniczego. Tym szczesliwcami okazali sie pan Silverstein, znany Nowojorczyk i pan Frank Lowy, tez znaszych, znany Australijczyk. Ten znany Australijczyk ma wlasnie siec handlowa w Nairobi, Kenia i jakos tak sie dziwnie sklada, ze co i raz mu wlaza w parade islamisci z terroryzmem, i rzad Kenii poszkodowanemu panu wyplaca co i raz jakies odszkodowanie za ataki terrorystyczne. Synkowie pana Lowy zaplatani sa w afery luksemburskie, ale to juz inny temat.

    Tylko najglupszy z glupich balwanow i zakapiorow nie zdaje sobie sprawy jaka to byla olbrzymia operacja! i trzeba bylo wylaczyc na 3-ch lotniskach wszystkie systemy alramowe i radarowe i wszystkie kamery, zeby nie widac bylo skad te samoloty wylatywaly; jakos zaslonic przescieradlem i burnusem 8 militarnych baz wojskowych w Nowym Jorku, zeby wojsko nie zaczelo strzelac do obcych obiektow latajacych. Wylaczyc wieze kontrolne i przygotowac cala demolke tak, zeby budynki ‚siadly na fundamentach nie naruszajac sasiednich budowli. No i zeby po tych fundamentach slad nie pozostal, bo w podziemiach przechowywano iles tam ton zlota, ktore udalo sie dzien wczesniej uratowac. Araby na wielbladach wywiezli do Mekki.

    Uczyl nas Pan Jezus, ze zeby znalezc winnego, wystarczy ‚just follow the money”.

Sorry, the comment form is closed at this time.