Dziennik gajowego Maruchy

"Blogi internetowe zagrażają demokracji" – Barack Obama

  • The rainbow symbolizes the Covenant with God, not sodomy Tęcza to symbol Przymierza z Bogiem, a nie sodomii


    Prócz wstrętu budzi jeszcze we mnie gniew fałszywy i nikczemny stosunek Żydów do zagadnień narodowych. Naród ten, narzekający na szowinizm innych ludów, jest sam najbardziej szowinistycznym narodem świata. Żydzi, którzy skarżą się na brak tolerancji u innych, są najmniej tolerancyjni. Naród, który krzyczy o nienawiści, jaką budzi, sam potrafi najsilniej nienawidzić.
    Antoni Słonimski, poeta żydowski

    Dla Polaków [śmierć] to była po prostu kwestia biologiczna, naturalna... śmierć, jak śmierć... A dla Żydów to była tragedia, to było dramatyczne doświadczenie, to była metafizyka, to było spotkanie z Najwyższym
    Prof. Barbara Engelking-Boni, kierownik Centrum Badań nad Zagładą Żydów, TVN 24 "Kropka nad i " 09.02.2011

    Państwo Polskie jest opanowane od wewnątrz przez groźną, obcą strukturę, która toczy go, niczym rak, niczym demon który opętał duszę człowieka. I choć na zewnatrz jest to z pozoru ten sam człowiek, po jego czynach widzimy, że kieruje nim jakaś ukryta siła.
    Z każdym dniem rośnie liczba tych, których musisz całować w dupę, aby nie być skazanym za zbrodnię nienawiści.
    Pod tą żółto-błękitną flagą maszerowali żołnierze UPA. To są kolory naszej wolności i niezależności.
    Petro Poroszenko, wpis na Twiterze z okazji Dnia Zwycięstwa, 22 sierpnia 2014
  • Kategorie

  • Archiwum artykułów

  • Kanały RSS na FeedBucket

    Artykuły
    Komentarze
    Po wejściu na żądaną stronę dobrze jest ją odświeżyć

  • Wyszukiwarka artykułów

  • Najnowsze komentarze

    Krystian Szeliga o O paranoi giedroyciowych i bar…
    Yagiel o Wolne tematy (08 – …
    Listwa o Wolne tematy (08 – …
    Krzysztof M o Ekspert: wysłanie Abramsów prz…
    Wywrotowiec o Ukraińscy lekarze nie muszą zn…
    Bezpartyjna o Polskość czarnych Polaków na…
    Yagiel o Wolne tematy (08 – …
    I*** o O paranoi giedroyciowych i bar…
    osoba prywatna o Wolne tematy (08 – …
    Adrian o Wolne tematy (08 – …
    Mietek o Ekspert: wysłanie Abramsów prz…
    Krzysztof M o Ekspert: wysłanie Abramsów prz…
    Krzysztof M o Ekspert: wysłanie Abramsów prz…
    CBA o Wolne tematy (08 – …
    Sudbina Srba o Zełeński niszczy Ukraińską Cer…
  • Najnowsze artykuły

  • Najpopularniejsze wpisy

  • Wprowadź swój adres email

Szanse na to, by zginąć z ręki policjanta są 55 razy większe niż terrorysty

Posted by Marucha w dniu 2015-03-07 (Sobota)

Po wnikliwej analizie statystyki zabójstw dokonanych przez policjantów w latach 1999-2002 w regionie Centralna Floryda okazało się, że krajowe bazy danych na tym obszarze nie są wiarygodne.

Średnio 545 osób, które zginęły z ręki lokalnych lub federalnych stróżów prawa w USA, nie brano pod uwagę już od dekady – pisze Global Research.

Według najnowszych badań, zbliżonych do rzeczywistości, policjanci zabijają w ciągu roku średnio do 928 osób. Tak się dzieje już od prawie 8 lat. Oznacza to, że każdy, kto mieszka w USA ma 55 razy większe szanse zginąć z ręki policjanta niż terrorysty.

Tymczasem FBI podało do wiadomości publicznej znacznie mniejszą cyfrę, tj. 383 osoby. Oznacza to jedynie, że rząd nie jest w stanie monitorować i kontrolować pracy policji.

Ponadto Global Research cytuje słowa koordynatora ds. walki z terroryzmem w Departamencie Stanu USA w latach 2009-2012 Daniela Benjamina, który twierdzi, że w ostatnich latach na Zachodzie liczba zgonów w wyniku aktów terroru znacznie spadła, jak i samo zagrożenie terroryzmem.

http://pl.sputniknews.com

Statystyki, jak się wydaje, nie biorą pod uwagę pewnej okoliczności: z ręki policjantów giną najczęściej ludzie, którzy w jakiś sposób popadli w konflikt z prawem, stwarzają wrażenie zagrożenia dla porządku publicznego lub samego policjanta, czy wreszcie prowokują policję nieobliczalnym zachowaniem.
Oczywiście nie mam złudzeń, że pewna liczba osób ginie niepotrzebnie, bądź w wyniku niewłaściwej  oceny sytuacji przez policjanta, bądź też jego słabego doświadczenia.

Z rąk terrorystów może natomiast zginąć ktokolwiek. W żaden sposób ich nie prowokujący.
Admin

Komentarze 23 do “Szanse na to, by zginąć z ręki policjanta są 55 razy większe niż terrorysty”

  1. lopek said

    Policja nie jest od głaskania bandziorów, złodziei, pospolitych świrów, zboczeńców, psychopatów, etc. po główce. Policja odstrzeliwując – jak wyżej – uratowała wiele niewinnej krwi i zapobiegła cierpieniom niewinnych ludzi. Słowem – problem będzie wtedy – kiedy rządzący USraelem skrępują ichniej Policji ręce w temacie użycia broni.

  2. semperparatus said

    Re.Lopek…Jesteś prowokatorem,czy głupcem?Popierasz zabijanie ludzi bez sądu i wyroku…na podstawie widzimisię bandziora w policyjnym mundurze…który jest zresztą zbrojnym ramieniem antyludzkiej oligarchii…uciskającej i okradającej cały świat…Ciekawe jak byś się czuł.gdyby np.odstrzelono Twoje dziecko?Albo żonę?Inaczej byś wtedy śpiewał…

  3. lopek said

    Re2: Z lewakami nie dyskutuje. Lewak to szatański produkt powstały w wyniku ubezwłasnowolnienia białego człowieka przez unych.

  4. Filo said

    3
    Lopek
    Aha!
    Kazdy kto ma inne zdanie niz Lopek to lewak i szatanski produkt?

    Tylko duren nie dyskutuje z ‚lewakami’. Bo nie umie.

    Ja też nie umiem dyskutować ani z lewakami, ani z prawakami, zwłaszcza ze skrzydła patridyotów i judeofilów.
    Najchętniej bym ich umieścił w zakładzie zamkniętym.
    Admin

  5. semperparatus said

    Re.Lopek…Same puste hasła…żadnych argumentów…popierasz bandziorów więc jesteś taki jak oni…

  6. lopek said

    „Tylko duren nie dyskutuje z ‚lewakami’. Bo nie umie.”
    Koniec cytatu.
    Powiedziałem – z lewakami nie dyskutuje – czy to tak trudno zrozumieć?

  7. Filo said

    6
    Lopek
    No to po co dyskutujesz?
    Przeciez widac, ze nie potrafisz.
    Sa takie jednokomorkowce co lubia gadac a nie lubia sluchac, bo nie sa anatomicznie nastawione na odbior.
    Taki zdezelowany nadajnik.

  8. Krystianrzd said

    Terroryzm realizuje określone cele tak jak policja. Przy czym policja min. stosuje prowokacje zgodnie z prawem a terrorysta z pogwałceniem prawa (prawo – system norm – niekoniecznie dobrych). Chodzi o cele bo środki są takie same. Na tym portalu cele wyznacza gajowy i jak to robi można przekonać się samemu.

  9. Filo said

    8
    Ja mam klopot ze zrozumieniem slowa ‚terror’ i terrorysta’.
    Bo okazalo sie, ze Breivik nie jest terrorysta tylko masonem.

  10. Pszek said

    Nie zgodzę się z panem Lopek, że Pisdzicja [POlicja] może robić co chce, także… mordować.
    I na pewno nie każdy jest lewakiem, kto tak myśli. Zgadzam się z panami: „Semperparatus” i „Filo”

  11. Marucha said

    Czyli mamy jasność.
    Policja to bandyci. Jeden w drugiego. Powinno się ją zlikwidować, a zamiast nich ustawić na ulicach prawników i prawiczki (nie prawniczki!), żeby przekonywały społeczeństwo do życia w zgodzie z prawem.

    Lekarzy też powinno się zlikwidować, bo wielu wśród nich to kanalie.
    To samo z mechanikami samochodowymi., nauczycielami i hudraulikami.

  12. Dość said

    Ja bym zmienił nazwę z „Terrorysta” na „Rządorysta”. Bo terroryzm to nic innego jak rządoryzm. Może być jeszcze policjoryzm, spleciony z rządoryzmem.

    @9 Filo, ty nie filujesz dobrze i dlatego „źle wiesz”. Poczytaj troszkę i porozmawiaj z mądrzejszymi od siebie.

  13. revers said

    jeszcze brakuje malego lewaka JKM eksperta od odstrzalu i lewactwa innego niz brukselskie.

    Jednym slowem pierw strzelic i zabic, a pozniej pytac skad tracza diamentowa z OBI-ego znalazla sie u prawiczka lub jak krasc to absolutne miliony bez detali 500 zlotowych.

  14. Filo said

    12
    Dosc
    Kiedy ja jestem tepy z natury.
    Czytam i czytam i nawet rozpytuje roznych co to mowia, ze sa madrzejsi ode mnie i wszystko co do tej pory pojmuje – i to pewnie tez zle:

    Wiezienie dla terrorystow, ktorym prawnie nie udowodniono winy:

    http://rinf.com/alt-news/latest-news/torture-victim-sue-british-intelligence/74269/

    Wiezienie dla masowego mordercy, ktoremu udowodniono wine, sam sie przyznal i nie obiecuje poprawy:

    http://www.newsforage.com/2013/08/the-norwegian-prison-where-inmates-are.html

  15. Rokitnik said

    Społeczeństwo jest …mówiąc oględnie poj***ne ! Moja osobista żona lubi oglądać różne „shoł” zazwyczaj z nagrodami. Och, gdybyście zobaczyli te nadpobudliwe reakcje, te piski, tupanie nogami, rzucanie się na szyję, obłęd w oczach w chwili wyselekcjonowania osoby, to zaręczam że zwątpili byście w ZDROWIE psychiczne delikwenta?
    Przełóżcie teraz te zachowanie w chwili zagrożenia policjanta, gdy widać że się ma do czynienia z czubkiem? Dołóżcie do tego wpajane przez przekaziory nonszalancje wobec ” prawa „, to się Wam obraz domknie. A MY narzekamy na niby zidiociałe społeczeństwo? Trzeba TUTAJ być. To dopiero jest jazda bez trzymanki !

  16. aaaaaaaaa said

    …statystyki ….wpierw trzeba by sprawdzić kto je tworzy , bo jeśli są tak tworzone jak sondaże komora ….to wszystko jest możliwe..

    kto służy w tej Policji ? – pytanie nr dwa…

    z petycji podpisanych na Care2 powraca tylko wątek rasizmu i nieuzasadnionego strzelenia do zwierząt na posiadłości na których toczyły się jakieś akcje , partole itp ……i to jest wszystko jak do tej pory ….oczywiście chodzi o Policję z USA …..

    ktoś chyba z tych statystyk chce uzyskać atmosferę zastraszenia , terroru ,……. może żydostwo Amerykanom znowu szykuje kolejny 11 września …..
    mnie już w tej materii nic nie zaskoczy …..

  17. Jacek said

    Samosady policyjne w usraelu sa na porzadku dziennym. Policjanta nalezy omijac szerokim lukiem jezeli to mozliwe bo jest wytrenowny do uzycia maksimum sily i skorzystania z „klauzuli zagrozenia” tzn „faktu”, ze „czul sie zagrozony” co usprwiedliwia dowolne uzycie sily w tym rowniez broni palnej. Policjanci sa nauczeni strzelac aby zabic. Zreszta z reguly sa marnymi strzelcami i dlatego zwykle wyprozniaja magazynek. Poziom intelektualny i znajmosc prawa pozostwiaja „b. wiele do zyczenia”. Nielegalne dzialania policji sa na porzadku dziennym a uzycie sily zupelnie nie proporcjonalne do okolicznosci jest regula.

    Jako przyklad bliski Polakowi mozna latwo znalezc w sieci materialy dotyczace zamordowania przez policje sp. Roberta Dzekanskiego ( w Kanadzie).

    Na codzien nalezy obawiac sie zarowno pospolitego przestepcy, gangow i grup „amerykanskich” biezprizornych atakujacych ludzi „dla sportu” jak i policji. To sa dwa skrzydla tego samego ptaka.

    Rzeczowe opisy takich „dzalan policji” w usraelu mozna znalezc np na stronie http://www.libertyroundtable.com/columnists/will-grigg/

    W. Grigg nie jest murzynem.

  18. Filo said

    Ciekawe kto takie rzeczy wypisuje:
    Zaden policjant nie byl zastrzelony przez antypolicyjnego zabojce

    http://www.blacklistednews.com/Not_a_Single_Police_Officer_Has_Ever_Been_Killed_by_So-Called_‘Cop_Killer’_AR-15_Bullets/42402/0/38/38/Y/M.html

  19. Filo said

    A tu jeszcze wieksze glupoty:

    http://whatreallyhappened.com/node/397058#axzz3ThVzioYB

  20. marta15 said

    zas we Francyji ,ktora tak niedawno jeszcze paradowala tlumnie niby za wolnoscia slowa i wypowiedzi , aresztowano satyryste za jego , aj waj, satyre przeciw najwiekszemy globalnemu kryminaliscie tj israelowi.
    tu satyrak ktora tak wzburzyla obroncow wolnosci slowa i wypowiedzi.
    oczywscie tak wolnosc jest baaaaardzo wybiorcza, typu: bujac to my ,ale nie nas.
    tylko my mozemy wskazywac tlustym paluchem kto tu jest wrogiem ludu,
    waszym zadanim jest nam bezkrytycznie wierzyc, holoto jedna.

    http://www.gilad.co.uk/writings/2015/3/6/french-cartoonist-zeon-arrested-for-anti-zionist-work

  21. Miet said

    Re.1.
    Panie Lopek,
    niech się Pan nie przejmuje tymi, którzy chcą prostować Pana „ścieżki”.
    Napisał Pan prawdę – i to jest najważniejsze.
    Artykułów i wypowiedzi jak to amerykańska policja maltretuje np. Mużynów można się naczytać bardzo dużo.
    Jedna z powalających spostrzeżeń jest taka, że w amerykańskich więzieniach jest druzgocąca przewaga czarnych nad białymi, co ma oczywiście oznaczać, że jest dyskkryminacja czarnej rasy.
    Żeby było sprawiedliwie należy z każdego więzienia zwolnić tyle czarnych ile wskazuje współczynnik czarnych do białych i wtedy będzie sprawiedliwie. Gdyby to nie działało, to należy z łapanki doszlusować taką ilość białych aby procentowo wszystko było cacy.

  22. semperparatus said

    Re.11…Sam Pan chyba rozumie,że nie o to chodzi…Policja jest oczywiście potrzebna…ale taka która służy społeczeństwu…a nie jest jego wrogiem i katem…a wysługuje się rządowi…i oligarchii…które same są wrogami zwykłych ludzi…okradają społeczeństwa i je niewolą…Jak Pan…będący wrogiem USA…a szczególnie tamtejszego rządu…może popierać zwyrodniałą policję…tego nie potrafię zrozumieć…

  23. snag said

    Miet @ 21 ,…

    Zacznijmy od faktu ze 93% czarnych jest mordowanych przez czarnych, nastepny fakt ze policja nie miala by potrzeby byc/interweniowac w czarnych dielnicach gdyby nie mordowali jeden drugiego ,…

    Reszta to demagogia ,…

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
%d blogerów lubi to: