Dziennik gajowego Maruchy

"Blogi internetowe zagrażają demokracji" – Barack Obama

  • The rainbow symbolizes the Covenant with God, not sodomy Tęcza to symbol Przymierza z Bogiem, a nie sodomii


    Prócz wstrętu budzi jeszcze we mnie gniew fałszywy i nikczemny stosunek Żydów do zagadnień narodowych. Naród ten, narzekający na szowinizm innych ludów, jest sam najbardziej szowinistycznym narodem świata. Żydzi, którzy skarżą się na brak tolerancji u innych, są najmniej tolerancyjni. Naród, który krzyczy o nienawiści, jaką budzi, sam potrafi najsilniej nienawidzić.
    Antoni Słonimski, poeta żydowski

    Dla Polaków [śmierć] to była po prostu kwestia biologiczna, naturalna... śmierć, jak śmierć... A dla Żydów to była tragedia, to było dramatyczne doświadczenie, to była metafizyka, to było spotkanie z Najwyższym
    Prof. Barbara Engelking-Boni, kierownik Centrum Badań nad Zagładą Żydów, TVN 24 "Kropka nad i " 09.02.2011

    Państwo Polskie jest opanowane od wewnątrz przez groźną, obcą strukturę, która toczy go, niczym rak, niczym demon który opętał duszę człowieka. I choć na zewnatrz jest to z pozoru ten sam człowiek, po jego czynach widzimy, że kieruje nim jakaś ukryta siła.
    Z każdym dniem rośnie liczba tych, których musisz całować w dupę, aby nie być skazanym za zbrodnię nienawiści.
    Pod tą żółto-błękitną flagą maszerowali żołnierze UPA. To są kolory naszej wolności i niezależności.
    Petro Poroszenko, wpis na Twiterze z okazji Dnia Zwycięstwa, 22 sierpnia 2014
  • Kategorie

  • Archiwum artykułów

  • Kanały RSS na FeedBucket

    Artykuły
    Komentarze
    Po wejściu na żądaną stronę dobrze jest ją odświeżyć

  • Wyszukiwarka artykułów

  • Najnowsze komentarze

    Boydar o Polskie elektrownie produkują…
    Boydar o Wolne tematy (53 – …
    Troll Polonii o Otyłość coraz większym problem…
    Birton o Rozstawiamy figury
    jasiek z toronto o Aktorzy o pedofilii i ofiarach…
    Birton o Rozstawiamy figury
    Troll Polonii o Aktorzy o pedofilii i ofiarach…
    Kwal o Aktorzy o pedofilii i ofiarach…
    Troll Polonii o Reagan też próbował zablokować…
    Marcin o Aktorzy o pedofilii i ofiarach…
    Jowram o Wolne tematy (53 – …
    prostopopolsku o Ignacy Matuszewski. Oficer, kt…
    Antares o Aktorzy o pedofilii i ofiarach…
    revers o Reagan też próbował zablokować…
    Krzysztof M o Józef Maria Bocheński: Totaliz…
  • Najnowsze artykuły

  • Najpopularniejsze wpisy

  • Wprowadź swój adres email

    Dołącz do 496 obserwujących.

Bruksela uszczęśliwi nas imigrantami

Posted by Marucha w dniu 2015-04-22 (Środa)

Murzyn_40000_latPolacy zajęci prezydenckim teleturniejem i czczeniem ofiar Smoleńskiej Tragedii nie zauważają, że w zaciszu brukselskiej centrali szykują się z kolejnym „uszczęśliwianiem” Polski i Polaków.

Na pewno wielu nawet nie słyszało w kampanijnej wrzawie, o kolejnej tragedii na Morzu Śródziemnym, gdzie znowu zatonął stateczek z uchodźcami i około 500 osób, głównie kobiet i dzieci utonęło. Kolejna taka tragedia w tym roku. Ja jednak nie o tym, ale wracam do moich prognoz,iż Bruksela i Berlin tak łatwo się nie poddadzą i przerzucą imigracki potop na Polskę.

Dyskutowaliśmy o tym tutaj: http://widzianezdaleka.salon24.pl/612572,polska-k-rajem-multi-kulti

ale do garstki tylko dotarło. Większość potraktowała to jako SF i niewyobrażalne. Lewactwo tradycyjnie posądzało o rasizm i ksenofobię i o szukanie na siłę problemów, gdy jest tak cacy i spoko. Bo imigranci to przecież sam miodzio i rozwój kraju. Mniejsza zresztą o ludzi chorych psychicznie, bo to nie miejsce na zbiorową terapię. Żal tylko, że ludzi rozumnych i myslących/przewidujących to taka znikoma garstka…

Oto wczorajsza wiadomość z Interii. Czyli żaden tam „wstrętny, prawicowy portal”. Znaczy – skoro nie prawicowy, znaczy wiarygodny…

http://fakty.interia.pl/polska/news-rmf24-polske-zaleja-uchodzcy-z-afryki,nId,1717307

Możnaby rzec: krakałem, krakałem to i wykrakałem. Bzdura, ja nigdy nie wróżę z fusów. Po prostu obserwuję, dużo czytam (nie tylko Salon) i myslę, to nie takie trudne. Dla gatunku homo sapiens…

„Polska może zostać zmuszona do przyjmowania wyznaczonych przez Brukselę imigrantów z krajów afrykańskich. Komisja Europejska przedstawi w połowie mają nową strategię w tej sprawie”

„Wzywam kraje członkowskie, by wykazały się solidarnością decydując się na konkretne działania” – apelował podczas spotkania z eurodeputowanymi z komisji ds. wolności obywatelskich w Parlamencie Europejskim, komisarz Dimitris Awramopulos. „Musimy zrozumieć, że bezprecedensowy napływ uchodźców to nowa sytuacja i musimy się do niej dostosować” – tłumaczył.

„Jak ustaliła korespondentka RMF FM w Brukseli, jednym z możliwych scenariuszy jest uzależnienie liczby przyjętych imigrantów od m.in. liczby mieszkańców danego kraju. Polska musiałaby wtedy przyjąć nieproporcjonalnie dużo przybyszów z krajów afrykańskich.”

Czyli klamka zapadła, pozostały detale. Przy całkowitej, oczywiście, obojętności Polaków. Jest ciepła woda w kranie, to ……ć resztę. Tymczasem, jak przewidywałem, Berlin nie pogodzi się z rolą odbiorcy wszystkich imigrantów, bo nawet na duże, bogate Niemcy to za wiele. Codziennie już nie setki, ale tysiące osób zalewa Europe. Tysiące codziennie. Przez Morze śródziemne na łajbach, przez Turcję do Grecji, przez Maroko do Hiszpanii itd. Do Polski również przez Ukrainę i Białoruś. Może jeszcze nie zalew, ale tendencja jest wznosząca. Teraz zapadła decyzja, że część z tego zalewu trzeba skierować do Polski.

Lewactwo już się cieszy i zaciera rączki. Już widzą oczkami wyobraźni te granty, euro-fundusze na „integrację” imigrantów, do których będą się mogli przyssać. Jakież to świetne paliwo do walki z „polskim kołtuństwem, prawicowym szowinizmem, no i „last but not least” – polskim, wyssanym z mlekiem matki faszyzmem”. No i oczywiście w pakiecie antysemityzm, homofobią, islamofobią i przyszywane fobie mniejszego kalibru.

Lewactwo zazwyczaj kieruje dyskusję na tory typu: jakim to dobrodziejstwem jest imigracja. Jak kraje przyjmujące imigrantów zyskują. Piramidalna bzdura. Przykłady Stanów, Australii czy Kanady są właśnie zaprzeczeniem ich chorych tez, iż wpuszczanie imigrantów jak leci ma cokolwiek wspólnego z rozwojem przyjmujących krajów. Że jest dokładnie odwrotnie, że tylko wyławianie (nomen omen) najlepszych kandydatów jest gwarancją sukcesów. Zawsze wtedy polecam tym „geniuszom” krótką, acz pouczającą wyprawę do imigranckich dzielnic, których jest multum w całej Europie, więc znaleźć nie trudno. Jakoś się, cholera, nie garną do zwiedzania…

W czym zagrożenie? W kilku miejscach.

Po pierwsze, większość tych wyłowionych przez włoską straż przybrzeżną to zdrowi, silni, młodzi mężczyźni. Bez żadnych kwalifikacji. Bez znajomości języków europejskich. Nikogo nie zastanowi skąd „biedni i pokrzywdzeni” imigranci z najbiedniejszych krajów Afryki mają pieniądze na tą eskapadę. W krajach, z których pochodzą średnia płaca roczna to kilkaset dolarów. Tymczasem samemu tylko przemytnikowi trzeba dać 2-3 tysiące euro za miejsce na balii. Do tego trzeba dotrzeć z głębi Afryki do Libii. To spore pieniądze dla młodego imigranta. Skąd ma? Hmm, pomyślmy. Lewaków zaboli, ale trudno. W krajach, z których migrują do Europy jedyne co kwitnie, to niesamowita przestępczość, głównie zorganizowana. Bardzo dobrze zorganizowana. I stąd pochodza pieniążki „biednych” uchodźców. To forpoczta afrykańskich grup przestępczych.

Druga grupa, to wysyłane kobiety i dzieci, które wysyła cała wioska. Składają się na przemytników, którzy tę forpocztę za kilkanaście tysięcy jurosów dowożą do Europy. Następnie te przyczółki afrykańskiej wioski po szybkim okrzepnięciu na benefitach w Europie, będą już zupełnie legalnie sprowadzać reztę sponsorów ze swej wioski. Wraz z imamem i jego małym meczecikiem. Bo 99 % wyławianych uchodźców, to muzułmanie. I spora część tych „biednych i pokrzywdzonych” będzie zasiedlała wkrótce Polskę. Powstaną imigranckie dzielnice w Polsce, do których, jak na Zachodzie, nie będzie mieć wstępu żaden białas, włącznie z policją. O wyczynach mieszkańców tych enklaw będziemy słyszeć tylko i wyłącznie w kronikach kryminalnych i przy okazji jakiegoś zamachu na polskich ulicach, a w Nowy Rok będziemy płakać ze szczęścia, że akurat naszego samochodu nie spalili. Cóż, cieszmy się! Europa do nas dociera w całej swej multi-kulti okazałości…

http://widzianezdaleka.salon24.pl

Pojawią się również „dzieci-uchodźcy”. Podający się za 16-17-latków chłopy z wąsami i brodami, liczący na oko po dwadzieścia parę lat, jeśli nie trzydzieści. Oczywiście bez paszportów i żadnych innych dokumentów – za to z gotową siatką kontaktową w kraju, który zasrają swą obecnością. No i ma się rozumieć odmawiający – zgodnie z prawami człowieka! – poddania się badaniom lekarskim, które natychmiast ujawniły by ich prawdziwy wiek. Przy okazji roznoszący po Europie różne choroby i pasożyty, o jakich dawno zapomnieliśmy, jak  wszy albo świerzb.
Admin

Komentarzy 68 to “Bruksela uszczęśliwi nas imigrantami”

  1. Kar said

    ..zupelna zgoda z Admin..100%..siedzialem i jednym uchem sluchalem polskojezycznej tv stacji, ktora juz kolejny dzien pilnie obserwowala-jeczala..plakala trzymala reke na pulsie nad tymi co brali wykalkulowany azymut na morzu na Italie..a pozniej ma sie rozumiec, ze zgodnie z planem rozpelzna sie niczym plaga dobrze wytresowanych karaluchow po calej Europie…bogatej Europie. Celuja glownie i zawsze na Niemcy, Szwajcarie. Bo tam sa zawieszone ich ulubione socjalne hamaki, na ktorych beda gnic przez nastepnych kilka pokolen…W Niemczech sa wstrzymane mieszkania dla tubylcow, bo juz nastepne hordy pakuja swoje czarne tylki na poklad

    A teraz dla odmiany sprobuj pan i idz np. w Polsce do urzedu i zacznij prosic o pielegniarke socjalna dla swojej starej nieporadnej matki..oj..oj..szkoda kur..wa slow..! zmienmy temat, prosze

  2. Lesio said

    Jest już a późno, żeby cokolwiek zatrzymać lub zmienić. Polskojęzyczne kurwy i gównojady dostaną to na co załużyły. Zaczną się gwałty, kradzieże, zmuszanie do szariatu i obcinanie głów, czyli uczciwa zapłata za obojętność i wchodzenie jewropejskiemu żydostwu w dupę.

  3. Filo said

    Przyjmujemy Ukraincow to mozemy i przyjmowac Syryjczykow.

    W przyrodzie istnieje podobno zwiazek przyczynowy i nic sie bez przyczyny nie dzieje.
    Logika mowi, ze jesli chcemy zlikwidowac problem, nalezy zlikwidowac przyczyne.

    Kiedys zydy calymi tabunami wywozili na sile i w bardzo brutalny sposob murzynow do Ameryki za co dorobili sie znacznych majatkow; ale nikt nie ma do nich pretensji o skutki tych kokosow.
    Winne sa negry.

    Polski rzad tez odpowiada za obecne fale uchodzcze.
    Zachod produkuje armie uchodzcow rozwalajac cale narody Afryki i Bliskiego Wschodu.
    A my pomagamy.
    Nie wystarczy sie czepiac uchodzcow.

    Takie biadolenie po blogach jest handlarzom ludzmi bardzo na reke. (Pobiadola i zapomna).

    Powtarzam:
    Za kazda lodke z uchodzcami (ca 400 osob) szmugler otrzymuje okolo miliona dolarow!
    Te lodzie wyplywaja na morze i sa celowo zatapiane.
    Wlasciciel lodzi dostaje odszkodowanie za ubezpieczona lodz i wraca po nastepny towar na nastepnej lodzi przewaznie ” skombinowanej” z demobilu albo porzuconej.

    Szmuglowanie ludzmi jest jednym z najwiekszych biznesow na swiecie: po broni, narkotykach i prywatnych wiezieniach.
    Polacy sa wspolodpowiedzialni za pomaganie handlarzom zywym towarem i generowanie uchodzcow z krajow ogarnietych wojna. Zwierzeta uciekaja przed ogniem ; ludzie tez. I nie wszystkie czarne.
    Zwlaszcza teraz z Syrii, Libii i Iraku.

    Za czasow Kadafiego byly organizowane obozy uchodzcze w Libii. Powstrzymywalo to exodus do Europy.

    NATO, Polacy razem z pania Clinton bardzo nie lubili Kadafiego. (takie doborowe towarzystwo)
    Wiec pomogli zniszczyc Libie, Kadafiego i obozy ..
    Za obietnice kontraktow w Libii, Polacy zgodzili sie niszczyc Libie. Pan Sikorski im to obiecal.
    Ale do pana SIkorskiego nikt nie ma pretensji, tylko do jakiegos wystraszonego murzyna.

    Ze niby murzyny sa tak malo inteligentne bo pochodza z Afryki? Pewnie faktycznie durnowate skoro chca sie osiedlic w zrujnowanej Europie, ktora zdaje sie tez czeka na nowa wojenke.

    To dzieki pani Hillary Clinton uchodzcy uciekaja z Libii gdzie kiedys byly obozy.
    W uznaniu zaslug, pani Clinton kandyduje na prezydenta USA a wierne tlumy z pelna adoracja popierac beda kandydature.

    Dzieki Hillary Clinton:

    http://investmentwatchblog.com/700-refugees-flee-war-torn-libya-thanks-to-hillary-clinton/

  4. semperparatus said

    Rozwiązanie tego problemu jest bardzo proste…ODSYŁAĆ przymusowo każdego imigranta spoza Europy do kraju pochodzenia…po niedługim czasie kandydaci do darnowego socjalu zaprzestali by nawet prób dostania się na nasz kontynent…bo by wiedzieli,że są bez szans na pozostanie…A po drugie:socjal TYLKO dla rdzennych Europejczyków…Jedno i drugie na zawsze rozwiązało by problem kolorowej imigracji…Ale do tego potrzebni są politycy narodowi…dbający o dobro swoich społeczeństw…a nie skorumpowane szumowimy…kupione przez żydowskich banksterów…

  5. revers said

    Nie tylko socjalami europa uszesliwi zakontynentalnych przybyszow ale rowniez nowymi odmianami, mutantami wirusow eboli, innych wirusow ktorych jeszcze nie znamy, nie znaja miescowe uniwersteckie kliniki, a juz przetestowanych nawet na personelu medycznym bedacym regularnie w kosciele lub okazyjnie w miejscach publiczych, z ciezkimi przejsciami chorobowymi, powiklaniami po zarazeniu wirusem, wystarczy przy okaji wspomniec znanego Simona Mole podbiajacym szamanizmem lirycznym serca nie jednej uniwersyteckiej panience z wirusowymi prezentami.

    A o zorganizowanej siatkach to fakt, zakladaja male przykrywkowe intereski z sklepikami szamanskimi, trawkami, by potem rozbuowac siatke o sklepiki telekomunikacyjne, narkotykowymi na zamowienie i haslo.

    W koncowym etapie juz jest taki ruch w interesie i lokalne naciski ze powstaja miasteczka kontenerowe dla nowych hebanowych
    przybyszy z opcja dlaszej ekspansji na rynku narkotykow, zorganizowanej przestepczosci, zajmowania miejsc pracy lokalnym.

  6. Zbyszko said

    A podobno, zanim do Afryki przyjechała misja charytatywna (MFW/ Bank Światowy) to życie było tam normalne, bez kokosów, ale i bez nędzy. Tak jak od wieków a może i dłużej…

  7. Kar said

    ..panie szanowny Filo, tak ode mnie od serca-zeby Pana sen mogl sie zmaterializowac, i zeby oblazly pana jak wszy -„uchodzcy”, ale za darmo i bez zadnych dochodow..

  8. Marucha said

    Re 6:
    Grecja, zanim bandyci nie wepchnęli jej do Jewropy, nigdy nie słyszała o bezrobociu, kryzysach, nędzy…

  9. maasteer said

    Powodem tej wielkiej emigracji jest rozpierducha zorganizowana przez usrael (i przydupasów), wiec większość uchodźców powinno trafić np. na Alaskę lub innych stanów.

  10. Eliza said

    Pan Bul powiedział, że Polska to jest wielka rodzina, podpisując ustawę o gender. Cha, cha..

  11. Kar said

    ..pani Elizo, gender odnosi sie do sex (biologiczny/fizjologiczny aspekt)..a my tu w pocie czola o czarnuchu: na ktorej go galezi posadzic, zeby mogl wygodnie wpie..c banany (jego ulubione papu)

    wot dylema

  12. Eliza said

    Panie Kar, rodzina jest duża, nie ma dyskryminacji.

  13. Kar said

    ..a ja sie b. martwie/zamartwiam dyskryminacja, ze nie beda u nas chcieli zrec banana, pani Elizo

    Niggas will eat ass but won’t eat dis part of da banana

  14. Eliza said

    Panie Kar,to miło, że Pan się martwi o bliźniego swego.
    Cały czas uczę się od tutejszych mistrzów, jak umiejętnie i skutecznie odpierać krytykę.

  15. Lusnia said

    Przedewszystkim Narod Polski music USUNAC ta bande z wiejskiej.Inaczej sie nic nie zmieni.A wrecz pogorszy.

  16. niereligijna said

    juz dzieci w przedszkolu wiedza ze jak pomieszaja kolory plasteliny to uzyskaja szara mase ktora na zawsze szara masa zostanie …szara masa nie bedzie walczyc o swoje kolory
    pacholki rzadzacych ci w Brukseli czy innych stolicach maja zadanie mieszac jak najwiecej.

  17. Filo said

    7
    Kar
    Panie Kar nie bardzo zalatujacy geniuszem i wiedza..
    Prosze podobny list napisac do pana Tuska bo on teraz reprezentuje pana w Brukseli i ma wplyw na emigracje do Europy.

    Od 30 tu lat pracuje z uchodzcami i dla uchodzcow.
    Jak pan bedziesz wiedzial tyle co ja o wielkim biznesie handlowania ludzmi to wtedy porozmawiamy jak rowny z rownym.
    I jak pan bedziesz wiedzial tyle co ja kto i dlaczego dostaje wizy uchodzcze a komu odmawiaja – to pewnie zmieni pan zdanie i raczej zacznie akcje odwszania od siebie.

    I jak sie pan nauczy czytac, to sobie poczyta ile wiz i komu przyznala Polska za ostatnie 10 lat.
    I dobrze jeszcze poczytac jak pewnie pana ulubione prezia Walesa i Kwasniewski rozdawali polskie wizy na prawo i lewo politycznym wrogom polskiego narodu.

    Pan nie ma pojecia o emigracji i polityce emigracyjnej..
    Lepiej siedziec cicho niz sie komrpomitowac inwektywami nie pod tym co trzeba adresem.
    W czasie wojny balkanskiej tacy ja pan tez mnie wyzywali. Teraz udaja ze to nie oni..

    I przestanie sie pan wyglupiac podejrzeniami, ze ja popieram polityke wymuszonej emigracji i wypedzanie ludzi ze swoich siedzib.
    Troszke rozumu i … troche serca. Tacy jak pan, to w Polsce nie zgodzili sie na przyjecie uchodzcow z Serbii. Ale siedzieli cicho jak Polska przyjmowala Kosowarow. A teraz siedza cicho jak nas Ukraincy skubia.

    Kiedys i pana dzieci moga byc uchodzcami.

  18. aaaaaaaaaaaa said

    ………..kto wie czy mordowanie i wirusy w Afryce nie są po to, aby ich trochę przegonić do innych krajów ….nie zdechną tak…. to przynajmniej stworzą „Europę” czekoladopodobną………..

  19. Marucha said

    Re 17:
    Panie Filo,
    Z całym uszanowaniem przeczytałem Pana komentarz, który porusza wiele spraw, ale zapomina o palonych przez „uchodźców” domach i samochodach, gwałtach, rozbojach itp. – nie wspominając już banalnej dewastacji mienia publicznego.

    Nie chcę w Polsce żadnych uchodźców z krajów obcych kulturą i mentalnością.

    Zdanie zmienię, gdy mi Pan pokaże chociaż JEDEN kraj europejski, na który imigracja z takich krajów nie wpłynęła negatywnie. Jeden kraj, który oparł się niszczeniu własnej kultury przez przybyszów. Jeden kraj, gdzie przybysze nie stają się ogniskiem nieustannych pretensji, obrażania się, zamieszek, burd – i wreszcie narzucanej siłą poprawności politycznej, walki z rasizmem, sralizmem i mazgalizmem.

    Poza tym, panie Filo, nie kaźdy, kto podaje się za uchodźcę, jest uchodźcą. Wiem o tym, nie będąc prawnikiem zarabiającym pieniądze na pomocy prawnej uchodźcom.

  20. Kar said

    ..Filo-eu.geniusz

    -Od 30 tu lat pracuje z uchodzcami i dla uchodzcow-

    W Latinie widzialem podobnych artystow „dobrodzieii”, ktorzy zawsze pierwsi na linii w obronie uchodzcow trzaskali pyskami.. Ale kiedy przyszlo do rzeczy do czynow zawsze znikali jak przyslowiowa kamfora..W ich biurze na terenie obozu wisialo piekne zdjecie: Jan Pawel II i oni po bokach papieza, jak dwie wyglodniale pluskwy..Cudowna fotka..A moze to Filo na zdjeciu i jego polowa .. ?

    http://www.panoramio.com/photo/65313778

    – nie blaznij sie Pan, prosze kogos kto ma pojecie

  21. Eliza said

    Tak sobie myślę, a może Afryka ma za dużo pieniędzy w ziemi, no i ta Apokalipsa. W strefie równikowej to zawsze inaczej wiatr wieje i częściej słońce świeci.

  22. Boydar said

    Nie godzi się porównywać Pana Filo do wygłodniałej pluskwy, Panie Kar. Ani nawet do najedzonej też.

  23. Agat said

    Ja nie widzę problemu: wystarczy wprowadzić regularne patrolowanie AWACS-em w stosownym rejonie Morza Śródziemnego, i z tego AWACS-a przekazywać namiary stateczkom jakiejś Straży Przybrzeżnej, które łodzie z „uchodźcami” (cudzysłów zamierzony) będą zawracać do Afryki.
    Taki AWACS pokrywa polem swej obserwacji obszar o promieniu ok. 500 km.

    Że co, że to kosztuje? To modnych ostatnio „dronów” można także użyć. Prowadzi się nimi obserwację w Iraku i Afganistanie – to niby czemu nie na południe od Włoch.

  24. aaaaaaaaaaaaaa said

    @21

    ……….jak napisałem wyżej , mordują ich bo chcą przejąć złoża : złoto , diamenty , ropa…..to jest dziewiczy teren ……nie bez powodu Kulczyk prowadzi tam kilkanaście albo kilkadziesiąt odwiertów ………..

    jak widzę te ‚akcje humanitarne’ to mi się kurwa otwierają siekiery w kieszeni ………….

  25. marta15 said

    tu bardzo dobry artykul na temat „dobrodziestw” imigracji i mieszania roznych kultur, ras i religi.Ale globalistom o to wlasnie chodzi . Dziel i rzad –stara, od dawna sprawdzona , niezwykle skuteczna i bardzo prosta zasada.
    http://www.deliberation.info/the-dreadful-few-kill-europe-and-america/

  26. Zerohero said

    Gwałt na Szwecji: http://www.prawica.net/41035
    Czarna przestępczość: https://libertarianizm.net/threads/czarna-przestepczosc.3020/

  27. marta15 said

    Pan Filo ma racje w tym, ze czesto ci imigranci sa zmuszeni do emigrowania,
    bo w ich wlasnych ojczyznach stworzono im nieludzkie warunki w ktorych przede wszystkim nie ma pracy.
    POLSKA jest tego przykladem. ILU POlakow w przeciagu ostatnich 40 + lat wyemigrowalo?? Cale miliony, miliony mlodych , i czesto bardzo dobrze wyksztalconych ludzi, wyemigrowalo, bo w ich wlasnym kraju rzadzanym przez szajke prestepcza ,nie mogli znalezc przyzwoitej pracy.
    problem jest nie tylko w emigracji bo ta zawsze istniala ,ale w tym, ze niszczy sie gospodarki krajow, zmusza ludzi do emigracji a potem sprowadza sie do owych krajow przybyszow nie wiadomo skad i nie widaomo po co. Ta „emigracja” jest celwoa aby wymieszac , zhomogenizowac gojow ,bo emigrant ,wiadomo, wielu praw nie ma, najczescije nie zna jezyka ani nie oritentuje sie co do czego.
    To wlasciwe taki wol roboczy, na wpol niewolnik ktory po prostu chce jakos przezyc.

  28. Shlomo said

    W sumie to zamiast narzekac to europejczycy powinni pojsc po rozum do glowy. A w szczegolnosci polacy.

    Zapakowac narod na statki i poplynac do Afryki. Tymi samymi statkami przywiezc czarnych do Polski. Osiedlic ich miedzy Odra a Bugiem. To by dopiero kacapy i szwaby mialy problem. Ani berlin ani moskwa nie odwazyliby sie wiecej reki podniesc bo po co im caly ten zadzumiony syf z hiv’em w pakiecie?

    A polacy? Afryka bogata w surowce. Fantastyczna pogoda. Trzy pory zbiorow w ciagu roku. Raj na ziemi.

  29. Marucha said

    Re 27:
    Pani Marto, Polacy nie emigrują, aby żyć z socjalu, kraść, rabować, gwałcić, podpalać. Polacy to wciąż kultura europejska, a nie agresywny islam. Więc proszę nie porównywać gówna z orzechami.

    emigrant ,wiadomo, wielu praw nie ma, najczescije nie zna jezyka ani nie oritentuje sie co do czego.
    To wlasciwe taki wol roboczy, na wpol niewolnik ktory po prostu chce jakos przezyc.

    Jeśli ma Pani na myśli imigrantów spoza Europy – to po pierwsze maja wszelkie prawa, lepsze niż tuziemcy; dostają za darmo tłumaczy; świetnie się orientują, co się im należy i byle czym nie dadzą sobie gęby zatkać. Od tego mają siatki kontaktowe.

    Wół roboczy? Niewolnik?
    Buahahahaa!
    Nigdzie nie pracują.
    Dorabiają kradzieżami, rozbojami, oszustwami.
    Panoszą się, jak kurwy pod Polonią w czasach Gomułki,
    Nic im nie brakuje.

  30. Filo said

    19
    Marucha
    My sie nigdy nie zrozumiemy bo wbil pan sobie do glowy ze ja popieram emigracje.
    Ja chce tylko opowiedziec skad sie to wzielo i dlaczego nie powinnismy demonizowac ofiary a ukrywac prawdziwych przestepcow.
    To co wiem, pokazuje z drugiej strony- od strony przyczyn – nie skutkow bo od skutkow to jest pelno specow. Co to za przestepstwo? Czy jak ktos pisze o Hitlerze to znaczy, ze go popiera?
    To jest ta roznica.
    Bo gdyby ludzie wiedzieli co sie naprawde za tym calym systemem kryje toby byli dopiero przerazeni.
    Ale przeciwnicy emigrantow w kolko swoje: lepszy zyd niz murzyn bo to sie mniej rzuca w oczy..

    Najwiecej do tragedii calych narodow przyczynia sie Izrael bo to przewaznie zydzi handluja ludzmi – i dlatego rzady tak naprawde w ogole nie scigaja przestepcow.
    Wlosi sie teraz odgrazaja, ze beda sadzic kapitana statku ale zdrowia im zycze. I kapitan to zwykly pracownik. Niekoniecznie wspolnik.

    Od 1996 roku nie slyszalem, zeby ukarali choc jednego przestepce, ktory handluje zywym ludzkim towarem..
    O przepraszam. W latach 80-tych uciekali na lodkach Wietnamczycy i Kmerzy. I tez nie zlapali ani jednego handlarza.
    Azeby panu calkiem otworzyc oczy to jeszcze doloze: rzady placa szmuglerom, zeby zapelniali prywatne wiezienia czyli tzw. detention centres, ktore naleza do tej samej bandy handlarzy. Wlasnie Wlosi sa juz gotowi otwierac obozy dla uchodzcow. A do czasow Mario Monti byl to normalny kraj.

    Detention centres w USA, ANglii, Australii, Kanadzie sa prywatne i naleza do Serco – firmy zarejestrowanej w Londynie – najpotezniejsza w tej chwili firma na swiecie. Ta sama firma jest wlascicielem najwiekszego wiezienia w Baghram – Afganistan. Serco ma prywatne kontrakty z rzadami panstw, ktore placa tej firmie 264 dolary od lebka za noc. Im wiecej uchodzcow, tym wiecej szmalu i im dluzej sie ich trzyma w wiezieniu (bez procedury sadowej) tym wieksze pieniadze. Jest to wbrew wszelkim prawom i ludzkiej godnosci.

    Wlosi na razie nie maja wiezienia dla uchodzcow wiec sie ” nadwyzki” topi jak bydlo. Juz miekna i niedlugo beda obozy w calej Europie a Polak obojetnie gdzie mieszka bedzie placil firmie serco za ” bezpieczne „przetrzymywanie zupelnie niewinnych ludzi.
    Ten caly exodus uchodzcow nie ma ABSOLUTNIE nic wspolnego z emigracja jakakolwiek. To jest wielki biznes. Ale propaganda kaze nam wierzyc ze tak wlasnie nalezy traktowac tych wstretnych NIELEGALNYCH emigrantow.
    Nie ma takiego pojecia w ogole jak nielegalny emigrant! Osoba na wodach miedzynarodowych nie moze byc okreslana jako w ogole emigrant, bo ” emigrant’ to jest status emigracyjny zatwierdzony przez odnosne wladze.
    Mozna znajdowac sie nielegalnie na terenie kraju, to znaczy nie miec wizy,. czyli nie byc emigrantem. I jest to status nielegalny. Natomiast emigrant nie moze byc nielegalny, bo to tak stuprocentowa dziewica w ciazy.
    I na takich przekretach i klamstwach robi sie ludzi w konia i kaze wierzyc ze dr. Mengele nie byl winien tylko jego ofiary.

    Awantury z emigrantami sa naturalnie prowokowane i jest to tez zaplanowana czesc happeningu.
    Ja nie dlatego, bronie uchodzcow, ze mam zle w glowie bo mi prawo humanitarne nasralo do lba – ja probuje wyjasnic to co wiem i co nie jest zadna tajemnica (chyba tylko dla Polakow).

    I zawsze powtarzam, ze lamanie jednego prawa ma efekt domina. A czesto bumerangu.

    Jesli kraje demokracji zezwolily na handel ludzmi dla zysku tylko dlatego , ze 2 tygodniowe dziecko moze byc uwazane za terroryste i powinno spedzic dziecinstwo w pierdlu – to kraje demokracji pozwalaja na najwieksze przestepstwo naszej cywilizacji.
    W miedzyczasie moge podac przykladow wiele, w tym Polakow potraktowanych paskudnie przez obecny system.
    Kobieta Neurochirurg (bardzo biala i bardzo europejska) z dwuletnia coreczka na stypendium doktoranckim trafila do obozu uchodzczego za kare bo w urzedzie emigracyjnym pomylili ja z kims innym.
    Ta kobieta spedzila 7 lat (siedem) w paskudnych warunkach,. A kiedy ja wypuscili bo sie zorientowali ze to byla pomylka to juz nie mogla byc chirurgiem. Od lat jest z dzieckiem leczona w zakladzie zamknietym. (na koszt podatnika) Nawet nie byla uchodzca i nigdy nie starala sie o staly pobyt.
    Polak, ktory lecial do bratanicy na ceremonie uzyskania przez nia doktoratu, dostal w samolocie chorobe kesonowa i wsadzili go do obozu uchodzczego jako podejrzanego o terroryzm, bo ‚sie dziwnie zachowywal w samolocie”.
    Trzech lekarzy, adwokat i Trybunal nie byli w stanie mu pomoc i go stamtad wyciagnac.
    Ja moge ksiazki pisac – gdyby nie to, ze sie boje.

    Wielu emigrantow, uwazamy za uchodzcow bo im nie patrzymy do papierow. Czesto sa to osoby na wizach partnerskich, biznesowych, tymczasowych, studenckich itp. i czesto oszusci, ktorzy sie zenia dla zysku.
    Naturalnie, ze ten system zaprasza do oszustw. Po to zostal stworzony.

    Obywatele francuscy czy angielscy z bylych kolonii NIE sa emigrantami!!! Anglicy i Francuzi nadawali obywatelstwa w swoich koloniach w Afryce, Indiach i HongKongu.
    A my naturalnie wsadzamy wszystkich do uchodzczego wora. I jak ktos ma turban to musi byc Arab, a jak Arab to uchodzcza a takich nalezy deportowac.
    Einstein tez byl uchodzca (obojetnie co o nim mysle)

    Ale i wielu Polakow bylo uchodzcami. Austria przyjmowala polskich uchodzcow od prawie 200 lat.
    I najgorszym swinstwem obecnej propagandy jest traktowac ofiary wojny jako przestepcow wojennych.
    Polacy najbardziej sie martwia o jakis pieprzony ZUS i swiadczenia – a tymczasem duzo wiecej zaplaca za obozy uchodzcze i np. masowe deportacje, ktore sa bardzo kosztowne i w ogole bezuzyteczne. Nie jest zadna tajemnica, ze fundusz emerytalny jest okradany w wielu panstwach ale nie przez uchodzcow.
    Zdradze panu jeszcze jeden sekret: otoz wielu uchodzcow ma rodziny po swiecie i chcieliby sie dostac do tych rodzin w Europie.. Placa po 3-4 tysiace dolarow za miejsce na lodce poczym sie okazuje, ze ich wywoza do… Indonezji. A z Indonezji do Nowej Zelandi.

    Prawnicy swiata sie dziwia dlaczego ludzi swiatlych narodow ten bestialski proceder w ogole nie interesuje.
    Nagle sie ocyka jakas cala grupa zatroskanych obywateli, ze dziennikarzowi ISIS obcieli glowe. Poczym sie okazuje, ze to znowu Rita Katz wymascila sensacje dla prasy.
    Dziecmi uchodzcow handluje sie na codzien, na nerki, na rozkosze pedofilskie.
    Ale ofiary nalezy demonizowac, zeby nikomu nie bylo zal jak ich beda katowac.

    Nie dociera zadna rzetelna informacja choc jest dostepna bo hucpa zydowska jest silniejsza.
    I po latach kiedy komus sie przypomni ze Polak w Brukseli pomagal fali uchodzctwa do Europy a Polacy przyjmowali u siebie bandytow z Kosowa i Kijowa – Polakom znow sie bedzie dziala krzywdza, ze ” to nie my – to zydzi”.
    Osobiscie uwazam, ze nalezaloby wypisywac listy, petycje czy inne androny do Tuska. I przypatrzec sie na czym polega ogrmnie dochodowy przemysl emigracyjny. Kopalnia zlota dla krajow tradycyjnie emigracyjnych. Na polityce emigracyjnej/uchodzczej rzady tak zwane demokratyczne zarabiaja straszliwe pieniadze.
    I dlatego jest tak, jak jest.
    Ale ani ja tego systemu nie stworzylem. Ani nie popieram. Probuje wyjasnic kulisy.
    No wiec badz pana laskaw nie strzelac do tych co przynosza nowiny.
    Ja zawsze staram sie uprzedzic, kiedy chce wyrazic moje osobiste zdanie, czy opinie. Wiec jak zaczne kochac emigrantow to tez poinformuje.

    A opowiadajac o farbowanych uchodzcach to wyglada na to, ze pan Kar tez byl uchodzca.
    I co opowiadal w Latinie na interview?
    Ze mu policjant szczal do mleka? Wielu Polakow opowiadalo niestworzone rzeczy, zeby dostac wize uchodzcza.

    Ja niestety nie bylem zadnym ochotnikiem w obozie. Nigdy sam osobiscie nie bylem w obozie.

  31. Filo said

    20
    Kar
    Uchodzca z Latiny!!!!

    A to paradne
    I co Kar lgal na interview zeby dostac wize uchodzcza???
    Ze mu komuna dom spalila, babe zgwalcili, Gierek byl swinia i zabral trzynasta pensje a milicjant ukradl Karowi pornosy.

  32. Kar said

    I co opowiadal w Latinie na interview?

    …chce Pan dowiedziec sie prawdy, panie Filo? Chcialem w stanie wojennym wyjechac z Polski oficjalnie z cala rodzina. Za zgoda MSW ma sie rozumiec (nie bylem w Solidarnosci ani w Partii, w SB/MO) , do ktorego zlozylem pisemna umotywowana prosbe..Za swoj „wyczyn” bylem ukarany..Nie moglem nigdzie wybyc..!

    Wiec wybylem/ucieklem przez zielona granice bez zgody MSW..Czy wystarczy dla niekompetentnego buca Filo?

    Filo, mleko i szczyny to chyba Twoj suchotniczy przypadek…zagalopowales sie troche moj bracie konsultancie od spraw uchodzctwa za daleko..

  33. Filo said

    32
    No wlasnie
    Takich chamow jak ty tez przyjmowali na Zachodzie. Nie tylko z Afryki.
    Ja nie jestem zadnym konsultantem a wyzywac zaczales ty bo nic innego nie potrafisz.
    I guzik mnie obchodzi cobys teraz nie opowiadal jak nie potrafisz dyskutowac.
    Moge tylko jako prawnik podpowiedziec (bezplatnie), ze trzeba umiec byc rasista.
    Ciebie nawet na to nie stac.

  34. Marucha said

    Re 33:
    Panie Filo – to PAN zarzucił Kar-owi, że coś łgał na interview dla uchodźców. Takim sugestywnym zapytaniem…

    I co, oczekuje Pan wyrazów przyjaźni od niego??? I żeby jeszcze kulturalnie Pana traktował???

  35. Filo said

    34
    Marucha
    Kto zaczal??
    Jest zasadnicza roznica miedzy podaniami uchodzcow, ktorzy uciekaja przed pozoga wojenna, zbombardowanymi calymi osiedlami i wymordowanymi czlonkami rodzin a Polakami ktorzy uciekali przed Solidarnoscia.
    Polakom, zwlaszca emigrantom przydaloby sie troche zrozumienia dla ludzkiego nieszczescia.

    Zaczyna dzialac bumerang i Polakow zaczyna sie zle traktowac na Zachodzie.
    Ja od pana Kara niczego nie oczekuje. Zwlaszcza kultury. Niech sobie pan przeczyta jego pierwsze wpisy.

    A ja juz nie mam nic do powiedzenia.
    Na gajowce.

  36. Boydar said

    PKP

  37. Marucha said

    Re 35:
    Panie Filo,
    Włóżmy między bajki „uchodzcow, ktorzy uciekaja przed pozoga wojenna, zbombardowanymi calymi osiedlami i wymordowanymi czlonkami rodzin”.
    Bardzo często uciekają kryminaliści, którym za pieniądze pozwolono na „ucieczkę z więzienia”, po czym muszą zniknąć z kraju, a tym już zajmują się odpowiednie syndykaty. Potem ściagąją rodzinę…
    Reszta to zwykli imigranci dla zarobku. Ale na ogół nie pracą, tylko poprzez socjal.
    Więc niech Pan nie mówi o ludzkim nieszczęściu. Bo ludzkie nieszczęście dotyka właśnie tych, w pobliżu których osiedlili się uchodźcy. Rano cieszą się, że jeszcze im samochodu nikt nie podpalił.

    A co do „ucieczek przed Solidarnością”… tak, znałem paru takich. Jebane SB-eki jeden w drugiego.

  38. Mordka Rosenzweig said

    Ja pan Mordka pszeczytal na fotografia:

    „Istnieje 40,000 lat. Wynalazl kij.”

    Wiele lat temu pan Mordka byl w National Muzeum w Nairobi, nie wiem po co ale moje Salcie tam chciala pujsc.

    Jeden z eksponatuw w tym National Muzeum w szklana gablota byl kawalek kija z napisem:

    „Zabawka dziecka.”

  39. Joanna d'Arc said

    W czasach kolonialnych Murzynom, bliskowschodnim Arabom, czy Hindusom nie przyszło do głowy, by uciekać do Europy. Niestety,w latach 60-70 tych nastąpiły ruchy narodowo-wyzwoleńcze i pozbawieni zwierzchnictwa białego człowieka tubylcy, zatęsknili do przeszłości.

  40. Agat said

    „Reszta to zwykli imigranci dla zarobku. Ale na ogół nie pracą, tylko poprzez socjal.”

    Sam Pan sobie odpowiedział: wystarczy zabrać ów socjal, po który tak się pchają. Nie będą mieli po co przyjeżdżać/przypływać.

    Ja się o nic nie pytałem i nic sobie nie odpowiedziałem.
    Admin

  41. Joanna d'Arc said

    Nawiasem mówiąc, gdyby się Pan, Panie Mordka, pofatygował dalej na południe, to w Cap Town mógłby Pan zwiedzić Holokaust Museum. Widać obok Polaków, także Zulusi winni zagłady Żydów!

  42. Mordka Rosenzweig said

    re 19

    Szanowny pan Gajowy napisal:

    „Nie chcę w Polsce żadnych uchodźców z krajów obcych kulturą i mentalnością.”

    Ja pan Mordka sie zgadza 100% z pan Gajowy.

    Ja pan Mordka tesz pszeprasza, sze nie wypelnia swuj patriotyczny obowiazek i nie chce sie integrowac.

  43. Eliza said

    Panie Filo, proszę nie opuszczać Gajówki. Wiedza i doświadczenie, które Pan wnosi jest bezcenne. Pan Marucha ze mną na pewno się zgodzi. Gajówka to miejsce szczególne, każdy z dyskutantów jest niesamowity.
    Drogi Panie Marucha, życzę Panu więcej uśmiechu i tolerancji choć przypuszczam, że prowadzenie takiego „zwierzyńca” jest czasami trudne.

    Oczywiście dołączam się do pani Elizy.
    Nie zawsze przyklaskuję p. Filo, ale jest on bardzo cennym gajówkowiczem.
    Admin

  44. Boydar said

    Panie Fran, a gdzie Panu będzie lepiej ! Przestań się Pan krygować jak panna na wydaniu. Bogu co boskie, cesarzowi co cesarskie. Mueziny w Gajówce nie przejdą, nie ma takiej opcji i chyba nigdy nie było. Całą resztę ma Pan wporzo. Nie bądź Pan aż taki egoista. Coś za coś.

  45. Boydar said

    PS. proszę docenić, że nie użyłem jedynego słusznego słowa na literkę ka.

  46. NyndrO said

    W życiu nie pomyślałbym,że Pan Filo może mieć focha.No ale z drugiej strony kiedyś w życiu bym nie pomyśłał,że Rysio może lżyć Pana Kierownika.I to jeszcze pod ksywką „Oisyr”.Ta Gajówka to jest bardzo poważna sprawa,ale jaja są tu niemiłosierne czasem.Stare chłopy,ale jak coś w łeb trzaśnie,to cyrk,jak cholera. 🙂

    Mężczyźni to chłopcy, tyle że mający więcej lat.
    Admin

  47. NyndrO said

    Ja to wiem i się z tego bardzo cieszę.Pozwolę sobie zauważyć,Szefie,że właśnie między innemi za to Baby nas kochają.Moja se nie wyobraża co by było,gdybym nie bywał taki gupi.

  48. NyndrO said

    Tego „bywał” użyłem chyba w defensywie przed „był”.Kur*a…chyba się jutro przejdę na psychoanalizę do jakiegoś frojda.

  49. Listwa said

    „Istnieje 40,000 lat. Wynalazl kij.”

    – ten komentarz to mocny jest. Trzeba mieć talent żeby coś takiego trzasnąć.

  50. NyndrO said

    …po drodze jednak wpadnę do „Starbusia” .

  51. Boydar said

    „exclusiv or” ? Pan Dawidziuk też może. I po co bliźniemu złorzeczyć.

  52. NyndrO said

    Ad 51.* Dziękuję.Niedługo łikend,to spróbuję.Ale wątpię,czy dam radę.

  53. Tekla said

    Popieram pania Elizę i innych apelujacych, proszę pięknie wracaj pan do gajówki panie Filo!!

  54. Mordka Rosenzweig said

    re 29

    Ja pan Mordka pszeczytal od pan Gajowy:

    „Polacy nie emigrują, aby żyć z socjalu, kraść, rabować, gwałcić, podpalać. Polacy to wciąż kultura europejska, a nie agresywny islam. Więc proszę nie porównywać gówna z orzechami.”

    Ja pan Mordka musi sie nie zgodzic z pan Gajowy.

    Emigracja z Polsza (szczegulnie ta z lat 80) zawiera bardzo duszo taki element, ktury oszukuje i udaje ruszne choroby aby nie pracowac i zyc z opieka socjalna albo byc na welfare i pic cale dnie piwo.

    W ten wypadek to Polaki nie sa lepsze od czarne muszyny.

  55. Ielk said

    Jakby się opierali to oskarży się o rasizm, nietolerancje i dorzuci antysemityzm

  56. Marucha said

    Re 54:
    Panie Mordka kochany,
    Może ktoś dysponuje statystykami, jaki procent Polaków za granicą:
    – żyje z socjalu
    – podpala samochody
    – gwałci nieletnie
    oraz dla porównania odpowiednimi statystykami tyczącymi muzułmanów?
    Myślę, że statystyki by Pana przekonały.

  57. Mordka Rosenzweig said

    Szanowny pan Gajowy,

    Oczywiscie ma pan dusza racja.

    Polaki na emigracji nie gwalca i nie rabuja, ale zawsze bedzie czesc czlowiekuw, kture jak moga oszukac system to to zrobia.

    Co jest dziwne, sze obecnie takie czlowieki z Polsza sa uwaszane za dobre cwaniaki i ciesza sie powaszaniem.

    Ruwniesz chodzi o to, sze pan Mordka sie z takie czlowieki sie nie spotkal zanim pszyjechala emigracja z lat 80.

    Emigranci pszed lata 80 byli lepiej sprawdzani, a taksze bylo ich duszo mniej.

    Obecnie emigranci musza tylko powiedziec, sze nie sa terrorysty i maja zapewniona emigracja.

    Pan Mordka jak byl mlody i bardzo piekny nawet jak na zyd, to tylko powiedzial pan policjant sze pszeczytal w Polsza ksiaszka „Włóczęgi Północy” napisana pszez pan Curwood i sze chce tylko polowac i lowic ryby.

  58. Mordka Rosenzweig said

    Acha, ja pan Mordka chce jeszcze dodac sze w Moskwa w latach 70-80 byl klub motocyklowy milosnikuw Harley Davidson.

    Nikt nie mial motocykla ale mieli ruszne stare broszury i jak sie spotykali w parku na lawce to wymieniali poglady ktury model motocykla jest lepszy.

    Pan Mordka jak byl mlody to naleszal do taki klub mysliwski w Polsza.

  59. Propagandzistka z TVP w dzisiejszej rozmowie z JKM strasznie się martwiła o imigrantów z Afryki, że toną na Morzu Śródziemnym i dlatego wg niej trzeba ich osiedlać w Polsce. JKM nieźle wybrnął.


  60. http://balder.org/judea/Hrabia-Ryszard-Mikolaj-Coudenhove-Kalergi-Praktyczny-Idealism-Wieden-1925-PO.php

  61. Świeże info (sprzed 4 godzin): „Europosłowie PO godzą się na obowiązkowe przyjmowanie uchodźców w Polsce”:
    http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-europoslowie-po-godza-sie-na-obowiazkowe-przyjmowanie-uchodz,nId,1722043

  62. Rara Avis said

    Do tej pory działała poczciwa polska bieda. (Po co siedzieć w szałasie z patyków, skoro parę km dalej lepszy socjal?). Jak widać, znalazł się i na to sposób.

  63. Jakiś psychopata-palikociarz (w stopce redakcyjnej jego bloga jest wymieniony nawet Gajowy: „Uważam, że nie ma tolerancji dla wrogów tolerancji, takich jak Michalkiewicz, Braun, Marucha-Gajowy, Henryk Pająk i tym podobne „osobistości”. Uważam, że takie osoby powinny być pozbawione głoszenia wolnego słowa”) już zarysował szczegółowy plan osiedlenia w Polsce miliona imigrantów z Afryki:
    cz.1 http://strategiapolska.salon24.pl/461415,milion-imigrantow-z-afryki-na-pomoc-polskiej-demografii
    cz.2 http://strategiapolska.salon24.pl/461415,milion-imigrantow-z-afryki-na-pomoc-polskiej-demografii,2

    Na marginesie polecam rzucić okiem na inne wpisy na jego blogu. Gościu jest nieźle skrzywiony.

  64. Nawet Kukiz dostrzega to zagrożenie:

  65. Żyd dołuje białego człowieka za pomocą kolorowej imigracji:

Sorry, the comment form is closed at this time.