Dziennik gajowego Maruchy

"Blogi internetowe zagrażają demokracji" – Barack Obama

  • The rainbow symbolizes the Covenant with God, not sodomy Tęcza to symbol Przymierza z Bogiem, a nie sodomii


    Prócz wstrętu budzi jeszcze we mnie gniew fałszywy i nikczemny stosunek Żydów do zagadnień narodowych. Naród ten, narzekający na szowinizm innych ludów, jest sam najbardziej szowinistycznym narodem świata. Żydzi, którzy skarżą się na brak tolerancji u innych, są najmniej tolerancyjni. Naród, który krzyczy o nienawiści, jaką budzi, sam potrafi najsilniej nienawidzić.
    Antoni Słonimski, poeta żydowski

    Dla Polaków [śmierć] to była po prostu kwestia biologiczna, naturalna... śmierć, jak śmierć... A dla Żydów to była tragedia, to było dramatyczne doświadczenie, to była metafizyka, to było spotkanie z Najwyższym
    Prof. Barbara Engelking-Boni, kierownik Centrum Badań nad Zagładą Żydów, TVN 24 "Kropka nad i " 09.02.2011

    Państwo Polskie jest opanowane od wewnątrz przez groźną, obcą strukturę, która toczy go, niczym rak, niczym demon który opętał duszę człowieka. I choć na zewnatrz jest to z pozoru ten sam człowiek, po jego czynach widzimy, że kieruje nim jakaś ukryta siła.
    Z każdym dniem rośnie liczba tych, których musisz całować w dupę, aby nie być skazanym za zbrodnię nienawiści.
    Pod tą żółto-błękitną flagą maszerowali żołnierze UPA. To są kolory naszej wolności i niezależności.
    Petro Poroszenko, wpis na Twiterze z okazji Dnia Zwycięstwa, 22 sierpnia 2014
  • Kategorie

  • Archiwum artykułów

  • Kanały RSS na FeedBucket

    Artykuły
    Komentarze
    Po wejściu na żądaną stronę dobrze jest ją odświeżyć

  • Wyszukiwarka artykułów

  • Najnowsze komentarze

    Lily o Wolne tematy (25 – …
    osoba prywatna o Wolne tematy (25 – …
    osoba prywatna o Wolne tematy (25 – …
    bryś o Wolne tematy (25 – …
    Sudbina Srba o Moc milczenia. Przeciw dyktatu…
    miś puchatek o Sprawa biskupa Torres’a – odwo…
    miś puchatek o Wolne tematy (25 – …
    Marucha o Moc milczenia. Przeciw dyktatu…
    Marucha o Wolne tematy (25 – …
    Bezpartyjna o Wolne tematy (25 – …
    Bezpartyjna o Wolne tematy (25 – …
    Voodoosch o Tanie show Trybunału w Hadze ś…
    lewarek.pl o Wolne tematy (25 – …
    Bezpartyjna o Wolne tematy (25 – …
    Bezpartyjna o Wolne tematy (25 – …
  • Najnowsze artykuły

  • Najpopularniejsze wpisy

  • Wprowadź swój adres email

Rosja mówi NIE dla Światowego Rządu

Posted by Marucha w dniu 2015-04-24 (Piątek)

Wybitny amerykański konserwatywny myśliciel i pisarz William Lind tłumaczy, dlaczego Zachód atakuje Rosję.

Wiktor Olewicz: Prawie ćwierć wieku minęło od zakończenia zimnej wojny. Jednak zarówno Rosja, jak i Zachód, po raz kolejny znaleźli się na skraju przepaści nowej zimnej wojny. Dlaczego Waszyngton wziął się do prowadzenia agresywnej polityki zagranicznej wobec Moskwy po tym, jak ZSRR rozpadł się po roku 1991? Czy takim wydarzeniom można było zapobiec?

William Lind: Policy Waszyngtonu, które jest ponadpartyjne, polega na głębokim przekonaniu elit dzierżących władzę w USA, że teraz mogą rządzić światem. Ze mogą dyktować wszystkim – i na wszystkich mogą wymusić swoja ideologie, która jest określana mianem globalizmu, czy liberalną demokracją. W rzeczywistości jest tylko miękkim totalitaryzmem – Brave New World. Jeśli to konieczne, z użyciem siły militarnej. Jest to klasyczna pycha, która w przeciągu historii niszczyła jedno państwo po drugim. Nie ma w tym nic nowego.

Dlaczego Waszyngton wybrał Ukrainę -jako pole bitwy w nowej zimnej wojny z Rosją?

– Rosja pod rządami prezydenta Putina reprezentuje narodowy system państwa i sposób w jaki państwa normalne działały w oparciu o ich narodowe interesy. Ideologia obecnych elit Waszyngtonu twierdzi, że tak nie powinno być i że dalej świat tak działać nie może. Zamiast tego będzie zasadniczo jeden światowy rząd z siedzibą w Waszyngtonie.

Ideologia ta obejmuje takie pojęcia, jak feministyczna definicja praw kobiet, dewaluacja wszystkich religii, promowanie tak zwanych praw gejów i przekonanie, że musi to być uniwersalne. Rosja mówi – NIE… i stwierdza, że nadal wierzy w system państwa narodowego i będzie realizować swoje własne interesy na arenie międzynarodowej. Więc kiedy Rosja potwierdziła swoje interesy w obliczu prób wepchnięcia Ukrainy do NATO, to Waszyngton zareagował bardzo mocno i natychmiast.

Biały Dom i Departament Stanu często krytykują Rosję i inne narody na całym świecie za podważanie norm demokratycznych. Jednak Waszyngton nie zastanawial sie dwa razy podżegajac do obalenia demokratycznie wybranego prezydenta Ukrainy Wiktora Janukowycza i wspiera rząd, który doszedł do władzy w Kijowie w wyniku zamachu stanu. Jak wytłumaczyć te podwójne standardy? Co mówią o wartościach tkwiących w dzisiejszej polityce zagranicznej USA?

– Według własnej policy Washington definiuje demokrację jako system, który w trybie tzw. demokratycznych wyborów wybiera tylko ludzi, którzy już wcześniej zostali wyselekcjonowani i musza być wybrani. Jeśli wynikiem takich demokratycznych wyborów w dowolnej części świata nie jest umieszczenie przy władzy takich rządów, jakie podobają się Waszyngtonowi – to Waszyngton po prostu odmawia uznania wyborów. Widzieliśmy to najbardziej dramatycznie wyraźnie w Strefie Gazy, gdzie w najbardziej wolnych i najpiękniejszych wyborach, jakie kiedykolwiek odbyły się w świecie arabskim i doprowadziły rząd Hamasu do władzy, Waszyngton natychmiast ogłosił, że nie będzie go uznawał i z nim współpracował.

Jaka jest rola neokonserwatystów w zaostrzeniu aktualnej konfrontacji z Rosją?

Neokonserwatyści nigdy nie pogodził się z Zimna Wojna i reprezentują myślenie, że była ona działaniem antyrosyjskim długo przed ZSRR, jako aparat polityki antyrosyjskiej stworzony w 19. wieku. Niestety dla Ameryki i reszty świata, mieli oni (neokony) ogromny wpływ na amerykańską politykę zagraniczną. Nie ma żadnego powodu, usprawiedliwiającego to, że powinni oni mieć taki wpływ, ponieważ wszystkie ich przedsięwzięcia i plany okazały się katastrofalne.

Oczywiście, to ich dziełem jest zupełnie niepotrzebna i katastrofalna w skutkach wojna w Iraku. Niemniej jednak ludzie nadal ich słuchaja. Może to mieć sporo wspólnego z faktem, że mają dużo pieniędzy do swojej dyspozycji. [William Lind ma poczucie humoru! – admin]

Neokonserwatyści i neoliberałowie są bardzo podobni, praktycznie nie różnią się wcale i działają razem. Policy Waszyngtonu realizowana jest za obopólną zgodą ponadpartyjnie. Są elementy na lewej i prawej stronie, które odbiegają od niej, zwłaszcza senator Rand Paul, ale po obu stronach zachowują konsensus na płaszczyźnie politycznej Układu, chociaż udają dla celów propagandowych, że są sobie przeciwne, ale w rzeczywistości nie są. Hillary Clinton, na przykład, jest neoliberalna. Ale jej polityka jako prezydenta będzie się mało różnić od neokonserwatystów.

Rosyjski minister spraw zagranicznych Siergiej Ławrow stwierdził niedawno, że celem sankcji nałożonych przez USA i UE wobec Rosji jest zmiana reżimu w Moskwie. Czy kampania Waszyngtonu wobec Putina rykoszetem?

– Tak jest, oczywiście. Stany Zjednoczone i Unia Europejska bardzo boleśnie odczuły własne sankcje przede wszystkim. Rosja ma bardzo duże rezerwy walutowe, a ponadto pożyczyła i jest winna około 800 miliardów dolarów bankom zachodnim, z czego większość tych pożyczek zaczyna wchodzić w terminy spłat. Teraz, ze względu na sankcje, Rosja nie będzie w stanie dokonać przefinansowania, pożyczając więcej na Zachodzie. Oczywiście, to co Rosja może zrobić w tej sprawie to po prostu oświadczyć, że zawiesza płatności wszystkich kredytów ze względu na to, że instytucje finansowe znajdują się w krajach, które nałożyły i uczestniczą w sankcjach – dotąd, dopóki sankcje nie zostaną zniesione.

I tak nagle w prosty sposób, sankcje zaszkodziły Europie znacznie więcej, niż skrzywdziły Rosję, ponieważ Europa sama sobie wykreowała całkiem nowy, ogromny kryzys bankowy u siebie.

W zeszłym tygodniu pojawiły się wieści, że Rosja i Chiny kupują bardzo duże ilości złota. To wskazuje, że mają też inny sposób, dzięki któremu sankcje spalą na panewce. Reszta świata – a więc nie tylko Rosja – jest zmęczona dyktatem Stanów Zjednoczonych, w szczególności banki, które w ich własnych krajach zmuszone są postępować tak, jak gdyby były amerykańskimi instytucjami, przy całkowitym braku poszanowania dla suwerenności ich krajów.

Jednym ze sposobów, aby zniszczyć cały ten mechanizm sankcji, nie tylko w przypadku Rosji, ale także w odniesieniu do innych krajów, jest przeniesienie rozliczeń handlowych na bazę złota, zamiast przeprowadzać je na bazie dolara – gdyż wtedy rola banków amerykańskich nie będzie miała żadnego znaczenia, ponieważ transakcje zostaną rozliczana w złocie.

Czy Europa jest w stanie działać samodzielnie, niezależnie od celów polityki zagranicznej USA?

– Nie, w tej chwili cala Europa jest na orbicie Waszyngtonu. Nie byłoby przesadą stwierdzenie, że UE jest amerykańskim satelitą. Europa zbyt boi się amerykańskiego gniewu, aby ważyć się na podjęcie jakichkolwiek rosyjskich ofert. Jest to raczej kwestia podjęcia logicznych krokow podyktowanych aktualna sytuacją. Problem zadłużenia – mówiłem wcześniej – z pewnością zwróci uwagę Europy i uzmysłowi jej, że polityka antyrosyjska niesie znacznie większe niekorzystne konsekwencje dla nich, niż dla Waszyngtonu. W tym sensie, że interesy europejskie i amerykańskie są bardzo rozbieżne.

Rosja ostrzega o niebezpieczeństwach obalenia syryjskiego prezydenta Baszara al-Assada od początku kampanii Waszyngtonu wobec jego rządu. Czy prezydent Putin miał racje i mówił prawdę, jak okazały najnowsze wydarzenia związane ISIS?

– Tak, oczywiście, i – jak się okazuje – to on miał rację. Polityka US na Bliskim Wschodzie jest poprostu głupia, tworzy realne zagrożenie, że w pewnej chwili znajdziemy się w sytuacji aktywnej walki ze wszystkimi stronami konfliktu na raz – z islamskimi rebeliantami w Syrii, z rządem Assada i z Iranem. Trzeba rzeczywiście specyficznego talentu dyplomatycznego, żeby się wpakować w walkę ze wszystkimi, zwalczając wszystkich naraz w tym samym czasie, pomimo faktu, że one wzajemnie też się zwalczają.

Jedyną szansą dla stabilności w Syrii i dla zachowania porządku i państwa w Syrii jest rząd Assada. Decydenci Waszyngtonu chcą Assada obalić tylko dlatego, gdyż nie jest on częścią ich – globalistów – systemu i ich Policy. Widzieliśmy już podobną sytuację w Libii, gdzie obalenie Muammara Qaddaffi doprowadziło do rozpadu państwa i stanu permanentnego chaosu.

Co stoi za masową kampanię propagandową praw LGBT na Zachodzie? Dlaczego ten temat podane tak wiele uwagi, natomiast zagadnienia bardziej ważne i naglące są ignorowane?

– To jest częścią ideologii klasy panującej tutaj, to w rzeczywistości jest pewna odmianą marksizmu. Jest to marksizm Instytutu Badań Społecznych szkoły frankfurckiej, która przeniosła marksizm z gospodarczej domeny na kulturalną.
Oczywiście, jest on zupełnie inny od marksizmu dawnego Związku Radzieckiego, który był bardziej ekonomiczny, niż kulturowy. Celem marksizmu kulturowego od 1919 roku, kiedy to został pomyślany niezależnie przez Lukacs’a na Węgrzech i Gramsci’ego we Włoszech, jest zniszczenie zachodniej kultury i religii chrześcijańskiej.

Lukacs, kiedy został zastępcą komisarza Kultury w rządzie Beli Kuna wprowadził edukację seksualną do szkół węgierskich, bo wiedział, że jeśli zniszczyć seksualne obyczaje społeczeństwa, to będzie to olbrzymim krokiem w kierunku zniszczenia jego kultury jako całości. Węgierska klasa robotnicza była tak oburzona tym, co zrobił Lukacs, że gdy Rumunia najechała Węgry, ci nie nie podjęli walki i rząd Beli Kuna został obalony [Czy polskie gawnojedy widzą tu jakieś analogie z obecną sytuacją Polski? – admin].

Marksizm kulturowy dalej rozwijano w latach 1930-1950 i jest to teraz ideologia obowiązująca na Zachodzie. Fakt, że to za sprawą prezydenta Putina Rosja wyłoniła się jako najbardziej konserwatywne z wielkich mocarstw, dokładnie tak samo, jak Rosja w 19 wieku, rozwściecza marksistów kulturalnych i sprawia, że państwo to stało się ich wrogiem numer jeden.

Jak Rosja może pomóc zdrowym siłom konserwatywnym na Zachodzie, które sprzeciwiają się marksistom kulturalnym?

– Myślę, że Rosja powinna zrobić to, co robi teraz – pokazując ludziom na Zachodzie, że można oprzeć się marksizmowi kulturowemu, że nie trzeba myśleć, że jest on nieuniknioną droga ku przyszłości – i że państwo narodowe może decydować o zachowaniu swego tradycyjnego sposobu życia i wiary.

Wiktor Olewicz jest rosyjsko-amerykańskim politologiem z Moskwy. Jego artykuły ukazywały się w Izwiestija, Planeta, Komsomolskaja Prawda i innych głównych rosyjsk0- i anglojęzycznych gazetach i czasopismach. Jest częstym gościem w różnych rosyjskich programach publicystycznych i politycznych radia i telewizji.

William Lind to paleokonserwatywny pisarz i były dyrektor Centrum Kultury Konserwatyzmu w Fundacji Wolnego Kongresu. Pisze regularnie dla amerykańskich magazynów konserwatywnych i jest współautorem „Ameryka może wygrać: w przypadku reformy wojskowej” (1986) napisanej wspólnie z senatorem i byłym kandydatem na prezydenta partii Demokratycznej, Gary Hartem.

Iron Sheik
Za: http://govtslaves.info/russia-says-no-to-one-world-government/
Tłum. Roman Kafel

Uwagi tłumacza:
Wspomniany przez pana Lind „specyficzny marksizm” tzw. elit amerykańskiego establishmentu, zarówno neokonów, jak i neoliberałów – to znany, stary i swojski antynomizm frankistowski. Włącznie z jego otoczką seksualizmu bazującą na heretyckim kabalizmie,  z praktykami perwersyjnych seksualnych orgii, feminizmu i zboczeń.

Pan Lind niesłusznie zwalnia bolszewizm ZSRR z kulturowego marksizmu iluminackiego – antynomizmu, gdyż zmiany kulturowe w Rosji pochłonęły więcej ofiar, niż bolszewickie przekształcenia własnościowe.
Zauważa natomiast słusznie, że to co jest źródłem siły tych dwóch frakcji tego samego iluminackiego frankizmu, to potężne pieniądze – nieograniczone fundusze na ich projekty.

Pieniądze jakie płyną rzeka z eksploatacji obecnego systemu bankowości ułamkowej i kreacji pieniądza kredytowego o parytecie długu pod dyktatem Banku Rezerw Federalnych, tworzących pieniądze z niczego i okładających je odsetkami w procesie łupieżczej eksploatacji narodów – przeznaczających w ten sposób zrabowane środki narodów na projekty służące ich bezwzględnemu niszczeniu.
R.K.

Komentarzy 45 do “Rosja mówi NIE dla Światowego Rządu”

  1. Zbyszko said

    To jest niesprawiedliwe, by Rosja sama się rządziła i miała tylko dla siebie swoje zasoby naturalne.

  2. Cracovia Pany! said

    Racja, Zbyszko, to nie godne, zaściankowe i antyludzkie 😉

  3. AlexSailor said

    Po co to ciągle mielić.
    Ciągle odkrywanie odkrytego 1 000 000 razy.
    Może czytają ten portal jacyś niezorientowani i coś im takie teksty wniesie, ale wątpię.

    To jest gra interesów i ośrodków władzy.
    Różnych ośrodków, nie tylko oficjalnych, politycznych, rządowych.
    A wszystko z kasą w tle.

    Myślę, że trzeba przestać przekonywać przekonanych 1000 razy, a zacząć w końcu szukać rozwiązań.
    To jest realizacji naszych własnych polskich państwowych, gminnych, firmowych, pracowniczych, finansowych, rodzinnych i osobistych, nie zapominając o religijnych cywilizacyjnych interesów.

    Zbliżają się wybory prezydenckie.
    Mamy kilku kandydatów antysystemowych, których wybranie, któregokolwiek wybranie, spowolni
    degenerację i demontaż Państwa Polskiego, które istnieje mniej lub bardziej i nie tylko teoretycznie.
    To już byłby przyczółek na przyszłość.
    Ale nie.
    Polacy, też jestem, z uporem kretyna powtarzają te same wybory oczekując odmiennych rezultatów.
    A tu trzeba wesprzeć kandydatów kasą, propagandą, udziałem w komisjach wyborczych, modlitwą,
    szeptaną propagandą, oraz przekazem elektronicznym i papierowym.
    Czy my to robimy???
    Gdybyż w najgorszym razie przesłać 10-100 zł kandydatom antysystemowym, co jest kroplą w morzu
    domowych finansów, już mieliby jakąś szansę.
    Ale nie, Polacy znów wybiorą jednego z wyznaczonych i uzgodnionych przez obce ośrodki władzy i interesu.

  4. Cracovia Pany! said

    Sowiecki plakat z 1952 roku, jakże aktualny:

  5. revers said

    … NIET dla WHO, i jej Agend 21 – depopulujacych o masowym zabojczym dzialaniu poszepionkowym w seriach min. 13 szczepionek dla 6 m-nego niemowlaka.

    http://vactruth.com/2015/04/23/baby-dies-after-13-vaccines/

  6. maasteer said

    Panie Revers.
    Pan musi, żeby było śmieszniej, wyrazić zgodę na ludobójstwo własnych dzieci, bo jak Pan nie wyrazi to oni qrva nie zechcą tego zrobić i jeszcze pokrają – czysty nazizm! Jak można zdrowym ludziom aplikować neurotoksyny pod groźbą grzywny?

  7. maasteer said

    pokarają miało być

  8. Listwa said

    @ 3 AlexSailor

    „Myślę, że trzeba przestać przekonywać przekonanych 1000 razy, a zacząć w końcu szukać rozwiązań.
    To jest realizacji naszych własnych polskich państwowych, gminnych, firmowych, pracowniczych, finansowych, rodzinnych i osobistych, nie zapominając o religijnych cywilizacyjnych interesów.”

    – tak właśnie, czas pracuje dla nas w tym sensie, że coraz więcej osób rozumie tragizm naszego położenia.

  9. RomanK said

    Panie Alex Sailor..z naleznym szacunkiem i bez cienia zlosciwosci panie Alex…ale mam male wonty:

    1. Czy mozna mowic o antysystemowych kandydatach ( wlasnie na te potrzeby ukuty neologizm). jesli biora oni udzial w systemowej siupryzie udajacej wybory????

    2. Ktory z tych antysystemowych kandydatow nie spelnia warunkow wymaganych przez system????

    3. Owszem finansowanie ma znaczenie w wolnych wyborach i rownych..gdzier rownosc oznacza rowne szanse… TU gdzie jeden kandydat zbiera po 10 zl…a drugemu sypnie panstwowa kasa po 100zl z panskiej kieszeni i innych natychmiast wybory zaminiaja sie w selekcje przed plebiscytowa.
    Pan pomysli plisss….

  10. RomanK said

    Panei Listwa ..tzw „tragizm naszego polozenia: to phenomen znany i gleboko zakorzeniony- jako narodowa wada tzw polskich elit…ktora obcy wykorzeniaja razem z elitami.
    Pan pamieta ze to polozenie bylo blogoslawienstwem- jakie towarzyszylo elitom Polski przez 500 lat….budujacym najwieksze terytorialnie i militarne imperium w Europie….
    Tamto pokolenie znalo proporcyje: wiedzialo kiedy pracowac, kiedy walczyc a kiedy sie przespac…
    Bieda zaczala sie kiedy ich zstepni kladli sie zmeczeni zabawa spac jak trzeba bylo pracowac, za robote sie brali jak trzerba wuylo walczyc….a za walke sie brali tylko po to zeby dac pretext wrogom do wyrzniecia…..w pien….
    Takei przesuniecie w czasie..na wskutek wady mozgu….

  11. Re: 10 RomanK
    Panie Romku, dokladnie jest to samo dzisiaj… Przesuniecie w czasie na wskutek wady mozgu…

    Re: 8 Listwa
    Gdyby coraz wiecej ludzi rozumialo (w sensie progresywnym) nasze narodowe polozenie, to w bardzo krotkim czasie (lub nastepnego dnia) rozpoczelaby sie rewolucja, a „kneSe(j)mici” spieprzeali by gdzie pieprze rosnie…
    ===================
    jasiek z Toronto

    http://polskawalczaca.com

    P.S. Bardzo dobrze skomentowal p. Gajowy: „polactffu tworki juz nie pomoga….trzeba kopac doly…(z wapnem)…

  12. RomanK said

    Panie Jasiu…rewolucja…to zly sposob…i niezmiernie szkodliwy…
    Ewolucja jest zawsze lepsza i latwiejsza.
    Reolucje sa narzucane przez male gremia maniulatorow dla ich tylko wlasnych celow i korzysci najczesciewj gleboko skrywanych za parawanem propagandowych hasel i powodow.
    Ewolucja to najbardziej skuteczna methoda ,ktora stosuje spoleczenstwo wysoce zorganizowane i o wysokiej etyce i moralnosci.
    Ewolucja zmienia jednostki i przeksztalca masy z tych jednostek zlozonych.
    Rewolucja rusza masy i masakruje jednostki.
    Ewolucja zawsze zaczyna sie od powiedzenia NIE! Konsekwentnie, zdecydowanie, uczciwie NIE!
    Ewolucja stwarza nowa jakosc i wartosc…rewolucja tylko degraduje i niszczy dorobek pokolen.
    Ewolucja wymaga swiadomosci i rozumienia procesow spolecznych.
    Wydaje mi sie- ze Polacy sa na czele narodow gotowych do ewolucji.
    Dlatego tak drepcza rewolucjonisci, zeby ich rzucic na ulice….
    Niech pan zobaczy od 20 lat ponad polowa Polakow nie bierze udzialu w farsie wyborczej:-)))
    i niech pan patrzy -jak to degraduje regime:-))) dzis kazdy na ulicy swoich politykow nazywa swolocza bez zadnego podtextu…wszyscy wiedza- ze to swolocz:-))))

  13. Zachęcam wszystkich Internautów do poznawania nowych dziedzin wiedzy , w tym przypadku „Ponerologii Politycznej”, bowiem ta nowa wiedza jest świetnym narzędziem do samorozwoju i lepszego poznania otaczającego nas świata. Nadmienię , iż twórcą tej nowej dziedziny wiedzy jest Polak psychiatra Andrzej Łobaczewski. Poniżej mój komentarz na ten temat w kontekście obecnych wydarzeń na świecie.

    W świetle tego co pisze Andrzej Łobaczewski o patokracji , a w zasadzie o ustroju patokratycznym w danym państwie /grupie państw wzajemnie ze sobą gospodarczo,. militarnie zrzeszonych/ nie ulega najmniejszej wątpliwości , iż patokracja jest złą drogą rozwoju społecznego ludzkości, a powstałe w oparciu o nią państwa /grupy państw/ są jedynie falsyfikatami /atrapami/ państw, tak naprawdę nie mających najmniejszej suwerenności w każdej dziedzinie życia. W przeszłości już wielokrotnie wielkie patokracje /imperia/ upadały właśnie z jej powodu , bowiem summa summarum każda patokracja w ostatecznym stadium ma sama w sobie element samozniszczenia , autodestrukcji. To tak jak obserwując pojedynczego psycho lub socjopatę widzimy , iż ich działania pomimo , pozornej , zewnętrznej doskonałości nigdy nie są doprowadzane do końca, lecz w decydujących momentach jako ogólnie rzecz biorąc destruktywne giną per se.

    Kwestia społeczeństw patokratycznych dawniej i dzisiaj ma jednak swoją ilościową i jakościową różnicę. Upadek dawnych wielkich patokracji nie był nigdy dotąd dla ludzkości tak groźny jak obecnie w obliczu istnienia broni masowego rażenia tj. pocisków nuklearnych i jeszcze bardziej od nich śmiercionośnych nowych technologii wojennych zabijania w postaci broni geofizycznej /HAARP/ , czy też niesymetrycznych mega broni. Obecnie państwa patokratyczne , szczególnie ich tajna wierchuszka mająca na swoim sumieniu ludobójstwo ludzkości na świecie na wielką skalę w obawie przed utratą władzy na świecie i pociągnięciem do odpowiedzialności , działając irracjonalnie / patokraci mają wykrzywiony ogląd rzeczywistości społecznej , postrzegają jedynie te fakty , które są dla nich korzystne, inne odrzucają/ może sprowadzić na planetę Ziemia Armagedon nieznany dotąd ludzkości pozbawiając ludzkość i ich samych / schrony przeciw atomowe ich nie uratują , nie pomoże im zgromadzone złoto / możliwości przetrwania życia na ziemskim globie.

    Jest to aktualnie największe zagrożenie dla planety Ziemia i dla zamieszkałej na niej ludzkości.

    Patokraci –jak widzimy- pomimo własnych błędów w postaci wywoływanych wojen, rewolucji, zamachów stanu itp. niosących ludziom śmierć, zniszczenie i cierpienie są ślepi w ocenie samych siebie oraz otaczającej ich rzeczywistości społecznej /daltonizm społeczny/ . Będąc psychicznie zafiksowani i zafascynowaniu tym co robią i co dotychczas osiągnęli /tajna światowa władza/ nie potrafią uczyć się na własnych błędach , które ludzkość na planecie Ziemia zaprowadziły na skraj globalnej zagłady , lecz w swych chorych umysłach zamierzają „naprawić świat”, którzy sami zniszczyli po swojemu tj. wywołując kolejne wojny, w których tym razem zwycięzców nie będzie, bowiem obecna światowa wojna to totalny Armagedon na planecie Ziemia , prawdopodobnie nieodwracalny. Ich koncepcja trzech światowych wojen min. w książkach Henryka Pająka to fałsz.
    W swoim poście nie wymieniam z nazwy obecnych społeczeństw i społeczności patokratycznych na świecie. Sądzę , iż inteligentny odbiorca wie o czym i o kim piszę i czuję powagę obecnej niezwykle dramatycznej sytuacji na Planecie Ziemia prowadzącej świat w kierunku samozagłady.

    Wydaje mi się, iż jedynym ratunkiem dla ludzkości jest proponowana przez Andrzeja Łobaczewskiego powszechna deponaryzacja. Nie rozwijam tego wątku , bowiem jest on zbyt obszerny jak na łamy tego opracowania . Każdy , ktokolwiek zetknął się z wiedzą na temat zła jego genezy i natury doskonale zda sobie sprawę z tego co miałaby ona oznaczać. Kończąc , krótko od siebie dodam , iż na pewno jedną , lecz nie jedyną istotna cechą tej deponaryzacji powinno być powszechne uspołecznienie życia poprzez przewrócenie słowom ich prawdziwych w sensie logicznym znaczeń. Kłamstwo i ich wszelkie pochodne tj. oszustwa tzw. spryt życiowy itd. na który w dużej mierze zbudowane zostały współczesne patokracje , w tym szczególnie kłamstwo stosowane w życiu publicznym powinno być obłożone najwyższą karą / broń chemiczna w Iraku , „terroryzm” 11 września. /

    Na koniec tych smutnych, lecz wydaje mi się konstruktywnych własnych przemyśleń i refleksji piosenka w wykonaniu Czesława Niemena –moim zdaniem – najbardziej pasująca do tego o czym napisałem .

  14. Boydar said

    @ Pan Roman (12)

    Pan żeś streścił w paru zdaniach to, co ja starałem się ludziom przekazywać przez cztery lata. Protestuję.

  15. RomanK said

    Panie Boydar..zapomnialem dodac..ze KTO nie zezwala, nie godzi sie z ewolucja- predzej, czy pozniej bedzie musial stawic czola rewolucji…tym gwaltowniejszej i okrutniejszej, im dluzej opieral sie ewolucji.
    Dojasnie takze ze kazda ewolucja zaczyna sie od powiedzenia NIE!
    To ” nie” to odmowa wspoludzialu w procesie Czynienia Zla,
    odmowa wspolpracy ze Zloczyncami! Odmowa udzialu w procesach zaklamanych wyboru mniejszego zla…pozujac na dobrotka:-)))

    Ewolucja to deklaracja Wolnosci i Dobrej Woli!

  16. Boydar said

    Tak czy siak, czekoladowo waniliowy z Pana leci, bo jak nie, to sam Pan rozumie … no i paczka Marlboro.

  17. Listwa said

    @ 10 RomanK

    Pana imiennik Dmowski dodawał , ze jak pracują to myślą o wypoczynku, jak wypoczywają to myślą o pracy. I to i to nie wychodzi dobrze.

    @ 11 Jasiek z toronto

    Jest polactfo i jest mniejszość Polska w kraju i za granicą. A ta mniejszość to całkiem spora, tylko niezorganizowana i zdezorientowana.

    Są jeszcze dzieci, dla dzieci warto i dla dzieci jest szansa, jeśli my nie jesteśmy godni wygrać to dla dzieci może…

  18. […] 2015-04-24 (piątek) at 14:31:32 […]

  19. Listwa said

    @ 15 RomanK

    Stary Testament przytacza słowa Pana Boga : Kładę przed tobą ogień i wodę życie i śmierć, wybierz życie i szczęście.

    Gdy ktoś na czas nie wybierze prawidłowo tego co ma pod ręką i dostępne, potem musi walczyć. Jak na czas nie zacznie walczyć, to potem musi cierpieć.

  20. Jacek said

    ” Myślę, że Rosja powinna zrobić to, co robi teraz – pokazując ludziom na Zachodzie, że można oprzeć się marksizmowi kulturowemu, że nie trzeba myśleć, że jest on nieuniknioną droga ku przyszłości – i że państwo narodowe może decydować o zachowaniu swego tradycyjnego sposobu życia i wiary.”

    Rosja nie jest tak jednolita jak ta wypowiedz sugeruje. Nie chodzi o tradycje i wiare ale o Prawde. Natomiast to ze panstwo narodowe ma prawo i jest najlepszym organizmem do spolecznego zycia w Prawdzie jest prawda Prawa Naturalnego.

  21. […] https://marucha.wordpress.com/2015/04/24/rosja-mowi-nie-dla-swiatowego-rzadu/ […]

  22. Jacek said

    ad RomanK #12

    „wszyscy wiedza- ze to swolocz:” jest Pan zbytnim optymista. Tak jak p. Jourdain nie wiedzial,ze mowi proza tak swolocz nie wie,ze jest swolocza, natomiast „uwaza” swoj stan za jedyny normalny. Dlatego „rozumie” swych alterego w „rzadzie”.

    Co do ewolucji to polega ona na stosowaniu tych samych podstawowych Prawd w zmieniajacych sie warunkach. Stad wynika jej konstruktywna sila polegajca na utrzymaniu budujacego porzadku okreslonego przez te Prawdy. Rewolucja odwrotnie, polega na zprzeczeniu tym Prawdom, narzuceniu „prawd zastepczych” a wobec iniszczycielskich efektow takiej anarchii na(bezprawia) zaprzeczeniu istnieniu jakichkowiek Prawd. Dobrym przykladem takiego procesu byl swii.

    Dlatego powrot do ewolucji nie odbedzie sie samoczynnie a jedynie droga kontrrewolucji tzn powrotu do uznania Prawd podstawowych i ich wypelniania ( powrot od anarchii do Prawa).

  23. Marucha said

    Re 12, 14, 15:
    Tak, Polacy są gotowi do ewolucji. Nie wiem, czy w szczury, czy w glizdy. Wielu już wyewoluowało.

    Re 13:
    Panie Michale, ponerologia nie jest dla nas niczym nowym, o czym świadczą nie tylko artykuły publikowane swego czasu w gajówce. ale nawet i kilka książek do ściągnięcia z jej zasobów.

  24. Re: 12 RomanK
    Ma Pan, Panie Romku jakies dziwne skojarzenia n/t rewolucji, ktora skupia sie jedynie na krwawej czystce ulicznej…
    Rewolucja swiadomosci, rewolucja nauki, rewolucja postepowania ze zlodziejami I oszustami itd.,itd.,
    Aby usunac „kneSejm(itow)” wystarczy aby ludzie swiadomi wylaczyli prad, gaz, wode I network. I zydowskie szczury same wypelzna na ulice prosto do „kibitek”…

    Ponadto mialem okazje zacytowac H.Forda z 1934 roku: „Gdyby tylko (gdyby…) 5% spoleczenstwa amerykanskiego wiedzialoby na temat lichwiarskiego przekretu finansowego (kreowania pieniedzy z powietrza), to nastepnego dnia przed wschodem slonca rozpoczelaby sie rewolucja w USA”…

    A wiec uzyte slowo „gdyby” stalo sie de facto Panie Romku kluczem do otworzenia kolejnych drzwi ku swiadomosci I rozwadze, ktorych na dzien obecny oglupionemu polactffffu brakuje… I sklonny jestem poprzestac na komentarzu p. Gajowego n/t „ewolucji” w szczury, czy glisdy (ad: 23)…
    =============================
    jasiek z Toronto

    http://polskawalczaca.com

    P.S. Na chwile obecna, sami swoimi bezmyslnymi dzialaniam I poparciami prosimy sie o bat na wlasna dupe (o wypalenie w ogniu)…

  25. revers said

    ad6

    ale une uwazaja ze ludzie do bydlo i mozna wszystko z nim robioc co sie chce nawet dzien goim ogloszono zamiast glorii 9 maja

    http://m.interia.pl/fakty/news,nId,1722590

  26. Marucha said

    Re 24:
    Zarówno Henryk Ford, jak i Pan, Panie Jaśku, jesteście optymistami.
    Wychodzicie z założenia, że gdy ludzie dowiedzą się prawdy, to zwrócą się przeciwko rządom, bankom, mediom, politykom itd.

    Otóż praktyka wykazuje, że wcale tak nie jest. Poznanie prawdy W NICZYM nie zmienia ani przekonań, ani zachowań większości ludzi.

  27. Jack Ravenno said

    @26 MARUCHA „Otóż praktyka wykazuje, że wcale tak nie jest. Poznanie prawdy W NICZYM nie zmienia ani przekonań, ani zachowań większości ludzi.”

    Śmiem twierdzić, że dlatego tak się dzieje ponieważ prawda, którą poznają jawi się im jako kłamstwo, hheh. W życiu prawdy nie przyjmą – wolą tkwić nawet w gigantycznym, pokracznym, śmierdzącym – JAWNYM – ale zawsze kłamstwie. Prawda ich zniewala i odbiera siły.

    „Nikt nie da wam tyle ile ja mogę obiecać”

  28. Marucha said

    Re 27:
    Niestety, jest gorzej.

    „Masz rację. I co z tego? Ch… ci w d…”
    Tak to wygląda.

  29. Boydar said

    Ostatnio rozmawiałem z moją Mamą na ten temat (prawdy). Mama „szczeliła” że „prawda zabija”. Dopiero po dłuższej rozmowie przestała upierać się przy tym frazesie. Bo ludzie w poważnej części prawdę znają, a jeśli nawet nie do końca, to przeczuwają jaka jest. Tym co zabija, nie jest prawda, tylko bezsprzeczna i udowodniona ową UJAWNIONĄ prawdą konstatacja – „całe życie byłem chu.jem, tylko ja o tym wiedziałem, a teraz wiedzą wszyscy”. Co do kobiet, to nie wiem.

  30. Re: 26 Marucha
    Panie Gajowy, ja juz nie jestem optymista od kiedy moj szanowny szwagier mial okazje szechterowsko „wystepowac” tutaj w Gajowce I wszelka nadzieje na jakakolwiek poprawe w sensie moralnym I etycznym w tamtym momencie utracilem, co wcale nie oznacza, ze nie beda prosil Boga o pomoc…w tej materii…

    W kazdym razie mam wciaz nadzieje na pomoc Boga w Jego czasie naznaczonym…
    ======================================
    jasiek z Toronto

    http://polskawalczaca.com

  31. RomanK said

    Panie Jasiu niech pan to zapamieta co napisal pan Gajowy:

    „Otóż praktyka wykazuje, że wcale tak nie jest. Poznanie prawdy W NICZYM nie zmienia ani przekonań, ani zachowań większości ludzi.”

    Otoz Gajowy obala Marxa wykazujac explicitte, ze wcale praktyka nie jest kryterium prawdy.. I pokazuje, ze samo poznanie prawdy nie jest warunkiem wystarczajacym, zeby cokolwiek zmienic.
    Prawda odmienia Czlowieka, ktory CHCE sie zmienic i zmieniajc siebie – zmienia otoczenie.
    Ford wiedzial. pan wie..tysiace wiedza..i ucza innych..i co???
    Zakladaja konta , wymieniaja czeki i zaciagaja kredyty:-)))))
    Dlaczego????
    Ze nie zacytuje pana Boydara:-))) koncowej sentencji:-))))

  32. Marucha said

    Re 31:
    Myślę, że największą siłę przekonywującą mają twarde fakty.
    Jak człowiek wsadzi palce w kontakt i go prąd kopnie, to przeważnie uwierzy, że nie trzeba tam palców wkładać. A na słowo – nie zawsze.

  33. Boydar said

    Istnieje jeszcze pojęcie poczytalności. Otóż mój znajomy, bardzo przyzwoity homik, twierdzi (nie wiem czy sam z siebie, czy za kimś), że poczytalność jest cechą oddającą zdolność do kojarzenia faktów. Nawiązując do przykładu (32), jebnęło – nie wsadzam więcej. Zaś niepoczytalność, uwzględnia funkcję czasu; jeżeli nie jebnęło (od razu) no to wsadzamy. Stopień niepoczytalności jest odwrotnie proporcjonalny do interwału dzielącego nas od skutków naszych poczynań.
    Nie wiem czy to coś wnosi ale z pewnością się wiąże.

  34. Marucha said

    Re 33:
    Coś jest na rzeczy.
    Niepoczytalność to stan, w którym dana osoba nie odpowiada za swoje czyny. Nie rozumie związków przyczyn i skutków, nie jest zdolna do przewidywania, do wyciągania wniosków, nie pojmuje logiki itd. itd.
    Wypisz wymaluj – wielki procent moich Szanownych Rodaków.

  35. EKO-LAS said

    To nie żadna poczytalność, czy też niepoczytalność, tylko najzwyklejsza kwestia pamięci krótkotrwałej istotne znaczenie tutaj ma. Typowa świadomość zerojedynkowa na „wodzie” pisana.

  36. hulsz said

    ad.27 Raczej prawda ktora poznaja jest zbyt straszna zeby ja ogarnac swoim rozumkiem i zaakceptowac’

  37. Listwa said

    @ 28 Marucha

    Dodać można, że cechą ludzkiego umysłu jest stała zdolność do odczytania i poznania prawdy, problem zaczyna się w przypadku ogłupiałego i zwichniętego umysłu, co on z tą prawdą zrobi. Często niestety jest : „Masz rację. I co z tego? Ch… ci w d…”

  38. W Polsce już, jak mniemam, Fordowe 5% narodu (1,8 miliona Polaków) zdaje sobie sprawę z naszego położenia i jakoś żadnej rewolucji nie widzę. Co innego wiedzieć, a co innego porzucić własne życie oraz bliskich i iść w bój, który z dużym prawdopodobieństwem zakończy się śmiercią lub zgniciem w więzieniu. Ile osób jest zdolnych do takiego poświęcenia? Zresztą w jaki bój, z w dłoniach czym? Skąd karabiny, amunicja, podziemna organizacja z wykwalifikowanym dowództwem? I to wszystko musiałoby zostać sfinansowane, zmagazynowane i zorganizowane w tajemnicy przed służbami Judeopolonii. I załóżmy, że jakimś cudem się udało obalić nadwiślański reżim – czy une puściłyby to płazem? Oj nie! Albo najechani zostalibyśmy przez US Army, albo Niemcy dostaliby zielone światło od unych, żeby zrobić w Polsce porządek (co prawdopodobnie skończyłoby się dla nas utratą Ziem Zachodnich), albo zostalibyśmy napadnięci przez armie UE, jeśli już by na ten moment takowa istniała, co jest w planach (przypominam, że trochę wojska USA już stacjonuje w Polsce, a wkrótce bedzie tu i Niemieckie, zaś część polskiego wpadnie pod niemieckie dowodzenie: http://piastpolski.pl/unia-pomoze-unia-nakarmi-unia-obroni/ ). Nie obronilibyśmy się – bo czym? Wojsko Polskie trzeba budować praktycznie od zera (także kadry, wyszkolone przez ostatnie ćwierćwiecze i powiązane z USA – wystarczy prześledzić wypowiedzi niektórych prominentnych wojskowych WP ws. geopolityki.
    Dopiero, jak człowiek się zastanowi nad naszym obecnym położeniem, zdaje sobie sprawę, w jak głębokiej d*pie tkwimy. Jesteśmy bardziej ubezwłasnowolnieni, niż w czasach bloku sowieckiego.
    Jedyna znana mi oddolna, narodowa rewolucja przeciw supremacji unych, to rewolucja islamska w Iranie. Co zrobili po niej uni? Uzbroili po zęby Irak (m.in. bronią chemiczną) i napuścili na Iran, który się jednak wybronił (ogromnym poświęceniem i stratami). I jedynie to mnie napawa jako takim optymizmem, że jednak mimo wszystko można, że to jest możliwe, że cuda się zdarzają.

  39. Re: 31 RomanK

    Panie Romku, prawda wyzwala czlowieka nie tylko z emocji, ale z jego zyciowej szarosci (vide: ciemnosci)…, ale poznanie jej wcale nie upowazna nikogo do otrzymania biletu do Nieba…wobec rutynowego postepowania (dzialania) ziemskiego przeciwko Samemu Bogu.
    Nie da sie sluzyc dwom panom, ani od dwoch otrzymywac nagrody…w jedym czasie wlasnego zycia…
    =======================
    jasiek z Toronto

    http://polskawalczaca.com

  40. Jeszcze taka ciekawostka: jak wiemy, wieloomiliardowy przetarg na śmigłowce dla naszego (?) wojska wygrała kilka dni temu oferta francuska (co uderzy w polskie zakłady w Świdniku i Mielcu). Mniej więcej w tym samym czasie prezydent Francji – Hollande – oświadczył, że sprzedaż zakontraktowanych przez Rosję okrętów desantowych mistral „nie jest w obecnych warunkach możliwa” (dla Francji to ogromna strata finansowa).
    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Francois-Hollande-dostawa-Mistrali-do-Rosji-nie-jest-mozliwa-bedzie-trzeba-zwrocic-pieniadze,wid,17475779,wiadomosc.html?
    Tymczasem jedna z francuskich gazet „Le Parisien” donosi, że zarządcy nadwiślańskiej neokolonii tę stratę Francji zrekompensują z pieniędzy podbitej ludności, czego przejawem jest właśnie kontrowersyjny wybór w przetargu francuskich helikopretów. Polecam przeczytać poniższe:
    http://tvn24bis.pl/z-kraju,74/zloty-kontrakt-dla-francuzow-zdecydowala-rezygnacja-z-dostaw-mistrali-do-rosji,535622.html

  41. „Świdnik miałby gwarancję produkcji na 25 lat, tę gwarancję rząd Kopacz dał Francuzom ”
    http://www.prawy.pl/z-kraju/9151-swidnik-mialby-gwarancje-produkcji-na-25-lat-te-gwarancje-rzad-kopacz-dal-francuzom

  42. Boydar said

    Czy ekologia sprzeciwia się również zanieczyszczeniom świadomości przez rozum ?

  43. RomanK said

    ad 34. Gajowy pisze:
    Nie rozumie związków przyczyn i skutków, nie jest zdolna do przewidywania, do wyciągania wniosków, nie pojmuje logiki itd. itd.
    Wypisz wymaluj – wielki procent moich Szanownych Rodaków.
    Dokladnie…wsadza zraz za razem paluce w outlet i dziwi sie za kazdym razem, ze go poraza:-))))
    Idzie co czery lata na te same wybory i ma nadzieje, ze tym razem uda sie mu wybrac:-))))))

  44. Józef said

    Stany Zjednoczone Ameryki Północnej powstały w 1776 roku. Od tamtej pory, czyli od 239 lat, kraj ten znajdował się w stanie wojny przez 222 lata, czyli przez 93% czasu swego istnienia.
    Wszyscy bez wyjątku prezydenci USA prowadzili wojny. USA nie przeżyło ani jednej dekady bez jakiejś wojny.
    Jedyne w historii USA pięciolecie bez wojny to lata 1935-1940, okres izolacjonizmu Wielkiej Depresji.
    DZISIEJSZA AMERYKA, TO POKOLENIE PRZESTĘPCÓW I MORDERCÓW, KTÓRZY KOLONIZUJĄC TEREN, MORDOWALI BEZLITOŚNIE RDZENNĄ LUDNOŚĆ – INDIAN I TAK TO JEST DO DZISIAJ.

  45. Józef said

    Popatrzcie Amerykanie, co banderowcy , których popieracie, wyprawiają ze swoją ludnością. To są bandyci, których ojcowie na Wołyniu i w Małopolsce Wschodniej wymordowali 200 tysięcy ludzi, a wy ich popieracie.! HAŃBA I WSTYD. http://wiadomosci.onet.pl/swiat/tusk-dla-tvp-info-nie-bedzie-wsparcia-militarnego-dla-ukrainy-nie-budujmy-sobie/4v3bkr
    (Video pod wypowiedzią Tuska, jest reklama, którą trzeba przeczekać).

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
%d blogerów lubi to: