Dziennik gajowego Maruchy

"Blogi internetowe zagrażają demokracji" – Barack Obama

Obrona, bądź kontratak przeciwko żydowskiej supremacji

Posted by Marucha w dniu 2015-06-14 (Niedziela)

Wielu polskich patriotów narzeka na to, że jesteśmy prześladowani przez żydów, i że robią z nami co chcą. Może zamiast narzekać, warto przejść do mocnego kontrataku.

Z obserwacji mojej wynika, że Żydzi liczą się w jakiś sposób z tymi, którzy wcześniej im się postawią. Nie zastanawia Was, czemu Polskę oskarża się o współudział w tzw. Holocauście”, ale Żydzi już tak ochoczo nie zaatakują Rumunii, która miała rząd, kolaborujący z Niemcami i wydający im Żydów, jak i Żelazną Gwardię, której jednym z celów była walka z żydowską supremacją, która czasem oznaczała biologiczną eliminację. Tak samo Żydzi nie atakują Chorwacji, gdzie podczas II wojny światowej działali Ustasze, którzy zabijali w okrutny sposób zarówno Serbów, jak i Żydów. To samo można powiedzieć o Węgrzech, Francji, Bułgarii.

Odpowiedź jest jedna: Żydzi atakują tylko tych, co byli dla nich dobrzy i łagodni. Błędem brzemiennym w skutkach była wiekowa tolerancja dla Żydów. Nie mieliśmy z tego żadnych korzyści, a dziś mamy przez to masę kłopotów, nie wiem nawet czy jakiś kraj na świecie ma takie problemy jak my.

Opluwają nas, korumpują wszystko, infiltrują, demoralizują, okradają ze wszystkiego, kompromitują nas. Tak, to są ci tzw. „starsi bracia w wierze”, według „największego Polaka wszechczasów”.

Wiecznie nie można tego znosić. Dlatego trzeba przejść do kontrataku, i to takiego, gdzie stosowane mogą być chamskie metody.

Ale żeby zacząć walczyć o wolność, trzeba zmienić najpierw mentalność narodu. Uświadomić, że Żyd to śmiertelny, złowieszczy wróg, a nie jakaś zbłąkana czarna owca. Żyd jest zadowolony z zadawania bólu i cierpienia innym. Takie jest przesłanie Talmudu. [Otóż Polak wie z całą pewnością, że śmiertelnym wrogiem jest Rosjanin,  a Żydzi są „różni”, są źli ale są i dobrzy – admin]

Uważam, że po pierwsze, trzeba uznać ratowanie żydów podczas II wojny światowej za największy błąd w historii Polski. To nie był czyn bohaterski, a szkodliwy dla nas. Nic z tego nie mamy, żydzi nadal nas nienawidzą. Nie oszukujmy się – z żydowską supremacją NIE walczy się poprzez ratowanie wrogów.

Czy postawa rodziny Ulmów jest godna pochwały? Nie, bo poświęcanie swoich dzieci żeby ratować kogoś, kto Cię nienawidzi, jest nienormalne.

Kontynuując, trzeba uznać też tzw. Rząd Londyński na uchodźstwie za zbrodniczą, pro-anglosaską, prosowiecką i prożydowską agenturę. To dzięki ich antyniemieckiej, proalianckiej i prożydowskiej polityce Niemcy nas mordowali bardziej niż innych Słowian. Polacy byli widziani przez Niemców jako judeofile, a więc sprzymierzeńców żydów. To Rząd Londyński z podziemiem AK przymuszały Polaków do ratowania Żydów pod groźbą kary śmierci. Kiedy „Londyniszcze” (określenie Cat-Mackiewicza) w Londynie opływało w luksusach, to Polacy w kraju musieli każdego dnia walczyć o pożywienie. Trzeba pamiętać, że duże wpływy w Rządzie Londyńskim miał mason i agent syjonizmu, założyciel Grupy Bildeberg, Józef Retinger.

Oto jeden z cytatów gen. „Sikorskiego”:

„Zakazuję stanowczo okazywania żołnierzom wyznania mojżeszowego niechęci w formie krzywdzących przezwisk lub uchybiania godności ludzkiej. Za przestępstwa w tym względzie będę surowo karał. Naczelny Wódz Sikorski”

Obecnie oskarża się Polaków współpracujących z III Rzeszą o kolaborację. Fakt, trzeba tępić Polaków, którzy współpracowali z Niemcami, ale trzeba wyraźnie rozróźnić tych kolaborantów. Pierwszą grupą byli ideowcy, którzy pragnęli współpracować z Niemcami w celu walki z komunizmem oraz żydowską supremacją. Drugą grupą były szumowiny społeczne, które czyniły to z niskich pobudek, jak chęć zysku czy też nienawiść do Polaków. To tych drugich trzeba uznać za kolaborantów.

A dlaczego się nie oskarża tych Polaków współpracujących z Żydami, czy anglo-sasami o kolaborację z wrogiem? Bo jesteśmy pod okupacją USraela? Kiedy byliśmy pod okupacją Moskwy, wtedy się faktycznie oskarżało polityków współpracujących z zachodem, choć nie było żadnej mowy o potępieniu judeofilstwa. ZSRR i USA to były dwie strony tego samego medalu, reprezentujące obie koncepcje żydowskiej dominacji. USA- syjonizm, ZSRR- komunizm.

Uważam, że powinno się tępić wszelkie judeofilskie postawy, zarówno bycie „Paradise Judaeorum”, jak i drzewka w Yad Vashem, to żaden powód do dumy. Mało tego, im więcej Polacy będą się lansować tym, jak to ratowali żydów podczas II wojny światowej, tym bardziej nas świat znienawidzi, jako pomagierów żydowskiej supremacji.

Gloryfikować należy trzeba tych, którzy z żydowską supremacją walczyli, zarówno propagując bojkot ekonomiczny, jak np. Roman Dmowski, czy takich, którzy mieli jaja i potrafili ukarać Żydów- zdrajców jak hetman Stefan Czarniecki, który kazał wykosić około tysiąca Żydów w ramach kary za kolaborację ze Szwedami (jak się okazuje, Polacy mieli najlepszy rozum co do żydostwa w okresie Rzeczpospolitej Obojga Narodów. W II RP, podczas wojny polsko-bolszewickiej mało kto miał jaja, aby ukarać śmiercią żydów kolaborantów, bo „Zachód będzie o nas źle pisał”).

Po trzecie, trzeba odrzucić czerpanie wzorców z Zachodu, gdzie mam na myśli głównie USA i Unię Europejską. Jeżeli ktoś sądzi, że wpływy amerykańskie rozkładają Polskę od 1989 roku, to się myli. Wpływ Ameryki na Polskę sięga znacznie wcześniej, od czasów Kościuszki (nota bene masona i zwolennika równouprawnienia Żydów). W II RP natomiast część kultury była kopią tej z USA (musical, kino, jazz). To dzięki temu, że kleimy się do USA, mamy na pieńku z Rosją i Niemcami. Widzą nas wtedy jako amerykańsko-żydowskiego konia trojańskiego.

Tak jak międzynarodowa żydowska finansjera i jej sługusy w Polsce podpuszczali Polaków przeciw Niemcom przed II wojną światową, tak i dziś, szczuje nas na Rosję, która nie jest do końca posłuszna banksterom.

Uważam, że w ramach kontrataku, można m.in zorganizować potężną akcję blokowania obozu Auschwitz tak, aby Żydzi nie mogli zorganizować tam tych swoich uroczystości. To ich powinno mocno uderzyć, gdyż trafimy tym w ich czuły punkt – religię Holocaustu. Trzeba wspomnieć, że zawsze kiedy do Polski przyjeżdżają Żydzi z całego świata na te obchody wyzwolenia obozu, to ściągają za sobą goryli z Mossadu, którzy terroryzują lokalną ludność. Na dodatek żydowskie wycieczki znane są z czynienia sputoszenia w krakowskich hotelach, i nie tylko:

Nie łudźmy się, że politycy to za nas zrobić. Ani Kukiz, ani Korwin, ani tym bardziej Duda nie zamierzają się rozprawić z tym problemem. Pewne nadzieje budzi Grzegorz Braun, ale jak wiadomo, nie można dziś w 100 % ufać autorytetom.

Na Putina też bym nie liczył. Znany ze swojego przyjacielskiego nastawienia do Żydów raczej nie pozwolił by Polakom na rozprawienie się z Żydami z władzy, mediów czy innych sfer życia, którzy niszczą Polski Naród.

Odrzucić sentymenty z przeszłości i bojkotować koszerny patriotyzm w wydaniu PiS. Żydzi to są nasi wrogowie i jak wróg powinni być traktowani. Trudno sobie wyobrazić, ile łez wylały rodziny, bo straciły swojego członka w wyniku wojny inspirowanej przez żydowską finansjerę.

http://sukarno.neon24.pl

Komentarzy 87 to “Obrona, bądź kontratak przeciwko żydowskiej supremacji”

  1. Zerohero said

    Uważam, że po pierwsze, trzeba uznać ratowanie żydów podczas II wojny światowej za największy błąd w historii Polski. To nie był czyn bohaterski, a szkodliwy dla nas.

    Słusznie. W związku z powyższym mam dodatkową uwagę. Po każdym większym ataku żydowskim pojawiają się głosy „obrońców Polski” – w rzeczywistości V-tej kolumny żydowskiej albo zwykłych głupców. Kaleka „obrona” polega na:

    1. podkreślaniu zasług Polaków w ratowaniu Żydów. Nie ma nic złego w krótkim i zwięzłym zwróceniu uwagi na pozytywne (dla nas) fakty historyczne, tzn. że Polacy byli dla Żydów dobrzy. Nie można jednak robić z tego jedynego argumentu! Gdy wróg atakuje, należy kontratakować i wyciągnąć również jego grzeszki.

    2. na atakowaniu… Węgrów, Francuzów, Arabów i innych narodów, które zapisały się w przeszlości rzekomo bardziej antysemicko niż my. Czują Państwo absurd sytuacji? Żyd atakuje Polaka, pluje mu na głowę, a Polak rozgląda się po sali, wyciąga paluch i wskazuje na ofiarę zastępczą krzycząc: O żydowski panie, PLUJ NA MNIE, ALE NA TAMTEGO PLUJ MOCNIEJ. O tam się ukrył paskudny Węgier, antysemitnik. Pluj na niego mój Panie!

    3. na udawaniu, że za źródłem ataku stają: Amerykanie, Niemcy, Francuzi, Rosjanie, międzynarodowe lewactwo, międzynarodowe głupki, albo międzynarodowa mafia ignorantów. Byle nie powiedzieć wprost, że Żydzi.

  2. Naprzod said

    I za duzo milosci I wiecznego przebaczania wzgledem tego wendrownego plemienia.
    OJ WOJNA NAS CZEKA Z tymi terorystami.

    Wojna już się odbyła. Została przegrana.
    Admin

  3. Zerohero said

    PS. zauważmy, że ta „obrona” lansuje stereotyp „dobrego goja”. Dobry goj z narażeniem życia uratuje Żyda w czasie niemieckiej okupacji. Dobry goj poprze bombardowanie Iranu, Gazy, Doniecka. Dobry goj poprze każde żydowskie bestialstwo byle nie czuć bólu oskarżeń o bycie „złym człowiekiem”. Należy ze stanowczą konsekwencją tępić stereotyp dobrego goja i prowadzić dyskusję bez nadskakiwania Żydom. np. krytykować Izrael z dupochronnymi zastrzeżeniami typu „nie lubię syjonistów, ale Żydzi są OK”. A czemu to nie można nie lubić Żydów? Żydzi nie krępują się i obnoszą ze swoją zwierzęcą nienawiścią, ostatnio np. do Rosjan. Koniec z żydowskim rozpieszczonym bachorem. On się potrafi zes..ć na środku pokoju, a sterroryzowana publika bije brawo: jaką ta śliczną kupkę zrobił mały Srulek.

    Srulek śmierdzi.

    W 4 minucie możecie zobaczyć człowieka, ktory poczuł smród Srula

  4. Marek said

    Pierwszą grupą byli ideowcy, którzy pragnęli współpracować z Niemcami w celu walki z komunizmem oraz żydowską supremacją. Drugą grupą były szumowiny społeczne, które czyniły to z niskich pobudek, jak chęć zysku czy też nienawiść do Polaków. To tych drugich trzeba uznać za kolaborantów.
    =======

    Spadaj człowieku na drzewo z takim argumentowaniem. Jak Polacy mieli współpracować z Niemcami w czasie wojny, gdy ci Polaków mordowali planowo i nienawistnie. I na czym miała polegać niby walka z komunizmem w okupowanej Polsce?
    Autor przegina w drugą stronę.

  5. Marek said

    Polacy mają wroga odwiecznego w żydach i prusakach.

  6. Zerohero said

    Tutaj dobry tekst o micie „dobrych Żydów”

    Gilad Atzmon: Żydowska lewica i jej „solidarność” z Palestyną
    http://xportal.pl/?p=21231

    oczywiście PRAWDZIWI przyzwoici Żydzi również są, ale należy uważać na zawodowych dobrych Żydów.

  7. Marek said

    Uważam, że w ramach kontrataku, można m.in zorganizować potężną akcję blokowania obozu Auschwitz tak, aby Żydzi nie mogli zorganizować tam tych swoich uroczystości. To ich powinno mocno uderzyć, gdyż trafimy tym w ich czuły punkt – religię Holocaustu.

    =========

    Jakim debilem trzeba być, by coś takiego proponować.
    Takie pomysły są podobne do pchania dzieci do powstania warszawskiego.

  8. Zenek said

    Nie znam sie na akcjach.
    Zacznijmy sie rozpoznawac jako Polacy, ktorzy maja takie samo prawo do wlasnej/wspolnej panstwowosci jak inne kraje.
    Tymczasem, u nas ciagle cudzoziemiec ma pierwszenstwo w urzedach panstwowych przed Polakiem.
    I tak bardzo chcemy sie pokazac swiatu, ze jestesmy tolerancyjni, otwarci na nowinkarstwo, postepowi (bo co sobie o nas Zachod pomysli?) przyjazni wobec … naszych najwiekszych wrogow.
    Moze troche naciagam historie, mimo ze tego nie lubie, ale wydaje mi sie ze zachowujemy sie ciagle jak w czasach rozbiorow.

    Jakos tak ciagle wracam do ‚Mistrza I Malgorzaty’:
    Na scenie teatru w Moskwie pojawia sie pan w tuzurku i meloniku z cudzoziemska ubrany i rozrzuca widowni dolary. Mnostwo dolarow. Zasypuje cala widownie.
    Widownia rzuca sie na te pieniadze i pakuje po kieszeniach.
    Moskiewskie damy wyruszaja na drugi dzien na zakupy.
    I w pare dni potem cala Moskwa lata nago po ulicach Moskwy.
    Bo te dolary byly falszywe.

    Dopoki wierzymy w pana w meloniku z cudzoziemska ubranym i w jego dolary – dotad bedziemy miec pelno roznych bezuzytecznych pomyslow na naprawe kolejnej Rzeczypospolitej.

  9. Boydar said

    Nie dam się sprowokować. Ratowane rodziny żydowskie nie nosiły piętna antypolskiego, przynajmniej ci co ich ratowali tego nie widzieli. Co mieli by powiedzieć Panu Jezusowi na Sądzie Ostatecznym ? Że pozwolili tamtym zginąć „tak na wszelki wypadek”?
    Włączenie tego wątku do artykułu jest chwytem poniżej pasa dyskredytującym wg. mnie jego autora. Ratować, nie ratować, to dylemat moralny każdego indywidualnie, i niech się lokarno nie wpier.dala między wódkę a zakąskę. Niech qurwa powie, że zastrzelił by trzyletniego Hitlerka. Co do reszty treści, prawdy stare jak żydostwo i ograne jak skrzypek na dachu. I nie jakiś lokarno ma nawoływać do powstania bo on jest nikt albo jeszcze mniej.

  10. re1truth2 said

    Re 9
    lokarno jak sukarno „Wizja konstytucji Sukarno zawierała tzw. Panca Sila (sanskryckie – pięć filarów). Jego filozofia polityczna wspierała się na elementach marksizmu, nacjonalizmu i islamu. To właśnie uważał za Panca Sila, założenia swojego programu przedstawił w mowie z 1 czerwca 1945. a były to: nacjonalizm (w narodowej jedności), internacjonalizm (niepodległy naród wśród równych sobie), demokracja reprezentatywna (wszystkie znaczące grupy mają być reprezentowane), sprawiedliwość społeczna (jako wpływ marksizmu), wiara w Boga (ale z rozdziałem kościoła od państwa) .Indonezyjski parlament, oparty na tych zasadach konstytucji okazał się bardzo nieefektywny w rządzeniu. Było to spowodowane głównie różnicami religijnym, społecznymi i etnicznymi.”

  11. SAP said

  12. Czołgista said

    Czemu murzyni zostali podpięci do całości na tym obrazku ?

    Przecież wiadomo, kto zajmował się handlem niewolnikami afrykańskimi i przyczynił się do nienawiści pomiędzy białymi i czarnymi w USA.

  13. Zenek said

    9
    Boydar
    Zgadzam sie.
    Ja tez nie bardzo sobie siebie wyobrazam, ze ‚realizuje program wyniszczania’ kogokolwiek.

    Martwi mnie tylko, ze jakos tak nie mozemy znalezc dla Polski sposobu na przetrwanie z godnoscia.
    Rzeczy sie dzieja kolo nas, bez nas i przeciwko nam a my sie nie mozemy pozbierac do kupy; nie po to zeby niszczyc innych- tylko, zeby ratowac siebie.

    Ale i mnie meczy pytanie: dlaczego Ustasze nie placa zadnych odszkodowan?
    I jak to sie dzieje, ze sprzymierzency Hitlera z czasow wojny maja spelniane obietnice wlasnej panstwowosci: Chorwacja, Ukraina, Lotwa, Albania, Belgia..
    Nie to ze maja obiecany raj. Zdaje sie, ze im raju tez nikt nie obiecywal.
    Ale gdzies tkwi tajemnica odszkodowan.
    To tak jakby tylko Niemcy i Polska wyplacaly odszkodowania za II wojne swiatowa.

  14. Marucha said

    Re 1:
    Nie chodzi chyba tyle o pokazywanie palcem na innych – ale o zastanawianie się, dlaczego to właśnie Polacy skupiają na sobie bydlęcą nienawiść żydostwa.

  15. Filomena said

    Zydzi z natury swojej sa niewdziecznym narodem. Okazywanie im zbyt wiele lask nigdy nie wychodzi na dobre. Nie tylko Polakow obrzucaja blotem. Swego czasu Persowie uratowali zydow od zupelnego wyginiecia. Persowie nawet dali zydom pieniadze na odbudowanie swiatyni jerozolimskiej. No i coz. Kto dzis najbardziej wrzeszczy przeciw Iranowi i szerzy przeciw niemu propagande? Kto naslal bande zbzikowanych wahabitow na pro-iranska Syrie?

    Co do Putina, to autor sie myli. Bledem jest oskarzac go o judeofilstwo. Wlasnie Putin dal na bron za pomoca ktorej mozemy uciszyc oskarzenia zydow o antysemityzm.

    Na poczatku Putin usmiechal sie do zydow, ale nie dlatego, ze ich lubil a dlatego, ze to byla sluszna postawa na dany moment. Zydostwo do tego stopnia opanowalo wladze w Rosji za Jelcyna, ze Putin nie mial wyboru. Umiejetnie wykorzystywal wewnetrzne walki zydow do sklocenia ich miedzy soba i osiagniecia swojego celu. I ten cel powoli osiagal, bo odbudowywal ekonomie, poskromil terorystow na Kaukazie, polepszyl sytuacje socjalna itd. Wreszcie przyszla pora, ze Putin dal zydom do zrozumienia, ze moze otworzyc bardzo dla zydow niekorzystna Puszke Pandory. Chodzi tu o bezczelna afere z ksiazkami rabina Schneersona rozpetana przez zydow w Ameryce przeciw Rosji w ktorej to zydzi oskarzali Rosje o kradziez (nacjonalizacje) ich ksiazek i zadali przekazani ich zydom w Ameryce. Putin nie zgodzil sie na zwrot ksiazek za ocean, ale poszedl na kompromis – ksiazki beda w centrum zydowskim, ale maja zostac w Rosji. Przyszedl dzien przekazania ksiazek i Putin przypomnial wtedy zydom, ze ksiazki te zostaly znacjonalizowane prze pierwszy sowiecki rzad a pierwszy sowiecki rzad skladal sie w 85 procentach z zydow, i cokolwiek sie wtedy nie dzialo, to dzialo sie ono z ramienia tego wlasnie rzadu. To byl strzal w sama dziesiatke. Zydzi nie odwazyli sie oskarzyc Putina o antysemityzm – jak to zawsze robia ilekroc ktos ich o cos oskarzy. Nie odwarzyli sie, bo takie oskarzenie prowadziloby do grzebania glebiej w historii a takie grzebanie doprowadziloby do odgrzebania bardzo dla zydow niewygodnych faktow.Putin dal po prostu zydom do zrozumienia, ze jest na Was kochani kartoteka i za duzo sobie nie pozwalajcie.

    Te 85 procent zydow w sowieckim rzadzie to jest BRON, ktora my wszyscy powinnismy uzywac przeciw zydowskim obelgom. Bledem jest nazywanie zydowskiego rezimu „stalinizmem”, bo to slowo kojarzy sie ze Stalinem a nie zydami-bolszewikami i sugeruje, ze to Stalin byl glownym zloczynca a biedni zydzi nie mieli wyjscia (cos tak samo jak policja zydowska w getcie) i azeby sie ratowac wspolpracowali z „wrogiem”. No – to nie tak bylo. Nie bylo jeszcze Stalina u wladzy jak byli tacy ludzie jak Trocki, Swierdlow, Kameniew, Zinowiew, Radek i reszta zydow, ktorzy zorganizowali Czerwony Terror (lata 1918, 1919, 1920 i dalej) przeciw rosyjskiemu narodowi. Cara i, jego rodzine i wierna sluzbe zamordowali zydzi Swierdlow i Jurowskij a oplacali zydowscy bankierzy Schiff, Warburg itd. Sam Stalin – nawet wtedy kiedy juz skonsolidowal swoje sily – bal sie zydow, ktorzy go otaczali (warto sobie poczytac takich autorow jak Waldas Anelauskas, Todor Diczew, Peter Meyer) i sam prawdopodobnie padl ofiara zydowskiego zamachu. Czy to zwykly przypadek, ze Stalin dostal ataku w pierwszy dzien zydowskiego swieta Purim?

  16. Odp.12. Racja. Nie powinniśmy wszystkich Czarnych Afrykańczyków wkładać do tego samego wora.
    Np. w Nigerii żyje kilkadziesiąt milionów Chrześcijan. Powinniśmy okazywać im solidarność w ich walce z Islamistami Boko Haram.

  17. Marucha said

    Ad 14:
    Naszła mnie myśl, że Żydzi dlatego tak się odnoszą do Polaków, bo wiedzą, że napotkają u nich na najmniejszy opór, głupotę, brak charakteru, jakąś zasmarkaną tolerancję, rozlazłość…. ogólnie – brak należytej reakcji.

  18. Zenek said

    10
    Re1truth2

    Ja mam zupelnie inne pojecie o Sukarno.
    Amerykanie nie takich niszczyli.
    W Indonezji od lata grasowal Kissinger a teraz grasuje Soros.
    Sukarno byl znakomitym przywodca. Nalezala Indonezja razem z Jugoslawia do panstw niezaangazowanych. Kraj sie bardzo dynamicznie rozbudowywal.
    To Sukarno oglosil katolickiego ksiedza Alberta bohaterem Indonezji.
    Niestety, Amerykanie jak chca zniszczyc kraj to wysylaja bojowki do prowokowania konfliktow lokalnych. Na ogol wykorzystuja roznice tradycji, jezyka czy religii.
    W Indonezji jest wiele roznych wyznan. I wiele jezykow. W koncu ten kraj sklada sie z 16 tysiecy wysp o roznych tradycjach plemiennych i kulturowych. Zlepianie do kupy w jedno panstwo bylo nie lada przedsiewzieciem.
    Jak juz Jankesy nie mogly dac Indonezji rady to ja po prostu zbombardowali. Dwa razy. Bez najmniejszego powodu.

    Gowno to Jankesow obchodzilo czy Sukarno byl komunista czy marksista. Akurat nie byl. W krajach muzulmanskich wlasnosc prywatna nie jest przestepstwem.
    System sekularny polegal na tolerancji wszystkich wyznan.

    Natomiast wladcy USA caly czas prowadza marksistowska walke klasowa. Na razie zniszczyli srednia klase, i niszcza klase robotnicza. Niszcza inteligencje.

    A kazdemu co mi nie wierzy radze przypomniec sobie katolickiego przywodce Filipin, Markosa..
    Zrobili z niego skorumpowanego dyktatora. Kto? Amerykanie. A opinia swiatowa dalej utrzymuje, ze Marcosa NALEZALO wywalic z Filipin bo byl dyktatorem i podobno kradl pieniadze.
    Rodzina Marcosow nalezala od czasow hidalgow do najbogatszych hiszpanskich rodzin na Filipinach.
    Marcos budowal drogi, miasta i osiedla i mieszkania kwaterunkowe dla biednych.
    Podobnie jak w Indonezji, na Filipinach (Mindanao) znalezli rope.
    Skonczyly sie dobre czasy rozbudowy kraju. Bo Marcos znacjonalizowal rope. Podobnie zrobil Sukarno, Kadafi, Hussein, szach Iranu, Chavez…

    Saaaaaaaami komunisci i marksisci. I wszyscy byli dyktatorami nawet bardziej skorumpowanymi od Amerykanow!
    Sukarno zrobil to co Fidel Castro na Kubie: znacjonalizowal amerykanskie i angielskie przedsiebiorstwa.

    Gdy chodzi o rope i inne cenne kopaliny i bogactwa naturalne Amerykanom wszystko jedno kogo morduja: chrzescijan, katolikow , muzulmanow i rzekomych komunistow jak np. w Wietnamie. I wszystko jedno kogo popieraja: Arabie Saudyjska, ISIS, Al Kaide, Talibow, muzulmanskich bandytow w Kosowie, ukrainskich faszystow..
    No i dali rade Japonczykom.
    Teraz sie przymierzaja do prawoslawnych Rosjan.

  19. Zenek said

    15
    Filomena
    Pamietam, ze w czasie gdy otwierano to muzeum z tymi zydowskimi manuskryptami to wlasnie w Moskwie prawie niemal codziennie odbywaly sie procesje i jakies obchody prawoslawne. Tak, niby przypadkiem.

  20. Zerohero said

    @14, Marucha

    Czytałem teksty autorów broniących Polaków poprzez atak na – że się tak wyrażę – narody trzecie. Nie wymyśliłem sobie tego.

  21. Zerohero said

    Co do murzyna… Zapewne chodzi o murzynów mieszkających poza Afryką. Murzyn w drugiej połowie XX wieku został potraktowany jako broń demograficzna przeciw białej rasie (chodzi o mieszanie ras). Jakiś czas temu w USA białe miasteczko zostało sklasyfikowane jako miejsce z „problemem rasowym”. Ja Państwu pokażę co to znaczy problem rasowy. Tutaj amerykańscy Azjaci bronią się przed erupcją murzyńskiej wściekłości.:

  22. Zerohero said

  23. Amsterdamer said

    ad 15 Filomena

    Kapitalna wypowiedz w samo sedno!!!! Pozwole sobie ja skopiowac i szerzyc dalej. Odnosnie nastawienia Polakow do atakow zydowskich. Jak widac pedagogika wstydu zbiera swoje plony.. http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=3375

  24. Semusz said

    Księga Rodzaju 12.1-3; (BT)
    „1 Pan rzekł do Abrama: „Wyjdź z twojej ziemi rodzinnej i z domu twego ojca do kraju, który ci ukażę.
    2 Uczynię bowiem z ciebie wielki naród, będę ci błogosławił i twoje imię rozsławię: staniesz się błogosławieństwem.
    3 Będę błogosławił tym, którzy ciebie błogosławić będą, a tym, którzy tobie będą złorzeczyli, i ja będę złorzeczył.
    Przez ciebie będą otrzymywały błogosławieństwo ludy całej ziemi”.

    Kiedyś zapytałem się księdza głoszącego płomienne kazania na tzw. „dzień judaizmu” niech mi wskaże z historii choć jeden naród, który może poszczycić się błogosławieństwem otrzymanym dzięki Żydom. Co oczywiste – nie potrafił takiego wskazać. Na moje stwierdzenie, że może Pismo Święte mówi o Izraelitach, a on mówi o Żydach, czyli o dwóch różnych narodach, jeden naród pochodzący od Boga, a drugi pochodzący od Kaina i upadłych aniołów, zaperzył się i nagle przypomniał sobie o wielu obowiązkach go czekających.

  25. aaaaaaaaaaaa said

    ………podstawowym błędem Polaków starszej generacji był całkowity brak antysemityzmu !!!……..mój ojciec miał cząstkową wiedzę na temat żydów ,… coś tam wiedział o syjonizmie , masonach ale z jego sarkastyczno -ironicznych wypowiedzi można było tylko wyczuć ignorancję i lekceważenie – i to jest wysoka cena za którą ja dzisiaj płacę !…….owszem przyszło mu żyć w najlepszych czasach, gdzie te mendy jeszcze nie pokazały prawdziwego oblicza ,ale i tak obwiniam go o to, że poważnie nie potraktował tematu ……………..

  26. Zdziwiony said

    „Wojny wygrywane są przez tych, którzy potrafią przywołać z niebios tajemnicze siły świata niewidzialnego i zapewnić sobie ich pomoc. Owe tajemnicze siły to dusze zmarłych, dusze naszych przodków, którzy byli przywiązani do tej ziemi, do naszych pól i lasów, i którzy zginęli w obronie tej ziemi, a dzisiaj są przywoływani dzięki pamięci o nich przez nas – ich wnuków i prawnuków. (…) Kiedy te siły zostaną wezwane, przybędą na pomoc i dodadzą nam odwagi, dadzą nam siłę woli i wszystko co jest niezbędne, aby zwyciężyć. Zasieją trwogę i panikę w sercach naszych wrogów i sparaliżują ich działania. W ostatecznym rachunku zwycięstwo nie zależy od przygotowania materialnego, od siły materialnej walczących stron, lecz od zdolności wykorzystania owego zgromadzenia sił duchowych”.

    Corneliu Zelea Codreanu – założyciel, dusza i Kapitan Legionu Michała Archanioła. W1938 r. osądzony, skazany na 10 lat więzienia i skrytobójczo zamordowany.Ten człowiek ZGINĄŁ w walce z żydowskim reżimem w Rumunii (Król Karol miał żonę żydówkę i spełniał jej polecenia). //Wywodził się z polskiej rodziny Zielińskich (Zelea) zamieszkującej na Bukowinie. Ojciec Ion, jeszcze kilka lat po narodzeniu syna używał podwójnego nazwiska Zelinski Codreanu. Jego matka Elizabeth, z domu Brunner, pochodziła z Bawarii.//

  27. Czołgista said

    @26
    „Owe tajemnicze siły to dusze zmarłych, dusze naszych przodków, którzy byli przywiązani do tej ziemi, do naszych pól i lasów, i którzy zginęli w obronie tej ziemi, a dzisiaj są przywoływani dzięki pamięci o nich przez nas – ich wnuków i prawnuków.”

    Na pewno on to powiedział ? Przecież nie wolno praktykować nekromancji, czyli wywoływać duchów.

  28. Zdziwiony said

    Re. 27. Czołgista

    Tak podaje Jacek Bartyzel:
    Esencją idei i działań C. – w czym również przypominał raczej średniowiecznego krzyżowca niż współczesnego polityka – było głębokie i niezachwiane przekonanie o wyższości ducha (i międzypokoleniowej więzi dusz) nad siłą materialną, czemu dał m. in. wyraz w słowach: jak w @ 26.

    http://haggard.w.interia.pl/codreanu.html

  29. Czołgista said

    @28
    Cytat jest poszatkowany. Może chodzi tylko o pamięć o przodkach. Właściwie to nie wiem, co o tym teraz myśleć.

  30. Czołgista said

    @16
    Problem z wiadomą grupą plemienną polega na tym, że odrzucili oni normy moralne powszechnie przyjęte w cywilizowanym świecie.
    Też nie rozumiem, co mają z tym czarnoskórzy jako całość. Przecież większa ilość barwnika w skórze nie ma wpływu na to, czy nasze postępowanie względem innych jest etyczne czy nie.
    To co się dzieje obecnie w USA to jest efekt wieloletnich zabiegów, aby zantagonizować obie grupy i zyskać w ten sposób nad nimi przewagę. Pomimo, że mają wspólnego wroga – generalnie nie potrafią się przeciwko niemu zjednoczyć.

  31. hulsz said

    ad.9 Panie przestan pan mieszac w to Chrystusa.Jakkie prawo miales pan poswiecac swoja zone dzieci i moze jeszcze rodzicow zeby uratowac zyda ktory po wojnie zaciagnal sie do UB i dobijal na przesluchanich Polakow,Pierdolnij sie Pan w leb

  32. Anzelm said

    oto tekst, który dla wielu może być bardzo pomocnym, by zrozumieć DLACZEGO?
    Nas Polaków nienawidzą.
    (…)
    List ten poprzedziło wiele moich doświadczeń i bardzo ciekawych, a wiele mówiących odkryć, kórych waga i znaczenie dla Kościoła Katolickiego w Polsce i na świecie, nie może być po prostu – przeceniona.
    Kiedyś zrodziło się we mnie pytanie: Czy każdy Naród ma w swej Litani Loretańskiej wezwanie Królowo:
    Francji, Niemiec Hiszpanii, itp. I z wielką konsternacją stwierdziłem, że taki przywilej ma TYLKO POLSKA!
    Pytam więc osoby kompetentne: dlaczego ? – mamy tak wpisane w naszą, polską, wersję Litani Loretańskiej ten, jakże więc wielki! – przywilej nazywania Matki Bożej – Królowo Polski, Módl się za nami – to nie jest pustosłowie!
    Wtedy tłumaczono mi, że taki przywilej nadał nam jakiś Papież i dlatego…; czasem co bardziej zorientowani podawali imię Papieża, i że to był skutek Ślubów Lwowskich króla Jana Kazimierza …itp.
    Nie wyczerpało to jednak mego pytania, dlaczego My Polacy i nikt inny?!
    I tu trafiałem przez wiele lat – na mur ciemnych chmur i milczenia!
    Dopiero przed 3 laty, tajemnica poczęła się odsłaniać, a to za sprawą zakonnika Juliusza Mancinellego.
    AD 1608 – 1610 i 1618, został wielce obdarowany przez Matkę Bożą, która to osobiście go odwiedzając w wizjach i ekstazie, objawiając mu się wielokrotnie, oznajmiła tę, wielce dla Polaków i dla całego Kościoła Świętego, znamienną i ogromnie ważną wieść, żeby nazywać Ją – Matkę Syna Bożego naszego Odkupiciela – Królową Polski !
    Szczegółowo opisuje to autor w załączonych broszurach. ( można pobrać w internecie, http://www.dakowski.pl,dz.kościół; objawienia; Mancinelli, ks.Wilczyński i Gietrzwałd )
    Tutaj pragnę podkreślić to, co dla mnie osobiście, ma porażającą wprost wymowę i wynikające z tego konsekwencje sięgające … aż po koniec świata!
    Każdy Polak zwłaszcza współcześnie zadaje sobie pytanie: DLACZEGO nas tak świat nienawidzi?!
    Przecież nie ma drugiego takiego narodu na świecie, którego ponad już 1000 letnia, historia obfituje w takie nieskończone pasma udręk i zniewoleń, podstępów i podłości, których nieprzerwane pasmo trwa, zmieniając tylko nasilenia i kierunki skąd przychodzi. Dlaczego nas tak nienawidzą?!
    Odpowiedź znalazłem analizując historię, a zwłaszcza Historię Kościoła Katolickiego w Polsce.
    Pierwszym przewodnikiem po niej stał się dla mnie prof. Feliks Koneczny, którego praca pt. ”Święci w dziejach Narodu Polskiego” ukazała mi zupełnie nową perspektywę, przez którą my Polacy musimy patrzeć, by siebie
    wogóle zacząć … rozumieć. Matka Boża jest naszej Historii nieprawdopodobną PIASTUNKĄ!!!
    Pierwsza pieśń to: Bogurodzica! – nie ma odpowiednika nigdzie na świecie! Kolejność ewangelizacji naszego Narodu była inna niż to wszędzie bywało: u nas nie przelano żadnej krwi męczeńskiej, a król uznał Chrztem Polski, fakt, że Polacy już sami przyjęli wiarę i chrzest, co jest ewenementem w historii Kościoła Świętego.
    Kult Matki Bożej pojawił się już wtedy bo i w chwilach grozy, pierwsi nasi Królowie właśnie do Matki Bożej biegli po ratunek, potem dopiero sięgali do oręża!!! Tatarzy po dziś dzień wspominają swoją największą klęskę, bo od tego czasu ich potęga stopniała jak śnieg na wiosnę, a była to sprawa zabicia trębacza w Krakowie, oni do dziś uważają, że tym czynem obrazili jakiegoś wielkiego ducha, obrońcy tego ludu, a klątwa jaką rzucił na napastników, trwa w nich po dziś dzień. To nie przypadek, że i Turcy nas Polaków jakoś wyjątkowo cenią i darzą jakimś dziwnym szacunkiem, czy jak by to nie można rozumieć, ale respekt mają.
    Krzyżacy od Grunwaldu przez Hołd Pruski, aż po Bismarcka, przyczyn swej ostatecznej klęski, klęski prusactwa, upatrują nieodmiennie w nas… Polakach.
    Szwedzi na POTOPIE zakończyli swe podboje zredukowani do ludu na północy, pozostały im za to w skarbcach dowody ich zbrodni w postaci zagrabionych skarbów, zuchwale pokazując je światu po dziśdzień.
    Dlaczego więc nas tak nienawidzą?!
    Rosjanie również widzą w nas okupanta, chociaż historia dowodzi, że mieli w nas dużo bardziej sprzymierzeńców, aniżeli wrogów. O co im chodzi, tym współczesnym oligarchom Rosji?! Nie było by to lepiej dogadać się z nami i stworzyć największą potęgę Katolicką na świecie mogącą otwarcie patrzyć w oczy… każdej szatańskiej mocy?!
    Należy tutaj wreszcie, podjąć inny ważki temat, sprawę WYBRAŃSTWA!
    Wiemy że Żydzi zostali przez Boga wybrani, wypaczając jednak intencję Woli Bożej, jak to jednoznacznie wykazuje im zarówno św. Paweł, aż po nam współczesnego ks. Unszlichta, stali się swego wybraństwa ofiarami!
    Owocem niezgody na tak rozumiane wybraństwo, by nieść światu Prawo Boże, jako lud przez Boga do tego wybranego, wmawiając światu, że ich wybraństwo to jednoznaczna decyzja Pana Boga stawiająca ich ponad
    inne narody, dając im cały świat w posiadanie a ludy w niewolę, są następujące fakty:
    – Odrzucenie Tory i napisanie sobie Talmudu!
    – w swej pysze postanowili przejąć władzę duchową od Pana Boga – poprzez KABAŁĘ!
    – nienawidząc Jezusa i jego nauki, stworzyli szatańską naukę ujętą w ramy Koranu,
    plan walki na śmierć i życie z Chrześcijaństwem aż po koniec świata!
    – przejęli zakon Templariuszy, których dziełem jest mnóstwo herezji i nowych nauk, aż po koncepcje różókrzyża, stworzenie masonerii wszelkiej obediencji, i przejęcie kontroli nad tzw. zakonami: Jaonnitów, Maltańczyków, Bożogrobowców, i wiele im podobnych.
    Po co to czynią? – by mieć nad światem władzę i sprawiać nad nim pełną kontrolę.
    Tylko znowu pytanie – PO CO ?! Cóż my im Polacy przeszkadzamy, nasze ziemie wcale nie są dużo lepsze jak np w Amerykach, New Zelandiach itp. O CO TU CHODZI ! – czegoś tu nie rozumiemy!
    Odpowiedź na to właśnie pytanie znajdujemy właśnie poznając historię objawień o. Juliusza Mancinellego.
    Proszę się zapoznać z treścią załączników, rozważyć roztropnie, kto i dlaczego osobę o. Juliusza tak nam sprytnie usunął z naszej świadomości, i DLACZEGO?! Zadajmy sobie tu pytanie: Czy NARÓD WYBRANY mógł spokojnie patrzyć na to, że Matka Boża, wybrała sobie jako swoje Królestwo … Polskę ?! – jeżeli zrozumiemy wagę decyzji Bożych, w tym by Nas Polaków tak wyróżnić w całym świecie, mógł pozostawić w masonach, i innych sługach szatana, zupełny brak zainteresowania?! Odpowiadam: Nigdy! – od czasu jak się zorientowali, ża Polacy mają odegrać jakąś szczególną rolę w losach świata, nie zaprzestali nas niszczyć, planując podstęp za podstępem, klęskę za klęską, bezkarnie i metodycznie postanowili, że z Matką Bożą walczyć niepodobna, ale Naród Polski musi zniknąć z powierzchni ziemi, wtedy i Matka Boża może się nazywać Królowa Polski, ale bez Polaków!!!
    Pierwszym jawnym i udokumentowanym autorem palnów unicestwienia Królestwa Bożego na ziemi, był niejaki Comenius, czeski heretyk który przyjmując naukę różokrzyżowców, sam stał się ich głównym metodologiem i tworcą planów: jak niszczyć Kościół Katolicki, a poznawszy po 1608 roku tę nieprawdopodobną wieść, że Matka Boża wybrała sobie Polskę jako swoje Królestwo, oczywistym się stało, że po straszliwym pogromie katolików w Anglii, ruszył do Szwecji i tam doprowadzając do detronizacji prawowitą Królową Katoliczkę, doprowadził do jej abdykacji montując na tronie szwedzkim pachołka sił różokrzyża by zrealizował plany całej pogańskiej europy
    – Zniszczyć Królestwo Matki Bożej – Polskę !!!
    To co nam odkrywają załączone broszury, jest tak porażające, tak jednoznacznie ukazujące nam jak działa V Ko-lumna w Kościele Świętym, jej potężne wpływy i krwawą wprost desperację w działaniu, że dech w piersi zapiera.
    Historia Objawień o. Juliusza Mancinellego obejmuje swym zakresem:
    Tureckie wojny, wojny z Rosją, cały Potop Szwecki, Tryumf Wiedeński, aż po unicestwienie Korony Polskiej i Zabory 130 letnie. Zawiera losy wielkich Świętych mężów świeckich, zakonników, zakonnic i księży, których świętość nigdy nie została uznana, choć współcześni im wierni nie mieli cienia wątpliwości co do ich Świętości.
    I tak Historie życia: ks. Skargi, wielkiego męża dla którego spotkanie z o. Juliuszem w Krakowie AD 1610, było jakby zwieńczeniem całego życia, a jak potraktowano ks. Skargę ?! – kłamstwem i manipulacją.
    Co uczyniła nam V Kolumna ze sławą Św. Stanisława Kostki, któremu cześć oddawał caly zakon Jezuitów przez wieki, wielbił go również np. św.ks. Bosko, co wiemy o o. Stanisławie Papczyńskim i o białych Marianach, też nam wypaczyli całą ideę ich powołania, to byli patrioci Polacy, służący sługom Maryi Królowej Polski!
    Jak to się mogło stać, że treść zawarta w tej niepozornej broszurze ks. Pietrzaka, ukrytego generała zakonu Marianów Białych, uświadamia nam, że jesteśmy dzisiaj Luty AD 2010, nie tylko pod okupacją militarno-gospodarczą, ale nam wyczyścili historię z największych naszych faktów – świadectw naszej świętości i chwały sług Bożych.
    Piszę te słowa do moich Rodaków, Polaków-Katolików, rozsianych po całym świecie jakby ziarno Prawdy Bożej, aby wreszcie choć odrobina światła ukazała nam, dlaczego tak cierpimy, dlaczego nas nienawidzą,
    dlaczego nas chcą unicestwić…
    Zbliża się 8 Maj, kiedy to 400 lat temu w Krakowie, Matka Boża o. Mancinellemu
    ponownie ukazując się w Katedrze, oznajmiła: „Ja Jestem Królową Polski,
    Jestem Matką tego Narodu, Który jest mi
    bardzo drogi, więc wstawiaj się do Mnie za nim i o Pomyślność tej ziemi błagaj nieustannie,
    a Ja Ci Zawsze będę, jakom jest teraz, Miłościwą”.
    Jakże ten fakt może pozostać Polakom nieznany, trąbmy na dachach, głośmy w porę i nie w porę, bo prawda nazwana głośno unicestwia zło odbierając mu jego moc, znika jak mgła poranna!
    Kontynuacją Królestwa Matki Bożej jest Gietrzwałd, kiedy to 27 Czerwca AD 1877, na tej warmińskiej ziemi stanął tron Królowej Nieba i Ziemi, zniesiony przez Aniołów z Nieba, i tak 160 RAZY!!! – przemawiała.
    Kto ma na świecie taką historię?! – kto tak mocno jest naznaczony Mariej opieką i wstawiennictwem, nie zmarnujmy tego wezwania do wierności Mariej i Chrystusowi naszemu Odkupicielowi, i uczcijmy to godnym dziękczynieniem
    w Krakowie 8 Maja AD 2010, kto tylko może niech da świadectwo swej Wiary i swej przynależności do Królestwa Mariam, Bagarodzicy, Niepokalanej.
    Pokażmy Światu i V Kolumnie w Kościele Świętym, że na nic ich starania, gdy
    przeciw Woli Boga Najwyższego są skierowane!

    Na próżno trudzi się … bezbożnik i kłamca, straszny los wybrał sobie Judasz!
    Króluj nam Chryste, Królowo Polski Módl się za nami. Amen

    Strach jest dowodem na obecność szatana . . .

    Boisz się, weź Różaniec . . .zniknie jak cień !

  33. deV said

    Chyba część piszących tutaj uczy się od żydów. Tak, moi mili Państwo, uważam za obrzydliwe wkładanie do jednego wora żydów i murzynów. Tych samych, naszych braci katolików, którzy są zabijani w Nigerii przez islamistów. Tych samych, którzy giną za Chrystusa w Indiach i wielu innych krajach świata. To żydzi są największymi rasistami, a widzę, że spora część gajówkowiczów naśladuje ich bez zmrużenia oka. Wstyd. Ewangelista wprost mówi, o tym, że „nie ma Greka, ani Żyda”. Może choć część z Państwa stać na refleksję nad typowo rasistowskim i co tu dużo powiedzieć, po ludzku wstrętnym klasyfikowaniem ludzi wg. koloru skóry. Czy może ktoś tu się czuje lepszy, bo ma biały kolor skóry i żyje w (relatywnie) bezpiecznym kraju i może sobie pisać, jak chce i co chce? Z jednej strony krytykujecie żydów (i słusznie, bo to najgorsze, lucyferyczne parchy, jakie nosi ziemia), z drugiej strony macie identyczne poglądy. Dla mnie to haniebne.

  34. Boydar said

    Prawdę najprawdziwszą napisałeś Aaaaaaaaaaaa (25). Mam dokładnie takie same doświadczenia.

    To się nie ma co rozwodzić sztucznie, czy zabić jewreja czy nie, dać mu umrzeć czy powiedzieć „nie”. Jewreja trzeba napier dalać na co dzień. W łyk& (jak poetycko pisywa Pan NICK) miałem do czynienia z ekipą Polsatu przez trzydzieści godzin. Przecież to qurwa achtung banditen. Powinno się psami poszczuć zanim jeszcze na teren wjechali. Żyd żyda żydem pogania, każden jeden, nawet nie ucharakteryzowane na Polaków. W piz.du to wszystko.

  35. Yah said

    „nie ma Greka, ani Żyda” ….. wśród wyznawców Chrystusa …

    Zadajcie więc śmierć temu, co jest przyziemne w członkach: rozpuście, nieczystości, lubieżności, złej żądzy i chciwości, bo ona jest bałwochwalstwem. 6 Z powodu nich nadchodzi gniew Boży na synów buntu. 7 I wy niegdyś tak postępowaliście, kiedyście w tym żyli. 8 A teraz i wy odrzućcie to wszystko: gniew, zapalczywość, złość, znieważanie, haniebną mowę od ust waszych! 9 Nie okłamujcie się nawzajem, boście zwlekli z siebie dawnego człowieka z jego uczynkami, 10 a przyoblekli nowego, który wciąż się odnawia ku głębszemu poznaniu [Boga], według obrazu Tego, który go stworzył. 11 A tu już nie ma Greka ani Żyda, obrzezania ani nieobrzezania, barbarzyńcy, Scyty, niewolnika, wolnego, lecz wszystkim we wszystkich [jest] Chrystus. 12 Jako więc wybrańcy Boży – święci i umiłowani – obleczcie się w serdeczne miłosierdzie, dobroć, pokorę, cichość, cierpliwość, 13 znosząc jedni drugich i wybaczając sobie nawzajem, jeśliby miał ktoś zarzut przeciw drugiemu: jak Pan wybaczył wam, tak i wy! 14 Na to zaś wszystko [przyobleczcie] miłość, która jest więzią doskonałości. 15 A sercami waszymi niech rządzi pokój Chrystusowy, do którego też zostaliście wezwani w jednym Ciele. I bądźcie wdzięczni! 16 Słowo Chrystusa niech w was przebywa z [całym swym] bogactwem: z wszelką mądrością nauczajcie i napominajcie samych siebie przez psalmy, hymny, pieśni pełne ducha, pod wpływem łaski śpiewając Bogu w waszych sercach. 17 I wszystko, cokolwiek działacie słowem lub czynem, wszystko [czyńcie] w imię Pana Jezusa, dziękując Bogu Ojcu przez Niego.

    …. a wers 7 odnosi się do innych …. ten wyrwany z kontekstu wykorzystywany jest błędnie jako uzasadnienie tolerancji …. tolerancji dla zła czynionego przez ludzi. Niestety ludzie nie są równi, nie są jednakowi – są dobrzy i źli i co poradzimy na to, że pewne rasy wykazują większa skłonność do zła? Nic – bo nazwa nas rasistami? Skutki widzimy na Zachodzie…

  36. Marucha said

    Zgadzam się, że rysunek ilustrujący artykuł nie został najszczęśliwiej dobrany.
    Chociaż prawdą jest, iż pewne kraje mają problemy z czarnoskórymi przybyszami, wrzucanie ich do jednego worka z Żydami jest krzywdzące dla Murzynów.

  37. Zerohero said

    Pierwotnym problemem nie są Murzyni, aczkolwiek Żydzi pilnują by Europa ulegała stopniowej negroidyzacji. Nie byłoby takiej jak obecnie polityki imigracyjnej gdyby nie środowiska żydowskie. W Europie jest naturalny opór przed wpuszczaniem imigrantów. Opór tępiony odgórnie, np. władze włoskich miast zaczynają opierać się włoskiemu premierowi, który nakazuje im przyjmować tzw. „uchodźców”. Poniżej przykład typowej działaczki żydowskiej.

    @Dev i podobni

    „Chyba część piszących tutaj uczy się od żydów. Tak, moi mili Państwo, uważam za obrzydliwe wkładanie do jednego wora żydów i murzynów.”

    Doradzałbym pewne umiarkowanie. Po pierwsze. Zapędzacie się odrobineczkę w podejściu do kwestii żydowskiej. Żydów można nie lubić, można uważać za wroga, ale na tym koniec. To nadal są ludzie, i choć kulturę mają jaką mają, to obrazek stanowi wobec nich takie samo przegięcie jak wobec Murzynów. Nie porównujemy ludzie do zwierząt. NIGDY. Nienawiść ok, ale nie powinna rzucać na mózg. W ogóle to przypominacie mi pisującego tu kiedyś pana Filo. Pan Filo uważał, że Żyd jest JEDYNYM zmartwieniem, a najazd muzułmanów, murzynów, Cyganów – to nic takiego. Na liczne dowody uciążliwości koczowisk cygańskich reagował zawsze taka samo: ale Żyd 100 razy gorszy, a poza tym Cyganie są tak naprawdę fajni. Pan Dev w ogóle przeczytał tabelkę którą tu wkleiłem? Murzyńska skłonność do zabicia białego jest KILKASET razy większa niż skłonność odwrotna. KILKASET. I Ty mi człowieku sadzisz farmazony, że Murzyni nie są rasistami? Są takimi samymi jak Żydzi, ale operują na innym poziomie (poziom czysto fizyczny).

    „Tak, moi mili Państwo, uważam za obrzydliwe wkładanie do jednego wora żydów i murzynów. Tych samych, naszych braci katolików, którzy są zabijani w Nigerii przez islamistów. Tych samych, którzy giną za Chrystusa

    No to proponuję pobratać się z niemieckimi braćmi katolikami i od tej pory z radością witać niemiecki mundur na polskiej ziemi. Poza tym pragnę zauważyć, że ci islamiści też są Murzynami. Widzisz człowieku….? Nic, absolutnie nic nie trzyma się kupy w Twojej wypowiedzi.

    Może choć część z Państwa stać na refleksję nad typowo rasistowskim i co tu dużo powiedzieć, po ludzku wstrętnym klasyfikowaniem ludzi wg. koloru skóry.

    Typowy lewacki bełkot. Po pierwsze: wstrętne jest porównywanie ludzi do zwierząt, a nie klasyfikowanie wg. koloru skóry. Po drugie: Wkleiłem info, że w USA Murzyn ma KILKASET razy większą szansę zabić białego niż biały Murzyna. Jak grochem o ścianę. Jak to z lewakiem. Lewak ignoruje obiektywne dane a oponentów nazywa złymi i nikczemnymi ludźmi. Typowy terroryzm. Nie zgadzasz się ze mną, nie mam argumentów – nazwę cię nikczemnikiem i czarną świnią. Ładnie to tak?

  38. aaaaaaaaaaaaaaa said

    @34 Boydar

    ……..przede wszystkim pokolenie mojego ojca ( patrząc na niego ) nie wierzyło ,że oni to w ogóle zrealizują , niestety nie docenił propagandy mediów , fałszywych nazwisk i całej reszty teatrzyku ….., upadek „komuny” zdążył liznąć i podejrzewam, że umierał ze świadomością iż ” Lech Wałęsa ” to oddany Polak , ….zresztą jakby zobaczył skurwienie ludzi pokroju Olbrychski i paru innych to podejrzewam ,że zszedłby z tego świata jeszcze szybciej …….

    …..nasze pokolenie troszeczkę uratował internet , ale to nadal za mało ……….

  39. Zerohero said

    Cytat: Biały lewak piszący od 1997 roku teksty o „białych rasistach” (w tym felietony dla SPLC) zaje#### przez dwóch Murzynów w Oakland

    http://i1.wp.com/cdn.abclocal.go.com/content/kgo/images/cms/413581_1280x720.jpg?zoom=1.5&resize=441%2C248

  40. Zerohero said

    Eksperyment. Kobieta idzie przez miasto, filmowane są zaczepki mężczyzn. Kolor skóry bezdyskusyjnie wpływa na poziom namolności:

    (ale oczywiście to tylko kolor skóry i nie ma żadnego związku ani z budową kości, ani z poziomem testosteronu, ani z niczym – witacie w świecie nowej lewackiej antropologii)

  41. deV said

    @Zerohero

    Drogi Panie, zapewne znów się Pan zapieni, zarzucając mi terroryzm i brak argumentów, ale z Murzynem katolikiem z Meksyku łączy mnie więcej, niż z koleżanką (rasa biała, niebieskooka blondynka) z jednej ławki mojej szkoły średniej, Świadkiem tzw. Jehowy. Są kryteria ważniejsze, niż przynależność narodowa, kultura i język. Nawet, jeżeli się to Panu w głowie nie mieści. Niestety, posoborowa destrukcja (a jakżeby z żydowskiej inspiracji) skutecznie uderzyła w jedność katolicką, wyrażoną w liturgicznej łacinie.
    Czy uważa Pan, że Pan Jezus Chrystus nie umarł za Murzynów? Czy katoliccy kapłani o śniadej skórze np. M. Rajnith są kapłanami gorszej kategorii? Oczywiście, proszę użyć statystki.

  42. Boydar said

    @ Pan Zerohero (37)

    Uprzejmie i grzecznie, choć stanowczo, proszę o potwierdzenie. Czy to są Pańskie słowa i i podtrzymuje je Pan. Proszę się tylko dobrze zastanowić, zanim się Pan odezwie w powyższej kwestii.

    cytat z Pana Zerohero : „… To nadal są ludzie, i choć kulturę mają jaką mają …”

  43. NICK said

    Tylko człowieczeństwa tym „ludziom” jakby brakowało, delikatnie pisząc.

  44. Listwa said

    @ 33 deV

    Błędem z pana strony jest fragmentaryczne cytowanie Ewangelii i na tej podstawie uzasadniać swe poglądy.

    Pisze pan:
    „Ewangelista wprost mówi, o tym, że „nie ma Greka, ani Żyda”. Może choć część z Państwa stać na refleksję nad typowo rasistowskim i co tu dużo powiedzieć, po ludzku wstrętnym klasyfikowaniem ludzi wg. koloru skóry”

    – Ewangelia jasno odnosi sie do sytuacji, gdy ktoś (niezależnie od narodowości i koloru skóry) przychodzi do Kościoła i staje się Kościołem i katolikiem. Tu nie ma podziałów i problemów z tych powodów . Każdy niezależnie od koloru skóry i narodowości może stać się 100 % katolikiem i nikt nie ma prawa robić z tego powodu wyrzutów i mieć argument przeciw ich katolickości. I nie ma najmniejszych powodów ku temu. Natomiast ten fragment Ewangelii nie odnosi się do części świata poza rzeczywistością Kościoła. Tam są podziały, różne kultury, wychowania, kolory i wiele innych rzeczy. Nie można zacierać tych różnic wychodząc od zapisu Ewangelicznego „Nie ma już żyda czy greka” i robić komukolwiek zarzut o rasizmie.

    Poza tym tekst : „nie ma żyda ani greka” to też jest odniesieniem się do głoszących hasła ze starego przymierza według którego jest tylko jeden naród wybrany i tylko on dostąpi zbawienia w objętości 144 tys (co oznacza w symbolice starotestamentalnej pełnię). Ewangelista tekstem nie ma „już żyda czy greka” neguje powyższą zasadę i neguje judaizm. Mówi że każdy może być zbawiony i nie musi należeć do starotestamentalnego przymierza, i starotestamentalnego narodu wybranego, aby zbawienie osiągnąć (chodzi tu o stare przepisy obrzezania czy ofiar ze zwierząt i inne warunki zbawienia wtedy podane). Teraz jest nowe przymierze, a stare uległo zniszczeniu. Co nie znaczy że żydzi nie mogą być zbawieni, mogą, ale na nowych prawach zasadach.

    Pisze pan jeszcze :
    „Czy może ktoś tu się czuje lepszy, bo ma biały kolor skóry i żyje w (relatywnie) bezpiecznym kraju i może sobie pisać, jak chce i co chce? Z jednej strony krytykujecie żydów (i słusznie, bo to najgorsze, lucyferyczne parchy, jakie nosi ziemia), z drugiej strony macie identyczne poglądy. Dla mnie to haniebne”

    – oczywiście, że czuję się lepszy, tylko lepszy w tym znaczeniu, że to my dostaliśmy objawienie Boże, mamy otwartą drogę do zbawienia, spotkania Pana Boga i stania się jego dziećmi i dziedzicami Królestwa. Gdybym miał wybierać między byciem Polakiem, a jakąś narodowością pogańską czy muzułmańską to zdecydowanie, bez żadnego zastanawiania się wybrałbym lepszą opcję, czyli Polską. I wole być biednym Polakiem, niż bogatym arabem.

    Oczywiste jest też, że nie mogę czuć się lepszym tylko z tego powodu, że mieszkam w kraju bezpieczniejszym niż np. dzisiejsza Syria.

    Ale to nie ma nic wspólnego z poglądami żydów, rasizmem itp.

    Wyciąganie fragmentów Ewangelii do podpierania własnych poglądów i wymuszanie do stosowania się do nich w takiej postaci, to jest niestety haniebne.

    Nie wolno nikomu używać tekstów Ewangelicznych do manipulacji, oszukiwania. Ale też nie można robić rzeczy bardziej negatywnej – stosować tekstów Ewangelicznych wbrew intencji Ewangelii i teksty Ewangeliczne w ten sposób wypaczać.
    Ni uważam że pan akurat w tym przypadku taki czynił, ale był tego blisko.

  45. deV said

    @ P.Listwa
    Proszę mi nie przypisywać intencji manipulowania tekstami ewangelicznymi, ani jakobym miał być blisko tego. Niestety, widzę tu wręcz talmudyczną pogardę dla ludzi innego koloru skóry, który determinuje porównanie człowieka do robala.
    Widzę tu coś w rodzaju plemiennej pychy. Biała skóra – ludzie, ciemna skóra – podludzie. Czy czuje się Pani lepsza od katolika-Murzyna lub katoliczki-azjatki?
    Brzydka to zabawa, bo z daleka śmierdzi talmudem. Pogardliwy stosunek do ludzi innych ras jest niczym innym, jak żydostwem w praktyce.

  46. Zenek said

    15
    Filomena
    Cyrus byl ozeniony z zydowka. Zawsze podstawiaja swoje baby roznym samcom w administracji panstwowej, arystokracji i rodow dynastycznych.

    Zydzi maja dluga historie sympatii narodow:
    Wypedzali ich ze 109 miejsc tylko za ostatnie 250 lat:

    http://www.biblebelievers.org.au/expelled.htm

    Adlaczego?
    Chocby dlatego:
    Zydzi wypowiadaja wojne Niemcom w 1933 roku

    http://www.wintersonnenwende.com/scriptorium/english/archives/articles/jdecwar.html

  47. Zerohero said

    Obrazek jest zły, bo przekracza pewne granice zarówno wobec Żydów jak i Murzynów. Kto tego nie rozumie ten jest osioł i tyle. Dobry jest tylko mem garbatego nosa zacierającego łapska.

    @42, Boydar

    Proszę czytać uważnie. Uważam Żydów za ludzi z wypaczoną ideologią. LUDZI… z…. IDEOLOGIĄ. Proszę docenić, że tłumaczę się człowiekowi, który ma problem ze zrozumieniem elementarnej kwestii w dodatku łapie mnie za słówka wycięte z kontekstu.

    @41, Dev

    Pan jesteś niereformowalny. Teksty typu „czy chciałbyś mieć za sąsiada murzyńskiego profesora czy polskiego dresa” są po prostu erystyką poniżej pasa. Poziom infantylności po prostu PORAŻA. Proponuje ustawić na granicy skaner mózgowy i wpuszczać do Polski Meksykanów, Arabów itd. którzy z Pańskiego punktu widzenia są bratnimi duszami. No i nie zapomnieć o niemieckich katolikach z Bawarii oraz o Cyganach. Oni zapewne pokażą Polakom co oznacza braterstwo.

  48. Zenek said

    22
    Zerohero
    Bardzo nieuczciwe zestawienie – typowo amerykanskie:
    Biali v. czarni.

    Uczciwiej byloby zrobic statystyki dotyczace emigrantow na granicy Meksyku i USA i w ogole Latynosow (na przyklad tez i na Haiti) .
    Ale rozumiem, ze w USA Latynosi sie w ogole jako ludzie nie licza.

    Jeszcze sa takie statystyki:
    Najwiekszy sekret: Wiecej bialych ginie z rak policji niz czarnych

    http://americanfreepress.net/?p=24796

    USA to w ogole gangsterki kraj:

    http://www.theguardian.com/us-news/2015/jun/09/the-counted-police-killings-us-vs-other-countries

    A tych negrow w USA sie w ogole nie mozna doliczyc:

    http://govtslaves.info/new-study-shows-1-5-million-black-men-are-missing-in-us/

  49. Boydar said

    Panie Zerohero

    Z każdym słowem pogrąża się Pan jeszcze głębiej. A co „doceniania”, no cóż, ten interes nie jest tylko między nami dwoma. I on dość publiczny jest. Uważa Pan, że „ludzie to kupią” ?

    Ja nie mam więcej pytań.

  50. Zerohero said

    @45, DeV

    Pan Listwa ma absolutną rację. Pan pod płaszczykiem katolicyzmu, a nawet anty-talmudyzmu przemyca żydowskie bujdy o braterstwie ras. Oczywiście, że te bujdy mają na celu zniszczenie europejskiej kultury i białej rasy, bo to do matecznika białych sprowadza się murzyńskich kolonizatorów a nie odwrotnie. To białym serwuje się pranie mózgu i to oni są terroryzowani. Nikt nie rozlicza murzynów albo arabów z rasizmu. Po prostu każdy zwolennik zachowania etnicznej i kulturowej tożsamości Europy zostaje sklasyfikowany jako nienawistnik i rasista.

    http://www.kresy.pl/wydarzenia,spoleczenstwo?zobacz/pracownica-brytyjskiego-uniwersytetu-zabic-wszystkich-bialych-mezczyzn-konsekwencji-nie-bedzie

    Bahar Mustafa twierdzi, że nie może być rasistką, ponieważ jest członkiem mniejszości etnicznej. – do tego doprowadziła propaganda. Rasistą z definicji jest tylko biały i to biały ma pokornie wysłuchiwać zapowiedzi antybiałego ludobójstwa. Biały ma powtarzać wtłaczane do głowy KŁAMSTWA o równości ras. W sytuacji gdy widzi europejski gotyk i może go porównać z chatkami z krowiego g…wna budowanymi a Afryce. Nawet w takiej sytuacji wbija mu się do głowy, że to budowniczowie chatek z krowiego g..wna mają ubogacać pulę genową Europy.

    PS
    Już ja widzę tych czarnych katolików z Nigerii jak się bratają z nami. Zwłaszcza, gdy w 2 pokoleniu staną się z nich tacy katolicy jak np. z Czechów, natomiast murzyństwo zostanie.

  51. Listwa said

    @ 45 deV

    Panie DeV zarzucam panu, że wyrywa pan z kontekstu Ewangelii wybranych jej fragmentów i głosi swe oburzenie. A nie należy
    wyrywać fragmentów, przez tym przestrzega Kościół i to od wieków.
    Zarzucam panu też, że był pan blisko wypaczania teksów ewangelicznych poprzez wyrywanie fragmentów i używanie ich do uzasadnienia swych poglądów. Jest to nadużycie, Ewangelia ma swą treść i jest w określonych celach sformułowana, nie po to aby wspierać pana poglądy.

    Ocena według której np. Robert Lewandowski jest lepszym piłkarzem niż pan, nie oznacza pogardy dla pana , nawet jeśli jest pan murzynem czy azjatą. A na pewno nie oznacza sprowadzanie pana do rzędu robala. Twórczy pan jest. Gdzie tu talmud?

    A pan ma problem , że widzi problemy gdzie ich nie ma. Spoko panie DeV , więcej spoko.

  52. Zenek said

    47
    Zerohero

    USA nie jest jedynym krajem o duzej populacji murzynskiej.
    Ale tylko w USA sie ich uwaza za podludzi.
    A i tez widac, ze nie spotkal pan murzynow z Instytutu Pasteura w Bangui, (CAR) czy naukowcow z Afryki Poludniowej.
    Znam wyksztalconych murzynow, ktorzy pracuja w ONZ
    U nas na uniwersytecie pracuja naukowcy z Sudanu. Czarne jak heban a panie maja takie dlugie szyje.

    Cos podejrzewam, ze w USA sa glupie szkoly bo bialych idiotow i ignorantow tez pelno. Skad sie maja wziac madre murzyny?
    Z amerykanskich szkol?
    To bialy prezenter w CNN nie znal roznicy miedzy Krymem a Kremlem.
    Wiedziec to on nie musial. Ale po co rwal sie do dyskutowania?.
    Dla wiceprezydenta USA Iran i Irak to jedno i to samo a sen. McCain ktory rozprowadza bron po calym swiecie opowiadal, ze walki trwaja na granicy Iraku z Pakistanem.
    Zdaniem sen. McCaina USA ma obowiazek popierac Gruzje przeciwko Rosji bo Gruzja to chrzescijanski kraj.
    A pani gubernator Alaski opowiadala, ze z jej okna widac .. Rosje!
    Prezydent Bush nie umial pokazac Kanady na mapie.
    Skad by sie wsrod takich tuzow maialy wziac madre murzyny?

    A skad sie maja wziac lagodne murzyny skoro biali i czarni Amerykanie morduja ludzi po calym swiecie.
    Akurat Irakijczykow w Abu Ghraib torturowaly biale panie z USA. Szokujace sceny!
    A dzielni amerykanscy ( BIALI) marines sikali na trupy pomordowanych cywili afganskich i robili sobie zdjecia bo bardzo im sie zabawa podobala.

    Zas nasze szpitale nie chca przyjmowac np. pielegniarek z Anglii bo maja slabe przygotowanie zawodowe. A takie bielutkie na buzi.
    Znakomite sa za to pielegniarki z Afryki Poludniowej i z Filipin.

  53. Listwa said

    Pan Zerohero ma dużo racji w tym , że należy bronić tego kim jesteśmy. Europa to skarb – zwłaszcza kulturalny i jako źródło chrześcijaństwa. Jesteśmy ludźmi białymi, chrześcijanami, europejczykami. Polakami. Nie widzę najmniejszego powodu dla stękania na temat: jak to ludzie innych ras i koloru skóry są tacy jak my. Jesteśmy inni i temu zaprzeczyc sie nie da. A jak ktoś uważa inaczej, to błądzi. A ja wolę być białym chrześcijańskim europejczykiem i Polakiem . A żaden to rasizm. Racjonalna ocena panie DeV.

    A takie teksty jak pan wali to uderzanie w nas. Skąd to u pana ?

  54. Zerohero said

    @48, Boydar

    O, to Pan zadawał jakieś pytania? Nie sądzę.

  55. Zenek said

    53
    Listwa
    re: 33 DeV

    Tu wcale nie chodzi o nieposzanowanie wlasnej rasy czy tozsamosci kulturowej.
    Tu w ogole nie chodzi o identyfikacje wlasnego pigmentu.
    Chodzi o to, ze mamy prawo sie identyfikowac jako biala rasa ale inni maja takie samo prawo do swojej tozsamosci.
    I przed czym sie tu bronic?.

    To nie murzyny najechaly na USA i nie murzyny wymordowaly tubylcze plemiona Indian.
    I nie murzyny napadly na Jugoslawie i pomordowaly biale chrzescijanksie dzieci i kobiety.
    Jakie to uderzenie w Amerykanow jesli sie ich oskarza o masowe morderstwa na bialej ludnosci Europy, Bliskiego Wschodu a teraz przygotowuja sie do wymordowania bialych chrzecijan w Rosji.

    Barbarzynstwo nie ma koloru skory i o tym nalezy pamietac.
    W Nigerii jest miliony chrzescijan. Pewno glupki ze chrzecijanie bo czarni.
    Ja tez wole byc bialym bo mnie nikt nie upakarza na kazdym kroku ze mam glupi kolor skory.
    I napewno nie zakladalbym sobie rodziny z murzynka, bo chce, zeby moje dzieci byly do mnie podobne. I tez bym nie chcial, zeby moje dzieci miale skosne oczy.
    Ale mam takie samo prawo, do wlasnego koloru skory ( przeciez to nie moja zasluga) jak Chinczyk, murzyn, mulat, Hindus czy Mongol.

    I celem mojego tekstu nie jest ‚uderzanie w biala rase’, tylko
    w zlosliwe uprzedzenia na tle rasowym.

    Niczyja wina ze sie nie urodzil rudym piegowatym Irlandczykiem.

  56. Zerohero said

    @Zenek (piszący jak pan Filo)

    Nie uważam Białych za rasę panów, w dodatku na zasadzie: każdy biały jest lepszy od każdego Czarnego. Pan uprawia erystykę o której wcześniej wspominałem. Teksty typu: „czy chciałbyś mieć za sąsiada murzyńskiego profesora czy polskiego dresa”. To jest poważna manipulacja. Oczywiście nie uważam Murzynów za dzikich i amoralnych podludzi. Tu mamy przykład jak murzyn okazał się jedynym człowiekiem na chińskiej ulicy. Podaję za blogiem corkabrusalee.blox.pl. Opisano wypadek 22 letniej Rosjanki:

    V. miala zima wypadek, potracil ja facet prowadzacy jakis dziwny zardzewialy wielofunkcyjny chlopski wehikul, ktory po prostu zdruzgotal jej noge. Facet uciekl z miejsca wypadku, nawet sie nie zatrzymal. Wokol niej zebral sie tlum. A tu noga polamana, kosc w jedna strone, mieso w druga. Chinki rzygaja. Tlumek dobywa z kieszeni telefony komorkowe i zaczyna robic zdjecia oraz krecic filmy. Nikt nie podchodzi, zeby pomoc. V. wije sie na chodniku i krzyczy z bolu. Podobno okolo 20 minut, ale nikt sie nie poruszy nawet, kroku w jej kierunku nie zrobi. To dosyc czeste zjawisko w Chinach. Darmowe show cudzego nieszczescia. Ulica w centrum miasta, wiec nagle skads pojawil sie czarnoskory student na elektrycznym rowerze, ktory zawiozl ja do najblizszego szpitala.

    No, ale co z tego? Wkleiłem dane statystyczne gdzie widać las a nie pojedyncze drzewa. Chodzi o ten niebieski obrazek. Statystycznie jest BARDZO źle. Tzw. czarne dzielnice w USA, arabskie dzielnice we Francji – to są dla białych strefy zamknięte. Tymczasem ci zdziczali (wg. Pana) biali tolerują kolorowych w każdym miejscu, nawet między nogami swoich córek. Problemem w Europie jest zbyt wielka tolerancja (posunięta do ruchów samobójczych) a nie rasizm.

  57. Zerohero said

    c.d.

    Jak można pisać takie brednie:

    To nie murzyny najechaly na USA i nie murzyny wymordowaly tubylcze plemiona Indian.

    Przecież to wynikało tylko z braku środków a nie chęci. Murzyni nie potrafili zbudować statku, nie potrafili nawigować, nie potrafili wytwarzać broni, nie tworzyli dużych organizmów państwowych zdolnych do ekspansji. Pan ich zacofanie techniczne podciąga pod wyższość moralną. Przecież dobrze widać jak Murzyni zachowują się gdy dostaną do rąk broń palną. Jak np. traktują białych farmerów w RPA. Nie wiem czemu nie komentuje Pan zachowań gen. Collina Powella (Murzyn) albo Obamy (pół krwi Murzyn). Czemu nie komentuje murzynów w US Army. Oni nie napadli Iraku?

    Tutaj murzyński podżegacz wojenny Colin Powell pokazuje wąglik, którym rzekomo Irakijczycy chcą wymordować obywateli USA

  58. Zerohero said

    Murzyńska zbrodniarka wojenna

    no i co? Siedziałaby w afrykańskiej chatce, to by ją uznał za szlachetną dzikuskę. A na stanowisku sekretarza stanu pokazała co potrafi.

  59. stały bywalec said

    Murzyni są jak małe dzieci-bez prowadzenia za rękę potrafią być okrutni, nie potrafią zbudować trwałej cywilizacji, przenoszą najgorsze zwyczaje z innych kultur do siebie i uważają że dzięki temu są kimś. Przecież to, ze czarni dokonują 100 czy 200 razy częściej gwałtów i morderstw niż biali na czarnych nie zostało wzięte z czarnej dziury. Ci ludzie zachowują się jak zachowują bo tak mają po prostu. Nie ma znaczenia czy to USA, Francja, Brazylia, Szwecja czy Ruanda. Niestety położenie geograficzne nie ma tu znaczenia.

    Rasy istnieją i są różne, kto tego nie rozumie ten bałwan po prostu. A skoro Bóg stworzył rasy to znaczy, że powinny istnieć a nie się zmieniać w drugą wieżę Babel.

  60. Listwa said

    @ 55 Zenek

    Chodzi o to że biała rasa , głównie europejczycy są w procesach zniszczenia.

    Należy do nich także gloryfikowanie innych ras i nakłanianie do samobiczowania i dekadencji.
    Sprzeciw temu i docenianie europejskiej, chrześciańskiej białej kultury i tozsamości nie ma nic wspólnego z rasizmem i robieniem z kogoś robali. A już na pewno nie narusza teksów ewangelicznych.
    Nie należy kwestionować swego koloru skóry i tożsamości bo „nie ma żyda i greka”

  61. marta15 said

    ad
    tak trzymac panie Zerohero.bardzo dobra argumenacja

  62. Maryś said

    Oglądać filmy david duke.com,to lepsze niż wszystkie artykuły.

    Głupiś Pan. Trzeba korzystać z różnych źródeł informacji.
    Admin

  63. Listwa said

    „Przez zbliżającymi się oddziałami IS mnisi z klasztoru Mar Mattai z narażeniem życia uratowali liczące ponad 1000 lat manuskrypty biblijne! To wiara dodaje im odwagi.

    Manuskrypty zostały przeniesione i ukryte w kurdyjskim mieście Dohuk. Wśród nich jest kilkanaście egzemplarzy Biblii i komentarzy biblijnych – w większości napisanych w języku syryjskim – liczące 500 lat, a także najstarsze – odpisy listów świętego Pawła – mają ok. 1100 lat.”

    – czy ci co niszczą są na tym samym poziomie kultury i dorobku?

    I nic nie wnosi pisanie „Ale mam takie samo prawo, do wlasnego koloru skory ( przeciez to nie moja zasluga) jak Chinczyk, murzyn, mulat, Hindus czy Mongol”.

  64. Listwa said

    cd 62

    http://www.fronda.pl/a/mnisi-uratowali-biblijne-manuskrypty-przed-islamistami,52760.html

  65. Maryś said

    Oglądać filmy na David Duke.com,to lepsze niż wszystkie artykuły.

  66. marta15 said

    „..Nie ma wątpliwości, że niektórzy żydowscy. polityczni kupcy widza temat ‚białych” i biała klasę robotniczą jako wroga.
    Prawdą jest również, że niektóre segmenty dominujące w kręgach postępowych Żydów dąża DO PODZIELENIA osób pracujących na rozne sektory POLITYKI TOZSAMOSCI..
    Sposób jest prosty. Zamiast podazania za starą , lewicowa mantra, która była po to aby zjednoczyć ludzi przeciw kapitalistom’, niezależnie od rasy, pochodzenia etnicznego, czy płci , Nowa Lewica poucza nas abysmy widzieli siebie w kategoriach sekciarskich, (tzn. jako Żyd , jako czarny, jako lesbijka, jako kobieta, jako gej, jako muzułmanin, itp).
    Nowa Lewica jest doktryna, ktora kosmopolityzuje/umiedzynaradawia objaw/symptom.
    Gej, kobieta, muzułmaninem ,itd., STAJA SIE ponadnarodowymi tozsamosciami , podobnie jak „kosmopolityczny Żyd”. ZAMIAST poswiecenia dla narodu, do ziemi i dla lokalnych interesów klasy robotniczej i innych rodaków, entuzjasci owej Nowej Tożsamości SA ZWIAZANI z segmentem swiatowej/globalnej populacji świata,
    ktora dzieli te same objawy/symptomy lub system wierzeń.
    Co jest porażające, to fakt ze ta Nowa Lewica i jej polityka tożsamości jest druga strona medalu globalizacji….”

    http://www.gilad.co.uk/writings/2015/6/11/john-friend-gilad-atzmon-on-jewish-ethnocentrism-hypocrisy-anti-semitism

  67. marta15 said

    ad 65
    czyli chodzi o stworzenie jakies sztucznej, wydmuchanej „solidarnosci” pomiedzy rzekomo represjonowanymi gejami, ( geje wszystkich krajow laczcie sie), kobietami (, baby wszystkich krajow laczecie sie),czarnymi ( czarni wszystkich krajow laczeie sie) , zydami ,( zydzi wszystkich krajow laczcie sie), etc.
    Winnym w tych wypadakch , tym naczelnym opressorem/inkwizytorem jest oczywscie BIALY , a glownie bialy chrzescijanin.
    Ten sztucznie rozdmuchany , ale i skuteczny, podzial na represjonowana , swiatowa mniejszosc ( sodomici, czarni, kobiety etc) i na bialego jako opressora, zastapil lewacki podzial na proletariat i kapitaliste. Kapitalstow juz nie ma ,sa za to korporacyjni globalisci , proletariatu tez juz nie ma bo polikwidowano juz wszelkie fabryki i przeniesiono je do Azji i tzw krajow 3 swiata.
    Wiec aby znowe efektywnie ludzi dzielic ( i nimi rzadzic) trzeba stworzyc wydmuchane problemy dyskryminacji, przesladowania , rasismu, i to wszystko okrasic tzw. ludzkimi prawami/human rights.

  68. marta15 said

    tu kolejny kryminalista, podajcy sie za papieza.
    http://www.mostholyfamilymonastery.com/news/explosive-intervention-by-antipope-francis-set-to-transform-climate-change-debate/

  69. marta15 said

  70. SAP said

    Rise of the Sleeping White Giant

  71. SAP said

    Rise of the Sleeping White Giant

  72. Zenek said

    59
    Listwa
    Biala rasa sama sie wyniszcza.
    Zdaje ze bedziemy przerabiac historie Europy.
    Ani Hitler ani bolszewicy nie byli murzynami. (80 milionow zamordowanych bialych to nie w kij dmuchal i zanosi sie na kolejna zadyme.)
    O Jugoslawii tez juz nikt nie chce pamietac.

    Nam Polakom nie zagrazaja murzyni tylko zydzi i Ukraincy.
    A bialym Rosjanom tez nie zagrazaja hotentoci znad Zambezi tylko biala rasa panuf Amerykanuf, ktorzy ze wszystkimi wojuja a teraz chca napasc na Chiny i Rosje rownoczesnie..

    Ja mam prawo miec inne zdanie poniewaz mam inne doswiadczenia.
    Ja sie osobiscie nikogo nie czepiam. Mam swoje zdanie tak jak kazdy inny.
    Zycie mnie nauczylo, ze Pan Bog nas stworzyl, tak jak nas stworzyl.
    Ani nie moja zasluga ani wina.

    A murzynow do Ameryki przywlekli na plantacje zydowscy handlarze.
    W Brazylii tez sa murzyny i takich cyrkow jak w USA nie ma.
    Dopoki nie bylo Harpera to i w Kandadzie nie bylo rasowych uprzedzen.

    57
    Zerohero
    Murzynow w strasznych warunkach przewozili masowo zydzi bo Ameryka potrzebowala niewolnikow na plantacje.
    Wojna Stanow polnocnych z poludniowymi tez byla o murzynow.
    Polnoc sie rozwijala przemyslowo i potrzebowali zabrac Poludniowcom murzynow z plantacji do fabryk.
    Teraz murzyni sa juz nikomu niepotrzebni.
    podobnie jak biali w USA.
    Wielka amerykanska rasa pozbyla sie klasy sredniej, teraz niszczy klase robotnicza a inteligencja zdaje sie wymiera naturalna smiercia.
    Hameryla ma zostac rajem dla elit obojetnie jakiej skory i inteligencji..

    Polacy tez nie umieli zbudowac okretow. A jak juz mieli wlasna stocznie i budowali statki to przyszedl bialy massa Walesa i sprzedal Polske na zydach.
    Tego sie nie da zwalic na murzynow.
    Tak samo jak eksodusu Polakow z Polski. 8 milionow polakow nie uciekalo przed murzynami.
    Przeciez nie murzyni nas wypedzaja z kraju.

    No i z ta tolerancja w Europie to tez mam problemy.
    Wlasnie odchodzi masakra na Ukrainie z powodu tolerancyjnej junty kijowskiej. Jezyk rosyjski im sie nie podoba..
    W Europie rzadza zydzi z Brukseli i w calej Unii jest problem.

    Zwalanie na murzynow jest troche upraszczaniem i splycaniem problemu.
    Dlaczego?
    Bo byloby duzym naciaganiem oskarzac murzynow o awantury w Europie.

  73. marta15 said

    ad 71
    Biala rasa sama sie wyniszcza i to jest fakt.
    Degeneruje sie z szybkoscia swiatla i osignela juz point of no return. Idzie w dol po linii pochylej.
    Nie ma co liczyc na jakies masowe zmiany, masowe nawocenie.
    Kazdy bedzie musial SAM przejsc swoja gehenne , swoja „droge krzyzowa” i sam dawac opor tej nawale szatnaskich anty-wartosci w jakich sie nas topi..
    Wielu sie wtopi/juz wtapia/wtopilo w te nowa, demoniczna rzeczywistosc.
    Ci ,co nie chca ,beda musieli sami walczyc o swoja duchowa niezaleznosc, wolnosc. nawet za cene zycia o ile taka zajdzie koniecznosc.
    Ale to w sumie tez nic nowego.
    To juz WSZYSTKO w historii przerabialismy. Moze nie az na tak masowa skale ,
    ale to juz bylo…

  74. marta15 said

    kapitalne slowa tej piosenki

  75. marta15 said

    przede wszystkim katolicy powinni sie bronic przed tym heretykiem ,ktory sie podaje za ich papieza. Ale oni sie nie obronia, wrecz przeciwnie , wielu jest nim zachwyconych bo ‚globalnie” gada.
    http://www.fronda.pl/a/papiez-o-janie-husie-czego-chce-kosciol-od-husytow,52778.html

  76. Listwa said

    @ 71 Zenek

    Spoko panie Zenek. Więcej spoko.

    Mieć opinię nie wystarczy , trzeba mieć rację i trafione opinie.

    Biała rasa sama siebie nie atakuje, a ataki są ewidentne. I chodzi nie tyle o białą rasę, a o nośnik chrześcijaństwa i cywilizacji łacińskiej, ktorej to biała rasa jest bastionem, choć w coraz mniejszym stopniu. Faktem jest że ogłupiona i niedouczona biała rasa niszczy się tez sama. Ale plan niszczenia jest zewnętrzny.

    Wróg gotów jest posłużyc sie białymi, który upadli, żeby niszczyć białego człowieka i chrześcijańską Europę. .

  77. marta15 said

    ad 76
    „..Wróg gotów jest posłużyc sie białymi, który upadli, żeby niszczyć białego człowieka i chrześcijańską Europę. .”
    od tego jest wrog ,aby nszczyl.
    Oczywscie ,ze on sie posluzy kazdym kto mu w jakis tam sposob odpowiada.
    tzw biala rasa dala sie ,bardzo naiwnie ,zrobic w bambuko ,
    a co ciekawsze to wiekszosoc JESZCZE tego nie zauwaza ,( pan Listwa np. nie zauwaza, ze Franciszek to paskudny jude-masonki heretyk)
    Za tzw. glupote i naiwnosc sie placi. i to srogo.
    Czesto zyciem lub zdrowiem. Juz nie mowie o zaplacie wiecznej, w postaci potepienia, bo ten argument na wiekszosc bialych juz nie dziala.

  78. Listwa said

    @ 77 Marta15

    Pani Marto15,

    wątpię aby dało się rozwiązać wiele poważnych problemów jednym zdaniem lub zauważeniem. Również przeświadczeniem w jednym temacie, nawet szczerym.

  79. marta15 said

    ad 78 panie Listwa,
    wspiera pan anty-katolicka , judeo-masonka sekte watykanksa 2 ,
    oficjalnie podajaca sie za KK, z ich liderem Franciszkiem czy nie?

  80. marta15 said

    ad 79

    „..Niech wasza mowa będzie: tak, tak; nie, nie. A co nadto jest, od Złego pochodzi.”
    (Mt 5,37).

  81. marta15 said

    ad 3 super komentarz
    „..PS. zauważmy, że ta „obrona” lansuje stereotyp „dobrego goja”.
    Dobry goj z narażeniem życia uratuje Żyda w czasie niemieckiej okupacji.
    Dobry goj poprze bombardowanie Iranu, Gazy, Doniecka.
    Dobry goj poprze każde żydowskie bestialstwo byle nie czuć bólu oskarżeń o bycie „złym człowiekiem”.
    Należy ze stanowczą konsekwencją tępić stereotyp dobrego goja i prowadzić dyskusję bez nadskakiwania Żydom. np. krytykować Izrael z dupochronnymi zastrzeżeniami typu „nie lubię syjonistów, ale Żydzi są OK”.
    A czemu to nie można nie lubić Żydów?
    Żydzi nie krępują się i obnoszą ze swoją zwierzęcą nienawiścią, ostatnio np. do Rosjan.
    Koniec z żydowskim rozpieszczonym bachorem.
    On się potrafi zes..ć na środku pokoju, a sterroryzowana publika bije brawo: jaką ta śliczną kupkę zrobił mały Srulek. ..”

  82. marta15 said

    ad 2
    tu bardzo dobre video obrazujace to ,co pan Zerhero napisal, zwlaszaca w jego koncowce.

  83. Zerwanie stosuków dyplomatycznych PRL z Izraelem w 1967r było SŁUSZNĄ decyzją ! said

    To była BARDZO SŁUSZNA i PRAWIDŁOWA decyzja, że ówczesny PRL w czerwcu 1967 roku zerwał stosunki z żydowskimi LUDOBUJACAMI z benkartem izraelem włącznie, który NAPADŁ na PRZYJACIELA Polski czyli państwo Egipt.
    Rozbójniczy Izrael BEZPRAWNIE dokonał ZABORU całego EGIPSKIEGO półwyspu Synaj wykorzystując moment kiedy Egipcjanie zaczęli uroczystości religijnych muzułmańskiego Święta Ramadanu. Synaj NIGDY nie był własnością jakiegoś tam gównianego Izraela SZTUCZNIE utworzonego na ziemi państwa Palestyna w 1948 roku.

    W trakcie tej agresji bezkarnego Izraela na Egipt bandyci żydowscy ZAMORDOWALI tysiące bezbronnych cywilnych obywateli Egiptu oraz tysiące żołnierzy egipskich , którzy przystąpili do Świętowania Ramadanu.

    Prawdopodobnie, gdyby żydy planowali napaśc na chrześcijański Rzym to tego napadu by dokonali w Wigilę po zachodzie słańca tuz przed Bożym Narodzeniem.

    Żydzi zamieszkali w USA dokonali ZAMACHU na system finansowy USA przejmując państwowe drukarnie drukujące US Dolary w USA czyli 23 grudnia 1913 roku.

    Wcześniej 19 grudnia 1913 roku czyli kilka dni WCZEŚNIEJ szef Parlamentu USA ogłosił w USA PRZERWĘ w działalności USA Parlamentu i rządu USA na świętowanie Bożego Narodzenia. To znaczy wtedy, gdy trzon władzy w Waszyngtonie rozjechał się po całej Ameryce na świętowanie Bożego Narodzenia, wiec nie było komu wydac decyzji obrony amerykańskiego systemu finansowego przed żydowską agresją.

    Gdy już nie było WIĘKSZOŚCI w Waszyngtonie amerykańskich parlamentarzystów 23 grudnia 1913 roku, którzy kilka dni wcześniej rozjechali się na świętowanie Bożego Narodzenia to żydostwo w Waszyngtonie WYMUSIŁO na prezydencie Woodrow Wilsonie, aby ten ZWOŁAŁ natychmiastowe posiedzenie parlamentu w dniu 23 grudnia 1913 roku, aby PILNIE „przegłosowac demokratycznie” tzw. Ustawę o SPRYWATYZOWANIU państwowej drukarni US Dolarów na rzecz żydowskiej kliki MASONÓW, która drukarnia już jako PRYWATNA żydowska została nazwane „Rezerwa Federalna”.

    Zebranie Parlamentu USA w dniu 23 grudnia 1913 roku było NIE LEGALNIE – gdyż wcześniej 19 grudnia 1913 roku Marszałek Parlamentu ogłosił PRZERWĘ w funkcjonowaniu US Parlamentu i dlatego NIE było obecnych 61% członków Parlamentu. Zatem to „głosowanie” było NIE legalnie w czsie którego „przegłosowano ustawę” o SPRYWATYZOWANIU państwowej drukarni pieniędzy US Dolarów, która stała PRYWATNĄ własnością mafii żydowskiej.

    Jeszcze raz przypominam, że 61% parlamentarzystów USA 23 grudnia 1913 roku nie uczestniczyła w głosowaniu w tak WAŻNEJ sprawir, ponieważ udała się na USTALONĄ przerwę świąteczną.

    Zatem FED w USA został utworzony NIE legalnie 23 grudnia 1913.
    W tym też dniu zostały „przegłosowane” 2-e(dwie) POPRAWKI do Konstytucji Stanów Zjednoczonych, czyli 16-a poprawka do Konstytucji Stanów Zjednoczonych, która umożliwiła Kongresowi wprowadzeni PODATKU dochodowego, oraz druga POPRAWKA 17 o wprowadzeniu BEZPOŚREDNICH wyborów do Senatów Stanowych, czyli Senatorów Stanowych od tego czasu wybiera parlament Stanowy, a NIE obywatele mieszkańcy danego Stanu, co pozwala tworzyć KLIKI płatnych KOLESI w poszczególnych stanach USA.

    Te właśnie „demokratyczne głosowania” z dnia 23 grudnia 1913 roku są NIE LEGALNE o SPRYWATYZOWANIU FED i uchwaleniu poprawki 16 i 17 do Konstytucji NAGLE zwołanej sesji parlamentu w czasie PRZERWY Świąt Bożego Narodzenia.

    Sytuacja ta została zaplanowana przez niewielką grupę hochsztaplerów finansowych z Rockefellerem, JP Morganem i Wartburgiem na czele, którzy doprowadzili wspólnymi posunięciami finansowymi do SYSTEMATYCZNYCH SPEKULACJI wartości USA Dolara i częstych przez to ZAPAŚCI gospodarczej w USA, przez tą właśnie SPRYWATYZOWANA drukarni Federalnej Rezerwy dla ŻYDÓW.

    SPRYWATYZOWANIE Federalnej Rezerwy ODEBRAŁO Kongresowi USA prawo do drukowania pieniądza i przez ostatnie sto lat drukuje i POŻYCZA rządowi USA oraz obywatelom na procent „amerykańskiego” dolara USA zatapiając gospodarkę w niemożliwych do spłacenia długach. To „pożyczanie” na procent US Dolara jest DODATKOWYM podatkiem dla wszystkich w USA, która WZBOGACA tylko żydów czyni, że żydzi stawiają swoje WARUNKI czyli SZNTAŻE politycznie kiedy żydzi „pożyczają” rządowi USA te „amerykańskie dolary”.

    System finansowy w USA jest ABSYURDEM, gdyż WSZYSCY musza płacic Żydom DODAKOWY podatek za NIC ! Właśnie po to został NIE legalnie SPRYWATYZOWANY dla mafii żydowskiej 23 grudnia 1913 roku ten FED.

    Sprywatyzowanie dla polskich żydów byłych PAŃSTWYCH Banków z PRL-u w III RP jest taka sama operacją jak sprywatyzowanie FED.

    Ludobujca George W. Bush wręcza „Presidential Medal of Freedom” złodziejowi oszustowi Alan Greenspan szefowi żydowskiego FED w dniu 9-XI-2005 … jako nagrody za udzielenie POŻYCZEK przez FED dla administracji Busha na sfinansowanie NAPADU na Irak i Afganistan przez US Army :

    http://rynekzlota24.pl/zloto-metale-szlachetne/0025-100-lat-fedu-nie-robi-wrazenia-na-zlocie/

  84. Marucha said

    Re 79:
    Pani Marto, dla Pani każdy, kto systematycznie i rutynowo nie powtarza za braćmi Dimond ich „magisterium”, „wspiera sektę watykańską”.
    Mogłaby Pani przestać się powtarzać, bo robi się to uciążliwe i nieprzyjemne.

  85. HDKK said

    Nie dajmy sobie wcisnąć schematów myslowych, abysmy nie byli postrzegani jako śmieszni i naiwni.

    Czarny to nie ten co jest ciemny na cyferblacie, ale ten, co ma czarną mentalność. Bialy to jest ten, co ma mentalność cywilizowaną.

    Znamy wielu białych o czarnej duszy i znamy kilku czarnoskórych o duszy człowieka.

    Znamy także takich, którzy nie maja ani jednego genu chazarskiego, a………..

    Znamy i Żydów, którzy byli dobrymi Polakami. (to juz było na Gajówce)

    Myslimy, że warto się cofnąć do kwadratu A1 i zacząc rozważania od nowa w tej materii.

    Poza tym nas tez w tym swiecie szufladkuja i to może bardziej niz jakakąwiek inna rasę czy nacje…

  86. Boydar said

  87. Condreau said

    Żydowski dentysta-sadysta oszpecił twarze wielu dzieciom:
    http://crushzion.k0nsl.org/goyy-children-strapped-to-stretcher-teeth-pulled-out-threatened-and-hit-by-jew-dentist/

Sorry, the comment form is closed at this time.