Dziennik gajowego Maruchy

"Blogi internetowe zagrażają demokracji" – Barack Obama

Fundacja Estera – układ polityczno handlowy (?)

Posted by Marucha w dniu 2016-04-04 (Poniedziałek)

Czy to nie dziwne, że nie wiedząc czemu, nagle w jednej chwili, jakby przy jakiejś zmowie, niemal wszystkie media w Polsce wylansowały na „ekspertkę” od spraw Islamu i wojny w Syrii kobietę, która nigdy w Syrii nie była i nie posiada podstawowej teologicznej wiedzy dającej jej prawo do interpretowania nauk Koranu?

Czy to nie zastanawiające, że tylu mądrych polskich profesorów, patriotów i ekspertów nie ma wstępu do mediów, a z „dziewczyny znikąd” do tego mało rozgarniętej, nagle zrobiono ”autorytet” z pierwszych stron gazet?

To intrygujące… I pobudza do snucia różnych “teorii spiskowych”, szczególnie, że Miriam Shaded – bo o niej mowa – swoją “naukową” wiedzę zdobywa między innymi z takich gadzinówek jak: pseudo katolicki portal fronda.pl, czy pro syjonistyczny portal euroislam.pl (którego Zarząd jest mocno powiązany z Gazetą Wyborczą, TVN, i Fundacją Batorego finansowaną przez G. Sorosa).

Co również ciekawe, p. Shaded jako źródło “wiedzy” o islamie poleca Harlequiny typu „Okrucieństwa w majestacie prawa” autorstwa Nonie Darwish.

Trzeba odnotować, że ta amerykańska pisarka arabskiego pochodzenia jest założycielką organizacji „Arabs for Israel” – z Gwiazdą Dawida w logo – mającej na celu zjednoczenie Arabów w poparciu dla tworu syjonistycznego. Jakże wiarygodne źródło wiedzy, z jakże “teologicznie naukowej” księgi, nieprawdaż?

https://wiernipolsce1.wordpress.com/

Warto dodać, iż ojciec p. Shaded, Moner Shaded, jest pastorem kalwińskiej sekty Kościół Dobrego Pasterza. On jest też inicjatorem sprowadzania do Polski syryjskich chrześcijan, co łączy z akcją werbowania członków owego „Kościoła”.
Admin

Komentarzy 76 to “Fundacja Estera – układ polityczno handlowy (?)”

  1. anonim said

    Zwyczajne ujawnianie istnienia żyduff dla Polskich goim…bo do tej pory to były teorie spiskowe a w Polsce był tylko jeden żyd i nazwał się Szew na j znaczy Szewach Wajs.

  2. PAWEL_TSL said

    tutaj link źródłowy do Kościoła Dobrego Pasterza:
    http://www.dobrypasterz.org.pl/onas

  3. Listwa said

    Gdyby przy okazji Fundacji Estera panu Kosiurowi zachciało się znowu przylecieć do Gajówki i pompować antykatolickie wrażenia ze swych niedouczonych przekonań, to niech przylatuje.

    Trzeba się z tym zmierzyć panie Kosiur, weź pan to skrytykuj, podważ, pokaż błąd:

    Intryga czy zbawienie?

    Coraz częściej pojawia się teoria głoszona przez niektórych „oświeconych”, że chrześcijaństwo, a przez to Kościół Katolicki zostało wymyślone przez żydów dla manipulowania i sterowania ludami, których oni chcieliby podbić lub nad nimi panować.

    Teoria ta, opiera się na fakcie, że chrześcijaństwo rzeczywiście pojawiło się w kręgach starotestamentalnego Izraela, a pierwsi apostołowie i chrześcijanie, łącznie ze świętym Pawłem byli żydami.

    Przy pierwszym spojrzeniu, hipotezie tej nie sposób odmówić racjonalności, czyli teoretyczne mogłoby tak być, że chrześcijaństwo zostało wymyślone i jest nam podawane tylko po to, aby nami sterować oraz nas oszukać. Są już tacy, którzy w to mocno wierzą i nie chcą uwierzyć, że chrześcijaństwo pochodzi od Jezusa Chrystusa, którego żydzi zabili.

    Oczywiście żadna hipoteza nie może stać się prawdziwa, tylko dlatego, że jakiś „oświecony” ją głosi. I to na tych, którzy twierdzą, że „chrześcijaństwo jest wymysłem żydów, a nie nauką Boga”, leży obowiązek udowodnienia jej prawdziwości. Czego oni oczywiście nie czynią.

    Oni narzucają nam pustą wiarę w ową hipotezę, tylko dlatego, że sami w nią wierzą, albo z tego powodu, że podając się często za „obrońców Ojczyzny lub obrońców kultów słowiańskich” są zwykłymi wrogami chrześcijaństwa. Żądają oni odrzucenia chrześcijaństwa, bo jak twierdzą jest ono przyczyną upadku Polski i Europy i w nim upatrują źródła zła, uważają, że gdy naród Polski odrzuci chrześcijaństwo oraz Kościół katolicki, który jest jego nośnikiem, tym samym zamknie się na wrogie sterowanie i panowanie.

    My twierdzimy, że jest to jedynie fałszywa hipoteza wyssana z ateistycznego lub głupiego palca, która opiera się na mglistych i ogólnikowych przesłankach i jej prawdziwość udowodniona nie została, a jej przeznaczeniem śmietnik idei.

    A cóż takiego ci „oświeceni” musieliby udowodnić, aby swą mglistą ideę zmaterializować jako prawdę?

    1. Udowodnić, że chrześcijaństwo jest ideą zniewolenia i manipulacji.

    Ewangelia (z greki εὐαγγέλιον, euangelion) oznacza dobra nowina. Istotą ewangelicznej dobrej nowiny jest przesłanie, że życie ludzkie nie kończy się z chwilą śmierci na ziemi, dzięki męce, śmierci i zmartwychwstania Jezusa Chrystusa możemy żyć wiecznie w szczęściu, pokazuje jakie warunki trzeba spełnić aby zbawienie osiągnąć oraz przestrzega przed wiecznym piekłem i jego cierpieniami, pokazuje jak przed nim się uchronić. Przekazuje prawdę, że Jezus Chrystus jest Bogiem, Zbawcą i jedynym darczyńcą zbawienia przez Kościół katolicki.
    Takie jest przesłanie, jakie od 2000 lat głosi Kościół. Przy czym trzeba szczególnie uwzględnić, że przyjęcie chrześcijaństwa i trwanie w nim jest dobrowolne. Kościół na wzór Jezusa Chrystusa do niczego nie zmusza, naucza „Jeśli chcesz …”. Chrześcijaństwo zajmuje się życiem wiecznym i środkami zbawienia, a nie panowaniem, polityką, bankami lub mediami.

    2. Udowodnić, kto w świetle ich hipotezy jest twórcą chrześcijaństwa.

    Jak wiadomo, twórcą chrześcijaństwa i jego nauki jest Jezus Chrystus. Jeśli ktoś uważa inaczej, powinien wskazać, kto dokładnie według niego chrześcijaństwo uformował i określił. 2000 lat jest na tyle długim okresem, że jego rzekomi twórcy powinni już dawno być wskazani z imienia i nazwiska. A nie są. Ponadto „oświeceni” nie zdają sobie sprawy, że wydarzenia opisane w Ewangelii, które miały miejsce 2000 lat temu, zostały na długo i wielokrotnie przepowiedziane w księgach prorockich, m in. w księdze Izajasza (ok. 800 lat przed Chrystusem), Psalmach Dawida (ok. 1000 przed Chrystusem), czy w opisującej zaranie dziejów księdze Genesis (spisana przez Mojrzesza ok. 1200 przed Chrystusem). Proroctwa opisują także niektóre wybrane szczegóły przyszłych wydarzeń, które ziściły się i zostały potwierdzone przekazem Ewangelicznym i apostolskim. Zatem „oświeconym” trudno będzie udowodnić, że twórcami chrześcijaństwa jest jakaś zwarta grupa w konkretnym okresie, a też musieliby udowodnić, że Izraelski król Dawid był twórcą chrześcijaństwa.

    3. Udowodnić racjonalnie, że zwalczanie od 2000 lat chrześcijaństwa przez utworzony przez żydów judaizm, nie jest walką i unicestwianiem „własnej” idei chrześcijaństwa mającego służyć panowaniu i zniewalaniu przez żydów narodów chrześcijańskich.

    Punktów do udowodnienia i wyjaśnienia jest znacznie więcej. Ukrzyżowanie Jezusa Chrystusa nastąpiło, gdy żydzi byli pod okupacją Cesarstwa Rzymskiego. Nie wszystko mogli i nie na wszystko mieli wpływ. Trudno było wypełnić wiernie wszystkie szczegóły starotestamentalnych przepowiedni będąc pod rzymską okupacją. Jezus Chrystus działał publicznie tylko przez 3 lata, nic nie zostawił na piśmie, nie zdobył żadnej władzy, nie posiadał wszechwładnych mediów, zakończył życie okrutnie ukrzyżowany, całe swe życie spędził na skrawku planety, po niej wędrując. Idea chrześcijaństwa zaczęła się rozwijać i rozprzestrzeniać na cały świat dopiero po śmieci Jezusa Chrystusa i trwa do dnia dzisiejszego pomino prześladowań. Nigdy podobny przypadek nie miał miejsca.
    Historia chrześcijaństwa jest znana, znani są liczni męczennicy, można odtworzyć stosunek żydów do chrześcijaństwa na przestrzeni wieków. Nigdy nie był on przychylny.
    A jeśli tak, to dlaczego żydzi są przeciwni narodom chrześcijańskim i ich etyce życia, jeśli te są utworzone oraz pozostają pod dominacją niby ich chrześcijańskiej idei, którą do istnienia powołali sami żydzi ? Zwalczają to co sami powołali do istnienia jako sobie obce i niechciane? Tego wszystkiego „oświecenie” nie wyjaśniają.

    4. Udowodnić, że intelekt i zdolności ludzkie są wystarczające do stworzenia idei zdolnej do 2000 letniego nieprzerwanego wpływania na dzieje świata i ludzkości i to pozytywnego.

    Żydzi mają swoje liczne talenty, jednak nic na to nie wskazuje, że ponad 2000 lat temu byli między nimi tacy, którzy zdolni byli stworzyć pełną pozytywna ideę, zdolną na przestrzeni wieków i w przyszłości trzymać narody chrześcijańskie w niewoli i dominować nad nimi.

    Chrześcijaństwo określiło pełną strukturę wartości i zasad moralności, wciąż rozbudowuje i precyzuje swoją etykę. Jest ono nie do zastąpienia i nikomu nie udało się stworzyć struktury alternatywnej. Taka próba była podjęta podczas np. rewolucji francuskiej. Oczywiście skończyło się totalnym fiaskiem. Każde odejście w jakiś sposób od chrześcijaństwa jest ze stratą dla osób czy społeczności, które odstępują. Chrześcijaństwo odnosi się poprawnie i prawidłowo określa oraz adekwatnie ustosunkowuje się do każdego aspektu ludzkiego życia. Racjonalnie i właściwie formuje ludzkie zachowania i formuje jego postawę i osobowość. Zawsze ukierunkowane jest na osiągnięcie przez człowieka pełni harmonii i szczęścia, teraz i w przyszłości, pozwala osiągnąć pełnię człowieczeństwa i piękna. Bez wątpienia, ktoś kto sformułował chrześcijaństwo był nie tylko umysłem genialnym, ale musiał też bardzo dobrze znać ludzką psychikę i jestestwo, ich głębię i najskrytsze zakamarki, których sam człowiek nie jest w stanie poznać.

    Można by pisać jeszcze o uzdrowieniach, Całunie, egzorcyzmach. No bo jeśli Pana Boga nie ma, a chrześcijaństwo to ludzki wymysł, to skąd szatan, przedmiot którego człowiek nie jest w stanie zrobić, czy stan zdrowia, którego człowiek nie jest w stanie przywrócić?

    Ale nawet najbardziej niezbite dowody wymagają wiary w ich prawdziwość i akceptację ich istnienia. Niektórzy umrą z wiarą, że chrześcijaństwo i Kościół katolicki jest tworem ludzkim, choć nie wiedzą czyim. Tacy pomylili wiary i skończą jak pomyleńcy. Niestety.

    Z najlepszymi życzeniami dobrych wyborów oraz zdobycia trwałego i pewnego szczęścia.

  4. Marian said

    Nie pamietam, jak się tego typu operacje nazywają – „most” czy jakoś tak, ale chodzi tu o przerzucanie do Polski obywateli żydowskich, którzy tylko udają syryjskich chrześcijan. A co do islamu, to czy kto widział żeby w Izraelu muzułmanie mieli coś do powiedzenia? W POLIN tez nie będą mieli, a poza tym straszenie islamem, terroryzmem i zamachami, ma tylko nagonić żydostwo z zachodniej Europy do POLIN, tak ja za pomocą drugiej wojny zagonili je do Palestyny.

  5. Boydar said

    Pan Kosiur ma pas szahida wymalowany na twarzy, Panie Listwa. Jakakolwiek dyskusja z Nim powinna rozpoczynać się od użycia saperskiego działka wodnego o ciśnieniu roboczym 600 atmosfer.

  6. adsenior said

    Ja też, mam tej „ekspertki” po dziurki w nosie!

  7. Aguirre said

    Babka w tej muszce wygląda jak króliczek playboya, co za żenada (wiem, że chodzi o KORWINA i jego znak rozpoznawczy).

  8. Zerohero said

    Govvniara lansuje się tanimi pomysłami typu „zdelegalizować islam” czym zjednuje poklask półgłówków jako „odważna”. Warto zauważyć, że govvniara nie wchodzi w temat kto doprowadził do obecnej sytuacji. Ona jest tylko od wrzucania granatu w szambo, bezrozumnego szczucia i gonienia króliczka. Jak widać rozpostarto nad nią parasol ochronny, bo Polak miałby już dawno szlaban do mediów za tzw. mowę nienawiści.

    No i ta nazwa fundacji. Estera – jak wiemy była to k…wa żydowska, która urządziła rzeź frakcji properskiej w Persji.

  9. Drapichrust said

    Wczoraj na lotnisku, jutro w sejmie.

  10. anonim said

    Panie Zero jak tradycja nakazuje une zawsze gdy trzeba goja przekonać do pomocy im wystawiają do przekonywania jakąś nadobną Esterę tudzież inną Miriam…

  11. Józef Piotr said

    Fundacja Estera inaczej

  12. RomanK said

    Zaraz panie Gajowy…powoli… nie huzia na Jozia. CO to przeszkadza, ze pani S, nigdzie nie byla, nic nie widziala, niczego nie slyszala, niewiele wie , bo niczego nie doswiadczyla….
    a ma najwiecej do powiedzenia?????

    A na czym polega wlasnie bycie expertem?????

    Widzi pan spawcz -zeby spawac polaczenia urzadzen pracujacych pod cisnieniem ma swoja pieczatke, ktora wbija mlotkiem na spawy, jakie zrobil….a expertowi wystarczy muszka…

    Mozg ludzki nie wymaga pieczatki…bo i sam pan wie ..po co:-))))

  13. Bronisław said

    „No i ta nazwa fundacji. Estera – jak wiemy była to k…wa żydowska, która urządziła rzeź frakcji properskiej w Persji.”
    Panie Zerohero, czy tu chodzi jedynie o frakcję properską, a może o Narodową Elitę Perską?!!! pozdrawiam ciepło!

  14. Archer said

    Ja bym jej tak surowo nie oceniał. Jest ładna, inteligentna, fajnie się prezentuje w mediach i ma dużo racji odnośnie islamu. Wam to już nikt nie dowodzi. Lewacy są źli, islamiści źli, a ta co krytykuje islam i „uchodźców” muzułmańskich, też jest „zła”.

  15. Tamaar said

    @Marian said
    2016-04-04 (poniedziałek) @ 10:36:08
    cyt:” Nie pamietam, jak się tego typu operacje nazywają – „most” czy jakoś tak, ale chodzi tu o przerzucanie do Polski obywateli żydowskich, którzy tylko udają syryjskich chrześcijan. A co do islamu, to czy kto widział żeby w Izraelu muzułmanie mieli coś do powiedzenia? W POLIN tez nie będą mieli, a poza tym straszenie islamem, terroryzmem i zamachami, ma tylko nagonić żydostwo z zachodniej Europy do POLIN, tak ja za pomocą drugiej wojny zagonili je do Palestyny.”

    tu raczej celem nie jest przerzucanie żydów do Polski, bo wielu z tych ludzi którzy przyjechali to rzeczywiście chrześcijanie (nie tylko z ich sekty), chociaz też są też muzułmanie na sfałszowanych aktach chrztu, którzy w tej chwili są w Niemczech.
    Celem jest
    po 1.WYLUDNIENIE SYRII – bo wyludnioną łatwiej żydzi beda mogli rządzić i rozszerzyc swoje granice(Shaded mówila ze fajnie bylo jakby Europa przyjela wszystkie 800 000 chrzescijan z Syrii i fajnie jak by podatnicy polscy za to zapłacili)
    po 2. ZALANIE EUROPY EMIGRANTAMI,
    po 3. sprowadzenie kogokolwiek, i to ludzi nie potrzebujacych pomocy, po to przedstawić ich w mediach jako uchodzców uciekających przed „złymi”muzułmanami . – wiekszosc z tych ludzi w Syrii żyła lepiej niz po przyjeżdzie do Polski na „darmowe wakacje” i nikt ich tam w Damaszku nie ścigał i nie prześladował.

  16. ojojoj said

    Panie Listwa, ludzie tak mowia bo czuja ze cos jest nie tak. Tylko nie maja pojecia co. Dlatego mowia chrzeszcijanin = zyd. Tylko nie maja pojecia, ze to zrownanie bylo przypieczetowane na soborze i ze przed soborem za takie klamstwo i zniewazenie dostaliby w pysk od ksiedza.

  17. krisent said

    Nie widzę w tym nic dziwnego Ale DZIAŁANIE WSZECHMOCNEGO BOGA aby uratować Polskę przed terrorem ISLAMSKIM…

  18. witek said

    Nabil Al Malazi o działalności Fundacji Estera: to wymuszona emigracja
    – To, co jest prowadzone przez Fundację Estera, to jest wymuszona emigracja. Syryjczycy zwrócili się o pomoc, a Estera wyskoczyła ze ściąganiem ich. 17 osób na drugi dzień wróciło do Libanu – powiedział w programie Wirtualnej Polski #dziejesienazywo Nabil Al Malazi, szef Klubu Syryjskiego w Polsce.

    Nabil Al Malazi tłumaczył w programie, że finansowanie Fundacji Estera jest finansowaniem zamierzonym. – Wiadomo, że stoi za tym jedna osoba z Anglii pochodzenia żydowskiego, która próbuje realizować plan zrobienia z Syrii drugiej Palestyny – oznajmił.

    całość: http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Nabil-Al-Malazi-o-dzialalnosci-Fundacji-Estera-to-wymuszona-emigracja,wid,17852576,wiadomosc.html

  19. Miet said

    Re.14.
    Panie Tamaar, uważam, że ma Pan całkowitą rację w tych trzech punktach.
    Tak właśnie jest – a Panu Marian z tym „mostem” też chyba ma rację, ale dodam, że tzw. przerzucanie Żydów do Polski nie wymaga żadnych politycznych zagrywek, czy trików – każdy jeżeli mu taka ochota przyjdzie i jego nadrzędna żydowska władza mu pozwoli, to polski paszport dostanie natychmiast i w podskokach.😀

  20. marta15 said

    nie zapominjamy ,ze flaga izraelska ma kolory niebiesko-biale,
    a wiec ta biala muszka jest na szyji pani Miriam nie od parady.
    Inaczej mowiac pani Miraim ubiera sie ‚symbolicznie”.

  21. marta15 said

    a swoja droga dlaczego wiekszosc ludzie jeszcze oglada ,a tym bardziej wierzy tzw. mass mediom?
    dlatego ,ze sa przywyczajeni , uzaleznieni od goowna i musza codziennie dawke owego medialnego goowna/narkotyku spozyc inaczej ich mozgownice nie wiedza co ze soba poczac. Inacej nie wiedza oni co i jak myslec.
    A tak ‚eksperci’ im powiedza i oni juz wiedza .
    proste jak konstrukcja druta.

  22. Gromoslaw said

    Jak wyglądała praca z „fundacją” od wewnątrz:

    http://natemat.pl/152141,prawda-o-fundacji-estera-byly-pracownik-integracja-chrzescijan-syrii-w-polsce-to-calkowita-porazka

  23. Gromoslaw said

    Przepraszam za poprzedni link,który wkradł się omyłkowo. Jeśli to możliwe to proszę usunąc koment nr 22
    Chciałem dać taki odnośnie fundacji Estera:
    .http://natemat.pl/152141,prawda-o-fundacji-estera-byly-pracownik-integracja-chrzescijan-syrii-w-polsce-to-calkowita-porazka
    Jeszcze raz przepraszam za pomyłkę

    Poprawiono – admin

  24. Nie wiem czemu, ale czuję smród… I zaczynam sądzić, że nie chodzi tutaj o przerzut żydów, muzułmanów, ani chrześcijan, tylko jazydów.

  25. marta15 said

    „..Przedstawiciel uznanej organizacji zajmującej się od wielu lat pomocą dla uchodźców, który nie chce, byśmy publikowali jego nazwisko, bo chodzi o sprawę delikatną:
    – Ci ludzie nie są uchodźcami.
    – Zrobiono z nich uchodźców.

    Samer Masri z Fundacji Wolna Syria:
    – To ludzie poleceni przez dwa zbory protestanckie z Damaszku.
    To samo mówi Kamil Kamiński z Fundacji Przestrzeń Wspólna.

    (…)Nie mniej tajemnicza jest sprawa pieniędzy. Szefowa Estery zapewnia, że sprowadzeni z Damaszku Syryjczycy nie wnosili żadnych opłat.
    Fundacja zapłaciła za samolot, za miesięczny pobyt przesiedleńców w Libanie, wreszcie za utrzymanie ich w Polsce.
    Pieniądze są gigantyczne.
    Tylko jeden dzień obecności w Bejrucie dla jednej osoby, jak mówi Shaded, kosztował 140 dolarów.
    Szybko mnożymy.
    Razem wychodzi 2,5 mln złotych za sam pobyt w Bejrucie.
    Nasza rozmówczyni utyskuje, że przewiezienie trzech rodzin, które szybko wróciły do Libanu, kosztowało 100 tysięcy złotych.
    W Polsce wydatków też nie brakuje.
    Trzeba wynająć mieszkania i sfinansować życie Syryjczyków.
    Shaded twierdzi, że płaci rodzinom dwa razy tyle, ile dałoby im polskie państwo.
    Skąd pieniądze?
    Szefowa Estery mówi o darczyńcach, w tym dwóch dużych sponsorach.

    (…)W ostatnich tygodniach w mediach pojawiła się informacja, że
    CALA AKCJE WSPIERA George Weidenfeld, 95-letni brytyjski lord żydowskiego pochodzenia………”
    .
    http://www.fronda.pl/blogi/ciekawostki-o-zydach/to-nie-katolicy-przyjezdzaja-z-syrii-do-polski,43399.html

  26. Dziadzius said

    opierajac sie na rozumie Zachodu Wiemy ze [ dla telewizji ] kobieta o dobrym wygladzie i o duzych gruczolach mlecznych jest madrzejsza od kazdego mezczyzny – jak dowod podaje ze obecnie na Zachodzie co raz wiecej kobiet ktore TYLKO czytaja wiadomosci maja co raz mniej ubrania – bo im mniej ubrania tym wazniejsze sa czytane wiadomosci

  27. Archer said

    Jeżeli podajecie linki do jakiejś Wirtualnej(nie)Polski, czy innej lewackiej „natemat”, gdzie są piszą różne Lisy i inne dziennikarskie prostytutki, to nie uważam że ta cała Miriam jest taka zła jak o niej piszą. Każda osoba, którą atakują różne „Gazety Wyborcze” (i inne media głównego ścieku), to te osoby są warte uwagi i reprezentują interesy propolskie.

  28. Zerohero said

    @Bronisław

    Również pozdrawiam 🙂

    @Archer

    Pogubił się Pan w zgiełku bitwy. Proponuję odłożyć łuk.

    „Ja bym jej tak surowo nie oceniał. Jest ładna, inteligentna, fajnie się prezentuje w mediach”

    O to, to, to! Słuchajmy ludzi ładnych. A najlepiej młodych i pięknych. Przesyłam Panu moje zdjęcie aby podkreślić ważność moich słów:

    Nie wiem skąd wyciągnął Pan wniosek na temat inteligencji dziewczyny. Jakieś całki rozwiązywała publicznie? Ja tylko wiem, że proponowała zdelegalizować islam w Polsce, co by na przykład oznaczało zerwanie stosunków dyplomatycznych z Iranem. Wg. mnie takie propozycje może składać tylko egzaltowany idiota.

    i ma dużo racji odnośnie islamu. Wam to już nikt nie dowodzi. Lewacy są źli, islamiści źli, a ta co krytykuje islam i „uchodźców” muzułmańskich, też jest „zła”.”

    Wałęsa i Michnik mieli dużo racji odnośnie komuny. Nie potrzebujemy Bolków, którzy „mają dużo racji” w sprawach o których każdy trzeźwo myślący człowiek ma też dużo, tej samej w dodatku, racji. ABC agentury. Wystawić na pierwszą linię jakiegoś buca, który mówi coś co i tak ludzie wiedzą. O, np. Kukiz mówił, że rząd jest zły. Za słuszną paplaninę dostał ze 30% poparcia.

  29. Zerohero said

    Problem występuje wtedy, gdy ktoś „mający dużo racji” przemyca do rzeczy prawdziwych swoje kłamstewka, ewentualnie – z pozycji autorytetu przemilcza istotne szczegóły. Shaded ma neofickiego pierd..ca na punkcie Koranu, ale zupełnie ignoruje temat władz Unii Europejskiej, które bezpośrednio odpowiadają za islamską inwazję. Tym samym Shaded wyklucza się z grona ludzi chcących problemowi ZARADZIĆ i przechodzi do grona ludzi, którzy chcą tylko podgrzać w kotle. Z resztą nitki „towarzyskie” prowadzą ją do ludzi związanych z Sorosem – tym samym Sorosem, który wspiera inwazję.

  30. Archer said

    @Zerohero

    Poprzedni mój wpis jeszcze się nie ukazał, to może ten pan Gajowy przepuści. Miriam może nie jest tak inteligentna, żeby rozwiązywać jakieś bardzo trudne zadania matematyczne. Jednak zrobiła na mnie dobre wrażenie w przeciwieństwie do tego nieszczęsnego Tatara (co jest „psorem” na jakimś uniwerku warmińsko-mazurskim), który kłamał w żywe oczy na temat koranu i „imigrantów” muzułmańskich przybywający na statkach do Europy. A ta Miriam Shaded cytując wersety koranu udowadniała mu, że głupoty wygaduje.
    Chyba nie zaprzeczycie tego, że w krajach muzułmańskich jest dokonywane ludobójstwo chrześcijan, które z roku na rok się nasila, przy bierności krajów zachodniej Europy.

  31. marta15 said

    ad 27
    nie zapominajmy, ze starsi braci jak tworza pozycje to jednoczesnie tez tworza opozycje. tzw kontrolowana. I w ten ladny i sprytny sposob maja dwie , niby przeciwstawne , pozycje pod kontrola.
    pani Miriam jest tzw opozycja ,kontrolowana oczywisce , bo mowi tylko te rzeczy na ktore jej zezwalaja ,nie tykajac ostroznie sedna sprawy, bo jej tego nie wolno pod zadnym pozorem.
    Ludzie sie od dawna lapia na te zmanipulowana , pozorna dychotmie ,ktora tak w rzeczywistosci jest ta SAMA moneta o rzekomo dwoch, przeciwstawnych stronach
    ( two sides of the SAME coin) . Te same sznurki ja pocigaja i ci sami ludzie siedza na szczycie i maja jeden cel w swoich lbach. po nitce do klebka.
    Globalnego klebka z marzeniami o jednym , swiatowym, depotycznym , satanistycznym rzadzie.

  32. Czolgista said

    Zgodzę się, że pomysły Shaded są co najmniej cudaczne.

    Ale nie rozumiem jak jawnie sprzeciwiający się imigrantom, z których większość podszywa się pod Syryjczyków, portal euroislam.pl można wiązać z GazWybem czy TVN albo Sorosem i to bez podania dowodów na tak odważną tezę !

    Na koniec przypominam, że nie jestem fanem żadnego z wymienionych podmiotów.

  33. Czolgista said

    Chociaż znalazłem jeden dobry obrazek na stronie euroislam 🙂

  34. Hasso C. said

    Kolejny fortel zeby przemycic Arabow do Polski. Nie mozna sie na to nabrac. Polska jest dla Polakow. Wojna w Syrii sie konczy. Pod zadnym pozorem, ani jednego! Nie chcemy wojny domowej na ulicach Warszawy, Krakowa czy Gdanska. Za nic w swiecie!

  35. re1truth2 said

    Ech, ludi, ludi już zapomnieliście – nie minął jeszcze rok. Bez kropki…

    Lord Weidenfeld teraz już chyba 96 letni milioner filantrop z Anglii? dla Shaded [Estera], Frau Springer? und du … Frau Merkel – islam jest nasz jak pisze Wandaluzja.
    A kto jest kogo i czego właścicielem? szukać nie będę się powtarzał.
    Szuru buru, szuru buru …

  36. re1truth2 said

    Czas na prawdę. 18:18:44 = 8

  37. Tamaar said

    @Archer said
    2016-04-04 (poniedziałek) @ 13:49:14
    „Ja bym jej tak surowo nie oceniał. Jest ładna, inteligentna, fajnie się prezentuje w mediach i ma dużo racji odnośnie islamu. Wam to już nikt nie dowodzi. Lewacy są źli, islamiści źli, a ta co krytykuje islam i „uchodźców” muzułmańskich, też jest „zła”. ”

    problem w tym że ina krytykuje uchodżców TYLKO muzułmanskich , przy tym wspierając pełną gębą multi kulti i zalanie Europy emigrantami , jesli kobieta mówi ze w Syrii jest 800 000 chrzescijan i zeby ich wszystkich przesiedlic do Europy na koszt PODATNIKA , to czyja ona polityke prowadzi jak myslisz? .. poza tym nie jest bynajmniej inteligentna wybacz,a le jest pusta jak but , a brednie które opowiada sie kupy nie trzymaja …

    polecam na pobudke, bo nigdy w całym swoim życiu nie widzialam takiej kompromitacji:
    http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/opozniony-sygnal-speszyl-miriam-shaded,579195.html

  38. bemek said

    MS „niefortunnie” wybiera cytaty z koranu, np. o „świętych miesiącach”. A warto wiedzieć co to były za miesiące.
    Program u Pospieszalskiego wyglądał na ustawkę. Laska niby nie chciała podać ręki, arab po lewej robił głupie miny, wybuchowy Grunwald dla oglądaczy „oszołom” itp.
    Daleki jestem od bronienia islamu, ale niedopracowane argumenty MS łatwo obalić, tylko jakoś nikt tego przekonująco nie zrobił, a jak może chciał to zrobić, to nie został dopuszczony do głosu. Problem jest trywializowany i dla fachowca łatwy do obalenia, a nie o to chyba chodzi. Ustawka.

  39. anonim said

    ad.27.
    Panie Zerohero myślę że podpieranie się wizerunkiem żydowskiego komiksowego nadczłowieka mesjasza Kalela znaczy Supermena nie jest najlepszym wyborem…no może pani Miriam to by się spodobało 🙂

  40. Ehze said

    Re 35: wystapienie pani Miriam:

    ZEEENADA!
    Ktos wogole chce byc reprezentowany przez te pania w Sejmie?
    Niech jedzie dziewczatko tam gdzie przynalezy i reprezentuje kogo przynalezy.
    My tej pani juz dziekujemy.
    MINIMUN jakie sie od polityka wymaga to :
    umiejetnosc MINIMALNIE pozbieranej gadki.
    Histeria jeszcze nikt nikogo nie kupil.

    No ale:
    Jaki pan (Korwin) taki kram (Miriam)
    w sumie pasuja do siebie ze swoimi „glupotkami” (to jedno powiedziala trafnie).
    I to chyba powod ze przyjela jego propozycje:
    On gada glupty a wiec glupoty popiera.

  41. Archer said

    Nie mogę wprost uwierzyć, uważałem czytelników Gajówki za ludzi o raczej prawicowych poglądach, przeciwnych lewactwu i multi-kulti. A tymczasem podajecie linki do różnych TVN-ów, wirtualnychpolsk, „natemat” i innych lewackich portali. Gdzie każdy normalny człowiek ma odruch wymiotny jak wejdzie w to szambo, a jakiekolwiek inne niż lewackie poglądy jest kasowane przez cenzorów.

    @Tamaar

    Jak linkujesz lewacki TVNowski ściek, to tam jest że Miriam mówi, że uchodźcom chrześcijańskim z Syrii mieszkającym w Polsce nie należy dawać socjali, tylko oni mają iść DO PRACY.
    Owszem, chce Miriam chrześcijan syryjskich żeby Polska przyjęła, bo sama ma takie pochodzenie i trudno się temu dziwić. Za to za przyjmowaniem „imigrantów” muzułmańskich Miriam jest przeciwna, co natychmiast wzbudziło protesty niejakiej Nowickiej. Bo zdaniem tej ostatniej nie można różnicować imigrantów według wyznania.

    ——
    Linkowanie do portali, o jakich Pan mówi, nie musi oznaczać, że je sobie cenimy, ani że treść zalinkowanego artykułu się nam podoba.
    Admin

  42. Hucio said

    Ma jedną super pozytywną cechę. Jest prześliczna, czyż nie tak?

    He, he, można dlatego ją zdzierżyć w telewizorni….

  43. Tamaar said

    @ Archer said
    2016-04-04 (poniedziałek) @ 20:56:26
    Nie mogę wprost uwierzyć, uważałem czytelników Gajówki za ludzi o raczej prawicowych poglądach, przeciwnych lewactwu i multi-kulti. A tymczasem podajecie linki do różnych TVN-ów, wirtualnychpolsk, „natemat” i innych lewackich portali. Gdzie każdy normalny człowiek ma odruch wymiotny jak wejdzie w to szambo, a jakiekolwiek inne niż lewackie poglądy jest kasowane przez cenzorów.
    @Tamaar
    Jak linkujesz lewacki TVNowski ściek, to tam jest że Miriam mówi, że uchodźcom chrześcijańskim z Syrii mieszkającym w Polsce nie należy dawać socjali, tylko oni mają iść DO PRACY.
    Owszem, chce Miriam chrześcijan syryjskich żeby Polska przyjęła, bo sama ma takie pochodzenie i trudno się temu dziwić. Za to za przyjmowaniem „imigrantów” muzułmańskich Miriam jest przeciwna, co natychmiast wzbudziło protesty niejakiej Nowickiej. Bo zdaniem tej ostatniej nie można różnicować imigrantów według wyznania.
    ——
    Linkowanie do portali, o jakich Pan mówi, nie musi oznaczać, że je sobie cenimy, ani że treść zalinkowanego artykułu się nam podoba.
    Admin

    powaznie? to czemu popierasz tępą dzide, która działa na rzecz multi kulti! , ona za kazdym razem bredzi cos innego,a w jednym z wywiadów WYRAZNIE powiedziala ze Polska powinna przyjac uchodzcow i to na koszt PODATNIKÓW była w tej sprawie u KOPACZ !!! ta panienka lobbuje emigracje i nie wazne czy to muzulmanie czy chrzecijanie , bo jak bys nie wiedzial w Syrii jest sie syryjczykiem, a ona dziala na rzecz podziałów za zydowskie pieniądze , a co do jej pochodzenia… to raczej wszystko wskazuje że przynajmniej ideologicznie duzo bliżej jej do żydów i syjonistów,i skoro uwazasz ze chrzescijanie mają korzenie syjonistyczne to wstąp sobie do ich sekty – wyklętej przez kosciół .

    ——
    Gdzie, idiot(k)o, popieram Miriam?
    No ludzie, trzymajcie mnie, bo komuś zęby wybiję…jeżeli przedtem durnego łba nie rozwalę.
    Admin

  44. snag said

    Bronisław @ 13 ,…

    Znaczy pan oczywiscie w te mity wierzysz mimo ze oprocz wzmianki w Starym Testamencie nie ma innego zrodla ktore to potwierdza ,…

  45. Lovshak-Rusofil said

    wiern polsce…..www…. zobaczcie sami ich www i link… niezależny głos Judaizmu Reformowanego…..? Nein, Danke 🙂

    Ja prywatnie dziękuję niezależnym expertom z sekty Judaizmu reformowanego, ale nie czytam. Bez względu czy od Wldsteina Pospieszalskiego czy Kosiura Głogoczowskiego, a Chrystus był Palestyńczykiem 🙂 i na przekór Żydom będę podążał za ich Kólem i Panem, którego cudzymi rękoma zabili, a krew Jego na inch i ich dzieci, o ile się nie nawrócą… Tyle w temacie. Na przekór Kosiurowi …

  46. snag said

    Ja bym jej wybaczyl 😉 ,…

    Miriam Shaded, chief of Estera foundation and former MP candidate of the Korwin party announced on her Facebook profile that she is looking for a lawyer that would help her to win the court case to ban islam as a totalitatian system.”I am looking for a lawyer that is an expert in winning big cases in Poland and perhaps in EU, that would help me to win the case on banning islam as totalitatian system and Koran as a hate speach, incitement of violence and legitimisation of crimes” ,…

  47. Tamaar said

    43@admin….ogarnij się i sie nie unoś.. , a odpowiedz jest chyba WYRAZNIE do nika Archer a nie do ciebie..widzisz ta @-malpke na gorze..?.

    ——
    O to chodzi, że to było niewyrażnie… ale przepraszam bardzo.
    Admin

  48. Volin said

    One same lachociagi.Czego nie zrobi sie dla pieniedzy.Tacy ludzie teraz rzadza swiatem

  49. Tomek said

    Oprócz bycia ekspertem od islamu pani Miriam jest też przedstawiona, jako przedsiębiorcza kobieta. Tutaj jest trochę na temat jej przedsiębiorczości, co prawda nieco pobieżnie, ale i tak ciekawe, że pani, która ideologicznie – przynajmniej w teorii – jest po stronie wolnego rynku (w końcu bycie w Korwinie do czegoś zobowiązuje), biznes robi ciągnąc z państwowych dotacji:
    http://kulisy24.com/nasze-sledztwa/biznesy-miriam-shaded

  50. Zerohero said

    @Archer

    Pańska idolka sama polazła do TVN, stąd materiał na TVN. Nam zabraniasz Pan linkować do TVN a jej pozwalasz tam się udzielać? Dobre! Pan prezentuje typowe zachowanie psa/niewolnika, który bojkotuje „nieczyste” media, a potem leci głosować na idoli, którzy się w nich lansują. Sposób w jaki Pan dyskutuje, tzn. ignorowanie argumentacji adwersarzy (związki Miriam z Sorosem/Izraelem) jest zastanawiający.

    @Tamaar

    Bardzo dobry filmik. Miriam Shaded jąka się, ma roztrzęsiony głos, bo prowadzący zapytał ją o coś innego niż kwestie których się wyuczyła. Z Miriam wyszła niegramotna i niekumata dzidzia niezdolna do udzielenia odpowiedzi na nieustalone wcześniej pytanie. Bardzo wartościowy materiał.

    @39, Anonim

    Gratuluję wiedzy. Faktycznie Superman został stworzony przez żydowskich autorów. Pierwsze co mi przyszło do głowy.

  51. Zerohero said

    W tych kulisach24 chcieli ją oczernić czy uwiarygodnić? 🙂

    29-latka wychwala dyktatora Baszszara al-Asada, mówi o żydowskich spiskach i muzułmanach, którzy chcą się dostać do Polski, by mordować tu ludzi.

  52. celtic said

    podstawowe pytanie dla nas chrzescijan jest inne i nie dotyczy pani Shaded, otoz w kogo wierza okrutni zbrodniarze islamistyczni mordujacy chrzescijan,jazydow i normalnych muzulmanow? w Boga czy w szatana? odpowiedz jest oczywista,Bog nie mowi o zabijaniu innych ludzi, Bog mowi o milosci blizniego, oni niestety wierza w szatana,diabla ktory mowi im by mordowali ludzi

  53. Archer said

    @Zerohero

    Miriam Shaded nie jest moją idolką:)). Jak tak otwarcie krytykuje islam w mediach, to w tym akurat przypadku robi dobrą robotę, i tak zostanie zapamiętana przez ogół społeczeństwa.
    Poza tym, Asad w Syrii jakby nie patrzyć jest to świecki rząd i życzę mu jak najlepiej. Jeżeli on upadnie, władzę w Syrii zdobędą islamiści. A to dla Europy jest dużo groźniejsze.

  54. Archer said

    @ Celtic

    Muzułmanie i żydzi wyznają innego Boga niż chrześcijanie. Żydowska religia też jest generalnie przeciwna zabijaniu, ale za to goja można okłamywać, oszukiwać i okradać, bo goje podobno nie mają duszy. Jedynie żydzi mają duszę. Judaizm jest paskudną religią tylko że w wersji soft.
    Prof. Feliks Koneczny napisał książkę – „Cywilizacja żydowska”. Jest tam bardzo dobrze to opisane.

  55. Watazka said

    Przyjaciolki, ktore kochaja uchodzcow

    http://redaktorext.polskieradio.pl/1/10/Artykul/207801,First-Lady-Anna-Komorowska-backs-asylum-for-Syrian-Christians

  56. outsiderR said

    MIriam – imię Hebrajskie.
    Niby nic…

  57. anonim said

    Państwo naprawdę sądzą że tutaj chodzi o uchodźców?
    To jest „oswajanie” autochtonów nic ponadto, właśnie wymiera im stare zakamuflowane pokolenie „socjalistów co to byli bez narodowości”.
    Muszą oswajać goim z nowym pokoleniem panów..tutaj miriam tam estera gdzie indziej dzień judaizmu no i żyd szefem w tvp i to „zjawisko” będzie tylko narastać…

  58. Filomena said

    @ 54

    Miedzy islamem i judaizmem sa pewne podobienstwa, ale tylko powierzchownie. Jedni i drudzy praktykuja obrzezanie, ale i chrzescijanie etiopscy i koptowie rowniez przestrzegaja ten zwyczaj.

    Nie jestem zwolennikiem islamu i nie zamierzam go promowac, ale w ocenach trzeba byc obiektywnym. Islam uznaje Jezusa jako jednego z glownych prorokow i respektuje jego matke Panne Marie. Kult Matki Jezusa jest bardzo popularny wsrod szyitow, ale i rowniez wsrod niektorych sunnitow. Dlatego muzulmanie nierzadko pielgrzymuja do niektorych chrzescijanskich sanktuariow zwiazanych z kultem Matki Jezusa. Kiedy do Rosji pare lat temu przywiezino relikwie – pasek Bogarodzicy, ktora wystawiano w glownych cerkwiach to wsrod wiernych, ktorzy przyszli zobaczyc i dotknac ta relikwie byli i muzulmanie. Muzulmanie wierza, ze prorok Jezus ( nie Mahomet) przyjdzie poraz drugi. Podobnie wierza chrzescijanie.

    A talmudyczny judaizm? Talmudyczny judaizm naucza, ze Jezus byl czarnoksieznikiem a jego matka dziwka ( uwaga! to nie moje slowa, to pisze w Talmudzie!). Niektorzy ortodoksyjni zydzi pluja jak widza znak krzyza swietego a jak musza isc ulica przy ktorej stoi kosciol to przechodza na druga strone. Zydzi wierza, ze przyjdzie Masziah – konkretniej mowiac, diabel, ktorego chrzescijanie nazywaja Antychrystem a muzulmanie Dadzalem.

    Koran ogolnie korzystnie wyraza sie o chrzescijanach. Nie chrzescijan wygonil Mahomet z Arabii a zydow i balwochwalcow.

    Wahabici czy salafici (drugie okreslenie wahabitow) to twor Anglo-Syjonu. Istnieja archiwalne dane, ze wahabityzm zostal stworzony przez bogatego irakijskiego zyda i brytyjski wywiad. Mialo to miejsce jeszcze w 18-stym wieku. Czy to zwykly przypadek? Zwrocmy uwage na epoke. To wiek tzw. Oswiecenia. W tym okresie z jednej strony podwaza sie tradycyjne religie i swiatopoglady. Kreuje sie negatywny obraz tzw. Sredniowiecza. I wlasnie w tym okresie tzw. elity promuja racjonalizm i deizm, albo nawet i agnostycyzm czy ateizm. W tym okresie konsoliduja sie loze masonskie. Co wiecej z tym okresie zarowno w Europie (chrzescijanstwo) jak i na Bliskim Wschodzie (terytorium islamu) powstaja liczne sekty, zarowno fundamentalistyczne jak i mistyczne. Sytuacja ta nasila sie w wieku 19-tym. W miedzy czasie rozwija sie syjonizm. Judaizm zamienia sie w typowo polityczna ideologie, ideologie, dla ktorej wszystko jest dobre co prowadzi do celu.

  59. celtic said

    @Filomena dlaczego twoim zdaniem zbrodniarze islamscy morduja chrzescijan,jazydow i normalnych muzulmanow? bo wierza w Boga czy raczej w szatana? oni w Boga nie wierza, tylko sa wyznawcami szatana, najwiekszy problem jest z muzulmanami i ateistami(zwlaszcza Zydami ateistami) ,nie ortodoksi zydowscy sa problemem,a ateisci(w tym Zydzi ateisci)podkopujacy wiare w Boga-Jezusa, ateisci szerzacy cywilizacje smierci

  60. snag said

    Archer @ 54

    O ile dobrze pamietam to Chrześcijanstwo naucza ze jest jeden Bog Stworca Nieba i Ziemi a skoro tak to jak mozesz posadzac inne wyznania ze czcza innego, gdzie sens?

    ‚Żydowska religia też jest generalnie przeciwna zabijaniu’ – Nieprawda w ich przykazaniu ‚zabijac’ zastapili ‚mordowac’ co wcale nie znaczy ze nie morduja a w przeciwenstwie do twego (wyznania) zydzi sa niewinni niczemu bo Pan Bog im kazal albo zrobil to Pilat 😉 ,…

    Jew can do no wrong, no sir ,…

    ——
    Panie Snag, czy Pan nie rozumie najprostszych skrótów myślowych?
    Bóg jest jeden.
    „Czcić innego boga” oznacza czcić albo bóstwo wymyślone, albo demony.
    Admin

  61. Marian said

    Ad. 59 Celtic > oni wierzą tylko w Mamona, dlatego wszystkich mordują.

  62. Filomena said

    @ 59

    Wahabityzm to przede wszystkim sekta. Jest to istotnie odlam islamu, ktory podwaza przed wiekami ustanowione islamskie tradycje i interpretacje islamu. Sekta ta pozostalaby tylko malo znaczaca sekta gdyby nie polityka Zachodu i Anglo-syjonistow, najpierw ich poparcie wladzy wahabickich al-Saudow a pozniej wykorzystywanie wahabickiej ideologii do walki z konkurentami. Czesc afganskich mudzahedow walczacych przeciw ZSSR wyszla z pakistanskich wahabickich medres oplacanych przez Arabie Saudyjska. Zaczelo sie od zabijania Sowietow a pozniej ow sektanci zaczeli dzialac na innych terytoriach. Jedna z pierwszych ich ofiar by indyjski Kaszmir, gdzie sektanci wahabici w postaci band mordowali, czesto okrutnymi metodami, mieszkajacych tam muzulmanow.

    Sekta to najczesciej znieksztalcenie tradycyjnej religii. Nie zawsze sekta przeksztalca sie w bande zwariowanych fanatykow. Jesli tak sie dzieje, jesli sekta sie rozrasta i staje sila militarna to z reguly ktos silny i wplywowy za ta sekta stoi.

    Odnosnie Zydow, to w tej grupie grozni sa syjonisci – zarowno religijni jak i niereligijni – i ultra-ortodoksyjna grupa Zydow pod nazwa Chabad. Duzo mowi sie i pisze o syjonistach, ale Chabad jest czesto pomijany. Chabad to bardzo grozna zydowska sekta, ktora wbrew pozorom ma wielkie wplywy. Sekta ta zorganizowana jest jak mafia. Sekta Chabad rzadzi klan lubawiczowskich rabinow. Sekta ta para sie kabala i wierzy, ze wlasnie od nich przyjdzie mesjasz. Ale nim ten mesjasz przyjdzie musi byc wielka wojna miedzy wszystkimi gojami i wtedy Zydzi zawladna swiatem. Najwysza kasta w tym mesjaszowym swiecie bedzie Chabad a najnizsza goje-niewolnicy.

    Chabad jest bardzo podobny do wahabitow. Zwrocmy uwage na uderzajace zewnetrzne podobienstwa: dlugie brody, czarne ubrania, niechec do jakichkolwiek wizerunkow, do sztuki, skrajny fanatyzm. Jedno i drugie to satanizm. Jakkolwiek Chabad jest od wahabitow grozniejszy, bo jego dzialalnosc jest niewidoczna. Chabad zabija posrednio, nie bezposrednio. Czesto dziala tak jak mafia. On to robi cudzymi rekami, miedzy innymi rekami takich fanatykow jak wahabici czy banderowcy. Ukraina jest tu najlepszym przykladem. Niedawno podano wiadomosc, ze w poblizu Dniepropietrowska stacjonuja zbrojne oddzialy wahabickich fanatykow. Dniepropietrowsk to najwieksze centrum Chabadu w Europie. Czy to zwykly przypadek? Najpierw Chabad poparl banderowcow i innych radykalow na Ukrainie a teraz?

    Tym kto zna rosyjski i ktorych interesuje ten temat polecam materialy charkowskeigo eks-rabina Edwarda Hodosa
    http://vk.com/hodos.eduard
    i mieszkanki Permu pani Jeleny Zykinej, rosjance, ktora wypowiedziala Chabadowi wojne
    http://vk.com/public117797711

  63. marta15 said

    „…Swoją karierę rozpoczęła od sprzeczności i hipokryzji. Z jednej strony pozuje na wyznawczynię chrześcijańskich wartości i obrończynię kobiet. Z drugiej, bierze udział w tak uprzedmiotowiających godność kobiety imprezach jak „Miss Exotica”.

    Swój udział w konkursie – w którym świeciła gołą dupą – uzasadniała „koniecznością” dostania się do mediów, po to, by w przestrzeni publicznej rozpocząć “walkę” o godność kobiet, w tym szczególnie muzułmańskich! Hmmm… Poważnie?? Cóż za poświęcenie… Analogicznie, równie dobrze mogłaby zrobić loda prezesowi TVP, po to, aby dostać się do mediów, żeby móc później publicznie walczyć z prostytucją.

    Kiedy wrzuciła do internetu swoje półnagie zdjęcia z podpisem: „nie chcę burki i nie chcę islamu”, jeden z komentatorów na facebooku celnie podsumował jej “działalność” sugerując, żeby wrzuciła zdjęcie swoich warg sromowych z podpisem – nie chcę majtek!

    Nie obchodzi mnie, czy ktoś chce nosić majtki, czy nie. Że tak powiem – to nie mój problem! Tym bardziej jednak, nikogo nie powinno obchodzić to, czy ja chcę nosić chustę, czy nie. Bo niby z jakiej racji ktoś ma mi zabraniać zasłaniana mojego ciała, uważając to za bardziej szkodliwe, niż świecenie golizną? Czy ten cały teatrzyk musi się zatem odbywać pod hasłami ”obrony godności kobiet”..”
    http://wolna-polska.pl/wiadomosci/fundacja-estera-finasowana-przez-miedzynarodowy-syjonizm-2016-04

  64. marta15 said

    dla myslacych a jest ich niestety niewielu
    „…Czy Fundacja Estera jest koniem trojańskim globalistów?
    Wszystko na to wskazuje. Prawdopodobnie za jej pomocą jest w Polsce prowadzona polityczna gra na rzecz lobbowania syjonistycznego planu, który ma na celu skłócenie całego świata z muzułmanami. Chodzi o demonizowanie całego Islamu, wywołanie kolejnych wojen i zbudowanie na tej nienawiści poparcia dla tworu syjonistycznego w celu odbudowania w Jerozolimie świątyni żydowskiej,
    na wzgórzu którego stoi dziś meczet Al Aksa.
    Wszystko po to, żeby przyspieszyć ponowne przyjście “Mesjasza”.

    Z tych wszystkich informacji wyłania się ogromna hipokryzja Fundacji Estera.
    Biorąc pod uwagę jak protestancki fanatyzm ma wielki wpływ na wojsko amerykańskie i działania NATO – które jak wiadomo są największym terrorystą świata, i to na skalę globalną – Fundacja zamiast walczyć z urojoną islamizacją, powinna zająć się sprzątaniem syfu na własnym podwórku. [Obłudniku, wyjmij najpierw belkę z oka swego, a wtedy przejrzysz, aby wyjąć źdźbło z oka brata swego. Mat. 7:3–5)]

    Tak więc, Drodzy Państwo! Oceńcie to sami… Ale najprawdopodobniej pod przykrywką ratowania chrześcijan na Bliskim Wschodzie, jesteście perfidnie pchani w łapy żydowskiego “Mesjasza”,
    który z pewnością narodzi się w izraelu, ale z pewnością nie będzie to Jezus..”
    http://wolna-polska.pl/wiadomosci/fundacja-estera-finasowana-przez-miedzynarodowy-syjonizm-2016-04

  65. Piwowar z Leżajska said

    Pani Filomeno, Wahabici dokładnie przestrzegają tych nakazów i zakazów:
    https://www.jewishvirtuallibrary.org/jsource/Judaism/613_mitzvot.html
    a tutaj po rosyjsku:
    https://ru.wikipedia.org/wiki/613_%D0%B7%D0%B0%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D0%B4%D0%B5%D0%B9
    Miłego dnia życzę

  66. snag said

    Marta @ 63 ,…

    Przybastuj pani z emocja, wole jej ‚półnagie’ z wyborem czy chce rzucic okiem czy nie niz takie ‚ubrane’ jak te nizej od ktorych nie mozna uciec ,…

  67. Filomena said

    @ 65

    Mowa jest tu sekcie Chabad, o bardzo specyficznej sekcie, ktora rozni sie od reszty chasydow. Problem lezy w tym, ze wiekszosc ludzi malo wie, co to takiego Chabad. Sami Zydzi czesto wiedza malo o Chabadzie. Z reguly myla ich z reszta chasydow. Mysla, ze to jedno i to samo. A tak nie jest. To, co dzis widzimy na Ukrainie to po czesci efekty dzialania sekty Chabad. Chabad nie tylko poparl tzw. Majdan, ale modlil sie za Bandere. Chabad dawal pieniadze terytorialnym batalionom na pacyfikacje Donbasu.

    Rekomenduje zapoznac sie z pracami Edwarda Chodosa.

  68. Watazka said

    62
    Filomena
    Wahabici to zadna sekta. To sa zydzi, ktorzy przeszli pozornie na islam, zeby kontrolowac Mekke i pola naftowe. Prosze poczytac historie stworzenia Arabii Saudyjskiej..
    Saudowie tepia islam co najlepiej widac, po tym jak w czasie pielgrzymki do Mekki jakos dziewnie zabijani sa Iranczycy. Te dzwigi ostatnio tez przywalily w to miejsce gdzie sie modla Iranczycy. To nie pierwszy raz.
    Arabia Saudyjska to najwiekszy kumpel Izraela choc oficjalnie sie nie odwiedzaja … zwykli mieszkancy. Bo wierchuszka caly czas jest w zmowie.
    W Turcji to tez w dowodztwie i w administracji rzadza donmeh – zydy, ktorych kiedys wygonili z Hiszpanii a zdazyli porwac troche kasy i zlota i udzielic pozyczki zarowno sultanowi jak i Kazimierzowi Wielkiemu.,Bardzo sie przydali.
    Wahabici bardzo sie przydali i w Czeczni i w Inguszetii i w Kosowie i Bosni.
    Arabia Saudyjska wysyla swoich salafitow, wahabitow i innych przebierancow do robienia zamieszek w Europie i na Kaukazie.

    W Posce wahabici sa bardzo popularni.Dudajew ma nawet wlasna ulice w Warszawie.
    Tylko, ze w Turcji dla niepoznaki nazywaja sie donmeh a w Polsce to nawet nie musza udawac innej sekty. Po prostu bywaja ksiezmi i biskupami a w rzadzie to same Kwasniewskie, Mazowieckie i Walesy.
    Taki swietojebliwy Walesa, ktory w czasach awantury Solidarnosciowej nosil Matke Boska w klapie- nawet sie nie pofatygowal w obronie Krzyza przed Palacem prezydenckim. A wakacje najchetniej spedza u swoich: albo w Arabii Saudyjskiej albo na Florydzie.

    http://newrezume.org/news/2016-02-11-13118

  69. Watazka said

    37
    Tamaar

    re: Miriam;Esterka

    Zastanawiam sie czy znajdzie sie w Polsce choc jedna normalna kobieta, ktora by chciala, zeby ja ta jednokomorkowa dziwka reprezentowala.
    Ciekawe, kto ja wali, ze ja namowil do takiej publicznej kompromitacji.
    Inna sprawa, ze zadna kobieta w Polsce nie powinna sie chwalic, ze chce byc taka sama scierka polityczna jak sklepikara Thatcher.

    I pieknie sie popisal Kurwin -seksuolog.
    Na tyle milionow Polakow trzeba bylo dlugo grzebac, zeby wybrac kandydatow do rzadu chyba najglupszych z marginesu spolecznego.

  70. Watazka said

    37
    Tamaar

    re: Miriam;Esterka

    Zastanawiam sie czy znajdzie sie w Polsce choc jedna normalna kobieta, ktora by chciala, zeby ja ta jednokomorkowa dziwka reprezentowala.
    Ciekawe, kto ja wali, ze ja namowil do takiej publicznej kompromitacji.
    Inna sprawa, ze zadna kobieta w Polsce nie powinna sie chwalic, ze chce byc taka sama scierka polityczna jak sklepikara Thatcher.

    I pieknie sie popisal Kurwin -seksuolog.
    Na tyle milionow Polakow trzeba bylo dlugo grzebac w kandydatach , zeby wybrac chyba najglupszych z marginesu spolecznego.

  71. Tamaar said

    @68,70
    No własnie o to chodzi, że żadna normalna kobieta nie chce mieć za „liderke” takiego pustaka i do tego hipokrytki , a Miriam twierdzi , że ona walczy o prawa kobiet a mało tego, że wypowiada się W IMIENIU muzułmanek !.. gdyby muzułmanki chciały chodzic z goła dupą po ulicy to by chodziły to naprawde żadna filozofia sie rozebrać, tyle że one mają inna estetyke i co innego u nich jest przejawem godności. Wiec wogóle jakim prawem ten pustak robi z siebie jakąs liderke ?

    jesli chodzi o Korwina to straciłam do niego szacunek, i zaczełam sie szczerze zastanawiac czyją on polityke lobbuje, mało tego widziałam jego posta do Shaded w którym ja pytał czy chce być vice marszałkiem czy szefem resortu spraw zagranicznych…heh???? TO COŚ??? serio? on naprawde na głowe upadł, a poza tym następne obozy Guantanamo w Polsce nie sa potrzebne , gdzie trzyma i torturuje sie muzulmanow tylko dlatego ze sa muzulmanami.

  72. Tamaar said

    @Filomena …

    Dokładnie tak, Chabab Lubawicz za wszystkim stoi , na samym czubku tej piramidy :

  73. Tamaar said

    pomyłka to to : https://www.youtube.com/watch?v=3gKTS2x67lQ

  74. Filomena said

    @ 68

    Tez i o tym pisze. Jest to anglo-syjonski twor. Wspomnialam archiwalne dane. Oficjalnie uwazany jest ten twor za „islamska” sekte. Mamy tez niemalo takich anglo-syjonskich „chrzescijanskich” sekt: Swiadkowie Jehowy, Mormoni, Baptysci itd. Wszystkie te znieksztalcone odpryski tradycyjnych religii to piata kolumna Kaganatu. Najciekawsza rzecza w tym wszystkim jest, ze prawie wszystkie te sekty – wlacznie z Chabadem – maja swoje siedziby w Nowym Yorku w tej samej dzielnicy i czesto na tej samej ulicy.

  75. Tamaar said

    tu jest bardzo ciekawy artykuł nawiązujacy do tematu powstania syjonizmu ….

    http://www.voltairenet.org/article185032.html

  76. Filomena said

    @ Tamaar,

    Dziekuje za ciekawe linki.

Sorry, the comment form is closed at this time.