Dziennik gajowego Maruchy

"Blogi internetowe zagrażają demokracji" – Barack Obama

Niemiecka rekonkwista?

Posted by Marucha w dniu 2016-04-25 (Poniedziałek)

Doprawdy, już nie wiadomo od czego zacząć, więc zacznę od początku. A początek jest taki, że czarny scenariusz dla Polski nabiera właśnie dynamiki. Najwyraźniej Niemcy otrząsnęły się z szoku po zachwianiu swego przywództwa w Europie i podjęły ofensywę, uderzając w najsłabszy punkt oporu, czyli w nasz nieszczęśliwy kraj.

Podczas gdy rząd i dyspozycyjni dziennikarze nieustępliwie wojują z zimnym ruskim czekistą Putinem, z gospodarską wizytą przybył do Polski niemiecki minister spraw zagranicznych Frank Walter Steinmeier i „na dzieńdobry” obsztorcował biednego ministra Waszczykowskiego z powodu wypowiedzi prezesa Kaczyńskiego, który ośmielił się powątpiewać w demokracje w Niemczech.

Minister Waszczykowski tłumaczył, że właśnie wrócił z zagranicy i nie ma pojęcia, co prezes Kaczyński powiedział, co było bardzo podobne do tłumaczenia dobrego wojaka Szwejka: „ja, ludzie kochani, jestem niewinny”. Jeśli pan minister Steimeier przyjmie to usprawiedliwienie, to może pan minister Waszczykowski się ostoi, ale jeśli nie, to … – ale nie uprzedzajmy faktów.

A fakty są takie, że scenariusz operacji przeciwko Polsce realizowany jest cierpliwie i metodycznie, zarówno z niemiecką pedantycznością z jednej, jak i żydowską hucpą z drugiej strony.

Ponieważ ani Sejm, ani rząd nie zaprosiły do Polski „rewizora iz Pietierburga”, czyli wiceprzewodniczącego Komisji Europejskiej i komisarza do specjalnych poruczeń Fransa Timmermansa, z zaproszeniem pospieszyła pani prezydent Warszawy Hanna Gronkiewicz-Waltz. Pretekstem ma być zaplanowana na 7 maja parada Szumańskiego Komsomołu, do której RAZWIEDUPR postanowił podłączyć Komitet Obrony Demokracji, żeby bezsensowna w przeciwnym razie parada zyskała odpowiedni wydźwięk, zwłaszcza w obecności Fransa Timmermansa, który już będzie wiedział, jaki z tego zrobić użytek.

Nie można bowiem zapominać, że Komisja Europejska jeszcze w styczniu uruchomiła przeciwko Polsce bezprecedensową procedurę sprawdzania stanu demokracji i praworządności w naszym i tak przecież nieszczęśliwym kraju – a skoro ją już uruchomiła, to musi przecież zakończyć ją jakąś konkluzją. Wszystko wskazuje na to, że przybierze ona postać miażdżącej diagnozy i zaleceń dla polskiego rządu, żeby się opamiętał, słuchał starszych i mądrzejszych i nie zakłócał pomyślnego przebiegu niemieckiego dzieła odbudowy w Generalnej Guber… to znaczy, pardon – oczywiście pomyślnego przebiegu integracji w ramach Unii Europejskiej.

To przejście Niemiec do aktywnej polityki na terenie tubylczego bantustanu natychmiast przełożyło się na smrodliwe intrygi w wykonaniu niezależnych mediów głównego nurtu. Oto tygodnik „Newsweek”, wydawany przez niemieckie wydawnictwo Axel Springer, zatrudniające na fasadzie znanego z żarliwego obiektywizmu pana redaktora Tomasza Lisa, powyskrobywało święte pieczęcie tajemnic finansowych Nowoczesnej pana Ryszarda Petru.

Okazało się, że wśród sponsorów politycznego sukcesu Nowoczesnej znajdują się takie osobistości, jak słynny agent sławnego „wywiadu gospodarczego” pan dr Andrzej Olechowski i jeszcze bardziej tajemnicza postać w osobie pana Wojciecha Kostrzewy. Pan Kostrzewa jest znakomitą ilustracją trafności perskiego przysłowia, że „dobry kogut w jajku pieje”, bo nie tylko „studiował prawo”, ale nawet „skończył ekonomię” i jako 29 letni jej absolwent już w roku 1989 został doradcą samego pana prof. Leszka Balcerowicza.

Nieczęsto zdarza się, by student, czy świeżo upieczony absolwent doradzał takiemu tęgiemu profesorowi, ale skoro już się zdarzyło, to nieomylny to znak, że taki doradca doskonały musi mieć rozliczne zalety – nie tylko „fizjologiczne” – jakie prezydent naszego nieszczęśliwego kraju Lech Wałęsa dostrzegł w panu doktorze Andrzeju Olechowskim – ale również „inne”, których nawet nie śmiem się domyślać.

Tak czy owak („tak czy owak – sierżant Nowak”) obydwie osobistości sponsorowały polityczny sukces Nowoczesnej, który, jak pamiętamy, stał się gwoździem do trumny Platformy Obywatelskiej, która teraz nie tylko „słabnie”, ale nawet wykazuje skłonność do rozpadu.

Taki sponsoring nasuwa podejrzenia, że RAZWIEDUPR musiał porzucić wysługiwanie się niemieckiej BND i zaczął pracować dla CIA – bo z punktu widzenia Amerykanów Platforma Obywatelska, którą zgodnie z moją ulubioną teorią spiskową podejrzewam, iż jest polityczną, to znaczy – parlamentarną ekspozyturą ubeckiego Stronnictwa Pruskiego, potrzebna jest na polskiej scenie politycznej jak psu piąta noga.

Czyż nie dlatego właśnie jeszcze w roku 2013 trzej kelnerzy zawiązali straszliwy spisek przeciwko III RP i nagrali co najmniej 900 godzin rozmów dygnitarzy Platformy Obywatelskiej w różnych knajpach, a nawet 700 godzin rozmów w rezydencji pana premiera Tuska, dokąd kelnerzy mieli dostęp raczej ograniczony?

Czyż nie dlatego właśnie te nagrane czyny i rozmowy („nagrane będą czyny i rozmowy…”) zaczęły przeciekać do mediów już od początku roku 2014 tak, żeby w roku wyborczym prestiż Platformy Obywatelskiej zadecydowanie się zachwiał?

Czyż nie dlatego wreszcie, w ramach przygotowań do międzynarodowej konferencji naukowej „Most”, jaka odbyła się w Warszawie 18 czerwca ub. roku, RAZWIEDUPR zdecydował się utworzyć Nowoczesną, która, zanim jeszcze pan Ryszard Petru zdołał otworzyć usta, została przez wdzięczny naród tubylczy, co to najwyraźniej musiał w jego osobie upatrzyć kandydata na jasnego idola („Ach w kogóż nieszczęsny ma wpatrzyć się naród, by szukać jasnego idola, w którego umyśle zbawienia tkwi zaród? To jasne, że w Pana Karola!”) obdarzona zaufaniem i to od razu na poziomie 11 procent – w następstwie czego PO została przesunięta do opozycji, gdzie jak wiadomo, jest „płacz i zgrzytanie zębów”?

Czyż RAZWIEDUPR nie udowodnił w ten sposób Centralnej Agencji Wywiadowczej, że jest sprawnym narzędziem kształtowania tubylczej sceny politycznej i warto w związku z tym pozwolić mu nie tylko na kontynuowanie okupacji naszego nieszczęśliwego kraju, ale i na destabilizowanie rządu prezesa Jarosława Kaczyńskiego, dzięki czemu mamy u nas II wojnę o inwestyturę?

Czyż wreszcie można się w tej sytuacji dziwić, że Niemcy, które tyle zainwestowały w integrację naszego nieszczęśliwego kraju z Unią Europejską, a nawet były naszym adwokatem („wygrał pan sprawę, trzeba tylko zapłacić i odsiedzieć” – powiedział klientowi jego adwokat) uruchamiają wszystkie swoje rezerwy, zarówno w postaci zbawiennych przestróg pana ministra Franka Waltera Steinmeiera, jak i dziennikarzy śledczych z tygodnika „Newsweek”, kierowanego przez pana red. Tomasza Lisa?

Jakby tego było za mało, to w dodatku zbiegły się jeszcze dwie rocznice: powstania w warszawskim getcie i założenia Obozu Narodowo-Radykalnego. Z tej okazji w białostockiej katedrze została odprawiona uroczysta msza święta z udziałem członków tej organizacji, którzy nawet utworzyli tam szpaler z rozwiniętych sztandarów.

Żydowska gazeta dla Polaków pod redakcją pana redaktora Adama Michnika podniosła klangor aż pod niebo empirejskie, do którego przyłączyli się liczni szabesgoje świeccy i duchowni, między innymi przewielebny ksiądz Andrzej Luter i przewielebny ksiądz Kazimierz Sowa, stwarzając wrażenie, jakby podczas tej uroczystości doszło nie tylko do straszliwej profanacji, ale nawet do spalenia katedry.

W tej sytuacji kuria Archidiecezji Białostockiej przeprosiła wszystkich, którzy poczuli się dotknięci zachowaniem członków ONR w katedrze, zapewniając jednocześnie, że kościołowi białostockiemu „obcy jest nacjonalizm”. To oczywiście bardzo ładnie – ale chyba nie każdy i nie do końca – bo już w roku 2003 Centralny Dzień Judaizmu obchodzony był właśnie w Archidiecezji Białostockiej, a istotnym elementem obchodów było wyeksponowanie roli narodu  żydowskiego w historii, zaś wszystko odbywało się w przytomności ówczesnego ambasadora Izraela w Polsce, pana doktora Szewacha Weissa, reprezentującego kraj, który nacjonalizm, nawet w postaci szowinistycznej, uznaje za ideologię państwową.

Stanisław Michalkiewicz
http://michalkiewicz.pl

Komentarze 62 to “Niemiecka rekonkwista?”

  1. Moher49 said

    Archidiecezji białostockiej obce są hasła ONR: „Bóg, Honor i Ojczyzna” oraz ” Nie islamska, nie laicka, tylko Polska katolicka” .

  2. Zbyszko said

    To że słowo „nacjonalizm” zostało zdegradowane, zniszczone przez Hitlera, nie znaczy że straciło to słowo swoje pierwotne znaczenie. Czyli, cytując chociażby Wiki, „nacjonalizm, to postawa społeczno-polityczna uznająca naród za najwyższe dobro w sferze polityki”.
    Czy więc jest coś w tym złego, że politycy, czyli przedstawiciele narodu, ktorzy zostali wybrani przez naród do pełnienia funkcji w państwie, na rzecz tego narodu, pracują dla dobra… tego narodu?
    Odwrotnością pojęcia nacjonalizm, jest internacjonalizm, czyli… Międzynarodówka Komunistyczna.
    Z całą pewnością możemy więc powiedzieć, że ci hierarchowie Kościoła (a także każdy inny), którzy walczą z nacjonalizmem, są KOMUNISTAMI.
    …. tak mi się wydaje.

  3. Jack Ravenno said

    @2 ZBYSZKO – nie wydaje sie – to po prostu logika…

  4. Dziad Wernyhora said

    @2 Hitler był narodowym socjalistą a nie „nacjonalistą”.
    Ale wydaje się, że idea nacjonalizmu zwalczana była przede wszystkim przez „międzynarodowych socjalistów” – internacjonałów, a Hitler wykorzystany został tu jako element propagandowy.

  5. Zbyszko said

    Dziad Wernyhora, Narodowy socjalista, czyli działający na rzecz swojego narodu w celu w miarę równego podziału pożytków z zajmowanej przez naród przestrzeni gospodarczej kraju?

  6. Dziad Wernyhora said

    Tak 🙂
    Narodowy socjalizm znany jest ze swej militarnej strony – „naród panów” czyli socjalizm dla narodu kosztem podbitych krajów.
    Nie wiem czy narodowy socjalizm może istnieć bez czynnika militarnego – tzn. uprzywilejować socjalnie własny naród bez elementu akcji zbrojnej na inne kraje.
    No bo co to za socjalizm, jak każdy musi sam na wszystko zapracować albo – naród musi sam na siebie zapracować.
    Jak naród musi sam na siebie zapracować, ale nie chce dawać ze swojego obcym, to to jest nacjonalizm …

    A co do Hitlera – to prześladowanie Żydów odnosiło się tylko do Żydów mniejszego kalibru i miało na celu skłonienie ich do emigracji do Palestyny, co Hitler realizował na podstawie układu z żydowskimi bankierami w Niemczech. Taka emigracja byłaby w zasadzie korzystna dla Niemców ale żydowscy bankierzy realizowali cel dla niech o wiele istotniejszy – budowę Izraela. No a Izrael po wojnie wyciągnął z Niemiec ogromną forsę w ramach odszkodowań.
    No to Hitler był albo „pożytecznym idiotą” albo nie był szczerym narodowym socjalistą.

  7. Birton said

    bardzo mnie ciekawi, że z tych rozsądnych i propolskich wpisów na wszystkich możliwych portalach nie wynikają żadne działania, kraj jest przejęty od 1944 przez pustoszących go dalej żydomasonów, posłowie i senatorowie ślepi i bezwolni, ministrowie antypolscy, wszystko słowem ukartowane; 3000 zydomasonów na kluczowych stanowiskach od wojny rządzi 38 milionowym narodem podając się za patriotów albo co najmniej demokratów.

    No cóż, starszych Panów w kamasze Pan nie pośle… a gajówka jest internetową gazetą, a nie organizacją werbunkową.
    Admin

  8. Joe said

    Hitler byl POnad wszystko slugusem Senchendrynu za zydowskie dulary…tak samo zreszta jak tlumok Bolek.Tlumok z wybujalym egocentryzmem….Hitlerowi dobrali zydowskich geniuszy do uczynienia go Wielkim…tak jak wszystkich Wielkich czynili w historii.
    Zniszczyli Europe i pol swiata a teraz sni im sie POwtorka….ale juz z calym swiatem….

  9. revers said

    nacjomlizm, socjalizm ale to imperiaiizm jest najgrozniejszy, czyli władza prawe ze absolutna połaczona jak wyżej z niekontrolowanymi ośrodkami wladzy tj. syjonistów, masonow i największych bankierow, wojny zawsze prowadzono pod zastaw u lichwirzy najczęsciej płatne w złocie.

    Przecie to na dzisiaj Wlaszczychowski na uslugach usraela wzywa do rewizji układów Rosji z NATO z roku 1987 roku, a nie Hitler układów z Wersalu,czy Monachium.

  10. abcdeghi12345678@gmail.com said

    Tlochę loslywki
    https://en.wikipedia.org/wiki/First_We_Take_Manhattan

  11. RomanK said

    Nacjonalizm zostal od zarania komunizmu illuminackiego najwiekszym wrogiem internacjonalow. Pod tym pojeciem jak pod czapeczka kryla sie caly czas i kryje nacja jedyna i wybrana.
    HItler byl socjalista i szowinista…jego nazizm byl supremasizmem i z narodowcami nie mial nic wspolnego. jego nazizm byl raczej deklaratywnym wyznaniem tozsamosi. Jak Ukrainizm, czy Islamizm.

  12. Boydar said

    „Kto spotyka Jezusa Chrystusa, spotyka judaizm” (Moguncja, 17.11.1980)

    „Kto spotyka nacjonalizm, spotyka „internacjonalizm” (Gajówka, 25.04.2016)

    Panie Romanie …

  13. Drapichrust said

    „Państwo, które nie służy Narodowi, municypium, korporacji i rodzinie, nie służy człowiekowi. Konkretyzując to w idei transcendentnej – służy ono ideologii, a nie Dzieciom Bożym (filhos de Deus)”.
    http://www.legitymizm.org/salazar-nacjonalizm

  14. Zbyszko said

    Dziad Wernyhora @6 a mnie to się zawsze wydawało, że ustrój który swoją potęgę budował w oparciu o podbój innych krajów w celach kolonialnych, nazywa się kapitalizmem, który w swojej wynaturzonej już wersji w wyniku kiedyś braku ingerencji państwa, przybrał postać kapitalizmu globalistycznego. I teraz, jakby już klamka zapadła, mamy właścicieli świata i nas wszystkich jako ich niewolników.
    Zaś jeśli chodzi o narodowy socjalizm, to wydaje mi się, że przykładem takiego kraju mogłaby być np Libia, która swoje szeroko rozproszone bogactwo (a nie skupione w bardzo wąskim -nazwijmy to- marginesie społecznym) w żadnym wypadku nie brała z kolonializmu a tylko i wyłącznie w tym akurat wypadku z eksploatacji swoich bogactw naturalnych. Tu można o tych zdobyczach socjalnych z których korzystał szeroko pojęty naród Libii, poczytać:
    https://marucha.wordpress.com/2011/10/26/szesnascie-rzeczy-ktorych-libia-juz-nigdy-nie-doswiadczy%E2%80%A6/

  15. Marek said

    Wszystko ładnie Panie Stanisławie. Jest małe ale. Pan nieustannie wpiera czytelnikom tezy o stronnictwie pruskim, żydowskim, etc. Panu nie mieści się w głowie, że to jest jedno stronnictwo o paru głowach, tej samej hydry? Po co te łamańce. Hydra jest jedna, chazarska, bolszewicka, trockistowska. Na polskim podwórku reprezentowana przez peło, pis, nowoczesną, poprzednio sld, palikotów, uw, aws, itd.
    Pan wie, że dzieci Brzezińskiego działają w obu partiach amerykańskich*. Jedna pociecha jest demokrata, a druga pociecha republikaninem, hehe. Tak samo jest na ziemi polskiej.
    Wszystkie chooje ssają z fundacji grandziarza.

  16. https://marucha.wordpress.com/2016/04/25/niemiecka-rekonkwista/#comment-574954 said

    https://marucha.wordpress.com/2016/04/25/niemiecka-rekonkwista/#comment-574954

  17. rychu z pola said

    re.15
    Marek dobrze prawisz
    wszystkie kooorwy te jedną jedyną pałę ssajo

  18. akej said

    @ 14
    No i co z tego. Ponoc dobrobyt odbiera rozum, rodzi rozleniwienie i lapczywosc. Wyraznie widac to z przykladu Libii. Bylo im jeszcze za malo. Absolutnie nie docenili tego co dal im Kadafi. Gdyby to docenili to murem by staneli w jego obronie i przewrot by nie mial szans. … Za to teraz maja „jeszcze wiekszy dobrobyt”!

  19. Poniatowski vel Baworowski byly hrabia na Ukrainie i na Tarnopolu (wszytko stracil, Stalin bandyta, NAZI i UPAprancy to ukradli) said

    Zeby moc zrzucic WINNE NA INNYCH za ich BANDYCKIE CZYNY wymyslili NAZI (jakiegos stwor z kosmosu o nieokreslonej narodowosci: NAZI PSA, NAZI SUKE, NAZI BACHORA, Morderca z SS, Wermachtu to byl jakis NAZI, NAZI wywolai wojnw i NAZI mordowali. Prawda jest taka ze NIEMIECKIE BYDLAKI od bachora po renciste wrzeszczeli i wiwatowali za dzikusem Hitlerem SIG HEIL. Tak OGLUPILI tych idiotow ze swiecie uwerzyli w SWOJE PANOWANIE jako nad-ludzie????. To niemieccy BANDYCI (inteletualisci z wyzszym wyksztalceniem) aresztowali polskich profesorow w Krakowie TO ONI ZAMORDOWALI ELITE POLAKOW z Uniwersytetu we Lwowie to ci sami intelekualni zboczneni tej samej MASCI i bandyci tej samej NAZI-ji mordowali w Katyniu polskich oficerow. To przeklenstwo nad naszym krajem zrobilismy my sami a konkretnie POLSKA SZLACHTA ta zgraja IDIOTOW ktora wybierala na polskich kroli OBCOKRAJOWCOW takich jak np. WAZOWIE, dalej zboczenca SASA czy tez innych DURNI podobnych durni. TO ONI ZAMIAST ZNIESC ZLIKWIDOWAC PRUSACTWO i wypedzicv go za Berlin polecieli pod Wieden bronic HABSBURGOW i papieza, wynik znany ROZBIORY jako jedyne panstwo w Europie i na swiecie wielka Rzeczpospolita zniknela z mapy. TO NASZA NIESKONCZONA POLSKA DURNOTA, brak ELIT jest temu winna.

    Polska szlachta to DNO zarobaczone altajsko-tureckimi przybyszami. Co to za idiotycznykraj gdzie rodowiety Polak chlop byl NIEWOLNIKIEM az do 1918 roku a obcy np. tzw. turecki-zyd BYL WOLNY gdy zmienil wiare zostawal dalej wolnym czlowiekiem ba SEJM mianowal takiego znajde SZLACHCICEM. Wstydze sie tego ze jestem Polakiem, to hanba nalezec do tak glupiego sprzedajnego narodu.

  20. Boydar said

    Dobra, dzisiaj więcej nie dostaniesz. Idź się prześpij.

  21. MatkaPolka said

    Niemcy Płacić – Deutche Bezhalen
    minimum 30 trylionów Dolarów – to tylko za II wojnę światową

    za wymordowanie 8 milonów Polaków w czasie II wojny światowej
    – wy wyniku 12 Wojny światowej Polska straciła 12 mln obywateli

    Za zniszczenia materialne Polski
    – polska po II wojnie światowej była w 75 % zniszczona miedzy innymi z Powodu taktyki spalonej ziemi przez wycofywanie się

    Za pracę niewolniczą – w obozach przymusowej pracy i na wywózkach

    Po „Transformacji Ustrojowej

    Niemcy przejęli gospodarkę Polski po cenach złomu – za 10% wartości
    Przestępstwo zwane – paserstwem

    Z Polski wywożone są miliardy z niewolniczej pracy Polaków

    Znacjonalizować Banki, Znacjonalizować przemysł
    wg. konstytucji RP – jedynym bankiem emisyjnym w Polsce może być NBP
    Działanie innych obcych banków jest niekonstytucyjna, niezgodna z prawem, przestępcza

    Wszcząć dokładne śledztwo – winnych złodziei i paserów ukarać

  22. hulsz said

    ad.21 bla ,bla Niemcy maja nas w dupie niezaplaca ani zlamanego centa natomiast my Polacy chetnie lubimy jezdzic do pracy w DE i placimy tam grzecznie podatki

  23. Marucha said

    Im starszy się robię. tym bardziej kocham Polskę jaka była – i tym bardziej nienawidzę tej Chujni, jaka jest.

  24. hulsz said

    ad.19 Zgadzam sie tylu sprzedajnych skurwysynow u wladzy nie ma nigdzie indziej.Mam na mysli wladzy na kazdym szczeblu od wojta po prezydenta i premiera wlacznie.

  25. Boydar said

    Zadajmy sobie lepiej pytanie – czy to już wszyscy ?

  26. Marucha said

    Re 24:
    Miał rację jeden z dyskutantów, gdy napisał, że to nie jest tak, że naród jest dobry, tylko elity do dupy.
    Odwrotnie. To naród jest do dupy, gdyż właśnie takie elity popiera i na nie głosuje.

    Naród ten nigdy nie poparł nikogo godnego poparcia. Zawsze k… był jak nie Wałęsa to Mazowiecki, jak nie Komorowski to Tusk, jak nie Rozencwajg to Baumstein vel Srebrnopolski.

  27. Marucha said

    Re 25:
    Nie, nie wszyscy. Pozostaje doliczyć jakieś 30 milionów skretynizowanych lemingów, gnojów bez mózgu, tumanów bez pojęcia o czymkolwiek.

  28. Boydar said

    Eeee tam. Liczyć Pan Gajowy nie potrafi. Ma zostać 15 milionów ? Ma. Wyjechało z osiem ? Wyjechało. Jest fifty fifty. I tyle głosuje. Naród nie nie ma z tym nic wspólnego, Naród ma przeżyć. Kiedy się zrobi pogoda, zrobi się i porządki.

  29. Boydar said

    „… skretynizowanych lemingów, gnojów bez mózgu, tumanów bez pojęcia o czymkolwiek …”

    Tak, tak się qurwa właśnie sprawy mają, przysięgnę przed Bogiem. Tylko skąd ma być inaczej, nie ma skąd. To pretensje garbatego do ściany.

  30. JO said

    ad.26. Panie Gajowy, ja sie jakos podnioslem…., ale jak Pan bedzie takie wpisy dokonywal, to rzuce to wszystko i przeniose sie do Ruskich. Niech te zgnilizne szlag trafi, tak powiem. Tego Pan chce???

    Choc napisze, ze mimo Pana takich wpisow, nie upadne na duchu, bo warto pracowac do Rzeczy Wspolnej majac takich Gajowiczow za soba, takich dzielnych Polakow, co zorganizowali Akcje Ikony, a i przygotowywuja wieksze jeszcze rzeczy…

    Wiem, ze ten Narod jest jak Lawa…, wiem, ze plodzi wspanialych Polakow.

    Nie dokonujmy wiec takich lamiacych ducha wpisow, bo to i grzech….

  31. Marucha said

    Re 30:
    Może ma Pan i rację. Takie wpisy, jakby prawdziwe nie były, łamią ducha.
    Cóż, czasami nie mogę się powstrzymać.
    Zresztą… przy takim przyroście naturalnym (0.9) niezadługo nas już nie będzie. Albo będziemy jak Łużyczanie.

  32. Janek said

    Ad 19

    To wszystko to pokłosie wprowadzenia feudalizmu w X w. Nasz naród nigdy nie pogodził się z tą nierownością, którą on wprowadził.

  33. hulsz said

    ad.18 Dobrobyt nigdy nie degeneruje czlowieka do konca.Natomiast bieda zawsze.

  34. JO said

    ad.31. Jestesmy pod super nowoczesna okupacja. Kazda okupacja ma na celu wyyzysk i zdominowanie okupujacych.
    Pan wylewa zale na nas okupowanych, zamiast wylacznie nas zalowac i jak to Pan potrafi pouczac, nauczac, prowadzic….

    Nawet jezeli nas zdepopuluja, to wierze, ze jezeli bedziemy trwac przy Bogu, to on spowoduje, ze kiedys bedziemy liczni jak gwiazdy na niebie….

    Nie tracmy Ducha, Panie Gajowy. Walczmy tak, jaby wszystko zalezalo od nas, a Modlmy sie jak by to wszystko zalezalo od Pana Boga – w tym , ufajmy calkowicie jemu i jego Matce Przenajswietrzej.

    Mamy tylko Dzis. Niech Pan pamieta o tym, a dzis jest nas wciaz duzo.

  35. revers said

    również osiągnięta w tajnej umowie TTIP między Niemcami-Usraelem
    http://prawy.pl/30375-usa-i-niemcy-zawarly-tajne-porozumienie-w-sprawie-ttip-skolonizuja-i-zniszcza-polske/

  36. Peryskop said

    Re 12 BINGO !

    Re 15 BINGO !

    Dla zamydlenia oczu – 23.04.2016 – Dziennik „Rzeczpospolita” podał, że niemiecki koncern Daimler AG zdecydował w piątek, iż wybuduje w Polsce fabrykę silników dla Mercedes Benz Manufacturing (MBM). Według informacji gazety, inwestycja miałaby powstać w okolicach Jawora na Dolnym Śląsku. „Rz” napisała, że w poniedziałek można oczekiwać potwierdzenia informacji przez Ministerstwo Rozwoju, które nadzorowało negocjacje…

    ===

    Tymczasem tam z Suazi co nieco też wyłazi
    – sądząc m.in. po komentarzach porównawczych PL:Suazi :

    http://www.biztok.pl/gospodarka/krol-milioner-playboy-czyli-dyktator-xxi-w_s22818

    … Suazi wyzwoliła się spod brytyjskiej dominacji niespełna 50 lat temu…

    Czy to aby jest doprawdy wyzwolenie ?

    Dlaczego autorka skoncentrowała się na uprawie m.in. trzciny cukrowej i bawełny, zapominając o złocie i diamentach, których wydobycie i export – jak nietrudno zgadnąć – nie są dochodowe dla …

    … Fiscal contribution from mining operations to Swaziland’s GDP is 2% and also accounts for 2% of export earnings…

    https://en.wikipedia.org/wiki/Mining_industry_of_Swaziland

    Autorka reportażu (dez)informacyjnego „zapomniała” też podać, że nasz Suazyjczyk Wincenty Jordan Rozwadowski był herbu Trąby, ps. „Pascal” (ur. 1916), był synem Jana Emanuela Rozwadowskiego polityka Narodowej Demokracji i sekretarza Komitetu Narodowego Polskiego w Paryżu oraz Marii z Jordan Rozwadowskich (małżeństwo kuzynów), oraz bratankiem gen. Tadeusza Rozwadowskiego – wielkiego bohatera wojny z bolszewikami 1920, wyklętego przez propagandę. Więc po co to pisać…

    Jednak Ciemny Naród, zajęty strachem o HIV/AIDS i otulany kocami od królowej, to Wielki Skarb !

    … mieszkańcy którzy cierpią ubóstwo, jednak pozostają wierni swoim wierzeniom i tradycji, której częścią jest władca. Król, bóg i władca to synonimy…

    A może ta ich cała bieda m.in. stąd, że w Suazi … od 1990 r. funkcjonuje również jedna z najmniejszych giełd papierów wartościowych…

  37. Peryskop said

    Pax Americana

    TTIP Troyan Treaty

    Pax Alemagna

    Victor ?

    http://wiadomosci.onet.pl/swiat/viktor-orban-zmienia-ton-wobec-kanclerz-angeli-merkel/87tkj2

  38. RomanK said

    Panie Gajowy…niech pan patrzy:
    Ogromna Szara Strefa- system ekonomii wladany przez mafie rzadowo przestepcza, polegajacy na calkowitej exploatacji i zasobow naturalnych i pracy zgarniajac caly zysk a kosztami obciazajac panstwo-spoleczebnistwo.

    Chaos prawny czy inaczej bezprawie, cechujace sie srogimi karami najmniej winnych, ale najubozszych i kompletana bezkarnoscia Kleptokracji.

    Zupelnie pozakontrola spolecznqa prostytucja, pornografia i exploatacja slabszych i pozbawionych ochrony, dzieci, uzaleznionych i pozbawionnych rodzin, sluzaca zspokajaniu chuci Arendarzy i Panow Sarmatof.

    Tak poznaje pan. tak .to III Arenda..a ustroj to Neosarmacja….z kasta waznych i kontrolujacych ekonomie i polityke arendarzy, oczywiscie zydowskich, srzedajnych i lasych na lapowy..i bezwzglednych i oczywiscie wybaranych,,,,.zarowno arendarzy, jak i politykow neosarmackich oraz duchownych….

    TO Idealna Koruptokracja Oligarchiczna III Rzeczypospolita..godny nasladowca i I i II Rzeczypospolitej w ich najgorszych wydaniach.

  39. MatkaPolka said

    ad 27 Marucha

    Szanowny Pan Gajowy,

    No nie zgadzam się. Świadomość narodu jest miażdżona przez olbrzymi aparat propagandowy i olbrzymie pieniądze i siły finansowe i wrogie politycznie Polsce.
    1. to już było w Gajówce I nie tylko – Kondycja rynku prasy w Polsce – analiza
    https://marucha.wordpress.com/2012/05/20/kondycja-rynku-prasy-w-polsce-analiza

    2. Na kogo pan głosował? – na NIKOGO!!!. Dlaczego – bo wybory są fałszowane od początku do końca – od procesu wyłaniania kandydatów, przez system partyjny, przez niekonstytucyjny kodeks wyborczy, przez komisje wyborcze , cuda nad urną

    … Wyborcy nie mają nic do powiedzenia – tak, że nie mówmy, że to wyborcy wybrali

    W związku z tym nie mówmy o ” 30 milionów skretynizowanych lemingów, gnojów bez mózgu, tumanów bez pojęcia o czymkolwiek.”

    3. Te same „skretynizowanych lemingów, gnojów bez mózgu, tumanów bez pojęcia o czymkolwiek są na całym świecie”są na całym świecie – ok. 3 miliardów – w Niemczech, we Francji, w USA…

    Owszem ludzie protestują – i w Polsce i na świecie – No i co – we wszystkich rządach są złodzieje i bandyci – Merkel, Hollande, Poroszenko, Obama…Polska

    A wiec panie Gajowy – Problem jest zupełnie inny niż – “tak głosowałeś to tak masz”

    Problem jest światowego terroru klas politycznych, elit finansowych nad narodami

    Te elity nie oddadzą władzy przez kartki do głosowania – Zamiast kartek Wyborczych – „Szykować Kałachy”

    Jakakolwiek wolna dyskusja i słowa prawdy to tylko „pic na wodę fotomontaż”

    No i co z tego, że taki Grzegorz Braun dobrze mówił i całą „żółć społeczną”wyartykułował w ten czy inny sposób, czy też demaskował pracę Komisji Wyborczej – Dostał oficjalnie 1% poparcia od społeczeństw – chociaż ja intuicyjnie (w rozmowach z ludźmi) twierdzę, że miał ze minimum 33% – ale oczywiście nikt nie jest tego w stanie udowodnić !!!

  40. czosnkowy niedźwiedź said

    To samo Niedźwiedź wyrykuje na forach najprzerozmaitszych od samego początku, ale Matka Polka ma większy prestiż od Niedźwiedzia, to może przynajmniej Matce Polce da ogół posłuch.

    Z jedna tezą Niedźwiedź nie zgadza się. jak mozna szykowac kałachy, skoro w Polin nawet posiadanie wykałaczki obwarowane jest przepisami i zezwoleniami. Prawdopodobnie dlatego, że nazwa wykałaczki przypomina nazwę kałacha.

  41. Peryskop said

    Re 38

    BINGO !

    Sytuacja jest mocno pokręcona, wielowątkowa, i do tego starannie nam zamulana, więc nie tylko Pan Marucha konsekwentnie pracuje nad doprecyzowaniem swoich poglądów, jak powyżej w #31.

    Odnośnie religii, kryzysu moralnego oraz wyborów mieszkający w Szwecji Pan Robert Grunholz zacytował syntetyczną ocenę szwedzkiego społeczeństwa od swojego znajomego z Pakistanu :

    https://marucha.wordpress.com/2016/04/19/dzieci-pierdoly-hodujemy-zombie-ktore-nie-wiedza-kim-sa-i-dokad-zmierzaja/#comment-574014

    #68
    Tylko głupi nie korzysta z przywilejów, które mu się należą. Skoro szwedzka policja i prokuratura boi się oskarżeń o rasizm, to czemu mielibyśmy nie wykorzystywać tego faktu, by robić co się nam żywnie podoba? Sami Szwedzi na to pozwolili i podoba im się to. Popatrz na wyniki wyborów! Przecież oni myślą, że Szwecja zmieniła się na lepsze! Zasłużyli na to wszystko za swoją głupotę i dziecięcą naiwność. Nie szanują swojego kraju, swoich kobiet, nie znają historii własnego kraju, ich religia to przecież jakiś żart… Czemu zatem MY mamy ich szanować? Oni nie szanują sami siebie, to skończone społeczeństwo. Teraz jest nasz czas.

    Admin na to : Dokładnie, Panie Robercie.

    Podobnie te zjawiska oceniam. Ale ja mieszkałem i pracowałem w Szwecji w sumie tylko 4 lata, a pan Robert mieszka tam teraz, więc z bliska najtrafniej ocenia, komu i w co należy dawać wiarę.

    Bo gdy podawałem podobne ukierunkowane argumenty, wskazując np. w #55 na wyolbrzymianie plotek … #56 Admin mnie zgasił : Nie pierdol, Peryskopie, ze swoim zasranym „obiektywizmem”..

    Podobnie gdy zachęcałem do ocen z uwzględnieniem szerszego kontekstu kulturowego…
    #21 >>> Co to, k…a, ma wspólnego z muslimami, zamulaczu dyskusji? – admin

    Gdy w #52 ponownie odwołałem się do obiektywizmu … itd. itp.

    No ale to są naturalne procesy poznawcze i nikt z nas nie jest całkowicie odporny na pomyłki.

    ===

    Lecz w kontekście Szwedów warto przyrównać ich do Polaków, bo czemu łączy nas dziś bierność i otumanienie ?

    Więc gdzie się podziała narodowa duma Svenskt Folket ?

    Gdzie Vikingsterska bojowość ? kreatywność i charytatywność ? (Alfred Nobel dynamite Prize), kulturowy smak ? (Greta Garbo, Ingmar Bergman & Co), przebojowość i konsekwencja ? (IKEA, Abba, Borg), potęga regionalna ? (Skandynawska hegemonia i onegdaj Bałtyk jako morze wewnętrzne), gdzie autorytety ? (Karl Bildt w Jugosławii, Dag Hammarskjold – po latach wyszło że gej), rzetelność ? (Toblerone na partyjną kartę by omałoco–Premier Mona Sahlin), precyzja ? (SKF zwłaszcza Bofors-celność ale destrukcyjna), narodowe srebra ? (Volvo-chińskie, SAAB-belgijski) ???

    Czy nie potwierdza się, że zamachowi banksterskiemu ulegają bynajmniej nie tylko Polki i Polacy ?

    Co nie jest pocieszeniem, ale nieco polepsza percepcję ŹRÓDEŁ OBECNEJ DEGRENGOLADY.

    ===

    Moim zdaniem Grzegorz Brałn dobrze mówił, ale zebrał ile zebrał, bo wyborcy zaczynają czytać między wierszami, że nie wszystko jest takie święte, za jakie uchodziło. Smutne, a dla narodu wręcz tragiczne, że Kościół pozbawił się autorytetu – w dużym stopniu na własne życzenie, bo wystarczy spojrzeć w komentarze pod aktem najnowszej expiacji dot. zaniedbań w obrębie tej instytucji :

    http://wiadomosci.onet.pl/swiat/francja-abp-lyonu-przyznaje-sie-do-bledow-w-sprawie-ksiezy-pedofilow/3hjfwj

  42. Marucha said

    Jak zwykle u p. Peryskopa przerost formy nad treścią, a dygresji nad meritum.

    Marucha nie pracuje nad „doprecyzowaniem swoich poglądów”, bo je wyraził już wiele razy, dawno temu i żadnych rewolucyjnych zmian w nich nie dokonał.

    Co do rzekomego „wyolbrzymiania plotek” na temat muzułmanów w Europie, to chętnie powtórzę swoją opinię wyrażoną jako cytat we wpisie 41. I w ogóle kurwa pojąć nie mogę, w jaki sposób wpis p. Grünholza miałby popierać tezę o „wyolbrzymianiu plotek”. Śmiem twierdzić, iż dociera do nas jedynie ułamek tego, co dzieje się w rzeczywistości – policje zachodnie bezczelnie kłamią, zatajają wypadki, zatajają narodowość sprawców itd.

  43. Peryskop said

    Korekta #41

    Re 38 BINGO ! – dotyczyło wpisu MatkiPolki – obecnie #39.

    Ale Pan RomanK #38 jakby nieco się ostatnio podciągnął (przejrzał ?), więc #38 – też BINGO !
    Tak Panie RomanieK – no i Pan wreszcie dołączył do exkluzywnego Klubu Goajówkowej Smyczy 🙂

    Pana Boydara połajanki były więc prorocze !
    Ma facet nosa, tylko szkoda, że siebie jeszcze nie wyczuł 🙂

    A „nowy” @ON słusznie został wywalony spod #40 z orendziem prosto mejlem / SMS-em od NIEGO :
    „Ci z was, którzy twierdzicie, że naśladujecie Moje Nauczanie, ale …

    Według niektórych znaków na ekranach @ON to NICK Listwa, a na Monitorze małoPolskim Jan hjk cudex + 313 nicków mycków. Wrzucanie ojbawień prosto od Jezusa to jest jego natręctwo i „misja”.

    W tym dziele kolaboruje z Bronkiem vel „DzieckoNMP” i mają tam kilkanaścioro „wiernych”.

    Ale się ludziom porąbało 😦

    ——
    Jak zwykle nie zrozumiałem, o co p. Peryskopowi w zasadzie chodzi.
    Ale jeśli twierdzi, iż to p. Listwa jest autorem wpisów z różnymi objawieniami, to się myli.
    Admin

  44. akej said

    @ Marucha
    Nie zgadzam sie z Panem. Od 1939r. zaden narod w Europie nie przeszedl takiej gehenny, wykrwawiena oraz ucisku jak nasz. Pan jest zbyt ostry w swej krytyce. Przeciez komuna i postkomuna wspolnie z liberalna UE zbudowaly taki system w ktorym niesposob jest cos zrobic bo wszystko jest z gory ukartowane i przemyslane jak trzymac ludzi za mordy. Po prostu utworzono nam super orwellowski swiat. Niektore kraje narody wydaja sie lepiej sobie radzic od nas bo nie byly tak zrujnowane jak nasz i przezyla ich warstwa przywodcza. Mimo strasznie wielkich strat oraz warunkow w jakich zyjemy pod obca okupacja, w porownaniu z innymi narodami (jak np. Szwedzi, oraz inne narody Zach. Europy) nie roznimy sie zbytnio od nich. Zamiast pisywac negatywy (wg mnie pisanie negatywow oznacza posiadanie kompleksow) radzilbym wylapywac pozytywy i naglasniac je.

  45. Peryskop said

    Re 42

    Pisałem o „doprecyzowaniu poglądów”, a nie o „rewolucyjnych zmianach”, bo takich nie dostrzegłem.
    Czy Pan nie pryskał na wagary gdy pani od polskiego przerabiała „co autor chciał powiedzieć” ?

    Zgoda, że dociera do nas jedynie ułamek tego, co dzieje się w rzeczywistości i że policje zachodnie bezczelnie kłamią (pozostałe też). Dlatego powinniśmy zachować większą staranność w ocenach.

    Np starać się ustalić w jakim calu płynęła promem po Bałtyku Szwedka zgwałcona tam zbiorowo ?

    W jaki sposób wpis p. Grünholza miałby popierać tezę o „wyolbrzymianiu plotek” ?

    Bo przytoczona przez Pana Roberta ocena Pakistańczyka jest naszym zdaniem celna i wiarygodna, a przecież zadaje ona kłam obiegowym opiniom – często powstającym w efekcie „wyolbrzymiania plotek”, jakoby cała wina za wszelkie zło spadała na nachodźców, a wszyscy rodowici mieszkańcy, to byliby całkowicie niewinnymi ofiarami „brutalnych, prymitywnych, fanatycznych islamistów”.

    Proponuję raz jeszcze rzucić okiem na sprawę „brutalnego gwałtu”, którego nie było, zanim „niezależna” nie dokonała „wyolbrzymiania plotek” – a przerażenie poszło w świat :

    https://marucha.wordpress.com/2016/02/08/brutalny-gwalt-i-morderstwo-w-austrii-podejrzany-imigrant-ofiara-kobieta-ktora-go-przygarnela/

    I podkreślam, że nie bronię winnych, jeśli zawinili.

  46. Marucha said

    Re 45:
    Ciekawe pytanie:
    Np starać się ustalić w jakim calu płynęła promem po Bałtyku Szwedka zgwałcona tam zbiorowo ?

    Zapewne po to płynęła, aby zostać zbiorowo zgwałcona?

    …przytoczona przez Pana Roberta ocena Pakistańczyka jest naszym zdaniem celna i wiarygodna

    Jest celna i wiarygodna, co nie zmienia w niczym faktu, iż nieproszeni przybysze dokonują ogromnej liczby przestępstw, w tym gwałtów i niszczenia mienia – a policja, pod wpływem polityków, stara się to zatuszować.

    A to, że ukazują się nieraz fałszywe informacje, nie zmienia całości obrazu.

    https://marucha.wordpress.com/2014/11/05/szwecja-w-55-miejscach-rzadza-muzulmanie-policja-tam-nawet-nie-zaglada/
    Oparte na dokumentach szwedzkiej policji, do których link znajduje się wśród komentarzy.

  47. Boydar said

    Wybitnie Zagięta Ruro

    Na początku sądziłem, że rurność oraz zagiętość ma genezę w imperatywie buntu czy ogólnie ciekawości świata, Twojej nieprzepartej chęci podzielenia się spostrzeżeniami. Im dłużej jednak obserwuję ten żałosny proceder tym bardziej nabieram przeświadczenia iż się myliłem. Ty jesteś zwykłą, uszkodzoną (przewężoną, zagiętą, zatkaną ?) rurą kanalizacyjną. Wszelkie gówna i nieczystości to Twój żywioł i pasja. Ja rozumiem, szambowóz, wywóz nieczystości, mroczny świat kloak – mogą fascynować. Ale miej Ruro litość ! Nie wypróżniaj drugiego końca akurat u nas. Jest tyle światłych, postępowych, żeby nie powiedzieć wprost – ekumenicznych portali. Są fora absolwentów Suchowoli, Abramowic czy Tworek. Tam znajdziesz uznanie i szacunek. A w Gajówce ? Znasz fraszkę o kolorach; „nie pomoże lila, róż …”
    Zachwytu nie będzie, próżny trud. Nie trać więc bezcennego czasu jaki Ci jeszcze pozostał, idź budować nowy wspaniały świat do tych, którzy nie mają i nie nie chcą mieć pojęcia o tym starym.

  48. Peryskop said

    Re koment pod #43

    Ja też nie przypuszczałem, bo to się w głowie słabo mieści, żeby operować ponad 300 nickami.

    A kilka z nich starannie uprofilować, nadając charakterystyczny, odrębny styl.

    Ale oczywiście mogę się mylić, choć tego typu pudeł w namierzaniu zaliczyłem niewiele.

    ===

    Re 44

    BINGO !

    Przy czym należy też zauważyć, że nasze położenie pomiędzy supermocarstwami (z doraźnymi poszczypywankami w przeszłości także z kierunków N i S) poprzez odruchy samoobronne ukształtowało w nas specyficzną mentalność, odmienną od mentalności innych nacji.

    A w niej jak zwykle w każdej społeczności są przemieszane rozmaite żywioły.

    Lecz moim zdaniem w Polakach dominują te sprzyjające przetrwaniu poprzez kreatywność, czy wytrwałość, choć mamy znaczny deficyt konsekwencji działania.

  49. markglogg said

    Ad @2 ZBYSZKO said:

    Odwrotnością pojęcia nacjonalizm, jest internacjonalizm, czyli… Międzynarodówka Komunistyczna

    Ee, to takie PROSTACKIE ROZUMOWANIE. Odwrotnością (negacją) nacjonalizmu jest DENACJONALIZM, „obywatelstwo świata” jakim lubią się chwalić Amerykanie, czyli znienawidzony przez komunistów KOSMOPOLITYZM. Jest to ustrój MIASTA KOSMICZNEGO (‘kosmos’ na razie tylko w skali planety Ziemia), będący realizacją zaprojektowanego przez mego umiłowanego Paulusa, paurolo („małego i bojaźliwego”) apostoła Pawła idealnego ustroju, w którym „nie będzie Żyda ani Greka” (i „ani mężczyzny ani kobiety”) czyli będzie ODNARODOWIONY (ZDENACJONALIZOWANY) GENDER, właśnie taki BEZBARWNY I LUDNOŚCIOWO ZUNIFORMIZOWANY SYSTEM do jakiego zmierza tandem USA-UE.

    Przysłówek „Inter” oznacza przecież „(po)między”, a zatem Inter-nacjonalizm automatycznie zakłada istnienie nacjonalizmów, tak jak nazwa pociągu „Inter-city” z definicji zakłada istnienie „cities” czyli miast między którymi taki pociąg kursuje. Czy Zbyszko zrozumiał argument starego belfra?

    Ad @21 MATKA POLKA napisała:

    Z Polski wywożone są miliardy z niewolniczej pracy Polaków
    Znacjonalizować Banki, Znacjonalizować przemysł
    wg. konstytucji RP – jedynym bankiem emisyjnym w Polsce może być NBP
    Działanie innych obcych banków jest niekonstytucyjna, niezgodna z prawem, przestępcza.

    To przecież był DOKŁADNIE PROGRAM KOMUNISTÓW gdy przejmowali władzę w Polsce w roku 1944. A obecnie rządzą ANTYKOMUNIŚCI i mamy to, co mamy:

  50. Boydar said

    Nie pierdol, Prusaku. Narodu nie ma i nie ma być tylko na drodze do Zbawienia. Wszędzie indziej wręcz przeciwnie. Już ty tutaj nie interpretuj Ewangelii po swojemu. Historia wspomina znacznie cwańszych od ciebie i też wyli, jak pora przyszła.

  51. Peryskop said

    Re 46

    Kolorowe enklawy „zamknięte” gdzie policja unika wchodzenia są i w Stanach, i w UK, i we Francji. A pewnie i w innych krajach zawoalowanych dla pozoru demokracją.

    A w Szwecji to jest szok, przez brak kolonialnych tradycji. Oraz przez utratę tak przez Szwedów cenionego poczucia bezpieczeństwa, co nastąpiło po zamordowaniu w otwartej przestrzeni publicznej – właściwie w tłumie – Premiera Olafa Palme, a potem minister MSZ Anny Lindh

    Admin : – Zapewne po to płynęła, aby zostać zbiorowo zgwałcona?

    Zapewne to nie. Może wręcz płynęła do Finlandii, żeby się zaopiekować chorą ciotką ?

    Ale czy nie była osóbką „rozrywkową”, lubiącą używki, przygody i dreszczyki ?

    Jak Lena, którą pamiętam jako szczęśliwą svenskflickę, bo po szkole i odbyciu praktyki dostała w firmie pierwszą pracę. Ale napędzały ją emocje, miała kilku chłopaków, potem starszego żonatego faceta. Szukała czegoś po barach i klubach, a zanim stuknęła jej 30-tka – powiesiła się na klamce tam gdzie mieszkała.

    Bo jest towarzystwo płci obojga zainteresowane wszelkimi imprezami – także na promach…

    Czy Pan Marucha siedzi 24/7 z notebookiem w kościele i poza nawą boczną świata nie widzi ?

    ===

    Re 47

    Zarzucasz mi koneksje kanalizacyjne, a sprawdź jaki dowóz nieczystości dziś odwaliłeś.

    Właśnie po fascynacjach prześmiewczych genitalno-wypróżniewczych was poznajemy 🙂

    Próżny trud, WOOO WOOO Boydar, bo nie jesteś w stanie mnie sprowokować ani zadeptać !

    https://marucha.wordpress.com/2016/04/19/dzieci-pierdoly-hodujemy-zombie-ktore-nie-wiedza-kim-sa-i-dokad-zmierzaja/#comment-574525

    I choćbyś nie wiem jak się natężał,
    to nie udźwigniesz,
    takem to ciężar !

  52. Peryskop said

    Re 46

    Nie wszędzie elektorat przysnął – w Austrii szykuje się wzmocnienie bloku anty-imigracyjnego :

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Niemiecka-prasa-pisze-o-wyborach-w-Austrii-Handelsblatt-apeluje-do-CDU-i-SPD-by-przeanalizowaly-sytuacje,wid,18290563,wiadomosc.html

    Natomiast kolorowe enklawy „zamknięte” gdzie policja unika wchodzenia są i w Stanach, i w UK, i we Francji – tam zresztą wciąż trwa stan wyjątkowy.

    A szok w Szwecji jest wywołany przez brak tradycji kolonialnych. Oraz wobec utraty tak przez Szwedów cenionego poczucia bezpieczeństwa, co nastąpiło po zamordowaniu w otwartej przestrzeni publicznej – właściwie w tłumie – Premiera Olafa Palme, a potem minister MSZ Anny Lindh

    Admin : – Zapewne po to płynęła, aby zostać zbiorowo zgwałcona?

    Zapewne to nie. Może wręcz płynęła do Finlandii, żeby się zaopiekować chorą ciotką ?

    Ale czy nie była osóbką „rozrywkową”, lubiącą używki, przygody i dreszczyki ?

    Jak Lena, którą pamiętam jako szczęśliwą szwedkę, bo po szkole i odbyciu praktyki dostała w firmie pierwszą pracę. Ale napędzały ją emocje, miała kilku chłopaków, potem starszego żonatego faceta. Szukała czegoś po barach i klubach, a zanim stuknęła jej 30-tka – powiesiła się na klamce tam gdzie mieszkała.

    Bo przecież nie brak osobników płci obojga zainteresowanych imprezami – także na promach…

  53. Marucha said

    Re 52:
    Nawet jeśli owa kobieta szukała przygód na promie, co bardzo niewykluczone, to gwałtu nic nie usprawiedliwia.
    Kropka.

  54. Boydar said

    A miszcz zen na to … zobaczymy …

  55. Peryskop said

    Re 53

    Marucha : Nawet jeśli owa kobieta szukała przygód na promie, co bardzo niewykluczone, to gwałtu nic nie usprawiedliwia. Kropka.

    Doprawdy nic ?

    #41 Pak :

    Tylko głupi nie korzysta z przywilejów, które mu się należą.

    Skoro szwedzka policja i prokuratura boi się oskarżeń o rasizm,
    to czemu mielibyśmy nie wykorzystywać tego faktu, by robić co się nam żywnie podoba?…

    … Zasłużyli na to wszystko za swoją głupotę i dziecięcą naiwność.

    Nie szanują swojego kraju, swoich kobiet…

    … ich religia to przecież jakiś żart…

    … Czemu zatem MY mamy ich szanować?

    Oni nie szanują sami siebie, to skończone społeczeństwo.

    Teraz jest nasz czas.

    Admin na to : Dokładnie, Panie Robercie. [bold by Pery]

    Że łapię Admina za słówka ?

    A za co mam łapać ?

    Za kropkę ?

    ——
    Pana poglądy są dla mnie obrzydliwe i odrażające. Niech się Pan wyłączy.
    Admin

  56. Peryskop said

    Panie Marucha, a który to konkretnie mój pogląd jest dla Pana „obrzydliwy i odrażający” ?

    Czy to raczej nie wykazanie Panu braku konsekwencji i logiki tak Pana znów rozsierdziło ?

    W jakim celu prowadzi Pan te samo-destrukcyjne swary, dokraszane insynuacjami ?

    Szkoda zdrowia, szkoda czasu, szkoda autorytetu, Szanowny Panie.

  57. Piskorz said

    re 44..Popieram całkowicie..dobrze powiedziane! PS jeszcze jedno..Napoleon powiedział, że aby prowadzić wojnę..to potrzeba pieniędzy, pieniędzy i jeszcze raz pieniędzy.! Aby kupić zwykły korkowiec..trzeba mieć w kieszeni kilka złotych.Językami nic nie zwojujemy. 5 gram ołowiu też coś kosztuje, no i jakaś pukawka do tego..to dodatkowy wydatek..A bez tego ani rusz.

  58. robertgrunholz said

    Ostatni raz cytuję swoich Kolegów z Bliskiego Wschodu 🙂

  59. JO said

    ad.56.” Marucha : Nawet jeśli owa kobieta szukała przygód na promie, co bardzo niewykluczone, to gwałtu nic nie usprawiedliwia. Kropka.

    Doprawdy nic ?”

    Pan sugeruje, ze gwalt na kobiecie moze byc usprawiedliwiony. To Pana wyklucza jako gentelmena i z Panem sie juz nie powinno rozmawiac, nigdy reki podawac…, nie mowiac o tym, ze przeczy Pan nauce Katlickiej….

  60. robertgrunholz said

    Kiedyś karą za gwałt była śmierć.

    Przed nadejściem feministek, równouprawnienia i ,,praw kobiet”.

    Dziś siedzą one w rządach, a gwałciciele wychodzą na wolność po roku lub dwóch. Niektórzy pozostają bezkarni.

  61. revers said

    Jak to wygląda w Zambrowie? gwałcą, czy wykorzystuja?

    http://telewizjarepublika.pl/seksafera-w-zambrowie-nastolatki-z-domu-dziecka-wykorzystywane-za-50-zl-przez-miejscowa-elite,6074.html#.U1ZCxvl_uyU

  62. robertgrunholz said

    Tych z Zambrowa, na miejscu ludzi z miasteczka, zlinczowałbym czym prędzej.

Sorry, the comment form is closed at this time.