Dziennik gajowego Maruchy

"Blogi internetowe zagrażają demokracji" – Barack Obama

  • The rainbow symbolizes the Covenant with God, not sodomy Tęcza to symbol Przymierza z Bogiem, a nie sodomii


    Prócz wstrętu budzi jeszcze we mnie gniew fałszywy i nikczemny stosunek Żydów do zagadnień narodowych. Naród ten, narzekający na szowinizm innych ludów, jest sam najbardziej szowinistycznym narodem świata. Żydzi, którzy skarżą się na brak tolerancji u innych, są najmniej tolerancyjni. Naród, który krzyczy o nienawiści, jaką budzi, sam potrafi najsilniej nienawidzić.
    Antoni Słonimski, poeta żydowski

    Dla Polaków [śmierć] to była po prostu kwestia biologiczna, naturalna... śmierć, jak śmierć... A dla Żydów to była tragedia, to było dramatyczne doświadczenie, to była metafizyka, to było spotkanie z Najwyższym
    Prof. Barbara Engelking-Boni, kierownik Centrum Badań nad Zagładą Żydów, TVN 24 "Kropka nad i " 09.02.2011

    Państwo Polskie jest opanowane od wewnątrz przez groźną, obcą strukturę, która toczy go, niczym rak, niczym demon który opętał duszę człowieka. I choć na zewnatrz jest to z pozoru ten sam człowiek, po jego czynach widzimy, że kieruje nim jakaś ukryta siła.
    Z każdym dniem rośnie liczba tych, których musisz całować w dupę, aby nie być skazanym za zbrodnię nienawiści.
    Pod tą żółto-błękitną flagą maszerowali żołnierze UPA. To są kolory naszej wolności i niezależności.
    Petro Poroszenko, wpis na Twiterze z okazji Dnia Zwycięstwa, 22 sierpnia 2014
  • Kategorie

  • Archiwum artykułów

  • Kanały RSS na FeedBucket

    Artykuły
    Komentarze
    Po wejściu na żądaną stronę dobrze jest ją odświeżyć

  • Wyszukiwarka artykułów

  • Najnowsze komentarze

    prostopopolsku o Zatrzymanym w Mariupolu Chorwa…
    bryś o Zatrzymanym w Mariupolu Chorwa…
    bronek o Filozoficzny wymiar Specjalnej…
    Jack Ravenno o Wolne tematy (59 – …
    prostopopolsku o Struktura muzyki
    Jack Ravenno o Zatrzymanym w Mariupolu Chorwa…
    Wojtek. o Policja twierdzi, że „wracają…
    rzeczpospolitapolska o Struktura muzyki
    AlexSailor o Rosjanie Południowi, nie …
    revers o Gotowana na twardo globalistyc…
    zagobasum o Zatrzymanym w Mariupolu Chorwa…
    AlexSailor o Rosjanie Południowi, nie …
    AlexSailor o Zatrzymanym w Mariupolu Chorwa…
    AlexSailor o Zatrzymanym w Mariupolu Chorwa…
    UZA o Zbiórka na Czarnka, czyli mone…
  • Najnowsze artykuły

  • Najpopularniejsze wpisy

  • Wprowadź swój adres email

    Dołącz do 616 obserwujących.

Trump zaproponował, aby strzelać do rosyjskich myśliwców

Posted by Marucha w dniu 2016-05-03 (Wtorek)

Amerykańscy piloci wojskowi powinni zestrzeliwać rosyjskie myśliwce, które zbliżają się do amerykańskich samolotów na niebezpieczną odległość, jeśli kanały dyplomatyczne zapobiegania takim incydentom nie działają – oznajmił republikański kandydat do fotela prezydenta USA Donald Trump na antenie Indiana Radio.

Zdaniem polityka, Barack Obama powinien omówić zaistniałą sytuację z rosyjskim prezydentem Władimirem Putinem. Polityk podkreślił, że początkowo Waszyngton powinien dyplomatycznie reagować na podobne incydenty.

„Jeśli to nie działa, nie wiem… w pewnym momencie powinieneś strzelać. Jest to hańba, hańba. Jest to brak szacunku do naszego państwa i prezydenta Obamy” — powiedział Trump.  [Podobno na szacunek trzeba sobie zasłużyć… – admin]

http://pl.sputniknews.com/

Komentarzy 66 do “Trump zaproponował, aby strzelać do rosyjskich myśliwców”

  1. Sybirak said

    Jak strzelać ?! Panie Trump, jeśli Su-25 potrafi sparaliżować elektronikę krętu wojennego !

    (Mimo całej sympatii, Panie Trump nie jest Pan na bierząco, albo zatajono przed Panem wydarzenia z Morza Czarnego).

  2. Apletown said

    Nawiedzony ciemniak sam nie wie co mówi

  3. Polo said

    A tam, ten koleś powinien sobie strzelić w łeb, może by pomogło.

  4. Jasiek said

    Jankeskie świnie niech się lepiej trzymają własnego koryta, to nie będą miały takich problemów.

  5. Obcy astronom said

    Żydowska marionetka.

  6. Czolgista said

    Rosjanie wtedy odpowiedzą ogniem i dojdzie do eskalacji.

    To już kolejny typek, który chce zaognienia konfliktu i rozpętania III wojny światowej.

  7. kojak said

    Juz w zasadzie mozna swobodnie powiedziec ze ten Tramp to jawny debil ! Ten debil podobnie mowi w innych dziedzinach ! Ten debil tez nie zdobyl sam majatku jak sie gnoj kreuje ze on taki biznesmem rzekomo ! Tatus zostawil debilowi fure piniedzy ! Jego szerg inwestycji to jawne idiotyzmy . Widac ze ten debil nic a nic nie zmieni tylko zaostrzy kryminalne dzialania zbrodnirzy i bandziorow z Usraela ! Nie sadze ze ten debil zostanie prezydentm !

  8. elo said

    Pupilek Maxa Kolonko od dawna daje się poznać jako typowa „dobra zmiana”.

  9. Bobola said

    Przestanmy wreszcie patyczkowac sie z Rosjanami. Amerykanskie sily zbrojne maja to wszystko co maja Rosjanie i znacznie wiecej.,Obecnie staraja sie nie zaostrzac sytuacji mimo rosyjskich prowokacji ale to powinno sie skonczyc bo dopuszczanie rosyjskich samolotow na zbyt bliska odleglosc jest zbyt ryzykowne. Przypominam okret US „Cole” w Adenie nabawil sie sporej dziury tylko dlatego ze dopuscil zbyt blisko pedzaca na niego motorowke z Arabami, ktorzy okazali sie Al Kaidowcami.
    Turcy oczywiscie zrobili to co trzeba i teraz Rosjanie maja mores przed naruszaniem ich obszaru powietrznego. Amerykanie powinni takze strzelac zamiast dopuscic do tego, ze wojskowe samoloty Rosji podejda na odleglosc umozliwiajaca im albo atak typu kamikadze albo zaklocenie dzialania aparatury elektronicznej.

  10. Peryskop said

    Re 9

    A kto tych wszystkich Al Kaidowców, ISIS itd wykreował, wyćwiczył i wyposażył ?

    Tu muszę się przychylić do oceny Boydara z 2016-04-29 :

    Bardzo mi niezręcznie postulować takie sprawy, ale nick’a „Bobola” nie potrafię przeboleć

    https://marucha.wordpress.com/2016/04/27/czy-papiez-jest-katolikiem-zastanawiali-sie-religijni-intelektualisci-na-jezuickiej-uczelni/#comment-576170

  11. Jasiek said

    Jankesi są nie tylko na Bałtyku, na Ukrainie czy Morzu Czarnym, ale właśnie wjechali na Mołdawię. Niedługo będą u nas i wtedy zacznie się odliczanie. Znajdą się tylko po to, żeby sprowokować konflikt, a nie w nim bezpośrednio uczestniczyć. Nie ma znaczenia realny układ sił, bo nie będzie chodziło o wygranie czy przegranie wojny, a tylko o jej długie trwanie. Tylko w takim przypadku będzie ona dla syjonistów wygrana.

  12. Joannus said

    Ad 9

    Czytam i nie pojmuję po co tu taki postulatywny bełkot podżegacza wojennego włazi.

  13. kobra said

    Wybierani sa coraz to wieksi wariaci i tym razem bedzie „dobra zmiana”

  14. peacelover said

    …jak USmani zaczna strzelac, to i Ruskie oddadza i…
    bedzie fajne widowisko, ktore niektorzy nazywaja WOJNA !!!

    Wszystko teraz zalezy od pol-glowkow, ktorych juz teraz powinno sie trzymac w…(!)

    Mily ten swiat !!!

  15. Maćko said

    Polecam krótki filmik. Na temat akurat!

  16. lopek said

    Spokojnie – to tylko kampania wyborcza – więc Trump mówi tylko to – co chcą usłyszeć Jankesi, wykorzystując do tego niedawne, tzw. incydenty. Jaki polityk by z takiej okazji nie skorzystał w czasie kampanii wyborczej? Ano tylko idiota.

  17. NICK said

    No. Co ? Mało? Było o „trampku”?
    Trampek zaiste.
    Taki tam prosty. Socjalistyczny.

  18. Czolgista said

    @9
    Pomyliłeś serwisy biedny człowieku.

    A co do Turcji to zestrzelili rosyjski samolot w nadziei, że Rosja się przestraszy i zaprzestanie bombardowań wspieranych przez reżim Erdogana terrorystów, którzy walczą o katarską rurę z gazem dla Turcji.
    Rosjanie się nie przestraszyli tylko zintensyfikowali naloty na cele terrorystów.

  19. cadyk z radomska said

    Pacynka obraca się a kij w dupie trzyma góral (z góry Synaj)

  20. Bob.Ola said

    @18
    Moze sie i nie przestraszyli ale jak dotad unikaja naruszania tureckiej strefy powietrznej. Rosja jest zreszta na wykonczeniu. Obnizka cen ropy pozbawila ja funduszy nie tylko na prowadzenie wojny w Syrii (stad umowy o wspoldzialaniu z USA) ale takze koniecznych funduszy na ratowanie zalamujacego sie budzetu krajowego. Putiz zyje na pozyczonym czasie. Wiecej napisze o tym na bobolowisku.

    Pewnie ma Pan rację. Od 25 lat wróżą Rosji upadek. Już tuż zaraz.
    Admin

  21. Zerohero said

    Ależ bardzo proszę! 🙂 Zastrzelcie gospodarza stojącego w bramie ze spluwą w rękach. Ale pamiętajcie, że następnym razem nie przyleci myśliwiec i nie zrobi „agresywnej” beczki. Przyleci po prostu rakieta przeciwlotnicza albo przeciwokrętowa i wam zdmuchnie te cenne zabawki.

  22. Zerohero said

    @20, Bobola

    1. Wschodnie wybrzeże Bałtyku jest bardzo daleko od Ameryki, ale blisko Rosji.
    2. eskalacja napięcia jest na rękę USA, ponieważ to USA chcą przepchnąć rozbudowę swoich baz we wschodniej Europie. Potrzebują więc pretekstu.

    Pisanie o „rosyjskich prowokacjach” w tym kontekście cechuje osobników głupich i bezczelnych.

  23. wow said

    Nie chce bronić tej konkretnej wypowiedzi, ale prawdopodobnie Trump zrobił to pod publikę, on jest non stop przedstawiany jako tzw. faszysta i ruski agent. Niestety jeśli wchodzisz w kloakę to musisz się w niej pluskać. Podejrzewam, że nagłaśnianie tego że lubią się z Putinem spowodowało, że trochę się od tego w kampanii odcina takimi wypowiedziami.

  24. Czolgista said

    @20
    Rosjanie się niczego nie przestraszyli, bo Turcy po prostu są zwykłymi hipokrytami, którzy sami dopuszczali się naruszeń cudzej przestrzeni lotniczej w tym Syrii (zestrzelenie tureckiego F4):

    http://www.bbc.com/news/world-middle-east-18562210

    Jeszcze sam prezydent Turcji mówił:

    „Mr Gul said it was routine for warplanes flying at high speed to cross borders for short distances.”

    „Rutyną dla lecących z dużą szybkością samolotów wojskowych jest przekraczanie granic na krótkich dystansach”

    Takich hipokrytów bronisz, Panie Bobola.

    Skończyły się jak na razie naruszenia greckiej przestrzeni powietrznej nagminnie dokonywane przez tureckie samoloty. Grecy mogliby je dawno zestrzelić. Turcja się dopiero uspokoiła po incydencie z SU-24.

  25. Peryskop said

    Aleksander Jabłonowski – trybun uliczny, członek „Związku Jaszczurczego”

    „Polska leży w strefie zgniotu między mocarstwami”
    .https://www.youtube.com/watch?v=yki-YaeXbn4

    „Amerykanie chcą walczyć z Rosją w Polsce”
    .https://www.youtube.com/watch?v=CVjr7yaiVCw

  26. Joe said

    Takie zachowania zarowno jednej jak i drugiej strony ,nie sa bezpieczne. Amerykanski okret zawsze moze odpalic rakiete ,bo „myslal ze to terrorystyczne dzialanie”…A Rosjanie moga odpalic „super bombke” bo obawiali sie intruza…Tylko PO co i na co ten okret idzie jak swinia w szkode?To jest wlasnie idiotyczna sytuacja wytworzona przez POlitykierow i MERIDIA…a kto bedzie cierpial?Napewno nie ich dzieci tylko innych.

  27. Drapichrust said

    Można to odwrócić i powiedzieć, że rosyjscy piloci powinni zestrzeliwać cokolwiek co zbliży się na niebezpieczną odległość np do granic państwa i w ogóle, że każdy powinien zestrzeliwać wszystko co zbliża sie na niebezpieczną odległość. Tania zagrywka pod publiczkę.

    Tzw demokracja to nieustanne plucie ludziom w twarz.

  28. Joe said

    Demokracja to juz dawno przestalo byc…a nastal czas… Demonkracji…choroby psychicznej ludzi dotad chorych na wladze….
    a przy nich egzystujacych … niespelninych.

  29. Adam Ryglowski said

    Pozdrówka dla Cadyka.
    Poczekamy , zobaczymy …. 🙂 🙂
    9 maja w Moskwie !!!

    Daję milion do jednego , że minister (Szojgu ) (?) przy wyjeżdzie z Kremla , odbierając paradę zachowa się tak samo , jak rok temu .

    I ZNÓW COŚ ZAWYJE NA CAŁY „ŚWIAT”

  30. gbk said

    …strzelać do rosyjskich myśliwców… panie Trump, a przyszło ci do twojej mózgownicy, że Rosjanie też będą strzelać? Zgodnie z prawem mogą odpowiedzieć, symetrycznie. I to zrobią, z pewnością nie pozostaną dłużni. Was, amerykanów pogonią aż do waszego kraju, przy okazji przetestują swoje myśliwce na f-16. Inaczej to wytłumaczę, bo politycy amerykańscy są normalni inaczej… Rosyjscy piloci wojskowi powinni zestrzeliwać amerykańskie myśliwce, które zbliżają się do rosyjskich samolotów na niebezpieczną odległość, jeśli kanały dyplomatyczne zapobiegania takim incydentom nie działają. To jest cytat, tylko odwrotny. Trzeba się dwa razy (a może i więcej) zastanowić, zanim powie się taką bzdurę… Panie Trump, zastanów się pan chwilę, bo tym razem wojna dosięgnie terytorium USA. My zaś „podziękujemy” i jeśli przeżyjemy, zmienimy front…

  31. wanderer said

    Majatek z madroscia i normalnoscia rzadko chodza w parze.
    Sterowany idiota.

  32. peacelover said

    …JESLI PRZE-zyjemy (????????????????)

  33. hulsz said

    ad.20 Martw sie lepiej gosciu o Polske bo to ona jest na wykonczeniu >Dziwne ze tego nie dostrzegasz tylko wrozysz innym narodom upadek.

  34. #31, p. Wanderer..to chyba pobozne zyczenie…..Niestety nie przypominam sobie by klasa robotniczo chlopska zwana takze kiedys proletariatem a dzis juz zdegradowana do poziomu lumpenproletariatu (nawet i tego „krawatowego”) posiadala w nadmiarze oczekiwana przez Pana madrosc i cnota normalnosci….:-))))) Z tego tez powodu mamy swiatek taki „demokratyczny” jaki mamy.

  35. La Reine Toronto said

    Donald puscil smierdzacego baka i to tylko dlatego zeby sie przypodobac neo konom?
    On chce byc prezydentem za wszelka cene i dlatego takie bzdury wygaduje.
    Nie wierze ze by na to pozwolil jako prezydent.
    Jesli tak to pomylilam sie co do niego na gorsze.

  36. telimena50 said

    Czy ktos moglby mi podac linka do tego clipu z Trampa wypowiedzia w Indiana? Ten artykul jest za Sputnikiem, ale nie ma tam oryginalnej wypowiedzi.

  37. Maćko said

    36. Celne pytanie, Telimeno …

  38. RomanK said

    TO dlatego ze Sputnik ma serce po lewej stronie:-))))
    Ciekaw jestem czy podadza zrodelko:-)))

  39. RomanK said

    TRump wygral ..Ted Cruz zakonczyl campanie i pogodzil sie z przegrana…

    http://dailybail.com/home/breaking-ted-cruz-ends-presidential-campaign.html

  40. Watazka said

    Trump gada raz tak – a raz inaczej.
    Pyskowal na emigrantow – ale tylko syryjskich. Potem bylo cale jego przemowienie, ze nalezy zakonczyc wojne w Iraku ale …. zatrzymac dla USA iracka rope! (ciekawe, jak?)
    Ambasada USA w Iraku zajmuje wiekszy obszar niz Watykan. O tym, zaden kandydat na prezydenta nie wspomina.
    Czasem odnosze wrazenie, ze Trump, podobnie jak kiedys sen. McCain, jest podstawiony na wabia, zeby czarownica Clintonowa wygrala.
    Ale moga nas zaskoczyc jeszcze inne rozne pomysly, ktore sa w zamyslach neonazistow.

    W polityce nie ma przypadkow.
    A jesli sa – to scisle wyrezyserowane.

  41. czosnkowy niedźwiedź said

    Wszystko pod kontrolą. Prezydentką zostanie jak planowano wydra a wiceprezydentem zostanie kryminalista.

    Nie ma gorszej opcji.

  42. Peryskop said

    Re 36

    Czy można wykluczyć, że ten „cytat” Trumpa jest faktem operacyjnym, wrzuconym do obiegu w ramach dbałości o zachowanie równowagi socjocybernetycznej na etapie przyspieszenia i eskalacji ?

  43. Boydar said

    W pierwszym odruchu pomyślałem, że obraził Niedźwiedź wydry; ale potem …

  44. Joe said

    Swiete slowa…bo piekne stworzenia,wydry,malpy,niedzwiedzie ..sa stworami Matki Natury.A te czlekoksztaltne stwory w POlityce…POmiotami szatana…Czosnkowego nie mieszac bo ma przymiotnik i dobrze prawi…
    Kto tego nie widzi sam sobie szkodzi.

  45. Jack Ravenno said

    no coz….albo debil albo hardkorowy szachista

  46. Czolgista said

    @Telimena50 & Peryskop
    Wiadomość podał też europejski oddział Newsweek’a. Dokładnie było to stacja radiowa BuzzFeed z Indiany, a audycja nazywa się K-file. Sputnik podał źle nazwę za innymi mediami, ale po za tym się wszystko zgadza. Poniżej bezpośredni link:

    Wziąłem go ze strony radia:
    https://www.buzzfeed.com/christophermassie/trump-on-barrel-rolling-russian-plane-at-a-certain-pointyou?utm_term=.bsa13Dykk0#.emkxvKn116

    Na początku artykułu pod obrazkiem z przemawiającym Trumpem jest odnośnik do audycji K-file z logiem (okrągły czerwony ludek z wąsami i białą strzałką), mniej więcej w połowie strony. Należy słuchać od 6 min 20 sec. Wypowiedź Trumpa dokładnie w 7 min 40 sec. Trump mówi wprost – jeśli Putin nie odwołałby po rozmowie telefonicznej z Obamą myśliwców to należy je zastrzelić.

    Proszę zauważyć, że te same osoby bronią Trumpa, pomimo że został podany już zapis wideo jego przemówienia dla AIPAC, w którym atakuje Iran za pomocą kłamliwych insynuacji i łasi się do Izraela.
    Wyborcy Trumpa to po prostu bezrozumny beton, który nie potrafi zweryfikować ogólnie dostępnych źródeł.

  47. Czolgista said

    Właściwie dziennikarz prowadzący audycję K-flie nadawał z Indiany. BuzzFeed ma chyba siedzibę w NY, ale w sumie jest to drugorzędny szczegół.

  48. Birton said

    zgadzam się, żydowska marionetka

  49. telimena50 said

    ad.47
    Dziekuje panie Czolgisto za link, nie latwo chyba bylo sie do niego dokopac?
    Ani MSM w USA ani AM nie komentowaly tej wypowiedzi uznajac ja za nieistotona, chociaz MSM mogly to wykorzystac ( gdyby mialo to znaczenie) do dalszych atakow na PrezydentaTrumpa – tak,tak po wczorajszej wygranej nasz ulubiony kandydat ( wyrazam sie w imieniu bezrozumnego, niedouczonego betonu) – ma prosta droge do WH, po drodze musi jedynie zdeptac Hilarie, ale to drobiazg.

    Taka niejednoznaczna, wykretna wypowiedz mogly jedynie naglosnic media wrogie Putinowi lub pan Marucha,ktoremu kandydat Trump rowniez nie odpowiada, dlatego tez publikuje tylko negatywne opinie na jego temat, a wystapienie w AIPAC bylo dla Gajowego jak zlapanie wilka we wnyki.

    Prezydent Trump powiedzial „America First!” I za co zostal antysemitycznie potepiony przez tenze AIPAC, do ktorego sie tak niedawno lasil.
    Pan Czolgista powinien wiedziec, ze kazdy z kandydatow na prezydenta musi sie nisko poklonic AIPAC, bo w przeciwnym razie jego bieg po urzad szybko sie skonczy. Amerykanie o tym wiedza I bardzo im sie podobalo, ze Trump nie powiedziail nic co mogloby zagrozic jego dalszej egzystencji w wyscigu.
    Jesli pan Czolgista tego nie rozumie radze zdjac helm, bo moze za bardzo uciska na czaszke.

    Prezydent Trump w czasie swojej wyczerpujacej kampanii powiedzial rowniez inne rzeczy, a mianowicie:

    ze zlikwiduje amerykanskie bazy wojskowe,
    ze zlikwiduje NATO,
    ze wybuduje sciane na pld. granicy z Meksykiem, na wzor murow izraelskich,
    ze zmieni ubezpieczenia lekarskie,
    zlikwiduje bezrobocie,
    zajmie sie upadlym szkolnictwem
    I wspomial o wielu innych projektach , o ktorych inni kandydaci nawet nie mowia, bo nie maja zadnych planow.

    Dobrze by bylo aby pan Marucha przyblizyl sylwetke pana Trumpa czytelnikom Gajowki, zwlaszcza tym z mlodszego pokolenia. Jak rowniez przytoczyl moze opinie europejskich politykow lecz nie tych libertardow oczywiscie, ktorych wszedzie slychac I widac.

  50. Marucha said

    Re 49:
    Pani Telimeno,
    Mnie kandydat Trump ani się podoba, ani nie podoba.
    Po prostu nie wierzę, że amerykańska demokracja może spośród siebie wyłonić przyzwoitego, szlachetnego i prawdomównego człowieka na stanowisko prezydenta.

    Jeśli się omylę, co być może będzie można sprawdzić w realu, to chętnie odszczekam swoje wątpliwości.
    Obietnice zaś są… obietnicami. Na razie niczym więcej,

  51. Joe said

    Tak tak Panie Marucha…bo „amerykanska demokracja” dala sie zaskoczyc spoleczenstwu amerykanskiemu do ktorego nizej POdpisany nalezy.Ze znajdzie sie czlowiek ktory oleje ich dofinansowania na kampanie,sam sie bedzie transportowal i oplacal.A taki sie znalazl i Trump sie nazywa.Teraz POzostalo tylko ” amerykanskiej demokracji” rozwiazanie z Dallas.

    Niech Pana nadzieje się spełnią.
    Admin

  52. NICK said

    Sylwetka ‚trampka’ sama się rysuje.
    Gospodarz zaś i spolegliwi, nakreślili przez uwidocznienie kim un jest. Wystarczająco.

    Ja, przepraszam. Czasu coraz mniej a świat coraz gorszy.
    Także bez rozwijania. Tematu.
    ZASTĘPCZEGO.

  53. Boydar said

    W sumie, słusznie; co normalnego człowieka obchodzą kolejne parchate marionetki.

    Ale to nie o to biega, Panie NICK’u. Ważna jest łatwość wciągania ludzi w tematy zastępcze. Tak ogólnie rzecz biorąc, bo tu w Gajówce mamy nasze prywatne prosektorium i sekcje zwłok oraz demontaże manekinów są poniekąd naszym obowiązkiem.

    Wracając do pierwszego zdania; Pan Gajowy wyboldował – „Polak ma poglądy, ale nie wie skąd, dlaczego właśnie takie i po co je pokazuje.” I to jest problem autentyczny.

  54. telimena50 said

    52,53
    Nick & Boydar – two incoherent clowns.
    Wpadli tu zygzakiem na chwile, poczochrali sie po lbach, zabelkotali swoim zwyczajem, puscili baka – dobrze, ze smrod pociagneli za soba I poszli szukac innych tematow zastepczych.

  55. NICK said

    Towarzystfo maciczki i rury pozaginanej dość mówi. (50).

    Lubelaku. Pozostaję tylko z obowiązku. Bez przyjemności. Pan rozumie to. Wiem.

  56. Boydar said

    A ja w imię zasad. I tych żelaznych jak i też innych. Poza tym, jeśli widzę że ktoś stara się uczynić coś dobrego dla Kraju (Polski, w razie wątpliwości) to czuję imperatyw aby takie działanie wesprzeć. Tak jak potrafię, jeśli nie mam konkretnie wyartykułowanej prośby w moim kierunku. Czasy kiedy dla osiągnięcia przewagi wystarczyło klientowi przypierniczyć aż mu się kredki z tornistra wysypywały, odeszły bezpowrotnie. Une teraz wszystkie ucune i po studiach. Jest trudniej. No to co, jeśli klęska, to nie banalna, jeśli zwycięstwo, to tym bardziej.

  57. Boydar said

    Ch. z Trumpem. Co Pan stosujesz na zwijanie liści gruszy. No chyba że akurat u Pana się nie zwijają.

  58. NICK said

    Moje zasady nie obowiązują, niestety. Dlatego obowiązek.
    Zresztą, jak zwał tak zwał.
    Trza się było sporo starać. Nawet kretem zostać. 🙂 . I innych inwektyw wiele.
    Trza było za głupka robić. „KRETYNEM wśród lekarzy” zostać. „Dyskutować” z wieloma pawianami. Często się poniżać by inni, tym łacniej, pokazali swą ‚wyższość’.
    Jest dużo prawdy w ocenie Pana NyndrO. Naszej roli.

    Tekst ten został skrócony autocenzurą. O około 4/5.

  59. RomanK said

    Panie Gajowy….USA sa Republika a nie Demokracja..ja wiem ze wiekszosc znawcow nie wie czym sie to rozni..ale roznica jest zasadnicza.
    System politczny USA to system plutokratyczny z elementami demokratycznymi…zreszta- jak wszedzie …
    Plutokratyczne selekcja..coraz drozsza zreszta i demokratyczne glosowania…coraz bardziej falszowane zreszta…
    Od wielu, wielu dziesiecioleci Trump jest pierwszym kandydatem , ktory wie co mowi i jak widac po obietnicach obiecuje tylko to- co wie jak dokonac, praktycznie bez zadnego wysilku.
    W praktyce zapowiedzial -ze rozprawi sie z przyssanymi do wymienia od dziesiatkow lat..i opitymi juz- jak baki….moze to zrobic, bo nienawisc do tego prozniaczego sektora siega zenitu. I zrobi co obiecuje…jesli dozyje.
    Czy to jest kandydat dla kogokolwiek oprocz Ameykanow…NIE! I mowie to bez owijania w bawelne… America First! Ameryka nie liczy na NIKOGO tylko na siebie…i wydoi wszystko… nawet to co mam malutkie cycki, a nawet wyglata tylko- jak cycki.
    To zla prognoza dla Polskich Elyt Politycznych…z takimi ludzmi nie wiedza- jak rozmawiac…ani -jak z nimi wspolpracowac.

    Incydenty , beczki i naloty bez bomb…to war games..kiedy sprawdza sie czujnosc przeciwnika i wchodzi w jego strefy bez wlaczonych identyfikatorow elektronicznych….
    I jedni i drudzy wiedza o co chodzi, a glupim radosc:-))))
    Slowa Trumpa, …”gdyby po rozmowie z Obama…etc….ma zupelnie inna tresc i wymowe niz tytul -Trump powiedzial, ze bedzie strzelal do Rosjan….
    Po rozmowie i wyjasnieniu- ze to nie zarty -wiadomo, ze trzeba strzelac…
    Znac proporcyje..powiadal Pan Czesnik…..

  60. Watazka said

    Amerykanska demokracja polega na tym, ze nie ma demokracji. Ale sa dynastie polityczne. Wampiry wojenne.

    Co Amerykanin to glupszy. I Polacy w Hameryce tez uwierzyli, ze USA moze stac sie przywodca narodow.
    Chyba zniewolonych i oskubanych jak gesi na Swieta..

    Najlepsze dowcipy wyszly w Nowym Jorku, gdzie 3 miliony wyborcow mialo szlaban na wybory a nowi wyborcy (123 tysiace) dostalo listy, ze maja czas do glosowania w primaries az do wrzesnia. Ale tylko w miejscach gdzie Clintonowej nie cierpia. W innych nieprzychylnych dla czarownicy na miotle miejscach otwierano punkty wyborcze dopiero od 12-tej, zeby nikt w tych okregach nie mogl glosowac rano w drodze do pracy; a po pracy to dupa zbita.
    Czy naprawde sa jeszcze takie debile w USA ze wierza, ze to nie pieniadze glosuja???
    Przeciez za kampanie wyborcza tej Baby Jagi placi Soros i Wall Street!!!
    No wiec Jankesy wybieraja znowu Sorosa i Wall Street. Kapitalne poczucie humoru!

    W 2020 roku prorok Soros osobiscie zaanonsowal, ze nastepnym prezydentem bedzie Hitlery Clinton. Wtedy jeszcze nikt nie wiedzial, ze ta kryminalistka bedzie w ogole kandydowac bo przechodzila operacje „odmladzajaca’. Pewnie jej tez nerki przeszczepili. Z Palestynczykow.
    Przeciez to psychopatka i socjopatka! Wesz lonowa na steroidach.
    Jak wygladaja wybory w USA?
    Jedna zydowka – tez matuzalem, byla Sekretarz Stanu, bandytka Madeline Albright – morderczyni Serbow- stara raszpla- palnela, ze kazda baba co nie glosuje na bandziorke Clinton -pojdzie do piekla.
    Ladnie jej to wyszlo bo: uderz w stol a noga odleci.
    Zglosila sie corka Clintonowej i powiedziala, ze ona glosuje na Sandersa.
    Wszystkie trzy i tak skoncza w piekle.

    Subject: Madeleine Albright Stunner: „There’s A Special Place In Hell For Women Who Don’t Help” Hillary | Zero Hedge

    http://www.zerohedge.com/news/2016-02-07/madeleine-albright-stunner-theres-special-place-hell-women-who-dont-help-hillary

  61. Boydar said

    „… Od wielu, wielu dziesięcioleci Trump jest pierwszym kandydatem , który wie co mówi i jak widać po obietnicach obiecuje tylko to, co wie jak dokonać, praktycznie bez żadnego wysiłku …”

    ‚Kocham Pana Panie Romanie i obiecuję ożenić się z Panem’.

    Ładne i szczere, prawda ? I wcale się nie zmęczyłem.

  62. Marucha said

    Re 59:
    Tak, Panie Romanie, teorię znam, wiem że USA jest republiką a nie demokracją. Choć od 70 lat wzięli się za szerzenie demokracji na cały szwiat, jak żyd za taniec. A powinni szerzyć republikanizm!

    W teorii jest to też państwo, które dotrzymuje umów międzynarodowych, nigdy nie napada na inne kraje (tylko się broni), a jak już musi zbombardować jakiś kraj, to tylko dla jego dobra.

    I słusznie, że Ameryka nie liczy na nikogo. Nie ma innego kraju, który byłby chętny rozpierdolić bombami Nowy Jork, żeby wzmocnić tam demokrację, pozmieniać rządy, przejąć źródełka ropy, rozkraść zabytki i skarbiec etc. etc.
    Ameryka nie pyta się nikogo o nic. Są, kurwy, najmądrzejsze w świecie, najbogatsze, największe i najsilniejsze.

    Nadzieje względem Trumpa uważam za nieuzasadnione… ale jeśli się pomylę, to będzie to moje PIERWSZE pozytywne zaskoczenie od 30 lat.
    Jeśli Trump istotnie będzie chciał coś zmienić, to go zabiją.

  63. Joe said

    Jesli Trump istotnie bedzie…W tym ostatnim zdaniu jest zawarta POtezna tajemnica…ale za wczesnie o niej sie rozpisywac.Tymczasem POzostaje nam tylko POzytywne myslenie….i POzdrowienia.

  64. Maćko said

    Hilarka i Nadczynny Billllll: http://edition.cnn.com/2016/02/05/politics/hillary-clinton-bill-clinton-paid-speeches/
    153 miliony dolców dotacji w formie oplat za fanzolenie na forach. Hilarka w 015 dostawal dosc precyzyjnie 250.000 za pogawedke z lemingami
    a na tym linku szczególowa tabelka: http://www.zerohedge.com/news/2015-08-03/every-hillary-and-bill-clinton-speech-2013-fees

  65. Czolgista said

    Po słowach wypowiedzianych przez Trumpa na zgromadzeniu AIPAC, że Iran miał rzekomo stać za zamachami w kilkudziesięciu krajach, kandydat republikanów odkrył swoje karty. Grał umiarkowanego, aby zyskać darmową reklamę w rosyjskich mediach i poklask konserwatywnego elektoratu.

    Najpierw fanatyczni zwolennicy Trumpa naigrywali się, że nie ma źródła, a teraz wmawiają, że to tylko takie żarty. Ot, tak dla jaj Trump naigrywał się z Obamy, że jest tchórzem, który boi się zadzwonić do Putina i wydać rozkaz zestrzelenia samolotu. Jeśli nawet Obama potrafi być bardziej powściągliwy w swoich wypowiedziach pod adresem Rosji to już naprawdę źle świadczy o Trumpie. Podobnie w kwestii Iranu.

    @Telimena
    Pani Telimeno. A jeśli to były tylko zagrywki pod publiczkę ?
    Ja w zmiany nie wierzę. Ostatni, który wprowadzał radykalne zmiany w USA a nie tylko o nich mówił, czyli JFK, skończył z kulką w głowie. JFK stawiał się m.in Izraelowi. Jeśli Trump musi się im kłaniać to w jaki sposób ma się niby im przeciwstawić !!!??? Trump ma wiele do stracenia, a w AIPAC to po prostu właził tym ludziom do d**py i rzucał tekstami a la McCain. To już nawet Obama się trochę hamował.
    Proszę zejść z chmurki.

    „Prezydent Trump powiedzial „America First!” I za co zostal antysemitycznie potepiony przez tenze AIPAC,”

    I widać nic nie ma do gadania, skoro musi zaraz biec i wszystko odwoływać. Widać, kto tam naprawdę rozdaje karty. Jednak nadal są naiwni, którzy wierzą, że on coś zmieni, gdy jest praktycznie osamotniony i zdany na łaskę służb specjalnych i wojska, które siedzi w wiadomej kieszeni. Tylko ja muszę się tłumaczyć, że mnie coś uciska 🙂
    PiS uderza w bardzo podobne patriotyczne tony i nic z tego nie wynika, bo to tylko kiełbasa dla elektroratu. Z tą różnicą, że ja się na to nie nabieram.

  66. Boydar said

    A może Pan Grisza wegetarianin … to Mu łatwo mówić.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
%d blogerów lubi to: