Dziennik gajowego Maruchy

"Blogi internetowe zagrażają demokracji" – Barack Obama

Co szykuje dla Europy Erdogan?

Posted by Marucha w dniu 2016-06-16 (czwartek)

W nazistowskich Niemczech honor Führera miał szczególne prawne znaczenie. Nie wolno było nie tylko uwłaczać jego czci, ale nawet krytykować Hitlera.

Dzisiaj prezydent Turcji Recep Tayyip Erdogan buduje dla siebie taki sam kult jednostki. Nie wolno go krytykować, za krytykę za kraty idą dziennikarze, pisarze, publicyści, a nawet osoby publiczne.

Turcja nie boi się prześladować również zagranicznych dziennikarzy czy aktorów mieszkających w krajach europejskich. Wszystko to świadczy, że Erdogan chcę zostać nowym Fürerem. Nie tylko Turcji, ale i całej Eurazji. To stare marzenie Atatürka, ojca turecko-osmańskiego faszyzmu.

Faszyzacja Europy zaczyna się dzisiaj od umocnienia islamizmu. Radykałowie-islamiści błąkają się po Europie. Oczywiście, nie noszą czarnych koszul i nie organizują marszy z pochodniami, ale jako zwolennicy ISIS – mieszkańcy Europy dokonują aktów terrorystycznych.

Przyśpieszanie radykalizacji muzułmańskiej wspólnoty w Europie jest tworzeniem nowego typu faszyzmu i to właśnie staje się priorytetem zagranicznej polityki Turcji i osobiście Erdogana. Jego celem jest chaos w Europie, następnie – rozpad Unii Europejskiej, stan wojenny na kontynencie i – jako rezultat – panowanie Turcji aż do wybrzeża Atlantyku – czyli spełnienie snu Atatürka.

Dla osiągnięcia tych celi Erdogan już wysłał do Europy setki tysięcy uchodźców i planuje wysłać kolejne miliony aby siać chaos, zamieszki, zgrozę i strach.

Turcja stała się także mistrzem antyrosyjskich prowokacji. Już w przeszłości, będąc członkiem NATO od 1952 roku – Turcja omal nie wzięła udziału w nowej wojnie światowej (przypomnijmy sobie kryzys kubański i NATO-wskie rakiety na terenie Turcji). Od tej chwili trwa realizacja tureckiego planu „zagospodarowania Europy”.

Czy ktoś może wyjaśnić komu dzisiaj potrzebne jest NATO? Według mnie Pakt północnoatlantycki został stworzony dla zwalczania właśnie europejskich narodów. Przecież Europejczycy są niezadowoleni ze swojej sytuacji gospodarczej, spowodowanej wprowadzeniem sankcji wobec Rosji, z których powodu cierpią bardziej niż Rosjanie.

W taki oto sposób NATO wzmacniając się dzięki „rosyjskiemu zagrożeniu” – ma tak naprawdę własny cel: stłumienie potencjalnej wojny domowej w Europie. Pogłębiający się kryzys i prowokacje otwierają NATO możliwości okupacji Europy prowadzoną na wielką skalę. Również i tego chce Erdogan – obecnie jeden głównych rozgrywających NATO.

Już od kilku lat Erdogan kieruje uchodźców do Europy żeby dławić i szantażować Brukselę. Jest mu na rękę żeby Zachód uważał za głównego wroga Rosję i Putina. Taki stan rzeczy daje Erdoganowi możliwość absolutnie spokojnej realizacji własnych celów. Dzisiaj NATO działa również w interesach Turcji wszem i wobec ukazując wizerunek Rosji i Putina jako pierwszoplanowych przeciwników, podczas gdy Turcja spokojnie szykuje się do rozpoczęcia wojny przeciwko Europie.

Oprócz siły militarnej – Turcja w szerokim zakresie stosuje „miękką siłę” (soft power) do maskowania antyrosyjskiej i antyeuropejskiej agresji. Przykładem może być chociażby… konkurs Eurowizji na którym zwyciężyła wyglądająca jak transwestyta śpiewaczka Jamala ze swoją skrajnie upolitycznioną piosenką o mękach Tatarów krymskich deportowanych z półwyspu. No tak, oni zostali deportowani, ale przecież nie zabici jak półtora miliona Ormian zamordowanych przez Turków sto lat temu! A co jeśli teraz Turcja znów szykuje coś w tym rodzaju? Przecież wyniszczenie Rosjan to dawna mrzonka niektórych amerykańskich generałów. Może to w Turcji znaleźli się doświadczeni realizatorzy takich planów?

Wyraźnie widać, że strategicznym celem prezydenta Erdogana jest islamizacja Europy, a później wprowadzenie na jej terytoriach stanu wojennego (znów przy pomocy NATO), pod pretekstem „zagrożenia ze strony islamskich ekstremistów”. Na rzecz tego planu działa już turecka V kolumna – przynajmniej 2 miliony obywateli Turcji, którzy już zamieszkują państwa europejskiej.

Erdogan może w każdej chwili dołączyć do nich jeszcze większą liczbę swych poddanych czy po prostu uchodźców z Bliskiego Wschodu. Teraz Europa i przede wszystkim Niemcy są poddane tureckiemu szantażowi. Jeśli ta ostatnia nie będzie przyjęta do Unii – Erdogan grozi otwarciem na oścież granic przed niekontrolowaną falą uchodźców. Paradoks polega zaś na tym, że również członkostwo Turcji w UE… otwiera drzwi dla totalnej islamizacji Europy.

Ostatnie wydarzenia potwierdzają, że tradycyjne kierunki działalności Erdogana i jego służb specjalnych to pomoc dla ugrupowań terrorystycznych. Najświeższy przykład to poparcie ISIS i zakup produktów naftowych od terrorystów. Turcji nie interesuje walka z terroryzmem, ważniejszą sprawą okazuje się radykalizacja własnych obywateli i muzułmanów w Europie, osmanizacja Eurazji i zdobycie hegemonii. Najnowsze informacje tylko te przypuszczenia potwierdzają– na lipcowym szczycie NATO w Warszawie Turcja zamierza wprowadzić zmiany do treści Paktu, właśnie w słynnym artykule 5 Traktatu o wspólnej obronie.

Na razie przewiduje on, że kraje NATO narażone na agresję powinny podjąć działania „które uważane są za niezbędne”. Teraz Erdogan żąda zgody na natychmiastowe użycie broni. Czym mogłoby to się skończyć wiemy odkąd Turcja z premedytacją wbiła Rosji nóż w plecy zestrzeliwując w 2015 roku. rosyjski myśliwiec. Gdyba taka zmiana dokumentów traktatowych obowiązywała już wówczas – oznaczałoby to rozpoczęcie pełnowymiarowej wojny, do której zostałyby wciągnięte wszystkie kraje Europy.

W taki właśnie sposób Erdogan chce zostać prawdziwym Führerem Eurazji i wskrzesić na gruzach Europy i Rosji Imperium Osmańskie. Obywatele Unii Europejskiej powinni wiedzieć o tym w pierwszej kolejności.

Johan Bäckman
fiński politolog, specjalnie dla „Myśl Polska”
Myśl Polska, nr 25-26 (19-26.06.2016)
http://mysl-polska.pl

komentarzy 35 to “Co szykuje dla Europy Erdogan?”

  1. GonDar said

    Kupując kebaba, karmisz araba!!!

  2. AlexSailor said

    Powinno być.
    Kupując kebaba osiedlasz araba.

  3. AlexSailor said

    Nie jest problemem Turcja i jej władze.
    Problemem są Niemcy, władze UE i władze poszczególnych europejskich krajów.

  4. kazek said

    Bardzo ciekawy artykuł , są na świecie rózne siły które rozgrywają pod siebie. Stoi to w sprzeczności z teorią Żyda Wszechmogącego , który kontroluje i Obamę i Putina.

  5. Hasso C. said

    Bäckman probuje zrozumiec, co sie dzieje. Mysle, ze mocno przecenia Erdogana. To nie on jest dyrygentem w geopolityce.

  6. RomanK said

    Stek bzdur!
    Erdogan nie jest zadnym islamista to molodoturek, czyli Donmeh.
    TO tak, jak uwazac Brzezinskiego , Sikorskiego czy Kwasniewskiego za chrzescijan- katolikow tradycyjnych.
    Edogan wie, ze Unia Europejska sie skonczyla…rozlazla w lapkach mieciutkich a lasych na przywilee wygodnych i lasych na lapowy przydupaskow z Wielkiego Wschodu…i ze ich dni policzone ..przez Starszych i Uznanych Braci Szkockich…ktorym zycie dalo niezwykla szanse…Co prawda nie udalo sie , podzielic Rosji i podporzadkowac, nie udalo sie zajac 8 krajow Blskiego Wschodu..z Iranem…ale udalo sie oplesc Rosje wianuszkiem stalowych kleszczy od Estonii po Kaukaz. I zajac najwygodniejsza i wymarzona pozycje na przyszlosc…
    Erdogan zna wartosc Turcji w tym ukladzie , zwlaszcza, ze do nich naleza Dardanele i Bosfor…i znajac swoja cene..nie chce isc do Nieba dajac za darmo…jak np sprawujacy nadzor nad Polakami.
    Mozna o to miec do niego pretensje????
    Owszem mozna…ale za co???
    Za to- ze jest realista???
    Realistami sa tez Rosjanie….oni wiedza…ze zainwestowali w kurdupli i ze Polska dla nich jest stracona na dlugo.
    Pasn Piskorski i inni to nei zadne przypadki ..to znaki wysylane w kierunku Moskwy. DOskonale przez Rosjan rozumiane.
    Wie o tym- ze oni wiedza i to doskonale Erdogan..dlatego pisze listy….
    To szczwany lis…Po co ma zalatwiac przez posrednikow- jak wie, ze kradna i oszukuja?
    Panowie z Mysli Polskiej…..ochlapcie sie zimna woda.
    Na dzis szansa jest sciagniecie jak najwiecej Amerykanow – Polonusow…oni gadaja , jedza, czuja i co najwazniejsze robia swoje dzieci..ladne milutkie blondaski z niebieskimi slipkami….i gotowi tym dzieciom ojcowac! To bardzo wazne!!!
    Jesli bedziecie stroic fochy, przyjada mowiacy po polsku, ale o ciemnych wlosach,,robiacy wam dzieci z charakterystycznymi cechami karczmarsko parobczanskimi….zostawiajac je wam w prezencie!
    Mlyny Boze miela wolno..ale stale ….a czas mielenia mierzy sie pokoleniami….
    Prawie 30 lat temu ostrzegalem….a rozni niktosie pukali mnie po glowie wysmiewajac serdecznie:-)))
    a pisalem tak…. BO jedyna rzecza gorsza co moze was Polacy w Polsce spotkac, cos gorszego niz nas – emigrantow….to to, ze mozecie sie znalec w pozycji emigrantow nie ruszajc sie nigdzie…tam na swojej wlasnej ziemi….
    I kruca , znow mialem racje. Nie wykrakalem, , ostrzegalem tylko widzac- jak rozwija sie sytuacja polityczna w Polsce.

  7. kazek said

    Panie Romanie czyli jaka jest wg pana przyszłość Polski i Europy bo z pańskiego wpisu nie mogę wywnioskować.

    Szto dziełać jak mawiał Lenin?

  8. Wełna said

    No to Panie Romanie, daj Pan przykład.

    //Realistami sa tez Rosjanie….oni wiedza…ze zainwestowali w kurdupli i ze Polska dla nich jest stracona na dlugo.// – a to coooo?

  9. revers said

    Dziwne ale takie same relacje zadaja kanclerki niemieckie, to Merkelowa wystawila Erdoganowi satyryka niemeickiego za obraze czci Erdoganowej, nie byla w Budestagu w dniu glosowania nad rezolucja o ludobojstwie ormian. ktora wstrzasla otomanami Erdogana.

    Nadal jest zabroniona ksiazka biblografia Merkel, napisana przez sekretarke bylego kanclerza Kohla.

  10. peacelover said

    Autor bardzo przecenia swiatowa role Erdogana.
    To zwykly megalomaniak, ktoremu sie wydaje, ze wszystkich wyroluje
    Faktem jest, ze ten cwaniak gra wysoko i chyba lubi ryzyko.
    Lecz nie takich swiat juz widzial. Sa na nich metody,
    A te metody sa znane moznym tego swiata . Chocby ustalenie miejsca pobytu
    i ewentualny zamach ??! To nie problem !

    Jego sila tkwi raczej w usluznej kolaboracji ze swiatowymi bandytami.
    To Rosjanie odkryli jego machloje i role w syryjskiej wojnie.
    Za jego zycie nie dalbym grosza, bo ten czlowiek zyje tylko sezonowo !
    Z kolei Turcja jako obiekt militarny sprawdzil sie tylko jako mordercy cywilow,
    lecz we wspolczesnej wojnie np, z taka Rosja nie ma zadnych szans ..

  11. piwowarr said

    Na dzis szansa jest sciagniecie jak najwiecej Amerykanow – Polonusow…oni gadaja , jedza, czuja i co najwazniejsze robia swoje dzieci..ladne milutkie blondaski z niebieskimi slipkami….i gotowi tym dzieciom ojcowac! To bardzo wazne!!!
    Jesli bedziecie stroic fochy, przyjada mowiacy po polsku, ale o ciemnych wlosach,,robiacy wam dzieci z charakterystycznymi cechami karczmarsko parobczanskimi….zostawiajac je wam w prezencie!

    Nic dodać, tylko sie zgodzić..

    Ale to nie przejdzie. Przy polityce zaporowej dla polskości i Polaków w Polin, to nie jest realne.

    Natomiast dokładnie w ten sposób zrobią Ukraińcy z Kanady, gdy już to, co teraz nazywamy Ukrainą się definitywnie skończy.

    A do Polski przyjadą, z którymi to zamiarami sie zupełnie nie kryją, owi wymienieni polskojęzyczni z ciemnymi włosami, o czym bez ogródek uprzedził pan profesor najprzenadzwyczajniejszy, Johann Chardtmannn (KUL).

    (e, tam, z ciemnymi włosami to pół biedy, bo to jest jeszcze jakaś rasa. Sefaerdyjki bywaja niebrzydkie. Przyjedzie mianowicie śmieć genetyczny, ryży w piegi, nogi pałąkowate, zęby wystające, jedno oko zielone, drogie szare i zez. Skutek rozmnażania wsobnego.)

  12. RomanK said

    Panie Kazek… Europa nie ma przyszlosci! Przyszlosc maja tylko ci co dochowali sie przyszlych pokolen! Przyszlosc Europy wali do niej otwartymi granicami!
    CO robic….Przezyc! Przede wszystkim przezyc…i uchronis swoje dzieci i wnuki..szczegolnie wnuki!

    Przyklad??? panie Welna????
    Rob pan dokladnie to co ja zrobilem….ale na to pana nie stac:-))))
    Badz pan soba:-)))) welna:-)))

  13. Re 12 RomanK
    Panie Romku : pisze Pan: „przezyc”…
    To ja Panu mowie:”gowno prawda”…
    Co jest nqjqazniejsze? ??
    NIE DAc SIE SKORUMPOWAC!!!!!
    To jest nqjqazniejsze. ..
    ===========
    Jasiek z toronto

  14. RomanK said

    Panie Jasiu… czy pan patrzy na swiat ..czy slucha, jak o nim opowiadaja w TiVi?????
    Teraz juz nie ma kogo korumpowac….zeby pana chcieli skorumpowac musi sie pan zapisac i czekac…..nie powiem panu ile..bo nie wiem..ale to sa juz lata:-)))))
    Gowno prawda- niech pan wykrzyczy dokonujac aktu samoimmolacji w protescie przeciwko ,,,,korupcji:-)))))
    W chwili obecnej aktem cheroicznym dla Polakow…jest przezyc….przezyc jako Polacy..narod….nie dac sie zniszczyc.
    W Ofierze Molechowi Europa splywqa krwia….Polska szczegolnie…w ciagu jednego pokolenia Polska stracila 8 mln zdrowych zdolnych ludzi w wieku rozrodczym..i praktycznie 10 mln nienarodzonych Polakow w wyniku aborcji i antykoncepcji.
    Na dzis Polska pwinna liczyc ok 55 mln ludzi.

    Panie Piwowar..zgadzam sie z panem…Tak moze byc….jesli rozpatrzymy wiele scenariuszy zawsze Polacy wybieraja najgorszy…ja probuje wybrac najbardziej korzystny….
    W roku 1970 Polska i Iran mialy jednakowa populacje i mniej wiecej takie same warunki ..32 mln ludzi…..Dzis POlska ma 38 mln ..w co absolutnei nie wierze….a Iran ma 80mln ludzi…i pozycje i przyszlosc – na jaka zasluguje kraj 80 milionowy….

    Jak pan mysli, czy majac ok 86 tys aktywnych zolnierzy USAF z pochodzenia Polakow….wladze \Polski i Polacy nie powinni zabiegac zeby tylko ich kierowano do sluzby w Polsce??? podkreslajac ekonomiczne czynniki decyzji..jezyk, znaajomosc kultury, taniosc adaptacji i przede wszystkim przyjazny i nei konfliktowy stosunek tubylcow i vice versa ????

  15. RomanK said

    Panie Pawle neich pan prowana te dwie piramidy…:
    http://populationpyramid.net/iran-islamic-republic-of/1970/

    iranska i neich pan kliknie w Poland:
    izobaczy pan postac mnicha buddyjskiego…..tak wyglada nasza przyszlosc….

  16. Maćko said

    Co do przeszlosci i przyszlosci, polecam i tutaj, moze ktos przegapil:
    ISLAM NISZCZY Nasza Cywilizacje. Zawsze niszczyl:

    Wszystkie inne tez.

  17. Maćko said

    15 – Panie Romanie, ta strona z danymi wyglada jeszcze lepiej:
    http://www.worldlifeexpectancy.com/country-health-profile/poland

  18. Re 14 RomanK
    No to powiem Panu dosadniej:
    Gdyby Polacy nie byli skorumpowqni, to nie przyszloby name Polakow do glowy wybierac lub nawet pomyslec o zydowskiej kontroli and nami.
    Czlowiek nie skorumpowqni to czlowiek wolny..
    Nie wiedzal Pan o tym???.
    ==============
    Jasiek z toronto

  19. Maćko said

    18 JzT – Gdyby Kanadole nie byli gupi jak tabaka w rogu to by nie mieli tego Trudo, a gdyby Ameryknia nie byli skorumpowani i durni to by nie wybrali ani Krzaka jr. ani Bambiego, Zabojady nie dostaliby za kare ani Smarkozego ani Holenderskiego, a Niemcy Makreli…
    Gdyby Kaska nie szla po parku to by jej nie zgwalcili a gdyby Jagna siedziala w glebi matecznika to by jej nie porwali dla Kalifa co potrzebowal 3000 blond dziewic.
    Sa ofiary i sa kaci.
    Panial????!!!!
    Macko z Santiagówka

  20. RomanK said

    ad 17…Ciekawy balet – panie Macieju:-))) taniec przyszlosci:-))))w rytm fujarki…fakira:-)))

    Gdyby panie -gdyby….
    Lodyrydy, lodyrydy, gdyby…:-))))
    Panie Janku..gdyzby pan mial ziemniaki i grzybki , podam panu przepisc na ziemniaki z grzybkami.
    Gdyby pan mial ziemniaki to trzeba je obrac i ugotowac.. tak samo gdyby pan nazbieral grzybow trzeba je umyc, obrac i udusic z cebulka i smiteana..dodac soli i pieprzu do smaku.
    Smacznego!..w razie gdyby udalo sie panu zjesc.:-))))
    Opowiedzic panu cobysmy robilibysmu, jakbysmy znalezlismy 10 mln w zlocie???eee..po jedzeniu lepiej drzemnac:-))))

  21. Boydar said

    Coraz śmielej sobie Pan Roman poczyna piórem; „cieszą ojca takie dzieci”.

    Mnie interesuje egzegeza nw. fragmentów (6); pozostałe są względnie oczywiste.

    – „… oni wiedzą…że zainwestowali w kurdupli …”

    # „oni wiedzą”, sugeruje nam Pan, że po pierwsze, w kurdupli zainwestowali oni (Rosjanie), którzy ? KGB, GRU czy te w chałatach ? Dla nas nie jest to bez różnicy, tak jak nie jest bez różnicy czy słuchamy Miedwiediewa czy Putina. Dalej, „wiedzą”, czas teraźniejszy, znaczy się nie wiedzieli od początku ? Że ukr jest ukrem i że krew nie woda ? Nie ma żadnych przypadków, przynajmniej w polityce tego państwa (Rosji).

    -„… iść do Nieba dając za darmo…jak np sprawujący nadzór nad Polakami …”

    # sugerując, że do Nieba (z dużej litery) wystawia Pan cenzurę. Na podstawie jakich przesłanek ? Sugeruje Pan także kilka innych rzeczy, choć jedynym dowodem na nie jest raport generałowej Anodiny i polskojęzycznych konfratrów.

    – „… Pan Piskorski i inni to nie żadne przypadki … to znaki wysyłane w kierunku Moskwy. Doskonale przez Rosjan rozumiane …”

    # tutaj dla mnie kontekst jest jeszcze inny; przecież Piskorski to dupek, w garniturze za sto tysięcy. Nie wyobrażam sobie go, jako „agenta” tzw. Moskwy. Proszę popatrzeć na poważnych przedstawicieli Rosji – Ławrow, Pieskow, Zacharowa, że o Putinie nie wspomnę. Nie da się porównać takiego Piskorskiego do Oleksego czy nawet Millera, więc co, aż tak na psy Rosja zeszła ? Nie sądzę. Po prostu to nie jest ta Rosja którą mamy na myśli, a jeśli nie ta, to znaczy że to nie jest Rosja. Natomiast my mamy tak myśleć. Choć z drugiej strony, w „Moskwie” jest też np. parę milionów ciapatych i drugie tyle różnych innych kalek fizycznych i umysłowych. To jeśli do nich ten „sygnał” to fucktycznie trudno się nie zgodzić.

  22. revers said

    .. nie tylko Erdogan szykuje deeuropyzacje, ale Merkel, Syulc w Brukseli ostanio wystapil z zformulowaniem wiekszej wartosci uchodzcow od zlota, co przeklada sie na coraz wieksza wladze centralna Brukseli, i instrumentalne traktowanie uchodzcow do umacniania wladzy, jak tez napedzania strachu, wprowadzania zamieszania wsrod rdzennych europejczykow.

    Hipokryzja Szulca tez nie ma granic, bo jak nie zloto to ida za tym ogromne pieniadze liczone w miliardach, geszeficki Sorosa i s-ka.

  23. Spartakus62 said

    Erdogan rozgrywa swoją partię brydża do czasu. Już łasi się do Rosji z powrotem, bo teraz dostrzegł, że zestrzelenie rosyjskiego SUva, to był śmiertelny błąd jego i strzał w swoje kopyto. Ja bym jednak nie wchodził z tym pomiotem szatańskim w „komitywę”, permanentnie go ignorując. Na razie, apotem gdy sie uda, go wykończyć. To Machiavelli Bliskiego Wschodu.

    Wpisy pana Romanie – 6,12,14,15, 20 -absolutna z g o d a!

    Nawet p.Maćko zaczął celniej trafiać…

  24. NICK said

    Nie dasz Pan rady, Panie Boydar’ze. O sobie nie wspomnę.
    Coraz więcej ‚ich’. Klika. Rodzaj kibuca.
    A i poklask znajdują coraz większy. Wśród, wydawało się kiedyś, normalnych Gajówkowiczów.

    „Odwaga” u ‚nich’ coraz większa i bezczelność. Znak czasu.

  25. Boydar said

    Możesz mieć Pan rację Panie NICK’u, a może nie; trudno wyczuć, nie kiełbasa. Niech Pan weźmie pod rozwagę okoliczność następującą; ilu jest czystych bez mydła Polaków, ilu mieszańców, ilu obcych. Jeżeli koncepcja forowana przez Pana Gajowego jest słuszna (ja przyjmuję że jest), to potencjalnym Polakiem jest także mieszaniec. Coś kiedys musi przeważyć; w jedną albo druga stronę. Nie mógł Pan Bóg zostawić nas bez szans, przecież widział i widzi co się dzieje. Wiedział zresztą zanim się dziać zaczęło. Czyli sens w tym musi być. Ujmując rzecz mechanicznie, słowo obudzi krew. I nie jest istotne czy ja dam radę, wcale na to nie liczę, ale to jest taki nasz haevy duty, jak mawiają bracia Angole.

  26. watazka said

    1
    GonDar
    Araby – to nie Turki

  27. Maćko said

    Nadczynnym pajacom dworskim doopy sie przegrzewaja… dobre i to. Grzanie doopy ( dzieciom sie paskiem od spodni pomagalo myslec ) grzeje olej który zamiast w lepetynie wlasnie zalega w doopie z czytelnym tego wynikiem.
    Tyle ze sfora pudelków niedzwiedzie tylko irytuje. Halas. Jaki tam HUK. Szum.
    :-)))))))))))))

  28. Duszek said

    .http://wpolityce.pl/swiat/297082-le-figaro-z-turcji-wyplynelo-szesc-statkow-z-bronia-dla-panstwa-islamskiego-szukaja-ich-sluzby-wywiadowcze-europejskich-panstw

  29. watazka said

    16
    Macko
    Jak juz musi sie pan douczac o islamie to dlaczego akurat od ewangelistow?.
    Nie wystarczy dorwac byle video w internecie i sie „ksztalcic”. Za pozno. Tp sie robi w szkole.
    Ani Mongoly, anilLudy turkmenskie, czy chazarksie nie byly nigdy Arabami. Pod Wiedniem tez nie walczylismy z Arabami.
    I takie starszliwe klamstwo, ze islam podbil swiat jest moze dobre dla Amerykanow bo oni nioc nie umieja – nie znaja wlasnej historii.

    W tej chwili najwiekszym zagrozeniem jest komunizm amerykanski, ktory podbija swiata bombami, bronia bakteriologiczna, napalmem, dronami, sankcjami i nieludzkim traktowaniem cywilow na calym globie.
    To nie islam zagraza Rosji – tylko NATO i te 1000 amerykanskich baz.Polska nie jest muzulmanskim krajem a odgraza sie i Rosji i Syrii a kocha Ukraine. Co to ma wspolnego z islamem??
    Europa ciagle jeszcze lize rany po II wojnie swiatowej.
    Akurat cala Europa chrzescijanska podobno popierala muzulmanskie Kosow i powstanie muzulmanskich panstw w Europie.
    Ale nie muzulmanie bombardowali Serbie i Macedonie i Bosnie. I ne muzulmanska baza jest w Kosowie, Niemczech Bulgarii, Polsce, Rumunii i na Ukrainie.

    Czy Jankesy to muzulmanie??
    W naszym wspolczesnym swiecie nie muzulmany nas napadaja i nie muzulmany zagrazaja.
    Wystarczy przygladnac sie historii chocby ostatnich stu lat podbojow.
    Dlaczego nie chcemy uznac ludobojstwa Serbow, Haitanczykow, Filipinczykow, Indonezyjczykow, Rosjan.
    Dlaczego ewangelisci amerykanscy maja prawo otumaniac caly swiat.?
    Polska teraz sie wyprawia na pomoc chrzescijanskim Ukrom i chrzescijanskim jankesom w Syrii; Pomagamy NATO rozbijac inne narody, nawet te chrzescijanskie i slowianskie. To moze my jestesmy muzulmanami?
    Juz nie wspomne o tym, ze radykalny islam stworzyli Amerykanie – do czego sie sami przyznaj, i stworzyli Taliban, Al-Kaide i ISIS i ich finansuja.

    „Chrzescijanskie” podboje – Obrona przed islamem???

    Militarne interwencje USA od stu lat:

    1899- napasc na Filipiny. Calkowite wymordowanie ludnosci Luzon, podbicie calego archipelagu: Luzon, Visajas i Mindanao. Filipiny i wtedy i teraz mialy sluzyc za „Trampoline” (Jumping board) do Japonii i Chin.
    I tak tez pozostalo. Ostatno powiekszono bazy na Filipinach.
    1902- Amerykanie napadali na Kube mniej wiecej w tym samym czasie co na Filipiny
    1901-inwazja Kolumbii. A od 70 lat trwa wojna cocainowa w Kolumbii i panstwo pozostaje pod kontrola amerykanskich i izraelskich handlarzy bronia i narkotykami. Partyzantka FARC , ktora probuje bronic kraju jest uwazana za „marksistow-komunistow-terrorystow, ktorzy zagrazaja interesom Stanow Zjednoczonych w AMeryce Poludniowej. Teraz amerykanskie bojowki w Kolumbii sluza do „wypadow” do Wenezueli, ktora od lat jest na celowniku amerykanskiej soldateski.
    1902-najazd na Panamę
    1903-USA skierowały do Przesmyku Panamskiego okręty wojenne w celu izolowania Armii Kolumbijskiej
    1903-inwazja Hondurasu, Republiki Dominikany
    1903- napad na Syrie
    1904-inwazja Korei, Maroko i Republiki Dominikany
    1904-1905-wojska amerykańskie ” interweniują” w wojnie rosyjsko-japońskiej
    1905-wojska amerykańskie ingerują w rewolucję w Hondurasie
    1905-wprowadzenie wojsk do Meksyku (pomagano dyktatorowi Porfirio Diazowi w tłumieniu powstania)
    1905-wprowadzenie wojsk do Korei
    1906-inwazja amerykańska na Filipiny, stłumienie powstania narodowowyzwoleńczego
    1906-1909-amerykańskie wojska wkraczają na Kubę w czasie wyborów
    1907-wojska amerykańskie wprowadzają w życie protektorat „dolarowej dyplomacji” w Nikaragui
    1907-wojska amerykańskie interweniują w rewolucję w Republice Dominikany
    1907-wojska amerykańskie uczestniczą w wojnie Hondurasu z Nikaraguą
    1908-wojska amerykańskie wkraczają do Panamy podczas wyborów
    1910-Nikaragua. Wojska amerykańskie wkraczają do portów Bluifilz i Corinto
    1911-Amerykanie lądują w Honduranie w celu wsparcia powstania pod wodzą byłego prezydenta Manuela Bonnity przeciwko legalnie wybranemu prezydentowi Miguelowi Davila
    1911-stłumienie antyamerykańskiego powstania na Filipinach
    1911-wprowadzenie wojsk amerykańskich do Chin
    1912-wojska amerykańskie wchodzą do Hawany (Kuba)
    1912-wojska amerykańskie wchodzą do Panamy podczas wyborów
    1912-napaść wojsk amerykańskich na Honduras
    1912-1933-okupacja Nikaragui, ciągła walka z partyzantami. Nikaragua przekształciła się w kolonię monopolu „United Fruit Company” i innych firm amerykańskich
    1914-wojska amerykańskie wchodzą do Republiki Dominikany, walki z powstańcami o Santo Domingo
    1914-1918-seria najazdów na Meksyk
    1914-1934-Haiti. Po licznych powstaniach Ameryka wprowadza swoje wojska, okupacja trwa 19 lat
    1916-1924-8-letnia okupacja Republiki Dominikany
    1917-1933-okupacja wojskowa Kuby, protektorat ekonomiczny
    1917-1918-udział w I Wojnie Światowej. Początkowo Ameryka utrzymuje neutralność czyli sprzedaje broń za astronomiczne kwoty, bogaci się niewyobrażalnie, przystępuje do wojny dopiero w 1917 roku to znaczy prawie przy samym końcu, straciła zaledwie 40 tysięcy ludzi (przykładowo Rosjanie 2 miliony) ale po wojnie ogłasza się głównym zwycięzcą
    1918-1922-interwencja w Rosji
    1918-1920-Panama. Po wyborach wprowadza wojska w celu pacyfikacji zamieszek
    1919-Kostaryka. Powstanie przeciwko reżimowi prezydenta Tinoco. Pod naciskiem USA Tinoco zrezygnował ze stanowiska prezydenta jednakże niepokoje w kraju nie ustały. Lądowanie wojsk USA w celu „obrony amerykańskich interesów”. Wybór na urząd prezydenta D. Garia. W kraju przywrócono rządy demokratyczne
    1919-wojska amerykańskie walczą po stronie Włoch przeciwko Serbom w Dalmacji
    1919-wojska amerykańskie wchodzą do Hondurasu podczas wyborów
    1920-Gwatemala. Dwutygodniowa interwencja
    1921-Amerykańskie wsparcie dla rebeliantów walczących o obalenie prezydenta Gwatemali Carlosa Herrero w interesie „United Fruit Company”
    1922-interwencja w Turcji
    1922-1927-wojska amerykańskie w Chinach podczas powstania ludowego
    1924-1925-Honduras. Amerykańskie wojska napadają na kraj podczas wyborów
    1925-Panama. Wojska amerykańskie rozpraszają i tłumią strajk generalny
    1926-amerykańska inwazja na Nikaraguę
    1927-1934-Na całym terytorium Chin stacjonują wojska amerykańskie
    1932-Salwador. Inwazja od strony morza. W tym czasie trwało powstanie
    1936-Hiszpania. Wprowadzenie wojsk podczas wojny domowej
    1937-pojedyncze starcie militarne z Japonią
    1937-Nikaragua. Z pomocą wojsk amerykańskich Somoza dochodzi do władzy obalając legalny rząd Sacasa. Somoza zostaje dyktatorem, członkowie jego rodziny rządzili krajem przez 40 lat
    1939-wprowadzenie wojsk do Chin
    1950-1953-wojna w Korei. W działaniach bojowych brało udział 350 tysięcy ludzi, 1 tysiąc czołgów, ponad 300 okrętów. Przeważającą część kontyngentu i sprzętu wojskowego dostarczyły USA
    1961, kwiecień-próba amerykańskiej inwazji na Kubę w rejonie Zatoki Świń w celu obalenia rządu Fidela Castro
    1965-1973-wojna w Wietnamie. Największy udział sił zbrojnych USA po II Wojnie Światowej
    1964-1973-operacja zbrojna USA przeciwko Frontowi Patet Lao w Laosie. Brało udział ponad 50 tysiące ludzi
    25 października 1983-czerwiec 1985-operacja wojskowa USA „Nagła furia” na Grenadzie w celu obalenia lewicowego rządu tego wyspiarskiego państwa
    1986, kwiecień-po wprowadzeniu sankcji ekonomicznych USA rozpoczęły akcje wojskowe przeciwko Libii. Zbombardowano dzielnice mieszkalne Trypolisu i Benghazi
    1989, grudzień-wojskowa operacja USA pod nazwą „Just Cause” w Panamie w celu 1991-1995 i 1998-1999 usunięcia szefa kraju, prezydenta Noriegi, oskarżonego o handel narkotykami i o popieranie terroryzmu
    1991, 17 stycznia-28 lutego-operacja wojskowa USA i ich sojuszników, o nazwie „Pustynna burza”, w wyzwoleniu Kuwejtu od irackiej okupacji
    1991-1995 i 1998-1999-wojna etniczna w Jugosławii i agresja NATO przeciwko Federalnej Republice Jugosławii 1993, 17 stycznia-USA rozpoczęły atak rakietowy na iracki obiekt gdzie , według twierdzeń Waszyngtonu, prowadzono prace nad bronią jądrową w odległości 20 kilometrów od centrum Bagdadu
    1993, 26 czerwca-USA dokonały uderzenia rakietowego w główny kompleks dowodzenia wywiadu irackiego w Bagdadzie w odpowiedzi na rzekome opracowanie przez Bagdad planów zabicia amerykańskiego prezydenta George’a Busha
    1996, 3 września-USA dokonały ataku rakietowego na Irak po tym jak wojska irackie przeprowadziły operację przeciwko Kurdom w rejonie Erbil na północy Iraku
    1998, 20 sierpnia-atak na „cele terrorystyczne” w Afganistanie i Sudanie w odpowiedzi na zamachy terrorystyczne na ambasady amerykańskie w Tanzanii i Kenii
    1999, 24 marca-operacja „Sojusznicza siła”. Interesujący jest zwłaszcza ten historyczny przegląd na tle tego jak zachowują się USA i sojusznicy w sytuacji kiedy jeden niepodległy kraj próbował spacyfikować jedną samozwańczą republikę
    2001, 7 października-Afganistan. USA przeprowadzają operację w Afganistanie w ramach operacji „Enduring Freedom”, rozpoczętej rzekomo w odpowiedzi na zamach terrorystyczny z 11 września 2001 roku
    2003, 20 marca-wojna iracka, konflikt który rozpoczął się od napaści sił USA i ich sojuszników na Irak w celu obalenia reżimu Saddama Husseina. Operacja nosiła nazwę „Iracka wolność”
    2008, sierpień-konflikt zbrojny w południowej Osetii. Nieudana próba USA rozpoczęcia wojny z Rosją z wykorzystaniem Gruzji
    2011, 19 marca-wojna w Libii. Pod wymyślonym i kłamliwym pretekstem stworzono powód do napaści na Libię
    2013, wspieranie Al-Kaidy
    2013, Obalenie legalnie wybranego Prezydenta i rewolta na Ukrainie
    2014 Syria, Irak, Jemen

    I przygotowujemy sie na Moskwe.

    Sprobujmy sie najpierw rozprawic z prawdziwym wrogiem aktualnym, a potem sie wezmiemy za islam. Nie mam nic przeciwko temu.

  30. Marucha said

    Re 29:
    W naszym wspolczesnym swiecie nie muzulmany nas napadaja i nie muzulmany zagrazaja.

    Przyjąłem do wiadomości, choć co innego widzę w Europie.
    Ale rozumiem, że to bydło, które sra w ośrodkach pomocy dla niego przeznaczonych, szczy w basenach, napada kobiety, podpala i demoluje samochody etc, etc, etc. to świadomi bojownicy, którzy mszczą się za lata upokorzeń.

  31. NICK said

    Widzisz Pan?(25).
    HUK.
    Zresztą. nie tylko ‚un’.

  32. Maćko said

    29. Watazko, czy zagrozenie USrAhellem i zagrozenie Islamem sa wykluczajace sie miedzy soba?

    Chyba nie. Mozne miec i urok i sraczke w tym samym momencie. Mona oberwac i kijemi palka.

    Czy film jest o Arabach? Nie, film jes o Islamie.
    Islam nie podbil Swiata, choc podbil spora czesc Basenu Moza Sródziemnego i Azji. Kosztem 270 MILIONÓW poderznietych gardel. I milionów niewolników.

    Absolutnie nie neguje zagrozenia neokonów i innych psychopatów rodem z USA-Israhella. Ale nie moge odrzucic materialu dowodowego zawartego w wypowiedzi jaka zalaczylem.

    Pan zadal sobie trud wysluchania do konca?

    Wróce do mojego watku o pewnej naszej wadzie jaka czesto mozna zaobserwowac – jest to blad jednostronnosci ( z przyejmnoscia akceptuje lepsze nazewnictwo ) tj. sklonnosc do myslenia jednotorowego.
    Np. jak ktos komentuje jakas pozytywna mysl zawarta w jakims teksice to sie mu wykazuej, ze tekst nie zawiera tego a autor gdzie indziej nie ma racji.
    Podobnie w tym przypadku, chce Pan „rozprawic” sie z USA naprzód a potem zajac sie Islamem.
    A jezeli nie bedzie potem dla naszej cywilizacji? Co wtedy?

    Moim zdaniem przekaz Billa Warnera jest naladowany faktami i analizami jakich malo dookola i trzeba absolutnie przyswoic sobie brakujaca wiedze.
    Lepije wiedziec wiecej niz wiedziec mniej.
    Zawsze.
    Pozdrawiam

  33. Wełna said

    Romank (12),

    dziękuję za „dobre” rady – ale czasy świetności ma Pan już za sobą… Pozdrawiam.

  34. Wełna said

    Mickiewicz (23),

    skoro tak ochoczo zgadza się Pan z z koment. Romank (6) to może spróbuje Pan wyjaśnić co autor miał na myśli pisząc : „Realistami sa tez Rosjanie….oni wiedza…ze zainwestowali w kurdupli i ze Polska dla nich jest stracona na dlugo.”

    Sam autor nie dał rady odpowiedzieć. Kto konkretnie inwestował, co inwestował i w jakim celu?

  35. Spartakus62 said

    Myślę panie Wełna, ze Rosjanom tak karły i jego pisda, tak na razie nie zalazły za skórę. ten ćwok Singer, od czasu do czasu wyskoczy jak Filip z konopii z tym wrakiem samolotu, ale jeden z tych co zaje…bali księżyc przywraca go do pionu. Co pan Roman miał na myśli, to co piszę panu. Jeżeli chodzi o inwestycje, to i USA i Rosjanie mają tu interes, by przejąć poszczególne gałęzie przemysłu, czy banki, a nawet ziemię. Jest o co się… ubiegać. Kto kontroluje przemysł – rafinerie, grafit, ziemie (liczba mnoga), transport etc itp.może kontrolować i wpływać na państwo. Rozmieścić i opleść dany kraj siatką szpiegowską, przejąć wiele aktywów państwa i dóbr..

Sorry, the comment form is closed at this time.