Dziennik gajowego Maruchy

"Blogi internetowe zagrażają demokracji" – Barack Obama

Kilka słów na pożegnanie

Posted by Marucha w dniu 2016-06-20 (poniedziałek)

Włodka Kulińskiego poznałem kilkanaście lat temu, już nie pamiętam dokładnie, kiedy. Zadzwonił do mnie, pytając czy nie miałbym chęci pomóc mu w sprawach technicznych związanych z pierwszą wersją Jego „Wirtualnej Polonii”.

I tak to się zaczęło.

Z czasem współpraca rozciągnęła się również na sprawy redakcyjne.

Nasze poglądy na wiele spraw były podobne, ale niekoniecznie identyczne – na przykład w kwestii Kościoła Tradycji, czy roli Rosji w świecie – dlatego po pewnym czasie założyłem własną witrynę. Nigdy nie usiłowaliśmy ze sobą konkurować. Każdy miał jakąś przestrzeń do wypełnienia.

Włodek był człowiekiem towarzyskim, dobrym kompanem, miał bardzo wielu znajomych prywatnie i biznesowo (chyba nigdy w życiu nie pracował „na etacie”). Był gościnny i lubił kucharzyć – często zaskakiwał jakimiś nietypowymi daniami lub drinkami.

Nie odmawiał pomocy przyjaciołom. Zawsze chętny do podwiezienia ich, do zaopiekowania się zwierzakami właścicieli podczas urlopu, czy do innych codziennych przysług.

Posiadał łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi.

Kochał psy, szczególnie swą sunię, Tarę, „szabradora”, czyli mieszańca owczarka alzackiego i labradora. To był wspaniały pies, miły, przyjazny, lecz nigdy nie nachalny. Ale Włodek nie brzydził się również i kotami…
Tara odeszła kilka tygodni przed swym właścicielem.

Bardzo lubił zajmować się pracami na działce. Chętnie grywał w golfa.

Był odznaczony Orderem Patrioty, ufundowanym przez Stana Tymińskiego. Sam był sponsorem Nagrody Literackiej im. Józefa Mackiewicza.

Miał dwie wspaniałe córki, Paulę (która właśnie dostała się na medyczne studia na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim) i Nicole (która dopiero co zdała maturę). Tak się złożyło, że Włodek zmarł w dniu urodzin starszej córki, Pauli.

Włodek długo chorował, ale wciąż wydawało się nam, że – przy jego pogodnym usposobieniu i woli walki – jakoś się z tego wykaraska. Dopiero pod sam koniec dotarło do nas, że czas Włodka się kończy. Ale nie przypuszczaliśmy, że nastąpi to tak szybko i nagle.

Dwa tygodnie przed śmiercią Włodek poprosił mnie o zamknięcie Wirtualnej Polonii, gdy nadejdzie czas. Nie wiedziałem, że to była nasza ostatnia rozmowa.

Brak nam Ciebie, Włodku. Nie możemy uwierzyć, że już Cię z nami nie ma…

Łączymy się w smutku z Twoją rodziną i przyjaciółmi.

Requiescat in pace.

Gajowy Marucha z małżonką.

———
O dacie i miejscu pogrzebu poinformuję oddzielnie.

Odpowiedzi: 58 to “Kilka słów na pożegnanie”

  1. JO said

    Teraz my przejmujemy Bulawe po Panu Kulinskim, dziekujac Panu Bogu za to, ze dal nam takiego Polaka.

    W modlitiwe za Dusze Pana Kulinskiego,

    JA

    https://gajowka.wordpress.com/bohaterowie/

  2. Marucha said

    Panie Peryskopie,
    Jest Pan zablokowany.
    Dlatego nawet bardzo mądre i sensowne Pana wypowiedzi nie wchodzą na forum.
    Zapracował Pan na to.
    Natomiast Pana wpis na Wirtualnej Polonii ukazał się.

  3. To dziwne myśleć o nim jak o umarłym, skoro jeszcze niedawno siedzieliśmy razem w polskiej kawiarni w Hagsätra… A przecież nie tak dawno wysyłałem mu linki z naturalnymi sposobami leczenia nowotworów. Wiedząc przecież, że w jego przypadku jest na to już o wiele za późno.

  4. Peryskop said

    Czyż nie zapracowałem na wiele więcej niż ban ?’

    Prób blokowania mnie było już sporo, ale żadna nie ostała się próbie czasu i prawdy.

    A z reakcji wnoszę, że trauma w dzieciństwie musiała być bolesna jeśli jej skutki trwają.

    Jeszcze nie raz wspomni Pan moje opinie i uwagi, szkoda że z goryczą.

    Nie moja to wina, ani intencja.

    Nie moja to tylko opinia. A zajmowanie się „traumami z dzieciństwa” jest bełkotem.
    Admin

  5. AniaK said

    Trochę młody na śmierć. Nie miałam okazji poznać ale przyłączam się do kondolencji. Wyrazy współczucia dla Małżonki, Córek, Rodziny i Przyjaciół. Niech spoczywa w pokoju.

  6. RomanK said

    Patrioci nie umieraja!
    Oni tylko wchodza do grobow-
    zeby sie przegrupowac!
    Requiescat in Pace
    VIta brevis! Memoria aeterna!
    Amen!
    Wyrazy wspolczucia dla Rodziny i Przyjaciol !!!

  7. u said

    Dobry człowiek nigdy nie umiera. Zyje w naszych sercach i dzieki Milosierdziu Bożemu może juz żyje w szcześciu, którego sobie tu na Ziemi nie jesteśmy w stanie sobie wyobrazić. Bo w światłości Bożej bo tej ziemskiej tułaczce, czeka tych co na to już zasłużą szczeście wieczne. Dlatego Chrystus Miłosierny nam podpowiedział, że „umarłych mamy zostawić umarlym,” Pan wiedział co nam przekazał, ano, ze krzywda tym co idą drogą Chrystusa sie NIE dzieje.

    Wieczny odpoczynek racz panu Kulińskiemu dac Panie.

  8. Boydar said

    Panie JO

    To nie czas i miejsce na tego typu polemiki, ale z Pańskim konceptem (1) zgodzić się jest bardzo trudno. Mówi się, że nie ma ludzi niezastąpionych; patrząc jednak przez pryzmat dzieł Ich życia, to jednak przecież są. Wirtualna Polonia miała swój styl, klimat i kilka innych cech unikalnych. Próby naśladowania („… teraz my przejmujemy Buławę po Panu Kulińskim …”) zawsze będą tylko próbami. Przyjmując nawet, że wszystko na Wirtualnej Polonii było po naszej myśli, nic by Pan nie zmienił ? A jeśli nie, co by trzeba/można poprowadzić inaczej; czy to w takim razie na pewno będzie ta sama Buława ?

    To nie ma sensu, Panie JO, taka deklaracja. Uszanujmy i doceńmy tak dzieło jak i pamięć. Poza tym, „my” to znaczy kto ? Gajówka ? Gajówka nie jest i nigdy nie była Wirtualną Polonią, tak jak Gajowy Wacław Marucha nie był i nie jest śp. Włodkiem Kulińskim. Jakieś istotne różnice występować musiały. Dlaczego zgarniać wszystko co nam wydaje się dobre na jedną kupkę; trzeba to właśnie rozkładać równomiernie na obszarze naszej rzeczywistości.

    Cześć Jego pamięci.

  9. snag said

    Szkoda bo zagladalem do ‚Wirtualnej’ ,…

    RIP ,…

  10. Marucha said

    Witryna nie zniknie.
    Nie będzie nowych artykułów ani komentarzy.

  11. Peryskop said

    Re 3

    W zastanej sytuacji może byłoby wskazane poprosić Pana Roberta Grunholza o kontynuację WP ?

    Oczywiście gdyby wyraził gotowość.

    (… ciach …)

    Czy Pan nie rozumie, że Włodek Kuliński wyraził się jasno: Wirtualna Polonia ma być zamknięta?
    Ten jeden powód powinien wystarczyć.
    Admin

  12. Dziadzius said

    Wieczne odpoczywanie racz mu dac Panie — Bedzie brak tego podworka opinii w sprawach Polski i Polakow . Panie Kulinski DZIEKI za Wirtualna Polonie

  13. Margaret Rutkowska said

    Wielka szkoda, wielka strata. Wyrazy współczucia M Rutkowska

  14. Tekla said

    Żal i smutek..

    Requiem aeternam dona ei, Domine. Et lux perpetua luceat ei. Requiescat in pace. Amen.

    Wyrazy współczucia dla Rodziny..

  15. kazek said

    Wydaje sie to niesprawiedliwe, że dobrzy umierają młodo a kanalie żyją 90 i 100 lat

  16. SAP said

    RIP

  17. piwowar said

    Panie Kazek, bo dobrzy ludzie sa TAM potrzebni widocznie bardziej niż tu. A kanaliom daje się więcej czasu na poprawę życia.

    „Fiat voluntas Tua”…

  18. Jacek said

    Trudne są polskie losy.

    Wieczne odpoczywanie racz mu dać Panie.

  19. Re Artykul.
    Nie lubilem go za to,ze wchodzil w kompromis tam gdzie nie powinien, a nie tolerowal tych Co nie uznawali kompromisu.
    Nie Bog zmiluje sie nad jego dusza.
    ===============
    Jasiek z toronto

  20. Greg said

    Zgadzam się z P. Maruchą.
    Nikt już nie poprowadzi W. Polonię w kierunku, takim, jak była.

  21. La Reine Toronto said

    ad 19; narazilam sie Kulinskiemu raz jak skrytykowalam JP2 i to ostro; od tego czasu moje komentarze nie ukazywaly sie od razu ale byly w tzw.’moderacji’. To odrazalo mnie ze jest cenzura tak jak za PRL’u i wielu forach np. CBC; Dalily Mail…etc.
    Pamietam stara Witryne z 2006 i ostre dyskusje bez moderacji to byla autentyczna demokratyczna strona…sp.Srul Radziwill, Pan Rek, sp. Elzbieta Gawlas…et al…teraz nie moge sie pogodzic ze JEGO juz nie ma.
    Ale dobrze ze Wirtualna Polonia jest i bedzie …tak ma byc. Jest mi przykro i jednoczesnie gorzko, gorycz cenzury itd…nie bede dociekac…

    S.P. Kulinski zamieszczal materialy ktorych nie bylo gdzie indziej nawet w Gajowce…byl Kumor z Toronto , Tyminski, Zak…i inni.
    Dziekuje Panie Kulinski za te lata i za dobra robote…szanuje Pana poglady i latwo o Panu nie zapomne ja i inni.
    To jest cios. Duzy.
    Dbajmy o siebie .

    Wieczny odpoczynek ….
    Z Panem Bogiem!

  22. Siggi said

    Cześć Jego pamięci !!!

  23. akej said

    Narazilem sie mu bo skrytykowalem JP2 i matychmiast zababnowal mnie. Nie podobal mi sie, bo wymuszal jednosc pogladow. Nie tedy droga.

  24. Marucha said

    Re 19, 21, 23:
    To m.in. miałem na myśli mówiąc, że w paru miejscach mieliśmy z Włodkiem różne poglądy.

  25. semperparatus said

    Re.23 I w moim wypadku było podobnie…nazwałem Wojtyłę „agentem CIA”…i też natychmiast zostałem(na stałe)zbanowany…

  26. Inkwizytor said

    Na Gajówkę trafiłem z WP, po tym jak również zostałem zbanowany przez W.Kulińskiego za brak jedynie słusznego poglądu co do „największego z rodu Słowian” i zbytniej miłości do Matuszki Rassiji. Wirtualnej Polonii i uprawianej tam jedności poglądów nie lubiłem.

  27. Mis Z Okienka said

    re 19, 21, 23, 24,

    Kukuklinski rowniez zbanowal pania Lusie Oginska za to ze skrytykowala Michalkiewicza.

    Ale tak to jest, ze kazdy wlasciciel witryny ma prawo narzucac czytelnikom swoje poglady i w tym wzgledzie Gajowka nie jest ani lepsza ani gorsza od innych witryn.

  28. Boydar said

    On … już wie … nieskończenie więcej niż my tutaj … dajmy temu spokój … się nie godzi …

  29. Do 11. i innych .Kondolencje dla rodziny Pana Włodka.Prowadzenie portalu podobnego jak wirtualnapolonia.com jest związane(niestety)dla opiekuna portalu czy też dla właściciela portalu z ryzykiem prawnym.Zwłaszcza gdy rodzina mieszka w Polsce czy też dzieci właściciela portalu studiują w Polsce.Zapytania ze strony policji,prawników w Polsce do właścicieli portali o blogerów ,o IP blogerów,o IP komentujących są rutynowe.Kto ma czas na odpowiedzi i reagowanie?Nawet gdy w ramach dialogu,portale przedstawiają poglądy kontrowersyjne,właściciele muszą reagować na zapytania przesyłane przez administracje w Polsce w formie listów poleconych z Polski,na email itd.Specjalnie nie podaję tutaj moich projektów internetowych,z top level domenami, które w ramach dialogu,prezentuję w internecie.Pomijam,przygodę na wordpress.com w formie bloga.Tam nie otrzymałem „listów”.Prawnymi spadkobiercami wirtualnapolonia.com,w myśl przepisów prawnych jest rodzina Pana Włodka.Nie możemy oczekiwać że Rodzina Pana Włodka,będzie odpowiadać na „listy”. Kto ma ochotę,może podobny portal,o podobnym charakterze,prowadzić ale musi być przygotowany na „listy i czas na odpowiedzi.Gajowy wybaczy mi moją refleksję.Pozdrawiam wszystkich serdecznie i właściciela „Maruchy” Gajowego.

  30. Boydar said

    I jeszcze jedno … popularna opinia że F. Forsyth to autor powieści sensacyjnych jest nieco przesadzona.

  31. Bardzo wiele wyniosłem z Witryny Pana Włodzimierza. Spoczywaj Pan w pokoju [*][*][*]

  32. Boydar said

    A w mordę (czy co tam ma) to „Miś” chce zarobić ? Jakie poglądy „narzuca” komuś Gajowy Marucha ??? Murwa twoja misiowa Kać !?!?

  33. Boryna said

    Chyba wszędzie jest cenzura, ale w każdym przypadku w różnym stopniu.

  34. Przecław said

    Mój ostatni komentarz na WP nie tylko usunięto, ale zrobiono coś gorszego, podstawiono fałszywy komentarz z moim podpisem. To ohydna praktyka, zastosowana wobec mnie nie już po raz pierwszy. Było to przed kilkoma miesiącami i więcej tam już nie zagladałem. Oczywiście nikt się nie podpisał pod tym fałszerstwem.

  35. Przecław said

    c.d.Zemsta WP dosięgła mnie za to, ze broniłem człowieka, polskiego patrioty przed ohydnymi i kłamliwymi pomówieniami.

  36. Marucha said

    Re 27:
    Panie Misiu,
    A jakie to poglądy „narzucam” dyskutantom?

    Dbam o to, by komentarze nie zawierały wulgarnych ataków osobistych oraz aby nie były antykatolickie i antypolskie. No i niespecjalnie lubię, gdy ktoś wyzywa mnie od putinowskiej kurwy albo uprawia ewidentny trolling. I to chyba wszystko.

    Poza tym jest swoboda.
    Dla przykładu:
    – Pan Guła jest piłsudczykiem. Ale nikt mu nie odmówi patriotyzmu. I co, ma tu jakieś problemy, wśród narodowców?
    – Pan Inkwizytor jest sedewakantystą. Ktoś go blokuje?

    Proszę mi wskazać jakąś inną witrynę, gdzie można się wypowiadać w tak nieskrępowany sposób, jak w gajówce.

  37. Mis Z Okienka said

    re 32

    Panie Boydar,

    Od razu tak ostro?

    Jesli inteligencja zawiodla to prosze zapytac pana Gajowego.

    A co tu ma inteligencja do rzeczy? – admin

  38. Dictum said

    ad. 15. – P. Kazek,
    Kanalie żyją długo – niektóre – bo może to litość Boża, żeby co jeszcze pojął ze swego marnego żywota.
    A jest takie przekonanie, że często tych najmilszych sobie wcześnie zabiera Bóg do siebie.

  39. Mis Z Okienka said

    re 36

    Panie Gajowy,

    “Proszę mi wskazać jakąś inną witrynę, gdzie można się wypowiadać w tak nieskrępowany sposób, jak w gajówce.”

    Pamietam jak przez mgłę panią Marysie i panią Marte.

    Mogę dodać dużo więcej. No i co?
    Ja się nie pytam o panie Marysie, tylko o to – powtarzam dużymi literami – NA JAKIEJ WITRYNIE MA PAN WIĘCEJ SWOBODY?
    Admin

  40. Boydar said

    Ja swoją inteligencję w tej materii zapożyczyłem od mojej kocinki; jak coś śmierdzi to czym prędzej zagrzebuję. Misia też mogę, choć ze względu na gabaryty to trochę mi pewnie zejdzie.

  41. Kubuś Fatalista said

    To był grom z jasnego nieba – i to bolesny. Znaliśmy się od wielu lat, mieliśmy wspólnych przyjaciół, choć ani razu nie spotkaliśmy się.ze sobą. Wierzę, że Gajowy przejmie i umieści na swej stronie choć część linków zamieszczonych na Wirtualnej Polonii, zanim portal ten zniknie z sieci.Pokój Jego duszy

    Portal nie zniknie. Będzie „zamrożony”.
    Admin

  42. Lily said

    Re 15;Kazek
    Zgadzam sie z Panem calkowicie,ale czasami bywaja wyjatki od normy.
    Szatan,dziala przez te kanalie/zwyrodnialcow,
    dlatego trzyma ich dlugo przy zyciu,zeby narobili ZLA jak najwiecej.

  43. Isia said

    … żal, że nie będzie dalej Wirtualnej Polonii … regularnie na nią zaglądałam ( tak jak i na Gajówkę ) … Panu Gajowemu dużo zdrowia życzę … i wszystkim Forumowiczom również …

  44. Boydar said

    Paaaani Isuuuu !!!

  45. AniaK said

    Re36:
    „Proszę mi wskazać jakąś inną witrynę, gdzie można się wypowiadać w tak nieskrępowany sposób, jak w gajówce.”

    Konsultowałam się z prawnikiem, i powiedział mi, że każdy wpis zaakceptowany – inaczej kupiony – przez właściciela witryny staje się jego własnością dopiero po rozliczeniu. I żeby walczyć o swoje nie potrzeba żadnej umowy. Konieczna będzie tylko wycena. Może jeszcze Pan Gajowy będzie żałował że częściej nie banował 🙂

  46. Isia said

    Re: Pan Boydarze … przepraszam … mam nadzieję, że jest Pan równie wyrozumiałym , jak mądrym …

  47. Jacek said

    PS skoro doszło do dyskusji na temat Wirtualnej Polonii to również winien jestem pewne świadectwo. Pisałem tam komentarze przez wiele lat. Profil wpisów „dozwolonych” przez ten czas bardzo się zmienił. Z biegiem czasu wypowiedzi szeregu wnikliwych komentatorów piszących tam przez lata były usuwane, sami zwracali na to uwagę i albo rezygnowali z pisania albo byli atakowani między innymi przez ujawnienie ich adresów e-mailowych, co uważam za wyjątkowo wredne postępowanie.

    Nie ulega wątpliwości, ze następowała „zmiana profilu”. Szczególny dysonans poznawczy postępował w kwestii „kościoła posoborowego”. Z jednej strony szeroko dopuszczane były teksty jawnie heretyckie, broniące występków tegoż”kościoła” przeciw Religii Katolickiej, a z drugiej atakowani byli dyskutanci otwarcie broniący Kościoła Katolickiego.

    Polacy w swej masie się nie odrodzą dokąd nie wrócą do Kościoła Katolickiego ponieważ każda inna podstawa duchowa jest fałszywa. To Religia Katolicka podaje prawdziwa miarę wszechrzeczy i tylko dzięki tej mierze można mierzyć życie doczesne właściwym wzorcem. Jak wielu z Polaków może się jeszcze powoływać otwarcie lub w domyśle na invincible ignorance pod tym względem?

  48. Siggi said

    PP. O zmarłym dobrze,albo wcale…
    Niech ta muzyka zmieni nastrój tym,którzy wypominają Zmarłemu , a który już nie może odpowiedzieć na zarzuty,które – niestety – tu się pojawiły.
    Świeć Panie nad Jego duszą!

  49. AniaK said

  50. Boydar said

    Tiaaaa … sprytne. Niech będzie. Może nikt nie zaczaił.

  51. Mis z Okienka said

    re 39

    Panie Gajowy,

    “NA JAKIEJ WITRYNIE MA PAN WIĘCEJ SWOBODY?”

    Na to pytanie nie moge odpowiedziec bo na inne witryny wchodze tylko po to aby czytac.

    Ale tak jak napisalem powyzej, to jest pana witryna i pan robi co pan uwaza za stosowne.

    Nie wiem po co jest ta dyskusja.

    ——
    Po to, że zarzuca mi Pan stosowanie cenzury „takiej samej, jak na innych forach”.
    Ale nie potrafi Pan tego uprawdopodobnić. W ogóle nie bardzo Pan wie, jakie reguły stosują admini innych witryn.
    Więc po co Pan pisze takie rzeczy?

    Wie Pan, że twierdzenia podane bez dowodu można odrzucić bez podania przyczyny?

    Podaje Pan przykład p. Marty, która dostała nie jedną, nie dwie, ale chyba ze dwadzieścia szans, mimo iż nieustannie obrażała gajówkowiczów, w tym i mnie. Na każdym innym forum nie byłoby po niej nawet śladu feromonów.
    Admin

  52. tercjanka said

    Pan Włodek korespondował ze mna dobre ponad 10 lat wstarczyła kiedyś „nieuwaga” za która wysłał mnie na dożywotnią banicje mianowicie ,skrytykowałam JP2 w emialu za to że celowo i z planem nie pozwolił Narodowi Polskiemu
    odwieść go od Euro=kołchozu – celowo wówczas zabronili jakiejkolwiek krytyki na temat wchodzenia z sklad Niemieckiej Potegi i zarowno utraciliśmy Suwerenność
    – w kościołach na mszy z ambon księżom było zabronione jakiejkolwiek krytyki , miałam mu za złe ze celowo postawił nasz zniszczony narod w kolejne niewolnictwo.
    Malgorzata z NJ
    PS każde istnienie jest świetne i specijalne , wybaczam Panu Włodkowi – może z dystansu tamtej strony zauwazy prawde

  53. Marucha said

    Ciekawe są reakcje czytelników Wirtualnej Polonii na wiadomość, że witryna nie będzie kontynuowana.
    Niektórzy godzą się z tym.
    Niektórzy żałują. Normalne. Nie mają gdzie pójść.

    A jeszcze inni totalnie olewają życzenie p. Kulińskiego i chcą witrynę kontynuować.
    Doszło nawet do tego, że jakiś debil uważa podaną przeze mnie informację za „niemiarodajną” i twierdzi, że trzeba skontaktować się z rodziną i niech ona decyduje.
    Otóż rodzina p. Kulińskiego doskonale o wszystkim wie. I to mnie p. Kuliński dał kody dostępu do Wirtualnej Polonii i mnie zlecił jej deaktywację (co stanie się w dniu pogrzebu).

    Wiedząc, iż ludzie są ignorantami w kwestii zakładania i prowadzenia witryn, zaproponowałem im (co zresztą zrobiły też inne osoby) założenie grupy na Facebooku, albo listy dyskusyjnej na Google czy Yahoo.
    Oj, dopiero się zaczęło… „Marucha promuje syjonistyczne firmy”…”To daje do myślenia”.
    Idioci nie zauważyli, że sami codziennie używają Google, że nawet Wirtualna Polonia miała swoją stronę na Facebooku… i że cały Internet jest inwigilowany.

    Ręce opadają.

  54. Re 59 Marucha.
    Panie Gajowy,jesli nie bedzie sie Pan szanowal, to prosze nie liczyc na szacunek od kogos innego….
    Przykro mi….
    ==========
    Jasiek z toronto

  55. 53. Pan Kierownik

    Czytelniej już Pan Marucha nie mógł tego wyłożyć. Największy matoł, oferma zrozumie tekst Kierownika ze zrozumieniem.

    Wyrazy współczucia dla rodziny Pana Włodzimierza. Był Pan Włodzimierz obok Znakomitego Pana Maruchy lokomotywą Witryn o tematyce politycznej, społecznej i katolickiej na Polskę.

  56. Marucha said

    Re 54:
    Panie Jaśku,
    Nie interesuje mnie staranie się o szacunek u pewnych ludzi. Nigdy nie będę podobał się wszystkim.
    Tu zresztą nie tyle chodzi o szacunek, ile o bezinteresowną polską nienawiść. A nienawiść to przecież pewna forma szacunku. Dupków się nie nienawidzi, dupków się ignoruje.

  57. Re 56 Marucha.
    Panie Gajowy, glupkom prosze „soczyscie” i krotko przywalic bez zadnych ceregieli tak, by od razu zapalila sie w miejscu gdzie powinien by mozg „czerwona”…latarnia…
    ================
    Jasiek z toronto

  58. Peryskop said

    Re 2 4 36…

    Szanowny Pan Marucha stara się jak może, ale czasem cenzuruje zbyt szybko, a mnie z automatu.

    Za co ?

    Bo Admin wyznał kilka razy, że „cosik mnie nie lubiam”.
    Bez konkretnych ani solidnych zarzutów.

    (…)

    No bo cosik Pana nie lubiem, a zarzuty to już dawniej wyłuszczyłem.
    Admin

Sorry, the comment form is closed at this time.