Dziennik gajowego Maruchy

"Blogi internetowe zagrażają demokracji" – Barack Obama

USA: Obywatel z bronią powstrzymał zamachowca. Uniknięto krwawej masakry w klubie

Posted by Marucha w dniu 2016-07-05 (wtorek)

To sytuacja, która z pewnością będzie w przyszłości przytaczana przez zwolenników łatwego dostępu do broni palnej. W Południowej Karolinie, jednym ze stanów USA, mogło dojść do prawdziwej tragedii. Tym razem, na miejscu był jednak nie tylko zły, ale i „dobry” facet z bronią.

W nocnym klubie Playoffz, 32-letni Jody Ray Thompson wyciągnął broń i zaczął strzelać w tłum. Udało mu się ranić troje ludzi i pewnie by się na tym nie skończyło, jednak czwarta osoba, w którą wycelował, miała własną broń. Mężczyzna wystrzelił i ranił Thompsona w nogę, co zakończyło strzelaninę. [Szkoda, że tylko w nogę – admin]

Bohater z Południowej Karoliny miał pozwolenie na broń i nie zostały mu przedstawione żadne zarzuty. Jody Thompson natomiast był już wcześniej notowany i zostały mu postawione zarzuty czterokrotnej próby morderstwa, nielegalnego posiadania broni oraz popełnienia brutalnego przestępstwa z użyciem broni palnej.

Południowa Karolina w 2014 roku zmieniła swoje prawo, dzięki czemu właściciele barów i restauracji mogą sami zadecydować czy do ich lokalu można wnosić broń.

http://pikio.pl/

O ile media chętnie nagłaśniają wszelkie masowe strzelaniny z udziałem jakiegoś psychopaty (albo też operacje fałszywej flagi) – o tyle prawie nigdy nie pisze się o jakże licznych przypadkach, gdy posiadanie broni uratowało życie, zdrowie lub mienie wielu osobom.
Admin 

komentarzy 7 to “USA: Obywatel z bronią powstrzymał zamachowca. Uniknięto krwawej masakry w klubie”

  1. Dziadzius said

    Celem NWO [ a wiec i multi media] jest tworzenie bezmyslnego owczego poslusznego obywatela a posiadanie broni przeszkadza w spokojnym zagonieniu obywateli do jednej [wieziennej] stajni

  2. peacelover said

    Dla parchow posiadanie broni, to sprawa fizycznej przewagi.
    Dlatego nie chca, by ja mial ktos … za wyjatkiem ich samych !!

  3. AlexSailor said

    @Admin
    Bardzo dobrze, że w nogę.
    Teraz będzie dużo trudniej ukryć inspirację służb, a na dodatek go nie zabił, więc piękny wydźwięk propagandowy.

  4. Kar said

    [Szkoda, że tylko w nogę – admin]

    ..sluszna uwaga..! b. sluszna uwaga..Wali sie petentowi w leb, zeby go zmotywowac negatywnie do „nastepnego” razu.

    Pamietam historie/wydarzenie, ktore mialo miejsce w Toronto; czarny Petent/intruz wlazl nieproszony przez male piwniczne okno do wolno-stojacego domu, gdzie zobaczyl lufe wymierzonego w siebie shotgun’a..Ten wlasciciel domu to byl jednak przyslowiowy kanadyjski duren.., bo zamiast przyladowac czarnemu solidnie w leb, to postrzelil tego dobrego czlowieka tylko delikatnie w nogi..No i wtedy to sie zaczelo:..sprawa…i ta ichnia poprawnie rozbuchana demokracja, i..suma sumarum wlasciciel domu zostal przepisowo skazany za… niewlasciwe uzycie broni + bezmyslne okaleczenie bladzacego turysty..

  5. Hasso C. said

    Wszystko zalezy od naglosnienia w mediach. Olbrzymia wiekszosc tego nie uslyszy, i to sie liczy. A potem „wybiora” Killary Cliton i nagonka na bron zacznie sie na serio.

  6. michalk said

    ad 1

    Obawiam sie, ze ten cel juz zostal osiagniety.

  7. Henry said

    (CNN) Skutki posiadania broni:
    A war among criminals rages on in America’s third-largest city
    , with innocent residents caught in the crossfire.
    Over the holiday weekend, Chicago passed an ominous threshold:
    So far in 2016, 2,000 people have been victims of gun violence.
    In all of last year, 2,988 people were victims of gun violence, according to records kept by The Chicago Tribune.

    Oczywiście zakaz posiadania broni wszystkiemu by zapobiegł…
    Admin

Sorry, the comment form is closed at this time.