Dziennik gajowego Maruchy

"Blogi internetowe zagrażają demokracji" – Barack Obama

Nie mamy szczęścia do przywódców, wodzów i „ojców” narodu

Posted by Marucha w dniu 2016-07-19 (wtorek)

Szanowny Panie Redaktorze!

Historia Polski wypalała się w tyglu wojen, powstań, zaborów, nieszczęść, upadków i zmartwychwstań. Zdawać by się mogło, że następne pokolenia będą mądrzejsze, bo nauczyły ich błędy przodków, tak nie jest, niestety. Natura polska – wywijanie szabelką, swawola – powtarzają się, odradzają w kolejnych pokoleniach.

Choćby samozwaniec Rzepliński jest dowodem skutecznego warcholstwa! Jedną rękę podnosi przysięgając, że jest apolityczny a drugą podsuwa instrukcje Komisji Europejskiej, jak można w Polsce jeszcze bardziej namieszać, sprawić, by na arenie międzynarodowej postrzegano Rzeczypospolitą jako głupka wiejskiego. Traci na tym państwo, a co zyskuje Rzepliński? Synekurę w Parlamencie Brukselskim? Czy poklepanie po obróżce od zleceniodawców!

Nie mamy szczęścia do przywódców, wodzów i „ojców” narodu. Po wojnie, po tzw. komunie po tzw. wolności i solidarności, rewoltach i „reformach” które upuściły krwi naszej ojczyźnie – przydałaby się choć chwila spokoju i jako takiej normalności, by naród mógł odrodzić swoją kulturę, gospodarkę, odbudować zrujnowany lub wyprzedany majątek.

Nic z tego! Nie stajemy się suwerenem, silnym państwem, kolejny raz staniemy się mięsem armatnim dla sojuszników. Na ich mapach między Niemcami a Rosją jest taki nadbałtycki kraj nadający się na poligon. Wiadomo, że najlepsze interesy robi się w farmacji, na pornografii i wojnach, dlatego nasi przyjaciele od ciągle obiecywanych wiz – nie zrezygnują z okazji konfrontacji z Rosjanami i wypróbowania przestarzałego sprzętu bojowego na naszej ziemi, nie obchodzi ich krew, którą przelejemy. Mamy się bić za banki nasze i wasze? Nie, nie nasze… tylko wasze!

Już w 1959 roku USA opracowało plan zbombardowania Polski w razie wybuchu III wojny światowej! Dziś też nie cofną się przed rozegraniem partii słowiańskimi pionkami! Każdy polityk z czasem staje się sługusem ideologii a nie budowniczym idei. Cynicznieje, traci kontakt z rzeczywistością, dlatego nie dziwi mnie ani prezes Rzepliński – mentalne dziecko Machiavellego, ani Macierewicz, który naśladuje Franka Dolasa, tylko że Dolas brał udział w komedii – a teraz to będzie polska tragedia!

Jeśli konflikt naprawdę wybuchnie, to nie wolno nam w nim brać udziału, bo to nie nasza wojna, tylko psychopatów chorych na władzę i wpływy!

Stoją przed nami większe zadania, musimy bronić wiary w Polsce, ona jest realnie zagrożona! Zadanie nie jest łatwe, bo pomoc nie tylko od Amerykanów, ale i z Watykanu nie nadejdzie!

Dzień i noc

Niech się dzień polski modlitwą zaczyna,
niech z nami modlą się mogiły jasne,
na tego spadnie kara – czyja wina,
kto zasnął teraz – ten zaśnie na zawsze!

Takich oblepią pajęcze wrzeciona,
którzy nie znają piękna marzycieli,
oni zamknięci w tchórzliwych kokonach,
wszyscy posnęli, na zawsze zasnęli

Nas dziś porusza myśl co w Boga mierzy,
myśl przeciw Niemu, lecz z Niego zrodzona,
by ten co wierzył, jeszcze raz uwierzył,
by ten co umarł, znów za Niego skonał!

My pod chorągwią Trójcy będziem wołać,
nawet gdy larwy gnić będą pod czaszką,
nawet gdy czerwie zlegną w oczodołach
wołać będziemy tak, aby nie zasnąć!

Lusia Ogińska
Za http://dakowski.pl

Komentarze 72 to “Nie mamy szczęścia do przywódców, wodzów i „ojców” narodu”

  1. NICK said

    Wiara i Prawda.

  2. Olo said

    Dopóki polskimi przywódcami będą wrogowie Polski czyli chazarowie lub frankijskie przechrzty, to jak ma być dobrze? Który z polskich przywódców jest tak naprawdę Polakiem z krwi i kości? Niestety żaden. Przecież taki Kalkstein-Kaczyński to największy wróg Polski, większy nawet niż wrogowie zewnętrzni. Sojuszu szuka nie z bliskimi Polsce państwami słowiańskimi a z odwiecznymi wrogami jak Anglia czy Turcja. To samo Singer-Macierewicz, który zamiast dbać o pamięć poległych robi sobie z nich żydowską hucpę, w ten sposób ośmieszając ofiary Wołynia czy kombatantów Powstania Warszawskiego. Kiedy skończy się cierpliwość Polaków? Będziemy czekać aż sympatycy Bandery i Kłamcy Wołyńscy z PiS-u zaczną nas fizycznie eliminować i doprowadzą do kolejnego rozbioru Polski? Już niedługo…

  3. AlexSailor said

    Ciekawe.
    Jak Rzepliński stawia opór cwaniakom u koryta, bo się boi stracić swojego, to jest problem, bo sięga po pomoc za granicą.
    Jak Macierewicz latał po całym świecie, szukając poparcia również przeciw władzom Polski, to było jak najbardziej patriotyczne.
    No, bo wiecie, rozumiecie, amerykany czy kto tam jeszcze, to na pewno nam pomogą.

    Dlatego niedobrze mnie się robi jak czytam takie teksty.
    W szkodnictwie i zdradzie, a nade wszystko w działaniach przeciw Polakom, to już przez pół roku chyba więcej jest zrobione niż poprzednio w 8 lat.
    No może w brzęczącej monecie jeszcze nie, ale 20 miliardów kredytów na samo 500+(odsetki do spłacenia), to jest też sukces.
    A 47 miliardów w 6 miesięcy, toteż nie w kij dmuchał.

    Wystarczy sama ustawa o wywłaszczeniu Polaków z ziemi rolnej – nawet Stalin z Hitlerem tego nie zrobili.
    A to dopiero początek.

    Tak bardzo Marucha bał się sprzedaży polskich lasów i rozbicia monopolu LP.
    No i mamy.
    Teraz LP mają narzędzie do wywłaszczenia Polaków z tych 18% prywatnych lasów w Polsce.
    A ja dodam, że pewnie po to, żeby za długi za 10-15 lat poszły po 1000 zł z drzewostanem na pniu, bo prywatnych nie będzie można w ten sposób sprzedać.
    Pisałem, o co chodzi, nie będę się rozpisywał.

  4. AlexSailor said

    @Olo

    „Kiedy skończy się cierpliwość Polaków? Będziemy czekać aż sympatycy Bandery i Kłamcy Wołyńscy z PiS-u zaczną nas fizycznie eliminować i doprowadzą do kolejnego rozbioru Polski?”

    Nikt nic nie zrobi nawet wtedy.

  5. guła said

    Żydki biją się o apanaże z nas zdarte. Pogonić to jeszcze nie tak łatwo, ale oblać ciepłym moczem jak najbardziej można. Te ukraińskie to też żydki.

    Jak to Radek darł mordę: „podpisujcie, podpisujcie bo …”

  6. Olo said

    Ad. 4. Czy to Paryż czy to Wschód, wszędzie czuć żydowski smród.

  7. pawel said

    ad 2. Olo

    A może tak: Dopóki polskimi przywódcami nie będą Polacy…

    Nie patrzmy na osoby, nie ci, to będą inni. Jednoczmy się wkoło idei.

    W którymś z wywiadów powiedział to ks. Stehlin: Wy Polacy nie patrzycie co jest napisane, ale kto to napisał. Może stąd ten nasz chocholi taniec. Jak nie wiesz dokąd idziesz, każdy cie może zmylić.

    Pzdr.

  8. Kojak said

    Nie wiem czy my nie mamy szczescia ? My mamy we krwi warcholstwo i lajdactwo ! Jak taki polski glupek dorwie sie do koryta to juz zdaje mu sie ze jest nieomylny i Traktuje juz nawet tego ktory ma dla niego zyczliwe rady jak groznego bandyte Tak bylo prawie od zawsze i tak jest teraz ! Jeden bydlak u koryta zastepuje drugiego bydlaka ! Zydzi sa tak silini nie dlatego ze sa madrzy ! Oni sa silni polskim kretynstwem i skurwysynstwem !

  9. Lily said

    Re 6;Olo
    : >)))
    Chce,dodac rowniez Polnoc,Poludnie,Zachod.
    Ostatnio,najwyzsze pozycje panstwowe,
    jak i koscielne, obsadzaja aktorami z Hollywood.
    Aktor,jak najemnik wynajmuje sie do zagrania
    roli,za co dostaje pieniadze,a scenariusz pisza
    inni.
    Ostatnio,jeden taki w Europie zrezygnowal z
    zajmowanego stanowiska(skonczyl mu sie
    kontrakt),zrobil co mial zrobic,a teraz nowa
    osadzili. Przyszlo nam zyc,w czasach strasznego
    falszu,klamstwa,i obludy.

  10. Glock said

    Bo sami zyjemy w klamstwie sami sie oszukujemy.Nie sluchamy JEZUSA ktory mowi do nas z Ewangelii.Ze nie samym chlebem czlowiek zyje ale kazdym slowem pochodzacym z ust BOZYCH.Nie mozecie sluzyc BOGU I MAMONIE.
    Ale my tego nie chcemy zrozumiec.Swiat nas oszukuje (diabel).Many many many tak tak……….ZWYKLI GOIE .Niczego sie nie dorobicie. ……………STANCIE PO STRONIE STWORCY NIEBA I ZIEMI;BOGA.Wtedy zwycierzycie.

  11. JO said

    ad.8. To trzeba mowic, ale przystepnym jezykiem.

  12. AlexSailor said

    @Olo

    Żydowanie niczego większego nam nie da.
    Przyczyna totalnego upadku Polski i Polaków tkwi w lwiej części w nas samych, w nas Polakach.
    To nie jest kwestia roku, dziesięciu czy wieku.
    To trwa od 300-500 lat, a może dłużej.
    Dlatego najłatwiej żydować, co nie przyniesie żadnych rozwiązań, a tym bardziej poprawy.

    Pan obejrzyj to:
    http://ewinia.nowyekran.pl.neon24.pl/post/132734,gospodarcza-samozaglada-polski-jozef-bialek

    To rodacy też, a pewnie w większej części zrobili.

    Obecnie jesteśmy narodem z resztek (G.Braun), przepędzonym, zdziesiątkowanym, z wybitą – ba regularnie dziesiątkowaną – elitą, żyjącym na 20% swojego terytorium, zniszczonym psychicznie i mentalnie, podzielonym sztucznie na Białorusinów, Rusinów, Litwinów, Niemców, Rosjan, Noworosjan.
    Narodem upodlonym, sprzedanym, wytrzebionym.

    Nie mamy podstawowych instynktów samozachowawczych właściwych nawet zwierzętom niższym jak ślimak czy dżdżownica.

    O mentalności, tendencjach samodestrukcyjnych i samobójczych (choćby tarcza i obce wojska), tylko wspomnę.

    Dość tego, bo nie piszę tego z przyjemnością, ale niemal z rozpaczą.

    Proszę Pana.
    Nasze ukochane Państwo Rządzące, czy już właściwiej Państwo Okupujące, wydało 100 000 000 000 zł
    na rozegranie 3 (słownie trzech) meczy w piłkę kopaną, co jest rozrywką dla nastoletnich chłopców.
    Przez 5 lat CELEM STRATEGICZNYM (oficjalne wypowiedzi przywódców i ministrów) naszego umęczonego narodu i państwa, było rozegranie 3 meczy w piłkę kopaną za 100 000 000 000 zł.

    Za te pieniądze można było wiele kupić lub zrobić.
    Jest to wartość największego polskiego banku PKO BP – 32 miliardy, koncernu KGHM – 15 miliardów, Orange (dawniej Telekomunikacja Polska sprzedana w ramach prywatyzacji rządowi francuskiemu) – 7 miliardów, PKN Orlen – 28 miliardów,Grupy Azoty SA – 7 miliardów, Tauronu – 5 miliardów, i na dodatek jeszcze LOTOSu – 6 miliardów.

    To wszystko dziś można byłoby kupić, żeby rozegrać 3 mecze w piłkę kopaną.

    Czy Pan sobie wyobraża, co można było zrobić przez 5 lat osiągania strategicznego celu za te pieniądze?
    Ano można było zbudować koncern za 100 miliardów, podzielić na akcje i sprzedać 48% uzyskując dodatkowe 92 miliardy kapitału.
    Akcje na polskiej giełdzie umożliwiając Polakom lokowanie polskich uciułanych oszczędności w polską gospodarkę.

    Z tego powinno być od 2012 roku, co roku, jakieś 10-20 miliardów dochodu do Skarbu Państwa.
    Dochodu, który w niczym nie zakłócałby rozwoju firmy.
    A do tego jeszcze ze 100-200 tys. ludzi miałoby pracę generując dodatkowy dochód 1-1,5 miliarda podatków i ze 3-4 miliardy wpłat do ZUSu.

    A teraz przypomnij sobie Pan te roześmiane i uradowane gęby rodaków owiniętych białoczerwonymi szalikami z idiotycznymi czapeczkami na głowie i nieodłącznym piwem w łapie.

    I co?
    Żydzi nam to zrobili??????????????????????????????????????????
    Rodacy tego nie chcieli??????????????????????????????????????!!!??

  13. Polska said

    Stoją przed nami większe zadania, musimy bronić wiary w Polsce”

    wiary czy religii? wiara to indywidualna sprawa religia to instytucja

  14. Yah said

    Ad 10

    Nasze państwo ??? …… geny …… mieszańcy. Elity ??? …… jak wyżej. 300- 500 lat ? Tak – hostile takeover.

  15. Dictum said

    Nie mamy szczęścia do przywódców, wodzów i „ojców” narodu, ale mamy „wielkie szczęście” do twórców prawa dla kolesi – oszustów, złodziei i ogólnie kanalii.

    Był rabunek w biały dzień
    Wtorek, 19 lipca 2016
    Nawet 25 lat więzienia może czekać osoby wyłudzające VAT. Ministerstwo Sprawiedliwości przygotowuje stosowne zmiany w prawie. – Tu nie chodzi o oszukiwanie na podatkach, tu chodzi o wykradanie pieniędzy pod pretekstem rozliczenia podatku VAT – powiedział Zbigniew Ziobro. Kary za wyłudzenia podatkowe już dawno temu powinny być zaostrzone. Polska przez 8 lat rządów koalicji Platformy i PSL była prawdziwym eldorado dla rabusiów dochodów podatkowych. Wystarczy zajrzeć do danych NIK, aby się przekonać o skali rozboju. I tak: sumy z fikcyjnych faktur za rok 2014 NIK wyliczyła na 33 mld zł. Rok później już na 81 mld zł. Z kolei jak poinformował prezes NIK Krzysztof Kwiatkowski – największe wyłudzenia sięgały kwot ponad 1,2 mld zł! To oznacza, że na przestrzeni ostatnich lat okradanie naszego państwa tylko za pomocą luk w podatku VAT można oszacować na około 300 mld zł! Pieniądze te powinny być w budżecie, a ich nie ma. Udało się odzyskać tylko 160 mln zł w 2015 r. Od dłuższego czasu domagam się więc powołania komisji śledczej do zbadania tego procederu. Zadziwiająca jest ta swoboda i bezkarność działalności oszustów. Ktoś musiał dać na to ciche przyzwolenie, gdyż skala procederu jest zbyt wysoka. Mamy przecież cały szereg instytucji kontrolnych, które powinny natychmiast reagować. Gdzie one były? Każdy pomysł, który pomoże w uszczelnieniu systemu, ma ogromne znaczenie. Z pewnością istotną rolę w walce z oszustami odegrają wysokie kary. Na razie wyłudzenia są wyjątkowo opłacalne. Około dwudziestoosobowa grupa potrafiła okraść budżet, a więc nas wszystkich, na 150 mln zł – 180 mln zł. Jakie czekają ich kary? Iluzoryczne. Z reguły nie znajdowano winnych lub organy ścigania nie chciały podejmować tematu albo było już za późno. Jak kogoś złapano, to dostał niewielką grzywnę, a pieniądze dalej wypływały z budżetu na miliardową skalę. Biznes i karuzela oszustw kwitła. VAT to nie wszystko. Na wyłudzeniach z CIT tracimy rocznie około 30-40 mld zł, a na przemycie towarów akcyzowych od 15 do 20 mld zł. To są gigantyczne pieniądze, które przydałyby się służbie zdrowia, edukacji, rodzinom itd. Dzisiaj dowiadujemy się, że pod okiem urzędników KNF-u ze SKOK-u Wołomin wyprowadzono ponad 1 mld zł. To trwało wiele miesięcy. Wiemy już o setkach milionów złotych wyprowadzonych z Jastrzębskiej Spółki Węglowej. Te informacje są porażające. W kraju, gdzie setki tysięcy dzieci głoduje, publiczne pieniądze traktuje się jak prywatny folwark i daje się wolną rękę oszustom. Teraz więc cała nadzieja w prokuratorze generalnym Zbigniewie Ziobrze. Pierwszy krok to koniec pobłażania tym, którzy uczestniczą w tej przeprowadzanej na gigantyczną skalę grabieży publicznych pieniędzy. Ale to nie koniec zapowiedzi ministra. Dziś przedstawił propozycje walki z lichwą, a miejmy nadzieję, że wkrótce resort sprawiedliwości zajmie się pułapką, w którą podstępnie zwabiono 5 mln osób, a więc tzw. polisolokatami, czyli oszukańczymi produktami ubezpieczeniowo-bankowymi. Szacuje się, że Polacy stracili na nich 50 mld zł. Gdyby tylko część tych pieniędzy udało się odzyskać i wróciłyby one do polskich portfeli i budżetu państwa, koniunktura gospodarcza znacznie by wzrosła, a przez to deficyt poważnie by się zmniejszył. Teraz już wiemy, że nie będzie pobłażania dla grabieży i marnowania publicznych pieniędzy. To jest różnica między poprzednimi latami a obecnymi, poprzednią i obecną władzą.
    Janusz Szewczak
    Autor jest ekonomistą i posłem Prawa i Sprawiedliwości.

    Nasz Dziennik

  16. Boydar said

    Tak, widzę że i Pan Yah’a komentarz (10) natchnął do głosu. Panie Alex, to chyba nie jest tak. Jest takie powiedzenie – „z gów.na bata nie ukręcisz”. Bata nie, ale jak zapodał swego czasu nieoceniony Pan Roman, smoka już można. I to jest (był) bardzo ładny smok, zdobył nawet pierwsza nagrodę. Sprawa skończyła się śmierdząco, bo okoliczności się zmieniły. Gdyby nie one, wszystko i długo byłoby cacy. Kiedy mamy fałszywe, zbudowane na piasku, da się mieszkać, do pierwszego silniejszego wiatru, vide „Trzy świnki”. My zawsze kiedy zawieje, zostajemy z golą du.pą. I dalej nic się nie nauczyliśmy. Ktoś nad tym brakiem edukacji usilnie i nieustannie pracuje.

    To taka luźna refleksja i bardzo niekompletna …

  17. Yah said

    Ad 11

    Każdy może bronic swojej wiary, prosić Boga o ochronę wiary swojej rodziny. Nie mniej i tak wszystko w rękach Boga:

    Lecz pośród was są tacy, którzy nie wierzą». Jezus bowiem na początku wiedział, którzy to są , co nie wierzą, i kto miał Go wydać. Rzekł więc: «Oto dlaczego wam powiedziałem: Nikt nie może przyjść do Mnie, jeżeli mu to nie zostało dane przez Ojca». Odtąd wielu uczniów Jego się wycofało i już z Nim nie chodziło.

    Możemy prosić, ale tylko Bóg wie, czy jesteśmy godni.

    Zresztą wiara jest nie dla wszystkich ( jak chce Franek) tylko dla wybranych ….. przez Boga:

    A spośród Jego uczniów, którzy to usłyszeli, wielu mówiło: «Trudna jest ta mowa. Któż jej może słuchać?»

    dalej tez można poczytać:

    http://www.bibula.com/?p=88588

  18. Marucha said

    Re 3:
    Tak bardzo Marucha bał się sprzedaży polskich lasów i rozbicia monopolu LP.
    No i mamy.
    Teraz LP mają narzędzie do wywłaszczenia Polaków z tych 18% prywatnych lasów w Polsce.

    Po pierwsze: zatem gdyby Marucha się nie bał „rozbicia monopolu”, to by nie powstało narzędzie do wywłaszczania Polaków z ich prywatnych lasów… jasne.

    Po drugie – Marucha się bał sprzedaży lasów przede wszystkim „zagranicznym inwestorom”.

    Po trzecie – gdyby nie te państwowe lasy, to pewnie lasów by w Polsce już w ogóle nie było.

  19. Yah said

    Ad 14

    A raczej rozwoju edukacji służącej nie narodowi tylko obcym. Żeby daleko nie szukać:

    – komu służyli wojskowi wykształceni w Szkole Kadetów w Warszawie pod koniec XVIII wieku?
    – czemu służyło masowe wprowadzenie do nauki w szkołach języków zachodnich ?

  20. AlexSailor said

    @Marucha
    „Po trzecie – gdyby nie te państwowe lasy, to pewnie lasów by w Polsce już w ogóle nie było.”

    Te 18% lasów w rękach prywatnych jest.
    Ludzie zbierają w nich grzyby, jagody, nikomu nie przeszkadza.

    A na marginesie, ja też chcę, żeby LP istniały, miały duży areał, funkcjonowały, bo to dobro narodowe.
    Ale diabeł tkwi w szczegółach.
    Moim zdaniem z premedytacją prowadzi się do zaniżenia wartości Lasów Państwowych, dodatkowo czyniąc z lasów i drzew w ogóle niemal bóstwo.
    W konsekwencji, gdy państwo będzie na gwałt poszukiwało pieniędzy (ostatnie plany Komorowskiego np.), za 10-15 lat okaże się, że LP trzeba sprzedać.
    No może nie całe, ale jakieś 50% co lepszych działek z drzewostanem lub bez.
    Wówczas ich wartość zostanie wyceniona na grosze i pójdą w siną dal.
    Z prywatnymi lasami nie da się tego zrobić.

    Problem nie jest w Lasach Państwowych, lecz w politykach.
    Właśnie dlatego chce się je „sprywatyzować”, bo rząd potrzebuje pieniędzy.
    Admin

  21. Boydar said

    „… gdy państwo będzie na gwałt poszukiwało pieniędzy …” vs. „… wówczas ich wartość zostanie wyceniona na grosze …”

    Jest Pan pewien, że ta argumentacja trzyma się kupy ? Bo ja jestem.

  22. AlexSailor said

    Ad. 15 @Dictum

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/rzeczpospolita-beda-podwyzki-zarobkow-czlonkow-rzadu/hxdvfr

    ” Te informacje są porażające. W kraju, gdzie setki tysięcy dzieci głoduje, publiczne pieniądze traktuje się jak prywatny folwark i daje się wolną rękę oszustom. Teraz więc cała nadzieja w prokuratorze generalnym Zbigniewie Ziobrze. Pierwszy krok to koniec pobłażania tym, którzy uczestniczą w tej przeprowadzanej na gigantyczną skalę grabieży publicznych pieniędzy.”

    Buuaachaaachaaa, haa, ha.

    Pan wierzy w te bajki o wyłudzeniach przez gang Kowalskich i Nowaków VATu?????
    I myśli Pan, że ci wyłudzający będą ścigani i dadzą się złapać???
    Po prostu zapłacili dolę nie tym, co teraz rozdają karty.

  23. guła said

    Te sto miliardów to było pożyczone …
    Toż to facjacje.

  24. Dictum said

    ad. 23.
    Chyba facecje?

  25. MatkaPolka said

    NIE TYLKO POLSKA – Nie mamy szczęścia do przywódców, wodzów i „ojców” narodu

    Wyznawcy Talmudu- „Chytrzy i sprytniejsi” – nie mają najmniejszej wątpliwości, że trzeba zabijać i okradać, zdobywać władzę, zdobywać wszelkie środki do zniewalania
    – system bankowy,
    Media i prasa – to co miażdży świadomość i odbiera ludziom rozum – żeby nawet myśl nie powstała, że można się zbuntować

    Niemal we wszystkich państwach na świecie – osadzili Syjonistyczne Władze

    Tak kiedyś nie było – KIEDYŚ BYŁO NORMALNIE – Żydów przeganiano ze wszystkich państw i zamykali się Żydzi w Gettach – dziś jest odwrotnie – to cały świat jest jednym wielkim Gettem

    W Rosji wymordowali 60 mln ludzi w czasie Rewolucji Bolszewickiej – żeby stworzyć „Raj na ziemi”

    A co zrobili z “AMERICAN DREAM” – “the land of the free and the home of the brave.” – z tym krajem Wolnych ludzi I domem dla dzielnych

    Benjamin Netanyahu’s speech to Congress interrupted by standing ovations

    Over one quarter of Netanyahu’s speech to Congress consisted of applause and standing ovations –

    See more at: http://mondoweiss.net/2015/03/netanyahus-consisted-standing/#sthash.fzoClcKn.dpuf

    Applause Statistics for Netanyahu’s Pep Rally Speech before Congress

    TOTAL:

    • Congress interrupted to applaud 39 times. 23 of these were standing ovations.
    • 10:55 of the 40:30 of Netanyahu’s speech consisted of applause. In other words, 27% was Congress applauding and doing standing ovations.

    BEGINNING:
    0:16-0:22 applause
    0:50-1:10 applause, standing ovation
    1:17-1:40 applause, standing ovation
    1:48-1:54 applause
    2:15-2:22 applause
    2:27-2:42 applause, standing ovation
    3:24-3:33 applause
    3:58-4:16 applause, standing ovation
    4:31-4:38 applause
    4:48-5:04 applause, standing ovation
    6:19-6:26 applause

    Notes

    • In the first 6:26 of the Netanyahu speech, Congress interrupted to applaud 11 times. 5 of these were standing ovations.
    • 2:14 of the first 6:26 of Netanyahu’s speech consisted of applause. In other words, 35% was Congress applauding and doing standing ovations.

    MIDDLE:
    11:26-11:33 applause
    11:39-12:00 applause, standing ovation
    14:14-14:32 applause, standing ovation
    15:05-15:25 applause, standing ovation

    END:
    25:37-25:56 applause, standing ovation
    26:07-26:25 applause, standing ovation
    26:28-26:42 applause, standing ovation
    26:47-27:13 applause, standing ovation
    27:27-27:33 applause
    27:43-27:49 applause
    27:54-28:12 applause, standing ovation
    28:52-28:59 applause
    29:13-29:19 applause
    29:34-29:41 applause
    30:11-30:31 applause, standing ovation
    30:44-31:03 applause, standing ovation
    31:16-31:22 applause
    31:33-31:38 applause
    32:54-33:13 applause, standing ovation
    33:33-34:19 applause, standing ovation
    34:26-34:46 applause, standing ovation
    35:00-35:06 applause
    35:27-35:54 applause, standing ovation
    36:14-36:32 applause, standing ovation
    36:44-36:59 applause, standing ovation
    37:03-37:28 applause, standing ovation
    37:46-37:51 applause
    38:53-40:30 applause, standing ovation

    Notes

    • In the last 14:53 of the Netanyahu speech, Congress interrupted to applaud 24 times. 15 of these were standing ovations.
    • 7:35 of the last 14:53 of Netanyahu’s speech consisted of applause. In other words, 51% was Congress applauding and doing standing ovations.

  26. Antares said

    Widzę że moim przedmówcom sprawia wiele radości w pluciu do własnego gniazda. Jakby kurwa u innych nacji u władzy nie było skurwieli, sprzedawczyków i zwykłych łotrów. Ilu to wydaliśmy w przeszłości wybitnych królów, wodzów, dowódców i myślicieli dzięki którym byliśmy mocarstwem, i nie będę wymieniał żadnego bo jest ich naprawdę sporo.

    Popieram Pańskie wkurwienie. Tylko chodzi o to, że nasze skundlenie bardziej boli, niż Holendrów czy Norwegów.
    Admin

  27. MatkaPolka said

    POWRÓT DO NORMALNOŚCI – odebrać zrabowane – ukarać przestępców za śmierć milionów ludzi, którzy zginęli w wojnach w ramach planowej i planowanej Redukcji Populacji przez „Strasznych i Chytrzejszych”

    Pieśń „Bij żydów” wykonywana przez Alieksandra Charczikowa, pochodzi z 1905 roku czyli z okresu …

  28. MatkaPolka said

    Pieśń Nikołaja Jemielina pt. „Ruś”

    Krzepiąca pieśń oporu, wytrwałości i nieustępliwości rosyjskich desantników (komandosi) Nikołaja Jemielina pt:”Rękawy”

  29. RomanK said

    Zeby leciec…musi najpierw BYC, doic cyca, Urosnac……..!!!!!
    NIc! Nie poleci!!!! NIgdzie!
    NICKT nie ma ZADNEJ PRZYSZLOSCI!!!!!!!

    Ojcowie Konstytucji III Maja- sprzedali POLSKE!
    Ich nastepcy ucza, jak zyc wygodnie i bez obowiazku…bez Rodziny i bez Kosztow!
    Przeciez Swiat i tak i tak konczy sie na nas:-)))))

  30. AlexSailor said

    Ad. 26 @Matka Polka

    W 1905r. car Mikołaj II, przy okazji ostatni król Polski, miał PEŁNIĘ władzy.
    Całość władzy dzierżyli niemal w pełni Rosjanie, Niemcy, Polacy, inne narody Imperium, bo żydom nie wolno było się osiedlać na wschód od Polski.
    Car miał szacunek i w sumie miłość poddanych, w miarę lojalność nawet Polaków w Królestwie, tajne służby, potężny przemysł cesarstwa, własny skarb, walutę, banki.

    I zaledwie 12 lat później nie było już niczego.
    A większość władzy dzierżył też wiadomo kto rżnąc przede wszystkim Rosjan, ale też Polaków, a oszczędzając w miarę swoich.
    W sytuacji, gdy w Moskwie ludzie głodowali, ich kobiety obżerały się kawiorem, kąpały w szampanie.

    Coś to dziwne, nieprawdaż?
    Może, gdyby zamiast głupich przyśpiewek o biciu żydów Rosjanie zajęli się czymś pożytecznym, np. myśleniem i organizowaniem, to nie zginęłoby ich 50 milionów.

    .https://www.youtube.com/watch?v=piBtBsAQJJ0

  31. MatkaPolka said

    OTO JAK MYŚLI ZADUFANY W SOBIE ŻYD- wszystko jego; Nota bene dziś tak samo mówią tzw. Ukraińcy)

    Jest to mój przekład z angielskiego w czesci a raczej w czesciach (tłumaczenie Wojciech Wlazlinski)

    Patriotyczny Ruch Polski – PRP
    http://www.wicipolskie.org/prp/prp/PRP_312.pdf
    Translate this page
    „PATRIOTYCZNY RUCH POLSKI” NR 312, 1 MAJ 2013 R. 1 …… Przetłumaczyłem wyjątki z artykułu Marcus Eli Ravage – “A Real Case Against the Jews,” …

    Marcus Eli Ravage, „Jewish Influences”. Century Magazine (January 1928)

    Wygląda mi to trochę na echo prac Maurice Samuel a szczególnie „You Gentiles” – książki wydanej w 1924 roku. Samuel poswiecil cala ta ksiazke na uzasadnienie, ze dialog z Zydami nie ma żadnych podstaw. Konczy jeden z rozdzialow w ten sposob, na stronie 155 :

    „My Zydzi, my, niszczyciele, pozostaniemy niszczycielami na zawsze. Nic z tego co zrobicie nie zaspokoi naszych żądań. Będziemy zawsze niszczyć ponieważ my potrzebujemy swiat dla nas samych, Boży świat, którego zbudowanie nie leży w waszej naturze”.

    WW: Mówi to wyraźnie, rzuca w twarz tym których traktuje jako użyteczne zwierzęta, ale ci przez ponad 3/4 wieku nie chcą tego zauważać. Nie chca zauważać nawet tego ze to nie sa słowa ale fakty.

    Oto co pisze Marcus Ely Ravage:

    WW: W tym tekście Ravage’a rozsadza duma, jak wielu jemu podobnych, gdyby nie wprowadził do niego wielu klamstw i „naciągnięć”. Nic wiec dziwnego ze współcześni jemu Żydzi uważali go za „najbardziej żydowskiego Żyda” i tez nie bez swoistej dumy.

    „(…) Wy nawet nie zaczęliście oceniać głębi naszej winy. Jesteśmy intruzami. Jesteśmy burzycielami. Jesteśmy wywrotowcami. Opanowaliśmy wasz naturalny świat, wasze ideały, wasze cele i spowodowaliśmy w tym spustoszenie. Byliśmy u zrodla nie tylko Wielkiej Wojny (I W.S. przyp.WW) ale u źródła prawie wszystkich waszych wojen. Nie tylko rewolucji rosyjskiej ale prawie każdej z głównych rewolucji w waszej historii. Wnieśliśmy niezgodę, zamieszanie i frustracje w wasze personalne i publiczne życie. W dalszym ciągu to czynimy. Nikt nie jest w stanie powiedzieć jak jeszcze długo będziemy to czynić.

    Popatrzcie troche wstecz i zobaczcie co sie stało. 19 setek lat temu byliście niewinna bezproblemowa rasa. Modliliście sie do niezliczonej ilości bogów i bogiń, (…)

    (…) rozważaliście misterium życia i stworzyliście podstawy naturalnej nauki i filozofii. Wasza była szlachetna, zmysłowa kultura nie naszpikowana socjalna świadomością i bez żadnego sentymentalnego kwestionowania i różnicowania ludzkiej wartości. Któż wie do jakiego wielkiego i wspaniałego osiągnięcia moglibyście dojść jeśli pozostawilibyśmy was samym sobie.

    Lecz nie zostawiliśmy was w spokoju. My wzięliśmy was w ręce i ściągnęliśmy z was piękną i wspaniałą tkankę, którą stworzyliście i zmieniliśmy caly kierunek waszej historii. Podbiliśmy was jak żadne z waszych imperiów nie było w stanie podporządkować sobie Afryki lub Azji. Zrobiliśmy to bez pocisków, bez krwi, bez wrzawy, bez jakiejkolwiek siły. Zrobiliśmy to wyłącznie dzięki potędze naszego ducha, idea i przy pomocy propagandy.

    Zrobiliśmy z was ochoczych, nieświadomych nosicieli naszej misji dla całego świata, całego dzikiego swiata i do niezliczonych jeszcze nie narodzonych przyszłych pokoleń. Nie zupełnie rozumiejąc co my wam czynimy, staliście sie powszechnymi agentami naszej rasowej tradycji, niosąc nasza ewangelie do niezbadanych jeszcze zakątków ziemi. Nasze plemienne prawa dały wam podstawy do wszystkich waszych świętych konstytucji i systemu prawnego. Nasze legendy i ludowe opowiadania sa święta tradycja, kołysanką dla waszych dzieci. Nasi poeci wypełnili wasze hymny i modlitewniki. Nasza narodowa historia stała sie niezbędna częścią nauk dla waszych pastorów, księży i naukowców. Nasi królowie, nasi mężowie stanu, nasi prorocy, nasi rycerze sa waszymi bohaterami. Nasz starożytny mały kraj jest wasza Ziemia Świętą. Nasza naturalna literatura jest wasza Święta Biblia. To co nasi ludzie myśleli i nauczali stało sie nierozerwalna kanwa wpleciona w każde wasze przemówienie i tradycje tak ze nikt nie może być nazwanym wykształconym jeśli nie zna naszej rasowej spuścizny.

    Żydowscy rzemieślnicy, żydowscy rybacy sa waszymi nauczycielami i waszymi świętymi z niezliczonymi wyrzeźbionymi postaciami w niezliczonych katedrach wzniesionych dla ich pamieci. Żydowska panna jest waszym ideałem macierzyństwa i kobiecości. Żydowski zbuntowany prorok jest centralna figura w waszych religijnych modlitwach. My zlikwidowaliśmy waszych idoli, odstawiliśmy wasza rasowa spuściznę i zastąpiliśmy ja naszym bogiem i naszymi tradycjami. Żaden podbój w historii nie moze byc nawet porównywalnym z tym czystym i sprawnym opanowaniem was!

    Jak to uczyniliśmy? Nieomal przez przypadek. Prawie dwa tysiące lat temu daleko w Palestynie nasza religia zaczęła popadać w rozkład i materializm. Handlarze zawładnęli Świątynią. Zdegenerowani, samolubni kapłani skorumpowali naszych ludzi i obrastali w majątek. Potem wyłonił sie młody patriota-idealista, który obiegał teren nawołując do odnowienia wiary. Nie miął on zamiaru ustanowienia nowego kościoła. Tak jak inni prorocy przed nim jedynym jego celem było oczyścić i rewitalizować stara wiarę. Zaatakował kapłanów i wyrzucił handlarzy z świątyni. To spowodowało konflikt z panującymi stosunkami i jego filarami, które podtrzymywały ten stan. Władze rzymskie, które okupowały państwo, obawiając sie rewolucyjnej agitacji jako politycznej akcji zamierzającej do pozbycia sie ich, zaaresztowaly go, przeprowadziły sad i skazały go na śmierć przez ukrzyżowanie, co bylo normalna forma egzekucji w tych czasach. Zwolennicy Jezusa z Nazaretu, głównie niewolnicy i biedni robotnicy w swoim smutku i zawiedzeniu, odwrócili sie od świata i stworzyli braterstwo biernych pacyfistów. Dzielili pamięć swojego ukrzyżowanego lidera żyjąc w komunie. Byli oni po prostu nowa sekta w Judei, bez sily i przyszlosci, nie pierwsza i nie ostatnia.

    Dopiero po zniszczeniu Jerozolimy przez Rzymian ta nowa sekta stala sie widoczna. Patriotyczny Zyd imieniem Paul lub Saul zrodził idee powalenia rzymskich mocy przez zniszczenie dotychczasowych morale rzymskich żołnierzy przez doktrynę miłości i nie stawiania oporu, która to głosiła małą sekta żydowskich chrześcijan. Stal sie on apostołem Gentiles (nie obraźliwa nazwa nie-Zydow w przeciwieństwie do „goim”. przyp.- ww.) który to dotychczas był jednym z najbardziej aktywnych i prześladowanym członkiem grupy. Wykonał swoja prace tak dobrze, ze w ciągu 4 wieków wielkie imperium, które podporządkowało sobie Palestynę razem z polowa świata, stało sie ruina i prawo które wyszło z Syjonu stalo sie oficjalna religia Rzymu.

    To byl początek naszej dominacji w świecie, tylko początek.(…) Koniec jest jeszcze bardzo daleko. W dalszym ciągu panujemy nad wami. (…)

    Czy można sie dziwić ze jesteście oburzeni? Położyliśmy zaporę na wasz postęp. Narzuciliśmy wam obce księgi i obca religie której nie możecie przełknąć i strawić, ktore sa w poprzek waszemu duchowi, ktore trzymają was w wiecznym chorym wahaniu i ktorych wasz brak ducha nie potrafi odrzucic lub przyjac w pelni. W pełni oczywiście wy nigdy nie przyjęliście naszego chrzescijanstwa. W waszych sercach jestescie dalej poganami. W dalszym ciągu lubicie wojny i rzeźbione sceny wojenne. Widzicie chwale w ludzkiej nagości i jesteście dalej dumni z niej.

    Wasza socjalna świadomość, mimo całej demokracji i wszystkich waszych socjalnych rewolucji jest w dalszym ciągu żenująco niedoskonała. My jedynie podzieliliśmy wasza dusze, poplątaliśmy wasze impulsy i sparaliżowaliśmy wasze pragnienia. W środku bitwy jesteście zobowiązani klęknąć przed tym, który nakazał wam nadstawić drugi policzek i który powiedział „Nie opieraj sie złu” i „Niech będą błogosławieni czyniący pokój.”

    W waszym pragnieniu zysków, nagle stajecie sie zaniepokojeni przypomnieniem sobie niedzielnej szkoly i nauki nie zwracania uwagi na doczesność przyszłych dni. W waszych przemysłowych zmaganiach w których moglibyście zmiażdżyć strajk bez skrupułów przypomina sie wam nagle, ze biedni sa blogoslawieni i ze ludzie sa bliznimi w Braterstwie Boga. Kiedy juz prawie macie poddać sie pokusie wasz żydowski trening kładzie odstraszającą reke na waszym ramieniu i odsuwa filiżankę z gorącym płynem od waszych ust.

    Wy Chrześcijanie nigdy nie staliście sie schrystianizowani. W tym względzie zawiedliśmy was. Zepsuliśmy jednak wam na zawsze przyjemność pogan izmu.(…)”

  32. JO said

    ad.31. Czy Pani Uwaza, ze ten Zydek mowil powaznie w temacie Religii Chrystusowej, ze jest zydowska i ze modlimy sie do Zyda i Zydowki…?

    Czy naprawde Pani uwaza, ze Zyd tak nienawidzacy religii Chrystusowej i w ogole…ze, Zyd moze byc jej tworca?

  33. Peryskop said

    Re 32

    Pan ma jeszcze wątpliwości w kontekście wydarzeń historycznych ?

  34. MatkaPolka said

    @ 32 Jo
    OTO JAK MYŚLI ZADUFANY W SOBIE ŻYD- wszystko jego. Podszywają się pod wszystko – kleptomanie wyssali z mlekiem matki – nawet religie chrześcijańską chcą sobie przywłaszczyć, czego dowodem jest ta wypowiedź.

    To typowe żydowskie zakłamanie – wg Żydów to Jezus był też Żydem

    To prawda Jezus był mieszkańcem Judei, tak samo jak mieszkaniec Kalifornii jest Kalifornijczykiem
    Jezus był Bogiem a nie Żydem.

  35. JO said

    ad.33. Mam watpliwosci co to tego rodzaju tresci. Typowy Talmud. Takich NIE WOLNO nam przyjmowac, wczytywac sie, doszukiwac sie w nich prawdy.

    To sa wraze tresci. To sa zydowskie tresci.

  36. JO said

    ad.34. Dziekuje. I niech Pania Aniolowie Strzega, a Duch Swiety Prowadzi!

  37. JO said

    Wiara Chrystusowa jest JEDYNA Bronia na Zyda.

    Gdyby nie ta Wiara, bylbym juz dawno umarl, ale nie jak czlowiek umiera, ale jak swinia, pies a nawet i gorzej…. Umarlbym jako upadly, zgorzknialy, zezwierzecony, zbydlecony, spotwornialy czlowiek, ktory w kolo siebie sial tylko spustoszenie, smierc, byl powodem placzu ludzkiego….

    A to wszystko ze mana bylo by za przyczyna wrazych ideologii zydowskich, tchnietych przez Demony…i ich glownego Pana – Szatana.

    Broni mnie przed Demonami….Rozaniec Swiety, Modlitwy Swiete, a szczegolnie ta, ktora codziennie odmaiwam, starajac sie w kazdej chwili wdrazac ja w swoje zycie:

    „Panie Boże , dziękuje Tobie , ze przesiakniety jestem bojaznia do Ciebie, ktora odbiera mojemu cialu namietnosciom ich sile, Swiatu jego czar a Szatanowi jego moc.

    Dziekuje Jezu Chryste, za Udzial w Twojej Chwale, obdarowanie mnie umiejętnoscią walki z własnego ciała namietnosciami, umiejetnoscią rozpoznawania Prawdy od Kłamstwa – Szatana, oraz umiejetnoscią walki z tym Światem – Poganstwem, na czele którego jest Szatan”.

    Nasza Wiara, to wielka wiedza, bez ktorej bylbym bezbronny , a tak ja wszystko moge w NIm i przez Niego.

    Majac zapewnione zycie wieczne, pragne i staram sie ze wszystkich moich sil walczyc tak, jakby wszystko zalezalo ode mnie, a modle sie tak, jakby wszysko zalezalo od Pana Boga – Trojcy Swietej.

  38. MatkaPolka said

    @15 Dictum

    Do malwersacji z VAT-em „uprawnieni” są wyłącznie „Wybrani”

    VAT jest mechanizmem rabowania społeczeństwa

    Podatek VAT jest niezgodny z prawem polskim!!!

    PIT – Personal Income Tax
    CIT – Corporate Income Tax
    VAT – Value Added Tax

    To wszystko terminologia angielska, co wskazuje na to ,że podatki w ogóle nie idą na potrzeby społeczeństwa polskiego, są transferowane gdzie indziej – do banków zachodnich – takich jak Międzynarodowy Fundusz Walutowy ( International Monetary Fund) lub Bank Światowy – w ten sposób społeczeństwo jest OKRADANE!!

    W USA Income Tax wprowadzono dopiero w 1917 r., jako War Tax – podatek na cele wojny i wynosil tyko 2% dla korporacji o dochodach powyżej $10, 000 rocznie. Ale nie od obywatela!!!

    (Tu warto nadmienić, że FRB – Federal Reserve Board – Centralny Bank w USA powstał dopiero w 1913 r. a właściwie zostal przechwycony, w sposób nielegalny, i od razu była wojna światowa.)

    Przedtem żadnego podatku dochodowego nie było.

    Trzeba tez zrozumieć i zdefiniować słowo dochód, – co to jest dochód. Bo wynagrodzenie za pracę to nie jest dochód. Nie można opodatkować nogi reki , oka – bo to prywatna własność. W tej samej kategorii mieści się wynagrodzenie za prace.

    DO CZEGO SŁUŻĄ PODATKI

    Prezydent Regan w 1980 r. utworzył Komisje (Grace Commission) której celem było ustalenie na co idą podatki

    Komisja ustaliła, że:

    Wszystkie przychody wynikające z opodatkowania znikają zanim jakikolwiek cent zostaje wydany na cele publiczne.

    Pan Beardsley Ruml przewodniczący Nowojorskiego oddziału FRB stwierdził w swoim artykule w
    „American Affairs,” w wydaniu ze Stycznia 1946 r. po co są podatki. Stwierdził, w swoim artykule
    „Taxes For Revenue Are Obsolete.”

    że rząd nie potrzebuje podatków. Podatki, jako źródło dochodów dla rządu są przestarzałe

    Podatki, służą do zupełnie innych celów.

    * Służą, jako instrument polityki fiskalnej i stabilizacji siły nabywczej dolara
    * Są wyrazem polityki społecznej dystrybucji bogactwa w społeczeństwie
    * Sa wyrazem polityki państwa subsydiowania lub karania różnych sektorów przemysłowych lub różnych grup społecznych
    * Jako wskaźnik do wyizolowania i bezpośredniego oszacowania kosztów służących społeczeństwu takich jak drogi i zabezpieczenia socjalne.

    * Podatki NIE sa używane do płacenia za jakiekolwiek usługi rządu dla społeczeństwa i na cele społeczne
    * Nie sa używane do wdrożenia jakichkolwiek polityki ekonomicznej rządu
    * Nie sa używane dla potrzeb socjalnych społeczeństwa
    * Są używane do subsydiowania różnych grup interesu, takich jak np. prywatne banki

    * Grupy interesów są wykluczają się od opodatkowania
    * Celem opodatkowania jest klasa średnia, która jest rabowana, a podatki to najpewniejsza gwarancja tego procesu.
    * Podatek to koncepcja marksistowska – Wysoki, progresywny podatek dochodowy to 10 punkt manifestu komunistycznego

    Trzeba zrozumieć jedno – podatki to pochodna systemu bankowego, emisji pieniądza, jako dług.
    PODATKI W OGÓLE NIE SĄ POTRZEBNE –

    Państwo może i POWINNO EMITOWAĆ PIENIĄDZE na cele społeczne – drogi szkoły, szpitale, pensje dla dla nauczycieli, lekarzy pielęgniarek ….emerytury.

    To jest możliwe to, jak najbardziej istnieje. Interwencjonizm państwowy to fakt w najsilniejszych gospodarczo państwach – mocarstwach światowych.

    PAŃSTWO MA NIEOGRANICZONE PRAWO EMISJI PIENIĄDZA – to największy przywilej i obowiązek rządu

    To , że „rzont polski” robi inaczej – to dowód na korupcje rządu.

    Bo cóż to dla międzynarodowego bankiera wydrukować ( a właściwie zdeponować) na zagranicznym koncie PRZEKUPIONEGO POLITYKA 1 milion, 10 milionow, a może i 500 milionów dolarów ….

  39. MatkaPolka said

    @ 30 AlexSailor
    A jak pan skomentuje reakcje Kongresmanów amerykańskich na wystąpienie Netaniahu
    Benjamin Netanyahu’s speech to Congress interrupted by standing ovations

    .https://www.youtube.com/watch?v=0KMVhb57RqI

  40. guła said

    #24
    I owszem włoskie facecje.
    http://okruchy.pl/slownik/

  41. AlexSailor said

    @Matka Polka

    „Trzeba tez zrozumieć i zdefiniować słowo dochód, – co to jest dochód. Bo wynagrodzenie za pracę to nie jest dochód. Nie można opodatkować nogi reki , oka – bo to prywatna własność. W tej samej kategorii mieści się wynagrodzenie za prace.”

    O, miło że ktoś to rozumie.

    @39
    Co tu komentować.
    Szopka.
    A Iran rośnie w siłę i nawet perskie święta w Białym Domu zaczęli obchodzić.
    Szopka.

    Becka w WB w 1939r. też tak witali.
    By napuścić na wojnę z Niemcami.

  42. JO said

    ad.41. Tak, przed wojna podatek od zarobkow byl znikomy.

  43. Peryskop said

    Re 35
    ad.33. Mam watpliwosci co to tego rodzaju tresci. Typowy Talmud. Takich NIE WOLNO nam przyjmowac, wczytywac sie, doszukiwac sie w nich prawdy. To sa wraze tresci. To sa zydowskie tresci.

    Zgoda.
    Ale te wraże, obce nam treści są nam wciąż podstępnie wsączane.
    Proszę spojrzeć bez pruderii na realia, które Pan Gajowy już przykładowo sygnalizował, m.in. tu :

    https://marucha.wordpress.com/2016/04/26/gdzie-jest-kosciol-wskazujacy-droge
    https://marucha.wordpress.com/2016/04/24/odnowa-w-duchu-swietym/
    https://marucha.wordpress.com/2016/04/10/zbigniew-lignarski-talmud-ze-swastyka-w-tle/
    https://marucha.wordpress.com/2016/04/25/niemiecka-rekonkwista/

    Dodam kilka uwag nt. Malborka i funkcji kantora.

    Gdańskie Środowisko Tradycji Katolickiej ( http://versusdeum.pl/ ) zaprasza na Mszę św. na zamku krzyżackim w Malborku. Wejście na zamek wiąże się z opłatą. Po Mszy św. możliwość zwiedzania zamku z przewodnikiem. Serdecznie zapraszamy!

    Plakat podałem tu :
    https://marucha.wordpress.com/2016/07/15/bitwa-pod-grunwaldem/#comment-598803

    MSZA TRYDENCKA na zamku krzyżackim w Malborku 12 kwietnia 2014 godzina 11.00 Kaplica wielkich mistrzów

    Czego tu nie podano ?
    Że msza odbędzie się w szabas tj w sobotę.

    Jak wiadomo Muzułmanie świętują zwykle w piątki, Żydzi w soboty, a Chrześcijanie w niedziele.

    Wiedząc, że teraz bywa różnie, sprawdziłem inną mszę w tym samym miejscu, sprzed miesiąca :

    http://malbork.naszemiasto.pl/artykul/wielki-mistrz-bruno-platter-odprawil-msze-na-730-lecie,3774118,artgal,t,id,tm.html

    Aktualizacja: 2016-06-27 Autor: Radosław Konczyński

    Wielki mistrz Bruno Platter odprawił mszę na 730-lecie Malborka

    Wielki mistrz, liturgia po łacinie, chorał gregoriański – w tak niecodziennej mszy mieszkańcy Malborka mogli wziąć udział w sobotnie przedpołudnie (18 czerwca).

    .https://d-nm.ppstatic.pl/kadr/k/r/87/03/5765c7f54b33d_o,size,933×0,q,70,h,f73da1.jpg

    Była to niecodzienna okazja, by wziąć udział w liturgii odprawionej w języku łacińskim.
    Wielki mistrz zakonu krzyżackiego, ks. Bruno Platter poprowadził mszę świętą razem
    z ks. Józefem Pilichem, proboszczem parafii św. Jana Chrzciciela, oraz ks. prałatem Janem Żołnierkiewiczem, emerytowanym proboszczem parafii Matki Boskiej Nieustającej Pomocy.

    Oprawę nabożeństwu zapewnili śpiewacy ze Scholi Gregoriana Gedanensis i malborskiego chóru Lutnia. Wyjątkowym urozmaiceniem eucharystii był chorał gregoriański w ich wykonaniu pod przewodnictwem kantora Roberta Pożarskiego, jednego z najwybitniejszych śpiewaków gregoriańskich.

    Oprawę mszy zapewniły też zespoły uczestniczące w XIV Międzynarodowym Festiwalu Kultury Dawnej.

    Przypomnijmy, że Bruno Platter gościł w Malborku już drugi raz w tym roku. W kwietniu także koncelebrował mszę w oddanym po remoncie kościele Najświętszej Marii Panny na Zamku Wysokim w Muzeum Zamkowym.

    Rozmowę z wielkim mistrzem przeczytacie w najbliższym (24 czerwca) papierowym wydaniu „Dziennika Malborskiego”.

    .https://d-nm.ppstatic.pl/kadr/k/r/b1/a5/5765c82c59e06_o,size,933×0,q,70,h,b814b9.jpg

    .https://d-nm.ppstatic.pl/kadr/k/r/39/71/5765c7ef5b902_o,size,933×0,q,70,h,d7abad.jpg

    ===

    Podsumowanie „niecodziennej okazji” w kaplicy Wielkich Mistrzów Zakonu teutońskiego :

    Wielki Mistrz Zakonu krzyżackiego ks. dr Bruno Platter poprowadził w Malborku liturgię po łacinie – jak u SSPX, a wyjątkowym urozmaiceniem eucharystii w szabas 18 czerwca 2016 był chorał pod przewodnictwem wybitnego para-gregoriańskiego kantora Roberta Pożarskiego, ucznia oberkantora Marcela Pérèsa, obecnie w Moissac. Oprawę dopełniły grupy rekonstrukcyjne w szatach krzyżackich ustawione pod przykryfką Międzynarodowego Festiwalu Kultury Dawnej.

    Kim jest tytułowany w zależności od potrzeby kantor Robert Pożarski ?

    http://www.liturgia.dominikanie.pl/robert_pozarski.html

    Robert Pożarski – Śpiewak, współzałożyciel „Lektorskiej Scholi Cantorum” działającej pod kierunkiem ks. Wiesława Kądzieli, założyciel i kantor „Scholie Gregorianae Silesiensis”, kantor „Scholae Mulierum Silesiensis”, „Scholi Teatru Węgajty”, członek zespołu muzyki dawnej „Bornus Consort”, solista muzyki barokowej, współczesnej i pieśni tradycyjnej. Od 2010 roku kantor kościoła pokamedulskiego na Bielanach w Warszawie.

    Uczeń Marcela Pérèsa, wielokrotny uczestnik kursów mistrzowskich w Międzynarodowej Akademii Muzyki Dawnej w Wilanowie, seminariów chorału bizantyjskiego prowadzonych przez Charalambosa Rimbasa, Lykourgosa Angelopoulosa. Prowadził warsztaty chorałowe dla Dominikańskiego Ośrodka Liturgicznego w Krakowie, dla Festiwalu Muzyki Dawnej „Pieśń naszych korzeni” w Jarosławiu czy w ramach projektów kulturalnych Stowarzyszenia „Schola Gregoriana Silesiensis”. Badacz średniowiecznych rękopisów liturgicznych.

    Bez wątpienia jeden z najwybitniejszych śpiewaków gregoriańskich. Znawca tradycji dominikańskiej, starorzymskiej i cysterskiej. Wziął udział w kilkunastu nagraniach płyt z muzyką dawną i współczesną. Osobiście odpowiedzialny za charakter płyt: In agenda defunctorum – Missa Requiem Johannesa Ockeghema, Ludus Passionis i Fulget in orbe dies – Oficjum rymowane o św. Jadwidze Śląskiej. Prowadził bloga pt. „Co ludzie powiedzą?…” w serwisie Liturgia.pl.

    ===

    Kim jest Marcel Pérès ?
    – za wiki: ur. z hiszpańskimi korzeniami 15.07.1956 w Oranie, Algieria, francuski muzykolog, kompozytor, reżyser, dyrektor chóru, wokalista. W 1982 założył w Paryżu „Ensemble Organum”, grupę specjalizującą się w śpiewie gregoriańskim i para-gregoriańskim; od 2001 EO funkcjonuje w średniowiecznych obiektach po-cysterskich w Moissac…

    Rysy twarzy mówią o korzeniach :

    https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTeeFI0Ag8igB1r13Zab_Q-BlUa5YLnKUUyOUBRK6BANQbB-pZozA

    Chorały „para-gregoriańskie” czyli … ?

    ===

    A teraz kolejna zmyłka – „PIEŚŃ NASZYCH KORZENI” – czyli czyich ?

    http://www.festiwal.jaroslaw.pl/artifex/pozarski_pl.html

    PIEŚŃ NASZYCH KORZENI

    Kantor Scholae Gregorianae Silesiensis Robert Pożarski studiował interpretację chorału m.in. u Marcela Peresa w Paryżu. Należy do grona założycieli Lektorskiej Schola Cantorum, powstałej w 1989 roku przy Warszawskim Metropolitalnym Seminarium Duchownym. Jako kantor tej scholi dokonał rejestracji fonograficznej dwóch średniowiecznych oficjów monastycznych dedykowanych Św. Stanisławowi i Św. Wojciechowi. Jest śpiewakiem zespołu Bornus Consort, a także kierownikiem muzycznym Scholi Teatru Wiejskiego Węgajty. Był jednym z sześciu solistów w międzynarodowym projekcie Codex Calixtinus w ramach festiwalu Kraków 2000. Wykonuje również repertuar barokowy i współczesny występując z najbardziej znanymi polskimi zespołami i orkiestrami.

    MUZYKA DAWNA W JAROSŁAWIU…

    ===

    Kantor śpiewa Bractwu SSPX :

    http://www.unacum.pl/2013/12/warszawa-chor-sarmacki-im-grzegorza.html

    czwartek, 19 grudnia 2013

    Warszawa: Chór Sarmacki im. Grzegorza Gerwazego Gorczyckiego zaśpiewa na Mszy trydenckiej

    22 grudnia 2013 w warszawskim kościele p.w. św. Klemensa (ul. Karolkowa 49) podczas niedzielnej, tradycyjnej Mszy świętej o godz. 14, śpiewać będzie Chór Sarmacki im. Grzegorza Gerwazego Gorczyckiego, pod kierownictwem Roberta Pożarskiego.

    Chór wykona Mszę RORATE Grzegorza Gerwazego Gorczyckiego z IV Niedzieli Adwentu.

    Po liturgii, będzie możliwość nabycia płyty CD z nagraniem tej Mszy wraz z Kompletą z Brewiarza Kapłańskiego wg kompozycji Grzegorza Gerwazego Gorczyckiego.
    Dodane przez: Jacek Sitarczuk

    ===

    Google Searches related to „Kantor”

    Kantor Tadeusz (6 April 1915 – 8 December 1990) was a Polish painter, assemblage artist, set designer and theatre director… https://en.wikipedia.org/wiki/Tadeusz_Kantor

    Kantor wymiany walut on-line | Kursy walut … Kursy walut Cinkciarz.pl – Internetowy kantor wymiany walut. Kursy walut. Transakcje po żądanym kursie. Usługi dla kredytobiorców. Karty walutowe… https://cinkciarz.pl/kantor/kursy-walut-cinkciarz-pl

    Google Searches related to „Kantor judaizm”

    Kantor – Wikipedia, wolna encyklopedia https://pl.wikipedia.org/wiki/Kantor Jump to Judaizm – Kantor (Chazan) w judaizmie, zwyczajowo przewodzi modlitwom w bożnicy. Do jego obowiązków należy: wykonywanie czynności …

    Chazan – Wikipedia, wolna encyklopedia https://pl.wikipedia.org/wiki/Chazan Chazan (inaczej kantor) – w judaizmie osoba prowadząca nabożeństwo z … W judaizmie ortodoksyjnym funkcję tę pełnią tylko mężczyźni, natomiast w …

    Kantor to nie żydowski śpiewak. To ktoś więcej – Jedynka … http://www.polskieradio.pl/7/178/Artykul/674982,Kantor-to-nie-zydowski-spiewak-To-ktos-wiecej
    Aug 30, 2012 – Według zapisu w pismach: „kantor powinien posiadać głos . W judaizmie kantor jest ważną postacią uświetniającą obrzędy religijne. Według zapisu w pismach: „kantor powinien posiadać głos dostatecznie mocny i przyjemny dla ucha”, a także „przyjemną osobowość”…

    .. W judaizmie kantor jest ważną postacią uświetniającą obrzędy religijne. Według … http://www.sztetl.org.pl/pl/term/727,chazan/

    chazan. – (hebr., „kantor”), w judaizmie, w starożytności urzędnik gminy pełniący różne funkcje, m.in. w synagodze wyjmował zwój Tory z szafy ołtarzowej (aron … Chazan-Kantor – Chabad Lubawicz chabad.org.pl/judaizm-i-zycie/…/chazan-kantor

    Chazan-Kantor … W wielu zgromadzeniach jest specjalnie wyznaczony kantor, który prowadzi modlitwy w Szabat i … Szabat • Kobiety w judaiźmie • Duchowość. Chazan-Kantor – Chabad Lubawicz chabad.org.pl/judaizm…kantor/75-chabad-lubawicz

    W centrum prowadzonym przez Fundację znajduje się zarówno synagoga, jak i jesziwa (szkoła gdzie można pobierać nauki dotyczące judaizmu). kantorzy polscy – Jewish Historical Institute http://www.jhi.pl/psj/kantorzy_polscy

    kantorzy polscy. W tradycyjnym śpiewie synagogalnym kantor (chaz(z)an) zajmuje … judaizm reformowany; meszorer; pieśni historyczne; pulpit dla kantora). judaizm ortodoksyjny – Żydowski Instytut Historyczny http://www.jhi.pl/psj/judaizm_ortodoksyjny zw. też ortodoksją – odłam judaizmu wyodrębniony na skutek pojawienia się pod koniec XVIII w. wpływów haskali, a następnie emancypacji, asymilacji oraz … judaizm reformowany – Jewish Historical Institute http://www.jhi.pl/psj/judaizm_reformowany zw. niekiedy liberalnym bądź postępowym – odłam w łonie judaizmu, oparty na odrzuceniu poglądu o niezmienności Prawa Pisanego i przyjęciu założenia, … Ortodoksyjny judaizm – religie.wiara.pl

    Apr 4, 2013 – Judaizm reformowany postuluje modernizację halachy – religijnych przepisów. … Kobiety mogły być nie tylko rabinami, ale też kantorami.

    Next…

    ===

    W Chrześcijaństwie nie było instytucji „kantora” / „chazana”, bo są to tradycyjnie ważni celebranci w judaizmie.

    Tak jak dla suwerenności religii ważna jest symbolika, tak samo elementy jej liturgii są ważne.

    Czy w 1928 Marcus Ely Ravage plótł bzdury, czy ujawniał mechanizmy dziś widoczne gołym okiem ?

    Aby dokonać tego rodzaju wrażych nam transferów stosowane są konsekwentnie chytre sztuczki.

    A wierni katolicy udają, że to tylko deszcz pada…

  44. Maćko said

    8 Kojak – cecha jaka pan ipisuje nie jest wylaczna charakterystyka Polaków. Prosze spojrzec co sie dzieje w Niemczech, we Francji, w USA czy w samym Israhelu…
    Wydaje sie bardzo sluszna teza, ze wzrost sily Korporatokracji sprawia, ze na calym Swiecie steruje ona politykami w prawie kazdym kraju. W tej chwili jest calkiem prawdopodobne, ze Korporatokracja ma duzo wieksza sile kierujaca niz Banksterzy.
    Systematycznie wygrywaja w polityce osoby posiadajace do dyspozycji wiekszy budzet na cele wyborcze. Budzet pochodzacy od korporacji.

    Matka Polka, stary ksiadz mi powiadal, ze Jezus byl Synem Boga.

    Podatki sterowniczo sluza do kontrolowania danego spoleczenstwa. Elity daja sobie rade mimo podatków, natomiast ogromna czesc ludzi placi podatki aby otrzymac od panstwa swiadczenia, które powinny kosztowac taniej bez przerosnietego aparatu administracyjnego.
    KAZDE Panstwo kombinuje, jak zebrac wiecej podadków aby wiecej wydac na siebie i na innych.
    ZADNE nie pracuje usilnie jak zracjonalizowac i usprawnic wydatki pañstwowe.
    nie tylko dlatego, ze wydawanie cudzych pieniedzy na siebia i na innych jest latwe i przyjemne, ale tez i strategicznie, aby zabezpieczyc sobie loyalnosc zaleznych od tych wydatków wyborców.

    Nieprawdaz?

  45. Minus said

    @30 Pan AlexSailor,
    rosyjska literatura?
    Nikita Michałkow- Słoneczny udar.
    .https://www.youtube.com/watch?v=Ex6OT25dQwM

  46. ojojoj said

    Prosze panstwa, wystarczy odsunac od wladzy pejsow. Wtedy prawo i egzekucja tego prawa sie zmieni automatycznie i kretaczy czekac bedzie topor. A ze kretaczami sa pejsy, to … problem upadku RP, fizyczny i moralny oraz antysemicznosc sam sie rozwiaze.

  47. Minus said

    2:10:22

  48. Isia said

    Re: 43 Pan Maćko … prawdaż … i mnie uczono, że Pan Jezus był Synem Bożym … ale niedawno, podczas mszy św. w kościele, usłyszałam jak ksiądz wypowiedział słowa … Jezu Synu Dawidowy … więc po mszy poszłam do księdza proboszcza … odpowiedział wymijająco …

  49. POLSKA SZLACHTA mamona turecko-altajska said

    NA tym pieknym obrazie mamy POLSKICH PANOW IDIOTOW w ich mamonie i OGLUPIENIU religijnym zapomnieli o milosci blizniego: POLSKICH CHLOPACH ktorych to TAKTOWALI razem z PLEBANAMI i TURKO-ALTAJAMI (arendarzami) JAK NIEWOLNIKOW az do 1914 roku. POLSKI CHLOP tzw WIESNIAK to czyty POLAK, szlachetny Polak dzieki jego niewolniczej pracy ten kraj przetrwal. Zas tzw. polska Szlachta to SZUMOWINA, kazdy turko-altaj PRZYBEDA OBCA w POLIN (wolna nie jak chlop przypisany do ziemie ale fizycznie WOLNA) po zmianie religji z judaizmu na katolicka wiare ZOSTAWAL w RZECZPOSPOLITEJ SZLACHCICEM. ZYGAC sie che czytajac taka historie takiej Polski. Nic dziwnego ze jest tak jak jest jesesmy ludzmi drugiej kategori w niby wlasnej Polace na dowod tego ogladnij sobie Polaku numert twojego PESLA, i wszytko jest jasne.

  50. NICK said

    P. Isia. (46). Re (43).
    Polecam tego Teologa:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Teolog_(wojew%C3%B3dztwo_kujawsko-pomorskie)

  51. NICK said

    Przepyszne jezioro i lasy.

  52. Swarożyc said

    Nic się nie zmieni, jeżeli nie zmieni się paradygmat kulturowy w Polsce, albo aksjologia, jak kto chce…

  53. split said

    Kojak @ 8 ,…

    Czasem i z Kojakiem mi po drodze – „Zydzi sa tak silini nie dlatego ze sa madrzy” … Sa silni bo zydom nikt nie wpaja zeby nadstawiac drugi policzek ,…

  54. Swarożyc said

    Był sobie człowiek który drążył temat, ale żydzi go skasowali…
    http://toporzel.pl/teksty/drogaf.html

  55. Dziadzius said

    Uwazam ze Polacy to szczegolnie madry narod gdzie kazdy obywatel tak kazdy obywatel to zrodlo to krynica wszelkej indywidualnej madrosci i w takim baniaczku pelnym madrych trudno znalazc dwoch so sie zgodza na nawet podobna opinie. W filmie Stara Basn jest moment kiedy cala gromada idzie do ataku na zamek Popiela i w odpowiedzi na uwagi Piastuna slyszymy TYPOWA odpowiedz Polaka ==” a co ty wszystkie rozumy zjadl. My SAMI wiemy co robic” Oj panie boze moze lepiej by nam bylo jakby bylo wiecej madrych durni niz glupich madrali

  56. split said

    Dziadzius @ 55 ,…

    Osobiste doswiadczenie: Polacy za granica ktorzy wyemigrowali z wiekszych skupisk Polonii jak Greenpoint daja sobie calkiem niezle rade, ksztalca dzieci i pna sie w gore na spolecznej drabinie a ci ktorzy zostali bo nie nie chca sie uczyc czy nie maja odwagi wsrod nich nie znajdziesz duzej roznicy z sytuacja w kraju z ktorego uciekli, dalej sie zra, podkladaja swinie i donosza ,…

  57. Maćko said

    Moze Pani Magdalena Ogórek wróci przy nastepnych wyborach?
    Przeciez moze kobieta byc madra, ladna i blond?
    Tylko ta partia… jak dotychczas nie blyszczy patriotyzmem

    http://www.medias-presse.info/marion-marechal-le-pen-pour-lutter-contre-lislamisme-ils-mettent-en-place-des-nverts-et-des-clips-contre-le-racisme/58271

  58. Maćko said

    Popatrzcie i posluchajcie jak Francuzi gwizdza na ich sjoniste-sprzedawczyka Valls’a:

    .https://www.youtube.com/watch?v=S6gyYqXT3xY
    .https://www.youtube.com/watch?v=GKMABZYteDc

    Tez nie maja szczescia, tez sa pod zaborem

  59. RomanK said

    http://slawenburgen.npage.de/

  60. Zbigniew Jacniacki said

    Tytułowe zdanie: „Nie mamy szczęścia do przywódców, wodzów i „ojców” narodu ” bardzo dobrze opisuje podejście do spraw politycznych.
    Szczęście jako fundament polskiej wiary ( nie myśli) politycznej.
    Taka loteria.
    Uda się albo nie uda.
    Traktowanie zagadnień wspólnotowych jako świadomego procesu decyzyjnego nie znajduje większej popularności.
    Nawet po tysiącletnich doświadczeniach bardzo duża część rodaków tęskni za hegemonią państwa kościelnego.
    Nawet przez głowę im nie przejdzie , że w większości byliby niewolnikami pańszczyźnianymi .

    Właściwie można postawić tezę , ze Polacy zadawalają się formami panstwowosci, które wymyśląją dla nich
    patrioci z innych państw.
    Po pewnym czasie nazywają je nawet „własnymi”.

    ——
    „Nawet po tysiącletnich doświadczeniach bardzo duża część rodaków tęskni za hegemonią państwa kościelnego.
    Nawet przez głowę im nie przejdzie , że w większości byliby niewolnikami pańszczyźnianymi”.

    Bo teraz są niby wolni?
    Admin

  61. Yah said

    Ad 60

    „Traktowanie zagadnień wspólnotowych jako świadomego procesu decyzyjnego nie znajduje większej popularności.”

    Upraszcza Pan. tzw. zagadnienia wspólnotowe to umiejętność kreowania, utrzymywanie elit albo jak kto woli arystokracji działających bezinteresownie dla wspólnego dobra społeczności. Polskim problemem jest INFILTRACJA tzw. elit, wskutek czego działają one nie dla dobra Polski, tylko obcych państw. Tak jest prawie od zawsze i teraz tez to doskonale widać.

    „Właściwie można postawić tezę , ze Polacy zadawalają się formami panstwowosci, które wymyśląją dla nich
    patrioci z innych państw.”

    Patrioci ? Chyba psychopaci ….

    „Nawet przez głowę im nie przejdzie , że w większości byliby niewolnikami pańszczyźnianymi .”

    😀

    https://marucha.wordpress.com/2016/07/19/czy-nasi-pradziadkowie-byli-niewolnikami-jak-naprawde-wygladalo-zycie-panszczyznianych-chlopow/

  62. Siekiera_Motyka said

    Ad. 44 – Myślę że Panu spodoba się ten artykuł

    http://www.zerohedge.com/news/2016-07-19/america-being-divided-and-conquered-oblivion

  63. Zbigniew Jacniacki said

    ad.61
    „Polskim problemem jest INFILTRACJA tzw. elit, wskutek czego działają one nie dla dobra Polski, tylko obcych państw”

    Moim zdaniem nie jest to INFILTRACJA elit, ale CAŁOŚCIOWE KREOWANIE
    elit politycznych przez struktury kolonizujące wspólnotę polską.
    Nasi rodacy nie tworzą , tylko akceptują podsuwane autorytety.

    Medialna walka polityczna to sprzeczki między różnymi obcymi ośrodkami politycznymi.

  64. Yah said

    Ad 63

    Co do kreowania zgadzam się z Panem ale …. akceptacja lub jej brak w tej medialnej walce chyba nie ma już znaczenia

  65. Boydar said

    Pan Jacniacki (63) ma niestety rację, Panie Yah. Za wyjątkiem może jednego zdania – „… Nasi rodacy nie tworzą, tylko akceptują podsuwane autorytety …”. Ale kiedy zaczynam się nad tym zastanawiać, to pojawia się migrena – kto jest moim rodakiem, co oznacza akceptować, kto to jest ‚autorytet’ …

  66. Yah said

    Ad 65

    Po kolei:

    – prawie nikt;
    – protestować w realu albo w sieci – w końcu kto pamięta o takim Norwidzie, który nie akceptował. Brak akceptacji ( vide punkt pierwszy) nie ma znaczenia w przypadku, gdy stanowi się mniejszość;
    – osoba, która udowadnia mniejszości , że jej poglądy to ciemnogród i zacofanie i warto brać przykład z zagranicy ( ale zawsze tej na zachód, gdzie większość ma większe wpływy).

    Tak wiec nieuprawnione jest użycie sformułować – rodacy, nasze władze, polskie elity bo takich od kilkuset lat nie ma. Na podstawie czego tak sądzę. Bo wyżej wymienione działały cały czas na szkodę narodu, który w końcu stal sie mniejszością nie w Polsce tylko w innym państwie co zauważył rezolutnie w przemówieniu łaskawie nam panujący.

  67. Maćko said

    62 S-M – jesli link jest dla mnie to bardzo dziekuje, bardzo ciekawy. Wiele o przygotowaniach rzadu USA do pacyfikowania wlasnych obywateli juz dawno sie dowiadywalem z Activist Post – worki na piasek i opancerzone strzelnice byly zamawiane w ilosciach monumentalnych, zakupy amunicji dla policji i jednostek „obrony terytorialnej” ( nie pamietam nazwy – Civil Guard? National Guard ) idace w miliardy sztuk.

    Tu odzew do lesserów i defetystów – jak nic nie robicie to dajcie innym spkój jak cos robia!

    As Gandhi noted:

    “If we could change ourselves, the tendencies in the world would also change. As a man changes his own nature, so does the attitude of the world change towards him. … We need not wait to see what others do.”
    But even this is not enough. We need to heed the words of Huxley in 1958:

    “If you wish to avoid dictatorship by referendum, break up modern society’s merely functional collectives into self-governing, voluntarily co-operating groups, capable of functioning outside the bureaucratic systems of Big Business and Big Government.”
    We can’t rely on politicians and we can’t rely on hope. We need to rely on the power of our own actions coming together to ultimately make the world a better place. The window of opportunity is now and the world needs you. All of you.

  68. Maćko said

    66 Yah, na szkode Narodu nie dzialaja Elity tylko Yelyty, marionetki wybrane przez zaborce pod katem przydatnosci, spolegliwosci, wiernosci i pazernosci.
    Polskie Elity to my. Nie pchamy sie do wladzy, bo nie wiemy czy podolamy odpowiedzialnosciom. Nie jestesmy psychopatami ani socjopatami. Nie bedziemy sie podlizywac, proscic, brac lapówek, szukac jak dostac awans czy premie. Robimy to co do nas nalezy solidnie i wydajnie, zajmujemy sie nasza rodzina i przyjaciólmi, pomagamy innym, uczymy sie sami i przekazujemy wiedze innym.
    Nie wyjdziemy na ulice strzelac ani nie podlozymy bomb.

    NATOMIAST! Mozemy sie laczyc, porozumiewac, zmieniac paradygmat leminga i wlaczyc na kazdym kroku i w kazdym momencie tym co mozemy i potrafimy:
    wspóldzialac
    pomagac
    kupowac polskie jesli dobre
    bojkotowac interesy ekonomiczne zaborcy
    szerzyc przekonanie o koniecznosci oporu wsród znajomych.
    pozdrawiam

  69. Yah said

    Ad 68

    Panie Macko tylko że ja u siebie w mieście jestem w mniejszości, ale to już taka przedwojenna tradycja. Żeby było weselej dotarło to do mnie dopiero dwa lata temu. Człowiek stary , głupi i naiwny.

    „Nie jestesmy psychopatami ani socjopatami. Nie bedziemy sie podlizywac, proscic, brac lapówek, szukac jak dostac awans czy premie.”

    Bardzo trafny opis społeczeństwa w moim mieście tylko zamiast „nie jesteśmy” to „jesteśmy” – niedobrze mi się robi jak patrzę na to co mnie otacza.

  70. Maćko said

    69 Yah, zawsze jestesmy w mniejszosci.
    Latwiej jest nic nie robic i krytykowac niz cos robic i proponowac drogi do polepszenia sytuacji.
    Karawana idzie dalej.
    Pan czytal Ponerologie?
    pozdrawiam

  71. Toidi said

    I co z tego, Panie Maćko, że Francuzy gwiżdżą?
    I co z tego że możemy sobie poprotestować?

    Oni sobie spacerują jakby Francuzów zupełnie nie było, a ci, przeciw którym nasze protesty mogłyby byc skierowane, śmieja się z nas w kułak albo w ogóle otwarcie i gromko.

    Może się mylę, ale sądzę, że nie tędy droga.

    Ale nie wolno mi doradzać, którędy ona mianowicie, ta droga. Pamiętamy majdan.

  72. Maćko said

    71. Toidi. Zgoda, zgoda, nie tedy droga. Gwizdaniem malo sie wskóra. Pokazalem tylko ze Francuzi sie budza i zaczynaja zauwazac, ze sa pod zaborem.

    Tym co spaceruja funduje wybory Korporatokracja i oni „gwizdza sobie” na zebranych lemingów i gojów nie bedac im-nam niczego dluznymi ani od nas zaleznymi.

Sorry, the comment form is closed at this time.