Dziennik gajowego Maruchy

"Blogi internetowe zagrażają demokracji" – Barack Obama

Polska jedynym krajem, w którym homoseksualizm nigdy nie był karany

Posted by Marucha w dniu 2016-08-21 (Niedziela)

Nie wiemy, czy jest się czym chwalić, ale dla porządku odnotowujemy… – admin

Choć Polacy są obecnie jednym z najbardziej konserwatywnych narodów w Europie i jednym z niewielu państw, w których nie ma zalegalizowanych związków partnerskich, nasz kraj nigdy nie karał za homoseksualizm. To jedyny taki przypadek w Europie.


Mapa pokazuje od którego roku homoseksualizm jest legalny w poszczególnych krajach Europy, części Azji i północnej Afryki. Polska jest niczym wyspa, jedyna z niebieską barwą oznaczającą, że nasz kraj nigdy nie karał za homoseksualizm. Oczywiście, twórcy grafiki wykreślili okres, w którym Polska nie była niepodległa.

Homoseksualizm wciąż jest nielegalny m.in w Syrii, Iranie, Libanie, Egipcie, Tunezji, Algierii i Maroko. [I bardzo dobrze – admin] Dopiero w latach 90. ubiegłego stulecia homoseksualizm przestał być karany na terenie byłego Związku Radzieckiego i Irlandii. Nieco wcześniej na podobne zmiany w prawie zdecydowały się Norwegia oraz Finlandia.

W XVIII wieku swoje prawo karne zreformowała Francja, zaś w następnym stuleciu takie państwa jak Włochy czy Wielka Brytania.

http://pikio.pl

Komentarzy 36 to “Polska jedynym krajem, w którym homoseksualizm nigdy nie był karany”

  1. Grace said

    Rzygac sie chce!

  2. Adam Ryglowski said

    W czasach mojej młodości ZBOKI były pod sąsiedzką obserwacją . Pedały miały problemy , – a bo to sąsiad , albo sąsiadka WYRYWAŁY ZBOKOWI OFIARĘ (głupie dziecko ) , I ZA FRAJER (!!!) ODPROWADZAŁY TO TO RODZICOM .

    ALE WTEDY J e sz cz e BYŁ N A R Ó D .

  3. leszek karpinski said

    czas to zmienić, zacząć karać a wszystko wróci do normy.

  4. AlexSailor said

    No to mamy jeden z powodów, dlaczego państwo polskie przegrywa zawsze i wszędzie.,
    „Usuniesz zło spośród siebie”.

  5. Adam Ryglowski said

    Ad 3 ) Panie Leszku – jeżeli karą ma być topór ( tak to było przez stulecia) , a w międzyczasie szubienica – TO MASZ PAN RACJĘ

    (Nawet (!!!) zboków zakonników , którzy próbowali kombinować coś z nowicjuszami – nie czekał Sąd Biskupi –
    – tylko kat z toporkiem )

  6. leszek karpinski said

    ad 5, Panie Adamie , można mniej drastycznie , 5 lat więzienia , z Przymusowymi pracami, wśród ZDROWYCH mężczyzn i 2 litry testosteronu dożylnie , dawki rozłożyć na 2 lata. no i ten , tego : przymusowe stosunki seksualne z prostytutkami, za dodatkową pracę, przymusowo. Wyżywienie , jak w wojsku na unitarce, nikt nie umrze. Wyjdzie jak nowy, prosty hód , gruby głos a na „Faceta” to nawet nie spojrzy.

  7. Antares said

    Ad 4 i 5
    Nie popieram homesksualistów, ale żeby za odchyły seksualne skracać o głowę to delikatnie mówiąc przegięcie. Jeżeli nikomu się nie narzucają to niech sobie robią co chcą, krzywdy nikomu nie robią. Zawsze w każdej epoce byli z taki odchyłami i będą. A drugą rzeczą to tylko pokazuje, iż każde takie ostre zakazy tylko powodują skutek odwrotny. No i co że w wszystkich krajach Europy karali za homoseksualizm, dziś w tych krajach jest najwięcej zboków. I panie AlexSalior, niech Pan nie pierdoli głupot że przez odchyły seksualne małego ułamku procenta społeczeństwa państwo Polskie przegrywało zawsze i wszędzie. Kiedy zawsze i wszędzie, w jakiej epoce: Piastowskiej, Jagielońskiej, albo jeszcze jakieś innej? chyba tylko saskiej.

    Pedały są pasożytami społecznymi. Żyją naszym i naszych dzieci kosztem.
    Admin

  8. wiosna said

    A ja ze wzruszeniem wspominam dozgonnego
    przyjaciela mojej Rodziny. Przyjazn z jego rodzina zaczela sie, gdy zamieszkala w naszym
    bliskim sasiedztwie, gdy byl 10-letnim chlopcem.
    Byl bardzo ambitnym dzieckiem,od 12 roku zycia pracowal ciezko, ze slownikow sam uczyl sie
    j.niemieckiego, chetnie sie uczyl i pracowal. Rodziny nasze goscily sie wzajemnie i wspomagaly w potrzebie. Zawdzieczam temu
    czlowiekowi moja przyszlosc. O jego sklonnosci
    do plci meskiej wiedzielismy od wspolnych znajomych. Malzenstwo, jakie zawarl i zalozyl
    rodzine, bylo nieszczesliwe. Pod koniec zycia zwierzyl sie mojej kuzynce, ze w jego czasach
    bylo nie do pomyslenia, zeby mezczyzna sie nie
    ozenil.
    ***
    P.S. Wszystkim jego znajomym dziewczetom po kolei sie oswiadczal w mlodosci, zadna nie przyjela oswiadczyn takiego oryginala, mozna bylo go jedynie tolerowac,ale nie widziec w nim
    mezczyzny.

  9. leszek karpinski said

    Ad 8. Pani? Wiosno? Jest może jeden procent zrypanych genetycznie, i to widać od dziecka, na to jest lekarstwo bardzo proste TESTOSTERON!!! reszta to tak zwane „Pedały z wyboru” lub z wykrzywienia. Ogromną winę ponoszą rodzice i ich całkowicie niezdrowe podejście do życia , ludziom się wydaje „oj to tacy dobrzy ludzie” a co jest za drzwiami to nie macie pojęcia i nie mówię tu o molestowaniu. Ojciec musi być OJCEM dla syna surowym i wymagającym, prać też młodego trzeba co się porządku nauczy, ale ma kochać go oczywiście i raz do razu miłość mu okazywać. Dzieciak jako jeszcze młodziutki absolutnie musi uciekać DO MAMUSI w jej ciepłe i obronne ramiona i „mamusia” zawsze musi go bronić i tulić, wyjdzie zupełnie normalny. Wprost proporcjonalnie i całkowicie odwrotnie jest z córką, ona musi być tatusia a MAMA ma zawsze od niej wymagać i raz do razu dać w pysk, córeczka musi uciekać w ramiona „tatusia” bo ją obroni. W tych czasach Baby drą się na chłopców bo nie wytrzymują ciśnienia XXI wieku, a ojcowie kochają syneczków i stosują „bezstresowe wychowanie” , możecie UE za to podziękować. Ludzie pozapominali, Boga się wyparli , małżeństwa się rozpadają i wychodzi co wychodzi, kobieta nie może wychować syna bez ojca , ojciec nie wychowa córki bez matki, wszystko to są odruchy wykształcone w najmłodszych latach ale tysiące ludzi po prostu popierdoliło!!! i jeszcze teraz dzieciom w szkołach od lat 7 będą wmawiać że mogą sobie wybrać „kim chcą być”. Szkoda gadać i się rozpisywać, świat umiera i umrze niestety , ład będzie przywrócony po III wojnie, która, pisząc ze smutkiem wkrótce nastanie i nie będzie to wojna szybka jak się niektórym może wydawać, za to szybko się rozpocznie. Ja przestałem się łudzić że jeszcze jest czas.

  10. revers said

    Za to bylo duzo ofiar homoseksualistow wsrod hetero, bo dostal po pyku za to ze lapal sie za to co nie trzeba, mlody przystojny Wrocwian, niedoszla ofiara gwaltu przez homoseksulaiste, musial zmykac do Berlina Zachodniego, lub mogl zwinietym mokrym recznikiem w gdanskiej saunie dostac ot hetero w pysk za czepianie sie.

    Teraz to juz uswiecony przewilej LBTQ i Sodomity.

  11. Maćko said

    Leczyc przede wszystkim
    Karta inwalidzka
    Zakaz pracy z dziecmi i mlodzieza
    Zakaz pracy w miejscach , w których moga zle wpywac na zdrowych ale podatnych ludzi.
    Szycie sfintera na wlasny koszt.
    Aids na wlasny koszt.

    … to chyba by wystarczylo?

  12. Boydar said

    Jeżeli spowodowanie wypadku po pijaku można było wyłączyć z zakresu odpowiedzialności ubezpieczyciela, nie ma powodu aby fachowy ogląd zwieracza nie miał wstrzymać dotacji z NFZ. W obu przypadkach jest to świadome oszustwo. I tu Pan Maćko ma słusznego. Szczególnie że, ja jeszcze nie spotkałem ubogiego pedała a spotkałem wielu, bardzo wielu. W końcu zwyczajna ekonomia ich albo wyleczy albo wyeliminuje.

  13. L2P said

    Nienaturalne i niezdrowe wprowadzone po to, by Bogu sie przeciwstawic a na skale masowa, by podkreslic kto dzis rzadzi i madzi i nie ma co tu sie produkowac.
    [ kal to diabla moze byc owoc, normalnie wy.da.la.ny..]

  14. Antares said

    Admin
    Panie Gajowy. Wśród hetero też są pasożyty: pijacy, nieroby, a i są małżeństwa które albo dobrowolnie wyrzekają się dzieci albo są to rodziny patologiczne. A i wśród homosiów też na pewno jest dużo osób którzy normalnie pracują i nienarzucają się innym.

    Niewiele z tego wynika. Chodzi o regułę, nie o wyjątki.
    Admin

  15. Rudy said

    Problem jest bardzo prosty w rozwiązaniu. Wystarczyłoby się pozbyć polskojęzycznych chazarów, to znikną wszystkie wypaczenia które przynieśli ze sobą do Polski.

  16. Premizlaus said

    Re 5:
    Natrafiłem na pewien tekst, który nie wiem czy jest wymysłem, czy mówi prawdę, ale zdaje mi się, że raczej jest bliżej prawdy, niż nie, bo odkłamuje obraz Średniowiecza jako czasu zacofania, rygoryzmu, okrutnych tortur itd.:
    http://medieval-man.blog.onet.pl/2008/07/16/sredniowiecze-homoseksualizm-dyskryminacja/

    Żeby nie było: jestem jak najbardziej „pro” leczeniem homoseksualistów. Leczeniem, a nie ich wyrzynaniem! Mowa tutaj oczywiście o tych, którzy nie przebierają się za dziwolągów i nie paradują na tych swoich marszach, tylko prowadzą swoje „zwyczajne życie”. A dla paradujących to, jak było wcześniej wspomniane, policyjna pała, kajdany i do obozu pracy.

  17. august252 said

    Ad.8
    40% pedofilów to homoseksualiści,wyobraź sobie że taka statystyka określiła by liczbę kapłanów,to lewactwo „spaliło” by na stosie wszystkich bez wyjątku,włącznie z katolikami.Ale że jest to lewacka zmora to nikt nie wrzeszczy,bo nie ma siły w lewackich mediach.Mój znajomy opowiadał mi jak taki wspaniały tatuś posuwał swojego syna,a taki był życzliwy dla sąsiadów.Zło trzeba wypalić jak zaognioną ranę!!!

  18. ojojoj said

    Jest taki jeden dowod na to ze pedalstwo nie jest wrodzone. Pedaly sie nie rozmnazaja, a wiec wymarli by jeszcze w epoce kamienia lupanego.

  19. ojojoj said

    do 7. Panie Antares
    Pedzie sie nie rozmnazaja, a wiec nie pozostawiaja po sobie nastepnych pokolen, a kase na starosc z tych pokolen chetnie biora. To sa pasozyty, produkt pasozydow. I prosze nie pier… pejsatych bzdur typu „jak nikomu sie nie narzucaja to niech robia co chca”.

    Jeszcze dodam, ze pedaly placac emeryture przeszlym pokoleniom, splacaja dlug swoim rodzicom, za to ze urodzili i wychowali. Wiec nie ma tak, ze pedal pracuje i placi emeryture komus to i jemu sie na starosc tez nalezy.

    Poza tym, gdyby nie bylo emerytur ktore wprowadzil bismark, to nie bylo by pedalow. Niech sobie pan sam pomysli dlaczego.

    ——
    Bardzo słusznie.
    Admin

  20. Antares said

    Do ojojoj.
    „Jeszcze dodam, ze pedaly placac emeryture przeszlym pokoleniom, splacaja dlug swoim rodzicom, za to ze urodzili i wychowali. Wiec nie ma tak, ze pedal pracuje i placi emeryture komus to i jemu sie na starosc tez nalezy.
    Poza tym, gdyby nie bylo emerytur ktore wprowadzil bismark, to nie bylo by pedalow”

    Ojojoj, jeżeli komuś bardziej się popierdoliło w głowie to chyba panu. Idąc Tym tropem to trzeba by też ekstermninować kawalerów i panny bo co zostawią przyszłym pokoleniom, ale teraz pracując potem będą brali emeryturę, no i jeszcze muszą przepraszać że się urodzili (ja znam takich kawalerów z emeryturą górniczą w wys. 4 tys. netto – w tym jeden pijak) i co oni kurwa zostawią przyszłym pokoleniom?, jaka wartość dodaną. A małżeństwa które nie chcą z wygody dzieci też należy ekstermninować? Jakie korzyści na Państwo i społeczeństwo z rodzin patologicznych. I poza tym co wspólnego ma pojawienie się emerytur bismarkowskich z pedałami – nie byłoby emerytur nie byłoby pedałów, k… , piłeś Pan coś.

  21. leszek karpinski said

    ad 20. Pierd…ij się w dekel pedale, do normalnych ludzi nikt nic nie ma, a co z tymi emeryturami? jak by ich nie było deklu posrany to by się żenili i mieli dzieci bo nikt by ich nie utrzymywał, dzieci od zawsze dbały o rodziców , bo nie było głupich emerytur. Co z kawalerami? odkładaliby i byli strasznie dobrzy i zawsze pomocni wszystkim w około, wiesz dlaczego? raczej nie boś głupi.

  22. Boydar said

    Wygląda na to, że Panowie właściwie wszystko sobie wyjaśnili. I tak powinno być 🙂

  23. ojojoj said

    Panie Antares, gdzie ja napisalem ze trzeba kogos eksterminowac? Emerytury sa zalezne od przyszlych pokolen. Nie ma przyszlych pokolen – nie ma emerytur. Chyba proste. A wiec pedaly, kawalerzy co sie cale zycie bawili zamiast wychowywac przyszle pokolenia, nie powinni dostawac zadnej emerytury. Chodzi o sprawiedliwosc. Reszte wyjasnil panu pan Leszek.

    P.S. Emerytura to jeden z wielu przykladow, gdzie pedaly okradaja panstwo. Nawet nie podalem przykladow takich jak np. efektywnosc jednostki bojowej wojska, w ktorej sa pedaly. albo o roznoszeniu chorob przez pedalow pracujacych w obsludze jak szpitale, restauracje, itp, Jadlby pan kolacje w restauracji, gdzie pedal kucharz probuje zupe, a wczesniej oblizywal ch… gosciowi, ktorego jeszcze wczesniej mial w swojej d…? Nooo, ale oni nikomu sie nie narzucaja przeciez. A pan po takim daniu z wirusa watroby oczywiscie z wlasnej kieszeni za leczenie zaplaci, co nie? Patologia jest wszedzie, w rodzinach tez. Tylko ze ta patologia nie jest promowana, wrecz przeciwnie – natomiast pedalstwo jest.

  24. leszek karpinski said

    Panie Gajowy, przepraszam że zwyzwałem tu użytkownika , muszę to napisać bo chodzę w kółko i walczę z demonami, odezwały się wspomnienia. Jak ja ich kurwa nienawidzę. Bóg kazał wybaczać , staram się lecz dopiero niedawno odkryłem Boga i nie, nie jest lepiej, ale to dobrze bo teraz walczę z demonami zamiast nie mieć pojęcia że są we mnie. Niech mi Stwórca wybaczy me słabości i ukarze przykładnie, im więcej bólu tym więcej ukojenia. Do rzeczy , muszę napisać dlaczego tak ich nie trawię. Dorastałem na wsi i mój sąsiad , to był „najlepszy kumpel”, zawsze razem, całą podstawówkę razem , razem w ławce i w ogóle. w zerówce (tak tak w zerówce) poznałem Anioła, od pierwszego wejrzenia, piękna w długich białych włosach i wiedziałem że to ona jest tym kimś. wpatrywałem się w nią jak idiota i idealizowałem każdy szczegół, dla mnie była święta. w późniejszych latach udało mi się do niej zbliżyć troszeczkę i często przesiadywaliśmy razem , rozmawialiśmy i takie tam. Ja byłem brzydki brzydal (przynajmniej tak myślałem) zawsze cichy ,skryty, nieśmiały . No ale mój „przyjaciel” szykanował mnie za plecami i otwarcie również, a ja to takie popychadło byłem , zawsze bałem się bić i „oberwać” bo wiedziałem jaką krzywdę można człowiekowi zrobić (nie miałem pojęcia iż ludzie się mnie bali), byłem bardzo silny lecz wszystkich się bałem i tak to pozwalałem mu na te jego szykany. kiedy miałem około 12 lat to zbliżyłem się już do Justyny dość blisko i zaczęła we mnie coś dostrzegać , a ja biedny z patologicznej rodziny nie miałem jej co dać oprócz siebie , tak więc dla niej „aniołem byłem”. wtedy to mojemu „koledze zaczęło coraz bardziej odwalać i raz wziął mojego kota i zaczął go prać (kocham koty ponad wszystko), poleciały kamienie i pustaki w jego stronę , uciekł na swój taras i się śmiał, kurwa zabiłbym go wtedy, adrenalina rozwaliła mi mózg. Wtedy miałem pierwszy i ostatni atak szału/
    Justyna widząc to chciała mnie powstrzymać a ja „debil w amoku” wykrzyczałem do niej „wypierdalaj zdziro jedna” (nawet nie wiedziałem co to znaczy) odeszła ze łzami w oczach, czar prysł, straciłem ją na zawsze. Błagałem , przepraszałem ale co się stało się nie odstanie.
    Byliśmy kolegami ale jak powiedziała „już nigdy nie będzie między nami tak samo”.
    Po długich latach i wnikliwej analizie , zdałem sobie sprawę że mój „kolega” to był pierdolony pedał i robił to z zazdrości, jeszcze wiele razy mnie ośmieszył jak zdał sobie sprawę że nic z tego. Jaki ja byłem ślepy, mogłem to dostrzec na każdym kroku, a on zawsze pokazywał jaki to on „męski” że trzeba być „twardym” i no, jak wiecie udawał. Nie miałem do około 16 roku życia nawet pojęcia kto to pedał, a i potem też się tym nie interesowałem (z wiadomych przyczyn) . W Anglii zobaczyłem masę pedałów i zobaczyłem jak oni chodzą , poruszają biodrami i takie tam, dzięki temu zdemaskowałem mojego „kolegę” pedała. Zawsze od dziecka on się przejmował tym jak ja wyglądam , no huj go to kurwa obchodzi, no ale teraz wiem dlaczego. Poza tym pod moją nieobecność popsuł mi opinię i naopowiadał bzdur że raczej jestem pedałem, bo ja zawsze taki dobry byłem, nie piłem , pomagałem, bla bla bla. 15 lat poza domem , gangi , marihuana , dilerzy , więzienie no i już taki dobry nie jestem. wrócę do Polski za czas jakiś i błagam Boga którego dopiero niedawno poznałem , aby dał mi siłę bym nic mu nie zrobił, bo ochotę mam wyrwać mu wszystkie zęby kombinerkami , obciąć palce u dłoni i zmiażdżyć stawy młotkiem co już nie potańczy. Teraz wiecie dlaczego ja ich tak kurwa nienawidzę. Panie wybacz.

  25. revers said

    W kontekscie facetwo bez jaj wygrywajacych z normalnymi kobietami konkurencje sportowe robii sie lbtq i sport bardziej pieprzny i bez adoracji..

    http://alexjones.pl/aj/aj-inne/aj-ciekawostki/item/93008-faceci-bez-jaj-zdobyli-medale-na-800-metrow-kobiet

  26. Boydar said

    @ Pan Leszek

    Jeśli to co Pan napisał to prawda, no cóż, dostał Pan od życia wpier dol. Współczuję. Teraz bądź Pan dobrym gospodarzem i obróć to na pożytek. Bo jeśli Pan tego nie zrobi, cały pogrzeb będzie na nic.

    Z demonami Pan nie powalczy bez Chrystusa, nie ma takiej opcji. Po pierwsze, żegnaj się Pan nieustannie i szczerze, prawą ręką. Mów pacierz, nawet jeśli nie wierzysz w wysłuchanie; Bóg to nie urząd skarbowy. Może nie odpowiedzieć, widocznie będą powody, ale przeczyta wszystko, prawie jak Pan Gajowy. A nad powodami się zastanawiaj, one są. Czasem znaleźć trudno a czasem jeszcze nie czas na znalezienie.

    Jak potoczyły się losy Pańskiej niedoszłej wybranki ? Może miał Pan właśnie szczęście ?

  27. leszek karpinski said

    ad 26. Panie Boydar, Kiedyś moja wybranka wykrzyczała na głos „kocham cię!!!” do swojego wybranego, ja idąc nieopodal widziałem to i słyszałem. Powiedziałem sobie wtedy z bólem serca „No dobrze , skoro tak wybrała, niech tak będzie, oby tylko on dał jej wszystko na co zasługuje”, po latach odwiedziłem Polskę, po wypadku, połamana noga , kolano , ramie zmiażdżone ale spoko. Gdy mnie zobaczyła to bardzo się ucieszyła i zaprosiła mnie na kawę (Coś mi na atrakcyjności przybyło?) . rozmawiamy a ona w te słowa „Leszek ja jestem za rozwodami ja nie mówię że nie, ale” i wszedł jej ojciec, temat się urwał. No cóż a krzyczała „kocham cię!!!”, jesteśmy tylko ludźmi. Potem zapytała czy jest ktoś w moim życiu, powiedziałem że tak (ale to nie był nikt bliski) i zapytała czy jestem szczęśliwy i wtedy ją okłamałem, powiedziałem że chyba tak. Po prostu spanikowałem i bałem się niezmiernie, co ludzie powiedzą co On by powiedział , no bałem się jak nić. Głupi idiota ze mnie i tyle, nie zasłużyłem , poza tym zaskoczyła mnie tym jak nikt na świecie a ja już dawno ułożyłem sobie w głowie że ona chce być z nim. Teraz mają już swój dom , ma dwójkę 7 letnich dzieci , jest nauczycielką i mam nadzieje że jest szczęśliwa i zawsze będzie. Ja nic od życia nie chce , kiedyś chciałem wszystko , teraz naprawdę nie chcę nic, tylko działkę może gdzie zbuduję dom z piasku (dosłownie) i posadzę sobie pełno drzew i roślin jadalnych, ziemniaki i takie tam. Taki pustelnik. Czasem serce boli , ale po tym co odkryłem (głównie dzieło stworzenia) to nic poza jedzeniem nie jest mi potrzebne. Miłego wieczoru życzę.

  28. Boydar said

    Może w tej historii nie pisano jeszcze ostatniego rozdziału ? Dzieci nie powinny stawać przed dorosłymi wyborami. Wiem coś o tym; kiedy się żeniłem, miałem dwadzieścia dwa lata. O dwadzieścia dwa za mało.

  29. revers said

    z promocja, z podpisem w teczowa przyszlosc …
    http://3droga.pl/aktualnosci/mariusz-dzierzawski-przedstawiciel-pis-podpisal-zobowiazanie-do-promocji-zboczen/

  30. Racjonalista said

    Liczba homoseksualistów jest miernikiem poziomu demoralizacji danego społeczeństwa. Polska nigdy w swojej historii tego miernika nie zakłócała.

    Powszechny ostracyzm był i jest najlepszym lekarstwem na szerzenie się seksualnych dewiacji. Dziś to lekarstwo jest bezwzględnie niszczone.

  31. revers said

    .. dla niektorych osrodkow wladzy liczba lbtq i sodomitow jest wskaznikiem demokracji i wielkiego liberantyzmu, czyli wolnosci.

  32. Boydar said

    Nie, Panie Racjonalisto, nie homoseksualistów. Liczba tych którzy w „to” poszli choć nie musieli. Sam sens pojęcia „demoralizacja” na to wskazuje.

    Liczba genetycznych dewiantów jest mniej więcej stała od wieków i plasuje się poniżej 3%.

  33. Maćko said

    w temacie:
    Amerykańcy pediatrzy o gender wśród dzieci

    Źródło: KG/naszdziennik.pl | 22.08.2016

    Zaburzenia tożsamości płciowej mają charakter psychiczny. Nie są wrodzone i nie mają związku z ciałem danej osoby – wynika z badań przeprowadzonych przez naukowców z Amerykańskiego Kolegium Pediatrów.

    Ma to przeczyć tezom ideologii gender i wskazywać na zagrożenia, jakie może powodować jej propagowanie wśród nieletnich.

    Jak informuje „Nasz Dziennik” naukowcy amerykańscy powołują się na największe jak dotąd badania wśród transseksualnych bliźniaków jednojajowych. „Wynika z nich, że tylko w co piątym przypadku zaburzenia tożsamości płciowej występują u obu bliźniaków. Nie można więc mówić, że mamy do czynienia z tendencjami wrodzonymi, bo w tym wypadku obie osoby mają identyczne DNA i te same okoliczności rozwoju prenatalnego” – donosi gazeta.

    Z kolei z innych badań wynika, że zaburzenia tożsamości płciowej są o wiele rzadsze, jeśli dziecko nie było zachęcane do uosabiania się z płcią przeciwną. „Okazuje się, że to właśnie zachęta do otwartości na zmianę płci i eksperymentowanie na tym tle są główną przyczyną zaburzeń. Amerykańscy pediatrzy powołują się na te terapie, którym są poddawane dzieci z zaburzeniami tożsamości płciowej. Pokazują one, że istotny wpływ na rozwój i utrzymywanie się takich problemów mają czynniki społeczne, psychopatologie rodzinne oraz presja ze strony mediów głównych nurtów i społecznościowych” – można przeczytać w „Naszym Dzienniku”.

    http://www.termedia.pl/mz/Amerykancy-pediatrzy-o-gender-wsrod-dzieci,23098.html

  34. NICK said

    Maćko. (33).
    „bo w tym wypadku obie osoby mają identyczne DNA i te same okoliczności rozwoju prenatalnego” – donosi gazeta.”
    No to: https://repozytorium.amu.edu.pl/bitstream/10593/7349/1/04_Barbara_Cichocka_CZY_BLI_NI_TA_JEDNOJAJOWE_33-41.pdf

    A tu bardziej kontrowersyjne:
    http://www.biotechnolog.pl/bliznieta-jednojajowe-nie-sa-identyczne

    I, pytanie retoryczne. Czy alkoholizm może być dziedziczny?
    Czy też tylko fenotypowo i behawioralnie się jawi?

  35. Boydar said

    Alkoholizm nie, skłonność jako zespół uwarunkowań TAK !

  36. NICK said

    Mam zdanie podobne.
    Oczy-wiście, Lubelaku.

Sorry, the comment form is closed at this time.