Dziennik gajowego Maruchy

"Blogi internetowe zagrażają demokracji" – Barack Obama

Czy możliwe jest życie bez pieniędzy?

Posted by Marucha w dniu 2016-09-30 (piątek)

Choć w Polsce praktycznie nikt o tym nie mówi, w USA czy Wielkiej Brytanii pojawia się temat gospodarki bezgotówkowej, wkładania mikroukładów w ludzi.

Ten pełnej długości film dokumentalny bada, dokąd ludzkość zmierza, ale co ważniejsze, oferuje rozwiązania, aby móc żyć poza bezgotówkowym skorumpowanym systemem gospodarczym. Warto zapoznać się z materiałem.

http://parezja.pl

Odpowiedzi: 31 to “Czy możliwe jest życie bez pieniędzy?”

  1. wanderer said

    Zyjemy w czasach okoloostatecznych. Co do tego nie mam najmniejszych watpliwosci.

  2. Greg said

    Czasami wydaje mi się, że to zły sen.
    To będzie wybór między….wiadomo czym, ostateczny, przyklepany, z pełną świadomością!!!
    Będzie ucisk jakiego nie było, cały świat stał się wielkim Babilonem, kończy się miłosierdzie, zaczyna się sprawiedliwość.
    Czas to przemyśleć zawczasu i odpowiedzieć na pytanie: przyjmę czy nie?

  3. Greg said

    Zamieńcie papier toaletowy (kasę) na towar!
    Będzie potrzebny na wymianę.
    Tylko to pomoże przetrwać.

  4. Re: 3 Greg.
    W tej kwestii nie chodzi o sprawy materialne (sprawy bytu codziennego) ale o pojsciu w jedna strone albo w druga.
    I bynajmniej nie ma ZADNEGO kompromisu w tej materii. TAK lub NIE…
    To jest finalny test Samego Boga wobec ludzi (czlowieka) po ktorej stronie Czlowiek stanie… NIc wiecej…
    Kto odda zycie za Boga I kto odda zycie za lucyfera…
    ===========================
    jasiek z Toronto

    http://polskawalczaca.com

    P.S. Od lat powtarzam: „NIE DAC SIE SKORUMPOWAC…za zadna cene…

  5. Lam said

    NIE-WIRTUALNA DYKTATURA
    Banki banknotów już nie lubią:
    Zbliżeniem, dotykiem czarują.
    Bo wirtualna mamona
    „Awarią” – każdego pokona.
    I wtedy zniewolenie człowieka
    Nie będzie już wirtualne-
    Lecz najzupełniej realne.
    23-10-2014

  6. wanderer said

    re5
    Bo o to w tym chodzi, Panie Lam, ale to tak z naszego czlowieczego punktu widzenia.
    Ze strony Bozego planu – wyglada to znacznie tragiczniej. Ci ktorzy sie poddadza, zgodza na to – dla nich nie ma juz zbawienia. Moga zapomniec.

  7. Niemiecki Commerzbank zwolni 9600 urzednikow , holenderski ING-bank tez zapowiada parotysieczne zmniejszenie etatow . O Deutsche Banku to juz lepiej nie wspominac .
    Nie wyglada u banksterstwa najlepiej . Ale czy to dobry znak?

  8. Bobolanin said

    Po upadku Deutsche Banku wydarzenia budowy nowego porządku świata mogą znacznie przyśpieszyć

  9. Longinus said

    Pamietajcie POLACY ze wladza .To wladza ktora cie doi co dziennie z twoich ciezko zarobionych pieniedzy.A teraz wmawiaja wszystkim ze (Michro Chipy).Sa dobrodziejstwem dla ludzkosci.Tak dla ludzi ktorzy przestali byc Ludzmi a stali sie zwierzetami.

  10. jamek said

    W kodowaniu ASCII suma liter nazwiska kardynała Bergoglio daje liczbę 666:

    66 = B
    69 = E
    82 = R
    71 = G
    79 = O
    71 = G
    76 = L
    73 = I
    79 = O

    66+69+82+71+79+71+76+73+79 = 666

    ASCII [aski] (ang. American Standard Code for Information Interchange) – 7-bitowy kod przyporządkowujący liczby z zakresu 0-127: literom (alfabetu angielskiego), cyfrom, znakom przestankowym i innym symbolom oraz poleceniom sterującym. (Wikipedia).

    Bestia druga, czyli Fałszywy Prorok, na usługach pierwszej

    11 Potem ujrzałem inną Bestię, wychodzącą z ziemi:
    miała dwa rogi podobne do rogów Baranka,
    a mówiła jak Smok.
    12 I całą władzę pierwszej Bestii przed nią wykonuje,
    i sprawia, że ziemia i jej mieszkańcy oddają pokłon pierwszej Bestii,
    której rana śmiertelna została uleczona.
    13 I czyni wielkie znaki,
    tak iż nawet każe ogniowi zstępować z nieba na ziemię na oczach ludzi.
    14 I zwodzi mieszkańców ziemi
    znakami, które jej dano uczynić przed Bestią,
    mówiąc mieszkańcom ziemi, by wykonali obraz Bestii,
    która otrzymała cios mieczem,
    a ożyła.
    15 I dano jej, by duchem obdarzyła obraz Bestii,
    tak iż nawet przemówił obraz Bestii
    i by sprawił, że wszyscy zostaną zabici,
    którzy nie oddadzą pokłonu obrazowi Bestii.
    16 I sprawia, że wszyscy:
    mali i wielcy,
    bogaci i biedni,
    wolni i niewolnicy
    otrzymują znamię na prawą rękę lub na czoło
    17 i że nikt nie może kupić ni sprzedać,
    kto nie ma znamienia –
    imienia Bestii
    lub liczby jej imienia.
    18 Tu jest [potrzebna] mądrość.
    Kto ma rozum, niech liczbę Bestii przeliczy:
    liczba to bowiem człowieka.
    A liczba jego: sześćset sześćdziesiąt sześć.

    Apokalipsa św. Jana 13:11-18

  11. Marcin said

    Dokąd zmierza ludzkość? Do piekła.

  12. Premizlaus said

    Jeśli istniałby handel wymienny, to tak, życie byłoby możliwe bez pieniędzy.

  13. Greg said

    Tu trzeba postawić kropkę nad i. Dla tych którzy nie oglądali.
    .https://www.youtube.com/watch?v=maq1ECZv0uE

  14. Greg said

    Po raz ostatni zachęcam do:
    Wyd. Vox Domini. Maria Valtorta ,,Koniec Czasów”
    Można zamówić w wyd. Mp-3
    Słowa Pana Jezusa skierowane do włoskiej mistyczki (1943r) związane z tematem!
    Miód dla ucha, jednocześnie straszliwa przestroga!!!

  15. (…)
    Cenzura ponownie wyrzuciła wideo.
    Tym razem włącznie z autorem komentarza.
    Admin

  16. Dictum said

    Daję to tutaj, bo w „różnych” już zginie, a to jest naprawdę materiał do dyskusji.
    Która postawa jest właściwa?

    środa, 28 września 2016

    ks. Jacek Międlar się chyba minął z powołaniem

    „Tak naprawdę po rozmowie z przełożonym dowiedziałem się, że moja perspektywa na najbliższe lata, na najbliższe naście lat, a nawet 20 lat, miałaby się ograniczać jedynie (sic! – Dextimus) do spowiadania, odprawiania Mszy Świętej. Mógłbym pomarzyć o jakiejkolwiek katechizacji, jakichkolwiek wykładach w seminarium, itd. Stąd podjąłem decyzję, że ciężko ciągnąć to dalej. Jezus obdarzył mnie wiedzą, obdarzył mnie talentami, obdarzył mnie wiarą, stąd sprzeniewierzyłbym się Ewangelii, gdybym te wszystkie talenty i charyzmę, którą Bóg mi dał, zakopał pod ziemię.”
    ks. Jacek Międlar

    „Po święceniach kapłańskich spędziłem dwa lata w Waszyngtonie na studiach, a następnie 5 lat za granicą. Gdy zakończyłem naukę, wysłałem mojemu biskupowi dwa listy. Jeden z nich zapraszał mnie do utworzenia szkoły filozofii scholastycznej na Uniwersytecie Columbia. Drugi z listów zawierał zaproszenie do Oksfordu, gdzie, wraz z ks. Ronaldem Knoxem miałem współtworzyć pierwszy katolicki wydział od czasów reformacji. Wysłałem oba listy biskupowi i zapytałem: „Które zaproszenie mam przyjąć?”. Jego odpowiedź brzmiała: „Wracaj do domu”. Wysłał mnie do najgorszej parafii w naszej diecezji i mianował mnie wikarym. Był to prawdziwy dopust Boży. Tylko 20% parafian władało językiem angielskim. Żadna z ulic nie była wyłożona chodnikiem. Powiedziałem: „W porządku. To jest to. Tego chce ode mnie Chrystus”. Byłem całkowicie zadowolony. Po roku zadzwonił do mnie biskup i powiedział: „Pojedziesz do Waszyngtonu i obejmiesz profesurę na tamtejszym Uniwersytecie Katolickim. Obiecałem im trzy lata temu, że im ciebie przyślę”. Spytałem: „Dlaczego zatem Ekscelencja nie wysłał mnie tam, gdy wróciłem do domu?” Odpowiedział: „Chciałem tylko sprawdzić, czy będziesz posłuszny. A teraz już biegnij” – i od tego czasu wciąż biegnę.”
    ven. Fulton J. Sheen

    Napisał Dextimus dnia 28.9.16

  17. Dictum said

    ad. 15.
    Po co zamieszczać? Po co to komu oglądać?
    Nic to nie wnosi, tylko budzi obrzydzenie niechęć (a u poczciwszych – politowanie)

  18. Greg said

    #15
    IDIOTO wyp……….laj!

  19. Nawet pseudo-narodowiec Szołucha i zarazem pupilek mediów o. Rydzyka promuje likwidację obrotu gotówkowego:
    http://www.cda.pl/video/67062445
    To prawie tak, jak ze szczepieniami – niby dookoła sami swoi, a jak temat zejdzie na konieczność ograniczenia lub likwidacji szczepień lub chociaż wprowadzenia dobrowolności – jak to zrobił Putin w Rosji – to agenci wiadomych sił natychmiast się uaktywniają ze stanowczym „Nie!”.

  20. Greg said

    Dlaczego w temacie tak ważnym jest, tak mało komentarzy?
    Pytanie do socjo-cybernetyki.

  21. Marek said

    Ci młodzi ludzie z filmiku są mało wiarygodni dla mnie. Jeżeli ich walka z systemem polega na nieużywaniu pieniędzy i wybieraniu jedzenia ze śmietników sklepowych – to ja dziękuję bardzo. No i to coś, co wlewają do baku samochodów zamiast benzyny. Żałosne.

  22. Franek said

    ad: 14. Mozna sciągnąc w pliku PDF.

  23. […] z:  https://marucha.wordpress.com/2016/09/30/czy-mozliwe-jest-zycie-bez-pieniedzy/ […]

  24. Re 16 (Dictum)

    Delikatne.
    Czy posłuszeństwo jakiemukolwiek człowiekowi, czyli istocie bez wyjątku omylnej (pomijam ekstremalnie rzadkie przypadki powoływania się papieża na nieomylność), jest najwyższą cnotą, unoszącą się nawet nad wiernością Chrystusowi?

    Sumienie, o którego nadrzędności nad przykazaniami mówił nie tak dawno papież Franciszek, pozwoliło ks. Międlarowi zbuntować się przeciwko jawnym, według niego, objawom lokalnych sparszywień Kościoła, a sumienie wielebnego Fultona J. Sheen’a nakazało mu pokorę, mimo prawdopodobnego braku przekonania co do mocy umysłowych i dobrych intencji swojego biskupa.

    Myślę, że gdyby hierarchiczne posłuszeństwo miało moc obowiązującą absolutnie, to wypadałoby, aby rabbi Jezus, w ludzkiej części swojej natury, poradził się najpierw Annasza i Kajfasza w kwestii swojego programu dydaktycznego, a co najmniej, w dramatycznej fazie końcowej ugiął się i uniknął konsekwencji.

  25. Bobolanin said

    Jamek
    Nieprawdobodobne, jak ktoś mądry niech liczbę besti przeliczy, liczba ta liczbą człowieka,
    Jeżeli chodzi o prawidłowość z punktu informatycznego to przelicenie jest poprawne. Kod askii to podstawowe kod przeliczenia znaków na liczby aby mogły byc przetwarzanie przez komputer, taki języky łaciński dla komputer.

  26. Dictum said

    ad. 24.
    Bardzo rozsądnie (oprócz tego, że raczej nie należy w jakimkolwiek kontekście rozpatrywać życia Chrystusa-Boga – w ludzkich kategoriach).
    Trochę mnie zdziwiło, że zawsze trafny i wnikliwy P. Dextimus poddaje w wątpliwość powołanie ks. Jacka.

  27. NICK said

    P. Greg. (20).
    Socjocyber?

    Każdy tłumaczy świat po „swojemu”.
    Nawiasem. Pan Maciek zapodaje tu wieeele spraw. Łacno tłumacząc.
    Te tłumaczenia zaś? Mi, osobiście?
    Nie są potrzebne.
    Cóż… .

  28. NICK said

    Tytuł.
    Oczywiście!

  29. NICK said

    A co Wam się stało? Milczki.

    Milczenie jest złotem?
    A, co, zaraz, potem?

    Nihilizma.
    To ja. Dyzma.

  30. Do Nicka. said

    Męczące są te pańskie krótkie wstawki.
    Męczące, bo w większości nie spełniają warunku poprawnie ulożonego zdania: z podmiotem, orzeczeniem i dopełnieniem. Oczywiście Pan potrafi inaczej, szczególnie gdy trzeba kogoś opierpapier, bo Panu zaszedł za skórę.
    Proszę się zastanowić, czy „prosto po polsku”, to Pańskie pisanki – sranki.

  31. NICK said

    Ma Pan rację. (30).
    Polonisto?
    To już wszystko?

    Dopełnienie?
    Hm.
    Zaś? Wrażenie?
    Wrr.

    Podmiot.
    Kmiot.

    Orzeczenie?
    Nie zamienię.
    Tego słowa.
    Choćby nawet.
    Ktoś, próbował.

    A, jeżeli, Pana męczy?
    Bardzo proszę. Część. Poręczy.
    I, niech mi tu mnie nie męczy.

    Więcej nigdy.
    Z krzywdą ali bo i bez krzrywdy.

    P.S. O co Panu chodzi?

    Napisałeś Pan ocenę. Dobrze.
    A ja swoją. I, nie zmienię. Bobrze.

    Bóbr to żeremia. Tamy.
    Nic się nie zmienia. Znamy.

Sorry, the comment form is closed at this time.