Dziennik gajowego Maruchy

"Blogi internetowe zagrażają demokracji" – Barack Obama

Nazwiesz go rasistą… a może on po prostu nie mógł już dłużej milczeć?

Posted by Marucha w dniu 2016-10-04 (wtorek)

Pewnego razu w Chicago sześć kul wystrzelonych z wnętrza Forda Taurusa dosięgło pleców wschodzącej gwiazdy lokalnej sceny rapowej o ksywie Lil JoJo. Chłopaczek pedałował sobie rowerem po ulicy, auto podjechało, szyba poszła w dół i muzyka zagrała dla niego po raz ostatni. Podejrzenia padły na innego gangsta rapera z sąsiedztwa o pseudonimie Chief Keef. Uwaga, wklejam tendencyjne zdjęcia obydwu artystów:

Ten zabity po lewej.

Panowie mieli ze sobą jakiś zatarg, jeden drugiego miał ponoć werbalnie znieważyć, ale szczegółów nie znam, bo nie śledziłem tej dramy aż tak dokładnie. W każdym razie sprawa została nagłośniona (ciało znaleziono w dzielnicy, którą parę dni wcześniej na konferencji prasowej szef chicagowskiej policji przywołał jako przykład skutecznego zwalczania przestępczości), mądre głowy w starych i nowych mediach wyniuchały szanse wypowiedzenia się i jak łatwo zgadnąć, ich opinie zlewały się w jeden przeciągły monogłos o tym, jak brzemię niewolnictwa, wykluczenie społeczne i upośledzenie ekonomiczne popchają kolorowych nastolatków na drogę zbrodni.

Naturalnie nie omieszkano wspomnieć także o broni palnej i o tym, jak bardzo jest ona zła. Wyjątkiem okazał się Tommy Sotomayor, czarnoskóry radiowiec z Arizony, który rzekł co następuje (tłumaczyłem ze słuchu):

 

Kto wychowuje tych gówniarzy? Żaden z nich nie ma ojca w domu. Czarne kobiety, musicie mnie poratować. Przestańcie pieprzyć się z czarnuchami, którzy nie są warci złamanego centa.

Żałuję, że wasze kliniki aborcyjne nie są pełne. Bo wszystko, co robicie, kończy się tak samo: sprowadzeniem śmierci i pożogi na ten świat. Za każdym razem gdy jakaś czarna kobieta mówi mi, że jej dziecko jest błogosławieństwem, kręcę tylko głową, myśląc: “Ty pizdo, właśnie sprowadziłaś na ten świat więcej śmierci i zniszczenia”.

Spójrzcie na liczby. Liczby nie kłamią. Ciągle gadamy o białych strzelających do czarnych, o ich rasizmie, że są winni, że to, że tamto. Kto zabija czarnych w Ameryce? Czarni. Kto zabija czarnych mężczyzn? Czarni mężczyźni. Cholera, kto zabija białych mężczyzn? Czarni mężczyźni. Kto zabija białe kobiety? Czarni mężczyźni.

Niszczycielska siła chowana przez samotną kobietę, która wierzy, że powinna być wielbiona za urodzenie tego pierdolonego paskudztwa. Bo tym większość gangsta czarnuchów jest – ohydnym pomiotem.

Pomówmy o strzelaninach w Chicago. Jakoś w białych miastach ich nie uświadczysz, prawda? Czy przez białe miasta przetaczają się w weekendy jakieś losowe strzelaniny? Nie. Spierajcie się, kurwa, z faktami. Jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się pójść do białego klubu z poczuciem, że ktoś zrobi mi tam krzywdę. Albo pośle kulkę. Albo że wybuchnie kłótnia i wszyscy wyciągną gnaty i zaczną do siebie walić. Nigdy w życiu.

Jest ciąg dalszy, trzy lata później:

Chcę, żeby było wiadomo: wolałbym spędzić czas w towarzystwie dziesięciu białych niż dziesięciu czarnych. Wolałbym zamieszkać w sąsiedztwie czterech rodzin pokumanych z Ku Klux Klanem niż czterech rodzin powiązanych z murzyńskim gangiem. Wolałbym mieszkać obok białych rasistów, bo wiem, że oni nie zaczęliby ostrzeliwać mojego domu, palić krzyży na podwórku ani kraść czy rabować mojego mienia. Po prostu nie gadaliby ze mną i zabronili spotykać się ze swoimi córkami.

Co innego gangsta czarnuchy albo zwolennicy ruchu BlackLivesMatter. Oni będą mi grozić, obrabują mnie, wejdą mi na teren posesji i będą przeszkadzać w wykonywaniu codziennych czynności. Zostałem czterokrotnie okradziony przez czarnuchów, z czego aż trzy razy w zamożnej dzielnicy. Śledzili mnie do samego końca i nie zaatakowali po drodze żadnego białego, uwzięli się tylko na mnie.

Wśród czarnych nie ma perspektyw na rozwój. Wszyscy ludzie, których znacie, a którzy odnieśli sukces w życiu, musieli najpierw odizolować się od czarnej społeczności, aby móc się rozwijać. I to jest cholerny wstyd.

Tak więc powtarzam: wolę przebywać w towarzystwie białych. Nigdy jeszcze nie zdarzyło mi się utkwić w windzie z białymi kolesiami z obawą, że mnie obrabują albo zastrzelą. Nigdy nie byłem na festiwalu muzyki country i nie widziałem, żeby biali tłukli się tam między sobą. W amerykańskich Murzynach jest coś z natury nieokrzesanego i brutalnego, ale boimy się do tego przyznać. No cóż, ja się nie boję.

http://www.hoplofobia.info/

Nic nie rozumiem. W amerykańskich filmach i sitcomach pełno jest kulturalnych, wysoce wykształconych Murzynów… ooops… Afroamerykanów – profesorów, lekarzy, inżynierów – którzy mogli by przynieść chlubę niejednemu arystokratycznemu rodowi.
Admin

komentarzy 15 to “Nazwiesz go rasistą… a może on po prostu nie mógł już dłużej milczeć?”

  1. toidi said

    Wykończą gościa tak, jak wykończyli tego starego murzyńskiego aktora Billa Cosbiego za mówienie prawdy. Teraz każdemu mogą wcisnąć cokolwiek, a jak przypadkiem czysty jak dwie kroplw wody, to anty… zapomniałem jak to słowo brzmi.

  2. No to ja chętnie teraz przeczytam, jak się zachowują na codzień te czarne matki. Jakie wartości wpajają swoim dzieciom? Albowiem nic z powietrza się nie bierze…

  3. toidi said

    Przedwczoraj wypełniłem o przyznanie licencji na noszenie spluwy w kieszeni. (noszenie na wierzchu nie wymaga żadnego zezwolenia oprócz kilku stanów). Oprócz mnie, stało w kolejce sporo sób w ej samej sprawie. Epidemia jakaś, czy co… Wiem, aiem, każdy powinien mieć niezaprzeczalne prawo do noszenia broni bez żadnych licnecji. ale mamy tak jak mamy. Dlatego jak najwięcej osób powinno mieć licencję, bo jak zły człowiek zechce wyciągnąć na mnie spluwe, to nie wie czy mam, czy nie mam, a może mam większą niż jego. Cholera, w jakich czasach zyjemy, że trzeba sie bac najbardziej drugiego człowieka (jeśli rzecz jasna bandersyn albo dzikus z getta może zasłuiwać na miano człowieka).

    P.S. Uwaga, wiatrówka to też nie jest zabawka.

  4. Boydar said

    Dziękuję Panie Toidi. Może i Cosby nie był (czy jest) krystalicznie czysty, ale po prostu nie wierzę, że był takim sukinsynem jak opisywano.

  5. Ad. 3

    Będziecie sobie mogli postrzelać do telewizora. 🙂

  6. A czego się dziwić po potomkach dzikusów z Afryki, w dodatku mieszkających w Wielkim Babilonie?
    To są ludzie patologiczni, spętani umysłowo przez Szatana.
    Są Murzyni kulturalni, wykształceni i po prostu…normalni. W Gabonie, Libreville. Dlaczego? Bo tam jest szeroki apostolat FSSPX.
    Poznać Murzyna z wiarą katolicką, a stanie się mentalnie częścią cywilizacji łacińskiej, mimo czarnej skóry.

  7. Piwowar said

    Kiedyś pracowałem w firmie Borden Foods. Był niedobór personelu w laboratorium, a Sysco życzyło sobie żeby wprowadzić na rynek około 200 nowych produktów, wszystkie koszerne i kilka z boczkiem. (dobre, co?) Ponieważ Amerykanie studiuja powszechnie jazz, komunikację, wyjatkowo biznes (sa jakkolwiek wyjątki), chemików, szczególnie spożywczych jest niewielu na rynku pracy. Agencja pośrednictwa pracy czasowej przysyłała nam laborantów, często zagranicznych. Raz przyszło straszliwe murzynisko, włosy w strakach, dzikie spojrzenie bestii. To ja żem go posadził przy biurecie i powiadam licz kropelki. W porze lunchu przychodzi i powiada ja juz tu więcej nie przyjde bo dostanę pierdolca. Jak to, sie pytam. Ano, myslałem że bede miał jakąś twórczą robotę w dziale nowych produktów, a tu musze siedzieć i liczyc kropelki. Ale, powiadam, ja myślałem, że odpowiada ci taka lekka robota. Nie, ja mam za duże kwalifikacje do tej pracy. Coś mnie tkło i jakbym wyczuł brytyjskie udarienije. Zara, zara, skąd ty jesteś? Ano, z Kenii i skończyłem kambrycz na wydziale chemii analitycznej. O kur, sobie myśle, przepraszam, zaraz ci dam cały projekt. Ale już nie wrócił.

    I tak żem sie został za rasiste.

  8. Piwowar said

    Nie oglądamy telewizora, panie Krzysztofie M. Żona czasem włącza ale z internetu. A tak w ogóle, to codziennie modłe się, żebym nigdy nie musiał używac pukawek zgodnie z przeznaczeniem.
    Na tym miedzy innymi polega mentalność białego człowieka.

  9. toidi said

    Panie KrzysztofieM. tak sobie czytam ten Pański komentarz spod piątki i trochę nie za bardzo kumam, jakie miało byc Pańskie przesłanie w nim zawarte. Widzi pan, nie jestem humanistą, tylko technicystą, a wy, humaniści, nas macie za osobniki niższe intelektem. Może przy pewnej dozie wysiłku mógłbym wykazać nieco więcej bystrości, ale społeczeństwo nas wykształciło właśnie tak, a nie inaczej i płaci nam inżynierom za nie bycie bystrymi. Zatam prosiłbym sformułować Panski przekaz na odpowiednim niskim poziomie, konsekwentnie do tej może nieco krzywdzącej, ale jakże prawdziwej opinii społecznej o tym potrzebnym statusie technologa.

    Konkretnie. Po co mielibyśmy strzelać do telewizora, który przecież kosztuje zielone pieniądze?

  10. Ad. 8

    Na miły Bóg! Jestem pewien, że pan telewizora nie ogląda! Ale inni niestety tak! I ilu ich jest? Zdaje się, że większość. Więc to, że garsteńka maleńka telewizora nie ogląda, to nie ma żadnego znaczenia. Broń mają jedni i drudzy. … Skutek będzie taki, że będzie coraz gorzej, a strzelać do kogo nie będzie wiadomo. I co? Broń coś w skali makro załatwi? NIC. Broń jest potrzebna, gdy społeczeństwo jest chore.

    Z indywidualnego punktu widzenia ma pan rację. Z punktu widzenia ogółu tej broni w ogóle nie ma – bo nie ma ona żadnego znaczenia, jej posiadanie nie zmieni rządu, nie zmieni ekonomii.

  11. Ad. 9

    Strzela się do wroga. A wrogiem milionów jest „telewizor”.

    Jestem technikiem. Cenię, szanuję i poważam inżynierów.

  12. piwowar said

    E, tam, zaraz strzelać. Sprzedać takim, co chcą oglądać i jeszcze parę groszy wpłynie do domowego budźetu. A jak nie, to na części. Słowo technicysty.

  13. Siekiera_Motyka said

    Ad. 6 – Nie był bym tak okrutny co do oceny tych ludzi.

    Podam video które podał ktoś u Maruchy które sporo mi wyjaśniło jak okropnie czarni w USraelu byli i są manipulowani by niszczyć wszelkie więzły socjalne w danej wspólnocie. Następni wybrani do tej roboty są Muzułmanin. Później będą to roboty.

    „Millenials” są tak ogłupieni ze wszystko połykają bo oczy są wklejone w ekran SmartPhony. W Polsce nie jest lepiej pod tym względem.

    .https://www.youtube.com/watch?v=3cM5rWgeZxU

  14. Bebebe said

    Bardzo prosze o wyjaśnienie co to było z Billem Cosby i jak go sprzątnęli? Ja nie mam telewizora, dzieci wychowałam bez pudełka , no teraz trochę w internecie cos oglądamy, ale wiele lat temu oglądałam Bill Cosby Show.Nie wiem czy leciał w Polsce?
    Natomiast pare lat temu w Gajowce cytowali jego wypowiedz, juz jako 80 letniego starca skierowana do społeczności afropoprawnej. Bez słów i wyrażeń, ale kontekst identyczny. Mówił cos takiego, ze murzynki o fryzurach i ubiorze obrażającym uczucia estetyczne maja kilkoro dzieci, każde z innym ojcem, o imionach bardzo dziwnych, nastawione roszczeniowo i żyjące z zasiłków i pomocy społecznej, tworzą społeczność kryminalna i wychowują,tzn.,nie wychowują tylko,produkują członków gangów i następne k….

  15. Majster said

    Cosby został oskarżony przez kilka kobiet o gwałt po podaniu im środków usypiających. Z jedną z nich podpisał ugodę i wypłacił odszkodowanie. Jak było trudno powiedzieć.

Sorry, the comment form is closed at this time.