Dziennik gajowego Maruchy

"Blogi internetowe zagrażają demokracji" – Barack Obama

God Bless Trump

Posted by Marucha w dniu 2016-11-11 (piątek)

Donald Trump nowym prezydentem Stanów Zjednoczonych A.P.! Czy naprawdę grozi nam Armagedon, jak wieszczą salonowe autorytety całego świata? Czy Ameryka dołączy do osi zła? Czy pozostaje nam jedynie czekać na resztę plag egipskich? Co wreszcie wybór Amerykanów oznacza dla Polski?


Wbrew temu, co dość powszechnie sugerowano w czasie trwającej kampanii prezydenckiej, wybór Hillary Clinton nie oznaczałby automatycznie nastania nowej ery miłości i pokoju na świecie, tak w stosunkach wewnętrznych Ameryki, jak i na polu jej polityki międzynarodowej, gdzie Ameryka jest głównym rozgrywającym.

Podobne zapewnienia słyszeliśmy wszak przy okazji wyboru Baracka Obamy i nic podobnego nie nastąpiło. Paradoks polega na tym, że byłoby raczej dokładnie odwrotnie, co zdaje się zrozumieli także sami wyborcy. Rzadki to przypadek, gdy wybór kandydata republikanów, a nie demokraty, może okazać się zbawienny dla światowego pokoju.

Rządy Clinton oznaczałyby bowiem kontynuację strategicznych kierunków polityki amerykańskiej, których źródła tkwią w doktrynie neokonserwatyzmu, a które w wymiarze zewnętrznym oznaczają mieszanie się wszędzie i we wszystko. Pod pozorem niesienia demokracji i praw człowieka w najbardziej egzotyczne zakątki świata Stany Zjednoczone od kilku powojennych dekad konsekwentnie realizują swoje partykularne interesy.

Niestety dla reszty świata oznacza to najczęściej chaos, zniszczenie i globalną destabilizację. Al-Kaida, „arabska wiosna ludów”, konflikt na Ukrainie to jedynie pierwsze z brzegu przykłady skutków mieszania się Ameryki w politykę światową.

Mówiąc obrazowo, wybór Clinton oznaczałby mniej lub bardziej skorygowaną, ale jednak kontynuację powyższej tendencji, zaś wygrana Trumpa stanowi dużą szansę na odejście od niej. Może wręcz oznaczać nową erę izolacjonizmu w polityce amerykańskiej.
Kolejnym zagadnieniem pozostaje wymiar aksjologiczny dokonanego w Ameryce wyboru.

Zwycięstwo Trumpa może bowiem również oznaczać odejście Ameryki od roli światowego rozsadnika idei tolerancjonizmu, multikulti i promowania wszelkiej maści zboczeń i odmienności w sferze obyczajowej. Ma to znaczenie niebagatelne, bowiem czy tego chcemy, czy nie, oczy całego świata wpatrzone są w Amerykę. Kraj ten wytycza niemal całej reszcie globu styl życia, kierunki rozwoju kultury i sztuki, mody oraz inne aspekty życia codziennego. Odejście od kulturowego nihilizmu, który toczy Amerykę od kilku dekad, może zatem okazać się zbawienne dla całego świata.

Wreszcie „last but not least”, dla Polski wybór Trumpa oznacza zaś zażegnanie groźby konfliktu z Rosją w wojnie o „wolną Ukrainę”, której rządzący Polską PiS bez odgłosu trąbki z Waszyngtonu raczej nie rozpęta.

Maciej Motas
http://mysl-polska.pl

Odpowiedzi: 73 to “God Bless Trump”

  1. re1truth2 said

    Niektóre d’żidki srają po kątach w gacie i dobrze wiedzą co robią ze społeczeństwami.

    Cytuję je’konomistę Paula Krugmana – https://en.wikipedia.org/wiki/Paul_Krugman.

    [Przerażająca noc. Nie tylko dlatego, że Trump może wygrać. Okazuje się, że wśród białej, wiejskiej Ameryki jest głębsza furia niż sądziłem.Ci wyborcy wiedzą, kim jest Trump. Wiedzą, na co głosują, a jednak to robią. Jak się trzyma nasze społeczeństwo?] … a wieczorem we wstępniaku NY Times napisał „zupełnie możliwe, że USA są »upadłym państwem i społeczeństwem«”.

    Przecież sami do tego doprowadzili, więcej krótkich analiz różnych wypowiedzi na https://pracownia4.wordpress.com/2016/11/11/donald-trump-wybrany-na-prezydenta-demokraci-i-liberalowie-panikuja/

  2. Yah said

    Ad 1

    Bo społeczeństwem są , wg. Krugmana , są tylko oni. Reszta ma sie nie pokazywać , pokornie znosić to co on robią z ich krajem i życiem i glosować tak jak mówi TV.

    Neokońskie postrzeganie rzeczywistości:

    – państwo , które dba o swoje interesy – państwo o zapędach imperialnych

    – hiperimperium wtrącające się we wszystko na świcie i wywołujące wojny – dobrotliwy hegemon

    – państwo, które chce dać szanse swoim obywatelom – upadłe państwo

    -społeczeństwo, nie słuchające instrukcji mainstreamu – upadłe społeczeństwo

    Choć z drugiej strony i tak mogliby się uczyć od Pan Bartoszewskiego, ktorych w takich wypadkach zwykl ludzi nazywać krotko – bydłem

  3. Yah said

    ad 1

    „Okazuje się, że wśród białej, wiejskiej Ameryki jest głębsza furia niż sądziłem”

    U nas para furii idzie nie w ten gwizdek co trzeba, lub nawet jest jeszcze gorzej bo gwizdka nie ma ….

    Taka dygresja społeczeństwo polskie i rosyjskie. I to i to Słowianie i tu i tu słowianska naiwność i fatalizm.

    Tylko, że w Rosji jest zakorzenimy szacunek dla władzy i świadomość, że bez władzy społeczeństwo Słowian zginie ( co zresztą bezwzględnie wykorzystali bolszewicy zastępując jedna władze drugą).

    Wśród Polaków natomiast zakorzenione jest poczucie wolności i niechęć do władzy. Te wszystkie cechy w połączeniu z wypaczonym ustrojem demokratycznym doprowadziło Polskę na skraj zagłady.

    Dlaczego to napisałem? Bo wśród Polaków nie ma tej furii, która wywróciłaby wszystko do góry nogami. Jest fatalizm, jest godzenie się z losem

  4. osoba prywatna said

    Donald Trump a wojna z Iranem.
    http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/donald-trump-wojna-z-iranem

  5. Rezystencjusz_WlkPL said

    *** Częściowo powielając siebie wcześniej, z działu https://marucha.wordpress.com/2016/11/09/niemcy-media-wieszcza-katastrofe-politycy-przestraszeni-po-wyborze-trumpa/#comment-628412, ale za to z poprawkami doskonalących uzupełnień i tym razem w jednym kawałku ***

    SHREK, proszę Ciebie, abyś zapodał raz jeszcze filmik z wpisu [tamtejszego] nr 2, wzięty z innego kanału lub z gdzieindziej, a który na Jewtube został już usunięty (szybko się, k**wa, uwinęli od przedwczoraj, zas**ńcy!). Może jakiś Dailymotion, Vimeo lub inny portal, konkurencyjny wobec Yt, mniej znany a bardziej rzetelny? W szczególności zaś nacjonalistyczny rosyjski lub narodowo-socjalistyczny typu otwartego gdziekolwiek, z możliwością wglądu bez konieczności logowania.

    Swoją drogą, trudno się Niemcom normalnym a raźno wiwatującym dziwić, gdyż oni jak mało kto, wagę przykładają do swoich i cudzych rodowych korzeni, co obiektywnie chwali im się. Dzięki temu i za wzór biorąc – dzisiaj Polacy, Rosjanie, Słowianie ogółem mają konkretną, wyższego segmentu inspirację, dla kształtowania reprezentatywnej dla Białej Rasy potęgi w świecie, wedle naszych specyfik lokalnych. Przykładem optymalnych nauczycieli świetności rodowej, jako chyba unikalny od czasów greckiego antyku, punkt odniesienia ku wielkości i świetności!

    Mischlińska lewaczka Merkel, syf niemiłosierny w całej Europie robiąca – pokrewna jest stanowej eks-kandydatce Hillary, gdzie o randze podobieństwa między nimi przesądza znacznie i o wiele więcej, niż sama tylko zwykła, kobieca „solidarność jajników”. Wiemy wszyscy o co chodzi. Ona w razie wygrania wyborów, pchnąć mogła niechybnie Stany zJUDnoczone do wojny nuklearnej z ostatnim w miarę jeszcze normalnym, zdrowym i dobrze stojącym na świecie państwem aryjskich Rusinów, Tartarów, Niemców nadwołżańskich oraz mrowia rozproszonych społeczności typu kitajskiego, które im przynależą. Gdzie groźba tego typu nad światem wisiała realnie, a taki rozwój wydarzeń byłby aktem samobójczym dla WSZYSTKICH, nie tylko dla Rosji i USA.

    Tymczasem gestem korygującym Opatrzności przez wyborców, wyszło inaczej. W perspektywie bardziej prorosyjski i zasadniczo przede wszystkim – PROROZSĄDKOWY elekt-prezydent Donald Trump, powinien spokojnie dogadać się z Putinem, dla korzyści obu krajów i – po linii pokrewieństwa z postawą obywatelską – dla korzyści całej Europy. Jako perspektywiczny gwarant ładu i dobrostanu na świecie, wobec nominalnej supremacji Aryjczyków i powszechnego wdrożenia technologii typu Keshe. Stąd ja się z tego powodu, jak do rymu, cieszę. Nie będąc wszak katolikiem samemu, wyznawcom tej religii pozwolę sobie wskazać, w tonie neutralnej życzliwości cytat z pisma, które uznają za święte – ku pokrzepieniu serc:

    „(…) będzie wielki ucisk, jakiego nie było od początku świata aż dotąd i już nigdy więcej nie będzie. Doprawdy, gdyby owe dni nie zostały skrócone, nie byłoby wybawione żadne ciało; ale ze względu na wybranych owe dni zostaną skrócone – Mat 20:21-22. Gdzie rezolutni niekatolicy, w miarę sposobności i nadarzającej się okazji, z miłą chęcią pomogą uprzątnąć ten nieznośny burdel, dla korzyści wszystkich.

    Wiadomo chyba, jakiego pochodzenia jest tenże pozytywny – dla równowagi! – Donald (podpowiedź: z mischlingiem z Sopotu i całym jego k***stwem nie mający wspólnego, a o resztę patrz => Wikipedia), wobec czego normalnym, przyzwoitym Niemcom, jak już wspomniałem, oraz innym Białym Ludziom – zasadniczo trudno się dziwić, z powodu żywionych nastrojów i optymizmu. Dziadek zacnego Donka-elekta, czyli Friedrich Drumpf, zdaje się że wzorem innych jego ziomków nie miał wyjścia innego, niż tylko idąc po jak najmniejszej linii oporu – z rozsądku! – ulec wywartej planowo przez rząd presji wymuszonej anglizacji po I wojnie światowej. Wraz z całą swoją konstruktywną i pionierską dziejowo grupą etniczną, dając się przerobić na ich kuzynów, eks-Brytyjczyków – kulturowo i językowo, ale nie mentalnie. Taka oto była główna osłonka wyklarowania tożsamości, wiodącego żywiołu gospodarza prawowiernego in die Vereinigte Staaten von Amerika.

    ***** POST SCRIPTUM: *****
    Zwróćcie wszyscy uwagę, oglądając koszerną skrzynkę z obrazkami, jak przykładowo Szechter, jak ….. [wczoraj po 20-stej na TV regionalnej któryś lewacki profesor, przesadnie gestykulujący i z mocno wysuniętą do przodu bródką, jako fizjonomiczne ukazanie cechy cwaniactwa w charakterze] oraz inni z ich zgniłego sortu – od chwili nominacji Trumpa na prezydenta najpotężniejszego państwa, SPRAWIAJĄ NA TWARZACH WRAŻENIE JAKBY ŚMIERTELNIE CZYMŚ PRZERAŻONYCH, CZY WRĘCZ W PANICE BĘDĄCYCH – ZAUWAŻYLIŚCIE TO??? Pytanie, czego aż tak bardzo tamci się boją???

    Bo z tego co ja wiem, to przecież ostatnimi czasy, nikt im chyba jeszcze nie składał zaproszeń, tudzież niemoralnych propozycji nie do odrzucenia, typu: >https://i.ytimg.com/vi/drf76YywLLg/maxresdefault.jpg🙂🙂🙂

  6. Rezystencjusz_WlkPL said

    Re 4, Osoba Prywatna – pytanie zasadnicze: CZYJ jest portal zmianynaziemi? Bo pisać można różne koncertowe farmazony, zwłaszcza za kasę, gdzie nadmiar sprzecznych z sobą informacji jest formą dezinformacji, celowej i planowej. Różne odrosty chrześcijańskich grup, zgodzie i porozumieniu wśród ludzi bynajmniej nie służą. Jednak MOWA CIAŁA zwykle nie kłamie (ewidentna panika w emocjach wizyjnych koszernej „braci”, co trudno byłoby zagrać z aż taką wiarygodnością), jak też „po owocach ich poznacie”. Zamiennie wedle specyfiki polskiej, niszowej sceny muzycznej (R.P. Oi): „s**my na to co mówicie – my WIDZIMY CO ROBICIE”!

    >https://www.youtube.com/results?search_query=R.P.+Oi

  7. revers said

    Zwróćcie wszyscy uwagę, oglądając koszerną skrzynkę z obrazkami, jak przykładowo Szechter, jak ….. [wczoraj po 20-stej na TV regionalnej któryś lewacki profesor, przesadnie gestykulujący i z mocno wysuniętą do przodu bródką, jako fizjonomiczne ukazanie cechy cwaniactwa w charakterze] oraz inni z ich zgniłego sortu – od chwili nominacji Trumpa na prezydenta najpotężniejszego państwa, SPRAWIAJĄ NA TWARZACH WRAŻENIE JAKBY ŚMIERTELNIE CZYMŚ PRZERAŻONYCH, CZY WRĘCZ W PANICE BĘDĄCYCH – ZAUWAŻYLIŚCIE TO??? Pytanie, czego aż tak bardzo tamci się boją???

    dlatego ze zamach na WTC , sledztwo ma wznowic, nie mowic ze nwo zagrozil.

  8. JO said

    ad.3. Nie zgadzam sie. To nie Narod Rosyjski wybral i postawil Potina na miejscy Prezydenta Rosji a Putin z wiernym mu wojskiem …

    Gdybysmy mieli meza stanu takiego jak Putin z wirna Polsce Armia, ktora miala by srodki presji , jakie miala i ma armia rosyjska, to w Polsce bylo by conajmniej tak jak w Rosji.

  9. Yah said

    ad 8

    Panie JO ,ale to – „ad.3. Nie zgadzam sie. To nie Narod Rosyjski wybral i postawil Potina na miejscy Prezydenta Rosji a Putin z wiernym mu wojskiem …” odnośnie , którego fragmentu mojego wpisu ?

  10. NyndrO said

    Szanowny Panie JO. A może gdybyśmy mieli armię, która jest polska i ma polskie serce, moglibyśmy mieć Polaka za prezydenta. Ja tak troszkę prowokuję, ale to jest takie naczynie połączone. To banał; ja wiem. Gdybym był katolikiem, myślałbym, że Bóg zadziałał w Rosji.W każdym razie, Rosjanie mieli dużo dobrego potencjału i go nie zaprzepaścili.

  11. Adam said

    Hilary Clinton spełniła rolę straszaka jak Kaczyński. Zagoniła Amerykanów do urn, podniosła frekwencję, wybiła z głowy innych kandydatów na prezydenta.

    pl.wikipedia.org/wiki/Wybory_prezydenckie_w_Stanach_Zjednoczonych_w_2016_roku
    pl.wikipedia.org/wiki/Partia_Konstytucyjna

    pl.wikipedia.org/wiki/Wybory_prezydenckie_w_Stanach_Zjednoczonych_%28wyniki%29

    Wybory prezydenckie w Stanach Zjednoczonych w 2016 roku

    Donald John Trump (Nowy Jork, Partia Republikańska) – 59 611 678 głosów – 47,0% (279 elektorskich)
    Hillary Diane Rodham Clinton. (Nowy Jork, Partia Demokratyczna) – 59 814 018 głosów – 48,0% (228 elektorskich)

    W liczbach frekwencja wyborcza w USA spada.
    Pięknie 11 9 2001r podniósł frekwencję wyborczą. Tak jak 10 4 2010r.

    pl.wikipedia.org/wiki/Kandydat_dopisany_do_listy
    pl.wikipedia.org/wiki/Wiaro%C5%82omny_elektor

    Kandydat dopisany do listy

    Kandydat dopisany do listy − kandydat w wyborach, którego nazwisko nie pojawia się na kartach do głosowania, ale na którego wyborcy mogą głosować przez dopisanie go do karty wyborczej w wyznaczonym, wolnym miejscu. W niektórych stanach USA dopuszczane jest używanie naklejki z zapisem imienia i nazwiska kandydata, by głosujący nie przekręcili nazwiska, co unieważnia głos. Kandydatów dopisanych do listy przewidują głównie przepisy amerykańskie w wyborach do Senatu i Izby Reprezentantów, w Polsce dopisanie nazwiska na karcie do głosowania nie ma mocy prawnej, ale też nie wpływa na ważność głosu[1].

  12. Yah said

    Ad 8

    A gdzie ja tam piszę, że Naród Rosyjski wybrał ? Piszę tylko – „w Rosji jest zakorzenimy szacunek dla władzy i świadomość, że bez władzy społeczeństwo Słowian zginie”.

    Zresztą, to nie mój wymysł. Wielu filozofów rosyjskich analizowało ten temat.

  13. Joannus said

    Ad 1
    ”Niektóre d’żidki srają po kątach w gacie i dobrze wiedzą co robią ze społeczeństwami.”

    Chyba najbardziej ich wytresowane do propagandy pieniące się psy i kundle , oraz szabesgoje na płatnej służbie ”dobroczynnych fundacji pozarządowych”.

  14. Yah said

    Ad 8

    I jeszcze jedno. Różnica patriotycznych elit Rosji i Polski. U nas elity były ( celowo używam czasu przeszłego) potrafiły wywoływać z góry skazane na przegranie konflikty i w tych konfliktach ginąć. Robiły w ten sposób prezent wrogom Polski. Elity patriotów rosyjskich umiały się zakamuflować na wszystkich szczeblach władzy i w dogodnym momencie, ku zdziwieniu Zachodu, ta władzę odzyskać. To jest to Pańskie – „(…) a Putin z wiernym mu wojskiem …”

    „Gdybysmy mieli meza stanu takiego jak Putin z wirna Polsce Armia, ktora miala by srodki presji , jakie miala i ma armia rosyjska, to w Polsce bylo by conajmniej tak jak w Rosji.”

    Może by tak było gdyby nie Wysoccy, Bór Komorowscy i cała reszta …..

  15. Joannus said

    Ad 12
    Bardzo słusznie. Ponadto troska o byt państwowy, a nie tylko o brzuch i kieszeń, jak to często i gęsto jest u nas.

  16. JO said

    ad.9. Przez doslownie DEKADY, gwizdkiem w Polsce byly zmieniajace nazwy partie polityczne, na ktore z wielkimi emocjami glosowala duza czesc polskiego narodu.
    Gwizdkiem, przeciez byl i jest Liberalny kosciol katolicki=Liberalny judaizm…

    Teraz, po wielu, wielu latach, polski narod zmadrzal i nie chodzi na wybory – chodza mniejszosci polityczne i „narod wybrany”, ktory ma juz tyle rozdanych paszportow, ze zaczynam przypuszczac, ze Polacy to juz mniejszosc we wlasnym panstwie.

    W Polsce jest szacunek do wladzy – tej prawdziwej, ktorej nie ma od juz niemalze 100 lat.

    Fatalistami nie sa ani Polacy ani Rosjanie. Jestesmy naiwni, ale nie fatalistami.Tak, godzimy sie, ale z wola Pana Boga…

    Polakow na skraj zaglady prowadza wraze elity, ktore sila utrzymywane , sa na czubku swieczki….

    W kazdym srodowisku polskim spotykam madrych, bogobojnych Polakow. To wlasnie tacy winni miec wladze. Niestety, maja wladze dranie, karierowicze…zlodzieje…, ktorzy powini byc karani , a sa wynagradzani i stawiani w Polsce na stolkach i reprezentuja zydo-masonerie, ktora doprowadza Polakow do zaglady.

  17. Yah said

    Ad 7

    „SPRAWIAJĄ NA TWARZACH WRAŻENIE JAKBY ŚMIERTELNIE CZYMŚ PRZERAŻONYCH, CZY WRĘCZ W PANICE BĘDĄCYCH – ZAUWAŻYLIŚCIE TO??? Pytanie, czego aż tak bardzo tamci się boją???”

    Bo wreszcie zbliża się to o czym w Gajówce wielokrotnie pisałem – ratunek dla Polski. A jedynym ratunkiem dla Polski jest pozostawienie jej samej sobie – bez unijnych dotacji, bez zagranicznych kredytów, bez dyrektyw z Brukseli i telefonów z Waszyngtonu. Czym są przerażeni ? Widmem odpowiedzialności i tego, że im nikt im nie będzie dawał instrukcji co robić i co mówić. Może z ta odpowiedzialnością to przesadziłem – raczej strach, że nie ma się za kim schować, gdyby poszło coś nie tak.

    Oczywiście to że PiSiaki jeszcze tak nie reagują wynika tylko z tego, że sa trochę mniej rozgarnięci i nie dotarło do nich to co się wydarzyło.

  18. JO said

    ad.14. Ktore to niby polskie elity tak robily??

  19. Yah said

    ad 16

    „W kazdym srodowisku polskim spotykam madrych, bogobojnych Polakow. To wlasnie tacy winni miec wladze. Niestety, maja wladze dranie, karierowicze…zlodzieje…, ktorzy powini byc karani , a sa wynagradzani i stawiani w Polsce na stolkach i reprezentuja zydo-masonerie, ktora doprowadza Polakow do zaglady.”

    To dlaczego nie mają ?

    Poddać się woli Bożej może osoba wierząca Bogu. A jak nie wierzy – tak jak większość – bo uczestnictwo w obrzędach to nie wiara ? Co wtedy?

    Co to jest fatalizm:

    – «wiara w przeznaczenie»
    – «nieuchronność procesów i zdarzeń, zwłaszcza niepomyślnych».

    Jak inaczej można nazwać reakcje Polaków na niszczenie Polski. Mamy „liberalne państwo prawa – wolność i demokrację ” i musimy się pogodzić z:

    – bezrobociem
    – likwidacja miejsce pracy
    – biedą
    – emigracją.

    Nie tak było ? A już w 1990 roku ludzie powinni wyjść na ulicę i w…ć takiego Kuronia i Mazowieckiego na zbity pysk. Choć z drugiej strony każdy , kto próbowałby zorganizować coś takiego okrzyknięty byłby komuchem.

    Czyż nie fatalizm, godzenie się z losem, nie spowodował, że resztki polskich elit w wojsku jakoś nie zakamuflowały się, nie promowały na stopnie oficerskie patriotów. Chyba że, jest prawda to co Pan pisze – „zaczynam przypuszczac, ze Polacy to juz mniejszość we własnym państwie.”

    W kontekście tego co o sytuacji w polskiej armii przed 1989 rokiem pisal Pan Siwak – to więcej niz prawdopodobne.

  20. Yah said

    Ad 18

    Panie JO no przecież nie wszystko robili frankiści. Może i organizowali ale znajdowali rdzennie polskie elity, które w ich przedsięwzięciach bezmyślnie uczestniczyli. Przecież znalazło by sie sporo rdzennych Polaków, których moglibyśmy zakwalifikować jako elitę, przy uchwalaniu Konstytucji 3 maja, przy powstaniu styczniowym, przy powstaniu listopadowym.

    O międzywojniu nie wspominam, bo wtedy polskich elit praktycznie nie było.

  21. JO said

    ad.19. Panie Yah, ja jestem juz starzejacym sie mezczyzna, no nie tak bardzo, ale… Chce powiedziec, ze ja pamietam dobrze jak to bylo i to dlatego nie pozwalam obciazac Polakow tym, czym obciazaja nas elity „narodu wybranego”.

    Ja sam glosowalem na wraze elity
    Ja sam chodzilem do posoborowia,

    Moj ojciec i dziadek glosowali na Walese i cieszyli sie jak „komunmizm upadl”…

    Czemu oni tak robili? Musialem odpowiedziec sobie na pytanie by powstac nie juz z kolan, ale z totalnie pozycji rozlozonego na lopadki silnego mlodego, pelnego energii….mezczyzny…, Polaka….

    Odpowiedz na to jest bardzo prosta, a zaczela sie od czasow modernizmu w II RP – totalnego squrwienia, gdzie po I Wojnie Swiatowej, Rewolucji w Rosji, Polakow jako Elity zaczynalo brakowac w Polsce. Przewrot majowy to wynik wlasnie braku polskiej elity, ktora wyginela, a zostala masa narodu oraz spadochroniarze i przyjezdni, ktorzy nie brali udzialu w walce, ale jako podjudzacze. Takim sposobem Pilsudski z Ekipa dokonal zamachu stanu i bylo po ptakach.

    Prosze sie przejsc do polskiego jakiegokolwiek antykwariatu i zobaczyc jak squrwiony byl Belin przezd II WS lub ogladnac film Kariera Nikodema Dyzmy, ktory tylko w odrobince ukazal jak Polska byla squrwiona, a w ogole w zasadzie ni epokazal jak byla II RP biedna ( Polacy…gdzie „wasze ulice a nasze kamienice” bylo faktem zycia spolecznego przekladajacym sie na polityke ..) Masy ludzkie Polakow wyjezdzaly z Polski, jak dzis , a to co zostalo po prostu musialo oglupiec…jak dzis.

    W takim stanie dotrwalismy do II Wojny Swiatowej, podczas ktorej Wyginela 1/3 Polakow i to ta najlepsza.

    Przeciez nie bylo zadnego holokaustu. Zydzi zostali i to oni tworzyli trzon Rzadow PRL, a dopuscili Polakow do wladzy tylko dlatego, ze nastapila zmiana planow, ktore wyrazone sa w Ksiazce Kosmali z 42 roku!!

    Polakow w Polsce juz niemalze nie ma. Sa jakies resztki genetyczne, bo po polskim Duchu Narodowym tylko sa slady kulturowo-materialne i takie rodzynki jak Pan Joannus lub Pan Gajowy.

    W przypadku Pana Gajowego, jak sadze, doszlo do , za laska Boza i pomoca ludzka, nawrocenia, w tym, na jedyny nurt Nardowy, jaki moze istniec w Polsce – Tradycyjno-Chrzescijanski.

    Nie wiem jak to bylo w przypadku Pana Joannusa, ale sadze, ze podobnie, chyba ze sie myle…:), za co przepraszam, jezeli tak, Panie Jannus.

    Pan Gajowy i jak on…np,: Pan Roman K…zostali uzyci przez zydo-masonerie i „wyrzuceni do kosza na smieci” jak przyszedl na to czas. Dobrze , ze „kosz ” a nie trumna…

    Takich rodzynkow w Polsce nie ma za duzo, ale jest maaaasa upadlosciowo-genetyczna, ktora sie teraz
    – r o z d y s p o n o w u j e.

    Smutna sprawa…

    To dlaczego nie mają ?

    To wlasnie j/w jest odpowiedzia…

    ****
    Polacy wierzacy poddaja sie woli Bozej i nie sa fatalistami. Powtarzam to raz jeszcze.
    Dzis my Polacy tez nie jestesmy fatalistami ( mimo braku wiary w nas..), a jak tylko moga realistami i dlatego wciaz trwamy, choc placa wielkie koszty. Trwamy, nie oznacza, ze bez konca, o ile nie nawrocimy sie jako spolecznosc.

    ***

    Jak inaczej można nazwać reakcje Polaków na niszczenie Polski..?

    My na nic w Polsce nie mielismy wplywu i nie mamy wplywu.

  22. JO said

    ad.20. Konstytucja 3 Maja, to zydo-masonska Konstytucja. I RP byl juz tak zaZydzona i to wlasnie Magnateria, ktora byla Sterem Wladzy, ze nie mozna wskazywac na ten czas I RP, ze miala szanse wykreowania polskiej elity.

    Franksisci dostali przywileje, gdy IRP juz w praktyce nie bylo, a wladcami tego juz nowotworzejacego Ciala wlasnie bylo Zydzi. Dowodem na to wlasnie jest to, ze podczas jej RP konca, 20 000 zydow dostalo cha, cha, cha – szlachectwo…

    I RP stracila elite podczas Wojen i Rewolucji. Magnateria zenila sie z zydowkami . Ten proces byl i jest nagminny … i jego nie zatrzymal nawet KK.

    Wie Pan, jest takie przyslowie, ktore mowi: „Panie Boze chron mnie od przyjaciol , bo z wrogami ja sobie dam rade…”

    A niech Pan pomysli o sytuacji, ze nie tylko Pan ma „przyjaciol” .., ale wlasna Rodzine!! – w polskie spoleczenstwo wrzenilo sie zydostwo. Pokolenia takich kundli powodowaly, ze nie mozna bylo rozpoznac kto wrog a kto przyjaciel…

    Po prostu, dawalismy sie oszukiwac. Czy to tak trudno oszukac..?? ..w szczegolnosci jezeli sie ma wladze…???, ktora kiedys bylo u r o d z e n i e..?

    Pan Roman K w wielu wypowiedziach w tym temacie mial racje.. ( jego wykladanie racji bylo niewlasciwe…), ale racje mial – polska byla i jest zaZydzona. Kiedys te polska zaZydzona byl Narod Szlachecki. Dzis caly polski Nardo jest zaZydzony. Mamy ten sam problem co IRP..

    Konsekwencje tego problemu sa takie same – likwodacja panstwa. Depopulacja Narodu—grozba likwidacji calkowietej Polskiego Narodu.

    Przeciez to zydo-masoneria nie tylko gospodarczo likwoduje Polscke ale i genetycznie Polakow depopuluje….- bo realizuje NOWO – Nowy Porzadek Swiata, gdzie Zydzi maja byc Kaplanami calej ludzkosci, gdzie na jakies Narodu nie ma prawa byc miejsca, procz jednego „Wybranego NarodU”, ktory nie genami ma sie wykazywac, bo to jest najmniej wazne, ale Duchem, krory jest PIECZECIA HERBOWA, po ktorej rozpoznajemy i rozpoznaja sie wsrod „wybrancow”

    ————-

    Co mozemy dzis zrobic? To proste. To jest tak proste jak od 2000 lat. To gwarancja zwyciestwa a MY POLACY mamy naszych przodkow przyklad i dowod, ze to dziala.

    Pozdrawiam,
    J

  23. osoba prywatna said

    .https://pp.vk.me/c635100/v635100196/8223/i6eEteRi5bY.jpg

  24. MatkaPolka said

    CO OZNACZA WYGRANA TRUMPA?

    http:/../w..w..w.independenttrader.pl

    http://www.prisonplanet.pl/ekonomia/co_oznacza_wygrana_trumpa,p1617541929

    Gigantyczne wpływy od branży finansowej i militarnej. Pełna posłuszność głównych mediów. Sondaże przekonujące o jedynym możliwym wyniku wyborów. Mimo wszystkich tych środków Hillary Clinton przegrała. Nowym prezydentem Stanów Zjednoczonych został Donald Trump.


    Mainstream w szoku.

    Wyborcza wygrana Donalda Trumpa określana jest mianem „szokującej”. Wiele osób przypomina, że przedwyborcze sondaże dawały pewne zwycięstwo Hillary Clinton. Przekonanie o jej zwycięstwie było tak silne, że za dolara postawionego na byłą Sekretarz Stanu można było wygrać zaledwie 22 centy. Pytanie brzmi: co się stało?

    We wtorek do głosu doszli zwyczajni obywatele. Mowa o przeciętnych Amerykanach, którzy być może jeszcze łapią się do klasy średniej, a może już z niej wypadli, po tym jak zostali ograbieni przez państwo. W dniu wyborów nie interesowały ich opinie ekspertów. Zwracali uwagę głównie na to, co działo się przez ostatnie 8 lat – spadające realne dochody, wysoką inflację, utratę nieruchomości. To wszystko sprawiło, że Amerykanie zażądali zmian.

    Osobna kwestia to przedwyborcze sondaże. Wynik głosowania jednoznacznie pokazuje, że badanie opinii publicznej to tylko kolejne narzędzie do manipulowania wyborcami.

    Reakcja rynków.

    Zgodnie z przewidywaniami zwycięstwo Trumpa doprowadziło do spadków na rynkach akcji. Według naszych przypuszczeń interwencje banków centralnych oraz Plunge Protection Team złagodziły nieco sytuację. Gdyby nie wspomniane działania, spadki cen akcji byłyby dużo większe.

    Spośród indeksów giełdowych uwagę zwracają notowania w Japonii, gdzie Nikkei zaliczył spadek o ponad 5%. Biorąc pod uwagę dotychczasową politykę Banku Japonii, należy spodziewać się nielimitowanego zwiększenia skali dodruku waluty i skupowania za nią akcji. Tamtejsi bankierzy zrobią wszystko, aby powstrzymać spadki, nawet kosztem rosnącego zadłużenia.

    Wygraną Trumpa z uśmiechem na ustach powitali inwestorzy posiadający złoto. Warto jednak zauważyć, że kruszec najpierw zanotował skokowy wzrost do poziomu 1335 dolarów, a następnie spadł w okolicę 1300 dolarów. W tym wypadku również można dopatrywać się działań banków centralnych oraz Plunge Protection Team. Do podobnej sytuacji doszło w przypadku srebra.

    Przy okazji wzrostów cen metali szlachetnych zyskały również spółki wydobywcze. Indeks GDXJ przed otwarciem środowej sesji notował wzrosty na poziomie 7,8%.

    O ile sama wygrana Trumpa jest dla wielu zaskoczeniem, to już reakcja rynków była do przewidzenia. W przypadku wygranej Hillary Clinton inwestorzy oczekiwali kontynuacji polityki prowadzonej za kadencji Baracka Obamy. Porażka byłej Sekretarz Stanu doprowadziła do wzrostu niepewności, co zazwyczaj wiąże się z odpływem kapitału do bezpieczniejszych aktywów, takich jak metale szlachetne.

    Jak będzie wyglądać polityka Trumpa?

    Do wyników głosowania w USA należy podejść z dystansem. Wpływy branży militarnej nie znikną z dnia na dzień. W najbliższych tygodniach kontynuowane będą starania o wywołanie konfliktu z Rosją. Zważywszy na znaczącą przewagę militarną USA nad Rosją, można zakładać, że strona rosyjska będzie unikać konfliktu zbrojnego.

    Załóżmy jednak, że do czasu zaprzysiężenia Trumpa nic nadzwyczajnego się nie wydarzy. W takim wypadku warto zwrócić uwagę na postać nowego wiceprezydenta USA. Mike Pence zdecydowanie nie należy do figurantów, którzy często proponowani są na to stanowisko. To człowiek, który znacząco wzmocnił kandydaturę Trumpa i będzie odgrywał ważną rolę w trakcie jego kadencji.

    Pence to były gubernator Indiany. Ma zatem znaczące doświadczenie w pełnieniu funkcji wykonawczej. Niewykluczone, że nowy prezydent USA odpowiedzialny będzie za robienie show, tymczasem wiele decyzji wychodzić będzie bezpośrednio od wiceprezydenta. Będąc gubernatorem Indiany Pence obniżył zarówno wydatki stanowe, jak i podatki. Obranie podobnego kursu przez całe Stany Zjednoczone jest jedyną nadzieją dla tego kraju. Obecnie USA stale notują deficyt budżetowy, a wzrost gospodarczy jest znikomy. Wolnorynkowe reformy z pewnością okazałyby się skuteczniejsze w pobudzaniu gospodarki niż dodruk pieniądza i pompowanie rynków finansowych przez FED.

    Decyzje, jakie podejmie Trump (bądź Pence w jego imieniu) będą mocno uzależnione od sytuacji gospodarczej kraju. Ewentualne nadejście kryzysu sprawi, że nowy prezydent znajdzie się pod silną presją opinii publicznej, co może znacząco ograniczyć jego możliwości.

    Prędzej czy później recesja zawita do Stanów Zjednoczonych. Należy jednak pamiętać, że będzie to efekt polityki gospodarczej oraz monetarnej USA w ostatnich 15-20 latach, a nie samego wyboru Donalda Trumpa na prezydenta.

    Podsumowanie.

    Ostateczny wynik wyborów w USA to efekt mobilizacji wśród klasy średniej, która w ostatnich latach mocno się uszczupliła. Widać wyraźnie, że amerykańskie społeczeństwo się buntuje. Jeszcze osiem lat temu uwierzono w potrzebę wybrania „pierwszego czarnoskórego prezydenta USA”. W kolejnych wyborach przekonano ludzi, że jest on „mniejszym złem”. Tym razem establishment promował „pierwszą kobietą w fotelu prezydenta USA”. Najwyraźniej jednak cierpliwość Amerykanów się wyczerpała.

    Przy okazji wyborów miliony ludzi przekonały się, jak znaczący jest poziom zakłamania głównych mediów. Pozytywnym aspektem jest tutaj oczywiście rosnąca skala oddziaływania Internetu, który wielu osobom umożliwił dostęp do prawdziwych informacji.

    Z perspektywy Polski nie było wymarzonego kandydata. Prezydencja Trumpa może przynieść zacieśnienie współpracy na linii USA-Rosja, co nie wyjdzie nam na dobre. Trzeba jednak pamiętać, że wybór Clinton zwiększyłby zagrożenie konfliktem na globalną skalę. Zwróćmy uwagę, że oficjalnie między USA a Rosją nie ma żadnej wojny, a jednak doszło do exodusu ludności cywilnej w Syrii. Co w przypadku, gdyby między mocarstwami faktycznie wybuchła wojna? Bardzo prawdopodobne, że to właśnie na terenie Polski doszłoby do eskalacji działań militarnych.

    Głosowanie w USA stanowiło również niezłą okazję do zakupu metali oraz shortowania akcji w Stanach Zjednoczonych. Rynki były przekonane co do zwycięstwa Clinton, co znalazło odzwierciedlenie w notowaniach. Z tego powodu, poziom ryzyka wspomnianej inwestycji był stosunkowo niski.

    Na koniec warto podkreślić, że wydarzenia z ostatnich kilku miesięcy jeszcze półtorej roku temu były nie do pomyślenia. W czerwcu elity pozwoliły na wyjście Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej. Teraz Donald Trump został prezydentem Stanów Zjednoczonych. Niewykluczone, że celem nadrzędnym jest dalsza destrukcja systemów monetarnych. Winą za ich upadek zostaliby wówczas obarczeni rządzący promujący protekcjonizm. Stanowiłoby to argument za powrotem do procesu globalizacji, a także ustanowieniem SDR-ów jako globalnej waluty rezerwowej.

  25. MatkaPolka said

    Donald Trump o Polsce na Kongresie Polonii Amerykańskiej 28/09/2016 – 30 minut – angielski
    .https://www.youtube.com/watch?v=QJkH8Fi6Nso

    Telewizja Republika – Konferencja Donalda Trumpa o Polakach 2016-09-29
    -skrót – 17 minut – napisy po polsku
    .https://www.youtube.com/watch?v=hXbKq5jAeXU

  26. MatkaPolka said

    Putin o Donaldzie Trumpie i wyborach prezydenckich w USA [Polskie napisy]

  27. marcinkrys said

    skoro Soros wydaje miliony na obalenie Trumpa
    http://boeing-is-back.livejournal.com/479638.html
    to znaczy że parchy się go boja. ich wizja nowego lepszego świata laduje w sraczu historii zaraz za stertą milionów ofiat zydowskich rewolucji i wojen światowych za które odpowiadają. Soros odpowiada w naszym kraju za zeszmacenie polityków, za finsowanie kodów, pedalstwa i piekielnych czarnych marszów obłakanych bab

  28. NICK said

    Panie JO. (8).
    Pan odleciał.
    Gdzie?

    [nie tylko we 8, zresztą]

  29. NICK said

    Z innej beczki.

    Nie patrzcie na Trampka z perspektywy mendiów.
    Patrzcie ze swojej.
    Perspektywy.

  30. JO said

    ad.28. Panie NICK, jakos ja dla Pana zawsze odlatuje. Jakos nie tylko w tym wpisie :)))

  31. NICK said

    Nie pisz Pan jak wyżej. (30).
    Nie memłaj.

    „Panie JO. (8).
    Pan odleciał.
    Gdzie?”

    OSIEM.

    Wpis numer osiem.

  32. JO said

    ad.31. Pan nie zrozumie, Panie NICK…
    Trzeba byc conajmnie grupa A, a Pan nia nie jest. Pan nalezy do geniuszy…

  33. NICK said

    Kpiarz.

  34. snag said

    Marcinkrys @ 27 ,…

    Soros ma tyle wspólnego z parchami co ja, znaczy nic, ponadto, tyle samo z zio-grajdołkiem i syjonistami – Soros to GLOBALISTA to wróg syjonizmu i jakiegokolwiek nacjonalizmu – Odrębna sprawa to obwinianie Sorosa czy kogokolwiek za zeszmacenie ‚polskich’ polityków. Polscy politycy mają długą historię zeszmacenia bo to ich natura, co jeszcze, honorują zdrajców czego najlepszym przykładem jest król Kazimierz ‚Wielki’ ( w moim słowniku najwyżej ‚durak i frajer’ a nie wielki) który wpuścił żydów i dał im prawa o których jego słowiańscy poddani mogli tylko marzyć ,…

    Spójrzcie uważniej w lustro and do some soul searching* … zamiast winić innych i psioczyć

    * rachunek sumienia ,…

    Bez względu na to, kim jest Soros (a jest Żydem) – jego agenda zgadza się w 100% z agendą żydostwa.
    Admin

  35. Lovshak = ruskij agient said

    Polecam, przepraszam jeśli było już zamieszczone, ….GŁOS ARIZOŃSKIEGO KOWBOJA….

  36. Lovshak = ruskij agient said

    Pienkowska martwi sie o ameryke, dobre dobre, jest coś w ydobolszewikach, że chcą zbawić cały świat i martwią sie o nas i o nich ci prawdziwi wierni marxowi komisarze ludowi

    PIENKOSKA SZOŁ…..

  37. JO said

    ad.33. Procent geniuszy wsrod grup krwi 0 jest najwiekszy. Ja nie kpie… Pan ma gr krwi 0, nieprawdaz?

  38. Yah said

    Ad 21 i 22

    Panie JO wiem Pan dlaczego z panem nie lubię dyskutować ? Bo pomimo, że zgadzamy się co do meritum i ogólnego kierunku ( co wielokrotnie wychodziło podczas innych dyskusji) Pan czepia się jednego słowa i buduje misterne konstrukcje myślowe, które nic nie wnoszą do tejże dyskusji.

    Przecież zgadzamy się, że polskich elit nie ma, że Polacy w mniejszości niewiele mogą. Tak jak najbardziej.

    Wróćmy do fatalizmu. Pisałem że cechą Słowian jest fatalizm ( tj, wiara w przeznaczenie, los), a nie że są fatalistami ( czyli ludźmi, którzy biernie poddają się losowi – choć takich tez jest sporo). Ja wiem że fatalizm kłoci się z idea wolnej woli człowieka, ale niestety tak jest.

    „Polacy wierzacy poddaja sie woli Bozej i nie sa fatalistami. Powtarzam to raz jeszcze.
    Dzis my Polacy tez nie jestesmy fatalistami ( mimo braku wiary w nas..), a jak tylko moga realistami i dlatego wciaz trwamy, choc placa wielkie koszty. Trwamy, nie oznacza, ze bez konca, o ile nie nawrocimy sie jako społeczność.”

    Z tym sformułowaniem to ja nawet nie wiem jak dyskutować ! Ale rozbierzmy Pana zdanie.

    „Dzis my Polacy tez nie jestesmy fatalistami ( mimo braku wiary w nas..),”

    Brak wiary to brak rzucenie swojej wolnej woli na łup szatanowi – jak to sie skończy?

    „a jak tylko moga realistami i dlatego wciaz trwamy, choc placa wielkie koszty.”

    Panie JO na odwrót płaca wielkie koszty bo nie sa realistami tylko marzycielskimi optymistami

    „Trwamy, nie oznacza, ze bez konca, o ile nie nawrocimy sie jako społeczność.”

    To nie jest trwanie to rozciągnięta w czasie zagłada, a do nawrócenia społeczeństwa jest nie bliżej tylko coraz dalej

    Przeciwieństwem fatalizmu ( pogodzenie się ze złym losem), w potocznym tego słowa znaczeniu, jest optymizm a nie realizm. Od biedy Polaków można nazwać optymistami wedle słynnego „jakoś to będzie, przecież musi być”. Natomiast kompletnie nie można nazwać realistami, bo nigdy w swoich poglądach, zamierzeniach i działaniu nie liczyli się z otaczającą rzeczywistością. Nawet teraz są mniejszością we własnym kraju a zachowują się tak jak by byli u siebie i jeszcze się dziwią jak są niszczeni.

    Pan uczepiłeś się tego ( nie wiem skąd) że ja fatalizm i poddanie się woli Bożej uważam za to samo. Po pierwsze nigdzie tak napisałem bo drugie zamiast dyskutować o ważnych rzeczach dyskutujemy o tym ile diabłów zmieści się na główce od szpilki.

    Pogodzenie się z wolą Boża nie zawsze musi być fatalizmem, bo ta nie zawsze przecież oznacza zły los. Czy Hiob był fatalistą ? Był , bo pokornie znosił to co zesłał na niego Pan Bóg. Ja by nie był to by się miotał latał po lekarzach, świątyniach a on bez szemrania godził się na wszystko. Czy nazwalibyśmy Hioba osoba, która nie wierzyła Bogu ? Chyba nie.

    A co do Polaków skoro wierzymy Bogu, mamy wolną wolę i wierzymy , że nic nie dzieje się bez przyzwolenia Boga to pierwsze pytanie jakie powinniśmy sobie zadać to – dlaczego Bóg nas tak doświadcza. Pewnie dlatego , że nas kocha, że widzi nasz potencjał. Tylko, ze jak się dziecko kocha, to nie pobłaża się we wszystkim tylko stawia mu wysokie wymagania. A to że większość z nas nie jest w stanie sprostać tym wymaganiom ….. no cóż, mowa jest o małej trzódce.

    Nie da się otaczającego świata analizować po ludzku , bo wydaje się irracjonalny. Przecież rządzić powinni ludzie dobrzy i altruistyczni, przecież uczciwi powinni być bogaci, mądrzy powinni być doceniani. A jak jest ? Na odwrót, a na odwrót dlatego, że Pan Bóg jest nieskończenie dobry i tym , którzym trafia do piekła daje wszystko tu i teraz – tak na otarcie łez. Ci naprawdę dobrzy, madzrzy, altruistyczni dostana zapłatę tam.

    Dlatego róbmy swoje najlepiej jak potrafimy, myślmy o innych a nie o sobie, módlmy się bezgranicznie ufajmy Bogu a już On zadba o cała resztę. Czy to co się teraz zaczyna dziać na świecie nie jest tego potwierdzeniem ?

    Jest dlatego róbmy to co dotychczas ( róbmy swoje najlepiej jak potrafimy, myślmy o innych a nie o sobie, módlmy się, bezgranicznie ufajmy Bogu) i nie kombinujmy.

    Pozdrawiam Pana, Panie JO

  39. błysk said

    Mam nieco inne zdanie od Matki Polki ,którą zresztą cenię najbardziej z dyskutantów ze względu na informacje. Otóż nie zgadzam się z nią w dwóch sprawach ,pierwsza,że ew.porozumienie Trumpa z Putinem byłoby niekorzystne dla Polski /chyba tak się Matka Polka wyraziła/ .Szanowna Pani : stosunki rządu Polski z Ukrainą są tak fatalne z polskiego punktu widzenia ,że dogadanie się z Putinem może tylko polepszyć sytucję .Druga sprawa :pisze Pani,że to elity zadecydowały o Brexicie. Otóż moim zdaniem ,to nie elity,ale zwykli Anglicy doszli tu do głosu. Innymi słowy – masoneria dostała ostatnio dwa kopniaki , Brexsik i Trump.

  40. Lam said

    STUPOR I WRZASK „ELYT”
    Wydarzyła się rzecz wręcz niesłychana –
    Ludzie nagle nie słuchają się Pana!
    Trumpa na prezydenta wybierają –
    Arogancję pyszałków odsłaniają.
    11-11-2016

    KOD JUŻ DZIAŁA W USA?
    Nowa forma „demokracji” powstaje –
    Która woli wyborczej nie uznaje.
    Czy zaraza przyszła z Brukseli?
    Czy niektórzy z PO ją wzięli?
    10-11-2016

  41. A Pan JO jak zwykle o grupach krwi.

  42. JO said

    ad.38. Panie Yah,

    Szczuplosc naszych elit, to jedno a „glupota” naszych rodakow to drugie. Napisalem glupota w kocich lapkach, bo jest to wynik pracy zydo-masonerii, a nie celowy stan, do ktorego sie doprowadzilismy jako Narod lub pojedyncze osoby. Za doprowadzenie nas do takiego stanu zydo-masoneria slono za to zaplaci…

    Ja, za co Pana przepraszam, podszedlem do tematu, ktory Pan rozpoczal w punkcie 3 jak typowy dysleksyk, bo troche sobie dopowiedzialem z tego, co zapewne Pan chcial przekazac. No i „odplynalem” w temacie…

    Tak, czy inaczej, mam postawe usprawiedliwiajaca nas, postawe w ktorej rozumiem, a przynajmniej staram sie zrozumiec geneze postepowania nas Polakow. Jestem pelen uznania dla naszego narodu…

    Wiem, ze choc malo jest elity polskiej, ale majac Laske, ona sie odradza wraz z Chrystusem. Dlatego to tak wazne, by kazdy Polak, Polka powrocili na jedyna Droge, bo wowczas Narod Nasz z popiolow powstaje.

    Kazdy, kto zalicza sie do Elity, a wiec wierzy i rozumie co sie dzieje, kazdy powienien w kolo siebie organizowac wyspy Tradycji i w mysl tej filozofii zycia zyc i dzialac wspolnie. Reszte, nalezy pozostawic Panu Bogu.

    Ci co maja zginac z nas Polakow – zgina, ale wiem, ze Krolowa Polski dba o Swoje Krolestwo i Poddanych , kazdego Polaka… i po to wystawia nas Pan Bog na Cierpienie, by nastapil szybki powrot kazdego z nas na Jedyna Droge, na ktorej odrzyjemy indywidualnie i zbiorowo jako Narod Polski.

    I ja pozdrawiam,

    J.

  43. JO said

    ad.41. Bo to jak elementarz w czasach dzisiejszych…

  44. Yah said

    Ad 42

    Nie ma za co Panie JO. Uczymy się wzajemnie🙂

    Pozdrawiam i życzę powodzenia

  45. Dlaczego wszyscy podniecają się „nowymi”, a nikt nie pamięta, żeby podziękować „starym”?

  46. snag said

    Admin @ 34 ,…

    … oraz tych którzy inwestują w korporacje włącznie z her Majesty Queen Elizabeth, pomniejszych, maluczkich i mnie bo sprawdzam ile zarobiłem czy straciłem lokując zaoszczędzone pare dolców w Boeinga w ’85 i psiocze ze nie w Microsoft ,…

  47. W sumie nie ma się czym podniecać. Prezydent USA to nie prezydent Rosji na modłę Putina.

  48. Jacek2 said

    Chciałbym wierzyć w tzw. demokrację ale jakoś od dawna nie potrafię. Przypomina mi się film o Napoleonie i jego stwierdzenie: królowie zawsze byli, są i będą. Od siebie dodam że obecnie mocno zakamuflowani z bardzo brzydkich przyczyn.
    Zastanawiające jest wycie lewactwa ale u nas też ono rozpacza po ostatnich wyborach. Nie bardzo wiem z jakiego powodu bo przecież obecna „dobra zmiana” przerosła ich w łupieniu Polaków. Mam cichą nadzieję że w USA istnieją siły którym na tyle obmierzła pejsata chciwość i krwiożerczość, na której cierpią też sami Jankesi i która prowadzi ich do przepaści, że w końcu postawiły szlaban temu szaleństwu. Porównanie Trumpa do Putina to pewnie afront w stosunku do prezydenta FR ale moźe w końcu stał się cud?

  49. re1truth2 said

    Re 27
    Faktycznie d’żidki mają pietra… ile tych ogłoszeń na stacza w demonstracjach
    http://philadelphia.craigslist.org/search/jjj?sort=rel&query=stop%20trump

  50. re1truth2 said

    http://800notes.com/Phone.aspx/1-267-606-5147
    A ten ‚numerek’ jest organizacyjnym kontaktem [chcąc ludzi, aby zaprotestować przeciwko Trump]

  51. jowram said

    http://duszpasterstwo.pl/wiadomosc-nowego-prezydenta-usa-dla-katolikow

  52. jowram said

    Stan swiata wg Trumpa

  53. revers said

    „Senyszyn napisała na Twitterze, że głos na Donalda Trumpa oddali przede wszystkim ludzie „biedni, biali, sfrustrowani i niewykształceni”. W jej opinii byli to także „bezrobotni i rasiści z prowincji”. Amerykańscy Kiepscy – napisała. Polityk zapytała również swoich czytelników, czy czegoś im to nie przypomina sugerując tym samym pewną analogię do wyborów prezydenckich, które w zeszłym roku odbyły się w naszym kraju.”

    http://wmeritum.pl/byla-poslanka-sld-obrazila-wyborcow-donalda-trumpa-internauci-mocno-ja-zripostowali/160663

    nie lepiej pisal o Trumpie poseł PO Michał Szczerba, ktory napisał na Twitterze, że „miejsce Trumpa jest na śmietniku”.

  54. SHREK said

    @ Rezystencjusz_WlkPL;

    Proszę o `niezasypianie gruszek w popiele`, zdarza się `niepoprawność polityczna` i `czuwające`zanihilują !

    Zapodam jeszcze parę linkosiow włącznie z „zazimem„ jeśli łaskawie Pan Gajowy nie wymiecie🙂
    i zdzierży `krzywdę` palcem na wodzie pisana.

    Teraz `agenci zbrodnio myśli` zasadzili się na nastolatkę, chucherko Ewkę z Kanady już 19 latka, o Zgrozo nie bojąca się systemu żydowskiego !
    Wyją zgodnie we Can Franc tvoalecie „neozazi„ i to jeszcze ma odwagę innych uczyć i mówić _PRAWDE I TO PUBLICZNIE_ jak było jest i będzie ! dla białej rasy ! w/d zyg owiń. !

  55. revers said

    Mdlitwy za Trumpa

    http://wmeritum.pl/trump-bozym-blogoslawienstwem-modlitwa-nad-prezydentem-elektem-wideo/160736

    .https://www.youtube.com/watch?v=GV3jUHOHN-0
    .https://www.youtube.com/watch?v=qieFVNZDNck

  56. Ehze said

    Re 52, Jowram:
    Tak, to jest to slynne przemowienie Trumpa przeciwko Globalizmowi i Nowemu Porzadkowi Swiata.
    Ciekawe, jak dlugo Trump, takie rzeczy gloszac, pozyje?
    Bo przeciez Kennedy za to wlasnie zostal zamordowany.
    Na razie wszystko jest OK:
    Obama przyjal Trumpa w Bialym Domu z szeroko otwartymi ramionami. Czy szczerze, czy by zamydlic mu oczy?
    Trump jest starym wyjadaczem i baardzo dlugo krecil sie wsrod tych ludzi zanim zdecydowal sie kandydowac, by dac sie szybko oszukac.
    Zobaczymy jak to wszystko sie rozwinie.
    Trump potrzebuje poparcia wszystkich sil ziemskich I nieziemskich by przeprowadzic to co zamierza.

  57. revers said

    Mdlitwy za Trumpa

    http://wmeritum.pl/trump-bozym-blogoslawienstwem-modlitwa-nad-prezydentem-elektem-wideo/160736

  58. revers said

    Mdlitwy za Trumpa

    .https://www.youtube.com/watch?v=GV3jUHOHN-0
    .https://www.youtube.com/watch?v=qieFVNZDNck

  59. Jacek2 said

    Re 53
    Cytując tą ropuchę dajemy jej paliwo od którego powinniśmy ją odciąć, z całym szacunkiem dla tych poźytecznych i sympatycznych płazów. Z Brexitem przecież było podobnie, niby głosowali za nim tylko bezzębni, bezrobotni alkoholicy. Klasyka żydowskiej propagandy. Naród „Noblistów” (vide Bob Dylan🙂 mógłby wreszcie odkryć że nie jesteśmy takim bydłem za jakie nas uważa i tak prymitywna propaganda nie daje spodziewanego efektu.

  60. revers said

    Odpowiednik wysoko wyksztalconej Szczerby, Senszyn wlasnie w protescie przeciwko Trumpowi zdjala majtki i publicznie oproznila sie by wysmarowac kulturalna papka portret przyszlego prezydenta

  61. [Od Redakcji: ONZetowski Wysoki Komisarz ds. Praw Człowieka Zeid Ra’ad Al Hussein naprawdę trafił w sedno sprawy. Nie tylko prawidłowo wykazał, że Trump, Nigel Farage, Marine Le Pen, Geert Wilders i cała reszta skrajnie prawicowych przywódców stosuje taktykę strachu i nietolerancji ale także poprawnie zidentyfikował ich programy jako promocję nienawiści mającej na celu, w konsekwencji, ewentualne wywołanie „kolosalnej przemocy”.

    Jednakże nie idzie on dostatecznie daleko w obnażaniu tych drani, najprawdopodobniej dlatego, że wie, że stałby się tarczą strzelniczą dla wszystkich syjonistów stojących za tymi kukiełkami. Czego do końca nie powiedziano to fakt, że ci wszyscy ludzie są pachołkami syjonistów i Izraela, są oni zadaniowani do tworzenia okropnych podziałów w naszych społeczeństwach, szczując białych przeciwko brązowym i czarnym, chrześcijan przeciwko muzułmanom, miejscowych przeciwko imigrantom.

    To jest syjonistyczny program osłabiania i zniewalania za pomocą strategii „dziel i rządź” jak to jest wyłożone w „Protokołach mędrców Syjonu”. Oni chcą zniszczyć nasze narody poprzez propagowanie nienawiści rasowej i przemocy; chcą ujrzeć narodowe państwa Zachodu wypalające się w fali przemocy na tle rasowym; dlatego Trump wyrzuca z siebie także stwierdzenia nienawistne i obrzydliwe w stosunku do Meksykanów, czarnych i muzułmanów, bo to jest promocja wojny rasowej, która zniszczy Amerykę. Ian].

    Za:
    http://wolna-polska.pl/wiadomosci/trump-wszyscy-inni-prawicowi-politycy-syjonistyczne-pacholki-2016-11

    Mój komentarz do w/w:
    1. Nieprawda! – zakrzykną jedni. To celowa żydowska robota, żeby zniechęcić nas do Trumpa i jemu podobnych, których Bóg nam zesłał, aby ratowali świat.
    2. To prawda! – zaprotestują inni. „Divide et impera” oraz zabawa w „złego i dobrego policjanta” to ich najlepsze metody otumaniania „goim”.
    3. Jakby tam nie było, nie miejcie złudzeń, że nagle wyłania się jakiś „zbawca świata” i wszystko będzie cacy. Jakoś dziwnie podejrzanie mi to wszystko wygląda. A ludzie – jeśli jeszcze tak nie myślą – to na skutek takich właśnie przekazów mają uwierzyć w potęgę (niby) własnej woli w postaci „demokracji”.
    4. Nie zapominajcie w czyich łapskach są media!

  62. Ceremonia zaprzysienia ekselencji W.Putina na Prezydenta Federacji Rosyjskiej said

    Vladimir Putin’s presidential inauguration ceremony in Kremlin

  63. Yah said

    Ad 58

    Każdy sądzi według siebie. Poziom przekazu świadczy o poziomie twórcy, a nie odbiorcy. Tak mi się skojarzyło a propos Senszyszyn i propagandzistów.

    Tworzą propagandę na swoim poziomie i później się dziwią ‚ Patrzcie my byśmy się nabrali a oni nie. Jak to możliwe”. Do głowy im nie przyjdzie, że to kwesta …..poziomu inteligencji. No bo przecież Dylan, ……

    NO i wtedy jak zwykle bluzg : biedni, biali, sfrustrowani, niewykształceni, bezrobotni i rasiści z prowincji.

    Najlepiej być w takim razie czarnym , bogatym, wykształconym, zadowolonym, tolerancyjnym menedżerem z dużego miasta. Niestety tak sie jakoś składa, że większością są ci biedni , biali i sfrustrowani a nie czarni, bogaci i zadowoleni.

  64. Bush na Paradzie Zwycięstwa w Moskwie 2005r, a D.Trump BĘDZIE tam też na Pardzie w 2020 roku ! said

    Na paradzie Zwycięstwa w Moskwie w 2020 roku w 75 rocznicę nad niemieckim faszyzmem BĘDZIE brał udział Donald Trump – prezydent USA.

    ZAPAMETAJCIE to sobie do grobowej dechy i NAUCZIE się tego na PAMĘĆ, że USA absolutnie NIE jest stać finansowo, aby był JEDYNYM żandarmem nad całym Światem, o czym już DOSKONALE wiedzą przeciętni amerykanie.
    DLATEGO właśnie wybrali na prezydenta Donalda Trampa, który na 100% będzie się „układał” z Rosją i Chinami, aby NIE doprowadzić do kataklizmu nuklearnego na Świecie.

    Machanie szabelką w kierunku Federcji Rosyjskiej tych NAIWNYCH durnowatych podpuszczonych PAJACYKÓW RUSOFOBÓW zamieszkałych w Polsce na czele z żydo-nekońskim gangiem PiS, Macierewiczami, banderowcami Kaczyńskim czy Dudą jest wręcz ŚMIESZNE i straszliwie KOSZTOWNE dla polskich przeciętnych obywateli.
    Polakom NIE opłaca się „drzeć kotów” z sąsiadami, szczególnie z tymi, które NIE mają sporów terytorialnych z Polską tak jak Rosja.

    Rosja musi się stać PONOWNIE krajem zbytu polskich produktów, tak aby Polacy się na tym BOGACILI !

    Zabaczcie jak prezydent zabijaka G.Bush razem z W.Putinem przyjmowali Paradę Zwycięstwa w Moskwie w maju 2005 roku, a w paradzie zwycięstwa brało udział Wojsko Polskie:

    HD Russian Army Parade, Victory Day 2005 Парад Победы:

  65. Stan said

    „Prezydent elekt Donald Trump zapowiedział zmianę strategii wojskowej USA w Syrii.
    W swoim pierwszym po wyborach wywiadzie dla dziennika „Wall Street Journal” zasugerował
    możliwość odejścia od polityki wspierania umiarkowanej syryjskiej opozycji.

    Wspieramy rebeliantów walczących z Syrią, a nie mamy pojęcia, kim są ci ludzie — przekonywał Trump.
    Prezydent elekt dał do zrozumienia, że jego priorytetem będzie walka z Państwem Islamskim, a odsunięcie od władzy prezydenta Baszara Asada – niekoniecznie.

    Trump tłumaczył, że atakowanie wojsk Asada kończy się walką z Rosja i Syrią”.
    Światem kierują amerykańscy oligarchowie, a nie NATO czy USA.
    Rożnica między demokracją rosyjską a amerykańską jest taka, że w USA oligarchowie kontrolują polityków,
    a w Rosji Putin kontroluje oligarchów.

    Jedyna nadzieja dla USA i świata to Trump, ponieważ amerykańscy oligarchowie doszli do wniosku ,
    że wojny to dobry interes i wciąż sterują politykami USA, aby te wojny rozpętywali.
    Przykład? Sponsorowana przez USA opozycja w Syrii. Tam, gdzie rządzi „syryjska opozycja” tam chrześcijanie,
    alawici, jazydzi i szyici są masowo mordowani.

    Niewielu wie, że kilka lat temu USA postanowiły sobie obalić Asada, aby w tamtym rejonie zbudować blokowany przez Asada rurociąg z Arabii Saudyjskiej i Kataru i sfinansowały rebelię w Syrii.

    Jak to się skończyło każdy widzi. Rebelia zamieniła się w ISIS i inne urupowania finansowane przez USA, Katar, Arab. Saud.
    Sami przedstawiciele najwyższych władz USA przed senatem przyznają, że polityka wspierania rebeliantów w Syrii kosztująca już miliardy dolarów zawiodła i poniosła całkowite fiasko.

    Wreszcie realne podejście do problemów przez nowego prezydenta, a teraz każdy atak Rosji na islamistów to atak na dobrych rebeliantów syryjskich wspomaganych przez Zachód.

    1. Co teraz zrobi PiS ? Po której stronie stanie ? Po stronie prezydenta elekta, czy terrorystów ?

    2. Czyli Trump ma szansę zostać pierwszym od 30 lat prezydentem USA za kadencji którego USA nie będzie wspierać terrorystów i przestanie wzniecać kolejne wojny?
    Trzymam więc kciuki za prezydenta Trumpa.
    „Murzynek Bambo” dostał Pokojową Nagrodę Nobla za prowadzenie wojen !!!
    Więc pewnie Trump, jeśli wojny zakończy to takiej nagrody nie otrzyma.
    Trump wytknął Obawie kiedyś: ” To wy stworzyliście Isis ” I ma racje!
    A to teraz wielu kundli i kundelków zmartwią się.
    Nasi politykierzy musza się teraz zastanowić czy warto być dalej przeciw Rosji, bo Trump raczej się z Putinem dogada.

    3. Czy warto zadzierać z wielkim sąsiadem ?

    Polityka zagraniczna i propaganda przeciw Rosji w ostatnich latach doprowadziła do tego, ze Polska dzisiaj jest na manowcach czego efektem jest trzymanie w dzień i w nocy dwóch rak w pełnym śmierdzącym, cuchnącym nocniku, a wielu Dinozaurów weszło na proces bezpowrotnej samozagłady, a dalsze szczekanie na nowego prezydenta USA tylko ten proces przyspieszy. Będziemy to widzieć w wielu krajach europejskich po wyborach już w 2017 roku. Czy te Dinozaury siedzące w Brukseli i innych europejskich stolicach nie wyciągnęli wniosków z angielskiego Brexitu i z całkowitej kompromitacji demokratów w USA z ich fałszywymi wartościami zachodniej demokracji???

    4. Ciekawe, kiedy oficjalnie ogłosi Trump decyzje o zlikwidowaniu flanki w Polsce???
    PiS-lam oczywiście ogłosi to jako swój sukces.

    5. Czy państwa europejskie po 70 latach od zakończeniu II w.św. nie są sami w stanie zadbać o swoje bezpieczeństwo?
    Czy ponad 75 tys. żołnierzy amerykańskich musi stacjonować w Europie?

    6. Czy nie nadszedł czas, aby śledzie północnoatlantyckie po zakończeniu naturalnej fermentacji enzymatycznej zakończonej bombażem cuchnącym aż do Alaski odpłynęli wreszcie na swoje wody, a ta reszta poczuje wreszcie swoja całkowitą niezależność połączona z odpowiedzialnością za swoje samostanowienie?

  66. Joe said

    Po rozpadzie ZSRR Amerykanie zupelnie przestali interesowac sie polityka miedzynarodowa.To byl blad,bo syjono-izraelici narzucili im dyktat POprawnosci POlitycznej na ktora przecietni Amerykanie nie byli przygotowani….az miarka sie przebrala w 2016 roku….Wojskowi,FBI i CIA zdali sobie sprawe ze sluchajac syjonistowskiej propagandy,staneli z Narodem nad przepascia…Dlatego zadbali w wyborach ze syjanistyczna bladz nie mogla zamieszac i musiala przegrac.Teraz POmpuje kase w amerykanski majdan…zle to sie dla nich skonczy….Tyle z amerykanskiego radia ludzi rozumnych.

  67. Re 60:
    Po co Pan wstawia tutaj takie śmieci? Szamba się unika, a nie wchodzi do niego.

  68. NICK said

    REVERS, Pan
    „Mdlitwy za Trumpa”
    Modlić się za trampka?

    Można. Może nawet trzeba.
    Admin

  69. […] 2016-11-11 (piątek) @ 15:59:05 Donald Trump o Polsce na Kongresie Polonii Amerykańskiej 28/09/2016 – 30 minut – angielski .https://www.youtube.com/watch?v=QJkH8Fi6Nso […]

  70. […] 2016-11-11 (piątek) @ 15:59:33 Putin o Donaldzie Trumpie i wyborach prezydenckich w USA [Polskie napisy] […]

  71. NICK said

    Słusznie, Adminie. (68).
    Dziękuję za przywołanie do porządku rzeczy ważnych.

  72. revers said

    re68

    Już wymodlili Trumpowi zwycięstwo w wyborach, panie NICK, nie mniej jednak lewactwo przerazone ze bogaty Trump obnizy bogtaym podatki, a dolozy podatki biednym, choc sam Trump niby zrzeka sie pensji prezydenta na biedne lewactwo tj. 400 tys. USD.

    Tylko co to jest 400 tys. $ dla Trumpa jak sam Trump ma nieruchomosc w spółce z dobrodziejem Sorosem w Chicago, drapacz Chmur o wartosci 160 mln. USD.

    https://www.conservativereview.com/commentary/2016/02/trump-pals-around-with-george-soros

    Suma, sumarum nie przesadzac z modleniem sie, bo jeszcze okaże się że Trampek został już kupiony dobrą inwestycją, lub złotą nieruchomoscią przez Boga Balla i dobrodzieji z Sanhedrynu..

  73. NICK said

    Pan pozwoli.
    Panie Revers.
    Na chwilę milczenia… .

    Zatem módlmy się „za” trampka.

Sorry, the comment form is closed at this time.