Dziennik gajowego Maruchy

"Blogi internetowe zagrażają demokracji" – Barack Obama

Katastrofa Tu-154. 92 ofiary, w tym 64 muzyków Chóru Aleksandrowa.

Posted by Marucha w dniu 2016-12-25 (Niedziela)

Na pokładzie samolotu Tu-154 rosyjskiego Ministerstwa Obrony, który spadł do Morza Czarnego, znajdowały się 92 osoby, głównie muzycy ze słynnego Chóru Aleksandrowa.

Mieli dać specjalny koncert noworoczny w bazie Hmejmim w syryjskiej prowincji Latakia, z której korzysta lotnictwo rosyjskie w ramach operacji wojskowej w Syrii.

Jak podał rosyjski resort obrony, w katastrofie zginęło 64 muzyków Chóru Aleksandrowa, w tym jego dyrektor gen. Walerij Chaliłow, dwóch wysokich urzędników, w tym szef wydziału kultury ministerstwa obrony Anton Gubankow oraz dziewięciu dziennikarzy. Do Syrii leciała też dyrektor organizacji Sprawiedliwa Pomoc Jelizawieta Glinka, znana w Rosji jako doktor Liza.

O Jelizawiecie Glince stało się głośno po tym, jak zaczęła pomagać bezdomnym w Moskwie. Później zaangażowała się w pomoc ofiarom konfliktów zbrojnych, organizując konwoje humanitarne m.in. do Doniecka i Syrii. Ponadto przywoziła do Moskwy na leczenie dzieci z tych obszarów działań zbrojnych. Organizacja Sprawiedliwa Pomoc poinformowała, że nadzorowała dostawę leków dla jednego ze szpitali w Syrii.

Główny solista chóru Wadim Ananjew powiedział, że w Moskwie zostali głównie członkowie zespołu tanecznego i orkiestry. Sam Ananjew nie poleciał do Syrii, bo urodził mu się syn. Oprócz niego w rosyjskiej stolicy z różnych powodów zostało dwóch solistów.

Chór Aleksandrowa składa się z wokalistów, orkiestry i zespołu tanecznego. Zespół występuje w salach koncertowych na całym świecie oraz przed rosyjskimi żołnierzami. Wielokrotnie przyjeżdżał z koncertami do Polski.

https://pl.sputniknews.com/swiat/201612254498330-katastrofa-tu-154-rosja-chor-aleksandrowa/

*                      *                         *

Katastrofa Tu-154: Putin ogłosił żałobę narodową

Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił w dniu 26 grudnia żałobę narodową w związku z katastrofą samolotu rosyjskiego resortu obrony. W niedzielę w nocy maszyna runęła do Morza Czarnego.

Prezydent zapewnił, że przyczyny katastrofy zostaną dokładnie zbadane, a rodziny ofiar otrzymają pomoc.

— Będzie przeprowadzone szczegółowe śledztwo ws. przyczyn katastrofy i zrobione wszystko, by pomóc rodzinom ofiar – powiedział Putin.

https://pl.sputniknews.com/swiat/201612254500021-katastrofa-tu-154-putin-oglosil-zaloba-narodowa/

*                      *                         *

Wiktor Ozierow: na pokładzie Tu-154 nie doszło do ataku terrorystycznego

Do katastrofy samolotu Tu-154 Ministerstwa Obrony Rosji doszło w wyniku usterek technicznych lub błędu pilota. Atak terrorystyczny jest wykluczony – powiedział przewodniczący Komisji ds. Obrony i Bezpieczeństwa Rady Federacji Wiktor Ozierow.

— Całkowicie wykluczam wersję mówiącą o ataku terrorystycznym. Samolot Ministerstwa Obrony, rosyjska przestrzeń powietrzna – w tym wypadku nie może być mowy o takiej wersji – zapewnił Ozierow.

Jego zdaniem do katastrofy doszło albo z powodu usterki technicznej, albo błędu pilota.

— Samolot po starcie powinien zawrócić nad morzem. Być może nie wszedł na odpowiednią trajektorię lotu – powiedział senator.

https://pl.sputniknews.com/swiat/201612254497841-katastrofa-tu-154-rosja/

Komentarzy 158 to “Katastrofa Tu-154. 92 ofiary, w tym 64 muzyków Chóru Aleksandrowa.”

  1. rafal z said

    i tak wojna „na niby” tzn hybrydowa zamienia się powoli w wojnę bezpośrednią

  2. Piskorz said

    re art. 1. R.i. P.
    2.na pokładzie Tu-154 nie doszło do ataku terrorystycznego SKĄD TAK SZYBKO TAKA PEWNOŚĆ..?! PEWNE TO TYLKO TO .ŻE KOPERNIK NIE ŻYJE..
    3. KONDOLENCJE DLA RODZIN OFIAR KATASTROFY..B. WSPÓŁCZUJĘ..

  3. Sceptyk said

    No cóż wypada tylko złożyć kondolencje, wielka szkoda zginęli ludzie. Życie ludzkie jest kruche, jacy słabi jesteśmy wobec przeznaczenia. Bardzo lubię chór Aleksandrowa, myślę że odrodzi się na nowo.

  4. Głos Prawdy said

    Biedni ludzie, nikt ich nie nauczył w tym bezbożnym państwie sowieckim modlić się Pod Twoja obronę, Aniele Boże stróżu mój, czy jakiekolwiek inne modlitwy/ A z tymi cały czas spadającymi Tu to jakieś istne przekleństwo, jak by ktoś klątwę rzucił, bo przecież technicznie wszystkie maszyny sprawdzają się bardzo poważnie. To samo dotyczy tragedi pod Smoleńskiem/

  5. Zerohero said

  6. Głos Prawdy said

    Może ktoś znajdzie się wśród zachodnich Media, kto ucieszy się, że „Rosja otrzymuje słuszną karę” i t.p. Ja powiem, że Rosja zawsze cierpiała jako pierwsza skutki swych błędów i grzechów, naród rosyjski dostawał chłostę natychmiast przez Boga. Naprzyklad Niemcy jeszcze nie mieli pokuty za wojny, czy inne kraje agressory jednak nie tak dużo cierpia.

    Juz są tacy, w Polsce też.
    Ludzkie bydło.
    Admin

  7. Abc said

    [*][*][*]
    Wieczne odpoczywanie racz Im dać Panie
    A światłość wiekuista niechaj im świeci
    Niech odpoczywają w pokoju wiecznym
    Amen.

  8. jowram said

  9. Fidelis said

    REQUIEM aeternam dona eis, Domine, et lux perpetua luceat eis. Requiescant in pace. Amen.

  10. Siekiera_Motyka said

    R.I.P.

  11. RomanK said

    Glosie Prawdy..stul pysk!

    Wyrazy szczerego wspolczucia dla rodzin ofiar i calej Rosji w zalobie!

  12. hulsz said

    Nie wierze ze to przypadek tak samo jak nie wierze ze Kursk zatonal w wyniku bledu zalogi.

    Bo nie zatonął… z powodu błędu załogi.
    Admin

  13. Michał said

    Wieczny odpoczynek racz im dać Panie ‚
    To byli wspaniali artyści.

  14. Marucha said

    RE 11:
    A co Pan tak brutalnie do „Głosu Prawdy”?
    Ta :Pani to bardzo dobra, wierząca i uczciwa osoba, jeśli cokolwiek znam się na ludziach.
    Co takiego napisała???

  15. Marucha said

    A w ogóle to spytajcie polactfo, czy to prawda, że kacapy po to pojawiły się w Syrii, żeby zabijać niewinną ludność cywilną.
    I zastanówcie się, czy nie lepiej byłoby mieć 15 milionów Polaków, niż 40 milionów ludzkiej mierzwy.

  16. Re: 15 Marucha.
    Kolejna prowokacja przeciwko Rosji (majaca na celu wywolaniu (na sile) III wojne swiatowa) wolajaca o pomste do Nieba.
    Oczywiscie Panie Gajowy, ze lepiej miec 15 milionow Polakow (300 Spartan) anizeli nie wiadomo co…
    =================================
    jasiek z Toronto

    http://polskawalczaca.com

  17. Joe said

    Panie Marucha…POlactfo …POwoli ale zaczyna przecierac oczeta.Brak swiadomosci to tak jak brak talentu czy brak zdrowia…Usznujmy ich ulomnosc i POswiecmy im chwile modlitwy w te Swieta….

    Ja już nie mam czasu czekać, aż polactfo się przebudzi.
    Tak, jak kocham Polaków – tak nienawidzę i brzydzę się polactfem, tą durną masą pozbawioną nie tylko rozumu, ale i przyzwoitości, honoru, instynktu samozachowawczego.
    Admin

  18. Siekiera_Motyka said

    Ad. 14 – Panie Gajowy, ja tak samo ten wpis pod kom. 4 odebrałem jak Pan Roman. Tylko nie komentowałem tego.

    „Ja powiem, że Rosja zawsze cierpiała jako pierwsza skutki swych błędów i grzechów, naród rosyjski dostawał chłostę natychmiast przez Boga. Naprzyklad Niemcy jeszcze nie mieli pokuty za wojny, czy inne kraje agressory jednak nie tak dużo cierpia.

    Wysadzanie samolotów, topienie lodzi podwodnej, ataki na kina to dla mnie nie są chłosty od Boga. To Diabeł bije Rosie.

  19. Boydar said

    Wydaje się, że to do czwórki raczej było; wpis w istocie nieco kontrowersyjny …

  20. Re: 17 Joe
    Panie Joe, niech nam Pan powie, ile jest stron internetowych z Polnocnej Ameryki, a ile jest z poza???…
    Ano wlasnie…
    Czy Polacy przebywajacy w Polnocnej Ameryce (USA I Kanadzie) to rowniez w wiekszosci „nie wiadomo co”…(maja „miche”, robote, domy do splacania I reszte maja w „glebokim powazaniu”…)

    Nie bede wiecej „dokladal”, bo jak mawiala moja sp. Mama: „gowno chlopu nie zegarek, bo za cholewy pcha”…

    =============================
    jasiek z Toronto

    http://polskawalczaca.com

  21. korekta: spoza…

    jasiek z Toronto

    htt://polskawalczaca.com

  22. revers said

    GermanWings tez lecial z paroma artystami na pokładzie i nie doleciał, a to jeden z pilotow nie wziął takich środków medycznych jak trzeba, a to leciał dluzej o jedną minute jak TU154 lotem opadającym bez mozliwosci wzniesienia się, bo raptem 7 nie 8 minut opadania.

    A co z czarną skrzynka zlokalizowana, wyłowiona? – 50 metrów pod wodą dla wyszkolonego nurka to spacerek pod wodą.

  23. Marucha said

    RE 18, 19:
    Kontrowersyjne, czy nie, ale nie zasługujące na aż taką brutalność.
    Tym bardziej, że nie dotyczyło to jakiegoś obszczymurka, obsikującego wycieraczkę przed gajówką — lecz osoby pisującej tu od dłuższego czasu, autorki wielu cennych wpisów i tłumaczeń.

  24. antek.wariat said

    Katastrofa, czy kolejny akt syjonistycznego terroryzmu?
    https://wiernipolsce1.wordpress.com/2016/12/25/katastrofa-czy-kolejny-akt-syjonistycznego-terroryzmu/

  25. Boydar said

    Ok, chciałem grzecznie, bo Święta. Wpis nr 4 nie był kontrowersyjny. Był bezdennie głupi i prostacki. Odmawiał prawosławnym tego wszystkiego, co jak się wydaje, mają z woli Boga a bez niczyjej łaski. I niestety, będę obywatela Kafla bronił, choć przecież prawosławny raczej nie jestem. Możemy i powinniśmy podgryzać prawosławie, ale z czuciem, i tam gdzie się mu należy; jednak nie tak jak uczyniła to GP i nie w takich okolicznościach. Jeżeli pominiemy „wyrozumiale” atak na naszych wschodnich braci, nie oczekujmy że nas ktoś obroni. A (11) i tak było artystycznie łagodne.

  26. Ad .14

    Panie Gajowy… Chłopa temperament poniósł… To niemęskie, ale cóż poradzić?

  27. Marta1973 said

    Oczywiście nie uchodzi, aby uzurpować sobie prawo do niestosownych komentarzy z powodu tej tragedii, bo to wielka LUDZKA tragedia. I łączę się w smutku z bliskimi wszystkich ofiar.

    Ale pozwolę sobie przypomnieć panu Gajowemu, jak to niejaki „Premislaus”, czy jak się tam ta humanoidalna kreatura nazywa, napisał, że w Smoleńsku zginęli „polskojęzyczni Chazarowie”. Nie wiem, czy przynajmniej części Dyskutantów takie określenie nie poprawiło humoru?

    Nie sami Chazarowie, ale było ich wystarczajaco dużo. Polski nie reprezentowali.
    Admin

  28. markglogg said

    Coś bardzo podobnie ten rosyjski wojskowy TU 154 zakończył nagle swój lot nad Morzem Czarnym, do katastrofy rosyjskiego pasażerskiego tym razem Airbusa 321 nad Synajem rok temu: nagłe wyłączenie wszystkiej elektryczności na pokładzie. Żadnej informacji od załogi, że coś jest w nieporządku Nie zdziwiłbym się, gdyby to był atak elektroniczny – ale gdyby tak było, to Ruskie ze strachu nie pisną słowa, kto go przeprowadził.

    Szkoda chóru Aleksandrowa, akurat rok temu miałem możność go słuchać, oglądać i podziwiać w Gdyni. R.I.P.

  29. dzast testing said

    ••• Atak terrorystyczny jest wykluczony – powiedział przewodniczący Komisji ds. Obrony i Bezpieczeństwa Rady Federacji Wiktor Ozierow•••
    „Nasz” Radzio w ‚pierwszych slowach swego listu’ naszego tupolewa tez tak nadawal.

    Samoloty Tu-154 maja taka wlasciwosc, ze w pierwszym komunikacie po katastrofie z ich udzialem wyklucza sie zamach.

  30. dzast testing said

    Co jest???
    Mialo byc:
    ” „Nasz” Radzio w ‚pierwszych slowach swego listu’ PO KATASTROFIE naszego tupolewa tez tak nadawal.”

  31. Marucha said

    Re 25:
    Wpis nr 4 nie był kontrowersyjny. Był bezdennie głupi i prostacki. Odmawiał prawosławnym tego wszystkiego, co jak się wydaje, mają z woli Boga a bez niczyjej łaski.

    Nie wiem, dlaczego Pan tak go ostro ocenił.
    Ale niech mi Pan już nie tłumaczy. Będziemy tylko przerzucać się słowami.

  32. Marta1973 said

    Ugryzłam się w samą porę w język, a raczej we wskazujący palec prawej dłoni, więc panu nie odpowiem, panie Gospodarzu 🙂

    Ale, skoro ceni sobie pan słowotok humanoidalnej kreatury, niejakiego „Premislausa” (czy jak mu tam), to żal ściska serce.
    Nawiasem mówiąc TCHÓRZ to pospolity, schowany za błazeńskim nickiem i nie odezwał się.

    ——
    Wpisy Premislausa nie miały żadnego wpływu na moją ocenę tego, kto zginął pod Smoleńskiem.
    Admin

  33. RomanK said

    Mnie panie Krzysztofi nic juz nie ponosi….
    nie jestem w stanie po nickach zanikowanych poznac kto jest chlop a kto baba…i nie pamietam nickow, zeby wiedziec kto co napisal- czy pisze. KOmentuje to co akurat napisalo(ad4) bez rozwazania , kto to moze byc. A tu rozne lono pisze albo madrze, albo glupio..albo pisze tak, ze nie warto czytac wcale/// Czasami napisze tak bzdennie glupio i prostacko ,ze tylko grzeczne „stul pysk”, w zupelnosci wystarczy za komentarz – zwlaszcza, ze bezdenna i ohydna glupote podpisuje…… „glos prawdy”…… dodajac ..zniewage do obelgi.

  34. Niech Pan Bóg przygarnie ich dusze i ukoi ból w sercach ich rodzin.

  35. Marucha said

    Re 33:
    Wciąż nie wiem, co Pana skłoniło do tak brutalnej reakcji.

    A jeśli chodzi o pisanie mądrze czy głupio… gdybym nie pamiętał licznych mądrych i pouczających wpisów np. niejakiego Romana K, to inaczej bym reagował na jego niektóre wpisy pozbawione powyższych atrybutów. Ale ponieważ je pamiętam, dlatego parę razy go broniłem przed masowymi atakami innych uczestników.

    I to samo dotyczy wielu innych tu pisujących. Także „Głosu Prawdy”. Nie wiem, gdzie tu zniewaga w jej pseudonimie. Kłamstw nie pisze. A oceniać sytuację po swojemu to jeszcze nie kłamstwo.

  36. RomanK said

    Panie Gajowy.. skoro nie rozumie pan, niech tak zostanie. Kwestia smaku..i wyczucia chwili – a de gustibus non est disputandum…
    ….w kazdym razie nie chcialbym, zeby „glos prawdy” przemawial nad moja trumna i pisal epitafium.
    I wydaje mi sie, ze wielu sie ze mna zgodzi.

  37. Marta nic nie warta. Czego tutaj siedzi i po żydowsku mąci i podjudza, chcąc wywołać gniewy w tak wspaniałym uroczystym dniu Bożego Narodzenia? Czy to przypadkiem nie jest ta wariatka, wcześniej znana jako Marta15, od sekty braci Dimond?

    A co do polactfa, wspomnianego przez Pana Maruchę, to kto odpowiada za to otumanienie, ociemnienie i ogłupienie Polaków? O to, że właśnie są tacy nieokrzesani i zbydlęceni? Jedna, specyficzna, najgorsza nacja, jaka nosi ta
    Ziemia, nacja, która jest rakiem, czyrakiem na zdrowym ciele, nacja, która od wieków dzieliła, kłóciła i lazła po władzę i bogactwo po trupach, praktykując pasożytnictwo i zniewalając inne narody. Nacja, która ma na swoim sumieniu bogobójstwo.

    Wyrazy współczucia dla Rosjan, a przede wszystkim krewnych członków chóru.
    Jeśli to nie było mimowolne, tragiczne zdarzenie, tylko celowo ktoś do tego doprowadził, to być może z zemsty za to, że Rosja pomaga Syrii pozbyć się dziadostwa i robactwa, która sieje tam pożogę.

  38. Polo said

    Krzyżowo połączył się Monitor Polski Podleckiego i Sumienie Narodu Mossakowskiego do tego eMisja Tv. Do tego Adolf Kudliński, Wojciech Olszański, Dr, Zbigniew Kękuś, Jacek Międlar oraz wielu innych. A na drugiej stronie Trwam i RM idące mam nadzieję na dno jak gówno wyborcze.
    Mam nadziej, że dzięki w/w mediom internetowym Polaków przybędzie, a nieświadomi starsi ludzie wymrą naturalnie. CZOŁEM WIELKIEJ POLSCE!!!

  39. dookoła wojtek said

    Oni się umieja modlić i robia to kto wie, czy nie bardziej szczerze niż my. Wielki Świat panicznie boi sie zbliżenia nas i ich. Ponieważ to opóźniłoby znacznie proces dehumanizacji ludzkości, który trwa w najlepsze. W najgorsze raczej. Pani Głos Prawdy chyba sie cos pochopnie wypsło, w co wierzę. Widzi Pani, na każde słowo trzeba uważać, poniewaz słowo ma wielką moc, jako że wyraża idee. Na tym polega odpowiedzialnosć i dorosłość i my tego zmienić nie umiemy i nie powinniśmy.

    Osobiście trochę sie zastanawiam. Troche za duzo tych zbiegów okoliczności. Święta, te znienawidzone przez właścicieli tego świata, seria ataków, w tym dwa na Rosję, prominentny zespół artystów i cel Syria. Wciąż mam niejasne podejrzenie, ze to jednak nie błąd.

    Razem z Żoną oglądamy i słuchamy Chóro Aleksandrowa prawie codziennie i ich utwory za nami chodzą przez cały dzień. Teraz będziemy wiedzieć, że słuchamy muzyki zza grobu.

    Niech Im ziemia lekka będzie, a na Górze niech im się pięknie śpiewa na chwałę Najwyższemu.

  40. Jerzy said

    Ad #4. Głosie Prawdy. Kilka miesięcy temu wróciłem właśnie z Rosji. Oni mają swoje modlitwy i modlą się, wydaje mi się, że częściej, szczerzej i bardziej gorąco niż Polacy. Modlą się w cerkwiach, przed kaplicami, przy grobach, modlą się na ulicy. Starsi nigdy modlitw nie zapomnieli a młodsi chętnie się ich uczą i biorą udział w nabożeństwach. Nie wydaje mi się, choć sam jestem raczej niewierzący, żeby naród tak strasznie doświadczony przez historię mógł przetrwać bez głębokiej wiary i modlitwy.

  41. maasteer said

    http://www.zachod.pl/radio-zachod/serwis-informacyjny/kraj/m-przelomiec-o-katastrofie-samolotu-z-chorem-aleksandrowa/

    „Maria Przełomiec jest poruszona wiadomościami o katastrofie samolotu w Rosji, w której zginęło kilkudziesięciu artystów słynnego Chóru Aleksandrowa.
    Dziennikarka specjalizująca się w tematyce wschodniej powiedziała w Polskim Radiu 24, że ta tragedia jest silnym ciosem dla prezydenta Władimira Putina i rosyjskich władz, zwłaszcza w wymiarze propagandowym”.

    Suka pie.. na. Jak w obliczu takiej tragedii można tak powiedzieć. To chyba jakaś banderówka – sadystka

  42. 92 ofiary, w tym 64 muzyków Chóru Aleksandrowa.To jest wielka tragedia.Bardzo smutna wiadomość,Jest mi bardzo przykro,że tak znakomici artyści zginęli. Rodzinom ofiar składam po polsku , moje kondolencje.

  43. Siggi said

    Cześć Ich pamięci !
    …..https://www.youtube.com/watch?v=Lt-VWXh3zkM

    …..https://www.youtube.com/watch?v=OL1oSGgrEuk

  44. Marucha said

    Żydomedia z jawnym podtekstem radości podkreślają, że śmierć członków Chóru Aleksandrowa to wielki cios dla prestiżu Rosji i osobiście dla prezydenta Putina.
    Tylko to jest ważne dla tych padalców.

  45. Siekiera_Motyka said

    Ad. 22 – Dokładnie. Jeżeli się nie mylę, wypadek był w czasie „Sankcje na Rosie czy Nie”.

  46. piotr said

    Nie wiem co juz o tym wszystkim myslec.Zamach ,przypadek czy burdel na kolkach.Jak tak dalej pojdzie to niedlugo Putin nieopatrznie znajdzie sie w takim trefnym samolocie.

  47. witek said

    Nieopacznie włączyłem Niezalezną Sakiewicza.
    Jakie tam są komentarze, ileż tam uciechy z tragedii, mściwości i głupoty
    Że też tacy idioci muszą posługiwać się językiem polskim!
    Curva nie ma w 30 milionowym kraju jakiegoś porządnego prawnika, który by zaskarżył GazPol o ” mowę nienawiści”
    … a zaraz niedługo te bydlaki w ludzkiej skórze idą pomodlić się za smoleńsk.
    I każdego 10 dnia m-c Rydzyk transmituje to wydarzenie na cały świat, zamiast pogonić to skurwiałe towarzystwo!
    Normalnie nóż się w kieszeni otwiera!

  48. lopek said

    Wszystko co scala dany naród. wzmacnia jego tożsamość – jest solą w oku – dla unych. Dlatego padło na Chór Aleksandrowa. ponadto – czy nie mamy do czynienia z jakąś tajną wojna w łonie unych – gdzie poszkodowanymi jak zwykle – są zawsze głupie goje?

  49. Siggi said

    Ten łąmaniec ,to gnida dworska.Tylko może służyć jako przykład podłości na lekcjach „Wychowania obywatelskiego”.
    Problem tylko z tym jest taki,że takie mendziashki jak ta gnida,czy ci co występują jako
    politolodzy” z Polski na różnych -tok show centralnych kanałów TiVi w Moskwie-bredzą ponad miarę i ewidentnie psują opinię nam Polakom i Polsce.W zasadzie postrzega się ich jak głupków z UE i jeden nawet dostał w studio po pysku za oczywistę obrażanie Rosjan.
    To jest stan niewyleczalny i chyba tu już nic nie pomoże,tylko ich olewać … ciepłym mochem.

  50. witek said

    Macierewicz bierze się za odbieranie stopni wojskowym!
    No to idą na czołówkę, bo wojsko to nie jakiś KOD.
    Oni jeszcze mają jaja i takiemu KORnikowi mogą wskazać jego miejsce!
    I nie pomoże ojciec dyrektor ze swoimi oszalałymi babuszkami!

    http://www.radiomaryja.pl/informacje/mon-konsultacje-projektu-dot-odbierania-stopni-wojskowych/

    „W Ministerstwie Obrony Narodowej trwają konsultacje projektu dotyczącego odebrania stopni wojskowych. Jego przygotowanie zapowiedział szef resortu, minister Antoni Macierewicz.

    Według założeń degradacja będzie możliwa w stosunku do żołnierzy nie będących w czynnej służbie, a także pośmiertnie.

    Szef resortu obrony będzie mógł wszcząć procedurę w trzech przypadkach. Chodzi o utratę wymaganych wartości moralnych, służbę na rzecz totalitarnego państwa oraz czyn, który uwłacza godności żołnierza RP.

    Dr Jerzy Bukowski, rzecznik Porozumienia Organizacji Kombatanckich i Niepodległościowych w Krakowie, podkreśla, że w wielu przypadkach będzie to wyraźne wskazanie, że nie można honorować tych, którzy sprzeniewierzali się polskiej racji stanu.”

    Oni mają wartości moralne, widać to na każdym kroku!
    Szczególnie po zniszczonej Polsce.Emigracji młodych itd…
    jak mawiał Szwejk ” Nachalne są te curvy i zuchwałe”

    Ich rzecznik jeszcze w latach ’70 pisał podręczniki dla politruków

    Katalog Biblioteki Narodowej podaje:

    Autor: Bukowski, Jerzy (1955- )
    Tytuł: Z postępowych i rewolucyjnych tradycji
    oręża polskiego : materiały pomocnicze do
    realizacji programu zajęć
    kulturalno-wychowawczych dla żołnierzy
    zasadniczej służby wojskowej : dział:
    wychowanie wojskowe / [oprac. aut. Jerzy
    Bukowski
    et al.] ; Dom Wojska Polskiego. Centralny
    Ośrodek
    Metodyczny.
    Adres wydawniczy: Warszawa, [Wydaw.
    Ministerstwa
    Obrony Narodowej], 1975

  51. takatam said

    Nie wierzę w przypadek. Wydaje mi się, że komuś zależało na ukaraniu Rosji za ostatnie akcje w Syrii i kompromitację „obrońców uciśnionych”, dlatego właśnie wybrali Chór Aleksandrowa, który był dumą Rosjan. Wyrazy współczucia dla rodzin jak również wszystkich miłośników Chóru.

  52. AlexSailor said

    Straszna tragedia.

  53. AlexSailor said

    Dlaczego leciał bez eskorty myśliwskiej?

  54. dookoła wojtek said

    Panie Aleks, oni lecieli bez eskorty bo głupio po słowiańsku jeszcze wierzyli w resztki normalności na tym zasranym swiecie.

    Normalność jest poniżej. Dziewczynka słowami piosenki opisuje jak Rosja się modli.

    To także dla pani Głos Prawdy.

    .https://www.youtube.com/watch?v=K1LdxctI5OA

    P.S. Przepraszam za brak kropki w poprzednim komentarzu.

  55. osoba prywatna said

    To był zamach?

    Rosyjski portal Fontanka.ru, powołując się na swoje źródło, poinformował, że Federalna Służba Bezpieczeństwa bada wersję o ataku terrorystycznym; pracownicy FSB przesłuchują wszystkich, którzy mieli dostęp do samolotu na podmoskiewskim lotnisku wojskowym Czkałowski w Moskwie i na lotnisku w Soczi – podano. Samolot wyruszył z Moskwy, a w Soczi miał międzylądowanie w celu uzupełnienia zapasów paliwa.
    Cytowany przez niezależną „Nową Gazietę” major lotnictwa wojskowego Andriej Krasnopierow porównał niedzielną katastrofę do tej z 31 października 2015 roku, kiedy to w wyniku wybuchu podłożonej na pokładzie bomby na półwyspie Synaj rozbił się Airbus A321 rosyjskich linii czarterowych Metrojet, który leciał z Szarm el-Szejk w Egipcie do Petersburga.

    „Porównuję tę katastrofę do tej z Szarm el-Szejk. Taka sama historia: samolot ginie z ekranów radarów, później okazuje się, że odpadł mu ogon, a po długim czasie informuje się nas o zamachu terrorystycznym” – powiedział Krasnopierow.

    „Wciśnięcie przycisku alarmowego to dla pilota ułamek sekundy. W wypadku dowolnej usterki, jakiegokolwiek zdarzenia pierwszym obowiązkiem pilota jest poinformowanie służb na ziemi przez wciśnięcie przycisku. A tutaj cisza, brak łączności” – podkreślił.

    Ekspert zwrócił uwagę, że szczątki samolotu rozrzucone są w promieniu 15 km. „Oznacza to, że rozpadł się w powietrzu. Samolot był solidny. Wpadając do wody mógł stracić skrzydło, ale nie mógł rozpaść się na części” – zaznaczył.

    Zdaniem Krasnopierowa „problem polega na tym, co pojawiło się na pokładzie po uzupełnieniu paliwa (w Soczi)”.

    Wcześniej wersję aktu terroru jako przyczyny katastrofy wykluczył w wypowiedziach dla rosyjskich mediów szef komisji obrony w Radzie Federacji (izbie wyższej parlamentu) Wiktor Ozierow.
    Czytaj więcej na http://fakty.interia.pl/swiat/news-putin-zostanie-przeprowadzone-staranne-sledztwo,nId,2328345#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox

  56. wert said

    Niestety ludzie w Polsce się cieszą z tej tragedii, pomimo tego, że zgineli tam ludzie w żaden sposób niezwiązani z polityką. Miałem dziś nieszczęście być u swej babki i usłyszeć od niej jak to dobrze, że spadł drugi rosyjski samolot. Na nic żadne tłumaczenia. Bardziej przejeła się wiadomością, że jakiś Japończyk zmarł z przejedzenia 13 lat temu i, że w święta należy się nie przejadać. Tragiczne jest to co telewizja zrobiła z jej mózgiem, i że nie da się tego naprawić. A jak pomyślę, że znaczna część społeczeństwa, a może i jego większość tak myśli to płakać mi się chce.

  57. osoba prywatna said

    Miejmy nadzieję, że chociaż nie było tam tej dziewczynki.
    Katyusa (Катюша) – Valeria Kurnushkina & Red Army Choir (2014)
    .https://www.youtube.com/watch?v=uzCleIHK2lU

  58. VA said

    Tu jest video z Russian TV.
    W 1:13 minucie wyswietla sie napis: „Faking it” co znaczy „Symulować to”.
    Do czego ten napis sie odnosi?

  59. hulsz said

    ad.56 Nie przesadzaj Pan .Dzisiaj czytalem komentarze na roznych forach.Ludzie w ogromnej wiekszosci wspolczuja rodzinom ofiar i z ogromnym zalem i nostalgia wspominaja wystepy tego choru w Polsce.A ze wsrod tych komentarzy znajdzie sie jakas gnida…nie zrazajmy sie garstka skurwysynow.Media w stylu sakiewicza to tez nie jest jeszcze opinia narodu.

  60. komandosi z Navarony said

    Czy to nie jest pocxatek III ws?
    A przynajmniej eskalowanie napiecia w kierunku jej wybuchu?
    Chór Alexandrowa to Ruska Armia, wiec…

    Ladnych pare dni temu jakis oficjel jankieski (ach ta skleroza wlasna; ktory?) stwierdzil, ze Rosja zostanie („za Syrie”) spektakularnie ukarana.
    ———-
    Czy to nie sam Czierniavy wypowiedzial te opinie?

  61. revers said

    Chór nie zaśpiewa już papieżowi Frankowi jak to robił dla JP2, za to Cejrowski martwi się o brak reakcjii od Dudy, Szydło

    polityczek.pl/index.php/uncategorised/2317-celinski-zginal-prawie-caly-chor-aleksandrowa-a-prezydent-i-premierka-zadnych-kondolencji

    Czyzby Knestet zkazał? lub B’B’.

    Nie Cejrowski. Celinski.
    Admin

  62. Stan said

    Kondolencje napłynęły od prawie wszystkich państw Europy Zachodniej, Europy Wschodniej i wiele państw świata.
    Nie mogę znaleźć odpowiedzi na pytanie, czy USA w osobie B.Obamy tez złożyli kondolencje???

    Proszę o pomoc, za która z góry dziękuje.
    Jeśli by tylko Jankesi nie złożyli kondolencji, to by dalej świadczyło o ich dalszych zamiarach.

  63. dookoła wojtek said

    Dudemu pozwolono złożyc kondolencje:

    .http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Prezydent-Andrzej-Duda-przeslal-Wladimirowi-Putinowi-list-z-kondolencjami,wid,18653542,wiadomosc.html

  64. Greg said

    Jeżeli się okaże, że był to zamach to konsekwencje dla świata mogą być nieobliczalne.
    Wyrazy współczucia dla rodzin i bliskich.

    Putin jest zbyt opanowany, by zrobić coś nieprzemyślanego.
    Admin

  65. VA said

    re: 62
    Administracja waszyngtonska jest zydowska i Jankes dawno nie maja nic do powiedzenia. Zamorduja i wysla kondolencje.
    Zydzi chca wojny i zamachy na Rosjan ktore widzmy przypominaja podobne zamachy robione przez zydomasonerie w Rosji przed rokiem 1917.

  66. Zdaje się, że póki co kondolencje złożył tylko ambasador USA w Moskwie.

  67. Delikatnie wynurzam głowę zza krzaka said

    Nie tylko pan tak ma panie wert, nie tylko.

    Mnie to męczy od czasów szkoły. Potem studia. Do tego praca, znajomi i rodzina. Jakby człowiek miał być od początku poddawany praniu mózgu. Zawsze to samo, to samo co w tv. Kościół, wiara złe, ue i usa dobre, lewactwo, pedalstwo. Te same hasła i kłamstwa od najmłodszych lat. Wszędzie głupie ludzie dookoła. Najbardziej mnie to bolało jak uczono mnie historii, która jest kłamstwem. Nauczyciele i wykładowcy kłamali. Zawsze zastanawiałem się dlaczego?
    Lubie dużo czytać, dużo wiedzieć, krytycznie myśleć i tak czasami się zastanawiam czy nie zaszyć się gdzieś w lesie jak pustelnik i mieć ten cały świat głęboko w czterech literach, bo wszystko jest zbudowane na kłamstwie.

    Szkoda, że nie przyszedłem na świat w czasach średniowiecza. Wtedy nie było głupiego USA, internetu, tv, pejsbuka, kurewskich imprez dla ogłupionej młodzieży, całkowitej ingerencji władz w życie człowieka, można było zwiać do lasu gdzie nikt nikogo nie szukał, zapewne prosty człowiek wiódł bardziej pogodne życie niż teraz, inna moralność, inna mentalność, rządził Kościół i wszystko było jasne. Dziś jest obłęd!
    Leci mi dwudziesty siódmy rok życia, a czuje się jak dziadek.

    Pan sobie pomyśli jakie gówno dopiero przed nami!

    Kilka tygodni temu w TVP widziałem urywek programu Pospieszalskiego. A tam mianowicie o tym, że blogi internetowe są na usługach Rosji i piorą mózgi Polakom, że internet należy kontrolować, bo przeszkadza w budowie nowego porządku świata (takie słowa tam padły!), że „zmiany na ziemi” i „wolnemedia” to strony ruskich agentów (tylko czekałem, aż padnie „Dziennik Gajowego Maruchy”). Wypowiadał się tam Rej i jakiś profesorek. Tego nie dało się słuchać. Ten kto uwierzy takim ludziom pójdzie do piekła bo da się zwieść złemu! A ludziska to oglądają. Dzień w dzień! Te czasy są paskudne. Najgorzej kiedy chcę komuś coś wyjaśnić. Słyszę wówczas, że nie mam wykształcenia w tym kierunku, więc nie powinienem się wypowiadać; albo że za wysoko mierzę bo nie jestem nikim znanym, inni wysyłają mnie do czubków. Pan się swojej krewnej nie dziwi, bo u mnie od lat w familii wojna między pisowcami a platformiarzami, a ja wiem, że jedno u drugie to masoństwo i co zrobić? W pracy niedawno miałem walkę na argumenty z nawiedzonym rusofobem. Tu się nie da nic zmajstrować. Tylko różaniec do ręki. Nic innego już nie pomoże.
    Podziwiam ludzi takich jak pan Gajowy, bo dziś nawet za napisanie w internecie, że nie należy przyjmować w Europie muzułmanów lub publiczny protest przeciwko aborcji można być namierzonym przez „tolerancyjne” organizacje i mieć proces. Wiem coś z własnego doświadczenia. Chciałem zrobić sobie bloga i tam pisać prawdę, ale nie wiem kiedy przyjdą po mnie panowie z policji, bo wolności słowa już nie ma! Nie wolno mieć swojego zdania. Wszystko jest przestępstwem. Można mieć tylko takie poglądy na jakiś temat jakie ma władza. Jak u Orwela. My, na tym portalu, za popieranie Rosji jesteśmy już de facto przestępcami w oczach systemu, a w oczach ogłupionych ludzi zdrajcami i kimś złym. Tego się nie zmieni to już będzie postępować z pokolenia na pokolenie, bo tak jest opisane w Piśmie Świętym i to się kiedyś będzie musiało do końca wypełnić.
    Pozdrawiam. Wesołych Świąt Narodzenia Pańskiego.

  68. Zerohero said

    Zabójstwo ambasadora, a teraz to….jakże współgra z zapowiedziami….

    http://www.bibula.com/?p=88968

    Były szef CIA wezwał do skrytego zabijania Rosjan w Syrii

    Zdaniem byłego szefa CIA, Rosjan i Irańczyków należy “rozliczyć” za to, że przeszkadzają USA na Bliskim Wschodzie.

    Były szef CIA Mike Morell w wywiadzie dla CBS stwierdził, że Rosjan i Irańczyków należy “skrycie” zabijać w Syrii. Jego zdaniem w zabójstwach można wykorzystać “umiarkowaną opozycję syryjską”.

    Zdaniem morela wsparcie dla rebeliantów jest konieczne nie tylko dla obalenia Asada, ale także, aby “Rosjanie i Irańczycy zapłacili swoją cenę”.

    – Kiedy byliśmy w Iraku, Irańczycy dostarczali broń szyickim bojownikom, którzy zabijali amerykańskich żołnierzy. Irańczycy zmusili nas do zapłacenia swojej ceny. Teraz my powinniśmy zmusić ich do zapłacenia swojej ceny w Syrii. Powinniśmy też rozliczyć Rosjan – mówił Morell.

    Dziennikarz dopytał, czy chodzi o zabijanie Rosjan i Irańczyków.

    – Tak, skrycie – potwierdził Morell dodając, że Pentagon nie powinien informować o tym opinii publicznej.

  69. Stan said

    Ad:67 Zerohero
    Co prawda to prawda.

    Były szef CIA Mike Morell nie ukrywa planu i wezwał do skrytego zabijania Rosjan w Syrii.
    Oto fakty – warto zobaczyc i posluchac.

  70. Stan said

    Czyżby wszystkie te wydarzenia były powiązane i mialy ten sam cel?

  71. Nieważny said

    Atak „false flag” 22 lipca 1946 roku – utwowrzenie państwa Izrael (zniszczenie hotelu King David, siedziby brytyjskiej administracji w Palestynie i 92 ofiary śmiertelne).
    Na pokładzie samolotu Tu-154 rosyjskiego Ministerstwa Obrony, który spadł do Morza Czarnego, znajdowały się 92 osoby, głównie muzycy ze słynnego Chóru Aleksandrowa.

  72. gmo said

    Jesli to byl zamach i jesli na pokladzie eksplodowal ladunek wybuchowy to znaczy ze w armii sa ludzie z podwojnym obywatelstwem albo zdrajcy co na jedno wychodzi.

  73. Prawda, czy fałsz? A jeśli prawda, to co oznacza?

    #http://www.prawdaobiektywna.pl/swiat/tupolew-z-polskim-godlem-russia-today-909.html

  74. u said

    Dziwnym zbiegiem okoliczności akurat samolot, który na pokładzie mial elitȩ wojskowych rosyjskich chórzystów i lecial docelowo do Syrii i w czasie Świąt Bożego Narodzenia rozleciał siȩ w powietrzu. Najprawdopodobniej ta sama „egipska” powtórka „błȩdów” spowodowała tą katastrofȩ, bo nie sposób uwierzyc w ciąg rosyjskich technicznych awarii (chocby nawet nie mijały sie z prawda) i natychmiastowym, wiȩ bardzo podejrzanym wykluczeniem przez W.Ozierowa udziału w tym koleknym nieszcześciu sił wrogich Rosji a Putinowi – szczególnie. A to oznacza, ze znane mu są a może i były prawdziwe przyczyny „bledu pilota.”które uniemoż;iwiły dolot samolotu do miejsca przezcanczenia, akurat do Syrii.

  75. Siekiera_Motyka said

    Ad. 68 – On jest Zimny Kotlet, psychopata.

  76. NyndrO said

    Daje se klatę na sucho ogolić, że niejaki Theo Morell, osobisty „lekarz” Adiego Hitlera, któren to przez pewien czas nie rozstawał się z nim na krok jest spokrewniony z tym całym Mike Morell’em i generalnie stanowią dynastię zaufanych „opiekunów” żydowskich interesów na najwyższych szczeblach drabiny wrogów Ludzkości.Dodam, że jajca są tego samego typu.Wyobrażacie sobie? Fuhrer „wybrał” se żydowskiego lekarza, gdyż panował holokaust. 🙂

  77. NyndrO said

    A oto doktór paj ch wo. *

    .https://www.youtube.com/watch?v=y7vUNXLcqNk

  78. Isia said

    … zgadzam się z Panem Gajowym (14, 23), ale rozumiem Pana Romana, wszyscy jesteśmy wzburzeni, a bywa tak, że człowiek, w obliczu wielkiej tragedii, choćby miał najlepsze intencje, może wyrazić się w sposób niezręczny lub nie do końca przemyślany … liczą się, przede wszystkim, intencje Pani G. P. … Panie Romanie, odwołuję się do pańskiej wielkoduszności, prawości i … wyrozumiałości dla Pań (tak, jak nasz Pan Gospodarz, który okazał, w tym względzie, swoją szlachetność, wspaniałomyślność i życzliwość dla Pani G. P.) …
    … bardzo mnie poruszyła ta ludzka tragedia, składam wyrazy współczucia Rodzinom i Bliskim Ofiar, które zginęły w tym wypadku … choć, tak naprawdę, trudno mi uwierzyć, że to był wypadek …

  79. Siekiera_Motyka said

    Ad. 74 – Te nazwisko mi się złe kojarzyło i myślę ze ma Pan racje. Zydoska morda.

    http://www.hebrewsurnames.com/MOREL

  80. NyndrO said

    Ale żydowskość „lekarza” Adiego nie była żadną tajemnicą! To był jeden z koncesjonowanych holokaustczyków zarządzających całym tym okrutnym, straszliwym tworem pt. ” nazizm „, „faszyzm” itd. Straszliwym, niczym występ świty Wolanda w dziele Bułhakowa. Tylko tysiąckrotnie tragiczniejszym w skutkach.

  81. Piskorz said

    re 67…” bo wszystko jest zbudowane na kłamstwie. MOZE NIE WSZYSTKO…a przynajmniej ksiazka H. Forda „Zyd miedzynarodowy” , wyd.Ostoja..polecam gorąco!! Tam klamstwa nie ma..Sama prawda w 2 tomach.

  82. ja tu w tej zbrodni widze zelazna konsekwencje zabijania plemion LECHICKICH (obecnie nazywanych slowianie) ! .W jugoslawi zamordowano w nalotach chumanitarnych kilka miljonow lechitow!.(obecnych Slowian),Potem byly naloty milosierno-humanitarne na kraje semickie Irak Libje ,Somalje i Syrje.Od dwoch lat mordowani sa Slowianie w bratobujczych!! rzeziach na Ukrainie!.okolo 75 tysiecy!? i konca tych mordow nie widac!.na ukrainie bylo okolo pol miljona „ludzi bez napletkow” ani jedna sztuka nie ucerpiala nawet materialnie ! .W centralnej bialej Europie Niemcy,Szwecja,Francja Anglia skandynawia…. gina lub sa brutalnie bici ,grabeni i gwalceni …wylacznie i tylko! krajowcy z gatunku gojowatych:) .A moze media tej „konsekwencji mordowania Slowian ” nie podaja do wiadomosci??

  83. Delikatnie wynurzam głowę zza krzaka said

    Panie Piskorz. Wystarczy, że przeczytałem Ukrytą Stronę Dziejów (700 stron o masonerii i globalizmie). I już mam dość.

  84. ojojoj said

    na polskich stronach guwnego scieku jeszcze nie pisza, ze „dobrze im tak” albo „to za smolensk” ? – jestem w szoku

  85. Siggi said

    Co obiecali?

    https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/s960x960/15724696_1104508203003644_2981154250810030689_o.jpg?oh=5b2f0845cc5dd1e0a28130e8863557bb&oe=58D5BA14

  86. Re: 83 Delikatnie….
    Tutaj moze Pan(I) w kwestii uzupelnienia…

    http://wolna-polska.pl/biblioteka-narodowa

    Ksiazki mozna pobrac zupelnie bezplatnie w formacie pdf lub MS-Word’a…

    =========================
    jasiek z Toronto

    http://polskawalczaca.com

  87. u said

    Russia: All causes for Black Sea plane crash being considered, including terror
    AP|Published: 25.12.16 , 18:18
    SOCHI — Russian transport minister: All possible causes for Black Sea plane crash being considered, including a terror attack.

    A wiec jednak – zamach terrorystyczny jest brany pod uwage. I moze dlatego zainteresowani eskalacja konfliktow z Rosja i bandytami islamskimi juz pisza z wyprzedzeniem (http://www.thedailybeast.com/articles/2016/12/25/putin-s-hit-teams-head-for-syria.html) „Czeczeńscy zabójcy zaprawieni w wojnach Północnego Kaukazu są w drodze do Syrii, aby walczyc z ISIS – lub kazdym innym uznanym za niebezpieczenstwo dla polityki Kremla.”

  88. RomanK said

    Shlomo Morell..komendat bandyta z obozu w Swietochlowicach…opisany w ksiazce Oko za Oko- John’a Sack’a


    zamieszkaly w Israelu uciekl po opublikowaniu ksiazki w jezyku polskim i zyje na wysokiej ubeckiej emeryturze polskiej wyplacanej mu kazdy miesiac, plus dodatek..chyba tylko za to ze mordowal Polakow.

  89. RomanK said

    Padron me..miala byc ksiazka:
    http://www.vho.org/aaargh/fran/livres7/SACKeye.pdf

  90. revers said

    w komenatarzach rosyjskojezycznych czesto powtarza sie mozliwosc rozerwania samolotu przez hydraulike, wczesniej ten sam samolot mial podobne problemy wznoszenia podczas lotu Berlin-Moskwa przez wyciek plynu hydraulicznego i tylko cud uratowal samolot od katastrofy, ale cuda rzadko powtarzaja sie. Takze smolesnk kalnai sie, TU 154 mial problemy ze wzniesieniem sie po pull up sygnale. Wychodzi wada fabryczna, brak stalej kontroli hydrauliki samolotu, wtedy leca w rozsypke stateczniki samoloru, a juz w tylnym kadlubie z 3 silnikami to bomba ogonowa.

    Oficjalnie Moskwa zmierza ku bledowi pilota, co ulatwia sprawe ewentualych odszkodowan.

    Do siekawostek nalezy ze soliscie choru Mr.Kalince jak potocznie nawala go miedzynarodowa publicznosc urodzil sie w tym samym dniu swiat syn.

  91. Siekiera_Motyka said

    Ad. 87 – „All possible causes ”

    A nie jak w Berlinie gdzie ścigany przez Niemieckiego obywatela Pakistańczyk jest szybciutko wypuszczony.

    Dokument nowego „aktora” zamachu jest znalezione poprawie 2 dniach posiadania ciężarówki !!!

    Enigmatycznie kończy się życie Bohatera Polaka (czego w ukochanej Hameryce nic nie piszą o bohaterstwie) słowami,

    „… żył on w chwili dokonywania zamachu, choć został dźgnięty nożem. Dopiero potem został zastrzelony.”

  92. U MIENIA NIET UŻE SOŁOW KAK ETO I POCZEMU .
    LONG time EGO goscinica żemszczurzina w eto wremia jeszczo CCCP -cheef face like palikot + 5 polish people, (BAD GAME WITH GRUZIN PEOPLE(CHANGE MANY-OK 6-7000 FALSE DOLLARS) WYJEZD EXKURSJI PTTK WARKA

  93. revers said

    re91

    wypuszczony? zniknal
    Wo ist Naveed Baluch?
    Gdzie jest Naveed Baluch? – pierwszy zatrzymany.
    https://www.radio-utopie.de/2016/12/25/attentat-in-berlin-nichts-ist-geklaert/

    a wg, wlochow ciezarowka opuscila Turin 17.12 i 3 dni jechala do Berlina 1100 km? czy stal w Berlinie 2 dni i czekal na ospowiedni moment.

    Gdzie sa gps dane ciezarowki albo karta kierowcy z zaznaczonym czasem jazdy, te moga byc tez i u wlasciciela firmy, wyslane przez siec gsm.

    Po za tym jak podaje BZ ciezarowka jechala do miejsca zamachu predkoscia 60-70 km, a przed samym wjazdem na plac co nie do ogarniecia jest gdy w Berlinie co kilkaset metrow stoja fotoradary i kombajny fotoradarowe robiace dokladne zdjecia w dzien i w nocy zarowno twarzy kierowcy jak i numerow rejestracyjnych przkraczajacych predkosc jak i wjezdzajacych na skrzyzowanie pojazdow juz na zoltych swiatlach, no musial miec TIR zielona falle i jechac bez switel jak widmo do miejsca zamachu.

    http://www.bz-berlin.de/berlin/charlottenburg-wilmersdorf/autofahrer-filmt-moment-des-anschlags-auf-den-weihnachtsmarkt-in-berlin

  94. revers said

    no to z ujecia kamery na plazy 2-3 sekunda biala plamka na klipie w lewej czesci ujecia na tle ciemnego horyzontu
    .https://www.youtube.com/watch?v=VE2BRieTgr8
    wyrazna eksplozja w powietrzu.

  95. Greg said

    re.67 Delikatnie wynurzam głowę zza krzaka said.
    Kapitalny komentarz, pozwoliłem sobie zrobić kopię.

  96. Siekiera_Motyka said

    Ad. 93 – Ta spraw mi się kreci w głowie cały czas.

    „Gdzie sa gps dane ciezarowki albo karta kierowcy z zaznaczonym czasem jazdy, te moga byc tez i u wlasciciela firmy, wyslane przez siec gsm.

    Bardzo dobre pytanie i nic w necie nie mogę na ten temat znaleźć. Myślę, bo z początku właściciel podawał info o dziwnym zachowaniu ciężarówki z danych GPS, ze zamkli mu usta „Bo toczy się śledztwo.”

    „Po za tym jak podaje BZ ciezarowka jechala do miejsca zamachu predkoscia 60-70 km, a przed samym wjazdem na plac co nie do ogarniecia jest gdy w Berlinie co kilkaset metrow stoja fotoradary i kombajny fotoradarowe robiace dokladne zdjecia w dzien i w nocy zarowno twarzy kierowcy jak i numerow rejestracyjnych przkraczajacych predkosc jak i wjezdzajacych na skrzyzowanie pojazdow juz na zoltych swiatlach, no musial miec TIR zielona falle i jechac bez switel jak widmo do miejsca zamachu.”

    No proszę, tego nie wiedziałem !!!! 60-70 km/godz !!!!!

    Coś takiego w wypadku samolotu nie będzie. Na pewno już specjalna grupa do „robienia porządku” jest wysłana by się przygotować sprzątać na Bliskim Wschodzie lub Gruzji.

  97. Filomena said

    @ 78

    To nie byl wypadek. To byl sabotaz. Katastrofa miala miejsce 25 grudnia czyli w pierwszy dzien zydowskiego swieta Chanukka. Ze akurat zbiega sie to swieto w tym roku z Bozym Narodzeniem zachodniego obrzadku to zwykly przypadek.

    Jest rzecza osobliwa i godna uwagi fakt, ze bardzo czesto niektore katastrofy lub wojny zbiegaja sie ze swietami zydowskimi.

    Katastrofa czernobylska miala miejsce 26 kwietnia 1986 roku czyli dokladnie w dzien swieta Pesach. A sekretarzowi ZSSR umarlo sie w samo swieto Purym. Podobnie zreszta umarlo nie komu innemu jak Stalinowi – rowniez w pierwszy dzien Purymu.

    Co jeszcze ciekawe. pierwsza wojna przeciw Irakowi, potem druga, potem wojna przeciwko Libii wszystkie zaczely sie w pierwszy dzien Purymu.

    Jak widac kabalisci dzialaja na calego. Sytuacja im nie sprzyja wiec beda probowac walczyc ze swoimi przeciwnikami za pomoca podstepu, manipulacji i zbrodni.

  98. Bogush said

    ad 12 Panie Hulsh, na internecie jest pełnometrażowy film francuskiego reżysera, który pokazuje i udowadnia że Kursk został zatopiony torpedą wystrzeloną z amerykańskiego okrętu podwodnego, proszę poszukać. Niestety nie umiem wkleić właściwego linka. Pozdrawiam

    Jest też krótszy: https://www.youtube.com/watch?v=Bf_WrcSW99I
    Admin

  99. Bogush said

    ad 12 w uzupełnieniu film ma tytuł „Mętne wody wokół Kurska” i i trwa ponad 1 godz. i 9 minut, gorąco polecam

    Jedna z kopii:
    > https://www.youtube.com/watch?v=lJx3yrk3nKw
    Admin

  100. BORU said

    panie Jakis tam ;Joe Wara od nas polakow.My tylko jestesmy zbyt naiwnie dobrzy latwowierni I w pewnym sensie dobrotliwi ;tchorze.Ale mimo wszystko jestesmy ;WIELKIM I BOGATYM NARODEM.Dla tego tyle H..ow z calego swiata pcha sie do nas by u nas mieszkac noi przy okazji ;;okradac nas.Pytanie czy jest jakis ;chor
    armii amerykanskiej czy armii usraelskiej ????No pytam sie?
    czytaj to panie jakis tam Joe…………LUDZIE ZACHODU to poprostu ;;BYDLO w ludzkiej skorze.Wyjalowione z wszelkich wartosci wyzszych.A szczegulnie;;;;;;;;;;miedzynarodowy ;;;;;;;;zyd.Tylko ;;;;;;;;;;;;;kasa sie liczy.
    I mysle ze pan sie do nich zaliczasz.

  101. Siekiera_Motyka said

    Ciekawe komentarze na FB

    .https://www.facebook.com/I-love-Poland-1715667795386182/

  102. Polak = BARAN said

    SZKODA ROSJAN, SLOWIAN i genialnych artystow, niech Bog ich przyjmie do siebie.

  103. Polak = BARAN said

    CZY POLSKA ciezarowka skonczy jak TUPOLEW nigdy jej nie oddadza????????

  104. NyndrO said

    Panie BORU, od was polaków, ale szczegÓlnie od nas, Polaków, tak?

  105. Siekiera_Motyka said

    Ta sama załoga 5 lat temu !!!!

    .https://www.youtube.com/watch?v=vvs6VrnhSzk

  106. Maćko said

    Interesujace, Tu154 jest dwa razy bezpieczniejszy niz Boeing 737!
    http://www.fort-russ.com/2016/12/full-coverage-crash-of-t-154-in-sochi.html
    The main theories of investigators
    A government commission headed by Russian Transport Minister Maxim Sokolov is considering two main theories for this accident: technical failure or a pilot error. However, there are a lot of questions concerning hem. First of all, the Tu-154 is one of the most reliable aircraft in history: of 1,041,000 flight hours there is one accident. In comparison with the Boeing 737 with one crash per 507,500 flight hours, it occurs half as often.

  107. wiec dlaczego Tu -154 zwany jest ” latajaca trumna”? Ma podobno na koncie ponad 20 000 zwlok w swojej historii.

    Skąd ta liczba?
    Admin

  108. revers said

    CZY POLSKA ciezarowka skonczy jak TUPOLEW nigdy jej nie oddadza????????

    Polska ciezarowka gdzies na terenie Bundewehry przebywa, jeststrzeona przez nowych ssmanow, ma sie dobrze, bo jak trzeba bedzie to i odciski Bin Ladena tam sie znajda lub jakiegos Baranniny, Pershinga,Nickosia z polskiej mafii, na szczescie juz nie zyja jeden powiesil sie w Wiedniu, drugiego wysadzono w powietrze w Hamburgu .

  109. Irek said

    # 88 O ile pamietam to czytalem ze Shlomo Morell zdechl w Izraelu kilka lat temu, ale moze PiS dalej placi jego rodzinie emeryture, co mnie by nie zdziwilo.

    Sle kondolencje dla wszystkich rodzin ktore stracily bliskich w katastrofie i dla calej Rosji.

    Dziwi mnie blyskawiczne oswiadczenie o braku podejrzenia o zamach?

  110. no nie , o jedno zero za duzo . jak podaje wiki , zarejestrowano 25 wypadkow z Tupolewem . Plus minus razy 100 , bedzie z 2000 .

  111. Re 67:
    Jestem od Pana kilka lat młodszy i prawie analogiczna jest u mnie sytuacja. Ludzie żyją w jakimś diabelskim letargu, zaprogramowaniu. Ja nawet nie usiłuję tłumaczyć i mówić prawdy, bo wiem, że to zostanie zbyte. Po prostu odmawiam codziennie Różaniec. Interwencja Boża jest potrzebna dla odkłamania i oczyszczenia ludzkości.
    W szkole to nie miałem kolegów, tylko ogłupianych współklasistów, zdegenerowanych pornografią, oglądających kretyńskie filmiki, które wyskakiwały i nadal wyskakują na głównej stronie YouTube, chwalących się tym, jak to wymiotowali po kolejnej swojej libacji. Nauczyciele w technikum, to prawie samo lewactwo i cyrk na kółkach, poza jednym, którego widzę bardzo często na Mszy św. u piusowców: kazano nam 30-letnich albo 20-paro letnich obszczymurków z leciwym magistrem tytułować „profesorami”, organizowano co jakiś czas jakieś debilne hucpy, typu pokaz mody itp., zespół szkół pod patronatem Żyda Selmana, znany pod fałszywym nazwiskiem Piłsudski, to też nauczyciel historyk, zboczeniec, który opowiadał nam pornowerbalne dowcipy, niesamowicie kłamał i wychwalał tego, jak go x. Natanek nazwał, szpicla, kolaboranta, agenta, który był na usługach prusactwa, czyli Niemiec. Pseudorekolekcje modernistyczne, które nic pozytywnego do nas nie wnosiły, a jedynie czyniły spustoszenie w duszach i umysłach. Cieszę się, że teraz pracując, jestem o tyle wolny, że mogę sobie jeździć na prawdziwie katolickie Msze, odprawiane przez prawdziwie katolickich kapłanów oraz wiedzę i informacje czerpać z dobrych, mądrych książek, przekazujących prawdę o świecie oraz z portali takich, jak Gajówka Maruchy i nie jestem już poddawany dzisiejszoszkolnej indoktrynacji i zatruwaniu mentalności. Chociaż Gajówkę poznałem właśnie w tych czasach, czyli parę lat temu.

  112. Księga kondolencyjna
    http://kondolencje.ucoz.pl/gb/0-1
    Przekazujcie dalej adres tej księgi….

    Smutno,łzy same cisną się do oczu…Byłem na ich koncercie. Czy któryś z polskich chórów miał tyle rosyjskich piosenek w repertuarze…? Nie dajmy się skłócić politykierom i różnym kapłanom…

  113. W. Orzechowski said

    http://www.kontrowersje.net/nie_p_aka_em_po_ruskim_ch_rze_za_o_onym_ku_chwale_zsrr_przez_stalinowca_aleksandrowa

    Matka Kurwa dał głos.
    Bydlak.
    Admin

  114. b. koleżanka Jaśka baby said

    odp dla 111
    Myślę, że odpowiedni przekaz narzuciły ruskie trolle z Petersburga rzucone na front w pełnej sile od pierwszych minut. Potem trolle polskie i dalej już z górki. Niezły pokaz siły, kto naprawdę rządzi polskim internetem. Niewesoła lekcja.

  115. Joe said

    NyndrO 104…ten ulomny duren z POd 100-to wlasnie ta masa bez SWIADOMOSCI ktora Gospodarz zcharakteryzowal i nie ma sensu POwtarzac…I nadzieja na POprawe „0”.

  116. BORU said

    To osobie pan piszesz.Mam wieksza swiadomosc niz mozesz sobie wyobrazic.
    Ale twoja swiadomosc I nabyta przez TV-24 lub Gazeta Wyborcza I inne syjonistyczne rewolucyjne bohomazy.

  117. markglogg said

    Żydowskie święto Chanuka zwycięstwa Hebraistów (czczącymi MISOLOGOS mojżeszowego boga Jahwe) nad Hellenistami (czczącymi LOGOS podstawowych filozofów Hellady) w roku 2016 rozpoczęło się 25 GRUDNIA br

    A zatem święto Chanuka 2016 rozpoczęło się, w Boże Narodzenie 25 grudnia br., SYMBOLICZNYM OBCIĘCIEM GŁOWY PROPAGANDOWEJ, ZNIENAWIDZONEJ PRZEZ ŻYDOSTWO ARMII CZERWONEJ, W POSTACI TEJ ARMII CHÓRU ALEKSANDROWA! spoczywającego wciąż na dnie Morza Czarnego.

    Jak dotąd nie wiadomo co spowodowało ten “wypadek lotniczy”, ale mamy już dość ciekawe skojarzenia – i to nie tylko moje. Otóż także rosyjscy eksperci zauważyli, że ten rosyjski wojskowy TU 154 zakończył nagle swój lot nad Morzem Czarnym, w sposób bardzo podobny do katastrofy rosyjskiego pasażerskiego tym razem Airbusa 321 nad Synajem rok temu: w obu samolotach nastąpiło nagłe wyłączenie wszystkiej elektryczności na pokładzie. Nie było żadnej informacji od załogi, że coś jest w nieporządku. Jeśli chodzi o wypadek na Synaju, to po kilku dniach stwierdzeń, że żadnych śladów po wybuchu nie ma, nagle rosyjscy badacze tego wypadku z komisji MAK zmienili zdanie, że to jednak był wybuch w części ogonowej, od bomby w puszcze po coca-coli podłożonej przez arabskiego terrorystę.

    (Szefowa MAK Tatiana Anodina po tygodniu prac jej komisji na Synaju, zbiegła z Rosji do Francji, obawiając się o swe życie). Była wtedy i inna koncepcja zamachu – wrogie przejęcie kontroli nad pilotem automatycznym Airbusa 321 przez silną wiązkę elektromagnetyczną sterującą Airbusem z zewnątrz z terenu stacji aerolokacyjnej w położonym o kilkadziesiąt kilometrów od miejsca wypadku Izraelu. Nie zdziwiłbym się, gdyby i nad Morzem Czarnym – w odleglości kilku dziesiątek kilometrów of Gruzji i patrolujących ten teren okretów amerykańskich, to też był atak elektroniczny – ale gdyby tak było, to Ruskie ze strachu nie pisną ani słowa, kto go przeprowadził.

    Ale wróćmy, z okazji rozpoczęcia się Świąt MISOLOGOS-CHANUKA, do sprawy “Pana Świata”, który zarzadza takie dziwne przypadki.

    Przypomnę, że na przyklad wieże WTC zawaliły się w 11 września 2001 roku, czyli w dzień 9-11, w notacji amerykańskiej. Że w ten sam dzień 9-11-1948 roku ogloszono powskanie państwa Izrael, że 9-11 (w notacji europejskiej) poadł Mur Berliński w ro9ku 1989 i że 9-11-1973 roku w Chile obalono socjalistyczny rząd Salwadora Allende – itd.

    Wszystko to są “zbiegi okoliczności”, które szczegółnie często występują w grach hazardowych, charateryzujacych obecne Świeto Chanuka – a należy pamietać, że to Wspaniałe Święto Starożytnego Zwycięstwa „Hebraistów” nad Rozumem „Helleńskim” ZAKOŃCZY SIĘ DOKŁADNIE W NOWY ROK 2017, czyli w dzień formalnie upamiętniający 2017 rocznicę Obrzezania Pana Jezusa.

    Amen – ale także Omen

  118. Joe said

    Wylazlo polactfo z BORU…dyskutujemy wola!!Czepilo sie g..no oketu… plyniemy wola!!

  119. Stan said

    Rusofob jeden z drugim niech chociaż w obliczu tragedii zachowa się przyzwoicie i zamilknie.
    Wasze komentarze nie zmienią faktu, że większość Polaków szczerze współczuje i docenia
    jak wielką stratę poniosła kultura światowa, bo to był
    chór światowego formatu, jedyny w swoim rodzaju.

  120. revers said

    re113,re114

    a moze tak poznaskie Slowiki porownac, powstaly za czasow armii czerwonej w PL w 1945 roku
    .https://www.youtube.com/watch?v=Ng9eb4ZTeM0
    a potem kurkowac trollowo o chorach i mieszac z indywidualnymi spiewem nie ro
    zozrozniac altowego glosu od barytonu, basow, sopranow, orkiestre symfoniczna porownywac do kameralnych kwartetow lub do kapel podworkowych.

    Ostanie piosenki przygotowane prez chor aleksandowa,
    Biale Swieta
    .https://www.youtube.com/watch?v=0GHG8pDuX9Y
    oraz ave maryja
    .https://www.youtube.com/watch?v=JLJ97EIOJME

    bo moze chor spiewa juz w niebie bogu i carowi aleksandrowi, a nie mendzi po blogach miedzy puchami owsiaka.

  121. Oto Czlowiek said

    DOBRZY SASIEDZI noie oddali TU-POLEVA, dobrzy sasiedzi NIE ODDADZA CIEZAROWKI bo w niej policja zastrzelila Polaka.

    Nie oddali Tupolewa, bo nie skończono śledztwa.
    Przeniesienie wraku na inne miejsce zniszczy ślady.
    Admin

  122. revers said

    re120,add ave maryja czeka na moderacje
    .https://www.youtube.com/watch?v=JLJ97EIOJME

    bo moze chor spiewa juz w niebie bogu i carowi Aleksandrowi.

  123. Boydar said

    Poczytałem różne wątki o katastrofie w różnych miejscach. Wszystko razem składa się w smutną całość.

    W pewnym filmie pada zdanie – „nie potraficie chronić waszych kobiet”. Wymowa tej kwestii jest przerażająca. Czy odpowiedzieć terrorem na terror ? Czym różnić się w takim razie od terrorysty. I taką kartą zagrał wróg. Jest oczywiste, że był to akt terrorystyczny. Tylko Rosja nie może przyznać tego od razu, bo jednocześnie przyznałaby, że nie potrafi chronić własnych bezbronnych. Na przyznanie przyjdzie czas, gdy opadną emocje. To nie chodzi o okłamywanie własnych obywateli, nie chodzi o żaden interes, tu najważniejsze jest utrzymanie w ryzach emocji. Nie można dopuścić do niekontrolowanych aktów odwetu, bo wróg na to właśnie liczy. Zawsze mu się to udawało i praktycznie ze wszystkimi. Wierzę, że z Rosją się nie uda. Kłopot polega także na tym, że publiczne ukaranie rzeczywiście winnych, nie wchodzi w rachubę; dla zadośćuczynienia sprawiedliwości trzeba by spore obszary Nowego Yorku, Waszyngtonu, Tel Avivu a zapewne i Londynu przekształcić w nowoczesne pieczarkarnie. Tylko że wrogowi wcale by to nie zaszkodziło, wręcz przeciwnie. Nie wiem co wymyślą Ruscy, podejrzewam jednak, że już wiedzą, jak ten dług spłacić.

  124. Siekiera_Motyka said

    „To nie chodzi o okłamywanie własnych obywateli, nie chodzi o żaden interes, tu najważniejsze jest utrzymanie w ryzach emocji.”

    Tak Jest !!!!

  125. Greg said

    Myślicie, że w Rosji ich NIE MA?
    Może tu jest klucz?
    .https://www.youtube.com/watch?v=aEC-KVETd9c

  126. Waclaw-L said

    121 Boydar
    Na to wygląda.

  127. Waclaw-L said

    Wyprowadzić Naród po tylu latach planowanej demoralizacji na prostą, to wielka sztuka. U nas widać efekty tego eksperymentu gołym okiem, do dzisiaj. Bez Bożej pomocy, to niemożliwe.

  128. witek said

    Trzymałem kciuki za Matkę Kurkę w sporze z Owsiakiem
    Ale teraz wylazła z niego prawdziwa gnida!
    Niech mu owsiakowi stachanowcy dadzą czadu.
    Nie nasza wojna i nie nasze małpy.

    a tfu z Matką Kurką!!

    —–
    Ja też myślałem, że ta gnida coś zrozumiała… bodaj coś, nie wszystko…
    Admin

  129. Joe said

    123# Boydar..logiczny strzal w 10-ke…Taaak jest ,emocje to nie na tym POziomie POlityki.

  130. strach na wruble said

    Matka Kurka mogła dostac propozycję…………

  131. sredni said

    123, Czy ten tekst to pada w tym filmie?
    http://www.filmweb.pl/film/Szakal-1997-178

  132. Boydar said

    Tak, proszę Pana, właśnie w tym.

  133. MK said

    Matka Kurwa dał głos.
    Bydlak.
    Admin

    Proszę uważać na słowa.
    MK

  134. EyWey said

    NyndrO said –

    przepisze legendy żydowskie i sie cieszy, sam żyd ?

    „Daje se klatę na sucho ogolić, że niejaki Theo Morell, osobisty „lekarz” Adiego Hitlera„, a moze nyndro ?

    =========

    Marklog – strzal

    „ ZNIENAWIDZONEJ PRZEZ ŻYDOSTWO ARMII CZERWONEJ,„ – co to za gluty wach wypisujesz, białe z czerwonym sie wach piekli.

    „ZAKOŃCZY SIĘ DOKŁADNIE W NOWY ROK 2017, czyli w dzień formalnie upamiętniający 2017 rocznicę Obrzezania Pana Jezusa.„ – rzezaj sie wach dalej ale wara od Jezusa.

    ===========

    Za Aleppo !

    Żydostwo się tłucze o wpływy miedzy sobą. Na chama terroryzując świat. Calą sztuką jest nie nadstawiać karku. Głownie Polacy powinni na to uważać, ze względu na swoje położenie. Zwykle oni pierwsi nadstawiali `arsh` i zakładali błędne decyzje, ruszając do boju w sprawie żydowskiej, jak szaleni.
    Płacimy za to dziś wszyscy. Podziwiając żydowine u steru resztki polskiego narodu.

  135. Yah said

    Ad 15

    A propos katastrofy przy świątecznym stole:

    No przecież w TV Trwam powiedzieli, to musi być prawda. Przecież to „katolicka ” telewizja to musi mówić prawdę. Ale …..i podaje przykłady kłamstw. NO może i kłamią, ale mniej niż inni , a w końcu komuś muszę wierzyć. Pytanie – czy można wierzyć kłamcy ? …. Milczenie

    Niestety nawet wśród tych 15 milionów większość NIE CHCE znać prawdy. Nie wiem dla czego …. po ludzku. Przez Boże ramki może prawdę potrafią dostrzec tylko ludzie o naprawdę czystych sercach, a nawet mały, zatajony, powszedni „nic nie znaczący grzech” w jakiś sposób zaślepia.

    Nie wiem ….. taka moja teoria …

  136. Zerohero said

    Kreatura używająca nicka „Matka kurka” topi się we własnych nienawistnych rzygowinach. Komentarze na jego blogu zamieszcza regularnie tylko gówno ludzkie.

  137. Józef Piotr said

    Stała się rzecz tragiczna. Katastrofa samolotu w powietrzu o nie znanym co do przyczyny charakterze oraz upadek do Morza Czarnego .
    Wszyscy pasażerowie oraz załoga poniosły śmierć.
    Wszystkim wiadomo że na pokładzie był główny trzon chóru Aleksandrowa a mianowicie ŚPIEWACY w liczbie 62 .
    Czyli byli to jak nazywamy powszechnie artyści.
    Co było rzeczywistą przyczyną tego zdarzenia katastroficznego , zostawmy to Rosjanom. Oni są najbardziej zainteresowani wyjaśnieniem. Szczególnie że ostatnimi czasy Sprzęt będący w eksploatacji przez Rosjan ulegał tajemniczym i nie tajemniczym katastrofom . Synaj , Syria a teraz to morze czarne. Były też wydarzenia katastrofy w powietrzu podsuwane pod sprawstwo rosyjskie (donieck oraz malazjan air ) …………….

    Wiemy o tym że żyjemy w epoce TERRORU światowego a szatańscy sprawcy nie cofną się przed niczym i nie obowiązuje ich żadna moralność
    I każdy na miarę oczytany jest zdolny wskazać co najmniej kilka przykładów terroru światowego
    Spotyka się tutaj gęsto wpisu nieludzkie cieszące się z tej katastrofy czyli wypluwane z wnętrza zgnilizny via arsh na stronę u gajowego.
    Tego jest dużo.

    A tu należy w zadumie nad człowieczym losem wykazać współczucie.

    Wpisują denne głupoty bez sprawdzenia.
    Jakiś egzemplarz wpisał o niezliczonej liczbie awarii i katastrof samolotu Tu154 oraz takiejże liczbie ofiar.

    Wg sprawdzonej statystyki ilość rozbić tego samolotu wynosi coś około 68 a liczba ofiar ok 2800 . oraz to że w dalszej eksploatacji jest jeszcze 120 maszyn.

  138. Emeryt wojskówki said

    opd. do 137 Dlatego, że były takie dobre na dzisiaj wszystkie zostały uziemione. Pan Putin chyba nie wie co czyni.
    http://wpolityce.pl/swiat/320962-tak-mi-zal-tych-chlopakow-tego-choru-tej-pracy-moze-teraz-chociaz-posejdon-sie-zachwyci-zegnajcie-chorzysci

  139. AniaK said

    Re137:

    „Wiemy o tym że żyjemy w epoce TERRORU światowego a szatańscy sprawcy nie cofną się przed niczym i nie obowiązuje ich żadna moralność.”

    Myślę, że my nie tyle żyjemy w epoce TERRORU światowego, co w epoce różnej maści PSYCHOPATÓW.

    Gdyby okazało się że to jednak był zamach, to cel, czas i miejsce – wszytko by tłumaczyły.

  140. markglogg said

    Ruskie przekazały wersję wydarzeń wg. naocznego świadka, żołnierza ochrony pogranicza, który ponoć widział, jak samolot po starcie zahaczył ogonem o powierzchnię morza.

    Nadmierne “poderwanie” samolotu, po starcie z prawidłową szybkością, to byłby elementarny błąd pilota – nie widzę przyczyny, aby pilot mający przelatane 3000 godzin mógł coś takiego zrobić (po prostu nie ma takiego odruchu, tak jak doświadczony kierowca ciężarówki nie wykona zbyt gwałtownego skrętu przy dużej szybkości).

    Ale wciąż powraca wersja katastrofy na Synaju, wałkowana przez http://www.voltairenet.org: wtedy ponoć był atak zewnętrzny na automatycznego pilota, samolot zaczął skakać do góry i w dół, aż urwał ogon – co zarejestrowały, “widzące” na tej dużej wysokości, egipskie stacje radarowe.

    Czy przypadkiem nie było podobnego ataku na automatycznego pilota w “tutce” bezpośrednio po jej starcie? Wyłączenie prądu w obu wypadkach (na Synaju i w Soczi) wyeliminowało doniesienia z kabiny pilotów o tym co się dzieje.

    A swoją drogą to ciekawe, czy automatyczni piloci rosyjskiej (radzieckiej jeszcze?) produkcji (?) są wrażliwi na ich zewnętrzne przejęcie – bo te (ci) zainstalowani(e) w Boeingach ponoć tak.

    Czytać po rosyjsku:

    http://www.km.ru/v-rossii/2016/12/27/proisshestviya/791550-naiden-svidetel-krusheniya-lainera-tu-154b-2

  141. AniaK said

    Od kilku miesięcy trąbię, że państwem USA, organizacja ONZ powinna zająć się na CITO!

  142. Sebastian said

    Wyrazy najszczerszego współczucia rodzinie i bliskim tragicznie zmarłym uczestnikom katastrofy Tu-154. A co do mk – po owocach ich poznacie, prędzej czy później.” Kto ma uszy, niechaj słucha…” Sebastian

  143. AniaK said

    Warto pamiętać, że Hitler swoje eksperymenty zaczynał nie na Żydach tylko na własnym narodzie. WTC do tej pory nie daje mi spokoju. W tym czasie siedziałam sobie akurat przed telewizorem i z dużą uwagą słuchałam pani Pochanke. W ogóle nie dała dojść do głosu koledze.

  144. Rozumiem, że Pani Ania jest już po konsultacjach ze swoim specjalistą, skoro raczyła uraczyć nas swoją obecnością.

  145. Joe said

    Re 132…I w tym..Panie Boydar ze minely czasy POkazuchy na defiladach…”Zniewaga” w Sewastopolu kiedy cala zaloga musiala opuscic statek bo elektronika poszla w pis .. dziec…Wiec na plw.Synaj no i teraz na m.Czarnym,POkazucha trwa…
    Zawsze tak bylo Panie Boydar ze nowosci byly demonstrowane.Zaczelo sie od kuszy i konca nie widac.

  146. Boydar said

    Zaczęło to się od cebegiebe i debekabe; ale generalnie się zgadzam. Jednak tylko generalnie; bo nikt nie bije asem tromf w środku rozgrywki. No chyba że już nic więcej nie ma. Aczkolwiek marny to sukces strącić starą Tutkę z cywilami.

  147. wanderer said

    Ja bym sie zastanowil jakie sily, niekoniecznie NATO (ale przede wszystkim) stacjonowaly na morzu, gdzies przy wodach terytorialnych Gruzji. Wydaje mi sie malo prawdopodobne ze, jak to jest ujete, mogl to byc blad pilota badz jakakolwiek awaria. To sie stalo nagle, bez jakichkolwiek oznak nieprawidlowosci wynikajacych z rozmow pilotow. Samolot sie wznosil nie ladowal, wiec malo prawdopodobne jest ze piloci pomylili wskazania sztucznego horyzontu czy wysokosci, nie mowiac juz o przepadnieciu podczas skretu.

  148. Stary Maniuś said

    Tak mi się wydaje, że nikt z dyskutantów nie leciał samolotem w związku radzieckim/Rosji ?
    Prawda…?
    Ja leciałem wielokrotnie i zapewniam, że jest to przeżycie.
    O ile się przeżyje.
    Tu154 z 1983 roku.
    33 lata.
    W związku radzieckim/rosji.

    ——
    Kiedy Pan leciał? W 1963? Czy 2015?
    Bo Panu się chyba myli ZSRR i Rosja…
    Admin

  149. Re: 148 Stary Manius…
    Ile razy „radzieckie” samoloty „spadaly” a ile rosyjskie???…
    Czy to nie jakis „magic show???
    =========================
    jasiek z Toronto

    http://polskawalczaca.com

  150. u said

    Moim zdaniem to byl zamach, wykonawcy mysle ze znani sa Sluzbom Bezpieczenstwa FR. No, ale Putin nie chce wojny bo ma rozum zamiast siana, wiec zapewne uznal, ze lepiej bez rozglosu rozliczyc sie z promotorami i wykonawcami (gawiedz nie zrozumie takich motywow) tego nieszczescia. Na pewno jesli to byl zamach, to winnym nie ujdzie to plazem.

  151. NyndrO said

    EyWey, niestety nie jesteś dla mnie partnerem do rozmowy. Ale w 2017 to oczywiście wszystkiego dobrego. I se troszkę historii liźnij.

  152. Siekiera_Motyka said

    Ad. 148 – No Maniuś, Rosja się zmieniła a ty tam nie byleś i nie latałeś. Ja tak. Jest bardzo dobrze lecieć w Rosji.

    Polacy myślą że są tak wspaniali w porównaniu do Rosjanów, że ci nie są godnymi partnerami w czym kol wiek. A to jest sprytnie wykorzystywane przez naszych „niewidzialnych wrogów” wiekami na naszą stratę.

    Leciałem w Chinach, było fajnie. Leciałem w Nepalu, było chuj*wo. Leciałem Indonezji było rożnie.

  153. Joe said

    146..Panie Boydar….Pewnie ze „marny to sukces stracic stara Tutke z cywilami” nawet haniebnym jest.Ale krol Herod POnosi kleske za kleska.Rezolucja ONZ pierwsza w historii- PORAZKA….Wszyscy proletariusze wezwani na dywanik….Irak Sadam Libia Kadafi padli trupem!! Ale Iran Syria na razie uratowane.Herod zez niewiniatek uprawia od 2-tys lat….I co? Stanelo,zatrzymalo sie….Nawet zatopienie Kurska nie oglupilo Rosji do wojenki nuklearnej..Co nastepne?Chyba Rosja i Chiny maja na to szalenstwo odpowiedz.

  154. markglogg said

    Z tego co rozszyfrowano z pierwszego samopisu zatopionej, koło Soczi „tutki” wynika, że piloci W OGÓLE nie mogli pojąć dlaczego spadają. Słychać było „zablokowane stateczniki!”, a z zewnątrz ktoś zobaczył (jeszcze w nocy), że silniki nie mają ciągu.

    Mówi się – już oficjalnie – o jakimś GIGANTYCZNYM BŁĘDZIE PILOTÓW.

    A czy przypadkiem kpt. Vołkow nie odlatywał (z lotniska w Adler) „w automacie”? Tak jak planował (słychać to było wtedy w kabinie pilotów) kpt. Protasiuk odlecieć 10 kwietnia 2010, znad lotniska Siewierny w Smoleńsku, bardzo podobną do tej spadłej do morza w Rosji 25 grudnia br. „tutką” TU 154M.

    A jeśli i Vołkov z lotniska Adler też „odlatywał w automacie” to przyczyną tej najnowszej tragedii lotniczej mógł być właśnie ten AUTOPILOT.

    Proszę czytać co na temat b. prawdopodobnego „ataku na automatycznego pilota” pisano – bardzo fachowo – na portalu voltairenet.org po katastrofie Airbusa 321 na Synaju 14 miesięcy temu

    (Przypominam, w tydzień po tamtej katastrofie, ewidentnie już wiedząca co było jej przyczyną, szefowa MAK, Tatiana Anodina uciekła z Moskwy do Francji w obawie o swe życie):

    Airbus 321 in the Sinaï – only one hypothesis remains

    by Valentin Vasilescu

    http://www.voltairenet.org/article189255.html

    Valentin Vasilescu demonstrates here the impossibility of the theory of a bomb placed in the plane. After having explored all hypotheses, there is now only one left – that of a failure in the software of the automatic pilot. We may therefore conclude that the accusations of the United Kingdom and the United States, as well as the claim for responsibility by the Islamic Emirate, are propaganda. The crash was not a terrorist attack. But the problems in the automatic pilot system may be either an accident or the effect of sabotage by an extremely specialised secret service.

  155. Halszka said

    @Markglogg
    Obawiam się, że to była tylko ściema z tą „ucieczką” Anodiny do Francji „w obawie o życie”.

    Kobieta dalej jest szefową MAK. O „ucieczce” ani obawach o życie nie znajduję żadnych wiadomości w poważnych źródłach. Tylko w mediach i na blogach sekty smoleńskiej, z listopada 2015.

    Jak się zdaje, w listopadzie 2015 po normalnym wyjeździe Anodiny do Francji pogłoskę o „ucieczce” puściło tylko rosyjskie wydanie „Forbes”. Bez dalszego ciągu. Ale podchwyciły to radośnie polskie media żywiące się Smoleńskiem. Na Twitterze ktoś nawet przelicytował: „Anodina nie żyje!”
    I tyle.

    Na to wygląda. Nic mi nie wiadomo, aby Anodina miała zostać we Francji. Żadne poważne źródło tego nie potwierdza.
    Admin

  156. https://pl.wikipedia.org/wiki/Futro_(zesp%C3%B3%C5%82_muzyczny)

  157. markglogg said

    Wszystko wskazuje, że na pokładzie stało się coś poważnego – i upadek samolotu trwał zaledwie 10 sekund, po 60 sekundach lotu “normalnego”, gdy samolot osiągnął wysokość ok. 250 m przy szybkości ok. 370 km/godz.

    A czas “wolnego spadania” kamienia z wysokości 250 m to 6-7 sekund. Czyli samolot “walił się prawie jak kamień w wodę”

    (Mnie to przypomina historię sprzed prawie 20 lat, kiedy to egipski Boeing, wiozący z N.Jorku do Kairu ok. 40 oficerów egipskich po szkoleniu w USA, nagle nad Oceanem zaczął pikować w dół, obaj piloci – modląc się do Allaha – próbowali to pikowanie przerwać, ale bezskutecznie.)

    Już czytałem, na jakimś ruskim portalu, że “tutka” też nagle zaczęła pikować, I że piloci – próbując ją ratować – przedobrzyli, etc. Ale w 10 sek wszystko jest możliwe. (Z kolei 60 sek “normalnego” lotu wystarczało by samolot odleciał od lotniska na kilka kilometrów i “wodował” ok. 1 milę od brzegu morza)

    To akurat podali “ruskie”:

    Полет Ту-154, потерпевшего крушение 25 декабря, продолжался 70 секунд, при этом „особая” ситуация развивалась только последние 10 секунд.

    Об этом в эфире телеканала „Россия 24” рассказал начальник Службы безопасности полетов авиации ВС РФ генерал-лейтенант Сергей Байнетов.

    По его словам, весь полет проходил около 70 секунд, при этом его максимальная высота составляла около 250 метров при скорости 360-370 километров в час.

    Генерал подчеркнул, что пока нет данных о том, под каким углом самолет столкнулся с водой.

    http://www.vesti.ru/doc.html?id=2838566

  158. markglogg said

    Coś interesującego na temat przyczyn katastrofy „tutki” z Chórem Aleksandrowa, napisał inż. Andrew Chronowski z Kanady, specjalizujacy się w przyczynach katastrof lotniczych. Twierdzi on, publicznie, że aby przyspieszyć zbyt powolne wznoszenie się bardzo obciążonego samolotu, jego pilot kpt. Volgonov nacisnął guzik „uchod”, którego ponoć nie wykorzystał pod Smoleńskiem jego kolega po fachu kpt. Protasiuk. i że w związku z tą katastrofą, cytuję tytuł jego e-listu z wczoraj: W MOSKWIE MUSZA POJSC W RUCH GILOTYNY….

    Na co ja mu odpisałem:

    Wciąż powraca ta sama uwaga – czy wielkie samoloty pasażerskie nie są przypadkiem wyposażone w systemy ZEWNĘTRZNEGO przechwytywania kontroli nad pilotem automatycznym?

    Po 9-11-2001 po wielokroć czytałem, że ponoć są w takie systemy wyposażone, ze względów “antyterrorystycznych”. Ponoć w ten właśnie sposób został uprowadzony malezyjski Airbus 7777 w marcu 2014, który zmuszono do lądowania na Diego Garcia.

    A jeśli katastrofę wojskowej “tutki” 25 grudnia można było wywołać przez proste naciśnięcie guzika “uchod”, czy przypadkiem “Złe z przestworzy” – nie wykluczam iż z wewnątrz Służb Specjalnych FR – nie nacisnęło tego “uchod” guzika, aby.- tak jak to Pan napisał – wywołać CZYSTKĘ WEWNĘTRZNĄ wewnątrz Armii FR. Ponoć w nocy 20/21 lipca 2014, bezpośrednio po “zestrzeleniu” Malezyjskiego Boeinga w Donbasie, była w Rosji próba obalenia Vlada Putina (to sugerował mój kolega Izrael Szamir).

    I czy przypadkiem ta ostatnia katastrofa koło Soczi nie miała/ma właśnie temu służyć. I czy przypadkiem to nagłe “wydalenie” z USA aż 35 rosyjskich dyplomatów, zwłaszcza wojskowych, to nie jest kolejny element tej, wyjątkowo ohydnej, “gry geopolitycznej”?

    (Nie zapominajmy, że w grudniu 1970 “omyłkowo” wysłano wojsko PRL-u by strzelało do idących do Stoczni Gdyńskiej robotników, tylko po to aby usunąć – ponoć przy wsparciu służb radzieckich – zbyt samodzielnie dogadującego się z Niemcami Władysława Gomułkę.)

Sorry, the comment form is closed at this time.