Dziennik gajowego Maruchy

"Blogi internetowe zagrażają demokracji" – Barack Obama

Drapieżnik się wyrywa

Posted by Marucha w dniu 2017-04-14 (piątek)

Drapieżnik targa się i wyrywa, wypatruje ofiary, łańcuch coraz bardziej napięty, najsłabsze ogniwo puści…

Wszystko wskazuje na to że USA przygotowują się do wojny globalnej, chodzi o utrzymanie pozycji cesarza świata, jaka została zdobyta przy użyciu II wojny światowej.

II wojna światowa zneutralizowała europejskie potęgi kolonialne i pozwoliła na przejęcie ich dóbr i wpływów Stanom Zjednoczonym. Ponadto wojna światowa może pomóc w rozwiązaniu problemów wewnętrznych, które zaczynają się robić groźne i straszyć elity amerykańskie.

Tak się składa że Chiny na wielu obszarach już dawno wyprzedziły USA. Notuje się od dawna przyśpieszenie rozwoju rynku wewnętrznego Chin, który jak wiadomo ma znaczenie ogólnoświatowe i kształtuje rynek. Natomiast USA borykają się z poważnymi problemami gospodarczymi, którymi nie mogą sobie poradzić. Ilość służb siłowych w USA jest potężna, to na wypadek wojny domowej, która być może jest planowana, albo wybuchnie jako spontaniczna.

Obniżenie stopy życiowej narasta, a elity obwiniają nie siebie, tylko obcych, czyli Japończyków, Chińczyków, Hindusów, Singapurczyków, Tajwańczyków etc. Już zapomniano jak to z powodu zysków wyprowadzano firmy do Chin.

Z roku na rok narasta ilość ludzi bezdomnych. Powstaje coraz więcej miasteczek namiotowych i kempingowych na obrzeżach wielkich miast, tworzonych przez ludzi bez dachu nad głowami. Narastający proces upadku wielkich metropolii amerykańskich wynika z upadku tradycyjnego przemysłu, który opierał się na ludzkiej sile roboczej, i na firmach, które produkowały w USA a nie na wschodzie żeby było taniej i dla większych zysków.

Obecnie klasę, tak zwaną średnią, tworzą głównie urzędnicy federalni i stanowi, którzy niczego nie mają wspólnego z realną klasą średnią poza wysokością zarobków. Od jakiegoś czasu w atlantyckich satrapiach występuje tendencja, aby bronić giganty przed bankructwem, łożąc pieniądze siłą wyrwane z kieszeni przeciętnych ludzi, ciężko pracujących.

Chiny bacznie obserwują sytuację wewnętrzną w USA gdyż wiedzą , że jest to kraj posiadający nieobliczalną elitę, która od dawna nie liczy się ze swoimi niewolnikami, ale swoje porządki próbuje przenieść na grunt światowy. Ofiarą takiego podejścia są: Syria, Irak, Libia, Afganistan, Jemen i inne państwa.

Władza widząc przed sobą niechybny upadek, staje się nieobliczalna, zdolna do najpodlejszych czynów, o czym świadczy ludobójstwo w Iraku, Afganistanie, Libii, Jemenie, Syrii i krajach afrykańskich.

Szykuje się kolejny epizod z udziałem Korei Północnej, która posiada wszystkie rodzaje broni, czyli chemiczną też. Tutaj oskarżenie będzie proste, z tym że Koreańczycy mogą próbować oddać w trybie natychmiastowym, a mają czym i też są nieobliczalni. Według szefa japońskiego rządu reżim północnokoreański może dysponować pociskami uzbrojonymi właśnie w sarin. Pan skośnooki zapomniał już chyba że ich bezpieczeństwo liczy się mniej niż bezpieczeństwo cywilów w przeddzień szaleńczego ataku na Hiroszimę i Nagasaki.

Wyzwanie dla Chin, Rosji, Europy czy Indii jest ogromne. Jedynie mądra i inteligentnie prowadzona polityka może ocalić świat od zagłady w sytuacji tragicznej, albowiem kondycja USA jest coraz gorsza.

Nowy program zbrojeń tego kraju, przeprowadzony na wzór sprzed II wojny globalnej za prezydentury Franklina Delano Roosevelta świadczy o przygotowaniach wojennych na dużą skalę, podobnie jak to miało miejsce w roku 1938.

Rywalizacja osiągnęła nowy poziom, albowiem Niemcy umiejętnie, krok po kroku jednoczyły państwa na europejskim kontynencie wokół siebie, aż w końcu utworzyły niby państwo w postaci Unii, która daje im lepszy start na pozycje światowego lidera.

Polityka, umiejętnie prowadzona przez Niemcy, chowające swe imperialne cele pod płaszczykiem Unii, stanowi realne zagrożenie dla USA. Także wojna na Bliskim Wschodzie, który niejako graniczy z Unią, także powoduje liczne problemy i zagrożenia, osłabiające ten twór polityczny, aby nie wybił się ponad USA. Owe kroki wynikają z nienawiści do Europy elity z Wall Street, która jest posiadaczem USA.

Rosja próbuje mocniej przytrzymać łańcuch targającego się rottweilera, wspólny komunikat Rosji i Iranu jest jednoznaczny: jakakolwiek próba ataku na Syrię, skądkolwiek by pochodziła, spowoduje militarną ripostę ze strony Rosji i Iranu i ich sojuszników.

„Operacja zrealizowana przez Stany Zjednoczone Ameryki była aktem agresji przeciwko Syrii: przekroczona została czerwona linia. Od tej chwili każda agresja spotka się z odpowiedzią siłową, a Stany Zjednoczone znają środki, którymi dysponujemy by tego dokonać”. Zagranie pokerowe, ale przynajmniej sprawy są jasne.

Chiny milczą zwracając jedynie uwagę na fakt, że ostatnie działania USA powodują ryzyko bezpośredniej konfrontacji Waszyngtonu z Moskwą.

Tylko kwestią czasu jest kiedy Rottweiler warknie: „ Sprawdzam”. Nas Polaków może spotkać zupełnie niespodziewany bieg wydarzeń, nie wszystko jest jasne w tym rozdaniu, gdyż wszyscy gracze mają karty pochowane w rękawach. Na zapleczu kasyna w pomieszczeniach biurowych daje się wyczuć poruszenie… poklepywanie po plecach Tru(m)pa może nie wystarczyć.

Nie należy zapominać że definicja pokoju dla USA jest jedna: Niech na całym świecie wojna, byle moja wieś spokojna.

[Nie, kurrrrwa! Amerykańska definicja pokoju to świat podporządkowany ŻYDOM, świat skundlony, obsrywany i obsikiwany kiedy tylko ŻYDOM się zamarzy, świat który można bezkarnie rabować, w którym można dokonywać ludobójstw, w którym kurwę nazywa się dziewicą, a dziewicę prostytutką. Gdzie nie ma miejsca na prawdę, piękno, uczciwość, honor i inne ludzkie uczucia. Gdzie hula szatan. – admin]

http://zorion.neon24.pl

Komentarzy 128 to “Drapieżnik się wyrywa”

  1. Jack Ravenno said

    Szanowny Adminie – nic im nie zrobimy bo pod komend samego szatana sa. Wiemy z pewnoscia zas, ze maja przej….ne i to powinno wystarczyc bo „zemsta jest moja” mowi Pan.

  2. pawel said

    ad 1. Jacek

    A narzędzia Pańskie?

  3. pawel said

    Zna ktoś jakąś wojnę stoczoną i wygraną z w miarę równorzędnym przeciwnikiem przez USA?

  4. Nemo said

    @Admin, 1

    „1 I ujrzałem niebo nowe i ziemię nową,
    bo pierwsze niebo i pierwsza ziemia przeminęły,
    i morza już nie ma.
    2 I Miasto Święte – Jeruzalem Nowe
    ujrzałem zstępujące z nieba od Boga,
    przystrojone jak oblubienica zdobna w klejnoty dla swego męża.
    3 I usłyszałem donośny głos mówiący od tronu:
    «Oto przybytek Boga z ludźmi:
    i zamieszka wraz z nimi,
    i będą oni Jego ludem,
    a On będzie „BOGIEM Z NIMI”.
    4 I otrze z ich oczu wszelką łzę,
    a śmierci już odtąd nie będzie.
    Ani żałoby, ni krzyku, ni trudu
    już [odtąd] nie będzie,
    bo pierwsze rzeczy przeminęły».
    5 I rzekł Zasiadający na tronie:
    «Oto czynię wszystko nowe».
    I mówi:
    «Napisz:
    Słowa te wiarygodne są i prawdziwe».
    6 I rzekł mi:
    «Stało się.
    Jam Alfa i Omega,
    Początek i Koniec.
    Ja pragnącemu
    dam darmo pić ze źródła wody życia.
    7 Zwycięzca to odziedziczy
    i będę Bogiem dla niego,
    a on dla mnie będzie synem.
    8 A dla tchórzów, niewiernych, obmierzłych, zabójców, rozpustników, guślarzy, bałwochwalców i wszelkich kłamców:
    udział w jeziorze gorejącym ogniem i siarką.
    To jest śmierć druga».
    Ap. 21. 1- 8
    BT

  5. maasteer said

    Zabije nas demokracja – rządy demonów!

  6. RomanK said

    Rzadko ma sie okazje czytania takich bzdetow:-))))), ale widze -ze ta prktyka zaczyna to byc codzienoscia polskiej blogerki:-)_)_)_)

    „Nie należy zapominać że definicja pokoju dla USA jest jedna: Niech na całym świecie wojna, byle moja wieś spokojna.”

    TO raczej maxyma sarmacka – typowo polska….nie amerykanska!
    Tam zawsze bylo , jest i pozostanie _ America First!
    NIgdy na sztandarach Ameryki nie bylo wyszywanek . Za wolnosc Wasza…..i dopuki sie nie pojawi..Amerykanie moga spac spokojnie zasmiewajac sie czytajac podobne dyrdymaly:-))))

  7. anawa said

    Kolejny sukces USA ; 10-tonowa bomba zabila 36 ludzi , ale qurwa osiagniecie !!!

  8. www said

    6. rzadko czytam takie debilizmy

  9. Bogaty Miś said

    „Nie należy zapominać że definicja pokoju dla USA jest jedna: Niech na całym świecie wojna, byle moja wieś spokojna.[Nie, kurrrrwa! Amerykańska definicja pokoju to świat podporządkowany ŻYDOM, świat skundlony, obsrywany i obsikiwany kiedy tylko ŻYDOM się zamarzy, świat który można bezkarnie rabować, w którym można dokonywać ludobójstw, w którym kurwę nazywa się dziewicą, a dziewicę prostytutką. Gdzie nie ma miejsca na prawdę, piękno, uczciwość, honor i inne ludzkie uczucia. Gdzie hula szatan. – admin]”
    – no własnie dlatego Rosja nigdy nie zostawi Syrii, bo prawda jest taka: dla tych, którzy naprawdę rządzą Stanami, kraj ten (USA) może wylecieć w powietrze, byle inny kraj ocalał. Rosjanie to wiedzą i dlatego nie dadzą sie wyrzucić z Syrii, bo w będąc tam, trzymają palec na cynglu rewolweru przystawionego do głowy bankstera, który naprawdę rządzi („nieobliczalne elity”).
    – Nie ma obrony przed kryłatą wystrzeloną z Syrii do Izraela – żadna żelazna kopuła. I własnie to jedynie można zrobić, aby powstrzymać „naród amerykański” od samobójczej wojny z Rosją. Powstrzymać, to znaczy oddzielić od banksterów – tą „nieobliczalną elitę” – którzy ten naród (USA) używaja jako swej tarczy.
    Ale być może i tak, że używają jako swej tarczy również prawdziwy naród żydowski – to jest hipoteza, ja tego nie wiem napewno.

  10. Władek said

    Jak już się zacznie ten globalny konflikt, to ciekawe gdzie się pochowa podpalające świat żydostwo? Gdzie sobie moszczą bezpieczne gniazdko?

  11. Maverick said

    Imperium rzymskie również wykrwawiło się i upadło z powodu wiecznych wojen. Euforia lewackich i neokońskich mediach jest podobna do tej jaką w Polsce prezentuje Michnik i Sakiewicz gdy chodzi o cele globalistów np. na Ukrainie. Piny zachwytów jaki cudowny widoczek gdy pociski zostały wystrzelone na Syrię, przypominają ślepotę Niemców gdy ci w euforii wyciągali ręce z hitlerowskim pozdrowieniu gdy ten przejeżdżał swoim kabrioletem.

  12. snag said

    Wolałbyś pan Kim Jong-un’a czy Mao bo jak nie my to kto? Próżnię trzeba wypełnić … Bliski Wschód najlepszym przykładem ,…

    Świr jak Kim nie powinien mieć nukes ani możliwości dostarczenia ich do celu … Kropka !!! ,…

    ——
    Jak na razie Kim na nikogo nie napadł, nikomu nie rozpierdolił kraju i jego ekonomii, nigdzie nie wprowadzał demokracji na swoją modłę, nikogo nie obrabował i nigdzie nie buduje baz wojskowych.
    I o czym my mówimy…
    Admin

  13. RomanK said

    ….to jest hipoteza, ja tego nie wiem napewno.- Bogaty Mis… eee tez pan ma jakies zachamowania:-)))))
    Jak sie panu wydaje tzn to tak- jakby tak bylo.
    Niech pan zamknie oczy i powie : Szat -Prast!..i wszystkie wrogi,. pod twoje nogi, zdechna i zgnija wiatr ich rozwieje prochy…i zostanie:

    ….. Polska od Morza do Morza….Spokojnego i Atlantyckiego…i MY..lezacy na poduchach pod stolem pelnym szyneczek, chrzanikow, pieczonych przepiorek..korniszonkow, i grzybkow kiszonych i solonych,.a cudowne, polnagie hurrysy, tlenione na wszystkie kolory natury…wypiete sexy na balijka, przepieraja nam przyodziewek jakismy sobie porzygali ..swientujonc:-)))))
    Ryczonc naboznie;;;;;
    Bo Zmartwychwstalismy Samowladnie…Alllelujaa….aaaaaaa…..
    Na oczch swiata….na zlosc Zydom:-)))))

  14. osoba prywatna said

    TOMAHAWKI – CIA zapłaciła Washington Post za podżeganie do wojny
    http://stanica.salon24.pl/771225,tomahawki-cia-zaplacila-washington-post-za-podzeganie-do-wojny

  15. Blog wolny od atlantyzmy i syjonizmu https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjqh7atpKTTAhUJZFAKHVPcCV8QFggjMAA&url=https%3A%2F%2Fpiotrorlickiblog.wordpress.com%2Fauthor%2Fpiotrorlickiblog%2F&usg=AFQjCNETsjlliKg6ZiBiABijrEVk2DZaKQ&sig2=ZKsFCzw5J1jluSNCSokIAA&bvm=bv.152479541,d.ZWM

  16. Maćko said

    Do 5 Maaster – czyli demoNkracja która ja nazywam demokratura. 😉

  17. Stan said

    Ad:8

    Kiedy Wielka Noc nastanie,
    życzę Wszystkim na Zmartwychwstanie
    dużo szczęścia i radości,
    pełnej wiary, nadziei i miłości,

    pokoju w rodzinie i na świecie
    w dobrym sercu, w jasnej duszy
    i niech wszystkie żale
    w rodzinie i na świecie zagłuszy.

    Alleluja!!!! Alleluja !!! Alleluja!!!

  18. osoba prywatna said

    Białe Kaski znowu ratują ludzkie życie.

  19. snag said

    A’propos 15 ,…

    P. Marucha, zastanawiał się pan dlaczego ‚uchodźcy’ w Szwecji zachowuja sie jak bydlo? Bo są bezkarni, podobnie żydzi.

    ——
    Ależ oczywiście, że tak jest.
    Ponadto rządy muzułmańskie wywaliły za granicę najgorszy, kryminalny element.
    Admin

  20. Dziadzius said

    @5 Maasteer, @15 Macko,
    Wielu z nas jest bardzo niezadowolonych z formy rzadu zwanej **demokracja** i winujemy ten system o wszystkie choroby swiata – ale nie myslimy ze demokracja zalezy od ludzi ktorych mysmy sami wybrali ( w sposob na ktory MYSMY sie zgodzili)
    i ktorzy to ludzie z naszej woli maja wykonywac nasze checi prowadzenia rzeczy-pospolitej kraju!.
    To ze wybieramy Qurwy do rzadu – to nie wina demokracji tylko wina NASZA bo my wybieramy.
    Ja uwazam ze zanim krytykowac trzeba zrozumiec jeden sekret demokracji a mianowicie **Demokracja** jest jak lusterko a lusterko nic od siebie nie stwarza tylko co w lustrze widzimy to w rzeczywistosci mamy.
    Demokracja bez udzialu ludzi jest kaka warta i dzis chyba jak nigdy indziej w historii naszego biednego kraju mamy dowod smrodu( ktoren sami wybralismy!!!) jaki nami rzadzi – i rzadzi bez NASZEGO pozwolenia i bez naszej zgody bo jezeli demokracja to „rzadzenie ludzmi przez ludzi ” i „rzadzenie wiekszoscia glosow” to przepraszam ale–( czy wybralismy „ludzi?’) i czy ci wybrani wykonuja nasza wole? —
    Kiedy pytano mnie czy sie zgadzam na NATO i niemieckie czolgi w Polsce–
    Kiedy pytano mnie czy chce amerykanskie bazy rakietowe w Polsce—-
    i Kiedy ja sie zgodzilem zeby te rakiety byly celem nastepnego bombardowania mego kraju w czas wojny?
    Kiedy pytano mnie czy zgadzam sie na muzulmanski zebraczy najazd na Polske?? —
    Kiedy pytano mnie czy nasze przediebiorstwa zamknac i sprzedac za grosze ?–
    Kiedy pytano mnie czy koplanie zamknac–
    Kiedy pytano mnie czy moge sprzedawac moje produkty komu chce ?
    Kiedy pytano mnie kogo mozna do kraju wpuscic i jak sie ten „gosc” ma w moim kraju zachowywac–
    Kiedy pytano mnie czy mozna dawac szczepionke moim dzieciom ( szczepionka co ma w sobie 10 razy wiecej rteci niz dozwolone)
    Kiedy ja glosowalem na kandydata co ma mnie w Unii Jewreskiej reprezentowac?
    Takich pytan jest wiecej niz miejsca na papierze a DLACZEGO bo to co wybralismy jest kaka warte –
    Tak jak stara Polska/ruska? bajeczka mowi o cyganie co byl glodny i za ostatni grosz kupil chrzan( bo na tyle go bylo stac) i kiedy go ugryzal zaplakal ale dalej jadl i mowil
    *Placzcie Placzcie szob wy powylizaly szto wy ny baczyly szto wy kupowaly’*

  21. Pinxit said

    Z podworkowej ‚Wyliczanki’ z czasow PRL:

    Trump, Trump,- misia bella
    Misia kasia konfacela
    Misia A misia B
    Misia kasia kon- fa- ce

    Wywiad USA podal, ze ten atak z bronia chemiczna w Syrii byl z dronu wyslanego z Saudyjsko-izraelskiej bazy w Jordanii. Ta baza zostala utworzona dla wspierania syryjskich rebelow.
    Podobny atak z chemiczna bronia byl upozorowany w 2013 roku w Ghouta i oskarzono wtedy Asada; pomimo, ze rebele przyznali wtedy otwarcie, ze dostali bron chemiczna z Arabii Saudyjskiej ale nie umieli sie obchodzic z ta bronia i dlatego im wybuchla.

    U.S. Intelligence Source: Syria Chemical Weapons Attack Launched From Saudi Base

    http://rinf.com/alt-news/newswire/u-s-intelligence-source-syria-chemical-weapons-attack-launched-from-saudi-base/

    Pan senator McCain zawsze w pore i na czasie: wlasciwy czlowiek we wlasciwym miejscu:

    John McCain Was In Syria Weeks Before False Flag Chemical Attack – InvestmentWatch

    http://investmentwatchblog.com/john-mccain-was-in-syria-weeks-before-false-flag-chemical-attack/

    1983 CIA Doc Reveals Plot

    http://rinf.com/alt-news/newswire/1983-cia-doc-reveals-plot/

  22. Pinxit said

    12
    Snag

    Dla pana Snaga – wiesci od jego amerykanskich przyjaciol;
    zeby sie doksztalcil z Bliskiego Wschodu: ten wpis i moj poprzedni, ktory jest „moderowany” poswiecam:

    Krotki opis awantury na Bliskim Wschodzie:

    The Syria Strikes: A Conspiracy Theory – YouTube

    I zeby sie doksztalcil z Chin bo to wstyd opowiadac cokolwiek o Pln. Korei, ze to glupi kraj.

    ‘Riskier than striking Syria’: Beijing warns US against attacking North Korea | WHAT REALLY HAPPENED

    http://www.whatreallyhappened.com/node/595884#axzz4eCw3K8GD

  23. NICK said

    [Nie, kurrrrwa! Amerykańska definicja pokoju to świat podporządkowany ŻYDOM, świat skundlony, obsrywany i obsikiwany kiedy tylko ŻYDOM się zamarzy, świat który można bezkarnie rabować, w którym można dokonywać ludobójstw, w którym kurwę nazywa się dziewicą, a dziewicę prostytutką. Gdzie nie ma miejsca na prawdę, piękno, uczciwość, honor i inne ludzkie uczucia. Gdzie hula szatan. – admin]

    Tyle.

    Romanie Panie.
    Pan tu jest bardzo długo.
    Ja? Jestem lat kilka.
    Wszystkie „na nie” moje, do Pana, chciałbym przywołać Panu. Blado by wyszło to podsumowanie.
    Pan już nie ma ‚remisji’.

    Pan po prostu jest kim jest.
    Projekt wam nie wyszedł.
    A Michalkiewicz jakby poszedł dalej.

    A co u Stasia „Tymińskiego”?
    Hm.

    ——
    Jaki projekt, panie NICK??
    Admin

  24. Pinxit said

    12
    Snag

    Doksztalcanie pana Snaga w kwestii zasadniczej:

    Trump, trump – misia bela
    Misia kasia kon-fa-ce- la

    T’S OVER! Trump In SHOCK At What This Syrian Ambassador Just Told To Him Seconds Ago… – YouTube

    I niesmialo przypominam, ze USA napadly na Syrie juz w ponad piec lat temu.
    Bardzo dobrze im szlo w mordowaniu ludzi i niszczeniu kraju dopoki nie zjawili sie Rosjanie i nie nakopali w pludry Jankesom i zydowskim organizacjom bojowym: ISIS, Al- Nusra i „Kolo przyjaciol Kurdow syryjsko-tureckich” z Raqqa

    US began Syria invasion five years ago: Analyst

    http://rinf.com/alt-news/newswire/us-began-syria-invasion-five-years-ago-analyst/

    Trumpenstein:
    The Psycho Revealed: Trumpenstein Removes His Mask – Da

    https://www.darkmoon.me/2017/the-psycho-revealed-trumpenstein-removes-his-mask/

  25. Sybirak said

    Ad. RomanK.
    „…Polska od Morza do Morza,…. bo Zmartwychwstalismy Samowladnie…Alllelujaa….aaaaaaa…..
    Na oczch swiata….na zlosc Zydom !!!!!!!!!”

    AMEN !

  26. USA najlepiej zrobi, jeśli zagoni swoich inżynierów do konstruowania samochodów małolitrażowych. Oczywiście na potrzeby rynku wewnętrznego.

  27. Jan said

    http://www.cyprianpolakwiara.blogspot.se

    Wtorek 7.03.2017

    (…)
    Uznajcie swoje winy, tego chcę. Jako ludzie i jako Polacy. Wykonujcie wiernie moją wolę. Wynagradzajcie mi za ojczyznę, za siebie i za innych.

    W waszym narodzie najbardziej grzesznym miejscem jest Warszawa. Wyrok, ku opamiętaniu Polaków, na nią zapada. Może jednak zostać jeszcze cofnięty. Wszystko zależy od was. Od waszego nawrócenia.

    (…)
    Rozmyślałeś o Warszawie dzisiaj i przed moim przekazem i po nim.
    Tak dziecko, musi przyjść opamiętanie.
    Nie chcę śmierci tak wielu ludzi, jednakże wielu sprawiedliwych jej uniknie.
    W tym i dzięki Orędziom, które do Ciebie będę kierował gdy wyrok na Warszawę zapadnie. Ale powtarzam: Jeszcze nie zapadł. Zatem módl i Ty się o to miejsce skropione krwią męczenników.
    Rosja wie, że USA nie zechcą i nie odważą się rzucić (wystrzelić) w odwecie bomby na Moskwę, czy Petersburg, ani żaden inny kraj tego nie uczyni.
    Od was to Polacy zależy czy to się stanie, czy też nie.
    Od modlitwy waszej i nawrócenia.
    Podaję wam środki mogące odwrócić klęskę i karę bez rozlewu krwi i przemocy, a nawet znacznych pieniędzy i środków.
    Jednak nie korzystacie.
    I wylewa się krew niewinnych (obok winnych).
    Teraz jednakże Warszawa jest w większym niż kiedykolwiek stopniu zainfekowana liberalizmem, ukrytym satanizmem i innym złem.
    Trudno w sposób pokojowy byłoby ją oczyścić. U Boga jest to możliwe, ale jest to bardzo trudne.
    Złu się można przeciwstawić mając mnie Chrystusa, ale jeśli nie chcą..
    Jednakże, jak wiesz, ten akt będzie klęską Rosji.
    W Polsce zostanie zniszczona i upokorzona Warszawa, ale Rosja zostanie upokorzona w o wiele większym stopniu ze strony Chin.
    Odwet nastąpi szybko. Zaś Rosja straci swą potęgę na zawsze i nigdy się nie podniesie.
    Tak się stanie i to jest nieodwołalne.
    Gdy Rosja zaatakuje w sposób wymierny Polskę, jak poprzez rzucenie bomby atomowej na Warszawę, zaatakują ją Chiny.. Zadadzą wielkie straty i cierpienia narodowi rosyjskiemu. Okrucieństwa Chińczyków przewyższą te z II wojny a ich mściwość i zaciekłość i zajadłość przejdzie wszelkie oczekiwania.
    Tak się stanie.
    Warszawa zostanie odbudowana po trzech dniach ciemności.
    To co jest w wizjach to jest właśnie wtedy.
    Po 3 dniach ciemności nie będzie też śladów promieniowania atomowego ani innych skażeń. Wszystko będzie odnowione i oczyszczone.
    Ale powiadam (jeszcze) stać się nie musi.
    Warszawa może być uratowana.
    – Panie Jezu takie zniszczenie Warszawy przypomina Sodomę i Gomorę.
    – W istocie. W taki sam sposób zostały zniszczone. Ogniem i siarką.
    – Panie Jezu to wszystko ważne, ale Ty jesteś najważniejszy.
    – Oczywiście. Ja jednak jestem we wszystkim. Troszczę się o człowieka i o Polskę szczególnie, a jak widzisz po sobie wchodzę i w Twoje sprawy nieraz szczegółowo.

    10.03.2017

    Aby uratować Warszawę potrzebne są modlitwy i ekspiacje. Za grzechy tego miasta, za grzechy wszystkich w tym księży i biskupów, w tym zwłaszcza wynagradzanie za satanizm jaki jest w tym mieście. Satanizm praktykowany także przez pasterzy.

    Dopóki jednak tego nie będzie wyrok na Warszawę będzie zapadał. Wstrzymać go jednak mogą, nie całkiem odwrócić, opóźnić, publiczne modlitwy świeckich przepraszających za satanizm praktykowany w Warszawie, w tym przez pasterzy i kapłanów.
    To mniej trudne, ale też trudne.
    Spodziewajcie się znacznych problemów i utrudnień wobec zorganizowania takiej procesji pokutnej.
    Jednak nie lękajcie się. Ja jestem z wami.
    To co jest ukryte musi stać się jawne.
    Jeśliby choć jedna taka procesja odbyła się do jesieni, do października włącznie to wyrok na Warszawę będzie odłożony w czasie. Będzie więcej czasu na pokutę, nawrócenie i uratowanie się sprawiedliwych.
    Nie bójcie się na manifestacji transparentów typu: „Stop satanizmowi w Kościele”, „Stop satanizmowi w kościele warszawskim”.
    Jednakże ci, którzy będą je nieśli niech sami będą o tym przekonani. Nie można tego robić „dla efektu”, dla zabawy tym bardziej.
    Ci którzy wezmą udział w takiej manifestacji winni być czyści, niech nie żyją w stałym grzechu ciężkim, bo mogą doznać skutków rozwścieczenia szatana.
    Niedługo będzie chciał działać jawnie, ale wie, że jeszcze nie może. Toteż go to rozwścieczy.
    Przed procesją (manifestacją) należy się modlić we własnym zakresie i najlepiej uczestniczyć we mszy i przyjąć Komunię Świętą.
    Nazywam to procesją bo ma mieć charakter procesji. Niemniej będzie prowadzona przez świeckich. Wypełniona pieśniami pokutnymi, różańcem jako egzorcyzmem, bez okrzyków i haseł. Intencja podana publicznie. Hasła mogą być jedynie na transparentach. Bez nazwiska, czy godności żadnego pasterza czy księdza.
    Pamiętajcie o wizerunku Matki Bożej Ostrobramskiej, patronki na Czasy Ostatnie.

  28. Proszę pamiętać, że demokracja, to po prostu rządy w wersji „demo”. 🙂

  29. Moher49 said

    Ale bluźnicie, Wielki Piątek, wstyd. USA prędzej czy później i tak upadną. Szkoda prostych zwykłych przyzwoitych ludzi, otumanionych zresztą, tak samo jak w innych krajach.

  30. NICK said

    Władczo-pieniężny Adminie.
    Pan Kafel et consortes został sprowadzony do ligi trzeciej. Wraz ze Stanem, co to ma przerwy we życiorysie.
    Sorki. Ligi gminnej. Dosłownie.

  31. Marucha said

    Re 30:
    Panie NICK, to co o mnie wypisują na Internecie różne smrodki, spowodowałoby zapewne, iż znalazłbym się w lidze szóstej. Niektóre żałosne dupki próbują nawet przebić się na gajówkę 🙂

    Zachęcam do poszperania na sieci, co da się znaleźć o gajowym Marusze. Czytajcie to. I zastanawiajcie się, czy to prawda.

    Dlatego ja odnoszę się ze sceptycyzmem do plotek.

  32. Yah said

    Upadną, jak upadały i będą upadać wszystkie ziemskie potęgi za pychę lub odejście od Boga lub za jedno i drugie. Mnie to już czasami śmieszą dyrdymały wypisywane przez Szanownych w przeświadczeniu o swojej wyższości jednego mocarstwa nad drugim, swojej nad innymi.
    Pan Bóg widzieć pozwala nielicznym., ale to co pozwala widzieć wcale nie napawa optymizmem co do przyszłości TEGO ŚWIATA. Przyszłość tego świata jest przesądzona. Ważne jest by być po właściwej stronie na tamtym świecie.

    A wątek projektów poruszonych przez Pana Nicka jest niezmiernie ciekawy. Być może jest tak, że uczestnicy są świadomi uczestnictwa, a być może uczestniczą w nim bezwiednie. W każdym razie bystry obserwator zauważy subtelne nici łączące poszczególne osoby i przez kogoś pociągane. W jakim celu ? Na pewno nie odrodzenia Polski, tylko w zupełnie innym.

    Co nam zostaje? „Defetystycznie” ( jakby to ujął Pan Mosiek) modlić się do Boga i ufać, że to co nas spotka jest dla nas dobre. Jak spotyka nas coś złego, to albo by naprowadzić nas z powrotem na ścieżkę do zbawienia, albo dlatego, że mogło nas spotkać coś znacznie gorszego.

    Czy może być bardziej pyszne hasło „America first” ? I jest first tylko w czym ? W kłamstwach, oszczerstwach, czynieniu zła i traktowaniu innych jak bydlęta. Czy o takie „first” nam chodzi?

  33. NICK said

    Nie jest plotką przerwa w życiorysie Tymińskiego.
    Przynależy Pan do tego klubu???
    Wbrew moim ostrzeżeniom.

    ——
    O moim życiorysie też niewiele wiadomo, mimo starań osób mi życzliwych, m.in. z USA, Kanady, Polski, UK…
    Admin

  34. Yah said

    Aha Panie Gajowy nie czytam plotek o innych po Internecie. Jeśli oceniam kogoś albo wypowiadam się na jego temat to tylko na podstawie jego wpisów w Gajówce lub artykułów zamieszczonych w Gajówce.

    Oczywiście nie podejrzewam Gospodarza o uczestnictwo w żadnym projekcie, ale u niektórych piszących widać formowanie wspólnej linii frontu lub szybkie przegrupowania i zmiana stylu walki tzn. wpisów. Sam Pan Gajowy pewnie to zauważył.

    Za stary jestem, żeby myśleć, że coś dzieje się przypadkiem, szczególnie na blogu o dużej ilości odsłon, który można wykorzystać do subtelnej manipulacji.

    W czasie mojej bytności w Gajówce, już parę razy byłem ostro atakowany, gdy się przyczepiłem do osób , których celem był subtelny wpływ na czytelników Gajówki w pewnych kwestiach.

    Pewnie te same metody sa stosowane również gdzie indziej, ale żyje w realu, a nie na blogach, stad trudno mi ocenić.

  35. Yah said

    Ad 33

    Pan Nick też powinien w kwestiach niepolitycznych spojrzeć na pewne rzeczy z szerszej perspektywy. Rzeczywistość rzadko jest taka jaka chcemy żeby była, a udawanie że jest rzeczywistością z naszych wyobrażeń nic nie da. To tak Wielkopiątkowo, ale nie złośliwie czy jakoś tam tak tylko przyjaźnie.

  36. snag said

    Admin ,…

    Bo jest za słaby bo gdyby mógł sobie pozwolić bezkarnie dawno by to zrobił – A skoro już mowa o napadach to napadł i zniewolił na własny naród który traktuje gorzej jak bydło i bawi sie w pana życia i śmierci jeśli nie Boga ,…

    Bydło przynajmniej ma co jeść i dopominać jak głodne a jego ‚poddani’ na mają nawet tego ,…

    Na marginesie, migasz się waść od odpowiedzi … załóżmy że nie masz p. wyboru to czy wolałbyś żyć raju Kima, Mao czy może w Stanach?

    ——
    W jakim kraju wolałbym żyć? To nie ma znaczenia.
    Mnie nie chodzi o to, że w USA jest zapewne wyższy poziom życia niż w KRLD – ale o to, by pozwolić innym żyć, jak chcą. Bez jakichś gadek o zniewoleniu własnego narodu czy głodzie. Nie daj Boże, aby „wyzwolicielem” była Ameryka.

    A skoro Kim jest taki słaby… to czego się potężna Ameryka obawia?

  37. snag said

    Pinxit

    Take a hike my friend, z pajacami nie dyskutuję … Szkoda czasu ,…

  38. snag said

    Chcesz pan mi wmowic ze Koreanczycy żyją jak chcą? Dobre … Bo jak bedzie mial nukes i możliwość dostarczenia do wybranego celu to będzie trzymał wszystkich za jaja, włącznie z mocarstwem ,…

    ——
    Oj, jak rączki świerzbią, żeby zaprowadzić demokracje w Korei Północnej… Ameryka ma udokumentowane pasmo sukcesów w tej materii…
    Admin

  39. RomanK said

    CO to jest, ze wiele kutasow jest tak wrazliwych na identyfikacje:-)())
    Wystarczy napisac , kutas, dupek i wszarz, a zaraz sie odzywa , kutas, dupek i wszarz…..wolajac …to nie ja ,,,,nie ja ……to on:-)))))
    Ja jestem tylko Nickt:-)))))) zwykly cichodajny Nickt:”-)))))) i do tego po spowiedzi:-)))) i poszczacy:-)))))) sami widzicie zem prawdziwy:-)))) no bo kto inny ….by tak mogl:-)))))

  40. matirani said

    Sangu, gdyby nikt z pajacami nie dyskutowal na Gajówce, to przeciez pan sam, nick czy inni …. byliby kompletnie ignorowani. Tak wiec musisz pan sie innym odplacac i z nimi dyskutowac.

    Sango – odpi**ol sie od Korei Pln, ok? USA nie ma prawa sie mieszac do wewnetrznych spraw innych krajów ani ludzi. A jesli wedlug Pana ma, no to zycze powodzenia, jak pana zaciagna do obozu za pisanie na Gajówce.

    😉
    Panie Romanie, Karawana idzie dalej. Co sie Pan Niczym przejmuje?

  41. matirani said

    Swoja droga, Szanowni, polecam posiadanie rotweilera, bas rouges – beauceron albo pitbula na chlodne wieczory domowych pieleszach – wyjatkowo spokojne i ugodne do zycia w Rodzinie psy. Ten gymas psa z fotki w artykuje na pewno byl zwrócony do jakiego agresora… i oby to byl tylko kot sasiada 😉 a nie zlodziej.
    Cala halastra dzieciaków w mojej rodzinie sie wychowala z takimi psami.. biedne psy, ile one sie nacierpialy! 🙂

  42. snag said

    Admin @ 38 ,…

    Pisze ktoś z Korei na pańskim blogu czy gdziekolwiek nie wyłączając Ameryki? Nie! … Dlaczego? ,…

    Ja piszę i prawdę mówiąc więcej wolności mam na amerykańskich niż u pana mimo jak panu wiadomo potrafię wygarnąć czy dołować i nie odpuszczam nikomu jak widzę ze coś nie tak czy w poprzek ,…

    Śliski pan dzisiaj ,…

    ——
    Pan nie jest w stanie zrozumieć, że nikt nie ma prawa narzucać innym swego stylu życia, nawet jeśli uważa go za lepszy.
    Pan uważa, że USA ma prawo wymordować pół narodu, żeby wprowadzić tam „demokrację” i przy okazji lepiej wykorzystać jego bogactwa naturalne.
    Zupełnie tak samo rozumują islamscy fanatycy. Chcą na całym świecie wprowadzić swoje prawa i zwyczaje. Szariat, burki,
    Czym wy się od nich różnicie?
    Tym, że macie więcej bomb. I więcej hipokryzji.
    Admin

  43. snag said

    Matirani

    Masz kość, nałóż słuchawki i stul bo w głowie kręci od twoich nicków ,…

  44. Miet said

    Re.41.
    Panie Matirani, ja bardzo lubie psy – szczegolnie mysliwskie.
    Na pitbula jednak by mnie nikt nie namowil. Przez caly moj pobyt tutaj w US naczytalem sie o tylu przypadkach zagryzienia na smierc dzieci przez psy tej rasy, ze obstaje raczej za zakazem ich posiadania – moze z wyjatkiem odludnych miejsc z posesjami na 100% zabezpieczonymi przed mozliwoscia wydostania sie takiej bestii na zewnatrz.

    Być może jest to kwestia wychowania przez właściciela – ale pitbulle są dużo głupsze od np. owczarków alzackich i rzeczywiście odpowiadają za większą część tragedii.
    Jestem więc podobnego zdania, co Pan.
    Admin

  45. Pinxit said

    38

    Snag
    Ja tez z panem nie dyskutuje, tylko o takich jak pan, ktorzy reprezentuja jednkomorkowe spojrzenie na swiat bo tak sa zaprogramowani.

    Na przyklad, nie potrafia wyjasnic, dlczego potezna Korea Polnocna wcisnieta miedzy potencjal nuklearny malutkich Chin i jeszcze mniejszej Rosji stanowi wieksze zagrozenie dla USA niz Chiny i Rosja – razem wziete?.
    Czy mozna zatem dojsc do wniosku, ze atakujac Koree Polnocna , Stany Zjednoczone uratuja te dwa malenkie kraje nuklearne?

    A gdy chodzi o poziom zycia, to moze pan Snag wyjasni dlaczego USA, Anglia i Arabia Saudyjska- potegi militarne rzucily sie na Jemen, ktory NIE ma broni nuklearnej?
    Czy moze po to, zeby Jemenowi sie lepiej powodzilo i mieli lepsze warunki zyciowe?

    ——
    Dokładnie!
    Admin

  46. matirani said

    43. Pinxit – dobre pytania 😉
    KPln, byc moze, ma Bank Centralny JESZCZE niezalezny od Rotszyldów. A jesli juz zalezny… hmm… to chodzi o otoczenie Chin i z tej strony.
    ******

    Miet – rozumiem o czym Pan mysli, pitbull to moze byc trudny pies. Zreszta, w porównaniu z owczarkiem alzackim to pólglówek.
    Broni swojego. Wiec jesli dzieci nie sa „jego” to moze pogryzc, racja. Szczególnie jak byl zle traktowany i jak zle traktowano przy nim dzieci. Ale ci, co maja pitbule w domu, sa nimi zachwyceni. Mój to pieskot – spi i sie lasi i mruczy lub prawie… usluje mówic co daje zabawne efekty, ale zdecydowanie komunikuje sie glosem. Tyle ze nie potrafi drzwi otworzyc lapa…
    Kazdy duzy pies to moze byc duzy klopot. Trzeba wiedziec z jakiego domu i potrafic sie nim zajmowac. Kumpel nam znany mial akite – urodzony morderca niby a jaki dobry pies byl….

  47. RomanK said

    Panie Matirani..z chamami radze sobie sam cale zycie:-)))) ale widzi pan jesli takie nic..atakuje pana Tyminskiego bez zadnego powodu, wyciagajac ohydne oszczerstwa, z jeszcze ohydniejszego ryja…i NIKT nie raguje… To swiadczy to o calym towarzystwie.
    Nie zaczepiany ani przez pana Tyminskiego, ktory nawet nie jest tu obecny, ani przezemnie..adresujac osobiscie do mnie swoje rzygowiny… widac ma takie przyzwolenie.

    Dwa..Korea Polnocna..to kraj z bronia nuklearna…ktora jest tylko i wylacznie jego jedna jedyna gwarancja bezpieczenstwa…z 1200 000 armia uzbrojona po zeby., i pssychicznie i psuychlogicznie gotowym do wojny spoleczenstwem,.. to trudny kasek..dla kazdego.
    Podobna armie ma tylko Rosja i Chiny…ale bez nawet przybilizonego stopnia zorganizowania i indoktrynacji i motywacji.
    Wierlka Armada plynaca do polwyspu to pare starych rzechow….ktore nawet nie zal stracic nie liczac ludzi….
    Zaden z dotychczsowych tze tyranow nei mail bomby…i nei przyjal walki…gdzyby przyjal i rozprawial sie z sojusznikami miejscowymi obcych…bylby zyl i byl do dzisiaj..i Sadam i Kadafi…
    TO nauki jakie wyniosl Kim Jong-un….
    i zaloze sie ze odpowie na kazda zaczepke…i wiedza o tym Amerykanie….ktorym konflikt w tym miejscu pomiedzy Chinami, Japonia Korea Wietnamem i Filipinami bylby jak znalazl….tym bardziej ze angazowalby tez Moskwe..jako miejscowych…
    Jesli Chinczycy okaza sie glupsi niz naprawde sa….moze sie to udacL:-)))
    Moim zdaniem..Wielka Armada przybywa z hukiem i cichutko odplynie skad przyplynela:-))))

  48. Pinxit said

    Do Snagow i innych:
    Dzis podali Amerykanie, ze ta wielka defilada w Korei Polnocnej, ktora Zachod okreslil jako pokaz nuklearnej sily i parade wojskowa- wielkie zagrozenie nuklearne dla wystraszonych Jankesow- to bylo uroczyste otwarcie …. nowej ulicy w Pjongjang.
    Bede szukac tego segmentu we wiadomosciach, zeby przeslac na gajowce i zapraszam wszystkich zaineresowanych , zeby sobie sprawdzili : tytul tego segmentu -( z pamieci): „Mainstream media getting heated over North Korea threat” i „Boiling point”.

    Ostatnio slucham i ogladam wiadomosci podane glownie przez Amerykanow: politykow, dyplomatow, publicystow, ktorzy nadziwic sie nie moga glupocie amerykanskiej ‚jelity” rzadzacej.
    Trump nawet nie wie jaki kraj zbombardowal. Syria mu sie z Irakiem pomylila.
    W Syrii zachodza w glowe, jak mogl Asad bombardowac Szajrat poprzez pustynie. Nie ma takiej mozliwosci.
    W Afganistanie Amerykanie zrzucili potezna bombe : „matke wszystkich bomb” (?) wielkosci 3 pietrowego bloku i zniszczyli…. tunele wybudowane przez CIA. Teraz opowiadaja, ze to bylo „precyzyjne uderzenie” ktore nie spowodowalo zadnych zniszczen. Ciekawe po co zrzucili te bombe?. Zniszczyli zas doszczednie obszar wielkosci .. 15 boisk .
    Mali chlopcy bawia sie duzymi zabawkami… troche przeterminowanymi.
    Chlopcy tez juz w wieku po-poborowym. Nie boja sie, ze ich zaciagna na front.

  49. matirani said

    45. Panie Romanie – tolerancja dla niejakiego Niczego jest rzeczywiscie dziwna i trudno mi dla niej znalezc wyjasnienie logiczne. Ktos tu lubi swinie? Wieprzowine bym jeszcze zrozumial, ale babrac sie z knurem? Równie glupie to jak i brudne i bezuzytczne. Jakis narkoman moze? Albo yad?

    Mialem zareagowac, ale za szybko pstrykalem w delete i tylko mi mignelo przed oczami a w glowie pozostalo dwieczac pytanie „co ten wuj wypisuje?”

    Korea… Chinczycy niby postawili w stan gotowosci 150000 luda blisko ich granicy z KPln co ma jakies znaczenie taktyczne. Chyba nie aby Koreanczyków zaatakowc???

    Swoja droga, to wiemy o Kimie to, co pisze o nim glówny sciek i prousanski 3 nurt. Ciekaw jestem czy sa jakies strony ichnie do wgladu?

    http://www.kcna.kp/kcna.user.home.retrieveHomeInfoList.kcmsf
    Trzeba bedzie poczytac. Jest i pa ruski dla monoglotów

    http://www.kcna.kp/kcna.user.article.retrieveNewsViewInfoList.kcmsf#this

  50. matirani said

    46 Panie Pnxit! Chyba sam Pan odpowiedzial na pytanie „po co”!!!

    ( …W Afganistanie Amerykanie zrzucili potezna bombe : „matke wszystkich bomb” (?) wielkosci 3 pietrowego bloku i zniszczyli…. tunele wybudowane przez CIA….)

    Moze wlasnie aby wyburzyc tunele wybudowane przez CIA?

  51. matirani said

    Pyongyang, April 11 (KCNA) — The Nonferrous Metal Institute under the DPRK State Academy of Sciences recently developed silver complex salt disinfectant.
    The disinfectant can be used for water disinfection or kept as a household medicine, as it takes on the character of silver ions which have effects of purifying blood and quickening its circulation with strong antibacterial and antiviral action.
    It is stronger than existing oxidants like chlorine, chlorinated lime and potassium permanganate in sterilizing power and remains unspoiled for a long time.
    It can also be used for disinfecting various kinds of apparatuses and treating indigestion, hypertension, trauma and burn. And it is efficacious for colitis, dermatitis, conjunctivitis and other inflammatory diseases and especially, for inflammatory gynecopathy.
    Now, the disinfectant is put on sale at public service establishments. -0-

  52. NyndrO said

    Panie Maćko, nie mówiąc już owczarku tybetańskim, który będnie szeregowany jest jako mastif. To jest dopiero inteligentne i śmiercionośne oraz przemiłe stworzenie. Jak będę zdrowy,to będzie mój następny przyjaciel. Teraz jest buldog francuski, a na dniach dołączy bokser. Mam sentyment do bokserów. Przedtem były : wyżeł niemiecki krótkowłosy, wyżeł niemiecki szortkowłosy i wyżeł weimarski. O kurdę – balans. Jak ja się z psami rozumiem! 😉 *

  53. NyndrO said

  54. konfuzjusz said

    Panie Mati, Pies na zdjęciu na górze jest ciężko przerażony. A przerażony rotweiler jest w stanie narobić wiele szkody i zniszczenia. Pies jak pokazuje zęby to oznacza że sie boi nie mniej niż my jego. Pies, który chce zatakowac robi to mądrze i cicho, bo Pies jest mądry. Trzeba się nauczyć rozmawiac z Psem, wtedy mozna się od niego dowiedzieć wielu rzeczy, których my nie widzimy. Człowiek i Pies to istoty, które się w Naturze wzajemnie uzupełniają.

    Owczarek tybetanski na zdjęciu powyżej też chce nam się na coś poskarżyć. W ogóle owczarek na uwięzi to jest zbrodnia. Może to jest własnie to, co on chce nam powiedzieć?

    Mieszanie Psa do polityki to symptom głupoty pomieszanej z butą.

    Panie NyndrO, czy pan jest w stanie wyżywić takie monstrum i co wazniejsze zapewnić mu wystarczającą ilość ruchu? Owczarek to nie francuz, który najchętniej nie ruszałby się z wyra. A i bokserka trzeba oszczędzac, bo ma za małe serduszko w stosunku do swojej masy.

    Tyle mam do powiedzenia w sprawie prężenia muskułów przez rozmaite mocarstwa.

    Dobranoc.

  55. NyndrO said

    Straszliwe i z pewnością przemiłe Bydlę.

  56. konfuzjusz said

    Ten ryży tez ostrzega przed jakims niebezpieczeństwem i sie boi, Gdyby sie nie bał, to juz dawno by przywlókł ofiarę do budy.

    Ten kaukaski jest ładny, może nie? (przypominam o kropce)

    .http://s437.photobucket.com/user/youngblood_90/media/caucasian_mountain_dog_62_0.jpg.html

  57. konfuzjusz said

    Teraz dopiero zauwazyłem. Kaukaskiemu uszy skopiowali. Ja bym im skopiował, żeby wiedzieli jak to jest.

  58. NyndrO said

    Ponie Konfi. Jezdem w stanie. * Buldog francuski jest jakby bardziej mojej Kobity. Cóż za cudowne stworzenie! Znoom siem na psach! Mojemu ostatniemu wyżłowi weimarskiemu nie pociągnęła pikawa. Był wyjątkowo wielki. Zmarł dość młodo.

  59. konfuzjusz said

    O, biedny wajmarczyk. Owczarka trzeba puszczac wolno żeby sie wybiegał, a tak zwanych mysliwych trigger happy jest kupa w Kraju. Kilka lat temu zastrzelili psa którego dziewczynka prowadziła na smyczy. Chyba było o tym na Gajówce. I jak takiego potwora wypuścić? Toż jak go nasi obrońcy zza oceanu zobacza to się schowaja do czołgów.

    Zna pan ten kawał i Icku zwiadowcy?

    ——
    Za to właśnie (a nie był to wyjątkowy przypadek) – obcinałbym łapy „myśliwym”. To bydło, pierdolone bydło, mające niesamowite chody u władz, psychopaci, degeneraci, skurwysyny, chuje, tchórze i zasrańcy.
    Nie rozumiem, jak można być myśliwym. Ja tego, kurwa, nigdy nie zrozumiemQ
    Tego pana, który się poczuł dotknięty, przepraszam za całkowicie uzasadnione uogólnienia.
    Admin

  60. NyndrO said

    Wie Pan co, ja się oczywiście z Panem zgadzam i jak mówię, wiem troszkę o psach i ich prowadzeniu. Ale powiem Panu ponadto, a Pan mnie zrozumie,że znam wodołaza, który mieszka w małym mieszkanku,wody większej niż wanna wody nie widział, a jest przeszczęśliwy,stary i spełniony jako pies. 🙂

  61. NyndrO said

    A o Icku? czy ja wiem, czy znam? Możliwe,że gdzieś tam słyszałem. Ale to jest tak, że te kawały o „Ickach”, „rabinach” itd. , wcale nie są dowcipami, a raczej opisem sytuacji. 😉

  62. konfuzjusz said

    Wysłali szeregowego Icka na zwiady zeby sprawdził czy most jest dostatecznie nośny żeby jednostka przeszła. TO on wraca i powiada – samochody przejadą, armaty tez i nawet czołgi przejada, ale piechota nie przejdzie. Dlaczego nie przejdzie? A żeby pan porucznik wiedział jaki tam wielki pies siedzi na tym moscie.

  63. NyndrO said

    No właśnie.

  64. Nemo said

    @6 S………nie w banię Panie Romanie 🙂

    „Biały Dom przyłączył się w końcu do koalicji złożonej z neokonserwatystów, elit brytyjskich i grupy wielkich koncernów ponadnarodowych. Po raz kolejny Stany Zjednoczone podjęły politykę imperialistyczną, na którą zdecydowały się w roku 1991 gdy reaktywowały NATO. Obecnie 12 kwietnia 2017 roku dokonało się zerwanie z Rosją i Chinami. Świat jest znowu na krawędzi wojny nuklearnej.
    W ciągu dwóch tygodni intensywnych walk wewnątrz administracji Trumpa Stany Zjednoczone bezprawnie zaatakowały syryjską bazę lotniczą w Szajrat, a następnie – mnożąc przeciwstawne sygnały, zanim dokonały ataku – w końcu wznowiły swoją imperialistyczną politykę.
    W ciągu niespełna dwóch tygodni administracja Trumpa ujawniła siedem różnych stanowisk dotyczących Syryjskiej Republiki Arabskiej. 12 kwietnia 2017 r. Stany Zjednoczone dokonały wielkiego zwrotu w swej postawie (…ont opéré leur grand revirement).
    W tym samym czasie sekretarz stanu Rex Tillerson udał się do Moskwy aby spróbować ostatniego podejścia pokojowego, Rada Bezpieczeństwa ONZ zebrała się i zapoznała z konfliktem, a prezydent Trump ustawił NATO przeciwko Rosji.”
    http://jeznach.neon24.pl/post/137996,wziecie-przez-ziecia

  65. Inkwizytor said

    re 6

    Wynurzenia debila, chachłackiego wypierdysza 🙂

  66. Pinxit said

    3
    Pawel

    Amerykanie nie musza wygrywac wojen. Wystarczy, ze wszystkie inicjuja i zaczynaja. Przemysl zbrojeniowy musi miec pozywke.

  67. Głos Prawdy said

    Armia Korei Północnej jest znacznie większa, liczniejsza od armii Federacji Rosyjskiej, poziom życia pozostawia wiele do życzenia, ale oni są zawsze gotowi do wojny w posłuszeństwie swojemu liderowi. i ostatnie dane mówią, przywódca Korei północnej powiedział, że odpowie uderzeniem jądrowym na atak nuklearny, bez zbędnej zwłoki, a nawet z wyprzedzeniem . USA -tchorzy – mogą tylko grozić, rozwiązywac zimną wojnę przez iluminatów, które się tam znajdują, w połączeniu z masonami i syjonistami Europy pociągać za nitki, jak z trzecią rzeszą

  68. Głos Prawdy said

    W Trampie dobro i rozsądek walczy ze złem i przymusem do zła. Jestem przekonana, że go wzięli na haczek, lęk o rodzinę i życie, strach przed ujawnieniem kompromitujących materiałów. Bo przecież są kroki, które mówią, że ma sumienie. Całkiem możliwe, że informacja o tym, że jego zwerbowali jezuici jest prawdziwa, a także, że Izrael – Mossad dokłada do jego rządu rękę, bo on jest zerem w polityce. i może musi rozliczyć się z tymi, którzy zainwestowali w jego kampanię wyborczą środki i wysiłki.
    W tych dniach powiedział gazecie, jeśli się nie mylę – the Washington Post, że nie będzie zachowywać się tak głupio jak Obama, nie będzie ostrzegać z góry, on uderzy bez ostrzeżenia.

  69. andzia said

    ad/65 Zgadzam się, że US Army to mięczaki jak przeciętny obywatel tego kraju, na wskazują m.in. strachliwe poczynania na lotnisku jego ochrony- na sprzeciw pasażera zaatakowali go paralizatorem (hi hi demokracja i poszanowanie praw człowieka) . Rosja nie ma interesów, aby być w konflikcie z Koreą Pn. Więc nie ma znaczenia stan armii obu państw. Rosja też nie ma interesów, aby z nimi walczyć. W mojej ocenie najlepiej jest wspólnymi siłami międzynarodowymi zniszczyć największego szkodnika (w gruncie rzeczy siedzącego w kieszeni Chińczyków, ale przecież Chiny z Rosją, Iranem, Indiami mogą to zrobić, aby ocalić świat. W przeciwnym wypadku bankrut USA będzie prężył muskuły, ale ile tak mu nic nie pomoże panie Trampie. Zbyt duży to duży to dół, w który wepchnęliście przeciętniego Amerykanina. Nawet Pan. Roman K. ma jakieś nadzieje ze względu -podejrzewam-na potomków.

  70. RomanK said

    Pani Andzia…studiuj dziecino gazety dla inteligencji polskiej…. a bedzie pani tak madra, jak Inkwizytor ……albo inny jeszcze glupszy psijuch:-))))
    Widzi pani nie bedzie pani znac Ameryki dopuki nie pojmie pani , ze Amerykanie praktycznie ograniczaja sie do tylko dwoch pragnien- tak jak powtarzaja to w wielu swoich piesniach country:

    Pracowac ciezko zyjac i pojsc do Nieba po smierci….
    Live working hard and go to Haven…
    Jest pani w stanie to pojac?????

    To stare lacinskie Ora et labora????
    Niech pani porowna to ze ‚ Szlachta nie pracuje”….
    Kiedy ostanio w Polsce obowiazywala ta stara zasada- opisal to chyba ostatni Jan Dlugosz w opisie ataku Piechoty Kmieci Polskich w bitwie pod Grunwaldem:
    cyt”…. Uch, steknal kazdy, jak mocny drwal, kiedy siekiere do pnia przylozy……Polska rosla w mocarstwo.
    Stad ostatnie slowa dowodcow amerykanskich wysylajacych swoich zolnierzy na misje brzmia…Idzcie robcie swoja robote… go, do you job! God bless you!
    A Ci0 obojetnie gdzie sa, na czyjej ziemi i jakim koncu swiata..zawsze sa pewni , ze nad nimi amerykanskie prawo, amerykanski dowodca, a ich job sluzy tylko i wylacznie Ameryce- czyli tym, ktorzy tam daleko za dwoma oceanami w tej chwili spia pod dachami pokrytymi shinglami z papy…..

    ——
    Nawiasem mówiąc śmiem wątpić, czy wszyscy członkowie najrozmaitszych żydochrześcijańskich sekt, w jakie obfituje USA, pójdą do nieba.
    Idźcie robić swoją robotę… to znaczy rozpierdalajcie suwerenne państwa, grabcie, kradnijcie, oszukujcie, spuszczajcie bomby… a nad wami amerykański dowódca i amerykańskie prawo…
    Admin

  71. andzia said

    Proszę Pana z wiekiem intelekt się obniża, co widać…niestety. A co mają na to powiedzieć era et labora Amerykanie, którzy nie pracują. Nie myślę o tych, którzy nie chcą, ale o tych, którzy pracy nie mają i nie mogą znależć? Pan jest na emeryturze i myśli o swoich 4 litrach i nawet wyobrażnią nie sięga do swoich wnuków, bo Ameryka dała Panu zajęcie i schronienie. Ale to przeszłość. W Polsce nie jest dobrze to oczywistość, ale ta pańska hameryka jest w rękach kogo innego, nie mam na myśli lichwiarzy, którzy nią rządzili i ją zbankrutowali ale przyjaciół Chińczyków. Czy tam publikują dane ile nieruchomości, w tym ziemi rolnej jest w rękach Chin? A może Pan się tym nie interesuje, może warto? Wiem, że z sentymentu interesuje się Pan krajem na Wisłą, ale gloryfikować tak zadłużony (zdaje się na II miejscu w świecie kraj) jest dużą przesadą. Spokojnych Świąt.

  72. andzia said

    Ten ich job to przeszłość, widać, że trudno wyrzec się sloganów. Datego amerykańce do zborowość bez instynktu samozachowawczowego. To widać na ostatnich wydarzeniach na lotnisku, gdzie amerykańce przestraszyli się dżwięków fal. Nie długo będa się bać własnego cienia. Co z tego, że są uzbrojeni. W chałupach z bronią mogą być gierojami, ale na ulicach już tchórzami bojącymi się niezrównoważonego kogokolwiek albo i ichnego policjanta. Siedz se Pan w domu i łudż marzeniami o wielkiej Ameryce myślącej o swoich interesach. Tylko dlaczego o nich myśląc wpadła w takie dno ?

  73. piotr said

    ad.6
    Nie zadna America First.Tylko koszerameryka.Zyd was poswieci bez mrugniecia oka jesli tylko bedzie to dla niego korzystne.

  74. piotr said

    ad.12 Snag ferme ta gueule svp.JAk na razie swirem na zydowskiej smyczy jest twoj prezio trampek.

  75. hulsz said

    ad.38 Snag wez czerstwy chleb j jebnij sie w leb.

  76. Miet said

    No i widzi Pan, Panie Romanie na co Panu przyszlo. Zyje Pan w tym zbankrutowanym kraju i nawet nie zdaje sobie sprawy jak jest tutaj zle.
    Na szczescie p.Andzia wszystko Panu wytlumaczyla, tak ze jeszcze nie jest za pozno, jeszcze moze Pan cos z zycia uratowac, zanim Chinczycy Pana nie unicestwia na dobre.
    Tak mnie p.Andzia i inni tutaj wystraszyli, ze sam nie wiem co ze soba zrobie – no coz, zycie to nie romans – jak twierdza niektorzy, oczywiscie durni Amerykanie.:-)))

  77. hulsz said

    Ad.Miet Zeby pokonac ameryke trzeba najpierw pokonac szatana.

  78. hulsz said

    Głowa Kościoła Szatana Lucien Greaves wyraził podziękowanie dla prezydenta i rządu Stanów Zjednoczonych za zrozumienie interesów amerykańskich satanistów. Chodzi o podjęcie przez rząd federalny decyzji o pozwoleniu przeprowadzania we wszystkich szkołach w całym kraju zajęć fakultatywnych dotyczących satanizmu.

  79. hulsz said

    Szczególną uwagę sataniści udzielają młodzieży. Dla większości młodych ludzi swego rodzaju wstępem do satanizmu jest święto „Halloween” (31 października), które przedstawia starożytny rytuał oddania kultu szatanowi, panu śmierci. Uczestniczy w tym święcie prawie cała populacja USA. Nic dziwnego, że amerykański Kościół Szatana jawnie ogłosił ten dzień swoim świętem, które, zgodnie z ich planami, powinno świadczyć o władzy szatana w świecie. Począwszy od lat 60-tych, sataniści postanowili wziąć edukację seksualną młodzieży w swoje ręce. „Poprzez seks posiądziemy ich duszę” – powiedział przywódca satanistów i autor książki „Biblia Szatana” La Vey, który był także głównym doradcą w Hollywood. Tak zwana rewolucja seksualna dała pełną swobodę dla rozpusty i sodomii.

  80. andzia said

    No tak Panie Miet jak się ma jako taką emeryturę to można się wymądrzać. A jak jej zabraknie? Życze Panu 100 lat i żeby Panu nie zabrakło i żeby nie dożył Pan wojny. Bo jak się ktos w końcu silnie zdenerwuję,(nie chcę używać słowa na w…)to może być różnie.Nie wiem czym Pan słyszał wypowiedzi komisarza UE, że Amerykę należy zniszczyć Dla Polaków to ani USA ani UE nie są przyjaciółmi i póki co jesteśmy pod okupacją.. Ode mnie ani od Pana ani od P. Romana nie zależy obrót spraw, ale ja osobiście życzę mądrym ludziom na tym świecie aby wzięli sprawy w swoje ręcę i uporządkowali to barachło. I bynajmniej nie mam na myśli ani rządzących USA ani UE.

  81. Miet said

    Panie Hulsz, czy moglby Pan zapodac jakies wiarygodne zrodla do tego co Pan pisze pod #78?

  82. hulsz said

    Podsumowując, Stany Zjednoczone nie powstały, jako żadne „państwo chrześcijańskie”. Powstało raczej, jako masońskie państwo protestanckie. Społeczeństwo amerykańskie składa się z globalnej zbieraniny przedstawicieli różnych ras i narodów, stąd trudno Amerykanów (według zdania wielu ludzi) nazwać „narodem”. Dlatego też, niech Amerykanie nie narzekają, że do ich wielonarodowego kraju, wysyła się osoby pochodzenia żydowskiego. Przecież to sami masońscy „ojcowie założyciele” chcieli, żeby Ameryka była państwem wielonarodowym! Dodam też, że jeżeli będziemy mówić o „państwie stojącym w odwiecznym sojuszu z towarzystwami tajnymi”, to przede wszystkim winniśmy tak się wyrażać o USA. Stany Zjednoczone Ameryki powstały bowiem, jako „idealne masońskie państwo” i takim, jako republika pozostaną. Walczmy z UE z całą swoją siłą i ochotą, ale nie popierajmy, i nie wzmacniajmy przy tym USA. Różnica między UE a USA jest tylko taka, że Unia Europejska jest tworem judeomasonerii „lewicowej” (socjalizującej), zaś USA jest tworem i przybudówką judeomasonerii „konserwatywnej” (w zasadzie „judeochrześcijańskiej”). Jeden i drugi twór jest wrogi zarówno Duchowi Tradycji Polskiej, jak i Katolickiej. Nie możemy więc ich popierać, jeśli chcemy się mienić Polakami i Katolikami.

  83. andzia said

    No widzi Pan Panie Hulsz jakie to amerykańskie interesy nade wszystko według Pana Romana i Pana Mieta (byłego nauczyciela). Jak mu głowę na starość utną w imię rytuałów, to pewnie jego dzieci wezma w obronę satanistów niczym islamistów, którzy zamordowali młodą Niemkę działającą na ich ich rzecz, córkę wysokiego urzędnika państwowego, której ojciec nie zmienił poglądów według przekaziorów. Ja tym przekaziororom nie daję wiary, ale może Niemcy niczym się nie różnią od koreańczyków północnych.

  84. Miet said

    Pani Andziu, tak jak Pani pisze pod #80, to ja moge sie z Pania dogadac.:-)))
    Nie jestem az taki naiwniak aby nie widziec tutaj szerzącego sie i szczerzacego kly zla.
    Ale jeszcze w Ameryce jest wystarczajaco duzo madrych i dobrych ludzi, ktorzy, mam nadzieje, nie pozwola na jej unicestwienie.

    Tak nam dopomóż Panie Boze Wszechmogący.

    ——
    Nadzieję zawsze mieć można, a nawet trzeba.
    My jednak piszemy o aktualnym stanie rzeczy.
    Admin

  85. hulsz said

    AD.81 Internet do Pana dyspozycji.

  86. andzia said

    Ok. Panie Miet. Podzielam Pańskie nadzieje i życzę miłych świąt w rodzinnej atmosferze-:))

  87. hulsz said

    ad.84 .Panie Miet to ze pana sasiad to dobry czlowiek to jeszcze nic nie znaczy .Trzeba zeby ci madrzy i dobrzy byli na najwyzszych szczeblach wladzy.To tam zapadaja kluczowe decyzje a nie wsrod prostych dobrych ludzi.

  88. Miet said

    Panie Hulsz, Ameryki mi Pan nie odkrywa – to przeciez zwykly truizm, to co Pan pisze.

    A za odpowiedz pod #85, no to wielkie dzieki.
    Rzeczywiscie, nie mialem pojecia, ze mam Internet do dyspozycji.:-)))

  89. RomanK said

    Pani Andziu owszem pan Miet byl nauczycielem..moze nei tak dobrym, jak pani nauczyciele..co widac z daleka……ale takim wystarczajacym , przecietnym…..akademickim na paru renomownych Amerykanskich Uniwersytetach,,zatem obnizki intelektu moze sie pani spodziewac i owszem….ale nie sadze, zeby przed setka pana Mieta, czy moja udalo sie pani ktoregos dogonic:-))))

    Panie Gajowy…tak… dokladnie tak…jak pan skomentowal pod moja wypowiedzia…
    Pan moze i wie, ze nie pojda do Nieba , co im nie przeszkadza miec nadzieje, ze pan sie moze mylic:-))) Ja znalem pewnego ksiedza katolickiego ..ktory napewno siedzi w Piekle jesli jest cos takiego jak Sprawiedliwosc:-))) zreszta nawet tradycja katolicka nie powiada, ze w Piekle nie ma katolikow tylko sami kacerze:-)))
    CO do ocen co jest a co nie jest job….ma pan w Polsce amerykanskich zolnierzy…nad nimi prawo amertykanskie i dowodztwo amerykanskie na polskiej ziemi…na ktora przyszli zaproszeni przez polski rzad…
    Niech ich pan zapyta dla kogo pracuja. kto im placi za ich job……i to samo pytanie zada polskiemu rzadowi….:-)))))

  90. hulsz said

    ad.89 co ty piepszysz facet ??Jaki polski rzad ?

  91. hulsz said

    ad.88 Rzeczywiscie, nie mialem pojecia, ze mam Internet do dyspozycji.: No to teraz sie Pan dowiedzial.

  92. Marucha said

    Re 89:
    Nie pisałem, że wiem iż do nieba nie pójdą, a tym bardziej, że wiem którzy nie pójdą.
    Bowiem od dogmatu, iż poza Kościołem nie ma zbawienia, istnieje jeszcze silniejsze boże prawo miłosierdzia. Co do którego jednakowoż nie wiemy, jak i kiedy działa, więc dla pewności lepiej jest trzymać się dogmatu.

    A co do żołnierzy amerykańskich, to oczywiście wszystko w porządku… amerykańskie dowództwo i amerykańskie prawo – „Fuck Polish law”, jak głosi wiekopomna maksyma jednego z amerykańskich inwestorów w latach 90-tych. Zaproszeni, aj waj jak kurwa legalnie, przez „polski rząd”.

    Nie muszę onych dzielnych żołnierzów pytać, dla kogo pracują, bo doskonale wiem – dla międzynarodowego żydostwa i banksterów. Są (po części bezmyślnymi) wykonawcami satanistycznych planów lucyferian.

    Streszczenie powyższego:
    Amerykanie – spierdalać z Polski.

  93. andzia said

    Panie Hulsz to nie odpowiedż.
    Panie Miet do tej pory w Polsce nikt nie nagłaśniał, że legalnie mordowało się z USA 9 miesięczne dzieci zdolne do życia. Teraz grzmią propisowskie merdia jak to Trump złagodził prawo do aborcji. A na czym ta zmiana polega? Że każdy stan sam będzie decydował. Ktoś przeczyta tytuł i pojęcia nie ma ja było i ma być. Że satanizm w USA jest , to fakt, ale czy objęto go jakimiś uregulowaniom prawnym to chyba P. Hulsz wie, bo chyba z powietrza tego nie wymyślił. A mnie się nie chce szukać co tam w USA Trump zmienia.

  94. snag said

    Admin ,…

    Jakby tego za mało to trzyma ok 250-300 tys rodaków/zakładników w obozach koncentracyjnych, drugie tyle w więzieniach i nie ukrywa ze zabierze ich z sobą jeśli ktoś targnie się na jego życie czy jego ‚raj’ a po tym ‚samson opcja’ nie wyłączając Szwecji, pana i pańskich wnucząt ,…

    ——
    Skąd takie dane??
    Czy nie z tego samego źródła, które dopatrzyło się w Iraku broni nuklearnej, chemicznej i biologicznej?
    Admin

  95. snag said

    Admin @ 45 ,…

    Czyzby?

    A co taki freak jak Kim w razie zadymy ma do stracenia czy taki północny zahukany, głodny i zimny koreańczyk w porównaniu z południowym? Południowy strajkuje a napieprza z policja jak mu cos nie leży a północny trafia pod sciane albo do obozu jeśli go ktoś podpi*doli ze nie uklonil sie portretowi i nie oddal hołdu majestatowi freak’a ,…

  96. snag said

    Z ust pułkownika wywiadu któremu udało się uciec a przedtem z ust wysokiego rangą dyplomaty który prysnął … Jeden i drugi znaleźli schronienie w Południowej Korei i nie zamierzają osiedlić się w Stanach. O pomniejszych świadkach nie wspominam.

  97. Marucha said

    Re 95:
    Kim absolutnie nie jest żadnym „freakiem”. Że tak go nazywają judeoamerykanie, nie dowodzi niczego. Nie dał sobie odebrać ani niepodległości, ani broni jądrowej – bo wie, że to jest jedyny bicz na tych, którzy aż nogami przebierają, żeby mu demokrację wprowadzić.
    Korea do tej pory nikogo nie napadła, nie obrabowała, nie zniszczyła… czego nie da się powiedzieć o prawdziwych niepoczytalnych freakach z USA.

    Re 96:
    Skoro tak, to nie wypada zaprzeczać i tylko czekać, aż Ameryka uwolni te pół miliona więźniów i zastąpi ich milionem zabitych. Przypadkowo. Jako collateral damage dla przykładu.

  98. RomanK said

    Panie Gajowy ..a nie prosciej …powiedzic :
    Apage Satan!…i pokropic swiecona woda…
    I sie zrobi szast prast… zasmierdzi siara…i zostanie tylko pani Andzia z Hulszem i im podopbni z ich wyobrazeniami i opiniami :-)))))) o rzeczywistosci, ktorej ani okiem nie widzieli, ani uchem nie slyszeli…ani rozumem nie ogarniaja..ale maja do powiedzenia tak bardzo duzo….duzo,,,,ze ho ho ho…. a nawet wiecej:-)))))

    ——
    Pan sobie robi podśmiechujki, Panie Romanie.
    Podśmiechujki z tego, co wcale do śmiechu nie jest. A przynajmniej nie-Amerykanie śmiać się nie mają z czego.
    Rzeczywistość jest taka, jak każdy widzi.
    Ja wiele nie mam do gadania… Amerykanie – wypierdalać.
    Pan chce, żeby w Polsce byli?
    Admin

  99. snag said

    Of course senor wystarczyło spojrzeć wczoraj na obchody jego urodzin i pomyslec o dzieciach ktore umieraja tam z glodu i głodowi pochodnych ,…

    Jak bardzo trzeba nienawidzić ten USrael żeby olewać sytuacje 25 milionów ludzi w ‚raju’ despoty ,…

    ——
    Tak, nienawidzę USA. Nie ludzi. Nie kraj. Ich rządy, ich elity, ich polityków, ich media.

    Wiemy bardzo dokładnie, na czym polega „wyzwalanie” i „wprowadzanie demokracji” przez USA.
    Więc niech Pan jej nam nie stręczy, jak przechodzonej dziwki.
    Admin

  100. andzia said

    Aleś Pan wystrzelił. W gruncie rzeczy pańskie wpisy to znaki, wykrzykniki i inne „wystrzałowe, efektowne ale płytkie określenia dyskutantów. Że Miet był nauczycielem akademickim, to wiedziałam, ale aj waj na uczelniach renomowanych i w dodatku amerykańskich nie robi na mnie wrażenia (wpis 89). Ja wspłópracowałam z zaprzyjażnionymi ale wprawdzie polskimi profesorami i nie mam kompleksów na tym tle. Parafrazując Gospodarza pomyślałam o panu „wyżej s,,a niż itd. Nie wiesz Pan z kim rozmawiasz, to zwykła uprzejmość obowiązuje w każdych okolicznościach (no może nie na onecie i innych pudelkach)

  101. snag said

    Marucha @ 97 ,…

    Tak nazywają go nie jew-amerykanie a rodacy z południowej, freak który zamordował własnego brata – What the hell is wrong with you folks? ,…

  102. snag said

    Sorry, powinno być i ‚chorób głodowi pochodnych’

  103. Pinxit said

    Ten caly Snag to jakis wierszokleta.
    USA slynie z tego, ze ma najwieksza ilosc wiezionych ludzi na swiecie. Wiecej niz wszystkie inne kraje razem wziete. Oprocz tego, ze co chwila jest awantura, ze kogos niewinnie skazali na smierc, bo ten zidiocialy kraj ma kare smierci co najlepiej swiadczy o tym, ze aie nawzajem traktuja jak przestepcy i nalezy sie im gilotyna.
    Zeby jeszcze bylo malo, to maja klopoty z tymi smiertelnymi zastrzykami, ktore tez sa niedorobione jak caly ten jankesowski system.
    To na przykladzie USA widac bardzo wyraznie, olym i nieuzbrojonym okiem, ze w kapitalizmie nie ma miejsca na demokracje.
    Pan Snag niech nam lepiej opowie ilu WLASNYCH prezydentow Amerykanie zakatrupili.
    A potem porozmawiamy dlaczego Korea Polnocna ma prawo sie bronic. Przeciez gdyby Amerykanie sie od lata nie odgrazali Korei – toby Pjongjang w ogole nie musial sie bronic.

    Panie Snag
    Pytanie na inteligencje:
    Czy dlatego Amerykanie z Europejczyklami z NATO zniszczyli Libie bo tam ludzie glodowali?
    Albo w Jugoslawii??

    Polnocna Korea??. Nie!.
    Najwieksza demokracja swiata

    Private prisons: How US corporations make money out of locking you up | XRepublic

    http://xrepublic.tv/node/6361

  104. snag said

    Hulsz @ 90 ,…

    Polski nie polski, who gives a damn … Wasz!!! znaczy ten na który ty i rodacy głosowaliście, idiot ,…

    ——
    To w takim razie – wszyscy pierdoleni Amerykanie, włącznie z przyszywanymi, to też kurwy, złodzieje i bandyci, bo głosują na takie rządy, jakie mają i kupują takie media, jakie im żydy stworzą.
    Pana Mieta i Pana RomanaK wyłączam.
    Admin

  105. NyndrO said

    Panie Pinxit, uważam usa po prostu za zbrojną organizację terrorystyczną i życzę Ludzkości, aby jak najszybciej upadła, natomiast kara śmierci w przypadkach skrajnych, jest w moim mniemaniu jak najbardziej uzasadniona. To, że w jakimś państwie ona obowiązuje świadczy raczej o tym, że władze zakładają, że wśród ludzi znajdują się jednostki tak zdegenerowane, że z pewnością stanowią śmiertelne niebezpieczeństwo dla ludzi normalnych. Czy Pan wierzy w bzdury głoszone przez pożytecznych i niepożytecznych idiotów, że kara śmierci absolutnie nie jest czynnikiem odstraszającym od popełnienia najgorszych przestępstw? Daje se klatę na sucho ogolić oraz zjechać na gołej d*pie po nieheblowanej desce do miski spirytusu, że jest. Czy myśli Pan, że Breivik wiedząc, że niechybnie czeka go stryczek, a nie Playstation 4 wprowadziłby w życie swój makabryczny plan? Ja osobiście jestem pewien, że skończyłoby się na marzeniach i być może rękoczynach przeprowadzanych na sobie ze spuszczonymi gaciami. Reasumując, usa i ich właściciele to oczywiście największa i najbardziej zbrodnicza organizacja terrorystyczna na Planecie, ale zidiociała to jest np. taka Norwegia, a w moim przekonaniu każdy kraj, w którym kara śmierci jest zakazana.

  106. snag said

    Admin @ 99 ,…

    Ciągle miga się pan od odpowiedzi na pytanie: Jeśli nie Stany to kto? Od zarania ludzkości nie ma okresu żeby ktoś nie dominował czy próbował dominować na większą czy na mniejsza skale ,…

    Jeszcze raz … Jeśli nie Stany to kto? ,…

    Jeszcze raz: NIKT, KURRRRWA!
    Rozumie Pan?
    Co to znaczy – jak nie Stany, to kto?
    A ktoś MUSI BYĆ?
    Nie ma w naszej dzielnicy złodziei – to może JA nim zostanę? Bo bo jak nie ja, to kto?
    Dostaniecie kiedyś wpierdol. Dostaniecie.
    Admin

  107. RomanK said

    Panei Gajowy..nie ja zapraszalem Amerykanow do Polski? nie ja sie wprasazlem do NATO, do UNII, nie ja podpisywalem traktaty Lizbonskie…nie ja witam zolnierzy USA w miejscach rozlokowania..i stroje krakowianki i puszczam wianki….
    Nawet nei oddalem nigdy zadnego glosu na tych co to robia….
    DO kogo ma pan pretensje….do amerykanskich zolnierzy ,ktorzy tam poslani stacjonuja???? Kaza im jutro zaladuja sie i pojada na nowe miejsca rozlokowania….Niech pan pogada z pania Andzia….ona ma w Polsce chody….niech ich straszy….:-)))

    ——
    Panie Romanie,
    Do samych żołnierzy – ślepych i bezmyślnych wykonawców zbrodniczych rozkazów – mam mniejszą pretensję. Ale nawet od sierżanta można wymagać czegoś więcej, niż bycia maszyną do wykonywania poleceń.
    Swego czasu w Norymberdze nie uznawano tłumaczeń „Ja tylko wykonywałem rozkazy”.

    Nie wiem zresztą, czy ci amerykańscy obrońcy polskiej demokracji, jadą do Polski dobrowolnie, czy przymusowo.
    Admin

  108. NyndrO said

    W uzupełnieniu do mojej poprzedniej wypowiedzi chcę dodać krótką historię. Znam pewnego prokuratora, mającego pozwolenie na broń. Użył on jej (ratując własne zdrowie, a być może i życie) cztery razy. Nie wystrzelił ani razu.

  109. Pinxit said

    104
    Nyndr0
    Osobiscie nie lubie kary smierci a to z pewnego waznego powodu: nie mam zaufania do wymiaru sprawiedliwosci.
    W USA niemal 50% skazancow to byli ludzie bez udowodnionej winy.
    Kara smierci teraz w niektorych demokracjach jest wymierzana przez policje na ulicy!!!
    Zabijanie ludzi stalo sie rodzajem trendu: USA chcialo pokarac kara smierci Miloszewicza ( I ukaralo! – razem z calym panstwem Jugoslawii).
    Ukarali kara smierci Husejna – razem z 500 tys pomordowanych dzieci juz 10 lat temu. A zabijanie trwa!

    Zadne oficjalne media nie pisnely slowem na ten wywiad:
    Czy to kara smierci na Husejnie?

    Czy warto bylo wymordowac pol miliona dzieci w Iraku?
    Pani b. minister spraw zagranicznych (Secretary of State) Madeline Albright uwaza, ze tak:

    Madeleine Albright – The deaths of 500,000 Iraqi children was worth it for Iraq’s non existent WMD’s – Inves

    http://investmentwatchblog.com/madeleine-albright-the-deaths-of-500000-iraqi-children-was-worth-it-for-iraqs-non-existent-wmds/

  110. NyndrO said

    Panie Pinxit, oczywiście wiedziałem, że Pan uderzy w te dźwięki i słusznie Pan nie ma zaufania do „władz” usa i w ogóle to ja rozumiem Pańską rozterkę doskonale. Moim jednak zdaniem, przepisy dotyczące stosowania kary śmierci na przestępcach, a przykłady jej spatologizowania, to paradoksalnie odrębne tematy. Choć faktycznie równoległe. Czy nie lubi Pan samochodów za wypadki spowodowane przez pijanych debili. I w końcu- czy mimo nie stosowania kary śmierci, nie została ona zastosowana np. w stosunku do Pana Leppera? Ja uważam po prostu, że prawnie usankcjonowana groźba kary śmierci jest krokiem w kierunku dobrobytu Ludzkości. A że usa to gniazdo wręcz filmowych psycholi przy władzy, nie zmienia zasad bycia człowiekiem w ich ogólności. To moje zdanie.

  111. NyndrO said

    Dodam, że robi Pan podstawowy błąd. Otóż wypowiedzi żydówki przy władzy nad Amerykanami oraz czyny organizacji terrorystycznej zwanej „usa”, łączy Pan z usankcjonowaniem kary śmierci dla przestępców w danym państwie. Albright nie kieruje się prawem. To jest morderczyni, jak mordercami ( nie jedynymi na świecie) jest zarząd usa. I chodzi o to, że w normalnym świecie powinno się móc zgodnie z prawem ją wydyndać na rynku.

  112. La Reine Toronto said

    ad 95 no to juz dowodzi ze to troll; Korea Polnocna to jeden z ostatnich wolnych niepoldleglych panstw; i dlatego tej waszej demokracyi to stoi oscia w gardle?
    Snag nie powtrzaj bzdur, my Polacy wiemy swoje…jak to sie mowi…

  113. NyndrO said

    Nad Amerykanami. Nad Indianami raczej nie. Poprawiam się z reguły,kiedy czytam swoje wpisy. A to ( jak słusznie zauważył Pan Maćko strata czasu. Trochę inaczej to nazwał, alre miał rację.)

  114. NyndrO said

    -(…) nielogiczne. O jejciuś, jak ja lubię być czasem nielogiczny. Wolność, (yhy, wolność) ! 😉

  115. Pinxit said

    110
    Nyndr0
    My tu wyrazamy swoja opinie. Co nie znaczy, ze ja mam 100%, 50% czy Zero racji. Nie wiem, ile mam racji. Moge tylko dzielic sie z innymi moja opinia. Wplywu na inne opinie nie mam.
    Taka jest moja opinia oparta na moich doswiadczeniach, praktyce prawniczej, zdarzeniach i na studiach:
    Otoz kiedys, kiedys, kiedy doszedl u nas do wladzy rzad ‚konserwatywny” – do dzis nie wiem, co to znaczy – niektorzy politycy proponowali u nas kare smierci.
    Ale potrzebny byl jakis powod i dowod.
    Powod sie znalazl: emigranci.
    Nalezalo udowodnic, sprawdzic i przekonac innych, ze nalezy ograniczyc emigracje bo wsrod emigrantow sa grupy bardzo przestepcze, ktore nalezy karac smiercia ( a bylo to pod koniec lat 90-tych! ubieglego stulecia)

    Dostal mi sie zaszczyt sprawdzenia statystyk, na podstawie ktorych mozna bylo potwierdzic rzadowe racje a tym samym podac powod, ze recydywisci i wyjatkowo podle przestepstwa zasluguja na kare smierci.
    Mysle, ze moje zadanie byloby byc moze latwiejsze, gdyby nie wsadzili tego warunku genetyczno-emigracyjnego.

    Mialem dostep do stenogramow wszystkich rozpraw sadowych za poprzednie 20 lat, bo to przyjeli jako probke, jako, ze byl to okres zwiekszonej emigracji – po upadku Sajgonu, Pol Pota itp.
    Siedzialem nad raportem z dwoma innymi kolegami po fachu ponad 4 miesiace. Przegrzebalismy statystyki rzadu federalnego i stanowego i wyroki z rozpraw , lacznie z przebiegiem tych rozpraw.
    Sprawdzalismy rowniez statystyki wiezienne, gadalismy z roznymi sedziami, ktorzy bardzo chetnie nam pomagali w tym „research-u” (badaniach).

    Koncowy raport musial przyniesc duze rozczarowanie politykom.
    Najwiekszymi przestepcami i jedynymi, ktorzy nadawali sie na kare smierci byly , niestety anglosaskie zbiry, ktore na ogol maja najmniejsze trudnosci z emigrowaniem gdziekolwiek.

    Z praktyki zawodowej wiem, ze politycy wpadaja na pewien pomysl i zeby przepuscic przez parlament nowa, nawet durnowata ustawe, ‚podpieraja’ to ‚badaniami naukowymi’ na zamowienie.
    Mysmy mieli duzo szczescia, bo sedziowie byli wyjatkowo wkurzeni nie tylko samym przestepstwem ale i arogancja bialych panow o ciemnych charakterach. Dlatego chetnie udostepniali nam wszystkie mozliwe materialy i raporty.
    W przyrodzie powinna byc rownowaga.
    Niestety, ilosc poszkodowanych w wydzialach sprawiedliwosci roznych panstw – przekracza ilosc prawdziwej recydywy i schwytanych przestepcow.
    Nikt nie prouje nawet walczyc z handlem narkotykow, handlem bronia, handlem dziecmi, kobietami, organami ludzkimi. Pedofile rozna jak grzyby po deszczu, wielu politykow odpowiedzialnych jest za rozne przestepstwa – nie ma na nich zadnej kary.

    No wiec, sympatyczny panie Nyndr0.
    Dopoki Bush, Obama, Clintony, sen. McCain, Haski Trybunal, Trump i jego ‚doradcy’ nie stana przed sedzia – to nie mamy co opowiadac o karze smierci.
    Madeline Albright moze byc zydowka czy Hotentotem – podlegac powinna tak samo pod prawo Boze, ludzkie, konstytucyjne USA i miedzynarodowe – ale za wymordowanie tysiecy serbskich , irackich dzieci powinna w pierwszym szeregu przestepcow stanac przed systemem sprawiedliwosci.

    I dlatego nie popieram karzy smierci, poniewaz dziala wybiorczo: jedni bezkarnie morduja miliony ludzi i uzywaja swoja wladze do wydawania wyrokow smierci bez procesu prawnego. Inni wpadaja w pulapke skorumpowanego systemu – a tylko nieliczni siedza sprawiedliwie.
    Zyjemy w swiecie, w ktorym mozna nazwac Putina na przyklad Hitlerem i opowiadac, ze jest masowym morderca – a w tym samym swiecie… Obama otrzymuje Nagrode Nobla.
    I tym dlugawym troche wywodem usprawiedliwiam swoja opinie. Opinie mam.
    Ale moge nie miec racji.
    I nie moge decydowac o zyciu czy smierci innych ludzi.

    Z moja opinia i racjami sie dziele z innymi. To wszystko, co moge.
    Na losy swiata nie mam wplywu.

    Mam tez jeszcze taki argument: Prywatne wiezienia, ktore maja dochod od kazdego zamknietego wieznia. Potrzebuja duzo wiezniwo, zeby … „zmaksymalizowac zysk”.

    Im wiecej Amerykanow za kratkami – tym lepszy biznes:

    Private Prisons: The More Americans They Put Behind Bars The More Money They Make – InvestmentWatch

    http://investmentwatchblog.com/private-prisons-the-more-americans-they-put-behind-bars-the-more-money-they-make/

    Smutne, ale prawdziwe: uwiezienie emigrantow, przynosi krociowe zyski:
    Immigrants Imprisoned to Boost US Prison-Corporation Profits | Global Research – Centre for Research on Globalization

    http://www.globalresearch.ca/immigrants-imprisoned-to-boost-us-prison-corporation-profits/5532030

  116. Pinxit said

    115
    Przepraszam za bledy drukarskie. Zdaje sie, ze potrzebne mi sa nowe okulary.

  117. NyndrO said

    Nie bardzo wiem, co napisać. Nie jest najgorzej.

  118. NyndrO said

    Daję Panu Moc.

  119. snag said

    Admin @ 106 ,…

    Kto?

    Mniejsze zło!

    Jeśli pokażesz mi pan taki okres w historii ludzkości gdzie tego nie było (czyjejś dominacji) to chętnie się zgodzę a dopóki pan nie pokażesz to będę pytał. Z własnego doświadczenia znam dwie a ze miałem ciut szczęścia to mialem wybor a ci co nie mieli to wegetują albo sześc stop pod ziemią ,…

    ——
    Bezczelność Snaga, określającego dominację najbardziej bandyckiego kraju na świecie jako „mniejsze zło”, przekracza wszelkie granice.
    Admin

    PS Dzięki takim wypowiedziom coraz bardziej nienawidzę USRaela i życzę mu wszystkiego najgorszego.

  120. Miet said

    A ja tu zyje i tu zyja moje wnuki,
    Nniestety Panie Waclawie, nie przylaczam sie do Pana zyczen.

    ——
    Ależ rozumiem Pana.
    Większość świata nienawidzi jednak USRaela, i ma za co.
    Admin

  121. SAP said

    Panie Snag.
    Odnoszę wrażenie, że pańskie wypowiedzi idealnie korelują z bezczelną propagandą niejakiego Dennisa Pragera, żyda, który założył na YT kanał PragerUniversity. Tu próbki:

    Why America Must Lead
    .https://www.youtube.com/watch?v=MSvWH-Y8eeY
    Are GMOs Good or Bad?
    .https://www.youtube.com/watch?v=HSten18rI9A
    Was it Wrong to Drop the Atom Bomb on Japan?
    .https://www.youtube.com/watch?v=BmIBbcxseXM

  122. matirani said

    115 Panie Pnixit – interesujaco sie Pana czyta.
    Pana opinie, jesli sa sformulowane i opublikowane, to moga zmienic opinie innych osób.
    Nie ma zadnego powodu aby nie, ale tez nie ma gwarancji aby tak. Moga, ale nie musza.
    Biorac pod uwage, ze Pana opinie wygladaja na zgodne ze stanem rzeczywistym i ze sa etycznie spójne, to powiedzialbym, ze raczej Pana wlyw bedzie odczuwalny i widoczny.
    ( nie zapominajac o róznych zwierzatkach dookola karawany która i tak idzie dalej i które wystraczy ignorowac )

    Co do kary smierci – trudno mi zadecydowac.

    Z jednej strony wydaje mi sie, ze smierc jest rozwiazaniem ostateczny, nie da sie jej odwrócic, wiec kazda pomylka sadowa która konczy sie smiercia jest nieodwracalna. Wiec nalezy kary smierci unikac bo jak byc pewnym winy czyjejs na 100%?

    Z drugiej strony, jest argument o porywaniu osób. Jesli nie ma duzej róznicy kary miedzy porwaniem i uwolnieniem a porwaniem i zgladzeniem to czysty rachunek ekonomiczny sklania porywaczy do mordowania porwanych.

    Móglby sie Pan ustosunkiowac krótko do tego dylematu?
    ZGD
    ZP
    MaciekR

  123. snag said

    poprawka do 121 ,…

    ‚że homseksualizm to zboczenie i grzech’ … w Szwecji bodajże też jest karalne jeśli dobrze pamiętam to nawet ‚good book’ ocenzurowali i profilaktycznie przymknęli pastora dla przypomnienia who’s the boss there ,…

    „The minister’s comments represented outrage over the jailing of a Christian pastor for preaching against homosexuality”.
    ————————————————–
    http://www.albertmohler.com/2004/08/05/criminalizing-christianity-swedens-hate-speech-law/
    http://chalcedon.edu/Research/Articles/Swedish-Pastor-Faces-Jail-For-Preaching-Against-Homosexuality/

  124. konfuzjusz said

    Psy szczekają i dlatego karawana idzie dalej, panie Mati.

  125. matirani said

    122 – Konfuzjuszu – chyba na odwrót. Psy szczekaja bo jest powód. Podobnie jak hieny i szakale. Jak nie ma powodu to siedza cicho i czekaja na powód.
    Czy tez sugeruje Pan, ze tolerowanie hien polepsza ranking karawany? To byloby zlepodejscie. Hieny szkodza, podbnie jak sepy i inni defetysci.

  126. NyndrO said

    Panie Pinxit. Szanuję Pańską głowę i refleksje z niej płynące. Zdaje se Pan sprawę, że ja mam inne. Nie wyrobiłem se zdania na ten temat przez 5 sekund. Trochę z tym posiedziałem na ławce. Rozumiem Pana, ale usa kiedyś nie było i kiedyś nie będzie. Mi chodzi o humanitaryzm tzw. Kara śmierci usankcjonowana prawnie jest prospołeczna tzw. Mi nawet bardziej chodzi o ZAKAZ jej stosowania. Panie Pinxit, zły ze mnie buddysta. Zła karma mję głowem urwi.

  127. snag said

    Oops – Od jutra sufity … myśleć nie trzeba i dużo bezpieczniej … podobnie na wolnych 😉 ,…

    .http://www.lifeisanecho.com/media/2016/06/ar131070344825846.jpg

  128. Boydar said

    Skoro już mowa o drapieżnikach 🙂

    Pan Roman (47) napisał prawdziwie – „… z chamami radzę sobie sam całe życie …”

    Trudno podejrzewać, że mogłoby być inaczej. Oglądałem kiedyś taki animowany wprawdzie film, jak Tyrannosaurus rex radził sobie z pozostałymi dinozaurami; normalnie koncertowo, słowo trzeźwego harcerza !
    A jednak, z perspektywy patrząc, po tirexie zostały ino pojedyncze kości a myszy musi dalej łapać moja kocica. Nic Pan nie wspomina, jak radził Pan sobie z ludźmi normalnymi. Bo z tego co wiemy, kontakty Pańskie można podzielić na trzy grupy – Pan Stan number one, Pan Stan number two, oraz chamy, z którymi podobno Pan sobie radzi. Zapewne nie wiemy wszystkiego, no ale nawet z tego co wiemy, obraz wyłania się dość przygnębiający.

    Jedyny optymistyczny akcent, to zadawniona znajomość z Gajowym Maruchą 🙂

Sorry, the comment form is closed at this time.