Dziennik gajowego Maruchy

"Blogi internetowe zagrażają demokracji" – Barack Obama

Kurtka z flagą USA na koszulce z „wyklętymi”

Posted by Marucha w dniu 2017-07-07 (piątek)

Dziś autentycznie wstydzę się, że jestem Polakiem. Wracając z pracy, widziałem przed chwilą pod Halą Mirowską sprzedawców warzyw, którzy w stragany mieli powtykane flagi amerykańskie (wiem teraz przynajmniej, od których nic już nie kupię). Na ulicy co drugi przechodzień paradował z maleńką chorągiewką USA w dłoni, niektórzy nawet czapeczkach z napisem „MAGA”.

Polacy stoją współcześnie w jednym szeregu z takimi największymi renegatami Europy jak Albańczycy, Ukraińcy, Bałtowie, Chorwaci.

Naród polski to naród szmaciarzy. Naród, ikonami patriotyzmu którego są dziś „pani Walewska”, która zdradziła męża i sprostytuowała się „dla Polski”, i „pułkownik Kukliński” który złamał przysięgę i został obcym agentem, też oczywiście „dla Polski”.

Naród mieniący się „przedmurzem chrześcijaństwa”, który dla podlizania się Napoleonowi stał się katem katolickiej Hiszpanii.

Naród mieniący się obrońcą „cnót republikańskich”, który też dla podlizania się Napoleonowi przywracał niewolnictwo na Haiti.

Naród mieniący się „obrońcą wolności”, który jeszcze niedawno kraśniał z dumy z posiadania własnej strefy okupacyjnej w Iraku i udziału w okupacji Afganistanu.

Naród mieniący się niezłomnie przywiązanym do niepodległości, który kwiatami witał zjeżdżające do naszego kraju i zakładające tu swoje bazy wojska obcego mocarstwa.

W każdym normalnym kraju wizyta przywódcy najniebezpieczniejszego, najbardziej agresywnego, najbardziej awanturniczego państwa świata, które stanowi dziś główne, jeśli nie jedyne, zagrożenie dla całego globu, biorąc zaś pod uwagę system ekonomiczny i jego społeczne i ekologiczne skutki – wręcz dla całej ludzkości, wywołałaby wielotysięczne protesty. Byłoby tak w kontrolowanej przez Amerykanów południowej części Korei, w Japonii, a także w zachodnioeuropejskich protektoratach USA – nawet w Wielkiej Brytanii.

Jedni tylko Polacy specjalnie biorą dzień wolny i dojeżdżają autokarami z drugiego końca kraju, by móc przez chwilę popatrzeć na „Przywódcę Wolnego Świata”.

Trump wybrał na początek swej wizyty Polskę prawdopodobnie właśnie dlatego, że wiedział że będzie to jedyny europejski kraj, gdzie nie przywitają go wielotysięczne antyamerykańskie demonstracje.

Właśnie dlatego nigdy nie pójdę na żaden „marsz niepodległości”, marsz „wyklętych”, „niezłomnych”, „niezależnych”, „krzyżowców XXI wieku”, czy kogo tam jeszcze. Nie pójdę, bo powoływana tam idea patriotyczna nic nie znaczy, skoro ci sami ludzie mogą jednego dnia gardłować o „niepodległej Polsce”, drugiego zaś pobiec na piknik US Army albo machać amerykańską chorągiewką na powitanie Trumpa, założywszy często do tego kurtkę z flagą USA na koszulkę z „wyklętymi”, po czym wieczorem wpaść jeszcze na colę do Maca i na koniec obejrzeć „Jacka Stronga”.

Zapluwanie się o „Wielkiej Polsce” i bieganie w skarpetkach z „Inką” nic nie znaczy, skoro równocześnie za stan pożądany uważa się, że Polska powinna być lokalną wersją Puerto Rico.

Dzisiaj jestem więc Serbem, jestem Irakijczykiem, jestem Syryjczykiem, jestem Jemeńczykiem, jestem Afgańczykiem, jestem Libijczykiem, jestem Palestyńczykiem, jestem mieszkańcem Okinawy, jestem Rosjaninem, ale nie poczuwam się do żadnej wspólnoty ze szmaciarzami, którzy za patriotycznym frazesem uprawiają bezwstydne lizydupstwo.

Polskość wymaga stworzenia na nowo. Dzisiejsza polskość to nienormalność. I proszę mi tu nie pisać, że to kwestia urabiania przez środki masowego przekazu i popkulturę, bo te we wszystkich protektoratach amerykańskich są takie same i działają tak samo, tylko jednak Polacy łapią się tak chętnie na ich lep.

Ronald Lasecki
http://www.prawica.net

komentarze 103 to “Kurtka z flagą USA na koszulce z „wyklętymi””

  1. Artur said

    Współczesna Polska to atrapa suwerennego państwa. Nie widzę możliwości wybicia się na niepodległość.

  2. Wieś Rządzi Światem said

    Następne zakompleksione zero.

  3. anonim said

    Pan Ronald zapewne z gatunku tych co to myślą że od nich coś zależy…

  4. Joe said

    Wszystko sie uklada w logiczny ciag. Ludzie zwani dzis „Zolnierzami Wykletymi” uwazali, ze pokoj po roku 1945 jest zjawiskiem przejsciowym i zaraz wybuchnie 3cia wojna swiatowa, ktora ZSRR przegra i Alianci (na czele z USA) przywroca dawny lad.
    No to teraz jestesmy czescia tego „ladu”, wiec o co chodzi?
    W mysl powyzszego Kuklinski jest takze bohaterem.
    Zapytam za T-Love „Jest super, jest super, wiec o co ci chodzi?”

  5. Swiatowit said

    Artur bo jestes pan malego ducha.A to nie polska racja stanu.My zwykli ludzie musimy wziac ster wladzy w swoje rece.Olac ich postanowienia przepisy ustawy itd.Nigdy sie ludzie zwykli niczego nie dorobia.TO JEST CZAS NA WALKIE z wladza wszelka.Ktora zyje ;;;;;;;;;KOSZTEM NASZYM.TAk wiec to czas na walkie z NIMI

  6. markglogg said

    Warto wysłuchać w całości opinii tego Cejrowskiego, który mieszka pół roku w USA, a pół (czyżby?) w Polsce:

    Bo i jak słuchałem tego Cejrowskiego, to odkryłem, że prawie słowo w słowo powtarza on to, co napisałem w tym artykule dla „Zeit Fragen” przed równo 10 laty, łącznie z użyciem słowa (Polska to ma być) „KLIN wbity między UE (obecnie, po Brexicie, to są głównie Niemcy) a Rosją”.

    Po co bowiem Trump w Warszawie tak grał na ANTYNIEMIECKICH sentymentach Polaków?

    Po prostu USA się boją, że UE wyrwie się spod ich tuteli i sama będzie kombinować z Rosją (Putin i Merkel przecież z tych samych służb, oboje doskonale mówia i po niemiecku i po rosyjsku) i zostawią nasze kochane USraki same za Oceanem z ich „samostojatelną” Ukrainą między Sanem a Dońcem.

    Proszę, oto co publikowałem, z dokładnością do kilku dni, 10 lat temu (drukowane po francusku, niemiecku angielsku i hiszpańsku) w „pozadebitowym” szwajcarskim dwutygodniku „Horisons et debats” (Zeit Fragen):

    N°21, 4 juin 2007 > «Bases antimissiles» en Pologne: manifestation de soumission à la puissance hégémonique mondiale? par Marek Glogoczowski, Pologne*

    file:///C:/Users/MAREK/Desktop/Pulpit/Teksty%20francuskie/%C2%ABBases%20antimissiles%C2%BB%20en%20Pologne%20manifestation%20de%20soumission%20a%20la%20puissance%20h%C3%A9g%C3%A9monique%20mondiale.htm

    A w tym mym tekście redakcja wypunktowała fakt, że planowana wtedy baza „przeciwrakietowa” w Rędzikowie 4 km od stutysiecznego Słupska to „(amerykański) Klin wbity między Rosję a Europą”. (Wtedy budowie tej bazy przeciwstawiał się mój kolega prof. Roman Kuźniar, obecnie w „odstawce”, w Polskim Rządzie od dwóch lat WSZYSCY ZADOWOLENI, że w razie czegoś nieprzyjemnego stutysięczne miasto — zaplanowane jako „żywa tarcza” dla bazy amerykańskiej kryjącej bóg wie co, z pewnością i sławne atomówki — pójdzie w perzynę, cementując przyjaźń amerykańsko-polską).

    Oto podtytuły redakcji z tego mego tekstu sprzed lat 10:

    Augmenter la sécurité des Etats-Unis au dépens de la sécurité de la Pologne

    Partie d’un plan d’encerclement de la Russie

    Enfoncer un coin entre la Russie et l’UE

    Des «coups» ouverts et dissimulés assener par les USA

    1 Roman Kuzniar est professeur de sciences politiques à l’Université de Varsovie et un proche ami de l’auteur de ce texte. En été 2000 nous avons gravi ensemble une arrête très difficile, le Zmutt­grat du Cervin (4478 m), dans les Alpes valaisannes.

    * Marek Glogoczowski, écrivain polonais, physicien et géophysicien, enseigne actuellement la philosophie à l’Académie pédagogique de Poméranie (www.zaprasza.net/mglogo).

  7. Stan said

    Niech się tylko nie zakrztuszą całym tym uwielbieniem do Trumpa.
    Żal serce ściska, jak się widzi swój kraj zdegradowany do roli pachołka Stanów Zjednoczonych.

  8. Stan said

    Rodacy nie dajcie się manipulowc.
    Moralnie i duchowo poczuwam się, aby napisać następujący komentarz:

    Celem rządzących w Polsce jest szerzenie nienawiści, czego efektem jest podzielone społeczeństwo,
    Łamane są podstawowe zasady wiary chrześcijaństwa i wiary w Boga.

    Podzielone są rodziny, czego efektem jest frustracja wewnętrzna społeczeństwa, lek, strach i depresja wielu ludzi.
    Chodzi o to, by jak najdłużej utrzymać się przy korycie kosztem społeczeństwa.
    Polokami, można manipulować jak, się chce i większość wierzy w te bratnie,
    kłamstwa i obłudę w internecie i polskich mediach.

    Miesięcznice smoleńskie są tego dobrym przykładem.
    To najnowszy kabaret z udziałem PiS i zwierzchników kościoła.
    Jeśli tak mają wyglądać uroczystości religijne i kazania guru Jarka,
    to ja dziękuje i przestaje chodzić do kościoła. Modle się w domu.
    Łamane są wszystkie przykazania w czasie tych kabaretowych wystąpień.

    W rekach krzyże i różaniec, a na ustach słowa pogardy i nienawiści do bliźniego.
    Jak tak można? Tak zachowuje się ktoś, kto uważa się za katolika?
    Za takie modły to ich nawet do piekła nie wpuszcza.
    Ojcowie kościoła, nie wstydzicie się tego kabaretu pod waszym patronatem?
    Na pewno nie, bo srebrniki są ważniejsze !

    Polacy są z reguły niekulturalni, prostaccy, niedouczeni, tolerancyjni dla siebie i kompletnie nietolerancyjni
    dla ludzi spoza swojego kręgu intelektualnego i obyczajowego.

    Są na poziomie proletariatu Europy Zachodniej końca XIX wieku.
    Jest to częściowo wina uwarunkowań historycznych, które dotknęły nasz kraj,
    ale również naszego dziadostwa umysłowego.

  9. AlexSailor said

    Do autora.
    Panie Ronald’zie Lasecki, ja też wstydzę się, że jest pan Polakiem.
    Tak, że nie jest pan odosobniony.

    Widzę, że jest pan z gatunku tych polaków zawodowych, którzy nigdy nie pozbywają się bezkrytycznego zapału do szkodzenia Polsce i Polakom.
    Chciałbym, żeby pan wiedział, że nie widzę możliwości urobienia Polaków do konsystencji przewidzianej przez patridiotów nie dbających o własne interesy.
    W Polsce znajdują się ludzie doświadczeni przez idiotów od Powstań, ofiary zsyłek, konfiskat, wojen, przemarszów wojsk, rezunów banderowskich, niemieckich zwyrodnialców, a przede wszystkim rodzimych zdrajców lub głupców typu Becka, dla którego honor był rzeczą bezcenną.
    Tak bezcenną, że 12 milionów polskich obywateli straciło życie, a cały naród majątek i dorobek pokoleń.
    I właśnie tego ponownie sobie i rodakom nie życzę.

    „Właśnie dlatego nigdy nie pójdę na żaden „marsz niepodległości”, marsz „wyklętych”, „niezłomnych”, „niezależnych”, „krzyżowców XXI wieku”, czy kogo tam jeszcze. Nie pójdę, bo powoływana tam idea patriotyczna nic nie znaczy, skoro ci sami ludzie mogą jednego dnia gardłować o „niepodległej Polsce”, drugiego zaś pobiec na piknik US Army albo machać amerykańską chorągiewką na powitanie Trumpa, założywszy często do tego kurtkę z flagą USA na koszulkę z „wyklętymi”, po czym wieczorem wpaść jeszcze na colę do Maca i na koniec obejrzeć „Jacka Stronga”.”

    Lepiej zapewne siedzieć w domu na dupie i krytykować wszystkich.
    I omijać jakiekolwiek szanse na zmianę naszej sytuacji lub choćby zablokowanie planów rozbioru naszego kraju.

    A pro po.
    Ten Ronald, to pewnie na cześć Reagana nakładającego sankcje na Polskę i przygotowującego zniszczenie naszej gospodarki przy radosnym udziale patridiotów honorowych.
    Przecież, gdyby napotkał taktowny lecz stanowczy opór, to by tego nie zrobił.

  10. Lily said

    Nastepnym razem jak bedziecie robi zakupy
    w Hali Mirowskiej to sprawdzcie co wisi wysoko
    pod sufitem. A,a trojkatow rownobocznych tez nie zabraklo.
    A,jesli chodzi o bohaterow,jak widac to jest tylko jeden, brat naczelnika,stad ten „KULT”.
    Smutne,to ale prawdziwe.Jaka wladza,taki kult.

  11. AlexSailor said

    @Stan

    „Polacy są z reguły niekulturalni, prostaccy, niedouczeni, tolerancyjni dla siebie i kompletnie nietolerancyjni
    dla ludzi spoza swojego kręgu intelektualnego i obyczajowego.

    Są na poziomie proletariatu Europy Zachodniej końca XIX wieku.
    Jest to częściowo wina uwarunkowań historycznych, które dotknęły nasz kraj,
    ale również naszego dziadostwa umysłowego.”

    Och, jakżesz chciałbym, by miał pan rację.
    Europa w końcu XIX wieku osiągnęła szczyt swojej potęgi kontrolując cały świat z wyjątkiem USA i Japonii.

    Ale coraz bardziej operetkowe miesięcznice ( a niech se będą, jak ktoś lubi) nie uprawniają do przedstawionych przez pana wniosków.

  12. Archer said

    @ Stan
    Co ty za bzdury wypisujesz? Polacy są aż za bardzo tolerancyjni. Nie ma drugiego takiego narodu na świecie, co by żydzi, ukraińcy, litwini, media polskojęzyczne (należące do kapitału niemieckiego i żydowskie), tak srali na głowę od niemal 30 lat i tresowali „pedagogiką wstydu”. A Polacy nic z tym nie robią, tylko jeszcze bardziej im w odbyt wchodzą. Najjaskrawiej widać to na przykładzie żydów i ukraińców.

  13. Boydar said

    „… najjaskrawiej widać to na przykładzie żydów i ukraińców …”

    Może i najjaskrawiej, ale z tej całej jaskrawości nic nie widać; konkretnie, Panie Archer. Chętnie z Panem wymienię pogląd na ta kwestię.

  14. Jonasz said

    Dobrze Trumpowi napisali przemówienie, takie romantyczno-mesjanistyczne „bogoojczyźniane” papka z McDonalda skrojona idealnie dla Polactwa lemingów i moherów.
    Wymienił popularnego w Polsce agenta judeo-amerykańskiego imperializmu, Jan Paweł II wybranego przez geopolityka USA judaistę Zbigniewa Brzezińskiego. Idol równocześnie dla konserwatystów i liberałów.

    Przynajmniej zmienił tło wystąpienia, bez wizyty przy pomniku małego żydowskiego powstanka w Warszawie.

    Okazało się też ilu mamy stręczycieli judeo-usa imperializmu wśród usa-polonusów…

    rp.pl/Prezydent–USA/307069863-Przemowienie-Donalda-Trumpa-w-Warszawie—pelny-tekst.html

    Opublikowano: Sobota 23 sierpnia 2014
    Polskie jabłka w USA nie w tym roku
    Przedstawiciele polskiego rządu starają się przekonać USA, by na amerykańskich stołach mogły znaleźć się polskie owoce i warzywa. W tej sprawie w czwartek w Waszyngtonie odbyły się rozmowy z dyrekcją służby inspekcji zdrowia zwierząt i ochrony (HPHIS). „Mamy realne szanse” – komentuje spotkanie Ryszard Schnepf, ambasador Polski w USA. Sadownicy są jednak bardzo sceptyczni. „Będziemy eksportować, ale nie w tym roku” – odpowiadają.
    http://www.dziennik.com/wiadomosci/artykul/polskie-jablka-w-usa-nie-w-tym-roku

    Opublikowano: Środa 20 stycznia 2016
    Polskie jabłka i gruszki w USA już w tym roku?
    http://www.dziennik.com/wiadomosci/artykul/polskie-jablka-i-gruszki-w-usa-juz-w-tym-roku

    Trump może w tym roku polskie jabłka i gruszki w USA?;)

    http://bankowaokupacja.blogspot.com/2014/08/obama-destabilizuje-europejska.html

  15. osoba prywatna said

    Koszerna żona Maliniaka olała rękę Trumpa i uścisnęła wpierw tej, też
    co ma w poprzek.
    .https://www.youtube.com/watch?v=6vBDavQBG2w

  16. Boydar said

    To (13) jest przekaz dla poszczególnych żydowskich frakcji, nie dla nas.

  17. Jonasz said

    Polskie jabłka oraz drób będą eksportowane do USA

    17 lipca 2015
    Minister ocenił, że liberalizacja handlu na linii USA-Polska jest możliwa, ale rozmowy potrwają jeszcze aż do 2020 r.

    https://www.topagrar.pl/articles/aktualnosci/polskie-jablka-oraz-drob-beda-eksportowane-do-usa/
    29.06.2017
    „Eksport polskich jabłek do USA to sprawa nawet tygodni”
    http://www.ogrodinfo.pl/aktualnosci/rynki-i-prawo/eksport-polskich-jablek-do-usa-to-sprawa-miesiecy-a-moze-nawet-tygodn
    Polskie jabłka i gruszki coraz bliżej amerykańskiego rynku

    Autor: FAMMU/FAPA na podstawie: PIORIN
    Data: 05-05-2015, 09:28
    http://www.portalspozywczy.pl/owoce-warzywa/wiadomosci/polskie-jablka-i-gruszki-coraz-blizej-amerykanskiego-rynku,114083.html

    dodane 09.08.2014 10:02
    http://info.wiara.pl/doc/2114722.Polskie-jablka-trafia-do-USA
    http://www.sadyogrody.pl/handel_i_dystrybucja/106/bogucki_eksport_polskich_jablek_do_usa_to_sprawa_nawet_tygodni,10271.html
    http://biznes.onet.pl/wiadomosci/kraj/ambasador-schnepf-obiecujace-rozmowy-z-usa-o-eksporcie-jablek/jqr2m
    http://www.ogrodinfo.pl/aktualnosci/rynki-i-prawo/rosja-grozi-serbii-embargiem-najprawdopodobniej-jablka-sa-polskie

    http://www.polskieradio.pl/42/3166/Artykul/1191450,Japonia-znosi-embargo-na-polska-wolowine-Po-13-latach

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Ukraina-od-7-lat-utrzymuje-embargo-na-polskie-mieso-3099721.html

  18. adsenior said

    A mnie wisi kalafiorem co pan LS, myśli i wypisuje, jego wola jego pogląd, z którym się nie utożsamiam.

  19. maasteer said

    Ad 4/5 Swiatowit/MoszeKantor
    A jemu samemu to się nicki pomyliły? czy może małego ducha?

  20. muki said

    sama prawda-niestety. Pieknie wyrazone odczucie wielu. Polska i Polacy opamietajcie sie-wstyd i zgroza do czego doszliscie za te 25 lat. Patrzac na mlodziez-podkasane dziwki i zapite mordy niedogolone-pozowanie na starozakonnych czy brak kasy na zyletke??? -przyszlosc jawi sie jeszcze gorzej. Polecam bardzo dobry komentarz na temat wizyty komiwojazera z USA na spiro libero-neon 24- tez pieknie wyrazone. Tez moze warto zwrocic uwage jak Niemcy przywitali dziadka zydow u siebie .

  21. Marek said

    Autor artykuły zwala winę na Polaków za dziadostwo, które widzi wokół. Wydaje mi się, że większość asysty przy wizycie Trumpa robiła 5kolumna. O polityce wewnętrznej i zagranicznej w 3rp nie decydują też Polacy od bardzo dawna. Przede wszystkim zydy, szwaby i ukry. Których jest kilka milionów w 3rp.

    ——
    To nie żydowskie tłumy skandowały „USA” i witały Trumpa.
    Admin

  22. osoba prywatna said

    Przemówienie Donalda T. …
    http://jasiek.neon24.pl/post/139194,przemowienie-donalda-t
    Ciekawy i pogodny dzień w Warszawie
    http://zbigniew1108.neon24.pl/post/139193,ciekawy-i-pogodny-dzien-w-warszawie

  23. osoba prywatna said

    Singer to chyba najbardziej zadowolony.
    http://www.salon24.pl/newsroom/791577,macierewicz-komentuje-wizyte-trumpa-sojusz-polsko-amerykanski-umocniony
    A Maliniak za poklepywanie po plecach wręczył poklepującemu prezenty.
    http://www.salon24.pl/newsroom/791683,prezydent-duda-podarowal-trumpowi-zaskaujacy-prezent

  24. RomanK said

    Pan Ronald sie wstydzi:-))))))
    Wez pan panie Ronald przestan sie wstydzic i zmien ubranko..wystroj sie pan na pana Lejbe Fogielmana i badz pan soba! Jak Lejba…on nei musi byc Syryjczykiem, Palestynczykiem, Murzynem , SSynem, …bo on byl i jest Zydem…i wcale mu to nei przezkadza, ze nei cierpi sam w duszy…i siem wstydzi za wszystkich…ale on robi interesy i nie ma wstydu za grosz:-)))
    Wylez pan z tego klozetu panie ROnald…i kup se mycke:-))))

  25. jojo said

    […]Przywódca największego na świecie sponsora terroryzmu obiecał Polakom wspólną walkę z………terroryzmem, oraz ze straszną Rosją, która już, już a zagarnie naszą wspaniałą Ojczyznę, obietnica której z radością została przyjęta przez lokalną warszawską agenturę, reprezentowaną przez Dudę, Kaczyńskiego, Macierewicza, Szydło i s-ka.. Zapewnił też dostawy amerykańskiej broni za grube miliardy dolarów, oraz gazu o 80% droższego od rosyjskiego. Wsparł też werbalnie usiłowania Warszawy zmierzające do przykrócenia dominacji Niemiec, oraz wzmocnienia „integracji unijnej”.

    Pomimo, że Unia Europejska jest niczym innym jak nową emanacją Rzeszy Niemieckiej, nikt z wiwatującego tłumu nie zadał pytania, jak można coś osłabiać i jednocześnie wzmacniać. […]

    http://drnowopolskiblog.neon24.pl/post/139207,iii-rp-w-kolejnym-egzotycznym-sojuszu

  26. Siekiera_Motyka said

    Na koszulki,

  27. justyna said

    ad.11 Calkowita zgoda.Ja mysle ze w wiekszosci raczej Polacy w dupe nikomu nie wchodza.Specjalistami lizania wszystkim dup naokolo sa skurwiele u wladzy zydo ukro i chuj wie jakiego jeszcze pochodzenia z niewielka iloscia polskich kurew.

  28. Sebastian said

    Bo mamy za dużo „Kmiciców” zamiast „Wołodyjowskich”. Rozumiem Pana Ronalda, który naocznie był świadkiem okolicznościowych przeobrażeń pewnych warstw społeczeństwa w hamerykańskie podnóżki. Polska jest skutecznie amerykanizowana i zażydzona, zainfekowana zachodem. Widać to na co dzień w miastach, zwłaszcza na przykładzie młodzieży paradującej w podartych spodniach, wytatuowanych i zakolczykowanych niczym członkowie plemienia mursi. Dlatego nie dziwię się autorowi, chociaż nie powinien obwiniać za to wszystkich Polaków.

  29. Amadeus said

    „Dzisiaj jestem więc Serbem, jestem Irakijczykiem, jestem Syryjczykiem, jestem Jemeńczykiem, jestem Afgańczykiem, jestem Libijczykiem, jestem Palestyńczykiem, jestem mieszkańcem Okinawy, jestem Rosjaninem, ale nie poczuwam się do żadnej wspólnoty ze szmaciarzami, którzy za patriotycznym frazesem uprawiają bezwstydne lizydupstwo.”

    Zapomniał pan dodać żeś pan buc, chooj i doopek.

  30. Autorze ,nie myl do jasnej cholery,(sorry Gajowy)mieszkańców Polski z władzami okupacyjnymi od roku 1989 do dzisiaj.Nikt nie ma ochoty w Polsce,na dobrowolną śmierć dla pseudo polityków.popierających apartheid w Polsce od roku 1989.
    Polacy w Polsce,wiedzą doskonale jak grać z okupantem w Polsce.

    Od 1989 administracja w Polsce posiada nie tyłko czołgi ,więzienia,seryjnego samobójcę ale tak drastyczne metody(manipulacje z 500+),z których nawet dyktatorzy w innych krajach byli by dumni.

    Od 1989 do dzisiaj wybory sä fałszowane,exodus z Polski trwa,bieda zwrasta tak jak epidemie grużlicy w Polsce.Nawet raporty GUS przekazują informacje,tak dramatyczne,że ja osobiście podziwiam bohaterów mieszkających w Polsce 2017.

    Dług publiczny wzrasta.

    Autor pisze:”bezwstydne lizydupstwo”.Jak ma reagować mieszkaniec Polski,do 3500 netto Euro? Przecież w Polsce,tylko nazwy partii się zmieniają za akceptacją administracji Watykanu w Polsce.Do tego dodam aktywny Mosad w Polsce,popierający gigantyczny plan „Przymierza” czyli dostaw gazu i ropy…z Izraela.Umowy z Włochami,Grecję,Cyprem są już podpisane.Amen.

  31. markglogg said

    A mnie, po wysłuchaniu części przemówienia Trumpa, kiedy on mówił że RAZEM nie dopuścimy do upadku CYWILIZACJI, przyszła na myśl banalna, znana od ponad 300 lat idea POLSKA PRZEDMURZEM ŻYDOCHRZEŚCIJAŃSTWA !

    A na uwagę p. Szymona Tolaka, który mi napisał, komentując mój tekst nt. INTENCJI ŚWIATOWEGO BZIK’A, że Panie Marku … Czy nie wydaje się panu, że zlepek słów „judeo-chrześcijaństwo” ma tyle samo sensu co np. „komuno-personalizm”?

    odpowiem słowami sławnej piosenki Grześkowiaka:

    „Nie je ważne czyje co je, jeno ważne co je moje”

  32. anonim said

    Pomniejszy większy wódz wioski polina tłumaczy się że jego połowica jednak uścisnęła berło…znaczy dłoń wodza wielkiej wioski za wodą Trumputu…

  33. Lily said

    Re21;Osoba Prywatna
    A,no szykuja sie przeciwko Korei Polnocnej.
    Poskromienie Korei Pol,jest niezbedne,do
    wprowadzienia NWO (rzadu Lucyfera).
    NWO,znaczy jeden rzad,jedna armia,i religia jedna (lucyferianska). A,kogo Jezus Chrystus
    nazwal „dziecmi szatana”?.Lucyfer,a Szatan
    to to samo.

  34. RomanK said

    Czy KTOS..wie czym byla stara idea Intermarium????? czego dotyczyla i ze pelnila ja Polska Jagiellonow skutecznei poprzez pare wiekow????

  35. osoba prywatna said

    https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/v/t34.0-12/19883693_1507915635939543_1036627257_n.jpg?oh=693a39fd2c81fca43295866cd55dbff2&oe=5960B4F6

  36. osoba prywatna said

    Z sieci:
    Kto oglądał przemówienie Trampa? Ja bardzo uważnie!!!
    W tym samym czasie zerkałem na kursy walut i wiecie szok 🙂 jak Tramp uhonorował „Bolka” dolar na łeb na szyje poszedł w dół. Ale gdy powiedział że Ameryka kocha Polskę to kurs wrócił do normy 🙂

  37. Re 27:
    Babie taki język nie przystoi.

    Re 13:
    Przy użyciu wideł?

  38. Cyborg said

    Jesli „Dziś autentycznie wstydzisz się, że jestes Polakiem” TO NIE JESTES POLAKIEM.
    Idioto jeden.

    Kto sie bedzie wstydzic za idiotów? Agent wplywu antypolski, którego zadaniem jest gnebienie i ponizanie Poslkiego Narodu aby obcy kolonizator mógl na ym korzystac. Proste.
    Obnizanie moralu wroga juz Sun Tsu opisal w „Sztuce Wojny”

  39. Boydar said

    Tym razem nie. Całkiem spokojnie, jak trzecią kawę.

    Żaden Polak nie właził ani nie włazi nikomu w du*pę. Ani teraz ani kiedykolwiek. A jeśli właził to znaczy się skundliło go wcześniej. Tylko u piesów kundle sa bardziej sympatyczne i mądrzejsze od rasowców.

    Z ukrami jest zupełnie inna sprawa. Niech Pan policzy ile kosztuje wojna. Przeważnie liczy się później. A tu ktoś zrobił to wcześniej. Stąd i dylemat – ‚no jak to tak’.

  40. Wywiadowca said

    https://www.facebook.com/ronald.lasecki

    http://xportal.pl/?tag=ronald-lasecki

  41. Marek said

    Chyba Pan Roman zdiagnozował prawidłowo autora.
    Ronald się wstydzi za Polaków, chce być Serbem, Syryjczykiem, itp. Tak bardzo się wstydzi, że wyłazi cel zasadniczy pisaniny. Broń Boże, nie wyjdę – pisze Roland – świętować na ulicę 11 listopada.
    I wy Polacy też tak zróbcie, siedźcie w domu i się wstydźcie:)

  42. maj111968 said

    Jestem tu ostatni raz , jesteście zbiorem wrogów POLSKI, Obrzydlistwo !!!

  43. Boydar said

    Oraz zupełnie niekoszerni i nieobrzezani; też uważam że to bardzo paskudne.

  44. Zerohero said

    @Marek

    Głupiś Pan. JEST powód do wstydu, ponieważ Polactwo masowo wystąpiło na ulice z publicznym lizaniem d…py USraelitom. Amerykanie robią nas w d finansowo, a to BYDŁO macha amerykańskimi flagami i wita prezydenta obcego państwa jak lud rzymski Cezara. To BYDŁO niepomne wystąpień proengielskchi i profrancuskich z początku września 39 zachowuje się tak jakby czepienie amerykańskiej nogawki dawało bezpieczeństwo. Brak słów na tak bezdenną głupotę.

    To nie żąden żaden tam tajemniczy „rząd”, Żydy, masoni czy une. To nie TVN i nie Wyborcza. To polski motłoch wielbi Departament Stanu jak Boga. To wybija z rozmów prywatnych i spontanicznych zachowań motłochu na ulicach.

    „Ronald się wstydzi za Polaków, chce być Serbem, Syryjczykiem, itp. „

    Nawet prostych figur retorycznych Pan nie rozumie. Autor solidaryzuje się z ofiarami amerykańskich agresji a nie twierdzi, że chce nimi być. Bezrefleksyjne BYDŁO polskojęzyczne poprze każde BESTIALSTWO USraelskie. Zubożony uran pada na Serbię – God Bless USA. Mossad w przebraniach ISIS ucina głowy Syryjczykom – God bless USA. Irak jest pozbawiony starożytnych zabytków – God Bless USA. Żydobanderowcy mordują słowiańskie dzieci – God Bless USA.
    I to jeszcze – trzymajcie mnie ludzie – w sytuacji gdy z do „przyjaźni” z USA dopłacamy.

    Analogia do sługusów Napoleona jaką poczynił Autor jest w pełni uprawniona, ale to co polskojęzyczne kundle wyczyniają w epoce III RP przechodzi nawet dokonania siepaczy napoleońskich.

    „wyłazi cel zasadniczy pisaniny. Broń Boże, nie wyjdę – pisze Roland – świętować na ulicę 11 listopada.”

    No tak. Bo celem zasadniczym jest świętować 11 listopada a nie walczyć o bogaty, moralny i suwerenny kraj. Ach, wy obłąkani onaniści, wy w d przez USraelitę chędożeni niedorozwoje. NICZYM nie różnicie się od banderowców. Oni też potrafią już tylko maszerować z flagami i mordować wrogów USraela. Walczyć o swój kraj nie potrafią, do krytycznej refleksji nie są zdolni.
    Już Dmowski przestrzegał przed takimi wiecznie „świętującymi” osłami.

    Ch wam z d niedorozwoje. Serdecznie was pierd…lę.

  45. Zerohero said

    wyszła cała patologia polskiego „patriotyzmu”.
    Wyszły z nor obrażeni Wielcy Polacy krzyczący „obrażasz naród”.
    Hu hu.
    Wielki mi „naród” który na kolanach płaszczy się przed zbrodniarzami i własnymi katami. Nie wiedziałem, że poziom G we łbach będzie tak masowy. Nie widziałem, że poza czytelnikami Wyborczej (i podobnymi) podobna patologia zachowań dotknie tą niby myślącą i patriotyczną część społeczeństwa.

    Obyście byli zmuszeni pić wodę ze zubożonym uranem gnoye pierd…ne. Tak jak zafundowaliście Serbom. Zdechnijcie na raka.

  46. Isreal said

    ronaldzie szmaciarzu

    nie obnoszę się z symbolami innych nacji, a hucpa medialna to część wszawej polityki, a mieszańce to łykają MIESZAŃCE!!!

    ty pajacu czemu mi wymyślasz od szmaciarzy

  47. Boydar said

    Ale to znaczy, Panie Wqurwiony Zerohero, że wysyłasz Pan całą Amerykę do piekła, bez szans na ratunek. A tym bardziej na poprawę. No to ja Panu przypomnę, że po raz pierwszy, właśnie za kadencji Trumpa, sześćdziesiąt Tomahawków uszkodziło trzy zepsute czołgi oraz lekko wyszczerbiło pas startowy. Nie wie Pan czasem jak to się stało ?

  48. witek said

    Najciekawszy komentarz jaki ostatnio przeczytałem.
    Niejakiego Mojsiewicza, pewno kolejnego styropianowego dziadka i kombatanta 🙂

    „Mój komentarz

    Dyktator, władca Polski. Tymi słowami Niemcy uznają siłę i potęgę Kaczyńskiego. Jak wielkim jest człowiekiem świadczy niemiecka obsesja na jego puncie. Kaczyński sojuszem z USA rozbił w pył wielki germański projekt geopolityczny pod nazwą Mitteleuropa i mozolna budowę IV Rzeszy Europejskiej

    Polska pod panowaniem Kaczyńskiego wkracza w nową erę. Wiedzą to Niemcy, Amerykanie Chińczycy. Trump przylatuje do Polski, aby przypieczętować zawarcie strategicznego sojuszu z Polską, który przeora cała Europe i zmieni mapę geopolityczna świata. Los Niemiec został przypieczętowany, bo Polska nie spocznie póki ich nie unicestwi. Jako siłę militarną, polityczna i gospodarczą w Europie. To samo tyczy się Rosji, która w końcu ugnie się przed połączonymi siłami politycznymi, gospodarczymi i militarnymi Międzymorza i USA.

    Chińczycy już wcześniej zaproponowali Polsce budowę Międzymorza pod swym patronatem. To samo robią teraz Amerykanie.

    Pozycja Kaczyńskiego w Polsce, jago charyzmatyczne rządy i wzrost potęgi Polski pod jego panowaniem najlepiej pokazuje jak ważna jest jednostka i skupienie władzy w jej rękach. Dlatego należy skończyć w Polsce z ochlokracją, bo ona nic dobrego Polsce nie przyniosła.

    Kaczyński sojuszem z USA rozwiązał trzystuletni problem Polski jakim był sojusz royjsko pruski i Turcy na Bałkanach i na granicach Rzeczpospolitej.

    Kto wie, za kilka lat los Polski będzie świetniejszy niż za czasów Unii Lubelskiej. Trójmorze to wielki chrześcijański sojusz Słowian.
    Mój komentarz Dyktator, władca Polski. Tymi słowami Niemcy uznają siłę i potęgę Kaczyńskiego. Jak wielkim jest człowiekiem świadczy niemiecka obsesja na jego puncie. Kaczyński sojuszem z USA rozbił w pył wielki germański projekt geopolityczny pod nazwą Mitteleuropa i mozolna budowę IV Rzeszy Europejskiej Polska pod panowaniem Kaczyńskiego wkracza w nową erę. Wiedzą to Niemcy, Amerykanie Chińczycy. Trump przylatuje do Polski, aby przypieczętować zawarcie strategicznego sojuszu z Polską, który przeora cała Europe i zmieni mapę geopolityczna świata. Los Niemiec został przypieczętowany, bo Polska nie spocznie póki ich nie unicestwi. Jako siłę militarną, polityczna i gospodarczą w Europie. To samo tyczy się Rosji, która w końcu ugnie się przed połączonymi siłami politycznymi, gospodarczymi i militarnymi Międzymorza i USA. Chińczycy już wcześniej zaproponowali Polsce budowę Międzymorza pod swym patronatem. To samo robią teraz Amerykanie. Pozycja Kaczyńskiego w Polsce, jago charyzmatyczne rządy i wzrost potęgi Polski pod jego panowaniem najlepiej pokazuje jak ważna jest jednostka i skupienie władzy w jej rękach. Dlatego należy skończyć w Polsce z ochlokracją, bo ona nic dobrego Polsce nie przyniosła. Kaczyński sojuszem z USA rozwiązał trzystuletni problem Polski jakim był sojusz royjsko pruski i Turcy na Bałkanach i na granicach Rzeczpospolitej. Kto wie, za kilka lat los Polski będzie świetniejszy niż za czasów Unii Lubelskiej. Trójmorze to wielki chrześcijański sojusz Słowian.

    Źródło: http://niepoprawni.pl/blog/marek-mojsiewicz/niemcy-drza-przed-potega-kaczynskiego-i-jego-polski

    ©: autor tekstu w serwisie Niepoprawni.pl | Dziękujemy! :). <- Bądź uczciwy, nie kasuj informacji o źródle – blogerzy piszą za darmo, szanuj ich pracę.

  49. Marek B said

    Mamy tutaj trochę emocjonalne reakcje.

    Uważam za celną uwagę Zerohero (43) – porównanie Polaków do żydobanderowców z Okrainy. Obydwu naszym narodom narzuca się status podludzi, lizanie kibli w Berlinie czy Londynie ma być szczytem aspiracji zawodowych, wyznacznikiem „sukcesu” życiowego.

    I to jest patologia właśnie. Fakt, że zadowala nas status podludzi.

    Z drugiej strony nie ma co popadać w samobiczowanie. Który naród dzisiaj dobrze zdaje egzamin? Czasy są ciężkie.

  50. Cadyk z Radomska said

    100 na 100. Brawo.

  51. ZwyklyMojsie said

    # 47 Widac ze Mojsie publikuje u Niepoprawnych dyrdymaly na czesc Kaczystanu. Jacy to oni Niepoprawni, Niezalezni i Niezlomni, az strach podejrzewac.

  52. Boydar said

    Kiedy nie wiem co sądzić o człowieku, staram się dowiedzieć z czego on żyje. A zatem, tak bez owijania w bawełnę, z czego Pan żyje, Zerohero, i gdzie.

    Czy to nie zbytnia ingerencja w sprawy osobiste??
    Ja nigdy nikogo nie pytałem, z czego żyje, jaki ma zawód, wykształcenie itp.

    Admin

  53. Wywiadowca said

    Ronald Lasecki Atak niemiecki prawdopodobnie uratował II RP przed rozpadnięciem się pod własnym ciężarem, co najpewniej zaczęłoby się uskuteczniać gdzieś w połowie lat 1940., biorąc pod uwagę rosnące natężenie konfliktów wewnętrznych u schyłku jej istnienia.

    Natomiast poparcie dla USA należy w Polsce do najwyższych w Europie i jest najwyższe w Unii, wyższe nawet niż w UK i w Izraelu (!), więc najpewniej pomyliłeś poparcie dla USA z poparciem dla Trumpa które faktycznie obecne jest przede wszystkim wśród kolibrów i PiS-iaków. Jakie to rodzi konsekwencje polityczne też doskonale widać; gdy w 1999 r. szykowała się a później rozpoczęła agresja NATO na Jugosławię w Polsce sprzeciw wyraziło bodajże dwóch lub trzech posłów (na pewno Grabowski i Wrzodak, chyba jeszcze ktoś z SLD) i jeden fanatycznie antyislamski publicysta (Łysiak). W tym samym czasie w pozostałych krajach zachodnich trwały wielkie demonstracje, w krajach wschodnioeuropejskich formowały się zaś grupki ochotników wyjeżdżające wspierać Serbię. Gdy w 2003 r. USA szykowały się do agresji na Irak, Europa od Lizbony po Moskwę wyszła na ulice by zaprotestować. Wyjątkiem była Polska, gdzie protestowały bodajże trzy osoby, mianowicie Przemek Sieradzan i jacyś jego dwaj kumple.

    ——
    Świetnie, że Pan to przypomniał…
    A poza tym jesteśmy wspaniałym narodem… tylko ludzie k…y,
    Admin

  54. POLSKI JUZ NIE MA !!!
    PO OKRAGLYM STOLE BOLEK I JEMU PODOBNI ODDALI POLSKE W RECE ZYDOW, PRZEMYSL ZOSTAL ZNISZCZONY LUB ROZSPRZEDANY ZA BEZCEN W OBCE RECE A Z POLAKOW ZROBIONO ZNIEWOLONE POLACTWO :-((

  55. Maćko said

    https://konserwatyzm.pl/wielomski-w-przemowieniu-trumpa-akcent-jest-bardziej-antyniemiecki-niz-antyrosyjski/

    Wielomski: W przemówieniu Trumpa akcent jest bardziej antyniemiecki niż antyrosyjski
    6 lipca 2017 Redakcja Konserwatyzm.pl
    Rozmowa korespondenta radia Sputnik Leonida Sigana z politykiem i publicystą profesorem Adamem Wielomskim.
    — 16 godzin pobytu w Polsce prezydenta Stanów Zjednoczonych Donalda Trumpa przeszły już do historii. Więc warto się zastanowić, jaki był cel tej wizyty i jakie są jej wyniki? Dlaczego Trump wybrał właśnie Polskę?

    — Dlaczego Donald Trump wybrał Polskę? To właściwie tłumaczył sam, podkreślając kilkakrotnie, że Polska jest centrum kontynentu europejskiego, oczywiście patrząc geograficznie. W ten sposób pokazał chęć budowy w centrum kontynentu europejskiego pewnej struktury polityczno-ekonomiczno-militarnej, która byłaby niezależna zarówno wobec struktur zachodnich tradycyjnych, czyli Unii Europejskiej i Berlina, jak i, z drugiej strony, niezależna od Rosji. Myślę, że to bardzo silnie podkreślano w tej wizycie od samego początku.

  56. Marucha said

    No cóż,
    Zgodnie z tym, co od lat głoszę, Polacy nienawidzą tych, którzy rąbią im prawdę w oczy – a liżą dupe tym, którzy ich okłamują, okradają i jeszcze obmawiają.

    Re 29:
    Sam Pan jesteś chuj i dupek.

    Re 30:
    Niestety w miarę upływu czasu, różnice między żydowskimi okupantami Polski a rodowitymi Polakami rozmywają się coraz bardziej.
    To nie tłumy Żydów witały Trumpa i skandowały „USA, USA!”.

    Re 38:
    Ja też coraz częściej mam silne wrażenie, że wstydzę się bycia Polakiem.
    BO Z CZEGO KURWA, MAM BYĆ DUMNY?
    Z osiągnięć Mieszka I, z XIV czy XVI wieku?

    Re 41:
    To „świętowanie 11 listopada” wam, durniom, starcza za całą Polskę.
    To dla was ważniejsze, niż REALIA, niż gospodarka, polityka, służba zdrowia, edukacja, sądownictwo…
    Ważniejszy orzeł w koronie, niż utracona bezpowrotnie suwerenność

    Autor nie chce być Serbem, czy Syryjczykiem – on, durnie, WSPÓŁCZUJE narodom po bandycku napadniętym przez tych samych, którym teraz polactfo liże dupę.

    I jak tu Polakami nie gardzić.
    Dobrze, żem Jaćwing.

    Re 42:
    No i won stąd, tępy szmondaku.

    Re 44, 45:
    Dokładnie tak. Szmaty się obrażają. że ich za jedwab się nie uważa – a same się pchają do wycierania podłogi w klozecie.

    Re 46:
    Argumentacja powala….

    Re 48:
    Jak na potencjalnego pacjenta Tworek, nieźle sklecone.

  57. Marucha said

    Powiedzcie mi – KTÓRY AMERYKAŃSKI PREZYDENT ZROBIŁ COKOLWIEK DOBREGO DLA POLSKI PO 1989 ROKU?
    Czekam na zalew wpisów.

  58. JerzyS said

    Pan Ronald Lasecki będzie tym,
    co mu się bardziej kalkuluje,
    a kalkulować to on potrafi,
    bo wyssał to z mlekiem matki.

    Sojusz z USA?

    To zależy jaki?
    -operacyjny , taktyczny, czy strategiczny?

    Najważniejsze, aby wyrwać się z pod opieki naszej guwernantki pani Makreli.

    Niemcy po II w. św. były bankrutem.
    To okupant z USA postawił ich na nogi

    Teraz Niemcy z Rosją weszli w zbyt zażyły flirt.

    Teraz w Polsce walka rozegra się pomiędzy agenturą niemiecką i amerykańską!

    A i tak śmietankę spiją Chińczycy

    lub Rosjanie

    ——
    Co Pan ma do Pana Laseckiego? Może Pan to wyartykułuje zamiast sugerować wyssanie czegoś z mlekiem matki.
    Admin

  59. JerzyS said

    Marucha said
    2017-07-07 (piątek) @ 18:57:18

    Powiedzcie mi – KTÓRY AMERYKAŃSKI PREZYDENT ZROBIŁ COKOLWIEK DOBREGO DLA POLSKI PO 1989 ROKU?
    Czekam na zalew wpisów.
    ==============================================================================================

    A KTÓRY AMERYKAŃSKI PREZYDENT ZROBIŁ COKOLWIEK DOBREGO DLA POLSKI PRZED 1989 rokiem?.

    Tak czy siak, zamiast planowanego eksportu jabłek do USA,
    powinniśmy przygotować się do eksportu do USA octu jabłkowego!

    ——
    Panie Jerzy, nie zapytałem o lata poprzedzające rok 1989 ponieważ wtedy to nie była Polska, tylko PRL – jak utrzymują patryjoci.
    Admin

  60. Isreal said

    AD 56 chyba żaden nic

    nigdy

    tak jak te ze wschodu,
    wpisujemy, który ze wschodu „sekretarz” zrobił coś dla Polski DOBREGO? czekam na zalew wpisów

    Panie Gospodarzu jak Pan ma coś wspólnego z artykułem, to przepraszam za szmaciarza …..

    ——
    Nie mam nic wspólnego z artykułem, prócz tego że go w całości popieram – i że jego odbiór przez wielu gajówkowiczów umacnia mnie w mej negatywnej opinii na temat Polaków.
    I nie obrażam się za żadnego szmaciarza.
    Nie biorę na swoje barki całokształtu polskich cech narodowych i nie czuję się odpowiedzialny za wszystkich szmaciarzy.
    Tak że spoko.
    Admin

  61. Isreal said

    ad55 a co tu argumentować

  62. Ale dlaczego? said

    Też jestem zażenowany tym całym spektaklem lizania dupci przywódcy najukochańszego mocarstwa przez Polaków.

    A politrucy? Marionetki podrygują, jak się od nich oczekuje.

    Kupowanie droższego gazu i uzbrojenia za grube mld $ to czysty biznes, wciskanie kolonii niepotrzebnych kosztowności za grube pieniądze… To też patologia.

    Co do Trumpa jednak nadal jest za mało informacji.
    Czy jest marionetką neokonów i lobby militarno-przemysłowego przeciwko globalistom?
    Jeśli tak, to jego celem jest popchnięcie Polaków do kolejnej wojny. Ku chwale $ amerykańskiego.
    To że się przeciwstawia globalistom, to miłe i dobra wiadomość.
    Ale kwestią zasadniczą jest, czy nie wpadniemy z deszczu pod rynnę.

    Nieodwzajemnioną miłością Polaków do USA już przestałem się przejmować.
    Taki miejscowy folklor.
    Bardziej boję się wyuczonej rusofobii…

  63. Sołtys said

    „A wy co tak zacichli ha ?” jak powiedział Pawlak.

  64. Nemo said

    .https://youtu.be/pJCHpJox4qc

  65. Inkwizytor said

    Panie Marucha

    Byłem wczoraj w centrum Warszawy ( obowiązki ) i nigdy przedtem nie czułem sie tak upodlony widząc Polaków, Rodaków, Słowian wyczekujących Trumpa jak przydrożna UPAińska k*rwa klienta. Polactfo z obrzezanym mózgiem cisneło się do barierek na Placu Zamkowym, Długiej, Świętojerskiej i Placu Krasińskich wyczekując boga. Te tępe ryje z usraelskimi flagami krzyczące w delirce „USA, USA” powodowały u mnie odruch wymiotny. W pełni zgadzam się z opinią Zerohero. Polaków jest garstka, reszta to tępę polactwo robiące laskę USA.i patrzące czy pan jest zadowolony.

  66. Boydar said

    Panie Gajowy, Panu nie wypada pytać, Pan MUSI być dżentelmenem, noblesse oblige. Ja nie. Dodam, że z czego żyje Pan Zerohero, w rzeczywistości mnie nie interesuje zupełnie, może żyć i z renty po babci. Mnie interesuje co On powie. O ile w ogóle powie.

    Bo punkt widzenia w poważnym stopniu zależy od tego z czego się żyje. Pewne widoki są ludziom najedzonym i suchym zupełnie niedostępne. A przecież istnieją. Jak prąd, którego właściwie nikt nie widział, a jednak już wielu od niego trupem padło.

    ——
    W czym Panu podpadł Zerohero?
    Admin

  67. anonim said

    Panie Boydar
    Pan tak na poważnie widzi jakieś „nadzieje” z osoba wodza Drumpfutu ?
    Polin nie dostanie Patriotów (jakichkolwiek) tak by wodzowie wioski polinian czuli respekt i karnie słuchali co by im jakieś Iskandery na głowę nie spadły (nieoczekiwanie), laskawie dostaniemy tylko niedorobionego HIMARSA tak byśmy mogli się łudzić że jednak te Iskandery trafimy pierwsi.

    Polin jest Drumpfowi potrzebne tylko jako straszak na Niemcy i do…wydojenia za gaz.
    To w Niemczech są ważne bazy US Army na kontynencie nie w polinie *bo chyba tych kilkuset rotacyjnych rozpłodowych stępaków” bazujących tutaj do ważnych Pan nie zalicza?

  68. Boydar said

    Gówno tam, nie nadzieje, Panie Anonimie. Trump i jego prezydentura jest dla mnie wyłącznie emanacją procesów głębiej rozpoczętych, lub jak kto woli – wyżej. Jakoś określić to trzeba, przynajmniej na potrzeby uproszczenia słownictwa w dyskusi.

  69. Marucha said

    Re 64:
    Ależ Panie Inkwizytorze… te tłumy wyczekujące na Trumpa, te indywidua z amerykańskimi flagami – to przecież na pewno sami Żydzi.
    Polacy nigdy by się nie pohańbili taką służalczością. Polacy to naród dumny i mądry.

  70. maasteer said

    Ad 68 Pan Gajowy
    „Polacy nigdy by się nie pohańbili taką służalczością.” – wobec Rosji i Putina na pewno nie.
    A korzyści mieliby lepsze.

    ——
    Finlandia nigdy nie na narzekała na ruską niewolę. Ale co tam głupie chłopy z lasu mogą wiedzieć…
    Admin

  71. PaniWoźna said

    Stan polskiej świadomości historycznej i politycznej jest efektem braku odwagi cywilnej naszych historyków i polityków, którzy mówią tylko to, co Polacy chcą usłyszeć. Stają się automatycznie zakładnikami swych kłamstw.

    Polacy są indoktrynowani w szkołach za pomocą niebezpiecznych mitów narodowych. Potem rosną na machaczy flagami bez refleksji. Mają mylne pojęcie o tak podstawowych zagadnieniach jak:

    1) Polityka prożydowska Kazimierza Wielkiego.
    2) Przyczyny upadku I RP
    3) Przebieg rozmów na Kongresie Wiedeńskim oraz rzeczywiste „zasługi” Napoleona wobec Polaków
    4) Rzeczywiste plany Cara wobec Polaków przed i po kongresie.
    5) Powstania i postać Wielopolskiego
    6) Demitologizacja II RP
    7) Żołnierze Wyklęci
    8) Zróżnicowanie faz epoki PRL i rozeznanie w tej kwestii.
    9) Alternatywy dla Polski współczesnej

    Oczywiście więcej tego, ale to podstawy. Trudna praca. Wiem, bo rok praktyk zawodowych w gimnazjum za mną. A czym skorupka za młodu…

  72. Stan said

    Artykuł „Kurtka z flagą USA na koszulce z „wyklętymi” Ronald Lasecki jest bardzo odważny
    i z pewnością napisany zaraz po spotkaniu dwóch prezydentów w W-wie.
    Z pewnością wypowiedzi prezydenta Polski o „wolności mediów” w Polsce stały się
    wewnętrzną motywacją do napisania tegoż artykułu.

    Mam wielka nadzieje, że Panu Ronaldowi „włos z głowy” nie spadnie i będzie dalej pisał prawdę
    o lizusach prowadzących przyszłość Polski na manowce, na niebezpieczne tory.

    Bardzo konkretnie napisany, oparty na tragicznych faktach ukazujące role Polski jako agresora
    w cierpieniu wielu setek tysięcy cywilów w różnych krajach.

    Ad:44 Zerohero
    „Autor solidaryzuje się z ofiarami amerykańskich agresji a nie twierdzi, że chce nimi być.
    Bezrefleksyjne BYDŁO polskojęzyczne poprze każde BESTIALSTWO USraelskie.
    Zubożony uran pada na Serbię – God Bless USA.
    Mossad w przebraniach ISIS ucina głowy Syryjczykom – God bless USA.
    Irak jest pozbawiony starożytnych zabytków – God Bless USA.
    Żydobanderowcy mordują słowiańskie dzieci – God Bless USA.
    I to jeszcze – trzymajcie mnie ludzie – w sytuacji gdy z do „przyjaźni” z USA dopłacamy.”

    Tragiczna prawda Panie Zerohero. Rozmawiałem kiedyś z młodymi ludźmi z Serbii i to samo powiedzieli
    co Pan napisał – „Zubożony uran pada na Serbię – God Bless USA.”

    Do dzisiaj w Serbii rodzą się dzieci to bez reki, to bez nogi z powikłaniami narządów wewnętrznych.
    Na terenie Serbii ludzie chorują i umierają bardzo często na raka.
    To jest Zbrodnia Przeciwko Ludzkości za którą nikt jeszcze nie odpowiedział, a powinien odpowiedzieć,
    i nikt w mediach „zachodnich” nie śmie nawet napisać na ten temat.

    61 Ale dlaczego?
    „Kupowanie droższego gazu i uzbrojenia za grube mld $ to czysty biznes,
    wciskanie kolonii niepotrzebnych kosztowności za grube pieniądze… To też patologia.”
    To jest „bezwstydne lizydupstwo”.

    Porozumienie na dostawę amerykańskiego starego sprzętu wojskowego o wartości powyżej 30 mld $,
    który to sprzęt w Polsce będą mieli prawo tylko obsługiwać Amerykanie i to w czasie kiedy im się tylko
    zachce bez pytania się strony polskiej.

    W nagrodę” za ten sprzęt wojskowy Polska będzie miała prawo kupić gaz skroplony o cenie 80% do 100%
    droższej niż gaz rosyjski. TO Się NAZYWA INTERES.
    Dotychczasowe koszty opłaty za wodę ciepłą, ogrzewanie i gaz w proc. są w Polsce jedne
    z największych w Europie (porównując zarobki ludności).

    Po sprowadzeniu gazu amerykańskiego ceny zostaną stopniowo podwyższone, co za 5 – 7 lat będzie problemem
    dla wielu Polaków. Za niewywiązanie się z zapłaty za ogrzewanie, wodę ciepłą i gaz mieszkania będą poddane tzw. embargo, sprzedane za polowe ceny na aukcji. W ten sposób co niektórzy wzbogaca się znowu na ludzkiej krzywdzie.

    Wzrost cen gazu w Polsce podwyższa koszty produkcji i tym samym przyczynia się do zmniejszenia konkurencyjności w rynku europejskim i światowym. Będą nowe bankructwa, a przygotowane hieny już na to czekaja i zaatakują w odpowiednim czasie.

    Takie są zasady wolnego rynku, dlatego powstaje proste pytanie do rządzących
    dzisiaj w Polsce. Dzisiaj w Hamburgu prezydenci USA i Rosji prowadzili 2-godzinna rozmowę.
    Ocieplenie i zadowolenie widać było po obu stronach. Nowe kontakty handlowe.
    Spokój w południowy zachodniej Syrii od niedzieli 08.07.2017.

    Dlaczego „odpowiedzialni” w Polsce za patriotycznymi frazesami „uprawiają dalej bezwstydne lizydupstwo”?

  73. jaja said

    Pan Lasecki absolutnie nie przesadził z włazidupstwem ( na pewno podpartym kompleksem niższosci) i to nieuzasadnionym na pewno nie wszystkich Polaków pod adresem prezydenta jedynego „wyjątkowego mocarstwa na tym świecie. Trump owszem chyba jest patriota to amerykanskim, lecz nie powiedzial Polska first, tylko slowa te zarezerwawował dla własnych wyborców. I to oni powiini latać z czapkami z napisam MAGA.
    Nie wiem na ile władza jego sięga, a na ile tomahawki lataja poza jego wiedza i jurysdykcja. Ciekawie pisze Pat Buchanan i pyta co Trump, a raczej klika rządzaca chce osiagnąć poprzez atak na Korerę Płn., wtrącanie sie w demokracje w Hong Kongu, sprzedaz broni dla Taiwanu i obarczanie Rosji wszystkim co im nie pasuje. Na to pytanie odpowiedział nieoceniony PCRoberts ano, ARMAGEDDON. I nie daj Boże ale może ma i rację.

  74. maasteer said

    Byłem w Helsinkach w tamtym roku i pomnik cara stoi na głównym placu do dziś – u nas to nie do pomyślenia. Nawet jedna z głównych ulic ma nazwę – Aleksanterinkatu. Jedyni wandale śmiało atakujący cara to ptaki. Przewodniczka opowiadała że dzięki caratowi Helsinki uzyskały prawa miejskie oraz rozbudowano im całą infrastrukturę. Miejscowi o tym pamiętają i to szanują … szok.

    ——
    Bo Finowie cenią sobie, co zrobił car dla ich egzystencji.
    Polacy zaś, im więcej mieli swobód w Królestwie Polskim, tym bardziej warcholili. W imię, k…a, „patriotyzmu”.
    No i wymądrzyli…
    Admin

  75. PaniWoźna said

    ad. 71
    P. Stan

    Zgadza się. Dodajmy jeszcze wcześniejsze utracenie przez Polskę szansy na „pieremyczkę”. Nie zgodziliśmy się na jej budowę w 2004 roku bo omijała Ukrainę.

    Obecnie byśmy mogli szantażować Niemcy wrazie zastrzeżeń wobec naszej praworządności. Dodatkowo utraciliśmy możliwość negocjacji cen gazu. Obecnie zaciskamy sznur wokół własnej szyi bardzo mocno. Ale to się odezwie za kilka lat, tak jak pan rzekł.

  76. Stan said

    Cos ważnego muszę dodać, aby wszystko było jasne.

    „Porozumienie na dostawę amerykańskiego starego sprzętu wojskowego o wartości powyżej 30 mld $,
    (za który to muszą zapłacić Polacy), który to sprzęt w Polsce będą mieli prawo tylko obsługiwać Amerykanie
    i to w czasie, kiedy im się tylko zachce bez uzyskania zgody ze strony polskiej.

    I pomyśleć, że po 27 latach to wszystko, aby realizować „ideologie dogryzania Ruskim”.

  77. Stan said

    Ad: 70 75 PaniWoźna
    Dzięki, miło mi. Bardzo konkretnie z argumentami i ciekawie PaniWoźna pisze.
    Proszę pisać częściej. Tak właśnie trzeba, ale ci po „drugiej stronie” nie przyjmują żadnych argumentów.
    My talko próbujemy, aby mieć spokojne sumienie.
    Pozdrawiam z szacunkiem
    Stan.

  78. JerzyS said

    W Polsce ludzie lubią jasełka.
    Skoro jest zapotrzebowanie na jasełka , to dlaczego im nie zrobić przyjemności ,
    już nie jakieś małe, ale .. – duże jasełka!

    Podglądactwo przejazdu Trumpha i głęboka wiara.Wiara,
    że pomacha czarodziejska pałeczką i będzie jak w bajce.
    Tak całkiem za darmo, bez żadnego wysiłku.
    Fajnie i już!
    To znaczy , że pospólstwo kieruje się głęboką wiarą ,wiarą w cuda, a nie rozumem i wiedzą.

    Polacy oczekują cudów i na wysiłek myślenia nie maja ochoty.

    To efekt systemu tresury zwanej – edukacją publiczną.

    Edukacja publiczna ma tyle z edukacją domową,
    ile dom rodzinny z domem publicznym!

  79. JerzyS said

    maasteer said
    2017-07-07 (piątek) @ 21:52:09

    Byłem w Helsinkach w tamtym roku i pomnik cara stoi na głównym placu do dziś – u nas to nie do pomyślenia. Nawet jedna z głównych ulic ma nazwę – Aleksanterinkatu. Jedyni wandale śmiało atakujący cara to ptaki. Przewodniczka opowiadała że dzięki caratowi Helsinki uzyskały prawa miejskie oraz rozbudowano im całą infrastrukturę. Miejscowi o tym pamiętają i to szanują … szok.
    =================================================================================
    Co tam pomnik cara.
    Polacy potrafili zburzyć Panu Bogu Dom Boży!

  80. pkosd said

    mamy jako nieliczni z europy WIZY DO USA ktorych zniesienie obiecal niejaki TRUMP i to wlasnie jest ta mentalnosc o ktorej mowie NA KOLANACH!!!! i cotygodniowe NA KOLANA!!!! nie zrozumiecie tego bo sami to robicie.
    ale przyjdzie otrzezwienie wkrotce.

  81. JerzyS said

    A…
    a Rosja przedłużyła embargo spożywcze

    Premier Dmitrij Miedwiediew podpisał dokument w sprawie przedłużenia
    zakazu importu niektórych rodzajów produktów rolnych, surowców
    i produktów spożywczych pochodzących z krajów, które nałożyły na Rosję sankcje.

    Postanowienie opublikowano na stronie internetowej Rady Ministrów.

    Rosyjskie embargo zabrało europejskim producentom
    ponad 8 mld euro

    Ograniczenia dotyczą USA,

    krajów UE,

    Kanady, Australii, Norwegii, Ukrainy, Albanii, Czarnogóry, Islandii i Liechtensteinu.

    Przy czym środki zwrotne odnoszą się do poszczególnych państw
    „z uwzględnieniem ich stopnia zaangażowania w reżim sankcji”.

    Wcześniej Miedwiediew podkreślił, że taki krok był wymuszony.
    W ten sposób Rosja nie tylko chroni swoje interesy narodowe,
    ale również wspiera „bardzo ważny sektor gospodarki”.
    Według niego rolnicy wielokrotnie prosili o przedłużenie kontrasankcji przeciwko Unii Europejskiej.
    ============================================================================

    Te sankcje mogą pobudzić polski przemysł stoczniowy,
    bo trudno koleją zawieźć polskie jabłka do USA!
    Ciekawe co łatwiej wyprodukować :
    Rurę?
    czy tankowco – jabłkowiec,
    bo w jedną stronę będziemy wozić gaz,
    a w drugą gaz (powietrze) i jabłka!

    Polacy będą jeździć do portu i podglądać załadunek jabłek i wyładunek gazu.

  82. pankracy said

    Dzisiaj jestem więc Serbem, jestem Irakijczykiem, jestem Syryjczykiem, jestem Jemeńczykiem, jestem Afgańczykiem, jestem Libijczykiem, jestem Palestyńczykiem, jestem mieszkańcem Okinawy, jestem Rosjaninem, ale nie poczuwam się do żadnej wspólnoty ze szmaciarzami, którzy za patriotycznym frazesem uprawiają bezwstydne lizydupstwo.

    100/100, Nic dodać nic ująć

    Z tym że ja to już widzę od dawna a autor się nagle obudził.

    ——
    Nie nagle, nie nagle…
    Admin

  83. Isia said

    … chciałabym uprzejmie zwrócić uwagę, że wizyta amerykańskiego prezydenta przypadła w samym środku tygodnia – a w tygodniu Polacy, za przeproszeniem, „tyrają” od świtu do nocy i nie w głowie im udział w jakichkolwiek widowiskach, które (jeśli mają na to czas) mogą, ewentualnie, obejrzeć w telewizji … od siebie powiem, że, choćby z braku czasu, w ogóle nie oglądałam relacji na bieżąco z wizyty D. Trumpa w Polsce, jedynie migawki w internecie …

    … stąd uważam, że główna publika tego widowiska była zorganizowana przez rządzących żydów i środowiska żydowskie (np. z Gazety Polskiej) – przypomnę, że podobnie organizowane były przez żydów marsze KOD – a ich uczestników werbowano za pieniądze, żydzi (Soros) nie szczędzili też pieniędzy na oprawę, tj. transparenty, flagi etc. – na pewno byli także gapie, jak zawsze przy tego rodzaju wydarzeniach … poza tym Polacy są za biedni, aby pozwolić sobie na takie extra wydatki, tym bardziej na wydatki związane z wyjazdem etc. …

    … dodam jeszcze, że nie widziałam wśród ludzi – u siebie, na Dolnym Śląsku – jakiegoś poruszenia, ekscytacji, z powodu wspomnianej wizyty … nie słyszałam również, aby Polacy w ogóle rozmawiali o niej, ani tym bardziej by rozmawiali o niej w szczególny, entuzjastyczny sposób, jako o czymś nadzwyczajnym … autor publikacji powinien podejść do tematu rzeczowo i racjonalne a nie emocjonować się przesadnie, i przy tym, w sposób niewybredny, szkalować rodowitych Polaków i Naród Polski …

  84. Siekiera_Motyka said

    Ad. 44 – Dużo tego co wylał Pan jest podobne do mojego poglądu na to co się dzieje w Polsce. W większości narodu duch suwerenności wymarł lub nie jest ludziom zrozumiały. Są obłąkani. Tolerowanie nawałnicy niemieckich sklepów w Polsce jest moim ulubionym symptomem tej choroby.

    Nie byłem na tym spektaklu ale byłem w 2012 na Marszu Niepodległości w Warszawie i wiem jak to media nami kręcą. A wiec jestem sceptykiem (nie jestem kompletnie przekonany że mam racje) czy Trumpek naprawdę miał tak wielki wiwat od narodu Polskiego. Oto jedna fotka ze spotkania na Placu Krasińskich. Miejsce cały czas pokazywali w mediach z rożnych kont i dawali wrażenie że Warszawa wyszła go witać. Myślę że w dupie go mieli i mało kto chciał marnować czas go zobaczyć po za narodem Polin 🙂

    Ja tu widzę TRYBUNY !!! A więc kontrolowane wejście.

    „2. Plac Krasińskich i spotkanie z warszawiakami

    Plan prezydenta Stanów Zjednoczonych jest napięty. Jednym z najważniejszych jego punktów – nie tyle dla samego prezydenta USA, co przede wszystkim dla mieszkańców Warszawy – jest przemówienie na placu Krasińskich. Będzie mógł wziąć w nim udział każdy – o ile stawi się na czas i nie naruszy zasad bezpieczeństwa.

    Donald Trump ma pojawić się na placu Krasińskich o godzinie 13. Warszawiacy i goście, którzy chcą zobaczyć go „na żywo” muszą przybyć znacznie wcześniej. Ambasada Amerykańska zaprasza już od 10 do (najpóźniej) 12.

    Dla publiczności przygotowano trybunę na około 1200 osób. Będą też miejsca stojące. Ambasada ostrzega, że ze względów bezpieczeństwa mieszkańcy nie będą mogli wnieść m.in. parasolek i kubków termicznych.”

    Przypuszczam że większość „ludu” to ściągnięci ludzie którym dano flagę i zrobiono fotkę czy przybyli tam w czasie pracy.

    „W partii był apel, by każdy parlamentarzysta zadbał o jeden autokar. Za przejazd zwolenników partii i Trumpa do Warszawy płaci PiS. – Z Wrocławia wyjedzie siedem autobusów – mówi „Wyborczej” Piotr Babiarz, szef okręgu wrocławskiego PiS.

    W województwie świętokrzyskim posłanka Anna Krupka zorganizowała cztery autokary. Sympatycy PiS z Tarnowa ogłosili na Twitterze, że wybierają się do Warszawy dziewięcioma autokarami. – Czuć rywalizację między okręgami, każdy chce zwieźć jak najwięcej osób – mówi jeden z działaczy PiS.”
    http://wyborcza.pl/7,75398,22056922,donald-trump-w-polsce-pis-sciaga-ludzi-na-spotkanie-z-prezydentem.html?disableRedirects=true

    Nie znam kulis akcji „Tumpek 2017” ale myślę że jeżeli obserwacja Inkwizytora —> „Te tępe ryje z usraelskimi flagami krzyczące w delirce „USA,”

    ogólnie jest trafna to mamy tu wyreżyserowany spektakl BO KTOŚ tym ludziom te flagi dal i może ich tam ściągnął.

    Nie byłem a więc tylko spekuluje.

    Te akcje USraela gdzie pojawia się „God Bless USA” w Pana komentarzu są trudne dla mnie strawić kiedy myślę co się dzieje z tym narodem. Ale CASA i mord sp. Andrzeja Leppera otrzeźwia mnie by zrozumieć jaka tu jest gra. Jest to mordercza gra z V Kolumną.

  85. walerianda said

    Nie bédé zdechlego psa wieszal na zdemoralizowanym i dobijanym Narodzieale na miejscu p. Donalda Trumpa nigdy do Polski bym nie zawital a to w poczuciu wlasnej wartosci. Wizy mamy juz zniesione i to od lat, dzieki wybuczanemu „BOLOWI” Zlom wcisniety i kilku boys z prawem do strzelania w ochronie kundli laszácych sie od 27 lat, nie nie odwazylbym sie z powodu poczucia wstydu. No cóz w zamian uslyszelismy, ze Ameryka kocha Polské i Polakow. upie sobie kurteczke z amerykañska flaga i z wdziecznosci bede paradowal. Powialo ponoc gazem, chyba ktos puscil baka.

  86. PaniWoźna said

    ad. Stan

    Dziękuję i również pozdrawiam!

  87. justyna said

    ad.37 ale ja nie baba

  88. Antares said

    #78 JerzyS
    „Polacy potrafili zburzyć Panu Bogu Dom Boży!”

    I bardzo dobrze że zburzyli to „coś”.
    Sobór św. Aleksandra Newskiego, zbudowany w okresie między 1894 a 1912 r. to nie żaden Dom Boży ale schizmatycka świątynia prawosławna zbudowana w ścisłym centrum Warszawy która miała być symbolem Rosyjskiego panowania w Polsce jak i postępującej rusyfikacji w tym okresie. Kto niby miałby chodzić do tej świątyni?, mieszkańcy Warszawy którzy w większości byli katolikami czy tylko administracja rosyjska. Pokaż mi Pan miasto w Rosji przed rewolucją (mam na myśli duże miasta jak Moskwa, Piotrogród) gdzie w centralnym miejscu stała świątynia inna niż prawosławna. Owszem w Rosji też były katolickie świątynie ale były nieliczne, nie rzucały się w oczy oraz na ich budowę potrzebne było zezwolenie najwyższych władz (np. zgodę na wybudowanie pierwszej świątyni katolickiej w Moskwie wydała sama caryca katarzyna). Po za tym w Polsce było sporo prawosławnych i jakoś nic mi nie wiadomo aby w innych miejscach Kraju były niszczone świątynie prawosławne – tam gdzie przeważali prawosławni , to przeważały też świątynie prawosławne.

    ——
    Jestem niemile zaskoczony, iż popiera Pan takie haniebne barbarzyństwo. Prymitywna zemsta… Za co?
    Admin

  89. Marek said

    Panie Zerohero, nie musiał mnie Pan obrażać, aż tak ostrymi epitetami.
    Jak Pan znajdzie moje wpisy na Gajówce o popieraniu polityki USA, naszych pookrągłostołowych rządów, popieraniu banderyzmu, potępianiu Rosji – to Panu wypłacę dużą premię i jeszcze przeproszę.
    I jeszcze jedno, na marsze 11 listopada nie chodzę.

  90. Marek said

    Oburzonym na Polaków za fetę zgotowana Trumpowi warto przypomniec że w Polsce mieszka kilka miolionów żydów, szwabó i ukrów.
    Śmiem twierdzić, że to głównie 5kolumna robiła szoł podczas wizyty Trumpa.
    Normalni Polacy nie mają czasu na wycieczki do warszafki pomachać flagami zżydziałych usraelskich sojuszników, bo w tym czasie zarabiają na chleb, by nie zdechnąć z głodu i opłacić czynsz.

  91. Re 87:
    Justyna jako chłop? Czyżby drugi Thomas Neuwirth?

  92. Antares said

    Admin
    Panie Gajowy, uważam że jako naród nie jesteśmy barbarzyńcami ani nigdy nimi nie byliśmy – zresztą z tego co pamiętam Pan też tak uważa (Polakom zarzucał Pan wiele wad ale nie barbarzyństwo ani to że robiliśmy komuś krzywdę). Zaburzenie tego Soboru to było usunięcie pewnego symbolu – była to świątynia chrześcijańska ale świątynia która wielu ówczesnym Polakom przypominała o minionych czasach i myślę, że dlatego też została wyburzona bo stała praktycznie w samym centrum Warszawy i bardzo wyraźnie wyróżniała się na tle innych budowli (o ile wiem to była wtedy najwyższa budowla w Warszawie). Przecież zarówno w I RP jak II RP wyznanie prawosławne – zresztą jak i inne wyznania nie katolickie cieszyły się pełną swobodą i nikt nikomu nie burzył świątyń. Swoją drogą Rosja też święta nie jest – o ile pamiętam po powstaniu styczniowym, dokonała kasacji niektórych klasztorów w akcie zemsty za pomoc powstańcom, poza tym na swój tron wybrali protestancką Katarzynę (czyli przedstawicielkę najgorszej herezji jak i bandyckiego narodu) ale katolickiego królewicza Wladysława już nie zaakceptowali (swoją drogą Władysław a właściwie jego ojciec Zygmunt powinni się zgodzić na zmianę wyznania – w końcu doktrynalnie Katolicyzm z Prawosławiem niczym się nie różnią, i wtedy losy naszych narodów mogłyby się inaczej potoczyć, ale to już inna bajka.)

  93. Marucha said

    Re 92:
    Kiedyś nie byliśmy barbarzyńcami. Teraz jesteśmy. Zburzenie Soboru było przygrywką do współczesnego niszczenia grobów i pomników.
    Można było to załatwić inaczej. Choćby przemianować ową cerkiew na kościół katolicki.

  94. anonim said

    panie (na pewno?) Antares to już barbarzyńcy z „narodu” mahometan po zdobyciu Konstantynopola (nie bez wielkiego udziału węgierskiego renegata Urbana który to nadzorował tworzenie dział które zburzyły mury miasta 6 wieków temu) nie zniszczyli jednej z największych świątyni Chrześcijan khem wschodnich (renegatów dla waści) tylko przejęli ją i przemianowali na meczet.
    Widać wśród khem barbarzyńców wrażliwość na piękno jest większa niż wśród oświeconej chrześcijańskiej ludności XXw. Warszawy.

    Sobór można było przejąć „siłom i godnościom osobistom” i przemianować na Katedrę imienia Stefana Żółkiewskiego i kościół by się ostał i moskalom by w oczy napluto…

    ps. Antares przeciwnik Marsa tudzież Władca plonów i Twórca dobrobytu…Pan taki zafascynowany mezopotamskim kuglarstwem?
    Ofiary z dzieci też lubi składać???
    ps.2 Zabawne że pan ( czy napewno?) tak się samozaoruje.
    Tak w każdym mieście Carskiej Rosji były sobory tudzież cerkwie i bolszewicka władza ta która Polaków do ziemi albo w przypływie miłosierdzia na Syberię po śmierć z „przepracowania” wywoziła te sobory tudzież cerkwie WYSADZAŁA….dokładnie tak samo jak ta pierwsza najpospolitsza Polska władza w postaci Piłsudczyzny zrobiła z soborem w Warszawie.

  95. snag said

    Siekiera_Motyka @ 84 ,…

    „W większości narodu duch suwerenności wymarł lub nie jest ludziom zrozumiały”

    Suwerenność??? Jaka suwerenność, kiedy ostatnio Polska była suwerennym państwem a naród miał coś do powiedzenia? W sumie ilu Polaków zasiadało na polskim tronie i jaki procent ogółu? Jak już policzysz to porównaj proporcję z monarchiami, np. Francji, Hiszpanii, Anglii i pomniejszymi ,…

    Nie oszukujmy się ,…

  96. Ted Jec said

    Ale… Po wpuszczniu obcych wojsk do Polski Polska stala sie oficjalnie kolonia i na dodatek wita swojego nowego krola…

  97. snag said

    Marucha @ 93

    Jeszcze jeden przyklad katolickiej tolerancji, na dokladke przed-soborowej 😉 Np. w protestanckiej Finlandii (Luteranie) w Helsinkach stoja dwie prawoslawne katedry i nie adoptowane przez inne wyznania maja sie dobrze ,…

    ——
    U NAS, KUTASIE AMERYKAŃSKI, WSZYSTKIE WYZNANIA MIAŁY SIĘ DOBRZE OD ZAWSZE!
    Luteranie, husyci, prawosławni, arianie, starowiercy, żydzi, mahometanie… – dopóki nie stawali przeciwko Państwu.
    Do nas uciekali innowiercy z całego ówczesnego świata.
    I do dziś mają się dobrze.
    W kraju pełno jest świątyń i cmentarzy niekatolickich. Pełno prasy i książek.
    Jesteś głupim ignorantem.
    Admin

  98. Antares said

    #Admin
    Zgoda, można było zamienić sobór na świątynię katolicką (chociaż też były takie plany) – parę przeróbek i byłaby piękna bazylika katolicka. Chciałem tylko powiedzieć, że był to czas po świeżo odzyskanej niepodległości jak i wojnie bolszewickiej co mocno wpływało na emocje narodu.

    #Anonim
    A panu to co odbiło. Czy Pan uważa mnie za czciciela czarnej magii albo jakichś religii wschodu?

    ——
    Emocje częściowo tłumaczą tę niesłychaną eksplozję głupoty, zajadłości i chamstwa.
    Niestety.
    Emocje zawsze u Polaków były na pierwszym miejscu.
    Rozum zaś na końcu.
    Admin

  99. Siekiera_Motyka said

    Latem 1924 senator Wiaczesław Bogdanowicz wygłosił płomienną mowę w obronie soboru.

    „Wystarczy pójść na Plac Saski i popatrzeć na odarte kopuły na wpół zniszczonego soboru. Tylko nie mówcie panowie, że on musiał być zniszczony jako pomnik niewoli. Powiedziałbym, że dopóki on stoi, jest najlepszym pomnikiem dla przyszłych pokoleń, uczącym je, jak można szanować i strzec swojej ojczyzny, rozebrany będzie haniebnym pomnikiem nietolerancji i szowinizmu! Nie sposób nie zwrócić uwagi na to, że w tym soborze są wybitne dzieła sztuki, w które włożono wiele duchowych sił najlepszych synów sąsiedniego narodu – i ci, którzy tworzyli te dzieła sztuki, nie myśleli o żadnej polityce[24]. Polski naród czuje to, a także poważne skutki takiego postępowania i już tworzy swoją legendę dotyczącą zniszczenia soboru… Ale naszych politykierów to w żaden sposób nie porusza. A przecież przyjeżdżają cudzoziemcy – Anglicy, Amerykanie – patrzą na to ze zdziwieniem, fotografują, a fotografie rozpowszechniają po całym świecie, naturalnie razem z opinią o polskiej kulturze i cywilizacji.[25]”

    Musze wpisać komentarz bo świetnie komponuje się do tej sprawy o której pierwszy raz słyszę, zburzenie Soboru św. Aleksandra Newskiego w Warszawie.

    kom. 12 – Archer said
    „@ Stan
    Co ty za bzdury wypisujesz? Polacy są aż za bardzo tolerancyjni. Nie ma drugiego takiego narodu na świecie, co by żydzi, ukraińcy, litwini, media polskojęzyczne (należące do kapitału niemieckiego i żydowskie), tak srali na głowę od niemal 30 lat i tresowali „pedagogiką wstydu”. A Polacy nic z tym nie robią, tylko jeszcze bardziej im w odbyt wchodzą. Najjaskrawiej widać to na przykładzie żydów i ukraińców.”

    Konkluzja, „Polacy są aż za bardzo tolerancyjni.”, ale nie kiedy mowa o Ruskich. 🙂

  100. Waldek said

    Jest pewna grupa ludzi którzy nie lubią Amerykanów a chcą jednocześnie aby wizy do Ameryki były zniesione.A jak były bazy wojsk rosyjskich w Polsce to co, to było cacy?Ten artykuł to sama hipokryzja i bzdury bez pokrycia kiedy słyszę o zdradzie płk. Kuklińskiego.Przysięga wobec zaborcy jest tylko fikcją i trzeba zadać pytanie kto tu był zdrajcą,Kukliński czy jego przełożeni satelici Moskwy.

  101. Leszek said

    Dlatego najwazniejszą wspólnota jest religia. Narody się rodzą i umierają. Polacy przez swoją głupotę mogą wyginąć. Niestety.

  102. Stan said

    100 Waldek
    Możliwe, że jest pan młody i tych czasów nie pamięta.
    „A jak były bazy wojsk rosyjskich w Polsce to co, to było cacy?”
    Za czasów ZSRR kupowałem bitew na pociąg do St. Petersburg i jechałem.
    Żadnych wiz do ZSRR i do wszystkich republik radzieckich oraz do Czechosłowacji, Bułgarii, Rumunii, Jugosławii
    nie trzeba było mieć. Była całkowita wolność, a handel towarami tez był wolny od cel.

    99 Siekiera_Motyka
    Co prawda to prawda – zgoda.
    Co ty za bzdury wypisujesz? Polacy są aż za bardzo tolerancyjni. Nie ma drugiego takiego narodu na świecie, co by żydzi, ukraińcy, litwini, media polskojęzyczne (należące do kapitału niemieckiego i żydowskie), tak srali na głowę od niemal 30 lat i tresowali „pedagogiką wstydu”. A Polacy nic z tym nie robią, tylko jeszcze bardziej im w odbyt wchodzą. Najjaskrawiej widać to na przykładzie żydów i ukraińców.”

    Konkluzja, „Polacy są aż za bardzo tolerancyjni.”, ale nie kiedy mowa o Ruskich. 🙂

  103. Isia said

    … (74) Pan Maasteer …

    … proszę nie porównywać Polski z Finlandią. Historia państwowości obu krajów była diametralnie różna. Państwo polskie liczy sobie ponad 3000 lat, natomiast państwo fińskie – 100 lat … Finlandia powstała dopiero w 1917 roku, po upadku carskiej Rosji … zatem państwowość Finów – w porównaniu z państwowością Polaków – jest bardzo „świeża” … wcześniej, od średniowiecza, Finowie byli pod panowaniem szwedzkim, zaś ostatnie ponad 100 lat pod panowaniem rosyjskim …

Sorry, the comment form is closed at this time.