Dziennik gajowego Maruchy

"Blogi internetowe zagrażają demokracji" – Barack Obama

Prof. Środy erotyczne fantazje – falliczne karabiny, sztywni chłopcy w sztywnych mundurach

Posted by Marucha w dniu 2017-08-16 (środa)

Profesor etyki i znana feministka Magdalena Środa (z domu Ciupak) znowu odleciała. Tym razem oglądając wojskową paradę z okazji Święta Niepodległości.

– Wojskowe defilady! Nie ma chyba nic bardziej obnażającego militarno-nekrofilny charakter patriarchalnych społeczeństw jak defilady (o wojnach nie wspominając, ale właśnie defilady mają je regularnie przypominać). Za wielkie pieniądze paraduje tam sprzęt oraz ludzie, których jedynym celem jest zabijanie innych ludzi i niszczenie innego sprzętu.

Pokraczne czołgi, falliczne karabiny, sztywni chłopcy w sztywnych mundurach, kretyński krok defiladowy… Budzi to z jednej strony moją odrazę, tak jak budzi ją każda przemoc, śmierć i zniszczenie, z drugiej strony ma to w sobie wiele komizmu: dorośli faceci na trybunach prężą pierś, zachwyceni swymi chłopczykami i bronią do zabijania. I nie mogą się doczekać, kiedy to wszystko będzie „na serio”, kiedy wreszcie pokażą innym jak lekką ręką mogą wysłać te tysiące na śmierć” – pisze profesor Środa.

I później dodaje – Militarno-nekrofilna strona PiS (jeszcze za rządów żadnej partii poza PZPRem nie było takich przygotowań, takich pieniędzy i takiej pompy, nie mówić nic o obsesyjnym budowaniu mitu tej partii na katastrofie, ekshumacjach, ciągłych mszach za poległych etc) otóż ta militarno-nekrofilna strona jest jej najbardziej trwałym i odrażającym emblematem. A na zapleczu (jeszcze na zapleczu) ONR. A w tle modlitwy na Jasnej Górze (o to zapewne by ta paranoje trwała). Brrr”.

Komentarz Prawego – Jak widać każdy może w III RP zostać profesorem. Nawet Ciupakówna i Hartman.

http://prawy.pl/

Komentarzy 38 to “Prof. Środy erotyczne fantazje – falliczne karabiny, sztywni chłopcy w sztywnych mundurach”

  1. Birton said

    Żydówka systematycznie robi swoją robotę i wszystko jasne

  2. GonDar said

    Tak. Każdy może. Dzięki tym fallicznym karabinom trzymanym przez tych chłopczyków.

  3. revers said

    Szkoda ze p. profesorek od faluskow nie zauwazyla w TVN na banerze pisze sie juz defilada wojska, tylko ktorego panstwa?

    A w izraelu obowiazkowa sluzbe pelnia panie z przedzialkami w poprzek? i nie komu to nie przeszkadza lub inan grzywka malo etyczna na glowce profesorkowej.

  4. Marcin said

    Jaka ona wrażliwa jest. W łonach matek zabijanych jest rocznie 60 mln ludzkich istnień a ta bredzi że ileś tam może być zabitych. To jej nie przeszkadza. Ohydne,butne i głupie babsko.

  5. revers said

    wtedy co otwor rury wylotowej karabinku falicznego moze oznaczac w talmudzie? a mowilo sie potocznie ale rura poszla o paniach w krotkich mini spodnicach, co mialy co pokazac poza kolanami, zgrabniejsze, etyczniejsze nogi..

  6. Polo said

    Ta niedojebana szmata w swych marzeniach erotycznych tylko czeka by ten karabin znalazł się między jej nogami.
    Przepraszam, że mnie poniosło, ale ta wywłoka nie wie co pisze. Dowie się jak banderowiec lub ciapaty nadzieje ją na bagnet. Ma taki tytuł profesora jak bartoszewski i geremek.

  7. Archer said

    Gojom „profesora” Środa może wciskać takie głupoty do woli. Niech pojedzie do Israela i tam powie, że armia jest niepotrzebna bo dużo kasy na to idzie, którą można lepiej wydać chociażby na gender studies i środowiska LGBT. Żeby Israel przyjmował „uchodźców” z III świata i niech się żydzi integrują z Arabami, a nie w kółko jakiś nekrofilny holocaust i obrzędy z tym związane. Wyleciałaby stamtąd z hukiem jako persona non granta, a ją samą by oskarżono o antysemityzm.

  8. RomanK said

    Tam …panie Archer..armia nie ma czasu na defilady…co ma i co potrafi widac kazdy dzien i kazda noc na ulicach….
    Ale to pani posel nie drazni..i nie budzi wymiotnych skojarzen…
    ja drazni -ze te malowane patyczane wojsko polskie …MOZE…zabijac:-))) sama mysl budzi w niej dreszcze:-))_))

  9. Jacek2 said

    Skoro Środa coś bąknęła o finansach to może poszłaby z ciosem i policzyłaby ile nas, szarych ludzi, summa summarum, kosztuje taka stara, brzydka, głupia i nikomu niepotrzebna prukwa. Śmiem podejrzewać że zdecydowanie więcej niż wspomniana defilada.

  10. Pamietajmy ich ku...stwo said

    A kto zaczął wszczynać wszystkie wojny i rewolucje na świecie jak nie mendy żydochazarskie. Barbarzyńskie koczowniki z azjatyckich stepów czyli aszkenazi po przejściu oczywiście na chu…daizm” z talmudem w szponach.

  11. peacelover said

    …KAZDA OCHYDA…………………………………..POCHODZI OD ZYDA !!!!!

    WON Z POLSKI TEN SMROD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  12. docent czwartek said

    Budzi to z jednej strony moją odrazę, tak jak budzi ją każda przemoc, śmierć i zniszczenie, z drugiej strony ma to w sobie wiele komizmu

    Pani profesor poczeka kilka miesięcy na neobanderowców, a wtedy porozmawiamy ponownie

  13. Czesiek said

    Żydzi są obleśni, dlatego tak nienawidzą normalnych ludzi.

  14. Zerohero said

    W 2003 była okazja aby protestować przeciw wojnie w Iraku. Wcześniej przeciw agresji na Jugosławię.
    Później było kilka kolejnych wojen prowadzonych przez nasz reżim (szeroko rozumiany). Przeciw tym wojnom, o ile wiem, Środa nie protestowała. Nie protestowała przeciw podsycaniu wojny domowej na Ukrainie, przeciw szczuciu Polaków na Rosjan (które też może zakończyć się wojną) również nie protestuje. Cicho sza. Za to jak trzeba było powiedzieć coś bez sensu o fallusach, to powiedziała. A autentycznie antywojenna partia Zmiana jest właśnie prześladowana.
    Bo pomijając co bredzi Środa – Polacy dostali już wojennego pierd…ca – po agresji na Irak i Jugosławię stali się narodem bandyckim, a teraz masowo popierają podwyższanie wydatków na wojsko (ponad 2% PKB, choć ich blok militarny dominuje nad resztą świata). Popierają też agresywną politykę USA, a nawet rozpętanie III Wojny. Oczywiście jako ci którzy się „bronią”. Ten naród osiągnął już stan zbydlęcenia. Środa osiągnęła ten stan, jej krytycy również. Jak uch słucham, to mam wrażenie, że to dom wariatów. Każdy głupi i szalony na swój sposób, nikt nie trafia w sedno.
    Poza Piskorskim, ale jego już zamknięto na dożywocie za poglądy.

  15. Zerohero said

    @Docent Czwartek

    Problem w tym, że nasza armia sana będzie rekrutować banderowców, a dowodzić będą nią Żydzi. Plus do tego kosztowne uzbrojenie ofensywne kupowane w USA nie wiadomo po co. np. rakiety JASSM. Militaryzm III RP nie jest na rękę jej obywatelom.

  16. Rob said

    Wynika z tego. że jeśli ktoś włamałby się do domu Środy to ona nie zadzwoniłaby po policję bo może przyjechałby taki chłopczyk w mundurze i nie daj Boże jeszcze z bronią.

  17. docent czwartek wieczorem said

    Wtedy ona poprze.

  18. Dictum said

    Prawdziwie odrażające zjawisko to to:

    https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQWouyWS5wvQPKMcySu-_Uu3_N-xg-FKw03UvdRf7liKqtLS19VVA

  19. Zbyszko said

    Czemu i komu mają służyć te wszystkie katedry etyki, filozofii i inne nauki „ważniejsze” od teologii? Po jaką cholerę zdrowemu społeczeństwu takie indywidua? Nad czym oni tam dumają, pewnie za grubą kasę?

  20. snajper said

    Jest zawiedziona, że PiS odbudowuje armię zniszczoną przez PO i PSL. Udaje, że nie wie, że dopóki jedne państwa ostrzą sobie zęby aby ugryźć drugie, my także musimy zbroić się, aby nie kusić innych do napadu na Polskę i nie być łatwym łupem.

  21. rafal said

    Historia
    Bitwa Warszawska bez udziału żołnierzy pochodzenia żydowskiego – zapobiegliwość gen. Sosnkowskiego ocaliła Polaków przed klęską?
    Anna Wiejak
    Opublikowano 15 sierpnia 2017
    Komentarze

    16 sierpnia 1920 r. w kluczowym momencie wojny polsko-bolszewickiej minister spraw wojskowych gen. Kazimierz Sosnkowski zdecydował o internowaniu tysięcy oficerów i żołnierzy pochodzenia żydowskiego w obozie w Jabłonnej. Środowiska żydowskie ubolewają, że żołnierze pochodzenia żydowskiego nie mogli obserwować rodzącej się niepodległości Polski. Ale, czy gen. Sosnkowski mógł postąpić inaczej?

    Kiedy wojska bolszewickie podchodziły do Warszawy gen. Kazimierz Sosnkowski, obawiając się, iż żołnierze żydowskiego pochodzenia przejdą na stronę wroga wydał taki rozkaz:

    „Ministerstwo Spraw Wojskowych — Oddział I Sztabu Licz. 13679 mob. Usunięcie żydów z D.O. Gen. Warszawy i formacji podległych wprost M. S. Wojsk. W związku z mnożącymi się ciągle wypadkami, świadczącymi o szkodliwej działalności elementu żydowskiego, zarządza M. S. Wojsk, co następuje: 1. Dla D. O. Gen. Warszawa. 2. Dla wszystkich Oddziałów szt. M. S. Wojsk, i Dep. M.S.W. z poszczególnymi, w drodze tych Oddz. szt. i Dow. wprost M. S. Wojsk., podlegającymi formacjami, zakładami, instytucjami itd. ad 1. D. O. Gen. Warszawa usunie ze wszystkich mu podległych formacji, stacjonowanych w Warszawie, Modlinie, Jabłonnie i Zegrzu, żydów szeregowych, pozostawiając w tych formacjach tylko 5% tego żywiołu. D. O. Gen. Warszawa wyznaczy punkt zborny, dla tych wyeliminowanych żydów, tworząc z takowych po wydzieleniu rzemieślników, oddziały robotnicze. Oddziały te powinny być formowane na sposób kompanii robotniczych o maksymalnej sile 250 szeregowych na kompanię. Na każdą taką kompanię robotniczą wyznaczy:; D.O. Gen. Warszawa 1 oficera, 5 podoficerów, 10 szeregowych wyznań chrześcijańskich. W razie zapotrzebowania oficerów niezdolnych do służby frontowej zwróci się D. O. Gen. Warszawa z zapotrzebowaniem takowych do Oddz. I Sztabu M. S. Wojsk. Po sformowaniu wymienionych kompanii robotniczych, wyda M. S. Wojsk, dalsze zarządzenia, co do numeracji i gdzie wymienione kompanie zużytkowane zostaną. Przeprowadzenie tego rozkazu należy niezwłocznie wykonać, licząc się z obecną sytuacją. O wycofaniu z formacji żydów zamelduje D. O. Gen. Warszawa do M. S. Wojsk. Oddz. I Sztabu do dnia 12. VIII. 1920 r. ad 2. Wszystkie oddziały szt. M. S. Wojsk., jak również i Departamenty usuną do 5% z podległych im (wprost M. S. Wojsk.) formacji, zakładów, instytucji itd. szeregowych żydów, oddając takowych do dyspozycji D. O. Gen. Warszawa, które ich wcieli do tworzących się robotniczych komp. Zaznacza się przy tym, że w samych biurach i kancelariach poszczególnych oddz. szt. i Departamentów, należy wszystkich żydów szeregowych usunąć. Zatrzymanie żydów w biurach lub innych instytucjach pod pretekstem, że takowi są niezbędni lub politycznie pewni, tym samym zakazuje się. Wyeliminowanie żydów i oddanie takowych do dyspozycji D. O. Gen. Warszawa winno być bezwarunkowo z dniem 12. VIII. 1920 r. skończone. Wykonanie tego rozkazu zamelduje D. O. K. Gen. Warszawa Oddziałowi I Dep. M. S. Wojsk., zawiadamiając o wykonaniu Oddz. X. Sztabu M. S. Wojsk. Otrzymują: Woj. Gub. Warszawy, D.O. Gen. Warszawa, Biuro Prezydialne, Kancelaria Wiceministra, Wszystkie Oddz. Sztabu M. S. Wojsk., Wszystkie Dep. M. S. Wojsk., Dep. dla spraw Morskich, Dow. m. Warszawy, N. Dow. W. P. Prich Płk. Szt. Gen. Szef Oddziału I.”

    Lata doświadczeń współegzystowania ludności polskiej i żydowskiej nie mogły pozostać w niepamięci, w szczególności zaś sposób, w jaki Żydzi, współpracujący z zaborcami, traktowali Polaków w okresie zaborów. Pamięć o tym, jak w 1772 r. Żydzi przyjaźnie witali zaborców oraz jak walczyli o stworzenie Judeopolonii w okresie wyłaniania się niepodległej Polski po I wojnie światowej była w świadomości dowódców wojskowych wciąż żywa. Znane też były inklinacje ludności żydowskiej do bolszewizmu. Nic zatem dziwnego, że w kluczowym dla losów bitwy momencie dowództwo Wojska Polskiego chciało mieć pod komendą jedynie pewnych ludzi.

    O tym, jak trafna okazała się ocena sytuacji dokonana przez gen. Kazimierza Sosnkowskiego, świadczą późniejsze komunikaty Naczelnego Dowództwa:

    „Komunikat z dnia 18 kwietnia 1919 r. Front litewsko-białoruski: Wczorajsze walki o Lidę były uporczywe. Nieprzyjaciel zgromadził wielkie siły, starannie przygotował się do obrony i umocnił ważniejsze obiekty. Piechota nasza musiała kilkakrotnie łamać bagnetem opór wroga, zwłaszcza suwalski pułk piechoty, który wśród ciężkich walk ulicznych, biorąc dom za domem, oczyszczał miasto od nieprzyjaciela. Miejscowa ludność żydowska wspomagała bolszewików, strzelając do naszych żołnierzy”.

    Dodać tu należy, że kiedy wymieniony 41 pp. opuścił ze względów taktycznych czasowo Lidę, to Żydzi z okien i z dachów strzelali do polskich żołnierzy, oblewali ich wrzątkiem i rzucali kamieniami. Dokonywali też na polskich żołnierzach masakr.

    Już 19 sierpnia 1920 r „w Siedlcach wzięto do niewoli ochotniczy oddział żydowski, rekrutujący się z miejscowych żydów komunistów”. Z kolei komunikat z dnia 21 sierpnia 1920 r. brzmiał:

    „Front środkowy… W walkach pod Dubienką, gdzie odrzuciliśmy nieprzyjaciela za Bug, odznaczył się porucznik Danielak z 11 pp., który samorzutnie, nie czekając na nadejście swej kompanii, z 8 żołnierzami zaatakował linię nieprzyjacielską, biorąc 20 jeńców do niewoli. Stwierdzono w tym okręgu, że walczy po stronie bolszewickiej oddział ochotniczy z Włodawy”.

    Na podstawie tych komunikatów widać wyraźnie, że Polacy nie tylko, że musieli uporać się z bolszewicką nawałą, ale również z wrogiem wewnętrznym, komunizującymi środowiskami żydowskimi. Z Żydami przyszło Polakom walczyć również w Białymstoku.

    Komunikat z 24 sierpnia 1920 r. stwierdza: „Front północny… Przy zdobyciu Łomży wzięto 2.000 jeńców, 9 dział, 22 karabiny maszynowe i bardzo duży materiał wojenny.

    Po zajęciu przez 1-szą dywizję Legionów w dniu 22 bm. rano Białegostoku trwały w samym mieście jeszcze przez 20 godzin zaciekłe walki uliczne z przybyłą na pomoc z Grodna 55-ą dywizją sowiecką i miejscową ludnością żydowską, która wydatnie zasilała szeregi bolszewickie”.

    Żydzi spiskowali z bolszewikami na długo przed Bitwą Warszawską

    Raport Dowódcy 5p. Ułanów do Szefa Sztabu Generalnego nie pozostawia złudzeń:

    „Dnia 21 czerwca 1920 na odcinku IV Batalionu 106 pp. na Słuczy 3 żołnierze, żydzi przyłapani zostali na rozmowie z bolszewikami, którzy proponowali zdradzić nas i wspólnie przełamać front. Batalion ten miał w swym składzie 130 żołnierzy żydów. Dwóch żydów z wyroku Sądu Doraźnego, zostało rozstrzelanych, trzeci ułaskawiony”. „Dnia 26 czerwca również silnie zażydzony I Batalion 106 pp. bronił przyczółka mostowego w Hulsku. Trzykrotnie odważni semici uciekali z okopów i trzykrotnie ułani 5 pułku zapędzali ich płazem szabli na miejsce. W trakcie tego żyd, sierżant 106 pp. zabił dwoma kulami wachmistrza 3 szwadronu Pilcha, który zapędzał go na miejsce. Wynikiem tego boju było nowe przełamanie naszego frontu (na Słuczy i Horyni). Dnia 3 sierpnia 1920 r. Budionnyj skoncentrował się naprzeciwko Ostroga, bronionego przez oddziały 106 pp., do którego powróciła tymczasem większość żydów — dezerterów. Dnia czwartego o świcie garnizon Ostroga bez strzału, nie napierany przez bolszewików, panicznie wycofał się z miasta. Bolszewicy mimo trudnej przeprawy, przeszli Horyń i wyruszyli na Zdołbunowo”. „Z faktów przytoczonych wypływa, że przepełniony żydami 106 pp. służył ulubionym punktem ataku dla Budionnego i dwukrotnie odegrał fatalną rolę bezpośredniej przyczyny przełamania naszego frontu (na Słuczy i Horyni). Dane powyższe są w Armii naszej powszechnie znane i szeroko omawiane wśród żołnierzy. Oburzenie ich jest tak wielkie, że dalsze pozostawienie żydów w składzie Armii jest wykluczone. Nasuwa się konieczność niezwłocznego wydzielenia ich z pułków na froncie, inaczej mogą zajść krwawe ekscesy. Wartość bojowa na takim odżydzeniu może tylko zyskać”.

    Ministerstwo Spraw Wojskowych nie miało zatem wyjścia. Od tego zależał los bitwy, a za nią całej Rzeczpospolitej i Europy. Żydzi pogodzić się z nią nie mogli. Rozdmuchano ją do rangi ogólnoświatowego skandalu, natomiast sam obóz w Jabłonnie przedstawiano jako rodzaj „obozu koncentracyjnego, w którym miano rzekomo znęcać się nad Żydami.

    Nie jest wykluczone, że decyzja gen. Kazimierza Sosnkowskiego walnie przyczyniła się do zwycięstwa Polaków w wojnie z bolszewikami. Nietrudno bowiem byłoby sobie wyobrazić, co by się stało, gdyby w newralgicznym momencie bitwy Żydzi przeszli na bolszewicką stronę.

  22. Czesiek said

    Ad. 19.

    Polacy wcześniej czy później staną się „Palestyńczykami” we własnym kraju, więc już teraz powinni się zbroić i ćwiczyć przeciwko parchatemu s.kurwysyństwu i ich bandeowskim psom.

  23. Kojak said

    Szkoda o tej ewidentnej wariatce zeby strzepic! To tak jakby czlowiek glowe wsadzal do muszli klozetowej !

  24. Siekiera_Motyka said

    Ad. 13 – „W 2003 była okazja aby protestować przeciw wojnie w Iraku. Wcześniej przeciw agresji na Jugosławię.”

    Dokładnie !!!! Widać jak na dłoni że te protesty to kupne pokazy dla otumania baranów.

    „Dlaczego firma zatrudniająca „Crowd Hire” rekrutowała za 25 USD na godzinę aktywistów politycznych w Charlotte w zeszłym tygodniu?”

    http://www.zerohedge.com/news/2017-08-16/why-was-crowd-hire-company-recruiting-25-hour-political-activists-charlotte-last-wee

  25. Zbyszko said

    Snajper@19 oby tylko nie okazało się, że PIS buduje armię Wojska „Polskiego” z ukraińców przeciw niepokornym Polaczkom, którym nie będzie się podobać budowa Judeopolonii, zwanej dla niepoznaki Międzymorzem.
    Ale my Polacy Mamy swoją Królową – Matkę Boską Królową Polski i wiemy, że… „człowiek myśli, Pan Bóg kreśli”…

  26. Maverick said

    Zaskoczyło że prosto z defilady nie ruszyli na odsiecz Gruzji jak to zrobił Saakaszwili na swojej defiladzie atakując Osetię. Czy Macierewicz chce wysłać naszą niepokonaną armię na frontalny atak na Białoruś, czy do Doniecka a może chce wyzwolić Krym gdzie mieszkający Rosjanie i Tatarzy nie życzyli sobie być pod okupacją ukraińską?

    Kto to wie, czego oni oczekują bo muszą być trochę wystraszeni, i rola kundelka do zaczepiania innych państw jakaś niepewna, więc dużego buldoga w postaci baz amerykańskich muszą mieć i z tego są dumni.

  27. karlik said

    „Komentarz Prawego – Jak widać każdy może w III RP zostać profesorem. Nawet Ciupakówna i Hartman.”

    Nie jestem pewien czy ta Pani ma tytuł profesora, jest zatrudniona na takim stanowisku być może..
    Ja w szkole średniej tytułowałem nauczycieli „profesor” i do dziś mam do nich szacunek…
    Więc jak ktoś che niech tak tytułuje..
    Ale profesora „prezydenckiego” nigdzie u tej pani nie znalazłem….

  28. leo69 said

    Ale pieprzycie .. jak prof.1-majowa S(m)rodzina – jak bolszewicy z PiSu- AK, ( ok. 300 tyś. ofiar i poległych operacji Burza) WYKLĘCI HipHip Hura , od Berlinga – zdrajcy i renegaci( 5 tys. poległych- tylko desantu na Czerniaków celem pomocy PW, ale cicho cicho o tym przecież to renegaci) ,, NSZ nic nie mówić wiadomo – faszyści. Żołnierz i jego ofiara dla ojczyzny nie podlega ocenie politruków !!! PZPR, PO, PiS. Wara wam kundle od Armii !! i różne suki , suki ..S(m)rodziny, Macierewicze.. Ku…y porozumienia tzw. okrągłego stołu.

    ——
    Gdyby to tak napisać mniej chaotycznie…
    Admin

  29. Ejże! said

    @13

    Skoro określa pan Polaków mianem „tego narodu” („Ten naród osiągnął już stan zbydlęcenia”), to który naród ma zaszczyt być pańską nacją?

    Dodałbym jeszcze niejedną uwagę, ale po co? Przecież pan wie i ja wiem, co jest grane.

    @20

    Czy pan wie, o czyich nocnych nalotach wspomina piosenka, której słowa tworzą pański nick („Siekiera, motyka, piłka, szklanka, w nocy nalot, w dzień łapanka.”)? Warszawy nie bombardowali Anglosasi, a już na pewno nie dewastowaliby oni terrorystycznymi nocnymi nalotami warszawskich dzielnic mieszkaniowych.

  30. Pinxit said

    Czy nie lepiej dyskutowac dlaczego ta baba ma/nie ma racji a nie babrac sie z zamilowaniem w zydostwie?

    Nie trzeba byc zydem, zeby nie lubic wojny i parad wojskowych. Akurat zydy lubia … wysylac innych na pierwsza linie frontu. Macierewicz pierwszy.
    Mnie szlag trafia jak sie patrze, ze na defiladzie paraduja niemieckie czolgi z demobilu!! Na ziemiach polskich znow niemieckie czolgi!
    I krew mnie zalewa, ze te czolgi zakupilismy, zeby isc na Moskwe.
    Nie wazne, ze tej baby mozemy nie lubic. Ale na zlosc jakiejs babie nie bede sie podlizywac soldatesce. I te parszywe tarcze rakietowe! I te amerykanskie wojska, ktore jeszcze nigdy zadnego narodu nie obronily. Ale wiele zniszczyly.
    Naturalnie, ze Macierewiczowi zalezy, zeby wojsko osmieszyc. I wyglada to smiesznie, ze napadlismy na Jugoslawie ODMAWIAJAC Serbom prawa do obrony. Polskie wojsko jest dalej w Afganistanie. Kogo tam bronimy?
    Na tle naszych awantur na Bliskim Wschodzie, w Donbasie (gdzie zginelo w Doniecku kupe polskich zolnierzy) to taka defilada przypomina czarny humor Mrozka.

  31. Skiba said

    Pan Krzysztof Karoń zaorał by was lekko. Zdefiniujcie najpierw słowo „żyd” Inna sprawa że zapewne sami wierzycie w nawrócenie tychże żydów i Żydów podczas powtórnego przyjścia Chrystusa. Zastanowi niech się jeden z drugim czy nie będzie wtedy w gorszym położeniu niż niejeden z tych nawróconych żydów.

  32. Jacek2 said

    Re.25 Ejże!
    Mała pomyłka, to pewnie dotyczyło wpisu Zerohero, wiem że łatwo się pogubić z tymi numerkami.
    Też nie lubię gdy ktoś wypowiada się w imieniu wszystkich Polaków samym będąc… no właśnie, kim?
    Z całym szacunkiem Panie Zerohero ale proszę nie utożsamiać Polaków z ich okupantem. Jako przedstawiciel „tego narodu” wypraszam sobie również porównywanie mnie do bydła. Trochę umiaru albo wręcz puknięcia się w cymbał by się przydało.

  33. Boydar said

    Uważam że warto przeczytać i spróbować wyciągnąć jakieś własne wnioski. Taka zabawa z historią. Mnie do lektury skłonił Pan Rafał swoim (21).

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Kazimierz_Sosnkowski

  34. RomanK said

    https://www.rbth.com/defence/2017/08/17/horsemen-of-the-apocalypse-russias-4-most-dread-military-inventions_824042

  35. Boryna said

    Ciupakowa – Resortowa profesor. To tylko na UW.

  36. MatkaPolka said

    IDĄ LESBY, IDĄ CWELE, IDĄ INNI TEŻ SKURWIELE!

    http://patriota-tarkowski.blogspot.ca/2017/08/ida-lesby-ida-cwele-ida-inni-tez.html

    Ale doczekaliśmy! W całej Europie odbywają się tzw. parady równości. Polska też musi iść z „postępem”. A postęp ten polega na równouprawnieniu początku i końcu przewodu pokarmowego z przystosowanymi do funkcji rozmnażania organami płciowymi. W takich marszach, niezgodnych z panującymi normami obyczajowymi uczestniczyli również różni politycy i tzw. autorytety „moralne” do których zalicza się niewątpliwie tow. prof. Senyszyn, a jeszcze wcześniej prof. Maria Szyszkowska, też towarzyszka, no i sam tow. Kalisz. Kaliszowi się nie dziwię, bo jak donosiła kolorowa prasa dla ociężałych umysłowo (HYPROPHRENIA), poseł miał kiedyś kłopoty rodzinne. Zdaje się – odeszła od niego kobita. W psychiatrii znane są przypadki, że niektórzy pacjenci zmienili orientację seksualną z powodu zawodu na płci przeciwnej. Innych „autorytetów” nie pamiętam, ponieważ mając na uwadze odruchy wymiotne, takich rewii nie obserwuję, z wyjątkiem jednego razu sprzed kilku lat, który tu właśnie opisuję.

    Tow. Senyszyn też się nie dziwię, bo choć sam jestem obleśny, to patrząc na tę skrzeczącą babę, następuje u mnie niemoc płciowa względna – IMPOTENTIA RELATIVA, dlatego wolałbym zaspokoić swój popęd płciowy bez udziału tej damy, uprawiając ONANISMUS. No, ale prof. Szyszkowska, którą znam osobiście, jest (mimo wieku) nadal kobietą atrakcyjną i ma przystojnego, kochającego męża! Pani profesor mówiła w telewizorze coś o równości, tolerancji itp. Jako Dyżurny Psychiatra Kraju uważam, że wszystkim chorym psychicznie należy się tolerancja i równość, bo to zalicza się do elementów demokracji, a trzeba pamiętać, że mamy chore niemal całe społeczeństwo. Jedni są np. paranoikami, inni pedałami, alkoholikami, a jeszcze inni głosują na przedstawicieli PO, czyli żydowskiej Unii Wolności.

    Ja szczerze mówiąc nie mam nawet nic przeciwko takim obscenicznym imprezom, które nazywają marszem półżywych, czy jakoś tak. Ja nawet takie imprezy popieram, bo to można wyłuskać wzrokiem jakieś znajome gęby, o których człek nie wiedział, że to zboki. Można zobaczyć cudaków w strojach uszytych wg mody panującej w najgłębszych czeluściach piekieł i obejrzeć na własne oczy łby ogolone, ufarbowane, wytatuowane i przystrojone paciorkami tak, że nie ma wątpliwości, iż nastąpił całkowity upadek ludzkiej cywilizacji. Możecie się ze mną nie zgadzać, ale ja przyznaję jehowcom rację, że na świecie nastały Dni Ostatnie.

    Oprócz niewątpliwej uczty wzrokowej, można się nieco rozerwać i przypierniczyć jakiemuś zbokowi jajkiem, zgodnie z ostatnim hasłem pewnego skina: Bo pedałów i lesbije, każdy Polak w mordę bije! Bandy skinów też powstały na zachodnią modłę, identycznie jak owe marsze, więc ci co tak Zachodowi we wszystkim hołdują niech się po mordach leją, lecz wara od normalnych ludzi!

    Jako Dyżurny Psychiatra Kraju zgadzam się na tolerancję wobec tego typu pacjentów, czyli pederastów, ale w żadnym przypadku nie mogę zgodzić się z twierdzeniem, że homoseksualizm nie jest zboczeniem.

    Bo jeśli nie jest zboczeniem, to czym jest fakt, że: oni zamiast do kobity, nadstawiają swe odbyty?

    Mam przed sobą wiele podręczników psychiatrii, napisanych w kilku językach przez profesorów, doktorów i docentów i mnie żaden dupek nie będzie tłumaczył co jest zboczeniem, a co nie. Ale jeśli ma wątpliwości, to życzę mu, aby go zamknęli na jakiś czas pod celą z recydywą w Strzelcach Opolskich, albo innych Wronkach.

    A teraz z innej beczki. Pamiętam, że kiedyś, w zamierzchłych czasach, kiedy chodziłem jeszcze do liceum, ktoś wyskrobał na ławce napis: „Bądź jednostką twórczą – wymyśl nowe zboczenie seksualne!”.

    Myślałem nad tym problemem całą lekcję, potem następną i następną. Myślałem wiele lat, a czy wymyśliłem, napiszę dalej. W każdym razie, jako młody i niedoświadczony adept ARS AMANDI, sięgnąłem po odpowiednią literaturę. Bo przecież aby wymyślić nowe zboczenie, trzeba poznać te, które już są. Sprawa tak mnie wciągnęła, że mogę powiedzieć, iż stała się jedną z moich pasji zawodowych. Dlatego pozwolę sobie na krótki wykład na temat homoseksualizmu (URANISMUS).

    Zboczeniem tym bywają dotknięci zarówno mężczyźni (URNING), jak i kobiety (URNINDA). W pewnej niemałej liczbie przypadków, zresztą pomyślnych pod względem rokowniczym, zachowany jest równocześnie popęd płciowy do płci przeciwnej, lecz zwykle w słabszym stopniu (BISEXUALISMUS). Zboczenie to zaznacza się czasem już we wczesnym dzieciństwie. U pełnych homoseksualistów stwierdza się wstręt do płci przeciwnej.

    Niektórzy specjaliści dzielą homoseksualizm na prawdziwy, który ma być oporny na wszelkie leczenie, i na rzekomy (PSEUDOHOMOSEXUALISMUS), który można zaliczyć do biseksualizmu, pozwalającego na pomyślne rokowanie w razie leczenia. Homoseksualiści dzielą się w obrębie każdej płci na typy męskie i kobiece.

    No, ale teraz przerwę swój wykład. Pedał to pedał, a lesba to lesba. Jest przecież wiele innych pięknych zboczeń. Np. popęd do zwłok (NECROPHILIA). Zboczeńcy ci odkopują na cmentarzach zwłoki dla celów nierządnych. W rzadkich przypadkach dochodzi do pożerania zwłok (NECROPHAGIA). Teraz wiem, dlaczego zboczeńcy używają zdania: „nie lękajcie się!”. Chodzi zapewne o to – nie bójcie się duchów, śmiało wykopujcie zwłoki i do dzieła! Bo w Biblii napisane jest, że szatan często używa słów osób świętych.

    Jak wspomniałem, nie jestem przeciwnikiem takich parad, ale jestem przeciwnikiem braku równouprawnienia. Dlaczego pozwolono na paradę tylko jednego rodzaju dewiantów?

    Dużą grupę stanowią zboczeńcy przejawiający popęd do zwierząt (ZOOPHILIA, BESTIALITAS). Dlaczego prezydentka Warszawy, Gronkiewicz-Waltz z domu Hajka Grundbaum, nie wyraziła zgody na przemarsz np. ul. Marszałkowską dżentelmenów ze swoimi kozami, krowami, owcami, a dam z osłami i specjalnie tresowanymi psami?

    Kwik świń i gdakanie kur wniosłoby trochę folkloru. Trzeba iść z postępem! Bruksela by pochwaliła, a może i wyróżniła za wyższą świadomość nowych, wyższych cywilizacyjnie norm moralnych i etycznych! Przecież są jeszcze ekshibicjoniści, fetyszyści, sadyści, masochiści ocieracze i wielu, wielu innych.

    Skoro pani prezydentka wydaje zezwolenia na parady zboczeńców, to bardzo dobrze o niej świadczy. Jak wolność, to wolność! Nie będziemy w oczach świata wyglądali jak wstecznicy.

    Ja proponuję, abyśmy poszli jeszcze dalej. Np. wśród dewiantów jest spora grupa wąchaczy (RENIFLEURS). Ci obywatele podniecają się płciowo, wdychając zapach używanej bielizny. Dlatego pod Ratuszem powinien stać kosz, do którego urzędniczki mogłyby wrzucać swoje stringi. Pani prezydentka gdyby dała przykład, to zyskałaby miano najbardziej postępowej damy ze świata polityki w zjednoczonej Europie. Może udałoby się wyżebrać parę euro z Brukseli?

    Mimo upływu wielu lat nie udało mi się wymyślić nowego zboczenia seksualnego. Zrobił to ktoś inny. Zboczeniec nazywa się gej. Co to jest – nie wiem, bo takiego określenia nie ma ani w słowniku j. polskiego, ani w żadnym podręczniku psychiatrii. Ale po co geje kupują odciągacze kału? Baj, baj!

    Dyżurny Psychiatra Kraju
    Cezary Piotr Tarkowski

  37. MatkaPolka said

    Otóż, podpowiem skąd biorą się tacy młodzieńcy w szeregach polskiej armii.

    Pan Jarosław Kaczyński vel Kalkstein jest osobą o odmiennej orientacji seksualnej, czyli mówiąc językiem GW ,,kochający inaczej” Ten stary dziad już podczas akcji ,,Hiacynt” zorganizowanej przez SB w latach 70-tych wpadł w zainteresowania służb specjalnych na tzw. ,,pigalaku” w Warszawie kiedy badano środowiska homoseksualne w kontekście wykorzystania ich jako osobowych źródeł informacji. Podczas rozpracowywania ,,Solidarności” na początku lat 80-tych przez SB zachowały się dokumenty, gdzie Jarosław Kaczyński(wówczas trzydziestoparoletni kawaler) otwarcie mówi do oficera SB, że nie zależy mu na posiadaniu żony, dzieci i rodziny. Z tego właśnie powodu w połowie lat 2000 kiedy PiS i Kaczyńscy zdobyli władzę bracia czyścili swoją teczkę personalną właśnie ze względu na Jarosława.

    Mało tego – Lech Wałęsa wiedział o homoseksualnej orientacji Jarosława, bo kiedy padło pytanie redaktora o próbę pogodzenia się z Kaczyńskimi i zaproszenie ich na swoje urodziny, tenże wypalił, że… zaprosi Lecha Kaczyńskiego z żoną i Jarosława Kaczyńskiego z mężem… Było to pokłosie akcji z początku lat 90-tych kiedy oficerowie UOP zbierali materiały na zlecenie ówczesnego prezydenta Lecha Wałęsy na prominentnych polityków ,,Porozumienia Centrum”, gdzie główną rolę grali właśnie bracia Kaczyńscy. Niespodziewanie UOP dowiedział się, że J. Kaczyński utrzymuje intymne relacje z oficerem WSI, niejakim Piotrem Polaszczykiem, a ich znajomość datuje się co najmniej od roku 1987. Wszystkie intymne relacje ww zostały nagrane za pomocą sprzętu rejestrującego, ale zostały objęte klauzulą najwyższej tajności. Tzw afera SKOK Wołomin jest dziełem tego właśnie oficera i specjalnego nadzoru PiS nad jego osobą ze szczególnym uwzględnieniem roli J. Kaczyńskiego.

    Niejaki Palikot publicznie wypowiadał się, że służby obcych państw wiedzą o orientacji seksualnej Kaczyńskiego i stąd jego niechęć do obejmowania stanowisk państwowych i delegowanie do tych zadań osób nieznanych szerokiej opinii publicznej, ale jemu zaufanych. Nikt inny tak jak Pan Misiewicz, bardzo młody człowiek dosłownie znikąd stał się bardzo sławny i ważny w polskiej armii. Zawodowi oficerowie dosłownie przecierali oczy ze zdumienia, kiedy ten człowiek zabierał głos. Tzw plotkarskie media czasami potrafią powiedzieć więcej niż tzw salon. Bodajże ,,Fakt” dotarł do bardzo młodych ludzi gdzieś na Podlasiu, którzy wspominali słynną wizytę B. Misiewicza w pewnym klubie na Podlasiu, gdzie zajechał limuzynami BORU i zaczął podrywać młodych chłopców(różnej orientacji). Macierewicz pełni funkcję naganiacza młodych chłopców dla prezesa PiS. I tyle w temacie.

    Jarosław Kaczyński oficjalnie przyznał się, że jest gejem!!!

    http://www.tokfm.pl/blogi/zboralski/2013/01/jaroslaw_kaczynski_oficjalnie_przyznal_sie_ze_jest_gejem/1

    Jarosław Kaczyński oficjalnie przyznał się, że jest gejem!!!
    Jak to zrobił? Jak zwykle: bardzo zawile, pokrętnie. Aby nie od razu do tego dojść. A jednak…
    Jarosław Kaczyński oświadczył co następuje: „Jestem po drugiej stronie rzeki”.
    Jest to równoważne z oświadczeniem: „Jestem na przeciwnym brzegu rzeki”.
    To pozwala z kolei stwierdzić: „Jestem z innego brzegu”.
    Po przetłumaczeniu tego zdania na język niemiecki otrzymujemy: „Ich bin vom anderen Ufer”. Ponieważ w języku niemieckim jest to idiom i po polsku znaczy: „Jestem homoseksualistą” a u Niemców jest to równoznaczne z: „Ich bin schwul”. To w języku polskim na pewno już oznacza: „Jestem gejem”.
    Tak więc, Jarosław Kaczyński, zachowując swój skomplikowany styl i zawiły tok myślenia, powiedział coś, co wymagało – jak zwykle – domyślania się, co też on ma na myśli. Zgodnie z zasadą Kaczyńskiego wobec adwersaży: „Pan już wie co ja mam na myśli” – ja już wiem: zrobił pan „coming out”.
    Tak, panie Kaczyński, TYM RAZEM wiem dokładnie, co pan miał na myśli 😛
    Tym samym poniższy artykuł już nie pozostawia żadnych domysłów:

  38. MatkaPolka said

    IDĄ LESBY, IDĄ CWELE, IDĄ INNI TEŻ SKURWIELE!

    http://patriota-tarkowski.blogspot.ca/2017/08/ida-lesby-ida-cwele-ida-inni-tez.html

    Ale doczekaliśmy! W całej Europie odbywają się tzw. parady równości. Polska też musi iść z „postępem”. A postęp ten polega na równouprawnieniu początku i końcu przewodu pokarmowego z przystosowanymi do funkcji rozmnażania organami płciowymi. W takich marszach, niezgodnych z panującymi normami obyczajowymi uczestniczyli również różni politycy i tzw. autorytety „moralne” do których zalicza się niewątpliwie tow. prof. Senyszyn, a jeszcze wcześniej prof. Maria Szyszkowska, też towarzyszka, no i sam tow. Kalisz. Kaliszowi się nie dziwię, bo jak donosiła kolorowa prasa dla ociężałych umysłowo (HYPROPHRENIA), poseł miał kiedyś kłopoty rodzinne. Zdaje się – odeszła od niego kobita. W psychiatrii znane są przypadki, że niektórzy pacjenci zmienili orientację seksualną z powodu zawodu na płci przeciwnej. Innych „autorytetów” nie pamiętam, ponieważ mając na uwadze odruchy wymiotne, takich rewii nie obserwuję, z wyjątkiem jednego razu sprzed kilku lat, który tu właśnie opisuję.

    Tow. Senyszyn też się nie dziwię, bo choć sam jestem obleśny, to patrząc na tę skrzeczącą babę, następuje u mnie niemoc płciowa względna – IMPOTENTIA RELATIVA, dlatego wolałbym zaspokoić swój popęd płciowy bez udziału tej damy, uprawiając ONANISMUS. No, ale prof. Szyszkowska, którą znam osobiście, jest (mimo wieku) nadal kobietą atrakcyjną i ma przystojnego, kochającego męża! Pani profesor mówiła w telewizorze coś o równości, tolerancji itp. Jako Dyżurny Psychiatra Kraju uważam, że wszystkim chorym psychicznie należy się tolerancja i równość, bo to zalicza się do elementów demokracji, a trzeba pamiętać, że mamy chore niemal całe społeczeństwo. Jedni są np. paranoikami, inni pedałami, alkoholikami, a jeszcze inni głosują na przedstawicieli PO, czyli żydowskiej Unii Wolności.

Sorry, the comment form is closed at this time.