Dziennik gajowego Maruchy

"Blogi internetowe zagrażają demokracji" – Barack Obama

  • The rainbow symbolizes the Covenant with God, not sodomy Tęcza to symbol Przymierza z Bogiem, a nie sodomii


    Prócz wstrętu budzi jeszcze we mnie gniew fałszywy i nikczemny stosunek Żydów do zagadnień narodowych. Naród ten, narzekający na szowinizm innych ludów, jest sam najbardziej szowinistycznym narodem świata. Żydzi, którzy skarżą się na brak tolerancji u innych, są najmniej tolerancyjni. Naród, który krzyczy o nienawiści, jaką budzi, sam potrafi najsilniej nienawidzić.
    Antoni Słonimski, poeta żydowski

    Dla Polaków [śmierć] to była po prostu kwestia biologiczna, naturalna... śmierć, jak śmierć... A dla Żydów to była tragedia, to było dramatyczne doświadczenie, to była metafizyka, to było spotkanie z Najwyższym
    Prof. Barbara Engelking-Boni, kierownik Centrum Badań nad Zagładą Żydów, TVN 24 "Kropka nad i " 09.02.2011

    Państwo Polskie jest opanowane od wewnątrz przez groźną, obcą strukturę, która toczy go, niczym rak, niczym demon który opętał duszę człowieka. I choć na zewnatrz jest to z pozoru ten sam człowiek, po jego czynach widzimy, że kieruje nim jakaś ukryta siła.
    Z każdym dniem rośnie liczba tych, których musisz całować w dupę, aby nie być skazanym za zbrodnię nienawiści.
    Pod tą żółto-błękitną flagą maszerowali żołnierze UPA. To są kolory naszej wolności i niezależności.
    Petro Poroszenko, wpis na Twiterze z okazji Dnia Zwycięstwa, 22 sierpnia 2014
  • Kategorie

  • Archiwum artykułów

  • Kanały RSS na FeedBucket

    Artykuły
    Komentarze
    Po wejściu na żądaną stronę dobrze jest ją odświeżyć

  • Wyszukiwarka artykułów

  • Najnowsze komentarze

    AlexSailor o Rosjanie Południowi, nie …
    zagobasum o Zatrzymanym w Mariupolu Chorwa…
    AlexSailor o Rosjanie Południowi, nie …
    AlexSailor o Zatrzymanym w Mariupolu Chorwa…
    AlexSailor o Zatrzymanym w Mariupolu Chorwa…
    JW o Zatrzymanym w Mariupolu Chorwa…
    AlexSailor o Zatrzymanym w Mariupolu Chorwa…
    maxi o Zatrzymanym w Mariupolu Chorwa…
    Greg o Wolne tematy (59 – …
    bryś o Zatrzymanym w Mariupolu Chorwa…
    Aryjczyk z pochodzen… o Niemiecka minister zachęca do…
    Leo o Filozoficzny wymiar Specjalnej…
    Józef Bizoń o Kaczyński – fałszywy kate…
    Greg o Wolne tematy (59 – …
    Adrian o Wolne tematy (59 – …
  • Najnowsze artykuły

  • Najpopularniejsze wpisy

  • Wprowadź swój adres email

    Dołącz do 616 obserwujących.

W ogóle nie chodzi o komunę

Posted by Marucha w dniu 2017-09-23 (Sobota)

Sprawa „esbeckich emerytur” od lat wraca czkawką. I nic dziwnego, bo to systemowo wręcz droga donikąd. Najpierw zabiorą SB-kom, no bo wiadomo! Potem PO-wcom, bo to zdrajcy! Potem PiS-owcom, bo to świry. Potem rudym, bo czemu nie, skoro można każdemu?

Że to przerysowanie? Nie, to jest elementarna obserwacja i pamięć, że mieliśmy/mamy nie tylko komunę, ale i nieszczęście znane jako III RP. W całej sprawie nie chodzi bowiem W OGÓLE. o milicję, esbecję, komunę itd. Chodzi po pierwsze o to:
CZY WŁADZA MOŻE SOBIE ZABRAĆ LUDZIOM DOWOLNE PIENIĄDZE, NA KTÓRE MA OCHOTĘ?

A towarzysząco: czy da się wciąż ludzi PODPUSZCZAĆ, w mniejszym nawet stopniu akurat antykomuną, a w większym po prostu stawianiem łatwo podkręcanego „pragnienia sprawiedliwości” ponad prawem.

Testowano to także np. na górnikach, czy policjantach.

Czy władza (zachowując formalnie poprawne mechanizmy) może np. ustanowić, że każdy, kto zostanie zatrudniony w publicznej szkole od dnia wejścia w życie tej ustawy – nie będzie miał emerytury w ogóle?

Może, najwyżej spadnie liczba kandydatów do zawodu.

A czy może uchwalić, że wszyscy obecni i przeszli nauczyciele tracą uprawnienia emerytalne? O to właśnie chodzi, żeby dla takich zmian nie było poczucia bezkarności z jednej, a bezradności i zobojętnienia z drugiej strony.

Kiedy pozbawiano praw nabytych m.in. górników czy policjantów przećwiczono samą metodę. Po pierwsze należy odwołać się do „sprawiedliwości”, mieszanej jeszcze z „równością”. Wystarczy bowiem zakrzyknąć, że „to niesprawiedliwe, że jedni mają!” – i już łatwo o przyzwolenie dla odebrania rzekomego „przywileju”.

Nie ma znaczenia, że ktoś kiedyś z państwem, z prawem umówił się na jakieś zasady, jakieś warunki. Ważne, żeby nie miał inaczej niż ja!

Druga metoda jest jeszcze prostsza. WYSTARCZY MÓWIĆ NIE NA TEMAT. W przypadku górników, że „węgiel to czarna śmierć” albo że „ci związkowcy to złodzieje”. W przypadku milicjantów/komuchów wszystko jest przecież oczywiste! – i już dyskusja sobie płynie z dala od istoty problemu. Jak ciężko bowiem trzymać się jednego tematu rozmowy – widać choćby na przykładzie konwersacji FB… [… i gajówki – admin]

Że co, że zabiorą tylko złym komuchom i górnikom-nierobom i na pewno na tym koniec? Gówno prawda! ZAWSZE NALEŻY ZAKŁADAĆ NAJGORSZY SCENARIUSZ. Kiedy np. zaczęła się 25 lat temu awantura o lustrację ostrzegano, że skończy to się ujawnianiem także polskiego wywiadu. „Niemożliwe!” – przerywano – „Nikt nie będzie taki głupi!” No i co?

Weźmy prosty przykład, techników diagnostyków radiologii. Nie współpracowali z Sowietami, nie palą opon, nie mają 100 związków zawodowych. Przy którymś szukaniu ludzkiej kasy władza najpierw ogłosiła, że mają pracować więcej za tyle samo, potem, że nie tylko teraz ich praca nie odbywa się w warunkach szkodliwych dla zdrowia, „bo technika poszła naprzód”, ale też stracą wszystkie uprawnienia z tego tytułu także ci pracujący w zawodzie 20 lat temu, kiedy jako żywo postęp był mniejszy, a warunki bez wątpienia gorsze.

I co? I jajco, protestowali sami zainteresowani, a reszta miała to gdzieś, bo już ZOSTAŁA PRZYZWYCZAJONA, ŻE WŁADZA MOŻE ODEBRAĆ LUDZIOM CO ZECHCE.

A przy okazji oswaja się też nas z myślą, że w sumie żadnych emerytur w obecnym kształcie – nie będzie.

I takie to i prawo, i sprawiedliwość.

Konrad Rękas
Dziennikarz chełmskiej i lubelskiej prasy regionalnej. Publicysta portalu Konserwatyzm.pl, doradca rolniczych związków zawodowych – ZZR „Ojczyzna” i OPZZ Rolników i Organizacji Rolniczych. Wiceprezes Europejskiego Centrum Analiz Geopolitycznych. Prezes Powiernictwa Kresowego.
http://prawica.net

Komentarze 43 do “W ogóle nie chodzi o komunę”

  1. Jurgen said

    Oczywiście, ze nie chodzi o komunę, ani też o esbeków.

    Chodzi o pieniądze, a raczej o żydowską pazerność.

    Pieniędzy będzie coraz mniej, więc żyd coraz częściej będzie zaglądał do kieszeni Polaka.

    A „dobry” pretekst zawsze się znajdzie.

  2. TG said

    Jak nazwać tego pana?
    http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/posel-pis-ukryl-to-w-swoim-zyciorysie-strzelal-do-robotnikow/le243zk

  3. Pinxit said

    Rekas ma sto procent racji.
    Po kazdych wyborach jest coraz gorzej.
    Po to wymyslono demokratyczne wybory.
    Zeby zwalac wine na wyborcow, ze zle glosowali.

  4. 123 said

    Ważne że gazetopolactwu, rewolucjonistom solidaruchom, KORowcom, neokonserwatystom trokistom się podoba.
    Nieważne, że sami mają niższe emerytury niż SBcy po obniżce…

  5. RomanK said

    Zrowna sie wiek emerytury z rokiem eytanazji…i o co wrzaski???
    Dzis 23 wrzesnia wypelnly sie wszystkie Proroctwa.. VIrgo….-Niewiasta bleczona w Slonce w koronie 12 gwiazd z Ksiezycem u stop urodzila pozostajacego ponad 9 miesiacy w jej brzuchu Jupitera…
    POprzedzilo ten fakt wypelnienie wszyskich znakow zacmien Ksiezyca ( Czrwone ksiezyce) i pelne zacmienie Slonca pare tygodni temu,,,,
    Zrobcie sobie ostatnia wieczecze zanim nie odboira wszystkiego.

  6. RomanK said

    Panie PInxit..od ilu ja juz lat powtarzam, ze wybory niczego nie zmianiaja…gdyz to nie sa zadne wybory ,ale glosowanie nogami w celu uzasadnienia uzurpacji wladzy w Polsce.

  7. Kojak said

    ESBCY POWINNI BYC MASOWO ROZLICZENI I WSADZANI DO WIEZIEN ! W ZASDZIE NIC PISOWSKIE SYJONITYCZNE KANALIE ZADNEMU BANDYCIE Z SB NIC NIE ZRPOBILY ! WIDAC TU HILTLEROWSKA PROPAGANDE BYDLAKOW Z PYYSSW KOLEJNY RAZ ! NA TEJ HIITLEROWSKLIEJ PROPGANDZIE JEST OPARAT A TYLKO DZIALAL:NOSC KANALI Z PYSSS !

  8. Strach się bać! said

    „To zbrodnia” – przejmująca wypowiedź Jolanty Dal w sprawie urzędowej egezkucji świń

    .https://www.youtube.com/watch?time_continue=4&v=jOvaTlql4N0

    PS. Ukłony i pozdrowienia dla szanownego Pan Gajowego i wszystkich sympatyków Gajówki

    ——
    Witamy po długim niewidzeniu…
    Admin

  9. RomanK said

    TG….podaje linki do falszywych informacji!
    Po co takie ubeckie szczurki????
    Szumne tytuly….rzucanie gownem ..a nuz sie przylepi?????
    Okazuje sie, ze ani nie strzelal???? ani Piotrowicz nie nekal nikogo…..
    Odebranie apanazy ubekom …przynajmniej 20 lat za pozno.
    Powinno sie ich rozebrac do gola…i wypuscic na ulice.
    Wszystkich beneficjantow Komuny….kilka dni temu padlo po raz pierwszy w publicznej Telavizji pojecie”
    \
    blad trosformacji….

    Nie drodzy panstwo zadnego bledu nei bylo…to byla i pozostanie zbrodnia!
    A ta wymaga ukarania winnych i reparacji…
    Wszyscy zamieszani w Transformacje czyli Oligachizacje ekonomii Polski..rozebrac do gola zabrac wszystko co maja i kopem w dupe poslac na ulice…

  10. RomanK said

  11. Maciek said

    5. RK – bzdety do kwadratu.

    6. RK – tym razem zmiana po wyborach jest w Polsce ogromna. Sam Pan równiez twierdzi, ze w US sa zmiany gruntowne i na lepsze. Wiec wybory tak, moga zmienic zycie w danym kraju. Pan zauwazy, ze Chaveza wybrano i jak to sie skonczylo. Allende tez wybrano demonkratycznie.

    SBkom którzy dostawali 9000zl powinno sie obnizyc emerytury do uczciwych sum, jak lekarz czy nauczyciel. Dlaczego maja miec 3 razy wiecej?

  12. PaniWoźna said

    Umów się dotrzymuje. Bez względu na wszystko.

  13. AlexSailor said

    „Umów się dotrzymuje. Bez względu na wszystko.”

    Umów kogo z kim.
    Sami się z sobą beneficjanci władzy PRLu umówili, tak jak i dziś się umawiają.
    Dziwi ta obrona przywilejów i astronomicznych emerytur dawnych pracowników organów.
    Nigdy takich różnic w poziomach emerytur nie powinno być.
    Krzywda im się dzieje, że dostaną średnią krajową emeryturę zamiast jej wielokrotność?
    Śmiech na sali.
    I w żadnym wypadku władzy nie zatrzyma przed grabieniem pozostałych obronienie
    tych emerytur.
    Wielokrotnie już władza grabiła i nie dotrzymywała umów, przykładem choćby OFE.
    Dlaczegóż niby to właśnie ci tak ważni są między innymi dla pana Rękasa?

    I proszę pamiętać.
    Rząd nie ma żadnych innych pieniędzy, jak te, które zabierze swoim poddanym.

    ——
    Może mieć. Duże. Np. jeśli państwo ma własne przedsiębiorstwa.
    Admin

  14. Majster said

    ad. 13 Zgadzam się. Z tą biedą to bzdura, mogą sobie dorobić. Jeden z działaczy Solidarności ma 750 zł i nie może dorobić, bo w ochronie siedzą ubecy. A jak im mało to niech idą do innych funkcjonariuszy i tych co im współczują. Wg Michalkiewicza jakiś Turek zabrał z konta Czempińskiego milion dolarów, a ten niczego nie zauważył, a ten teraz narzeka, że mu obniżą.

  15. Isia said

    (6) Panie Romanie … ma Pan całkowitą rację. Ja również, i to wielokrotnie, usiłowałam przekazać tę prawdę Panu Pinxitowi, ale bezskutecznie. Jest tak, jak Pan napisał – wybory w Polsce niczego nie zmieniają a służą jedynie legitymizacji polskojęzycznej, żydowskiej władzy.

  16. RomanK said

    Maciek…kogo i gdzie ostatnio wybrano?????
    Pan nie rozroznia „glosowania” od „wyborow”….
    Glosujta sobie glosujta i tak wybierzeta tylko tego cosmy wam wybrali….albo bioly, albo gantz bioly….
    Nigdzie tez nie twierdze, ze w USA sa zmiany gruntowne i na lepsze…. Zreszta- jak narazie prezydent probuje przywrocic w USA normalnosc…spowodowac przestrzeganie prawa obowiazujacego….i to jest duzy plus…i lepsze niz to co mogloby byc gorzej:-))). ale panie…zeby tak bylo- jak 30 lat temu ..droga bardzo daleka….

    Pani Wozna///// jakich umow????
    Pani rozumie pojecie ….prawne..Umowa????
    Ponadto pani Wozna..wszedzie tam , gdzie cokolwiek pani robi z przymusu…nie moze byc wzmianki o umowie. Nauka prawa nie zna pojecias umowy pod przymusem…a kazda jedna tak zawarta, in principio jest niewazna!
    Uposazenia wojskowych i milicjantow nie polegaly na umowie o prace…ale byly zawsze przywilejami zwiazanymi ze sluzba…czyli zaslugami.
    A zaslugi- jak pani wie – nie naleza do dobrodziejstwa inwentarza…
    To tak- jak umowa z zawodowym morderca na wykonanie mordu na wskazanej osobie.
    Jest nielegalna i niewazna..zatem dochodzenie przed sademn nei moze miec miejsca….chyba tylko jako ujawnienie popelnienia przestepstwa.

  17. RomanK said

    Pani Isiu…modlimy sie o Laske Wiary….
    i o Dar Rozumienia…bo jak sie okazuje, ani jedno , ani drugie nie pojawia sie z Niczego:-))))
    Nie on jeden…dlatego na calym swiecie szalenstwo wolnych demokratycznych wyborow sluzy Deep State…:-))))
    Pani pokaze inteluktualizdzie palcem na Niebio..i na Ksiage i zapyta :
    -Pasuje jedno z drugim ????
    a On zmarszczy brew i powie pani….
    – Bzdury:-)))))

  18. matirani said

    Dokładnie TK jak pisze Pan Roman:
    JAKA QMC UMOWA? ????
    Ktoś się nauczyciela czy pielęgniarki pytał jak wyżej za 750 złotych?
    SB i MO dostawali obietnice emerytur, premie, mieszkania, talony na samochody aby trzymali za pysk Polaków dl la dobra Jaroszewiczów oplywajacych w dostatki.
    Ktoś widział SBekową czy Sekretarzową w kolejce po lodówkę czy pralkę?
    Młodzi mogą nie wiedzieć ale ci co wtedy żyli muszą pamiętać jak było.
    Chyba ze juz za starzy? Albo sami na tym korzystali?

  19. Isia said

    (12) PaniWoźna

    Owszem, ma Pani rację. Pacta sunt servanda – ale to nie znaczy, że zasada ta, nota bene wywodząca się z prawa rzymskiego, jest całkowicie niepodważalna. Jednakże, jak słusznie zauważył Pan Roman, jest co najmniej 20 lat za późno, by te umowy (ich treść) zmieniać.

    Chciałam zwrócić uwagę, że istnieje w prawie cywilnym klauzula rebus sic stantibus, która pozwala, przy zachowaniu, łącznie. wszystkich określonych prawem przesłanek, zmienić, na drodze sądowej. treść zawartej umowy albo ją rozwiązać.

    Chodzi tu o nadzwyczajną zmianę stosunków społecznych, która to zmiana spowoduje: 1/ nadmierne trudności w spełnieniu świadczenia, 2/ grozi jednej ze stron rażącą stratą oraz 3/ kiedy strony umowy nie przewidywały wpływu nadzwyczajnej zmiany stosunków na zobowiązanie, przy czym istotny jest tu brak przewidzenia nie tyle samej zmiany stosunków, co jej wpływu na zobowiązanie. Powyższe przesłanki muszą być spełnione łącznie.

    Nadzwyczajna zmiana stosunków może mieć charakter naturalny (np. powódź) albo może być wywołana czynnikiem ludzkim (np. wojna, zamieszki, strajk). Wówczas sąd może: 1/ oznaczyć sposób wykonania zobowiązania, np. wyznaczyć nowy termin czy miejsce świadczenia, 2/ zmienić wysokość świadczenia każdej ze stron, 3/ rozwiązać umowę.

  20. goresky said

    Debata moralnego upadku;

    Czy złodziej może kraść i być za to wynagradzany,

    Czy bandyta może zabijać i nie siedzieć w więzieniu lub nie być powieszonym,

    Czy służący [ SB ] obcym krwawym silą na swoim podwórku może otrzymywać w zamian dozgonna wdzięczność ofiar i ich potomków w postaci emerytury parokrotnie przekraczającej zwykłą oraz zachować grabieżcze łupy,.

    Sami się ocenić i w zależności od wyniku pójść dobrowolnie do kata po nagrodę.

  21. Pinxit said

    6
    RomanK
    Ja twierdze, ze wybory duzo zmieniaja… na gorsze i nadzieje na lepsze.
    I po to w ogole istnieja, zeby dac uprawnienie oszustom do dalszego dolowania spoleczenstwa. Bo te oszusty to zawsze cos nowego wymysla, zebysmy sie nie nudzili.
    Nazywa sie to ” mandat” … na kolejne zadluzenie kraju. Po kazdych wyborach tendecje wzrostowa widac wyraznie w ilosci bezdomnych i glodnych dzieci oraz ilosci przestepstw. Notujemy tez coraz wieksze kredyty i zwiekszona pomoc dla bratniej Ukrainy.
    No i naturalne wreszcie osiagnelismy szczyt demokracji co widac po glosnej i bardzo publicznej dyskusji na temat systemu sprawiedliwosci; sukcesem wielkim jest „putting Poland on the map of Europe” – i wreszcie Europa nas dostrzegla (zdaniem pani Szydlo) jako „kraj podmiotowy” . 27:0. Takiego rekordu nikt nam nie odbierze.
    Mamy tez coraz bardziej „miedzynarodowe” manewry na polskiej ziemi.
    No i wreszcie mozemy zanotowac pierwszego (oficjalnie) wieznia politycznego.
    A po wyborach w USA mamy zagwarantowana przewodnia role Polski w Europie.

    W ogole zarowno w USA jak i w Polsce po ostatnich wyborach… zawrzalo … i wrze, co widac po ilosci ludzi na ulicach wyrazajacych swoja opinie publicznie.
    I widac wielki postep w dziedzinie miedzynarodowej. Zlezlismy juz z Iraku , powoli schodzimy z Syrii a teraz mamy Koree Polnocna.
    Potrzebujemy nowej broni i nowych kredytow..i nowych dostawcow gazu, zakladamy Trojmorze i rzucamy wyzwanie calej Zachodniej Europie, do ktorej tak bardzo tesknilismy, ale po kolejnych wyborach euro-amory nam cos ochlodly. Teraz Macron nam sie nie podoba..
    I do tego jak Merkel wygra…to moze znajdziemy sie w trzeciej predkosci.

    Przeciez trudno to nazwac stagnacja..

  22. PaniWoźna said

    Wg Państwa komentarzy SB zajmowało się katowaniem ludzi na komisariatach (całkowity brak lustracji milicjantów, którzy się tym zajmowali i całkowite zignorowanie zmian w MBP po ucieczce Światły – MBP zmieniło szyld na dwa szyldy) i absolutnie nie było w PRL szpiegów technologicznych (wielu lekarstw nie byłoby dostępnych w Polsce, gdyby nie ich praca). Większość myli SB z MO. Odsyłam do Kosseckiego.

    Nie odróżniacie też łupów (vide Afera Żelazo) od emerytury, którą jeśli komuś deklarowano, należy mu wypłacić.

    Ponadto po 1965 roku partia w PRL działała w konspiracji przed ZSRR. O radzieckich najemnikach można mówić w dobie MBP. Nie życzę Państwu byście przyszłej władzy „przestali się podobać” i z jakiś przyczyn odebrano Wam emerytury lub ich lwią część. To, co dziś uważacie za „fajne” nie będzie „fajne” np. za 20 lat.

    Wieńcząc: Emerytury to dzieci. Polecam je tak dobrze wychować, aby zaopiekowali się Wami w przyszłości. Choćby na wypadek powyższy.

  23. PaniWoźna said

    Te odebrane natomiast pieniążki nie lądują na Waszych kontach (poszkodowanych mniej lub więcej). To żerowisko dla samych pomysłodawców. Prawdziwych bandziorów znajdziecie primo: wśród niezlustrowanych milicjantów, secundo: w dokumentach archiwum rosyjskiego z lat 1930-1990, które dn. 7 lipca br. ujawnił prezydent Putin.

  24. Maciek said

    19 Pani Isiu, niewazne sa równiez umowy podpisane pod grozba, nieprawdaz? Oraz takie, w których druga strona nie byla konsultowana. 😉

  25. O Co Biega? said

    Oj, popłakały się ebeczęta 🙂

    No cóż, przecież doskonale wiadomo, że „Volenti non fit iniuria”.

    Obserwując ten portal od kilku lat, bezbłędnie przewidziałem, kto i co napisze…

    No cóż, panie i panowie, został jeszcze tydzień.
    Kto ma, niech szybko wykopuje słoiki ze złotem i zielonymi, pamiątki po aferze Żelazo, aferze FOZZ i pewexowskiej! Na jakiś czas może starczy?

    Wesołego i dostatniego życia za 2000 (brutto!!)

    ——
    A ile płacą za „obserwowanie”?
    Czy też szanowny Pan tak dla idei, albo z powodu tradycji rodzinnych? 🙂
    Admin

  26. Maciek said

    16 Panie Romanie – byly „wybory” i wybrani „rzadza” – wiem o co Panu chodzi, ale mechanizm taki jest i nic na to nie poradzimy na razie. Gadanie ze „wyborów” nie ma to pomylka.

    Pani Isiu – Ostatnie wybory w Polsce duzo zmienily, to jest oczywiste i widoczne golym okiem. Po IV Reichu Polska steruje USA. Ludziom zyje sie nieco lepiej.
    Nieprawdaz?

  27. PaniWoźna said

    ad. 25

    Afery bezwzględnie należy badać i ścigać ludzi za konkretne przestępstwa. To jest oddzielna sprawa. Była próba wyjaśnienia choćby afery Żelazo. Dość interesująco pisze o niej P. Siwak tzn. stara się rozjaśnić dlaczego nikt nie został pociągnięty do odpowiedzialności. P. Iwona Jurczenko również zmierzyła się z tematem.

    Ostatnio zapadł sprawiedliwy wyrok uniewinniający dla autora wspomnień o pełnym przemocy przesłuchaniu wykonanym przez konkretnego pracownika bezpieki. Pozwał go po prostu opisywany w książeczce człowiek za zniesławienie. Jednakże niedosyt pozostał, bowiem pokrzywdzony powinien na podstawie swoich zeznań (wspomnień) pozwać swego oprawcę a następnie (jeśli okaże się to prawdą) otrzymać zadośćuczynienie przewidziane w kodeksie.
    Każde przestępstwo należy ścigać i rzetelnie przeprowadzać. Nie zbiorowo. Konkretny człowiek za konkretny nikczemny czyn.

    Emerytury nie odbierać. Z tej emerytury powinien mieć (jeśli ma kogoś na sumieniu) odciągane zadośćuczynienie na konto ofiary.

  28. Isreal said

    „CZY WŁADZA MOŻE SOBIE ZABRAĆ LUDZIOM DOWOLNE PIENIĄDZE, NA KTÓRE MA OCHOTĘ?”
    chodzi raczej o nie wypłacanie antypolskim typom z różnych służb, oni tej kasy nie mają – my im płacimy. Nie chce płacić wymuszanych składek i podatków, szczególnie gdy idą na wypłatę „ubowcom”….

    popierdółki

  29. Isreal said

    …Nie chcę ….

  30. O Co Biega? said

    Ad. 27

    Oj, chciałoby się dożywotnio przebujać resztę życia na resortowej emeryturce?
    Widzę, że liczy pani na opieszałość niezależnych (a jakże!) sądów i w ogóle, że do pani się nie doczepią.

    A tu figa z makiem.. 🙂

    Przyjdzie żyć na 2000 zł (brutto!).
    No chyba, że kolega z dawnych lat w esbeckiej firmie-krzaku przytuli na woźną? Radziłbym jednak po nocy przekopać ogródek 🙂
    Może jeszcze jakiś słoik się wykopie?

  31. RomanK said

    Panie Pinxit…
    pisze pan”..Ja twierdze, ze wybory duzo zmieniaja… na gorsze i nadzieje na lepsze.”””
    Pan nie ma zdnego wyboru….panu dano mozliwosc glosowania…tylko glosowania….pan tylko idac ulica do lokalu wyborczego daje mandat Ukladowi Wladzy…na rzadzenie i nic wiecej.. Na sam Uklad Wladzy nie ma pan zadnego wplywu…zadnego….obojetnei na kogo pan glosuje.
    Pan nie dokonuje zadnego wyboru…pan tylko oddaje glos..na juz wybranych….w selekcji pierwotnej.

    Pani Isiu…. Tzw. odstepstawa od umowy, czy wykluczenia w przypadku tzw Actow Boga….sa przewaznie wymieniane w Umowach..po to zeby w systuacji nienormalnej nie stosowac normalnie obowiazujcych zasad.
    Zmiany warunkow umow…bez wczesnie wyrazonej na pismie zgody drugiej strony – jest zerwaniem umowy!
    Jesli zgadza sie na zamiane warunkow w czesci sporzadzamy amendment do umowu…czyli Zalacznik obowiazujacy- jako czesc umowy..ktory podpisujemy. i wtedy staje sie czescia umowy…
    Badz zawiermy nowa umowe, na nowych warunkach.
    Obzydliwoscia dzialan obecnej wladzy jest to, ze pomimo utrzymywania obietnicy wyplaty beneficji najbardziej zasluzonym w niszczeniu Polski lajdakom, sluzacym lajdackiemi rezimowi obcemu i wsciekle antypolskiemu..od 1945roku do chwili obecnej … Nawet sie nie zajaknela na temat zadoscuczynienia ofiarom sytemu.. Ludziom -ktorym z polamaniem wszystkich obowiazujacych ich wlasnych praw- Ludzkich – Obywatelskich – Naturalnych- pozbawiono zycia, odebrano zdrowie, zniszczono zycie, dorobek zycia i przyszlosc, kariery zawodowe, pozbawiajac majatku, domow , mieszkan, ziemi i przyszlosci -na jaka pracowali….Pozbawiajac mozliwosci lepszego zycia ich rodziny, wielu skazujac na nedzna wegetacje.
    Doskonale wiedzac co robia…np jeden z pulkownikow SB…pan Szybka..,ktory przysluchiwal sie rozmowie swoich kolegow ze mna…powiedzial mi…-
    Tak…….jedz pan do Ameryki…tam bedziecie bykom jaja chustac…
    Powiedzialem mu..wie pan- ja mam tez inny zawod…to by sie stalo w przypadku pana..ale o mnie i moje dzieci pan sie nie musi martwic….pomogl mi pan wystarczajaco duzo……Dozyl z emerytura ok 10 tys zl na miesiac… To facet- ktory miedzy innymi rozlicznymi zaslugami dla Polski i Narodu Polskiego- podpalal Prowizoryczna kaplice na Osiedlu Dabrowskiego w Rzeszowie.
    Od 82 roku do 2015….pobral z Kasy Budzetu …przez 33 lata//// 3 960 000.00zl… Cenny dla Polski SSyn….

  32. RomanK said

    Panie Maciek..pisze pan:

    Panie Romanie – byly „wybory” i wybrani „rzadza” – wiem o co Panu chodzi, ale mechanizm taki jest i nic na to nie poradzimy na razie. Gadanie ze „wyborów” nie ma to pomylka.

    Nie wie pan:-)))) wybrani rzadza od 1945 roku non stop…ale mimo rozlicznych wyborow, wybierajacych wybranych do rzdzenia caly czas…nie sa panska zasluga…ani milionow Polakow ,ktorzy w tych „wyborach ” biora udzial:-))))
    Widzi to pan – czy nie????
    I bedzie tak dotad, dopuki zdecydowana wiekszosc Polakow w takich „wyborach ” odmowi udzialu….

    TO- ze w Polsce zaczeli rzadzic Amerykanie, nie jest zasluga zadnego”wyboru”Polakow…Nie wiem kiedy to do pana i panu podobnych dotrze….ale jest wynikiem o wiele wiekszej gry…geopolitycznej.
    Ze jest lepiej . jestem o tym przekonanym i powiem panu tak trzymac i bedzie zupelnie dobrze…. Amerykanie o to zadbaja…dlatego i Polakom w USA zyje sie zupelnie dobrze…i amerykanskie urzadzenia spoleczne zdaja wsrod Polakow egzamin.
    Ze taka sytuacja ma przyszlosc……
    Swiadczy o tym masowe szkolenie mlodych Amerykanow- Polonusow….po dobrych szkolach i praktykach.

  33. goresky said

    re25
    obserwować warto, dość ciekawy blog. Poza tym milo np. czytać i patrzeć jak `zwierzątka` esbeckie zwijają się w trąbkę na myśl o biedzie.

    I kto to mówił, ze lampy w Polsce będą miały wisielcze humory a drzewa zaszumią, ziemia odetchnie a Bóg wreszcie się uśmiechnie.

  34. Boydar said

    Ktoś pisze, że umówili się na dziewięć tysięcy (9); no dobrze, powiedzmy że to uhonorujemy. A gdyby umowa opiewała na dziewięćdziesiąt ?

    Jesteście porąbani ze szczętem. Przecież rzecz nie dotyczy dotrzymywania czy niedotrzymywania umów, tylko wykazania że były nieważne, jak to chyba Pan Roman określił, in principio. Gdyż umawiali się sami ze sobą. Nikt nikomu nie broni się umawiać, nawet z qurwą czy pedałem. Tylko dlaczego mieszać do tych ich spraw rodzinnych, nas Polaków. I to tak nagle, bo do tej pory nikt nas o nic nie pytał.

    KTO OPRÓCZ UBEKÓW BYŁ ZWOLENNIKIEM WYSOKOŚCI ICH EMERYTURY ???

    Może się ktoś przyznać ?

  35. RomanK said

    ..i na ich wlasny koszt….Polakow oczywiscie..!!!!!! i ….w ich imieniu!!!!! i na ich odpowiedzialnoc..o czym swiadczy terazniejszosc…Jak tu nie byc cynikiem:-)))
    I jeszcze sa tacy , co uwazaja- ze nalezy to …honorowac:-)))))

  36. Pinxit said

    35
    RomanK
    Ja nigdzie nie napisalem, ze mam cokolwiek do powiedzenia w czasie wyborow. Moj glos sie nie liczy a i nawet wtedy, gdyby bylo inaczej to i tak nie mam na kogo glosowac. W Rosji polowa kandydatow jest wybierana lokalnie, spoza systemu i bez nominacji partyjnej. W USA to gielda finansowa, kto da wiecej . Inne kraje glosuja wylacznie na partie, w Polsce glosujemy na samych idiotow, glosowanie proporcjonalne jest tak samo do niczego jak kazde inne bo rozne lapowki, obietnice i „podzial dobr” zostaly juz ustalone przed wyborami.

    W Niemczech zas okazalo sie wlasnie, ze o wynikach wyborow zdaje sie zadecydowaly panienki, ktorym sie spodobaly amory z emigrantami.
    Patrzac na te wyniki, z alternatywna partia i Szulzem wyglada mi na to, ze pozostanie tzw. status quo. Miedzy Merkel a Schulzem sa roznice kosmetyczne a partia z Saksonii wlazla do parlamentu na otarcie lez i zeby nie bylo awantur.
    Zobaczymy jak beda glosowac w landach.
    Nie wiem, czy Polakom sie te wyniki podobaja. Turkom napewno nie.

    A mnie ani strzyka ani parzy bo ja nie mam zadnej orientacji partyjnej ani nawet politycznej.
    Gapie sie z niedouwierzaniem jak swiat wariuje i sie nawzajem tumani.
    A to juz w Babiloniii napisali na scianie: Mane, tekel, ufarsim. Sciane zburzyli ale napis sie ostal.

    Komunizm, zionism, judaizm and the tip of an iceberg- czyli na wybory nie ma juz miejsca.

  37. Pinxit said

    34
    Boydar

    Oczywiscie kazdy ma swoje pomysly na bolaczki tego swiata.

    Ja to sobie wyobrazam tak, ze obecny rzad powinien choc raz udowodnic, ze jest lepszy od poprzednich i od tego wstretnego systemu w PRL-u i zamiast zabierac komukolwiek pieniadze, to powinien obecnym emerytom przyznac dwa – a nawet trzy razy wieksze emerytury od PRL-wskich, zeby tych ubekow szlag trafil z zazdrosci.

    Bo tak, to tylko nie zazdroscimy emerytur… politykom.

  38. Isia said

    (31) Oczywiście, Panie Romanie … jak jest zgoda drugiej strony na zmianę części warunków umowy, wówczas sporządzamy aneks do tej umowy, który staje się częścią tejże umowy – tak to wygląda w obrocie cywilnoprawnym. Natomiast nie po to rządzące w Polsce (od dawna) żydostwo samo sobie przyznało wysokie emerytury, i to za zbrodniczą działalność antypolską, żeby z nich teraz dobrowolnie zrezygnować. Żyją sobie na nasz, Polaków, koszt, jak pączki w maśle.
    Dziękuję za osobiste, choć trudne, wspomnienia, za wstrząsającą prawdę, o której Pan pisze,

    (34) Jasne, Panie Boydarze … rządzące żydostwo, tak naprawdę, nigdy się o nic Polaków nie pytało … sprawa ubeckich emerytur, reparacji wojennych etc., o których właśnie teraz stało się tak głośno, to mydlenie Polakom oczu … a tymczasem żydzi po cichu załatwiają swoje interesy.

  39. Isia said

    (24) Panie Maćku … podzielam, w tym względzie, zdanie Pana Romana (16).

  40. outsiderR said

    Nie wiadomo, o co chodzi?
    Znaczy, że chodzi o pieniądze…

    Pretekst do kradzieży (jeśli mi ktokolwiek odbiera moje dobro – jest to kradzież) jest taki – jeśli choć JEDEN dzień służyłeś (pracowałeś) na rzecz państwa totalitarnego…
    Przeliczymy ci świadczenia po swojemu.

    Nieważne, że pracowałeś później jeszcze 15, 20 czy 25 lat. To się nie liczy.
    Nieważne, że była weryfikacja. Nieważne, że gdyby w 1989 (1990?) wszystkich ludzi w służbach spuszczono by do kanału – nowe, DEMOKRATYCZNE państwo działać by nie mogło.

    No bo jak? Zwykły posterunkowy wymaga przeszkolenia.
    A kadra kierownicza? Na poziomie powiatu, województwa, Komend Głównych?

    Weźmy na ten przykład przejście graniczne. Do 1991 podlegały one pod tzw. Zwiad WOP.
    Dziś więc to tzw. „ubecja”. Stali, ze stemplem kontrolerskim w ręku, na straży totalitaryzmu.

    Jest nowy ustrój, nowa władza. Cała (podkreślam – CAŁA) kadra idzie na zieloną trawkę…
    Ściślej – wyjeżdżają za granicę do pracy. Dziś mają emerytury wypracowane w Niemczech, Anglii czy gdzie tam jeszcze.

    Co się dzieje z przejściem granicznym? Nie tylko nikt z nowych nie zna się na robocie (ni w ząb) – nowi pracownicy sami siebie nie znają. Kto im pracę zaplanuje?
    Kto obejmie stanowisko kierownika zmiany czy komendanta przejścia?
    Drugi kolega z piaskownicy.
    Ogólnie jest więc wesoło – po prostu nikt nic nie wie 🙂

    Jest więc „weryfikacja”, część starej kadry służy dalej. Dziś? Pora na kopniaka.
    Pecunia non olet…

    Co ciekawe (UWAGA) ci którzy nie przeszli weryfikacji i odeszli na emerytury jako ŻOŁNIERZE WOP – spokojnie biorą swoje emerytury dalej. Mają, jako żołnierze WOP emerytury wojskowe.
    Nikt im nic nie zabrał i nie zanosi się na to.
    Ustawa „dezubezakizacyjna” nie tyczy bowiem żołnierzy, a funkcjonariuszy (SG i podobnych służb). Ot, ciekawostka….

    Dlaczego emerytur „starych WOPów” nie ruszają? Pewnie to stary portfel, to i nie bardzo jest co kraść. Jak mawiają złodzieje – okradniesz biednego, będziecie płakali obaj.

    PS Czy na rzecz „państwa totalitarnego” pracowali tylko ci z „UB” ? Nawet w charakterze sprzątaczki czy sekretarki?
    No nie. Za czasów PRL wszyscy (w mniejszym lub większy stopniu) pracowali na korzyść…
    To tylko artyści (na pewnym etapie) udawali się na „emigrację wewnętrzną”.
    Reszta coś tam robiła. Bezrobocia nie było, więc…

    Weźmy na ten przykład nauczycieli. Powiedzmy historii. Tych od fizyki i chemii zostawmy w spokoju, ale historia? Albo pokrewne (Wiedza o Społeczeństwie czy jakoś tak).
    Pamiętam, jaki kit pociskali. I co?Za opowiadanie kłamstw mają brać emeryturę?
    No nie. Ja bym zabrał.

    Kolejni – górnicy i hutnicy. Kasa duża. Wręcz bardzo duża.
    Co robili? Pracowali na rzecz (no, wiadomo). Ale – czy tylko.
    Czy surówka z huty Katowice nie szła po szerokich torach do CCCP?
    Czy tam nie robiono z tego czołgów czy okrętów podwodnych?
    Zabrać. ZABRAĆ!

    Dziwi, że się „dezubekizuje” w ciemno, choć UB zlikwidowano w 1956 przecież, a „dekomunizacji” nie ma. Dlaczego?
    Sekretarze PZPR (etatowi) mają emerytury? Mają. Ktoś im zabiera? Nie.
    Co z całym GZP (Główny Zarząd Polityczny WP)?
    Trochę pracowników tam było. Nawet swoją uczelnię mieli. WAP, czyli Wojskowa Akademia Polityczna. Trochę absolwentów było. Prostowali ludziom kręgosłupy…
    Co z „dekomunizacją” – pytam?

    A teraz wisienka na torcie.
    Prokuratura i Sądy. Stan wojenny i wydawane wyroki.
    Kto (i kiedy) poruszy choćby ten temat?
    Jak tam brat Mimimichnika? Bierze jakieś pieniądze, czy też nie?
    Nie mam wiedzy w tej materii, ale… ciekawe to.

    PPS Tak sobie myślę, że jak przez sądy przejdzie fala odwołań od nowych „naliczeń” emerytalnych, i się okaże, że wszystko jest cacy i z konstytucją zgodne – to ktoś może i o sędziach, i o prokuratorach sobie przypomni. Nie wcześniej.

  41. Strach się bać! said

    Tylko Polak może rządzić Polską!

    .https://www.youtube.com/watch?v=wzXsfnAfyJ8

  42. ,KOZ said

    >https://www.youtube.com/watch?v=uvES4RWJDrw&list=PLg24lE_KhjPyExkXccm5b5K1-Aj4V-T2R&index=1

  43. outsiderR said

    Bp Guzdek na Jasnej Górze do policjantów i rządzących

    .https://www.youtube.com/watch?time_continue=185&v=qhMmHo1Ep8o

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
%d blogerów lubi to: