Dziennik gajowego Maruchy

"Blogi internetowe zagrażają demokracji" – Barack Obama

  • The rainbow symbolizes the Covenant with God, not sodomy Tęcza to symbol Przymierza z Bogiem, a nie sodomii


    Prócz wstrętu budzi jeszcze we mnie gniew fałszywy i nikczemny stosunek Żydów do zagadnień narodowych. Naród ten, narzekający na szowinizm innych ludów, jest sam najbardziej szowinistycznym narodem świata. Żydzi, którzy skarżą się na brak tolerancji u innych, są najmniej tolerancyjni. Naród, który krzyczy o nienawiści, jaką budzi, sam potrafi najsilniej nienawidzić.
    Antoni Słonimski, poeta żydowski

    Dla Polaków [śmierć] to była po prostu kwestia biologiczna, naturalna... śmierć, jak śmierć... A dla Żydów to była tragedia, to było dramatyczne doświadczenie, to była metafizyka, to było spotkanie z Najwyższym
    Prof. Barbara Engelking-Boni, kierownik Centrum Badań nad Zagładą Żydów, TVN 24 "Kropka nad i " 09.02.2011

    Państwo Polskie jest opanowane od wewnątrz przez groźną, obcą strukturę, która toczy go, niczym rak, niczym demon który opętał duszę człowieka. I choć na zewnatrz jest to z pozoru ten sam człowiek, po jego czynach widzimy, że kieruje nim jakaś ukryta siła.
    Z każdym dniem rośnie liczba tych, których musisz całować w dupę, aby nie być skazanym za zbrodnię nienawiści.
    Pod tą żółto-błękitną flagą maszerowali żołnierze UPA. To są kolory naszej wolności i niezależności.
    Petro Poroszenko, wpis na Twiterze z okazji Dnia Zwycięstwa, 22 sierpnia 2014
  • Kategorie

  • Archiwum artykułów

  • Kanały RSS na FeedBucket

    Artykuły
    Komentarze
    Po wejściu na żądaną stronę dobrze jest ją odświeżyć

  • Wyszukiwarka artykułów

  • Najnowsze komentarze

    Maverick o Ani dnia, ani godziny
    gd-ap o Co drugi odbiorca zasiłków w N…
    Krzysztof M o Co drugi odbiorca zasiłków w N…
    Krzysztof M o Evo Morales i «białe złoto»…
    Jack Ravenno o Wolne tematy (60 – …
    Wandaluzja.pl o Wolne tematy (60 – …
    Za_granicą_widać_Lep… o Ani dnia, ani godziny
    Ale dlaczego? o Wolne tematy (60 – …
    Archer o Ani dnia, ani godziny
    Piotr B. o Ani dnia, ani godziny
    Zerohero o Wolne tematy (60 – …
    Paulsi o Parlamentarna głupota ma się…
    Jacek o Ani dnia, ani godziny
    Ale dlaczego? o Z Rosją się rozmawia: polskie…
    ? o Wolne tematy (60 – …
  • Najnowsze artykuły

  • Najpopularniejsze wpisy

  • Wprowadź swój adres email

    Dołącz do 497 obserwujących.

Wyjaśniło się co stoi za zapowiedzią zmiany polskiej polityki względem Ukrainy!

Posted by Marucha w dniu 2017-11-05 (Niedziela)

Nagła zmiana polskiej polityki względem Ukrainy wszystkich mocno zaskoczyła. Ledwie dwa tygodnie po tym, gdy szef polskiego MSZ, Witold Waszczykowski, oświadczył, że sojusz z Kijowem jest bezwarunkowy i strategiczny dla Polski, nagle nastąpił nieoczekiwany zwrot naszej polityki i pojawiły się warunki z naszej strony.

Tajemnica ta chyba została właśnie wyjaśniona.

Do tej pory każde upokorzenie Polski i Polaków na Ukrainie było automatycznie tłumaczone jako działalność rosyjskich agentów. Jednak utrzymywanie takiej retoryki względem obywateli naszego kraju nie mogło trwać wiecznie, ponieważ jest ona obraźliwa dla inteligencji Polaków [e tam, nie jest wcale – admin]. Jednak głos rozsądku nawołujący do zmiany polskiej niesymetrycznej polityki zagranicznej bynajmniej nie pochodzi z Warszawy.

Jak poinformował obecny wicemarszałek Senatu, Adam Bielan, gloryfikacja banderyzmu i ustanowienie tej ideologii oficjalną na Ukrainie, nie spodobało się amerykańskim żydom. To najprawdopodobniej właśnie to wpływowe środowisko nakazało naszemu MSZ zmianę polityki względem naszego wschodniego sąsiada.

„Wpływowym środowiskom żydowskim nie podoba się epatowanie banderyzmem”- powiedział Adam Bielan z Solidarnej Polski na antenie TVN24

Zdaniem Bielana jeśli ten kurs na gloryfikowanie formacji takich SS Galizien lub OUN czy UPA, nie skończy się, Ukraina będzie miała wkrótce poważne problemy na arenie międzynarodowej. Amerykańskim żydom nie podoba się banderowska polityka tego kraju, a to oznacza kłopoty dla Kijowa.

To niesamowite, że zamordowanie w bestialski sposób ponad 150 tysięcy Polaków [chyba bliższa prawdy byłaby liczba 300-500 tysięcy – admin], rżniętych piłami, siekierami i widłami, nie było wystarczającym powodem, aby polska dyplomacja interweniowała na Ukrainie, domagając się zaprzestania gloryfikacji ludobójczych formacji, ale wystarczyło wspomnieć o udziale OUN w mordowaniu Żydów w Babim Jarze, gdzie zginęło ich przynajmniej 33 tysiące i natychmiast obserwujemy zupełny zwrot w polskiej polityce.

Rozwój wypadków nie podoba się bardzo w Kijowie i od kilku dni słychać stamtąd groźne pomruki. Oczywiście kierowane są w stronę Polski, a nie amerykańskich żydów, których obrażanie, mogłoby się dla Ukraińców bardzo źle skończyć.

„Strona polska poucza nas i uważa, że może nam wskazywać, kto na Ukrainie może być bohaterem, a kto nie”. prezes ukraińskiego IPN, Wołodymyr Wiatrowycz

To zabawne, co opowiada ten bezczelny negacjonista wołyński stojący na czele tamtejszego IPN. Tolerancja względem wzrastającego w siłę ukraińskiego faszyzmu trwała tak długo, że Ukraińcy stali się bezczelni. Warto się teraz zastanowić jakie mogą być konsekwencje zalania Polski obywatelami tak jawnie nieprzyjaznego nam kraju. Można powiedzieć, że to już jest forma uśpionej wojny hybrydowej.

Na razie działania zbrojne przeciwko Polsce są prowadzone na Ukrainie. Nieznani sprawcy wysadzają polskie pomniki, strzelają z granatnika do polskiego konsulatu w Łucku, a my potakujemy ze zrozumieniem głowami słysząc nudną już narrację, że to na pewno „ruscy”. Trudno się dziwić, że rozzuchwaleni Ukraińcy myśleli, że mogą wszystko i stawiają pomniki swojemu „hitlerkowi” Banderze, wprowadzają restrykcyjne ustawy zakazujące nauczania mniejszości polskiej na Ukrainie po polsku, a nawet żądają odbudowy pomnika UPA w Polsce warunkując tym ekshumacje na Wołyniu.

Zresztą, od ponad roku ukraińskie służby wbijają wybranym Polakom do paszportów zakazy wjazdu na Ukrainę, a gdy Polacy MÓWIĄ, że zrobią to samo, to stają się agresywni i krzyczą, że to skandal, szantaż i zastraszenie. Teraz jednak neobanderowcy się doigrali, bo gniew żydów dobrze się dla nich nie skończy, nawet mimo tego, że prezydentem i premierem tego kraju są obecnie osoby pochodzenia żydowskiego.

http://zmianynaziemi.pl

Komentarzy 37 to “Wyjaśniło się co stoi za zapowiedzią zmiany polskiej polityki względem Ukrainy!”

  1. jazmig said

    Nic się nie zmieniło. Waszczykowski na Ukrainie nie złożył kwiatów na grobach ofiar banderowskiego ludobójstwa, a to nawiedził jakiś grób, na którego nagrobku była namalowana ukraińska flaga. Czyli wszystko jest po staremu.

  2. Nina said

    Co to oznacza dosłownie? Ano to, że ten cały PiS zawsze miał i ma Polaków i ich zdanie (prośby, postulaty) w największym poważaniu. Największym, powtarzam.

  3. Jerzy said

    PiS chodzi z banderowcami do łóżka, więc stał się częścią ukraińskiego nacjonalizmu. Jak żmija może się zmienić i zostać zaskrońcem?

    To nie tylko finansowanie i wspieranie banderyzmu, wykrzykiwanie „Chwała Ukrainie” przez dywersanta Kaczyńskiego, ale również wieloletnia i konsekwentna polityka zduszania pamięci o Wołyniu.

    PiS to zdrajcy, którzy świadomie wpuścili wroga do państwa.

  4. maasteer said

    I gdzie jest ta granica – jak jeszcze daleko pisowcy będą brnąć w obsierającą ich banderowską dupę? Aż wlazą w jakąś ślepą kiszkę?

  5. Stan said

    „gloryfikacja banderyzmu i ustanowienie tej ideologii oficjalną na Ukrainie, nie spodobało się amerykańskim żydom”.

    Nagle obudzili się. Wiadomo, od lat co tam się dzieje, a nie było jak dotąd żadnej reakcji ze strony Polski czy EU.

    Nikt nic nie zmieni, jeśli dalej dzieci i młodzież będą w przedszkolach, szkołach, na uczelniach i w domach rodzinnych
    wychowywani w duchu banderyzmu, faszyzmu i to stanie się ideologią na Ukrainie.

    Należy natychmiast zmieniać wszystko od podstaw, a nie pisać teorie literackie, co w rzeczywistości
    nic na Ukrainie nie zmienią, a przeciwnie banderyzm rośnie i się rozwija w umysłach młodego pokolenia,
    a na celowniku z wielką nienawiścią są między innymi głównie Polacy, Rosjanie.

  6. Kojak said

    PIS ? Partia Interesow Syjonistycznych ! Mowie to pod zawsze az do znudzenia ! Brak mi juz sil ,slow i obelg na ten PYYYSSS !

  7. Jabo said

    A mnie bardziej zastanawia zmiana stanowiska amerykańskiego żydostwa. Przecież gloryfikowanie banderyzmu na Ukrainie trwa nie od dzisiaj i jakoś do tej pory amerykański żydom to nie przeszkadzało. Wychodzi na to, że Kołomyjski i spółka wycisnęli z Ukrainy wszystko co tylko było można, Krym przejęła Rosja, a dzięki powściągliwości Putina rozkładającym się trupem ukraińskiego państwa nie udało się zakazić Rosji. Interesy się skończyły, więc można teraz zacząć mówić o moralności. Banderowcy przestali być użyteczni i okres ochronny przestał obowiązywać. To, że polityka zagraniczna PiS-u [zresztą nie tylko zagraniczna] tworzona jest w Usraelu, każdemu zdrowo myślącemu człowiekowi wiadomym jest od dawna. To, czy ten fakt dotrze do świadomości zwolenników PiS-u, bardzo wątpię.

  8. Boydar said

    Chruszczow się w grobie przewraca ze śmiechu, na dłuższą metę Rosji nie da się oszukać. Być może wcale; to przewaga posiadania Ojczyzny.

  9. Merak B said

    //To niesamowite, że zamordowanie w bestialski sposób ponad 150 tysięcy Polaków [chyba bliższa prawdy byłaby liczba 300-500 tysięcy – admin], rżniętych piłami, siekierami i widłami, nie było wystarczającym powodem, aby polska dyplomacja interweniowała na Ukrainie, domagając się zaprzestania gloryfikacji ludobójczych formacji, ale wystarczyło wspomnieć o udziale OUN w mordowaniu Żydów w Babim Jarze, gdzie zginęło ich przynajmniej 33 tysiące i natychmiast obserwujemy zupełny zwrot w polskiej polityce.//

    He he. Sprawa jest prosta – bliższa koszula ciału. Ten casus wskazuje wyraźnie że żydki z MSZ nie mają własnych poglądów, realizują tylko wytyczne Nowego Jorku.

    Swoją drogą nie obrażę się na Wiatrowycza, jak ukręci łeb albo chociaż kopnie w wielki zad Wyszczakowskiego.

    //Teraz jednak neobanderowcy się doigrali, bo gniew żydów dobrze się dla nich nie skończy, nawet mimo tego, że prezydentem i premierem tego kraju są obecnie osoby pochodzenia żydowskiego.//

    Autor chyba nie rozumie. Cały banderyzm był utrzymywany przez dekady, od 2wś, przez żydów (CIA). Wszystkie neonazistowskie formacje, Ajdar, Azow, Donbas, są finansowane przez miejscowych żydowskich oligarchów. Cały banderyzm był i jest ideologią wykreowaną przez żydów i był (jest?) promowany przez żydów na arenie międzynarodowej.

  10. Korab said

    I do tego wieści o tym,że Ukraina pomagała Korei Północnej w produkcji silników do rakiet balistycznych… Hajdamaka zrobił swoje i może odejść? A jeśli tak,kto na jego miejsce?

  11. RomanK said

    PiS cwiczy na fakirow…polykaja zywa zmije ……

  12. jaja said

    No, tak Zydy amerykanskie zaczynaja w koncu cos kumac w sprawie i bronic wlasnego bezpieczenstwa. Gdyby dluzej wzlekaly to banderowo jeszcze bardziej by sie umocnil i kto wie czy nie zaowocowaloby to -Hitlerem w Niemczech? Jak banderowcom wolno to co Niemcom nie wolno gloryfikowc wlasnego bandziora. W koncu tez mozna przewidywac ( tymardziej, ze staraja sie wylesc na niezaleznosc spod amerykanskiej kurateli), ze przypomnieliby sobie okres „potegi” i wyszliby na ulice z portretami Hitlera. W sprawdzonej juz wspolpracy z banderowcami kto wie co co uczyniliby z Zydami, nami i innymi narodami, ktorzy znalezliby sie w zasiegu ich reki. Lepiej na zimne dmuchac.

  13. Zborowski said

    POLACY sie nic a nic NIE TROSZCZYMY O SWOJ KRAJ.Byle brzuchy byly pelne No I robuta za psie pieniadze.Jestesmy poprostu ;;;;;durnym narodem

  14. Merak B said

    Jeszcze fotkę wrzucam i apeluję z tego miejsca do zuchów z Azowa, Ajdaru czy generalnie banderowskich obłąkanych świrów, aby przetrzepali tyłki Wyszczakowskiego czy innego gnojka z „polskich” władz, co się wybiorą na Ukrainę.

  15. AlexSailor said

    Wielokrotnie pisałem, że „żydowanie” prowadzi do zakłamania rzeczywistości, wyciągania błędnych wniosków i podejmowania tragicznych w skutkach decyzji, również błędnych.

    Moim zdaniem nie pomruki amerykańskich środowisk mieniących się żydowskimi, lecz zbliżające się wybory samorządowe są powodem „zmiany polityki wobec”.

    Chodzi o to, żeby jeszcze raz nabrać Polaków i przepchnąć swoich w samorządach.

    Jeszcze raz tu muszę również przypomnieć, że na „Ukrainie” pozostało kilka milionów Polaków oraz co najmniej kilkanaście milionów ludzi, którzy mają polskich przodków.
    I całą operacja polega na tym, żeby przerobić ich na „naród ukraiński”, czemu polski rząd pomaga na wszelkie sposoby.
    Dokładnie tak, jak za sanacji, zamiast przywrócić ich Polsce i Polakom.

  16. AlexSailor said

    ad 13 @Zborowski

    Ano.
    Może tylko oględniej nieco to trzeba mówić.

  17. AlexSailor said

    ad 16 @Zborowski

    Jeszcze dodam, że są tak proste i dziecinnie łatwe możliwości odwojowania Polski i uczynienia jej potęgą nawet.
    Ale przecież Polacy pozbyli się z radością elementarnych instynktów samozachowawczych, które posiada nawet najprymitywniejsze plemię dzikusów, nie mówiąc już o bardziej cywilizowanych i działających w wyrafinowany sposób.

  18. Zbigniew said

    Lis zmienia sierść, ale nie obyczaje! Swetoniusz. My Polacy mamy pecha do rządów! „Zmienił stryjek siekierkę na kijek”.
    Do refleksji!

  19. Babi Jar

    http://www.fzp.net.pl/shoa/babi-jar-rocznica-zbrodni

    https://www.wikiwand.com/pl/Babi_Jar

    ___________________________________________

    Ale… ktoś ma wątpliwości:

    „Babi Jar (1) na przedmieściu Kijowa, masowy grób 33.771 żydów rozstrzelanych po wykopaniu własnych grobów, w ciągu 2 dni we wrześniu 1941 roku.
    — Myślę, że najgorsze dla mnie jest stanie tutaj, że to może się stać
    dzisiaj.
    — Zgadzam się.
    — Widzę ludzi wyprowadzanych z Kijowa… i rozstrzelanych. Ktoś zdecydował, że to była słuszna rzecz. Może któregoś dnia znowu to zrobią.
    — Dlatego musimy popierać Izrael, jest naszą polisą ubezpieczeniową.”
    Podany wyżej cytat pochodzi z filmu: „Defamation” z 2009 roku.

    Według historyków zginęło tam – rozstrzelanych – trzydzieści trzy tysiące siedemset siedemdziesięciu i jeden żyd. Nie ma tam ani jednego trupa. A nie ma, bo zgodnie z kolejną żydowską wersją tuż przed zajęciem tych terenów przez sowietów hitlerowcy przywieźli trzystu sześćdziesięciu więźniów (oczywiście żydów) i tamci przez trzy tygodnie wykopywali i palili zwłoki pomordowanych współplemieńców, aby ślad żaden nie pozostał.
    ————————-
    (1) Babi Jar (ukr. Бабин Яр) – nazwa wąwozu leżącego między dawnymi osadami Łukianowka i Syriec, dziś w obrębie Kijowa, na Ukrainie.
    ————————
    Ktoś zaproponował małe doświadczenie, aby pokazać jak tamci żydzi tam musieli ciężko i wydajnie pracować.
    >Przyjmijmy za Ychpedią, że tych „zjaranych” w Babim Jarze było 33771.
    3 tygodnie to 21 dni, czyli 1608,142857142857 żydów wykopanych i spalonych (na żelaznych rusztach) każdego dnia. Jesteście w stanie wyobrazić sobie ten fetor dwuletnich zwłok i smród spalenizny?
    Załoga do zacierania śladów liczyła 360 osób, czyli każdy z nich wykopał i spalił 94 ciała w stanie rozkładu, które znajdowały się tam w masowym grobie, jedne na drugich od dwóch lat.

    ____________________________________________________

    https://archive.org/details/WhatHappenedAtBabiYarFactVs.Myth.ByMichaelNikiforuk

    czyli:

    Co wydarzyło się w Babim Jarze? Fakty i mity.

    What happened at Babi Yar? Fact vs. myth.

    Michael Nikiforuk

    Posługując się głównie zdjęciami lotniczymi, ale także gazetami z okresu II wojny światowej, ukraiński autor Michael Nikiforuk zaatakował kilka mitów o okrucieństwie tamtych czasów.
    Pamięć o „masakrze” żydów w Babim Jarze jest bolesna dla wszystkich polityków, ale dowody pokazują, że masakra ta nigdy nie miała miejsca. Zdjęcia z rekonesansu z powietrza zrobione przed i podczas II wojny światowej pokazują masowe groby ofiar sowieckiego systemu, ale żadnych masowych grobów żydowskich.
    A zatem co wydarzyło się w miejscu zwanym Babi Jar koło Kijowa na Ukrainie 29 września 1941 roku? Według oficjalnej historii i napisów na pomnikach, „naziści” zabili tam 250.000 ludzi, w większości żydów. Ale jeśli tysiące kijowskich żydów (tych nieewakuowanych przez Sowietów) zabili we wrześniu 1941 roku Niemcy, to nie byli oni zamordowani w Babim Jarze. Fakt ten pokazują zdjęcia lotnicze znalezione w Archiwach Narodowych USA w Waszyngtonie DC.
    W lutym 1997 roku ukraiński sąd odrzucił pozew złożony przez ukraińskich Żydów przeciwko W. Kretytnyczy z St. Anrew Society oraz E. Musijenko, redaktora naczelnego kijowskiego Wieczernyj Kyiv, którzy kwestionowali oficjalną historię o Babim Jarze. Zachęcona decyzją sądu, ta sama gazeta 19 marca 1997 roku, opublikowała 4-stronicowy artykuł po raz pierwszy przedstawiający całą prawdę, od czasu kiedy alianci potępili fałszywe „okrucieństwo” II wojny światowej.
    Obecnie na pierwszy plan wysuwa się niezaprzeczalny dowód, że w Babim Jarze nie było żadnej masakry żydów podczas niemieckiej okupacji Kijowa; że wąwóz nie był wykorzystany jako masowy grób dla żydów zabitych przez Niemców. Było to miejsce pochówku ofiar Czeka / NKWD z lat 1922-35.
    Przez dziesiątki lat zdjęcia lotnicze uznawano za niezbędne narzędzie dla archeologów. Przy pomocy zaawansowanego sprzętu, odkrywano ruiny zapomnianych przez dekady czy stulecia starożytnych miast i cmentarzy leżących pod polami uprawnymi. Zdjęcia lotnicze pomagały znaleźć nawet zatopione greckie porty.
    W 1991 roku zdjęcia lotnicze z amerykańskich archiwów wykorzystano jako ostateczne wskazówki do ekshumacji setek polskich oficerów i intelektualistów zamordowanych w latach 1939-40 przez sowieckie NKWD w okolicy Charkowa. Zdjęcia lotnicze odległych przedmieść Kijowa, łącznie z Bykownią, Bilhorodką i Darnistą, ujawniły masowe groby ofiar z lat 1930 stalinowskiego terroru i głodu. Dlatego logiczne jest założenie, że zdjęcia lotnicze wąwozu powinny pokazać niedawne masowe groby, lub chociażby ważne zakłócenia topograficzne.
    W waszyngtońskich Archiwach Narodowych znajduje się około 1.100.000 wojennych zdjęć lotniczych, wśród nich około 600 z Kijowa.
    Pierwsze zdjęcia, z godziny 12:23 w dniu 17 maja 1939 roku, pokazują takie szczegóły jak samochody, a nawet cienie lamp ulicznych. Na zboczach i na dnie przepaści w Babim Jarze widać każdy duży krzew i każde małe drzewko. Ostatni przelot nad Kijowem (i Babim Jarem) miał miejsce 18 czerwca 1944 roku, około 9 miesięcy po wyzwoleniu miasta przez Armię Czerwoną.
    Ta seria zdjęć z rekonesansu pokazuje, że flora i poszycie dna wąwozu pozostały nietknięte w ciągu 2 lat niemieckiej okupacji. Gdy porówna się wcześniejsze i późniejsze zdjęcia, oczywiste jest, że rozproszone drzewa stawały się coraz większe. Na wielu zdjęciach lotniczych Babiego Jaru robionych wielokrotnie w latach 1939-44 w różnych porach roku nie można zauważyć żadnych dowodów na działania ludzi czy zwierząt w tym wąwozie.
    W listopadzie 1943 roku, grupa zachodnich dziennikarzy, łącznie z korespondentem New York Timesa, żydem Williamem „Billem” Lawrence, została zaproszona przez Sowietów do Kijowa. Było to 2 tygodnie po zdobyciu miasta przez Armię Czerwoną. Dziennikarzom powiedziano, że tylko 6 tygodni wcześniej Niemcy zakończyli wysadzanie dynamitem, ekshumację i palenie na powietrzu 70.000! ciał, po czym niespalone kości miażdżyli i zakopywali w wąwozie.
    Ale zachodnim dziennikarzom trudno było znaleźć jakiekolwiek dowody na miejscu rzekomej masakry. Brak wiarygodnych dowodów fizycznych tej „największej masakry II wojny światowej” – oraz niemożliwość odszukania chociaż jednego mieszkańca Kijowa, który chciałby potwierdzić tę historię – zmusiło NKWD do dostarczenia dziennikarzom trzech własnych „naocznych świadków”.
    Mimo, że naczelny Timesa ocenzurował niektóre z najbardziej skandalicznych historii (o sowieckich partyzantach i niemieckich „samochodach gazujących”), opowieści owych trzech „wyzwolonych” sowieckich jeńców wojennych, chociaż niespójne, stały się wzorem do naśladowania dla wszystkich kolejnych „świadectw” o Babim Jarze.
    Gdy weźmie się pod uwagę fakt, że wszystkich sowieckich jeńców wojennych oczekiwał albo pluton egzekucyjny albo rekonwalescencja w gułagach (w ZSRR przestępstwem było, gdy żołnierz dał się schwytać wrogowi), to można zrozumieć, dlaczego łatwo było NKWD wymusić na nich odpowiednie poświadczenie.
    Dwa tygodnie później władze sowieckie mogły zorganizować masowe poparcie dla swoich trzech świadków. Według „pierwszych stron moskiewskich dzienników” (jak pisano w USA), 40.000 mieszkańców Kijowa [wysłało listy] do Józefa Stalina, zwiększając liczbę zabitych i spalonych w wąwozie [w Babim Jarze] o ponad 10.000 (New York Times 4.12.1943).
    Ponieważ – w późniejszych latach – tylko 11 z tych rzekomo dobrze poinformowanych obywateli złożyło zeznania, to wojenne dane liczbowe pokazywane w NYT na temat Babiego Jaru (jak również kolejne świadectwa późniejszych świadków) mogą być bezpodstawne. W 1943 roku NKWD miała już zasłużoną reputację zdobywania każdego zeznania od niemal każdego świadka.
    Na przykład w sierpniu 1941 roku sowiecka agencja prasowa TASS razem z Associated Press publikowały jako fakt zeznania dostarczonych przez NKWD świadków z takim skutkiem, że masakra około 4.000 Ukraińców w więzieniach NKWD we Lwowie pod koniec czerwca tego roku „została dokonana przez oddziały nazistowskie”. Pomimo że Lwów nie został zdobyty przez Niemców do 1 lipca 1941 roku. Słynne obszerne świadectwo wymuszone przez NKWD od dużej liczby świadków opowiedziane o mordzie masowym dokonanym na 4.500 polskich oficerach i intelektualistach przez Niemców w Lesie Katyńskim. Te podrobione świadectwa złożone pod przysięgą jesienią 1943 roku zostały w końcu obalone przez Rosjan wiosną 1990 roku.
    Tego potwierdzenia nie było jednak aż do czasu przesłania jesienią 1989 roku władzom sowieckim niemieckich zdjęć lotniczych Katynia sprzed inwazji (pokazujących masowe groby polskich oficerów, nauczycieli itp.)

    NKWD pokazała zachodnim korespondentom trzech byłych jeńców wojennych jako świadków masakry w Babim Jarze, by sprawdzić ich wiarygodność u nie-Sowietów. W 1943 roku masakra w Babim Jarze, prawie nieznana na Zachodzie i dlatego nieważna, została wybrana przez NKWD na taką „próbę kostiumową” przed planowanym ujawnieniem zachodnim dziennikarzom fałszywych świadków masakry katyńskiej, tej dużo bardziej rozreklamowanej i ważniejszej politycznie sprawie.
    W wyniku nieudanego sprawdzianu wiarygodności byłych jeńców wojennych w kwestii Babiego Jaru, Sowieci przez 25 lat! nie dawali zachodnim dziennikarzom dostępu do żyjących „świadków” masakr w Katyniu i innych miejscach.
    Ponadto, przez 4 miesiące, od 29 września 1943 do 24 stycznia 1944 roku Sowieci przekładali inspekcję Katynia przez osoby z Zachodu, do czasu, kiedy miejsce i dowody były przykryte śniegiem i dosłownie zamarznięte, tak jak i gorliwość śledcza dziennikarzy w przydzielonych im nieogrzewanych namiotach.
    Wśród obserwujących pracę sowieckiej komisji śledczej była 25-letnia Kathleen Harriman (córka ówczesnego ambasadora USA w Moskwie W. Averella Harrimana), która w swojej naiwności później została (zresztą wraz z ojcem), championem sowieckiej wiarygodności. Natomiast obecny wtedy bardziej doświadczony Lawrence z NYT był jeszcze bardziej sceptyczny w swoim raporcie o Katyniu w sprawie przedstawianych dowodów, niż w swoim wcześniejszym o Babim Jarze. W rezultacie jego raportu o Katyniu nigdy nie opublikowano!
    W ten sposób fałszywe zeznania dostarczonych przez NKWD świadków rzekomej masakry w Babim Jarze stały się podstawą trwającej przez dziesiątki lat sądowej polityki sowieckiej nie dopuszczenia do niezależnych zeznań ich oszukańczych świadków; poza zasięgiem nadzorującego sowieckiego prokuratora, lub poza granicami ZSRR.
    Sowieckie materiały archiwalne wyraźnie pokazują, że propaganda o okrucieństwie Katynia i Babiego Jaru została sfabrykowana przez Ilję Erenburga i Wasilija Grossmana , którzy wymyślili i donosili o obecnie zdyskredytowanych liczbach ofiar nazistowskich obozów koncentracyjnych: 4 mln w Auschwitz; 1,5 miliona w Majdanku i 3,5 miliona w Treblince.
    Nawet podczas procesów norymberskich, Sowieci nie dostarczyli zachodnim władzom, czy korespondentom żyjących świadków żadnych masakr niemieckich, łącznie z Babim Jarem i Katyniem. Zamiast tego, sowiecki prokurator Smirnow handlował – bez większego sukcesu – fabrykacjami w formie zeznań dwóch rzekomych niemieckich masakr. Także Ilja Erenburg w 1947 roku w swojej powieści „The Storm” [Sztorm] bez sukcesu próbował dokonać rewitalizacji historii o Babim Jarze.
    Opowieść o wąwozie Babi Jar nie uzyskała „wiarygodności” przez następnych 12 lat. Wtedy przebywający z wizytą żydowsko-ukraińsko-amerykański dziennikarz, Joseph Schechtman, przekonał młodego sowieckiego dysydenta, Jewgienija Jewtuszenko, by napisał emocjonalny i szeroko czytany wiersz „Babi Jar”.
    Poetycki kaprys nie wygra (?) jednak z dowodami rzeczowymi. Faktycznie, zdjęcia lotnicze kijowskiego przedmieścia i terenu Babiego Jaru pokazują istnienie rzędu około 10 masowych grobów, około 165 metrów za zachodnim ogrodzeniem Syrecka, obozu pracy w Kijowie. W nich jest do 1.000 ofiar obozu pochowanych w ciągu 2 lat niemieckiej okupacji Kijowa. Co więcej, na pobliskim małym Łukanowskim Cmentarzu prawosławnym można zobaczyć inny duży masowy grób. W nim może być do 2.000 ciał pochodzących z częstych publicznych lub potajemnych egzekucji niemieckich na członkach ruchu oporu z Kijowa.
    —————————————–
    Ilja Grigorjewicz Erenburg – żyd, pisarz, publicysta i poeta.
    Wasilij Siemionowicz Grossman – żyd, pisarz i dziennikarz.
    —————————————–

    I kilka odnośników nawiązujących do powyższego tekstu:

    http://wolna-polska.pl/wiadomosci/wybitni-zydzi-z-nkwd-i-ogpu-2015-07

    http://ligaswiata.pinger.pl/m/14369430

    https://kresy24.pl/to-nie-rosjanie-mordowali-polakow-w-katyniu/

    http://wolna-polska.pl/wiadomosci/stalin-wybral-zydow-do-mordowania-polakow-w-katyniu-2015-03

    _________________________________________

    Czy wątpliwości dotyczące mordu dokonanego na jeńcach polskich przez NKWD, ograniczonego przez kłamliwy przekaz tylko do Katynia, ludobójstwa dokonanego na Polakach na Kresach Rzeczypospolitej podczas II wojny światowej (a nie, jak mantra powtarzanej bredni o jakiejś „zbrodni wołyńskiej”) zostaną kiedykolwiek wyjaśnione? Czy inne wątpliwości, dotyczące wszelkiego ludobójstwa, których zebrało się już bodaj setki tysięcy, zostaną kiedykolwiek wyjaśnione?

  20. Jerzy said

    Ad. 15.

    „Chodzi o to, żeby jeszcze raz nabrać Polaków i przepchnąć swoich w samorządach.”

    Zgadzam się z Panem. Pisowsko-banderowskie qurwy po raz kolejny robią Polaków w balona. Chcą polskich miast, gdzie za pomocą „dużej ustawy reprywatyzacyjnej” pozbawią Polaków reszty majątków, by sprawnie wszystko przekazać w żydowskie łapy.

  21. Boydar said

    „… Jeszcze raz tu muszę również przypomnieć, że na „Ukrainie” pozostało kilka milionów Polaków oraz co najmniej kilkanaście milionów ludzi, którzy mają polskich przodków …”

    Jakże rzadko ten fakt jest podnoszony, dziękuję Panie Alex. Być może uzasadniona niepewność o ich los jest przyczyną wielu „dziwnych” ruchów ze strony III RP. Przynajmniej ja tak to sobie tłumaczę.

  22. Siekiera_Motyka said

    Ad. 14 –

    http://tinyurl.com/y84adz8a

    Jak wyrosną będą fajne ludziki.

  23. Jerzy said

    Żydo-banderowskie ścierwo Pawlo Kowal domaga się prawa głos dla banderowców w wyborach samorządowych w Polsce.

  24. ? said

    „gloryfikacja banderyzmu i ustanowienie tej ideologii oficjalną na Ukrainie, nie spodobało się amerykańskim żydom”

    Pierdy dla naiwnych.

  25. Sebastian said

    Dobra mina do złej gry. Ktoś na chwilę przestawił wajchę i pokazał tabliczki z napisem „APLAUZ” . Podobnie odbieram poniższą informację :

    Katolicy odetchnęli z ulgą. Watykan wreszcie stanowczo o islamie!

    http://newsweb.pl/2017/11/05/katolicy-odetchneli-z-ulga-watykan-wreszcie-stanowczo-o-islamie/

  26. Lily said

    Wazne!
    Rodzine tego osobnika mieli uratowac Tubylcy
    podczas II.W.S. Naczelnik dopina swego.

  27. Boydar said

    @ info od Pana Sebastiana (25)

    „… musimy być twardzi jak kamień …”

    Moim skromnym zdaniem, to raczej jak zamarznięte gówno. Apel skądinąd słuszny bo „… wiosna idzie, idzie wiosna, po łąkowych błotach …”

    http://gabriellas.prv.pl/E.Szelburg_Zarembina/Wiosna_idzie_E.Szelburg_Zarembina.html

  28. PJO said

    Kilka kadrów z życia frontowego ukraińskich mikrocefali mordujących mieszkańców Doniecka, ostrzeliwujących z moździerzy tamtejsze bloki mieszkalne, przedszkola, szpitale i stacje wodociągów. Ich dowódca nie wie kogo ostrzeliwuje i co ostrzeliwuje, jemu jest wszystko jedno. Bełkocze do kamery ukraińskiej telewizji: „Szczerze mówiąc, nie wiemy jakie cele ostrzeliwujemy – dostajemy od dowództwa współrzędne, wystrzeliwujemy jeden czy dwa pociski, jeśli nie wystarczy, wystrzeliwujemy kolejne dwa”. I to wszystko tylko kilkaset kilometrów od polskich granic

  29. Ad. 27
    Не відомо коли, де і яким чином будуть вони висять але im, врешті-решт, все той же.

  30. Bogusz said

    Ja wiem od dawna, że wszystkie partie są sterowane przez żydów, zarówno PiS, PO jak i Nowoczesna i wszystkie są złe ale z tych trzech wybieram najmniejsze zło (w moim odczuciu) czyli PiS, podkreślam , że to moje zdanie

  31. Blaszany Bębenek said

    @ 19 hulajdusznik said:
    Według historyków zginęło tam – rozstrzelanych – trzydzieści trzy tysiące siedemset siedemdziesięciu i jeden żyd. Nie ma tam ani jednego trupa. A nie ma, bo zgodnie z kolejną żydowską wersją tuż przed zajęciem tych terenów przez sowietów hitlerowcy przywieźli trzystu sześćdziesięciu więźniów (oczywiście żydów) i tamci przez trzy tygodnie wykopywali i palili zwłoki pomordowanych współplemieńców, aby ślad żaden nie pozostał.

    A co my widzimy w internecie, w prawej kolumnie? Ileż to nakręcono filmów, a jakie komentarze?

    .https://www.youtube.com/watch?v=l8AuXQ1GJ0g – Бабий Яр.Babi Yar.A film of Jeff Kanew.2003
    .https://www.youtube.com/watch?v=q2X_8yMaVr4 – Documentary Bandera. Babi Yar 24:28 57 Comments !!!
    .https://www.youtube.com/watch?v=Vs7akTuQKeY – Непокоренные фильм 1945 Бабий Яр 1:29:35
    .https://www.youtube.com/watch?v=T-GYiPQKTjU – „Бабий Яр” Анатолий Кузнецов Часть 1 – 8:38:15
    .https://www.youtube.com/watch?v=Qks1TyoWl8E – Бабий Яр/ Babi Yar / כתוביות בעברית /באבי יאר 117 Comments 2:49:56 Comments !!!

    Co wydarzyło się w Babim Jarze? Fakty i mity. Michael Nikiforuk:

    …Obecnie na pierwszy plan wysuwa się niezaprzeczalny dowód, że w Babim Jarze nie było żadnej masakry żydów podczas niemieckiej okupacji Kijowa; że wąwóz nie był wykorzystany jako masowy grób dla żydów zabitych przez Niemców. Było to miejsce pochówku ofiar Czeka / NKWD z lat 1922-35….

    Wniosek: Cała filmowa propaganda, praca scenarzystów, kamerzystów, statystów, wydane dolary – na nic!

  32. Re: 28 Bogusz
    Nie istnieje „mniejsze zlo”…
    To tak jakby porownywac „mniejsza q..rwe od wiekszej”…, ani „mniejszego zlodzieja od wiekszego”…
    A gdzie u Pana etyka? Czyzby I Pan ja zatracil???.
    Jesli tutaj w Gajowce pojawiaja sie takie „teksty mniejszego zla”, to co mozna oczekiwac od tych, ktorzy Gajowki nie czytaja???…
    =========================
    jasiek z Toronto

    http://polskawalczaca.com

  33. Bogusz said

    ad.32 w moim pojęciu panie Jasiek jest. Jeśli ktoś kradnie 10 zł to jest zło ale jeśli ukradnie 10 000 000 zł to jest wielkie zło.Może zamiast wszystko krytykować stworzy Pan absolutnie polską, bez cienia żydostwa partię polityczną, która poświeci wszystkie siły dla POLSKI, zapewniam Pana, że będę jej najgorętszym orędownikiem. Choć do PiS mam wiele zastrzeżeń, widzę kilka pozytywnych działań i stąd ponieważ nie ma innej
    partii „pozwalam” im na działanie. Natychmiast ich zweksluję jeśli pojawi się partia o której wspominałem powyżej

  34. Re: 33 Bogusz
    Nie widze zadnego sensu tworzenia jakiejkolwiek partii z prostej przyczyny: od zawsze partia (jakakolwiek by byla) za nic nie odpowiadala I odpowiadac nie bedzie przed jakimkolwiek trybunalem jesli juz…
    Nam sa potrzebni fizyczni ludzie – odpowiedzialni I elementarnie uczciwi – o czym ciagle nawiazuje w publicznych wypowiedziach.
    Jesli chodzi o „PiS” (prostytutki I s…syny) to w zasadzie niczym sie nie rozni od PO czy innych zydowskich „ugrupowan polin-wytycznych”, a wiec caly obecny zydowski „kneSejm” jest jedynie kupa zydowskiego g…wna „robiacego” prosto na zdurnowacialych polskich gojow 24 godziny na dobe.

    A wracajac do zydow, to test DNA jest na tyle skuteczny, aby zaden sie w Sejmie nie znalazl, a lichwiarski system finansowy NIGDY wiecej nas Polakow nie okradal.

    Tak wiec sa uczciwi Polacy do zarzadzania I rowniez sa do likwidowania „mniejszego I wiekszego zla”…

    ============================
    jasiek z Toronto

    http://polskawalczaca.com

  35. Sebastian said

    @(27) Lepiej bym tego nie ujął Panie Boydar, muszę przyznać, że rozbawił mnie Pan – dziękuję i pozdrawiam

  36. NICK said

    Pan się tak nie rozbawiaj i kulturalnie odpowiedz P. Jaśkowi.
    Co dobrze prawi.

  37. Komitet Obrony Gojów said

    @14
    Waszczykowski chyba naprawdę przestraszył się utraty stanowiska ministerialnego podczas nadchodzącej słynnej „rekonstrukcji rządu”:
    http://polmedia.pl/minister-waszczykowski-obrazil-ukraincow-we-lwowie/

Sorry, the comment form is closed at this time.