Dziennik gajowego Maruchy

"Blogi internetowe zagrażają demokracji" – Barack Obama

  • The rainbow symbolizes the Covenant with God, not sodomy Tęcza to symbol Przymierza z Bogiem, a nie sodomii


    Prócz wstrętu budzi jeszcze we mnie gniew fałszywy i nikczemny stosunek Żydów do zagadnień narodowych. Naród ten, narzekający na szowinizm innych ludów, jest sam najbardziej szowinistycznym narodem świata. Żydzi, którzy skarżą się na brak tolerancji u innych, są najmniej tolerancyjni. Naród, który krzyczy o nienawiści, jaką budzi, sam potrafi najsilniej nienawidzić.
    Antoni Słonimski, poeta żydowski

    Dla Polaków [śmierć] to była po prostu kwestia biologiczna, naturalna... śmierć, jak śmierć... A dla Żydów to była tragedia, to było dramatyczne doświadczenie, to była metafizyka, to było spotkanie z Najwyższym
    Prof. Barbara Engelking-Boni, kierownik Centrum Badań nad Zagładą Żydów, TVN 24 "Kropka nad i " 09.02.2011

    Państwo Polskie jest opanowane od wewnątrz przez groźną, obcą strukturę, która toczy go, niczym rak, niczym demon który opętał duszę człowieka. I choć na zewnatrz jest to z pozoru ten sam człowiek, po jego czynach widzimy, że kieruje nim jakaś ukryta siła.
    Z każdym dniem rośnie liczba tych, których musisz całować w dupę, aby nie być skazanym za zbrodnię nienawiści.
    Pod tą żółto-błękitną flagą maszerowali żołnierze UPA. To są kolory naszej wolności i niezależności.
    Petro Poroszenko, wpis na Twiterze z okazji Dnia Zwycięstwa, 22 sierpnia 2014
  • Kategorie

  • Archiwum artykułów

  • Kanały RSS na FeedBucket

    Artykuły
    Komentarze
    Po wejściu na żądaną stronę dobrze jest ją odświeżyć

  • Wyszukiwarka artykułów

  • Najnowsze komentarze

    . o Przyczyny zwiększających się w…
    Marucha o Mądry głupiemu (niestety)…
    bryś o Wolne tematy (46 – …
    bryś o Wolne tematy (46 – …
    . o Przyczyny zwiększających się w…
    AlexSailor o Przyczyny zwiększających się w…
    bryś o Wolne tematy (46 – …
    bryś o Przyczyny zwiększających się w…
    . o Przyczyny zwiększających się w…
    UZA o Przyczyny zwiększających się w…
    bryś o Wolne tematy (46 – …
    brys o Przyczyny zwiększających się w…
    Yagiel o Wolne tematy (46 – …
    bryś o Przyczyny zwiększających się w…
    Krzysztof M o Przyczyny zwiększających się w…
  • Najnowsze artykuły

  • Najpopularniejsze wpisy

  • Wprowadź swój adres email

    Dołącz do 516 obserwujących.

Trump: Rosja nas potrzebuje, powinniśmy współpracować [sic!]

Posted by Marucha w dniu 2018-04-11 (Środa)

Prezydent Donald Trump, po tym, jak opublikował wpis na Twitterze, w którym groził Rosji „nowymi rakietami” i uderzeniem na Syrię, zdecydowanie zmienił ton w następnym tweecie.

Trump zaznaczył we wpisie, że relacje USA-Rosja są gorsze niż nawet za czasów zimnej wojny.

„Nasze stosunki z Rosją są teraz gorsze niż kiedykolwiek, a dotyczy to także zimnej wojny. Nie ma ku temu powodu. Rosja potrzebuje nas, abyśmy pomogli jej gospodarce [chyba przez zbombardowanie Moskwy – admin] , co byłoby bardzo łatwe do zrobienia i potrzebujemy, aby wszystkie narody współpracowały ze sobą. Zatrzymać wyścig zbrojeń?” – napisał Trump.

Przypomnijmy, że w poprzednim tweecie Trump groził Rosji „nowymi rakietami” i uderzeniem na Syrię, nazywając ponownie prezydenta Asada „zwierzęciem”.

Na ten wpis Trumpa odpowiedział rosyjski MSZ, twierdząc, że „inteligentne pociski powinny być wystrzeliwane w stronę terrorystów, a nie legalnego rządu”, dodając, że może to być amerykańska próba zniszczenia dowodów rzekomego ataku chemicznego w Dumie.

https://kresy.pl/

Czy ktoś jeszcze (oprócz polackich mężyków stanu) jest w stanie brać poważnie tego arcy-idiotę, który zmienia zdanie co 24 godziny?
Do czego niby potrzebna jest Rosji Ameryka?
Ameryka nie jest NIKOMU do NICZEGO potrzebna. Cały świat (prócz Izraela i Polactwa) oczekuje, aby nareszcie wybuchnął wulkan w Yellowstone i przykrył to zbrodnicze państwo warstwą lawy.
Admin

 

Komentarzy 151 to “Trump: Rosja nas potrzebuje, powinniśmy współpracować [sic!]”

  1. NICK said

    Cuchnący trampek.
    Zgnilizna totalna.

    Taki jest zdolny do wszystkiego, niestety… .

  2. Marcin said

    Pan prezydent kwalifikuje się do badania psychiatrycznego. Chyba Rosjanie muszą sobie zdawać sprawę że po drugiej stronie kabla siedzi wariat a tu już logika nic nie wskóra.

  3. Boydar said

    Pan Gajowy akuratnie kombinuje, z tą lawą. Problem jest tylko taki, że po wybuchu wulkanu prawie nigdy na lawie się nie kończy, ani na jednej działce.

  4. Voodoosch said

    On zabladzil i miota sie jak we mgle.

  5. Joannus said

    ”oczekuje, aby nareszcie wybuchnął wulkan w Yellowstone i przykrył to zbrodnicze państwo warstwą lawy.”

    Co daj Boże i to jak najprędzej

  6. Dziadzius said

    Nie jestem takim wielkim znawca polityki USraela i tego co robi prezydent Trump ale tez nie chce go winowac za poczynania i ich mozliwie chaotyczny sposob przedstawienia . Pamietajmy ze Trump wszedl do tego rzadu do tego kotla pelnego kaka – gdzie FBI i CIS i DOJ byly i sa przesiakniete zdrajcami nie tylko swych przysiag i urzedow ale i swego Panstwa. W takiej atmosferze to cud ze Trump jeszcze zyje i ze narazie nic takigeo zlego nie zrobil. Wydaje mi sie ze on cos wiecej kryczy dla publiki niz robi zlego- cos jakby robi dymna zaslone i ruch w odwrotnym kierunku. Oczywiscie Obama i Clinton byli bez BLEDU i wszystjko co robili to bylo DOBRE no bo ICH gazety nam tak mowily HAHA

  7. troll polonii said

    W biurze Trumpowego prawnika, Cohena, znaleziono pelno podobno bardzo cennej informacji o Trumpku. Lacznie z bardzo kompromitukacymi dokumentami Prawda czy nie – ale jest powod do kolejnej sensacji w celu ‚tworzenia atmosfery”.

    Syria Attack Predicted as Trump Faces Prison as Cohen Office Raided

    https://www.veteranstoday.com/2018/04/10/syria-attack-predicted-as-trump-faces-prison-as-cohen-office-raided/

    Jakos tak sie zrobilo, ze kompromitacja z atakiem gazem nie wyszla bo rebele mysleli, ze sie beda wyglupiac w Gouta , straszyc gazem az jankesi im przyjda na ratunek; mieli uciec razem ‚ z dowodami’. w sama pore…mieli uciec ale sie poddali i nigdzie nie uciekli a zywy dowod dranstwa sie ostal razem z nimi: Bomby prodkcji USA.
    Zadnych lekarzy ani dzieci zagazaowanych nie bylo .

    A to cale przedstawienie sfilmowane na pokaz mialo miejsce w Idlib bo w Douma nie ma nawet warunkow do filmowania.

    https://www.veteranstoday.com/2018/04/10/occupied-and-defeated-america-and-the-syrian-air-strike/

    White Helmets Ghouta gas hoax an obvious fraud – Veterans Today | News – Military Foreign Affairs – VA

    https://www.veteranstoday.com/2018/04/11/white-helmets-ghouta-gas-hoax-an-obvious-fraud/

  8. leśnik said

    Spokój Putina jest imponujący.Po tym wszystkim co wyartykułował Trump, napisałbym na miejscu Putina jakiegoś tweeta że jest on starym knurem niegodnym jakichkolwiek relacji. Jak po czymś takim można takiemu komuś podawać rękę albo z nim rozmawiać?

  9. leśnik said

    Panie Dziadziuś. Gdyby był normalnym człowiekiem to zawsze mógł sobie przecież w takiej sytuacji palnąć w łeb.

  10. NICK said

    Dziadziusiu.
    Pan już żeś był kiedyś amnestyczny?
    Zdrowia i długich lat dobrego życia.
    Spokoju Duszy i serca.

  11. AlexSailor said

    @Marucha

    „Rosja potrzebuje nas, abyśmy pomogli jej gospodarce”

    Jajcarz z tego prezydenta.

    Ale zauważ Pan, że kiedyś, ze trzydzieści lat temu, daliśmy się na to nabierać.

  12. szymon said

    To nie on tylko jego profil, ktory jest wykorzystywany w celach psychologicznych robienia burzy mózgów. Jest to taktyka pijarowska majaca zrobic kisiel z mozgu blogerom i czytelnikom by nie mogli racjonalnie analizowac sytuacji. W takim przypadku gdzie robi to profil prezydenta usa jako wiarygodne i „szanowane” zrodlo , ludzka psychika dostaje wstrząsu i zaczyna sie gubic. O logice mozna zapomniec!

    Zreszta jak na USA ten teatrzyk z koreą polnocna to byl wstep tego drenazu mozgow poprzez media i internet. Oni wiedza doskonale o opisach sytuacji w mediach i będą robic celowy bałagan od momentu gdy zaczelo byc glosno o prywatnych armiach i terrorystach jako zolnierzach walczacych w interesach garstki pasozytow

  13. szymon said

    w momencie duzych i naglych wzniosów/wzlotów i upadków o porzadku mozna zapomniec bo jest to przeciwienstwo rownowagi

  14. Ola said

    w kregach rzadowych z osiagnieciem wieku emerytalnego powinno chyba obowiazywac przejscie na emeryture .
    A dziadki trzymaja sie stolka rekami i nogami . Wybrali 70 -letniego dziadka na prezydenta, ktory nie pamieta i nie wie co robi i mowi . To moze byc naprawde niebezpieczne.

  15. szymon said

    7 – bo jest Pan zwyklym prymitywem ( co najwazniejsze i co następuje) : JA PANA NIE OBRAŻAM!

  16. witek said

    Co się kryje pod tą rudawą sztuczną czuprynką?

    ——
    Zdolność robienia pieniędzy na pozaproduktywnej działalności. Taka wyższa forma oszustwa.
    Admin

  17. NICK said

    Tak Olu.
    A un jeszcze może jak mu kto pomoże.
    Przesłanką decydującą SĄ szatańskie żądze.
    Seks. (poye-bany) Wikt i opierunek. PIENIĄDZE.

    Dziad nie wie na czym (mu) stoi.

  18. leśnik said

    Panie Szymonie. Kto mówi o obrażaniu? Przynajmniej jakąś cząstkę prawdy można chyba czasami wyrazić? A jeśli Pan zaleca jakieś zasady to może zacznie Pan je stosować od siebie…

  19. snag said

    Za to na waszą reakcję na temat Trumpa i Ameryki zawsze można liczyć bo co by nie zrobił to źle bo albo za ‚stary’, albo z ‚rudawą sztuczną czuprynką’, albo bo ‚stary knur niegodnym jakichkolwiek relacji’, ostatecznie bo veterans today napisał ,…

    Wasza dojrzałość powala ,…

    ——
    Trump jest chujem, do tego niepoczytalnym.
    Admin

  20. snag said

    … a taka jest rzeczywistość i polityka 5 minut po dwoch vetach, jednych i drugich ,…

  21. gość said

    Rosyjskie okręty wojenne z syryjskiego portu Tartus wychodzą w morze
    Kwi 11, 2018, 17:47

    W opublikowanym przed ok. 30 minutami oświadczeniu poinformowano, że okręty rosyjskiej marynarki wojennej stacjonujące w wynajmowanym przez władze rosyjskie porcie Tartus niezwłocznie wychodzą w morze.

    Port ten był punktem zaopatrzenia marynarki ZSRS, operującej na Morzu Śródziemnym. Obecnie znajduje się tu baza marynarki Rosji, a personel bazy liczy około 100 osób. W obliczu obaw o zbliżający się nalot USA przeciwko Syrii w następstwie podejrzenia o atak chemiczny, rosyjskie okręty mają przeprowadzić ćwiczenia ze strzelania.

    Biuletyn informacyjny cypryjskiego departamentu lotnictwa cywilnego potwierdził, że obszar leżący u wybrzeży Syrii, będzie miejscem ćwiczeń rosyjskiej marynarki wojennej mających rozpocząć się w środę, 11 kwietnia. Zgodnie z planem, nastąpi wstrzymanie ruchu lotniczego na całym obszarze przez osiem godzin, w nocy z 11 na 12 kwietnia.

    Rosyjskie Ministerstwo Obrony, które utrzymuje bazę marynarki wojennej w Tartus i zgodnie z informacjami podanymi przez Interfax ma tam obecnie grupę uderzeniową 15 okrętów wojennych i statków pomocniczych we wschodniej części Morza Śródziemnego, oficjalnie nie zgłosiło ćwiczeń. Stwierdziło za to, że uważnie obserwuje sytuację w Syrii i jest świadome ruchów amerykańskich sił morskich w Zatoce.

    Tymczasem rosyjscy posłowie przybyli do Syrii na spotkania z przywódcami kraju, kwestionując doniesienia że ​​prezydent Syrii uciekł z kraju w oczekiwaniu na spodziewany atak USA.

    – Prezydent Syrii Baszar al-Assad przebywa w Damaszku, planujemy sie z nim spotkać – podała państwowa agencja TASS, która cytuje posła Dmitrija Sablina z Dumy Państwowej.

    http://dzienniknarodowy.pl/rosyjskie-okrety-wojenne-syryjskiego-portu-tartus-wychodza-morze/

  22. gość said

    Putin odpowiada Trumpowi, który kazał Rosji przygotować się na nadlatujące amerykańskie rakiety

    Najgorętszy w dyplomacji od lat dzień daleki jest jeszcze do końca. Przypomnijmy: informacje o zmierzającym na Morze Śródziemne amerykańskim lotniskowcu z grupą uderzeniową niszczycieli oraz już czekającym u wybrzeży Syrii kolejnym niszczycielu skomentował ambasador Rosji w Libanie, Aleksander Zasypkin.

    Powiedział, iż wszystkie amerykańskie pociski wystrzelone w kierunku Syrii zostaną zestrzelone, a wyrzutnie będą celem kontrataku rosyjskiego, co może „spowodować znaczną eskalację wojny w Syrii”. Dyplomata stwierdził, że nawiązuje do oświadczenia rosyjskiego prezydenta Władimira Putina i szefa sztabu rosyjskich sił zbrojnych.

    To rozgrzało do czerwoności Donalda Trumpa, który na Twitterze napisał:

    – Rosja obiecuje zestrzelić wszelkie rakiety wystrzelone w Syrię. Przygotuj się Rosjo, ponieważ one nadlatują (…) Nie powinnaś być partnerem dla Zwierzęcia Zabijającego Gazem, który zabija swoich ludzi i cieszy się z tego!

    W ostatnich minutach do dyskusji włączył się Władimir Putin.

    – Stan spraw światowych budzi jedynie obawy, sytuacja na świecie staje się bardziej chaotyczna – powiedział rosyjski prezydent podczas ceremonii powitania nowych ambasadorów w Rosji. – Niemniej jednak wciąż mamy nadzieję, że zdrowy rozsądek ostatecznie zwycięży, a stosunki międzynarodowe da się ułożyć w konstruktywny kurs, by cały system światowy stał się bardziej stabilny i przewidywalny.

    PILNE!
    Już po oświadczeniu prezydenta Putina ukazała się poniższa informacja:

    Rosyjskie okręty wojenne z syryjskiego portu Tartus wychodzą w morze

    http://dzienniknarodowy.pl/putin-odpowiada-trumpowi-ktory-kazal-rosji-przygotowac-sie-nadlatujace-amerykanskie-rakiety/

  23. Marek said

    Ja Wam mówię, już was Kafel przechrzci za takie niewierne gadanie i psioczenie na grzywacza.
    Przecież aipac go oklaskiwał przedwyborczo, że hej.
    Ale Kafel daje głowę, że un przeciw całemu deep state.
    Nie jest Wam wstyd?

  24. Marek said

    Trump obali deep state, jak Bolek komunę, ja Wam mówię.
    I nastanie era, nowa era.

  25. PaniWoźna said

    Trump wziął sobie do gabinetu zbrodniarza i psychopatę Johna Boltona. Widocznie Pan prezydent USA od „jastrzębi” woli „porąbanych jastrzębi”. Poczytajcie sobie wypowiedzi stare i nowe Boltona (każdy sprzeciw wobec USA chciałby karać atomówką). Dodam też, że Jimmy Carter spytany o to, co wg niego powinien zrobić Trump aby naprawić bałagan, który narobił odparł: „Oprócz wyrzucenia Boltona?”. Tyle w temacie. Dziękuję Gajowemu za artykuł dot. obecnej sytuacji. Od kilku dni modlę się cały czas o spokój i pokój dla udręczonej Syrii.

  26. Maverick said

    Czy Trump jest psychicznie chory, jeden raz mówi koniec wojnom interwencyjny a potem powołuje Neoconów na doradców. Ludzie poważni tak się nie zachowują. Coś mnie się wydaje że Deep State mocno trzyma go za jaja, lub kontynuuje to co miała kontynuować tak kurwa Hitlery Clinton.

  27. Maverick said

    @ 24 Marku nastanie era Belzebuba i totalnego zamordyzmu, znak bestii to kwestia czasu. Zresztą nasz Bolek podczas przebywania na Florydzie często udziela wywiadów gdzie zachwala wyjątkowo ogłupiałym Amerykanom jeden światowy rząd. Ten dureń nawet nie rozumie woli Boga a Matkę Boską nosi w klapie dla zmyłki, to taki sam wierzący jak papież Franciszek.

  28. TZ. said

    Myślę, że „prawdziwy” Trump to ten z dzisiejszego komunikatu. Podobne poglądy (współpraca z Rosją) prezentował w kampanii wyborczej. Ale wtedy nie był jeszcze prezydentem i nie wiedział w co wchodzi. Również pierwsi doradcy, jakich sobie dobrał, nie byli jastrzębiami. W miarę upływu czasu zmieniał ludzi i zaostrzał kurs, aż do wczorajszej groźby wywołania konfrontacji z Rosją, czyli wojny światowej. Nie znam, niestety, stosunków amerykańskich na tyle, żeby domyślać się jakie siły na to wpłynęły. Z wypowiedzi różnych amerykańskich generałów, również tych stacjonowanych w Europie, wypuszczanych do mediów w ciągu ostatnich miesięcy wynikało, że gotowi są oni na konflikt z Rosją, a nawet uważają taki konflikt za konieczny. A więc takie są poglądy militarnego lobby i to lobby uzyskało znaczne wpływy na Trumpa, A jak wojsko, to i biznes wojenny. Widoczna się stała także wyraźna uległość Trumpa wobec lobby żydowskiego, a nawet wprost – Izraela. No i mamy zupełnie odmienionego Trumpa w porównaniu z tym z pierwszych miesięcy prezydentury. Kto i co jeszcze mu wkładał do ucha – nie mam pojęcia, ale mam nadzieję, że znawcy przedmiotu wkrótce opublikują jakieś informacje i analizy na ten temat. Daj Boże, żeby dotarły do niego też głosy ludzi rozsądnych (o ile ich jeszcze nie powyrzucał ze swojego otoczenia), że nie warto zaczynać tej wojenki, i żeby ich posłuchał. Być może właśnie teraz to się dzieje. Jak widać jest to człowiek głupi i chwiejny. Jako prezydent największego mocarstwa niebezpieczny dla całego świata. A tak się cieszyliśmy, gdy wygrał z Clintonową!

  29. revers said

    Wspolpracowac jak kazda marionetka syjonistow i neokonow …

    https://www.richieallen.co.uk/neocon-zionist-puppet-donald-trump-is-pushing-the-world-to-the-brink-of-wwiii/

  30. NICK said

    Tezet?
    Kret!

  31. To nie Trump pisze scenariusze…

    On je firmuje.
    Admin

  32. Mimochodem said

    A będzie wojna, będzie dopiero gdy neokony i wszelkie żydostwo pozbędzie się
    prezydenta Trumpa.

    @6
    Zgadzam się z pańskom opiniom Panie Dziadziuś i przepraszam za niegdysiejszy,
    niestosowny wpis pod Pana adresem.

  33. Miet said

    Re.32.

    Ma Pan rację – tak to wygląda.
    Pare dni temu Trump dostał „ostrzeżenie” – podpalono mu kilka mieszkań w jego Trump’s Tower w NY.

    Gdy czytam te anty-trumpowe wypowiedzi, to niedobrze mi się robi. Pan Gospodarz to nawet przebił wszystkie amerykańskie feminazistki.
    Przykre to czytać.

    ——
    Panie Mietku,
    Mam do Pana stary sentyment. Niech mi Pan powie, za co ten poza-amerykański świat ma szanować Trumpa.
    Przez długi czas byłem wobec niego bardzo powściągliwy, ale jak długo można?
    Admin

  34. ibrahim ibn jakub said

    Ja pierdolę, wybrali na prezydenta paranoidalnego schizofrenika o wielu osobowościach.
    No cóż, jakie społeczeństwo taki prezydent.

  35. Regina said

    Trump chodzi na postronku swego zięcia Kushnera,ponieważ Trumpa ukochana córeczka Iwanka ma ujemny bilans w relacjach ze swym żydowskim pięknisiem.

  36. snag said

  37. Miet said

    Re.34.
    Całe szczęście , że nie wybraliśmy kogoś podobnego do ciebie – to dopiero byłaby zabawa.:-)))

  38. Miet said

    Re.33.
    Panie Wacławie, niech Pan choćby na moment wejdzie w jego położenie.
    Ja go szanuję za jedno – jak do tej pory nie zaatakował żadnego państwa – każdy przed nim w podskokach to uczynił a on nie.

    Na wiele nigdy nie oczekiwałem i wiem jedno, gdyby przegrał wybory bylibyśmy teraz w światowej pożodze wojennej.

    A cudów, które zadowoliłyby wszystkich to się nigdy nie spodziewałem i dalej na nie nie czekam.

  39. snag said

    Zapominacie że Stany to nie Bantustan a Trump nie jakiś kacyk – 14 miesięcy minęło i jak narazie nie udało mu się wywieźć jednego nielegalnego Latynosa bo jak nie sądzą prezydenta decyzje to chowają w sanktuariach (miastach) podobnie z płotem, kłody pod nogami od jednych i drugich. Za Obamy demokraci obstawili kluczowe stanowiska w sądach, FBI, CIA i Pentagon,
    gajowkowe cioty wiedzą lepiej co Trump może i powinien, niż on sam.

    Regina sierotko, Kushner nie ma high security clearance i nie jest wpuszczany gdzie jest akcja i gdzie decydują ,…

  40. leśnik said

    Panie Miet. Jeśli pan ma szacunek do faceta który jest współodpowiedzialny za zbrodnie, który obraża wobec całego świata przywódcę któremu nie jest godzien sznurowadeł zawiązać i ochoczo podejmuje fałszywe preteksty po to aby zdemolować jego kraj, i to w sytuacji gdy powinien czuć się odpowiedzialny i winny za tragedię jaka ten kraj dotknęła, to ja zastanawiam się kim pan jest. Po panu to wszystko spływa co wyrabiają wasze „elity” na świecie? Jest pan w stanie to usprawiedliwiać? Jeśli tak jest jak pan pisze to jest tylko jedno wyjście. Zrównać z ziemią ten kraj który pan sobie upodobał, gniazdo szerszeni. Ustałyby wszystkie wojny i świat odetchnąłby z ulgą.

  41. leśnik said

    I niech pan nawet nie próbuje pisać swoich pokrętnych tłumaczeń. Pan swoją postawą czyni się współodpowiedzialny za to co ci psychopaci wyrabiają.

  42. Miet said

    Re.39.
    Oczywiście, że nie odpowiem, bo na takie „argumenty” szkoda każdego słowa.

  43. snag said

    Cos nowego ,…

    Ruscy ponoć wykombinowali jak ‚zagłuszać’ amerykańskie drony – Amerykanie mogą je wysłać żeby sprawdzić ile prawdy ,…

    Russia has figured out how to jam U.S. drones in Syria, officials say
    ———————————–
    https://www.nbcnews.com/news/military/russia-has-figured-out-how-jam-u-s-drones-syria-n863931?cid=public-rss_20180410

    Four U.S. officials said Russia’s signal scrambling has seriously affected military operations.

  44. leśnik said

    To nie są żadne argumenty. Fakty.

  45. Miet said

    Re.44.
    Aha, czyli u pana argumenty i fakty, to są wykluczające się wzajemnie pojęcia???.
    No to dyskutuj sobie pan z samym sobą – bo ze mną to już nie przejdzie.

  46. leśnik said

    Ja z panem nie dyskutuję. Nie ma o czym. Gdybym z panem dyskutował to byłyby argumenty. A tak są to oczywiste fakty. A pan ponadto kłamie. Trump zatakował Syrię. Jest agresorem, jego wojsko bezprawnie kontroluje duży obszar tego państwa. Osobiście zdecydował o ataku rakietowym pod fałszywym pretekstem. A teraz przymierza się aby to powtórzyć w większej skali.

  47. Bronisław said

    Podzielam Pana zdanie, Panie Leśnik oraz gorąco pozdrawiam!

    Króluj Nam Chryste!!!

  48. Miet said

    Numerki z jakiegoś powodu się poprzestawiały.
    Tak, że Panie Snagu, mój wpis #42 dotyczył, oczywiście #41.:-)))

  49. revers said

    Do tego potrzebna jet rowniez armada us navy wzmocniona niemieckimi Fregatami

    http://theantimedia.com/us-deploying-13-warships-syria-coast/

    Nie ma to jak rozmowy przy rewolwerowej ruletce, choc kryzys chemiczny podobno zazegnany po dzisiejszym telefonie Putina do Bibiego by wstrzymal sie od eskalacji wojny w Syrii.

  50. Dziadzius said

    @9-Lesnik, 15:13:07…
    Tak zgadzam sie ze czlowiek o mietkim charakterze i slabej woli juz by dawno opuscil rece – ale tylko po to zeby podniesc pistolet i usunac siebie z tego rzydowskiego kalu– ale moze jeszcze sie znajdzie ktos z kregoslupem i bedzie probowal ten kociol ‚kowna” wyalc na chazarow. i moze to nie Trump ale moze…..

  51. Dziadzius said

    @10-NICK, 15:15:06….
    Dzieki za zyczenia „Spokoju Duszy i Serca” – bo to kazdemu potrzebne – ale prosze o pomoc w wytlumaczeniu znaczenia slowa „AMNESTYCZNY” – bo niestety te slowniki jezyka Polskiego co mam [ tak jak – Slownik Jezyka Polskiego w wydaniu Polskiej Akademii Nauk ] jakos nie sa dokladne . Jest slowo AMNESTYJNY (przym.Amnestia) o znaczeniu ..” umarzajacy postepowanie sadowe”– choc legalnie amnestia jest tylko darowaniem kary ale nie uniewaznieniem winy. — i ja nie widze poloczenia do amnastyczny ?
    Z podziekowaniem

  52. ludzie!!! co wy tu wypisujecie? o potedze Rosji?! Obecna Rosja jest juz bezzebna ! i bez pazurow ! To co jeszcze ma! to sprzet z okresu ZSRR .Jeden doslowinie JEDEN !! LOTNISKOWIEC I ….12 OKRETOW PODWODNYCH !!! ORAZ CZOLGI Z OKRESU ZSSR ! .Ponadto Cala oligarchia Rosyjska ksztalci swoje dzieci na uniwersytetch w Londynie ,washingtonie ,Paryzu i Berlinie:) iiiiiii nikt ICH TAM NIE PORYWA CZY W JAKIKOLWIEK SPOSOB SZKODZI ! .A W SAMEJ MATUSZCZE ROSJI ? ROBI SIE CORAZ GLODNIEJ!! I NIE WIDAC NADZIEI NA LEPIEJ !!OCZYWISCIE NAROD ROSYJSKI JEST NAJBARDZIEJ PATRIOTYCZNYM NARODEM SWOJEJ OJCZYZNY I NAPRAWDE KOCHA MATUSZKE ROSJE ! ALE ..TO Z MALO ! ABY ROSJE UCHRONIC PRZED „PRYWATYZACJA „:) I ODSZKODOWANIAMI:):) ZA OKRES WOJNY:)

  53. Dziadzius said

    @32- Mimochodem, 19:26:10…
    Przeprosin nie potrzeba choc kulturalnie jest to mile widziane… Na polu otwartej wymiany opinii nie powoinno byc potrzeby na ” przeprosiny” – bo kazdy wypowiadajac swoje opinie powinien miec wolnosc slowa i pewien poziom kultury i spolecznej oglady – i jest wiadome ze niektore wypowiedzi sa naturalnie pelne emocji i ognia i jezeli ktos jest o „cienkiej skorze ” powinie nosic napis ***nie ruszaj mie bo to boli** HaHa
    [ angielski powiedzenie jest —„and sticks and stones may break my bones but words will never hurt me —=== i choc kije i kamienie moga polamac me kosci to slowa mnie nigdy nie zabola.”

  54. gość said

    Miet said
    2018-04-11 (środa) @ 22:06:49

    Re.34.
    Całe szczęście , że nie wybraliśmy kogoś podobnego do ciebie – to dopiero byłaby zabawa.:-)))
    ——————–
    Dlaczego obraża pan gości gajówki, czuje się pan lepszy?

    Ma pan racjonalne wytłumaczenie, dlaczego Trump powołał sobie do gabinetu zbrodniarza wojennego Johna Boltona?

  55. Dziadzius said

    @34- Ibrahim syn Jakuba, 21:21:30,…
    Wyglada ze obywatele USA, majac do wyboru Hillary, przybrana corka obamy, i kogo kolwiek lepszego [ nie tak jak obywatele Polski] – wybrali lepszego – no bo jak mieli zrobic w te ostatnie dni POMPEJI

  56. Miet said

    Re.53.
    Nikogo nie obrażam, tylko odpowiadam w takim samym stylu – dokładnie.

    A Trump ma prawo dobierać sobie ludzi tak jak mu się podoba – panu oczywiście nie musi się to podobać – i to by było na tyle..

  57. gość said

    @55

    Dyktatorskie ma pan zapędy?

  58. snag said

    55 ,…

    Stanowczo zbyt grzecznie ,…

  59. RomanK said

    Panie Mieciu..pan odpusci please:-))))) Nie da sie nauczyc niczego nikogo. Jesli ten juz wie…wszystko:-))
    To niezwykla sztuka komunikowac z partnerami poprzez media publiczne do tego wrogie:-)))
    A ten to robi:-))))
    Te psiwujku Marek..Kafel pisze sie przez duze P…..

  60. Mimochodem said

    Powtarzam wpis.

    @ 53

    Gościu,
    Bolton jest teraz w zasięgu ręki.
    Nnajwiększych s/synów trzeba mocno trzymać za jaja, wtedy nie mogą zbytnio podskakiwać, a w razie konieczności można ich wykastrować.
    Czego szczerze życzę Trumpowi.

  61. snag said

    Miet @ 48 i kogo interesuje ,…

    Nie dla ciot ,…

    http://www.unz.com/ishamir/the-russians-are-flabbergasted/

  62. troll polonii said

    55
    Miet
    Ja rozumiem, ze moze byc teraz glupio niektorym entuzjastom Trumpa, ze na niego glosowali i byli z tego dumni.

    Trump czy nie Trump , czy rownie skretyniala Hillary Clinton sa produktem zgnilego, zdeprawowanego, skorumpowanego systemu opartego na ‚fara und Viking’..

    Ja nawet, panie Miet staram sie zrozumec znieczulice na smierc milionow niewinnych cywilow. Z psychologii pamietam wyklady o roznych zboczeniach; z historii pamietam ambicje Cezarow, Aleksandrow Macedonskich czy Napoleonow, Hitlerow itp. Z mitologii pamietam krola Midasa a z Biblii bardzo krwawy podboj Kanaanu.

    W obecnej dobie technologii, globalizacji, komunikacji – z wielkich Napoleonow pozostali tylko ci w domach wariatow.
    Albo ci, ktorzy z nich uciekli.

    Jest jednak z cala pewnoscia nieuczciwe usprawiedliwiac Hitlera, ktory rzeczywiscie nie chcial wojny i byl do wojny sprowokowany, ze wszystkie morderstwa popelnil nie on tylko jakis gabinet cieni.
    To cala armia hitlerowska odpowiedzialna jest za zburzenie Warszawy i wielu polskich miast. I napad na inne kraje.
    I odpowiadaja decydenci.

    I prosze mnie oswiecic, bo moze ja czegos nie rozumiem:

    – Dlaczego Kongres nie ma nic do gadania gdy chodzi o niewypowiedziane wojny?
    – gdzie schowali amerykanska konstytucje, ktora wyraznie zabrania sprzedawania broni wojujacym krajom?
    – Dlaczego demokratyczna Ameryka czepia sie Putina i jego kampanii wyborczej? Amerykanie juz zapomnieli jak potraktowali sen. Ron Paula a w ostatnich wyborach Sandersa?? Teraz zwalaja na Putina, ze im namieszal w wyborach: miedzy wariatka i zlodziejka Clinon a tepawym oligarcha, ktory zyje z wojen.
    – gdzie pisze w Konstytucji USA, ze prezydentura to prywatny biznes oligarchy?
    – dlaczego warunkiem udzialu w elekcji sa tak koszmarne sumy finansowe? Czy normalny obywatel USA nie ma prawa kandydowac na prezydenta?
    – Dlaczego hoi polloi i polityczne partie (obie!!) uwazaja Asada za ‚animala’ i terroryste a Arabie Saudyjska, ktora aktualnie urzadza ludobojstwo w Jemenie, Bahrain , etc – za wielkich przyjaciol do tanca z mieciami? Konstytucja USA wyraznie zabrania sprzedzawania broni do Arabii Saudyjskiej.
    – Dlaczego Trump, bez skonsultowania sie z Kongresem- a wlasciwie z nikim- rozkazal wystrzelic te 60 tomahawkow w Syrie?. I to podobno tylko dlatego, ze mu coreczka sie rozplakala. Gdzie jest ta zydowska- ortodoksyjna coreczka jak w Jemenie miliony dzieci przymieraja glodem?. I gina od angielskiej i amerykanskiej broni nielegalnie sprzedawanej wahabitom ?

    A pan prezydent Trump opowiadal z duma, ze wydal rozkaz napasci na Syrie „over a beautiful chocolate cake’ przy stole z oficjalnymi goscmi z Chin.!!!! czy on jest normalny?
    To jest normalne??
    Gdzie byl wtedy deep state i gabinet cieni Trumpa?.

    – na ile prezydent USA sam decyduje o tym kogo zabic, na kogo napasc i co napisac w twitterze – a na ile mu dyktuje jego corka, ktora nie ma ani zgody wyborcy USA na porady w sprawie waznych decyzji panstwowych ani nie ma zadnch kwalifikacji w polityce?

    – Jednym slowem, ile mozna zwalac na deep state i zielonych ludzikow – a ile na maniakalny, tepawy umysl nie udomowionego zwierza?.

    Takie bogobojne Amerykany i wybraly dziwkarza i trzykrotnie zonatego samca.

    Jak ma ochote Trump walczyc, to niech wezmie karabin, trampki, spadochron i plecak i niech zaiwania sam do Syrii.
    A nie za pieniadze podatnika urzadza miedzynarodowe burdy, z ktorych czerpie osobiste zyski on i jego ortodoksyjna rodzinka: Acidic Jews..

    Panie Miet
    Nie da sie niczym wytlumaczyc faktu, ze za kazdy wyrzucony tomahawk, prezydent Stanow Zjednoczonych dostaje pieniadze z Rayethona gdzie ma udzialy.

  63. Re: 55 Miet…
    Niech D.Trump dobiera sobie nawet samego diabla, tylko niech swoim wyborem nie obdarowywuje pol swiata jego „dobrodziejstwami”…
    (robcie sobie w USA co chcecie – facet z facetem, czy facet z koza, czy clintonowa z psem… Gowno nas to interesuje. Otoczcie sie „murem” jak „I-sra-hell” I zanim bedziecie probowac robic „porzadek” na swiecie, to wpierw zrobcie go u samych siebie…
    ======================
    jasiek z toronto

    http://polskawalczaca.com

  64. Asad said

    Bez komentarza:
    https://phibetaiota.net/2018/04/yoda-syria-false-flag-video-of-fsa-teaching-kids-to-fake-a-chemical-attack-best-single-video-donald-trump-has-not-seen/

  65. Marucha said

    Nie rozumiem, jak można bronić tego chamskiego skurwiela i niepoczytalnego bydlaka, który doprowadza świat na skraj III Wojny i tylko powściągliwości Putina zawdzięczamy chwilowy, kruchy spokój.

    Nie rozumiem, jak można tolerować chuja, który nazywa „zwierzęciem” legalnie wybranego i górującego million razy nad nim moralnie prezydenta innego państwa.

    Trump nie zasługuje nawet na splunięcie mu w twarz.

  66. leśnik said

    Panie Gajowy. Można. Bo to jest komunikacja przez media społecznościowe. Tylko my niekumaci ludzie jej nie rozumiemy.

  67. Anucha said

    Mogli bardziej postarać się.
    Asad na wszę którą ma już pod paznokciem wylewa beczkę terpentyny .
    Ja rozumiem ,że dla debili w USA nie trzeba się wysilać za bardzo , łykają jak pelikany wszystko co im zapodadzą .
    Poczytajcie na różnych forach, większość Polaków wie o co w tym wszystkim chodzi , pomijając oczywiście hasbarę.

  68. Ola said

    Trump nie jest taki bogaty jak podaje . Nie raz byl bankrutem . I pozyczal miliardy od kryminalnych rosyjskich oligarchow zwiazanych z Kremlem , ktorych nie oddal . Jest tak kiepskim biznesmenem jak i beznadziejnym politykiem . Do tego kryminalny .

  69. Anucha said

    powinno chyba być na wesz,

  70. Ola said

    a tu filmik o kryminalnej dzialalnosci Trumpa, ale niestety po niemiecku. W porywach tez po amerykansku :
    https://www.zdf.de/dokumentation/zdfzoom/zdfzoom-gefaehrliche-verbindungen-100.html

  71. NICK said

    Dziadziuś.
    Amnestyczny
    To od amnezji.

  72. revers said

    p.Ola pisze „Trump nie jest taki bogaty jak podaje . Nie raz byl bankrutem”, skad ta wiedza z muszli ZDF-u? a GEZ zapacony? przez pania Ole? bo ja nie place od dobrych 20 lat, jak musialem podwojne gospodarstwo prowadzic w Berlinie i Saarlandzie i bywac w francuskim Strausburgu jak i Belgijskim Le Chatteu jak i szwjacarskim Actelu przy CERN.

    Akurat Trumpa uratowal kros z klanu Rotszildow, a nawet wspolny interes mial z Sorosem czyli „Zlota Wierze” drapacz chmur.
    Za to Ivanka w swojej firmie tekstylnej nie przebierala w slowach goniac swych wspolpracownikow zwierzecymi epitetami.

    Za to Eurocontrol ostrzega w ciagu 72 godzin nad cyprem i syria moze sie dziac, cos z lotu MH17 powtorki …

    http://dzienniknarodowy.pl/eurocontrol-ostrzega-lotnictwo-cywilne-ciagu-nastepnych-72-godzin-moze-dojsc-nalotow-syrie/

  73. Lily said

    https://en.wikipedia.org/wiki/Ron_Masak

  74. leśnik said

    Na koniec przypominam też wszystkim że zgodnie z nauką chrześcijańską zła nie zwycięża się złem ale w inny sposób. Nie wchodzi się też w układy ze złem ale należy się od niego trzymać z daleka. Nie wybiera się też pomiędzy mniejszym albo większym złem, w takiej sytuacji nie wybiera się w ogóle. Chyba że jest się siłą do deklaracji przymuszonym. Ale wtedy to już nie nazywa się wyborem bo nie ma wolnej woli.

  75. Głos Prawdy said

    Od wulkanu Yellowstone będzie pustka nawet nie na setki, tysiące kilometrów, to wpłynie na płyty tektoniczne i ucierpią wszysсy i dobrzy i zli, to zwykli ludzie będą ofiarami. Globaliści już dawno przeniesli centrum zarządzania, bo wiedzą wszystko, eksperci informują ich.

  76. Głos Prawdy said

    Byłoby dziwne, gdyby w normalnym życiu, dyplomaci nienawidzili sie nawzajem i nie wyciągali rękę. Są normalni ludzie, poza sala posiedzeń staraja się nie dyskutować o polityce, bo każdy za swoje państwo. Protokół zobowiązuje być uprzejmym ze wszystkimi

  77. troll polonii said

    38
    Miet
    Zastanawiam sie co to za logika:
    Podobno Obama dostal Pokojowa nagrode Nobla za to, ze napadl na 8 panstw.
    A mogl na dwadziescia!
    Wiec slusznie mu sie ta nagroda nalezala.

    Niestety, Trumpowa Ameryka jest troszke inna niz Obamowa.

    I nie dlatego Trump nie napadl jeszcze na Iran, ze jest taki pokojowy i kocha narody.

    Sytuacja USA jest troszke inna.
    Polityka zagraniczna USA stworzyla obronny blok w Azji.
    Jeszcze 10 lat temu nie do pomyslenia bylo, zeby prezydent jakiegokolwiek kraju na swiecie zwyzywal prezydenta USA od ..takich..synow.
    Jeszcze 10 lat temu, miinister d/s zagranicznych jakiegokolwiek panstwa nie smialby nazwac polityki zagranicznej USA prymitywnym chamstwem.
    10 lat temu niktby sie nie odwazyl zabrac Stanom sprzed nosa nowy , znakomity teren na baze wojenna- teren upatrzony, sprawdzony i przetestowany przez Pentagon.

    USA jest beznadziejnie zadluzone, juz nie bardzo jest komu sprzedawac bron i gospodarka jest coraz slabsza. Nie ma pieniedzy na inwestycje i nie bardzo sa pieniadze na wojny.
    NATO stanowczo odmawia wojny z Rosja.
    Amerykanie chca Europie dyktowac skad ma kupowac gaz!!!
    To wyjatkowo ordynarne swinstwo.

    Slucham dra Rona Paula, republikanina z Teksasu, ktory w poprzednich wyborach kandydowal na prezydenta.
    Z calym szacunkiem, panie Miet, ale podejrzewam, ze dr. Ron Paul jest powazniejszym zrodlem informacji i oceny sytuacji niz na przyklad pan.

    To nie tylko Ron Paul ostrzega kolejnego awanturnika. Jest cala armia Amerykanow, ktorzy mysla tak samo jak on.
    Pan nie musi mnie niczego nauczac.

    Jesli mam pytania i watpliwosci, to wiem gdzie sie zwrocic po odpowiedz.

    My, Polacy juz pare razy w historii sie pomylilismy gdy chodzi o sprzymierzencow.
    Niewiele mamy przykladow serdecznej wzajemnosci.

    Ale tez i my nie szanowalismy ludzi/narodow nam przychylnych. Mam na mysli nie tylko Serbow. Razem z Amerykanami napadlismy na slowianski kraj.
    Wstyd. Nie pierwszy raz. Kiedys napadlismy na inny slowianski kraj.
    Z Niemcami.
    Czy teraz bedziemy napadac na Rosje, bo tam tez sa Slowianie??

  78. VAV said

  79. morgan said

    Logicznie myslacym ludziom trudno zrozumiec te bezsensowne wahania nastrojöw prezydenta USA. Rano pojednawcze sygnaly w kierunku Rosji a nastepnie grozby o uzyciu broni. Mysle, ze wskazuje to na naciski silnego lobby neoconöw, z ktörymi Trump musi sie liczyc / oby nie skonczyl jak Kennedy/. Wielkim bledem bylo odsuniecie ze stanowiska gen M.Flynna. Mysle, ze pod wplywem szantazu pewnej grupy zdecydowal sie na doradztwo Boltona. A moze lepiej miec wroga pod reka?

  80. Re: 75 Glos Prawdy…
    Zanim wulkan Yellowstone sie „namysli” do wybuchu I pokrycia pylem wulkanicznym setki tysiecy kilometrow kwadratowych, to moze byc „przyspieszenie” z jakiegos obiektu wojennego wystrzelenie kilku rakiet w jakies miasto na wschodnim wybrzezu USA I skierowac podejrzenie na Rosje, co ugruntuje powage zagrozenia amerykanskiej gawiedzi do mobilizacji I sila rzeczy obrony „demon-kracji” sodomitow I gomorytek z „wall street” I federal reserve…
    ===================
    jasiek z toronto

    http://polskawalczaca.com

  81. snag said

    Troll @ 62 ,…

    Trump ma również odziały (miedzy innymi) w Apple, Nike, Whole Foods, Google, Philip Morris, Facebook, Morgan … i co z tego? Gdzie inwestować z radzi mu biuro inwestycyjne które wybrał.

    FACT CHECK:

    Claim: President Trump owns stock in Raytheon and directly profited from the use of their Tomahawk missiles in an April 2017 U.S. strike on a Syrian air base.

    Claimed by: Palmer Report

    Fact check by Snopes.com: Unproven

    ———
    Tak przy okazji: co Trump stworzył? Co wynalazł? Co ulepszył? Co wyprodukował? W jaki sposób powiększył bogactwo narodu?
    Moim zdaniem to taki sam pasożyt, jak wszyscy operujący na „rynkach finansowych”.
    Admin

  82. snag said

    Anucha @ 67 ,…

    Wbrew temu co imputujesz na zachodzie wiedza więcej i protestują głośniej niż w Polinie i ale niby skąd mógłbyś to wiedzieć skoro ty ledwo po polsku bełkoczesz. Poproś niech ci ktoś przetłumaczy posty z opiniami na dole.

    http://www.unz.com/ishamir/the-russians-are-flabbergasted/
    http://www.breitbart.com/big-government/2018/04/12/donald-trump-syria-attack-soon-not-soon/
    http://www.breitbart.com/london/2018/04/12/may-readies-uk-syria-strikes-defies-strong-public-opposition/

    ——
    Niszowe.
    Admin

  83. snag said

    68 ,…

    Trump ma również krzywego zęba i flancowane włosy … Piaskownica !!! ,…

    ——
    Właśnie. Wypowiedź Snaga jest wzięta z piaskownicy.
    Admin

  84. snag said

    Co to ma do rzeczy? … odpowiedziałem na zarzut … Zbudowal parę imponujących wieżowców, kasyna (mnie niepotrzebne ale odpowiadam na pytanie) odnowił parę pałaców, zbudował kilka pól golfowych, etc. ,… Robi co umie a zarzuty jakiejś idiotki (wyżej) ze goowno umie bo bankrutował akurat mnie nie przekonuje a to ze się podnosi z sukcesem. W Ameryce a szczególnie w NYC łatwo ‚zamoczyć’ a trudno się podnieść i utrzymać na powierzchni.

    Nie wiem co znaczy pańskie ‚niszowe’, wiec odpuszczam.

  85. Anucha said

    ad82
    To jeszcze tylko zabełkoczę, że byłem w każdym zachodnim kraju i zawsze staram się rozmawiać z Polonią oraz tubylcami na tematy polityczne i znam bardzo dobrze większość poglądów.
    To prawda są bardzo świadomi i wszędzie uważają USA za bandycki kraj.


    Admin

  86. Maverick said

    Miejmy nadzieję że Putin i Trump współpracują aby wyłapać agentów Deep State.

  87. snag said

    70 ,…

    I co z tego ze w Trump Tower mieszkają podejrzane typki? Do Trumpa (biura) należy sprawdzić czy maja pozytywny credit rekord czy są na liście ściganych prawem, czy ich stać i czy zapłacą czynsz na czas. W/g amerykanskiego prawa nie może odmówić nikomu kierując się kim jest … Kropka!

    Następne BS. ‚FBI przyglądało mu się od dłuższego czasu’ … i co z tego? FBI ma go na oku od chwili kiedy złożył oświadczenie ze będzie kandydował na Prezydenta i prowadzi jedno z największych i najdroższych śledztw w historii Stanów i goowno znaleźli.

  88. snag said

    85 ,…

    Zastanów się co piszesz bo najpierw ze Amerykanie to durnie a teraz ze z nimi rozmawiasz … z durniami? Byleś na zachodzie ze się starałeś? Wow! – Ja mieszkam w Stanach prawie 41 i wiem jak mało wiem ,…

    Policing it’s a dirty job, but somebody’s got to do it ,…

  89. Marek said

    Te psiwujku Marek..Kafel pisze sie przez duze P…..
    ===
    Te psiwujku Kafel… napisałem przez duże K.
    Większego K nie było.
    Panu się wydaje, że pozjadał wszystkie rozumy, wie najlepiej. I zawsze odważny w stosunku do gości Gajówki, którzy wg niego nie zasługują na szacunek.
    Niech Pan wyzwie Gajowego od „psiwujku” za to że nie kocha Trumpa. Odważny Kaflu.

  90. troll polonii said

    81

    Snag
    @ I co z tego..
    Widzi pan, Putinowi sie zarzuca skarby i bogactwa i nie wiadomo jakie miliardy..
    Kowboje to strasznie nieobyte hipokryty. To, co w Rosji jest przestepstwem- to w USA szczytem cnoty.

    Tak jak ja to rozumiem, to udzialy prezydenta kraju zwlaszcza w firmie zbrojeniowej – a w ogole w kazdej firmie- powinny byc zakazane bo jest to w czystej formie korupcja i tzw. conflict of interest.
    Wiadomo, ze udzialowiec bedzie popieral firma, z ciagnie zyski.
    Daje to uprzywilejwana pozycje firmom, w ktorych maja udzialy polityczni decydenci.
    Jest tp zwyczajna korupcja.
    Prezydent zas ma popierac wszystkie firmy w USA a nie tylko te, w ktorych ma udzialy.

    Klasycznym przykladem jest teraz Facebook Zuckerberga.
    O ile ‚whistleblower’ Snowden utknal w Moskwie bo USA czeka na niego z mokra scierka i nakazem aresztowania,
    Assange nie moze wyjsc na wolnosc z ambasady Ekwadoru, bo go Angole capna i wysla do USA -to Zuckerbergowi nic a nic nie grozi za ogromne przestepstwo- sprzedawanie za ciezkie pieniadze danych personalnych .
    Dlaczego?
    Bo wielu kongresmenow ma udzialy w Facebooku .

    Assange i Snowden nie popelnili zadnego przestepstwa.

    Zainteresowani kongresmani bronia Zuckerberga i Facebooka – a wiec praktycznie lamia prawo.

    Ergo: jesli prezydent USA ma udzialy w firmach zbrojeniowych to w jego interesie zawsze beda wojny.
    W interesie udzialowcow Facebooka lezy wiec, zeby lamac prawo, ratowac skore Zuckerberowi.
    Prezydent ma obowiazek reprezentowac interesy wszystkich przedsiebiorstw – nie tylko swoich wlasnych.
    W USA korupcja jest legalna.

  91. snag said

    Troll ,…

    Na wyższych stanowiskach rządowych, politycy, sędziowie, urzędnicy (gdzie możne zajść conflict of interest) oddają zarządzanie majątkiem trustee (powiernikowi) – Takie jest prawo, a co ty uważasz to goowno mnie czy kogokolwiek obchodzi ,…

    Naucz się trzymać tematu zamiast polka dancing.

    ——-
    Powiernikowi…. Niezależnemu od mocodawcy 😂
    Żem się obśmiał.
    Admin

  92. Boydar said

    A polka to czeski film, Panie Ssssnag 🙂

  93. snag said

    Admin ,…

    Masz p. lepsze wyjście?

  94. snag said

    Tudzież czeski taniec i półka – Bo nuty polki przypominają półki, right? 😉 ,…

  95. Marucha said

    Re 92:
    Mam. Wykluczenie takich kandydatów.
    Oczywiście to niemożliwe w USA.
    Wy musicie mieć za prezydentów jak nie handlarzy bronią, to ropą.

  96. Boydar said

    Ewentualnie (95) Murzynami. Ale to tak bardziej wczoraj.

  97. troll polonii said

    94
    Snag
    To jest jakies nieporozumienie. Socjopatologia w USA.

    W Rosji , kandydatem na prezydenta nie moze byc nikt, kto ma konto za granica, prywatny biznes za granica, i ktos kto kiedys zbankrutowal albo byl karany.

    I takie goryle z USA, aligatory, maja pretensje na caly swiat, ze im rosyjscy hakerzy pomieszali w wyborach i nie tego przestepce co trzeba wybrali na prezydenta USA!!.
    Ta sama banda goryli od 2011 roku wydziera sie na caly swiat: Asad must go!!- choc prezydent Syrii juz dwukrotne zostal przez narod wybrany zdecydowana wiekszoscia glosow. I jest oficjalnie, legalnie uznany za szefa rzadu przez ONZ!!!!!!
    Syria ma oficjalne przedstawicielstwo w Organizacj Narodow Zjednoczonych i ma takie same prawa jak USA i wszystkie inne panstwa czlonkowskie.

    Amerykanie wpuscili Syryjczkom Free Syrian Army: wszyscy na obcych paszportach!

    To Amerykanie zamordowali legalnie wybranego przez iranski narod Mosadeka; masowo morduja przywodcow krajow latynoskich: otruli Chaveza, Miloszewicza.. i teraz opowiadaja, ze w Rosji musi nastapic „rezim change’; NSA kontroluje wszystkich przywodcow demokratycznie wybranych, wszystkie media w USA sa tuba rzadu w Waszyngtonie.
    Dzis Pompeo opowiadal, ze Amerykanie sa ‚wyjatkowa’ nacja – a Rosjanie nie sa!!
    Wracamy do czasow hitlerowskich?

    Amerykanie maja najwiekszy sklad broni chemicznej i bakteriologicznej; oficjalnie strasza, ze beda mordowac … z kosmosu!!
    To Amerykanie w calosci ufundowali zaklad produkcji broni chemicznej w Porton Down i jeszcze do niedawana sie tym chwalilil.

    Snag, prezydent USA ma prawo mordowac ludzi po calym swiecie; a o co teraz robia raban??
    O to, ze Asad podobno wlasnych obywateli truje?
    Ilu amerykanskich zolnierzy zginelo w Afganistanie, Iraku. Cheney osobscie wytrul wielu amerykanskich zolnierzy.

    Snag
    Ze tak zapytam niedyskretnie:
    Gdzie wasze morale?
    Czy ktos w USA jeszcze wierzy w Boga?
    To prezydent Bush opowiadal, ze Bog mu kazal zabic Husejna. I oglosil krucjate!!!
    Przeciez Bush nie umial sie nawet przezegnac!

    Amerykanie morduja wlasnych prezydentow!!!!

    Dick Cheney Poisoned Hundreds of US Troops in Iraq — They’re Dying — And the Media is Silent

    http://thefreethoughtproject.com/dick-cheney-poisoned-hundreds-troops-fought-iraq/#o0POI8rIdH9SuFHJ.99

    11) The Vietnam War’s Agent Orange legacy | Unreported World – YouTube

    I to tez wolno??

    Subject: Mass-rape of women & children by American soldiers – YouTube

    Faktycznie, USA to wyjatkowe panstwo. Ale jakie tchorzliwe! Malenkiej Korei Pln sie wystraszyli!

    Syria, Korea Pln zagrazaja USA?

    Mapa Pentagonu:

    Amerykanskie bazy na swiecie

  98. troll polonii said

    97
    Na te mapke trzeba ‚kliknac’, zeby powiekszyc

  99. Anucha said

    czy ja gdzieś pisałem ,że byłem w USA.

  100. Carlos said

    Panu Miet Ameryka duzo dala, wiec ja kocha. Mnie tez Ameryka dala wiecej, niz moj kraj, ktorego jestem obywatelem. I ja tez kocham za to Ameryke, tym bardziej, ze bylem nielegalnym emigrantem placacym podatki. Majac ubezpieczenie Blue Cross moglem byc operowany w najlepszym szpitalu i oddziale neurochirurgicznym w calym Illinois-co prawdopodobnie uratowalo mi zycie. Cud, ze mieszkalem wtedy w Chicago. Ale w przeciwienstwie do p. Mieta ,uswiadamialem na swoj sposob Amerykanow, ze zyja w najbardziej bandyckim, zlodziejskim kraju na swiecie. Poczatkowo z oporem ale pozniej coraz lepiej rozumieli to i przyznawali mi racje. Jest pan nieuczciwy panie Miet, bo pana bogactwo finansowe oslepilo pana.

  101. Anucha said

    No proszę na potwierdzenie moich słów wpis Pana Carlosa.
    Sami amerykanie przyznają rację.

  102. Carlos said

    Poza tym Ameryke stac na placenie duzych stawek dla np. nauczycieli bo nagrabila bogactw od innych krajow (np. Ameryka Poludniowa,Libia, Irak). Nadal jest to kraj do zycia, bo do biznesu sie nie wtracaja, masz tylko placic podatki, jest wiele rzeczy, ktore sprawiaja,ze ludzie kochaja ten kraj, ale ktoregos dnia ten balon peknie, ile mozna podwyzszac prog zadluzenia, by panstwo moglo egzystowac? Pejsate zniszczyli cudowny kraj, tak jak niszczyli inne. Juz mowili 8 lat temu, ze wiekszosc biznesu przeprowadza sie do N.Zelandii i Australii-az do nastepnego bankructwa.

  103. Carlos said

  104. Carlos said

    ma pan tu -bez kropki- swoj ukochany kraj p. Miet

  105. troll polonii said

    100
    Carlos

    To jest dla mnie troche dziwne.
    Mieszkalem w Anglii i nie czulem sie „polska sierotka” przygarnieta przez Anglie. Anglia, USA, Francja zyja z innych krajow. Zyja z koloniii i z podbitych i pobitych narodow.
    Francja potrzebowala niedawno zlota, to wyslali wojska (miedzy innymi i polskie), zeby obrabowac ze zlota Tuaregow w Mali- bylej kolonii francuskiej.

    Dokad i jak dlugo mozna czuc sie, „emigrantem”, ktoremu ktos zrobil wielka przysluge, ze laskawie przyjal do roboty??
    Obywatel USA jest obywatelem USA.
    Tymczasem murzyni, ktorzy zyja w USA od 400 lat ciagle sa uwazani za AFRO-Americans!!
    Gdyby pan zyl w Brazylii, Meksyku czy Wloszech juz dawno nikt by nie pamietal, ze …Wlosi czy inne nacje zrobili wielki gest, ze sierotke przytulili.
    Nasi znajomi wrocili z Krakowa do Egiptu, bo czuja sie znacznie lepiej w Hurgadzie niz Krakowie. Maja wlasny biznes i nikt im nie dokucza, ze ‚zostali przygarnieci i musza byc wdzieczni”.
    Ameryka ma dziwny stosunek do tych wszystkich emigrantow, ktorzy zbudowali potege USA. Wyrabia kompleks serwilizmu.
    A rownoczesnie opowiada o ‚wyjatkowosci’ amerykanskiego narodu. Niewatpliwie, pod wzgledem rasizmu, Amerykanie sa wyjatkowi.

    W Brazylii, Indonezjii, Indiach mieszka mniej wiecej tyle narodowosci co w USA. No i maja zdecydowanie wiecej roznych religii i kultur.
    Takich cyrkow rasistowskich jak w USA nie ma nigdzie. Przy calkowitej „poprawnosci poliytycznej” – matematyka, zdaniem profesorow USA, jest przedmiotem rasistowskim bo…murzynkom nie wchodzi do glowy!!!
    A u nas pracuja profesorowie z Sudanu! Widac maja tam lepszy system edukacji niz ci w USA. .

    Przeciez nas Amerykanie wypedzili z Polski!! To Polsce kompletnie zniszczonej przez (miedzy innymi i rodzine Bushow) nie pozwolili sie rozwinac do poziomu zachodnich kolonizatorow. To Amerykanie wypedzili z Polski cala kadre techniczna.
    Ogladam teraz zniszczone Aleppo. Kiedys tak wygladala Warszawa. Odbudowalismy kraj, po to, zeby teraz po kraju grasowaly obce firmy??
    To pan prezydent Reagan nalozyl na Polske sankcje, zeby wykonczyc polski narod. Zaofiarowal nam puste polki w sklepach.
    Obama zhandlowal nam zupelnie bezuzyteczna bron przeciwrakietowa.
    Trump obiecal wizy..
    Teraz mamy ‚patrioty’, ktore maja nas obronic przed Moskwa, pod warunkiem, ze dowodzic operacja obronna beda nasi sprzymierzency zza oceanu.
    Nie wolno nam kupowac taniego gazu z Rosjii bo musimy kupowac …rosyjski gaz z USA!!

    W 1944 roku kiedy przybyl amerykanski desant do Normandii – armia niemiecka byla juz rozbita!
    I co zrobili Jankesy, juz po kapitulacji Niemiec?
    Zbombardowali Niemcy – ponad poltora miliona cywilow, ktorzy nie mieli nic wspolnego z wojna.
    To alianci zbombardowali mi rodzicow, ktorzy, tak jak wielu Polakow, Rosjan, zydow byli w obozie koncentracyjnym w Wirtenbergii..
    Z obozu uratowalo sie bardzo niewiele osob. Kto chce wiedziec i pamietac dywanowe naloty na ludnosc i obiekty cywilne w Niemczech? Kto pamieta o zniszczeniu historycznego Drezdna?
    Kto nas sprzedal jak krowe w Jalcie?
    Kto napadl na Jugoslawie i okradl Kosowo z bogactw naturalnych i teraz czerpie zyski z okradzionej Jugoslawii? Cale niemal wybrzeze Jadranu (Adriatyku) nalezy do amerykanskich biznesmanow. Piekny Dubrownik przejely amerykanskie zboje.
    Dzis Pompeo zapowiedzial, ze jak tylko zostanie Sekretarzem Stanu to sie wezmie za Europe, a konkretnie Rosje.
    Znowu?
    Teraz Amerykanie planuja przejac cale Balkany.
    Dlaczego?
    Od 2011 roku do 2015 Amerykanie bombardowali Syrie. Syria poprosila Rosje o pomoc.
    Rosjanie, po zatwierdzeniu w ONZ!!!, przybyli Syrii na pomoc.
    Pomogli Syrii uratowac co sie heszcze udalo uratowac. Spuscili lanie ISIS.
    Dzis Amerykanie opowiadaja, ze zniszczyli w Syrii ISIS!!
    A Syrie chca dalej bombardowac.
    Dlaczego? Rezime change nie wyszedl?
    To kogo zwalczali w tej Syrii?
    ISIS czy prezydenta demokratycznie wybranego i uznany przez ONZ legalny rzad Syrii?

  106. leśnik said

    Panie Snag. Na zarzut że społeczeństwo amerykańskie łyka bezproblemowo aplikowaną mu propagandę pan odpowiada że na zachodzie jest więcej protestów niż w Polsce i społeczeństwo zachodnie jest bardziej świadome. Chciałem panu zwrócić uwagę na rzecz którą pan pomija. Jest ktoś kto bije i jest ktoś kto jest bity. To są dwie strony i jest miedzy nimi wielka różnica. Być słabym i bitym to nie jest hańba. Natomiast bić dlatego że się może to jest haniebne. Więc my Polacy możemy podnosić jakiś sprzeciw bo nas boli. Ale pan na przykład przeciwko czemu miałby protestować skoro pan uczestniczy w kreacji władz waszego kraju i utożsamia się z nimi? Przeciwko sobie samemu? Pan jest po przeciwnej stronie. Po społeczeństwie amerykańskim ja nie oczekuję żadnych protestów tylko tego że zrobi porządek w swoim kraju, którego rządy od wielu lat terroryzują inne państwa. To jest minimum. Bo to społeczeństwo ponosi współodpowiedzialność za to co robi ten rząd. Jednostkowe minimum moralne dla was to jest zdystansować się od zła i bezprawia i potępić je,zaś zbiorowe minimum to usunąć zło i naprawić szkody.Dopiero wtedy jest płaszczyzna do partnerskiej rozmowy. A zamiast tego są próby usprawiedliwiania albo uzasadniania tego co należałoby potępić, bezprawna krytyka innych, stawianie im wymagań i drwiny. Piszę „was” bo nie mam już wątpliwości że nie czujecie się Polakami a mam na myśli kilka osób. Prezydent Trump nazwał prezydenta Assada zwierzęciem, nie widziałem waszego oburzenia z tego powodu, gdy umieściłem cokolwiek ironiczny wpis sugerujący nazwanie prezydenta Trumpa knurem – też zwierzę – to czytałem potem jakieś poniżające aluzje. Czy rzeczywiście uważacie że was i waszego prezydenta nie obowiązują zasady sprawiedliwości, że jesteście ponad prawem i należy stosować do was odmienne niż wobec pozostałych ludzi miary? Bo czym uzasadnić taki brak obiektywizmu i poczucia sprawiedliwości?

  107. Boydar said

    „… Gdyby pan żył w Brazylii, Meksyku czy Włoszech już dawno nikt by nie pamiętał, że … Włosi czy inne nacje zrobili wielki gest, że sierotkę przytulili …” – (105)

    Sprytne. Tak by było, gdybyście nie kradli, deprawowali i mordowali. Tysiąc lat wam nie pomoże. Jude raus !

  108. andzia said

    Trump wczoraj o póżnej porze uznał, że jednak Assad użył broni chemicznej wobec własnych obywateli: https://www.youtube.com/watch?v=J-q75_8qmM0
    Może liczy na zwłokę, bo do wybrzeży Syrii nadciąga kolejna armada i liczą na zmasowany atak.

  109. Boydar said

    Nie jest szybszy od madam May; jej diagnoza zajęła tylko dwa dni.

    Jedno i drugie po technikum chemicznym.

  110. Joannus said

    Mam nadzieję iż przygłupy co niedawno podczas wyborów ręczyli za niby lepszym Trampem, pofolgują z wymądrzeniem się w Gajówce.

  111. Joe said

    Nic dobrego to nie wrozy..a co Trump z Putinem POwiedzieli sobie w 4-oczy to nadal dla wszystkich zostanie tajemnica….Napierniczaki do ATAKU tylko na razie nie strzelajcie Polaki do siebie,zebysta przedwczesnire sie nie POwystrzelali do ostatniego Polaka!

  112. troll polonii said

    108
    Andzia

    Alez jego wysokosc Trump-trump, misia bela, raczyl znowu zmienic zdanie.
    Ja sie ciagle zastanawiam, jak takie durnowate nieuki i mentalne gzymsy moga zarzadzac przodujacym panstwem??

    To juz zadna tajemnica, ze USA – to wsciekla imperialistyczna dyktatura. Podaja to sondaze publiczne w USA i amerykanskie media.
    Podobno niektore media podaja, ze Amerykanie pchaja sie do wojny, zeby cos ukryc. Tak sie stalo za Clintona, ktoremu grozil „impeachment” za Monike Lewinsky.
    Ofiara padla Jugoslawia: trzeba bylo zbombardowac krajine, belrad, ambasade chinska i prisztine, zeby swiatowa opinia publiczna przestala dyskutowac o jurnym prezydencie. To nieslychane.
    To naprawde nie moj wymysl.

    Polls Increasingly Confirming that America Is a Dictatorship | Global Research – Centre for Research on Globalization

    https://www.globalresearch.ca/polls-increasingly-confirming-that-america-is-a-dictatorship/5623924

  113. Boydar said

    „… jak takie durnowate nieuki i mentalne gzymsy mogą zarządzać przodującym państwem?? …”

    Nie mogą. I nie zarządzają. To tylko pokrywka. Taki dekiel-zakładnik sytuacji. A Pan Gajowy się stresuje jakby to wszystko było naprawdę.

    ——–
    Niestety, to się dzieje naprawdę.
    Admin

  114. Boydar said

    MOŻE SIĘ DZIAĆ naprawdę; ale nie dla tego że na Twitterze u Trumpa napisano to czy tamto.

  115. Boydar said

    Naprawdę to jest Putin. Jego naukowcy, inżynierowie, wojskowi i żołnierze. Bo oni jedyne co mają to Ich prawdziwa Ojczyzna, której nikt z banana nie musiał strugać.

    A cała reszta to tylko sprzedajne kurwy. Raz kurwa – zawsze kurwa. Kurwy nie są „naprawdę”, to tylko nasze złudzenie apteczne. Robisz PSTRYK i znikają. I teraz wreszcie znikną, już czas.

    ——-
    Pan usiłuje zaczarować rzeczywistość.
    Kurwy nie znikają.
    To nas jest coraz mniej.
    Admin

  116. Boydar said

    Mam nieco odmienne zdanie; myśmy zapomnieli jak się robi PSTRYK.

    ——–
    Panie Boydar… Już za późno na pstryk, co by ten pstryk nie miał znaczyć.
    Gangrena się nie cofnie.
    Admin

  117. Boydar said

    Nic potworniejszego niż zabicie Boga nam się już na tym świecie nie przydarzy. A jeżeli nie, to znaczy że MOŻE BYĆ tylko lepiej.

    Pisze Pan, że gangrena się nie cofnie. Oczywiście że nie, nigdy się nie cofała. Porażona tkanka mogła tylko obumrzeć a gangrena zatrzymać. I ta też musi. Istotne jest bowiem to co jeszcze zdrowe. A codziennie rodzi się tysiąc zdrowego.
    Niedużo trzeba, tak ze dwa magazynki. Może cztery.

  118. Joe said

    Jaka gangrena 1.5 miliarda Chinczykow,tych legalnych z papierami i POdobno okolo 800 mil.tych co sie urodzili na wsiech „nadprogramowo”
    to co,tez gangrena?Tylko czekaja co zidiocialy POlitycznie POprawny Zapad wymysli jeszcze bardziej DURNEGO…to wtedy sie dowie z ktorej strony kura ma dziob…A Rosja tez zna swoje miejsce w szeregu i trzyma ruki Po szwam.SPOKO.

  119. revers said

    re115
    pani Merkel oglosila Putina winnym wszystkich nieszczesc na tym swiecie, lacznie z gazowaniem w anglii i syrii, po to ja trzymaja za kanclerzyce wszystkich reichow, a i w Polsce nie brakuje mocherek ktore udusily by wlasnymi rekoma Putina, tak im zaszkodzil.

    Wspolpracowac to moze Rosja z Chinami na Morzu Srodziemnomorskim, a bedzie tego nie licho ..

    https://en.news-front.info/2018/04/11/chinese-navy-ships-ordered-join-russian-task-force-event-us-strike-syria/

  120. snag said

    Lesnik @ 106 ,…

    Luuudzie do jasnej, czy wy potraficie czytać i dyskutować bez tańczenia po mapie?

    Palant zarzucił że Amerykanie to niekumate durnie ‚że dla debili w USA nie trzeba się wysilać za bardzo, łykają jak pelikany wszystko co im zapodadzą’ … to mu podrzuciłem 3 linki z kilkoma tys. dowodów (wpisy pod artykułami) że goowno prawda … Za mało? W kiblu znajdziesz więcej ,…

  121. Miet said

    Re.100.
    Panie Carlos, Ameryka nie dała mi nic za darmo.
    To co mam to zawdzięczam swojej pracy. Na każdego centa musiałem tutaj zapracować.
    Ale cenię ten kraj, gdzie mogłem swoje walory i umiejętności zamienić na to co teraz na starość mi służy i co sobie bardzo cenię.
    Nie jestem milionerem ale jestem normalnym człowiekiem, który może cieszyć się z osiągnięć zdobytych wlasną pracą.
    I niczego więcej nie oczekiwałem od tego kraju.

    Panu i wszystikm innym tutaj, przypominam, że nigdy nie pochwalałem poityki zagranicznej USA.

    Wręcz przeciwnie potępiałem te wszystkie bliskowschodnie wojny i dalej je potępiam.

  122. Boydar said

    @ Pan Miet

    Czyli można by rzec, że Ameryka to jest takie Pańskie Po-lin; „tu odpoczniesz”.

  123. snag said

    Miet @ 121 ,…

    Przyklad commie mindset … Niektórzy nigdy z tego nie wyrosną.

  124. Miet said

    Re.122.
    Jeżeli tak to Pan widzi, to pańska sprawa.

  125. Miet said

    Re.123.
    Przyznaję rację, Panie Snagu.☺️

  126. troll polonii said

    No i mamy nowy pasztecik> OPCW wyjechalo do Syrii badac ten trujace gazy w Syrii.
    Amerykanie nie pozwolili niczego zbadac ani dochodzic. Zanim specjalisci z OPCW zabrali sie do pracy, kowboje zaczeli bombardowac Syrie i te laboratoria , ktore mialy byc badane. jesli w tych zakladach jest rzeczywsice chlorin czy inna cholera – to kowboje znow wymorduja polowe ludnosci cywilnej.
    A reszta ucieknie do Europy jako uchodzcy. Bedzie to kolejny prezent USA dla Europy.
    Merkelowa juz zgrzyta zebami. Wlosi tez. Ortodox i pedal Macron sercem i dusza wspiera kolejne fale uchodzcze
    Europa chyba ma juz dosc tych prezentow z USA.

  127. sobek said

    121
    Miet
    Znaczy to tak ogolnie, ze ma pan gdzies Polakow w Polsce, ktorzy w odpowiednim momencie nie zwiali do naszych wrogow, ktorzy nam zgotowali Solidarnosc i rewolucje nedzy w Polsce.
    Zadowolony, ze w Ameryce leja glownie murzynow i szkolna dziatwe oraz miliony obcych obywateli po calym swiecie..
    Podobno Gitmo jest znow zapelnione a „rezydenci” poddawani torturom.
    Polacy mieszkaja w roznych czesciach swiata. Znajomi mieszkaja na Taiwanie, w Egipcie, w Nowej Zelandii. Na warunki bytowe nie narzekaja ale wszedzie sie boja, ze Stany Zjednoczone wlaza z buciorami i zabieraja ludziom biznesy i pieniadze. Firmy amerykanskie sa bardzo agresywne.
    Wiec zyje pan nie z rak pracy tylko z grabiezy pt. tytulem amerykanska wersja globalizacji.
    A pan sie zdaje cieszy, ze : „Mnie tu dobrze a dr. Piskorski niech sczeznie w wiezieniu”.
    Cejrowski opowiada mniej wiecej to samo.

    Panu dobrze bo barbaria rzadzi w Polsce: wasza barbaria:

    „Aresztowanie Mateusza Piskorskiego przeprowadzono na bezpośrednie polecenie CIA” – Sputnik Polska

    https://pl.sputniknews.com/polska/201705245507103-sputnik-mateusz-piskorski-aresztowanie-abw-polska-szpiegostwo/

    Agent trzech wywiadów” Mateusz Piskorski – Sputnik Polska

    https://pl.sputniknews.com/opinie/201705185484993-Agent-trzech-wywiadow-Mateusz-Piskorski/

  128. leśnik said

    Panowie amerykanie polskiego pochodzenia. Atak na suwerenne państwo się odbył mimo że Rosjanie zdemonstrowali dowody że tzw. atak chemiczny był inscenizacją. To kim według was jest wasz prezydent? Wiem. On nie jest sprawcą, jest ofiarą.

  129. troll polonii said

    128
    Lesnik
    Ten pan prezydent nie-sprawca, na twitterze uprzedza, ze atakuje Syrie.

    Lew Tolstoj kiedys pisal, ze najwiekszym zagrozeniem dla swiata jest Dzingis Chan z telefonem.

    Tak sie sklada, ze i telefony juz teraz sa przestarzale. Mamy internet i twitter.
    Zarowno prezydent USA jak i czarownica May zapomnieli zapytac sie parlamentu i skonsultowac z ministramii i reprezentantami w parlamencie.
    Pani Teresa May , czarownica nowoczesnie zmotoryzowana ale juz n nie na miotle tylko nowoczesnym odkurzaczu powtorzyla slowo w slowo to co w 2003 roku oznajmil jej kolega po fachu, Tony Blair: My wierzymy ze Syria ma bron chemiczna.
    Na pytanie dziennikarza, Teresa May powiedziala, ze nie musi sie z nikim kontaktowac bo ona wierzy, ze podjela jedynie sluszna decyzje.
    Na tym polega dyplomacja (nie) parlamentarna.
    Niemniej jednak: atak USA i UK o godz 4-tej nad ranem (jak hitlerowcy) mial na celu nie tylko wystraszyc ludnosc zwlaszcza kobiety i dzieci- ale tez powstrzymac OWPC przed rozpoczeciem sledztwa w sprawie broni chemicznej i gazow bojowych.
    Tego samego dnia Komisja do badania broni chemicznej miala rozpoczac prace wczesnym rankiem ale nie zdazyla. Przeszkodzily naloty na PUSTE budynki, ktore staly od kilku lat opustoszale i nieczynne. Zbombardowanie ich oczywiscie utrudnic mialo wszelkie dochodzenia.

    Na 103 pociski ( w tym tomahawki) wystrzelone w te zabudowania nieczynnych laboratoriow – prawie polowa zostala znisczona przez armie syryjska, a reszta poleciala nie wiadomo, gdzie.
    Napastnicy od razu podali, ze atak byl szalenie precyzyjny bo …nikt nie zginal.
    Musieli dac dyla jak sie okazalo po 15 minutach bombardowania, ze syryjski system obrony dzial zupelnie przyzwoicie.
    Nie wiadomo, co sie stalo z francuskim sojusznikiem bo zdaje sie, ze Francja w ostatniej chwili zmienila zdanie ale trzeba to sprawdzic we wiadomosciach bo to byla tylko krotka wiadomosc. Trzeba ja potwierdzic.

  130. leśnik said

    @128.
    Na razie trudno to wszystko zrozumieć. Wiadomość o braku udziału Francji pochodzi od Rosjan i fakt, nie ma potwierdzenia. Były informacje że Rosja została wcześniej uprzedzona co w świetle wcześniejszych agresywnych wypowiedzi o zaatakowaniu samej Rosji jest dziwne. Co to za wojna gdy informuje się przeciwnika o ataku? Rosja niby nie zaangażowała się w obronę a przecież oczywiste jest że sama obrona syryjska funkcjonuje za sprawą Rosji i na pewno nie bez Rosjan. Więc z jednej strony wygląda to jak ustawiony spektakl a z drugiej strony wściekłe ujadanie i zapowiedź dalszej eskalacji wzmaga się. Gdyby był spektakl to po to aby sprawę zakończyć a oni mówią że to początek. Widać więc że chodzi o wywieranie presji aby osiągnąć jakieś cele a także coś przykryć.

  131. troll polonii said

    130
    Lesnik
    Karta Narodow Zjednoczonych i Konstytucja USA ( i nie tylko USA) zabrania niezadeklarowanych wojen, to znaczy takiech dzikiech wojen nie zatwierdzonych przez parlament.
    Napad na Jugoslawie byl zbrodnia, bo Jugoslawia nie byla w konflikcie z zadnym panstwem.
    Wojne wywoluje sie tylko wtedy gdy zagrazaniebezpieczenstwo a wiec prawo miedzynarodowe uznaje tylko wojny obronne.
    Fakt, ze USA sie nie przjmuje zadnym prawem ale i wlasna konstytucja, nie zwalnia Ameryki z odpowiedzialnosci.
    Naturalnie, ze nie jestem prorokiem i nie mam zielonego pojecia co sie stanie ale troszke wierze, ze od czasu napasci na Irak czy Libie – sytuacja sie troszke zmienila.
    Syria nie jest osamotniona; Chiny tez sie buntuja, ze nie popra wojny w Syrii.
    Merkelowa sie zbuntowala i Wlochy, mimo, ze sa w NATO.
    Rownoczesnie widac wyraznie, Ze USA probuje cos ukryc. Zdaje sie, ze maja tak zwana niezgodnosc pogladow w Waszyngtonie, podobnie jak w Londynie.

  132. snag said

    128 ,…

    Francja wycofała się w obawie ze atak spowoduje następną fale uchodźców podobnie Niemcy choć ci nie deklarowali ze wezmą udział.

  133. snag said

    130 ,…

    W Ameryce prezydent ma prawo do interwencji nie dłuższej niż 90 dni, na dłuższą potrzebuje zgodę Capitol Hill.

  134. snag said

    129 ,…

    Zbombardowali gruzy – Wilk syty i owca cala*, przy okazji liczyli że sprawdzą efektywność S-400 a czy się udało to się nie dowiesz ,…

    *Grajdołek wkoorwiony bo ten gaz to ich false flag operacja po której liczyli na gruzy, pozbycie się baz Iranu i zmianę reżimu w Syrii … Nie tylko nie wypaliło to nie mogą zarzucić że nie interweniował.

    To już druga taka akcja, coś mi wygląda ze Trump to większy cwaniak niż dają mu kredyt.

  135. snag said

    133 mialo być do 131, sorry ,…

  136. leśnik said

    @130.
    Przestali przejmować się prawem miedzynarodowym i prawdą czyli faktami. Nie dbają nawet o zachowanie pozorów. To też się zmieniło i jest bardzo niekorzystne.Dla nas. Fakt że Chiny są stanowcze na swoim podwórku ale sytuacja w Syrii też ich dotyczy a zaangażowanie jest znikome. Ich słabe wsparcie dla Rosji w Syrii sprawia że przeciwnik czuje się mocniejszy. Nie wiem jak nazywać tego przeciwnika,bo USA postrzegam tylko jako ramię zbrojne, ale chyba wszyscy zagrożeni powinni rozumieć że w ich interesie jest udzielać sobie zdecydowanego wsparcia w trudnych momentach.

  137. leśnik said

    Nie trafia do mnie tłumaczenie że ktoś miał obawy związane z liczbą uchodźców. Poza tym wydaje się że Francja jednak brała udział w ataku. Niemcy dużo wcześniej odmówiły.

  138. snag said

    137 ,…

    Powtarzam co piszą w wiarygodnym źródle ,…

    „The Interior Minister of France Gerard Collomb and German Federal Interior Minister Horst Seehofer have expressed concern that U.S. led airstrikes in Syria against the Assad regime could fuel a new wave of mass migration to Europe”
    —————————-
    http://www.breitbart.com/london/2018/04/14/france-germany-express-concern-syria-strikes-spark-new-migrant-crisis/

  139. snag said

    Francja partycypowała ,…

  140. leśnik said

    Pisać to sobie mogą. Jeden wiarygodniejszy od drugiego.

  141. troll polonii said

    133
    Snag
    Radze sprawdzic Konstytucje USA
    Syria Ameryce nie zagraza. Prezydent ma executive power tylko w razie emergency.
    Niemal kazdy amerykanski prezydent jest nieukiem i czytac nie umie.

  142. snag said

    141 ,…

    Prezydent nie musi być rocket scientist, od tego ma prawników ,…

    http://www.breitbart.com/big-government/2018/04/14/klukowski-president-trumps-syria-strikes-constitutional/

    ——
    Rocket scientist, Bua ha ha!
    Žeby przynajmniej umiał korzystać z tych prawników… ale albo nie umie, albo ci prawnicy to nieuki albo bandyci.
    Admin

  143. snag said

    Skąd wiesz, liczyłeś?

    „Na 103 pociski ( w tym tomahawki) wystrzelone w te zabudowania nieczynnych laboratoriow – prawie polowa zostala znisczona przez armie syryjska, a reszta poleciała nie wiadomo, gdzie”

  144. troll polonii said

    142
    Snag

    To przeciez widac, ze w USA sie glupieje.

    Snag pisze:

    „Prezydent nie musi byc rocket scientist. Od tego ma prawnikow”

    T o prawnicy w USA zajmuja sie rakietami?
    To zdaje sie za bardzo widac.

    Bo USA prawnicy nawet nie potrafia wybudowac wyrzutni rakietowej. Musza prosic sie Rosji, za kazdym razem zeby im pozwolili skorzystac z rosyjskiej..

    Dlatego Rogozin zapowiedzial, ze jak kowboje beda niegrzeczne to beda skakac w kosmos z… trampoliny.
    Im nawet brakuje dolnego czlona do kazdej rakiety, zeby wyleciec w kosmos.

    Od jutra Duma ma uchwalic rosyjskie embargo na ten dolny nosny czlon rakiety balistycznej, ktory za kazdym razem kowboje kupuja od Rosjan.

    Teraz Rosjanie beda sprzedawac Chinom, bo juz podpisali kontrakt.

  145. snag said

    142 ,…

    Nie zmienia to faktu że nie musi być przysłowiowym ‚rocket scientist’ ,…

    ——
    Wygląda na to, że wystarczy, by się umiał podpisać.
    Admin

  146. snag said

    144 ,…

    Gdybym cie nie znal to pomyślał bym ze robisz jaja ale że wiem żeś nieuleczalny idiot który pretenduje ze coś wie a goowno wie to oleję. Może kiedyś ci wytłumaczę dlaczego ‚rocket scientist’ a nie Einstein czy Kopernik … może ,…

  147. snag said

    145 ,…

    Dla przykładu: Alexander Macedoński, Kaligula czy Gengis Khan nie skończyli Oxford czy Harvard a zapisali w kartach historii jako liderzy i politycy, Clinton, Rhodes Scholar, zaliczył Georgetown University i Oxford a rozpieprzył pól południowej Europy żeby wymigać się od impeachment bo go nakryli na blowjob i kłamstwie. Bush zaliczył Yale i Harvard i kreował burdel na B. Wschodzie, Natomiast Reagan skończył jedynie High School i okazał się jednym z najlepszych i najpopularniejszych prezydentów ustępując tylko founding fathers Stanów.

    ——
    I co to ma udowodnić?
    Admin

  148. snag said

    Ze nie musi być ‚rocket scientist’ ,…

    ——
    Administracja USA udowadnia, iż nie tylko nie „rocket scientist”, ale wręcz głupek.
    Chodzi nie tylko o wykształcenie, ale przede wszystkim o jakiś poziom inteligencji, co znużony wyjaśniam.
    Admin

  149. Re: 80 cd
    Wyglada na to, ze „akcja” w Syrii nie przyniosla oczekiwanych „rezultatow” dla zydowskich syjonistow, ktore sie „wykosztowaly” (ok. 400 miliardow dolarow) wiec najprawdopodobniej przystapia do „planu B” wysadzajac kilka miast (rakietami z nieoznakowanego obiektu podwodnego), by „zmusic” Amerykanow do radykalnych I sila rzeczy „konstruktywniejszych” dzialan wojennych na arenie wojennej „zadymy” w skali swiatowej…w najblizszym czasie…
    ======================
    jasiek z toronto

    http://polskawalczaca.com

  150. troll polonii said

    148
    Snag
    Chyba jednak przydalby sie Amerykanom choc jeden rocket scientist:
    Rosjanie przygotowuja ustawe do Dumy i maja zamiar zawiesic wspolprace rakietowa z USA ; nie potrzebuja tez amerykanskich lekarstw, papierosow ani alkoholu.

    Russia to suspend nuclear, rocket cooperation with America, ban US tobacco & alc…

    https://www.rt.com/politics/424010-russia-sanctions-nuclear-us/

  151. troll polonii said

    147
    Snag
    Dzis jest w dobrym humorze. Rozbawil mnie do lez.
    Bo ja bardzo lubie czytac o starozytnosci i wielkich globalistach i politykach i dopatrywac sie podobienstw..

    Widac Snag ma dzis wielkie poczucie humoru porownujac Trumpa do Dzingis Chana, Kaliguli i Aleksandra Macedonskiego, ktorzy tez nie ukonczyli Oksfordu!
    Powiem wiecej: Hitler i Napoleon tez nie ukoczyli Oksfordu.
    Kaligula spal z koniem i zrobil nawet z niego senatora bo czul instynktownie, ze kon sie lepiej nadaje do tej roli.
    A kon Aleksandra Macedonskiego nazywal sie Bucefal.
    I tez pasuje
    .
    A Reagan rozwalil Polske. I przylozyl tez Ameryce.
    I dlatego Snag go kocha.
    Founding fathers byli tak kochani, ze trzeba ich bylo zastrzelic.

Sorry, the comment form is closed at this time.