Dziennik gajowego Maruchy

"Blogi internetowe zagrażają demokracji" – Barack Obama

Holender chce zmienić wiek w dokumentach. Powołuje się na przepisy dotyczące „zmiany płci”

Posted by Marucha w dniu 2018-11-12 (Poniedziałek)

69-letni Holender walczy o zmianę certyfikatu narodzin, aby podano na nim wiek 49 lat. Twierdzi bowiem, że uważa się za osobę właśnie w takim wieku. W uzasadnieniu swego twierdzenia powołał się na argumenty stosowane przez transgenderowców.

W wywiadzie dla Washington Post Emile Ratelband z holenderskiego Arnhem stwierdził, że współcześnie w Europie czy Stanach Zjednoczonych ludzie są wolni i mogą podejmować decyzje zgodnie z własną wolą. Powiedział, że mogą podejmować decyzje dotyczące swej płci czy imienia. W związku z tym on chce zmienić wiek.

Jakimi motywami kieruje się ojciec 7 dzieci, obecnie jednak samotny? Twierdzi, że czuje się jak 40-45 latek i pragnie zmienić swoje życie. Tymczasem jego wiek obniża jego wartość na portalu randkowym, a nie chce uciekać się do kłamstwa. Co więcej, mężczyzna podkreśla, że jego wiek sprawia, że klienci uważają go za mniej kompetentnego, niż jest w rzeczywistości.

Nie wiadomo jednak czy mężczyzna nie dopuścił się po prostu politycznej prowokacji. Stara się jednak przekonać władze, że myśli poważnie. Przed sądem przekonywał, że współczesne społeczeństwo uwalnia się od ograniczeń.

Mężczyzna doczekał się poważnego podejścia ze strony sędziów. Jak zauważa portal Life Site News, samo rozpatrywanie jego sprawy i poważne potraktowanie stanowi kolejny przełom w sporze między ideologią tożsamości a obiektywną rzeczywistością.

Do tej pory bowiem niezmienność wieku stanowiła argument, jakim konserwatyści posługiwali się w dyskusjach ze zwolennikami ideologii gender, sprowadzając ją do absurdu. Teraz okazuje się, że postulat zmiany wieku jest rozpatrywany przez sąd, jak każda inna sprawa.

Warto zauważyć, że wiek podobnie jak płeć jest niezależny od woli człowieka. Jednak część mieszkańców współczesnego Zachodu nie może tego zaakceptować. Nie mogą bowiem znieść istnienia żadnych ograniczeń dla własnej woli. Ich mottem mogłyby stać się słowa Fryderyka Nietzschego „jeśli Bóg jest, to jakbym zniósł, gdybym nim nie był”.

Źródło: lifesitenews.com
mjend
http://www.pch24.pl/

Komentarzy 35 to “Holender chce zmienić wiek w dokumentach. Powołuje się na przepisy dotyczące „zmiany płci””

  1. Zbyszko said

    Oczywiście, że chłop ma rację. Zastanawiam sie tylko dlaczego, tak słabo siebie ocenia, bo wg mnie śmiało mógłby sobie zmienić wiek na jakieś 4 lata, by mógł ubiegać sie o przyjęcie do przedszkola.
    Czeka,y na pozwy sądowe ludzi umarłych by sąd uznał ich za żywych, i oczywiście odwrotnie.
    Kto mi będzie ingerował w moją wolność, gdy czasami po wielkiej popijawie czuję się umarty.

    Kiedy w końcu Pan Bóg zlituję się nad tą popieprzoną Ziemią i ześle na nią jakąś czarną dziurę

    ———-
    Ten Holender chyba (?) robi sobie jaja…
    Admin

  2. Grace said

    Przeciez to dzieje sie w Holandi. Nie powinnismy byc zaskoczeni. Wszelkie dewiacje dozwolone. Ciekawa jestem co jest klamstwem w tym kraju a co prawda ? Dla mnie zmiana wieku na mniejszy juz jest oszustwem, cokolwiek te chore sady z chorego spoleczenstwa postanowia. Czy oszustwo moze byc prawda?

  3. lopek said

    Wygląda na to, że ten Holender robiąc sobie słusznie jaja z lewackiego, pupilo-szatańskiego zatracenia – dodał tylko temu lewactwu nowego paliwa. Sądy będą określać wiek dla wszystkich – jeżeli uznają to za stosowne – i wtedy wcale to nie będzie śmieszne. A jak!
    Wniosek?
    Wszystko jest dobre dla pupili Szatana – co ruguje prawdę z tej Ziemi.

  4. Ola said

    swietnie! chlop ma racje!! wreszcie! tez chce byc 20 tka 5 tka , taka sie przeciez czuje . A zyciowej madrosci z biegiel lat raczej nie nabylam , wrecz przeciwnie – mam coraz czesciej na coraz wiecej , jak to mowia malolaty – wy*ebane.

  5. Ola said

    a czy wiadomo na jakim portalu randkowym urzeduje owy Holender? to prosilabym o info.

  6. Ola said

    w tajemnicy musze Wam wyznac, ze bedac z okazji 1 listopada w Polsce dalam sobie wstrzyknac botoks i kwas hialurinowy . W morde. No poprawa jak nie wiem ! Za 1350 zeta , jesli idzie o szczegoly . Zawsze o 100 euro taniej niz w Niemczech . Ale nie zaluje. Za pol roku robie znowu . No ijeszcze ta date urodzenia musze zmienic . I znowu bedzie slicznie i slodko.

    ————-
    Ja tam jestem tolerancyjny. Uważam, że baba ma prawo (niemal) do samego diabła się udać, żeby jej przedłużył młodość i urodę.
    Admin

  7. Oj Olka said

    Oj Olka Olka 😉

  8. Plausi said

    Historia ustalona postanowieniem sądu

    „Wygląda na to, że ten Holender robiąc sobie słusznie jaja … Sądy będą określać wiek dla wszystkich

    Już dziś ustalają sądy a właściwie kodeks karny w krajach Europy fakty historyczne. Dla potrzeb przemysłu holokaust ustanowili okupanci Europy przestępstwo za kwestionowanie „faktów” historycznych opracowanych dla Gojów przez przemysł holokaustu:
    w Polsce – „kłamstwo oświęcimskie”, choć poprawna nazwa byłaby „kłamstwo auschwitzkie”
    we Francji –„ négationnisme”
    w RFN, okupowanym przez wojska USA i W.Brytanii – „Holokaust leugnen”
    i.t.d.

    Skoro kodeks karny ustala fakty historyczne w UE, dlaczego sądy nie miały by postanawiać o wieku ludzi, ich kolorze skóry, oczu, owłosienia, ilości członków czy ich rozmiarów i.t.p. . To powinno być daleko łatwiejsze, niż ustalanie sądowne faktów historycznych.

    Należałoby n.p. ustalić koniec I Wojny Światowej na rok 2010, a kto by tę rzecz kwestionował, powinien zostać skazany wg k.k. n.p. na 1 do 3 lat więzienia. Data ma nawet swoje realne uzasadnienie, bowiem w tym roku RFN zapłacił ostatnią ratę odszkodowań za I Wojnę Światową, kończąc tym samym I Wojnę w sensie finansowym, a to jest sens najważniejszy. Co tak pięknie ujęła mamusia aż pięciu bojowników finansowych:

    https://pppolsku.wordpress.com/2016/08/07/slowni/#Rotsz

    Nie należy się niepokoić tą utratą możliwości prowadzenia wojny, bowiem dwa lata wcześniej MWF

    https://pppolsku.wordpress.com/2016/08/07/slowni/#MWF

    rozpoczęła finansowo kolejną wojnę światową ofensywą nazwaną przez historyków „kryzysem finansowym 2008. roku”, II Wojnę Światową dla przykładu zapoczątkowała ofensywa finansowa nazwana „kryzysem finansowym 1929. roku”, ta II Wojna finansowo trwa do dziś. Jeśli chodzi o wojnę wywołaną w roku 2008, to niecierpliwi muszą jeszcze na operacje militarne nieco poczekać.

    Naturalnie byłoby poważnym zaniedbaniem, gdyby sądownictwo pominęło taką możliwość jak karanie za wypowiedzi, bowiem wolność słowa w naszej prawdziwej demokracji nie może być większa niż wolność badań historycznych. Tak n.p. znana aktorka Brigitte Bardot musiała już wielokrotnie zostać przez niezależny sądu we Francji skazana, z racji przestępstwa nazwanego „mowę nienawiści”, bowiem wyraziła wątpliwości odnośnie zalewu jej kraju przez ludność islamską, m.in. wyraziła, że ma przed tą ludnością strach.

    Sąd uznał za konieczne tępienie takich postaw, gdyż an nuż przyjdzie komuś do głowy dostrzec niebezpieczeństwo ze strony innej społeczności z Bliskiego Wschodu, od wieków zresztą zasiedziałej w Europie i wyspecjalizowanej bezspornie w jednej dziedzinie „religijnej”

    https://marucha.wordpress.com/2018/11/09/znalezc-szczescie-w-ramionach-judeopolonii/#comment-791814

    Dzięki pracom historycznym przemysłu holokaustu wiemy n.p., że przed 100 laty Polska odzyskała niepodległość,

    https://marucha.wordpress.com/2018/11/10/kolaboracja-z-pis-doprowadzi-ruch-narodowy-do-kleski/#comment-791978

    byłoby uzasadnione także ten fakt historyczny obwarować karą w k.k. dodało by to uroku Marszom Niepodległości niezależnie przez kogo organizowanym, w ostateczności także przez zarządzających Polakami.

  9. Plausi said

    Do Historia ustalona postanowieniem sądu

    Pierwszy cytat zaczerpnięty z @3, Lopek.

  10. Zbyszko said

    Admin @1 też mam taką nadzieję, bo podpiąłem się pod te jego jaja:-)

  11. bryś said

    Następnie będziemy dodawać sobie lat aby wcześniej iść na emeryturę. Sprytne. A jeżeli ktoś poczuje że w 1 rok pracy postarzył go o 7? Albo 70 letni pedofil w pensjonacie jako 13 latka.

  12. Artnemo said

    Bedzie szansa aby wczesniej przejsc na emeryture!

  13. morgan said

    Tuz po wojnie panowal zamet z dokumentami. Mojej ciotce ktos blednie wpisal date urodzenia /recznie/ 1928 zamiast 1923. Ciotka byla zachwycona wiele lat…ale 5 odpisanych lat dalo o sbie znac, kiedy jej röwiesnice przeszly na emerytury.

  14. NC said

    Re 13: Podobnie było z naszą ciotką, z tym że nie była to czyjaś pomyłka, tylko ona sama wykorzystała zamęt, by się odmłodzić 🙂

  15. Ja uwazam, ze to bardzo zacny pomysl.
    Wszyscy powinnismy sie starac o emeryture juz w wieku 25 lat.
    Czlowiek nie jest stworzony do pracy.
    Bo gdyby byl stworzony do pracy – toby sie nie meczyl.

  16. Roman K said

    Cwany facet..wykorzystuje cassus…I staje przed sadem, ktory musi alo zminic istniejace prawa albo udowodnic be wszelakiej watpliwosci ,ze jest bnada bucow maczanych w kwasie solnym:-))_)
    Oczywiscie jeszcze lepszym bylby przyopadek zwrocenai sie 19 lataka o uznanie jego wieku na 65 lat…I zaraz po przyznaniu wystapic o nalezna mu emeryture I odszlkdowanie od panstwa , ktore zlalamo jego prawa ludzkie I nie dalo mu zadnej pracy:=-)_)___ Trollu Czlowiek byl stworzony wylacznie do pracy….o czym swiadczy jego mozg , oko i piec palcow na wyjatkowej dloni….gdyby bylo inaczej mialby ogon i tej samej dlugosci fiuta….
    W raju nei musial pracowac..mial wszystko..do dzis wszystkie bydleta maja wszystko bez pracy I pozostaja w Raju:-)))
    DOkldnei jak czlonkowie Nomenklatury Partii Komunistycznych:-))

  17. @ 15. Troll Polonii
    „Czlowiek nie jest stworzony do pracy.
    Bo gdyby byl stworzony do pracy – toby sie nie meczyl.”
    Brawo!
    Wprost genialne odkrycie!!!

  18. RomanK

    Pan Romank wszystko pomieszal:

    „W raju nei musial pracowac..mial wszystko..do dzis wszystkie bydleta maja wszystko bez pracy I pozostaja w Raju:-)))
    DOkldnei jak czlonkowie Nomenklatury Partii Komunistycznych:-))”

    Znaczy sie, panie Romanie, czlowieka wypedzono z raju a w nagrode wpuszczono bydleta?

    W raju czlowiek nie musial pracowac. Teraz bydleta nie musza. A czlowiek musi? Bo Bog stworzyl Raj dla bydlat.
    Bardzo ciekawe odkrycie, zwlaszcza, ze na ogol partie komunistyczne nie bywaja religijne. A jednak Bog im Raj stworzyl!

    Czyli teraz tylko bydleta zasluguja na Raj?

    Czlonkowie Partii Komunistycznej tez nie musza pracowac?
    Ktorej partii komunistycznej?
    W Chinach?- wszyscy komunisci pracuja
    Wietnamie- wszyscy pracuja
    Mongolii- wszyscy pracuja
    Rosji – wszyscy pracuja
    Italii- wszyscy pracuja

    Polske jakos ominely partie komunistyczne. Ostatnia nam sie gdzies zagubila juz przed wojna.
    W PRL-u nie mielismy komunistow.
    Czy pan RomanK moze sie sprecyzowac, o co tak naprawde chodzi z tym rajem?
    Moze to chodzi o raje podatkowe dla amerykansich oligarchow?
    Bo te raje sa pewnie rzeczywiscie dla bydlat. Z Ameryki.

  19. Marucha said

    Re 16:
    Uśmiałem się z tego zdania o niepracujących bydlętach… ale muszę wnieść małą poprawkę.
    Niektóre pracują, bo je człowiek zmusza.
    Koń, osioł, wielbłąd…

  20. Ad. 16

    Panie Romanie… Każdy powinien robić to, co robi najlepiej, co mu najlepiej wychodzi. Pana to też dotyczy… 🙂

    Daj se pan spokój z filozofią – ekonomia czeka! 🙂

  21. Boydar said

    Nie ma żadnej ekonomi ponad „nie kłam” i „nie kradnij”. Podobno cała ludność ziemi mieści się w sześcianie o boku jednego kilometra. Przynajmniej tak twierdzą ci co wiedzą.

  22. Sebastian said

    chyba po raz kolejny mamy do czynienia z próbą stworzenia precedensu, przecież ciapate też czują się w większości dziećmi. Już nie będzie imigrant zgwałcił, tylko doszło do seksu między nieletnimi, albo grupowo się zabawiali w doktora

  23. Kar said

    re:13/Morgan

    ..podobny przypadek spotkalem kiedys pracujac dla firmy samochodowej w Kanadzie. Chinczyk juz b. daleko posuniety w latach wywracal sie niosac plytki od skrzyni automatycznej.., a naoczni swiadkowie zaraz dodawali; „musi teraz dziadyga nadrabiac lata, bo jak wjezdzal do Kanady to odjal sobie dobre „nascie” ..

  24. Andzia said

    W zasadzie na starość ludzie często dziecinnieją, są nieporadni, nie nadążają za „światem” Zamiast domów starców wprowadzić przedszkola. Personel lepiej traktuje dzieci niż staruszków.

  25. Wieloimienny said

    Tylko jeden Holender czuje się młodszy niż jest w rzeczywistości?

    W Polsce to co najmniej dwóch sławnych się nie starzeje (Ibisz i Buczkowski). Od lat wyglądają tak samo.

    Mnie dają 20, czasem się pytają o dowód a mam 28 z ogonkiem. Chyba dobrze?

    Na poważnie to facet opisany w artykule powinien trafić na obserwację do Kocborowa, a nie zdobywać rozgłos medialny.

    Zachód upadł!

  26. ojojoj said

    to ja chce miec 200 lat i byc w ksiazce Guinessa

  27. Czytaj gnialny felieton na:
    https://wprawo.pl/2018/11/13/walka-o-kulture-trwa-i-trwa-mac-kacik-kom-kultury-1/

  28. Regina said

    Dawno się tak nie ubawiłam,czytając te wszystkie komentarze,co jeden to lepszy,co jeden to dowcipniejszy.Obojętnie jakie powodowały nim motywacje,to facet zrobił bardzo dobrą robotę,bo bezlitośnie odsłonił idiotyczność gender.Prawnicy w jego sprawie będą mieli twardy orzech do zgryzienia.

  29. Roman K said

    Panowie….PRACOWAC moze ..TYLKO CZLOWIEK…badz inny inteligentny hominoid….bydlatka tylko sa zdolne do wysilku fizycznego..co wykorzystuje czlowiek…ktory wie, jak to bydlatko wykorzystac nie czyniac mu krzywdy..stad wiemy- jakie sa bydlatka juczne , jakie pociagowe…
    Praca – robota..od robi…czyli tworzy cos z czegos co juz jest tworzac nowa wartosc….badz jakosc…badz zaspokaja potrzebe roznego typu….

  30. Roman K said

    Panie TRoll….Tak Raj…Inaczej E DeN….gdzie mieszkancy zaspokajali i nadal zaspokajaja…. wszystkie swoje potrzeby bez zadnej pracy….
    Drzewo swiadomosci I moralnosci jest wygnaniem z Raju:-))))
    Praca to w znaczeniu ekonomicznym dzialalnosc Czlowieka polegajaca na wymianie enrgii pomiedzy Czlowiekiem I Natura, w procesie ktorej powstaje nowa wartosc , badz jakosc!
    KOmunisci to nie ludzie..ale SSwyny, I czego sie nei dotkna wszystko zpieprza…..obserwuj pan Chiny..na krawedzi katastrofy….:-_)_)__ widac ..widac..tylko trzeba umiec patrzec:-)))))

  31. Re: 30 Roman K.
    Chiny sa na krawedzi…, ale zydowskiej katastrofy…zwwlaszcza lichwiarskiej z federal reserve…
    Porownywanie komunistycznych s…synow z USA z chinskim „szyldem” komunizmu jest jak porownanie k…rwy z „cichdajka”…

    W Chinach kazdy Chinach moze bez zadnych „licencji” I „pozwolen” sprzedawac na ulicy co tylko chce, a w USA nie moze kilkuletnia dziewczynka sprzedawac zwyklej orenzady bez odpowiedniego zezwolenia…, ani nawet serwowac charytatywna organizacj darmowych posilkow dla bezdomnych…

    Wniosek? Ano taki, ze zydowskie s…synstwo w USA (I nie tylko w USA) w siegnelo ZENITU…bezczelnosci
    =============================
    jasiek z Toronto

    http://polskawalczaca.com

    P.S. Jak na razie, to USA siedzi w chinskiej „kieszeni” na kwote ponad 8 bilionow (trylionow) dolarow a nie odwrotnie…jesli juz…

  32. Plausi said

    „The Judas Economy”

    @31, Jasiek Z Toronto

    „USA siedzi w chinskiej „kieszeni” na kwote ponad 8 bilionow (trylionow) dolarow”

    tak zatytuowali swą analizę autorzy, w której podają, że w latach 90-tych transfer kapitału z USA, głównie do krajów mniej rozwiniętych wynosił ok. 100 miliardów dolarów rocznie, lwia część wędrowała do ChRL, przy czym obok kapitału przekazywano rozliczne technologie, co może jest jescze ważniejsze.

    https://www.amazon.com/Judas-Economy-Triumph-Capital-Betrayal/dp/0738202029/ref=sr_1_3?s=books&ie=UTF8&qid=1542182180&sr=1-3

    Czy te biliony byłyby przekazane w ręce „czerwonych” Chińczyków bez odpowiednich gwarancji i zabezpieczeń ? My wątpimy w to, skąd jest wiadomo, że ChRL dysponuje ” 8 bilionow (trylionow) dolarow” obligacji USA ? Ostatnio była tendencja pozbywania się tych obligacji, czyni to Rosja i ChRL też. To ten nacisk być może doprowadził obecnego prezydenta Trumpa do jego rozpaczliwych ekscesów.

  33. 30
    RomanK
    We swiecie panuje dychotomia zjawisk i pojec.

    Wiem, ze istnieje przynajmniej kilka definicji pracy ale ja zadnej nie rozumiem.

    Kazali chodzic do szkoly- to chodzilem. Pieszo. To tez praca?
    Kazali isc na studia, bo taka byla moda – to chodzilem,
    A ze studia to juz wyzszy stopien pracy (umyslowej) – to dojezdzalem przepelnionym autobusem. Dostac sie na Aleje Trzech Wieszczow, gdzie byla moja wyzsza szkola, to byla i sztuka i praca.
    Kazali isc do pracy – to poszedlem.
    Pieszo. Bo bylo blisko. Ale po pracy trzeba bylo czesto isc na zakupy, Pieszo. Bez auta ale z siatkami i dziecmi z przedszkola .. To tez praca.
    A w domu?
    Zona kazala wyrzucic smieci, przypilnowc dzieci, poczytac im bajki i odkurzyc przedpokoj.
    Nic, tylko caly czas ta wymiana energii z natura. Jeszcze musialem czesto pozmywac naczynia.
    A potem baba mi robila awanture, ze za malo zarabiam i to tez byla wielka wymiana energii (mojej zony) z moja (lagodna) natura.
    Tylko co z tym wspolnego maja komunisci … z Mongolii, Wietnamu, Chin?
    Tam tez maja naturalnie pyskate zony, rozpuszczone dzieci i przymus pracy.
    I zapotrzebowanie na energie.

  34. 30
    RomanK

    Amerykanin Max Keiser pracowal lata cale na Wall Street- nowojorskiej gieldzie az mu sie znudzilo i wku…ilo.
    Od tej pory prowadzi wlasny program ostrzegajac swiat przed oszustami z Wall Street.
    Troszke sie dziwie, ze w dyskusjach na gajowce na temat ekonomii i wartosci pieniadza Max Keiser nie jest cytowany jako autorytet od gieldy i polityki fiskalnej.
    Co najwyzej mozna sie z nim nie zgodzic ale dobrze wiedziec – dlaczego.

    Max Keiser nie przewiduje upadku Chin w najblizszym czasie. Ale ostrzega przed upadkiem dolara jako waluty dominujacej.

    China’s launch of ‚petro-yuan’ in two months sounds death knell for dollar’s dominance — RT Business News

    https://www.rt.com/business/407704-china-oil-plans-yuan-contract/

    US ‘Empire of Debt’ will go to war to stop emergence of petro-yuan – Max Keiser — RT Business News
    https://www.rt.com/business/407789-us-petro-dollar-yuan/

  35. NICK said

    RomanK. (16).
    „I staje przed sadem, ktory musi alo zminic istniejace prawa albo udowodnic be wszelakiej watpliwosci ,ze jest bnada bucow maczanych w kwasie solnym:-))_)”

    Sąd, raczej niewysoki [ile ma Pan wzrostu?] raczej.
    Nic nie może zmienić.
    Ani udo-wodnić, Mecenasie.

Sorry, the comment form is closed at this time.