Dziennik gajowego Maruchy

"Blogi internetowe zagrażają demokracji" – Barack Obama

  • The rainbow symbolizes the Covenant with God, not sodomy Tęcza to symbol Przymierza z Bogiem, a nie sodomii


    Prócz wstrętu budzi jeszcze we mnie gniew fałszywy i nikczemny stosunek Żydów do zagadnień narodowych. Naród ten, narzekający na szowinizm innych ludów, jest sam najbardziej szowinistycznym narodem świata. Żydzi, którzy skarżą się na brak tolerancji u innych, są najmniej tolerancyjni. Naród, który krzyczy o nienawiści, jaką budzi, sam potrafi najsilniej nienawidzić.
    Antoni Słonimski, poeta żydowski

    Dla Polaków [śmierć] to była po prostu kwestia biologiczna, naturalna... śmierć, jak śmierć... A dla Żydów to była tragedia, to było dramatyczne doświadczenie, to była metafizyka, to było spotkanie z Najwyższym
    Prof. Barbara Engelking-Boni, kierownik Centrum Badań nad Zagładą Żydów, TVN 24 "Kropka nad i " 09.02.2011

    Państwo Polskie jest opanowane od wewnątrz przez groźną, obcą strukturę, która toczy go, niczym rak, niczym demon który opętał duszę człowieka. I choć na zewnatrz jest to z pozoru ten sam człowiek, po jego czynach widzimy, że kieruje nim jakaś ukryta siła.
    Z każdym dniem rośnie liczba tych, których musisz całować w dupę, aby nie być skazanym za zbrodnię nienawiści.
    Pod tą żółto-błękitną flagą maszerowali żołnierze UPA. To są kolory naszej wolności i niezależności.
    Petro Poroszenko, wpis na Twiterze z okazji Dnia Zwycięstwa, 22 sierpnia 2014
  • Kategorie

  • Archiwum artykułów

  • Kanały RSS na FeedBucket

    Artykuły
    Komentarze
    Po wejściu na żądaną stronę dobrze jest ją odświeżyć

  • Wyszukiwarka artykułów

  • Najnowsze komentarze

    Maverick o Wolne tematy (54 – …
    Listwa o Traditionis Custodes
    Listwa o Traditionis Custodes
    wanderer o Gospodarz. Rzecz o Edwardzie…
    wanderer o XXI wiek. Więźniarkę zgwałciła…
    wanderer o Paradoks Pałacu Saskiego
    lewarek.pl o Traditionis Custodes
    Miet o Gospodarz. Rzecz o Edwardzie…
    wanderer o Traditionis Custodes
    wanderer o Traditionis Custodes
    Listwa o Wolne tematy (54 – …
    UZA o XXI wiek. Więźniarkę zgwałciła…
    lewarek.pl o Paradoks Pałacu Saskiego
    lewarek.pl o Gospodarz. Rzecz o Edwardzie…
    Listwa o Gospodarz. Rzecz o Edwardzie…
  • Najnowsze artykuły

  • Najpopularniejsze wpisy

  • Wprowadź swój adres email

    Dołącz do 548 obserwujących.

Prof. Jacek Bartyzel komentuje heretycką deklarację międzyreligijną w Abu Zabi

Posted by Marucha w dniu 2019-02-07 (Czwartek)

Goszcząc na międzyreligijnej konferencji w Abu Zabi Papież Franciszek oraz wielki imam Al-Azhar, podpisali wspólną deklarację o ludzkim braterstwie dla pokoju na świecie i zgodnego współistnienia. Dokument ma stanowić kamień milowy w relacjach pomiędzy chrześcijaństwem i islamem, ale jest też stanowczym apelem do wspólnoty międzynarodowej. – tyle oficjalny komunikat Vatican News.

W świecie katolickim nie jednokrotnie podnoszono kwestię nieformalnej herezji Franciszka, jak chociażby zrobił to przebywający “na zesłaniu” w Polsce abp. Jan Paweł Lenga. Profesor Jacek Bartyzel zapytuje wręcz retorycznie: “Czyż deklaracja indyferentyzmu religijnego, całkowicie sprzecznego z dwutysiącletnim nauczaniem Kościoła, nie jest ostatecznym dowodem herezji?”

Tymczasem sama treść Deklaracji jest już tylko praktycznym wypełnieniem modernistycznych dokumentów Soboru Watykańskiego II.

“Deklaracja uznaje, że wolność religijna jest prawem każdej osoby: każdy jest obdarzony wolnością wyznania, myśli, wyrażania jej i praktykowania. Pluralizm i różnorodność religii, koloru, płci, rasy i języka są wyrazem mądrej Woli Boga. I z Bożej Mądrości wypływa prawo do wolności wyznania oraz wolność w różnieniu się pomiędzy sobą. Dlatego odrzuca się wszelkie próby zmuszania ludzi do przyjmowania określonej religii oraz kultury, podobnie jak narzucenie jednego modelu cywilizacji, którego inni nie akceptują.” – jest to jawne pogwałcenie Pierwszego Przykazania, Bożego Prawa i należnej Panu Bogu wyłącznej czci.

Źródło:
>https://www.vaticannews.va/pl/kosciol/news/2019-02/deklaracja-o-pokoju-wolnosci-i-prawach-kobiet.html

Za: wrealu24.pl (5 lutego 2019)

Pluralizm religijny “pożądany przez Boga” – papież Franciszek

“Pluralizm i różnorodność religii, koloru skóry, płci, rasy i języka są pożądane przez Boga w jego mądrości.”

Tak mówi dokument spotkania międzyreligijnego z 4 lutego, podpisany przez papieża Franciszka i Wielkiego Imama Al-Azhar, Ahmada Muhammada Al-Tayyiba, którego uznaje się za najbardziej liberalnego Sunnitę w Egipcie.

Według Księgi Rodzaju (11), Bóg zesłał zróżnicowanie języków jako karę za grzech.

Dokument w dalszej części stwierdza, że “boska mądrość jest źródłem, z którego pochodzi prawo do wolności religijnej i prawo do bycia różnymi”.

To znaczy, że Franciszek uznaje ludobójcze rytuały Azteków za pożądaną przez Boga religię, tak samo zresztą jak Islam czy judaizm, które jawnie sprzeciwiają się Kościołowi w sprawie Trójcy Świętej czy boskości Chrystusa.

Stwierdzenie, że “Bóg” chce istnienia wykluczających się religii oznacza, że “Bóg” Franciszka tak samo ocenia prawdę i fałsz, a zatem jest, niczym diabeł, panem sprzeczności.

#newsVzutsgjknp
Za: gloria.tv (2019-02-05)

http://www.bibula.com/

Komentarzy 37 do “Prof. Jacek Bartyzel komentuje heretycką deklarację międzyreligijną w Abu Zabi”

  1. www said

    tak

  2. Voodoosch said

    Franciszek, tak jak wiekszosc ludzi na swiecie ma swojego, wlasnego Jezuska. Wymysla nowe prawa i reguly, takie tylko pod niego i dla niego wygodne lub odgornie narzucone przez… kogos.

    Polak katolik, czesto tez sobie wybiera, jak bedzie wyznawal wiare katolicka, np. do kosciola tak ale spowiadac to sie komus nie bede itp.

    Muzulmanin tez tak ma, np. wypije piwko ale schowanytak, zeby Allah nie widzial.

    Wiekszosc ludzi jest obludna i fantastycznie potrafi oszukac nawet samego siebie.

  3. Ja sie nie bardzo wdaje w dyskusje o papiezach bo sie na tym nie znam. A nie chce powtarzac tego, co opowiadaja o Watykanie i papiezach swiadkowie Jehowy i amerykanscy ewnagelisci.
    Jestem praktykujacym katolikiem i nie jestem sedewakantysta.
    Nie wierze w kosciol ekumeniczny bo sobie nie wyobrazam polaczenia np. hinduizmu z religia i obrzedami katolickimi. (Hindusi sa podobno najstarsza znana religia i uznaja boskosc Jezusa.)

    Ale wiem co pisze w Nowym Testamencie.

    U sw. Mateusza 5.6
    Rozdzial V
    44
    Jezus:
    Alec Ja wam powiadam: Milujcie nieprzyjacioly wasze…
    48
    Badzciez wy tedy doskonalymi jako i Ojcec wasz, ktory jest w niebiesiech, doskonaly jest.

    No niby pan Bog stworzyl czlowieka na obraz i podobienstwo swoje..
    Zastanawiam sie, co papiez Franciszek mial na mysli.

    Grob Sw. Jana Chrzciciela w najwiekszym meczecie muzulmanskim w Damaszku
    Shrine of John the Baptist, Great Umayyid Mosque, Damascus.jpg – Wikimedia Commons

    I co mial na mysli papiez Jan Pawel II:

    „I am deeply moved to be your guest here in the great Umayyad Mosque, so rich in religious history. Your land is dear to Christians: here our religion has known vital moments of its growth and doctrinal development, and here are found Christian communities which have lived in peace and harmony with their Muslim neighbors for many centuries…” — Pope John Paul II

    To po polsku bedzie jakos tak:
    Jestem gleboko wzruszony jako gosc tutaj w tym wielkim meczecie Omajadow, tak bogatym w historie religii. Wasza ziemia jest droga wszystkicm chrzescijanom: Tutaj, nasza religia miala najwazniejsze okresy swojego rozkwitu i rozwoju doktrynalnego i tu przetrwaly przez wieki wspolnoty chrzescijanskie, ktore zyly w pokoju i harmonii z muzulmanskimi sasiadami przez setki lat.
    Papiez Jan Pawel II

    Papiez Jan Pawel II odwiedzil meczet Omajadow w Damaszku w 2001 roku
    Na jednym zdjeciu widac modlace sie kobiety poubierane na czarno: to podobno pielgrzymka z Iranu.

    Minaret nad Meczetem jest poswiecony Jezusowi, ktory przyjdzie na ziemie przed koncem swiata
    “That is the Jesus minaret—where Jesus will return at the end of the world,” he said, leading me into the courtyard.

    https://www.huffingtonpost.com/emily-odell/umayyad-mosque-syria_b_3898483.html

  4. Piotr Podgórni said

    „Stwierdzenie, że “Bóg” chce istnienia wykluczających się religii oznacza, że “Bóg” Franciszka tak samo ocenia prawdę i fałsz, a zatem jest, niczym diabeł, panem sprzeczności.” – jest to bardzo poprawnie przeprowadzony dowód na to, że Franciszkiem kieruje szatan. Polski episkopat w liście z 4.lisop. na końcu podał osobową definicję Bożej Opatrzności i to definicję szatana, tym samym dowodząc, że służą diabłu. Sam pogrzeb Adamowicza i zaproszenie na niego przedstawicieli „religii” blużniących Matce Bożej bądż Jej nie uznających do bazyliki Mariackiej a więc poświęconej Matce Bożej jest jawnym blużnierstwem wobec Niej, a ponieważ Maryja jest Matka Kościoła to jest to bluznierstwo typu: „już nie Ty jesteś matką naszego Kościoła”.

  5. Poziomka said

    Gdyby na przykład zwierzchnik Sił Zbrojnych, pan prezydent Duda, wydał rozkaz, że wszyscy oficerowie od majora wzwyż mają zabić swoje żony to wielu z nich by się z tego rozkazu ucieszyło. Niestety, rozkazu tego nie mogą wykonać ponieważ sprzeczne jest to z rozkazem wyższym – bożym.
    Ale nie znaczy to, że pan Duda przestaje być w tym momencie prezydentem.

  6. Piotr Podgórni said

    Ad.5. Gdyby taki rozkaz wydał to znaczy, że należy zadzwonić po takich z kaftanami.

  7. NICK said

    P. Poziomka.
    Żaden on „pan Duda” ani prezydent.
    Chyba, że pański.
    Podobnie z bergolniętym ze synagogi sZATANA.

  8. ojojoj said

    Dodam do listy jeszcze: Skoro roznorodnosc religi jest czyms dobrym, to dlaczego nie-chrzescijanie (w tym anty-chrzescijanie jak araby, zydy, ateisty ..) wala drzwiami i oknami do krajow chrzescijanskich, a nie odwrotnie?

  9. lopek said

    „Prof. Jacek Bartyzel komentuje heretycką deklarację międzyreligijną w Abu Zabi”
    =========
    To nie ta kategoria – po porostu diablisko podmieniło pasterzy z tym najważniejszym włącznie.

  10. Joannus said

    Ad 4
    ”chce istnienia wykluczających się religii ”

    Skąd ma niby może wiedzieć nieszczęśnik nieźle oplątany i mąciciel, co Pan Nasz chce.

    Secundo. Gdyby tak było jak twierdzi zainstalowany papież, oznaczałoby, że Pan Nasz nie jest jedynym Panem stworzenia, widzialnego i niewidzialnego.

  11. Darexmaj said

    Ludzie czego sie judeochrzescijanina czepiacie ze jest jaki jest niestety wiekszosc hierarchii koscielnej jest taka(kardynalowie ktorzy nie wierza w Boga lub sa za udzielaniem slubow homosiom i tak dalej)na cale szczescie tego kto silny wiara takie pierdoly nie oslabia i nie przemoga.
    Nadzieja jest w FSSPX i w nas samych

  12. 8
    Ojojoj
    Widac, ze nie byl w zadnym kraju muzulmanskim.
    Indonezja jest najwiekszym krajem muzulmanskiem (200 milionow).
    Indonezyjczykow sie raczej w Polsce nie spotyka.
    Podobnie Malezja, Brunei, czy Kazachstan albo Kirgistan.
    W Europie jest najwiecej multimilionerow z Kataru i Arabii Saudyjskiej ale ich nie widac na ulicach bo oni maja wyspy na wlasnosc i palace w Anglii, Francji.
    Albanczykow jest malo; te z Kosowa uciekaja . Bosniakow jest tez niewiele i z cala pewnoscia nie sa antychrzescijanscy.
    Mnie sie cala ta dyskusja nie bardzo podoba bo jest oparta na szeptankach i obecnych scenach i awanturach sprowokowanych w Europie,
    Nie wierze w zadne zjednoczenie wszystkich religii ale mnie zdecydowanie bardziej martwi awantura religijna na Ukrainie bo to jest oczywisty zamach na chrzescijanstwo. Patroszenko zlamal wszystkie zasady rozdzialu panstwa i kosciola ; sam zadecydowal o przesladowaniu rosyjskiego kosciola prawoslawnego i zalatwil lapowke dla patriarchy Konstantynopola. bagatela , dziadek dostal 25 mln dolarow, zeby utworzyc sztucznie nowa religie kosciola ukrainskiego. Na rosyjskie cerkwie na Ukrainie napadaja bandy i rozkradaja rosyjskie rosyjskie swiatynie.
    Poroszenko chce sprowokowac konflikt religijny wewnatrz tej samej religii.
    Bez wzgledu na religie Bog jest Bogiem calego swiata i stworzyl wszystkich ludzi. To tylko zydzi wierza w Boga etnicznego.
    Satanisci wierza, ze szatan ma wladze rowna Boskiej i wierza w moc szatana.
    A za nieposluszentwo Bogu i zlamanie boskiego nakazu Pan Bog wygonil ludzi z raju .
    Bog ostrzegal ludzkosc przed Potopem i w Sodomie.
    Jezus spedzil wele lat w Indiach.
    Ludzie dalej grzesza przeciwko Bogu nie stosujac przykazan boskich.
    Od kazdego czlowieka indywidualnie zalezy czy daje sie kusic szklanymi koralikami i podszeptom. I zwalamy wszystko na diabla a to przeciez od nas zalezy czy go sluchamy czy nie.
    ja tam nie wiem ale mnie diabel zaden od dawna nie kusi bo przeciez wiem czego mi nie wolno.
    I mam przykazane od Boga i przekazane od rodzicow i dziadkow , ze mam przez zycie przejsc tak, zeby nikogo nie skrzywdzic i dziekowac codziennie Bogu, ze ma mnie w swojej opiece

  13. Marucha said

    Re 12:
    Panie Troll.
    Ja mieszkam w kraju praktycznie muzułmańskim.
    Widzę, że 90% przestępstw jest dziełem „uchodźców”.
    Widzę, że do pracy poszło może 1-2% (optymistycznie) z nich.
    Widzę wandalizm, zaniżenie poziomu nauczania, rosnące problemy ze służbą zdrowia, mieszkaniami itd.

  14. Marcin said

    A może przestał by być posluszną owieczka, marionetką w rękach przywódców kościelnych, jakiekolwiek religi czy wyznania. Tworzą sobie religię sami ustalają prawa i wartości wmawiają ludziom że to wola jakiegoś Boga!? A gdzie miejsce na wasze rozumienie zrozumienie i spostrzeganie kogoś czegoś co nazywamy BOGIEM? Nie twierdzę że nie na Boga ale czy ten byt twórca wszystkiego potrzebuje Religi żeby czuć się czczony i uwielbiany? Czy Bóg potrzebuje patrzeć na cierpienie jednego człowieka (Jezus) żeby umieć przebaczyc winy ludzi? Naprawdę?
    Czy jak byś znalazł się sam w dżungli to bez książki jaka jest pismo św czy Koran czy inne jesteś skazany na potępienie? Ludzie myśleć. Tylko kto to jeszcze samodzielnie potrafi?

    ————-
    Typowe pieprzenie „niezależnego intelektualnie” bałwana.
    Admin

  15. ojojoj said

    do 12 Troll Poloni
    „..Indonezyjczykow sie raczej w Polsce nie spotyka..”, ale w australi, a nawet w usa czy kanadzie juz niestety tak. Chyba ze pan nie uwaza wiekszosc ludnosci tych krajow za chrzescijan.

    do 14 Marcin
    Bez KK nikt by dzisiaj nie slyszal o Jezusie, Bibli, itd. Tak jak bez islamu nie byloby koranu, a bez mnichow z azji budyzmu oraz hinduizmu i ich opowiesci.

  16. brys said

    Panie Troll, psu na budę te Pańskie subtelności. Zacznij Pan może lepiej islamistom pisać jacy Ci biali sympatyczni?

    😂
    Admin

  17. Poziomka said

    @7
    Pan nie rozumie, że Duda jest prezydentem z urzędu czy to się Panu podoba czy nie. Tak samo Bergoglio jest z urzędu papieżem czy to się panu podoba czy nie.
    Nikt nie musi w przypadku idiotycznych poleceń czy rozkazów – je wykonywać.
    Tu trzeba „własny rozum” włączyć i ocenić co jest dobre, a co nie.
    Papież Pius IX powiedział, że gdyby któryś z jego następców prowadził naukę niezgodną z Tradycją Kościoła to nie trzeba go słuchać: „Nie idźcie za nim”, wyraził się.
    Każda inna reakcja śmierdzi w tym momencie sedewakantyzmem, którego skutki dla prawdziwego katolika mogą być nieobliczalne.
    Nie zmienia to jednak faktu, że piastuje nadal urząd papieski i nikt na świecie nie jest w naturalny sposób go tego urzędu pozbawić.
    My możemy się tylko modlić o to by następny papież był katolikiem i posprzątal ten okropny bajzel po ostatnich modernistach.

    Prościej nie umiem już wytłumaczyć.

  18. NICK said

    Dziękuję za zrozumienie, Panie Poziomka a i dokładne rozumienie opinii mojej.

    Polecam opinie bardziej proste.
    Niż powyżej.

  19. lewarek.pl said

    Jest wielce prawdopodobne, że papież Franciszek w ogóle nie wierzy w Boga, a pewne, że nie wierzy w Boga, w jakiego wierzą katolicy. Kościół jest dla niego korporacją, którą oddano mu w zarząd, więc zarządza nią według własnego projektu. Wydaje się, że ostatecznym celem tego projektu jest utworzenie religii światowej, a nawet więcej – utworzenie jednej „instytucji humanistycznej”, wewnątrz której religie będą tylko folklorem. Ogromnej, wszechświatowej loży masońskiej, tyle że w odróżnieniu od istniejących lóż jawnej i skupiającej miliardy ludzi. Zadanie zupełnie nierealne, choćby ze względu na naturalną religijność ludzi, ale on stara się jak może, chociaż wie, że nie da rady doprowadzić sprawy do końca, bo na to potrzeba więcej czasu niż jemu zostało życia. Przyjdą następni i będą ciągnąć temat dalej.
    Nie oburzam się już na działania Franciszka. Rozumiem w co gra. Jest ewidentnym szkodnikiem, psuje Kościół, bo to jest droga do celu. Jest też sprawnym menedżerem, nic więcej.
    Kiedy umrze, ogłoszą go świętym.

  20. NC said

    Re 12, Troll Polonii: „W Europie jest najwiecej multimilionerow z Kataru i Arabii Saudyjskiej”
    Ja sadzę,że w Europie najwięcej jest ludzi z trudem wiążących koniec z końcem, a nie multimilionerów.

  21. Przed CYWILIZACYJNĄ MIESZANKĄ przestrzegał Feliks Koneczny,autor oryginalnego podziału na CYWILIZACJE,a szczególnie taką,która może być pod wpływem wartości CYWILIZACJI PODWÓJNEJ MORALNOŚCI.Tak w NASTĘPSTWIE WYBRAŃSTWA nazwał ŻYDOWSKĄ.
    Z „Fałszywego Świtu” : „W kolejnej UTOPII to jest z wiarą w WOLNY RYNEK liberalizm eksportuje WOJNY SPRAWIEDLIWE dla obrony DEMOKRACJI.
    Michael E.Jones : WPŁYW ŻYDOWSKIEGO REWOLUCJONIZMU NA HISTORIĘ ŚWIATA,stąd i proces od ŻYDOBOLSZEWIZMU,do ŻYDOBANDERYZMU.
    Tragiczna śmierć mojego brata Janusza pokazała jak aktualnie we wrocławskich warunkach za KORUPCJĄ KOŚCIELNO-DUCHOWĄ poszła ŚWIECKA.

  22. Boydar said

    Bardzo to Pan Poziomka wyłożył, bardzo-bardzo. Tyle że wyłożył status quo, wytłumaczył koordynaty punktu w którym się znajdujemy.
    Ale tak jak jest wcale być nie musiało, i wcale nie musi być potem. Znaczy się, nie ma fizycznej konieczności, aby taki prezydent czy też papież, musieli robić za pajace, z których każdy bardziej kumaty po cichu rechoce. A ci którzy do sytuacji doprowadzili to nawet dość głośno, bo przecież dokładnie o to im chodziło.

  23. 16
    Brys

    Ja bylem PIERWSZY w gajowce dobre kilka lat temu, ktory OSTRZEGAL przed islamistami z Kosowa i Arabii Saudyjskiej.
    Nie bede teraz przypominal, kto mi nie wierzyl.
    Wtedy uchodzilem za agenta Moskwy i KGB. (Teraz tez miewam podobne wyzwiska)
    Wtedy chodzilo o Srebrenice i Serbow. Ja ostrzegalem przed albanskimi bandytami.
    Jakas, pamietam, pani Halinka opisala po raz pierwszy palacowe internowanie Walesy.
    Bylo ogolne zdumienie.
    Ja bardzo poparlem pania Halinke i podalem wszystkie dostepne wiadomosci na temat tego przebieranca.
    Dostalo mi sie po glowie za krytykowanie Solidarnosci nie raz i od niejednego gajowkowicza. Taki jeden pan, ktory do tej pory wypisuje swoje madrosci nazwal mnie gnida za to, ze bronilem Serbow.
    Bo Serbowie temu typkowi nic zlego nie zrobili.

    Dla mnie to nie nowosc, ze czasem podaje szokujace wiesci albo nie bardzo popularne.
    Ale zawsze zapraszam do dyskusji i przedstawienia innych argumentow. Zawsze podkreslam, ze na blogu dzielimy sie wiesciami i wiadomosciami.
    Ale dlaczego wyzwiskami? Bo brak wiadomosci w przedmiocie dyskutowanym?

    Gdy chodzi o religie, a konkretnie islam, pare nie do konca obiektywnych osob pomawia mnie o sprzyjamie islamowi.
    Dziele sie tym, co wiem na temat islamu i niektorych panstw muzulmanskich o ktorych wiem czy mam pojecie bo zwiedzilem.

    O innych religiach wiele osob nie ma pojecia, nie dlatego, ze sa glupki tylko ze ich temat wczesniej nie interesowal.

    Ja nie wierze w zbiorowa odpowiedzialnosc i nie wierze w karanie mieszkancow jakiegokolwiek panstwa tylko dlatego, ze na przyklad nie sa chrzescijanami. I co z tego, ze Amerykanie uwazaja , ze nimi sa i wszedzie wypisuja imie Boga nawet na pieniadzach.
    Nie przeszkadza im ze Jezus walczyl z faryzejska oligarchia.

    Nasza odpowiedzialnosc wobec Boga jest przede wszystkim osobista, indywidualna i kazdy z nas osobiscie odpowiada przed Bogiem za swoje mysli i uczynki.
    Odpowiadamy tez przed Bogiem i za to jak traktujemy innych ludzi stworzonych na obraz i podobienstwo boze.
    Mamy kochac blizniego i kochac wrogow nie dlatego, ze sie to Brysiowi nie podoba ale dlatego, ze nie wolno nam sie zachowywac tak jak zbrodniarze. Pouczal o tym Chrystus zupelnie wyraznie.
    Potepiamy zbrodnie hitlerowskie a popieramy zbrodnie na Slowianach.
    Popieramy opozycje w Wenezueli, mimo, ze strasza wojna z USA a bardzo potepiamy opozycje z Donbasu i referendum na Krymie.
    Dla katolickiego podobno Cejrowskiego, to Rosjanin-chrzescijanin to nasz wrog. Kto nam dal takie prawo nienawisci?
    Dlaczego Rosjanin to wrog a Churchill czy Lord Curzon – to przyjaciel.
    To brytyjski polityk Lloyd George powiedzial, ze „Dac Polakom Slask – to tak jak malpie zegarek”.
    Nasze oceny i stosunek do otaczajacego nas swiata powinny byc oparte na etyce chrzescijanskiej i naukach Jezusa.
    A nie sa.
    Nikt nikomu nie karze kochac wyznawcow innych religii ale poniewaz nie jestem ekspertem od innych wierzen – to uczciwiej jest albo zaczac poglebiac nasza wiedze o innych narodach i wierzeniach albo zostawmy nieznany temat w spokoju. Raczej zajmijmy sie swoimi grzechami.
    Ja przygladam sie ciekawie tym wierzeniom, ktore uznaja Jezusa.
    W zyciu nie zaglosuje na wyznawce religii, ktora nie uznaje Jezusa.
    Mnie to zastanawia, ze przy takim swietoszkowaniu i teoretyzowaniu, polscy katolicy wybieraja kolejnego zyda na swojego prezydenta.
    I chwala syjoniste Trumpa, ktory ukradl Jerozolime i popieraja kolejny rzad USA , ktory obiecuje napasc na kolejny katolicki kraj.

    Z niektorych wywodow wynika, ze papuasy, Polanie, Jadzwingowie, Ariowie, Indianie, Ajnowie itp to byly same diably mimo, ze ich Pan Bog stworzyl.
    Widac, ze nauki Chtrystusa byly rownie trudne do zrozumienia 2 tysiace lat temu – i do dzis sprawiaja niemale trudnosci wielu wierzacym.
    Ja opieram swoje ‚sentymenty’ na Ewangelii.
    A pan na czym?

    PS
    Wszyscy europejscy muzulmanie sa bialej rasy.
    Jak mozna tego nie wiedziec??????

    Islamista to nie muzulmanin
    Jak mozna tego nie wiedziec.???
    Prosze zapytac Malaja, Indonezyjczyka, Iranczyka, Kazacha czy jest islamista czy muzulmaninem
    Akurat na Bliskim Wschodzie jest najmniej muzulmanow
    Jak mozna tego nie wiedziec???

  24. Poziomka said

    Panie Boydar,
    nic nie musiałoby tak wyglądać jak wygląda gdyby Ewa w Raju…itd.
    Na sprzedawczyków nie mamy wpływu bo o decyzji zaprzedania dowiadujemy się najczęściej po fakcie dokonanym.
    Gdyby np. taki papież Franciszek był prawdziwym katolikiem to powinien jako wiceprezydent bronić swoje owieczki do upadłego, nawet gdyby za to musiał śmiercią zapłacić.
    Gdyby stracił życie za wiarę i Chrystusa, poszedłby jako męczennik z automatu do nieba, a tak z racji pełnionego urzędu będzie tysiąckrotnie surowiej osądzony niż my – zwykłe żuczki.
    To jest dowód nie słabości, ale dowód na dobrowolną współpracę ze złem.

  25. brys said

    Troll

    Na dzień dzisiejszy brak granic i mieszanie narodów, religii, szukanie 100 odcieni złego i dobrego do niczego nie prowadzi. Jako facet winien mieć Pan skłonności do upraszczania sytuacji, aby ją dobrze ocenić. Prirytetem powinno być bezpieczeństwo Pana i Pana bliskich.

    Co do miłowania nieprzyjaciół. Co robi Maryja wężowi, zagłaskowuje go na śmierć? Co w ręku ma Archanioł Gabriel? Kropidło czy miecz? Przykazanie – Nie zabijaj – oznacza także nie daj się zabić. Proszę poczytać np. o roli państwa u Św. Tomasz z Akwinu. A jako ojciec i Polak ma Pan także obowiązki.

    Kochanie nieprzyjaciół polega na ich NAWRACANIU – inaczej idą do piekła. Ilu swoim muzułmańskim znajomym próbował Pan, jako katolik to uświadomć? A może Pan tylko świętoszkuje i teoretyzuje? Jak typowy polak – katolik, jak to Pan napisał.

  26. brys said

    Jak będzie miał pan/pani Troll trochę czasu, bardzo polecam, jeden z najlepszych „wywiadów?” na temat innych religii jak dla mnie:

    Jedyna Wiara Katolicka i ekumenizm (1)

    .https://www.youtube.com/watch?v=aizandNmd90

  27. Brys
    25
    Ja tak sobie wyobrazam, ze Jezus mial racje i wiedzial co mowi.

    Wielu Polakom przydaloby sie traktowac na przyklad Rosjan z wiekszym szacunkiem pomimo, ze to (podobno) nasz wrog.

    Australijski, bardzo znany dziennikarz i publicysta, John Pilger , napisal, ze Polacy maja problem z rozpoznaniem wroga.
    Ja od siebie dodam, ze Polacy nie maja problemu z nienawiscia do wroga, ktorego im ktos podpowiedzial.
    Dlatego z Hitlerem napadlismy na Czechoslowacje a ze zbrodniarzem i zboczeniem Clintonem napadalismy na chrzescijanskich Serbow.

    I ze zbrodnicza organizacja NATO rabowalismy Tuaregow ze zlota a w Afganistanie mordujemy niewinnych cywilow juz od 17 lat!
    Prosze mi podpowiedziec, czego Polacy chcieli nauczyc Syryjczykow bombrdujac Damaszek?
    Czego chcieli polscy zolnierze i piloci nauczyc ludnosc cywilna w Syrii?

    Syria to kolebka chrzescijanstwa – nie Polska.

    Jako facet mam obowiazek znac przede wszystkim historie chrzescijanstwa i kochac blizniego.
    Postepowanie zgodnie z 10 Przykazaniami nie jest zadnym swietoszkowaniem. Jest postepowaniem zgodnie z nakazami wiary chrystusowej.
    Jakby sie pan tak dobrze przyjrzal , to tylko zachowanie prawa i poszanowanie boskich przykazan moze nam zapewnic bezpieczenstwo moje i bliskich.

    PS
    I nie moim zadaniem jest wysylanie ludzi do piekla.
    Nie pretenduje do roli Boga.
    Bo nie ma przymusu wiary.
    Jest dar wiary.

    A i sw. Tomasz z Akwinu mial swoje chwile slabosci.

  28. brys said

    Ma Troll poczucie winy – za bombardowania, kradzieże i mordowania niech się weźmie do roboty. I nie wmawia tego innym.

    Oczywiście że jest przymus wiary – dla nas – widząc że bliźni błądzą i utwierdzają się w błędach jak hinduizm, czy muzułmanizm, a kochając ich, jak można posyłać ich na wieczne zatracenia.

    Tak więc kochać bliźniego – jak Pan to rozumie?

  29. RomanK said

    „To znaczy, że Franciszek uznaje ludobójcze rytuały Azteków za pożądaną przez Boga religię, tak samo zresztą jak Islam czy judaizm, które jawnie sprzeciwiają się Kościołowi w sprawie Trójcy Świętej czy boskości Chrystusa. ”

    PIsze pan profesor Bartyzel…..
    Otoz nie…czy mordy Aztekow to r religia????..czy takie samy rytualy jak palenie na stosie, czy duszenie garrotte???? TO” ubogacenie religii ” I poprawianie Boga przez dewotow przygupow, ktorzy wiedza lepiej od….. BOGA.
    Dary Boga to Wolna Wola i Rozum….to odroznia Czlowieka od Bydlecia….chociaz nie wszystkim sie to podoba, dlatego ci z wybujalym intelektem……lapia za kij…..

  30. RomanK said

    Ale zanim zlapiesz za kij…to prastare narzedzie Milosci do nawracania:-)))))
    ..popytaj…
    KTO???? wymylsil islamistow, fundamentalistow, extremistow wszelakich denominacji..I lie go to kosztowalo????? PO co mu to bylo potrzebne????
    Cui Prodest?????

  31. Trak said

    Żadnej Akopalipsy nie będzie, będzie Okrągły Stół i tyle.
    Tak się porobiło.

  32. 28
    Brys
    Brys wymyslil juz nowa religie: muzulmanizm

    Bardzo tworcze wpisy.
    No to niech teraz laskawie wytlumaczy jak 22 podobno chrzescijanskie panstwa Europy napadly na chrzescijanskich Serbow i urzadzily Serbom ludobojstwo. 200 tysiecy Serbow wymordowano w Krajinie.
    I Brys nie ma poczucia winy?

    Brys
    Ja mam uczulenie na przebierancow i hipokrytow.
    Bo co na przyklad wiesz o hinduizmie??
    Bo o Nowym Testamencie masz slabe pojecie – a probujesz zabierac glos na temat Wedow?

    To jest wlasnie amerykanska filozofia polityczna.
    Wlasnej konstytucji nie znaja a probuja zmieniac konstytucje innym panstwom.
    Zanim zaczniesz nawracac – dobrze jest wiedziec co masz do zaoferowania innowiercom.

  33. ech said

    https://mega.nz/#!HqhkHICa!UFB1Hu44sU3VRzianj6UT90nQBTCbt-3__J1BT7bTBs

    Germs and cancer

  34. brys said

    Ma Troll całkowitą rację. Pzdr

  35. brys said

    A i jeszcze. Usilnie nalegam na obejrzenie poniższego linku, znajdzie Pan tu większość odpowiedzi na swoje pytania. Debata składa się z dwóch części i odpowiada na trapiące Pana pytanie, Co KK ma do zaofiarowania innowiercom.

    Jedyna Wiara Katolicka i ekumenizm

    .https://www.youtube.com/watch?v=aizandNmd90
    .https://www.youtube.com/watch?v=eqdIX0UAusU

  36. Boydar said

    Jakby były chrześcijańskie to by nie napadły. Gdyby to chrześcijanie wyemigrowali do Ameryki Północnej, naście milionów Indian zachowałoby życie.

    Tam wyemigrowała żydowsko-protestancka tłuszcza. I takie były tego skutki. Inaczej być nie mogło.

  37. brys said

    Z powyższych linków panie Troll, wypowiedź ks. Stehlina, o co mi cały czas się rozchodziło, a nie potrafiłem tego streścić, ~ ” Zamiast przedstawiać w pozytywnym świetle fałszywe religie, tworząc ludziom jeszcze większy zamęt w głowach, należy przedstawiać czym jest prawdziwa Wiara. Zawiera Tak dla Chrystusa i Nie dla tego co jest przeciw Chrystusowi.” I nie wmawiaj mi Pan , że hinduizm cokolwiek pozytywnego w życie wniesie.

Sorry, the comment form is closed at this time.