Dziennik gajowego Maruchy

"Blogi internetowe zagrażają demokracji" – Barack Obama

„Religia miłości” w natarciu. W Arabii Saudyjskiej obcięto głowę 6-letniemu dziecku. Na oczach matki.

Posted by Marucha w dniu 2019-02-09 (Sobota)

Religia miłości w formie. W XXI wieku dochodzi do tak bestialskich mordów. Na oczach zrozpaczonej matki najpierw zamordowano 6-letniego chłopca. Po śmiertelnym ciosie nożem w klatkę piersiową, obcięto mu głowę.

Do tego bestialstwa doszło w Medynie. Powodem zabójstwa 6-latka jest to, że wraz a matką zwiedzali świątynię proroka Mohameta.

Jak podaje portal mirror.co.uk matke zapytano ją czy jest szyitką. Przypomnijmy, że w Arabii Saudyjskiej większość zamieszkiwanych tam ludzi to sunnici. Trwa tam od wieków walka z szyitami, którzy w największej liczbie na świecie są w Iranie, ale także w Iraku.

„Matka miała potwierdzić, że jest szyitką. Wtedy zaczął się prawdziwy koszmar. Pod świątynię podjechało auto, z którego wysiadło kilku mężczyzn. Zabrali chłopca i odjechali kilkanaście metrów. Tam dokonali zbrodni na dziecku” – podaje Mirror.

Co więcej nikt z ludzi nawet nie zareagował, nikt się nie sprzeciwił. W sprawie nie ma nawet oficjalnego stanowiska władz” – oświadczyła organizacja Shia Rights Watch, walcząca o prawa mniejszości szyickich.

Shia Rights Watch, grupa obserwatorów z Waszyngtonu, stwierdziła: „Nie było interwencji od nikogo i dotychczas nie otrzymaliśmy żadnej odpowiedzi od władz.”

„Saudyjska społeczność szyicka zebrała się w żałobie i okazała solidarność z rodzicami. Społeczność doniosła również, że ten incydent jest wynikiem ciągłych naruszeń i braku ochrony ze strony saudyjskiego autorytetu wobec populacji szyickiej.”

Jak dobrze, że Europę zalewają miliony wyznawców tej wspaniałej religii miłości…

Źródło: mirror.co.uk
https://nczas.com/

Komentarze 42 to “„Religia miłości” w natarciu. W Arabii Saudyjskiej obcięto głowę 6-letniemu dziecku. Na oczach matki.”

  1. Olo said

    Saudowie to żydzi, którzy udają muzułmanów, ich wahabickie państwo zostało stworzone przez anglo-syjonistów, a jego najbliższym regionalnym sojusznikiem jest Izrael. To wszystko wyjaśnia.

  2. peacelover said

    ….moze juz nie dlugo bedziemy swiadkami KONCA tego zbydlecenia zarowno w tym zydowskim ko>rwidolku,
    jak i w tym osciennym tzw…. kraju pochodnym !!!!!!!!!!!!!????

  3. lopek said

    „W Arabii Saudyjskiej obcięto głowę 6-letniemu dziecku. Na oczach matki.”
    ==========
    Kto im zabroni – sięgnąć kiedyś po białe, głupie, bezbronne łby.
    Wniosek?
    Pomyśleć tylko, że Piekło na Ziemi mamy dopiero w budowie.

  4. karlik said

    Ja nie mogę znaleźć źródła informacji typowałem „mirror.co.uk” i nic…
    Może to jest po prostu mowa nienawiści, ktoś coś wrzuca i my mamy wierzyć…
    „matke zapytano ją czy jest szyitką” – nie wiemy kto zapytał..I gdy „toto” zapytało to zjawiło się auto i zabiło
    „Pod świątynię podjechało auto, z którego wysiadło kilku mężczyzn. Zabrali chłopca i odjechali kilkanaście metrów. Tam dokonali zbrodni na dziecku” – a „ichni” przywódca religijny to pobłogosławił????????….

    ————-
    >https://www.presstv.com/Detail/2019/02/09/588071/Saudi-kid-kill-Medina-Shia-community
    >https://www.alaraby.co.uk/english/news/2019/2/8/calls-for-transparency-after-murder-of-saudi-child

    itd.
    Admin

  5. karlik said

    Co prawda nie znam języka Szekspira, ale to uwiarygodnia informację…
    Nie mniej nadal uważam, że sama religia nie jest miejscem do nawoływania nienawiści, ale są w niej odłamy co to powodują…Tak samo nie wierzę, że księża to pedofilie mimo, że kilku by się znalazło…

    Z pozdrowieniem

  6. ibrahim ibn jakub said

    żaden mahmonet nigdy nie istniał, koran to odpowiedź diabła na Biblię.

  7. uczciwosc said

    Trzymajmy się z daleka od muzułmanów i żydów. Ci nie mają NIC wspólnego z Miłością, KTÓRĄ JEST Bóg.

  8. osoba prywatna said

    Dżihadysci nakarmili Jazydkę jej ugotowanym rocznym dzieckiem
    Więcej: https://wiadomosci.radiozet.pl/Swiat/Bojownicy-z-ISIS-nakarmili-matke-ugotowanym-jej-wlasnym-dzieckiem

  9. osoba prywatna said

  10. osoba prywatna said

  11. Wieloimienny said

    Osoba prywatna @

    „sejsmolog” akurat trafił.

  12. ech said

    Ciężko czerń pracuję, by zwaśnić Koran z Biblią. Postępują ściśle w/g Talmudu i wskazań Mędrców Syjonu. # ABC wielka wojna musi mieć miejsce, by antychryst się objawił spragnionym żydom. A to, że miliardy, tym razem, istnień ludzkich zniknie w mękach i ziemia zniszczeje, to kto by takimi drobnostkami się przejmował, na planecie popaprańców.

    https://mega.nz/#!KvYiBIwS!96LmfA0wowenfngVvhMwMX5b1fXAk7DRdbn9OrTLow4

  13. Mamy problem:
    Przyjaznimy sie z Arabia Saudyjska i kochamy Trumpa za taniec z mieczami i wielka przyjazn Kushnera z Arabia Saudyjska ….. a bombardujemy Libie i Irak i jeszcze chcemy zbombardowac Iran.

    Ciekawe, kiedy sie wezmiemy za bombardowanie Kazachstanu, Indii i Malezji .
    Niewiedza nie usprawiedliwia popierania dranstwa.

    Arabia Saudyjska zostala utworzona w 1920 roku przez brytyjski wywiad.
    Wahabizm jest takim samym islamem jak ewangelisci amerykanscy chrzescijanami.
    Jakos nikt nie nawoluje do ‚trzymania sie z daleka od USA”.
    Wprost przeciwnie: popieramy amerykanska polityke zagraniczna nawet w mordowaniu chrzescijanskich Europejczykow.

  14. revers said

    Czy egzekucja odbyla sie przed wizyta papieza Franka, czy po wizycie w emiratach arabskich i wymianie caluskow ala Honecker-Brezniew z lat 70 tych miedzy naczelnym imanem a zwierzchnikiem kosciola zreformowanego, bo to by duzo tlumaczylo w ktorym kierunku idzie nwo i jedna wspolna religia pod kontrola judeoszatanistow, do tego przedstawiciel praw czlekow przy ONZ jako saud.

  15. Moze zanim zaczniemy rozmyslania religijne to przypomnijmy ‚religie milosci’ debila Busha w Afganistanie ( i przed 9/11) na temat budowy rurociagu naftowego z Morza Kaspijskiego przez Afganistan. Jakos tak sie przypadkowo zlozylo, ze wlasnie wladze USA nie dogadaly sie z Talibanem na temat budowy tego rurociagu i obiecaly paskudnym Talibanom, ze jeszcze w jesieni 2001 napadna na Afganistan i dadza Talibom nauczke..
    I tak sie szczesliwie zlozylo, ze Amerykanom przyszlo z pomoca wyburzenie wiezowcow w Nowym Jorku przez Arabow Saudyjskich.
    Byl to doskonaly powod zeby napasc nie na Arabie Saudyjska tylko na Afganistan – ale do tego trzeba bylo dorobic kozojebcze fantazje na temat obcej religii!!
    Demonizacja Talibanow, podobnie jak demonizowanie Serbow i Miloszewicza a potem i Kadafiego, teraz Putina i Rosjan dziala bez pudla.
    Na swiecie jest prawie tyle samo muzulmanow co chrzescijan. (2 miliardy chrzescijan i 1.8 mld. muzulmanow)Nie bede dyskutowac roznych sekciarzy i przebierancow po obu stronach. Jedno jest pewne: Obroncy wlasnego kraju sa uznawania przez opinie swiatowa jako przestepcy a napastnicy i mordercy jako augurowie demokracji!
    A tymczasem wojny gazowo-naftowe maja wielkie poparcie w swiatowych organizacjach i opinii publicznej.
    Bo oczywiscie to wina uchodzcow, ze Stany Zjendoczone i tzw. koalicja czyli ‚international community’ sa zmuszone wydrzec Arabom i Talibom rope tylko dlatego, ze maja paskudna religie.
    Stany Zjednoczone jako wybrancy narodow graja role Boga na ziemi bo maja boskie prawo karac innowiercow. Zdaniem Anglosasow z USA i Wlk. Brytanii – katolicy to tez innowiercy.

    Cala historia awantury afganskiej. Korzysci z pol makowych to taka integralna czesc programu nafto-demokracji w ‚zacofanych’ krajach

    Taliban Oil | Afghanistan | Al Jazeera

    https://www.aljazeera.com/programmes/specialseries/2016/10/taliban-oil-afghanistan-161004085739050.html

  16. Siekiera_Motyka said

    No i nie zapomnijmy co zrobili z tym gostkiem w swojej Tureckiej ambasadzie 🙂

    https://www.bbc.com/news/world-europe-45812399

    Jakos Ivanka cicho siedzi i tatusiu nic nie podpowiada co ją martwi na Świecie.

  17. brys said

    Macie Troll problem, WY macie. A tak z ciekawości te WY to kto?

  18. brys said

    A i jeszcze. Wklejam raz jeszcze bo wątki się szybko przedawniają, a nie wiem czy Pan to czytał. Uważam że to ważne. Usilnie nalegam na obejrzenie poniższego linku, znajdzie Troll tu większość odpowiedzi na swoje pytania, uprzednio mi zadane. Debata składa się z dwóch części i odpowiada na trapiące Pana pytanie, Co KK ma do zaofiarowania innowiercom.

    Jedyna Wiara Katolicka i ekumenizm

    .https://www.youtube.com/watch?v=aizandNmd90
    .https://www.youtube.com/watch?v=eqdIX0UAusU

    Z powyższych linków panie Troll, wypowiedź ks. Stehlina, o co mi cały czas się rozchodziło, a nie potrafiłem tego streścić, ~ ” Zamiast przedstawiać w pozytywnym świetle fałszywe religie, tworząc ludziom jeszcze większy zamęt w głowach, należy przedstawiać czym jest prawdziwa Wiara. Zawiera Tak dla Chrystusa i Nie dla tego co jest przeciw Chrystusowi.” Tak więc kwestia znania się na hinduizmie nie jest konieczna do osiągnięcia zbawienia.

  19. Marucha said

    Re 12:
    Ciężko czerń pracuję, by zwaśnić Koran z Biblią.

    To je trzeba „zwaśnić”?
    Czego to się czlowiek nie dowie…
    (Udało mi się nie zakląć)

  20. Przemko said

    jakieś brednie (fake news) albo robota zwykłych bandziorów-zwyrodnialców, jacy się zdarzają w każdym kraju. każdy muzułmanin ma obowiązek odwiedzić przynajmniej raz w życiu Mekkę. jakoś nie słyszę, żeby miliony szyitów były mordowane podczas pielgrzymki. a jeśli ja mam mieć jakieś biedronie i szczuki u władzy – to wolę szariat!

    ——
    To nie jest, kurwa, żaden „fake news”.
    Szariatu mu się zachciało…
    Admin

  21. 18
    Brys

    Jakie pytania ja mam do Brysia??
    I co jeszcze nie jest konieczne do osiagniecia zbawienia?
    Kazdy ma zamet w glowie, kto nie czytal ewangelii, nie sluchal kazan i nie chodzil na religie i z domu nie wyniosl postepowania wedlug przykazan.

    Zaleca Brys podroz np. po Indiach czy Azji Pld. Wschodniej i udawanie ze tam nikt nie mieszka??
    Nie kombinuj i nie przekrecaj odpowiedzi.

    Ja nie pisalem co Kosciol ma do zaoferowania – tylko co niby chrzescijanie maja do do zaproponowania innowiercom.
    Jak chcielibysmy nawracac Serbow czy Syryjczykow? Tak jak Chorwaci?
    O Kosciele Katolickim i tym co ma do zaofiarowania pisalem juz nie raz na tym blogu.
    Nie rozumiemy sie bo ja nie dyskutuje i nie poddaje pod watpliwosc wartosci boskich przykazan: jak pisze ‚nie zabijaj – to rozumiem to doslownie.
    I jak pisze „nie bedziesz mial bogow cudzych..’ – to nie mam i nie wyznaje innej wiary.
    Ale latac i pouczac jak powinien zachowywac sie papuas, animalista, buddysta czy judaista – nie mam zamiaru. Jego tez pan Bog stworzyl- i zapewne wiedzial po co.
    Oceniamy ludzi na podstawie osobistego kontaktu i porownujemy informacje i sposob zachowania. I na podstawie ich indywidualnych czynow i stosunku do innych ludzi.
    I nie bede Chinczyka straszyc pieklem ani diablami bo to troche niepowazne.
    Mam sie koncentrowac na wlasnych uczynkach i wlasnej wierze.
    Ja juz sto razy tu podkreslalem, ze nie wierze w ekumenizm. Jest to nastepny twoj celowy przekret bo nie umiesz czytac. Nie ma takiej ani mozliwosci ani potrzeby, zeby wsadzac rozne koscioly i religie do jednego wora.

    Gdybym byl innej wiary tobym sobie poszukal innego blogu.

    A teraz:
    Nam religia nie zaleca zbiorowej odpowiedzialnosci. Bandyta odpowiada za bandytyzm a nie za kolor skory, miejsce urodzenia czy wyznanie.
    Ale jesli mam wybierac miedzy Syryjczykiem, ktory broni swojego kraju przed bandytami a amerykanskim zolnierzem – to wole popierac Syryjczyka niz kowboja.
    Ja sie nie wstydze przyznac, ze widzialem na Bliskim Wschodzie Koscioly Katolickie.
    I nie wstydze sie przyznac, ze jak mam wybrac izraelskiego zolnierza a Palestynczyka w Gazie – to zawsze bede popierac Palestynczyka.
    Mialem studentow z Syrii. Zaden nie byl kozojebca i bardzo sympatycznie wyrazali sie o Polsce. Wielu Syryjczykow , Irakijczykow i Libijczykow studiowalo w Polsce.
    Pokazywal mi moj student Kurd swoj polski dyplom i byl z niego bardzo dumny. Konczyl Politechnike Warszawska .
    Mialem tez w grupie studentow mlode kobiey z Kambodzy, ktore z malymi dziecmi na plecach uciekaly przez dzungle do Tajlandii w czasie amerykanskiej rewolucji Pol Pota.
    Nigdy sie swoich studentow nie pytalem o ich wyznanie.

    Ja nie rozumiem tej slepej nienawisci do ludzi, ktorych nie znamy.
    I wcale nie oznacza to, ze popieram ekumenizm.
    Brys chyba nie doczytal w pospiechu o co mi chodzi.

    Wychowalem sie w PRL i juz tak zostane. Kazali nam zyc w zgodzie z innymi narodami. Nauki religijne pobieralem u oo. Cystersow. W szkole nas tez uczyli o pokoju miedzy narodami. Zbyt pamietalismy wtedy czasy wojny, zeby usprawiedliwiac konflikty wojenne..
    W domu , rodzice i dziadkowie uczyli nas, ze mamy pamietac, ze Stworca stworzyl kazde istnienie na Ziemi.
    Mielismy sobie nawzajem pomagac w domu, w szkole w pracy i w czasie zabaw.

    Powiem wprost: Gowno mnie obchodzi w co wierzy obywatel Rosji, Kazachstanu czy Nowej Gwinei.

    To nie ja bede sadzic ludzi na Sadzie Ostatecznym tylko Pan Bog.
    Nie mam zamiaru robic konkurencji.
    Bo kim ja jestem?
    Pan Bog stworzyl ludzi na Ziemi. I mial zapewne powody.
    Czlowiek jest boskim stworzeniem.

    I nie mam zamiaru pisac nowej Ewangelii. Tak mnie uczyli oo. Cystersi i ja im wierze.
    Bo w Nowym Testamencie u sw. Mateusza, Rozdzial VII pisze o czym nauczal Pan Jezus:
    Nie sadzcie abyscie nie byli sadzeni
    2. Albowiem jakim sadem sadzicie takim sadzeni bedziecie i jaka miara mierzycie , taka wam odmierzone bedzie
    3. A czemu widzisz zdzblo w oku brata twego, a belki , ktora jest w oku twoim nie zobaczysz
    5. Obludniku! Wyjmij belke z oka twego, tedy przejrzysz abyc wyjal zdzblo ..

    A o innych religiach dobrze jest wiedziec. Bo Bog objawial sie ludziom na dlugo przed Chrystusem: w potopie, w Tablicach Mojzeszowych, w Sodomie i Gomorze

    Tylko od Boga zalezy kto bedzie potepiony. Ja tego nie wiem.

  22. brys said

    „Tylko od Boga zalezy kto bedzie potepiony. Ja tego nie wiem.” – czyli całe 2000 lat nauczania KK o kant dupy potłuc?

  23. Marucha said

    Re 21:
    Ale latac i pouczac jak powinien zachowywac sie papuas, animalista, buddysta czy judaista – nie mam zamiaru. Jego tez pan Bog stworzyl- i zapewne wiedzial po co.

    Czyli „Idźcie i nawracajcie” – to take pieprzenie w bambus.

  24. 23
    Marucha

    Ja sie nie nadaje na nawracanie bo nie mam kwalifikacji i pisze o tym wylacznie o sobie. Syn mojego kuzyna z Warszawy, normalnie mieszka w Polsce i jest misjonarzem. I wyslali go teraz gdzies do Zanzibaru. Ale on ukonczyl seminarim w Poznaniu. . A ja sie nie nadaje. Podejrzewam – ale nie mam pewnosci- ze Marucha tez sie nie nadaje.
    Dlaczego?
    Bo nie mam cierpliwosci i lagodnosci charakteru . Ten syn kuzyna, Janek to ma wszystkie nerwy chyba wyjete juz przy porodzie.
    Nikt go nie jest w stanie wyprowadzic z rownowagi ani obrazic. I nie mozna przy nim brzydko mowic.
    Powiem tak.
    Mieszkaja niedaleko od nas Aborygeni. Spotykamy sie w sklepie , na rynku, na ulicy. W wiekszosci sa zurbanizowani, niektorzy pracuja w sklepie przy kasie; bywaja tez i pijani na ulicach..

    Z kolei, naszym lekarzem jest Hindus, chrzescijanin z Mumbaju (od sw. Tomasza Apostola) ale nie chodzi do naszego kosciola tylko do Luteranow. Nawet sie nie pytam, dlaczego.
    Specjalista kardiolog jest tez z Indii; jest muzulmaninem ale tez nie bardzo wiem, jak mialbym mu opowiadac o Chrystusie.
    Inaczej niz zydzi, muzulmanie szanuja Chrystusa jako proroka. Zydzi …. no wiadomo, ze nie tylko nie uznaja ale obrazaja na kazdym kroku
    Moim najwiekszym zaskoczeniem bylo wielkie odkrycie ile Hindusi, ktorych poznalem w Indiach wiedza na temat Jezusa. Nie da sie ich nawracac, bo hinduizm uznaje Jezusa i kazdy sobie tam wybiera Boga do ktorego sie chce modlic.
    Pracowalem z Chinczykami. Oni wierza w zabobony bo to na ogol ateusze.
    Znajomi przestawiali nam meble w domu i probowali wywalic drzwi frontowe, ze niby w zlym miejscu i ..”pieniadze wyfruwaja z domu’ – ale nie dalismy sie nawrocic.Nawet mi sie nie chcailo z nimi dyskutowac, a co dopiero nawracac.
    Dom nam remontowal jakis nowownawiedzony, czy nowo-urodzony chrzescijanin rodem ze Szwecji.
    Bylo troche zabawy bo probowal nas nawrocic i w czasie pracy zawsze sluchal na glos radia, ktore przywozil ze soba i sluchal na caly glos amerykanskich nagran Meki Panskiej.
    Ten do mnie nie mial zdrowia ani cierpliwosci bo zadawalem glupie pytania ze Starego Testamentu.
    Na Filipinach za kazdym razem mysle, ze nalezaloby sprowadzic do Polski paru Filipinczykow, zeby Polakow probowali nawrocic.
    W Katarze wybudowali im kosciol bo tam maja duzo pracownikow z Filipin. Tych pracownikow na Bliskim wschodzie traktuja roznie, czasem bardzo zle, ale kosciol im wybudowali.
    Nie moge powiedziec, ze mi sie inne religie czy narody podobaja, ale nie bardzo lubie Chinczykow zwlaszcza w pracy i nie lubie paru sekt politycznych, ktore udaja religie. Wiec sa to raczej polityczne sekty a nie religijne.
    Wahabitow tez uwazam za sekte, bo co to za religia, ktora pochodzi od nazwiska zboja pustyni, ktorego fundowali Amerykanie.
    Wiem z doswiadczenia, ze sie nie nadaje na misjonarza. Ja mam nawet w gajowce problemy gdy chodzi o moja opinie i wiadomosci ze Sredniowiecza. Mam tez inne zdanie na temat Sw. Inkwizycji niz oficjalne wiesci o milionach podobno ofiar Inkwizycji.
    Mam niestety problem z Europejczykami, ktorzy morduja Eurpejczykow – czy ktos zechcialby ich nawracac?

  25. brys said

    Oczywiście! Tu ma Pan Troll przykład chwalebny: http://www.piusx.org.pl/

  26. VAV said

  27. brys said

    Bp Józef Sebastian Pelczar

    Czy prawdziwem jest zdanie, że można trzymać się jakiejkolwiek religii, albo też nie troszczyć się wcale o dogmaty, byle tylko „żyć dobrze”?

    Gdyby było wolno człowiekowi wyznawać religię, jaką chce, dlaczego Syn Boży w ludzkim ciele przyszedł na świat, dał się ukrzyżować i ustanowił Kościół swój, któremu kazał opowiadać Ewangelię wszystkim narodo m? Dlaczego Chrystus Pan zagroził: Kto nie uwierzy, będzie potępionym (1)?. Kto zatem nie przyjmuje, a względnie nie szuka – jeżeli szukać może – prawdziwej religii, ten sprzeciwia się woli Bożej i wydaje na siebie wyrok potępienia; prawdziwą zaś może być tylko jedna religia, i to ta, którą Chrystus przez Kościół swój objawił.

    Wobec tego nierozumną i antyreligijną jest dążność tych nowych apostołów „religii ludzkości”, którzyby chcieli wszystkie religie zlać w jedno, to jest, zostawić jedynie jakieś mgliste uczucie religijne i zaprowadzić na tym tle powszechne braterstwo ludów (2), – albo przynajmniej wyłączyć z pojedynczych wyznań chrześcijańskich to wszystko, czym między sobą się różnią, by natomiast utworzyć „chrystianizm istotny, niedogmatyczny i bezkonfesyjny” (3).

    Bezbożnym jest również twierdzenie deistów i racjonalistów, że nie trzeba troszczyć się o dogmaty, które są tylko wymysłami ludzkimi, mającymi ująć wierzenia religijne w pewne formuły, ale wystarczy żyć dobrze, to jest działać według zasad moralności, z samego rozumu wysnutej. Bo najprzód, prawdę religijną nie człowiek wynalazł, ale Bóg sam ją objawił i przyjąć przez wiarę nakazał, pierwszym zaś obowiązkiem, jaki ta prawda wkłada, jest oddanie czci Bogu i zachowanie Jego przykazań. Po wtóre, moralność nie oparta na religii, to jest, na wierze, nadziei i miłości jest pajęczyną wątłą, którą lada wiatr rozdziera. Biedną byłaby ludzkość, gdyby nie miała nic innego, prócz takiej moralności.

    Za: http://www.ultramontes.pl/Czy_prawdziwem.htm

    Poglądy przez Trolla wyznawane to Indyferentyzm prawdopodobnie. Proszę to wpisać w przeglądarkę, poczytać i przestać wyważać otwarte drzwi. Powyższe cytaty mają 100 lat, jeżeli więc też Troll uważa że to za stare to mamy kolejną nazwę: Aggiornamento. Itd, itp.

  28. brys said

    Niewiele osób nadaje się na misjonarzy. Ja też obawiałbym się dekapitacji, lub zwyczajnej kosy pod żebro. Och, co ja wypisuję. Przecież to tacy mili ludzie Ci muzułmanie. Na pewno pan Troll ich kiedyś uczył. Na pewno prędzej by mnie pobili Francuzi pewno. Lub inni sekciarze Europejczycy co się mordują na wzajem. Dlaczego nigdy Troll nie broni chrześcijan mordowanych na Bliskim Wschodzie?

  29. Marucha said

    Re 24:
    To że ani ja, ani Pan, nie nadajemy się na misjonarzy nie oznacza, iż należy w ogóle zrezygnować z misji Kościoła, czyli nawracania.

  30. ech said

    @19 To dobrze.
    Bo po co to ruszać, to jak zabawa z wężem i skorpionem, bez fleta.

    https://mega.nz/#!v6gSDKLC!QYgLQ_qSCQ3iJrMdGCvXTRfPwwLdzvQ_XnpmtYp-0jE

    Kontrol Jechudim

  31. brys said

    ”Umiarkowany islam” nie istnieje”

    Moje doświadczenie umiarkowanego muzułmanina, przyniosło mi zrozumienie, że można oczywiście być muzułmaninem umiarkowanym, ale że nie istnieje umiarkowany islam!”

    20 października 2008 roku najbardziej znany konwertyta z islamu na katolicyzm Magdi Cristiano Allam na stronie internetowej Bojowników o Chrześcijańską Europę opublikował

    Dla mnie chrześcijaństwo nie jest lepszą religią niż islam. Nie jest religią kompletną, wyposażoną w pełne przesłanie, w przeciwieństwie do islamu uważanego za religię niekompletną i z niepełnym przesłaniem. Dla mnie chrześcijaństwo jest jedyną prawdziwą religią. Bo prawdziwy jest Jezus, Bóg, który stał się człowiekiem i nam, ludziom, zaświadczył o chrześcijaństwie dobrymi dziełami, prawdą, mocą, racjonalnością i dobrocią. Dla mnie islam jest fałszywą religią, niepochodzącą z natchnienia boskiego, tylko diabelskiego. Bo islam uznaje Jezusa tylko za człowieka i potępia chrześcijaństwo jako herezję z powodu wiary w Jego boskość, a także jako bałwochwalstwo z powodu wiary w Trójcę Przenajświętszą. Dla mnie islam, stosujący się do przepisów koranicznych i wysławiający czyny Mahometa, niszczy duszę tego, kto mu się poddaje, i zabija ciało tego, który się od niego uchyla. Jest to religia z natury gwałtowna, która w historii okazała się agresywna i konfliktowa, całkowicie niezdolna do pogodzenia z podstawowymi wartościami wspólnej cywilizacji chrześcijańskiej.

    http://www.fronda.pl/a/umiarkowany-islam-nie-istnieje-2,122086.html

  32. brys said

    Wojna jest obowiązkiem każdego zdrowego muzułmanina i każdy muzułmanin musi ją wspierać. Kto się nie udziela, nie wspiera wojny przynajmniej finansowo, ściąga na siebie gniew Allaha i będzie ukarany torturami i mękami w wieczności. Ponad 320 razy grozi się wygodnym muzułmanom ciężkimi karami, aby uczynić ich uległymi, posłusznymi. Muzułmanina, który nie walczy, ani nie zbroi wojowników, tego Allah dotknie nieszczęściem w Dniu Ostatecznym. (Hadis według Ibn Madża).

    http://www.fronda.pl/a/islam-obnazony-cytaty-z-koranu-ktore-mowia-wszystko-2,122058.html

    Jest wojna panie Troll, pobudka. Pana studenci zrobią swoje, czy będą chcieli, czy nie.

  33. lewarek.pl said

    Wszystkie religie są równe – powiedział kiedyś śp. kardynał Bacci. – Ale chrześcijaństwo nie jest religią. To jest historia, która wydarzyła się naprawdę.

  34. Joannus said

    Swego czasu Benedykt VI powiedział czym jest prawdziwy islam. Dlatego wataha zaraz rzuciła się skowycząc niemiłosiernie

  35. 32
    Brys
    Dlaczego Brys broni syjonistycznej propagandy, zamiast, na przyklad, bronic katolikow w Ameryce Lacinskiej?

    Ja tak sobie wyobrazam, ze jak kogos interesuja obce religie i ma ochote dyskutowac, to musi sie najpierw doksztalcic i chociaz przeczytac w slowniku wyrazow obcych kilka kluczowych chocby wyrazow zwiazanych z dyskutowanym tematem.
    ‚Jihad’ – to podstawa religii muzulmanow – to nieustajaca walka z samym SOBA w wypelnianiu boskich przykazan.
    Kazdy, kto kiedys probowal postepowac zgodnie z Przykazaniami zrozumie o co chodzi. Jest to ogroma walka w pokonaniu pokus i okazji do grzechu.

    Europa jest najbardziej wojujacym kontynentem na kuli ziemskiej.

    Europa poganska, chrzescijanska, religijna, oswiecona, socjalistyczna, kapitalistyczna, komunistyczna; gospodarczo kwitnaca czy glodujaca – jest w stanie ciaglej wojny!.

    Mnie nie bedzie w ogole obchodzil islam dopoki nie przyznamy, ze i nie- muzulmanski swiat jakos tez zyc bez wojny nie moze.

    Bo to jak powiada Pismo Swiete ” we wlasnym oku i belki nie widac”.

    Jesli my, chrzescijanie, katolicy, tak kochamy pokoj nakazany przez Boga to dlaczego katoliccy Chorwaci wymordowali setki tysiecy Serbow?? A Chorwaci sa najbardziej popularna grupa etniczna w ..Polsce.

    Jak to sie stalo, ze katolicki Napoleon wymordowal pol Europy, a podobno chrzescijanskie Niemcy mordowali katolikow w wielu krajach Europy??
    Ale Niemcy – to zachodnia kultura, nie zadne kozojebcy.

    Moim skromnym zdaniem religia nie ma wiele wspolnego z tymi awanturami- to zwierzeca walka o terytorium.
    Manipulowanie religia jest przestepstwem.

    I znow, zeby nie byc pomowiony o sprzyjanie roznowiercom:
    Mnie nie obchodzi islam; mnie obchodzi nasza wlasna religia, w ktorej najwiekszym problemem jest kochac blizniego i nie zabijac.

    Czy to tak trudno zrozumiec?

    I najbardziej podejarzane jest to, ze nas nie bardzo obchodza inne wojujace religie: buddysci wymordowali dosc ludzi, wojuja ze soba plemiona afrykanskie, wojuja azjatyckie religie i ateusze: od dynastii Ming po Mao tse Tunga i Pol Pota.wyznawcy Buddy, zen, tao widac sie juz jakby troszke zmeczyli wzajemnym mordowaniem – a przeciez teraz najwiekszym zagrozeniem dla swiata sa amerykanscy ewangelisci.
    My sie przyjaznimy z roznymi sektami ‚religijnymi’.
    Jeszcze do niedawna Polacy popierali albanskich terrorystow. Do tej pory Polska popiera Hacima Thaci – islamskiego terroryste..

    No i naszym najwiekszym sprzymierzencem jest amerykanski, bardzo bezbozny imperializm.
    I nie wyzywamy jankesow od satanistow, kozojebcow, zboczencow i mordercow.
    Skad sie bierze ta wsciekla hipokryzja?

    Putina oskarzamy o dyktature i agresje, a kolejnych Kissingerow: Matissa, Boltona, Pompeo ) bedziemy dekorowac Pokojowa Nagroda Nobla?

    Niech sie Brys przyzna:

    Mielibysmy obecnie mniej problemow ‚religijnych’ gdyby nie bylo ropy i gazu na swiecie.

    Bo tak naprawde nie o religie chodzi tylko o podboj roponosnych krajow na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Lacinskiej, w Europie, w basenie Morza Kaspijskiego, w Rosji czy w Jugoslawii.

    Dorabianie religii do polityki niszczenia narodow jest nie tylko ciemnogrodem.
    Jest popieraniem ludobojstwa narodow tej Ziemi.
    Jest popieraniem polityki syjonu i globalizacji.

    Wenezuela jest kolejnym przykladem roponosnej awantury. I to nie po raz pierwszy. Od 20 lat imperializm amerykanski probuje zniszczyc katolicki kraj tylko dlatego, ze ma rope a jankesi maja chetke na te rope.

    Moze Brys wytlumaczy:

    Czy i w jaki sposob USA wprowadza demokracje?

    Glownym celem amerykanskiej polityki zagranicznej ubieglego i obecnego stulecia sa inwazje, najazdy, bombardowanie, obalanie legalnych rzadow, okupowanie suwerennych krajow, tlumienie ruchow narodowych , mordowanie przywodcow politycznych, falszowanie wyborow, manipulowanie zwiazkami zawodowymi, “produkowanie’ wiadomosci, , szwadrony smierci, , tortury, uzywanie broni biologicznej, uranowej, handel narkotykami, uzywanie najemnikow…

    Ksiazka pt. „Killing Hope. It’s enough to give imperialism a bad name „opisujaca amerykanskie interwencje stala sie bestsellerem i jest bardzo ceniona przez znanych publicystow i politykow jak N. Chomsky, Gore Vidal, …
    A Dr. Helen Calcdicott, szefowa miedzynarodowych organizacji anty-nuklearnych i org. ochrony srodowiska wyznala: „Kazdy przeczytany rozdzial tej ksiazki coraz bardziej mnie naprawde zloscil”
    Ksiazke mozna nabyc pod podanym na koncu adresem

    Kazdy rozdzial w tej ksiazce to tragedia kolejnego panstwa napadnietego przez USA/CIA
    A oto lista amerykanskich interwencji …tylko po Drugiej Wojnie Swiatowej!

    https://williamblum.org/books/killing-hope

  36. Troll polonii said

    29
    Marucha
    Ale ja przeciez caly czas nawracam… do Ewangelii.
    I mam duze trudnosci w tlumaczeniu niektorym katolikom, ze Pan Jezus nie byl zydem i Matka Boska nie byla zydowka.
    Nie mogla byc.
    Bo z punktu widzenia historycznego w Judei nie bylo zydow bylo mnostwo roznych plemion a przede wszystkim Amoryci.
    Z punktu widzenia religijnego Bog nie moze miec zadnej narodowosci. Jest Bogiem. I Stworca wszystkich narodow.
    Wiec jak juz skoncze misje z katolikami i nabiore wiecej doswiadczenia z domokrazcami (prozelitami) ktorzy probuja mnie nauczac w moim wlasnym domu – to sie zabiore za chrzescijanskich satanistow, ktorzy wladze Boga stawiaja na rowni z wladza szatana bo im sie myla pokusy diabla z osobista odpowiedzialnoscia wobec Boga.
    Bog nam dal rozum i przykazania. I modlitwe.
    I jak mi zycia starczy to pojade za Jankiem do Zanzibaru, ale tam podobno sa juz i katolicy i misjonarze.
    Obawiam sie, ze mamy duze problemy z uzdrowieniem Kosciola w Polsce. We Wloszech jakos tak jest inaczej i latwiej koncentrowac sie na praktykowaniu religii i wypelnianiu Slowa Bozego.

  37. karlik said

    „Czy Jezus był i nadal jest Żydem?

    To pytanie nieraz powraca w toczących się dyskusjach i sporach, nierzadko inspirowanych bynajmniej nie teologicznymi przesłankami. Czy Jezus z Nazaretu, Syn Boży i Zbawiciel świata jest Żydem?

    Zagadnienie to można rozważać na wielu płaszczyznach. Jednak stosowanie bez zastrzeżeń współczesnych kryteriów w poszukiwaniu odpowiedzi byłoby trudnym do usprawiedliwienia nadużyciem. Pojęcie bycia Żydem jest dziś bowiem definiowane w bardzo różny sposób i przy użyciu różnych kryteriów, zmiennych zresztą w historii, dotykających splotu odniesień religijnych, etnicznych i kulturowych.

    Biblijne kryteria żydowskości – a te są dla nas wiążące – wydają się dość oczywiste: Żydami są potomkowie patriarchów, potomkowie Jakuba-Izraela i jego dwunastu synów (dwanaście pokoleń Izraela). Na początku więc żydowskość dziedziczono po linii ojca. Z czasem – i tak jest do dzisiaj – decydująca w określaniu żydowskiego pochodzenia stała się linia matki. Historyczne kryterium żydowskości jest jednocześnie religijne i biologiczne.

    Rodowód Jezusa

    W tym kontekście interesujące jest ewangeliczne przedstawienie rodowodów Jezusa. Różniące się radykalnie, nie tylko formą (wstępująca – zstępująca), ale i merytoryczną zawartością genealogie, umieszczone w Ewangeliach Mateusza i Łukasza, są sekwencjami męskich imion (Mateusz zaskakująco wtrąca do rodowodu Jezusa wzmianki o czterech kobietach), mającymi podkreślić pochodzenie Jezusa z rodu Dawida. To pochodzenie Jezus dziedziczy po Józefie, który – choć nie był biologicznym ojcem Jezusa, o czym wiedzieli tylko wtajemniczeni – wprowadzał Go w Dawidowe dziedzictwo.

    Warto przy okazji zauważyć, że niektórzy bibliści w Łukaszowej genealogii dopatrują się tak naprawdę rodowodu Maryi, w różny sposób w historii uzasadniając swoją tezę. Być może rzeczywiście Łukasz (Grek z pochodzenia), zachowując obowiązującą żydowską formę „męskiego” dziedziczenia, chciał pokazać właśnie (co w „pozażydowskim” świecie było oczywistością) linię matczyną? O rodowodzie Maryi nie ma bezpośrednich wzmianek w Ewangelii, jeśli nie liczyć uwagi o pochodzeniu Elżbiety (matki Jana Chrzciciela) z rodu Aarona, czyli z pokolenia Lewiego, co – biorąc pod uwagę pokrewieństwo obu kobiet – także może mieć tu jakieś znaczenie.

    Jezus – Galilejczyk i Żyd

    Tak czy inaczej, nie znajdziemy w żadnej z Ewangelii najmniejszych sugestii, pozwalających wątpić w żydowskość Jezusa. Przywoływany w tym kontekście przez niektórych polemistów, jako argument, fakt pochodzenia Maryi i Jezusa z Nazaretu w Galilei zdaje się nie uwzględniać prawdy o wieloetniczności galilejskiej populacji tamtego czasu, w której niemałą część stanowili religijni Żydzi.

    Czy nie dlatego właśnie w ewangelicznych opisach wielokrotnie widzimy Jezusa nauczającego w czasie nabożeństw w galilejskich synagogach? Bez trudu rozpoznaje też narodowość Jezusa samarytańska kobieta, spotykająca Go w czasie podróży do Galilei, zauważając: „Jakże Ty, Żyd (gr. Judaios), prosisz mnie, Samarytankę, o wodę?”. Także apostoł Paweł w Liście do Rzymian, pisząc o Izraelitach, „do których należą przybrane synostwo i chwała, przymierza i nadanie Prawa, pełnienie służby Bożej i obietnice”, dodaje: „Z nich też jest Chrystus według ciała, który jest ponad wszystkim, Bóg błogosławiony na wieki”.

    W Katechizmie Kościoła katolickiego czytamy: „Wierzymy i wyznajemy, że Jezus z Nazaretu, urodzony jako Żyd z córki Izraela w Betlejem (…) jest odwiecznym Synem Bożym, który stał się człowiekiem. (…) W tym celu Bóg odwiecznie wybrał na Matkę swego Syna córkę Izraela, młodą Żydówkę z Nazaretu w Galilei”.

    Jezus rodzi się pośród ludu Izraela, wzrasta w Jego kulturze i religii, myśli i mówi po aramejsku według ówczesnych zasad pojęciowych i lingwistycznych, zachowuje zwyczaje i obyczaje swego środowiska. „Jezus jest Żydem i na zawsze nim pozostanie” – naucza Kościół katolicki.

    Jezus, Żyd praktykujący

    W rozważaniach na temat żydowskości Jezusa najistotniejszy bodaj jest kontekst religijny. Jezus z Nazaretu jest religijnym, praktykującym Żydem. Obrzezany w ósmym dniu, pielgrzymujący od dziecka wraz ze swymi rodzicami, a później niejednokrotnie ze swymi uczniami do Jerozolimy na religijne święta żydowskie, nawiedzający świątynię, uczestniczący w synagogalnych nabożeństwach, noszący cicit (rytualne frędzle przy ubraniu), nieustannie podkreślający wagę słów Tory i innych pism Biblii hebrajskiej, modlący się psalmami, przestrzegający ducha prawa religijnego, a jednocześnie przeciwstawiający się jego literalnej, skostniałej interpretacji.

    Jako Żyd jest dziedzicem Przymierza i temu dziedzictwu dochowuje wierności. Ogłoszenie prawdy o sobie, jako o żydowskim Mesjaszu, Jezus chce włączyć w kontekst kultu synagogi. Przede wszystkim jednak chce zrealizować najwyższy akt złożenia w darze samego siebie w ramach obchodu żydowskich świąt paschalnych.

    Pozbawienie Jezusa więzi z judaizmem, a co za tym idzie – ze Świętymi Pismami Żydów (Starym Testamentem), byłoby oderwaniem Go od korzeni i ogołoceniem Jego tajemnicy z wszelkiego sensu. „Chrystus jawiłby się niczym meteor, który przypadkiem trafił na ziemię, pozbawiony wszelkich więzi z ludzką historią”– stwierdził Jan Paweł II.

    Papież przypominał też, że kulturowego kontekstu życia Jezusa nie da się zastąpić inną tradycją czy innym narodem, bowiem historia zbawienia ściśle łączy się z historią Ludu Pierwszego Przymierza. Podważenie żydowskości Jezusa byłoby równoczesnym podważeniem prawdy o wcieleniu. Żydowskie człowieczeństwo Syna Bożego jest nieodzowne zarówno dla realności wcielenia, jak i ostatecznego wypełnienia historii zbawienia.
    Ks. Grzegorz Michalczyk | 18/02/2018 ”
    za .https://pl.aleteia.org/2018/02/18/czy-jezus-byl-i-nadal-jest-zydem/

    Jak ktoś ciekawy to tutaj z cytatami jest też wiele..https://www.prchiz.pl/prchizkorzenie0014.html

  38. Marucha said

    Re 37:
    Co to za żydowskie pierdoly? Na przykład:

    Żydowskie człowieczeństwo Syna Bożego jest nieodzowne zarówno dla realności wcielenia, jak i ostatecznego wypełnienia historii zbawienia.

    TAKI CHUJ, księże Michalczyku. TAKI CHUJ!
    Swoja judaistyczną propagandę weż klecho do Więzi, Znaku, Gościa czy Tygodnika Powszechnego.

    PS.
    Aleteia to typowy Kościół Posoborowy.

  39. Marucha said

    Re 36:
    Może to Pana sposob wyrażania się, ale często odnosi się wrażenie, iż Pan traktuje wszystkie religie tak samo, bo są tyle samo warte.

  40. Troll polonii said

    39
    Marucha.
    Akurat nieprawda.
    Dla mnie moja religia jest najwazniejsza ale ja nie ma takiego przeczulenia na punkcie religii jak niektorzy nadgorliwi.
    A to pewnie z powodow rodzinnych i zawodowych. Mialem bliskich krewnych w Serbii – mialem do czasu wojny w Jugoslawii – prawoslawnych, i jedna babke, siostre tesciowej mojej kuzynki, ktora byla w monasterze w Niszu- i spotkalem ja dwa razy, koniecznie chcialem wiedziec roznice miedzy serbskim prawoslawiem a chorwackim katolicyzmem. Bylem wtedy bardzo mlody i ciekawy swiata.
    I przyznam sie, ze nie bardzo lubie sie ‚popisywac swoja religijnoscia’ przed ludzmi.
    A w pracy zawodowej od wielu lat mam do czynienia z roznymi narodowosciami. W pracy musialem korzystac z tlumaczy.
    Co chce powiedziec, ze religia tlumacza, np. Kmera nie miala dla mnie znaczenia, ani wplywu na przyjazne skadinad stosunki w pracy.
    A moja pasja zycia jest historia starozytna i historia kultur. Mam klasyczne wyksztalcenie.
    A troche podrozowalem i mieszkalem w roznych miejscach.

  41. NICK said

    Trollu Polonii.
    Cuż się z Panem ostatnio dzieje?
    Nie tylko powyżej… .

    Czyżby podróże tak podział-łały.
    Powinien Pan krytyczniej patrzeć na „różne miejsca”.

    I, bardziej narodowo.

  42. Wieloimienny said

    Na forach szczekają lewaki, że to fejk, że nie ma protestów w Iranie i szyitów na świecie, że brak oryginalnego źródła i Bóg wie co jeszcze.
    Dlatego polactfo w to nie uwierzy.

    Gdy zgwałcą Szwedkę to też mówią, że gwałciciel jest Szwedem. To znaczy, że ma szwedzkie obywatelstwo ino jakiś taki opalony.

Sorry, the comment form is closed at this time.